#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
02/12/2010 21:05
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ένα βακτηρίδιο που αλλάζει τα δεδομένα της ζωής, είναι τελικά το μυστικό της NASA


H παράξενη, αλμυρή λίμνη Μόνο στη Καλιφόρνια αποκάλυψε ένα απόκοσμο βακτηρίδιο που ενσωματώνει στο DNA του το δηλητηριώδες στοιχείο αρσενικό -και αυτή η παραξενιά του κάνει την ύπαρξη εξωγήινης ζωής να φαίνεται ακόμα πιθανότερη, σύμφωνα με την σημερινή πολυαναμενόμενη  ανακοίνωση των επιστημόνων της NASA. Η ανακάλυψη, που θα δημοσιευτεί την Παρασκευή στο περιοδικό Science, αποκαλύφθηκε από τους επιστήμονες λίγο πριν από τη συνέντευξη Τύπου της NASA, που έχει προγραμματιστεί για την 21.00 (ώρα Ελλάδας).

Τα ευρήματα αυτά αποδεικνύουν το πόσα λίγα γνωρίζει η επιστήμη για τις διάφορες μορφές ζωής στη γη, και επεκτείνουν το χώρο της αναζήτησης ζωής σε άλλους πλανήτες. «Τα ευρήματά μας αποτελούν υπενθύμιση ότι η ζωή όπως την ξέρουμε μπορεί να είναι πολύ πιο ευέλικτη από ότι υποθέτουμε ή μπορούμε να φανταστούμε» δήλωσε η Felisa Wolfe-Simon  του Ινστιτούτου Αστροβιολογίας της NASA, και μέλος της ερευνητικής ομάδας.

Στη συγκεκριμένη λίμνη της Καλιφόρνια, δεν μπορούν να ζήσουν ψάρια, ευδοκιμούν όμως τα βακτήρια. Το συγκεκριμένο που ανακαλύφθηκε, τo GFAJ-1 έχει τη δυνατότητα να μπορεί να χρησιμοποιεί ένα δηλητήριο, το αρσενικό, ως δομικό λίθο για το γενετικό υλικό του και είναι η πρώτη γνωστή μορφή ζωής που χρησιμοποιεί και αρσενικό εκτός από άνθρακα, υδρογόνο, άζωτο, οξυγόνο, θείο και φώσφορο. «Μπορεί να αναπτυχθεί είτε με φώσφορο είτε με αρσενικό. Αυτό το καθιστά πολύ αλλόκοτο» αναφέρει ο Paul Davies  της NASA. Εκτίμησε μάλιστα ότι η ανακάλυψη αυτή ενισχύει την πεποίθηση ότι δεν είμαστε μόνοι στο Σύμπαν: «Αν κάτι εδώ στη Γη μπορεί να κάνει κάτι τόσο απρόσμενο, τι άλλο μπορεί να κάνει η ζωή που δεν έχουμε δει ακόμα;» αναρωτήθηκε.

Reuters

ΣΧΟΛΙΑ

  1. loretta avatar
    loretta 02/12/2010 21:12:41

    e.t phone home!!

  2. Orestios avatar
    Orestios 02/12/2010 21:16:38

    Βρήκαν ένα γήινο βακτήριο και επειδή είναι "διαφορετικό" το είπαν εξωγήινο?
    Επιπλέον με ένα λογικό άλμα έβγαλαν το συμπέρασμα πως αφού υπάρχει εδώ κάτι τόσο "αλλόκοτο" (που για την επιστήμη τίποτε δεν είναι αλλόκοτο και όλα έχουν μια εξήγηση) τότε η εξωγήινη ζωή θα είναι αλλόκοτη.
    Μάλλον είναι αλλόκοτο το κεφάλι τους.

    • παγωτατζής avatar
      παγωτατζής @ Orestios 02/12/2010 21:22:30

      They do know...
      Απλώς βρίσκουν δικαιολογίες να πλασσάρουν την ιδέα γλυκά-γλυκά..
      Πώς λέμε ότι μας κάνει εμάς ό ΓΑΠ;; Θα συνηθίσουμε λίγο λίγο..Ε! αυτό

      • Orestios avatar
        Orestios @ παγωτατζής 02/12/2010 21:35:09

        Η ανακοίνωση της NASA είναι ένα φιάσκο.
        Τί και αν υπάρχει βακτήριο που χρησιμοποιεί το αρσενικο?
        Εφ' όσον είναι στη γη είναι γήινο.
        Όλα τα υπόλοιπα είναι εικασίες και μάλιστα παρακινδυνευμένες

        • tsilivithras avatar
          tsilivithras @ Orestios 02/12/2010 21:50:22

          Το βακτήριο που χρησιμοποιεί αρσενικό για να αναπαραχθεί είναι γνωστό εδώ και αιώνες.

          Αποτελείται από μια τεράστια μαύρη τρύπα περιστοιχισμένη από λόφους και πεδιάδες που έχει την τάση να καταλύει τις άμυνες του οργανισμού μας και να "αφαιμάζει" ενεργειακά αποθέματα και τραπεζικούς λογαριασμούς...

          Εδώ και αιώνες προσπαθούμε να αποδείξουμε ότι το εν λόγω βακτήριο ουδεμία σχέση έχει με την εξελικτική αλυσίδα του γένους μας.

          Science my ass...

          • Orestios avatar
            Orestios @ tsilivithras 02/12/2010 21:54:51

            Τα βακτηρίδια που αντί για οξυγόνο χρησιμοποιούν χαλκό τα ξέρεις?
            Ή τα άλλα που καταναλώνουν θείο?
            Εκείνα που ζούν σε θερμοκρασίες κοντά στους 400 βαθμούς?
            Το ότι ανακαλύπτουμε ακόμη και τώρα την γη δεν σημαίνει πως είναι τα νέα ευρήματα εξωγήινα.
            Η εξελικτική διαδικασία είναι ενεργή κατάσταση και αυτό είναι το φαινόμενο της ζωής, που προσαρμόζεται ακόμα και σε αντίξοες για εμάς συνθήκες.

          • (A)θανάσης avatar
            (A)θανάσης @ tsilivithras 03/12/2010 00:40:24

            Πως και δεν πέσανε ορδές από φεμινίστριες να σε φάνε ρε τσιλι μ'αυτά που γράφεις?

          • tsilivithras avatar
            tsilivithras @ tsilivithras 03/12/2010 09:30:01

            Επειδή ήταν πολύ γ*μιστερό σχόλιο, διατυπωμένο διακριτικά και κωδικοποιημένο κάτω από ισχυρό κώδικα σαρκαστικού χιούμορ.

      • tsilivithras avatar
        tsilivithras @ παγωτατζής 02/12/2010 21:42:04

        Τhey don't know shit...but hey wtf...neither does GAP, right?

        • Orestios avatar
          Orestios @ tsilivithras 02/12/2010 21:48:08

          Το GAP είναι αλλόκοτο πραγματικά.
          Σήμερα ανακάλυψε νέο "εξωγήινο" εργαλείο λέει.
          Γιατί οι σοσιαλιστές πάντα είναι καινοτόμοι.
          Ξέρετε ποιό είναι αυτό το εργαλείο?
          Η φορολογία!!!!!!!!!!!!!

        • loretta avatar
          loretta @ tsilivithras 03/12/2010 01:04:17

          ...γιαυτο ειπα και γω...ET PHONE HOME...
          Δεν εβλεπες spielberg οταν ησουν μικρουλης???

          • tsilivithras avatar
            tsilivithras @ loretta 03/12/2010 09:32:28

            Όταν ήμουν μικρούλης έβλεπα Samantha Fox.
            Έκτοτε πίστεψα στον θεό και ποτέ δεν προβληματίστηκα για ΑΛΛΗ μορφή εξελικτικής αλυσίδας.

            Too bad she's a dyke...

    • lampros avatar
      lampros @ Orestios 02/12/2010 21:45:41

      Βρήκαν ένα γήινο βακτήριο και επειδή είναι “διαφορετικό” το είπαν εξωγήινο?
      Επιπλέον με ένα λογικό άλμα έβγαλαν το συμπέρασμα πως αφού υπάρχει εδώ κάτι τόσο “αλλόκοτο” (που για την επιστήμη τίποτε δεν είναι αλλόκοτο και όλα έχουν μια εξήγηση) τότε η εξωγήινη ζωή θα είναι αλλόκοτη.
      Μάλλον είναι αλλόκοτο το κεφάλι τους.

      Μάλλον πρόχειρο και «αλλόκοτο» είναι το σχόλιο που έγραψες...

      Ούτε η ΜΙΑ δήλωση σε δημοσιογράφο που παραθέτει το άρθρο, ΕΝΟΣ επιστήμονα, συνιστά επιστημονικό πόρισμα, αλλά ούτε είπαν πουθενά αυτά που τους επικρίνεις ότι είπαν. Ούτε «εξωγήινο» το είπαν, οι επιστήμονες, ούτε είπαν ότι η «εξωγήινη ζωή θα είναι αλλόκοτη».

      Λέει:

      «Μπορεί να αναπτυχθεί είτε με φώσφορο είτε με αρσενικό. Αυτό το καθιστά πολύ αλλόκοτο» αναφέρει ο Paul Davies της NASA.

      Και πράγματι, δεν ξέρουμε ΚΑΝΕΝΑ άλλο οργανισμό που να το κάνει αυτό. Αυτό το καθιστά αλλόκοτο.

      Εκτίμησε μάλιστα ότι η ανακάλυψη αυτή ενισχύει την πεποίθηση ότι δεν είμαστε μόνοι στο Σύμπαν: «Αν κάτι εδώ στη Γη μπορεί να κάνει κάτι τόσο απρόσμενο, τι άλλο μπορεί να κάνει η ζωή που δεν έχουμε δει ακόμα;» αναρωτήθηκε.

      Αυτό σημαίνει ότι αν η ζωή μπορεί να αναπτυχθεί και τελείως διαφορετικά, με τρόπο που δεν γνωρίζαμε μέχρι τώρα, τότε μπορεί να υπάρχουν και άλλες εκδοχές της που δεν γνωρίζουμε...

  3. Αλέξανδρος avatar
    Αλέξανδρος 02/12/2010 21:34:06

    Αν κατάλαβα αυτό το διαφορετικό βακτήριο θα μπει σταδιακά ή πιο σωστά θα κάνει δικές του αλυσίδες dna λογικά επικίνδυνες για τον άνθρωπο..

  4. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 02/12/2010 21:35:25

    Το συγκεκριμένο εύρημα μας δείχνει ότι υπάρχουν οργανισμοί εδώ στη γη που όμως εξελίχτηκαν από κάποιον άλλο πρόγονο, διαφορετικό αυτού από τον οποίο εξελίχθηκαν όλοι οι υπόλοιποι οργανισμοί που ξέρουμε. Άρα θεωρητικά μπορεί να υπάρχει μια άλλη άγνωστη σκιώδης βιοσφαιρα στον πλανήτη μας.

    • Orestios avatar
      Orestios @ Strange Attractor 02/12/2010 21:48:44

      Ε, και?

      • αποκατάσταση avatar
        αποκατάσταση @ Orestios 02/12/2010 22:07:12

        Ο Faraday κατασκεύασε ένα πρότυπο δυναμό.
        Σε μια επίσκεψη στο Βασιλικό Ίδρυμα, ο Υπουργός των Οικονομικών τον ρώτησε:
        - Ποια είναι η χρησιμότητά του;
        Η απάντηση του Faraday είναι σήμερα κλασσική:
        - Μια μέρα , κύριε, θα το φορολογήσετε!

      • lampros avatar
        lampros @ Orestios 03/12/2010 01:37:23

        Ο Ευκλείδης, ὅταν ὁ πλούσιος τὸν ὁποῖο ἐδίδασκε τὸν ρώτησε σὲ τί θὰ τοῦ χρησιμεύσουν ὅσα μαθαίνει, ἐκεῖνος φώναξε τὸν ὑπηρέτη του καὶ τοῦ εἶπε: «Βγάλε καὶ δώστου ἕναν ὀβολό, ἀφοῦ πρέπει πάντα νὰ ἔχει κέρδος ἀπὸ ὅ,τι μαθαίνει».

        • αποκατάσταση avatar
          αποκατάσταση @ lampros 03/12/2010 16:02:24

          Κρίμα πάντως διότι μου θυμίζουν αυτούς που παρατούν ένα χωράφι επειδή δε βρίσκουν αμέσως νερό. Ο επόμενος ιδιοκτήτης θα είναι σίγουρα πιο υπομονετικός, θα σκάψει πιο βαθιά και θα κερδίσει.

    • Νίκος avatar
      Νίκος @ Strange Attractor 03/12/2010 08:53:17

      Η μόνη σκιώδης μορφή ζωής -για τον εαυτό της- αλλά θανάτου για τους υπόλοιπους από εμάς, είναι, στο χώρο Ελλάδα, η κλεπτοκρατική μορφή μυκήτων οι οποίοι, παρενδυόμενοι τον "Έλληνα", αποζυμούν το κράτος μας σε αγαστή συνεργασία με την άλλη μορφή της οποίας το επιστημονικό όνομα Λατινιστί είναι -αν δεν λανθάνω- Graecus craticodiaetous. Βέβαια, υπάρχουν και άλλες υπομορφές οι οποίες απλά παρασιτούν με την κύρια μορφή την οποία και υπηρετούν ενεδυόμενοι διάφορους ρόλους, όπως, π.χ. η Proodeftikarious aristerous, Graecylous neoragiadensis και μερικλες άλλες.

      Καλημέρα σας.

  5. αποκατάσταση avatar
    αποκατάσταση 02/12/2010 22:02:29

    Οι αδαείς και οι αμόρφωτοι μπορεί να επικρίνουν μια τέτοια είδηση επειδή δεν έχει άμεση επίδραση στο πορτοφόλι τους. Όμως το εύρημα είναι τόσο σημαντικό διότι αποδικνύει ότι η ζωή έχει απίστευτες προοπτικές και δυνατές μορφές.
    Αν η ανακοίνωση έγινε τώρα που συνέπεσε με το wikileaks ή ήταν να γίνει πριν 2 μήνες, αυτό δείχνει απλά πως και η επιστήμη δύναται να χρησιμοποιηθεί για αποπροσανατολισμό. Αυτό όμως δεν αναιρεί ουδόλως την αξία της είδησης.

  6. Manos-UK avatar
    Manos-UK 02/12/2010 22:13:41

    Orestie

    the key difference is that this microbe INCORPORATES arsenic instead of phosphorus in its DNA. Essentially is almost a different life form! As a Biochemist I am really excited!!!

    • Orestios avatar
      Orestios @ Manos-UK 02/12/2010 23:36:45

      so? it is still a life form.

    • Orestios avatar
      Orestios @ Manos-UK 02/12/2010 23:40:48

      Και κάτι άλλο: ο κώδικας TGCA παραμένει ο ίδιος.
      Πού είναι το θέμα?

      • lampros avatar
        lampros @ Orestios 03/12/2010 01:39:29

        Δεν πειράζει ―αυτοί που ξέρουν ενθουσιάστηκαν.

        • Orestios avatar
          Orestios @ lampros 03/12/2010 17:50:26

          Απάντηση δεν πήρα όμως.

  7. ιντερνετικός avatar
    ιντερνετικός 02/12/2010 22:16:18

    μεγάλη βοή - έκρηξη πριν λίγο στην παραλια, καπνός φωτιά απο μακρυά.
    καπου στο νυχτερινο κεντρο νεραιδα...

    • Κάποιος avatar
      Κάποιος @ ιντερνετικός 02/12/2010 22:18:19

      Αρχισε η εισβολή των εξωγήινων βακτηριδίων ;

      • tsilivithras avatar
        tsilivithras @ Κάποιος 02/12/2010 22:21:21

        Έρχονται τα βριλ...

        • (A)θανάσης avatar
          (A)θανάσης @ tsilivithras 02/12/2010 22:24:32

          Μα αυτά ήταν ήδη εδώ, διαμένοντα στα ...Βριλήσια - σύμφωνα με τον αποθανόντα!

          • tsilivithras avatar
            tsilivithras @ (A)θανάσης 02/12/2010 22:33:09

            Τότε όπου ναναι θα ρθουν και τα...-ησια!

          • (A)θανάσης avatar
            (A)θανάσης @ (A)θανάσης 02/12/2010 23:39:31

            Κι αυτά εδώ είναι φίλε...

          • tsilivithras avatar
            tsilivithras @ (A)θανάσης 02/12/2010 23:52:41

            Gotcha...

    • ιντερνετικός avatar
      ιντερνετικός @ ιντερνετικός 02/12/2010 22:25:37

      εβαλαν βόμβα σε πολυκατοικία στο εδεμ

      • Κάποιος avatar
        Κάποιος @ ιντερνετικός 02/12/2010 22:33:02

        Τα βακτηρίδια ;

        • Orestios avatar
          Orestios @ Κάποιος 02/12/2010 23:35:26

          lol

  8. Professor Moriarty avatar
    Professor Moriarty 02/12/2010 22:24:18

    Πήραν ένα βακτήριο από την λίμνη Μόνο. Το έβαλαν στο εργαστήριο. Το τάϊσαν αρχικά με φώσφορο, το βακτήριο αναπτύχθηκε. Μετά το τάϊσαν με δίαιτα που είχε υψηλό ποσοστό αρσενικού και χαμηλό ποσοστό φωσφόρου. Βρήκαν ότι το βακτήριο συνέχισε να αναπτύσσεται, αν και με μειωμένο ρυθμό. Ανακάλυψαν ότι υποκαθιστούσε τον P με As στο DNA του. Αυτά είναι τα δεδομένα. Η εργασία ήταν γνωστή από την 1 Σεπ., οπότε και κατατέθηκε για δημοσίευση.

    • bromoskylo avatar
      bromoskylo @ Professor Moriarty 02/12/2010 22:33:53

      ....και μακάρι με το σοου που έστησαν να πάρουν επιπλέον χρηματοδότηση...στους δύσκολους καιρούς που ζούμε.

  9. kyprianos avatar
    kyprianos 02/12/2010 22:25:46

    Σχεδόν αμέσως μετά τη λήξη του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου πληροφορηθήκαμε για το "επεισόδιο Ρόσγουελ", κάπου εκεί στην έρημο της Νεβάδας. Ήταν, λέει, τότε, η πρώτη μας επαφή με extraterrestrial life (εξωγήινη ζωή). Μετά από χρόνια, κάπου εκεί στο 1990 μας έδειξαν και ένα αυθεντικό βίντεο της νεκροτομής που διενεργήθηκε σε αυτά τα "όντα" που ήρθαν και μας επισκέφθηκαν, αλλά πέθαναν (ή ψόφησαν).

    Το παραμυθάκι τους "έδεσε" για τους ρέκτες της επιστημονικής φαντασίας. Τι ήταν αυτά τα "εξωγήινα"; Ήταν τα αποτελέσματα πειραμάτων για δημιουργία άλλου είδους ζωής από διασταυρώσεις γενετικού υλικού τα οποία παρασκεύασαν τα εργαστήρια Ρόσγουελ και τα οποία μόνο αυτοί γνωρίζουν. (Πειράματα είχαν αρχίσει να γίνονται και στη ναζιστική Γερμανία, συνεχίστηκαν και συνεχίζονται στις ΗΠΑ).

    Τι άλλο θα μας πουν σε λίγο, εξαρτάται από αυτό που φτιάχνουν : Δημιουργία ζωής από υπάρχον γενετικό υλικό, με άγνωστες, προς το παρόν, συνέπειες για την ανθρωπότητα. Γεγονός είναι πάντως ότι οι γενετιστές πειραματίζονται, για να φτιάξουν έναν άλλου είδους άνθρωπο. Ενδεχομένως, που να μην έχει βάση τον άνθρακα. Θα έχει το αρσενικό ή κάτι άλλο και θα είναι ανθεκτικότερος. Αν πετύχει και ποιές οι συνέπειες για μας τους "συμβατικούς", άγνωστο. Οπωσδήποτε όμως, αυτό το αφύσικο δημιούργημα, αν τυχόν κατασκευασθεί, δεν προοιωνίζεται καλές ειδήσεις, αφού μυστικά και απόκρυφα το προετοιμάζουν χωρίς να δίνουν λογαριασμό σε κανένα.

    • lampros avatar
      lampros @ kyprianos 03/12/2010 01:42:01

      Σχεδόν αμέσως μετά τη λήξη του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου πληροφορηθήκαμε για το “επεισόδιο Ρόσγουελ”, κάπου εκεί στην έρημο της Νεβάδας. Ήταν, λέει, τότε, η πρώτη μας επαφή με extraterrestrial life (εξωγήινη ζωή). Μετά από χρόνια, κάπου εκεί στο 1990 μας έδειξαν και ένα αυθεντικό βίντεο της νεκροτομής που διενεργήθηκε σε αυτά τα “όντα” που ήρθαν και μας επισκέφθηκαν, αλλά πέθαναν (ή ψόφησαν).

      Ούτε μετά την λήξη του Β' Παγκοσμίου «πληροφορηθήκαμε» (άλλη δουλειά δεν είχαμε), ούτε μας έδειξε κανείς **επίσημα** ως αυθεντικό βίντεο νεκροτομής σε εξωγήινα όντα. Απλά η τηλεόραση έδειξε τις αηδίες κάποιων απατεώνων ιδιωτών επιπέδου Λιακόπουλου.

      Δεν έκανε ανακοίνωση η ΝΑΣΑ ή ο ΟΕΗ την "νεκροτομή"

  10. θωμας avatar
    θωμας 02/12/2010 22:56:16

    οτι δεν μπορουμε να το κατανοησουμε το ειρωνευομαστε μια ζωη καφροι μακακες και ξεροολες δυστυχως αυτοι ειμαστε και δεν ειναι τυχαιο οτι εδω καταντησαμε

    • Κάποιος avatar
      Κάποιος @ θωμας 02/12/2010 23:27:57

      Σωστός!
      Εχω ωστόσο μια απορία.
      Αφού αυτά τα βακτηρίδια έχουν μόνο αρσενικό ως δομικό λίθο για το γενετικό υλικό τους, πως αναπαράγονται ;
      Μήπως είναι gay ;

  11. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 02/12/2010 23:34:20

    τα κυανοβακτήρια, που άρχισαν να πρωτοπαράγουν οξυγόνο στον πλανήτη ζούσαν σε χειρότερο περιβάλλον...

    • Orestios avatar
      Orestios @ archaeopteryx 02/12/2010 23:41:19

      Σωστά.

    • lampros avatar
      lampros @ archaeopteryx 03/12/2010 01:43:59

      Την έκανες σκόνη την ανακάλυψη.

      Έβαλες τα γυαλιά σε βιολόγους και χημικούς της ΝΑΣΑ που την θεωρούν μοναδική και σημαντική.

      Για το νόμπελ δεν πιστεύω να έχεις άγχος.

      • lampros avatar
        lampros @ lampros 03/12/2010 01:46:38

        Αλλά, για να μην το αφήσω έτσι, αυτό που προβάλλεται ως μοναδικό δεν είναι ότι ζουν σε δύσκολο περιβάλλον, αλλά ότι αντικατέστησαν το φώσφορο στο DNA.

        Αυτό ΔΕΝ το έκαναν τα κυανοβακτήρια ―ή κανείς άλλος γνωστός οργανισμός.

  12. talas avatar
    talas 02/12/2010 23:59:49

    H υπαρξη του βακτηριδιου αυτου ειναι συμβατη με την θεωρια της εξελιξης;

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ talas 03/12/2010 00:31:46

      Εναλλακτική εξέλιξη (στάσιμη;).

    • lampros avatar
      lampros @ talas 03/12/2010 01:47:07

      Ναι, DNA έχει το καυμενούλι και αυτό.

  13. Maximilien avatar
    Maximilien 03/12/2010 00:08:12

    Γιατί προκαλεί σούσουρο μια τέτοια είδηση; Επειδή πολύ σύντομα θα την δούμε να φιγουράρει στα blogs και τα κείμενα των δύο "στρατοπέδων" που ερίζουν για την αρχή της ζωής στη γη. Οι μεν θα λένε ότι αυτή η είδηση επιβεβαιώνει τις δικές τους απόψεις, οι άλλοι θα λένε το αντίθετο και πάει λέγοντας. Σε δουλειά να βρισκόμαστε.

  14. The Saint avatar
    The Saint 03/12/2010 00:40:22

    Ισως άσχετο, ισως και σχετικό, αλλα το όλο θέμα μου θύμισε το Alien...
    Θυμάστε όσοι έχετε δεί τη σειρά, ότι είχαν αντί γιά αίμα, οξύ, κάτι που το χαρακτήριζαν -οι ανθρώπινοι χαρακτηρες του έργου- ώς έξοχο αμυντικό μηχανισμό.
    Η επιστημονική φαντασία, ίσως δεν είναι και τόσο φαντασία τελικά, αλλά απο την άλλη, είναι γνωστές και οι προσπάθειες που κάνουν οι διάφορες επιστημονικές ερευνητικές ομάδες, προκειμένου να εξασφαλίσουν -τα σημαντικά περιορισμένα πλέον κονδύλια, γιά τη συνεχιση των ερευνών τους...

  15. varanus komodoensis avatar
    varanus komodoensis 03/12/2010 02:42:39

    αλλα λογια να αγαπιομαστε μας ειπε αποψε η nasa..προετοιμαζουν μετα βαϊων κ κλαδων τον μεσσια τους που δεν ειναι αλλος απο την παγκοσμια κυβερνηση..μετα τη σημερινη συνεντευξη, θα ετοιμασουν κ αλλη κ θα μας ανακοινωσουν οτι βρεθηκαν τελικα u.f.o.(!!) και οτι απειλουν τον πλανητη μας με διαφορες επιθεσεις, γι'αυτο μονο η παγκοσμια(ιουδαϊκη)κυβερνηση μπορει να δωσει τη λυση μεσω της τεχνολογιας rfid(μικροτσιπ) που θα θελησουν να μας εμφυτευσουν για να μας..προστατευσουν γενικα!!!

    • dimitris avatar
      dimitris @ varanus komodoensis 03/12/2010 07:27:09

      τιποτα δεν σε ξεφευγει ρε θηριο, μπραβο !

      • varanus komodoensis avatar
        varanus komodoensis @ dimitris 03/12/2010 23:34:28

        βρισκεις;

  16. H pena tis orghs avatar
    H pena tis orghs 03/12/2010 07:26:16

    Μα τι λέτεεε! Σας έχουν λιώσει το μυαλό με τα μέτρα και την Τρόικα και μια από τις μεγαλύτερες ανακαλύψεις τις σύγχρονης εποχής για την ίδια την ζωή την λιδορείται λες και ανακοίνωσαν κάτι το προφανές! Μπορείτε να σκεφτείτε τι σημαίνει να υπάρχει οργανισμός που στο DNA του να έχει αρσενικό; Που να μπορεί να ζήσει με ένα τέτοιο δηλητήριο μέσα του; Πού άμα το πιείτε έστω και σε μικρή ποσότητα έχετε φύγει για άλλους κόσμους; Καταρχήν αλλάζει η σταθερά fL για όσους γνωρίζουν από την εξίσωση Drake. Κατα δεύτερον αλλάζει πλήρως η αντίληψη μας και ο τρόπος έρευνας μας για ζωή στο σύμπαν. Μέχρι τώρα ψάχναμε για ζωή σε πλανήτες κατ'εικόνα και καθομοίωση με τον δικό μας πλανήτη! Αυτό πλέον ακυρώνεται σαν αρχή. Επιπλέον μας δείχνει ότι έχουμε ακόμα τόσα πολλά να μάθουμε! Σήμερα είναι μεγάλη μέρα για την ανθρωπότητα και την επιστήμη! :-) :-) :-)

    • AUD avatar
      AUD @ H pena tis orghs 03/12/2010 10:52:40

      με φτιάχνεις... πες κι' άλλα!!!

      καλά τα λες!!! αλλά η τσέπη μου αδειάζει σε μορφή διαρροής ακόμη, και φαντάσου ότι έχω τις κόψει περιττές δαπάνες.. τι θα κάνω σε λίγους μήνες που θα μου κάνουν αναπροσαρμογή μισθού???

      τα βακτηρίδια όπως και τα φερμιόνια και μποζόνια του higs, στην τσέπη μου έφεραν πάλι αρνητικά νούμερα, γιατί έπρεπε να αγοράσω βιβλίο στο γιο μου να καταλάβει τι ειναι.....

      με πιάνεις να πούμε!!!

    • αποκατάσταση avatar
      αποκατάσταση @ H pena tis orghs 03/12/2010 15:51:57

      Μην αγχώνεσαι, κλασσικό συνεπακόλουθο των blogs. Ο δάσκαλος και ο τσομπάνης γίνονται ίσα και όμοια μέσα στο χωνευτήρι της ανωνυμίας. Εδώ βέβαια το blog ασχολείται ως επί το πλείστον με την πολιτική και οι επιστημονικές αποκαλύψεις είναι λιγότερο ενδιαφέρουσες (αν δεν αφορούν την πολιτική φυσικά) από τον άρτο και τα θεάματα. Όπως ένας γνωστός μου φανατικός οπαδός του ολυμπιακού και μόνιμος θαμώνας στο γήπεδο μια φορά μου είπε," τι μουσεία και πράσινα άλογα, εδώ ο κόσμος δεν έχει να φάει".

      • Κάποιος avatar
        Κάποιος @ αποκατάσταση 03/12/2010 19:49:08

        Να πληρώνει όμως την συνδρομή μέλους και το διαρκείας έχει!

  17. η Dimi avatar
    η Dimi 03/12/2010 08:37:38

    NASA latest News & Events Features, Images, Videos Gallery and more
    http://www.nasa.gov/news/index.html

  18. Νίκος avatar
    Νίκος 03/12/2010 08:59:27

    Ερώτημα: Πως ξέρουμε ότι δεν είναι διαφυγόν και δια γενετικής μηχανικής κατασκευασμένο βακτηρίδιο; Επειδή μας το λέν οι "Πάπες" της επιστήμης και δη απο την ¨"'Αγιά Σοφιά"; της επιστήμης. Ως βιοχημικός δεν θα βγάλω ΚΑΝΕΝΑ συμπέρασμα πριν δω τις λεπτομερείς ανακοινώσεις και τη δημοσίευση.
    Όσοι έχετε ασπαστεί το αλάθητο της επιστήμης, και απλα το χρησιμοποιείτε ως αντικατάστατο της Θρησκείας, γρηγορείτε! ουκ ήγγικεν η ώρα ίνα φανερωθεί ο ΕΤ.

  19. oculo avatar
    oculo 03/12/2010 10:26:05

    Ρε παιδιά, τι ΝASA και αηδίες;
    Εδώ ο ΓΑΠ πραγματοποιώντας το μεγαλυτερο επιστημονικοκοινωνικοπολιτικό πείραμα της ανθρωπότητας, κατάφερε να ταϊσει 10 εκαττομυρια Έλληνες με χοντροκομμένα ψέμματα και να υποβαθμίσει το βιοτικό τους επίπεδο σε επίπεδα δεκαετιας ΄80 και, παρ'όλα αυτά, αυτοί όχι μονο δεν απεβίωσαν- ακόμα- αλλα στις τελευταίες εκλογές εδειξαν σχεδον να το απολαμβάνουν. Ο ανθρωπος είναι -και επιστημονική- κορυφή. Με βακτήρια θ ασχολούμαστε τώρα;

  20. AUD avatar
    AUD 03/12/2010 10:34:33

    και γαμώ τα ευρήματα, που να δείτε τι βρήκα εγώ..

    φυτεύω κάτι μαρούλια και τα ποτίζω και τα ταΐζω από μια γειτονική πυγή νερού, τα παρούλια μεγαλώνουν σαν λάχανα... μήπως η πυγή έχει βακτυρίδια???

    • tsilivithras avatar
      tsilivithras @ AUD 03/12/2010 10:39:48

      Αυτή η πυγή είναι καλλίπυγος;;;;

      Να ρθω κι εγώ να φέρω τα δικά μου παρούλια αν είναι...

  21. ψμμ avatar
    ψμμ 03/12/2010 19:38:07

    σκιωδης βιοσφαιρα: δεν ειναι μικρο αυτο, αν και δεν ειναι καθολου αποδειξη αυτη η ανακαλυψη.
    θυμιζει την εποχη που δεν ξεραμε οτι υπαρχουν τα μικροβια και τα βακτηριδια.

    πλακα πλακα ομως η σκιωδης βιοσφαιρα καπως μου κολλαει με αυτο μη αποδεδειγμενο σεναριο περι βιολογικης προευλευσης (ζωντανης) του πετρελαιου.

  22. ΒΑΒΙΣ avatar
    ΒΑΒΙΣ 04/12/2010 18:19:13

    ΣΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΓΙΑ ΕΞΩΓΗΙΝΟΥΣ ΜΑΣ ΒΑΖΟΥΝ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΥΠΟΣΥΝΗΔΕΙΤΑ ΤΩΡΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ; ΤΟΣΑ ΕΡΓΑ ΜΕ ΕΞΩΓΗΙΝΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΔΕΙ ΠΟΥ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΝ;ΚΑΙ ΤΟΣΑ ΠΑΙΔΙΚΑ ΚΙΝΟΥΜΕΝΑ ΣΧΕΔΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΓΑΛΟΥΧΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ; ΤΩΡΑ ΠΑΣΑΡΟΥΝ ΤΟ ΒΑΚΤΥΡΙΟ ΕΝΤΕΧΝΑ ΓΙΑ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝ ΚΙΑΛΑ.ΤΟ 2012 ΣΤΟΥΣ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥΣ ΤΟΥ ΛΟΝΔΙΝΟΥ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΟΥΦΟ ΠΑΝΩ ΑΠ ΤΟ ΛΟΝΔΙΝΟ. ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΣΗΜΑ ΤΩΝ ΑΓΩΝΩΝ ΚΑΙ ΤΟ ΒΙΝΤΕΑΚΙ ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΕ ΜΕ ΟΥΦΟ ΝΑ ΠΗΓΕΝΟΥΝ ΠΕΡΑ ΔΩΘΕ ΠΑΝΩ ΑΠ ΤΟ ΛΟΝΔΙΝΟ.

  23. ΒΑΒΙΣ avatar
    ΒΑΒΙΣ 04/12/2010 18:21:53

    ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΤΙ ΘΑ ΜΑΣ ΦΕΡΟΥΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΟΥΦΟ ,ΥΠΟΜΟΝΗ ΕΝΑΜΙΣΗ ΧΡΟΝΟ.

  24. ΒΑΒΙΣ avatar
    ΒΑΒΙΣ 04/12/2010 18:24:06

    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΦΙΛΟ ΜΕ ΤΑ ΜΑΡΟΥΛΙΑ ,ΚΑΛΙΕΡΓΕΙΣΕ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙ ΣΥΝΤΟΜΑ ΘΑ ΣΟΥ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΟΥΝ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ.

  25. Xrisa avatar
    Xrisa 07/01/2011 14:59:45

    να ρωτήσω, πως μπορώ να δω το βιντεάκι των ολυμπιακών αγόνων στο Λονδίνο???????

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.