05/01/2009 08:32
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ένοπλη ομάδα τραυματίζει σοβαρά αστυνομικό !!!

Δολοφονική επίθεση εναντίον διμοιρίας των ΜΑΤ σημειώθηκε στις 3 τα ξημερώματα από ομάδα ατόμων που χρησιμοποίησε τουλάχιστον δύο πολεμικά όπλα και μια χειροβομβίδα !!!. Από την επίθεση τραυματίστηκε σοβαρά ένας αστυνομικός.

Η επίθεση σημειώθηκε στις 3:05 τα ξημερώματα εναντίον διμοιρίας των ΜΑΤ που φύλαγαν το υπουργείο Πολιτισμού στη διασταύρωση των οδών Ζαΐμη και Κουντουριώτη. Οι άγνωστοι πυροβόλησαν με δυο τουλάχιστον πολεμικά όπλα (ίσως ένα Καλάσνικοφ και ένα 9αρι πιστόλι) και έριξαν συνολικά 27 σφαίρες και μια αμυντικού τύπου χειροβομβίδα.  

O 20χρονος αστυνομικός βρισκόταν έξω από το υπηρεσιακό λεωφορείο εκτελώντας χρέη σκοπού, όταν δέχθηκε την επίθεση απο τους άγνωστους που τον αιφνιδίασαν. Σώθηκε επειδή η σφαίρα χτύπησε τον ασύρματο και κινητό τηλέφωνο, που είχε στην τσέπη της στολής του, στο ύψος της καρδιάς, και άλλαξε ελάχιστα πορεία. Έχει υποστεί πάντως σοβαρά εσωτερικά τραύματα στον πνεύμονα, το ήπαρ και σε τμήμα του εντέρου. Μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο  Ερυθρός Σταυρός όπου υποβλήθηκε σε πολύωρη εγχείρηση και στη συνέχειθα μεταφέρθηκε στην μονάδα εντατικής θεραπείας. Σύμφωνα με το ιατρικό ανακοινωθέν, η κατάστασή του παραμένει «ιδιαιτέρως σοβαρή».

Σε 72 προσαγωγές υπόπτων προχώρησε η αστυνομία στην περιοχή των Εξαρχείων.

Όπως αναφέρουν οι πρώτες μαρτυρίες, οι δράστες είχαν αναμφισβήτητα σκοπό να σκοτώσουν γιατί πυροβόλησαν κατευθείαν εναντίον των αστυνομικών.

Εξερχόμενος από το νοσοκομείο , ο υπουργός Εσωτερικών, Προκόπης Παυλόπουλος, δήλωσε τα ακόλουθα: «Το μόνο που μας απασχολεί αυτή τη στιγμή όλους είναι να πάει καλά ο Διαμαντής κάτι για το οποίο θα υπάρξει ανακοίνωση από το νοσοκομείο. Επίσης θα ενημερώνεστε συνεχώς για τις συνθήκες υπό τις οποίες έλαβε χώρα αυτή η δολοφονική απόπειρα. .Είμαι εδώ για να κάνω τούτη τη δήλωση: Εκείνοι οι οποίοι χτύπησαν τον Διαμαντή Μαντζούνη είχαν στόχο τη δημοκρατία και την ομαλότητα. Θα αντιληφθούν σύντομα ότι η δημοκρατία είναι ισχυρή και η κοινωνία μας είναι θωρακισμένη. Και να γνωρίζουν ότι το ηθικό της αστυνομίας και η προσήλωση στο καθήκον μου και τα δημοκρατικά ιδεώδη είναι δεδομένα και αυτά δεν πρόκειται να τα θίξει κανείς. Καμιά σφαίρα, κανένας δολοφόνος».

Μιλώντας στο City 99,5 το μέλος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Αστυνομικών, Αντώνης Λιακόπουλος δήλωσε: «η άνανδρη αυτή επίθεση που είχε στόχο μια ανθρώπινη ζωή πρέπει να ληφθεί σοβαρά υπόψη από όλους τους πολιτικούς παράγοντες. Η ΕΛ.ΑΣ. πρέπει να είναι ΕΛ.ΑΣ. και τίποτε παραπέρα. Αυτή η κατάσταση δεν μπορεί να συνεχιστεί».

Ενημέρωση: Σε έκτακτη συνέντευξη Τύπου ο αρχηγός της αστυνομίας Β. Τσιατούρας δήλωσε οτι το όπλο τύπου Καλάσνικοφ που χρησιμοποιήθηκε στην επίθεση κατά της κλούβας των ΜΑΤ στην οδό Κατεχάκη χρησιμοποιήθηκε και στην επίθεση κατά των ΜΑΤ τα ξημερώματα, με θύμα έναν 21χρονο αστυνομικό. Ο ίδιος εξέφρασε τη λύπη του για την άνανδρη -όπως την χαρακτήρισε- επίθεση και τόνισε ότι πρόκειται για ομάδα ανθρώπων που έχει βάλει στο στόχαστρο την ίδια την αστυνομία.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. fantomas avatar
    fantomas 05/01/2009 08:38:35

    H ΔΟΛΟΦOΝΙΚΗ ΕΠΙΘΕΣΗ ΕΚΔΗΛΩΘΗΚΕ ΣΤΗΝ ΔΟΙΜΗΡΙΑ ΤΩΝ ΜΑΤ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΤΑΝ ΣΤΗΝ ΟΔΟ ΜΠΟΥΜΠΟΥΛΙΝΑΣ ΚΑΙ ΖΑΙΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΥΛΑΞΗ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ.
    Η ΕΠΙΘΕΣΗ ΕΚΔΙΛΩΘΙΚΕ ΑΠΟ ΟΜΑΔΑ ΑΤΟΜΩΝ ΠΟΥ ΧΡΗΣΗΜΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΔΥΟ ΠΟΛΕΜΙΚΑ ΟΠΛΑ ΡΙΧΝΟΝΤΑΣ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 27 ΣΦΑΙΡΕΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΑΜΥΝΤΙΚΟΥ ΤΥΠΟΥ ΠΟΛΕΜΙΚΗ ΧΕΙΡΟΜΒΟΒΙΔΑ. ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΘΕΣΗ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΤΙΚΕ ΣΟΒΑΡΑ ΕΝΑΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟς Ο ΟΠΟΙΟΣ ΚΑΤΟΠΙΝ ΣΟΒΑΡΗΣ ΧΕΙΡΟΥΡΓΙΚΗΣ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΗΣ ΕΠΕΜΒΑΣΗΣ ΝΟΣΙΛΕΥΕΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΤΑΤΙΚΗ ΤΟΥ ΕΡΥΘΡΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥ. ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΞΕΦΥΓΕΙ ΑΚΟΜΑ ΤΟΝ ΚΥΝΔΙΝΟ ΖΩΗΣ.

  2. ΠΕΛΙΑΣ avatar
    ΠΕΛΙΑΣ 05/01/2009 08:56:32

    Μπά!!! ξυπνήσατε και εσείς;

    Σας πρόλαβα, σας πρόλαβα ! εκεί πιο κάτω που γράφετε για την Ντορούλα μας, που συγχίζται η καϋμένη, όταν της κλέβουν τον ρόλο της σε αυτά που έπρεπε να κάνει.

    Με την Καλημέρα μου και με την ευχή αύριο των Φώτων να μας φωτήσει ο Θεός

    ΠΕΛΙΑΣ

    "Λές και είχα ενόραση με όσα έγραψα για Παπούλια. Θα κάνω στο Antinews πρώτος την αναφορά στον τραυματισμό του αστυνομικού κοντα στο ΥΠΠΟ απο ομάδα ????? με καλάσνικωφ και με σφαίρες 20 σε αριθμό γύρω στις τρείς τα μεσάνυχτα.

    Άλλη μία φορά στα Εξάρχεια.

    Κύριε Παυλόπουλε,

    δέν κάνεις ούτε για τσομπάνης. Πρώτον εκεί μέσα το παιδί, 21 χρονών, χτυπήθηκε επειδή δέν είχε φορέσει το αλεξίσφαιρο γιλέκο. Πού; μέσα στα Εξάρχεια, που έπρεπε εσύ να περνάς κάθε βράδυ για επιθεώρηση.

    Δεύτερον και βέβαιον. Θέλει ξεκαθάρισμα η περιοχή μαζί με το άσυλο. Όχι με την αστυνομία μόνο. Θα βάλεις υποχρεωτικά και δύο λόχους απο τις ειδικές δυνάμεις. Και θα βρείς μέχρι και όλμους. Και θα συλλάβεις μερικούς και στην ανάγκη θα πυροβολήσεις όχι με τοξικά αλλά με σφαίρες.

    Τρίτον. Το ίδιο και στην Θεσσαλονίκη, όπου όλοι ξέρουμε, πού μαζεύονται και κρύβονται τα όπλα απο Γεωργία, Τσετσενία, Αλβανία και Ου Τσε Κα. Δέν είναι σκόρπια, γιατί σε περίπτωση χησιμοποιήσεώς τους πρέπει να υπάρχει και συντονισμός.

    Άν αυτά δέν είναι σημάδια, τότε ή δεν βλέπεις ή είσαι ο απόλυτος βλάξ. Γιατί μαζί με αυτα και όσα συμβαίνουν γύρω μας εμείς, οι πλέον απλοί πολίτες, βλέπουμε αναταραχές εσω - και εξωκατευθυνόμενες να μας έρχονται. ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ 9.1.2009.

    Τι διάολο ρε Καραμανλή; πόσον καιρό θα χρειασθείς ακόμα για να αποφασίσεις τί θα κάνεις; Δέν αντιλαμβάνεσαι ότι, με αυτούς που έχεις γύρω σου κάνεις την χώρα Τιτανικό; Δέν καταλαβαίνεις ότι, όταν αρχίσει ο ξεσηκωμός και να θέλεις και να έχεις αποφασίσει δέν θα μπορείς να κάνεις εσύ και οι μεγιστάνες σου απολύτως τίποτε;

    Μήν ξεχνάς Κωστάκη το “και γαμώ την Ν.Δ. σου, που δεν μας αφήνει να κάνουμε την δουειά μας” που είπε φωναχτά στις τελευταίες εξεγέρσεις των “νηπιαγωγείων” μας αστυνομικός που κόντευε να καεί απο τα μολότωφ πεσμένος στην άσφαλτο"

  3. daris avatar
    daris 05/01/2009 09:26:47

    ΟΛΑ ΓΥΡΩ ΜΑΣ ΣΑΠΙΑ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΧΟΡΕΥΟΥΜΕ ΣΤΟ ΣΚΟΠΟ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΘΥΜΑΤΟΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΘΥΜΑΤΟΣ ΚΟΥΚΟΥΛΟΦΟΡΟΥ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΗ,ΑΝΤΙΕΞΟΥΣΙΑΣΤΗ,ΑΡΙΣΤΕΡΙΣΤΗ Κ.Λ.Π. ΟΛΟΙ ΘΥΜΑΤΑ ΕΝΟΣ ΞΕΧΑΡΒΑΛΩΜΕΝΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΚΑΙ ΕΝΟΣ ΛΑΟΥ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΟΥΛΗΣΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΛΙΓΗ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ!!!ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ!!!

  4. ΑΤΑΚΤΟΣ avatar
    ΑΤΑΚΤΟΣ 05/01/2009 09:26:53

    Anonymous Says:
    January 5th, 2009 at 9:18 am
    οταν ανεφερεις ΑΝΑΡΧΙΚΟΥΣ ποιους εχεις στο μυαλο σου παλι ε ;;;

  5. apistos avatar
    apistos 05/01/2009 09:36:29

    72 προσαγωγές ε; Και ο Παυλόπουλος στον Ευαγγελισμό να κάνει δηλώσεις για το Διαμαντή. Δε λέω, πολύ καλά έκανε, αλλά γιατί δεν έκανε το ίδιο και για τον Αλέξη;

    Πάντως κι εμένα μου μυρίζει προβοκάτσια και παρακράτος. Η επίθεση αυτή εξυπηρετεί τους σκοπούς όσων επιθυμούν την «αντεπίθεση» της αστυνομίας. Λύνει τα χέρια σε κάποιους για την επόμενη φάση που ήδη έχει σχεδιασθεί. Και σιγά που θα μασούσε το παρακράτος να θυσιάσει έναν αστυνομικό. Άσε που μπορεί και να τον διάλεξαν. Δεν αποκλείεται να αποδειχθεί ότι ο συγκεκριμένος ήταν και δημοκράτης.

    Πληροφορίες ότι επρόκειτο για εξοστρακισμό ελέγχονται ως ανακριβείς...

  6. ΑΤΑΚΤΟΣ avatar
    ΑΤΑΚΤΟΣ 05/01/2009 09:41:48

    τελικα εχεις προβλημα με το ΔΗΜΟΣΕΙΟ λυπαμε(?)και σε ζηλεβω....
    εισε εκτος τοπου και χρονου!!

  7. daris avatar
    daris 05/01/2009 09:45:44

    ΣΑΠΙΟ ΚΡΑΤΟΣ-ΑΝΟΗΤΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ.ΣΥΝΕΧΙΣΤΕ ΝΑ ΜΙΛΑΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΖΕΤΕ ΤΗΝ ΣΑΠΙΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΟΗΣΙΑ...

  8. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 05/01/2009 09:56:07

    Οταν λέμε προβοκάτσια εννοούμε ότι ο ίδιος ο Παυλόπουλος ή καποιοι αλλοι από την κυβέρνηση διέταξαν κάποιους κατευθυνόμενους να σκοτώσουν τον αστυνομικό.
    Με αυτή την λογική βεβαια και εγω μπορώ να πω ότι ο Κορκονέας που σκότωσε τον Αλέξη ήταν προβοκάτορας των αναρχικών για να γίνουν επεισόδια.Αλλωστε αυτός δεν είχε προσληφθεί από αυτή την κυβέρνηση ενώ ο σημερινός αστυνομικός που πυροβολήθηκε ήταν νεοπροσληφθείς.
    Η βασική αρχή της προβοκατορολογίας είναι η εξής :
    Οταν σκοτώνουν οι αντίπαλοί μας σκοτώνουν οι αντίπαλοι μας.
    Οταν σκοτώνουν οι δικοί μας πάλι σκοτωνουν οι αντίπαλοι μας γιατί αυτοί που παριστάνουν τους δικούς μας είναι προβοκάτορες αντίπαλοί μας.
    Οταν όμως πιάνονται οι δικοί μας και αποδεικνύεται ότι ήταν δικοί μας παρ ότι για χρόνια λέγαμε ότι δεν είναι (17Ν-Κουφοντίνας) κάνουμε το κοροιδο ή με ελαφρά πηδηματάκια από προβοκάτορες τους αναβαθμίζουμε σε λαικούς αγωνιστές.

  9. apistos avatar
    apistos 05/01/2009 09:56:56

    72 προσαγωγές μέσα από σπίτια; Ξέρεις αγαπητέ τι σημαίνει αυτό; Κανείς δεν μπορεί να μπει σε σπίτι αν δεν υπάρχει ένταλμα έρευνας και κανείς δεν μπορεί να συλλάβει κανέναν μέσα στο σπίτι του χωρίς ένταλμα σύλληψης. Σήμερα όλοι αυτοί οι κανόνες παραβιάστηκαν βάναυσα.

    Ονόματα δεν έχω (πως θα μπορούσα άλλωστε), έχω όμως κοινή λογική, και αυτή μου λέει ότι οι μόνοι που θα μπορούσαν να επωφεληθούν από το συγκεκριμένο περιστατικό είναι όσοι επιθυμούν περισσότερη αστυνομοκρατία, λιγότερα δημοκρατικά δικαιώματα, περισσότερο έλεγχο και τρομοκράτηση των πολιτών (και ίδιως στην κρίσιμη αυτή περίοδο που τα οικονομικά προβλήματα είναι τεράστια και αναμένεται μπαράζ κινητοποιήσεων γι' αυτόν το λόγο).

    Εδώ είμαστε και θα τα δούμε όλα αυτά...

  10. koinos_nous avatar
    koinos_nous 05/01/2009 10:05:49

    @apistos
    Γιατί δεν ήρθαν και σε μένα ρε παλικάρι;
    Μήπως ήθελες να τους ρωτάνε ευγενικά "Συγνώμη Κύριε μήπως πυροβολήσατε εσείς τον αστυνομικό";

  11. Ξένος Δάκτυλος avatar
    Ξένος Δάκτυλος 05/01/2009 10:09:00

    Βεβαίως. Απλά, με τη δολοφονία του μικρού ακούσαμε ή διαβάσαμε μονόπλευρους τερατολόγους και κλαψοτέτοιους της μια παράταξης («αφοπλίστε την αστυνομία», «η θέση του μικρού είναι δίπλα στον Παπαφλέσσα και τον Καραϊσκάκη», «όταν μιλάει η νεολαία ό,τι και να λέει θα καθόμαστε όλοι κλαρίνο»). Ας εκτονωθούν και οι της απέναντι τώρα. Έτσι πάει, με βάρδιες.

  12. tony avatar
    tony 05/01/2009 10:12:03

    Τό παιχνίδι χοντραίνει.Ενα ειναι σίγουρο.Κάποιος θέλει νά δημιουργήσει κλίμα.Είναι μια καθαρή επιχείρηση ψυχολογικού πολέμου,που είναι πολλοί που θα την ήθελαν.Πάντως ένα είναι το σίγουρο,από αυτή την εξέλιξη το μεγαλύτερα όφελος το έχει η ίδια η κυβέρνηση.Τώρα έχει άλλοθι για να προσλάβει άλλους 30,000 μπάτσους με ένα σμπάρο πολλά τρυγόνια.
    Α και μια υποψία προσωπική.Υποπτευωμε ότι στις νέες προσλήψεις στην αστυνομία θά προτιμούνται Κρητικοί.
    Ολη η επιχήρηση δείχνει ξεκάθαρα Χανιά μεριά ονόματα δεν λεω.Αλλά και ο τόπος και ό τρόπος και ο χρόνος δείχνουν ΣΥΛΛΗΨΗ Χανιώτη Μαφιόζου όνομα δεν λέω.

  13. Γιόζεφ Κ. avatar
    Γιόζεφ Κ. 05/01/2009 10:18:14

    Αυτή η κατάσταση βρομούσε ήδη από τον πυροβολισμό του μαθητή στο Περιστέρι και γιγαντωνόταν με τις "αδέσποτες" σφαίρες. Στην Ελλάδα δεν είχαμε ποτέ περιστατικά τυφλών πυροβολισμών παρά μόνο από το ονομαζόμενο παρακράτος που για μένα ταυτίζεται με το στρεβλό κράτος μας. Γι αυτό και επιστρατεύουν τη δημιουργία "τρομοκρατικής οργάνωσης" που είναι πιο πειστική για να αλλάξει το κλίμα της εξέγερσης, να σπιλωθεί το κίνημα των παιδιών και να αποκτήσουν άλλοθι για την κλιμάκωση της βίας του κράτους και τον περιορισμό των ελευθεριών των πολιτών.
    Το καθεστώς τείνει να μεταβληθεί από ιδιότυπη σε καθαρή χούντα.

  14. Γιόζεφ Κ. avatar
    Γιόζεφ Κ. 05/01/2009 10:21:25

    @19
    "ΕΠΕΙΔΗ ΒΑΖΕΙΣ ΕΡΩΤΗΜΑΤΙΚΟ….. ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΩ ΟΤΙ ΟΥΤΕ ΕΝΑΣ ΔΕΝ ΠΡΟΣΗΧΘΕΙ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ."

    Είσαι επίσημος εκπρόσωπος της Αστυνομίας ή απλώς συμμετείχες στις προσαγωγές;

  15. ΣΟΒΟΚΑΗΣ avatar
    ΣΟΒΟΚΑΗΣ 05/01/2009 10:24:00

    η ενέργεια αυτή αντικειμενικά σπρώχνει τους πάντες σε συντηρητικότερες θέσεις . Αρα ωφελεί μόνο όσους θέλουν το οργανωμένο η "εξεγερμένο" κίνημα στο περιθώριο. Οχι αλλες διαδηλώσεις κλπ..

  16. ΣΟΒΟΚΑΗΣ avatar
    ΣΟΒΟΚΑΗΣ 05/01/2009 10:26:19

    Ρε ανωνυμε 19 ορθογραφία στην Αστυνομία δεν εμαθες η μπήκες από το παράθυρο

  17. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 05/01/2009 10:28:02

    Και η ενέργεια του Κορκονέα έσπρωξε αντικειμενικά τους πάντες σε επαναστατικότερες θέσεις.Αρα ωφέλησε μόνο όσους ήθελαν επεισόδια.
    Η 17Ν που έσπρωχνε επί τρεις δεκαετίες σε συντηρητικότερες θέσεις τελικά ήταν προβοκάτορες ή όχι;

  18. tony avatar
    tony 05/01/2009 10:28:55

    Γιά αστυνομία και στρατό τά αφεντικά στο Τελ Αβιβ πάντα δίνουν για 30,000 μπάτσους έχουν και του χρόνου για αλλους 90,000

  19. popolaros avatar
    popolaros 05/01/2009 10:32:50

    Η Ελλάδα ήταν από τις πρώτες χώρες όπου έγιναν διαδηλώσεις κατά του Ισραήλ.
    Κανάλια και εφημερίδες, το είχαν πρώτο θέμα.

    Και ξαφνικά δολοφονική επίθεση με βαρύ στρατιωτικό οπλισμό εναντίον αστυνομικών.

    Ουαου...να υποθέσω τώρα εγώ, ότι θα σταματήσουμε να ασχολούμαστε με τα εξωτερικά θέματα, λόγω των εσωτερικών προβλημάτων της χώρας.

    Αααα έχουμε και την τουρκία,αγαθονήσι,ρώσικη άσκηση στο Αιγαίο κλπ.

    Υπάρχει κάποιος σχεδιασμός ή απλά τυχαίνουν;;;

  20. Provocator. avatar
    Provocator. 05/01/2009 10:35:58

    Φαινεται, οτι μερικοι στην Ελλαδα,και εδω βεβαια,εχουν παρει ληγμενα,εξ ου και αυτα που λενε και γραφουν.
    Ειναι τοσο ηλιθιοι, που δεν καταλαβαινουν, οτι οταν βρισκεσαι μεσα στη δικαιοδοσια του παγκοσμιου καπιταλισμου,δε μπορεις να κανεις εσυ ο,τι θελεις, οταν υπαρχει κοινωνικο νταμπιν απο ενα σωρο χωρες και γειτονικες μαλιστα,με μηνιαιο μισθο το πολυ 300 δολαριων;
    Ποιοι ειναι αυτοι οι πανηλιθιοι, που δεν καταλαβαινουν, οτι το πολυ πολυ, να κλεισουν τις επιχειρησεις τους και να απολυσουν τους εργατες,οπως κανουν οι εφοπλιστες, που παιρνουν τα καραβια τους και φευγουν;
    Και τωρα,μετα τη λυσσα και τη στοχοποιηση ολων των αστυνομικων συλληβδην,απο τους δημοσιογραφους, και το Συριζα,ηλθε και το σημερινο,και σας λεω εγω.
    Τι νομιζετε οτι γινεται σε τετοιες περιπτωσεις;
    Μα αυτα που εγραψε παραπανω ο φιλος.Κατεβαινει ο Στρατος σε τελευταια περιπτωση,οχι ως χουντα, αλλα ως βραχιων της οργανωμενης πολιτειας.
    Δεν ειναι δυναον, να δρουν ανεξελεγκτα καποιοι στο ονομα καποιου νεφελωδους ιδεολογηματος, και να καινε και να καταστρεφουν και τελικα και να σκοτωουν κοσμο,και η πολιτεια να καθεται και να τους βλεπει.
    Τα ιδια κανανε και οι της Χαμας, αλλα δεν ειναι παντα καλο,να ξυνεσαι, στου τσοπανη τη μαγκουρα.
    Ας βαλουμε λοιπον μυαλο, και ας δουμε τα πραγματα ψυχρα,για να γλυτωσουμε απο αιματα και δακρυα.
    Τα ξερουμε εμεις αυτα ,γιατι εγω ταζησα, εστω και ως παιδι,το 46-49 με τον εμφυλιο.
    Δεν πιστευω να ονειρευονται μερικοι, τη ρεβανς, σε αλλο χρονο και με αλλους ανθρωπους.

  21. ΠΕΛΙΑΣ avatar
    ΠΕΛΙΑΣ 05/01/2009 10:36:29

    Διαβάζω και διαπιστώνω το ρηχόν των διαφόρων σκεπτικών και σχολιασμών. Λυπάμαι, αλλά ΚΑΝΕΙΣ δεν σκέφθηκε να σχολιάσει το γεγονός ότι, τον τραυματιμό του αστυνομικού τον γνώριζαν σχεδόν αμέσως - και δείτε και ποσο επιλεκτικά - τα ξένα ΜΜΕ με "πλοηγό" το γνωστό CNN.

    ΜΗΠΩΣ, λέω ΜΗΠΩΣ αυτό θυμίζει τον αναθρώσκοντα καπνό, δηλαδή γνωστοποίηση, προς όλους που θέλουν τις βαθειές αλλάγές στην Ελλάδα. ΜΗΠΩΣ δείχνουν και την προέλευση αυτής της ενεργείας;

    Για να δούμε λοιπόν, πόση ταχύτητα αναμεταδόσεως θα αποκτήσει το CNN, όταν σε λίγο αρχίσουν τα γυμνάσια του ρωσικού στόλου απέναντι απο το Ισραήλ, τα οποία επέτρεψε η χώρα μας να γίνουν εκεί κάτω μετά απο διέλευση μέσα απο τα χωρικά μας ύδατα.

    Ποιός την χάρη μας λοιπόν φίλοι μου. Και όσον αφορά την αυστηρότητα που επικρίνεται απο πολλούς συζητητές, όπως και για τις 74 προσαγωγές και εγώ θα έλεγα και 74 πυροβολισμούς, που άν δέν γίνουν την επόμενη φορά απο την αστυνομία, θα τους προλάβουν αυτοί, που τους καταστρέφουν τον μόχθο μίας ζωής, είναι ενέργειες που μπορούν να σώσουν την δημοκρραία την στιγμή που θεωρείται και γίνεται αποδεκτό να καθαρίζονται μπάτσοι με παράνομη οπλοφορια. Μήπως τελικά και η παράνομη οπλοφορία ανήκει στα ανθρωπινα δικαιώματα;

    Σίγουρα όμως η βλακεία ανήκει πλέον και εξ ορισμού στα ανθρώπινα δικαιώματα.

    ΠΕΛΙΑΣ

  22. Provocator. avatar
    Provocator. 05/01/2009 10:40:32

    Ρε συ Απιστε,η βλακεια,δεν καταπολεμαται με τιποτα.
    Αφου δεν καταλαβαινεις, τι να κανουμε, να σου κανουμε μεταμοσχευση μυαλου;Αυτο δυστυχως, δε γινεται.Ο,τι πηρες, πηρες.

  23. zapata avatar
    zapata 05/01/2009 10:51:59

    Μόλις έσφιξαν οι κώλοι για το σύστημα και βγήκαν χιλιάδες στους δρόμους(και για να κοπεί το παραμύθι ότι βγήκαν μόνο πιτσιρικάδες) είχαμε πυροβολισμό μαθητή στο Περιστέρι, πυροβολισμούς στην κλούβα των ΜΑΤ, πυροβολισμοί σε τρένα και λεωφορεία, πυροβολισμός σε ματατζή στα Εξάρχεια. Ο στόχος απλός, ο κόσμος να κάτσει στον καναπέ του, να βλέπει Γεωργιάδη, αν δεν μπορείο Άδωνις να βλέπει Μαίλη, να λέει τς τς τς σε τί κόσμο ζούμε, που θα πάει αυτή η κατάσταση... Παλιό δοκισμένο χιλιοπαιγμένο σίριαλ, δεν βαρεθήκατε να το βλέπετε?

  24. chalkeon cheri avatar
    chalkeon cheri 05/01/2009 10:52:21

    Ολη η έντσαση του Δεκέμβρη, έπρεπε να βρει εκτόνωση. Από τον τρόπο που μιλάν οι συνδικαλόμπατσοι αυτό προκύπτει. Ακούσατε δήλωση στη Τσαμπανίδου της ΝΕΤ; Κι ακόμα χειρότερα, παρατηρήσατε τη θέση της; Οργανωμένα παιγχνίδια του κράτους δεν μπορούμε να πούμε με ασφάλεια ότι είναι όλα τούτα. Το ότι το κράτος εμπλέκεται πρωταγωνιστικά με την ερμφρόδιτη ιδιότητα Θύτης-θύμα είναι το μόνο σίγουρο. Στην δικαιολογημένη ερώτηση "γιατί" δεν θα βρούμε απάντηση. Ολα θα σκεπασθούν από το επερχόμενο χάος. Θα έχουμε εκτροχιασμούς και διολισθίσεις. Αλίμονο μας.

  25. Xase avatar
    Xase 05/01/2009 10:59:46

    Probokator

    Δεν φταιει αυτος που ο Θεος δεν του εδωσε περισσοτερο μυαλο γιατι δεν ειχε. Προλαβες και το πηρες εσυ .. μπαγασακο.

  26. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 05/01/2009 11:01:35

    Οι προβοκατορολόγοι πρέπει να απαντήσουν στο συγκεκριμένο ερωτημα : Η 17Ν ήταν προβοκάτορες ή όχι;Εάν δεν ήταν γιατί η επί τρεις δεκαετίες δράση τους δεν έσπρωξε σε συντηρητικότερες κατευθυνσεις;Mήπως επιδή η πολιτική ηγεσία με όλα τα ελαττωματα της είναι δημοκρατική και το απέφυγε πάση θυσια;
    Εάν ήταν προβοκάτορες γιατί ο σημερινός χώρος των αναρχικών με τα συμπαρομαρτούντα (Ελευθεροτυπία - Τριανταφυλλόπουλος) δίνουν λόγο σε προβοκατορες;

  27. maquis avatar
    maquis 05/01/2009 11:03:44

    Δεν βλέπω πουθενα τις θεωριες συνωμοσιας για τσιρακια του Σορος κλπ. Τι εγινε ρε παιδα? Μας παρατησε και ο Σορος?

  28. apistos avatar
    apistos 05/01/2009 11:09:33

    Εσύ πάλι Προβοκάτωρα, και το λίγο που είχες το 'χασες (είναι και η ηλικία βλέπεις).

    Τελοσπάντων, σε αφήνω να αυτοϊκανοποιηθείς ονειρευόμενος χούντες, τανκς και φασιστικά στρατοκρατικά καθεστώτα όπως αυτό του Ισραήλ που θαυμάζεις, εφόσον στην ηλικία σου άλλος τρόπος ικανοποίησης δε σου έχει απομείνει...

  29. tony avatar
    tony 05/01/2009 11:10:22

    @29
    Δεν πιστευω να ονειρευονται μερικοι, τη ρεβανς, σε αλλο χρονο και με αλλους ανθρωπους

    Είτε το θέλω είτε όχι,που εγώ προσωπικά το θέλω η ρεβάνς είναι αναπόφευκτη.Σέ όλο τον πλανήτη.

  30. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 05/01/2009 11:11:36

    εκτός ότι πρόκειται για τρέλλα σκέτη το τι γίνεται, για να τα δούμε από ψηλά:

    Η οικονομία πάει ολίγον σκα_ά,
    τα εθνικά μας όχι και τόσο όμορφα (ή αποδεχόμαστε ότι το Αγαθονήσι a.k.a. νησίς Γάϊδαρος είναι γκρίζο;),
    οι σχέσεις Ευρώπης Ρωσίας έχουν συννεφάκια, η Μέση Ανατολή κουνιέται,
    η pax americana αμφισβητείται,

    και εμείς;

  31. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 05/01/2009 11:12:15

    Ρε παιδιά, ας μείνουμε στα γεγονότα και ας σταματήσει η προβοκατορολογία.

    Πρώτον, ο Κορκονέας φέρθηκε ως καουμπόης. Αν τον προκάλεσε ή δεν τον προκάλεσε ο Αλέξης δεν έχει ιδιαίτερη σημασία. Δεν υπάρχει προβοκάτσια εκεί.

    Δεύτερον, οι σφαίρες στο Περιστέρι "βρωμούσαν" από μακριά προβοκάτσια.

    Τρίτον, οι σφαίρες στο Πολυτεχνείο ήταν μια οργανωμένη, μη δολοφονική επίθεση κατά της αστυνομίας, οργανωμένη από επαγγελματίες φονιάδες (λόγω Καλάσνικοφ). Αν ήταν προβοκάτσια ή όχι, είναι άλλο θέμα. Καλό είναι πάντως να θυμόμαστε τον ορισμό της προβοκάτσιας. Προβοκάτσια είναι όταν κάνουμε κάτι εναντίον του εαυτού μας για να το εκλάβουμε ως άλλοθι και αφορμή για να δράσουμε εναντίον του αντιπάλου. Έτσι, οι σφαίρες στο Περιστέρι κατά μαθητή ήταν εμφανώς προβοκάτσια, ενώ οι σφαίρες στο Πολυτεχνείο μπορεί να ήταν, μπορεί και να μην ήταν. Μιλούμε πάντα για προβοκάτσια της Αστυνομίας.

    Τέταρτον, οι σφαίρες οι σημερινές ήταν δολοφονική, πλέον, επίθεση εναντίον της Αστυνομίας, οργανωμένη από επαγγελματίες. Ήταν προβοκάτσια για να δράσει η Αστυνομία ανοιχτά; Μα νομίζω ότι με τόσα που έχουν συμβεί, αν η αστυνομία έψαχνε για άλλοθι για να δράσει ανοιχτά, πλέον θα το είχε εδώ και πολλές ημέρες, θα έλεγα ήδη από τις 8 Δεκεμβρίου που έγιναν οι πολλές καταστροφές.

    Κατά τη γνώμη μου, οι προβοκάτσιες "μυρίζουν". Εδώ τα καλάσνικοφ δεν μυρίζουν και πολύ προβοκάτσια. Θα μείνουμε μόνον στο τι "μυρίζει" ή όχι; Όχι βέβαια. Πάμε στα υπόλοιπα γεγονότα.

    Θα ήθελα να προσέξουμε ιδιαίτερα τη δήλωση Παυλόπουλου: "να γνωρίζουν ότι το ηθικό της αστυνομίας και η προσήλωση στο καθήκον και τα δημοκρατικά ιδεώδη είναι δεδομένα και αυτά δεν πρόκειται να τα θίξει κανείς". Τι εννοεί ο ποιητής όταν λέει "προσήλωση στα δημοκρατικά ιδεώδη"; Τίθεται τέτοιο θέμα; Μα φυσικά και τίθεται!

    Θα σας πω μόνον ότι σε μεγάλο Τμήμα Ασφαλείας είχαν συγκεντρωθεί ασφαλίτες μια νύχτα από τα πρόσφατα επεισόδια, με "δεμένα τα χέρια" από τις κυβερνητικές εντολές, έχοντας απλώσει τον οπλισμό τους και όντες "έτοιμοι για όλα". Για "ποια όλα;", ρώτησα αυτόν που μου το είπε; "Για οτιδήποτε", μου απάντησε. "Ήταν στο όριο να μην τους νοιάζει πια τίποτε, είναι τρελαμένοι". Αν το ξέρω εγώ το παραπάνω περιστατικό, που είμαι άσχετος, τότε σίγουρα θα το ξέρει κι ο Παυλόπουλος.

    Μέσα σε αυτό το κλίμα, βάλτε τώρα την απόπειρα δολοφονίας του 21χρονου αστυνομικού, τη συσσωρευμένη οργή δεκαετιών της αστυνομίας από τον συνεχή προπηλακισμό που δέχεται από τον τύπο, τις δεδομένες εντολές "να μην κάνουν τη δουλειά τους", που λέχθηκε και παραπάνω και αυτά πολλαπλασιάστε τα με την νοοτροπία νταβατζηλικίου και την έλλειψη ήθους που κατατρύχει θεσμικά το σύνολο σχεδόν της Αστυνομίας και τι θα βγάλετε; Απάντηση: μια πολύ πολύ οργισμένη αστυνομία, έτοιμη πραγματικά για όλα.

    Σας ρωτώ τώρα εγώ. Αν βρεθούν πεντακόσιοι τρελοί (υπάρχουν ήδη περισσότεροι) να συλλάβουν τον Τσιάτουμε, να καταλάβουν το αρχηγείο της Αστυνομίας, να καταλάβουν τη Βουλή, το Μέγαρο Μαξίμου, το Προεδρικό Μέγαρο, την κρατική τηλεόραση και ραδιόφωνο, να κόψουν τα κυκλώματα που διανέμουν το τηλεοπτικό σήμα των ιδιωτικών καναλιών, τότε ποιος θα τους σταματήσει; Όταν θα έχουν δημιουργήσει πια στην εντελώς εξοργισμένη υπόλοιπη αστυνομία τη μεθυστική αντίληψη ότι "πήραμε την εξουσία στα χέρια μας"; Μήπως ο στρατός; Ας καγχάσω. Κανένας δεν θα μπορεί να τους σταματήσει, παρά μόνον η επίγνωση ότι δεν έχουν τη δυνατότητα να κυβερνήσουν τη χώρα, όπως την είχαν σε άλλους (ευτυχώς) καιρούς οι συνταγματάρχες 42 χρόνις πριν. Δηλαδή, αν καταλάβουν την εξουσία, δεν θα έχουν τι να την κάνουν.

    Άλλο γεγονός που πέρασε σχετικά απαρατήρητο από το antinews (χωρίς να το μέμφομαι γι' αυτό). Ο Λάμπρος Παπαντωνίου, γνωστός ανταποκριτής του ελληνικού τύπου στις Η.Π.Α., έβγαλε μια πολύ "καραμπινάτη" ανταπόκριση, την οποία αγνόησαν τα ελληνικά ΜΜΕ και αναγκάστηκε τελικά να τη δημοσιεύσει πρώτα στο μπλογκ "νοιάζομαι" και από εκεί αναδημοσιεύτηκε σε πολλά ακόμη μπλογκς. Ο άνθρωπος δεν είναι τυχαίος, δουλεύει για πολλά επώνυμα μέσα, και ρίσκαρε επωνύμως να κάνει αυτήν την πολύ σοβαρή καταγγελία, χωρίς να διαψευσθεί από κανέναν. Τι λέει εκεί ο Λ. Παπαντωνίου; Ούτε λίγο, ούτε πολύ, ότι υπάρχει μυστική επιχείρηση (covert operation) της κυβέρνησης Μπους για να ανατρέψει τον ΚΚ. Κάτι που υποψιαζόμασταν πολλοί εδώ μέσα ήδη από τις πρώτες ημέρες των επεισοδίων και που έρχονται συνεχώς νέα γεγονότα να προσθέσουν νέες ενδείξεις. Ως ένα μόνον γεγονός, που παραπέμπει συνειρμικά σε Καλάσνικοφ, είναι η έλευση οπλαρχηγού του UCK στην Ελλάδα, για τις ημέρες των επεισοδίων. Ακόμη ένα είναι η αμφισβήτηση στο Αιγαίο από την Τουρκία, μάλιστα δε της κυριαρχίας σε κατοικημένα νησιά. Δεν είναι τυχαίο αυτό.

    Με δεδομένο λοιπόν ότι μάλλον, όπως φαίνεται, υπάρχει covert operation κατά της ελληνικής κυβέρνησης (και σταματήστε σας παρακαλώ οι απανταχού αντίπαλοί της να κλείνετε τα μάτια σε αυτό που είναι τόσο προφανές, δεν μιλάμε για υπεράσπιση της κυβέρνησης, αλλά για υπεράσπιση της χώρας), ότι ο Παυλόπουλος ξέρει πολύ καλά το κλίμα μέσα στην Αστυνομία, που καμία προσήλωση δεν έχει διάθεση να δείξει στα "δημοκρατικά ιδεώδη" και ότι το χτύπημα ήταν από επαγγελματίες φονιάδες, τότε το πιο πιθανόν είναι το χτύπημα να αποσκοπούσε στο να λήξει η νομιμοφροσύνη της αστυνομίας προς την κυβέρνηση.

    Όσοι έχετε πάρει τις πέτρες εναντίον της κυβέρνησης και της αστυνομίας, αναρωτηθείτε: υπάρχει τίποτε χειρότερο για τη χώρα μας από το να μην υπακούσει η αστυνομία στην εκλεγμένη κυβέρνηση; Αν συμβεί αυτό, τότε καληνύχτα. Πολύ σας παρακαλώ να σταματήσουμε πια τον ατελείωτο προπηλακισμό της αστυνομίας. Ναι, προβλήματα στην αστυνομία υπάρχουν, ναι, ήθος στην αστυνομία δεν υπάρχει, αλλά πού υπάρχει στο κράτος μας; Μπορούμε και πρέπει όμως να τα ξαναφτιάξουμε όλα. Πρώτα και καλύτερα να καταργηθεί το άσυλο. Να σταματήσει πια αυτός ο μεταπολιτευτικός φετιχισμός. Ό,τι και να λένε οι φίλοι ιδεολόγοι αναρχικοί και αντιεξουσιαστές, δεν μπορεί να υπάρξει κοινωνία χωρίς κράτος. Το μόνο που υπάρχει και μπορούμε να διεκδικήσουμε είναι να φτιάξουμε σωστό κράτος.

    Έφτιαξαν πρώτα, με αφορμή και το θάνατο του Αλέξη, μια κρίσιμη μάζα στην ελληνική κοινωνία εχθρική προς την αστυνομία και τώρα πάνε να στρέψουν την αστυνομία εναντίον της κοινωνίας! Πρέπει να τους σταματήσουμε και ο τρόπος είναι, πρώτον, να καταγγείλουμε ανοικτά αυτό που συμβαίνει και, δεύτερον, να δείξουμε όλοι μαζί ΕΝΩΜΕΝΟΙ την απαιτούμενη ψυχραιμία.

    Όχι άλλες κραυγές!

  32. Xase avatar
    Xase 05/01/2009 11:15:00

    Σιγουρα δεν ξερουμε τιποτα. Οι ιδιες αποδειξεις που υπαρχουν για προβοκατσια υπαρχουν και να μην ειν αι. Φυσικα ο ΠΕΛΙΑΣ πιο πανω εδωσε καποια στοιχεια, για το πως δηλ. ηξεραν καποια ξενα ΜΜΕ αμεσα για το συμβαν. Η ουσια επισης ειναι οτι θα υπαρξει αποπροσανατολισμος απο αλλα σημαντικα πραγματα. Θα σταματησουν να μιλουν ολοι για την ΓΑΖΑ, και τα αλλα θεματα της επικαιροτητας θα πεσουν σε δευτερη μοιρα. Αυτο φυσικα βολευει και τους κυβερνωντες αλλα χωρις αποδειξεις δεν μπορουμε να λεμε κατι.

  33. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 05/01/2009 11:21:17

    @ Επώνυμος
    Σε αυτά που λες όμως παραλείπεις ένα σημαντικό στοιχείο.Υπάρχουν πολλοι που δεν ενδιαφέρονται όχι μόνο για την κυβέρνηση αλλά ούτε και για τη χώρα.Δεν ξέρω αν το εχεις συνειδητοποιήσει.Η επικληση εθνικών συμφερόντων δεν έχει απήχηση στους αντιεθνικιστές γιατί αυτοί είναι κατά της χώρας.Μάλλον κίνητρο για περαιτέρω δράση είναι.

  34. apistos avatar
    apistos 05/01/2009 11:21:19

    Α ωραία, να και ο Μπους που θέλει να ανατρέψει τον Καραμανλή τον Ηγέτη, τον Τσε Γκεβάρα της ΝΑ Ευρώπης. Τον Σόρος συνεχίζω όμως να μη βλέπω πουθενά και ανησυχώ. Αν υποψιαστώ πως μας αγνοεί ο Σόρος δε θα το αντέξω, σας προειδοποιώ...

  35. KaryID avatar
    KaryID 05/01/2009 11:27:47

    Πάρα πολύ σκληρές οι δηλώσεις του Καρατζαφέρη που ακούω τώρα στον 98.30 Αλφα ράδιο είναι; για τον Σύριζα - .

  36. Evros avatar
    Evros 05/01/2009 11:44:50

    Η αφαίρεση ανθρώπινης ζωής είναι έγκλημα. Κανένας δεν έχει το δικαίωμα να αφαιρέσει ζωή όχι μόνο απο έναν μαθητή, όχι μονο απο έναν αστυνομικό άλλα ούτε και απο έναν εγκληματία. Η εν ψυχρώ δολοφονία είναι φασιστική πράξη είτε αυτή προέρχεται απο αστυνομικούς είτε από κουκουλοφόρους. Πέρα απο την απώλεια ενός συνανθώπου μας, η επόμενη συμαντικότερη απώλεια είναι το έλλειμα της δημοκρατίας που προκαλείται απο τέτοιες και θα πρέπει όλοι να πάρουμε αποστάστασεις απο αυτούς που το επιδιώκουν.
    Αγωνιστής δεν είναι αυτός που σκοτώνει. Αγωνιστής είναι αυτός που προσπάθεί για μια καλύτερη κοινωνία.

  37. DAN avatar
    DAN 05/01/2009 11:45:54

    Και για όποιον δεν κατάλαβε γιατί γίνονται οι προβοκάτσιες με τους πυροβολισμούς εναντίον των αστυνομικών, ας διαβάσει το ποστ του ΠΕΛΙΑ…

  38. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 05/01/2009 11:47:24

    Νομίζω Ψυχραιμία ότι τα πράγματα είναι λίγο καλύτερο από όσο τα περιγράφεις. Ναι, αν επικαλεστεί κανείς "εθνικό συμφέρον", δεν πρόκειται να υπάρξει εθνική συσπείρωση. Αυτό συμβαίνει γιατί, όπως λες, η έννοια έθνος έχει συκοφαντηθεί στους αντιεθνικιστές. Όμως είδαμε μια εκπληκτική συσπείρωση στο "βέτο" στο Βουκουρέστι, όπου μόνον ελάχιστοι έμειναν εκτός του 96% που ενέκρινε το βέτο. Και ο ΣΥΡΙΖΑ και ο Αλαβάνος βγήκαν να επαινέσουν ΚΚ.

    Δεν ζει χωρίς πατρίδα η ανθρώπινη ψυχή, μας είπε ο Παλαμάς. Έτσι και στην ψυχή όλων των αντιεθνικιστών, υπάρχει και ζει η πατρίδα τους. Απλώς τους έχουν πείσει ότι για όλα τα δεινά φταίει ο εθνικισμός, ίσως και η ύπαρξη εθνών. Θα ήθελαν να ζουν στο παγκόσμιο χωριό χωρίς εθνικισμούς. Η σκέψη είναι ευγενική, αλλά ουτοπική, διότι οι συγκρούσεις υπάρχουν λόγω της αδυναμίας της ανθρώπινης φύσης και όχι λόγω των εθνών. Τα έθνη υπάρχουν και θα υπάρχουν, μέχρι τη Δευτέρα Παρουσία, όπως και οι αιτίες των συγκρούσεων. Πλούτος, πατήρ πολέμου, είπε ο Πλούταρχος, μία βασική μόνον από τις πολλές αιτίες συγκρούσεων.

    Εδώ βλέπουμε σε αυτό το μπλογκ ότι όταν βγαίνει ένα στοιχείο ή μια ανάρτηση που δείχνει ότι κάτι δεν πάει καλά και ότι κάποιος άλλος υποκινεί την κατάσταση, τότε πέφτουν πάνω του όλοι και λένε "είναι βαλτός". Πώς να υπάρξει ομοψυχία; Υπάρχει πολύ σκουπίδι στην πληροφόρηση. Πρέπει να μιλήσουμε ανοιχτά όσοι μπορούμε, όσοι τολμούμε, όσοι έχουμε καταλάβει τι γίνεται. Άλλος τρόπος δεν υπάρχει. Και όταν ζορίσουν τα πράγματα, θα ενωθούν από μόνοι τους οι Έλληνες. Αλλά πρέπει να ξέρουμε προς τα πού πηγαίνουμε. Μέχρι να ζορίσουν τα πράγματα τόσο ώστε να ενωθούμε, ο Θεός βοηθός.

  39. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 05/01/2009 12:19:56

    Οι διαδηλώσεις δεν τρομάζουν κανένα εφ όσον είναι ειρηνικές.Και ο ελληνικός λαός ψηφίζει και θα ψηφίσει την κυβέρνηση της αρεσκείας του και όλοι οφείλουν να σεβασθούν το αποτέλεσμα των εκλογών.

  40. μούτρο avatar
    μούτρο 05/01/2009 12:28:22

    ας μην ξεχνάμε ότι παλαιότερα είχαν ανέβει στο intymedia φωτογραφίες με αυτοαποκαλούμενος "αντιεξουσιαστές" ζωσμένους με καλάσνικοφ , στα σχόλια φυσικά γινόταν λόγος για την στενή συνεργασία με τους αλβανούς συντρόφους που λυμαίνονται τον περιξ των Εξαχρείων χώρο...

    οι φωτογραφίες υπάρχουν ,αν τις θέλει κάποιος ας το πεί

  41. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 05/01/2009 12:31:25

    Το αν "μυρίζει" κάτι προβοκάτσια ή όχι δεν κρίνεται εκ του αποτελέσματος, αγαπητέ Ανώνυμε 48. Εκ του αποτελέσματος τα πάντα μπορεί να ερμηνευθούν ως προβοκάτσια. Για να έχεις όμως αισθητήριο αν "μυρίζει" ή όχι πρέπει να αποβάλεις την αίσθηση της βεβαιότητας ότι τα πράγματα είναι όπως τα νομίζεις εσύ και ο κύκλος σου. Βάλε και μια μικρή αμφιβολία μέσα σου μήπως δεν είναι όπως τα νομίζεις.

  42. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 05/01/2009 12:33:24

    Πρώτα πρώτα,

    ευτυχώς που γλίτωσε το παιδί- φρουρός! Και μόνο το ότι βάζουν πιτσιρίκια που ΜΟΛΙΣ βγήκαν από την σχολή να φυλάνε τα Εξάρχεια την νύχτα και, μάλιστα, στο πλέον επικίνδυνο σημείο τους, φανερώνει την ΑΝΑΝΔΡΙΑ της Αστυνομίας. Βάζουν τα πιτσιρίκια στην κόλαση της νύχτας των Εξαρχείων κι οι "μάγκες" πάνε για ...εισπράξεις στην "νύχτα" των ναρκωτικών, των μπουρδέλων, του τράφικινγκ, των μπράβων.

    Να ξέρουν οι μπάτσοι που γράφουν εδώ, ότι προδίδονται από την "αστυνομικής υφής" ορθογραφία, ορολογία και σύνταξη.

    *****

    Μου τηλεφώνησε, μόλις, άγνωστος και ανέλαβε την ευθύνη εκ μέρους της ..."ΛΑΪΚΗΣ ΔΡΑΣΗΣ".

    Ποιος ανέλαβε την ευθύνη για την ΚΑΤ' ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ κλοπή των αυτόματων από τους ειδικούς φρουρούς στις σκοπιές τους; Για τα επανειλημμένα "γαζώματα" αστυνομικών τμημάτων με ίδιου τύπου όπλα;

    Ποιος ανέλαβε την ευθύνη για την επίθεση στην Πρεσβεία με ρουκέτα που ...έσπασε ένα τζάμι;

    ΔΕΝ υπάρχει ομάδα, οργάνωση αντάρτικου πόλης που να ενεργεί και να μην αναλαμβάνει την ευθύνη. Η προκήρυξη, ΟΜΩΣ, είναι απείρως πιο δύσκολο ζήτημα, από το να πατάς την σκανδάλη. (Πόσοι μπορούν να γράψουν μια προκήρυξη γνήσια και πόσοι μπορούν να πυροβολήσουν;).

    Επίσης, οι αντάρτες πόλεων, ή οι "προπαγανδιστές της ανάγκης ένοπλης εξέγερσης- Επανάστασης, για να αλλάξει η πολιτική κατάσταση", χρησιμοποιούν τα όπλα για να ΣΚΟΤΩΝΟΥΝ κι όχι να ...εκβοφίζουν, να προειδοποιούν, να σηματοδοτούν "κάτι" ή "κάποιον/ους". Αυτά τα κάνουν προβοκάτορες- πράκτορες. Από την 17Ν και μετά, έχουμε αλλεπάλληλες επιθέσεις ΧΩΡΙΣ νεκρό θύμα- στόχο. Όποια προκήρυξη βγήκε για αυτές, δεν αντέχει σε κριτική ούτε ενός εντελώς άσχετου με την λεγόμενη "τρομοκρατία", πόσο μάλλον κάποιου επαγγελματία, (π.χ. Μαίρη Μπόση).

    Αυτές οι απλουστευτικές κραυγές περί ΣΥΡΙΖΑ πίσω από το "αντάρτικο πόλης", ή τους "γνωστούς-άγνωστους" κουκουλοφόρους, μου θυμίζει την βολική, ανέξοδη και ανόητη εμμονή Δεξιών, Κομμουνιστών και Αμερικανών, ("Συμμαχία των Προθύμων"!), ότι η 17Ν ήταν φράξια- κλάδος τού ΠΑΚ, στην οποία είχαν διεισδύσει ξένοι μυστικοί πράκτορες.

    Γιατί, δηλαδή, αποκλείεται η πιθανότητα να υπάρχουν άνθρωποι που δημιουργούν τέτοιες γνήσιες οργανώσεις; Ειδικά, όταν ο ελληνικός λαός είναι περιώνυμος για την καλλιέργεια μιας ιδιό-τροπης συνείδησης "ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ", μέσω των ενεργειών του; Μην ξεχνάμε το ελληνικό παράδοξο, -που δικαιολογείται, όμως, από αυτό το πέραν ιδεολογιών "κύτταρο Αντίστασης": στην Δεξιά η 17Ν είχε ίση με της Αριστεράς "αποδοχή" (!).

    Είναι γεγονός πως η Αστυνομία κρύβει ή αποσιωπά την αλήθεια των στοιχείων κρίσιμων γεγονότων, όπως τα αποτελέσματα βαλλιστικών ερευνών, το είδος των όπλων και ΑΝ έχουν ξαναχρησιμοποιηθεί, ονόματα συλληφθέντων αντιεξουσιαστών ή "αντιεξουσιαστών", αστυνομικών ληστών ή δολοφόνων κλπ. Το κάνει για να εξυπηρετεί τα -διαχρονικά μα βραχυπρόθεσμα- συμφέροντά της, αλλά μακροχρόνια της επιστρέφεται ...κατακέφαλα η συγκεκριμένη ΑΝΕΥΘΥΝΗ πολιτική. Ο λαός πρέπει να γνωρίζει, ώστε να εμπιστεύεται την Αστυνομία και να "βάζει πλάτη", όποτε και εφόσον αυτή βάλεται. Αλλιώς; "Μπάτσοι - Γουρούνια - Δολοφόνοι" και τουμπεκί ψιλοκομμένο οι διαφωνούντες. "Όπως έστρωσες θα κοιμηθείς", -λέει.

    Επίσης, είναι ΑΝΕΥ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΥ η ουσιαστική λογοκρισία που επιβάλλεται σε αστυνομικού ενδιαφέροντος θέματα, λόγω της επιλεκτικής και μονοπωλιακής διαρροής πληροφοριών στους εντεταλμένους και, -πάντα, ρε, παιδί μου-, ΜΙΚΡΟ-ΝΟΪΚΟΥΣ, αστυνομικούς ρεπόρτερ ("reporter" = ερευνητής, -ρε, αμόρφωτα "νούμερα" των νούμερων της AGB. Όχι ..."καταποσάκιας" αμάσιτης τροφής δελτίων τύπου, Ακόμα κι οι παπαγάλοι "καθαρίζουν" τα φυστίκια, πριν τα καταπιούν). Αυτούς, δηλαδή, των έκτατων δελτίων και των "αποκλειστικών πληροφοριών από ανώτατα κλιμάκια της Κατεχάκη": Σόμπολος- Καρτσιώτης- Καραϊβάζ- Γεωργίου- Καριοφύλλη- Φιλιππάκης- Κουντούρης- Γεραφέντης κλπ "λοχίες" της κρατικής τηλεόρασης κ.ά.

    ΥΓ. Ελπίζω να ΦΡΟΥΡΕΙΤΑΙ κατάλληλα στην εντατική ο πιτσιρικάς αστυνομικός. Τους έχω ικανούς για όλα! ΕΙΔΙΚΑ, αυτούς τους νυν γελοίους κυβερνώντες και, ΓΕΝΙΚΑ, όλους τους κρατικοδίαιτους φορείς, όπως τους αστυνομικούς συνδικαλιστές με τις μεγαλοεταιρείες σεκιούριτυ και τις φιλοδοξίες βουλευτικού θώκου...

  43. Αλεξάνδρα avatar
    Αλεξάνδρα 05/01/2009 12:33:59

    Επώνυμε, εξω απο κραυγές και αλληλοκαταγγελίες, χάρηκα που σε διάβασα σήμερα,ειναι και δικές μου σκέψεις,μετά την υπόθεση της ζαρντινιέρας και τις τοποθετήσεις διαφόρων συνδικαλιστών απο Θεσσαλονίκη κυρίως,τρομάξαμε με την νοοτροπια τους,ευτυχώς που άλλες ήταν ψύχραιμες και πιο υπεύθυνες για να σκεφτούμε οτι υπάρχει σοβαρό εσωτερικό πρόβλημα. Οσο για τα υπόλοιπα, και μόνο οτι υπάρχει καλάσνικοφ και δίψα για αιμα, στοχος για θύμα απο συγκεκριμένο χώρο, σ' ενα περιβάλλον βίας και κοινωνικής ταραχής, σε κάνει να πιστεύεις οτι πολλοί χορεύουν σ΄αυτό το ταγκό.

  44. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 05/01/2009 12:58:55

    Ρε συ ανώνυμε 54, πού είδες να κλέβουν "ανενόχλητοι"; Τόσα σκάνδαλα έχουν δει το φως της δημοσιότητας και κάποιοι πάνε φυλακή για αυτά. Κάποιοι βέβαια δεν πάνε. Δουλειά μας είναι να πάνε κι αυτοί. Να μιλήσουμε, να πει ο καθένας ότι ξέρει. Αλλά αν αμφισβητήσουμε τη διαδικασία της δημοκρατίας (εκλογές κάθε 4 χρόνια), το κακό που θα συμβεί θα είναι πολύ μεγαλύτερο από την κλεψιά.

    Τουλάχιστον, αν είναι κάθε 4 χρόνια, ο κλέφτης σκέφτεται ότι μπορεί και να φύγει. Ότι θα τον σουτάρουν μια μέρα. Προτιμάς να επιστρέψουμε στο σύστημα των σουλτάνων; Των αδιάφθορων δικτατόρων; Της υποτιθέμενης αναρχίας όπου όλοι θα κλέβουν όλους γιατί δεν θα υπάρχει ούτε καν αυτό το κράτος κλέφτης;

    Χρειάζεται περισσότερη δημοκρατία, όχι λιγότερη. Και χρειάζεται να δούμε να υλοιποιείται η ουσία της δημοκρατίας, η θέληση του λαού, αλλά όχι επιλεκτικά εκεί που μας βολεύει και εκεί που δεν μας βολεύει κάνουμε του κεφαλιού μας.

  45. άσχετος avatar
    άσχετος 05/01/2009 13:09:32

    @νήπιος γέρων" Says: "Πρώτα πρώτα, ευτυχώς που γλίτωσε το παιδί- φρουρός! Και μόνο το ότι βάζουν πιτσιρίκια που ΜΟΛΙΣ βγήκαν από την σχολή να φυλάνε τα Εξάρχεια την νύχτα και, μάλιστα, στο πλέον επικίνδυνο σημείο τους, φανερώνει την ΑΝΑΝΔΡΙΑ της Αστυνομίας. Βάζουν τα πιτσιρίκια στην κόλαση της νύχτας των Εξαρχείων κι οι “μάγκες” πάνε για …εισπράξεις στην “νύχτα” των ναρκωτικών, των μπουρδέλων, του τράφικινγκ, των μπράβων".

    Εσύ ρε φίλε τι δουλειά έχεις εδώ; Αντιγράφεις βλακείες απο το Ιντυμήντια και μας τις πουλάς για μεταξωτές κρδέλες; Δηλαδή φταίει ή αστυνομία επειδή έβαλε νεαρό φρουρό; Αν έβαζε σαραντάρη θα έλεγες οτι έβαλε γέρο; Καταδικάζεις ή δεν κατυαδικάζεις την επίθεση. Καθαρές κουβέντες

  46. Factorx avatar
    Factorx 05/01/2009 13:14:10

    Το όπλο τύπου Καλάσνικοφ που χρησιμοποιήθηκε στην επίθεση κατά της κλούβας των ΜΑΤ στην οδό Κατεχάκη χρησιμοποιήθηκε και στην επίθεση κατά των ΜΑΤ τα ξημερώματα, με θύμα έναν 21χρονο αστυνομικό.

    Τη δήλωση αυτή έκανε ο αρχηγός της ΕΛ.ΑΣ. Βασίλης Τσιατούρας στη διάρκεια έκτακτης συνέντευξης Τύπου λίγες ώρες μετά την επίθεση.

    Ο ίδιος εξέφρασε τη λύπη του για την άνανδρη -όπως την χαρακτήρισε- επίθεση και τόνισε ότι πρόκειται για ομάδα ανθρώπων που έχει βάλει στο στόχαστρο την ίδια την αστυνομία.

  47. Factorx avatar
    Factorx 05/01/2009 13:24:06

    Σε μονάδα εντατικής θεραπείας του Ερυθρού Σταυρού εισήλθε μετά τη χειρουργική επέμβαση ο αστυνομικός ο οποίος δέχθηκε δολοφονική επίθεση στα Εξάρχεια στις 3:05 π.μ. Σύμφωνα με το ιατρικό ανακοινωθέν, η κατάστασή του παραμένει «ιδιαιτέρως σοβαρή»:

    «Περί της 3.30μ.μ. πρωινή διεκομίσθη στο Κοργιαλένειο-Μπενάκειο Ν.Ε.Ε.Σ. ο αστυφύλακας Μαντζούνης Διαμαντής, βληθείς δια πυροβόλου όπλου. Η κατάστασή του εξαρχής διεγνώσθη εξαιρετικά σοβαρή εφόσον ο ασθενής ελεγχόταν αιμοδυναμικά ασταθής.

    Εισήχθη άμεσα στο Χειρουργείο, όπου διαπιστώθηκαν πολλαπλές ρήξεις ζωτικών οργάνων στην κοιλιακή χώρα και στον θώρακα, οι οποίες και αποκαταστάθηκαν χειρουργικά.

    Επιπλέον ο ασθενής φέρει και δεύτερο διαμπερές τραύμα στο κάτω τριτημόριο του αριστερού μηρού, το οποίο και αντιμετωπίστηκε.

    Το χειρουργείο περατώθηκε στις 9.00π.μ. και μετά από επανειλημμένες μεταγγίσεις, η κατάστασή του εμφανίζεται σταθερή.

    Λόγω της ιδιαίτερης σοβαρότητας εισήλθε στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας για άρτια μετεγχειρητική αντιμετώπιση.

    Η κατάστασή του παραμένει ιδιαίτερα σοβαρή.

    Νεότερο ανακοινωθέν θα εκδοθεί όταν κριθεί αναγκαίο από τον Πρόεδρο του Νοσοκομείου».

  48. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 05/01/2009 13:31:51

    Από τη στιγμή που το όπλο της επίθεσης στην Κατεχάκη είναι το ίδιο με το χθεσινό υπάρχει νέα τρομοκρατική οργάνωση με επωνυμία "Λαική Δράση".

    @ νήπιος γέρων
    Εγώ τουλάχιστον δεν έγραψα ποτέ για συνωμοσιολογίες.
    Συμφωνώ ότι η 17Ν,ΕΛΑ,Αντικρατική Πάλη,Επαναστατικοί Πυρηνες και τωρα αυτοί είναι κανονικές αριστερές οργανώσεις.
    Ο λόγος της τρομοκρατίας είναι ότι μεγάλο μέρος της αριστεράς δεν ασποδέχεται το πολίτευμα της κοινοβουλευτικής δημοκρατίας.Μερικοί δεν το αποδέχονται αλλά δηλώνουν ότι δεν είναι ακόμη η ώρα για ανατροπή του και άλλοι κατά καιρούς επιτίθενται.

    @54.
    Nαι ,να περιμένεις τη λήξη της θητείας της κυβέρνησης.Και εγώ περίμενα τη λήξη της θητείας των κυβερνησεων του ΠΑΣΟΚ που δεν ψήφισα ως νομοταγής πολιτης συμμορφούμενος στην απόφαση της πλειοψηφίας.

  49. Σαος avatar
    Σαος 05/01/2009 13:33:49

    Γιατί δεν έκαναν προσαγωγές από την πρεσβεία των ΗΠΑ; Μάλλον εκεί είναι ο προβοκάτορας...

  50. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 05/01/2009 13:39:59

    Ποιότητα εννοούσα κι εγώ, ανώνυμε 59. Να γίνεται σεβαστή η θέληση του λαού, αυτό δεν λέω; Νομίζω ότι λέμε το ίδιο.

    Δεν μπορώ κι εγώ τις κραυγές υπέρ της δημοκρατίας όταν μας ζαλίζουν, όμως τώρα τα πράγματα είναι διαφορετικά. Διότι δεν προέρχονται από γνήσιο λαϊκό κίνημα αγανάκτησης, αλλά πραγματικά σκοτεινούς διαδρόμους.

    Υπάρχει κράτος χωρίς αστυνομία; Όχι. Άρα δεν φταίει η "αστυνομία", φταίμε εμείς που δεν τη φτιάχνουμε. Οι πολιτικοί μας. Τα πελατειακά δικαιώματα που τους δίνουμε. Φίλος που δουλεύει στο ΙΚΑ μου έλεγε ότι τον έπαιρναν τηλέφωνο από βουλευτικά γραφεία για να εξυπηρετήσουν σε ζητήματα που θέλουν από τον πολίτη τόσος κόπος όσος είναι μια αίτηση. Εμείς το συντηρούμε και δεν θα αλλάξει από τη μια μέρα στην άλλη, αλλά θέλει πραγματικά πολύ αγώνα. Θα τον κάνουμε όμως. Καλά να είμαστε.

  51. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 05/01/2009 14:02:44

    έχουμε ακόμα νοσταλγούς του ανύπαρκτου;

    η αποτυχία του νεοελλαδικού κοινοβουλευτισμού δεν θα λυθεί με εργατικά συμβούλια και συνελέυσεις γειτονιάς.

    Έχει δεί κανείς πως συνεννοείται η γειτονιά σε επίπεδο γειτονιάς; Πετάει ο ένας τα σκουπίδια του στην μάντρα του άλλου. Και όταν μπεί κάδος, μετακινούν ο ένας τον κάδο μπροστά στο οικόπεδο του άλλου.

    Έχει δει κανείς πως συνεννοούνται οι συνελεύσεις σε πολυκατοικίες; Παρασκηνιακή εκλογομαγειρία, πραξικοπηματάκια και αναρχία.

    Έχει δει κανείς πως λειτουργεί ο διάλογος; ΌΠως και στα τηλεοπτικά παράθυρα: Μιλάν όλοι μαζί, όποιος μπορέσει να διακόψει πιο συχνά, να μιλήσει περισσότερο και πιο δυνατά, να κάνει τις πιο εντυπωσιακές χειρονομίες. Και στους "πολιτισμένους διαλόγους" αυτό που ακούς πιο συχνά "εγώ δεν σας διέκοψα".

    Λούστροι και σκαφτιάδες που έγιναν βουλευτές και ειδικοί.

    (Τουλάχιστον στα blogs δεν διακόπτεις και τα γραπτά μένουν για να βλέπουν όλοι τι ανοησίες λέμε).

  52. bgt avatar
    bgt 05/01/2009 14:03:43

    Χρονια και ζαμανια τωρα, ο Ελλην παντα βρισκει σε καποιον να φορτωσει τις ευθυνες του.

    Ωρε οι Αμερικανοι φταινε!

    Μα φυσικα, πρακτορες της CIA μεταμφιεσμενοι σε διακονους ανταλλαξαν λιμνες με μεταξωτα ολυμπιακα οικοπεδα υπο την καλυψη ολου του κρατικου μηχανισμου (προφανως αμερικανων).

    American Spies δε μπορουν να ελεγξουν τη κερδοσκοπια στην αγορα που π.χ. παντου το πετρελαιο φτηναινει και στο Ελλαντα μονο ακριβαινει.
    Για το οτι η ντοματα στην Ελλαδα σε λιγο θα κοστιζει περισσοτερο απο ραβδο χρυσου φταιει η αμερικανικη Wall Street και οχι οι Ελληναρες κερδοσκοποι.

    USC Marines απειλησαν με τα M16 τους υπουργους ωστε να καταφυγουν σε οφφσορς για να μην πληρωνουν φορους.

    Αμερικανικος δακτυλος (ο μεσαιος) χρηματοδοτει δημοσιογραφικα παπαγαλακια πληρωνοντας για κρατικη διαφημιση υπερογκα ποσα σε εφημεριδες με κυκλοφορια μια χουφτα φυλλα.

    Αμερικανοι προβοκατορες φταινε για τις φωτιες που ειτε τις βαζει ο στρατηγος ανεμος είτε οι ασσυμετροι εχθροι αλλα οργανωμενο πλανο απο το κρατος για την αντιμετωπιση τους ουτε καν ειχε εκπονηθει.

    Αμερικανακια του κερατα φταινε που το συστημα (λεμε τωρα) υγειας υπαρχει μονο για να σε σπρωχνει στα ιδιωτικα νοσοκομεια.

    Και εννοειται οτι δεκαετιες τωρα, παρισφρεισαντες αμερικανοι κατασκοποι μεταμφιεσμενοι σε ελληνικα τεμπελοσκυλα προσλαμβανουν ημετερους στο Δημοσιο και ΦΥΣΙΚΑ αμερικανοι κακουργοι ειναι οι ασοι στη ρεμουλα, στη μιζα και τη λαμογια την οποια και διδασκουν με τεραστια επιτυχια στα αξια ελληνικα τεκνα.

    ΟΛΕ!

  53. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 05/01/2009 14:05:48

    Οι αρχαίοι Ελληνες βασίζονταν σε ένα στρατό δούλων.
    Δεν υπάρχει καλύτερο πολίτευμα σήμερα από την αντιπροσωπευτική δημοκρατία.
    Και με όλες τις ανισότητες ζεις στην 26η πλουσιοτερη χώρα του κόσμου.Επί πλέον αυτή η δημοκρατία σου παρέχει και δυνατότητα αλλαγής.Μπορείς να συγκροτησεις πολιτικό κόμμα το οποιο αποκτώντας πλειοψηφία να κάνει αναθεωρηση του Συντάγματος και να βάλει ευκολα δημοψηφισματα.

  54. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 05/01/2009 14:10:44

    Χρησιμοποιήθηκε το ΙΔΙΟ ημιαυτόματο που κλάπηκε από τον ειδικό φρουρό στο σπίτι του Κεδίκογλου και χρησιμοποιήθηκε, αργότερα, κατά του 2ου ΑΤ Ν. Ιωνίας (Περισσός). Τα κομμάτια του παζλ συγκεντρώνονται. ..

    @ψυχραιμία: το ξέρω ότι δεν συνωμοσιολογείς και γι' αυτό σε εκτιμάω και συνδιαλέγομαι μαζί σου, φίλε μου. Δυο παρατηρήσεις, τώρα: α) Ο ΕΛΑ ήταν γνήσιος μόνο στην αρχή αρχή, (σύνδεση: κλειδί Σίμκα εκτέλεσης Γουέλτς- Τσουτσουβής και "Ανικρατική Πάλη"), και β) Αριστερός = ο κομμουνιστής, και κομμουνιστής = ο επαγγελόμενος την ένοπλη εξέγερση της Εργατικής Τάξης- "προλεταριάτου", για την κατάληψη της εξουσίας. Οι υπόλοιποι είναι "γιαλαντζί", ή "ρεφορμιστές" κομμουνιστές- αριστεροί.

  55. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 05/01/2009 14:12:47

    @71 Bgt
    μην ξεχνάς και τους ...εβραίους

  56. Provocator. avatar
    Provocator. 05/01/2009 14:23:07

    Ευχαριστω φιλε μου, αλλα το ξερω, γιατι υπηρξα ο πρωτος μαθητης σε διαφορα Σχολεια, για πολλαα χρονια.

  57. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 05/01/2009 14:23:09

    @75
    Tα κακά της ελλαδικής εκδοχής της "αγοράς" και την κοροϊδία και ανεπάρκεια των "βουλευτών" τα έχω περιγράψει με ...αριθμούς και χωρίς επαναστατικό θυμικό και άλλες φαλλικές ανεπάρκειες..

    αν ονειρεύεσαι φασισμούς του προλεταριάτου ή των γουρουνιών ή των συνταγματαρχών, εμένα θα με βρεις αντίθετο ή μετανάστη.

    NON SERVIAM!

  58. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 05/01/2009 14:24:30

    για να μην παρεξηγήσει κανένας, ή αναφορά στα "γουρούνια" αφορά σε αυτά του Orwell.

  59. Provocator. avatar
    Provocator. 05/01/2009 14:31:08

    Ρε συ Ανωνυμε,ετσι ειναι που το λες.Αυτο εξ αλλου δε γραφω κι εγω;
    Τι νομιζουν οτι θα κανουν οι διαφοροι καραγκιοζηδες;Να ριξουν τον καπιταλισμο, για να φερουν τι;Το...Σταλιν σε νεα εκδοχη;
    Για πατε να πειτε στον Ελληνα, να ψηφισει κομμουνισμο, και να δεις πως θα σε παρει με τις πετρες.
    Εδω δεν πηγε με το ΚΚΕ το 44 και το 46-49,που υπηρχε και απολυτη πεινα.Οχι να παει τωρα,που εχει καλομαθει.Το εγω του,ειναι uber alles.
    Γι αυτο,οταν οι μαλακες και επικινδυνοι κονδυλοφοροι, οι δημοσιογραφοι δηλαδη, καταλαβουν τη μαλακια τους και βγαλουν το σκασμο, τοτε θα φανει η γυμνια της "ιδεολογιας"της βιας.
    Οσοι το καταλαβαινετε αυτο,τον κινδυνο δηλαδη που διατρεχουμε,να τρεχουμε και να μη φτανουμε δηλαδη, και να γινουμε Βαγδατη και Βηρυττος,ας αρχισουν να γραφουν και να τηλεφωνουν σ αυτους τους γελοιους και να τους λενε αυτα που πρεπει, ωστε να καταλαβουν με τι επικινδυνα πραγματα παιζουν τοσον καιρο.
    Οσο ειναι καιρος ακομη.

  60. Factorx avatar
    Factorx 05/01/2009 14:35:10

    Προς όλους. Ας συγκρατηθούμε άπαντες. Δεν θα κάθομαι αυτή την ώρα να σβύνω τις βρισιές κλπ.

  61. ΠΕΛΙΑΣ avatar
    ΠΕΛΙΑΣ 05/01/2009 14:37:34

    ΑΝΩΝΥΜΕ,

    θέλεις απαντήση, αλλά ούτε διαβάζεις ούτε και πολυκαταλαβαίνεις όσα συμβαίνουν γύρω σου. Γιατί κάνω ό,τι μπορώ για να φέρνω εδώ και όπου αλλού όσα υποπίπτουν στην αντίληψή μου. Βγάλε απο το μυαλό σου την σύγχυση που σε τρώει και μάθε μερικά, που ίσως να σε βοηθήσουν και εσένα και τους συνομηλίκους σου να ανοίξετε τα μάτια σας.

    Προχθές στην Θεσσαλονίκη έγινε πορεία στην Τσιμισκή και μπροστά απο το αμερικανικό προξενείο κάηκε η αμερικανική και η ισραηλινή σημαία και στην συνέχεια η πορεία έφθασε μέχρι το Λιμάνι, όπου κάηκε και η σημαία της Ε.Ε.

    Μπήκα στην κεφαλή της πορείας και όσο είχα την δυνατότητα παρακάλεσα τους αρχηγούς της πορείας να πάμε μόνο 25 βήματα προς τα δεξιά, όπου βρίσκεται η Ισραηλιτική Κοινότης και η Συναγωγή για να κάνουμε έστω και κάποια συμβολική ζημιά και στην συνέχεια άλλα 80 βήματα για κάψουμε και το Μουσείο των Εβραίων. Το δε άγαλμα που βρίσκεται επίσης απέναντι απο το Λιμάνι πρόσφερε την μοναδική ευκαιρία ή να το κατεδαφίσουμε ή να το επιγράψουμε ντύνοντάς το με την σημαια της Παλαιστίνης.

    Και σημείωσε τις απαντησεις που πήρα απο τα γκεσέμια της πορείας.

    1.- Είσαι με τα καλά σου ρε σύ;

    2.- Δέν έχουμε εντολή για αυτά που θες να κάνεις.

    απο πού ρε σείς η εντολή;

    3.- Τί σε νοιάζει ρε μαλάκα! Ή είσαι μαζί μας ή στρίβε!

    Περίπου τα ίδια έζησα και με την πυρπόληση το βράδυ της "Δευτέρας της φωτιάς", όταν και ενώ οι κουκούλες κατεδάφιζαν την βιτρίνα του Γερμανού με τίποτε δέν ήθελαν να κάψουν το Μουσείο των Εβραίων σε απόσταση αναπνοής απο τον Γερμανό. Γι να έχω και εγώ ο καϋμένος κάποια ικανοποίηση.

    'Αν απο αυτά τα ελάχιστα δέν μπορούν να βγούν συμεράσματα, τότε ή επανέρχεται και πάλι το περι βλακείας θέμα, ή η καλή θέληση ανατρέπεται, όχι απο τους βλάκες, αλλά απο αυτούς που τους επηρεάζουν.

    ΠΕΛΙΑΣ

  62. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 05/01/2009 14:45:48

    non serviam
    ούτε τους μεν ούτε τους δε.

    Και όταν έρθει κάποιος να με _αμησει, που ξέρεις ή μπορεί να μου αρέσει, ή μπορεί να μην του αρέσει καθόλου εκείνου.

    Επαναστάτες της πολυθρόνας, κυνηγούς μορίων και σταλινιστέ χορτάσαμε.

  63. οκτώ avatar
    οκτώ 05/01/2009 14:46:59

    @83
    Αφού ανακαλύψαμε την Φιλική Εταιρεία, τον Ρήγα Φεραίο, τους Κουντουριώτηδες, τους Σουλιώτες και τους λαγουμιτζήδες … καιρός να φέρουμε τις Γαλλικές γκιλοτίνες.

  64. "εκ του μακρόθεν" avatar
    "εκ του μακρόθεν" 05/01/2009 14:47:35

    Γυμνάσιο έχουμε τελειώσει;

  65. Περσινά ξυνά σταφύλια. avatar
    Περσινά ξυνά σταφύλια. 05/01/2009 14:50:35

    Εξ αλλου για να κανεις σχολια για το τι θα νοιωσει ο ανθρωπος, κατι θα ξερεις φαινεται εσυ.Θα σε περασε φαινεται εσενα πρωτα ο λουστρος που απειλεις τον ανθρωπο.
    Και αμα εισαι αεργος, και δεν ξερεις τιποτα να κανεις, ο Κακλαμανης εχει και συσσιτια.Καποια μεριδα, θα περιοσσεψει και για σενα.
    Οχι τιποτ αλλο,αλλα για να μη σε κανει η πεινα να παρανοησεις.
    Γιατι απο πολιτικη σκεψη, σκιζεις.Και γι αυτο, εισαι επικινδυνος.
    Τον καπιταλισμο, δεν τον επινοησε η Ελλαδαρα μας,μαγκα μου, αλλα τον βρηκε.Και ουτε μπορει και να τον καταργησει.Αυτο ειναι κατι που το παραδεχονται ολοι.
    Τωρα αν μερικοι, ευρισκομενοι μεσα σε ενα κλιμα περιεργο, εδω και τριαντα τοσα χρονια, που ολα τα φιλτραραμε με το συμπλεγμα του εμφυλιου,θελουν καλα και ντε να τον ξανακανουν,καταστρεφοντας πραγματα που χρειαστηκε για να γινουν αιμα και δακρυα ,τοτε η συμπεριφορα μας απεναντι τους, πρεπει να ειναι απολυτη και συμφωνα με το νομο.
    Στην ψειρού, μαζι με τους Ξηρούς.

  66. μαλλιαρό στουπί με πόδια avatar
    μαλλιαρό στουπί με πόδια 05/01/2009 14:53:43

    έλεος ... ... από όλους ... ...

  67. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 05/01/2009 14:56:20

    @ΠΕΛΙΑΣ
    Οι προτάσεις σου γι ακάψιμο συναγωγων και μνημείων των Εβραίων ήσαν απαράδεκτες.Δεν διαφέρουν από αυτά που κάνουν οι κουκουλοφοροι.Επί πλέον όπως ένας ορθοδοξος χριστιανός στην Αγγλία δεν φταίει για ότι κάνει το ελληνικό κράτος έτσι και ένας εβραίος στη Θεσσαλονίκη δεν φταίει για ότι κάνει το ισραηλινό κράτος.

  68. KaryID avatar
    KaryID 05/01/2009 14:58:48

    Ψυχραιμία διαβάζω τα τρία σχόλιά σου 15, 26 και 35 και άκρη δεν βγάζω ούτε για μη συνωμοσιολογία ούτε για συνομωσιολογία.

  69. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 05/01/2009 15:06:57

    @88

    Τον καπιταλισμό δεν τον ανακάλυψε η Ελλάδα; Τον Επιτάφιο του Περικλή αγάπη μου τον έχεις διαβάσει; Τον Τρωϊκό πόλεμο; τα περί Μεγάλου Αλεξάνδρου;

    Kαι η επανάσταση του 1821 σίγουρα ταξική ήταν ενάντια στο ...Κεφάλαιο.

    Στο ταμείο αεργίας στο οποίο είμαι δεν έχουν "πολιτική σκέψη", αλλά βλέπω έχουν στο δικό σου ταμείο.

  70. De Profundis avatar
    De Profundis 05/01/2009 15:10:32

    Περσινά ξυνά σταφύλια,

    είσαι το λιγότερο απαράδεκτος.

    οι βρισιές τι θέση έχουν εδώ, στο θέμα αυτό ή οπουδήποτε αλλού?

  71. Σαος avatar
    Σαος 05/01/2009 15:10:54

    Προς αυτόκλητους δικηγόρους των ΗΠΑ:

    Δεν πιστεύω πως είναι αναρχικοί-αντιεξουσιαστές πίσω από το περιστατικό. Πιστεύω πως είναι κέντρα που προσπαθούν να οξύνουν την κατάσταση φτάνοντας την σε μη αναστρέψιμο σημείο. Αν αρχίσουμε να φτιάχνουμε λίστα με αυτούς που ευνοούνται από μια τέτοια κατάσταση, σίγουρα πρέπει να συμπεριλάβουμε και τις ΗΠΑ σε αυτήν.

  72. ΠΕΛΙΑΣ avatar
    ΠΕΛΙΑΣ 05/01/2009 15:11:04

    ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ,

    άλλη μία περίπτωση μειωμένης αντιλήψεως. Τί θα έκανες βρε αθεόφοβη, άν ήθελες να ψαχουλέψεις αυτό που κρύβεται; Μήν μπερδεύεις την δημοσιογραφία και την αναζήτηση της αλήθειας με την άθλια ιδεολογική και κομματική εξάρτηση. Πού μόνο την αλήθεια δέν σου εξασφαλίζει.

    Πέρασα και εγώ κάποτε απο την αμφισβήτηση και ό,τι άλλο νομίζεις στην ηλικία σου ότι, σε αναδεικνύει και σε ανεβάζει. Αργότερα θα αντιληφθείς ότι, κάτι άλλαξε μέσα σου και τότε θα θέλεις την απεξάρτησή σου.

    Για να είσαι ΕΛΕΥΘΕΡΗ να σκέπτεσαι, να κρίνεις και να λές τα σύκα-σύκα και την σκάφη-σκάφη.

    'Ετσι και εσύ αλλά και κάποιοι άλλοι ανήλικοι εδώ μέσα, που έμαθαν να πιπιλίζουν κάποιους πολιτικούς όρους χωρίς να έχουν μελετήσει την σημασία τους, αντιδρούν ακριβώς όπως οι κατευθυνόμενες κουκούλες μέχρι και οι ελεύθεροι σκοπευτές σαν κι'αυτούς που προσπάθησαν να καθαρίσουν τον Διαμαντή

    ΠΕΛΙΑΣ

  73. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 05/01/2009 15:14:48

    Kary ID
    Τα όσα λέω απαντοούν σε άλλους και έχουν την έννοια ότι όσοι λένε για προβοκάτσια λένε μπουρδες.
    Επαναλαμβάνω ότι τμήμα της εξωκοινοβουλευτικης αριστεράς ποτέ δεν αποδέχθηκε το δημοκρατικό πολιτευμα και καταφεύγει στην τρομοκρατία.
    Αλλωστε στο επόμενο ποστ αναφρεται οτι η επίθεση έγινε από τον "Επαναστατικό Αγώνα" που είναι παλιος γνωριμος και απλώς βρήκε την ευκαιρία.

  74. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 05/01/2009 15:17:59

    @ ΠΕΛΙΑΣ
    Δεν αμφισβητησα τίποτε εγώ.Υποστηριζω την ειρηνη και τη γαλήνη του ελληνικού λαού μέσα σε δημοκρατικό πολίτευμα που θα δεχόταν πλήγμα από οποιοδήποτε κάψιμο.
    Τα καψίματα είναι όλα απαράδεκτα.

  75. JULIA X avatar
    JULIA X 05/01/2009 15:20:50

    Σας ενημερώνω για τα ακόλουθα: XΘΕΣ ΒΡΑΔΥ ΣΤΙΣ 22:45, ΣΤΗ ΓΩΝΙΑ ΤΩΝ ΟΔΩΝ ΖΩΟΔΟΧΟΥ ΠΗΓΗΣ ΚΑΙ ΑΚΑΔΗΜΙΑΣ, ΜΑΤΑΤΖΗΔΕΣ ΕΠΑΙΡΝΑΝ ΑΤΟΜΑ ΓΙΑ ΤΑΥΤΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ. ΤΩΡΑ, ΕΣΕΙΣ ΑΝΩΝΥΜΟΙ, ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΜΕΓΑΛΟΥΣ ΟΡΧΕΙΣ ΠΡΟΣΕΧΕΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΠΑΤΗΣΕΤΕ-ΘΕΩΡΕΙΤΕ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ ΝΑ ΠΙΑΝΕΤΕ ΟΠΟΙΟΣ ΤΟΞΙΚΟΜΑΝΗΣ ΠΕΡΝΑ, ΄Η ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΜΑΛΛΙ ΜΟΙΚΑΝΙΚΟ ΚΑΙ ΝΑ ΣΤΡΙΜΩΧΝΕΤΑΙ ΑΠΟ 15 ΜΑΤΑΤΖΗΔΕΣ ΣΤΑ ΚΛΕΙΣΤΑ ΡΟΛΛΑ ΤΟΥ ΠΑΤΑΚΗ;;; ΩΡΑΙΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΕΣΘΕ!!!
    ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΑ: OΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ "ΑΣΤΑΚΟΙ" ΟΙ ΑΡΤΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΜΕΝΟΙ (20 ΑΤΟΜΑ ΣΤΗΝ ΚΛΟΥΒΑ), ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΝΤΑΠΕΔΩΣΑΝ ΤΑ ΠΥΡΑ EΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ;;; ΔΕΝ ΚΥΝΗΓΗΣΑΝ ΤΟΥΣ ΔΡΑΣΤΕΣ; ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΜΕΝΟΙ; TΙ ΞΕΡΟΥΝ; ΜΟΝΟΝ ΝΑ ΔΕΡΝΟΥΝ 12ΧΡΟΝΑ;( KAI MEIΣ ΠΟΥ ΞΕΡΟΥΜΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΒΟΚΑΤΣΙΑ ΚΑΙ OTI ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΜΑ ΕΜΠΟΡΩΝ ΝΑΡΚΩΤΙΚΩΝ;)
    ΄Η ΝΑ ΣΤΡΙΜΩΧΝΟΥΝ 15 ΑΤΟΜΑ, ΤΑΧΑ ΜΟΥ ΡΑΜΠΟ ΤΗΣ ΣΦΑΛΙΑΡΑΣ, ΕΝΑ ΠΡΕΖΟΝΙ ΠΟΥ ΤΡΕΜΕΙ ΑΠΟ ΕΞΑΡΤΗΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΕΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟΛΜΑ ΚΑΙ ΠΕΡΝΑ ΑΠΟ ΖΩΟΔΟΧΟΥ ΠΗΓΗΣ ΚΑΙ ΑΚΑΔΗΜΙΑΣ;
    ΤΙ ΩΡΑΙΟΣ ΑΝΔΡΙΣΜΟΣ! ΤΙ ΩΡΑΙΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ!

  76. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 05/01/2009 15:24:06

    Σάος,
    το είπα και στην παραπάνω ανάρτηση, συγγνώμη αν επαναλαμβάνομαι.

    αν ο Καραμανλής δεν είχε τον Ζαχόπουλο, την Ζήμενς, τα ομόλογα, τους Ινδούς, το Βατοπέδι (και δεν θυμάμαι τι άλλο... να βάλω και τον Φώλια; τον Βουλγαράκη;) δεν θα είχε πρόβλημα με τους "Αμερικάνους", κι αν είχε, θα το διαχειριζόταν έντεχνα όπως και όλα τα άλλα θέματα της Ελλάδας.

  77. μασωνισμός=σιωνισμός avatar
    μασωνισμός=σιωνισμός 05/01/2009 15:43:44

    χατζηνικλαου: θελουν την αποσταθεροπιιηση της χωρας!!

    λεει ο σιχαμεροτερος ολων, ο γεματος 'ευπρεπεια' δημοσιογραφος του κουρή, με τα παρε δωσε οτυ ρουσπουλου

    'θα σου γλιτωσω εκατομμυρια μεσω τιμολογιων και θα μου δωσεις ενα μερος αυτων μεσω 'προσληψη' της μαρας'

    οι μασωνοι της αρπαχτης και τς σαπιλας, αυτοι που σχετιζονται μεσω κουρηδων με τους παρακρατικους μηχανισμους για να επιβαλλουν τη χουντα τους και να μας λενε τι πιστευουμε μεχρι το τελος του κοσμου, και κρατουν 'ισες αποστασεις' μεταζυ νεοναζιστων σιωνιστων και πεινασμενων αμαχων, που επικροτουν την εισαγωγη χημικων απο το κεντρο του σιωνισμου για να δηλητηριασουν 15 χρονα παιδια,

    ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΤΟΝ ΛΑΟ!!!

    ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΤΗΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ!!

    ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΟΤΙ ΟΙ ΣΤΟΕΣ ΣΕ ΛΙΓΟ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΤΗΡΗΣΟΥΝ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥΣ!!

    ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΑΝΤΙΣΤΡΕΨΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΟΡΓΗ ΤΟΥ ΛΑΟΥ. ΓΙΑ ΑΚΟΜΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ

  78. Η ΧΟΥΝΤΑ ΘΑ ΠΕΣΕΙ avatar
    Η ΧΟΥΝΤΑ ΘΑ ΠΕΣΕΙ 05/01/2009 15:49:56

    Αάντηση σταλινικού καθεστωτικού σε αντιφρονούντα:

    Anonymous Says:
    January 5th, 2009 at 3:36 pm
    JULIA X

    ΥΠΕΥΘΥΝΟς ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ

    ΜΑΡΚΟΜΙΧΕΛΑΚΗΣ.
    ΨΥΧΟΛΟΓΟΣ -ΨΥΧΙΑΤΡΟΣ.

  79. Η ΧΟΥΝΤΑ ΘΑ ΠΕΣΕΙ avatar
    Η ΧΟΥΝΤΑ ΘΑ ΠΕΣΕΙ 05/01/2009 15:53:31

    ΧΟΥΝΤΟΦΑΤΣΕΣ ΚΑΙ ΚΥΠΑΤΖΗΔΕΣ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΔΙΕΦΘΑΡΜΕΝΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΔΙΑΤΗΡΗΣΕΤΕ ΕΧΕΙ ΕΡΘΕΙ. ΚΑΜΙΑ ΠΡΟΒΟΚΑΤΣΙΑ ΣΑΣ ΔΕΝ ΘΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΣΑΣ.

    ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ, ΠΑΡΑΣΙΤΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, ΥΠΟΔΙΚΟΙ ΠΡΕΣΒΕΙΣ ΤΗΣ ΟΥΝΕΣΚΟ, ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ ΤΗΣ ΣΤΑΖΙ Η ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΠΟΦΕΥΚΤΗ.

    ΚΑΝΤΕ ΠΟΛΕΜΟ!! ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ ΘΑ ΓΛΙΤΩ ΣΕΤΕ!! Ο ΘΑΝΑΤΟΣ ΕΝΟΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΥ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ!!

    ΑΡΧΙΣΤΕ ΠΟΛΕΜΟ ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΣΩΘΕΙΤΕ ΠΡΟΔΟΤΕΣ

  80. bgt avatar
    bgt 05/01/2009 16:06:10

    Δεν ειδα ομως ολα τα καλοπαιδα να καινε την Αθηνα για την συνδικαλιστρια καθαριστρια που της ριξανε οξυ γιατι διεκδικουσε τα εργασιακα της δικαιωματα.

    Δεν εινα κανα καλοπαιδο να κανει πορεια και να καιει οταν καιγοταν ολη η Ελλαδα περυσι.

    κλπ κλπ κλπ κλπ.

    αντε γιατι μερικοι εχετε πιαστει απο τη δολοφονια ενος παιδιου απο ενα τραμπουκο για να προβαλετε τη συγχιση σας και να εκτονωνετε την παντοφλα που τρωτε στη μιζερη ζωη σας.

    Αν πραγματι ενδιαφερεστε θα πρεπε να διαδηλωνετε και για τα απλα καθημερινα που κανουν τη ζωη μας κολαση οχι μονο για τα πιασαρικα τυπου "15 χρονος εκτελεστηκε απο αστυνομικο".

    Φευδοεπαναστατες της φακης.

  81. tiramola avatar
    tiramola 05/01/2009 16:10:38

    Η αποκατασταση της δημοκρατιας , η δωρεαν υψηλων προδιαγραφων παιδεια , η δωρεαν υγεια και ενα ευελικτο και ισχυρο κοινωνικο κρατος που θα προστατευει την αξιοπρεπεια του πολιτη ειναι μονοδρομος!
    Διαφορετικα ο 105 που ερχεται απο το μελλον δεν θα σταματιεται με τιποτα!
    Συμμετοχικη δημοκρατια και κοινωνικος ελεγχος εδω και τωρα!

  82. Σπύρος avatar
    Σπύρος 05/01/2009 16:24:51

    Τά μικροαστικά απολειφάδια πού υμνούσαν την 17 Νοέμβρη επειδή δολοφονούσε Κακούς ,τά αριστερίστικα γκρουπούσκουλα τών υποστηρικτών τού Χοτζα τού Μάο και τού Πολ-Πότ ,πού ονειρεύονται βίαιες ανατροπές και το ΄αντεξουσιαστικό ΄μπάχαλο αποτελούν Εχθρούς τής Δημοκρατίας όσο και οι Χρυσαυγίτες.
    Αν μερικοί χαίρονται πού πυροβολήθηκε ΄στεγνά΄ο εικοσάχρονος Αστυνομικός δέν διαφέρουν στό παραμικρό από αυτούς πού έψαχναν τό ΄ιστορικό΄τού δεκαπεντάχρονου για να τού βρούν ΄ψεγάδια΄και να δικαιολογήσουν τον απαράδεκτο Ράμπο-Φρουρό.
    Και αυτοί πού ονειρεύονται Εμφυλίους νά πάνε να τούς παίξουν σέ Ιντερνέτ Καφέ.
    Απ΄εκεί και πέρα ανοίγει ένας Κύκλος Βίας πού θά βλάψει την μεγαλύτερη μερίδα τών Πολιτών και θά περικόψει βασικά τους δικαιώματα.
    Δυστυχώς μερίδα τής ελληνικής κοινωνίας γοητεύεται απο κουμπουροφόρους Δημητράκηδες και άθλιους Περίανδρους.
    Αλλη όψη τού ιδίου νομίσματος.

  83. tiramola avatar
    tiramola 05/01/2009 16:28:34

    Οι βασικοι υπευθυνοι της πιθανης κοινωνικης βαρβαροτητας που μπορει να ζησουμε στο μελλον ειναι οι ζηλωτες της "ελευθερης"- ασυδοτης αγορας!
    Για οσους πιστευουν οτι τα παντα σε αυτη τη ζωη ειναι θεμα προσφορας και ζητησης θα ειναι απο τους πρωτους που θα την πληρωσουν!
    Πολιτικοι δεν υπαρχουν , τρωνε με δεκα μασελες αφου ολα τα ρυθμιζει η αυτορυθμιση....
    Συμμετοχικη δημοκρατια και κοινωνικος ελεγχος εδω και τωρα!
    Αυτο ειναι το οραμα-συνθημα και τελικος στοχος που λειπει σημερα απο την Αριστερα!
    Αλλα οπως φαινεται υπνωτιστηκαν και αυτοι απο την αυτορυθμιση...

  84. Orestios avatar
    Orestios 05/01/2009 16:29:17

    @ tiramola
    ωραία η έκθεσή σου. Δεν μας είπες όμως, ποιά παραλλαγή της συμμετοχικής δημοκρατίας θα εφαρμόσει το GAP?

  85. Σπύρος avatar
    Σπύρος 05/01/2009 16:39:24

    Χριστοδουλάκης-Αλογοσκούφης δηλαδή.
    Αντάμα και απαράλλακτα.

  86. Orestios avatar
    Orestios 05/01/2009 16:49:57

    Και επιπλέον tiramola σε δημοκρατικές κοινωνίες οι στόχοι και οι μηχανισμοί κοινωνικού ελέγχου καθορίζονται μέσω της νομοθεσίας από τους εκλεγμένους αντιπροσώπους.
    Άντε, γιατί το πιπίλισμα χαλάει το μυαλό.

  87. tiramola avatar
    tiramola 05/01/2009 17:03:05

    Τον εξελεξες?
    Ξεχασε τον!
    Το πολυ να κατεβει τις γιορτες στο χωριο του να παιξει δηλωτη στο καφενειο...

    Ρε Σπυρο εισαι και συνωνοματος...
    Δεν υπαρχουν αυτοι....εχουν ξεπεραστει....
    Ξεκολλα με τις συγκρισεις!
    Δεν καταλαβαινεις οτι πρεπει να απαιτησουμε κοινωνικο ελεγχο?

  88. Σπύρος avatar
    Σπύρος 05/01/2009 17:06:30

    tiramola@116
    Βλέπεις ρε σύ να διαφωνούμε για τον Νεοφιλελευθερισμό πουθενά??
    Δεν έχω αντίρρηση γιά τήν ΄Λατρεία τής Ελευθερης Αγοράς΄...
    Δες ομως ρε αδελφέ απο πότε ΄στράβωσε το πράγμα΄...
    Και μην μου πείς πως η Εγχώρια και Ευρωπαϊκή Σοσιαλδημοκρατία δέν πέταξε το Κράτος Δικαίου στά σκουπίδια.............

  89. άσχετος avatar
    άσχετος 05/01/2009 17:28:55

    Δείτε τι γράφει σήμερα στο μπλογκ του η δημοσιογραφάρα ο Σταυρός Θεοδωράκης, το αγαπημένο παιδί του Βαρδή, του Λαμπράκη κλπ κλπ΄:

    «Δυστυχώς η ελληνική αστυνομία έσπειρε θύελλες και τώρα θερίζει ανέμους. Για να είμαστε όμως δίκαιοι, την… βρομοδουλειά την έκανε η κυβέρνηση της Ν.Δ. διαλύοντας στην ουσία τα σώματα ασφάλειας με τα ρουσφέτια και το πελατειακό κράτος. Επιπλέον η ατιμωρησία των αστυνομικών από την αυθαιρεσία τους απέναντι στους πολίτες την κατέστησε ανυπόληπτη μέσα στη κοινωνία δημιουργώντας μάλιστα εχθρικό κλίμα προς τη μεριά της. Η δολοφονία του 15χρονου Αλέξανδρου πιο πριν, η υπόθεση της ζαρντινιέρας και πολλές άλλες υποθέσεις ατιμωρησίας αστυνομικών που χάνονται στα βάθη του χρόνου γέννησαν τα σημερινά φαινόμενα και έστρεψαν ένα τμήμα της κοινωνίας εναντίον της αστυνομίας.»

    http://www.enimerosi24.gr/index.asp?a_name=politics&item_id=319

    Είδατε πουθενά μια λέξη για την απόπειρα δολοφονίας εναντίον του αστυνομικού; Θέλω να ξέρω άμα πάνε οι αναρχικοί να κάψουν το πολυτελές του εστιατόριο, το «Αλάτσι» δεν θα φωνάξει την αστυνομία;

  90. tiramola avatar
    tiramola 05/01/2009 17:38:09

    Και το κρατος δικαιου και το κοινωνικο κρατος πεταξε στα σκουπιδια Σπυρο , οπως τα λες ειναι!
    Εγω εχω πει τι κατα τη γνωμη μου θα σταματησει τον κατηφορο.
    Εχω δηλωσει δημοσια την πεποιθηση μου οτι ο ΓΑΠ θα τα καταφερει.
    Διαφορετικα , εδω θα ειμαστε , θα δηλωσω παραπλανηθεις...

  91. Σπύρος avatar
    Σπύρος 05/01/2009 17:46:43

    118@
    Μήν ξεχνάμε πως ο Θεοδωράκης ήταν στην Ομάδα τού Κλίκ πού υμνούσε τούς βομβαρδισμούς στην Γιουγκοσλαβία.
    Μαζί με Βασιλάκη,Γεωργελέ,Τέλλογλου.
    119@Τiramola..
    Τι ΄παραπλανηθείς΄ να δηλώσεις??
    Σιγά.
    Επιλογή σου και δικαίωμά σου..
    Αλλως τε στην Πολιτική συχνά επιλέγουμε το Εφικτό.

  92. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 05/01/2009 18:32:21

    @ΠΕΛΙΑ: πες μας, ρε, φιλαράκι, για τους "Δωδεκαθεϊστές", (τι ΄ν΄ τούτ';), που είδες με τα μάτια σου να σφάζουν σκύλο στον Όλυμπο, να τον βάζουν στον φούρνο και να τον τρώνε μπεκρουλιάζοντας, και άσε τις ...πρωτοπορίες σε πορείες Αναρχικών. Έχει και ο σουρεαλισμός τα όριά του!

  93. KaryID avatar
    KaryID 05/01/2009 18:41:32

    χι χι χι ... αν δεν ήταν τραγικό θα ήταν για γέλια νήπιε

  94. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 05/01/2009 19:07:07

    Eναι γεγονος, οτι μπηκα στην τριτη ηλικια πια, αλλα δοξα τω Θεω, ακομα δε με επισκεφτηκε ο κ. Αλτσχαιμερ.
    Λοιπον, η τρομοκρατια υπαρχει και δρα, οταν γινεται ανεκτη απο την Κοινωνια,και τα χρονια εκεινα που λετε,τοτε που δρουσε η notoriοus 17Ν,η Κοινωνια, ηταν μπερδεμενη, επειδη στην αρχη, οι μαγκες αυτοι, σκοτωναν καποιους, που κατα την κοινη γνωμη, και καλως η κακως,επρεπε να εχουν τιμωρηθει γι αυτα που εκαναν, η που υποτιθεται οτι εκαναν,επι δικτατοριας.Γι αυτο,δεν ηταν η δημοκρατικοτητα των κυβερνησεων,αλλα η γνωση απ αυτες, οτι δεν μπορουσαν να κανουν κατι,πραγμα που αλλαξε, οταν οι τρομοκρατες, ξεφυγαν εντελως, και αρχιζαν να σκοτωνουν ασχετους ανθρωπους, δεξια και αριστερα.
    Σημερα, εχουν περασει 34 χρονια απο τοτε, και πολλοι, ακουστα την εχουν πια,και απο την αλλη, η αυξηση της εγκληματικοτητος, εχει κανει την Αστυνομια, το τελευταιο αποκουμπι για τον νομοταγη Ελληνα πολιτη.
    Αρα, το να νομιζετε οτι ειναι ευκολο σημερα, να λειτουργησει μια τετοια οργανωση, αναλογα με τη 17Ν, μαλλον χλωμο το βλεπω εγω.
    Και στο φιναλε, τι ακριβως θελουν μερικοι;Να αρχισει μακελειο;Η νομιζετε, οτι θα κατσουν σαν αμνοι να τους σφαξουν;
    Το πιο απλο, ειναι οι νεωτεροι, να δωσουν μια κλωτσια, και να σηκωθουν να φυγουν απο το Σωμα,αφου δεν αξιζει πια να εχουν το μεροκαματο του τρομου.
    Οι αλλοι τωρα,δεν ξερω τι μπορει να κανουν,και τι θα τους ζητησουν να κανουν οι αλητες πολιτικαντηδες.
    Αλλα δε νομιζω να πιστευει κανεις, οτι αν διαλυθει η Αστυνομια, θα γινει καλυτερη η ζωη του.Και θα ανοιξουν οι πορτοφολες να του δωσουν δεκαχιλιαρα.
    Αν το πιστευει, θελει κοιταμα.
    Ασε που κινδυνευει να φαει καμια αδεσποτη, αμα αρχισουν τιποτα τρακατρουκες,γιατι οπως ξερετε, οι αθωοι την πληρωνουν παντα.
    ΥΓ.Και οσον αφορα στις διεκδικησεις, να διεκδικουν,αλλα κοιτωντας και γυρω τους.
    Οταν δεν παραγουμε τιποτα πια,και το ισοζυγιο, ειναι μονοπαντο και το ελλειμμα και το χρεος, στα υψη, απο που θα βγουν φιλε μου τα λεφτα για να δοθουν;Με δανεικα;Τραβα να βρεις για να δανειστεις.Σου δινουν; Και γιατι να σου τα δωσουν,αμα δε σου εχουν εμπιστοσυνη πια;
    Δεν ειδες, οτι μετα τα γεγονοτα στην Αθηνα, τα spreads δανειων του Δημοσιου, ανεβηκαν στο 235;
    Ετσι νομιζεις οτι ειναι τα πραγματα; Ζηταω, αρα πρεπει να παρω;
    Σε γελασανε.

  95. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 05/01/2009 19:13:33

    Και η λυση στο προβλημα σου αναωνυμε, ειναι οτι πρεπει να σκοτωνουμε τους χωροφυλακες με συλλογικη ευθυνη,φταινε δε φταινε δηλαδη;Χιτλερ σκετος δηλαδη;

  96. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 05/01/2009 19:18:31

    Για την κοπελλα που της πεταξαν οξυ, κι εγω μαζι σας, πρωτος πρωτος.
    Μην μπερδευουμε τα σκατα με τη γραβατα.
    Αν υπαρχουν τετοια τομαρια, που φερονται στους εργαζομενους, σα να ειναι ζωα, να τους πατησουμε κατω.

  97. Lakis avatar
    Lakis 05/01/2009 20:21:31

    @Tiramola,

    tin aisiodoksia sou gia ton GAP den mporw na katalabw apo pou tin antleis.

    Afou th Basw Papandreou, ton Lalioti, tin Apostolaki kai loipouw tha deis pali.

    Dhladh aytous pou eblepes na prospathoune na dikaiologhsoun ta adikaiologhta meta thn enorxistrwmenh fouska tou Xrhmatistiriou h pou prospathousane na peisoune ton kosmo oti otan tis 01.01.2002 xhmerwse kai o kosmos phgaine stous fournous kai sta mpakalika kai ta proionta se Euro kanane 15 fores epanw apo oti me tiw draxmes, htane gia to kalo tous...

  98. PELIAS avatar
    PELIAS 05/01/2009 22:29:36

    Tiramola,

    άν ανήκεις στους 12-θεϊστές και είσαι και φανατικός, ετοιμάσου για μία όμορφη ανάβαση στον Μύτικα.

    Μέχρι τον Ιούνιο-Ιούλιο έχεις καιρό να προπονήσεις τα πόδια σου και να απωλέσεις το περιττό βάρος. Καί άν ποτέ τα καταφέρεις, τότε θα πάμε παρέα στο μετόχι του Αγίου Διονυσίου και δίπλα εκεί στο μαντρί, όπου οι δικοί σου, λιμασμένοι απο την λόρδα και τσαντισμένοι απο την συμπεριφορά των Λιτοχωριανών, που δέν τους προσέφεραν δωρεάν γεύμα, ανοσιούργησαν σε βάρος των ζωντανών στο μαντρί. Δέν είναι δα και πολύ ψηλά. Θα τα καταφέρεις. Θα δείς με την ευκαιρία και το Δίον και το αφιέρωμα στην αρχαία αιγυπτιακή Θεά την Όσσηριδα, άν θυμάμαι καλά. Δείγμα της επικοινωνίας των αρχαίων σε ασύλληπτες αποστάσεις για τα μέσα της εποχής.

    Κοίταξε μόνο να έχεις και μερικά ευρώ στο πορτοφόλι. Διαφορετικά θα μείνεις νηστικός. Και το μαντρί ο ιδιοκτήτης του απο τότε το έχει περιφράξει με ηλεκτροφόρο φράκτη.

    Και με την ευκαιρία. Ξέρεις κατα πού πέφτει το Δίον, η Νέα Εφεσσος, και η Κατερίνη; 'Αν δέν ξέρεις γράψε μου να σε κατευθύνω. Μήν και μας έλθεις κολυμπώντας!

    Τέλος και επειδή το συνδέεις με τις πορείες, μου έρχεται η σκέψη για πορείες εκτονώσεως στο βουνό. Εκεί μπορούν οι ανήλικοι γόνοι μας να βάλουν φωτιές και να καίγονται μαζί τους. Εργασία και χαρά. Εσύ βέβαια δέν κάνεις τέτοια πράματα Τιραμόλα. Φτού! κακά!

    Γιατί την ιστορία την συνδέεις όπως φαίνεται μόνο με την μάσα και μόνο για την μάσα. Και την λιγούρα φυσικά. Αλλοιώς πώς θα ανέφερες πρώτον και καλύτερον τον σκύλο ... Τον θυμάσαι απο τότε Τιραμόλα. Μήπως και σου στάθηκε στο λαιμό κανένα κοκκαλάκι;

    Τιραμόλα γράφε μας κι'άλλα τέτοια. Προσφέρεις ανεκτίμητη και σωτήρια υπηρεσία στην σύνταξη ποικίλων χιουμοριστικών επιθεωρήσεων μέχρι σύγχρονων τραγωδιών και σου υπόσχομαι να σε έχω υπ'οψιν μου. Γράψε μου μόνο σε παρακαλώ, πόσα ζητάς για την δουλειά αυτή. Γιατί φίλε μου το θέατρο σήμερα, όπως το ξέρεις, περνάει πολύ σοβαρή κρίση.

    ΠΕΛΙΑΣ

  99. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 06/01/2009 02:47:04

    "Tiramolaς"?

    Όχι! ...Βαμβακούλας, καλύτερα!

  100. PELIAS avatar
    PELIAS 06/01/2009 20:00:04

    Ν.Γ.,

    ποιός είναι ο Βαμβακούλας;

    ΠΕΛΙΑΣ

  101. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 07/01/2009 01:22:07

    Ο "Τιραμόλας".

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.