27/08/2008 14:38
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Έργα και ημέρες του δημάρχου στην Ζαχάρω

Αναγνώστης μας ρωτά αν η επόμενη είδηση είναι αληθινή, τότε είναι απίστευτη: «Χτίζουν αυθαίρετο δημαρχείο με 1,8 εκατ. ευρώ των πυρόπληκτων» (http://www.enet.gr/online/online_text/c=112,dt=25.08.2008,id=94936712) 

Μάλλον αλήθεια είναι. Το νέο δημαρχιακό κτήριο της Ζαχάρως, κόστους 1.800.000 ευρώ, ανεγείρεται με την εποπτεία του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού, ο οποίος διαχειρίζεται το ποσό της προσφερθείσας οικονομικής βοήθειας της αυστραλιανής κυβέρνησης. Όπως καταγγέλλεται και όπως επίσης αναφέρει με ερώτηση του στη βουλή ο Φώτης Κουβέλης (ΣΥΝ) το νέο δημαρχείο κτίζεται στο κέντρο της πόλης παράνομα, με απευθείας ανάθεση σε εργολάβο, εντός χώρου οικιστικού πράσινου, μη οικοδομήσιμου, όπως προκύπτει από τα συμβόλαια αγοράς.

Επιπλέον, όπως υποστηρίζεται από μέλη του Δ.Σ του Δήμου Ζαχάρως, η οικοδόμηση του κτηρίου πραγματοποιείται χωρίς να έχει ληφθεί απόφαση του Δ.Σ για την επιλογή του χώρου, χωρίς σχετική έγκριση του έργου και χωρίς δημοπρασία για την ανάδειξη του μειοδότη αναδόχου». Αυτά και έπεται συνέχεια 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Σαος avatar
    Σαος 27/08/2008 15:26:44

    Μπράβο τους! Δεν έχουν αφήσει τίποτα αφάγωτο! Αυτοί τα "τρώνε" όλα!!! Λεφτά για τους πυρόπληκτους κάνουν φτερά, καταπατούν και οικοδομούν πράσινες και δασικές εκτάσεις, παίρνουν από παντού μίζες! Τελικά τι έχει να ζηλέψει το ελληνικό (;) κράτος από την Κόζα Νόστρα; Αλίμονο σε μας που δεν έχουμε "μπαρμπάδες", "κουμπάρους" και "νονούς" σ' αυτή τη κοινωνία!

  2. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 27/08/2008 15:41:30

    O δήμαρχος βγήκε χθες στο κανάλι του MEGA.
    Είπε ότι η κυβερνηση της Αυστραλίας ζήτησε να χρηματοδοτησει ένα εργο υποδομής και το νέο κτίρο του Δημαρχείου είναι έργο υποδομής.
    Για το αυθαίρετο είπε ότι έχει αδεια από την Πολεοδομία.

  3. fantomas avatar
    fantomas 27/08/2008 16:41:33

    Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΖΑΧΑΡΩΣ ΕΑΝ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΗΝ ΠΡΩΤΟΠΑΛΙΚΑΡΟ ΤΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΟΥ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΥ (ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΠΑΣΟΚ-ΔΕΝ ΘΑ ΧΑΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΓΙΑ ΕΝΑ ΚΟΛΟΣΠΙΤΟ!)
    ΑΥΤΑ ΕΜΑΘΕ, ΑΥΤΑ ΚΑΝΕΙ!
    ΕΑΝ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΑΡΕΣΕ.... ΑΣ ΜΗΝ ΤΟΝ ΨΗΦΙΖΑΝ!!!

  4. Αλεξάνδρα avatar
    Αλεξάνδρα 27/08/2008 17:10:04

    Η Κυβέρνηση της Αυστραλίας ζήτησε να χρηματοδοτήσει ενα εργο υποδομής και τελικά χρηματοδοτεί το Δημαρχείο;Τα ειχαν όλα τα άλλα στην Ζαχάρω; Το Δημαρχείο ελλειπε μόνο απο το κατακαμμένο μέρος;Και επειδή απο πέρυσι με τις φωτιές και τις αηδίες που έλεγε φαινόταν ο κύριος τι ειναι, να δούμε, τι απάντηση θα δοθεί στην Βουλή....

  5. Αθ. Κλάρας avatar
    Αθ. Κλάρας 27/08/2008 17:34:38

    Μην είστε κακεντρεχείς. Ο άνθρωπος απλώς ετοιμάζεται να υποδεχτεί τα καραβάνια των τουριστών που του υποσχέθηκαν ότι θα έρθουν με την οικιστική ανάπτυξη στα καμένα της δυτικής Πελοποννήσου.
    Τα έχουμε ξαναπεί, έχουμε το καλύτερο παραθαλάσσιο οικόπεδο της Ευρώπης και το έχουν βγάλει στο σφυρί.

  6. Ο Χαζος του χωριου avatar
    Ο Χαζος του χωριου 27/08/2008 17:51:42

    Ποια κυβερνηση χρηματοδοτει ως εργο υποδομης ενα μπορντελλο, μετα συγχωρησεως? Ποια?

  7. Νικόλας avatar
    Νικόλας 27/08/2008 18:08:16

    Από ότι θυμάμαι από πέρυσι για τον κύριο δήμαρχο το βασικό έργο υποδομής που θα επιθυμούσε για την Ζαχάρω είναι γήπεδο του γκολφ. Απορώ γιατί κώλωσε;

  8. γάιδαρος avatar
    γάιδαρος 27/08/2008 18:15:40

    Η διαφθορά της κεντρικής εξουσίας ωχριά μπροστά στην διαφθορά των "τοπικών κοινωνιών".
    Αποκέντρωση για να φάνε και οι περιφερειακοί και για να βγάλουν τον σκασμό.
    Από τις 2500 ΑΕ που λειτουργούν με την ευθύνη των αποκεντρωμένων, ούτε 10 γλυτώνουν το κλείσιμο, χώρια τις ποινικές εθύνες των διοικήσεων (Νόμος 2190 περί ΑΕ). Το τέλειο άλλοθι για τις λοιπές Α.Ε.
    Ευτυχώς θα σωθούμε με τον Καποδίστρια ΙΙ.

  9. Theodore avatar
    Theodore 27/08/2008 19:26:19

    Ξερεις ποσους εχουν χωσει εκει μεσα, σαν συμβασιουχους;Απειρους.Και δεν εχουν να τους πληρωσουν, αλλα επιμενουν, γιατι ειναι οι κολλητοι.
    Ετσι, δεν εχουν να δωσουν λεφτα σ αυτους που δουλευουν για να τα δωσουν σε αργομισθους.
    Τελικα οι βουλευτες, δεν εχουν τη δυναμη των Δημαρχων.Γιατι δεν εχουν τα λεφτα και δεν μπορουν να διορισουν ουτε εναν.

  10. maquis avatar
    maquis 27/08/2008 19:33:21

    Eκτος απο αυθαίρετο είναι και καρακιτσάτο, σύμφωνα με την αισθητική τού βλαχοδήμαρχου. Ο οποίος είπε ότι την "μελέτη" την έκανε ο ΕΕΣ. Μήπως να προσλάμβαναν κανέναν αρχιτέκτονα;

  11. thanos avatar
    thanos 27/08/2008 19:36:32

    3.@fantomas

    Vre esy eisai sxetos fantomas...

  12. Γεω-Πόνος avatar
    Γεω-Πόνος 27/08/2008 19:46:40

    Στη Ζαχάρω τιμούν τους νεκρούς...


    http://geo-ponos.blogspot.com/2008/08/blog-post_27.html

  13. Factorx avatar
    Factorx 27/08/2008 21:18:14

    Κανένας παλιός δεν θυμάται εκείνα με τους κοριούς, τον Μαυρίκη, τον Χρονόπουλο, τον Κακαουνάκη και τον Μητσοτάκη να τα ανεβάσουμε, γιατί πήζω και δεν προλαβαίνω;

  14. Helmut avatar
    Helmut 28/08/2008 12:56:52

    Ο δήμαρχος που εκλέχθηκε με πρόγραμμα trafficking νυφών από την Ρωσία για τα μπακούρια της πόλης του τώρα ασχολείται με "real estate".

    Και οι 2 επιχειρήσεις είναι επικερδείς.