05/11/2008 21:27
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Έπεσε Apache

Επιθετικό ελικόπτερο τύπου Apache κατέπεσε στην περιοχή νοτίως της Κύμης στην Εύβοια, περίπου 13 λεπτά μετά τις οκτώ το βράδυ. Το ελικόπτερο εκτελούσε νυκτερινή άσκηση μαζί με ακόμη ένα ιδίου τύπου  και είχαν απογειωθεί από τη βάση του τάγματος επιθετικών ελικοπτέρων στο Στεφανοβίκειο της Μαγνησίας. Βρίσκεται σε εξέλιξη επιχείρηση με σκοπό τη διάσωση των δυο πιλότων που αποτελούσαν το πλήρωμα του AH-64A.

6/11/2008. Δυστυχώς, απανθρακωμένοι βρέθηκαν τελικά οι πιλότοι του ελικοπτέρου Απάτσι. Η έκλυση ραδιο-βιολογικών ουσιών από τα συντρίμμια του ελικοπτέρου Απάτσι, ήταν -από ότι φαίνεται- ο βασικός λόγος που δεν επέτρεπε στα σωστικά συνεργεία να προσεγγίσουν την περιοχή.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. MIG avatar
    MIG 05/11/2008 21:36:21

    Μετα το διαλειμμα της θετικης σκεψης μας με τον Obama επιστροφη στην μιζερια της neo-con κυβερνησης μας με τον Ρουσο σε ρολο Goebels και τον Μευμαρακη se ρολο Guderian...
    Μονο που τα ατιμα τα Apache πεφτουν κυριε Βαγγελη μου, ειδικα αν δεν εχεις αγορασει ουτε βιδα τα τελευταια 5 χρονια...

  2. fantomas avatar
    fantomas 05/11/2008 21:41:09

    Εαν επεσε οπως λενε στην θαλασσα.....
    Ας ελπισουμε να εκανε αυτοπεριστροφη στην στερια!

  3. BACK avatar
    BACK 05/11/2008 22:12:38

    Μάθανε τελικά να τα πετάνε αυτά οι Έλληνες πιλότοι....?

  4. fantomas avatar
    fantomas 05/11/2008 22:30:41

    BACK

    ειναι αδι-ανοητο να γινονται τετοιες ερωτησεις τετοιες ωρες!!

    ΗΜΑΡΤΟΝ

  5. Νικόλας avatar
    Νικόλας 06/11/2008 00:03:21

    Κρίμα για τα παιδιά. Έχω περάσει από το στρατόπεδο αυτό και με στεναχωρεί πολύ αυτή η είδηση. Οι ιπτάμενοι είναι οι πιο καλοί άνθρωποι και πετάνε με την γνώση πως αυτό που κάνουν είναι δύσκολο και επικίνδυνο.

  6. Ο Χαζος του χωριου avatar
    Ο Χαζος του χωριου 06/11/2008 00:49:57

    Μακαρι να επεζησαν κι ολα τ αλλα...χ....ε

  7. panos avatar
    panos 06/11/2008 02:38:17

    ρε συ back δε καθεσαι στη καρεκλιτσα σου να κανεις προσαπονηωσεις σε κανα γραφειο??? Και ασε μας εμας να κανουμε οτι πρεπει....

  8. star avatar
    star 06/11/2008 09:37:55

    back ΕΙΣΑΙ ΜΕΓΙΣΤΟΣ ΚΑΦΡΟΣ!!! ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΣΤΗ ΖΩΗ ΣΟΥ ΟΤΙ ΣΟΥ ΑΞΙΖΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ!!!!

  9. star avatar
    star 06/11/2008 09:50:23

    ΚΟΙΤΑ ΝΑ ΔΕΙΣ, ΔΕΝ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ!! ΕΙΤΕ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΛΛΟΔΑΠΟΣ ΘΑ ΕΙΣΑΙ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ.... ΕΙΣΑΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΠΟΛΥ ΕΥΚΟΛΑ ΤΟ 1941 ΘΑ ΕΒΑΖΑΝ ΤΗΝ ΚΟΥΚΟΥΛΑ ΠΑΡΕΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΝΑΖΙ.

  10. νέος avatar
    νέος 06/11/2008 10:39:37

    jack-ass is BACK.

  11. KaryID avatar
    KaryID 06/11/2008 13:23:51

    ΡΑΔΙΟ-ΒΙΟΛΟΓΙΚΕΣ ΟΥΣΙΕΣ; τι είναι; δεν φορούν ειδικές στολές ολόσωμες τα συνεργεία διάσωσης και περισυλλογής στις περιπτώσεις αυτές;

  12. fantomas avatar
    fantomas 06/11/2008 13:44:52

    ΡΑΔΙΟ-ΒΙΟΛΟΓΙΚΕΣ ΟΥΣΙΕΣ

    ειναι ουσιες που προερχονται απο ειδικα τμηματα του ε/π (π.χ. συστημα ψυξης )ειναι επικυνδινες και τοξικες ουσιες. τα διασωστικα συνεργεια εκτος ειδικων περιπτωσεων δεν εχουν τον απαιτουμενο εξοπλησμο!

  13. KaryID avatar
    KaryID 06/11/2008 14:35:44

    @fantomas: ευχαριστώ φαντομά, οι περισσότεροι σε αυτό το blog σήμερα ενδιαφέρονται για το Zeitgeist και τους εφιάλτες του(ς) ...
    ο ανθός της ελληνικής κοινωνίας που αποδεκατίζεται χρόνο με το χρόνο μάλλον είναι ήσσονος σημασίας ... έχουμε πάντα την τάση να απωθούμε τις δυσάρεστες σκέψεις ...

  14. fantomas avatar
    fantomas 06/11/2008 15:00:31

    KaryID

    Αστο φιλε!!!
    Αυτο ειναι μια πικραμενη ιστορια!!
    Να ηξερες με τι βαρια καρδια παω σε λιγα λεπτα για ''δουλεια''!!!
    Το μονο που μπωρεις να κανεις ειναι να μην σκεφταισε.

  15. σχολιαστής avatar
    σχολιαστής 06/11/2008 15:12:32

    Kary Id,

    πρέπει οπωσδήποτε να είμαστε γνώστες όλων?
    Τι κακό είναι αυτό, κατ' ευθείαν στην επίθεση.

  16. KaryID avatar
    KaryID 06/11/2008 15:39:26

    @σχολιαστής: τι εννοείς κατ' ευθείαν στην επίθεση, το Apache είναι πρώτο θέμα στις ειδήσεις σήμερα, και αν δεν είναι θα όφειλε να είναι. Στα blog κατ' αρχήν είμαστε ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ των επίκαιρων ειδήσεων και των αναρτήσεων-απόψεων(με αυτή τη σειρά νομίζω) και κατά δεύτερον είμαστε ΓΝΩΣΤΕΣ. Παράδειγμα: γνώστες ή μη γνώστες είναι όσοι ασχολούνται με το Zeitgeist, για το οποίο εγώ π.χ. δεν έχω ιδέα.

    Αν εννοείς ότι επιτίθεμαι στους συνδεόμενους με το blog κάνεις λάθος, το blog αυτό το ξεχώρισα ανάμεσα σε πολλά άλλα ανεκδιήγητα, για τη συνολική αισθητική του και για τα κείμενά του. Καμιά φορά όμως πάσχει από ακατάσχετη "ακαδημαϊκού" τύπου θεωρητικολογία, που στο Zeitgeist βρήκε πρόσφορο έδαφος να ανθίσει.

  17. Σαος avatar
    Σαος 06/11/2008 15:48:32

    Kary ID είσαι άδικος. Ο κόσμος ανησυχεί για τα πάντα και πιστεύω πως όλους μας στεναχώρησε ο χαμός των πιλότων των ελικοπτέρων του Στρατού Ξηράς. Αντί λοιπόν άγνωστοι να κατηγορούν αγνώστους, γιατί δεν κατηγορούμε ποτέ τους πραγματικούς υπεύθυνους που πχ δεν παραγγέλνουν τα απαραίτητα ανταλλακτικά για τα Apache; Δεν ξέρω βέβαια από τι έπεσε το Apache, ειδήσεις δεν βλέπω, αλλά ξέρω πως είχαν έλλειψη ανταλλακτικών και επομένως δεν υπήρχε η δυνατότητα για ολοκληρωμένη συντήρηση των ελικοπτέρων.

  18. KaryID avatar
    KaryID 06/11/2008 16:12:46

    @Σάος: ας μην κάνουμε προβολές, το μέσον των blog είναι άμεσο, εγώ απλά μια διαπίστωση έκανα ότι σήμερα 6 Νοεμβρίου οι αναρτήσεις στο blog για το Zeitgeist είναι 70, για τον Ομπάμα 90 και για το δύστυχο το Apache με τους πιλότους μόνο 13 μέχρι το μεσημέρι, όσο για μένα γράφω με το όνομά μου κάπως παραφρασμένο.

  19. Σαος avatar
    Σαος 06/11/2008 16:49:13

    @KaryID

    Στο θέμα του Zeitgeist υπάρχει προφανώς ένας flamewar μεταξύ άθεων/άθρησκων και θρησκευόμενων, εξ ου και τα 70+ μηνύματα. Για τον Ομπάμα υποθέτω τα ίδια. Σε αυτό το θέμα όμως με το Apache και τους δύο (δυστυχώς) νεκρούς πιλότους πρέπει να υπάρχει σεβασμός, οπότε να σου πω, χαίρομαι που υπάρχουν λίγα και καλά σχόλια, με εξαίρεση αυτό του Back που προφανώς έχει τους τελευταίους των τελευταίων, τους τούρκους πιλότους, ως ινδάλματα. Καλύτερα να υπάρχουν λιγότερα σχόλια αλλά τουλάχιστον ποιοτικότερα και εννοείται, όχι flamewars.

  20. KaryID avatar
    KaryID 06/11/2008 16:58:22

    @Σαος: συμφωνώ απόλυτα μαζί σου, και flamewars θες να πεις άσφαιρα πυρά πυροτεχνήματα, όσο για τον back τι να πω, αυτοχαρακτηρίστηκε επαρκώς, ότι και να σκεφτείς μέσα θα πέσεις ...

  21. εναςάσχετος avatar
    εναςάσχετος 06/11/2008 17:12:33

    Όταν ένας ή δύο μαθητές δεν τα πάνε καλά στη τάξη,τότε φταίνε οι μαθητές.
    Όταν δεν τα πάει καλά όλη η τάξη, τότε φταίει ο δάσκαλος.

  22. KaryID avatar
    KaryID 06/11/2008 21:17:15

    τι γίνεται με το Απάτσι τελικά; τι μετέφερε; τι διαβάζω και ακούω;

  23. KaryID avatar
    KaryID 06/11/2008 22:19:30

    Θολό το τοπίο σχετικά με τα αίτια του δυστυχήματος αλλά και για το επικίνδυνο ή μη φορτίο / τον εξοπλισμό του ελικοπτέρου.
    Με τη συνδρομή πρόθυμων ΜΜΕ, που για δικούς τους εσωτερικούς λόγους υποβιβάζουν ιεραρχικά την είδηση και με το πρόσχημα υποθέτω της μη διασποράς πανικού, αντιφατική είναι η πληροφόρηση που δεχόμαστε για το τραγικό συμβάν.
    Ενώ και στα περισσότερα blogs η τακτική που ακολουθείται είναι τουλάχιστον αλλοπρόσαλλη.

  24. fantomas avatar
    fantomas 07/11/2008 11:21:07

    Καταρχην, για τα αιτια.
    Μαλλον κατα την διαρκεια του ''σλαλομ''(πτηση πανω στο αναγλυφο του εδαφους σε υψος 30 ποδων) θα πρεπει να βρεικαν σε ''σημαια''(βραχο).
    Η περιπτωση ''μαστ μπαμπινγκ'' δηλαδη αποτομης βουτια με την μυτη του ε/π εντος κυλου εδαφους με αποτελεσμα την ριξη του κυριους στροφιου στο ''τειλ'' θεωρηται εξαιρετικα απιθανο.
    Το ε/π ηταν ''φορτωμενο'' με πυραυλους οπου εχουν ''τηλεκατευθυνση-ανυχνευση στοχου'' (εξαλλου αυτος ηταν και ο σκοπος της ασκησης).
    Αυτος ηταν ο λογος (χημικα τα οποια διασκορπιστικαν) που δεν μπωρουσαν να πλησιασουν αμεσως τα σωστικα.

  25. KaryID avatar
    KaryID 07/11/2008 13:17:42

    @fantomas: άλλη ερμηνεία αυτή και άλλη για τα απλώς τοξικά υγρά φρέον κλπ. από το σύστημα ψύξης ...

  26. ΑΛΕΦΑΝΤΟΣ avatar
    ΑΛΕΦΑΝΤΟΣ 07/11/2008 14:41:04

    KaryID

    Yπαρχουν δυο ειδων.
    Αυτα που εχει το σκαφος πανω του, τα απλώς τοξικά υγρά φρέον κλπ οπως ειπες, αλλα και αυτα τα οποια εχουν τα οπλικα συστηματα!
    Την ωρα της πτωσης ή λιγο μετα δεν μπωρεις να εχεις αμεση γνωση του φωρτου οπλισμου!
    Οποτε το μονο σιγουρο που μπωρεις να υποθεσεις ειναι για τα απλώς τοξικά υγρά φρέον κλπ

  27. leon avatar
    leon 07/11/2008 14:44:24

    Μηπως τελικα μιλαμε για ουρανιο?

  28. fantomas avatar
    fantomas 07/11/2008 14:48:17

    leon

    Εμπλουτισμενο ουρανιο σιγουρα εχουν οι διατριτικες σφαιρες του πολυβολου.

  29. Apache Fighter avatar
    Apache Fighter 08/11/2008 20:25:53

    Πρωτον, οι μη γνωστες να μην βγαζουν ασχετα και προσβλητικά για τους συγχωρεμένους συναδέλφους μου,συμπεράσματα.Κανείς εκτός από τους ίδιους δεν γνωρίζει τι εγινε.Κανείς εκτος από πιλότους Αpache δεν γνωρίζει πώς πετάει αυτό το Ελικόπτερο.Τα βλήμματα του πυροβόλου 30 χιλ που εχουμε στην Ελλάδα,δεν απαρτίζονται απο ραδιενεργά συστατικά.Οποιος έχει τα ....... να έρθει να μας δείξει πώς πετάει το Αpache.Σας διαβεβαιώ πως ήταν αριστοι γνώστες του ελικοπτέρου,και κανείς απο εσάς δεν ανέφερε τον παράγοντα ΚΟΥΡΑΣΗ(Crew Rest) που κανείς δεν λαμβάνει σοβαρά υπ΄όψιν για τους Ελληνες πιλότους είτε πετάνε Ε/Π είτε Α/Φ.Και επιτέλους εις μνήμην Αυτών δείξτε λίγο σεβασμό.

  30. fantomas avatar
    fantomas 08/11/2008 21:13:38

    Apache Fighter
    Aγαπητε φιλε,
    Καλο θα ηταν να αναφερεσε σιγκεκριμενα σε αυτους που βαζουν προσβλητικά σχολια ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΤΟ ΙΔΙΟ!
    Καταρχην ο μονος που μπωρει να σου δειξει πως πεταει ενα apache ειναι ο εκπαιδευτης σου και καλο θα ειναι να τον ακους!!
    Κατα δευτερο λογο κανενας δεν εβγαλε πορισμα για τα αιτια! Η αναφορα σε γεγονοτα δεν ειναι πορισμα και δεν εχει να κανει με τα αιτια. Για ως τοσο εαν εχεις να αναφερεις κατι για τα γεγονοτα αφαιροντας ή προσθετοντας κατι δεν εχεις παρα να το κανεις!
    Ειναι αληθεια οι νεκροι φορτονονται ευκολα τα παντα γιατι δεν μιλανε!!(βλεπε ιμια, εκαβ κτλ)
    Ομως φιλε μου ΚΑΚΟΣ μιλας ΤΩΡΑ για τον παράγοντα ΚΟΥΡΑΣΗ(Crew Rest)!
    Ενας σωστος πιλοτος μιλαει για τον παραγοντα αυτον πριν την πτηση!! ΟΧΙ ΜΕΤΑ!!
    Μετα ειναι ΑΡΓΑ!!
    Τελος θα ηθελα να σε συμβουλευσω οτι με τα θεματα ασφαλειας πτησεων δεν παιζουν..... απλα μιλανε σιγκεκριμενα με αναφορες ... αρμοδιως!!!
    Σεβασμος ειναι γεγονος οτι υπαρχει απο ολους τους ανθρωπους αυτου του τοπου σε οποισδηποτε νεκρο!!
    Ποσο μαλλον περισσοτερο στους σιγκεκριμενους.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.