22/09/2008 04:51
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Έξι προτάσεις Αλαβάνου για κοινή δράση με το ΠΑΣΟΚ

 

__________________________________________ 

Πετάει το γάντι στον Γιώργο Παπανδρέου ο πρόεδρος της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ και προτείνει, από την συνέντευξη του στο ΕΘΝΟΣ της Κυριακής, έξι προτάσεις για κοινή δράση και συνεργασία. Οι προτάσεις είναι:

Πρώτον, κοινή δράση για τον δημόσιο χαρακτήρα μιας ανανεωμένης Ολυμπιακής και απόρριψη κάθε είδους ιδιωτικοποίησης.

Δεύτερον, κοινή νομοθετική πρωτοβουλία της αντιπολίτευσης για τον χωρισμό Εκκλησίας και Κράτους.

Τρίτον, Εξεταστική Επιτροπή για το Βατοπέδιο, από την πρώτη στιγμή που ανέκυψε το πρόβλημα, το 1999, με την εγκατάλειψη της δικαστικής διεκδίκησης της δημόσιας κυριότητας, μέχρι σήμερα.

Τέταρτον, άμεση δράση για τη συνταγματική υπεράσπιση του δημόσιου πανεπιστημίου με την κατάργηση όλων των Κέντρων Ελευθέρων Σπουδών που συνεργάζονται με ξένα πανεπιστήμια.

Πέμπτον, μια που έχει αρχίσει η συζήτηση για τις εκλογές, ενδεχομένως αλλεπάλληλες, κοινή νομοθετική πρωτοβουλία της αντιπολίτευσης για την απλή αναλογική.

Έκτον, κοινή δράση για να μην εγκατασταθεί στη Σούδα το Κέντρο Επιχειρησιακής Εκπαίδευσης Ναυτικής Αποτροπής του ΝΑΤΟ, που αποφασίστηκε αυτήν την εβδομάδα στη Βουλή, με κόστος μάλιστα των Ελλήνων φορολογουμένων.

«Ας δούμε λοιπόν τι πόρτες, ποιος τις ανοίγει και ποιος τις κλείνει, και ας βγάλουμε τα συμπεράσματά μας καλόπιστα», απαντάει ο κ. Αλαβάνος στις επικρίσεις του κ. Παπανδρέου ότι ενώ το ΠΑΣΟΚ αφήνει ανοικτή την πρόταση για συνεργασία, ο ΣΥΡΙΖΑ την έκλεισε

ΣΧΟΛΙΑ

  1. krogias avatar
    krogias 22/09/2008 05:02:58

    Από πότε ο διάλογος γίνεται μέσω εφημερίδων;
    Ακόμη κι έτσι αν είναι, είναι θέματα προς συζήτηση αυτά ή προαποφασισμένες ανώδυνες για το κόμμα του αμετακίνητες θέσεις;
    Γιατί, δεν βλέπω "έλα να συζητήσουμε", αλλά "ή συμφωνείς με αυτά ή τίποτα".
    Τα επικοινωνιακά τρικ του Αλαβάνου είναι γνωστά.
    Βλέπει ότι "στριμώνχτεται" δημοσκοπικά το κόμμα του λόγω της αλαζονείας των προηγούμενων μηνών και προσπαθεί πάλι με τερτίπια να κερδίσει τις εντυπώσεις.
    Δεν πιάνουν πλέον.

  2. saska avatar
    saska 22/09/2008 07:03:26

    Συμφωνώ με τον krogia οτι όλα είναι ένα τρικ και ιδιαίτερα το έκτο θέμα που προσπαθεί να αλλάξει την κοινή γνώμη για αυτόν στα Χανιά.
    Στα Χανιά δεν είναι καλοδεχούμενος αλλά απο εκεί είναι η γυναίκα του και ένα μεγάλο κομμάτι της περιουσίας του !!
    Όξω απο το ΝΑΤΟ λοιπόν, θα κερδίσει διπλά θα τον ξαναγαπήσουν οι Χανιώτες θα αποφύγει και το βέτο για τα Σκόπια η άλλη μεγάλη αγάπη του ΑΛαβάνου!

  3. kampolis avatar
    kampolis 22/09/2008 07:34:27

    "Προαποφασισμενες"? "Ανωδυνες"? Τι λες ρε μεγαλε? Και πολυ νερο εχει ριξει μεσα ο Αλεκος. Αυτες δεν ειναι παρα προτασεις τις οποιες ενα οποιοδηποτε ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΙΚΟ κομμα θα επρεπε να εχει ηδη μεσα στο προγραμμα του. Δεν θα επρεπε η Αριστερα να θετει τετοια ζητηματα στη Σοσιαλδημοκρατια, θα επρεπε το ΠΑΣΟΚ ηδη να τα εχει κανει σημαια.

    Αλλα πού.. Το "ΣΟ" του ΠΑΣΟΚ το ξεχασατε ηδη απο το 1982..

    Αυτο ειναι το ελαχιστοτερο ενος ελαχιστου κοινου παρονομαστη και σιγουρα για μεγαλο κομματι του κοσμου της Αριστερας, αυτες οι προτασεις ειναι υπερβολικα νεροβραστες. Ισα ισα δηλαδη, προκειται για τακτικο λαθος του ΣΥΡΙΖΑ να ξεκιναει κουβεντα με αυτες τις προτασεις για βαση.

  4. Africa avatar
    Africa 22/09/2008 08:02:52

    Ο Ανθρωπος (Αλαβανος) ειναι εκτος τοπου και χρονου! Που ζει? Δεν εχει καταλαβει οτι ζει σε Μπανανια!

  5. k avatar
    k 22/09/2008 08:10:58

    Η επιτυχημένη πολιτική του Αλαβάνου, πιο φανερή εδώ και δύο χρόνια, έγκειται στις ξεκάθαρες θέσεις διατυπωμένες με ύφος καθημερινής ανθρώπινης συζήτησης: Πώς μιλάμε στις καθημερινές μας συζητήσεις όλοι εμείς οι κοινοί θνητοί; Έτσι.
    Το ανάλογο λοιπόν εδώ, όταν τον κατηγορούν πως δε δέχεται συνεργασία δογματικά, απαντά: "Ωραία λοιπόν έλα να τα πούμε:Πρώτον,αυτό,
    δεύτερον,εκείνο κ.ο.κ. Για να σ' ακούσω τώρα".
    Επικοινωνιακό είναι, αλλά δε βλέπω γιατί παύει να είναι και ουσιαστικό. Κατά τη γνώμη μου είναι η μόνη λογική και αναμενόμενη αντίδραση.
    Μπράβο στον Αλαβάνο κι εύχομαι η εκτίμησή μου να είναι σωστή.

  6. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 22/09/2008 08:53:21

    το δίλημμα «ιδιωτικοποίηση-κράτος» είναι πονηρό. Δεν θέλω κρατικοδιάιτους απατεωνίσκους να παριστάνουν τους επιχειρηματίες, ούτε θέλω το κράτος να ταϊζει τεμπελοσυνδικαλιστές και κυρίες με χρυσές αλυσίδες στο γυαλί.

    ναι στον απόλυτο χωρισμό εκκλησίας-κράτους

    ναι σε ξεκαθάρισμα όλων των μυστηρίων από το Βατοπέδι μέχρι τον Σκαραμαγκά. Τα άλλα παραγράφονται λόγω φόρτου εργασίας. Αλλά από όλα τα αιτήματα αυτό είναι πιο πολύ στα σύννεφα.

    λευκό στην απλή ή πολύπλοκη αναλογική. Ένα εκλογικό σύστημα παγιωμένο στους αιώνες αμήν, βαρέθηκα τα νέα εκλογικά και φορολογικά συστήματα κάθε 4 του μηνός, εκτός αν έβρεξε την προηγουμένη

    ναι στι βάσεις (είπαμε, αμερικανοπτέρυξ)

    Δεν μας είπε ο κ. Αλαβάνος: Πιστεύει στην ιδιοκτησία; πιστέυει στην ιδιοκτησία πχ μεταλλευτικών δικαιωμάτων; πως εννοεί τον «σοσιαλισμό» γιατί έχω μπερδευτεί.

    Παραιτούμαι ΟΛΩΝ των απαιτήσεών μου αν διαχωριστούν η νομοθετική, εκτελεστική και δικαστική εξουσίες.

  7. Jiovani avatar
    Jiovani 22/09/2008 09:14:25

    Είναι φανερό ότι ο Αλαβάνος δεν έκανε την "πρόταση" για να γίνει αποδεκτή, αφού επέλεξε 5 στα 6 σημεία που χωρίζουν τα δύο κόμματα, είναι τόσο προφανές που δε χωράει συζήτηση.

    Αν είχε ζητήσει από το ΓΑΠ σαν απαραίτητη προΥπόθεση να ... οργανωθεί στο ΣΥΡΙΖΑ θα ήταν περισσότερο συζητήσιμη από αυτή που έκανε, όπως την έκανε!

  8. προό avatar
    προό 22/09/2008 09:54:15

    Δεν έχω καταλάβει, βοηθήστε με λιγό, σας παρακαλώ. Τελικά, αυτά τα δυό κόμματα θέλουν ή δεν θέλουν να συνεργαστούν;

    Και πάλι, είναι τόσο σίγουρο ότι μαζί μπορούν να φτιάξουν αυτοδύναμη κυβέρνηση (=τους βγαίνουν τα κουκιά) γιατί ακόμα και με το ΠΑΣΟΚ +1% με 2% μπροστά από τη ΝΔ και το ΣΥΡΙΖΑ south of 10% το πιάνουν το 40άρι?

  9. rs avatar
    rs 22/09/2008 09:54:38

    Τελικά ο "σκεπτόμενος" και "προβληματισμένος" Έλληνας δεν πιάνεται με τίποτε!!!
    Άντε να συμφωνήσω οτι ο Αλαβάνος έκανε "ανώδυνες" για το κόμμα του προτάσεις. Αντί λοιπόν να μεταθέτουμε την συζήτηση για το άν ήταν "ανώδυνες" "επώδυνες", "χλιαρές" ή "στημένες" μπορεί κάποιο "φωτεινό" μυαλό, π.χ. ένας Λοβέρδος βρε παιδίμου ή έστω μια Διαμαντοπούλου ή ακόμα ο @krogias ή ο jovani να μας πούν τις δικές τους ή να αντιπροτείνουν κάτι που ενδεχομένως θα είχε την έγκρισή τους;
    Η συνεργασία κομμάτων και δή ελληνικών, είναι και δύσκολη και "επώδυνη" διαδικασία.
    Το να σχολιάζουμε απαξιωτικά και εξυπνακίστικα όλοι εμείς οι "ξερόλες" είναι μία απόδειξη οτι όχι μόνο δεν πρόκειται ν΄αλλάξει τίποτε αλλά τα πράγματα θα γίνονται όλο και χειρότερα.

  10. aris avatar
    aris 22/09/2008 10:26:49

    Οπωσδήποτε είναι μια βάση συζήτησης. Μάλλον ο Αλαβάνος πήρε το μάθημά του. Δεν μπορείς να απαξιώνεις έναν χώρο όπως το Πασοκ τόσο εύκολα όσο το έκανε ο Τσίπρας. Και δεν μπορείς να αποκλείεις εκ των προτέρων συνεργασίες, όταν έχεις απέναντί σου την ληστρική κυβέρνηση της Νεας Δημοκρατίας.
    Όντως η Ολυμπιακή είναι ένα μεγάλο θέμα. Και εδώ θα φανεί αν μπορούν να υπάρχουν συγκλίσεις, όχι αθροιστικές αλλά ουσιαστικές.
    Η ΝΔ υπερασπίζεται το λιγότερο κράτος. Απέναντι σε αυτή την ιδεολογία, μπορεί να σταθεί το θέλουμε ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΚΡΑΤΟΣ?
    Ερωτήματα θέτω και ψάχνω απαντήσεις.
    Θεωρώ τον νεοφιλελευθερισμό μια απάτη και πιο πολύ τον Ελληνικό νεοφιλελευθερισμό.
    Δεν μπορείς να μιλάς για λιγότερο κράτος όταν είσαι ακόμη στη λογική των ρουσφετολογικών προσλήψεων. Εσεις βάλατε τους πράσινους, εμείς να βάλουμε τους γαλάζιους και τούμπαλιν.
    Σε κάθε περίπτωση ο ιδιώτης δεν αγοράζει κάτι ζημιογόνο. Τι κάνουμε λοιπόν? Αναλαμβάνει το κράτος τις ζημιές και παραδίδει τα κέρδη στους ιδιώτες. Τι προοδευτικό!
    Και από κοντά οι νεοέλληνες χειροκροτούν!
    Αντί να απαιτήσουμε από το δημόσιο να λειτουργήσει, να παράγει και να εξαφανιστεί από μέσα του κάθε ίχνος κοματικό, πανηγυρίζουμε όταν το ξεπουλάμε στους άγιους ιδιώτες. Ας μην τρελαθώ, δεν φταίει η Ολυμπιακή που έκανε δρομολόγια ψηφοφόρων τζάμπα!!!!!
    Δεν είναι αδύνατο να γίνει παραγωγική κι ας είναι δημόσια επιχείρηση. Δεν θέλουνε να γίνει!

  11. Helmut avatar
    Helmut 22/09/2008 10:42:19

    Έχετε παρατηρήσει ότι τελευταία στον ΣΥΡΙΖΑ ο Αλαβάνος φαίνεται να παίρνει ολοένα και περισσότερες "πρωτοβουλίες" ενώ ο Τσίπρας μοιάζει εξαφανισμένος...

    Πάντως οι 6 προτάσεις είναι υποκρισία, όταν οι μισές και πλέον δεν κομίζουν προγραμματική-ιδεολογική σύγκλιση αλλά πολιτικό οπορτουνισμό και λαϊκισμό (Ολυμπιακή, Ιδιωτικά Πανεπιστήμια, ΝΑΤΟ/Σούδα, Απλή αναλογική).

    By the way, που χάθηκε τελευταία ο Ταλαντούχος κύριος Τσίπρας; Πολύ εξαφανισμένο τον βρίσκω...

  12. νικος avatar
    νικος 22/09/2008 10:49:33

    Ερώτηση:

    Πώς ονομάζεται το πολίτευμα όπου οι τέσσερις πρώτες σε κυκλοφορία κυριακάτικες εφημερίδες ανήκουν στους

    Μπόμπολά (Θέμα, Εθνος - συνεταίρος του Λαμπράκη στο Mega - ο οποίος όπως γράφει το ΠΑΡΟΝ έχει συνάψει συμμαχία με τον Αλαφούζο έχοντας κοινούς στόχους)

    Λαμπράκη (Βήμα - συνέταιρος του Μπόμπολα στο Mega)

    Αλαφούζο (Καθημαρινή - με τον οποίο όπως γράφει το ΠΑΡΟΝ έχει συνάψει συμμαχία ο Μπόμπολας έχοντας κοινούς στόχους)

  13. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 22/09/2008 10:50:02

    Οι προτάσεις του Αλαβάνου έχουν τη σκοπιμότητα να εκθέσουν το ΠΑΣΟΚ που ζητεί συνεργασία με τον ΣΥΝ.
    Αλλά δεν εκτίθεται ένας παρά μόνο αν κρύβει το προγραμμά του.
    Το ΠΑΣΟΚ ισχυρίζεται ότι το χωρίζουν "μεγάλες διαφορές" από τη ΝΔ και θέλει συνεργασία με τον ΣΥΝ.Οι διαφορές όμως που το χωρίζουν από τη ΝΔ είναι ψυχολογικές.Σε επίπεδο προγράμματος ελάχιστες διαφορές έχουν.Το ΠΑΣΟΚ παρ όσα λέει είναι και υπέρ ιδιωτικών πανεπιστημίων (μη-κρατικά τα ονομάζει ο Γιώργος) και των ιδιωτικοποιήσεων και της παραμονής στο ΝΑΤΟ και των αμερικανικών βάσεων.Ακόμη και στο θέμα της Εκκλησίας έχει βάλει πολύ νερό στο κρασι του.
    Ο Αλαβάνος λοιπόν αναδεικνύει τις ομοιοτητες και τις διαφορές των κομμάτων.Σκοπιμότητα αλλά θεμιτή.

  14. Χρήστος avatar
    Χρήστος 22/09/2008 10:56:41

    Τρόποι και δικαιολογίες για να αποφύγει κανείς μια απάντηση επί της ουσίας υπάρχουν πολλοί και εξαιρετικά αποδοτικοί όταν αναφέρονται σε κομματικά ώτα.
    Προς τιμήν του το ίδιο το ΠΑΣΟΚ "απάντησε" αναφέροντας πως οι προτάσεις αυτές δεν είναι δυνατόν να γίνουν δεκτές.
    Από εκεί και πέρα ο καθένας βγάζει συμπεράσματα και αποφασίζει ήρεμα και κυρίως πολιτικά.
    Μη φτάσουμε τώρα στη σημείο ο τύπος να ακυρώνει την ουσία.

  15. Horatio avatar
    Horatio 22/09/2008 11:00:46

    Μπορείτε να μου εξηγήσετε τι θα αλλάξει στην Ελλάδα με τον "πλήρη χωρισμό κράτους-εκκλησίας";
    Θα κατεβεί η εικόνα τού Χριστού από τις σχολικές αίθουσες και τα δικαστήρια, ο πρωθυπουργός δεν θα μπορεί να παρακολουθεί τη θεία λειτουργία ως θεσμικό πρόσωπο αλλά μόνο ιδιωτικά, και οι πολιτικές τελετές ονοματοθεσίας, γάμου, κηδείας, θα γίνουν υποχρεωτικές για να μας τα παίρνει το κράτος από ακόμη μια μπάντα (ετοιμαστείτε για το "γαμόσημο"). ΟΚ.

    Από εκεί και πέρα τι θα αλλάξει;
    Θα σταματήσει η εκκλησία να έχει την επιρροή που έχει στον κόσμο;

    Εγώ ως Έλληνας πολίτης, προτιμώ τον πλήρη χωρισμό κράτους-Ελλάδας! Το κράτος μας είναι που μας πηδάει, όχι η εκκλησία. Μη γελιέστε!

    Η εκκλησία δεν έχει θεσμικό ρόλο. Η δράση της είναι ΗΔΗ διαχωρισμένη από αυτήν του κράτους. Το κάνετε να ακούγεται λες και μια απόφαση της Βουλής δεν εφαρμόζεται αν δεν την εγκρίνει η Ιερά Σύνοδος. Ο αντιεκκλησιαστισμός δεν είναι παρά στάχτη στα μάτια για να μη δίνουμε σημασία στα αίσχη του κράτους.

  16. δημοσθενης avatar
    δημοσθενης 22/09/2008 11:10:39

    http://dentnews.net/2008/09/21/skandala-pasok/

  17. makedonas avatar
    makedonas 22/09/2008 11:18:45

    Η συνεργασία ΠΑΣΟΚ-ΣΥΡΙΖΑ είναι ένας σοβαρότατος λόγος για να μην ξαναψηφίσω ΠΑΣΟΚ ποτέ στη ζωή μου.Δεν έχω ούτε έχω σκοπό στη ζωή μου να κινούμαι στον ίδιο χώρο με τσογλάνια που καίνε ανθρώπους πίσω από κουκούλες.Επιπλέον δεν έχω καταλάβει τι στο καλό προτείνει ο ΣΥΡΙΖΑ ως κυβερνητικό πρόγραμμα πέραν της αναγνώρισης των Σκοπίων ως Μακεδονία,του γάμου των ομοφυλοφίλων,της πρόσκλησης όλων των κατοίκων της αφρικανικής ηπείρου ως μεταναστών και φυσικά των προτάσεων Αλαβάνου (τον Τσίπρα τον ρώτησε?).Από την άλλη θα τους ήθελα στην κυβέρνηση μόνο και μόνο για να ξεβρακωθούν επιτέλους!

  18. k avatar
    k 22/09/2008 11:39:18

    @Horatio
    Σημαίνει
    1) Τέρμα στο αφορολόγητο εκκλησιαστικής και μοναστηριακής περιουσίας.-> Τεράστια έσοδα για το κράτος-> Τεράστια ελάφρυνση σε μας στους φόρους ή και κοινωνικές παροχές.
    2) Τέρμα σε συντάξεις, μισθούς, ιατροφαρμακευτική περίθαλψη στους λειτουργούς της εκκλησίας. Κάτι σαν αποκρατικοποίηση (προς τέρψιν νεοφιλελευθέρων).
    Αλλιώς π.χ. αύριο κάνω κι εγώ θρησκεία και γινομαι αρχιεπίσκοπος σε αυτή και μέσω ευρωπαϊκού δικαστηρίου διεκδικώ τα ανωτέρω.
    Και αυτά είναι μόνο τα οικονομικά ωφέλη. Λόγω πίεσης χρόνου επιφυλάσσομαι να αναπτύξω τα λοιπά σε επόμενο σχόλιο.

  19. gnikos avatar
    gnikos 22/09/2008 11:40:44

    Να το δούμε το θέμα πιο ρεαλιστικά.
    Αν υποθέσουμε ότι γίνονται εκλογές και δεν παίρνει αυτοδυναμία κανένα κόμμα(το πιθανότερο) λογικά θα πρέπει να αρχίσουν οι συνεργασίες
    Αν λοιπόν πρώτο κόμμα βγει το ΠΑΣΟΚ και χρειάζεται συνεργασία του ΣΥΡΙΖΑ για να κυβερνήσουν θα ρίξουν νερό στο κρασί τους και οι δύο ή θα ρίξουν την χώρα στο διάολο.
    Δεν καταλαβαίνω… Έλληνες πολίτες δεν είναι όλοι ? Επαγγελματίες πολιτικοί δεν είναι?? Στις περισσότερες εταιρείες που λειτουργούν με κέρδος συμφωνούν απόλυτα όλοι οι διοικούντες ?? ΟΧΙ αλλά παρόλα αυτά λειτουργούν και αποδίδουν.
    Τόσο δύσκολο είναι για αυτά τα Τεράστια πνεύματα να συνεργαστούν ???
    Στο κάτω κάτω για αυτό τους ταΐζουμε μένοντας εμείς νηστικοί για να διοικούν την χώρα όχι για να λένε σαν τα παιδιά του δημοτικού το μακρύ τους και το κοντό τους.
    Αν δεν μπορούν να το κάνουν να πάνε σπίτι τους ΟΛΟΙ αλλά να μας το πούνε από πριν να δούμε τι θα κάνουμε.

  20. δημοσθενης avatar
    δημοσθενης 22/09/2008 11:44:44

    ΠΑΝΤΩΣ εγώ ο κακομοίρης περιμένω ακόμα την απάντηση του ΓΑΠ ,εσείς οι υποστηριχτές του ΠΑΣΟΚ όχι …τι κάνει το γραφείο Τύπου και αυτοί συσκέπτονται? ?

  21. δημοσθενης avatar
    δημοσθενης 22/09/2008 11:51:00

    Ας βάνουν τους πεφωτισμένους blogers που έστειλαν στο Βρυξέλες να ρωτήσουν τους ψηφοφόρους τους .Καλή ιδέα δεν είναι τόσοι νέοι έφαγαν τζάμπα εκδρομή .

  22. Tserni avatar
    Tserni 22/09/2008 11:54:32

    Δεν κατάλαβα ρε Πασόκοι. Που διαφωνείτε και γιατί;
    Σας στρίμωξε ο Αλεκάρας πασόκια;

  23. Γιώργος avatar
    Γιώργος 22/09/2008 11:55:58

    Τώρα την γράφω την απάντηση...

    Θεέ μου, λίγη σοβαρότητα δεν έβλαψε κανέναν

  24. ataktos avatar
    ataktos 22/09/2008 12:04:57

    Γιώργος- καλη σου ημερα εχεις ξυπνηση μπραβο σου τεκνο .το εγγονάκι μου πάω να βάνω νάνι

  25. Γιώργος avatar
    Γιώργος 22/09/2008 12:09:19

    @ataktos
    Πελοποννήσιος?

    Καλημέρα, δεν γίνονται μέσω εφημερίδων οι συγκλήσεις θέσεων, ας σοβαρευτούμε όλοι (πρασινοκόκκινοι, μπλε και ροζ) επιτέλους...

    Όταν η κοινωνία απαιτεί σύγκλιση και ανάληψη ευθυνών από τους σχηματισμούς, δεν πιστεύω να εννοεί ούτε τις βάσεις του ΝΑΤΟ, ούτε την αυτοδυναμία του Γιώργου / Κώστα.

  26. ataktos avatar
    ataktos 22/09/2008 12:15:39

    oxi - mia edo kai mia eki mia fora sti Zoi piga eki ,filous apo eki eho ke efpatridi kapii me lene logo katagogis

  27. rs avatar
    rs 22/09/2008 12:17:25

    16 σχόλια μετά το δικό μου και πουθενά κάτι ουσιαστικό. Οι περισσότεροι αναφέρθηκαν σε ...ψυχολογικά προβλήματα (αν είναι δυνατόν!!) που δημιούργησε ο ΣΥΝ στο ΠΑΣΟΚ με την ...αλαζονική του στάση!!!
    Ενώ τώρα που οι δημσκοπήσεις (;;;) δείχνουν άνοδο του ΠΑΣΟΚ ο ΣΥΝ πρέπει να προσέλθει με την ...ουρά στα σκέλια. Η αποθέωση του λαϊκισμού και της σκυλάδικης συμπεριφοράς και του "Ξέρεις ποιός είμαι γώ ΡΕ;;;"

    Λοιπόν εγώ να δεχθώ όλα τα βαθυστόχαστα σχόλια για τον ΣΥΡΙΖΑ.
    Επιτρέψτε μου όμως να σας παρουσιάσω ένα μικρό «μπουκετάκι» από τους πολιτικούς «ογκόλιθους» και τους διάφορους παρατρεχάμενους , κοινώς «περιβάλλον» που διαχειρίστηκαν τα κοινά από την μεταπολίτευση και εντεύθεν.
    Αβέρωφ, Γκίκας, Μπάλτος, Λάζαρης (η Αθανασία του Αιγάλεω), Ζαρτινίδης, Παπακωνσταντίνου (Παλάντζας) Κουτσόγιωργας, Μαρούδας, Τόμπρας, Κοσκωτάς, Λούβαρης, Μιμή, Κουλούρης, Τσοβόλας, Κατσιφάρας, Εθνικοί Εργολάβοι (Μπόμπολας, Λαμπράκης Κόκαλης κλπ), Τσοχατζόπουλος, Καμμένος, Γιακουμάτος, Τσιτουρίδης, Πολύδωρας, Κουμπάροι, Ζαχόπουλος, Βουλγαράκης, Λιάπης, Πολυζωγόπουλος, Πρωτόπαπας, Αυριανή, Κουρής, Τράγκας, Κακαουνάκης, Ρουσόπουλος ….και μπορείτε να προσθέσετε όσους θέλετε.
    Εάν συμφωνείτε με το παραπάνω …..σκηνικό διατηρήστε το περιβάλλον που τους εκτρέφει.
    Τα κόμματα κρίνονται από την πολιτική τους. Κρίνονται όμως και από τους ανθρώπους που τα εκφράζουν.
    Και όλα κρίνονται εκ του αποτελέσματος. Η αριστερά με την εμπειρία της, αρνητική και θετική, οφείλει να συμβάλει ώστε να σταματήσει η σύληση του κράτους. Ίδωμεν.
    Αλλά όλοι εσείς οι περισπούδαστοι κήνσορες γιατί δεν κάνετε ένα βήμα …στο προσκήνιο;
    Μπορεί να κρύβετε μέσα σας έναν…..Ντελ Πιέτρο.

  28. ΡΟΚΑΣ avatar
    ΡΟΚΑΣ 22/09/2008 12:23:01

    Factora ..."τι να κάνουμε";;; Πόσα ξερεις εσυ....αλεπού! Πάρε θέση!

  29. Ξένος Δάκτυλος avatar
    Ξένος Δάκτυλος 22/09/2008 12:28:35

    Συμφωνώ με πολλούς, κάποιοι εκ των οποίων με εξέπληξαν ευχάριστα.
    Προσωπικά, όχι οτι διαφωνώ με τα υπόλοιπα, αλλά μόνο για τον διαχωρισμό κράτους-εκκλησίας (ο καημός μου αυτός είναι εμένα σε πρώτη φάση, καθείς με το χαβά του) είμαι ικανός να κάνω την καρδιά μου βότσαλο και αν καταφέρουν να με πείσουν μέχρι την τελευταία στιγμή οτι θα το προχωρήσουν πραγματικά και δεν θα την κάνουν γυριστή από τις αντιδράσεις, σταματάω το άκυρο και τους ψηφίζω ασάλιωτα αν συμβεί η συνεργασία.

    Helmut σφίξανε οι κώλοι και ξαναβγήκε στο προσκήνιο, γιατί κακά τα ψέματα το άτομο δεν λέει μόνο για «τσιγκολελέτες» και τα τοιαύτα, το κατέχει το επικοινωνιακό παιχνίδι, όχι σαν τον Άλεξ που φαίνεται σαν να διαβάζει έκθεση όταν μιλάει. Και δεν συγκρατείς και τίποτα από αυτά που είπε, δεν «γράφουν» όσα λέει.
    Ο Αλαβάνος και τη χειρότερη κοτσάνα όταν πετάει, το κάνει με τέτοιο τρόπο που είναι ικανός να σε προβληματίσει «ρε μπας?».

  30. Στελιος avatar
    Στελιος 22/09/2008 12:28:51

    Που μπορουμε να βρουμε τις θεσεις του διατυπωμενες με πιο πολλες λεπτομερειες?

  31. τιραμολα avatar
    τιραμολα 22/09/2008 12:39:19

    Διαχωρισμος κρατους-εκκλησιας ΝΑΙ!
    Απλη αναλογικη ΝΑΙ!
    Για την παιδεια 7% του ΑΕΠ ΝΑΙ!
    Τα υπολοιπα ειναι επικοινωνιακα τερτιπια...
    Να αφησει τη βαση της Σουδας και το Βατοπεδι και να μας πει πως αντιμετωπιζεται η αγορα!
    Εδω σε θελω!
    Για τα ιδιωτικα εκπαιδευτηρια , ας μας πει αν μπορεις να απαγορεψεις με νομο την επιχειρηματικοτητα στην ΕΕ...
    Ασε μας ρε Αλεκο που θελεις και διαλογο μεσω νταβατζιδικης εφημεριδας....

  32. νικος avatar
    νικος 22/09/2008 12:44:42

    όχι πως τα απίστευτα τραγελαφικά, μωρουδίστικα φορολογικά μέτρα αλογοσκούφη (που δήθεν γράφτηκαν στο πόδι υπο το κράτους πανικού) ήταν σχεδιασμένα ακριβώς για να πολώσουν και να πάει η συζήτηση στην ‘πολιτική’(ενώ τα σκάνδαλα και το καθεστώς ομηρίας της χώρας από την βρωμερή κάστα που την εξουσιάζει, δεν είναι). άδραξε της ευκαιρίας ο γιώργος και έβγαλε τις προτασεις του για ανακούφιση των μη εχόντων, ενώ παράλληλα διεμήνυσε οτι δεν έχει ‘τίποτα προσωπικό’ με τους νταβάδες υποβαθμίζοντας το όλο θέμα. την ίδια στιγμή ο κοσμαγάπητος Σημίτης ‘στηρίζει’ τις επιλογές Γιώργου, αρπάζοντας κι αυτός την ευκαιρεία για μια κάποια βελτίωση της θέσης του στη λαική συνείδηση ως ‘ο σημίτης τουλάχιστον δεν το έπαιζε αντιδιαπλεκόμενος και δεν έπαιρνε τέτοια σκληρα φορολογικά μέτρα για τους μη έχοντες.

    όχι πως το διακομματικό καθεστώς των νταβατζήδων, αυτό που βρίσκεται πίσω απο τις μεγαλύτερες κομπίνες (siemens βατοπέδι κτλ κτλ)και χαρίζει τον πλούτο της χώρας και του λαόύ σε γερμανούς και ‘γερμανούς’ (δηλ αντι-έλληνες), βρίσκεται σε απελπισία και προσπαθεί να επανατοποθετηθεί στην κοινωνία, τη στιγμή που ο ψόγος που συνοδεύει τα ονόματα τους δεν περιγράφεται…

    γίνεται ακριβώς αυτό που γράφει συχνά πυκνά ο ψυχάρης στο ‘βήμα’ όταν δεν τον βολέυει η συγκυρία ή η συζήτηση περι νταβατζήδων και καθεστώτος: επιστροφή στις ‘πολιτικές’

    με τις εντυπωσιακές δήθεν ανατροπές επιδιώκεται να σωθεί το δικομματικό κατεστημένο δηλ 'το πολιτικό σύστημα', και προσπαθούν με μύριους τρόπους να 'πείσουν' το ΣΥΡΙΖΑ να μην είναι αλαζόν (δηλ να 'συνεργαστεί'-όλοι ξέρουμε οτι αυτό σημαίνει να συγκαλύψει ή να σώσει τα 'καλόπαιδα'.)

    ελπίζω, εύχομαι ειλικρινά ο Γιώργος να με διαψεύσει

  33. Factorx avatar
    Factorx 22/09/2008 12:50:17

    Διαξιφισμοί ΠΑΣΟΚ - ΣΥΡΙΖΑ για τα «έξι σημεία»

    «Eμείς αναζητούμε σημεία που μας ενώνουν, με πρώτο το να φύγει η κυβέρνηση της NΔ, και όχι σημεία που μας χωρίζουν». Mε αυτό τον τρόπο απαντά η Xαριλάου Tρικούπη στην πρόταση 6 σημείων κοινής δράσης που απηύθυνε μέσω συνέντευξής του στο «Eθνος της Kυριακής» ο πρόεδρος της KO του ΣYPIZA.

    Στο ΠAΣOK θεωρούν «εκ του πονηρού» την πρόταση αυτή του κ. Aλαβάνου, εκτιμώντας ότι γίνεται επειδή ο ΣYPIZA εμφανίζει σημαντικές απώλειες στις δημοσκοπήσεις, κυρίως λόγω του επαναπατρισμού ψηφοφόρων της X. Tρικούπη και ότι, επειδή η σκληρή γλώσσα κατά του ΠAΣOK που χρησιμοποίησε πρόσφατα η Kουμουνδούρου επιταχύνει ίσως τον επαναπατρισμό, επιλέγεται η πρόταση κοινής δράσης.

    Mια πρόταση κοινής δράσης, όμως, που σύμφωνα με τη X. Tρικούπη έχει ως στόχο να αναδείξει σημεία διαφωνίας μεταξύ των δύο κομμάτων και όχι συμφωνίας.
    Μόνο δυο
    Στη Xαρ. Tρικούπη αναφέρουν πως μόνο δύο προτάσεις απ’ αυτές μπορεί να συζητηθούν, αυτή για το χωρισμό κράτους και εκκλησίας και ίσως για τη Σούδα, με τον εκπρόσωπο Tύπου του κόμματος, πάντως, να απαντά σήμερα επί του θέματος, αφού χθες από την Xαλκίδα ο κ. Παπανδρέου απέφυγε να απαντήσει.

    Xθες, πάντως, με αφορμή τις δημοσκοπήσεις, εμμέσως στον κ. Aλαβάνο απάντησε ο κ. A. Λοβέρδος: «Oι πολίτες προσέχουν, κρίνουν και αξιολογούν. Aπό τη διαδικασία της αξιολόγησης αυτής περνούν όλα τα κόμματα.

    Φυσικά και τα κόμματα της Aριστεράς. Kαι όταν καθυβρίζουν ή μειώνουν το ΠAΣOK και όταν απευθύνουν προτάσεις διαπίστευσης πολιτικών συγκλίσεων. Σε αυτές μάλιστα τις τελευταίες, οι πολίτες θα αξιολογήσουν αν είναι ειλικρινείς ή κατατίθενται προσχηματικά».

  34. Factorx avatar
    Factorx 22/09/2008 12:51:46

    @Στέλιος. Είναι στο χθεσινο ΕΘΝΟΣ. παράλειψη μου που δεν έβαλα το λινκ. Μπες στο http://www.ethnos.gr/ και ψάξε

  35. Theodore avatar
    Theodore 22/09/2008 12:52:29

    Προφανως δε θελουν, αλλα ποιος θελει να βαλει συνεταιρο στο μαγαζι του;Γιατι μαγαζια ειναι.
    Μονο αν φτασουν στο νυν και αει και προκειμενου να βγει ο "αντιπαλος", τοτε συνεργαζομαστε με καποιον αλλο, που ομως κι αυτος, αντιπαλος ειναι τελικα.Οποιος και να ειναι.
    Δεν εχετε καταλαβει ακομα, οτι το κομμα ειναι uber alles,και οχι η χωρα;
    Οσον αφορα στο Συριζα, το κομμα, που μονιμως μαζευε περιεργους τυπους, στις ταξεις του, τι προγραμμα, μπορει να εχει και τι αξιοπιστια;
    Στην εποχη μου, πηγαιναν οι νεοι εκει, για να πηδηξουν τις "απελευθερωμενες" με τα ταγαρια, που παρεπιδημουσαν εκει.
    Κατα τα αλλα, αντιΚΚΕ ηταν, παντα.

  36. Factorx avatar
    Factorx 22/09/2008 12:56:46

    @ΡΟΚΑΣ: "Τι να κάνουμε"; Οι παλίοτεροι εδώ γνωρίζουν οτι διοακηρυγμένη θέση μας είναι μίνιμουθμ συνεργασία για να φύγει αυτή η κυβέρνηση. Ο Αλέκος νομίζω οτι υπεκφεύγει. κανείς δεν ξεχνά ουτε τι σημαινέι δεξια, αλλά ούτε και τι σημαίνει ΠΑΣΟΚ. Το θέμα όμως είναι αυτή τη φορά να φύγει αυτή η κυβέρνηση ΕΦραιμ - Ρουσόπουλου και μετά βλέπουμε. Μια συνεργασία του ΣΥΝ με το ΠΑΣΟΚ απεγκλωβίζει επίσης την αριστερα απο τα παιχνίδια της διαπλοκής και επαναφέρει την πολιτική στο προσκήνιο

  37. νικος avatar
    νικος 22/09/2008 12:59:38

    ο πραγματικός τρόμος όλων -νταβατζήδων-διαπλεκόμενων - πολιτικάντηδων-εντεταλμενων -διεφθαρμένων είναι η siemens. δηλ σκάνδαλο για το οποίο η πληροφρηρη και οι αποκαλύψεις δεν ελεγχονται αφου μας έρχεται απο το εξωτερικό.

    οι αποκαλύψεις για το Βατοπέδι, σκάνδαλο που έχει όλα τα χαρακτηριστικά μυθιστορήαμτος - μυστήριο, σασπένς, ανατροπές, θρησκεία, σκοτάδι, φώς, έρχονται σε μια κρίσισμη περίοδο για τo θέμα siemens. Το 'βαθύ λαρύγγι' ο σίκατσεκ είχε δηλώσει οτι ήθελε να καταθέσει στην Ελλάδα για τους χρηματισμούς πολιτικών. κάπου είχε γραφτεί οτι αυτό θα γινόταν τέλη Σεπτεμβρίου.

    Μήπως πήρε το αυτί σας κάτι;

    και κάτι ακόμη.

    πριν μερικά χρόνια διοικητής του Αγίου όρους ήταν κάποιος κύριος των ΜΜΕ. Προφανώς τότε δεν εγνώριζε τίποτες για τα Βατοπέδια κτλ. μέχρι πρόσφατως.

  38. Στελιος avatar
    Στελιος 22/09/2008 13:07:18

    Factorx, αυτο εκανα αλλα δεν υπαρχει κανενα λινκ για τα φυλλα της Κυριακης αλλα ουτε και λινκ στις σχετικες ειδησεις σημερα. Αν βρει καποιος κατι ας το βαλει.

  39. Σπύρος avatar
    Σπύρος 22/09/2008 13:10:14

    Στα 6 σημεία δεν υπάρχει σαφώς διατυπωμένη οικονομική πρόταση απο τον Αλέκο.
    Προφανώς έχει ΄κόκκαλα΄μιά τέτοια συνολική αντιπρόταση στον νεοφιλελευθερισμό.
    Επίσης καμιά αναφορά στά διεθνή θέματα τής Χώρας.
    Τα λοιπά φαίνονται λογικά.

  40. δημοσθενης avatar
    δημοσθενης 22/09/2008 13:11:21

    Καλά ακόμα δεν καταλάβατε ότι το ΠΑΣΟΚ πέθανε!!!!!!!
    Ο Σύριζα δουλεύει ο Δραγασακης ανέλαβε το πρόγραμμα και είναι δεσμευμένος να το καταθέσει προς συζητήσει .Τώρα το θέλουμε τώρα το γέννησε .Ας απαντήσει ο ΓΑΠ στο δημοσίευμα τι κάθεστε όλοι σας εδώ και απαντάτε εξ ονόματος του .Σοβαρευτείτε λίγο

  41. rs avatar
    rs 22/09/2008 13:24:34

    Δεν ξέρω άν έχετε δεί την ταινία η "Τρέλα του μεγαλείου" με τον Λουί ντε Φινές και τον Υβ Μοντάν και την σχέση μεταξύ τους (αφέντη και δούλου). Ε! κάτι τέτοιο μου θυμίζουν αυτές οι ...ανταλλαγές απόψεων για πιθανή συνεργασία.
    Εντάξει Factor. Συνεργασία σε minimum βάση.
    Τί θα γίνει όμως μ΄όλα αυτά τα "λουλούδια" του ΠΑΣΟΚ που συναγωνίζονται μεταξύ τους τόσα χρόνια για το θάψιμο της Αριστεράς (το οποίο παρεπιπτώντως το κατάφεραν με την αμέριστη συμπαράσταση του ..θύματος); Η εμπειρία είναι αρνητική ακόμη απο την εποχή του Γέρου.
    Με λίγα λόγια άν δεν ξεκαθαρίσει το ΠΑΣΟΚ γενικώς απ΄όλα τα "καμμένα χαρτιά" (άυλα και... υλικά) δεν βλέπω να γίνεται τίποτε.

  42. Factorx avatar
    Factorx 22/09/2008 13:30:58

    για τον...Αδη - γιατί γελάνε και τα μουστάκια του Αλαβάνου
    http://orfni.blogspot.com/2008/09/blog-post_8234.html
    Ο Α.Αλαβάνος κατέθεσε μέσα απο το "Εθνος" εξη προτάσεις "συνεργασίας" μεταξύ ΠΑΣΟΚ και ΣΥΝ ώστε να "τεσταριστούν" οι σχέσεις των δυο κομμάτων ενόψει της μη αυτοδυναμίας και της προοπτικής συγκυβέρνησης τους.
    Δεν περιλαμβάνονται προτάσεις οι οποίες θα σηματοδοτούσαν και μια κοινωνική-πολιτική αλλάγη, όπως:
    - Δωρεάν ιατρική και φαρμακευτική περίθαλψη
    - Δημόσια και δωρεάν Παιδεία για όλους (κατάργηση εισαγωγικών εξετάσεων κλπ.)
    - Δημόσιος έλεγχος σε όλες τις πρώην ΔΕΚΟ (υπηρεσίες κοινής ωφέλειας: ΔΕΗ, ΟΤΕ, συγκοινωνίες, νερό, εναλλακτικές πηγές ενέργειας...)"
    και προσθέτουμε:

    Είναι φανερό οτι επιλέχθηκαν γιατί ΔΕΝ πρόκειται να γίνουν αποδεκτές και γιατί ΔΕΝ συγκροτούν "πολιτικη κοινωνική αριστερή πρόταση διακυβέρνησης ή συνεργασίας".

    Θυμίζουν το 1989 όταν γινόταν ένας προσχηματικός διάλογος για το ποιος θα φορτωθεί το...ναυάγιο (γνωστά πράγματα) γιατί ΗΔΗ είχε προαποφασισθεί άλλη πορεία....
    Και τώρα, ο ΣΥΡΙΖΑ θέλει να πάρει την θέση του ΠΑΣΟΚ σαν την ΕΔΑ του 1958....Ονειρεύεται να είναι το δεύτερο κόμμα.....Και θα κάνει προτάσεις μόνο για να "ψαρέψει" ψηφοφόρους του ΠΑΣΟΚ. Για να δείξει οτι δεν είναι αντι-ΠΑΣΟΚ....(δήθεν). Στο ίδιο έργο θεατές, μόνο που θέλουν τώρα να μην επαναλάβουν ένα απο τα βασικά λάθη του 1989 (όταν θύμωσαν και "τσιμεντάρισαν" τον κόσμο του ΠΑΣΟΚ με την σφοδρή επίθεση που είχαν εξαπολύσει...).
    Εαν Τσίπρας-Αλαβάνος και οι λοιποί θέλουν πράγματι "άλλη κυβέρνηση" στην Ελλάδα ("αριστερή" όπως την λένε) ας μπούνε στην ουσία της κοινωνικής και πολιτικής ζωής του τόπου. ΤΙ ενδιαφέρει την "μεσαία τάξη" για παράδειγμα ΕΑΝ θα πει ναι το ΠΑΣΟΚ στον χωρισμο εκκλησιας-κράτους; Αυτό είναι το πρόβλημα μας; Αυτο ενδιαφερει τον κοσμο σημερα; Αυτο ειναι...αριστερη διακυβερνηση; Η αυτο απλά σημαινει οτι θα στείλει στον...Αδη το ΠΑΣΟΚ; Γιατι ειναι μια πρόταση που θα εξαγριώσει την εκκλησία και γιατί το ΠΑΣΟΚ του 43-44% εχει απόλυτη ανάγκη ΚΑΙ την εκκλησία. Ο ΣΥΝ του 3% τι να την κάνει; Πότε ο ΣΥΝ πήρε πάνω απο 3% σε εθνικές εκλογές;
    Πρόκειται για αστειες προτάσεις που έχουν ένα και μόνο σκοπό. Να γελοιοποιήσουν το ΠΑΣΟΚ και να το απαξιώσουν ακόμη περισσότερο (ισως γιατί ξέρει σε ποιούς πλέον απευθύνεται ο Αλαβάνος και γελάνε και τα...μουστάκια του).

  43. τιραμολα avatar
    τιραμολα 22/09/2008 13:39:43

    @rs
    Δεν μπορω να διαφωνησω μαζι σου!
    Υπαρχει μια μεγαλη μεριδα πολιτων στους οποιους η εμφανιση και μονο υποψηφιων υπουργων απο τυχον κυβερνηση ΠΑΣΟΚ τους προκαλει εμετο...και δικαιως!
    Παρε προσφατο παραδειγμα την υποθεση της μονης Βατοπεδιου...
    Ενταξει ολο το σκανδαλο φαινεται να ειναι γαλαζιο...αλλα...
    Μπορει να μην λαβει υποψιν του ο Φωτιαδης την αποφαση του Νομικου Συμβουλιου και να στειλει στο διαλο της απαιτησεις της μονης?
    Φυσικα και μπορει!
    Τι να σκεφτει λοιπον ενας ψηφοφορος ο οποιος σεβεται τον εαυτο του?
    Αν εκανε τετοια εκ βαθεων καθαρση ο ΓΑΠ τοτε δεν θα μιλαγαμε καν για συνεργασια...

  44. doctor-right avatar
    doctor-right 22/09/2008 13:50:48

    Πολύ πίκρα βγάζει ο Μπίνωας στον ΑΝΤ-1, έφαγε 4 χρόνια αλλά έδωσε 180.000 ευρώ στο δικαστήριο για να γλυτώσει το μπουντρούμι, τώρα όμως επανήλθε ο εισαγγελέας για τις ΛΟΙΠΕΣ βρωμιές. Χούι και αυτό ο Καραμανλής να μην καπακώνει τη δικαιοσύνη σαν τον κοντο-ελιά!
    Καθημερινός εφιάλτης του έχει γίνει του Μπίνωα ο Κώστας, να μην τον αφήνει να χαρεί το γεροντοέρωτά του με την ξανθιά μπάρμπι, το είδωλο κάθε γερο-ξεκούτη!

  45. τιραμολα avatar
    τιραμολα 22/09/2008 13:56:56

    "Χούι και αυτό ο Καραμανλής να μην καπακώνει τη δικαιοσύνη σαν τον κοντο-ελιά!"
    .........
    Ποιος μιλαει...
    Αυτος ο Ελληνας θα ψηφισει παλι ΝΔ!
    Δεν ειναι απιστευτο?

  46. rs avatar
    rs 22/09/2008 14:05:23

    Ρε συ Factor ...πόσα θες να μας τρελάνεις;Ακου ...“τσιμεντάρισαν” τον κόσμο του ΠΑΣΟΚ, ενώ (αυτό κι άν είναι!!!) ¨"ΗΔΗ είχε προαποφασισθεί άλλη πορεία…".
    Δεν είμαστε μάλλον καλά.Ζούμε σε τελείως διαφορετική χώρα. Τι λέτε ρε παιδιά πιό έκανε τον αριβισμό και την σύληση του κράτους επιστήμη; Ποιός αντέστρεψε και εξευτέλισε την έννοια της Αριστεράς;
    Και ναί έχεις δίκαιο. Δεν ενδιαφέρει (πρωτίστως) τον κόσμο η εκκλησία ή τά σκάνδαλα. Αυτό το συμπέρασμα άλλωστε μπορεί να βγάλει κάποιος και απο τά θέματα που ανεβάζεις εδώ και αρκετό καιρό ή κάνω λάθος;
    Το τί θα κάνει (κάνουν άν θέλεις ) με το θέμα τις οικονομίας του κρατικού μηχανισμού της παιδείας, της υγείας κλπ., αυτά πράγματι με καίνε περισσότερο απ΄όλα.
    Και πίστεψέ με δεν με πείθει ο ΣΥΝ με την ανέξοδη πολλές φορές αριστερή φρασεολογία. Πολύ θα ήθελα να τον δώ στριμωγμένο σε πολιτικές υλοποίησης. Αποστρέφομαι όμως κάθε αναξιόπιστη και νεφελώδη πρόταση του ΠΑΣΟΚ ειδικά όταν έχει το στύλ με υψωμένο το φρύδι "ελάτε πρώτα να δείξουμε οτι είμαστε πολλοί και μετά..."
    Όσο για το 3%. Είναι πράγματι θλιβερό, τουλάχιστον απο την αριστερή πλευρά, να ...πάνε με τους πολλούς επειδή είναι... πολλοί.
    Τί θα κάνει αυτό το ποσοστό ο ΣΥΝ; Δεν ξέρω, αλλά πιστεύω οτι και το 23% το ΠΑΣΟΚ. Δηλαδή τίποτε.

  47. δημοσθενης avatar
    δημοσθενης 22/09/2008 14:14:18

    Factorx-Factorx-σου θυμίζω την εποχή του Ν. Κωνσταντόπουλου που έπεφτε πάντα προεκλογικά ερώτημα «θα συνεργαστείτε με το ΠΑΣΟΚ» και παρόλα την υπάρξει πολίτικου λόγου και τιτάνιας εργασίας ο Πρόεδρος ΗΤΑΝ άμεσα υποχρεωμένος από τα παπαγαλάκια να απαντά καταϊδρωμένος .Τότε παλεβε για το 3% και ήταν τίμιο εκ μέρους των σοσιαλιστών .Σήμερα ο μπαγάσας ο Αλέκος «παίζει παιχνίδι» λέτε .Δηλαδή το παιχνίδι είναι μόνο για έναν τον νικητή και πάντα Παπανδρέου ,για τον άλλο πάντα η μύρα του κλαμένου .Πόλεμο δεν έχουμε μεταξύ «ανεξάρτητων» κόμματων η τα έχουμε μοιράσει όλα από πριν πες μας να μην καταναλώνουμε χρόνο ασχολούμενη μαζί σας .
    Για μουμουλουκες μας έχετε όλους η στο τσεπάκι σας μας βάνατε .

  48. τιραμολα avatar
    τιραμολα 22/09/2008 14:24:43

    Συμφωνα με τον Δημοσθενη τα ποσοστα των κομματων ΠΑΣΟΚ-ΣΥΡΙΖΑ , εστω τα δημοσκοπικα , δεν εχουν καμμια σημασια...
    Εστω και ετσι...
    Εισαι περισσοτερο αριστερος απο μενα?
    Εχουμε να χωρισουμε τιποτα?
    Ποιος εμποδιζει τον ΣΥΡΙΖΑ μετα την τυχον αποτυχια κυβερνητικης συνεργασιας να ριξει την κυβερνηση?
    Κανενας και γω μαζι του σε τετοια περιπτωση!
    Αναμενεται οπως μαθαινω απο το ΠΑΣΟΚ αντιπροταση με τοσα και αλλα τοσα σημεια συγκλισης...
    Ειπαμε , τα επικοινωνιακα παιχνιδια πεθαναν!
    Εφτασε η ωρα της πραγματικης πολιτικης!

  49. Σπύρος avatar
    Σπύρος 22/09/2008 14:34:16

    @Τheodore 39
    Αδελφέ επειδή όλο το ίδιο γράφεις γιά τούς Ρηγάδες εκείνης τής εποχής περί ΄πηδήματος΄τών απελευθερωμένων.Oλο εκεί τον νού σου τον έχεις.
    Μηπως ήσουν σέ καμιά Π.Π.Σ.Π.μέ τις αξύριστες και σούχει μείνει τό παράπονο??Η στο Κομμα-Αλλαγή 17%όπου λόγω τών οδηγιών Φαράκου επιτρεπόταν αυστηρά η μονογαμία??
    Οτι και ναλές ο Ρήγας τής παλιάς εποχής και παρά τά στραβά του είχε πολλές ενδιαφέρουσες ιδέες και γιά την γνώση και γιά τον πολιτισμό και τουλάχιστον δεν υποστήριζε τού διάφορους απελευθερωτές Γιαρουζέλσκιπού το ΄ορθόδοξον΄Κομμα χειροκροτούσε.
    Γιά να μήν τά ισοπεδώνουμε και όλα.
    Και καριερίστες προέκυψαν και γραφειοκράτες,αλλά τουλάχιστον προσπάθησε να φέρει μερικές καινούριες αντιλήψεις στην στην Μεταπολίτευση.Η προσπάθεια έμεινε μισή βέβαια μέ τούς διάφορους Κύρκους πού προέκυψαν αλλά καί πάλι ήταν αξιόλογη.
    Το τί έγιναν ολα αυτά σήμερα είναι μιάς άλλης τάξεως συζήτηση.

  50. δημοσθενης avatar
    δημοσθενης 22/09/2008 14:38:05

    Τιραμολα- άιντε επιτέλους γέρασα με τα ψεύτικα τα λόγια τα μεγάλα .Τώρα μαζί σου θα μαλώσω ποιος είναι περισσότερο αριστερός πάντως κυβερνητικός δεν έκανα ποτέ ούτε θα ζητήσω ποτέ να γίνω .

  51. Ntintis avatar
    Ntintis 22/09/2008 14:41:53

    Άσε μας ρε Γιωργάκη, δίγλωσσε, που θέλεις αριστερή φρασεολογία και δεξιά πρακτική. Σε ξέρουμε χαζούλικο. Δεν μπορείς να μας κοροιδέψεις και ο Αλαβάν σε τάπωσε

  52. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 22/09/2008 14:47:35

    "Κωδικας Da Capo"


    ΠΠ

  53. ΕΛΑ ΑΛΕΚΟ avatar
    ΕΛΑ ΑΛΕΚΟ 22/09/2008 14:52:22

    Έλα Αλέκο πόσο σου έδωσε η τελευταία δημοσκόπηση;;;;

    ΠΟΣΟΟΟΟ;;;;

    ΜΟΥΑΧΑΧΑΧΑΧΖΑΖΑΖΑΖΑΖΑΖ

  54. Takitos avatar
    Takitos 22/09/2008 15:34:23

    Το μόνο που θέλω να επισημάνω είναι ότι και οι 6 προτάσεις του Αλαβάνου, συμπεριλαμβάνοται στην διακήρυξη της 3ης του Σεπτέμβρη...
    Αλλά ποιός από το ΠΑΣΟΚ του Γιωργάκη την θυμάται;...

  55. δημοσθενης avatar
    δημοσθενης 22/09/2008 16:26:34

    τιραμολα -διαβαζεις εδω κανεναν αλλο. πεταξες παλι την κουτοπονηρια σου απο κανενα γραφειο του δημοσιου ,οπως και άλλοι νεόφερτοι σοσιαλιστές που όνειρο έχουν την ληστεία , ωρα εργασιας και τελειωσες "αριστερε μουμουκο".Έμειναν ακόμα οι «φουκαράδες» οι τελωνιακοί που τους έκοψαν τα ειδικά επιδόματα από τους ειδικούς λογαριασμούς που δεν ήξεραν τίποτα για την λαθρομετανάστευση και τα λαθραία

  56. δημοσθενης avatar
    δημοσθενης 22/09/2008 16:34:10

    Anonymous –τουλάχιστον υπάρχει περιπτώσει να βγούμε από το φαύλο κύκλο του στασιμοπληθωρισμού .Από το στόμα σου και στου λαού το χέρι .

  57. isnogood avatar
    isnogood 22/09/2008 17:30:21

    Έχω την εντύπωση, οτι η κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ-ΣΥΡΙΖΑ, δεν θα είναι τίποτε περισσότερο για την Ελλάδα απο ...ΧΑΣΙΜΟ ΧΡΟΝΟΥ!
    Νομίζω οτι το ζητούμενο είναι σήμερα να βγούμε απο τον ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΠΙΛΟΤΟ που κυβερνά τη χώρα απο το 1995 και μετά...
    Ένας μεγάλος συνασπισμός μεταξύ Ν.Δ. και ΠΑΣΟΚ με ορίζοντα 4ετίας, θα μπορούσε ΔΟΜΙΚΑ να λύσει μερικά απο τα σοβαρότερα προβλήματα της χώρας.
    Όπως για παράδειγμα να δημιουργηθεί ΚΡΑΤΟΣ και οχι ΜΠΑΝΑΝΙΑ που είμαστε μετά απο το 1995 έως σήμερα.
    Να συμφωνήσουν σε 10 βασικά θέματα, να έχουν την εμπιστοσύνη του 75% του ελληνικού λαού και μετά ας ξαναχωρήσουν!
    Ας δημιουργήσουν όμως πρώτα ΚΡΑΤΟΣ με νόμους που θα εφαρμόζονται κτλ
    Όλα τα υπόλοιπα είναι ...ΑΣΠΙΡΙΝΕΣ

  58. miaouth avatar
    miaouth 22/09/2008 19:14:09

    Οι προτάσεις είναι ενδιαφέρουσες, μερικές συζητήσιμες. Γιατί λείπει όμως εντελώς έστω και αναφορά στο ζήτημα της περιβαλλοντικής κρίσης;
    ΑΚΟΜΑ δεν χώνεψε ο Αλαβάνος και οι σύμβουλοί του ότι είμαστε ήδη βαθειά μέσα στην εποχή του φαινομένου του θερμοκηπίου;
    Μου φέρνει μελαγχολία πόσο επαρχιώτες είναι ακόμα και καλοί Έλληνες πολιτικοί, όπως του ΣΥΝ.
    Μεγάλωσα κοροιδεύοντας τα "αμερικανάκια". Γέρασα για να βιώσω ότι ο Άλ Γκόρ είναι 30 χρόνια μπροστά από τους δικούς μας, που τους ψηφίζω πότε-πότε. Και πολύ, πάρα πολύ πιό αριστερός.

  59. ΑΤΑΚΤΟΣ avatar
    ΑΤΑΚΤΟΣ 22/09/2008 20:17:07

    @miaouth-Ο Αλέκος είναι ο πρώτος πολιτικός που το έχει καταγγέλλει το θέμα του θερμοκηπίου Και στρεβλής και εντατικής εκμεταλλεύσεις λιγνίτη στην Ελλάδα είδη από 22.2.1994 βγάζοντας Δελτίο Τύπου Παρακαλω ,Μην τον αδικείς (δεν είμαι προσωπικός εκπρόσωπος Τύπου )

  60. ant avatar
    ant 22/09/2008 20:21:07

    Καλά και αυτός και ο Τσίπρας όπου και να βρισκόντουσαν δήλωναν πως αποκλείεται, καμία συνεργασία με το ΠΑΣΟΚ.

    Όπως πολύ εύστοχα αναφέρθηκε και προηγουμένως μάλλον ο Αλέκος είδε τις τελευταίες δημοσκοπήσεις και επιστρέφει με τη συνηθισμένη του τακτική "άλλα λέω πριν και άλλα μετά".

  61. περαστικος ξανα avatar
    περαστικος ξανα 22/09/2008 20:22:23

    Ωραιες προτασεις μη συμφωνίας.
    Το προβλημα του Συριζα ειναι διπλ.
    1. Προβλημα ιδεολογικής και πολιτικής συμφωνίας στο εσωτερικό του. Ο ιδιος ο συνασπισμός ειναι διχασμένος μεταξυ του Νεο-σταλινικού κυριαρχου ρευματος που απωχωρησε προσφατα απο το ΚΚΕ και των ανανεωτικών. Πιστευει κανεις σοβαρα οτι υπάρχει πολιτική συναφεια πχ μεταξυ Παπαγιαννακη- Αλαβάνου??? Κανενός ειδους συνεργασία δεν ειναι εφικτή χωρίς επιπτωσεις εσωκομματικές.
    2. Η προοπτική μη αυτοδυναμίας με το Συριζα τριτο κόμμα και το ΠΑΣΟΚ πρώτο ειναι σενάριο εφιαλτης για τον Αλαβάνο. Η συνεργάζεται με το ΠΑΣΟΚ με πιθανότατη την Αμεση διαλυση του Συριζα και ενδεχόμενη διασπαση του ΣΥΝ ή δεν συνεργάζεται και χρεώνεται την εκ νεου προσφυγη στις κάλπες .
    Μπρος γκρεμός και πίσω γκόμενες που λέει και ο Πανούσης.

  62. δημοσθενης avatar
    δημοσθενης 22/09/2008 20:35:17

    περαστικός ξανα-ήθελες να γράψεις προφανώς ότι ο ΓΑΠ δεν διάβασε ποτέ την διακήρυξη 3-Σεπτεμβρει όπως και εσύ λόγο ηλικίας και ξανά πέρασες στον ΣΥΡΙΖΑ Αλαβάνο-Παπαγιανακη έμεινες φαίνετε στη παλιά πλάκα-δίσκο 78 στρ.

  63. περαστικος ξανα avatar
    περαστικος ξανα 22/09/2008 20:48:49

    δημοσθένη , ειμαι αρκετα μεγάλος για να θυμάμαι την 3η Σεπτεβρη και αρκετά ωριμος για να αναγνωρίζω οτι το ΕΟΚ & ΝΑΤΟ ....που φωναζα και εγώ τότε ήταν τουλάχιστον ουτοπία.
    Διατηρώ το δικαίωμα να έχω απόψεις και να τις αναθεωρώ οταν κρίνω πως ετσι πρεπει να κάνω.
    Το λέω καθαρά: Οι μάγκες του Αλαβάνου ονειρευονται πως κτιζουν το ΚΚΕ όπως θα ήθελαν να ειναι αν δεν το έλεγχε η Αλέκα. Κρατιστές και Νεο-Σταλινικοί δεν εχουν καμια σχέση με το ΚΚΕ εσ. Προσπαθούν να ελέγξουν ακόμη και την Αυγή με το συγκεντρωτισμό που τους διακρίνει. Κρατική Ολυμπιακή και πρασσειν άλογα.

  64. δημοσθενης avatar
    δημοσθενης 22/09/2008 21:05:32

    περαστικός ξανα-άρα συμφωνούμε μέχρι εδώ .Ο ΓΑΠ ο ΚΚ νεοφιλελεύθεροι γαρ και εμένα δεν μου αρέσει ο κρατισμός που φαίνεται να εκπέμπει ο Αλέκος .Αλλά πες μου εσύ πολιτικά 90% νεοφιλελευθερισμός έναντι 10 % των κρατισμού .Εκεί φτάσαμε και δεν το είδα πουθενά είδες κανένα κρατικό ,συνεταιριστικό εργοστάσιο η όλοι δημόσιοι υπάλληλοι .Τι να πει συνεταιρισμοί, εργατικές ενώσεις εργατική συμμέτοχοι ,κοινωνικοποίησης δεν ξευτέλισαν αυτές της ενιαίες το ΠΑΣΟΚ .Τότε θα τον ονομάσουν παλαιοημερολογίτη .Μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα .Δεν είναι αυτός ο λόγος που το αστέρι της φιλοσοφίας θεολόγος Γιανναρας τον λέει ΔΕΞΙΟ ,διότι ο ίδιος είναι προοδευτικός

  65. δημοσθενης avatar
    δημοσθενης 22/09/2008 21:22:21

    ότι αφορά την Αυγή μιας και μέτοχος είμαι και καθημερινός αναγνώστης δεν ανήκω στον ΣΥΝ χρόνια τώρα, ούτε στο περίφημο ΚΚΕ.ες .άνηκα που επικαλείσε. εσύ την αγοράζεις? και γιατί? τα μέλη του ΣΥΝ την αγοράζουν καθημερινός και γιατί όχι? οι δημοσιογράφοι γιατί δεν προτείνουν την αυτοδιαχείριση της Όλοι φοβούνται .Εδω γνωρίζω μέλη ΚΠΕ,βουλευτες που δεν την διαβάζουν ,δημοσιογράφους που δεν την αγοράζουν .Έλεος ποια .

  66. Basil avatar
    Basil 22/09/2008 22:52:25

    Και μετά και μετά τι θα γίνει...
    Θα βγούμε από την κρίση;;
    72+1 σχόλια για τις προτάσεις Αλαβάνου
    Από ότι γνωρίζω μάλλον θα γίνουν τα εξής;
    Θα αναγνωρίσουμε τα σκόπια. ΟΚ
    Θα τροθοδοτηθούν τα νησιά με τουρκικό ρεύμα. ΟΚ
    θα μειωθεί ο στρατός. ΟΚ
    Θα καταγγελθούν οι συμφωνίες των αγωγών. ΟΚ

    Στο εσωτερικό τι θα γίνει ξέρει κανείς;
    Πως η ελλάδα θα προχωρήσει στο μέλλον;
    Υπάρχει όραμα; ή σχέδιο τεχνοκρατικό;
    ή κάτι άλλο;

  67. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 22/09/2008 23:48:16

    Πάντως, αν έκανε ο Εφραιμ κόμμα, με τα χίλια θα τον ψήφιζα! Πήρε το Βατοπέδι ερείπιο και σε δέκα χρόνια το έκανε ...ουρανοξύστη, -ο ουράνιος manager!

  68. Basil avatar
    Basil 23/09/2008 09:00:46

    Αυτούς τους ουράνιους managers να τους φοβάσαι

    Οπως λέει και το αρχαίο ρητό

    Φοβού τους ουράνιους κομέρκιους
    και εικόνας φέροντες

  69. Russo avatar
    Russo 23/09/2008 10:45:18

    DWKovu Hello
    I am Russo

  70. τιραμολα avatar
    τιραμολα 23/09/2008 11:47:53

    Δημοσθενη μην προτρεχεις!
    25 χρονια στον ιδιωτικο τομεα εργαζομαι!
    Ενταξει μπορει να διαφωνουμε σε επι μερους , χαρακτηρισε με οπως θελεις αλλα μην μου αμφισβητεις τις προθεσεις...
    Θυματα του νεοφιλελευθερισμου και του αγριου καπιταλισμου ειμαστε και οι δυο...

  71. Τι εννοεί ο ποιητής avatar
    Τι εννοεί ο ποιητής 23/09/2008 17:27:44

    Δια τους γνωρίζοντες την Γερμανικήν:

    Graue, graue ist alle Theorie
    and gruen des Lebens frohes Baum.
    Goethe, Faust

  72. Theodore avatar
    Theodore 25/09/2008 11:06:05

    Ρε συ Σπυρο,(εχεις και το ονομα του μακαριτη του πατερα μου), κι εσυ δικηο εχεις, αλλα ολες αυτες οι ομαδες, τελικα ομαδες διαμαρτυριας εμειναν, και παιδικα προσκολληθηκαν σε παιδικες συμπεριφορες, επιμενοντας στο ,"η ολα, η τιποτα".
    Αλλα ετσι, δε γινεται καμια προοδος. Εκει θα μενουμε συνεχεια.
    "Δειλοι, μοιραιοι και αβουλοι ανταμα...".

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.