29/06/2008 18:39
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ένδεια επικοινωνιακή νέα κόλπα απεργάζεται

Δεν θέλω να είμαι μάντης κακών, αλλά δεν τον βλέπω καλά τον Θέμο. Είναι τόσο χύμα η κατάσταση και τόσο απέλπιδες οι προσπάθειες να βρεθεί ένας επικοινωνιακός αντιπερισπασμός στο σκάνδαλο της Ζήμενς, που όλα μπορούν να συμβούν αύριο που θα βρεθεί ενώπιος ενωπίω για τρίτη φορά με τον ανακριτή - τώρα όμως, κατηγορούμενος για κακούργημα και αντιμέτωπος με την προφυλάκιση μετά την απολογία του. Και ίσως αυτές οι δυσοίωνες εκτιμήσεις, εξηγούν και τον λόγο για τον οποίο ο νέος ιδιοκτήτης του Πρώτου Θέματος τα έχει πάρει τελευταία με την κυβέρνηση. Όπως λένε πίστευε ότι με την συμφωνία αγοράς της εφημερίδας θα είχαν κλείσει όλες οι εκκρεμότητες και οι δικαστικές. Να όμως που δεν έκλεισαν. Και το γινάτι βγάζει μάτι.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Lara avatar
    Lara 29/06/2008 18:52:29

    Τα ατομο η υπαλληλος κυβερνητικος η μη που του εξασφαλισε παρανομα χαρτια για το ξεπλυμα των μαυρων που πιαστηκε στα Γαλλικα συνορα λιγο εξω απο την Ελβετια ειναι ακρως επικινδυνο ειδικα αν ακομα παραμενει στο ποστο του
    και θα επρεπε προ πολλου να εχει καταδικαστει.
    λαρα

  2. Lara avatar
    Lara 29/06/2008 19:16:33

    Το ντιβι ντι που μεσα σε ενα μηνα γυρνοφερνε ολη την υφηλιο και τελικα μετα κοπων και βασανων δεησε να το αντιληφτουν και να μεινουν αφωνοι;
    Προκειται για γελεια ιστορια, που ισως καποια μερα θα' ρθει παλι στο φως.
    Η Τσεκου η το Μεγκα σιγουρα παρα την Ομερτα θα εχουνε την Κοπια.
    Ολοι το εχουν δει εκτος απο τους Ελληνες, που ασχολουνται με το κομπολοι ουζακι, γυμναστηριο, σεξουαλικο στιβο, μανικιουρ και πεντικιουρ, μοντελινγκ και κανενα βαφτισι/ γαμο.
    λαρα

  3. ira avatar
    ira 29/06/2008 19:23:43

    θεμο πες ολη την αλήθεια. Η αλήθεια σώζει

  4. ataktos avatar
    ataktos 29/06/2008 19:28:38

    ιρα τι να μας πει ολη την αληθεια αφου ολος ο λαος την ξερει .
    να βανει παλι την κασετα του να μας πριζει .

  5. ira avatar
    ira 29/06/2008 19:39:46

    να μετανοήσει δημοσίως. που βρηκε τα λεφτα ποιος τα εδωσε γιατι πηγε να ριξει τους συνεργατες του. αυτος ξέρει όλη την αλήθεια. και να ζητήσει συγνώμη από την κοπέλα που ενώ γυρόφερνε το dvd (κακώς) μπορεί να μην έιχε γίνειίποτα από όλα αυτά. πόσοι εκβιασμοί δεν βγαίνουν ποτε στο φώς. θα είχε διευθετηθεί το θέμα της (ο διορισμός) και το dvd θα το είχε στη βιβλιοθήκη της με όλες τις συλλογές των εφημεριδων να θυμάται τον παράνομο δεσμό της

  6. Lara avatar
    Lara 29/06/2008 19:45:39

    ...να θυμαται τον παρανομο δεσμο ΤΟΥ, θες να πεις.
    Γιατι αυτος παρανομουσε, ενω αυτη ηταν ελευτερη.
    Και παρανομουσε μαλιστα διπλα
    μια απεναντι στον εργοδοτη του το κρατος
    και την αλλα εναντι στη γυναικα του και στον ενηλικα γιο του,
    που τους ρεζιλεψε.
    λαρα

  7. exon avatar
    exon 29/06/2008 20:04:59

    στην ελλάδα πίσω από τα κάγκελα καταλήγει πάντοτε ένας χοντρός ολυμπιακός.

  8. thanos avatar
    thanos 29/06/2008 20:13:13

    Μονο που δεν ξερομε τον αλλο χοντρο "Ολυμπιακο ΧΟΧΟΧΟ" αν ποτε καταληξει
    πισω απο τα καγκελα.

  9. Προφήτης avatar
    Προφήτης 29/06/2008 20:16:12

    exon, εκτός αν λέγεται kaskader

    χο χο χο

  10. Προφήτης avatar
    Προφήτης 29/06/2008 20:17:23

    thanos δεν είχε κατέβει το σχόλιό σου.
    Προφανής σύμπτωση απόψεων.

  11. exon avatar
    exon 29/06/2008 20:28:55

    ο θείος δεν είναι αρκετά χοντρός. Ασε που ποιος θα ντύνεται στα κόκκινα και θα κάνει χοχοχο στα παιδάκια τα χριστούγεννα?

  12. Dennyl avatar
    Dennyl 29/06/2008 20:34:01

    "πόσοι εκβιασμοί δεν βγαίνουν ποτε στο φώς. θα είχε διευθετηθεί το θέμα της (ο διορισμός) και το dvd θα το είχε στη βιβλιοθήκη της με όλες τις συλλογές των εφημεριδων"

    Συμφωνώ ότι καλύτερα θα ήταν να πει ο Θέμος την αλήθεια και ότι η κοπέλα φταίει σε πολύ μικρότερο ποσοστό από πολλούς άλλους στην ιστορία αυτή, αλλά μου τη δίνει που πολλοί Έλληνες, αντί να προσπαθούμε να αλλάξουμε την κατάσταση, τη θεωρούμε άκρως φυσιολογική. Τι θα πει θα είχε διευθετηθεί το θέμα της, δηλ. ο διορισμός??? Sorry, αλλά με κάτι τέτοια τα παίρνω. ο ξέρω φυσικά ότι δεν είναι ούτε η πρώτη ούτε η τλευταία, αλλά όποτε ανακαλύπτουμε τέτοια φαινόμενα καλό είναι να τιμωρούνται (όχι βέβαια με φυλάκιση) και να καταδικάζοναι από ΟΛΟΥΣ. Αν συνεχίσουμε να τα δικαιολογούμε με το σκεπτικό ότι όλοι αυτό κάνουν, δεν θα αλλάξει ποτέ τίποτα!

  13. μπάμιας avatar
    μπάμιας 29/06/2008 20:42:23

    εγώ απορώ πως κανεις μα κανείς δεν ξεσηκώνεται που η Τσέκου είναι ακόμα μέσα. Γυναικείες οργανώσεις; ανθρωπινα δικαιώματα;

  14. Theodore avatar
    Theodore 29/06/2008 20:46:17

    Εγω, ο βλαξ, δεν καταλαβα, ποια ακριβως ειναι η παρανομια του Θ.Α.
    Απο τη στιγμη που η Τσεκου, του πηγε το DVD και του τοδειξε, χωρις να ντρεπεται για το τι εδειχνε αυτο, τι σημασια εχει, αν και αυτος με τη σειρα του, "το εδειξε" σε καποιον αλλο;
    Και αν το εδειξε, για να πουλησει εκδουλευση, οπως κανουν χιλιαδες αλλοι,και οχι για να τα κονομησει, αυτο ειναι κακουργημα;
    Σαμπως εχουμε χασει την εννοια του κακουργηματος στην Ελλαδα.
    Εδω καραβια χανονται και xxxxxxx.


    theodore. μπορεις να γραψεις βαρκούλες αρμενίζουν, please

  15. Lara avatar
    Lara 29/06/2008 20:49:03

    Ποιος ενδιαφερεται για ξεσηκωμο!
    Ο καθενας το τομαρι του κι απο κει και περα ο κοσμος να καει.
    Να γιατι εγω μιλαω για ξενη κουλτουρα που εμπασε μεσα στη χωρα και την εχει αλανιασει.
    Απαθεια, αμαθεια, φιλοτομαρισμος
    ο θανατος σου η ζωη μου
    πουλαω να ματια σου να παω διακοπες
    ειναι η χαρακτηριστικη κουλτουρα Μεμετικη.
    λαρα

  16. Dennyl avatar
    Dennyl 29/06/2008 20:57:45

    Ναι, ενώ πριν μπει η ξένη κουλτούρα στη χώρα, οι Έλληνες ξεσηκώνονταν και πολεμούσαν το άδικο... Αυτό είναι παγκόσμιο φαινόμενο, δεν είναι μόνο ελληνικό. Όταν λαδώσει το αντεράκι του λαού και έχει ένα κομπόδεμα ή ένα σπιτάκι στην άκρη, δεν ξεσηκώνεται εύκολα. Η καθοδήγηση του λαού γίνεται με πολύ πιο έξυπνους τρόπους στις σύγχρονες κοινωνίες. Δε χρείαζεται πλέον η επιβολή στρατιωτικής δικτατορίας που προκαλεί επαναστάσεις. Τώρα παρακολουθείσαι και κάνεις ό,τι πρέπει χωρίς να νοιώθεις ότι σου το επιβάλλουν με τη βία.

  17. Factorx avatar
    Factorx 29/06/2008 21:14:07

    Μελετήστε στα σάιτ Μάκη Θέμου τι λένε ο ένας για τον άλλο και θα δείτε πολλά. Αξίζει τον κόπο. Κυρίαρχο πάντα το θέμα των μαχητικών αεροπλάνων

  18. Xase avatar
    Xase 29/06/2008 21:28:30

    Theodore, αμα δεν καταλαβες οτι ο Θ.Α. προσπαθησε να ανταλλαξει το DVD με την φυλακη και το προστιμο που τον περιμενε απο τα μαυρα 5,5 εκατ.Ε τοτε εισαι οντως αυτο που λες.Ο Θ.Α. πρεπει να παει μεσα γιαυτο ακριβως το πραγμα, οπως και αυτοι που συναλλαχτηκαν μαζι του. Αν ησουν εσυ, θα ησουν ηδη μεσα.

  19. μπάμιας avatar
    μπάμιας 29/06/2008 21:38:55

    ανώνυμε 9:14

    τι σχέση έχει ο νεοταξίτκος οολοκληρωτισμός με την ανύπαρκτη ή την ελληνικής εκδοχή δικαιοσύνη (και περί δικαίου λαϊκό αίσθημα;)

    φταίει η υφισταμένη ταναπού; ή ο προϊστάμενος καταπιεστής χοντρός μπάμιας;

    φταίει ο Χριστοφοράκος; ή φταίνει οι 300 με τους νόμους τους και οι ζήτουλες, μακρυχέρηδες της εκτελεστικής εξουσίας;

    φταίει ο νεοταξισμός ή οι «ανεξάρτητοι» διακστικοί;

    φταίνε οι «υπερεσίες» ή το Μαξίμου;

    Τα μαχητικά αεροπλάνα δεν είναι για την άμυνα! Είναι σχεδιασμένα για την μίζα. Αυτό δεν έιναι νεοταξικό, είναι νεοελληνικοθωμανικό.

  20. Theodore avatar
    Theodore 29/06/2008 22:22:40

    Aσε να βγει φιλε μου η ακρη και μετα τα ξανασκεφτομαστε.
    Και στο φιναλε, εγω δεν καταλαβαινω, τη λογικη του "κακουργηματος" για το συγκεκριμενο παραπτωμα πιο πολυ,αφου το εχω συνδεσει, με αλλα πολυ σοβαρα αδικηματα. Ληστειες, φονους κλπ.
    Το να δειξεις μια τσοντα στο αφεντικο του "πρωταγωνιστη" της,για οποιο λογο και να το κανεις, για τη δικη μου λογικη, ουτε πλημελημμα δεν ειναι.Οχι κακουργημα!
    Τσοντα!Πφφ!
    Εαν ειναι αληθεια, αυτα που λεει το θηλυ μελος του σοου, γι αυτα που εκανε ο φτερωτος χοντρος,τοτε, ατυα, ΕΙΝΑΙ κακουργηματα. Οχι η επιδειξη.
    Και κατι για να καταλαβετε την σχιζοφρενεια στην οποια εχουμε φτασει, σε σχεση με τα περιφημα προσωπικα δεδομενα.
    Εχθες, ακουγα τιβι το πρωι και ειδα ανθρωπο, να σκουζει, ναι αυτο, γιατι εχοντας χασει αρκετα αυτοκινητα, που του τακλεβαν συνεχως, εβαλε καμερες και ατες, επιασαν τον κλεφτη.
    Πηγε λοιπον ο ανθρωπος τις κασεττες στην "Αστυνομια" και αυτη πολυ απλα, καλεσε τα καναλια και τους ταδειξε.
    Αυτα, εβγαλαν τις σκηνες στον "αερα" και τοτε ο κλεφτης, επειδη εθιγη, εκανε μηνυση στο θυμα του και αυτο ΔΙΚΑΣΤΗΚΕ ΚΑΙ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΤΗΚΕ σε 6 μηνες φυλακη!!!
    Και ακολουθει και αγωγη απο τον ιδιο κλεφτη!!!!
    Καταλαβατε για τι πραμα μιλαω;
    Φωναζει ο κλεφτης, για να φοβηθει ο νοικοκυρης.
    Και κατι τελευταιο.
    Ο κλεφτης δικαστηκε και καταδικαστηκε, σε 10 μηνες φυλακη, ΜΕ ΑΝΑΣΤΟΛΗ.
    Αυτη ειναι δικαιοσυνη κατα τη "σοβαρη" αποψη σας;
    Οταν κανουν το ιδιο και σε σας, να δω τι θα λετε τοτε.

  21. ira avatar
    ira 29/06/2008 22:29:06

    θα είχε διευθετηθει το θέμα της διορισμος. εννοούσα το αλισβερισι συνουσία=εργασία η κάνετε ότι δεν καταλαβαίνετε τώρα. Η της άρεσε να συνουσιάζεται με τα 120 κιλά άτομο? η κοπέλα επεσε θύμα όπως πέφτουν πολλές εν γνώση τους βέβαια σε όλους τους χώρους. Ο θέμος τι ήθελε να βγάλει απο την κολασμένη κατάσταση ψωμί? επεσε ο ίδιος στην κόλαση.

  22. Dennyl avatar
    Dennyl 29/06/2008 22:43:05

    Ρε συ Ira, καταλαβαίνω τι λες, αλλά και πάλι δεν μπορούμε να κατηγορούμε μόνο το χοντρό σ'αυτό το αλισβερίσι. Δεν θα το κάνανε όλες οι κοπέλες αυτό. Και δεν τη θεωρώ ένα αθώο κορίτσι που έπεσε θύμα. Μορφωμένη είναι, έξυπνη είναι, ήξερε πάρα πολύ καλά τι έκανε. Ο χοντρός και ο οποιοσδήποτε που έχει λεφτά ή εξουσία έχει μάθει να παίζει έτσι. Το θέμα είναι ότι δεν θα "παίζανε" όλες οι κοπέλες με το χοντρό!
    Όταν λες η "κοπέλα επεσε θύμα όπως πέφτουν πολλές εν γνώση τους βέβαια σε όλους τους χώρους" τι ακριβώς εννοείς? Όταν είναι κάτι εις γνώσει σου, δεν είσαι θύμα. Είσαι συνεργός. Και είναι ακριβώς όπως το είπες παραπάνω: ένα αλισβερίσι. Η μία δίνει τα νιάτα της και την ομορφιά της και ο άλλος το χρήμα ή/και την εξουσία. Είναι τόσο απλό.

  23. Lara avatar
    Lara 29/06/2008 22:46:18

    Ηρα
    γραφεις...εννοουσα το αλισβερισι συνουσια=εργασια
    δηλ. θες να μας πεις οτι ο χοντρουλης ηγειτο οχι του Υππο, αλλα ενος οικου ανοχης με θηλυκη πελατεια, εδραζοντας μεσα στους κολπους του Υππο και ασκωντας πρακτικη εφαρμογη σε χωροοικογενειακο.
    Παψε να κατηγορεις τη γυναικα, που πανω στην απογνωση πουλα το κορμι της για μια θεση στον ηλιο,
    αφου ετσι απαιτει ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ, που παλεψαν οι αναξιοι πολιτικοι να εδραιωσουν.
    Τη γυναικα να γονατιζει μπροστα στον Εφεντη Τουρκαλβαναρο, εκλιπαρωντας για μια θεσουλα ανταλαξιμη με τα σεξουαλικα βιτσια του καθε Μογγολου προισταμενου.

    λαρα

  24. agrotis avatar
    agrotis 29/06/2008 23:16:55

    Και μη ξεχνάτε τους Κορσικάνους, την ίδια γλώσσα μιλούν, θέλουν και ανεξαρτησία από τη Γαλλία.

  25. ira avatar
    ira 29/06/2008 23:42:16

    τέλος πάντων ελπίζω το καλύτερο για όλους και για το θέμο αυριο. αλλα πιο πολύ ελπίζω το καλύτερο για κάτι φτωχαδάκια που κοιτάνε πως θα βγαλουν τον επιουσιο αυριο. ο θέμος και η παρέα ολη το λυσε το πρόβλημα. Τα μεγαλα κοινωνικά προβλήματα ποιος θα λύσει που ο κόσμος υποφέρει από σοβαρά προβλήματα και ακούει και τα εκατομμύρια να πεφτουν βροχή στους λογ/μούς. καληνύχτα και εύχομαι ο καθένας από το μετεριζι του να διδάξει αυριο λίγη ανθρωπια.

  26. ira avatar
    ira 29/06/2008 23:47:48

    και ο χοντρούλης ναι έχω ακούσει ότι το πήγαινε το γράμμα που λένε στην αργκο. ειχε πολύ αναλώσιμο υλικό.

  27. nikoleta avatar
    nikoleta 29/06/2008 23:50:33

    MHN KΛΑΙΤΕ ΓΙΑ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ...ΚΛΑΨΤΕ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΠΗΡΑΝ ΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΟΙ ΤΡΑΠΕΖΕΣ...

  28. μπάμιας avatar
    μπάμιας 30/06/2008 00:00:44

    επιμένω, ακούγεται τίποτα, αλλά ότι και να της σούρνετε, η Τσέλου είναι μέσα.

    Δηλαδή ο χοντρός, ο προϊστάμενος την χρησιμοποιούσε για σταχτοδοχείο, αυτή ήθελε να λύσει το πρόβλημά της και φταίει αυτή;

    Κάμποσοι εδώ έχουν γυναικέια ονόματα, το θεωρείτε δίκαιο αυτό που γίνεται; Στον πολιτισμένο κόσμο θα γινόταν συλλαλητήρια για να ελευθερωθεί το θύμα και να μπεί μέσα ο θύτης.

  29. Dennyl avatar
    Dennyl 30/06/2008 00:09:21

    Μπάμια, πιστεύω ότι η Τσέκου δεν θα έπρεπε να είναι μέσα, ενώ ο χοντρός θα έπρεπε όντως να είναι μέσα. Απλώς δε μου αρέσει να το παίζουνε μετά κάτι τέτοιες κοπέλες 'αθώα και ανυπεράσπιστα θύματα'. Γιατί βγαίνουν και τα καταγγέλλουν μόνο αν ο άλλος δεν τηρήσει την 'συμφωνία'. Ενώ αν όλα πάνε όπως τα υπολογίζουνε, όχι μόνο δεν βγάζουν κουβέντα, αλλά το παίζουνε και έξυπνες και μαγκιόρες, που με την καπατσοσύνη τους τα καταφέρανε να κοροϊδέψουν τον όποιο χοντρό/γέρο κλπ για να του φάνε τα λεφτά, να πάρουν γενικά ό,τι ήθελε η καθεμία.

  30. ira avatar
    ira 30/06/2008 00:44:19

    δηλαδη Dennyl θέλεις η σημερινή κυρία σπουδαιοπούλου να σου πει πως εγινε σπουδαία? Ε τότε να μας μας πουν όλοι πως έγιναν σπουδαίοι.
    Η κοπέλα ήταν το θύμα και αν ήταν αντρας ο Θέμος αυριο ανεξάρτητα τι θα γίνει με αυτόν να την αποκαταστήσει με μια δημόσια δήλωση.

  31. Dennyl avatar
    Dennyl 30/06/2008 00:58:12

    Όχι, δε θέλω να μου πει κανείς τίποτα. Απλώς να μην κλαίγεται αν δεν πραγματοποιούνται τα μεγαλόπνοα σχέδιά του θέλω. Ξέρεις πόσες κοπέλες πεινάνε αλλά δεν κάνουνε με τίποτα αυτό που προσπάθησε να κάνει η Τσέκου?
    Επαναλαμβάνω πάντως ότι δεν θεωρώ ότι θα έπρεπε να βρίσκεται στη φυλακή. Σ'αυτό το θέμα είναι θύμα όντως, γιατί, άθελά της ίσως, μπλέχτηκε σε μια ιστορία με πολλά και πολύ ισχυρά κεφάλια, και φυσικά αυτή είναι ο πιο σδύναμος κρίκος... Όσο για το Θέμο, ελπίζω και πιστεύω να το καταλαβαίνεις κι εσύ ότι δεν πρόκειται να γίνει αυτό που εύχεσαι... Αν μπορούσαν να βγάλουν την Τσέκου υπεύθυνη για όλα και να τη χώσουν μέσα ισόβια, θα το έκαναν...

  32. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 30/06/2008 00:58:36

    Ο Θέμας θα προφυλακισθεί. Ήδη βρίσκεται υπό διακριτική παρακολούθηση, γιατί είχαν πληροφορίες ότι μπορεί να φύγει, (δεν του απαγορεύεται η έξοδος από την χώρα). Αυτό έλεγε την Παρασκευή η "πιάτσα" των δικηγόρων.

  33. πανέξυπνη avatar
    πανέξυπνη 30/06/2008 01:37:11

    Θλίβομαι πραγματικά γι αυτή την κοπέλα. Θλίβομαι για την κατάντια του τόπου μας και της εξουσίας (της κάθε εξουσίας), που αντί να χρησιμοποιήσει την αξιοκρατεία σαν μέσο εύρεσης της πολυπόθητης εργασίας κι επομένως το «χτίσιμο» της ζωής του κάθε πολίτη της χώρας μας, χρησιμοποιεί τις «πλάγιες» οδούς και τις σεξουαλικές ορέξεις, του κάθε ασήμαντου ανθρωπάκου που βρέθηκε σε θέση περίτρανη.
    Κάγκελα του έπρεπαν, αλλά να είναι πίσω απ’ αυτά κι όχι αυτά που τελικά του έσωσαν την ζωή

  34. πανέξυπνη avatar
    πανέξυπνη 30/06/2008 01:39:03

    Και για να εξηγούμαι ακόμη καλύτερα, άσχετα από τις δικές της "απελπισμένε" ευθύνες, ευχαρίστως θα έβγαινα πρώτη να διαμαρτυρηθώ για τον εγκλεισμό της στη φυλακή.

  35. μπάμιας avatar
    μπάμιας 30/06/2008 02:49:19

    ξεχάστε τα πολιτικά, ξεχάστε τις μίζες, ξεχάστε τα νεοταξικά (τι είναι αυτό τέλος πάντων...)

    το θύμα...και ο θύτης. Το κάτω χέρι, το πάνω χέρι.
    Η εξουσία, η δούλη.

    Εμείς είμαστε η Τσέκου.

  36. ira avatar
    ira 30/06/2008 11:24:12

    ΝΕΟΤΑΞΙΚΑ αγαπητέ μπαμια σημαινει η νέα τάξη πραγμάτων η τέχνη της πολιτικής ορμώμενη κυρίως απο τις ΗΠΑ αν διαβάσεις Νοαμ Τσομσκυ θα καταλάβεις. Στην χώρα μας το φαινόμενο έχει μεγάλη ανάλυση και δεν ειμαι ειδικη επί των θεμάτων. Αλλα΄έχει να κάνει με την ισχύς των νόμων η οποία είναι μία απλή ενόχληση στο πολιτικό κατεστημένο και στο "κράτος-κακοποιός" να είμαστε απλοί παρατηρητές χωρίς δυνατότητα παρέμβασης. δεν χρειάζεται να αλλαξουμε το πολιτικό συστημα την νοοτροπία αλλαξτε της αρπαχτής. και κάπου κάπου να γίνονται μαθήματα ήθους και ανθρωπιας.

  37. STAVROS avatar
    STAVROS 30/06/2008 11:40:42

    Ο τυχοδιώκτης παιδοβούβαλος χοντρούλης θα πάει οπωσδήποτε μέσα, τα στοιχεία είναι ΣΥΝΤΡΙΠΤΙΚΑ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ.
    Επιτέλους, άς πληρώσει και ένας απατεώνας δημοσιογράφος, ειδικά όταν πιάνεται επ'αυτοφώρω να "κλέπτει οπώρας".
    Μέχρι σήμερα οι μεγαλο-δημοσιογράφοι είναι οι δημόσιοι εισαγγελείς που κατηγορούν όλους τους άλλους εκτός από το συνάφι τους.
    Είναι εξοργιστικό αυτό διότι και ο τελευταίος Έλληνας ξέρει τί λεφτά βγάζουν και πόσο εύκολα απειλούν και συκοφαντούν πολιτικούς και επιχειρηματίες.
    Τέλος εποχής.

  38. μπάμιας avatar
    μπάμιας 30/06/2008 13:17:05

    ira, ούτε πολλά αγγλικά ξέρω, και γενικά βασίζομαι στην κοινή λογική. Η κοινή λογική είναι ότι δεν χρειάζονται παχειά λόγια και βαρειές εκφράσεις για να δικαιολογήσεις ότι είμαιστε σαλαμούρια και κλεφτρόνια και οι πιο διεφθαρμένοι στην Ευρώπη.

    Η Αμερική, η νέα τάξη και ο Ραμσφελντ, δεν έχουν καμία σχέση με το ότι είμαστε κλεφτοκότάδες, με δικαστικό σύστημα που λέει, χωρίς να κοκκινίζει, ότι δεν βλέπει ανάμειξη πολιτικών στο θέμα Ζιμενς.

    Η νέα τάξη και ο Τσμόσκη, πως τον λένε, δεν έχουν σχέση με το ότι για όλο το θέμα Ζίμενς θα φταίει ο ...Χριστοφοράκος.

    Η νέα τάξη δεν φταίει που από όλο το σκυλολόϊ, μέσα είναι η φουκαρού η Τσέκου.

    Η νέα τάξη δεν φταίει που, αν εγώ ήμουν σημαντικός, και έλεγα τέτοια πράγματα δημόσια, θα μου έστελναν την πολεοδομία να δει αν έχω κανένα παράνομο μπαλκόνι, για τιμωρία που εκφράζομαι ασεβώς.

    Αυτά, για τις ταμπέλες και την ουσία των πραγμάτων.

    Άκου λέει «δεν βλέπουν ανάμειξη πολιτικών»! Δηλαδή τα λεφτά τα πήραν οι σουβλατζήδες!

  39. μπάμιας avatar
    μπάμιας 30/06/2008 13:19:40

    συγνώμη που επανέρχομαι ira, άλλο νέα τάξη και άλλο νεοοθωμανοελλαδοαρναουτομαφιόζικη τάξη

  40. μπάμιας avatar
    μπάμιας 30/06/2008 13:21:46

    και επειδή κοντεύω να σκάσω ira με το θέμα Τσέκου, μου λένε κάτι αμερικανάκια, ότι στην αμερική, αν η Τσέκου ήταν ακόμα μέσα, θα είχε διαδηλώσεις ολονύχτιες με κεράκια και πλακάτ από οργανώσεις κατά των διακρίσεων...άκου αφέλεια!

  41. Lara avatar
    Lara 30/06/2008 14:12:37

    Εμεις μπορουμε να την απελευθερωσουμε, αν το ζητησουμε.
    Εγγραφως απο το Υπουργειο Δικαιοσυνης
    κι αν η δραση μας θεωρηθει απορριπτεα
    τοτε ξερουμε που αλλου πουλανε πορτοκαλια.
    Στη φυλακη ανηκει ο
    Αναστασιαδης που με το πορνο ντι βι ντι
    εκβιαζει και εξαγοραζει απαλακτικο για ξεπλυμα μαυρων, που γυρνοφερνε στην Κεντρικη Ευρωπη
    διακινωντας τα ΠΑΡΑΝΟΜΑ
    και συνεληφθη στα Γαλλικα συνορα λιγο εξω απο τη Γενευη
    και
    ο Ζαχοπουλος που τη βιαζε σεξουαλικα για μια μονιμοποιηση στο υπουργειο του.

    Αφηστε την Τσεκου Ελευθερη γιατι η φωνη μας θα φτασει στα σκαλια της Ευρωβουλης.
    Δε θα δεχθουμε να πηδατε τις Ελληνιδες, που βρισκονται σε απογνωση Ανεργιας
    στα προθυρα πεινας και στερησης
    και στη συνεχεια να τις χωνετε φυλακη, οταν
    οι ποινικες και κολασιμες πραξεις σας παιρνουν το φως της δημοσιοτητας.
    Λαρα

  42. ira avatar
    ira 30/06/2008 14:17:22

    Καλά που είναι οι γυναικείες οργανώσεις? Μονο να διοργανώνουν κοσμικά γκαλά είναι? Οι γυναικες νομικοί όλες ας κοινητοποιηθούν για αυτή τη κοπέλα. Δεν υπάρχει ένας χάκερ να τους τρελάνει όλους με μηνύματα στο κυβερνοχώρο? μαζι της θα είναι και οι 155.000 μονογονεικές οικογένειες που κακοποιούνται καθημερινά να μεγαλώνουν μόνες τους παιδία χωρίς καμία πρόνοια. Εκανε ένα λάθος θα το πληρώσει τόσο ακριβά. δεν είναι δικαιοσύνη αυτή.
    Οποιος έχει τον τρόπο να της στείλει συμπαράσταση. εγω στέλνω μνμ συμπαράστασης.
    FACTOR κανε μία ανάρτηση για την κοπέλα και να δεις τι χαμός θα γίνει. δική σου επιλογη βέβαια. εγω σ ευχαριστώ που μου δινεις τη δυνατότητα να λέω αυτο που πιστευω

  43. ira avatar
    ira 30/06/2008 14:18:55

    λαρα συμφωνω απόλυτα

  44. μπάμιας avatar
    μπάμιας 30/06/2008 14:51:49

    φωνή λαού factorX...

  45. Lara avatar
    Lara 30/06/2008 15:11:40

    Που Ειναι Οι Γυναικειες Οργανωσεις::::::::::

    Σε αγροτοτουριστικα συμποσια και εκθεσεις σιροπιαστων και τηγαντιτας
    η σε κουζινομαγειρεματα της θειας

    απ' τα Τρικαλα
    με τη βαρεια τη γλωσσα
    ολο μιλαει για τραχανα
    βαζει την κοτα κλωσσα.
    Για να κλωσσησει τα πουλια
    να κοκκορισει η Φτελια.

    Καλα οι αλλες διαβασα του Γυμνασιου Θηλεων βολοδερνουν σε πενθημερο μεσα στις Τσεχικες αλκοολικες αναθυμιασεις.

    Και ποιος νοιαζεται για την Τσεκου;
    Κανεις δεν ειναι Ελληνας;
    Ολοι εισαστε διαβολοι,
    βαρβαροι
    κι αλλοκοτοι νταηδες;
    μολις τα σκουρα εμφανιστουν
    χανεστε απ' τις σελιδες;
    Βγεστε και ψεξτε τ' αδικο
    που καιει την κοπελια μας
    στο αυριο δεν ξερετε
    ερχεται και η Σειρα μας.

    Παραδιδω τη σκυταλη στον επομενο
    να συνεχισει την Αντιστροφη...............

    λαρα για παντα

  46. μπάμιας avatar
    μπάμιας 01/07/2008 11:22:06

    Η «παρωνυχίδα» είναι μέσα και η ουσία (και η συνουσία) είναι έξω. Αυτή είναι η Ελλάς.

  47. Lara avatar
    Lara 01/07/2008 11:54:25

    Μα τι φοβουνται να βγαλει στα φορα;
    αυτο που ολοι μας γνωριζουμε;;;;;;;;;
    Ο κοσμος το εχει τυμπανο
    λαρα

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.