#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
24/09/2012 10:15
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ένα δισ. δολάρια πληρώνουν οι Έλληνες το μονοπώλιο στα καύσιμα



Έκθεση – βόμβα του ΔΝΤ για την αγορά καυσίμων στην Ελλάδα, δημοσιεύει η αμερικανική εφημερίδα Wall Street Journal. Η έκθεση αναφέρει ότι την έλλειψη ανταγωνισμού στην αγορά στην Ελλάδα την πληρώνουν οι Έλληνες πολίτες με 1 δισ. δολάρια το χρόνο. Μάλιστα, στην έκθεση τονίζεται ότι ουσιαστικά υπάρχει ένα μονοπώλιο που έχουν συστήσει ΕΛΠΕ και Motor Oil, εταιρείες οι οποίες έχουν περιθώρια κέρδους διπλάσια απ' ότι στις υπόλοιπες χώρες. Και η εφημερίδα αναφέρει πως αν γίνει οποιαδήποτε προσπάθεια απελευθέρωσης της αγοράς στην Ελλάδα θα αντιδράσουν τόσο οι επιχειρηματίες όσο και οι εργαζόμενοι στα συνδικάτα, αλλά και οι χονδρέμποροι και οι τελωνειακοί υπάλληλοι. Αφήνει δηλαδή να εννοηθεί ότι υπάρχει ένα κύκλωμα το οποίο θα έχανε τα προνόμια ετών σε περίπτωση που κάποιος τολμούσε να φέρει διαρθρωτικές αλλαγές στην αγορά.

Όπως αναφέρεται στην έκθεση του ΔΝΤ, παρά την πενταετή ύφεση στην χώρα, την υψηλή ανεργία και τις επανειλημμένες προσπάθειες για το άνοιγμα της αγοράς, οι τιμές στην Ελλάδα παραμένουν πολύ υψηλές. Ένας από τους λόγους, σύμφωνα με το ΔΝΤ και άλλων αναλυτών, είναι ένας συνδυασμός οι ευνοϊκές ρυθμίσεις για τις εταιρίες που κυριαρχούν στην ελληνική αγορά και οι αυστηρές ρυθμίσεις που πνίγουν τους ανταγωνιστές τους. Οι προσπάθειες για την απελευθέρωση δεκάδων αγορών στην χώρα, συμπεριλαμβανομένων των νομικών υπηρεσιών και των κρουαζιερόπλοιων έχουν σημειώσει πολύ μικρή πρόοδο.

Η εφημερίδα φιλοξενεί και δηλώσεις του κυβερνητικού εκπροσώπου, Σϊμου Κεδίκογλου ο οποίος τονίζει: «Η καλύτερη λειτουργία της αγοράς καυσίμων είναι κάτι που θέλουμε να κάνουμε και θα εξετάσουμε κάθε πρόταση σχετικά με το πώς μπορούμε να το καταφέρουμε αυτό» και προσθέτει: «Ηδη έχουμε εντατικοποιήσει τους ελέγχους μας, γιατί γνωρίζουμε καλά ότι λόγω των υψηλών φόρων, η Ελλάδα έχει τους υψηλότερους φόρους καυσίμων στην Ευρώπη. Οι Έλληνες, λόγω της κρίσης, πληρώνουν πολύ υψηλές τιμές για τη βενζίνη».

Η έκθεση, σύμφωνα με την Wall Street Journal, παρουσιάζει μια σειρά από εμπόδια για την εγκατάσταση ανεξάρτητων παραγωγών φυσικού αερίου από την αγορά καυσίμων του εξωτερικού. Όλοι οι εισαγωγείς πρέπει να διαθέτουν εγκαταστάσεις και τα καύσιμα θα πρέπει να μεταφέρονται μόνο σε μεγάλα ρυμουλκούμενα δεξαμενόπλοια. "Αυτό καθιστά αδύνατη για τους ανεξάρτητους σταθμούς φυσικού αερίου τη μεταφορά καυσίμων στην Ελλάδα», αναφέρει η έκθεση.

Το ΔΝΤ αρνήθηκε να σχολιάσει σχετικά με το σχέδιο, αλλά επιβεβαίωσε την αυθεντικότητά του.

Τέλος όπως αναφέρεται στην έκθεση η  ελληνική αγορά είναι εξαιρετικά συγκεντρωμένη και ελέγχεται ουσιαστικά από δύο μεγάλα εγχώρια διυλιστήρια (ΕΛΠΕ και Motor Oil), προσθέτοντας ότι οι χαμηλότερες τιμές των καυσίμων θα μπορούσε να βοηθήσουν στην μείωση του πληθωρισμού στη χώρα περισσότερο από 1%. Επίσης όπως επισημαίνεται τα περιθώρια κέρδους για τα προϊόντα των καυσίμων στην Ελλάδα είναι από τα υψηλότερα στην Ευρώπη, στην περίπτωση δε του πετρελαίου θέρμανσης, περισσότερο από το διπλάσιο από το μέσο όρο της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

http://online.wsj.com/

ΣΧΟΛΙΑ

  1. βαγόνι avatar
    βαγόνι 24/09/2012 11:47:07

    Ουδέν το καινοφανές...αυτά είναι,ήδη,γνωστά,άν όχι στο ανειδοποίητο κοινό,
    τουλάχιστον σε ένα ευρύ κύκλο υποψιασμένων...τότε;
    Προτού η χώρα δεχτεί το "έξωθεν"στρίγμωμα,είχε προ πολλού μπλοκαριστεί
    "έσωθεν¨, με πολλαπλές ευθύνες και συνενοχές, με μικρά και μεγάλα κέρδη...
    Δεν πρόκειται περί απλών "καρτέλ¨,παντού υπάρχουν και αντιμετωπίζονται
    απο πραγματικές επιτροπές ανταγωνισμού...είναι καραμπινάτη συνέχεια του
    "καθ΄ημάς"κοτζαμπασισμού!

  2. ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
    ΣΤΕΛΙΟΣ 24/09/2012 12:00:19

    Ο τίτλος της άλλης ανάρτησης ("Θα τολμήσει ο Σαμαράς;")
    ταιριάζει και εδώ...

    Θα τολμήσει να μετατρέψει το πολίτευμα της χώρας απο Πλουτοκρατία σε Δημοκρατία?

  3. Τί να λέμε; avatar
    Τί να λέμε; 24/09/2012 12:07:10

    Αυτή η έκθεση αναρωτιόμουν αν θα βγει στη φόρα...
    Τώρα μπαίνουμε στο μεδούλι της κάθαρσις εκ των έξω...ο εχθρός εντός των πυλών. Καθώς μετά την απελευθέρωση της χώρας από τους Τούρκους, μας προέκυψε μία νέα Φεουδαρχία.
    Η ντόπια πολύχρωμη Φεουδαρχία η οποία ήλεγχε, και ελέγχει ακόμη, το σύνολο των κομμάτων...από τα δεξιά, μέχρι τα αριστερά...
    Αυτή η Φεουδαρχία είναι που αντιδρά σε κάθε μεταρρυθμιστικό σχέδιο...γιατί αν εφαρμοσθούν οι μεταρρυθμίσεις, τότε πάπαλα η Φεουδαρχία...
    Και ήταν η ίδια η Φεουδαρχία που εμπόδιζε ακόμη και τις έρευνες για αναζήτηση Ελληνικού πετρελαίου...ώστε αντί να το παράγουμε....να το εισάγουμε...μέσω αγωγών...

    • Tινα avatar
      Tινα @ Τί να λέμε; 24/09/2012 15:47:52

      Σε κανένα μεδούλι της κάθαρσης δεν μπαίνουμε.Απλοί θεατές είμαστε στον πόλεμο που ξεκινάει από τους μεγαλοκαρχαρίες ,ντόπιους και ξένους,για τον έλεγχο της ενέργειας.Την αρχή την είδαμε χθες με τα πρωτοσέλιδα του Χατζηνικολάου.Ή μήπως πιστεύει κανείς ότι ο στόχος του είναι η κάθαρση του πολιτικού συστήματος.Δεν γεννήθηκε χθες ούτε αυτός ούτε εμείς.Οι μεγάλοι παιχτες αλληλοσφάζονται και ίσως είναι και η μοναδική μας ελπίδα από αυτή τη σφαγή στο τέλος να αποδυναμωθούν ώστε η επιρροή τους να είναι μικρότερη.

  4. oapotetoios avatar
    oapotetoios 24/09/2012 12:07:36

    αυτά τα ξέρουμε...περιμένουμε να ανοίξει η αγορά,οι συντεχνίες,να επανιδρυθεί το κράτος ,να καταργηθεί δηλ το μισό και να γίνει σύγχρονο οργανωτικά, τεχνολογικά ,αλλά μόνο φόρους και περικοπες βλέπουμε στους ίδιους καιτ ους ίδιους
    και στην φοροδιαφυγή δηλαδή το τίποτα...υπάρχει τρομερή απογοήτευση κακά τα ψέμματα

    επίσης διαφωνώ με το άρθρο..τι θα πεί θα αντιδράσουν?τι μας νοιάζει τι θα κάνουν?ας χτυπάνε το κεφάλι τους στον τοίχο αν θέλουν!άκου θα αντιδράσουν..σιγά την τρομάρα.

  5. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 24/09/2012 12:14:29

    Τα γνωρίζαμε, αλλά τώρα μας κρεμάνε επίσημα και διεθνώς τα κουδούνια (που λέει και ο Φαήλος).
    Καιρός ήταν.
    Είμαστε επί πολλές δεκαετίες χώρα - παράδεισος των μονοπωλίων, των ολιγοπωλίων και των συννενοήσεων κάτω από το τραπέζι.
    Χώρα υπερεκμετάλλευσης των πολλών υπέρ των λίγων (και των φίλων τους).
    ¨Οχι μόνον στα καύσιμα.

  6. ορεσείβιος avatar
    ορεσείβιος 24/09/2012 12:42:59

    Εξω οι κατοχικές δυνάμεις που θέλουν να μας διαλύσουν...Ακου εκεί φτηνό πετρέλαιο..Εμείς θέλουμε το δικό μας, και ας είναι ακριβό.
    Εξυπνάδες της τρόικας και του ΔΝΤ.

    Το κακό με την δική μας ολιγαρχία είναι ότι ενώ πουλά συνήθως και παραμύθι πατρωτικό και εθνικό, δεν θέλει με τίποτε να φτιάξει ένα κράτος με στοιχειώδεις δομές..
    Ο Λάτσης πχ που κυβερνά, συνομιλεί με όλους του παγκόσμιους κυβερνητες, δεν είναι διατεθημένος να αλλάξει λίγο την δομή εξουσίας του ,και τα κέρδη του στην ελλάδα? Βλέπει και ξέρει πως λειτουργούν τα κράτη στα οποία ζεί απο τότε που έστησε την αυτοκρατορία του, μαζί με το νέο ελληνικό κράτος.
    Τα ερωτήματα.
    Είναι τόσο μεγάλα τα κέρδη και τα ποσά απο την ελλάδα που δεν μπορούν να καλυφθούν απο τα κέρδη των εταιρειών του εξαποδώ?
    Θέλει να κρατήσει ένα ιδιωτικό ,στην ουσία, κρατιδιστάν αρνούμενος κάθε αλλαγή στο καθεστώς του?
    Γιατί αν ήθελε ο ίδιος και ο βαρδινογιάννης, την επομένη τελείωνε το κύκλωμα με τα λαθραία καύσιμα .
    Δεν θέλουν και οι πολιτικοί , που είναι υπάλληλοι τους, δεν μπορούν να κάνουν διαφορετικά.
    επομένως μόνο απο έξω μπορεί να επιβληθεί η όποια αλλαγή, και επειδή ελέγχουν και τα ΜΜΕ (ποιοί πρωτοστατούσαν στην ατυχή αγανακτησμένη επανάσταση των δύο πλατειών?) ,είναι δύσκολο να γίνει...Οι τροικανοί είναι απόμακροι απο πολιτκά παίγνια και δεν κατέχουν γρύ απο την νοοτροπία του ελλαδιστάν μας...Μια χαψιά τους έχουν οι δικοί μας ,τους γραφειοκράτες.

    Κάπου στην μέση πρέπει να δοθεί μια λύση...Να κρατήσουν το δικό τους γωνιακό μαγαζί οι δικοί μας ,αλλά να δώσουν και κάτι,στα καύσιμα ή κάπου αλλου και στους ξένους.
    Αλλιώς θα βγούμε στους δρόμους για να υπερασπιστούμε το δικαίωμα λάτση και βαρδινογιάνννη να μας κλέβουν.
    Δεν θα είναι η πρώτη φορά.

    • Τί να λέμε; avatar
      Τί να λέμε; @ ορεσείβιος 24/09/2012 13:49:08

      Έχω και μία άλλη λύση: άνοιγμα της αγοράς με ταυτόχρονη αναζήτηση των Ελληνικών πηγών ενέργειας...ώστε αντί να το εισάγουμε, να το παράγουμε...αλλά τότε μάλλον θα ενοχληθούν οι δύο όμιλοι, ε; Δεν τους έκατσε και ο αγωγός, ε;
      Και δεν κατάλαβα, γιατί ντε και καλά να κρατήσουν το μαγαζάκι τους οι εν λόγω επιχειρηματίες;;;; Αρκετά δεν έφαγαν;;;

  7. VASILIS avatar
    VASILIS 24/09/2012 13:16:50

    Δεν μπορεί να διαφωνίσει κάποιος ότι υπάρχει καρτέλ στο χώρο. Όπως επίσης ότι το εγχώριο πολιτικό σύστημα δεν έκανε τίποτε για να το αλλάξει. Αυτό όμως που δεν πρέπει να περάσει απαρατήρητο, από το συγκεκριμένο δημοσίευμα, είναι οι αναφορές στο συνδικαλισμό και τα τελωνεία. Είναι η ώρα να βάλουμε το μαχαίρι στο κόκκαλο ταυτόχρονα στα καρτέλ αλλά και σε ότι τα συντηρεί, συνήθως υστερόβουλα. Επίσης οι δυσλειτουργίες, η πιο απαλή έκφραση που μπορώ να χρησιμοποιήσω, που παρατηρούνται σε τελωνεία και άλλες ευαίσθητες υπηρεσίες δεν αφορούν μόνο στα καύσιμα αλλά σε μεγάλο εύρος δραστηριοτήτων που πλήττουν όσους με υγιή τρόπο αντιμετωπίζουν το επιχειρείν. Ας κάνουμε λοιπόν το συντονισμένο βήμα και προς τις δύο κατευθύνσεις. Γιατί είναι πάντα δύο οι κατευθύνσεις σε μία στρεβλή κατάσταση.

  8. Κάποιος avatar
    Κάποιος 24/09/2012 13:34:28

    Με τελευταία αφορμή τα σχόλια του Ιουστινιανού και του Στέλιου. Αγαπητοί φίλοι, διαβάζω τις αναρτήσεις και τα σχόλια της ιστοσελίδας εδώ και καιρό κάνοντας χάζι.Ειλικρινά ακόμη δεν έχω καταλάβει. Αυτοσαρκάζεστε ή αυτοδουλεύεστε; Ο Σαμαράς τόλμησε. Την έκανε. Υπουργό. Υπουργό Τουρισμού.
    Την Όλγα.
    ΥΓ. Φαντάζομαι, τα προαναφερόμενα ονόματα ανήκουν στο λομπυ της δραχμής.
    .......... του Τσίπρα.

  9. factorx avatar
    factorx 24/09/2012 13:52:08

    Γιατί χρειάζεται να απολογείσαι που διαβάζεις το antinews; Ξέρουν τα ψευδώνυμά σας πουθενά και σας παρακολουθούν; Εμείς πάντως σας κατανοούμε πλήρως. Μπορείτε να μας παρακολουθείτε άνετα χωρις να συμφωνείτε μαζί μας.

  10. Πηνελόπη avatar
    Πηνελόπη 24/09/2012 14:01:41

    Χθές στο θέμα αναφέρθηκε ο Αlpha στο Mega μούγκα στη στρούγκα. Η έκθεση αναφέρεται και στην μη πληρωμή φόρων από τους εφοπλιστές ,αυτό το έπνιξε ο ΣKAY. Ελπίζω ο Σαμαράς να είναι αποφασισμένος να σπάσει αυγά,βεβαία αν αρχίσουν να τον πολεμάνε όλοι αυτοί οι μέρες του θα είναι λίγες. Θα δούμε.

    • Τί να λέμε; avatar
      Τί να λέμε; @ Πηνελόπη 24/09/2012 23:47:20

      Προσωπικά πιστεύω πως ο Σαμαράς έχει αντιληφθεί το γεγονός πως οι δυνάμεις εκ των έξω οι οποίες θέλουν να ξεμπερδεύουν με την Ελληνική μαφιόζικου τύπου Φεουδαρχία, είναι πολύ ισχυρότερες από τους Έλληνες Φεουδάρχες...κάτι το οποίο ίσως έχουν αντιληφθεί και οι Έλληνες Φεουδάρχες...υπάρχει ένας διαρκής παγκόσμιος πόλεμος κατά της διαφθοράς...
      Εφόσον ο Σαμαράς το έχει αντιληφθεί, τότε δεν τους λογαριάζει τους Φεουδάρχες...η αρχή του τέλους τους...

  11. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 24/09/2012 14:07:28

    Μια ερώτηση στους (τυχόν) γνωρίζοντες: Επιτρέπεται η χονδρική εισαγωγή επεξεργασμένων καυσίμων στην Ελλάδα από διυλιστήρια άλλων χωρών εντός ή εκτός ΕΕ (π.χ. γειτονικές έχουμε και των 2 κατηγοριών);
    Γιατί άν δεν επιτρέπεται, είναι και τύποις ολιγοπώλιο σχεδόν μονοπώλιο - 2 προμηθευτές όλο και όλο.

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Ο Θείος 24/09/2012 14:09:10

      Και στην περίπτωση αυτή, μάλλον υπάρχει μακροχρόνια διαρκής παραβίαση Κοινοτικής νομοθεσίας, υπέρ των 2 προμηθευτών ...

      • theo1611 avatar
        theo1611 @ Ο Θείος 24/09/2012 15:20:55

        Οι άδειες εμπορίας είναι διαφορετικές από τις άδειες διϋλισης και τις άδειες λιανικής.

        Προφανώς όλα επιτρέπονται, η αγορά πετρελαιοειδών είναι απελευθερωμένη.

        Τώρα αν είναι και ανταγωνιστική και γιατί μάλλον (κατά ΔΝΤ) δεν είναι, είναι άλλου παπά ευαγγέλιο

        • ορεσείβιος avatar
          ορεσείβιος @ theo1611 24/09/2012 18:06:19

          Μην είσαι τόσο σίγουρος...
          Κατ αρχάς θα πρέπει να έχει ,η εταιρεία εμπορίας, τεράστιες δεξαμενές με αποθέματα 2-3 μηνών, στην ελλάδα.
          Αμα υπάρχει εταιρεία που μπορεί να φτιάξει ,με άδειες, αποθήκες πετρελαιοειδών ,γράψτε μου...Προσφυγές, μελέτες ΜΠΕ και δεν συμαζεύεται...Εδώ δεν μπορείς να κάνεις ξενοδοχείο πόσο μάλλον αποθήκες,που σημαίνει λιμάνια,δεξαμενόπλοια κλπ.
          Ελεύθερη η διακίνηση πλην όμως δεσμευμένη,με τόσα δεσμά και αλυσίδες ,απο φορείς και υπηρεσίες που υποτίθεται προστατεύουν τους πολίτες, που ούτε ο Προμηθέας μπορεί να σπάσει.
          Τώρα πως γίνεται με αποθήκες και αποθέματα 3 μηνών οι αυξήσεις του αργού στην τζέντα να περνούν σε 30 δευτερόλεπτα στην λιανική και οι μειώσεις να χάνονται στον χωροχρόνο, είναι ένα άλλο ελληνικό θαύμα .
          Είναι αστείο να θεωρούμε ότι ο πρωθυπουργός της χώρας θα ξυπνησει ένα πρωί και χωρίς να ρωτήσει κανέναν θα αποφασίσει ότι τελείωσε η εποχή των ελλήνων πετρελαιάδων και των εξαποδώ προστατών τους, να μην το ξεχνάμε.
          Εναν τίμιο συμβιβασμό είναι το περισσότερο ου μπορούμε να περιμένουμε.

          Οι δικοί μας ολιγάρχες απέχουν παρασάγγες απο τους διεθνείς "εμπόρους" στην καπατσοσύνη και στο στήσιμο καταστάσεων.
          Να μην ξεχνάμε ότι ο Ωνάσης παραλίγο να πατήσει στην υπέρτατη αρχή της Αμερικής,όταν ήταν στις δόξες του...Εκεί όμως παιζόταν άλλα παιχνίδια και δεν τους έπαιρνε να αφήσουν έναν δαιμόνιο έλληνα να κυβερνήσει και επισήμως τον κόσμο.
          Ο Λάτσης μπορεί να είναι στα λίγα άτομα στον κόσμο που μπορεί να συνομιλεί και να βλέπει απο ομπάμια,μέρκελ,τσάβες κλπ όποτε θέλει...
          Και εμείς φωνάζουμε ότι ο Σαμαράς θα πρέπει να τον ξαποστείλει...
          Στα κυβικά μας παιδιά, στα κυβικά μας...

          ΥΓ.Τα αποθέματα πρέπει να υπάρχουν για λόγους στρατηγικής ασφάλειας ,πόλεμος στην τουρκία δηλαδή. Ετσι θυμάμαι ότι αναγράφονταν πριν πάρα πολλά χρόνια,όταν προφανως κάποιοι προσπαθούσαν να εισάγουν απευθείας απο ιταλία μεριά θεωρώντας αποθέματα ασφαλείας τις εκεί αποθήκες τους.
          Γιατί να είναι πιό ασφαλή τα αποθέματα πετρελαίων στην ελευσίνα απο την νάπολη πχ σε περίπτωση πολέμου με τουρκία ,αυτό είναι ένα άλλο ελληνικό θαύμα,όπως τόσα άλλα.
          Εδώ θεραπεύουμε τυφλούς και μάλιστα τους μαθαίνουμε και οδήγηση, στις βενζινες θα κολώσουμε?

          • theo1611 avatar
            theo1611 @ ορεσείβιος 24/09/2012 18:43:54

            Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου μια και άρχισες να μας εξηγείς τα ευαγγέλια.

            Εδώ ολόκληρες Shell και BP την έκαναν!!!

            Ή μήπως είδες καμμία νέα αίτηση για επενδύσεις στη διύλιση πετρελαίου από νέους επενδυτές?

            Είναι εξαιρετικά περίπλοκο το ζήτημα λόγω κλίμακας, κάτι αντίστοιχο και με την αγορά ηλεκτρικής ενέργειας.

            Είναι όμως άλλο θέμα πόσες εταιρείες μπορούν οικονομικά να δραστηριοποιούνται στους διάφορους τομείς της ενέργειας και άλλο θέμα αν θέλουν από τη μικρή ελληνική αγορά να βγάζουν κέρδη Αμερικής!!!

  12. Κάποιος avatar
    Κάποιος 24/09/2012 14:22:16

    Αγαπητέ Factorx :
    Ασφαλώς και ακούω και διαβάζω ανθρώπους με τους οποίους μπορεί να διαφωνώ. Κυρίως αυτούς. Όμως έχουν επιχειρήματα.
    Στην σελίδα αρχικά με έφερε το όνομά της. Επειδή συμβαίνει να είμαι ένας παλιός αναγνώστης του περιοδικού Αντί, του οποίου την ύπαρξη πιθανολογώ αγνοούν οι περισσότεροι σχολιαστές εδώ.
    Περίμενα η σελίδα να αποτελέσει ένα χώρο έκφρασης της ''πεφωτισμένης'' Δεξιάς . Αντ αυτού βλέπω με λύπη μου να έχει μετατραπεί σε Γαλάζιο καφενείο.
    Τέλος, δεν κατανοώ αυτά τα περί ψευδώνυμων και παρακολουθήσεων δεδομένου οτι δεν χρωστώ τίποτε σε κανέναν και τα αντιπαρέρχομε.

  13. Jimakos avatar
    Jimakos 24/09/2012 16:55:45

    Μήπως λέω, κάποιες κινησεις απο τα ΕΛΠΕ δεν αρέσουν στα αμερικανάκια κι άρχισαν τα επικριτικά δημοσιεύματα και το βατοπέδι Νο2; Με ποιούς μιλάνε στα ΕΛΠΕ για εξαγορα;

  14. LEWNIDAS avatar
    LEWNIDAS 24/09/2012 17:17:04

    λατσης βαρδινογιαννη ελεγχουν την αγορα πετρελαιου!! και εσεις θεωρειται οτι υπαρχει ελληνας πολιτικος που θα τα βαλει με αυτους τους 2?

    • Τί να λέμε; avatar
      Τί να λέμε; @ LEWNIDAS 24/09/2012 23:57:24

      Ελέγχουν τις εισαγωγές πετρελαίου....και αντιστέκονταν σε κάθε προσπάθεια αναζήτησης Ελληνικών γαιανθράκων...ειδικά ο Λάτσης μέσω του Καραμανλή προσπαθούσε να πείσει τους Έλληνες για την αναγκαιότητα του Μπουργκάς-Αλεξανδρούπολη...και ενώ οι Αμερικανοί και οι Νορβηγοί απορούσαν καθώς η Ελλάδα διαθέτει αποθέματα φυσικού αερίου στα νότια της Κρήτης...με λίγα λόγια, Λάτσης, Βαρδινογιάννης και Καραμανλής ήθελαν να τα εισάγουμε αντί να τα εξορύξουμε. (πρέπει να αναζητηθούν τυχόν ευθύνες παλαιοτέρων υπουργών ενέργειας για πράξεις τους με τις οποίες σταματούσαν τις έρευνες;;; Ποιοί ωφελούνταν από αυτές τις πράξεις; Κάποιοι παλαιοί υπουργοί ενέργειας ούτε που ακούγονται..έχουν λουφάξει...)
      Για να απαντήσω τώρα στο ερώτημά σου: δεν περιμένω από τους παρόντες Έλληνες πολιτικούς να τα βάλουν με Λάτση-Βαρδινογιάννη: άλλοι, εκ των έξω θα τα βάλουν-τα έχουν βάλει ήδη...καθότι είναι πολύ ισχυρότεροι...προσωπικά χαίρομαι γι'αυτό.

  15. Χρ.Δ avatar
    Χρ.Δ 24/09/2012 17:32:54

    @Lewnidas
    εισαι 100% ευστοχος!!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.