#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
31/03/2008 02:30
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Έντονο διάβημα για τη νέα πρόκληση

Έντονο διάβημα διαμαρτυρίας επιδίδει εντός της ημέρας η Αθήνα στην κυβέρνηση της ΠΓΔΜ ζητώντας την άμεση απόσυρση αφίσας που εκδόθηκε με ιδιωτική πρωτοβουλία και αναρτήθηκε σε δρόμους των Σκοπίων, απεικονίζοντας παραποιημένη την ελληνική σημαία. Οι αφίσες που έκαναν την εμφάνισή τους στους δρόμους των Σκοπίων εμφανίζουν την ελληνική σημαία με τη σβάστικα στη θέση του σταυρού. Οι διαφημιστικές αυτές πινακίδες προαναγγέλλουν έκθεση φωτογραφίας, η οποία θα πραγματοποιηθεί στο πολιτιστικό-ενημερωτικό κέντρο των Σκοπίων από τις 3 Απριλίου έως τις 3 Μαΐου. Απαντώντας σε δημοσιογραφική ερώτηση ο εκπρόσωπος του υπουργείου Εξωτερικών Γ. Κουμουτσάκος τόνισε ότι «η απαράδεκτη αφίσα που αναρτήθηκε σε δρόμους των Σκοπίων, προσβάλλει ευθέως το εθνικό σύμβολο της χώρας μας και τον αγώνα της εναντίον του φασισμού και του ναζισμού». Τα φερέφωνα του Σόρρος στην Ελλάδα τι να λένε άραγε; 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. wert01gf avatar
    wert01gf 31/03/2008 07:43:34

    Καλλιτεχνική δηλαδή θεωρείται πως είναι η αφίσσα;

  2. νικος avatar
    νικος 31/03/2008 07:53:25

    Δηλαδή factorx έδωσες «δουλεία» στο δημόσιο
    Πιστεύεις ότι αυτή την ώρα να το έχουν καταθέσει
    .
    Πλάκα κάνεις εμάς η αυτούς ?.

  3. Νικ δε Γκρηκ avatar
    Νικ δε Γκρηκ 31/03/2008 08:04:09

    Mήπως θα έπρεπε να μην αποφύγεις να εξηγήσεις πως η φωτο στη μέση της Σημαίας υποδηλώνει την ελληνική εθνοκάθαρση που έγινε στην Μακεδονία σε βάρος σλαβόφωνων;

  4. νικος avatar
    νικος 31/03/2008 08:12:38

    Factorx Βλέπω αυτή την ώρα κοιμάσαι (μετά από νυχτερινή εργασία ).
    Άρα ούτε ΝΕΤ βλέπεις που σε αναπαράγει (λες και έδωσες γραμμή στους πολλοί απασχολούμενους Οικονόμου ,Λυριτζή ???) και δεν συνδιαλέγεσαι με μας (τους αναγνώστες σου ).
    Συμπέρασμα
    εχεις λόγο εγκυρότητας (αξίας) αύξηση πελατών άρα έχεις πάρει σε αξία (προσλαμβάνεις άλλων ένα ) η κόβε της μ…

  5. νικος avatar
    νικος 31/03/2008 08:27:04

    Nick de Greek ..Και βέβαια ο factorx μπορεί να μην ξέρει την ιστορία του Ολοκαυτώματος στο Βίτσι το 1948 από τον Flint(εδώ η Αλέκα το ξέχασε προχθές στη Βουλή ) αλλά όχι μόνο όπως και σωστά λες σλαβόφωνων ,αλλά και ποντιοφώνων ,θρακιοφώνων αλλά ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ!!!!

  6. νικος avatar
    νικος 31/03/2008 09:21:05

    Factorx –περιμένω e-meil σου (από το ελληνικό Προξενείο στα Σκόπια-Αφού ξύπνησαν και έπιασαν «δουλεία» ) με αποδείξεις ποιος Soros (κατά την «άποψη σου») η μήπως ελληναράδων π.χ. S…(s) ,M…,Κ…,οτι είναι οι χρηματοδότες της εκεί Παραπληροφόρησης (άρα σε συνεργασία με κυβερνητικούς αξιωματούχους ) και τα εδώ τα ΠΑΠΑΓΑΛΑΚΙΑ ( π.χ. Ευαγγελάτος κλπ.)και μια εβδομάδα γαυγίζουν .

  7. συνταξιούχος avatar
    συνταξιούχος 31/03/2008 10:55:58

    anonymous για το "γυφτοσκοπιανή" μαυρο ΠΙΠΕΡΙ

  8. Λουδοβίκος των κατωγείων avatar
    Λουδοβίκος των κατωγείων 31/03/2008 18:23:47

    TO GREECE SALONIKA ΜΙΛΑΕΙ ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΕΙΔΗΣΗ ΠΙΘΑΝΟΤΑΤΗΣ ΣΥΜΦΩΝΙΑΣ ΣΤΟ "REPUBLICA MAKEDONIA-SKOPIA"!!!
    ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ??????

    http://greece-salonika.blogspot.com/2008/03/blog-post_2477.html

  9. Παρατηρητής avatar
    Παρατηρητής 31/03/2008 23:57:35

    Αυτά λένε τα φερέφωνα του Σόρος στην Ελλάδα.