#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
25/10/2012 09:45
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Έρμαια της μοίρας μας...



Δεν έχουμε καταλάβει τίποτε!

Μετά από τρία χρόνια στο λάκκο με τα φίδια, είμαστε το ίδιο ανυποψίαστοι για το τι μας συμβαίνει όπως την μέρα που ανεβάσαμε μετά βαΐων και κλάδων στην πρωθυπουργία τον κ. Γεώργιο Ανδρέα Παπανδρέου πιστεύοντας ακράδαντα ότι «λεφτά υπάρχουν».

Και φτάσαμε τώρα, τρία χρόνια μετά, να τρώμε στην μάπα, τους λεονταρισμούς του κ. Βενιζέλου, τους ανέξοδους ηρωισμούς του κ. Κουβέλη, λοξοκοιτάζοντας τον «πολλά υποσχόμενο» κ. Αλέξη Τσίπρα και υποτονθορίζοντας τα συνθήματα της Χρυσής Αυγής. Του κ. Αντώνη Σαμαρά πρέπει να του έχει φύγει η περούκα βλέποντας τα «συνεταιράκια» του να το παίζουν εκ του ασφαλούς Κολοκοτρώνηδες! Τόσο, που δεν άντεξε και την πέταξε επιτέλους την «χειροβομβίδα»: «Θα σώσουμε την Ελλάδα όσοι το τολμήσουμε». Με επτά λέξεις τα είπε όλα ο Πρωθυπουργός.

Από κάτω, η κοινωνία, είναι αβέβαιο πια αν ξέρει τι θέλει. Ακόμη περισσότερο, είναι αβέβαιο αν ξέρει τι μπορεί. Οι περισσότεροι, μπολιασμένοι μέχρι το κόκαλο με την φρεναπάτη μιας σίγουρης καταστροφής, δεν έχουν καν την ψυχραιμία να σταθούν μια στιγμή και να αναλογιστούν που βρισκόμαστε, που ήμασταν και που μπορεί να κατρακυλήσουμε. Ετοιμάζουν τα «κούγκια», τα «Μεσολόγγια», τους «ζαλόγγους» και περιμένουν από τον κ. Τσίπρα ως άλλον Σαμουήλ να βάλει φωτιά στα τόπια.

Είμαι βέβαιος πως ο Πρωθυπουργός θα την πάει ως το τέλος την βαλίτσα. Μπορεί τα «παλικάρια της φακής»  να τον ακολουθήσουν με την ουρά στα σκέλια. Μπορεί και να την κάνουν «κατσίκα» προσδοκώντας «ανάσταση νεκρών και ζωή του μέλλοντος αιώνος, αμήν». Μαζί τους, μπορεί να έχουν και άλλους «τζίτζικες» που θα αναπέμπουν φλογερά «τζι τζι τζι» στον σκοπό της πασοκικής μεταπολιτευτικής  «τζαμαχιρίας». Όμως το νερό δεν γυρίζει πίσω! «Δις εις τον αυτόν ποταμόν ουκ αν εμβαίης». Ακόμη και ο φλογερός κ. Τσίπρας που ευαγγελίζεται την Γη της επαγγελίας, διστάζει να βουτήξει καν τα ακροδάχτυλα στο ζέον ύδωρ της επιστροφής στην δραχμή. Μονάχα κάτι γραφικοί δραχμολάτρες σαν τον κ. Λαφαζάνη ή τον κ. Καμμένο εξακολουθούν να λούζονται στον Γκουνταλκιβίρ του εθνικού νομίσματος. Το κακό είναι ότι πίσω τους στοιχίζονται πολλοί, έτοιμοι να τους ακολουθήσουν στο θυσιαστήριο της διεθνούς ανυποληψίας ως αγέλη πανικόβλητων αμνών.

Από μια άποψη, τον λυπάμαι τον κ. Πρωθυπουργό. Αυτοί που πρέπει να τον συντρέξουν,  στέκονται απρόθυμοι στο πλάι του έτοιμοι να την κοπανήσουν. Και αυτοί που αντιλαμβάνονται τι συμβαίνει και θέλουν να τον ακολουθήσουν μοιάζουν ανήμποροι να ομονοήσουν και να τον βοηθήσουν. Τελικά δεν φτάνει να μπορείς να σωθείς. Πρέπει  και να θέλεις! Δεν είμαι σίγουρος αν η ελληνική κοινωνία θέλει πια να σωθεί. Η μοναξιά του Πρωθυπουργού όσο περνάει ο καιρός γίνεται όλο και πιο σπαραχτική!

Η φωνή της λογικής λέει όλο και πιο δυνατά πως η σωτηρία μας με ίδια μέσα γίνεται μέρα την μέρα όλο και δυσκολότερη. Παρά την Πρωθυπουργική λεβεντιά, λείπει παντελώς το όραμα. Πολλοί εχέφρονες άνθρωποι, απογοητευμένοι από το αβάσταχτο μαρτύριο της συλλογικής παράνοιας και την ατελέσφορη παλινδρόμηση του (μικρο) πολιτικού εκκρεμούς, στρέφουν πια τις ελπίδες και τις προσδοκίες τους για την σωτηρία της χώρας στον εξωτερικό παράγοντα. Μαζί τους κι εγώ έχω αρχίσει τελευταία να αναρωτιέμαι, γεμάτος τύψεις για την … αμαρτία μου:

Μήπως τελικά είμαστε έρμαια της μοίρας μας;

Akenaton

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΝΙΚΟΣ ΒΑΡΛΑΜΗΣ avatar
    ΝΙΚΟΣ ΒΑΡΛΑΜΗΣ 25/10/2012 10:12:45

    Συμφωνώ απόλυτα. Μακάρι να τα καταφέρει ο Σαμαράς γιατί μετά θα είναι αργά για δάκρυα.

  2. BLUE BLACK avatar
    BLUE BLACK 25/10/2012 10:27:28

    Ο ΓΙΩΡΓΑΚΗΣ ΤΩΡΑ ΔΙΚΑΙΩΝΕΤΑΙ.ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΔΡΑ ΤΑ ΖΑΠΠΕΙΟ 1,2,3, ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΑ 18 ΣΗΜΕΙΑ.ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΚΛΟΓΕΣ ΓΙΑΤΙ ΕΓΙΝΑΝ?

    • kosvag avatar
      kosvag @ BLUE BLACK 25/10/2012 12:06:12

      ναι BLUE BLACK, 100% αυτό είναι η ουσία,

      Τότε, τότε, ΓΑΠ & ΣΙΑ (σαμαράς) θα ''αποσοβιετοποιούσαν'' το λαό.
      Τώρα, τώρα, ΣΑΜΑΡΑΣ & ΣΙΑ (μπένι+φώτης) θα τα σκ@τώσουν απίστευτα.
      Τελικά δεν φτάνει να θέλεις να σωθείς. Πρέπει και να μπορείς!

  3. Χριστίνα avatar
    Χριστίνα 25/10/2012 10:31:22

    «Θα σώσουμε την Ελλάδα όσοι το τολμήσουμε»
    Και μια και δεν μπορώ σαν χαρακτήρας να το βουλώνω, και μια και μέσα μου επαναστατεί η Ελληνίδα και θέλω να γυρίσω ανάποδα όλες τις μεγαλοστομίες …
    Αυτή η έκφραση δεν είπε τίποτα απολύτως.
    Σημειωτέων , προ ημερών ανέφερα ακομμάτιστη πλέον όχι α_πολιτικό ον. Και είπα πλέον διότι περνώντας από την ΜΑΚΙ και ΟΝΝΕΔ επι Βουλγαράκη Μανωλάκου και Μιχαλολιάκου και ΝΔ , έχοντας βάλει αφίσσες σε όλο το κέντρο της Αθήνας και μιλώντας με παιδιά τότε της αντίστοιχης ηλικίας άλλων πολιτικών πεποιθήσεων πιστεύαμε σε μια Ελλάδα για τους Έλληνες, ανεξαρτήτως αν κάποιοι την έβλεπαν γαλάζια κόκκινη πράσινη κίτρινη δεν είχε σημασία…
    Μόνο που σήμερα βλέπω ότι ενώ θα έπρεπε να είναι ένα και το αυτό διαχωρίζουν την Ελλάδα από το λαό της .
    ΟΧΙ κ. Σαμαρά και σας το λέω εγώ που κάποτε το αίμα μου ήταν γαλάζιο εμού και όλης μου της οικογένειας από πάππου προς πάππου, που χάσαμε δικούς μας στο Β ΠΠ και από τους Γερμανούς και από τους Βούλγαρους. Που ήρθαν από την Μ. Ασία , κάποιοι ,τότε με το σπρώξιμο στην αποβάθρα και που στην Ελλάδα ήταν ξένοι όσο εχθροί και στην Τουρκία.
    Όχι λοιπόν δεν τολμάνε αυτοί που σώζουν την Ελλάδα αλλά αυτοί που σώζουν την Ελλάδα και τους Έλληνες .
    Εσείς θέλετε να σώσετε την χώρα νομιμοποιώντας την παρανομία και την ανισομέρεια και ποινικοποιώντας την ηθική. Δεν μπορείτε να σώσετε το χώμα , το νερό και τον αέρα με μόνο κάτοικο τον Πακιστανό, τον Αφγανό γιατί τότε δεν θα έχετε Ελλάδα κύριε αλλά μια χώρα τύπου Ελλάδα…..
    Θα σώζατε την χώρα και τον λαό αν είχατε το σθένος να κάνετε ένα διάγγελμα ‘’ξεβρακώνοντας’’ και τα εσώψυχά σας , με κίνδυνο ακόμα και της ίδιας σας της ζωής απλά λέγοντας στους Έλληνες την αλήθεια και όχι την Α_λήθη_α όχι κύριε.
    Παρ όλα αυτά δεν αλλάζω πολιτικές απόψεις απλά το κόμμα που κάποτε πίστεψα άλλαξε ηθικές ….
    Μπορεί το σχόλιο αυτό να μην ανέβει, μπορεί να μην φανεί μπορεί να το λοιδορήσουν πολλοί αλλά Ελλάδα χωρίς Έλληνες είναι σαν λίμνη χωρίς νερό, σαν αέρας χωρίς οξυγόνο σαν ύπαρξη στην ανυπαρξία.
    Δεν ζητήσαμε εθνοσωτήρες απλά Έλληνες …Δυστυχώς αποδεικνύεται ότι στην Ελλάδα του σήμερα πιο εύκολα γίνεται κάποιος εθνοσωτήρας παρά Ελληνας….

    • ορεσείβιος avatar
      ορεσείβιος @ Χριστίνα 25/10/2012 11:39:58

      Κυρία Χριστίνα , με όλο τον σεβασμό, η εποχή των αφισοκολλητών και των κολητών πρέπει να μπεί στο περιθώρειο της ιστορίας, αν δεν θέλουμε να μπούμε εμείς όλοι οι έλληνες.

      Μερικοί ,που αυτοπροσδιορίζονται Ελληνες θεωρούν όλους τους άλλους απλά έλληνες (με μικρό έψιλον) εν τη μεγαλοσύνη της κομματικής νομιμοφροσύνης επειδή θήτευσαν παρά τω βουλγαράκη..
      Ωραίο παράδειγμα για τη σωτηρία της Ελλάδος μας θυμίσατε.

      • Χριστίνα avatar
        Χριστίνα @ ορεσείβιος 25/10/2012 15:40:23

        Αγαπητέ ορεσείβιε συμφωνώ απόλυτα περί αφισοκολλήσεων πίστεψε με, άλλωστε η ουσία της πρότασης που αναφέρθηκε ήταν η συνεργασία όλων των τότε νεολαιών παρά την διαφοροποίηση του κόμματος, γιατί τα παιδιά βλέπουν αλλιώς τα πράγματα σε όλες τις εποχές . Παρ' όλα αυτά είμαι πάντα υπέρ της άποψης ότι το παρελθόν δίνει τις γραμμές και την εμπειρία, το παρόν τις οριοθετεί και χρωματίζει και το μέλλον με σωστή χρήση των δυο προηγουμένων, το αποτέλεσμα .
        Αρκεί να γίνεται σωστή χρήση και αντιμετώπιση των συσχετισμών.
        Για να απορρίψουμε κάτι πρέπει να το βιώσουμε αλλιώς καμία εμπειρία κανενός δεν γίνεται ουσία σε εμάς , προσωπικά το θεωρώ κακό αλλά δυστυχώς μέχρι τώρα αυτό μου έχει αποδειχθεί.
        Ο Ελληνας και ο έλληνας ανεξαρτήτως μεγάλου και μικρού ‘’Ε ‘’ δεν έχει ανάγκη να προσδιοριστεί από κανέναν, μπορεί και μόνος του, άλλωστε οι ταμπέλες χαρακτηρίζουν αυτόν που τις προσδίδει και όχι αυτόν που του προσδίδονται. Γι αυτό όσο πιο γρήγορα σα λαός τις βγάλουμε ή σταματήσουμε να τους δίνουμε σημασία τόσο πιο γρήγορα θα αποκτήσουμε την σωστή νοοτροπία…

    • ΝΙΚΟΣ Π avatar
      ΝΙΚΟΣ Π @ Χριστίνα 25/10/2012 11:44:20

      ευγε!

    • Μακεδόνας avatar
      Μακεδόνας @ Χριστίνα 25/10/2012 12:04:37

      "στην Ελλάδα του σήμερα πιο εύκολα γίνεται κάποιος εθνοσωτήρας παρά Ελληνας…". Εθνοσωτήρες οι απριλιανοί, εθνοσωτήρες οι Παπανδρέου- Παπακωνσταντίνου, εθνοσωτήρας τώρα και ο Σαμαράς.Πολλοί εθνοσωτήρες ρε παιδιά!!!

      • Χριστίνα avatar
        Χριστίνα @ Μακεδόνας 25/10/2012 14:08:29

        Γι αυτό θα μπλοκάρει η έξοδος κινδύνου και θα πέσουν και τα αεροπλάνα , δεν θα απογειωθούν τα ελικο_φτερα και εκεί που κανείς δεν το περιμένει θα ξυπνήσουμε κάποια στιγμή και θα δούμε την πραγματικότητα:
        όπως είναι και οχι όπως θέλουμε να είναι,
        όπως μας βολεύει να είναι
        ή όπως μας καθοδηγούν οι ανασφάλειες και ο ψυχολογικός πόλεμος να είναι

    • Λιογκος avatar
      Λιογκος @ Χριστίνα 25/10/2012 12:49:53

      Θα το ξαναπώ! Απλά συγχαρητήρια! Εδώ πρέπει να πάνε τα μπράβο!

    • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
      ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ Χριστίνα 25/10/2012 13:08:00

      Akenaton,μέ συγχωρεῖς,ἀλλά στή θέση τοῦ ἄρθρου σου,αὐτή τή φορά θά ἔπρεπε νά ἦταν τῆς Χριστίνας...

      • akenaton avatar
        akenaton @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 25/10/2012 15:21:40

        :):):)

        • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
          ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ akenaton 25/10/2012 21:52:08

          Φίλε akenaton,συγνώμη γιά τό ''σκληρό'' σχόλιό μου,ἀπό ἀπογοήτευση τό εἶπα,γιά τά μέχρι τῶρα πεπραγμένα τῆς κυβέρνησης Σαμαρᾶ...
          Μή μέ παρεξηγήσεις.

          • akenaton avatar
            akenaton @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 26/10/2012 11:42:46

            Καλημέρα φίλε μου Κυθήριε! Αλίμονο, ίσα-ίσα που κι εγώ πιστεύω πως το σχόλιο της αγαπητής Χριστίνας ήταν πολύ αξιόλογο. Για του λόγου το αληθές δείτε την απάντησή μου προς την Χριστίνα. Να είστε πάντα καλά και σας ευχαριστώ για την ευγένεια και την καλοσύνη των λόγων σας.

          • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
            ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ akenaton 26/10/2012 13:55:27

            Καλημέρα φίλε μου akenaton ἔχεις δίκιο καί σέ εὐχαριστῶ κι ἐγῶ

    • avanti avatar
      avanti @ Χριστίνα 25/10/2012 13:51:16

      Δυστυχώς δεν σε ακούει κανένας.... ούτε πρόκειται, έχουν πάρει τον δρόμο χωρίς επιστροφή, θα τα γκρεμίσουν όλα γιατί έτσι τους διέταξαν, μόνο αυτό μπορούν να κάνουν, να δέχονται εντολές και να γεμίζουν το σακούλι τους.

    • akenaton avatar
      akenaton @ Χριστίνα 25/10/2012 15:14:18

      Αγαπητή Χριστίνα, είπα να αγιάσω μια φορά και να μην σχολιάσω ..... τα σχόλια των αναγνωστών αλλά εσεις ως άλλος "εξαποδώ" εις πειρασμό με βάλατε. Χωρίς να έχω τα δικά σας κομματικά "γαλόνια" (δυστυχώς είχα παιδιόθεν μια αλλεργία στις μπατανόβουρτσες, τις μπογιές και τις κόλλες) και πιθανόν με κλάσμα του δικού σας "Ελληνισμού" στις προσωπικές σκευές μου, δεν μπορώ να μην σημειώσω πως, διαχωρίζοντας τον Λαό σε Έλληνες και έλληνες πετυχαίνετε ακριβώς το αντίθετο από αυτό που επιδιώκετε. Σας αναγνωρίζω καλές προθέσεις αλλά ατελέσφορα μέσα πραγμάτωσής τους. Κανείς δεν αμφισβήτησε πως η Ελλάδα ΕΙΝΑΙ οι Έλληνες. Το θέμα του άρθρου ήταν τι κάνουν αυτοί οι Έλληνες για να σωθούν και άρα να σωθεί και η Ελλάδα. Αν εσείς είστε ικανοποιημένη από όσα κάνουν μέχρι τώρα, επιτρέψτε μου να σας πω ότι εγώ είμαι πλήρως απογοητευμένος. Δεν θα επεκταθώ με παραδείγματα για να μην μακρυγορήσω. Το συμπέρασμά μου όμως είναι πως με ίδια μέσα αυτή την στιγμή δύσκολα θα απαγκιστρωθούμε από την συλλογική μας κατω-βόλτα! Η βοήθεια του εξωτερικού παράγοντα όθεν θεωρείται για μένα ολοένα και πιο απαραίτητη και καλοδεχούμενη. Κεφάλαια, τεχνογνωσία και .... πίεση (πολλή πίεση) θα είναι απαραίτητα στο άμεσο μέλλον (και όσο υπάρχει ακόμη σοβαρή κυβέρνηση και αξιόπιστος Πρωθυπουργός) για να στραφούμε ως κοινωνία και ως Έθνος προς τον σωστό δρόμο. Και μη με ρωτήσετε ποιός είναι ο σωστός δρόμος. Το έχω γράψει κατ' επανάληψιν και με την επιμονή και υπομονή .... γαϊδάρου!

      • Χριστίνα avatar
        Χριστίνα @ akenaton 25/10/2012 15:51:20

        Αγαπητή Χριστίνα, είπα να αγιάσω μια φορά και να μην σχολιάσω ….. τα σχόλια των αναγνωστών αλλά εσεις ως άλλος “εξαποδώ” εις πειρασμό με βάλατε.

        Ακόμα και οι διαφορές σε διάλογο επιφέρουν γνώση εκατέρωθεν


        …..Χωρίς να έχω τα δικά σας κομματικά “γαλόνια” (δυστυχώς είχα παιδιόθεν μια αλλεργία στις μπατανόβουρτσες, τις μπογιές και τις κόλλες) ……
        Αγαπητέ μου αν πιστεύεις ότι τα θεωρώ γαλόνια μάλλον με ‘’διάβασες’’ ανάποδα… Τώρα βέβαια όταν κάτι γράφεται εκλαμβάνεται πάντα με δυο τρόπους . Ενας εξ αυτων ο τρόπος του συγγραφέα και των βιωμάτων του και ο άλλος του αναγνώστη και των δικών του. Στη καλύτερη δίνονται εξηγήσεις στην χειρότερη συμπεράσματα.

        και πιθανόν με κλάσμα του δικού σας “Ελληνισμού” στις προσωπικές σκευές μου,
        Δεν κουβαλώ από_σκευές πιστέψτε με …

        ….δεν μπορώ να μην σημειώσω πως, διαχωρίζοντας τον Λαό σε Έλληνες και έλληνες πετυχαίνετε ακριβώς το αντίθετο από αυτό που επιδιώκετε. ….
        Επιδιώκει κάποιος που έχει να κερδίσει κάτι θεωρείται ότι με ξέρετε αρκετά καλά ώστε να πιστεύετε ότι έχω να κερδίσω ή να χάσω κάτι ;

        …Σας αναγνωρίζω καλές προθέσεις αλλά ατελέσφορα μέσα πραγμάτωσής τους. Κανείς δεν αμφισβήτησε πως η Ελλάδα ΕΙΝΑΙ οι Έλληνες. Το θέμα του άρθρου ήταν τι κάνουν αυτοί οι Έλληνες για να σωθούν και άρα να σωθεί και η Ελλάδα….
        Ευχαριστώ για την αναγνώριση των καλών προθέσεων με βοηθάτε να συνεχίσω να σκέφτομαι θετικά .Αν εννοείται αμφισβήτηση δια λόγου ότι Ελλάδα = Ελληνες επιτρέψτε μου να συμφωνήσω αλλά τα λόγια είναι αέρα οι πράξεις μετράνε και εκεί μάλλον κάποιος αλλιώς τα έχω καταλάβει και ως εκ τούτου σύμφωνα με τα λεγόμενά σας θα πρέπει να το ψάξω καλύτερα

        …Αν εσείς είστε ικανοποιημένη από όσα κάνουν μέχρι τώρα, επιτρέψτε μου να σας πω ότι εγώ είμαι πλήρως απογοητευμένος….
        Κρίνετε από τα γραφόμενα πως είμαι ευχαριστημένη ;

        ……….Δεν θα επεκταθώ με παραδείγματα για να μην μακρυγορήσω. Το συμπέρασμά μου όμως είναι πως με ίδια μέσα αυτή την στιγμή δύσκολα θα απαγκιστρωθούμε από την συλλογική μας κατω-βόλτα! Η βοήθεια του εξωτερικού παράγοντα όθεν θεωρείται για μένα ολοένα και πιο απαραίτητη και καλοδεχούμενη. Κεφάλαια, τεχνογνωσία και …. πίεση (πολλή πίεση) θα είναι απαραίτητα στο άμεσο μέλλον (και όσο υπάρχει ακόμη σοβαρή κυβέρνηση και αξιόπιστος Πρωθυπουργός) για να στραφούμε ως κοινωνία και ως Έθνος προς τον σωστό δρόμο. Και μη με ρωτήσετε ποιός είναι ο σωστός δρόμος. ……
        Σαφώς και κάθε βοήθεια είναι θεμιτή αρκεί να γνωρίζουμε από την εμπειρία των παλαιοτέρων που το απλώνουμε , πως το απλώνουμε , σε ποιον , και να κοιτάμε πάντα όταν κάποιος μας προσφέρει κάτι με το ένα χέρι τι κρατάει στο άλλο.
        Εμείς θέλουμε μάλλον και πίτα και σκύλο …

        Το έχω γράψει κατ’ επανάληψιν και με την επιμονή και υπομονή …. γαϊδάρου!
        Ο γάιδαρος πραγματικά είναι εξέχων ζωάκι αρκεί να μη τα πάρει και σου ρίξει κλωτσιά .
        Πάντως για την υπομονή σας είστε άξιος συγχαρητηρίων και ευχαριστώ που παραβήκατε την λογική να μη σχολιάζετε σχόλια.

        • Χριστίνα avatar
          Χριστίνα @ Χριστίνα 25/10/2012 15:52:32

          * κάποιος αλλιώ = κάπως αλλιώς

  4. Θόδωρος avatar
    Θόδωρος 25/10/2012 10:48:21

    Ωραίο το άρθρο, συμφωνώ κι εγώ.

    Το'χω αναφέρει και σε άλλο μου post παλιότερα: Μη λιποψυχούμε όσοι εμπιστευτήκαμε τον Σαμαρά. Να πάμε μέχρι τέλους. Κι αν πέσει η "πόλη", έπεσε.

    Οι περισσότεροι δεν θέλουν να καταλάβουν τι έγινε τον Μάϊο του 2010..

    • logios avatar
      logios @ Θόδωρος 25/10/2012 12:12:25

      Αν πέσει η πόλη έπεσε.....Δεν φταίει ο Σαμαράς αλλά ο Μάιος του 2010. Πολύ ωραία!!!

      • Θόδωρος avatar
        Θόδωρος @ logios 25/10/2012 13:18:58

        Ξέρετε κάτι που δεν ξέρω ή δεν καταλαβαίνω? Τι άλλο να γίνει? Να διακτινιστούμε στην "γη της Επαγγελίας" του κ. Τσίπρα?

        ΤΗΝ ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΤΗΣΕΙ, δεν το καταλαβαίνετε?! Τώρα προσπαθούν να μαζέψουν τα ασυμμάζευτα, εγώ έτσι το καταλαβαίνω.. Δεν είναι έτσι?

        Εκτός κι αν τιτλοποιήσουμε τα κέρδη από το πετρέλαιο μας που θα βγει μετά από minimum 15 χρόνια (το ξέρω έγκυρα, αν θέλετε το πιστεύετε) και άλλα τέτοιες π@π@ριές λαϊκίστικες...

        Τι άλλο να πω? Ότι δεν είμαι με τα λαμόγια και τα καθ...κια πολιτικούς, καναλάρχες, μεγαλοληστές -πως να τους χαρακτηρίσω- που τα τρώγαν τόσα χρόνια? ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ! Τώρα τι κάνουμε?

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Θόδωρος 25/10/2012 12:39:34

      Το Μάιο του 2010 ολοκληρώθηκε και εκλογικά-πολιτικά, ό,τι προετοίμαζαν "με δουλειά πολλή", ΠΑΣΟΚ και ΝΔ, από το 2007 (οι προ-προηγούμενες εκλογές) μέχρι τον Φεβρουάριο του 2012 (PSI).
      Για να μη πώ ό,τι προετοίμαζαν "με δουλειά πολλή", όλες οι μονοκομματικές κυβερνήσεις της ενισχυμένης αναλογικής, από το 1951.

      • Θόδωρος avatar
        Θόδωρος @ Ο Θείος 25/10/2012 13:20:08

        Δλδ. τι προετοίμαζαν? Να προδώσουν την χώρα και να τους κυνηγάει ο κόσμος?
        Πάλι δεν καταλαβαίνω (Καψής θα γίνω στο τέλος!..)

        • Ο Θείος avatar
          Ο Θείος @ Θόδωρος 25/10/2012 13:30:03

          Προσπάθησε περισσότερο.
          Επίσης δες και σύγκρινε μεταξύ τους ποσοστά εκλογών (2004, 2007, 2009, 2012, 2012), και ξαναγύρνα πίσω στο "monopoly", προσπάθησε να δείς τι έκαναν στο ενδιάμεσο.

        • Ο Θείος avatar
          Ο Θείος @ Θόδωρος 25/10/2012 13:35:46

          Να βοηθήσω λίγο:
          Αυτό, λόγου χάρη, ένα από τις πιό πρόσφατα "συμμαζέμματα", σε βοηθά καθόλου να καταλάβεις;
          h**p://www.antinews.gr/2012/10/24/185878/#comments

          • Θόδωρος avatar
            Θόδωρος @ Ο Θείος 25/10/2012 13:45:24

            Αυτά που περιγράφεις -εν ολίγοις- είναι το σάπιο πολιτικό και επιχειρηματικό σύστημα στην Ελλάδα. Ρωτάω:

            1. Είχαν συνεννοηθεί με τον ΓΑΠ και βγάλαν πριν τα λεφτά τους? Αυτό λες?
            Αν το λες, δεν θα διαφωνήσω καθόλου.

            2. Ο ΑΣ έχει σχέση μ' αυτούς? Από που προκύπτει?
            Τώρα τι ρόλο βαράει δλδ.? Τους κάνει πλάτες μέχρι να φύγουν εντελώς? Τι έχουν να κερδίσουν πια από στυμμένη λεμονόκουπα που έχουμε καταντήσει?

            3. Τα ποσοστά των κομμάτων είναι αλληλοσυμπληρούμενα εννοείς? Εγώ λέω ότι ανάλογα τι υπόσχονταν, τα ποσοστά βγαίναν τυχαία. Ποιος είναι ο αντίλογος?
            Monopoly?

            Θείο, μ' ανησυχείς.. Να φωνάξω γιατρό?

    • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
      ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ Θόδωρος 25/10/2012 13:09:38

      ''Κι ἄν πέσει ἡ πόλη ἔπεσε''...
      Κι αὐτοί πού εἶναι μέσα στήν πόλη;Τί πρέπει νά γίνουν;

      • Θόδωρος avatar
        Θόδωρος @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 25/10/2012 16:54:09

        "Εμείς" που ήμαστε μέσα στην πόλη εννοείτε..

        Ε, γι'αυτό λέω ότι ο ΑΣ είναι η τελευταία μας ελπίδα, μέχρι αποδείξεως του εναντίου τουλάχιστον.
        Αν έρθει Άνοιξη 2013 και δεν φαίνεται καμιά ορατή διαφορά με πριν (και πάλι μέτρα, και κανένας δεν τιμωρήθηκε, κ.λ.π.),
        ε, εντάξει "άρεται η εμπιστοσύνη"!

        Με αναγκάζετε να ξαναπώ αυτά που γράφω όταν επισκέπτομαι τις "φωλιές των troll" (ΠΟΝΤΙΚΙ & ΣΤΑΘΗ στο enikos):

        Ποια είναι η εναλλακτική, ορίστε, ποια είναι???

        • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
          ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ Θόδωρος 25/10/2012 21:48:50

          Ἀκριβῶς γιά ἐμᾶς λέω Θόδωρε.Φοβᾶμαι ὅμως,ὅτι καί ἐναλλακτική δέν ὑπάρχει,ἀλλά καί ἡ ἐμπιστοσύνη ἔχει ἀρθεῖ...

  5. Νίκος avatar
    Νίκος 25/10/2012 10:58:15

    Εύγε!!!!!
    Παρεμπιπτόντως, αποσύρετε εκεί στη Συγγρού, αυτόν τον Ντινόπουλο από τα κανάλια. Όποτε εμφανίζεται, η χρυσή αυγή κάνει πάρτι. ΕΛΕΟΣ

  6. Nect avatar
    Nect 25/10/2012 11:21:11

    «Θα σώσουμε την Ελλάδα όσοι το τολμήσουμε», η πολιτικη δεν ειναι ποιηση, να απευθυνεσαι στον κοσμο με παραβολες, μεταφορες και δεν ξερω εγω τι.. Εμενα για θολωμα των νερων μου μοιαζει περισσοτερο..

  7. GO avatar
    GO 25/10/2012 11:45:51

    Θα διαφωνήσω ότι ο Κουβέλης προβαίνει σε ανέξοδους ηρωισμούς.
    Το έγραψα και σε άλλο άρθρο:
    "Όσο πιο αντικειμενικά μπορώ, θα πω ότι υπήρξε καθοριστική η συμβολή του Κουβέλη στην διαπραγμάτευση.
    1) Διατύπωση της ρήτρας θετικής απόκλισης (κανείς άλλος φωστήρας δεν το σκέφτηκε;).
    2) Σημαντική βελτίωση των εργασιακών (τριετίες, χρόνος προειδοποίησης, αποζημίωση). Αν του περάσει και το επίδομα γάμου, κάνει ρούμπο".

  8. Spithas avatar
    Spithas 25/10/2012 12:27:02

    " Του κ. Αντώνη Σαμαρά πρέπει να του έχει φύγει η περούκα βλέποντας τα «συνεταιράκια» του να το παίζουν εκ του ασφαλούς Κολοκοτρώνηδες! "

    Βγήκε είδηση από το άρθρο! Ο Σαμαράς φοράει περούκα!!!

  9. katalytikos avatar
    katalytikos 25/10/2012 12:47:58

    Από το ¨ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΒΑΛΚΑΝΙΑ¨ περάσαμε στο ¨¨Εδώ είναι φαιό νταμάρι κι εμείς ένα πεδίο βολής φτηνό, που ασκούνται τρώγοντας ξένοι προστάτες¨!!
    NO WAY OUT!! Δυστυχώς...
    Μήπως πρέπει να το ξαναπάρουμε από την αρχή???
    Μακάρι να κάνω λάθος εκτίμηση...

    • Χριστίνα avatar
      Χριστίνα @ katalytikos 25/10/2012 13:04:37

      Πάντα υπάρχει επιλογή
      Το ζήτημα είναι αν μπορούμε να αντέξουμε το κόστος .
      Για την ακρίβεια αν έχουμε ψυχή να το επιλέξουμε, καθώς κανείς δεν μας είπε ότι πρέπει πάντα το αποτέλεσμα να περνάει μέσα από μεγάλους λεωφόρους στρωμένους με ροδοπέταλα ειδικότερα όταν αυτοί που θέλουν να τους περάσουν πέταγαν έξω από το αμάξι αποτσίγαρα.

      • Samurai avatar
        Samurai @ Χριστίνα 25/10/2012 14:54:08

        Αγαπητή Χριστίνα.
        Ακόμα και τώρα κυριαρχούν τα ερωτηματικά,ενώ θα έπρεπε
        βασιζόμενοι στα μύρια δεδομένα που έχουν συσσωρευθεί,
        να έχουμε πάρει τις ζωτικές για το μέλλον μας αποφάσεις.
        Θέλουμε ? Μπορούμε ? Μας συμφέρει ? Αντέχουμε ?
        Είμαστε έτοιμοι ?
        Αυτά μας απασχολούν ακόμα,αυτά μας ρίχνουν σε ένα νέο τέλμα,αυτά ακινητοποιούν κάθε ενέργεια κάθε προσπάθεια διαφυγής.
        Μία μόνο λέξη θα ήταν αρκετή για να πειστούμε,για να
        τολμήσουμε..

        ΠΡΕΠΕΙ.

  10. noldor avatar
    noldor 25/10/2012 12:51:35

    Στην δημοκρατία υπάρχει ο λόγος και ο αντίλογος.

  11. Διηνεκης avatar
    Διηνεκης 25/10/2012 13:51:30

    Ασε μας να χαρούμε λίγο βρε Akenaton μετα το χθεσινοβραδινο διπλό με ληγμενα ζούμε τον τελευταίο καιρο

  12. Φανη avatar
    Φανη 25/10/2012 13:56:48

    Δυστυχως θα πιουμε το πικρο ποτηρι μεχρι τον πατο, ακομα ειναι στη μεση.....και δεν περιλαμβανει ΜΟΝΟ οικονομικα μετρα.
    Ας βγουμε απο το περιχαρακωμενο "εγω" μας κι ας δωσουμε οποια βοηθεια μπορουμε γυρω μας.Ισως αυτο ελκυσει καποιο ελεος.Αν η Ελλαδα αφυπνιστει πνευματικα μπορει να μαλακωσει τα γεγονοτα που ερχονται γιατι η ευθυνες ειναι συλλογικες.Κατα το ποιμνιο κι οι Δεσποταδες.......

    • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
      ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ Φανη 25/10/2012 14:03:02

      Πολύ σωστά Φανή!

  13. avanti avatar
    avanti 25/10/2012 14:09:45

    Ερμαια της μοίρας τους είναι τα πρωτοπαλήκαρα της πολιτικής ζωής από το 74 και εντεύθεν, αυτοί που καταλήστεψαν τον τόπο, που είπαν μόνο ψέμματα στον Ελληνικό λαό, που έκαναν τις μπάζες τους γερά, που διόρισαν και τους πεθαμένους για τα ψηφαλάκια, που μας ρεζίλεψαν στον εξωτερικό, που κατέστησαν την χώρα από γεωστρατηγικό πόλο σε κ@@ο, που της αφαίρεσαν την αίγλη του πολιτισμού της, αυτοί που ποδοπάτησαν και ποδοπατούν το σύνταγμα, τους νόμους και τους θεσμούς, και όλα αυτά για να μην πειραχτεί μιά τρίχα από το σεντούκι τους, αυτών και των φίλων τους.
    Δυστυχώς οι κατατρεγμένοι πολίτες αυτής της χώρας αδυνατούν να βάλουν ένα τέλος στο μαρτυριό τους, μιάς και με διαρκή τεχνάσματα τους τουμπάρουν, άλλοτε εκβιάζοντάς τους και άλλοτε τρομοκρατόντας τους, ας ελπίσουμε όμως ότι δεν θα αργήσουν να καταλάβουν και θα πάρουν τις αποφάσεις τους και τις αποστάσεις τους.

  14. Karenin avatar
    Karenin 25/10/2012 15:15:09

    Οι διαπραγματεύσεις τελειώνουν, και οι τολμηροί προχωράνε πίνοντας το τελευταίο πικρό ποτήρι. Και μείνανε μόνο κόκινες πολές κόκινες γραμμές που χαράζαμε κάθε τόσο με την ελπίδα ότι κάπου εδώ θα σταματήσει αυτός ο εφιάλτης, αλλά συνέχιζε με την επόμενη δόση δημιουργώντας συνθήκες κόλασης για όλο και περισσότερο κόσμο. Και τώρα ξενόφοβοι και ηττημένοι παρακολουθούμε αμίλητοι να περνούν τα τραίνα με αυτούς που δεν σώζονται με τίποτα, με αυτούς που μπορούσαν να σωθούν, ανακουφισμένοι με κάποιο τρόπο που δεν είμαστε ακόμη μέσα σε αυτά.
    Ετσι λοιπόν θυμωμένοι αλλά απαθείς περιμένουμε να διακρίνουμε ένα νεύμα ενα κατανοητό σήμα, μια κίνηση και ας μην είναι τολμηρή. Ας είναι για αρχή έντιμη και λογική.

  15. ΕΧΕΙ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΥΡΙΣΜΑΤΑ avatar
    ΕΧΕΙ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΥΡΙΣΜΑΤΑ 25/10/2012 16:07:12

    @ Ακενατον
    «Δις εις τον αυτόν ποταμόν ουκ αν εμβαίης» Ηρακλειτος

    Πόσες φορές όμως τα 3 τελευταία χρόνια περάσαμε το ίδιο ποτάμι υποκύπτοντας σε απαραδέκτους εκβιασμούς για να πάρουμε την κάθε δόση;;;
    Ο Ηράκλειτος είπε αυτά τα λόγια για να επισημάνει το ευμετάβλητο της κοίτης του ποταμού (τώρα είναι έτσι και αργότερα διαφορετική και είναι επικίνδυνο να επιχειρείς να περάσεις δυο φορές από το ίδιο σημείο).
    Ο Ηράκλειτος όμως είπε και κάτι άλλο: κόσμον τόνδε, τον αυτόν απάντων, ούτε τις θεών ούτε άνθρώπων εποίησεν, αλλ' ην αεί και έστιν και έσται πυρ αείζωον απτόμενον μέτρα και αποσβεννύμενον μέτρα.= τον κόσμο αυτό ίδιο για όλους, ούτε κάποιος απ'τους θεούς ούτε κάποιος απ'τους ανθρώπους τον έφτιαξε, αλλά ήταν πάντα και είναι και θα είναι φωτιά ζώσα που ανάβει με μέτρο και σβήνει με μέτρο.
    Που είναι το μέτρο στους πολιτικούς μας;;;; Που είναι το μέτρο στα μέτρα;;;;;
    Αντί αυτού βλέπουμε καθημερινά ένα κακοπαιγμένο θέατρο, μια απίθανη φαρσοκωμωδία διάσωσης της χώρας από κυβερνήτες που ξεχνούν όσα οι ίδιοι είχαν πει πριν μια ώρα.
    Αυτά που διαψεύδουν με τα βδελυγμίας τα αναφέρουν σήμερα ως πρωτοσέλιδο οι Financial Times και έπεται συνέπεια.
    Όταν η κυβέρνηση ΓΑΠ περνούσε τα μέτρα με ΕΝΑ άρθρο κάποιοι την λοιδορούσαν και είχαν δίκιο, τώρα τι άλλαξε ή τι δεν άλλαξε και θα περάσουν πάλι με ΕΝΑ άρθρο;;;
    Σε άλλη χώρα όποιος είχε κρύψει την περίφημη λίστα θα έφευγε νύχτα από το υπουργείο, εδώ προηγούμενοι και νυν μας κοροϊδευουν και δεν κοκκινίζουν καν!!!!
    Ευτυχώς που είχαμε Ζάππειο 1,2,3....και αλλά πολλά αντισταθμιστικά!!!!

    • ΕΧΕΙ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΥΡΙΣΜΑΤΑ avatar
      ΕΧΕΙ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΥΡΙΣΜΑΤΑ @ ΕΧΕΙ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΥΡΙΣΜΑΤΑ 25/10/2012 16:31:20

      ΟΔΥΣΣΈΑ ΕΛΥΤΗ ΤΟ ΑΞΙΟΝ ΕΣΤΙ

      Εκοιμήθηκα πάνω στην έγνοια της αυριανής ημέρας
      όπως ο στρατιώτης επάνω στο τουφέκι του.
      Και τα ελέη της νύχτας ερεύνησα
      όπως ο ασκητής το Θεό του.
      Από τον ιδρώτα μου έδεσαν διαμάντι
      και στα κρυφά μού αντικαταστήσανε
      την παρθένα του βλέμματος.
      Εζυγίσανε τη χαρά μου και τη βρήκανε, λέει, μικρή
      και την πατήσανε χάμου σαν έντομο.
      Τη χαρά μου χάμου πατήσανε και στην πέτρα μέσα την κλείσανε
      και στερνά την πέτρα μου αφήσανε
      τρομερή ζωγραφιά μου.
      Με πελέκι βαρύ τη χτυπούν, με σκαρπέλο σκληρό την τρυπούν
      με καλέμι πικρό τη χαράζουν, την πέτρα μου.
      Κι όσο τρώει την ύλη ο καιρός τόσο βγαίνει πιο καθαρός
      ο χρησμός απ' την όψη μου:

      ΤΗΝ ΟΡΓΗ ΤΩΝ ΝΕΚΡΩΝ ΝΑ ΦΟΒΑΣΤΕ
      ΚΑΙ ΤΩΝ ΒΡΑΧΩΝ Τ' ΑΓΑΛΜΑΤΑ!

  16. avax avatar
    avax 25/10/2012 19:59:21

    Δηλαδή αγαπητε Αkenaton δεν θα σου κακοφαινόταν και πολύ να μας αναλάβουν οι 'εταίροι'. Να σου πώ την αλήθεια ούτε εγώ θα έλεγα όχι, υπό έναν απαράβατο μέχρι θανάτου όρο: Να μας δώσουν πρώτα τη Γερμανική ιθαγένεια, Γερμανική ταυτότητα , Εκλογικό βιβλιάριο και Διαβατήριο , ακόμα και Γερμανικά ονόματα για να μην ξεχωρίζουμε αν θέλουμε, μαζί με όλα τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις που αυτό συνεπάγεται. Ετσι θα απεκαθίστατο και το αληθινό νόημα της ισοτιμίας μεταξύ των εταίρων και θα λυνόταν αυτομάτως και το οικονομικό. Χωρίς αυτά κάθε επέμβαση στα εσωτερικά μας είναι de Facto εχθρική ενέργεια. Το να παραδέχεσαι οτι δεν μπορείς μόνος σου να ορίσεις τη ζωη σου και να την εμπιστεύεσαι σε ξένους χωρίς αυτούς τους ελάχιστους όρους είναι κατάντια χειρότερη κι απο τη γυφτιά. Οι γύφτοι πάντως δεν το κάνουν...

    • akenaton avatar
      akenaton @ avax 25/10/2012 20:11:15

      Κεφάλαια, τεχνογνωσία και ... πίσεση! Μέχρι εκεί. Το πήγατε μακριά, πολύ μακριά.
      Υ.Γ. Οι αθίγγανοι δεν έχουν χρέη αγαπητέ μου!

  17. akenaton avatar
    akenaton 25/10/2012 20:12:17

    "πίεση", με συγχωρείτε.

  18. avax avatar
    avax 25/10/2012 20:44:56

    Δεν νομίζω οτι έχουν καλύτερη τεχνογνωσία για τον τρόπο ζωής, που είναι και η σημαντικώτερη όλων των τεχνογνωσιών. Μάλλον αυτοί έχουν ανάγκη να τους δώσουμε την τεχνογνωσία μας για το ευ ζείν. Αλλωστε το παραδέχονται και οι ίδιοι όταν έρχονται μιλιούνια στη χώρα μας "για να ζήσουν έστω λίγες μέρες σαν άνθρωποι" όπως οι ίδιοι ομολογούν.Το αντίθετο δεν συμβαίνει. Και οι πιό εύποροι απ' αυτούς πραγματοποιούν τό όνειρο της ζωής τους βγαίνοντας στη σύνταξη και ερχόμενοι στην Ελλάδα όπου αγοράζουν σπίτια και προσπαθούν να περάσουν τουλάχιστο τον μισό χρόνο στην Ελλάδα όπου ο βίος "είναι ύπαιθρος"...
    Κεφάλαια σε ειδικό λογαριασμό? Και πίεση? Με ποιό δικαίωμα?
    Υ.Γ. Οι Γερμανοί χρέη έχουν όπως και όλοι οι εταίροι...Σ' αυτό όντως είναι χειρότεροι απο τους γύφτους.
    Μάλιστα τα χρέη πάνω απο το 60% του ΑΕΠ που έχουν είναι επαχθή όπως παραδέχονται και οι ίδιοι και θα έπρεπε να σκεφτούμε σοβαρά να τα διαγράψουμε όλοι μαζί. (Πρόταση αντιπροεδρου της γερμανικής Αριστεράς (Die Linke) και υπεύθυνη του κόμματος για την Οικονομία, Ζάχρα Βάγκενκνεχτ.)

    • akenaton avatar
      akenaton @ avax 25/10/2012 21:02:16

      Αφείστε τα ... νεοελληνικά τερτίπια :). Τεχνογνωσία για την οργάνωση σύγχρονου και αποτελεσματικού κράτους θα μας δώσουν κι όχι για να περνάμε καλά με δανεικά. Αυτό το ξέρουμε καλά σας βεβαιώ, έχουμε και Ντοκτορά!

      • avax avatar
        avax @ akenaton 25/10/2012 22:00:05

        Τους την ζήτησες εσύ και στην έδωσαν σε καλή τιμή? Η με την νεοελληνική σου νοοτροπία θα τους έδινες ό,τι θέλουν για χάρη της σπουδαίας "τεχνογνωσίας" τους?
        Εχουμε πήξει στις τεχνοχνωσίες που μας έφερε ο ΓΑΠ. Μέχρι και τον Ρουμπινί μας έφερε...Χώρια τον "δωρεάν" τάχα μου Αθεμπίγιο.
        Αποδοχή "τεχνογνωσίας" με το πιστόλι στον κρόταφο φίλε Ακενατόν ούτε ο Νίγηρας δεν δέχεται. Ομως οι αποικιοκράτες του την επιβάλλουν για το "καλό" του. Οπως το εννοούν αυτοί. Επειδή οι μαύροι δεν ξέρουν να ζουν και υποχρεούνται να μάθουν...
        Δεν κατάλαβα γιατί έχουν την απαίτηση να μας παράσχουν τεχνογνωσία και δεν συζητάνε καν να μας δώσουν την ιθαγένεια που δεν κοστίζει τίποτε σε χρήμα...Και σύ αλήθεια γιατί σου φαίνεται οτι το πάω μακρυά? Αποδέχεσαι την κατωτερότητά μας έναντι των Ούννων?
        Δώσ' τους θάρρος για την τεχνογνωσία, και θα σου μπούν και στο κρεββάτι όπως κάνουν σ' όλες τις αποικίες...
        Πρώτα ισοτιμία και μετά όλα τ' αλλα. Αλλοιώς να μας λείπει το βύσσινο που έλεγε και ο Χαρίλαος...

  19. Χριστίνα avatar
    Χριστίνα 26/10/2012 09:01:40

    Αγαπητέ Samourai το πρέπει του καθενός επαφίεται στην λογική και στην συνείδησή , διαπαιδαγώγηση, νοοτροπία, βιώματα.
    Μου θυμίζει ώρες ώρες την νοοτροπία άστο μωρέ παιδί είναι ακόμα θα μεγαλώσει και θα μάθει . Μια λογική που ουσιαστικά μεταθέτει την αντιμετώπιση ενός μικρού προβλήματος στο μέλλον χωρίς όμως να δίνει βασικές αρχές αντιμετώπισης απλά οριοθετεί ,στα μάτια ενός παιδιού, πως οι υποχρεώσεις δεν είναι απαραίτητες για να υπάρξουν τα δικαιώματα. Όταν λοιπόν αυτό το παιδί μεγαλώνει τότε ξαφνικά απο εκεί που ήταν παιδί και όλα ήταν δικαιολογημένα και κανείς δεν του έλεγε τίποτα, αν έλεγε πάντα βρισκόταν μια δικαιολογία για να καλύψει το κενό της μη σωστής αντιμετώπισης, ξαφνικά είναι μεγάλος και όλοι δεν μπορούν να κατανοήσουν γιατί δεν είναι ώριμος/η , γιατί αντιδρά με τρόπο λες και η ζωή του είναι υποχρεωμένη απέναντι του , γιατί θέλει τα πάντα δικά του , γιατί δεν έμαθε ότι πρώτα κοπιάζουμαι για κάτι και μετά εισπράττουμε...
    Η κοινωνία έχει έλλειψη παιδείας και όχι εκπαίδευσης που και εκεί υστερή αλλά είναι ένα σκαλοπάτι μετά. Η κοινωνία μας έχει μάθει πως δικαιούται μόνο και δεν υποχρεούται και όσοι έμαθαν την υποχρέωση θεωρούν τον εαυτό τους ηλίθιο και αντιμετωπίζονται ως άτομα με χαμηλή αυτοεκτίμηση ,γιατί απλά οι κηφήνες έχουν ανέβει στον γιακά και είναι τόσοι πολλοί και απο τόσες πολλές μεριές που δεν ξέρεις πως και απο που να τους μαζέψεις.

    • Samurai avatar
      Samurai @ Χριστίνα 26/10/2012 12:39:45

      Συμφωνώ σε όλα και επαυξάνω αγαπητή Χριστίνα.
      Μεγάλωσε το θεριό και δεν παλεύεται πλέον.
      Υπάρχουν κάποιες νησίδες σωτηρίας στη χώρα μας που βοηθούν όλους αυτούς τους ''γραφικούς''που αντιστέκονται μη θέλοντας να καταργήσουν τη λογική τους,που αγωνίζονται να σώσουν τις ψυχές τους,που θεωρούν υποχρέωσή τους, καθήκον τους ν'απλώσουν ένα χέρι βοηθείας στους συνανθρώπους τους,αλλά είναι λίγοι δυστυχώς.
      Υπάρχουν ακόμα τα αυτονόητα αυτού του είδους,εκεί είναι χωμένη κι η ελπίδα.
      Αυτές τις εστίες φωτός πρέπει να διαφυλάξουμε με κάθε τρόπο,διότι από αυτές τις εστίες μπορεί με τον καιρό να αναγεννηθούμε.
      Καλό Σαββατοκύριακο.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.