13/03/2009 17:09
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Έξαρση (πάλι) της βίας

Ομάδα 40 περίπου ατόμων εφόρμησε το μεσημέρι από την Δεξαμενή προς το Κολωνάκι και τα έκανε λίμπα, σπάζοντας βιτρίνες καταστημάτων, τράπεζες και ΙΧ με βαριοπούλες, πέτρες και λοστούς.  Βομβαρδισμένο τοπίο θύμιζαν μετά την επιδρομή οι οδοί Σκουφά, Σόλωνος, Πινδάρου, Διδότου, Βουκουρεστίου, Ηρακλείτου.

Οι νεαροί άφησαν πίσω τους προκηρύξεις, ζητώντας την αποφυλάκιση ατόμων που δικάζονται. Σύμφωνα με πληροφορίες που ελέγχονται, επειδή δεν είδαμε τις προκηρύξεις με τα μάτια μας, σε αυτές ζητείται και η απελευθέρωση κρατούμενου για διακίνηση ναρκωτικών, η περίπτωση του οποίου είχε αναστατώσει παλαιότερα την πολιτική σκηνή.

Τα κόμματα παρακολουθούν ανήμπορα

Η (μεθοδευμένη) έξαρση της βίας ανάγκασε κυβέρνηση και πολιτικά κόμματα ([που παρακολουθούν ανήμπορα] να προχωρήσουν στις συνήθεις καταγγελίες.

Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Ευάγγελος Αντώναρος καταδίκασε τις πράξεις οι οποίες θίγουν την περιουσία ελλήνων πολιτών.

Ο αρμόδιος αναπληρωτής υπουργός Εσωτερικών, Χρήστος Μαρκογιαννάκης, προανήγγειλε στη Βουλή τη θεσμοθέτηση οργανισμού που θα διαχειριστεί το πρόβλημα στο κέντρο της Αθήνας.

Για «εκρηκτικό μίγμα έξαρσης εγκληματικότητας και ταυτόχρονα αναβίωσης τρομοκρατικών φαινομένων», που δημιουργούν  «βαθύ αίσθημα ανασφάλειας στον πολίτη έκανε λόγο ο εκπρόσωπος Τύπου του ΠΑΣΟΚ Γιώργος Παπακωνσταντίνου.

Το ΚΚΕ δηλώνει ότι η  δράση των κουκουλοφόρων δεν έχει καμία σχέση με τη λαϊκή αγανάκτηση και πάλη. Αντίθετα αξιοποιείται από την κυβέρνηση, την ηγεσία του ΠΑΣΟΚ και άλλους μηχανισμούς για να δημιουργηθεί κλίμα εκφοβισμού του λαού.

Τις καταστροφές και τα επεισόδια καταδίκασε και ο ΣΥΝ υπογραμμίζοντας ότι «τέτοιες ενέργειες καλλιεργούν ένα αίσθημα ανασφάλειας στους πολίτες και οδηγούν στη συντηρητική αναδίπλωση και την παραπέρα αυταρχικοποίηση της κοινωνίας».

ΛΑ.Ο.Σ.: Η κυβέρνηση έχει παραχωρήσει εξουσία στους κουκουλοφόρους

Στο μεταξύ, ένας ληστής βρίσκεται εγκλωβισμένος σε παλιές αποθήκες του ΙΚΑ στη συμβολή των οδών Πειραιώς και Παύλου Μελά στην περιοχή του Ρέντη, μετά την καταδίωξή του από αστυνομικούς. Ισχυρές αστυνομικές δυνάμεις έχουν κυκλώσει την περιοχή.

Νεαροί εξαπέλυσαν επίθεση με πέτρες, ξύλα και άλλα αντικείμενα και στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, , σε δύο υποκαταστήματα τραπεζών.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 13/03/2009 17:16:15

    Συνολική κατάργηση του ασύλου, ΤΩΡΑ. Ουσιαστική κατάργηση. Με άμεση έφοδο της Αστυνομίας σε όλους τους χώρους και εξάρθρωση κάθε γιάφκας στους πανεπιστημιακούς χώρους. Επιτέλους, να τελειώνουμε! Λύση υπάρχει, μακριά από την ιδεοληψία του ασύλου. Οι πρυτάνεις είναι κολώστρες, πάνε και τους απειλούν τα μπουμπούκια της τρομοκρατίας για να μην άρουν το άσυλο. Δεν γίνεται έτσι δουλειά. Τέρμα στην ατιμωρησία των αντιεξουσιαστών. Λυπάμαι παιδιά, το πάρτι πρέπει να τελειώσει.

  2. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 13/03/2009 17:16:23

    Αναρωτιέμαι αν είναι πιο ασφαλής χώρα η Ζουαζιλάνδη πλέον. Η Ρουάντα; Γειά σας ρε Ιοί που κάνατε την Ελλάδα μπάχαλο με τις μακακίες σας. Ενβερ Χότζας που μας χρειάζεται.

  3. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 13/03/2009 17:23:54

    Factor X says: "Τα κόμματα παρακολουθούν ανήμπορα"

    Αυτή η φράση κάτι λέει.
    Πάντως ήγγικεν η ώρα πλήρους και ριζικής επανεξέτασης της όλης νομοθεσίας της Ελλάδας. Απο μηδενική βάση. Η πολυνομία, η διάχυση ευθυνών κλπ. πρέπει να σταματήσουν. Χρειαζόμαστε φρέσκο ξεκίνημα. Όλα εξ`υπαρχής. Αλλιώς θα μας διαλύσουν οι κουκουλοφόροι και οι κακοποιοί. Δεν πάει άλλο. Τέρμα στην γενικευμένη ατιμωρησία. Υπάρχει πλέον αδιέξοδο και τα πολιτικά κόμματα ή κοιμούνται ή εκτρέφουν την ανωμαλία.

  4. Ξένος Δάκτυλος avatar
    Ξένος Δάκτυλος 13/03/2009 17:27:55

    Επιτέλους ο Μαρκογιαννάκης προανήγγειλε κάτι ελπιδοφόρο. Αλλά εξακολουθώ να ανησυχώ, υπό την έννοια πως μάλλον ή διακοσμιτκό ρόλο θα έχουν ή θα παρεμβαίνουν χονδροειδώς «και ότι κάτσει» με αποτέλεσμα να γίνει χαμός.
    Γιατί δεν ζητάμε έμπρακτη βοήθεια και οργάνωση από κατασταλτικούς μηχανισμούς χωρών που έχουν περιορίσει αποτελεσματικά τα προβλήματα των χωρών τους σε μεγαλύτερο βαθμό από ότι εμείς? Δεν είναι ντροπή. Ντροπή είναι αυτό που γίνεται τώρα με το εμφανιζόμενο ψευτοδίλημμα «αποφασίστε τι θέλετε, να μην κάνουμε τίποτα ή να κάνουμε οτιναναι?». Θέλουμε να είστε σοβαροί και αποτελεσματικοί, με τα μικρότερα δυνατά παρατράγουδα. Γίνεται? Μπορείτε?

  5. ariel avatar
    ariel 13/03/2009 17:31:31

    Θα συμφωνήσω για την κατάργηση του ασύλου για αυτές τις περιπτώσεις. Το άσυλο αφορά διακίνηση ιδεών, όχι εγκληματιών. Δεν λέω κατάργηση ασύλου γενικά, Επώνυμε. Ομως δεν νοείται άσυλο μέσα στο οποίο να καταφεύγουν κακοποιοί, να φτιάχνουν μολότωφ και να μπαινοβγαίνουν για να σπάνε και να κάνουν βανδαλισμούς. Επιτέλους να σταματήσει αυτή η καραμέλα πως θέλουμε να καταργήσουμε το φοιτητικό άσυλο. Στο κακοποιό άσυλο αναφερόμαστε.

  6. ataktos avatar
    ataktos 13/03/2009 17:32:33

    ...παλι .....

  7. Vass avatar
    Vass 13/03/2009 17:35:05

    Επίθεση κουκουλοφόρων στο Κολωνάκι.
    Είναι η καλύτερη προκάληψη της έξαρσης της βίας που έρχεται. Η απειλή υπαλλήλου του ΤΕΒΕ από συνταξιούχο που περιμένει μετά θάνατον να βγει η σύνταξη του είναι η πραγματική βία που δεν θα μαζεύεται ούτε από κλούβες ούτε από πολιτικές αρλούμπες.

  8. Suhoi avatar
    Suhoi 13/03/2009 17:35:39

    Πλάκα μας κάνουν; Στο κέντρο της Αθήνας είναι μόνο το πρόβλημα ή έχει αποκεντρωθεί τόσο στις υπόλοιπες μεγάλες περιοχές της πρωτεύουσας (Δυτικά, Νοτιοανατολικά προάστια) και σε πολλές άλλες πόλεις της υπόλοιπης Ελλάδας; Ασε που στο κέντρο της Αθήνας, υπάρχει τάξη, εκεί που βασιλεύει η "νύχτα". Το θέμα της ασφάλειας, μετά την οικονομία και τα σκάνδαλα, χρησιμεύει ως ένα ακόμη όπλο για την αποσταθεροποίηση κυβέρνησης και γενικότερα του υπάρχοντος πολιτικού συστήματος.

  9. Suhoi avatar
    Suhoi 13/03/2009 17:37:00

    Συμβάντα σημερινά, της τελευταίας στιγμής:

    1.Μπλοκαρισμένος από αστυνομικούς στον Πειραιά ληστής με χειροβομβίδα.

    2.Αστυνομικός καθάρισε κάποιον για οικονομικές διαφορές στο Θησείο.

  10. ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
    ΝΙΚΟΛΑΣ 13/03/2009 17:39:00

    ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΑΝ ΜΠΟΡΕΙ ΑΣ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ. ΤΟ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΔΕΧΤΩ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΜΙΑ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΗ ΒΑΣΗ.ΤΟ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΙΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΑΝΥΠΟΨΙΑΣΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ, ΠΟΥ ΤΑ ΧΡΩΣΤΑΝΕ ΜΕ ΔΑΝΕΙΑ,ΠΟΥ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΩΣ ΝΑ ΒΡΙΣΚΟΤΑΝ ΣΕ ΕΝΑ ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΟ ΣΤΟ ΚΟΛΩΝΑΚΙ Η` ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΘΥΜΑΤΑ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΜΕ ΑΥΤΕΣ ΤΩΝ ΑΝΑΡΧΙΚΩΝ,ΤΙ ΔΙΑΟΛΟ ΧΤΥΠΗΜΑ ΣΤΟ ΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΟ ΕΙΝΑΙ? ΠΟΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΤΑΞΗ ΣΠΡΩΧΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΞΑΘΛΙΩΣΗ? ΞΕΠΕΡΝΑΕΙ ΚΑΘΕ ΛΟΓΙΚΗ! ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΝΑΛΟΓΕΣ ΕΠΙΘΕΣΕΙΣ ΑΡΑΓΕ ΣΤΗΝ ΕΚΑΛΗ? ΣΤΗΝ ΚΗΦΙΣΙΑ? ΣΤΗ ΓΛΥΦΑΔΑ? ΜΗΠΩΣ ΓΙΑΤΙ ΕΚΕΙ ΚΟΝΤΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΑΣΥΛΟ-ΤΑΜΠΟΥΡΙ?

  11. Ξένος Δάκτυλος avatar
    Ξένος Δάκτυλος 13/03/2009 17:41:32

    Ariel σε αυτά τα θέματα αλλά και γενικότερα, μαθήματα προς όλους έδωσε η Θάτσερ κάποτε στον τρόπο που αντιμετώπισε και συνέτριψε τον χουλιγκανισμό στην χώρα της. Τοποθέτησε τους σωστούς ανθρώπους σε πόστα-κλειδιά, ενεργοποίησε τους μυστικούς της πράκτορες σε στέκια χουλιγκάνων, εντόπισε τους εγκεφάλους των συμμοριών και έκανε επιχείρηση σκούπα με τεχνοκρατικό και δομημένο τρόπο. Μπουκάριζε στα σπίτια και έκανε συλλήψεις με ακρίβεια καρφίτσας. Αξιοποίησε μάλιστα στο έπακρο την τεχνολογία της εποχής της. Δεν έβλεπε μπροστά της έναν αχταρμά πραγμάτων και καταστάσεων, έβλεπε μια μεγάλη σκακιέρα. Έκαψε μόνο τα «ξερά» αφήνοντας τα χλωρά απ’ έξω. Χειρουργικές κινήσεις.
    Δεν την θαυμάζω γενικότερα και γνωρίζω οτι πρόκειται από τα πλέον αμφιλεγόμενα πρόσωπα Άγγλου πολιτικού. Κανένας πολιτικός όμως δεν έχει περάσει από την ανθρώπινη διαδρομή, κάνοντας 100% λάθη. Όλοι τους έχουν κάνει και σωστές κινήσεις. Απέδειξε η Θάτσερ λοιπόν τότε, ότι όταν η πολιτεία θέλει και σοβαρεύεται για τα καλά, ΜΠΟΡΕΙ!

  12. ataktos avatar
    ataktos 13/03/2009 17:42:16

    Την καραμέλα της αυτοδυναμίας συνεχίζουν να πιπιλίζουν τα δύο μεγάλα κόμματα…. Αυτοδύναμες δεν ήταν τόσα χρόνια οι κυβερνήσεις που έφεραν τη χώρα σ’ αυτή την κατάσταση;…. κάποτε οι πολιτικοί μας θα πρέπει να μάθουν να συζητούν και να δέχονται και την αντίθετη άποψη….. για να δικαιούνται να ζητούν συναίνεση και συνεννόηση…..

  13. aionios avatar
    aionios 13/03/2009 17:45:32

    Όταν λείπει η μαμά και ο μπαμπάς από το σπίτι και μείνουν μόνα τους τα μικρά παιδιά τότε κάνουν σκανταλιές και φασαρία.
    Αντιλαμβάνονται την απουσία των γονιών σαν απουσία εποπτείας και ελέγχου.
    Έτσι και στην δική μας μεγαλύτερη οικογένεια τη χώρα μας,έχουν φύγει οι γονείς(η οργανωμένη κοινωνία με τους θεσμούς και τα όργανα τους)και έχουν μείνει μόνα τους τα μικρά παιδιά(σπό τους κακοποιούς εως τους γνωστούς μπαχαλάκηδες).
    Και γιατί αποχώρησε η έννομη τάξη?
    Γιατί πάσχει από έντονο ενοχικό σύνδρομο.
    Δεν έχει το ηθικό σθένος, το ηθικό κεφάλαιο να πει ΕΩΣ ΕΔΩ.
    Ποιος θεσμός έχει το ηθικό πλεονέκτημα να βγει μπροστά και να μιλήσει στην ελληνική κοινωνία?
    Εξάλλου δεν φιλοδοξούν να παίξουν έναν τέτοιο ρόλο γιατί έχουν να ασχοληθούν με πιό προσοδοφόρες ασχολίες!!!

  14. Suhoi avatar
    Suhoi 13/03/2009 17:50:20

    @Anonymous 15

    Ανώνυμε ποιοί το είπαν αυτό; Εχει σχέση με κάτι που έγινε σήμερα;

  15. ataktos avatar
    ataktos 13/03/2009 17:54:31

    @15-παντα καποιος κ.Χ. Νικολιτσόπουλος απο πίσω (στελεχους ΠΑΣΟΚ τωρα )

  16. kanis avatar
    kanis 13/03/2009 18:02:01

    Γιατί ΔΕΝ ΤΟΛΜΑΝΕ να βγάλουν τις κουκούλες από τους "ΚΟΥΚΟΥΛΟΦΟΡΟΥΣ" ;

  17. donaE avatar
    donaE 13/03/2009 18:06:19

    @ 14aionios Εχεις δικιο,καποιοι εχουν έντονο ενοχικό σύνδρομο,καποιοι θεωρουν πως δικαιουνται τα παντα.Η και τα δυο μαζι.Οτι μαθαινει κανεις.

  18. ataktos avatar
    ataktos 13/03/2009 18:14:50

    Η κοινωνικοί φούσκα της Αθήνας που έσκασε πάλι τέλος του περασμένου Δεκεμβρίου δεν κλείνει με μπαλώματα .Αν αυτό δεν το αντιλήφτηκαν στο Μαξίμου κρίμα

  19. donaE avatar
    donaE 13/03/2009 18:18:22

    @ 20 ατακτε Ναι κοινωνικη φουσκα ειναι οπως και να το δεις,πολυ ευστοχο.

  20. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 13/03/2009 18:24:54

    απροπο, που βλέπω το σλκ, έσπασαν τα τζάμια μιας μποξστερ και μέσα ήταν ο οδηγός ένας αδύνατος νεαρός και έκλαιγε τη μαύρη μοίρα του

  21. Ξένος Δάκτυλος avatar
    Ξένος Δάκτυλος 13/03/2009 18:36:05

    Δεν το πιστεύω εντελώς αυτό που λέω, αλλά ως σκέψη τριγυρνάει όντως στο μυαλό μου: Όταν αγοράζεις αυτοκίνητα που προκαλούν, πάντοτε υπάρχει κίνδυνος να το δεις λαμπόγυαλο. Η να έχεις άσχημη αντιμετώπιση από εκείνους οι οποίοι θίγονται από την προκλητικότητα που επιδεικνύεις.
    Οι έξυπνοι και σοβαροί «πλουσιοι», τρώνε τα λεφτά τους σε κλειστό κύκλο ανθρώπων χωρίς να δίνουν στόχο. Όσο για τα αυτοκίνητα που αγοράζουν, προτιμούν ορισμένα με πολυ καλή απόδοση και αξιοπρεπή κατασκευή, που δεν «φωνάζει» την οικονομική άνεση του ιδιοκτήτη. Αυτό ισχύει και για τα σπίτια που κατασκευάζουν, τις περιοχές που επιλέγουν να διαμένουν. Υπάρχουν πολλές καλές περιοχές, όπου μπορείς να φτιάξεις η να αγοράσεις άνετο σπίτι πολύ καλής κατασκευής, χωρίς να επιδεικνύεσαι.
    Δεν δικαιολογώ αυτούς που σπάνε περιουσίες πλουσίων, αλλά δεν απαλλάσσω και τους πλούσιους από το μερίδιο ευθύνης που τους αναλογεί. «Νεαρός οδηγός με Πόρσε στο κέντρο της Αθήνας». Ε σε βλέπει ο άλλος και του τη βαράει στο κούτελο. Συμμαζέψου λίγο.

  22. kanis avatar
    kanis 13/03/2009 18:39:00

    @20, 21

    "κοινωνική φούσκα" που την έσκασαν "εισαγόμενοι κουκουλοφόροι" είναι, αν δεν καταλάβατε!

    Εσείς θα κρίνετε, ποιά είναι η οφελημένη!

  23. donaE avatar
    donaE 13/03/2009 18:39:49

    @ 23
    Συνηθως και αυτοι που βαρανε πλουσιοπαιδα ειναι.Οι φτωχοι δεν βαρανε χωρις λογο εκτος για πλιατσικο.

  24. donaE avatar
    donaE 13/03/2009 18:42:52

    @ 24 Μενει να δουμε αν ειναι και υπερτιμιμενη (παραφουσκωμενη).Παντως τωρα φαινεται πως καποιος εχει επενδυσει σε αυτην.

  25. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 13/03/2009 18:44:17

    Οι άνθρωποι αυτοί που περιγράφεις είναι σπάνιο είδος στην Ελλάδα.

  26. nikiplos avatar
    nikiplos 13/03/2009 18:45:34

    προς όλους που συχνά πυκνά γράφουν τον πόνο τους, ελπίζω να τους είναι ξεκάθαρα τρία πράγματα:

    1) Δεν είναι θέμα ασύλου βρε παιδιά... Μαλάκας είναι ο πρύτανης να πάρει την πολιτική ευθύνη? Θυμηθείτε το 1995 που τους έπιασαν όλους τότε τους γνωστούς αγνώστους στο πολυτεχνείο... τι έγινε? μια από τα ίδια φυσικά γιατί δεν είναι καθόλου θέμα ασύλου.. Προφανώς και τα παιδιά που πρωτοστατούν (όχι εκείνα τα πιτσιρίκια που παρασύρονται) σε αυτά τα επεισόδεια, είναι γόνοι χάι κλας οικογεννειών...

    2) Τους αλλοδαπούς τους φέρνει το ίδιο το κράτος που ζητάτε (σε άλλα ποστ) να διώξει... Μάλιστα τα μπουμπούκια αλλοδαποί που πληρώνουν αδρά για βίζες στις πρεσβείες των πάλαι ποτέ ανατολικών χωρών. για ρωτείστε να μάθετε πόσα μαύρα βγάζει ένας κρατικός υπάλληλος που περνάει από εκεί... εγώ έναν ξέρω που συναγωνίζεται τον βουλγαράκη στα σπίτια... το πολύ πολύ να μαζέψουν τους κακομοίρηδες που είναι κάτω από τις γέφυρες... ασφάλεια όμως σαν νοικοκυραίοι στην ελλάδα δεν θα έχουμε γιατί απαιτούμε (σαν γνωστοί ψοφοδεείς) να βγάλουν άλλοι τα κάστανα απο τη φωτιά. (Αστυνομία, στρατός κλπ λες και αυτοί δεν είναι κάποιοι από εμάς...)

    3) Που απασχολούνται όλοι αυτοί οι ρώσοι μαφιόζοι, αλβανοί κλπ? (μιλάω για τα κακοποιά στοιχεία εισαγωγής). Σε πολύ χαι κλας τύπους, έχουν αναλάβει την προστασία των κλαμπς (εκείνων που κάνετε τις παρθένες και στήνετε κώλο στους παρκαδόρους που το καλοκαίρι εξαφανίζουν ολόκληρους δρόμους στην παραλιακή και η τροχαία μας τους κρατάει το φανάρι).

    4) Μοιραία η κρίση θα φέρει εγκληματικότητα και η ελλάδα αρχίζει να τείνει προς την κολομβία... (αν δεν έχει ήδη αρχίσει) όποιος πιστεύει πως η αστυνομία θα ενδιαφερθεί για αυτον ας πάει από τώρα να κάνει μια βουτιά στη θάλασσα...

    Για να μην μιλάω μηδενιστικά, απαιτείται να υπάρξει πρώτα και κύρια πολιτική συναίνεση, και διάθεση να λυθεί το πρόβλημα...
    Οι πολιτικοί και τα κόμματα αυτή τη στιγμή βγάζουν πολλά χρήματα από το υπάρχον μπάχαλο και τις ελληνοποιήσεις... Χαρτιά δεν έχουν μόνο οι κακομοίρηδες...
    πρέπει κάποτε να ξυπνήσουμε!!!

    Για το έγκλημα πρέπει να φτιαχτεί νέο σώμα στο στυλ της καραμπινιερίας, άμα όμως διοριστούν όπως στη μπατσαρία, σύντομα θα γίνει και αυτό μπατσοι κοιλαράδες σε γραφεία... Όμως με σαφή πολιτική κάλυψη και όχι όταν πυροβολούν να τους κυνηγάει ο κάθε βλάξ. Αλλιώς το οργανωμένο ελληνικό έγκλημα, ο υπόκοσμος που έχει βαθειά πλοκάμια στις κυβερνήσεις ασφάλεια και αστυνομία ΔΕΝ αντιμετωπίζεται... χέστηκαν οι μπάτσοι για εμάς... τους έχοντες πλούτο και εξουσία μόνο προστατεύουν γιατί έχουν λαμβάνειν...

    Το άσυλο έτσι όπως είναι οι νόμοι είναι μια χαρά... δεν έχει κανένα πρόβλημα... απλά πρέπει όταν μας ρίξει κάποιος μια χοντρή σφαλιάρα να ξέρουμε ότι είναι σφαλιάρα και όχι να κρυβόμαστε και να λέμε... ότι χτυπήσαμε στην πόρτα...


    Για τον αστυνομικό στο Βύρωνα πρέπει να παρασημοφορηθεί... και να τύχει εύνοιας! Γιατί συνέβαλε και πιάστηκε ο ένας από τους δύο δολοφόνους...

  27. kanis avatar
    kanis 13/03/2009 18:46:35

    Ξένος Δάκτυλος Says:
    March 13th, 2009 at 6:36 pm

    " Ε σε βλέπει ο άλλος και του τη βαράει στο κούτελο. Συμμαζέψου λίγο."
    ===================================

    Δικαιολογείς τους πληρωμένους κουκουλοφόρους, ή, μου φαίνεται;

    40 κουκουλοφόροι Παρασκευή και 13 μεσημεριάτικα στο Κολωνάκι να τα σπάνε...τόσο "αυθόρμητοι" εκνευρισμένοι σου φαίνονται!

    Ε;

    ===========================================

  28. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 13/03/2009 18:53:40

    Μήπως επωφελουνται και κάποιοι που ίσως έχουν σχεδιάσει να το "μετακομίσουν" το κολωνάκι από 'κει που είναι και να το "τοποθετήσουν" αλλού;
    Τόσοι πολλοί αστυνομικοί και φρουροί φρουρούν στην περιοχή γραφεία πολιτικών προσώπων, αδυνατούν να συλλάβουν έναν, έστω για "δείγμα", για να λυθεί το μυστήριο;

  29. ariel avatar
    ariel 13/03/2009 18:57:19

    24@
    Ξένε δάκτυλε, τι εννοείς, ότι όσοι έχουν πολυτελή αυτοκίνητα δεν πρέπει να κυκλοφορούν στην Αθήνα? Η ότι δεν πρέπει να υπάρχουν πολυτελή σπίτια κ.λ.π.? Δηλαδή πρέπει όσοι έχουν χρήματα να τα κρύβουν ή να σκοτώνονται? Τι θεωρία είναι αυτή? Ολοι οι πλούσιοι δεν είναι προκλητικοί. Βέβαια υπάρχουν μερικοί που επιδεικνύουν αδικαιολόγητα πλούτη, αλλά μη γενικεύεις έτσι και μη δικαιολογείς τους ταραξίες ότι δήθεν προκαλούνται. Κακοποιά στοιχεία είναι και θέλουν ξεσκαρτάρισμα το γρηγορότερο. Τώρα πως θα γίνει αυτό, είναι άλλη πικρή ιστορία. Δεν ανήκω βέβαια στην κατηγορία των πλουσίων για να μην παρεξηγηθώ.

  30. kanis avatar
    kanis 13/03/2009 19:02:31

    αλλενάκι

    σωστό για την "μετακόμιση"
    σωστότερο για την σύλληψη!

    αριελ

    ο "ξένος δάκτυλος" φαίνεται μιλά ως απόγονος στάλιν!!!!!

    χιχιχιχιχι!

  31. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 13/03/2009 19:05:15

    Ρε σεις ,βαλτε το μυαλο σας να δουλεψει και λιγο,καισταματηστε να λετε ο,τι σας πετανε στα μουτρα τα κωλοπαιδα των καναλιων,που κι αυτα επαναλαμβανουν τις μαλακιες του ΚΚΕ και του τσιριζα.
    Τι πα να πει ασυλο;Οριστε,απαντηστε.Ορισμος.Μπρος.
    Αλλοιως,να ξαναρθειτε με τον κηδεμονα σας.
    Το ασυλο,ειναι κατ εμε,μια μπαρουφα των ΚΚΕδων,που την πεταξανε καποτε,ετσι στα ξεκουδουνα.
    Για να το εξετασουμε λοιπον.
    Δυο περιπτωσεις.
    Πρωτον.Να εχουμε δημοκρατια,και μαλιστα ξεφτιλα,καλη ωρα σαν τη δικια μας.
    Τι χρειαζεται το ασυλο;Απο ποιον κινδυνευουν οι ΙΔΕΕΣ,οι φοβερες και τρομερες(Πουντες ομως,γιατι εγω δεν τις βλεπω;Το μονο που βλεπω,ειναι τα αθλια γραψιματα στος τοιχους των Σχολων,που ειναι και ηλιθια και αντιαισθητικα).
    Απο το φουφωτο;Γιατι εγω,αλλον,που να κυνηγαει τις διακινουμενες ιδεες,λεμε τωρα,εγω δεν εχω δει,ουτε εχω ακουσει.
    Στην εποχη μας,υπηρχε το λεγομενο σπουδαστικο της Ασφαλειας,που τριγυριζε στα Παν/μια και κρυφακουγε,μηπως συνομοτουσαν,κατα του καθεστωτος.
    Αλλα τοτε,1959+,υπηρχε ενα μετεμφυλιακο κρατος,και το καθεστως,φυλαγε τον κωλο του.
    Δεν νομιζω να πιστευετε οτι και σημερα,τετοιο κρατος εχουμε.Που δε μπορει να φυλαξει ουτε τον εαυτο του.
    Δευτερον.Αν ειχαμε Χουντα,θα εμπαινε απλως το τανκ μεσα σε καποια Σχολη,τη μεθοδο την ξερει,και παπαλα.Κλύσμα με τζατζικι.Και ξυλο της αρκουδας.
    Αρα,τι σκατα φωναζετε για το ασυλο;
    Αμα χρειαζεται,δεν μπορει να υπαρχει,και αμα υπαρχει,τοτε δε χρειαζεται η υπαρξη του.
    Καρτεσιος.

  32. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 13/03/2009 19:05:52

    @3 Strange Attractor

    Τι σε κάνει να πιστεύεις ότι στη χώρα της ακινησίας και της αποτελμάτωσης πλησίασε η ώρα των ριζικών αλλαγών;

    Τίποτε απολύτως δεν θα αλλάξει, αγαπητέ. Γιατί οι αλλαγές που χρειάζονται είναι τέτοιες πια, που κανείς δεν ψηφίζεται για να κάνει τέτοιες.

  33. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 13/03/2009 19:06:11

    Βρε ariel, τι να σου πω, είσαι και δικηγόρος, τρομάρα σου, ΠΩΣ ΣΤΟ ΚΑΛΟ θα λειτουργήσει κατάργηση του ασύλου "γι' αυτές τις περιπτώσεις";! Ποιος θα διακρίνει "αυτές τις περιπτώσεις" από "τις άλλες περιπτώσεις"; Τι σημαίνει "άσυλο του φοιτητή"; Ότι αν είναι φοιτητής επιτρέπεται να τα σπάει και να ξαναμπαίνει μέσα; Τι στο καλό το χρειάζεται το άσυλο ένας φοιτητής; Αν παρανομεί, πρέπει να μπορεί να συλληφθεί και τότε όχι μόνον δεν χρειάζεται, αλλά είναι επιζήμιο για όλους μας. Αν δεν παρανομεί, δεν το έχει ανάγκη. Και αν είναι η αστυνομία αυταρχική, δεν βλέπω γιατί να μπορεί να τη σκαπουλάρει από την αυταρχική αστυνομία όποιος είναι μέσα στο άσυλο και να μην μπορώ να τη σκαπουλάρω εγώ.

    Αν καταργηθεί το άσυλο "για αυτές τις περιπτώσεις" (ποιες δηλαδή;) και όχι "για όλες τις περιπτώσεις", τα Πανεπιστήμια θα συνεχίσουν να έχουν τις γιάφκες που έχουν σήμερα, τα εργαστήρια μολότωφ κλπ. σε κάτι υπόγεια, σε κάτι "στέκια". Το θέμα δεν είναι ΑΠΛΩΣ να καταργηθεί το άσυλο. Το θέμα είναι αυτή τη στιγμή να γεμίσει το Πανεπιστήμιο αστυνομία για κανα-δυο-τρεις μήνες, να το πάρει απόφαση ο κάθε αντιεξουσιαστής ότι το άσυλο, πάει, μας τελείωσε, φινίτο, να διαλυθούν οι γιάφκες, να σταματήσει η ΠΕΠΟΙΘΗΣΗ ΑΤΙΜΩΡΗΣΙΑΣ που είναι το βασικό ηθικό όπλο όλων αυτών των περίεργων τύπων που από κάπου θεωρούν ότι απέκτησαν το δικαίωμα να καίνε.

    Κάποιος είπε για το 1995. Ε, ποιος πήρε τότε την ευθύνη παρά η Σύγκλητος του ΕΜΠ, που βρισκόταν επί ώρες σε διαρκή συνεδρίαση; Πιάσανε 600 άτομα, τους ρίξαν ποινές με πέντε χρόνια αναστολή και για πέντε χρόνια δεν κινήθηκε κανένας. Δεν είχαμε τίποτα. Μετά ξανάρχισαν. Είναι ΤΡΕΛΑ να υποστηρίζει κανείς σήμερα πια το άσυλο. Όπως είπε και εκείνη η ιστορική προσωπικότητα, είναι χειρότερο από ΕΓΚΛΗΜΑ: είναι ΛΑΘΟΣ! Θέλετε να διαλυθούν όλα πρώτα στη χώρα και μετά να έχετε το άσυλο να το χαίρεστε; Για μια ιδεοληψία να καταστραφούν οι προσπάθειες 180 χρόνων για να αποκτήσουν έστω και αυτό το σάπιο κράτος που έχουμε σήμερα; Ε, όχι. Δεν γίνεται. Απλό ένστικτο αυτοσυντήρησης. Σταματήστε να δίνετε άλλοθι στο διαρκές έγκλημα, στο διαρκές ΛΑΘΟΣ του ασύλου! Κοινή λογική, ΤΩΡΑ!

  34. Ξένος Δάκτυλος avatar
    Ξένος Δάκτυλος 13/03/2009 19:08:10

    Ήταν γενικότερη η παρατήρησή μου και η διστακτικότητα με την οποία την διατύπωσα, εμφανής από την εισαγωγή του σχολίου.
    Όταν βλέπεις βαριά σύννεφα έξω και δεν παίρνεις την ομπρέλα σου, δεν φταιει μόνο ο κακός καιρός όταν γίνεις λούτσα. Δεν δικαιολογώ τους "περίεργους" ούτε μου φαίνονται ένα τσούρμο 40 οργανωμένων μπαχάλιδων ώς αυθόρμητοι αγανακτισμένοι. Δεν ξέρω αν είναι και ματσωμένα πλουσιόπαιδα, τις βεβαιότητες αυτές τις αφήνω σε άλλους. Ακόμα κι αν δεν σου το σπάσουν αυτοί όμως, κινδυνεύεις κάποιο βράδυ με φεγγάρι ολόγιομο, να σου το γρατζουνίσουν από το φτερό μέχρι την εξάτμιση. Κι αν όχι αυτό, δίνεις στόχο άλλου είδους. Και μετά μένεις με την γενικόλογη φιλοσοφική απορία "μα που πάει ο κόσμος, τόση ζήλια ποια?".

  35. kanis avatar
    kanis 13/03/2009 19:11:14

    @Προβοκάτωρ

    "Απο το φουφωτο;"....ΦΟΥΦΟΥΤΟ τον λένε!

  36. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 13/03/2009 19:11:48

    Οσο γι αυτους που μεσα απο ενα μη αποκρυβομενο ταξικο μισος,λενε οι πλουσιοι στο Σταυρο,θα του ελεγα το εξης.
    Αν λειψουν αυτοι,τοτε θα κλεισουν τα παντα,αφου αυτοι αγοραζουν,αλλα και αυτοι εν πολλοις παραγουν, αρα κινουν την οικονομια,και αρα,θα απολυθουν μιλιουνια,τα οποια θα σου κοψουν τον κωλο κι εσενα.
    Γιατι στο Κεντρο που γινονται τα διαφορα με κλοπες και ληστειες σημερα,δεν ειναι πλουσιοι,τα θυματα τους.
    Αλλα ξεχασα,ειμαστε πρωτοι, στο,
    "να του ψοφησει του πουστη".
    Ξερετε το ανεκδοτο.

  37. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 13/03/2009 19:14:56

    Να ταχεις με τον Τραπεζιτη,το καταλαβαινω,λεμε τωρα.Αλλα η Τραπεζα,εχει και λεφτα απο μικροκαταθετες,που δε φταινε σε τιποτα να χασουν τα λιγα λεφτοδακια,που εχουν, για να τους κανουν την κηδεια τους,πχ.
    Γιατι αμα το καταλαβουν αυτο καλα,θα κατεβουν και θα φυλανε τις Τραπεζες οι ιδιοι.Με τα κορμια τους.

  38. Σπατζιώτης avatar
    Σπατζιώτης 13/03/2009 19:15:03

    @24 Ξένος δάκτυλος.
    Πόση πρέπει να είναι η αξία ενός αυτοκινήτου για να μην ''τη βαρέσει κάποιου στο κούτελο'';
    Μήπως θα πρέπει να προσέχει και τα ρούχα του; Το χρώμα τους ή την ύφανσή τους; Τη μάρκα των παπουτσιών του; Την κολώνια που φοράει; Το γεγονός ότι απλά και μόνο φοράει κολώνια; Σε ποιο μαγαζί πίνει τον καφέ του; Την ''γκόμενα'' που κυκλοφορεί; Τη μουσική που ακούει (π.χ. η κλασική φέρνει κάπως προς το ''μπουρζουά''); Σε ποια συνοικία μένει;
    Ξέρω κάποιους που τους τη βαράνε οι ξανθοί. Κάποιους άλλους - οι μουστακαλήδες. Κάποιους τρίτους - αυτοί που έχουνε γαρύφαλλο στ' αυτί και τσαχπινιά στο μάτι.
    Ελπίζω να αστειεύεσαι...

  39. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 13/03/2009 19:16:15

    Εν ταξει,εμεις καποτε φουφοτο τον λεγαμε.Και βεβαια,δεν το γραφαμε ποτέ,μονο το λεγαμε.
    Εξ ου και δεν ηξερα πως να το γραψω,Με ο,ή με ω.

  40. Ξένος Δάκτυλος avatar
    Ξένος Δάκτυλος 13/03/2009 19:17:12

    Άσε τα "αποκρυβόμενο ταξικό μίσος", βγάλε την τσίμπλα και δες ξανά το σχόλιο. Πουθενά δεν είπα για «κατάργηση του κεφαλαίου" και γκιλοτίνες σε πλατείες. Αν ξεκινήσω κι εγώ να κάνω ανάγνωση σχολίων δικών σου και άλλων πολλών, διαβάζοντας "ανάμεσα στις λέξεις" και δημοσιοποιήσω ανοικτά τις εκτιμήσεις μου, μπορώ να αποδώσω ότι ιδιότητες και χαρακτηρισμούς μου γουστάρει στον καθένα. Θες να το πάμε εκεί? Ρε που θα βγούμε και σταλινικοί κουκουέδες στο τέλος

  41. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 13/03/2009 19:17:55

    Αιονιε,εχεις δικηο.Τελος.Την ενοχη τους,πληρωνουμε εμεις τωρα.

  42. kanis avatar
    kanis 13/03/2009 19:20:28

    φουφουτο τον λέγανε πάντα, απο το ...ξεσκούφωτος!

  43. Ξένος Δάκτυλος avatar
    Ξένος Δάκτυλος 13/03/2009 19:22:28

    Σπατζιώτης αυτό που είπα, είναι αυτό που κάνω εγώ και όλη μου η οικογένεια εδώ και πολλές δεκαετίες. Δεν μας ενόχλησε ποτέ κανείς, ούτε πήρε ποτέ χαμπάρι τα εισοδήματά μας. Επειδή το κάνω εγώ, δεν σημαίνει οτι προσπαθώ να το επιβάλλω και στους άλλους. Είδα όμως οτι "πιάνει" και απλώς το εξέφρασα ως σκέψη.

  44. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 13/03/2009 19:25:20

    Γιατι ρε φιλε; Κι εγω εχω να παρω ενα Εβο,που τοχω μες το υαλο μου χρονια, αλλο που δεν παιρνω, και τα λεφτα,δεν τακλεψα.
    Απο που κι ως που θα παει ο αλλος να το σπασει, επειδη δεν εχει κι αυτος;
    Και αν εγω εχω πχ,ενα κουμπουρι,και τον ξαπλωσω κατω,τι θα λες μετα;
    Ο αναλγητος πλουσιος,που σκοτωσε το φτωχο παλληκαρι;
    Γι αυτο, μου τη διδουν οι παλιες ελληνικες ταινιες τυπου Ξανθοπουλου,που προβαλουν εντονα αυτο το διπολο.Φτωχος-πλουσιος.
    Και στο φιναλε,αμα οι πλουσιοι, οι πραγματικα πλουσιοι,δουν οτι η κυβερνηση,δε μπορει να τους προστατεψει,θα φυγουν απο δω,και μετα θα ψαχνεις να βρεις να φας απ τα σκουπιδια,αφου θα κλεισουν οι επιχειρησεις τους.
    Και μη μου πεις οτι περιμενεις απο το μπουχεσα να σου βρει να φας,η απο τον αλλο, το μπουλη.

  45. ariel avatar
    ariel 13/03/2009 19:31:16

    37
    Επώνυμε, μάλλον λέμε το ίδιο. Ισως δεν το διατύπωσα σωστά. Πάντως υπάρχει νόμος που λέει πως οι πρυτάνεις μπορούν να επιτρέψουν στην αστυνομία να μπεί να συλλάβει παρανομούντες. Κανείς δεν το κάνει όμως, γιατί φοβούνται. Και κάτι προσωπικό. Το τρομάρα σου ήταν απαραίτητο να το γράψεις για να πεις την διαφωνία σου? Εσύ είσαι συνήθως ευγενής. Θα μου πεις αυτό με πείραξε? Ελα ντε, γυναικείες ευαισθησίες.

  46. Ξένος Δάκτυλος avatar
    Ξένος Δάκτυλος 13/03/2009 19:33:55

    Προβοκάτωρ χτύπησες σημείο τώρα, γιατί στο EVO έχω κι εγώ αδυναμία. Και δυστυχώς, ως εμφάνιση αυτοκινήτου, δίνει και αυτό στόχο. Λυπάμαι γι' αυτό.
    Χωρίς να θέλω να ξεφύγει η κατάσταση και να ανοίξουμε αυτοκινητοσυζήτηση, προσωπικά έχω σκεφτεί εδώ και καιρό να αγοράσω μια παλιά LANCIA Integrale. Όχι καλογυαλισμένη και "κούκλα", αλλά ο κινητήρας να είναι αστέρι. Και αεροτομή «τόσο-όσο», όχι την επιδεικτική τη μεγάλη. Νομίζω οτι οι πιθανότητες να μου το κάνουν λαμπόγυαλο ή να το βρώ χαραγμένο, είναι κατά πολύ μικρότερες αφού ως εμφάνιση, παραπέμπει σε αυτό που συνήθως λέγεται «αλβανέ ολέ». Μέχρι στιγμής πάντως, κυκλοφορώ με μηχανή (Suzuki SV 650 Naked μεταχειρισμένο).

  47. kanis avatar
    kanis 13/03/2009 19:35:21

    @53 Προβοκάτωρ
    αι γειά σου!

    Μ΄έκανες και γέλασα ...επιτέλους!

  48. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 13/03/2009 19:36:33

    Ποιες ειναι οι δημοκρατικες κατακτησεις,που κινδυνευουν, βρε ανθρωπε του Θεου; Ανοιξε λιγο τα ματακια σου,και δες γυρω σου.
    Σε εμποδισε ποτέ λανενας,να λες και να ραφεις ο,τι θελεις;
    Αμα κινδυνευε κατι,θα μπορουσες να γραφεις εδω,ο,τι θελεις;
    Στην Κινα βεβαια,που ειναι "δημοκρατικη χωρα",δε μπορεις να διαβαζεις το Ιντερνετ,ουτε και να γραφεις βεβαια.
    Αυτη τη δημοκρατια,θελεις να φερεις κι εδω;

  49. kanis avatar
    kanis 13/03/2009 19:44:12

    ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΒΓΑΛΕΙ ΤΗΝ ΚΟΥΚΟΥΛΑ ΤΟΥ ΤΣΑΜΠΑ ΤΣΑΜΠΟΥΚΑ;

  50. ataktos avatar
    ataktos 13/03/2009 19:45:17

    Προβοκατωρ.- μας έχεις φλομώσει «θεωρίες» του «παππού και γιαγιάς» .Λυπάμαι …

  51. Factorx avatar
    Factorx 13/03/2009 19:49:29

    Ξένε Δάκτυλε. Καλα το είχα καταλάβει οτι είσαι δικός μας. Τα evo είναι οι σημερινές ιντεγκράλε. ξερω γιατί ειχα και απο τα δυο. Συμφωνω και για τα naked

  52. kanis avatar
    kanis 13/03/2009 19:50:52

    Anonymous 58


    καθηγητής & κοντός;
    ή
    καθηγητής μέτριος;

    ή όλοι μαζύ..παρέα;

  53. Factorx avatar
    Factorx 13/03/2009 19:51:09

    @Προβοκατωρ. στείλε μειλ να σου στειλω τηλέφωνο να σε πάω βόλτα με EVO 9 Gr.N, 56 κιλά ροπή.

  54. ΠΕΛΙΑΣ avatar
    ΠΕΛΙΑΣ 13/03/2009 19:53:53

    Φίλτατοι συνσυγγραφείς

    Από τη χαρά μου που ανέλαβε ο Ομπάμα, αποφάσισα να το ρίξω στη λογοτεχνία. Έγραψα λοιπόν ένα μικρό φανταστικό διάλογο:

    Θαμνούλης: Κοντούλα, τι γίνεται στο Ελλαδιστάν; Ακόμα κυβερνάει ο Χοντρούλης;

    Κοντούλα: Δυστυχώς πρόεδρε, το σχέδιό μας απέτυχε. Ο Χοντρούλης φάνηκε πιο πονηρός απ’ ότι είχαμε υπολογίσει. Διέταξε την αστυνομία να μην αντιδράσει κι έτσι δεν είχαμε τους νεκρούς που περιμέναμε για να αναγκαστεί να παραιτηθεί.

    Θαμνούλης: Μα δεν τα κάψανε όλα οι δικοί μας;

    Κοντούλα: Τα κάψανε, αλλά τους αφήσανε να κάνουν ό,τι θέλουν. Ο Χοντρούλης είναι αποφασισμένος να μείνει στην εξουσία, ακόμα και αν καεί όλο το Ελλαδιστάν.

    Θαμνούλης: Τώρα τι γίνεται;

    Κοντούλα: Τίποτα. Θα περιμένουμε τις εκλογές. Έτσι κι αλλιώς θα κερδίσει ο Χαζούλης, που είναι και συμπατριώτης μας. Δεν πρόκειται ποτέ να μας πει όχι σε τίποτα. Όχι σαν το Χοντρούλη, που έχει σηκώσει παντιέρα και κάνει του κεφαλιού του. Μας εμποδίζει να επεκτείνουμε τη Συμμαχία, φλερτάρει με τη Μεγάλη Αρκούδα, λέει όχι στο σχέδιο Αυνάν, σπάει διαρκώς τα νεύρα στα Χανουμάκια. Ένας σύμμαχος δεν πρέπει να μας λέει ποτέ όχι.

    Θαμνούλης: Και πόσο στοίχισε η ιστορία;

    Κοντούλα: Γύρω στα 100 εκατομμύρια.

    Θαμνούλης: Τιιιιι; 100 εκατομμύρια για μερικές διαδηλώσεις;

    Κοντούλα: Δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα. Για να μαζευτούν τόσοι ταραξίες χρειάστηκε μεγάλη οργάνωση. Αυτοί που υπάρχουν εδώ και χρόνια, και τους ελέγχουμε απόλυτα, δεν έφταναν. Έπρεπε να προσλάβουμε χιλιάδες ακόμα και να τους πληρώσουμε για να κάνουν τη δουλειά.
    Για να ξεσηκωθούν τόσο πολλοί έφηβοι χρειάστηκε προετοιμασία από καιρό. Έπρεπε να τους εμφυσήσουμε μίσος για την αστυνομία. Έπρεπε να λογομαχούν καθημερινά με αστυνομικούς. Πώς αλλιώς θα επαληθευόταν η πρόβλεψη των στατιστικολόγων μας ότι για να έχουμε ανήλικο νεκρό έπρεπε να γίνουν 1245,54 καυγάδες μεταξύ μαθητών και μπάτσων;
    Ευτυχώς το παραμάγαζό μας κάνει καλή δουλειά. Έχει διεισδύσει στην εκπαιδευτική κοινότητα, αλλά και στους δημοσιογράφους. Η προπαγάνδα του έχει πιάσει σε πολλά στρώματα της κοινωνίας. Είναι ο καλύτερος Δούρειος Ίππος που θα μπορούσαμε να δημιουργήσουμε. Απ’ έξω αριστεροί, από μέσα δικοί μας μέχρι το κόκαλο.
    Αυτοί όμως που μας έφαγαν τα περισσότερα ήταν τα κανάλια. Οι αλήτες μας εκβίασαν.
    Δεν μπορούμε λέει να λέμε μαλακίες στον κόσμο για εξέγερση και ξεσηκωμό των αδικημένων. Είμαστε σοβαρά κανάλια.
    Και αναγκαστήκαμε να τους τα ακουμπήσουμε γερά. Ειδικά τα διεθνή κανάλια, που είχαν για πολλές μέρες ανταποκριτές εκτός έδρας. Τους πληρώσαμε ακόμα και τους καφέδες. 8)

    Θαμνούλης: Και άξιζε τον κόπο να πληρώσουμε τόσα λεφτά;

    Κοντούλα: Άξιζε. Το Ελλαδιστάν βρίσκεται σε κρίσιμη γεωγραφική θέση. Θα πρέπει να είναι μαζί μας όταν έρθει η ώρα να στριμώξουμε γερά τη Μεγάλη Αρκούδα. Όμως παίξαμε και χάσαμε.

    Επαναλαμβάνω ότι ο παραπάνω διάλογος είναι απολύτως φανταστικός. Οποιαδήποτε ομοιότητα με πραγματικά γεγονότα ή πρόσωπα είναι εντελώς τυχαία.

    Η Ελλάδα πρέπει να επιλέγει τους μετανάστες και όχι οι μετανάστες την Ελλάδα.

    Και κάτι ακόμα

    Οι αποκαλυπτικοί διάλογοι συνεχίζονται, αυτή τη φορά με διαφορετικούς πρωταγωνιστές:

    Αφρούλης: Κερατούλα, τι λες να κάνουμε με το Ελλαδιστάν; Λες να συνεχίσουμε τη δουλειά που άφησαν στη μέση ο Θαμνούλης με την Κοντούλα;

    Κερατούλα: Πρόεδρε, δεν έχουμε άλλη επιλογή. Δεν μπορούμε να ανεχτούμε σύμμαχός μας να λοξοκοιτάζει προς τη Μεγάλη Αρκούδα. Ο Χοντρούλης είναι αγύριστο κεφάλι. Ύστερα απ’ όσα του κάναμε το Δεκέμβριο εξακολουθεί να είναι γαντζωμένος στην εξουσία. Τώρα ακολουθούμε καινούργια τακτική. Οι επιθέσεις των ανθρώπων μας γίνονται χωρίς αφορμή και αιφνιδιαστικά. Καταστρέφουν αδιακρίτως ό,τι βρίσκουν μπροστά τους. Γι’ αυτό και βγάλαμε ανακοίνωση προς τους πολίτες μας να μην πλησιάζουν στις επικίνδυνες περιοχές. Έχουμε στρατολογήσει πάρα πολλά ανήλικα αγόρια. Οι ψυχολόγοι μας έκαναν ανάλυση του χαρακτήρα του λαού του Ελλαδιστάν και βρήκαν ότι έχουν μεγάλη αδυναμία στα παιδιά τους. Έτσι αν βάλουμε ανήλικα μπροστά κανένας δε θα τολμήσει να τα πειράξει. Αν κάποιος αστυνομικός τολμήσει και τραυματίσει ανήλικο, θα βγει μπροστά ο Δούρειος Ίππος μας και θα φωνάζει ότι η αστυνομία σκοτώνει παιδιά. Θα ξεσηκώσει πάλι τους μαθητές, αφού οι άνθρωποί του έχουν πιάσει καίριες θέσεις στο εκπαιδευτικό σύστημα.

    Αφρούλης: Πόσο υπολογίζεις να κρατηθεί στην κυβέρνηση ο Χοντρούλης;

    Κερατούλα: Το ανώτερο είναι ένας χρόνος. Τότε θα γίνουν αναγκαστικά εκλογές σύμφωνα με το σύνταγμά τους. Όμως δεν μπορούμε να περιμένουμε τόσο πολύ. Πρέπει να επισπεύσουμε την κατάσταση. Η περίπτωση του Χοντρούλη πρέπει να γίνει παράδειγμα σε όποιον άλλο σύμμαχο προσπαθήσει να σηκώσει κεφάλι.

    και για αυτούς που δεν σταματούν ποτέ να εμπνέονται

    ΠΕΛΙΑΣ

  55. Nick avatar
    Nick 13/03/2009 20:10:12

    Αυτά που γίνονται στην Ελλάδα, στις ΗΠΑ, στη Γερμανία και παντού είναι πρόγευση Παγκοσμίου Πολέμου...

  56. Decay avatar
    Decay 13/03/2009 20:12:14

    @ 51 anonymouse


    Η προθυμια τους και ο φανατισμός τους να τα ρίξουν στην "Αριστερά" και να ζητάνε συλλήβδην κατάργηση δημοκρατικών κατακτήσεων (χοχο!) για τα ωραία που γίνονται ΠΑΡΑΒΛΕΠΟΝΤΑΣ οτι η έκρηξη της βιας είναι ΜΕΘΟΔΕΥΜΕΝΗ από δυνάμεις που χρηματοδοτούνται απο χώρα που βρίσκεται Αριστερά (στο χάρτη) και λίγο βόρεια, βάζει σε σκεψεις…

  57. Decay avatar
    Decay 13/03/2009 20:29:21

    @ 66 anonymouse,

    Χαίρομαι που βιάστηκες να προσδιορίσεις χώρα, ώστε να μή πάει κανενός ο νούς στη ιδιαίτερη πατρίδα σου...

  58. kanis avatar
    kanis 13/03/2009 20:31:00

    Nick Says:
    March 13th, 2009 at 8:10 pm
    Αυτά που γίνονται στην Ελλάδα, στις ΗΠΑ, στη Γερμανία και παντού είναι πρόγευση Παγκοσμίου Πολέμου…

    ==================================

    ΑΝ έχεις πληροφόρηση πες την!

    Αλλιώς σημείωσε, ότι η ιστορία επαναλαμβάνεται μόνο ως ΦΑΡΣΑ!

  59. Nick avatar
    Nick 13/03/2009 20:36:19

    Kanis, αν γίνονται αυτά στη Φάση Α' της Μεγάλης Υφέσεως, κάτσε να πάμε στη Β' και Γ' Φάση.

    Άλλωστε, από σήμερα διεξάγεται και ο "Ηγεμόνας".

    Έχουν να δουν τα ματάκια μας...

  60. kanis avatar
    kanis 13/03/2009 20:40:20

    @ Nick

    “Ηγεμόνας”.

    ? ? ?

  61. Nick avatar
    Nick 13/03/2009 20:43:38

    Ναι, η Τουρκική άσκηση "Egemon" που ξεκίνησε σήμερα.

  62. thanos avatar
    thanos 13/03/2009 22:07:56

    23-αλλενάκι Says:
    March 13th, 2009 at 6:24 pm


    Μαλλον θα ηταν ο Ορεστιος...-))

  63. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 13/03/2009 22:08:55

    Ρε συ,αλλο το αριστερα,και αλλο ο...Σταλιν,που τον αποκατεστησε προχτες το ΚΚΕ.
    Δεν τα εχεις ξεχωρισει ακομα αυτα;
    Και για να μη βαζεις στο μυαλο σου διαφορα,σε πληροφορω,οτι επι χουντας,εχω φαει κι εγω τις μαπες μου,γιατι το επαιξα τσαμπουκας σε καποιο μπατσο,ενα βραδυ.Αφου δε με σκοτωσε,τοσο αυτος,οσο και ενα καλοπαιδο της Σχολης Ευελπιδων,που βρηκαμε στο δρομο,οταν με πηγαινε στο τμημα,για τα ...περαιτερω,και μου κολλησε στο στομαχι ενα Τομσον.
    Και βεβαια,τακλασα κανονικα.
    Γι αυτο,μη βγαζετε τα συμπερασματα σας,ετσι απλα.

  64. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 13/03/2009 22:16:36

    Ariel, με συγχωρείς για το "τρομάρα σου", που μετά που το διάβασα το μετάνιωσα γιατί μου φάνηκε κι εμένα άκομψο, τουλάχιστον. Τώρα για ευγενής, ευχαριστώ μεν, αλλά ποτέ δεν θεωρούσα τον εαυτό μου ευγενικό.

  65. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 13/03/2009 22:28:43

    Δεν καταλαβες.Δεν ηταν αλητικη αστυνομευση.Μαλακια εις το τετραγωνο ηταν.Δημοσιουπαλληλια και ανικανοτητα.
    Εξ αλλου,αυτο φαινεται απο την ολη πορεια της υποθεσης.
    Χωρις να ξεχναω βεβαια,οτι στο ΔΝΑ των δεξιων,υπαρχει παντα,Η μισαλλοδοξια,που θα βρει τροπο,να πεταχτει.

  66. Orestios avatar
    Orestios 13/03/2009 23:02:53

    Μετά τον διδάκτορα Vrennus, ο διδάκτωρ Προβοκάτωρ διδάσκει σε στέκια μεταναστών το γνωστικό αντικείμενο της διατριβής του: "Το άγνωστο ΔΝΑ. Αριστερόστροφες και δεξιόστροφες δομές δεσοξυριβονουκλεϊκού οξέως και πως εκφράζονται κατά την πρόσληψη στο Δημόσιο. Αποφευκτικές μέθοδοι δεξιόστροφων φαινοτύπων"

  67. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 14/03/2009 10:21:03

    Εμεις καποτε,στα πολυ παλια τα χρονια,το λεγαμε,δεσοξιριβοζονουκλεινικο οξυ.
    Ετσι,για την ιστορια.
    Οσον αφορα στη μισαλλοδοξια των δεξιων,αυτη ειναι διαχυτη και διαχρονικη.
    Απο τη συμφωνια της Βαρκιζας,μεχρι τη δολοφονια Τεμπονερα.

  68. αλογοσκουφιτσα avatar
    αλογοσκουφιτσα 14/03/2009 10:37:27

    64. Εισαι εκτος τοπου και χρονου με τις αστοχες ατακες σου, μικρε.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.