01/09/2013 14:56
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ένας νέος παράδειγμα για όλους

Διαβάσαμε όλοι και θαυμάσαμε την περίπτωση της Αλεξίας Παπαϊωάννου,της «πρώτης των πρώτων» στις πανελλαδικές εξετάσεις. Συγκέντρωσε 19.728 μόρια ξεπερνώντας του πάντες και θα εισαχθεί στη Νομική σχολή. Η οποία όμως «φτύνει» την ελληνική Νομική σχολή, τα ελληνικά πανεπιστήμια και φεύγει για τη Γερμανία όπου θα φοιτήσει στο πανεπιστήμιο της Χαϊδελβέργης.

Από τα λαγωνικά των εφημερίδων ξέφυγε όμως μια εξίσου αξιοθαύμαστη περίπτωση νέου που κατάγεται από την ακριτική περιοχή της Ορεστιάδας. Πρόκειται για το Νίκο Τσολάκογλου ο οποίος  από τις 4 δέσμες που έχει το εκπαιδευτικό μας σύστημα επέλεξε όχι μία, όπως κάνουν όλα τα παιδιά της ηλικίας του, ρίχνοντας το βάρος εκεί που τους ενδιαφέρει, αλλά ... 3 δέσμες. Αποτέλεσμα... και στις 3 που έδωσε όλα τα μαθήματα συγκέντρωσε πάνω από 19.000 μόρια.19.000 μόρια για κάθε μια δέσμη. Έτσι ο Ν. Τσολάκογλου περνά σε όλες τις σχολές των 3 δέσμεων (συνολικά σε ...48 σχολές, αν δεν κάνω λάθος) και σε πολλές από αυτές πρώτος.

Αυτό το παιδί λοιπόν είναι μουσικός με δική του μπάντα στην πόλη του, παίζει τένις, μπάσκετ και δεν ξέρω τι άλλο. Και επέλεξε να μείνει και να σπουδάσει στην Ελλάδα.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Ίων avatar
    Ίων 01/09/2013 15:18:31

    FactorX, επιτέλους κάποιος να υπερασπιστεί τα ελληνικά πανεπιστήμια τα οποία -ναι, δεν είναι τέλεια- αλλά σου δίνουν αφθονία γνώσεων αν θελήσεις να κοπιάσεις και αφιερώσεις χρόνο στις σπουδές σου.
    Δε φταίει η κοπέλα για την επιλογή της.Σε Γερμανικό σχολείο πήγαινε (στην Αθήνα) όπου το ήμισυ των μαθητών είναι Γερμανοί expats και το άλλο ήμισυ Έλληνες wannabe expats.
    Χάθηκε ο κόσμος δηλαδή να φοιτήσεις στην ιστορικότατη Νομική Αθήνας και να πας όσα μεταπτυχιακά έξω;

  2. Μανώλης Πετράκης avatar
    Μανώλης Πετράκης 01/09/2013 15:42:32

    Δεν νομίζω να έχει κανείς αμφιβολία ποια θα είναι η εξέλιξη και οι σύγκριση των τροχιών των δύο εν λόγω ατόμων στην ζωή τους σε 10 ή 20 χρόνια από τώρα. Και φυσικά πολύ καλά έκανε η κ. Παπαϊωάννου που έφυγε για την Γερμανία. Ήδη πάντως το trend είναι να φεύγουν τα παιδιά από το Ελλαδιστάν πολύ πριν τις Πανελλήνιες (για να κάνουν με άλλα λόγια Baccalaureate σε κάποιο Λύκειο σοβαρής χώρας). Όχι θα μείνουν εδώ σε σχολεία γεμάτα λαθρό, να διδάσκονται από αξύριστους για το "έπος του πολυτεχνείου" και μετά να περνάνε σε Πανεπιστήμια που στην διεθνή κατάταξη είναι κάτω και από Αφρικανικά, μέσα στην βρωμιά και την κουρελαρία με καθηγητές "συντρόφια" που επιλέχθηκαν με βάση κριτήρια πολιτικά, οικογενειακά ή "κολλητηλήκια" κάθε μορφής. Και μετά τα αγόρια να χάσουν και έναν χρόνο από την ζωή τους στον στρατό (στον οποίον όμως δεν πάνε οι λαθρό αλλά στα Πανεπιστήμια μπαίνουν μια χαρά). Η Ελλάδα έχει πεθάνει, και πολύ σύντομα όπως ακριβώς στην Στρατιωτικές Σχολές περνάνε επί το πλείστον παιδιά από την επαρχία, κατώτερα ή το πολύ-πολύ μέσα οικονομικά στρώματα κ.λπ. το ίδιο ακριβώς θα γίνεται και με τα Ελληνικά Δημόσια "Πανεπιστήμια" στο σύνολό τους.

    • Karanus avatar
      Karanus @ Μανώλης Πετράκης 01/09/2013 15:58:40

      ....σε Πανεπιστήμια που στην διεθνή κατάταξη είναι κάτω και από Αφρικανικά,..

      Καλό θα είναι να μας παραθέσεις , από που βρήκες αυτά τα στοιχεία.
      Εδώ ένα link με λίγο διαφορετική άποψη. http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_ell_1_10/05/2013_519895

      • Peter avatar
        Peter @ Karanus 01/09/2013 20:20:05

        Το site στο οποίο βασίζεται το άρθρο του διάβασες; ψηλότερο πανεπιστήμιο της Ελλάδας στην λίστα είναι το Αριστοτέλειο που βρίσκεται στις θέσεις 451-500 στον κόσμο.

    • NB avatar
      NB @ Μανώλης Πετράκης 01/09/2013 18:11:27

      Έιναι απίστευτο αυτό το μίσος πολλών ελλήνων για τα ελληνικά πανεπιστήμια που στην συντριπτική πλειοψηφία είναι παντελώς αστήρικτο και καταντά φαιδρό. Δυστυχώς είτε από κατευθυνόμενους "δημοσιογράφους", είτε από πολιτικάντηδες της συμφοράς, έχει δημιουργηθεί η ΕΝΤΕΛΩΣ ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΗ άποψη ότι τα ελληνικά πανεπιστήμια είναι της πλάκας. Η Ελλάδα έχει πολύ καλύτερα πανεπιστήμια και πολυ καλύτερο πανεπιστημιακό προσωπικό ιδίως σε τμήματα νέων τεχνολογιών και Πολυτεχνεία από ότι αξίζει με βάση την χρηματοδότηση που δίνει.
      Δυστυχώς, αποδυκνείεται ακόμα μια φορά ότι είμαστε οι χειρότεροι εχθροί του εαυτού μας με αυτες τις απίθανες ανοησίες που λέγονται.

    • Επιφανιος avatar
      Επιφανιος @ Μανώλης Πετράκης 01/09/2013 20:00:30

      οσα δεν φτανει η Αλεπου τα κανει κρεμασταρια

    • cynthia avatar
      cynthia @ Μανώλης Πετράκης 01/09/2013 22:18:25

      Και να λές κάποιες αλήθειες , με το ρατσιστικό σου μίσος για τους μετανάστες που έχουν ....το θράσος να πηγαίνουν σχολείο κ να θέλουν κ ...πανεπιστήμιο , αλλά κ με τον αντιπαθητικό σου ελιτισμό για τους μαθητές των στρατιωτικών σχολών , τα καταφέρνεις και δεν ακούγεσαι.

    • Chuck avatar
      Chuck @ Μανώλης Πετράκης 01/09/2013 22:34:44

      Τά "παιδιά από τήν επαρχία" όμως φυλάνε αυτόν τόν έρμο τόν τόπο καί μέ τήν ζωή τους άν λάχει. Εσύ κε Μανώλη; "έχασες" καί σύ ένα χρόνο από τήν ζωή σου;

    • mara M avatar
      mara M @ Μανώλης Πετράκης 01/09/2013 23:05:29

      @Μανώλης Πετράκης
      Η Ελλάδα όντως δεν έχει ελπίδα αν υπάρχουν Ελληνες που σκέφτονται όπως εσείς. Θέλω να πιστεύω ότι είστε μειοψηφία.

    • αντιρεαλιστής avatar
      αντιρεαλιστής @ Μανώλης Πετράκης 02/09/2013 13:55:44

      Πες μου απλά ότι ζεις στο εξωτερικό να χαρώ που άτομα σαν κι εσένα δεν υπάρχουν στην Ελλάδα.

    • MCA avatar
      MCA @ Μανώλης Πετράκης 03/09/2013 00:02:51

      …΄όπως ακριβώς στην Στρατιωτικές Σχολές περνάνε επί το πλείστον παιδιά από την επαρχία, κατώτερα ή το πολύ-πολύ μέσα οικονομικά στρώματα΄΄…
      Αν είναι πιο έξυπνα και ικανά από τα παιδιά των ανωτέρων στρωμάτων που είναι το πρόβλημα;
      Παρεμπιπτόντως η Σχολή Ευελπίδων είναι μέσα στις δέκα καλύτερες στρατιωτικές σχολές στον κόσμο.

  3. Εγώ avatar
    Εγώ 01/09/2013 15:51:32

    Μπράβο και στους δύο. Η κοπελιά δεν έχει την ψυχική δύναμη να πάει σε ελληνικό πανεπιστήμιο, να περπατά σε διαδρόμους ουρητήρια, να κρύβει την τσάντα της μην την κλέψουν οι Αριστεροί νεολαίοι και να φοβάται τους αλλοδαπούς που κατακλύζουν την ΑΣΟΕΕ. Ο νεαρός έχει αυτή τη δύναμη. Μπράβο και στους δύο και καλή τύχη στη ζωή τους.

    Η κριτική προς την κοπελιά είναι τουλάχιστον ατυχής.

    • Karanus avatar
      Karanus @ Εγώ 01/09/2013 16:00:43

      Μπράβο και στους δύο.

      Συμφωνώ.

    • Κβάντα avatar
      Κβάντα @ Εγώ 01/09/2013 19:16:50

      "...να κρύβει την τσάντα της μην την κλέψουν οι Αριστεροί νεολαίοι..."
      Αν και δεν έχω καμία μα καμία σχέση με την αριστερά, το θεωρώ απαράδεκτο να γράφονται τέτοια πράγματα.
      Ότι οι αριστεροί κλέβουν και τσάντες στα πανεπστήμια πρώτη φορά το ακούω! Καλό είναι να είμαστε ακριβείς στις διατυπώσεις μας.

      • Mariana avatar
        Mariana @ Κβάντα 01/09/2013 20:35:35

        Ίσως το λέν αυτό επειδή οι δεξιοί της δεξιάς και οι δεξιοί της αριστεράς κλέβουν μετά τις "σπουδές", μαζεμένα και νόμιμα, όταν πιάσουν τις μεγάλες καρέκλες.

        • mara M avatar
          mara M @ Mariana 01/09/2013 22:47:45

          Σύμφωνα με αυτό που γράφετε όλοι οι επιτυχημένοι είναι κλέφτες. Εκτός αν μεγάλες καρέκλες εννοείτε τις πολιτικές οπότε δεν διαφωνούμε.

          • Mariana avatar
            Mariana @ mara M 02/09/2013 01:32:03

            Δηλαδή οι πολιτικοί και μόνο αυτοί είναι κλέφτες? Απαπαπα... τότε θα πρέπει να είναι υπερβολικά ικανοί για να έχουν κατσικωθεί όλα αυτά τα χρόνια και να μη μπορούν να τους ξεκουνήσουν οι τίμιοι επιτυχημένοι των άλλων μεγάλων (και μικρών) καρεκλών.

      • ΒΙΣ avatar
        ΒΙΣ @ Κβάντα 01/09/2013 23:02:19

        Κλέβουν τους υπολογιστές όμως, και τους πουλάνε στο Μοναστηράκι. Και λόγω ιδεολογίας, συνεργάζονται άνετα με ¨ρομά" και διάφορα λαθροειδή...Και όταν πριν λίγα χρόνια, μετά από επανειλημμένα περιστατικά, προτάθηκε στον Κοσμήτορα του Μαθηματικού να μπουν κάγκελα στα τζάμια, είπε "ας μην προκαλέσουμε κιόλας". Με λίγα λόγια, ήξερε ποιος θα προκληθεί....

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Εγώ 01/09/2013 23:00:24

      Πολύ σωστά....

    • αντιρεαλιστής avatar
      αντιρεαλιστής @ Εγώ 02/09/2013 13:56:51

      Θα γίνει μία πολύ καλή πατριώτισσα Γερμανίδα όπως πολλοί άλλοι ελληνικής καταγωγής Γερμανοί όπως ο Τασιάδης,ο Χριστοφοράκος,οι απόγονοι του Παπαναούμ κτλ.

  4. airman avatar
    airman 01/09/2013 16:12:19

    ''... πολύ σύντομα όπως ακριβώς στην Στρατιωτικές Σχολές περνάνε επί το πλείστον παιδιά από την επαρχία, κατώτερα ή το πολύ-πολύ μέσα οικονομικά στρώματα κ.λπ. το ίδιο ακριβώς θα γίνεται και με τα Ελληνικά Δημόσια “Πανεπιστήμια” στο σύνολό τους.''
    Πολύ ενδιαφέρουσα άποψη για τους επιτυχόντες στις Στρατιωτικές Σχολές σε ότι αφορά την προέλευσή τους!
    Ευτυχώς που οι ''γόνοι των Βορείων Προαστίων'' μπορούν και κάνουν άλλες επιλογές. Άλλωστε η Ελλάδα έχει πεθάνει, οπότε ας πάνε να ζήσουν αλλού.
    Όσο για τους υπόλοιπους, ίσως να είναι καλύτερα όταν κάποια στιγμή αυτά τα ''Βόρεια Προάστια'' ερημώσουν. Οπότε αυτή η ''εθελούσια έξοδος'' μπορεί και να βγει σε καλό. Και που ξέρεις, η Ελλάδα μπορεί και να αναστηθεί σε πείσμα πολλών!
    Υ.Γ. Καλό μήνα και καλό αποκαλόκαιρο! Ο χειμώνας αργεί ακόμα!

    • Γιαδικιάρογλου avatar
      Γιαδικιάρογλου @ airman 02/09/2013 17:54:35

      Ποιά Ελλάδα έχει πεθάνει ωρέ;
      Η Ελλάδα της ρεμούλας, των λαμογίων και των δημοσίων υπαλλήλων που έμπαιναν από τα παράθυρα ως σταζιέρς και στη συνέχεια μονιμοποιούνταν, των Ελλήνων που παίρνουν(έπαιρναν) την σύνταξη των πεθαμένων μητρός πατρός και των λοιπών κατιόντων α΄βαθμού; Ναι αυτη η Ελλάδα έχει πεθάνει τουλάχιστον σε πρώτο στάδιο. Μένει να βοηθήσουμε εμείς να μην πεθάνει η άλλη Ελλάδα που φιλότιμα δίνει εξετάσεις και προσλαμβάνεται, μπαίνει στην τριτοβάθμια εκπαίδευση δουλεύοντας και σπουδάζοντας, βάζει Χριστό και πατρίδα μπροστά και αγωνίζεται και γιατί όχι, μεγαλουργεί.

      Κι αυτό δεν έχει να κάνει πού σπούδασε κανείς αλλά τί σπούδασε με τί δασκάλους και αν τον αγώνα τον καλόν τετέλεκε.
      Ο Θεός μαζί μας. Εμείς και τα παιδιά μας θα φυλάμε εδώ στη ελληνική πολυνησία, Θερμοπύλες, με όποιο αντίτιμο.

      "Οταν χαραζει στο Αιγαίο είναι όμορφα σου λέω" .

  5. Chris avatar
    Chris 01/09/2013 16:30:33

    Απλά ο δεύτερος θα ακολουθήσει τον δρόμο της πρώτης, όταν αποφοιτήσει βλέποντας ότι με την αναξιοκρατία εδώ δεν θα μπορέσει να τα βγάλει πέρα.

  6. TopGunZ avatar
    TopGunZ 01/09/2013 16:51:55

    48 σχολές? 3 δέσμες? Το κακό με αυτά τα παιδιά είναι ότι σπάνια επιλέγουν σωστά και τελικά κάνουν πιο λάθος σπουδές από τους μαθητές του 18, του 17, του 16. Αν οι σχολές που δηλώνεις είναι διψήφιες τον αριθμό άσχημα τα μαντάτα... Μακάρι να επιλέξει σωστά ο παλλήκαρος και να μη χάσει το κέφι του.

  7. Black Jasmine avatar
    Black Jasmine 01/09/2013 17:23:56

    Δεν ξέρω ποιό είναι το σωστό και ποιό το λάθος. Αυτό που ξέρω σίγουρα, είναι οτι δεν κερδίζει κανένας ποτέ εγκαταλείποντας αγώνες. Αλλά όταν επί 18 ολόκληρα χρόνια κανείς δεν κατάφερε, να σου εμπνεύσει την ανάγκη να υπερασπίζεσαι την πατρίδα σου και να την τιμάς, τότε είναι αναπόφευκτο το απόλυτο ιδανικό σου, να είναι ένα αξιοπρεπές μεροκάματο και μιά καλή καριέρα..... Και πάλι καλά.

    • Tasos avatar
      Tasos @ Black Jasmine 01/09/2013 20:02:37

      Ξέρεις ποιά είναι η απάντηση όταν το πεις αυτό σε νεαρό ετών 18-25 είτε αφορά φοίτηση σε πανεπιστήμιο είτε μεταπτυχιακό εδώ ή έξω.
      Σου λέει με θάρρος (εως και με θυμό) ότι "εγώ θα σώσω την Ελλάδα?", "πάω έξω που μου παρέχουν το Χ, Ψ, Ω, σιγά μη κάτσω εδώ για μια μίζερη ζωή".
      Και το κακό είναι ότι όσοι νεαροί δε φεύγουν δε το κάνουν γιατί συνειδητά σκέφτονται να το παλέψουν εδώ, αλλά απλά επειδή οι γονείς τους δεν έχουν τα ευρώ που χρειάζονται για να τους ταϊσουν έξω μέχρι να περάσουν τα πρώτα χρόνια και να βγάλουν λεφτά μόνα τους.
      Και δεν υπάρχει χειρότερο πράγμα να μένεις σε μια χώρα με το ζόρι, χωρίς καμία διάθεση για τα όνειρά σου, παρά μόνο απλά για να επιβιώσεις απλώς.
      Υπάρχει τρομακτικό χάσμα ανάμεσα σε παιδιά ίδιας ηλικίας και στη κρίση μου ζούμε έγινε ακόμα μεγαλύτερη και τη βλέπεις ανάμεσα σε παιδιά που το ένα κάνει θητεία-διακοπές και το άλλο όλη τη θητεία στον Έβρο, τη βλέπεις και στο θέμα των σπουδών, οι έχοντες την κάνουν για έξω, οι μη έχοντες νιώθουν ότι δε θα έχουν μέλλον πουθενά.
      Και είναι επικίνδυνο το ότι το μεγάλο κομμάτι νέων που θα μείνουν εδώ θα είναι και θυμωμένο που δε μπόρεσε να φύγει (με τα συμπλέγματα που ακολουθούν), και ανήμπορο να αλλάξει τα πράγματα γιατί ούτε επανάσταση νιώθει ότι μπορεί να κάνει, ούτε και να σηκώσει κεφάλι κάπου σε κάποιο τομέα γιατί αμέσως θα του το κόψουν.

      Τα παιδιά αυτής της ηλικίας δε "παραδειγματίζονται" από κάποιον που επέλεξε να μείνει εδώ. Ακούνε τους λίγο μεγαλύτερους όμως που είτε τυλίγουν σουβλάκια ή μοιράζουν καφέδες. Και αν τους δωθεί η ευκαιρία φεύγουν χωρίς δισταγμό.

      • Mariana avatar
        Mariana @ Tasos 01/09/2013 20:40:34

        Θα φύγουν και θα ξαναγυρίσουν όταν οι νδ-πασόκ σώσουν οριστικά την Ελλάδα. Θα φέρουν και τεχνογνωσία από το εξωτερικό. Ξέρουν τι κάνουν οι Σαμαροβενιζελοστουρνάρες. Είναι πολύ μπροστά οι άνθρωποι.

        • Στρούγκα Στρούγκα avatar
          Στρούγκα Στρούγκα @ Mariana 02/09/2013 00:30:44

          Σωστά. Σε 299 χρόνια, θα έρχονται οι απόγονοί τους για διακοπές στη Σαντορίνη και θα φέρνουν και ...τεχνογνωσία. Άμα έχεις όραμα, τελικά όλα τα καταφέρνεις.

      • αντιρεαλιστής avatar
        αντιρεαλιστής @ Tasos 02/09/2013 14:01:29

        Συμφωνώ.

  8. Σαρακατσανος avatar
    Σαρακατσανος 01/09/2013 17:24:16

    Τα παιδια που επιλεγουν το εξωτερικο ειναι σχεδον σιγουρο οτι δυσκολα γυριζουν στην πατριδα για επαγγελματικη αποκατασταση, γιατι εδω η λεξη ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ ειναι αγνωστη. Επι ευκαιρια θα σας παραθεσω το παραδειγμα ενος ανηψιου μου με δυο μεταπτυχιακα οπου δουλευει στην ΠΕΡΙΒΟΗΤΗ ΔΕΗ....ιδιοκτησιας των συνδικαλισταραδων, οπου ο προισταμενος του με πτυχιο ΤΕΙ ΠΡΟΣΕΛΗΦΘΗ ΕΠΙ ΠΑΣΟΚ με ΠΛΑΣΤΑ δικαιολογητικα σαν ατομο με αναπηρια..........ΑΚΟΥΣΟΝ-ΑΚΟΥΣΟΝ ΜΕ ΑΚΡΑΤΕΙΑ ΟΥΡΩΝ..........και οχι μονο αυτος, και πολλοι αλλοι, οπου το ΠΑΣΟΚ βολευε συνεχεια ατομα με πλαστα στοιχεια και δηθεν αναπηριες......Και μετα περιμενουμε οι νεοι να μην ΦΕΥΓΟΥΝ.

  9. Pilot avatar
    Pilot 01/09/2013 17:43:12

    Ίων ειμαι σιγουρος ,,,,,, οτι ποτε (εστω σαν τουριστας) δεν περασες εξω απο την πορτα ενος πανεπιστιμιου του εξωτερικου,,,,,, για να δεις την διαφορα!!!
    Οποτε ειναι λογικο να λες αυτα που λες!!!
    Αλλα μην νομιζεις οτι εχεις και δικιο!!!

    • mara M avatar
      mara M @ Pilot 01/09/2013 22:54:24

      Αγαπητέ φίλε μου επειδή έχω φοιτήσει σε πανεπιστήμιο εξωτερικού και τελείωσα με μεταγραφή στην Ελλάδα έχω να σου πώ το εξής: Οτι στα πανεπιστήμια στην Ελλάδα γίνεται πολύ σοβαρή δουλειά.

    • ΚΜ avatar
      ΚΜ @ Pilot 01/09/2013 23:26:46

      Ως απόφοιτος ελληνικού πανεπιστημίου που όμως γνωρίζει από πρώτο χέρι και τα πανεπιστήμια πολλών ξένων χωρών (όχι μόνο μιας ή δυο), έχω να σου πω ότι μάλλον εσύ δεν έχεις περάσει ούτε καν απέξω από ελληνικό πανεπιστήμιο, pilot, και αναπαράγεις εσφαλμένα στερεότυπα. Τα ελληνικά πανεπιστήμια έχουν όντως αρκετά στραβά (παρατάξεις, μπάχαλα κλπ) όμως, παρόλα αυτά, βγάζουν αποφοίτους με καλό επίπεδο.

      • Φωτεινἠ avatar
        Φωτεινἠ @ ΚΜ 02/09/2013 15:49:33

        Especially, med doctors are the best in the world--personal experience! They are SMART!

    • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
      ΣΤΕΛΙΟΣ @ Pilot 02/09/2013 15:46:40

      Δεν χρειάζεται να έχεις περάσει έξω απο Πανεπιστήμιο του εξωτερικού για να κάνεις τη σύγκριση: Αρκεί να έχεις περάσει έξω απο την ΑΣΟΕΕ!

  10. Pilot avatar
    Pilot 01/09/2013 17:47:00

    συνονοματε,,,,,,
    θα ηθελα να σου θυμισω,,,,,,
    οτι ολοι οι βασιλεις (ντοπιοι και ξενοι),,,, Φοίτησαν στην ΣΣΕ ΣΝΔ και ΣΙ

    • Μανώλης Πετράκης avatar
      Μανώλης Πετράκης @ Pilot 01/09/2013 18:50:31

      Πράγματι, αυτές ήταν όμως άλλες εποχές. Και πράγματι κάποτε έμπαιναν στην ΣΣΕ και αποφοιτούσαν ως ανθυπολοχαγοί παιδιά αστικών και ενίοτε και μεγαλοαστικών οικογενειών. Και χάρη, εν πολλοίς, σε αυτούς τους ανθυπολογαχούς διπλασιάστηκε η Ελλάδα σε έκταση. Τι σχέση όμως έχει η πεθαμένη Σοβιετική Δημοκρατία του Ελλαδιστάν με την Ελλάδα των αρχών του περασμένου αιώνα?

      • Αγρότης avatar
        Αγρότης @ Μανώλης Πετράκης 01/09/2013 19:10:59

        Κύριε Μανώλη μια χαρά μας τα λες αλλά μ'αυτό το "Ελλαδιστάν" τα ακυρώνεις όλα. Ελλάδα την λεν την πατρίδα μας , αν εσύ θέλεις σε -ιστάν μήπως ζεις σε λάθος πατρίδα;

      • cynthia avatar
        cynthia @ Μανώλης Πετράκης 01/09/2013 22:25:03

        Ωρες είναι να μας πεις κύριε Μανώλη τώρα οτι και το Αρσάκειο δεν είναι αυτό που ήταν γιατι οι μαγαλοαστές μαθήτριες έπαψαν να το προτιμούν.

        • Νίκος Δραγασιώτης avatar
          Νίκος Δραγασιώτης @ cynthia 01/09/2013 23:16:23

          Δὲν εἶναι αὐτὸ ποὺ ἦταν, ἀλλὰ γιὰ ἄλλους λόγους.

          • cynthia avatar
            cynthia @ Νίκος Δραγασιώτης 02/09/2013 00:49:40

            @Νικος Δραγασιωτης ,
            Εννοείται !

      • αντιρεαλιστής avatar
        αντιρεαλιστής @ Μανώλης Πετράκης 02/09/2013 13:59:19

        Αχά...μάλιστα,ε έπρεπε να βάλουμε εισοδηματικά κριτήρια,μην πω κριτήρια αριστροκρατικής καταγωγής για να είστε ικανοποιημένος,οι απόψεις σας προκαλούν γέλια!Είστε ρατσιστής ως εκεί που δεν πάει...δηλαδή οι "κατώτεροι" όπως λέτε εξ ορισμού τα κάνουν σκατά και μολύνουν οτιδήποτε ή δεν θα πρέπει να έχουν πρόσβαση οπουδήποτε....oh mondieu!

  11. Const avatar
    Const 01/09/2013 18:48:23

    Η τραγωδία της Ελλάδος είναι το γεγονός ότι η παιδεία ξεχαρβαλώνεται συστηματικά και με προγραμματισμό μέχρι και σήμερα από το Υπουργείο Απαιδείας του οποίου η ασχετοσύνη των στελεχών του δεν έχει προηγούμενο παγκοσμίως. Η μόνη τους δουλειά είναι να "οραματίζονται" δήθεν νέα συστήματα για σχολεία, ΑΕΙ κλπ δοκιμασμένα πριν από δεκαετίες!!! και το μόνο που παράγουν είναι αμέτρητες συνεχείς τροπολογίες επί τροπολογιών επί νόμων χωρίς να ξέρουν τι τους γίνεται.

    • NB avatar
      NB @ Const 01/09/2013 23:15:48

      Έτσι.
      Είναι προφανές ότι το μεγαλύτερο πρόβλημα στην ελληνική παιδεία και με διαφορά είναι το Υπουργείο Παιδείας. Οι σοβαροί άνθρωποι στον χώρο έχουν απογοητευθεί και αποσυρθεί έντρομοι από την απίστευτη ασχετοσύνη υπουργών και παρατρεχάμενων. Και δεν υπάρχει καμμία μα καμμία αισιοδοξία για το μέλλον.

  12. Αγρότης avatar
    Αγρότης 01/09/2013 19:12:54

    Πώς γίνεται κάποιος να παρακολουθεί 3 δέσμες και να επιτύχει σε 48 σχολές;

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ Αγρότης 02/09/2013 09:00:22

      Σε μία δέσμη πήγαινε, απλά ήταν τόσο καλοί οι βαθμοί που και στις άλλες δύο μάζεψε πάνω από 19000 μόρια (προφανώς στη δικιά του περισσότερα). Σε μία σχολή πέρασε φυσικά, πολύ πιθανώς την πρώτη επιλογή του, για την οποία αμφισβητείται το "του".

      • Αγρότης avatar
        Αγρότης @ TopGunZ 03/09/2013 12:33:30

        Μα με αυτή την λογική όλοι οι επιτυχόντες πέτυχαν σε πάνω από 10-20-50 σχολές.... καλή φώτιση, δύναμη και πρόοδο στο δρόμο που τους ανοίγεται.
        Όσο για το "του" αγαπητέ TopGunz , πώς να γίνει με την εκπαίδευση που έχουμε; Τα παιδιά τα δίνουν όλα απλά για μια θέση στα ΑΕΙ και μετά βλέπουμε.... Ευτυχώς όχι όλα...

  13. dioklis avatar
    dioklis 01/09/2013 20:18:25

    Τελικά όλοι περαστικοί είναι σε τούτη την χώρα? Ίσως αυτή είναι και η αιτία που όλα γίνονται πρόχειρα χωρίς σχεδιασμό.

  14. G.TSOLAKOGLOU avatar
    G.TSOLAKOGLOU 01/09/2013 21:01:13

    Eimai o thios tou Nikou Tsolakoglou kai apofoitos tou Harvard me upotrofia. Teleiosa to idio dimosio lukeio tis Orestiados. Pros apokatastasi tis akrivous enimerosis o Nikos sumeteixe se 4 epistimonika pedia. Iatriki, Polutexnia, Oikonomika, kai Fusikomathimatiki.Perase kai stis 48 sxoles se polles protos kai epelexe tin stratiotiki iatriki pou itan i proti epilogi. Eimai uperifanos gia to Niko opos kai gia ola ta paidia tis eparxias pou me tin epituxia tous apoteloun paradigma pros mimisi giati kratoun tin ipsisti idea pou legetai ELLADA vathia mesa stin kardia tous. Einai ola tous mia fotini iliaxtida mesa sto skotadi pou exei pesei stin patrida mas.

  15. Σωτ Μητραλ avatar
    Σωτ Μητραλ 01/09/2013 21:38:15

    Παντως εγω τον "πατριωτισμο της φοιτησης σε ελληνικο πανεπιστημιο" ουδεποτε τον καταλαβα.

    • Νίκος Δραγασιώτης avatar
      Νίκος Δραγασιώτης @ Σωτ Μητραλ 01/09/2013 23:24:16

      Ἐγὼ ποὺ τὸν κατάλαβα, μετενόησα πικρῶς.

    • Επισκέπτης avatar
      Επισκέπτης @ Σωτ Μητραλ 02/09/2013 12:53:25

      Ούτε εγώ. Αντί ένας πατέρας να πληρώσει τα μαλλιοκέφαλά του στα φροντιστήρια, αφού τα παιδιά δεν διδάσκονται όσα χρειάζονται για τις "πανελλήνιες", ή όπως αλλιώς ενδεχομένως τις λένε σήμερα (ζούμε σε μία χώρα, που αυτά τα συστήματα μεταβάλλονται από έτος σε έτος), αντί το παιδί να ταλαιπωρείται με "πανελλήνιες", καλύτερα πηγαίνει και σπουδάζει σε ένα κράτος σοβαρό, όπου ξέρει τι θα του ζητηθεί και ότι η αξία του θα ληφθεί υπ' όψιν, ακόμη κι αν δεν έχει "μπάρμπα στην Κορώνη".

  16. firiki2010 avatar
    firiki2010 01/09/2013 21:39:46

    Μπράβο και στους δύο !
    Από κει και πέρα μου φαίνεται λογικό να προτιμήσεις για νομικές σπουδες την Χαϊδελβέργη από τη Νομική Αθηνών και "μεταξύ μας" δεν είμαι πολύ σίγουρος αν και ο νεαρός Τσολάκογλου θα μείνει στην Ελλάδα . Μακάρι και οι δυό τους να πάνε καλά και να θέσουν κάποια στιγμή τις ικανότητες τους στη υπηρεσία της χώρας.
    Για το γενικότερο θέμα σπουδών στην Ελλάδα ή στο εξωτερικό δυστυχώς δεν υπάρχει σύγκριση.

  17. Ελευθεριάδου Βούλα avatar
    Ελευθεριάδου Βούλα 01/09/2013 21:50:10

    στη Γερμανία λατρεύουν τους Έλληνες γιατρούς που τελείωσαν τα ελληνικά Πανεπιστήμια, όπως και να χει έχουμε λαμπρά μυαλά που πιστεύω με λίγη προσπάθεια και οργάνωση μπορούν να φοιτήσουν σε πολύ καλές σχολές, το θέμα είναι πως αξιοποιούνται μετά, πριν τους έτρωγε η μαρμάγκα των μετρίων και των ανάξιων τώρα δεν έχουν καμία προοπτική, ζητείται λύση

    • Γιώργος Καλύτερος avatar
      Γιώργος Καλύτερος @ Ελευθεριάδου Βούλα 01/09/2013 22:26:10

      Κι εγώ είμαι σε θέση να γνωρίζω πως η χώρα μας, αν και όχι στον βαθμό που ίσχυε κάποτε, εξακολουθεί να βγάζει κορυφαίας ποιότητας γιατρούς αλλά και δικηγόρους.

      • kat avatar
        kat @ Γιώργος Καλύτερος 01/09/2013 23:51:41

        Και καθηγητές Αγγλικής- Γαλλικής.

  18. cynthia avatar
    cynthia 01/09/2013 22:37:57

    Η πρώτη επιτυχούσα έχει δηλώσει αρκετό καιρό πριν , οτι δεν φεύγει λόγω της κρίσης αλλά αξιοποιεί την γερμανική της παιδεία για άνοιγμα των εμπειριών της . (Δυστυχώς δεν θυμάμαι το έντυπο που το ανέφερε ). Η λέξη " φτύνει " λοιπόν είναι υπερβολική κ άδικη . Εάν έφτυνε , δεν θα έμπαινε στον κόπο , όπως πολλοί γόνοι κ άλλοι ...εύποροι κάνουν . Η σύγκριση με τον εξ ίσου χαρισματικό πρώτο επιτυχόντα ατυχής κ πάλι άδικη .

  19. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 01/09/2013 22:59:09

    Σπούδασα στο Καποδιστριακό για προπτυχιακές σπουδές, τις συνέχισα σε πανεπιστήμιο της δυτικής Ευρώπης. Από τη δεκαετία του '80 τα ελληνικά ΑΕΙ ήταν από έξω πανούκλα και από μέσα κάτι σαν κούκλα, με την έννοια της αναντιστοιχίας αυτού που φαίνεται από έξω (αποκαρδιωτικό) με αυτό που είναι από μέσα (αρκετά καλό επίπεδο σπουδών, αλλά κακές υποδομές). Εννοείται πως αν είχα την οικονομική δυνατότητα να επιλέξω για τα παιδιά μου μεταξύ προπτυχιακών εδώ και προπτυχιακών σε ένα καλό ΑΕΙ του εξωτερικού, θα διάλεγα το δεύτερο αβλεπτί. Όσο για την "ιστορική" Νομική της Αθήνας, θα έλεγα ότι η εμφάνιση του πρόσφατα ανακαινισμένου, αλλά διαρκώς βανδαλιζόμενου κτιρίου της, δεν παραπέμπει σε "νορμάλ" ΑΕΙ ανεπτυγμένης χώρας. Αφού αυτά τα ΑΕΙ θέλαμε, αφού αυτά τα ΑΕΙ ήθελε η Αριστερά, ας τα λουστούμε τώρα: Όσοι μπορούν, αγαπητοί, θα την κάνουν για έξω. Και αν δεν μπορούν να την κοπανήσουν μετά το λύκειο, θα το κάνουν μετά το πρώτο πτυχίο. Και μάλλον θα παραμένουν έξω. Δεν γίνεται, δυστυχώς, να τα έχεις όλα: Και μπόλικη αριστερή μπουρδοϊδεολογία συνοδευόμενη από αριστερούς τραμπουκισμούς και αξιοζήλευτα ΑΕΙ. Διαλέγεις και παίρνεις. Εμείς διαλέξαμε το πρώτο. Too bad...Να καταλάβουμε ότι, αν δεν αλλάξουμε μυαλό, θα έχουμε ως χώρα την τύχη που μας αξίζει. Και δεν μας φταίει καμία "Μαντάμ Μέρκελ", όπως είπε το έμβιο υποπροϊόν των ελληνικών ΑΕΙ που το παίζει και αρχηγός της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης...

  20. Β. avatar
    Β. 01/09/2013 23:46:10

    Τίποτε δεν καταλάβατε προφανώς, γι αυτό ...μετανοήσατε κύριε.

    • Νίκος Δραγασιώτης avatar
      Νίκος Δραγασιώτης @ Β. 02/09/2013 13:04:47

      Συγγνώμη, ἀλλὰ δὲν κατενόησα τὸ σχόλιον.

    • Samurai avatar
      Samurai @ Β. 02/09/2013 16:19:49

      Καλημέρα.
      Χαθήκαμε !

      • Samurai avatar
        Samurai @ Samurai 02/09/2013 16:20:35

        Β.

  21. radiomedic avatar
    radiomedic 02/09/2013 00:18:39

    Κατ΄αρχήν συγχαρητήρια στον Νίκο για τις υψηλές του επιδόσεις και την ευρύτητα των γνώσεών του. Και δεν έχω καμία αμφιβολία για το υψηλό εθνικό του φρόνημα.
    Δύο παρατηρήσεις:
    1. Το να λέμε ¨καλά, εσείς φύγατε έξω και αφήσατε εμάς να βγάλουμε το φίδι από την τρύπα¨μπορεί να είναι απολύτως λογικό είναι όμως και επικίνδυνο. Γιατί όσοι φεύγουν έξω δεν το κάνουν μόνο γιατί δεν θέλουν να είναι στην Ελλάδα (αν και δυστυχώς υπάρχουν κι αυτοί) αλλά και για λόγους ανάγκης και διαφορετικής επαγγελματικής προοπτικής. Εξαιρούνται βέβαια όσοι ακολουθούν ακαδημαϊκή καριέρα στο εξωτερικό γιατί αυτοί με τον νεποτισμό και τις εκλεκτικές πολιτικές συγγένειες, ιδίως της αριστεράς, δεν έχουν πολλές επιλογές για ακαδημαϊκή πορεία στην Ελλάδα.
    Ελοχεύει ο κίνδυνος ανάπτυξης ενός ρατσισμού κατά των όσων ¨την κοπάνησαν στην κρίση¨και αυτό θέλει προσοχή γιατί δεν την ¨κοπάνησαν¨όλοι. Κυρίως βέβαια θέλει προσοχή από κάτι τύπους που ενώ την έχουν κάνει εδώ και χρόνια κακίζουν τους Έλληνες σαν λαό (ειδικά λόγω της κρίσης) γιατί έφυγαν χωρίς καν να προσπαθήσουν εδώ και θεωρούν την Ελλάδα σαν κάτι κακό. Και από κάτι τύπους που αποτελούν αρνητική διαφήμιση για τους Έλληνες για αυτά που λένε στο εξωτερικό.
    Γιατί έξω υπάρχουν και τα δύο είδη. Και οι Έλληνες που έχουν την Ελλάδα μέσα στην καρδιά τους και την κρίσιμη στιγμή θα βοηθήσουν το έθνος και οι μισέλληνες που μισούν κάθε τι ελληνικό και νιώθουν ντροπή για την καταγωγή τους. (μισέλληνας κατά το μισάνθρωπος, απαντάται συχνά και εν ελλάδι, ιδιαίτερα στην ¨ανανεωτική αριστερά¨ και σε νεοφιλελεύθερα γκρουπούσκουλα). Ο κίνδυνος ελοχεύει σε αυτήν την περίπτωση στη γενίκευση.
    Το υψηλό εθνικό φρόνημα βασίζεται στην αγάπη ενός ανθρώπου για τη χώρα του και τους ομοεθνείς του. Και είναι σωστό να αναζητούμε το εθνικό φρόνημα. Για τον Νίκο το ότι έμεινε στην Ελλάδα είναι σίγουρα καλό. Για την Αλεξία το ότι έφυγε δεν είναι σίγουρα κακό. Αυτή είναι η παρατήρησή μου.
    2. Ως απόφοιτος ελληνικού πανεπιστημίου (Ιωαννίνων) για την ποιότητα του ελληνικού πανεπιστημίου μπορώ να πω το εξής: Σε σχέση με τα ξένα πανεπιστήμια τα ελληνικά βομβαρδίζουν τους φοιτητές με μεγάλη ποσότητα γνώσεων χωρίς να έχουν ούτε το σύστημα αλλά ούτε και τις υποδομές να βοηθήσουν τον φοιτητή να αφομοιώσει τις γνώσεις. Αυτό σε σχέση με την έλλειψη και υλικών υποδομών (εγώ πάντως στα Γιάννενα που ήμουν από το 1996 ως το 2002 δεν το έζησα, αλλά σε άλλα πανεπιστήμια το είδα με τα μάτια μου) αλλά και με τις εκλεκτικές συγγένειες όσων προωθούνταν έκανε το ελληνικό πανεπιστήμιο αποκρουστικό στους περισσότερους εκ των φοιτητών του, ακριβώς γιατί δεν έβλεπαν το μέλλον τους μέσα σε αυτό ή να βοηθάται από αυτό. Επίσης και το μπάχαλο των παρατάξεων και της διαφθοράς που γεννούσαν δρούσε επίσης αρνητικά.
    Αν σε όλα αυτά προσθέσουμε και το φαινόμενο, αρχομένου από τα μέσα της δεκαετίας του 2000, της εισόδου στα πανεπιστήμια και φοιτητών χαμηλού επιπέδου (θυμηθείτε τη βάση του 10) που έφερε μέσα στα πανεπιστήμια και φαινόμενα κοινωνικής παθογένειας, ιδιαίτερα στις μη περιζήτητες σχολές, επέτεινε την κακή εικόνα του ελληνικού πανεπιστημίου.
    Όμως οι εντατικές σπουδές σε συνδυασμό με την έλλειψη συστήματος ευνόησαν τα ¨καλά μυαλά¨που άντεξαν σε αντίξοες εκπαιδευτικές συνθήκες και έγιναν έτσι πολύ πιο σκληραγωγημένοι και συνεπώς ικανότεροι στον ανταγωνισμό από τους αντίστοιχους ξένους ομολόγους τους. Και αυτός είναι ένας από τους λόγους που Έλληνες διαπρέπουν στο εξωτερικό στην υψηλότερη βαθμίδα.
    Η επιτυχία των πρώτων όμως στο εξωτερικό χρησιμοποιείται στην Ελλάδα σαν επιχείρημα για την ποιότητα των πανεπιστημίων. Αυτό δεν ισχύει γιατί στην πραγματικότητα ένα πανεπιστήμιο κρίνεται από τους μέσους αποφοίτους, αφού αυτούς θα βοηθήσει. Οι πρώτοι και στη ζούγκλα να τους πέταγες θα κατάφερναν να ξεχωρίσουν. Και οι τελευταίοι θα αποτύγχαναν ακόμη και με τις καλύτερες εκπαιδευτικές συνθήκες. Και τα ελληνικά πανεπιστήμια δεν βοηθούν τους μεσαίους με το σύστημα που (δεν) έχουν.

  22. Mariana avatar
    Mariana 02/09/2013 01:07:38

    Σε 299 χρόνια δεν είμαι σίγουρη για το ποιοι θα έρχονται για διακοπές, αλλά δίνω πολύ μεγάλες πιθανότητες στο ενδεχόμενο να συγκυβερνούν οι απόγονοι των σημερινών "σωτήρων" και να κάνουν μεταρρυθμίσεις. Διότι το "κράτος" έχει συνέχεια.

  23. Π. avatar
    Π. 02/09/2013 01:11:47

    Αγαπητέ ΒΙΣ,
    Με παρασύρεις, μιλώντας σε πρώτο Ενικό και δεν αντέχω στον πειρασμό να μην αναφέρω την περίπτωσή μου, όπως εσύ.
    Τελείωσα την Ιατρική Αθηνών και έκανα ειδικότητα Παθολογίας στο καλύητερο - ίσως- Νοσοκομείο της Ελλάδας, τουλάχιστον τότε, το Ν.Ι.Μ.Τ.Σ.
    Προτίμησα την επαρχία έκτοτε, γιατί από αυτήν κατάγομαι.
    Όταν, πριν λίγα χρόνια, ένας νέος γιατρός από την Αμερική ήλθε και παρακολούθησε κοντά μου για ένα μήνα, την όλη δράση και ενάσκηση της Ιατρικής στον τομέα της παθολογίας, προκειμένου να καταγραφεί αυτό, ως ένας μήνας ειδικότητας στην δική του εξειδίκευση ως familiar medicine, παίρνοντας από 'μένα την αντίστοιχη Βεβαίωση,έλαβα και εγώ , από την μεριά μου τα μαθήματά μου.
    Όμως, ένα ήταν το σημαντικό:
    Έμεινε έκθαμβος από το πόσο λίγες εξετάσεις ζητούσα !
    - "Αντιμετωπίζεις τόσο πολλά και τόσο δύδκολα περιστατικά, ζητώντας τόσο λίγες ξετάσεις; Στην Αμερική θα ήσουν ανάρπαστος "
    Κοντολογίς : Σεβαστείτε τους Έλληνες γιατρούς ( Εννοώ αυτούς , που σπούδασαν Ιατρική στην Ελλάδα)

    • ΑκαιΣ avatar
      ΑκαιΣ @ Π. 02/09/2013 12:18:08

      ++++++++++++++++++++++++++++
      Σεβαστείτε Έλληνες επί τέλους τον εαυτό σας, την πατρίδα και τους συμπατριώτες σας! Αυτή η Εθνική αναπηρία της αυτοακύρωσης και της αυτοϋπονόμευσης, καταντά πλέον αναξιοπρέπεια.

      • Samurai avatar
        Samurai @ ΑκαιΣ 02/09/2013 18:35:44

        Αναξιοπρεπή συμπεριφορά έχουν όλοι αυτοί που δεν κάνουν την αυτοκριτική τους, όλοι αυτοί που στρουθοκαμηλίζουν
        αρνούμενοι πεισματικά να δουν την πραγματικότητα κατάματα, όλοι αυτοί που λα'ι'κίζουν, όλοι αυτοί που αποκομοίζουν οφέλη από το μπάχαλο που επικρατεί στην πατρίδα μας.
        Αναξιοπρεπή συμπεριφορά έχουν όλοι αυτοί οι φανατικοί Ελληνάρες της δεκάρας που ουρλιάζουν στα καφενεία ή ξαπλωμένοι στις παραλίες.
        Ο αυτοσεβασμός ώθησε πολλούς από εμάς στη μετανάστευση, η αγάπη προς την πατρίδα μας δεν μετριέται ούτε ζυγίζεται.
        Είναι πολλοί πάρα πολλοί αυτοί που κάνουν κακό στην Ελλάδα, και πιστέψτε με δε βρίσκονται εκτός Ελλάδας.
        Το ότι ''η Ελλάδα τρώει τα παιδιά της'' ,το γνωρίζετε υποθέτω.
        Μην κλείνετε τα μάτια σας.
        Με αναξιοπρεπή και χυδαίο τρόπο (για να μη πω κάτι ακόμα πιο βαρύ) αντιμετωπίζονται οι πολίτες της πατρίδας μας από τους έχοντες την εξουσία (αλλά και από τους ταξιτζήδες,μανάβηδες πολεοδόμους, γιατρούς,δικηγόρους,
        εφοριακούς),αφήστε την αξιοπρέπεια λοιπόν κατά μέρος.
        Αλλάξτε χώρα και βρήτε τον τρόπο να την επισκέπτεστε σε τακτά χρονικά διαστήματα για να γεμίζετε με φως και ήλιο την καρδιά και την ψυχή σας.
        Να πιέιτε κι ένα κρασί με αγαπημένα πρόσωπα.
        Πιστέψτε με είναι από τους πιο ιδανικούς τρόπους για να επιβιώσει κανείς, διατηρώντας την ψυχική την υγεία.

  24. Π. avatar
    Π. 02/09/2013 01:21:34

    Υ.Γ. Έχω μετάσχει σε ...εκατοντάδες Ιατρικά συνέδρια, σε αντίστοιχες χώρες του εξωτερικού .
    Ουδαμού ένοιωσα να περιφρονείται η χώρα μας !
    Τουναντίον, εισέπραττα θαυμασμό και σέβας !!

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Π. 02/09/2013 10:20:29

      Δεν διαφωνούμε, αυτό εννοούσα όταν είπα "από εξω πανούκλα και από μέσα κάτι σαν κούκλα" για τα ελληνικά ΑΕΙ. Το φαινόμενο το εξηγεί πολύ καλά ο radiomedic. Και εγώ έχω συμμετάσχει σε πολλά συνέδρια στην ειδικότητά μου στο εξωτερικό και δεν ένιωσα να περιφρονείται η χώρα, αλλά είμαι ευτυχής που δεν χρειάστηκε να ξεναγήσω ξένο πανεπιστημιακό στο κτίριο της Φιλοσοφικής Σχολής. Πολύ περισσότερο ευτυχής που δεν χρειάστηκε να εξηγήσω τα περί καταλήψεων και βανδαλισμών. Με άλλα λόγια, δεν μπορείς να επικαλείσαι τις επιδόσεις άξιων ελλήνων επιστημόνων που είτε κάνουν καριέρα έξω, είτε συμμετέχουν σε διεθνή επιστημονικά συνέδρια και σε διεθνούς κύρους επιστημονικά περιοδικά με καλές δημοσιεύσεις, προκειμένου να δικαιολογήσεις αυτή την αθλιότητα των ελληνικών ΑΕΙ. Θεωρώ ότι περισσότερα χρωστώ στο προσωπικό μου διάβασμα, παρά στο ελληνικό ΑΕΙ που σπούδασα. Αυτός ήταν ο λόγος που μου προκαλούσε απέχθεια η ιδέα να συνεχίσω τις σπουδές μου στην Αθήνα μετά το πρώτο πτυχίο και προτίμησα το εξωτερικό. Δεν αισθάνομαι κανένα δέσιμο με το Καποδιστριακό, δεν θέλω ούτε καν να πηγαίνω σαν επισκέπτης, μου προκαλεί θλίψη. Αντίθετα βλέπω φοιτητές ξένων ΑΕΙ να αισθάνονται δεσμό με το ΑΕΙ όπου έκαναν τα προπτυχιακά τους και χαίρονται να πηγαίνουν να το επισκέπτονται.

  25. Κώστας Τ avatar
    Κώστας Τ 02/09/2013 02:38:42

    Πολλά ακούμε για τα πανεπιστήμια μας,να πάει στο καλό η κοπελιά όπου της αρέσει........Για την ιστορία ο γιος μου πέρασε πρώτος το 2003 στο ΑΠΘ(Μηχανικός Υπολογιστών),τελείωσε στην ώρα του,έκανε μεταπτυχιακό,κάνει διδακτορικό στο ΑΠΘ χωρίς τυμπανοκρουσίες και παράλληλα διαπρέπει στην Βρετανία σαν Μηχανικός επικεφαλής ομάδας μηχανικών από όλα τα μήκη και πλάτη της Γης,όπου απλά διαπιστώνεται η αξία των Ελλήνων σε τεχνολογίες αιχμής........

  26. Ραβινος avatar
    Ραβινος 02/09/2013 08:45:59

    Ψηφιζω κι εγω υπερ των ΑΕΙ του εξωτερικου εναντι των ΑΕΙ του εσωτερικου τα οποια εχουν καταντησει εστιες βρωμιας & παρωχημενων γνωσεων ερμαια των διαθεσεων των δηθεν ''επαναστατημενων ''νεολαιων των αριστεριστικων νοοτροπιων.Φωτεινα παραδειγματα καθηγητων και σχολων αποτελουν την εξαιρεση και οχι τον κανονα.Σε μια χωρα που εχουν λογο τακτικες Πελεγκρινη στην διοικηση των ΑΕΙ και κτισιμο καθηγητων στο γραφειο τους για την υπακοη σε αναρχοαπλυτους δεν υπαρχει ελπιδα ανακαμψης.Εις επιρρωσιν αναφερω την εμπειρια μου απο την συμμετοχη μου προ καιρου σε επιτροπη αξιολογησης των Σχολων Ηλεκτρολογων Μηχανολογων του ΕΜΠ και της Σχολης Ηλεκτρολογων του ΤΕΙ Πατρας για την συμμετοχη τους στο προγραμμα ERASMUS της Ευρωπαικης Ενωσης .Την επιτροπη αποτελουσαν Πρυτανεις ξενων ΑΕΙ και εκπροσωποι του ΤΕΕ κλπ.Στο ΤΕΙ της Πατρας δεν υπηρξε κανενα προβλημα και η αξιολογηση διεκπεραιωθηκε αψογα με πολυ καλες κριτικες απο τους ξενους αξιολογητες για το επιπεδο λειτουργιας& εξοπλισμου της σχολης .Στο ΕΜΠ η αξιολογηση ηταν μια δοκιμασια ψυχολογικη και σωματικη με το κυνηγητο που υπεστη η επιτροπη απο τους αναρχοαπλυτους που δεν της επετρεπαν να δει τον εξοπλισμο ,να συνεδριασει στις αιθουσες του ΕΜΠ {Πατησιων} ,να παρει συνεντευξεις απο τους καθηγητες και φοιητες με το προσχημα οτι δεν αναγωνριζει καμια Ευρωπαικη Ενωση και προγραμμα ERASMUS .Τετοια ειναι η μυωπιας τους και η τυφλα τους θαλεγα για το επιπεδο των γνωσεων που ηθελαν να αποκτησουν στην Ελλαδα .Ειναι τυχαιο αραγε το γεγονος οτι σε καθε αλλαγη στα συστηματα παιδειας οι κοντρα ειναι παντοτε απο τους κατεχοντες τα σκηπτρα της αναξιοκρατιας ηγητορες της ΔΕΠ .ΠΟΣΔΕΠ και δεν ξερω ποιων αλλων ..και του φοιτητικου και καθηγητικου κατεστημενου της αριστερης νομεγκλατουρας η οποια ξερει οτι με το ανοιγμα της παιδειας σε ανταγωνιστικα επιπεδα θα φανει η γυμνια των γνωσεων και των αποδοσεων τους ?

    • Samurai avatar
      Samurai @ Ραβινος 02/09/2013 16:12:25

      Η ανιψιά μου είναι ορθοπεδικός.
      Έκανε την πρακτική της εξάσκηση (6 μήνες) στη Σαραγόσα.
      Τη ρώτησα για ποιο λόγο δεν την έκανε σε κάποιο ελληνικό νοσοκομείο .
      Ξέρετε τι μου απάντησε;
      Θείε όσοι έχουμε τη δυνατότητα βγαίνουμε έξω να κάνουμε την πρακτική μας. Στα νοσοκομεία (και ιδίως στα χειρουργεία ) δε θέλουν να μάθουμε,
      μας αντιμετωπίζουν ανταγωνιστικά. Τους ασθενείς δε, τους ταλαιπωρούν πολύ.
      Και δεν είναι μόνο η δική της γνώμη αλλά και των συμφοιτητών συμφοιτητριών της.
      Αλλά δε θα προεκταθώ στα νοσοκομεία τώρα για να μη πάθουμε κατάθλιψη.
      Έχει γίνει πολλές φορές συζήτηση εδώ μέσα για το εκπαιδευτικό μας σύστημα και τη λειτουργία των εκπαιδευτικών μας ιδρυμάτων.
      Η κατάσταση που επικρατεί δυστυχώς είναι αποκαρδιωτική.
      Ο φίλτατος Ραβίνος ο φίλος Αργεάδης ο ΒΙΣ γνωρίζουν τα πράματα καλύτερα από εμένα, όπως και ο δάσκαλος (με τον οποίο έχω συζητήσει αρκετές φορές για το θέμα αυτό).
      Οι νέοι και οι νέες μας τα δίνουν όλα για ''μία θέση στον ήλιο της γνώσης''
      έχοντας συμπληρώσει το μηχανογραφικό τους δηλώνοντας δεκάδες διαφορετικές σχολές, κι όπου περάσουν.
      Από εκεί ξεκινάει η κωμωδία και το δράμα.
      Η συμμετοχή έχει σημασία, κι όχι το τι πραγματικά θέλει κάποιος να σπουδάσει διότι το αγαπάει και διότι θέλει αργότερα να προσφέρει.
      Με το που μπει κάποιος στο πανεπιστήμιο αρχίζει η διαδικασία της απαξίωσης, στην οποία παίρνει μέρος ενεργά ή παθητικά.
      Ενεργά σα μέλος κάποιας φοιτητικής παράταξης, παθητικά με ένα καφεδάκι και τσιγάρο στο χέρι περιμένοντας πότε θα επιτρέψουν οι εξωπανεπιστημιακοί την είσοδό των φοιτητών στα αμφιθέατρα.
      Οι ''οργανωμένοι'' αντιμετωπίζουν τα πανεπιστήμια σα καπνομάγαζα που είναι απόλυτα ελεγχόμενα από συνδικαλισταράδες οι οποίοι όμως δημιουργούν εντάσεις παρακωλύοντας την ομαλή λειτουργία τους.
      Ε, όλοι αυτοί δεν έχουν καμία θέση στα πανεπιστήμια.
      Τέλος και χωρίς να θέλω να υποτιμήσω τη δουλειά που γίνεται σε κάποια πανεπιστήμια της χώρας μας (ιδιαίτερα στον τομέα της έρευνας) θέλω να πω πως οποιαδήποτε σύγκριση με εκπαιδευτικά ιδρύματα του εξωτερικού προσβάλει τη νοημοσύνη μας.
      Όσοι έχουν τη δυνατότητα να στείλουν τα παιδιά τους έξω για σπουδές το κάνουν χωρίς δεύτερη σκέψη, παίρνοντας το ρίσκο να δουν αργότερα τα παιδιά τους να ριζώνουν αλλού.

  27. PA avatar
    PA 02/09/2013 13:48:36

    Ας αφήσουμε κατά μέρος την υποκρισία και ας δούμε την αλήθεια κατάματα: Εάν δεν μειωθεί δραστικά η ανεργία (και δε των ηλικιών 25-35) δεν υπάρχει καμιά περίπτωση αναστροφής της "διαρροής εγκεφάλων" που πλήττει την Ελλάδα τα τελευταία χρόνια. Οι νέοι που έχουν τα προσόντα να σπουδάσουν (και την οικονομική δυνατότητα βεβαίως) δεν επιλέγουν τα πανεπιστήμια του εξωτερικού διότι είναι απαραιτήτως καλύτερα αλλά ΔΙΟΤΙ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΚΑΙ ΠΙΟ ΑΜΕΣΕΣ ΕΥΚΑΙΡΕΙΕΣ ΓΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ - δηλαδή για αποφυγή της άθλιας μοίρας του ανέργου που τους περιμένει σε σχεδόν μαθηματική ακρίβεια στην πατρίδα τους!!
    Η διατήρηση επομένως της ανεργίας σε αυτά τα καταστροφικά επίπεδα αποτελεί εθνικό έγκλημα σε βάρος της ίδιας της υπόστασης του Ελληνισμού που κινδυνεύει να συρρικνωθεί μέχρις εξαφανίσεως στις επόμενες δεκαετίες αν δε κάνουμε κάτι τώρα!
    Εκεί βρίσκεται το ζήτημα και όχι στο πόσο καλά ή κακά είναι τα ελληνικά ΑΕΙ ή στις ευθύνες της μιας ή της άλλης κομματικής νεολαίας...μη χάνουμε το δάσος κοιτάζοντας το δέντρο...

  28. ΝΚ avatar
    ΝΚ 02/09/2013 15:26:20

    Σκέφτομαι μήπως απλά η κοπέλα δεν ήθελε να ζήσει την εμπειρία των Αλγερινών στη Νομική ή των Νιγηριανών στην ΑΣΟΕΕ, αλλά μόνο να σπουδάσει ανενόχλητη.

    Καμία φορά τα πράγματα είναι πολύ πιο πρακτικά και αφορούν απλώς την επιβίωση.

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ ΝΚ 02/09/2013 22:47:29

      Εδώ κάνεις ένα λάθος αγαπητέ, ως προς τη Νομική: Δεν ήταν Αλγερινοί, αλλά Μαροκινοί.... Τεράστια η διαφορά! (εντάξει, κάνω πλάκα...).
      Κακά τα ψέμματα: Η Αριστερά κατάντησε τα ελληνικά ΑΕΙ πραγματικά για την τιμημένη ¨φτωχολογιά", για την οποία γράφτηκε και το γνωστό χιλοακουσμένο τραγούδι. Εκεί που τα ελληνικά ΑΕΙ ήταν τόπος όπου θα έβλεπες και το παιδί του πλούσιου, και του μεγαλοαστού και του εργάτη, τώρα πλέον η πλειοψηφία των ευπόρων στέλνει τα παιδιά της αβλεπτί σε ΑΕΙ του Εξωτερικού. Λογικό: Είναι δύσκολο να σκεφτεί κανείς ότι αυτό το αχούρι στη Σόλωνος είναι Νομική Σχολή ή ότι το άλλο αχούρι στου Ζωγράφου, με την καφετέρια να απλώνεται στο μισό κτίριο, τις αφίσες και τα γκράφιτι, είναι Φιλοσοφική. Απλά τα πράγματα...Ξέρω ότι υπάρχουν αξιόλογοι διδάσκοντες, αλλά, στο κάτω-κάτω της γραφής (που λέει το άλλο λαϊκό άσμα) δεν είναι και οι μοναδικοί. Εκτός και αν νομίζετε ότι τα ξένα μεγάλα ΑΕΙ έχουν σκάρτους διδάσκοντες, γιατί τους καλούς τους πήραν τα δικά μας....

  29. ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
    ΣΤΕΛΙΟΣ 02/09/2013 15:44:37

    Η Αλεξία , που ήταν συμμαθήτρια του γυιού μου , δεν "φτύνει" την Ελλάδα: Είχε ήδη κερδίσει με το σπαθί της σε διαγωνισμό γερμανική υποτροφία. Και ποιός δεν θα πήγαινε?

  30. Σ/ς avatar
    Σ/ς 02/09/2013 16:27:48

    Πολύ καλά έκανε η κοπέλα και φεύγει,διότι εαν σταδιοδρομούσε εδώ,το μόνο που θα πετύχενε, ήταν να γίνει εκπιδευτικός κάνοντας ιδιαίτερα μαθήματα στους μαθητές της επ'αμοιβή.Φύγε κοπέλα μου να δείς πως ζεί ο κόσμος και πως σέβεται το κράτος του και το αντίθετο. Ο ανηψιός μου εφυγε απο εδώ και είναι Γιατρός εκεί που πας και έχει γίνει άλλος άνθρωπος.ΑΝΘΡΩΠΟΣ.

  31. GJ avatar
    GJ 02/09/2013 19:10:42

    Αν και δεν διαβασα ολες τις αποψεις, μπορώ να πώ ότι σχεδόν όλες έχουν και αλήθειες και μύθους. Πράγματι έχουμε προβλήματα, οποιος δεν το παραδεχεται δεν μπορεί να γίνει καλύτερος, θεωρεί τον εαυτό του άριστο!!
    Πρέπει να γνωρίζετε οτι επειδή τον 'παπα δεν τον κάνουν τα ράσα' έτσι και τα πανεπιστημια δεν τα κανουν τα ονόματα που φέρουν, αλλα οι καθηγητές του και φυσικά το επίπεδο των φοιτητων του, άρα ένα μέσο πανεπιστημιο μπορεί να έχει ένα παρα πολύ καλο τμημα επειδη για διάφορους λογους συγκεντρώθηκαν αξιολογοι επιστήμονες εκει. Μπορειτε να το δείτε και απο την αξιολογηση των αγγλικών παν/μιων οπου σε οχι πρωτοκλασσάτα παν/μια υπαρχουν πολυ καλα εως άριστα τμηματα.
    Τωρα οργανωτικά, υπάρχουν προβλήματα αλλα οφειλονται στην εσωστρεφεια των ελληνικών πανεπιστημιων. Αν δεχοντουσαν καθε χρονο 40-50000 ξενους φοιτητες εκ των πραγματων θα αναγκάζονταν να εκσυγχρονήσουν τις υποδομές τους.
    Τωρα ερευνητικά, θεωρω οτι η ερευνα υπο τις συνθηκες που γινεται στην Ελλαδα, πολιτικές, κομματικές στρεβλώσεις κ.α που γνωριζετε και τα γραψατε, ειναι πολύ καλή, εως παρα πολυ καλή, και αυτη παλι εστιαζεται σε κεντρα αριστειας πισω απο τα οποια υπάρχουν ανθρωποι και οχι ονοματα.
    Τωρα οσον αφορα τον κομματισμο, και οτι αυτο εχει επιφερει στα πανεπιστημια, εγω πιστευω οτι φταινε ολα τα κομματα που επιζητουν δεξαμενη ψηφοφορων στα πανεπιστημια και κατ'αυτο τον τροπο τα εχουν φερει σε πολυ δυσκολη θεση. Αν αφηναν τα πανεπιστημια ανεπηρεαστα απο κομματικες διαθεσεις και υποδειξεις νομιζω οτι τα πραγματα θα ηταν πολυ καλυτερα απο οτι ειναι τωρα φυσικα. Συγγνώμη αν εχω ξεχασει κατι αλλο, όμως αυτα μου ηρθαν προχειρα σαν σκεψεις.

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ GJ 02/09/2013 22:54:29

      Σε ρωτάω ποιος ξένος φοιτητής θα σπουδάσει σε ελληνικό ΑΕΙ με αυτή την εικόνα που παρουσιάζει; Αυτό εσύ το αποκαλείς εσωστρέφεια, εγώ το αποκαλώ αίσχος. Με τη λογική σου, προσκαλείς φοιτητές από το εξωτερικό (και εννοώ ανεπτυγμένες χώρες, όχι τη Σομαλία...) για να εξαναγκάσεις το ΑΕΙ να βελτιώσει τις υποδομές του και να σουλουπωθεί. Δηλαδή, οι ηλίθιοι φοιτητές που θα έρθουν (είναι σαφές ότι τους θεωρείς ηλίθιους και αναλώσιμους) θα γίνουν τα πειραματόζωα για να βελτιωθεί δήθεν το ελληνικό ΑΕΙ...Ωραία, όταν κάνεις τη σχετική πρόσκληση, να το διευκρινίσεις, σε παρακαλώ, στα υποψήφια θύματα: Μην τρομάξετε από αυτό που θα συναντήσετε, χάρη στη θυσία σας, σε λίγα χρόνια το ΑΕΙ θα είναι καλύτερο, γιατί οι αριστεροκάφροι θα γίνουν μία μικρή μειοψηφία μέσα στο μπούγιο των φοιτητών, και δεν θα τους περνάει το δικό τους....
      Εχεις ποτέ παρευρεθεί σε εξετάσεις σε αμφιθέατρο ελληνικού ΑΕΙ;
      Θα πω κάτι ακραίο: Μόνο αν κλείσουν τα περισσότερα ελληνικά ΑΕΙ για 2-3 χρόνια και ξανανοίξουν υπό άλλους όρους υπάρχει ελπίδα να γίνει κάτι. Ο ασθενής έχει γάγγραινα, δεν έχει "βαβά" ....

      • τηλέμαχος αναγνώστου avatar
        τηλέμαχος αναγνώστου @ ΒΙΣ 02/09/2013 23:24:24

        Γιατί όλοι πιστεύετε ότι στους φοιτητές έχει κάποια ιδιαίτερη επιρροή η αριστερά και όχι η ΔΑΠ και το λαϊφστάιλ; Από το 1984 ακόμη "οι αριστεροκάφροι είναι μειοψηφία μέσα στο μπούγιο των φοιτητών". Αν δεν το πιστεύετε δείτε τα αποτελέσματα που δίνει η ίδια η "άκρα αριστερά" του χώρου.
        http://nka.gr/ekloges

  32. ΑκαιΣ avatar
    ΑκαιΣ 02/09/2013 21:31:57

    Να σας το επαναλάβω, γιατί μπορεί σε δεύτερη ανάγνωση, - μιας και μάλλον έχετε τη ...μύγα - να κατανοήσετε σε ποιούς ακριβώς απευθύνομαι : ''Σεβαστείτε Έλληνες επί τέλους τον εαυτό σας, την πατρίδα και τους συμπατριώτες σας! Αυτή η Εθνική αναπηρία της αυτοακύρωσης και της αυτοϋπονόμευσης, καταντά πλέον αναξιοπρέπεια.''
    Δικαίωμά του όποιου αποχωρεί είτε εξ επιλογής είτε εξ ανάγκης, να επιλέγει όποια χώρα επιθυμεί ή του εξασφαλίζει ικανοποιητικές συνθήκες ζωής. Εμείς που επιλέγουμε να μείνουμε πάλι, δικαίωμά μας να μη θέλουμε ν΄ ακολουθήσουμε την προτροπή σας : ''Αλλάξτε χώρα και βρήτε τον τρόπο να την επισκέπτεστε σε τακτά χρονικά διαστήματα για να γεμίζετε με φως και ήλιο την καρδιά και την ψυχή σας.'' Δεν αλλάζουμε χώρα κύριε. Θα πίνουμε καθημερινά κάτω απ΄τον ήλιο το κρασί μας, θ΄απολαμβάνουμε τις θάλασσες, τον καθαρό ουρανό και θα φορτίζουμε αδιάκοπα την ψυχή μας με τη μοναδική ενέργεια αυτού του τόπου, που πάντα καταφέρνει και μας ανασταίνει από την τέφρα μας!
    Όσο για τις αναφορές σ΄αυτούς που μας προσβάλλουν και μας πληγώνουν, μα και τις αφοριστικές διαπιστώσεις περί των κακώς κειμένων, μην πολυασχολείστε. Θα φτάσει η ώρα που όλοι θα πληρώσουν και θ΄αποκαταστήσουμε τη διαταραγμένη ισορροπία….
    Μη νοιάζεστε. Σίγουρα εσείς θα ζείτε ανάμεσα σε λόρδους ευγενείς και σε … αγγέλους, τόσο αυστηρός κριτής που έχετε γίνει!
    Δεν ξέρω αν η Ελλάδα ….τρώει τα παιδιά της ή τα παιδιά της τρώνε την Ελλάδα, αλλά όπως και να΄χει μια οικογένεια είμαστε, δε μπορεί, τελικά θα τα βρούμε …..
    Τόσους αιώνες επαναλαμβάνεται το θαύμα!

    • Samurai avatar
      Samurai @ ΑκαιΣ 03/09/2013 15:15:12

      Την ιερότητα του τόπου λίγοι τη σέβονται.
      Μην περιμένετε λοιπόν και πολλά πράματα.
      Μόνο με αυστηρή κριτική και συνέπεια θα μπορέσει να αλλάξει κάτι.
      Θα ήθελα πολύ να μοιραστώ την αισιοδοξία σας, αλλά όσο κι αν αγαπώ τη χώρα μου, δεν μπορώ να καταργήσω τη λογική μου.
      Οι από πάνω θα τα βρουν όπως γίνεται πάντα, και θα μπούμε σε μία άλλη διάσταση
      προχειρότητας.
      Προφανώς εσείς έχετε δεμένο το γά'ι'δαρό σας και έχετε αποθέματα ενέργειας.
      Αλλά μην πιστεύετε σε θαύματα.
      Το ότι είμαστε μια οικογένεια, σηκώνει πολύ συζήτηση.
      Το ότι κάποτε όλοι αυτοί που μας προσβάλουν θα πληρώσουν, δεν το πιστεύω
      και δεν πρόκειται ούτε τα παιδιά των παιδιών μου να το δουν.

  33. δημης avatar
    δημης 02/09/2013 23:04:52

    ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΟ ΠΑΙΔΙ...ΚΑΛΗ ΠΡΟΟΔΟ...ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ ΤΟΥ.....
    -Αυτό ακριβώς ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΟ ΘΕΣΜΟ ΤΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ φροντίζουν οι...εκάστοτε ..νεολούθηροι που στα διαλείμματα των παραστάσεων κάνουν τους υπουργούς -παρατρεχάμενους -επόπτες -δε ινστιτούτα κλπ... να χτυπήσουν με τις ..αναδομήσεις -"μεταρυθμίσεις"...
    -Είναι ακριβώς οι ίδιοι και τα αφεντικά τους που θέλουν να σπρώξουν ένα κομμάτι του Μαθητικού πληθυσμού στην Ιδιωτική Β΄θμια και Γ΄βάθμια εκπ/ση Εσωτερικού -Εξωτερικού απαξιώνοντας (αλήθεια με πόσα ;;;) την Δημόσια Εκπ/ση... σε αγαστή συνεργασία με Δημοσιογράφους -τηλεαστέρες (σχεδόν για τα ίδια αφεντικά δουλεύουν) ιστοσελίδες που λιβανίζουν ,υπουργους ...στρατάρχες -ηγέτες αστυνομίας σκέψης...
    Η πραγματικότητα ας είναι ο...μισθός τους (ο κοινωνικός..)...

  34. ΑκαιΣ avatar
    ΑκαιΣ 03/09/2013 15:29:52

    '' Προφανώς εσείς έχετε δεμένο το γάϊδαρό σας και έχετε αποθέματα ενέργειας.'' Ο ...γάϊδαρός μου, είναι λυτός. Κορώνα-γράμματα η ζωή!
    '' Χαρά στο νέο που θαρρεί πως έχει χρέος να ξαναδημιουργήσει τον κόσμο, να τον κάμει πιο σύμφωνο με την αρετή και τη δικαιοσύνη, πιο σύμφωνο με την καρδιά του, αλίμονο σε όποιον αρχίζει τη ζωή του χωρίς παραφροσύνη.'' Νίκος Καζαντζάκης - Αναφορά στον Γκρέκο

  35. ΑκαιΣ avatar
    ΑκαιΣ 03/09/2013 15:32:00

    Αλίμονο και σε όποιον ζει χωρίς ....παραφροσύνη! :-)

    • Samurai avatar
      Samurai @ ΑκαιΣ 03/09/2013 20:49:22

      Συμφωνώ μαζί σας.
      Τελικά είναι όλα θέμα ερμηνείας.

    • Samurai avatar
      Samurai @ ΑκαιΣ 03/09/2013 20:50:43

      ''Όπου κι αν ταξιδέψω η Ελλάδα με πληγώνει''.
      Σεφέρης

    • ΑκαιΣ avatar
      ΑκαιΣ @ ΑκαιΣ 03/09/2013 21:20:14

      ...Μπορεί, αλλά συγχρόνως με πορώνει, με παθιάζει, με τρελαίνει και κυρίως, με ΠΕΙΣΜΩΝΕΙ!

    • Samurai avatar
      Samurai @ ΑκαιΣ 03/09/2013 22:29:28

      Eμένα με σαγηνεύει ,με συναρπάζει, με μαγεύει, με ταξιδεύει
      με γαληνεύει.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.