#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
10/03/2010 18:37
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ένας εχθρός του έθνους απολογείται



Αφού ως δημόσιος υπάλληλος έχω στοχοποιηθεί από τα ΜΜΕ ως πηγή των δεινών του έθνους και αφού ζητήσω προκαταβολικά συγγνώμη για την απερισκεψία μου να θελήσω να έχω μια αξιοπρεπή δουλειά δουλεύοντας στο Δημόσιο, απολογούμαι:

1. Ευθύνομαι επειδή το Δημόσιο σπαταλά δεκάδες  εκατομμύρια ευρώ ετησίως σε ενοίκια, ενώ κρατικά κτίρια μένουν κενά ή νοικιάζονται με συμβολικό αντίτιμο.

2. Ευθύνομαι επειδή οι σπατάλες σε ταξίδια. εκδηλώσεις, διαφημιστικά, δημόσιες σχέσεις, εκθέσεις, επιτροπές άνευ αντικειμένου είναι ετησίως δεκάδες εκατομμύρια ευρώ

3. Ευθύνομαι επειδή γέμισαν οι υπηρεσίες με κάθε λογής συμβασιούχους (μετακλητούς, ορισμένου χρόνου, αορίστου χρόνου με σύμβαση έργου, αποσπασμένους από οποιαδήποτε υπηρεσία), οι οποίοι παίρνουν τα επιδόματα της υπηρεσίας στην οποία εργάζονται και ανέρχονται σε δεκάδες  εκατομμύρια ευρώ.

4. Ευθύνομαι επειδή όλα τα έργα προμήθειας αγαθών και υπηρεσιών του Δημοσίου υπερκοστολογούνται, φορτώνοντας αναίτια τον κρατικό προϋπολογισμό με εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ

5. Ο πολυθρυλούμενος 14ος μισθός μου, δεν υπάρχει. Εξηγούμαι με παράδειγμα: σε ένα μισθό 1500 € τα 1000 είναι ο βασικός και τα 500 επίδομα. Το δώρο υπολογίζεται επί του βασικού, στον οποίο επειδή υπάρχουν επιδόματα μεταπτυχιακού, διδακτορικού, γάμου, τέκνων που δεν υπολογίζονται, βγαίνει λοιπόν δώρο Χριστουγέννων 900 €, Πάσχα και αδείας άλλα 900 €. Άρα αντί για 3.000 σύνολο δώρων έχουμε 1800, δηλαδή 14ο μισθό 300 € σε ονομαστικό μισθό 1500 €.

6. Η μονιμότητά μου, που με κάνει και ντρέπομαι, πρέπει να καταργηθεί και να συρρέουμε μετά από κάθε εκλογή στην πλατεία Κλαυθμώνος και η κάθε υπηρεσία να κάνει μια νέα αρχή κάθε φορά, υπό τις οδηγίες των εκάστοτε πεφωτισμένων πολιτικών προϊσταμένων.

7. Οι δηλώσεις περιουσιακών μεταβολών και πόθεν έσχες που υποχρεούνται οι κρατικοί λειτουργοί να υποβάλουν, δεν ελέγχονται και παραμένουν σε όμορφες αποθήκες στοιβαγμένες.

8. Ευθύνομαι γιατί οι πολιτικοί προϊστάμενοι ανέχονται ή και επιδοκιμάζουν την μικροδιαφθορά των υπαλλήλων, ώστε να τους βοηθούν στη μεγάλη διαφθορά και διαπλοκή

9. Επειδή ένα δεκαετές πλάνο μείωσης των δημοσίων υπαλλήλων μπορεί να εφαρμοσθεί και οι δημόσιοι υπάλληλοι να είναι λιγότεροι, καλύτερα πληρωμένοι και αξιοπρεπείς, ειδικά από τη στιγμή που βγουν στη σύνταξη οι χιλιάδες που διορίσθηκαν τη δεκαετία του ΄80, προτείνω στους έχοντες εξουσία να διορίσουν κάθε φίλο, γνωστό τους  και εχθρό τους, ώστε να τους ελέγχουν πλήρως και να μην υπάρξει ποτέ σοβαρή δημόσια διοίκηση στη χώρα.

10.Η ταλαιπωρία στις υπηρεσίες ισχύει και για εμάς, αφού το κράτος έχει δομηθεί για να εξυπηρετεί τους επιχειρηματίες-φίλους των καλών μας πολιτικών και όχι τους πολίτες, έστω και αν είναι υπάλληλοι σε άλλη υπηρεσία.

 Αφού ξαναζητήσω συγγνώμη για την ιδιότητα μου, σας διαβεβαιώ ότι θα προσπαθήσω να βρω άλλη δουλειά  για να μην είμαι δακτυλοδεικτούμενος…

 ΟΔΥΣΣΕΑΣ

ΣΧΟΛΙΑ

  1. thespieys avatar
    thespieys 10/03/2010 18:54:05

    Το νόμισμα έχει δύο όψεις πάντοτε.

  2. dtd avatar
    dtd 10/03/2010 19:56:12

    Φίλε Οδυσσέα,
    Ευθύνεσαι γιατί οι σπατάλες σε ταξίδια και δεξιώσεις, οι υπερτιμολογήσεις των προμηθειών κλπ., εκτός από την υπογραφή του υπουργού, έχουν μια σειρά υπογραφών υπαλλήλων, προϊσταμένων, διευθυντών κλπ. σε επιτροπές διαγωνισμών, επιτροπές σύνταξης προδιαγραφών, επιτροπές παρακολούθησης έργων, οι οποίοι πιστοποιούν με την υπογραφή τους ότι όλα έγιναν καλώς.
    Πότε αντέδρασες λέγοντας δεν υπογράφω;;
    Και ευθύνεσαι διπλά γιατί τη μονιμότητα στην έδωσε η Πολιτεία ακριβώς για να μπορείς να αρνηθείς να υπογράψεις ότι θέλει ο υπουργός, χωρίς να φοβάσαι ότι θα απολυθείς.
    Όπως το λες και εσύ: Ευθύνεσαι πολλαπλά, γιατί την υπογραφή του υπουργού μπορεί να μην την έχουν οι αναθέσεις αυτές - κάτω από ένα ποσό - αλλά τις υπογραφές των υπολοίπων συναδέλφων σου τις έχουν υποχρεωτικά όταν αγοράζουν αναλώσιμα σε τιμές διπλάσιες της λιανικής, σε μικρά ποσά, χιλιάρικο - χιλιάρικο για να μη γίνεται διαγωνισμός. Και ο υπουργός μπορεί να πάει σπίτι του για ένα σκάνδαλο, αλλά εσύ μένεις και συνεχίζεις το θεάρεστο έργο σου στο απυρόβλητο.
    Και ευθύνεσαι που γέμισαν οι υπηρεσίες με συμβασιούχους, γιατί η μόνιμη απάντησή σου στον πολίτη που δεν εξυπηρετείται άλλά και στα ΜΜΕ ή στους πολιτικούς προϊστάμενους που σε ρωτούν γιατί δεν εξυπηρετείται ο πολίτης είναι: "Τι να κάνουμε, δεν έχουμε αρκετό προσωπικό". Και για πες μου εσύ, αν έχεις ακούσει ποτέ σε κάποια υπηρεσία οι υπάλληλοι να έχουν δηλώσει ότι επαρκούν για τη δουλειά που πρέπει να κάνουν και κάθονται. Έτσι, για την κάλυψη των "αναγκών" της υπηρεσίας ο κάθε πολιτικάντης σου στέλνει και μερικούς συμβασιούχους, οι οποίοι όταν γίνουν μόνιμοι θα δηλώνουν ότι δεν ευθύνονται για τις χιλιάδες των νέων συμβασιούχων που ακολουθούν το δρόμο τους.
    Και ευθύνεσαι για την καθημερινή μου ταλαιπωρία γιατί ερμηνεύεις το νόμο ανάλογα με το πως ξύπνησες το πρωι - ή συνηθέστερα με το ποιον έχεις μπροστά σου -, γιατί ξεχνάς ή βαριέσαι να θυμηθείς να μου πεις από την πρώτη επίσκεψή μου τι ΑΚΡΙΒΩΣ πρέπει να κάνω για να βρω λύση στην υπόθεσή μου και με έχεις να πηγαινοέρχομαι στην υπηρεσία σου γιατί όλο και κάποιο χαρτί θα μου λείπει.
    Και ευθύνεσαι γιατί αν σε ψάξω στο γραφείο σου μετά τη 1 ή θα λείπεις ή θα έχεις ξεκινήσει τα σουβλάκια, με την κάρτα σου παραδόξως να περιμένει να χτυπηθεί στις 3 από ένα αόρατο χέρι.
    ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ......

  3. ΠΗΛΕΑΣ avatar
    ΠΗΛΕΑΣ 10/03/2010 20:00:00

    Ναι ρε, ευθύνεσαι.
    1. Ευθύνεσαι γιατί δικές σου υπογραφές στολίζουν τα ενοικιαστήρια που λες.
    2. Ευθύνεσαι γιατί δεν χάνεις ευκαιρία να χρεώσεις το Δημόσιο, μέχρι και με τα BIC που πηγαίνεις στο σπίτι σου, μέχρι και την τσάρκα που πηγαίνεις για δήθεν Υπηρεσιακή Ανάγκη (στο χωριό με την ταβέρνα με το καλό κοψίδι).
    3. Ευθύνεσαι γιατί κι εσύ μετακλητός κι αποσπασμένος ξεκίνησες, κατά κανόνα.
    4. Ευθύνεσαι γιατί εσύ λαδώνεσαι ή κάνεις τα στραβά μάτια στον διπλανό που λαδώνεται για αυτά.
    5. Έ και; Πάλι καταφέρνεις να σε ζηλεύουν οι αντίστοιχοι ιδιώτες. Σάμπως αυτά τα δουλεύεις;
    6. Ασφαλώς! Η μονιμότητα από μόνη της είναι μιά στρέβλωση, που σε κάνει αδιάφορο και οκνηρό. Θα έλεγα να καταργηθεί, αν δεν φοβόμουν τα χειρότερα με τους άθλιους που μας κυβερνάνε από καταβολής Νεοελληνικού κράτους.
    7. Σιγά μη. Κόρακας κοράκου μάτι δεν βγάζει.
    8. Ναι, τραβάτε με κι ας κλαίω!
    9. Όπως τό'πες.
    10.Θέλει θράσος, για να κλαίγεσαι για τα δεινά, που προξενείς ακόμα και στο συνάφι σου.
    Και για τον επίλογό σου: Αμήν και πότε!

    ΕΝΑ ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟ ΥΠΟΖΥΓΙΟ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ

    • ΙΩΝΑΣ avatar
      ΙΩΝΑΣ @ ΠΗΛΕΑΣ 11/03/2010 07:12:56

      Τώρα που τα λεφτά του Οδυσσέα θα πέφτουν με το σταγονόμετρο στην αγορά,είμαι περίεργος πού και σε ποιόν θα πουλάς αυτό που παράγεις εσύ του ιδιωτικού τομέα και της ιδιωτείας.

    • gav250 avatar
      gav250 @ ΠΗΛΕΑΣ 11/03/2010 11:27:14

      επιτέλους βρεθηκε ένας έλληνας (το ονομα αυτου πηλεας) αναμαρτητος που ειναι σε ολα του ατρωτος!!! για πες μας ρεεε τι δουλεια κανεις εσυ για ναχουμε καλο ερώτημα μεγαλε νομοταγή πολίτη???

  4. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 10/03/2010 20:59:55

    Οδυσσέα,

    Η στοχοποίηση σου είναι πασοκικό επικοινωνιακό τέχνασμα. Σαν τους καλούς Γερμανούς και τους κακούς Γερμανούς. Σαν τους κακούς κερδοσκόπους και τους καλούς επενδυτές. Σαν την πράσινη απάτη είτε είναι τιμωρία αν δεν αγοράσεις καινούργιο αυτοκίνητο, είτε διπαλασιασμένο ρεύμα για να φτιάξει προίκα η παρέα και οι εργοδότες της Μπιρμπίλη.

    ΔΕΝ σε θεωρώ εχθρό, λυπάμαι που στοχοποιείσαι, αύριο θα βάλουν άλλες ομάδες να τσακωθούν μεταξύ τους. Η φασιστική αντίδραση έχει επιστρέψει με πράσινο μανδύα, και τόσα χρόνια Πασόκ εξευτέλισαν τα αντιστασιακά αντανακλαστικά. Αυτή ήταν η συμβολή του ΑΓΠ, γιού του παππού του ΓΑΠ.

    Εμείς οι Έλληνες πρέπει να καταλάβουμε ποιός πραγματικά μας _αμάει, και να μην εμπλακούμε σε νέο εμφύλιο.

    • ΟΔΥΣΣΕΑΣ avatar
      ΟΔΥΣΣΕΑΣ @ archaeopteryx 11/03/2010 16:23:49

      Έτσι ακριβώς..

  5. Στέργιος avatar
    Στέργιος 10/03/2010 21:02:51

    dtd και Πηλέα...

    Βρήκατε τον εχθρό... Μπράβο παλληκάρια μου, βαράτε στο ψαχνό. Ο Οδυσσέας φταίει για τα χάλια τής οικονομίας μας... Στο κάτω κάτω ο Οδυσσέας φορολογείται ακριβώς όσο τού αναλογεί και δεν μπορεί να κλέψει λεπτό. Εσείς τι δουλειές κάνετε, παλληκάρια μου;

  6. ΚΜ avatar
    ΚΜ 10/03/2010 21:17:01

    Είναι πολύ πιθανόν ότι ούτε 14ο μισθό θα έπρεπε να παίρνεις, ούτε 13ο, ούτε 1ο ούτε 2ο!

    Οι άνθρωποι πληρώνονται επειδή δουλεύουν. Εσύ δουλεύεις; Ή πληρώνεσαι για να είσαι πρασινοφρουρός;

    • ΟΔΥΣΣΕΑΣ avatar
      ΟΔΥΣΣΕΑΣ @ ΚΜ 11/03/2010 17:31:27

      Και στηλιτεύω τους χιλιάδες που διορίστηκαν τη δεκαετία του ΄80?

  7. redteam avatar
    redteam 10/03/2010 21:27:23

    Καημένε μου Οδυσσέα που γράφεις; Δεν ήξερες δε ρώταγες; Εγώ μαζί σου είμαι παρά το γεγονός ότι ποτέ δεν έχω δουλέψει στο Δημόσιο. Γιατί ξέρω ότι εάν οι μισθοί πάρουν την κατηφόρα στο Δημόσιο, που θα την πάρουν και μάλιστα θα είναι μεγάλη με τη δεύτερη δόση των μέτρων, τότε οι δόλιοι που δουλεύουν στον ιδιωτικό τομέα θα δουν την εξαφάνισή του, λόγω μείωσης και απολύσεων. Αλλά που μυαλό. Είμαστε στην περίοδο του κοινωνικού αυτοματισμού. Βρίζουμε ο ένας εργαζόμενος τον άλλον και η κυβέρνηση γελάει με τα χάλια μας. Και τα μέτρα έρχονται βροχή.

  8. (Α)θανάσης avatar
    (Α)θανάσης 10/03/2010 22:18:16

    Θα σου πω κι εγώ που ευθύνεσαι Οδυσσέα.
    Από το γεγονός ότι μπηκες στον κόπο να ασχοληθείς συνάγω ότι συγκαταλέγεσαι στο 5% των συναδέλφων σου που δουλεύουν.

    Ευθύνεσαι λοιπόν γιατί με προσωπικό σου κόστος, όταν σου έρχονται ατομάκια σαν τα προλαλήσαντα, αντί να τα στείλεις στο δι@αλο όπως οι περισσότεροι συνάδελφοί σου κάθεσαι κι ασχολείσαι μαζί τους, ενώ σου δείχνουν ξεκάθαρα τι περιμένουν από σένα.
    Ευθύνεσαι γιατί δεν παίρνεις μίζα και τους χαλάς τη σούπα και την πιάτσα. Ευθύνεσαι γιατί όταν αναφέρουν ονόματα βουλευτών ή κομμάτων κάνεις ότι δεν ακούς.
    Ευθύνεσαι γιατί για να εξοικονομήσεις λίγα έσοδα στο Δημόσιο καταβάλεις ασύμμετρο προσωπικό κόστος (σε χρόνο και άγχος). Ευθύνεσαι γιατί αγοράζεις από την τσέπη σου όλα τα βιβλία νομοθεσίας, τα κλασσέρ, την γραφική ύλη. Γιατί δεν χρεώνεις εξτρά την δουλειά για την οποία αμείβεσαι με τον μισθό σου, γιατί δεν παίρνεις φακελάκι.

    Μόλις απολυθείς, αμέσως όλα τα προβλήματα των προλαλησάντων (-κελαηδισάντων)
    θα λυθούν αυτομάτως.

    Όταν όμως βρεθούν να κολυμπάν σε μια θάλασσα όπου ΟΥΤΕ το σημερινό 5% των κρατικών λειτουργών θα είναι ακέραιο, θα τα ξαναπούμε.

    • πολίτης avatar
      πολίτης @ (Α)θανάσης 10/03/2010 22:49:26

      Αυτή τη φορά γράφω ως εκπρόσωπος μίας ομάδας 35άρηδων, με πτυχία και μεταπτυχιακά, που διοριστήκαμε με γραπτό διαγωνισμό και:
      1.΄Εχουμε όλοι κάνει υπερωρίες, τις οποίες ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΘΗΚΑΜΕ.
      2. Ψάχνουμε ώρες (και μέρες), για να βρούμε ποιές διατάξεις εφαρμόζονται, για εξυπηρετήσουμε τους πολίτες, που μετά μας βρίζουν, γιατί θα τους βόλευε περισσότερο να είμαστε αδαείς ή παράνομοι, για να κάνουν πιο εύκολα τη δουλειά τους.
      3. Αγοράζουμε, όντως από την τσέπη μας όλα ή τα περισσότερα γραφικά, από στυλό και φακέλους μέχρι ... σελίδες για εκτύπωση, γιατί έχουμε βαρεθεί την γκρίνια του υπεύθυνου, ο οποίος μάλλον νομίζει ότι τα θέλουμε για το σπίτι μας.
      4. Μας φορτώνουν δουλειά και μετά μας αντιμετωπίζουν ως γραφικούς και κορόϊδα, επειδή καθόμαστε εκτός ωραρίου για να την τελειώσουμε.
      5. Μας κατηγορούν ως βύσματα, ενώ μπήκαμε με γραπτό διαγωνισμό.
      6. Βγαίνουμε για έναν καφέ και συζητάμε για τη δουλειά και ανταλλάσουμε απόψεις για τα ζητήματα που έχουμε να λύσουμε, σαν τίποτα ψυχασθενείς.
      7. Μας κατηγορούν ως λαμόγια, ενώ δεν έχουμε υπογράψει ποτέ κάτι παράνομο, τουλάχιστον εν γνώσει μας, γιατί στην αρχή υπήρχε και αυτή η άγνοια, που δε βοηθούσε την κατάσταση.
      8. Στις εκθέσεις αξιολόγησης έχουμε τον ίδιο βαθμό με τον αρχιτεμπέλη της υπηρεσίας.
      Εκ μέρους λοιπόν όλων αυτών σας ζητώ να επανεξετάσετε τη στάση σας, γιατί αν ποτέ καταργηθεί η μονιμότητα, θα σας μείνουν αμανάτι "οι άλλοι".

    • Orestios avatar
      Orestios @ (Α)θανάσης 10/03/2010 23:14:06

      Πολίτη θα συμφωνήσω μαζί σου. Υπάρχουν άνθρωποι που δουλεύουν στο δημόσιο και μάλιστα σκληρά. Τον κόπο τους καρπώνονται όμως λαμόγια που το μόνο για το οποίο ενδιαφέρονται είναι η προσωπική τους προβολή.

    • (Α)θανάσης avatar
      (Α)θανάσης @ (Α)θανάσης 10/03/2010 23:35:56

      Φίλε μου δεν σε θέλουν να υπάρχεις. Όλοι αυτοί που κατηγορούν τον "δημόσιο υπάλληλο", στην πραγματικότητα θέλουν ένα δημόσιο όπου:

      ΜΠΟΡΟΥΝ με ένα κερασματάκι ή μιζούλα να παρακάμψουν τις διαδικασίες.
      ΜΠΟΡΟΥΝ με μια απλή επίκληση κομματικής ιδιότητας να ξεφύγουν από τον νόμο.
      ΜΠΟΡΟΥΝ να υπολογίζουν στην τεμπελιά, την αμορφωσιά ή το "δε βαριέσαι" για να μην βρίσκουν το νόμο στα ποδια τους.
      ΜΠΟΡΟΥΝ να φοβερίσουν τον υπάλληλο με μετάθεση ή απόλυση όταν δεν τους κάνει το χατηράκι.

    • ΟΔΥΣΣΕΑΣ avatar
      ΟΔΥΣΣΕΑΣ @ (Α)θανάσης 11/03/2010 16:26:27

      Ειλικρινά ευχαριστώ...

  9. donaE avatar
    donaE 10/03/2010 22:59:25

    Το κακο ξεκινα απο το οτι οι περισσοτεροι στο δημοσιο διοριζονται με μεσο.Η σχεση ειναι χαλασμενη απο την αρχη.Υπαρχει εξαγορα και πονηρη προθεση.
    Πως γινεται ανθρωπος που συμμετεχει σε τετοιο διακανονισμο να λειτουργησει κατοπιν με ευθυνη;
    Ειμαστε χαλασμενοι.

    • (Α)θανάσης avatar
      (Α)θανάσης @ donaE 10/03/2010 23:37:30

      Άνθρωπος που το 2010 στην Ελλάδα ισχυρίζεται ότι στο Δημόσιο ΔΙΟΡΙΖΕΣΑΙ με μέσο είναι μακρυά νυχτωμένος.

      ΑΣΕΠ.

    • donaE avatar
      donaE @ donaE 10/03/2010 23:41:16

      Χιουμορ ε;

    • (Α)θανάσης avatar
      (Α)θανάσης @ donaE 10/03/2010 23:46:08

      Πιστεύεις ότι οι 10 στους 100 που εισάγονται με το ΑΣΕΠ είναι με αδιαφανείς διαδικασίες? Εγώ θα στους κάνω 15.
      Πες μου κάτι άλλο στην σύγχρονη Ελλάδα με 85% αξιοπιστία.

    • donaE avatar
      donaE @ donaE 10/03/2010 23:52:39

      Εχω τουλαχιστο 10 γνωστους αμεσα που πηραν μια θεση με ενα τηλεφωνημα και χωρις προσοντα.Οι περισσοτεροι δημοσιοι υπαλληλοι ειναι εκτος ΑΣΕΠ.Σε παρακαλω αυτα τα θεματα πονανε...

    • (Α)θανάσης avatar
      (Α)θανάσης @ donaE 11/03/2010 00:02:53

      Έχω πάνω από 10 γνωστούς διορισμένους σε μόνιμη θέση στο Δημόσιο με το ΑΣΕΠ, με μόρια. Σε τρώω?

      ΔΥΣΤΥΧΩΣ για το κομματοκρατούμενο καθεστώς μας, ο Πεπονής τους έκαν τρομερό χουνέρι που ακόμα το φυσάνε και δεν κρυώνει.

    • donaE avatar
      donaE @ donaE 11/03/2010 00:07:26

      Ναι,αλλα εγω ξερω μονο εναν διορισμενο απο το ΑΣΕΠ.Και εναν αλλο που περασε αλλα δεν διοριστικε εδω και 6 χρονια.
      Και φυσικα τρελλη προσωπικη εμπειρια απο παζαρια που μου κανανε οπου δεν μπορουσα να ψωνισω βεβαια...

    • (Α)θανάσης avatar
      (Α)θανάσης @ donaE 11/03/2010 00:28:27

      Αν μιλάς για STAGE ή συμβασιούχους έχεις δίκιο. Το παλιό καλό δημόσιο της μόνιμης "θεσούλας" όμως ΜΟΝΟ με ΑΣΕΠ το βλέπεις.

  10. stavrosm avatar
    stavrosm 10/03/2010 23:14:22

    Ας μας πει ο πολίτης σε ποιας χώρας το δημόσιο δουλεύει και τα κάνει ολα αυτά.
    Καλή η πλάκα αλλα έχει και όρια.Ακου εκει απλήρωτες υπερωρίες και γραφική ύλη δική τους....
    Πες μου σε ποια υπηρεσία γίνεται αυτό και θα σου δίνω εγω κάθε μήνα το μισό μισθό μου.

    • (Α)θανάσης avatar
      (Α)θανάσης @ stavrosm 10/03/2010 23:41:11

      Και πολλά περισσότερα ακόμα γίνονται, Σταυράκη. Αν δεν γινόταν έτσι, τότε πραγματικά "δεν θα δούλευε τίποτα". Για να κάθονται οι πολλοί, πάντα κάποιο κορόϊδο δουλεύει κάπου. Δεν μπορεί, θα πήγες στρατό. Κι εκεί τα βύσματα για να την βγάλουν καθαρή έπρεπε να τρέχουν τα κορόϊδα, αν θυμάσαι...

    • donaE avatar
      donaE @ stavrosm 10/03/2010 23:47:59

      Ορεστιε,το δημοσιο διδασκει την αναξιοκρατια a priori.
      Οταν δεν σε αντιμετωπιζουν σαν αξιο,δεν νοιωθεις αξιος.
      Μετα ανοιγουν οι ασκοι του Αιολου.Ειναι δυσαρμονικη κατασταση ακομα και για οσους θελουν να δουλεψουν.Αυτοι υποφερουν πολυ.

    • πολίτης avatar
      πολίτης @ stavrosm 10/03/2010 23:56:30

      Σε τρεις μέχρι τώρα που ξέρω. Και δεν είναι πλάκα. Αλλά εσείς προτιμάτε να μένετε στα στερεότυπά σας και δε σας νοιάζει η αλήθεια. Σα δε ντρέπεστε!

    • Orestios avatar
      Orestios @ stavrosm 11/03/2010 00:03:37

      donaE, συμφωνώ. Τόνισα το έλλειμα αξιοκρατίας που υπάρχει και αποτελεί χαρακτηριστικό μιας νοοτροπίας που επικράτησε μετά το 81.
      Ακόμη ένα επίπεδο του συστήματος ΠΑΣΟΚ είναι αυτό. Απουσία προϊσταμένου με υποβάθμιση του ρόλου του σε τυπικό εκπρόσωπο μιας κουλτούρας προαγωγής της αδικίας.
      Όπως σωστά είπες, με αυτό το σύστημα ΠΑΣΟΚ και να θέλει να αγιάσει κάποιος δύσκολο είναι.

    • la poderosa II avatar
      la poderosa II @ stavrosm 11/03/2010 03:22:26

      Επειδη δουλευω στο ταχυδρομειο και τα στυλο που χρησιμοποιω τα αγοραζω μονος μου, οπως και τις κολλες αναφορας, τα μπλανκο, τα κοπιδια, και την υπολοιπη γραφικη υλη, ποτε να περασω να παρω το μισο σου μισθο; Αλλα ξεχασα, θα στον παρει ο Γιωργακης τον Σεπτεμβρη! Ξερεις οτι στο ταχυδρομειο Ασπροπυργου υπαρχει ταχυδρομος που εχει 7 χρονια να παρει καλοκαιρινη αδεια; Βεβαια δεν περιμενω κατανοηση απο κομπλεξικους οπαδους του κοινωνικου Δαρβινισμου.

  11. Orestios avatar
    Orestios 10/03/2010 23:27:26

    Μην είσαι απαξιωτικός και προ πάντων ισοπεδωτικός. Γίνονται, αλλά το μόνο που διδάσκεσαι είναι πως στο δημόσιο κάθονται. Δεν λέμε πως δεν υπάρχει πληθυσμός που κάθεται. Υπάρχει και μάλιστα αρκετός. Εκείνο που δεν υπάρχει είναι αξιοκρατία. Την επιβράβευση την καρπώνεται ο προϊστάμενος-συνδικαλιστής και την αποτυχία της οργάνωσης του ανθρωπίνου δυναμικού ο υπάλληλος.
    Αυτό είναι το ζητούμενο.

  12. stavrosm avatar
    stavrosm 10/03/2010 23:41:39

    Orestie δούλευα στο δημόσιο για 17 χρόνια,γι'αυτό νομίζω δικαιούμαι να μιλάω.
    Θέλησα να φανώ χρήσιμος και πλέον εργάζομαι στον ιδιωτικό τομέα δουλευοντας πραγματικά μεχρι το τελευταίο ευρώ που παιρνω.

    • πολίτης avatar
      πολίτης @ stavrosm 11/03/2010 00:00:41

      Και αυτό το παραμύθι το έχω βαρεθεί. Αν θέλεις να είσαι χρήσιμος και δημιουργικός είσαι παντού και αν είσαι άχρηστος, επίσης. Κι επειδή κι εγώ δούλεψα 10 χρόνια στο ελεύθερο, δικαιούμαι κι εγώ να μιλάω.

    • (Α)θανάσης avatar
      (Α)θανάσης @ stavrosm 11/03/2010 00:05:16

      Μα είναι δυνατόν να ισχυρίζεσαι ότι μόλις μεταπήδησες στον ιδιωτικό τομέα σε άγγιξε το μαγικό ραβδί και από κηφήνας έγινες εργατική μελισσούλα?
      Η λοιπόν δεν ήσουν κηφήνας (οπότε μας δουλεύεις) ή πιστεύεις στα μάγια...

    • Orestios avatar
      Orestios @ stavrosm 11/03/2010 00:06:10

      Μάλλον δεν έχεις δουλέψει ποτέ στο δημόσιο Σταύρε. Αναμασάς στερεότυπα και εκτοξεύεις λάσπη. Στο δημόσιο υπάρχουν άνθρωποι που δουλεύουν και είναι άγνωστοι. Μην το παίζεις τόσο, φαίνεται.

  13. rasputin avatar
    rasputin 10/03/2010 23:59:11

    Απαντες γνωριζουν οτι στην Ελλαδα ολοι οι ιδιωτικοι υπαλληλοι και οι ελευθεροι επαγγελματιες ειναι εντιμοι, δουλευταραδες, φορολογικά ειλικρινεις, δε λουφαρουν και δεν λαδωνουν ή λαδωνονται ποτε.... Α, πα, πα... Μονο οι δημοσιοι υπαλληλοι τα κανουν αυτα... Στο πυρ το εξωτερο να καουν. (Ε, ρε τι γελια εχω να κανω τοτε, κακομοιρηδες, που νομιζετε οτι βρηκατε την αιτια του κακου. Σας φανταζομαι τι μουτρα θα εχετε οταν θα διαπιστωσετε οτι οι ιδιοι πολιτικαντηδες θα εξακολουθουν να σας κλεβουν εχοντας ομως ακομα ενα οπλο: Την απολυτα ξεχαρβαλωμενη δημοσια διοικηση).

  14. striftompolas avatar
    striftompolas 11/03/2010 00:04:25

    Πολύ συχνά τη στιγμή που κάποιος μιλάει για δέντρα ο άλλος απαντάει για δάση. Πότε αυτό που βλέπουμε είναι δέντρα και πότε είναι δάσος;

    Κι όμως, υπάρχουν, π.χ., απλήρωτες υπερωρίες και πλαστές υπερωρίες στο ίδιο σημείο, μεταξύ συναδέλφων.

    Ο τρόπος που προσλαμβάνονται οι δ.υ. πλέον δεν έχει σημασία. Ακόμα κι αν το ΑΣΕΠ είναι αδιάβλητο όλοι αυτοί οι νέοι υπάλληλοι δεν πρόκειται να πάνε παραπάνω από υπάλληλοι αν δεν έχουν την κατάλληλη συμπεριφορά και τη σωστή υποστήριξη και προστασία.

    Αν μπορούσαμε να το κλείσουμε εντελώς το μαγαζί και να το αρχίσουμε από την αρχή, θα αναλάβουν να οργανώσουν την ανασυγκρότηση αυτοί που είναι στα πράγματα, αυτοί ακριβώς που είναι υπεύθυνοι για την σημερινή κατάσταση (ακριβώς για να συνεχίσουν να είναι).

    Αξιολόγηση από εξωτερικούς κριτές, από πάνω προς τα κάτω γενικών διευθυντών και διευθυντών. Κι όσοι μείνουν αξιολογούν τους παρακάτω. Περιορισμός των διαφόρων συμβούλων κι άλλων εξωιεραχικών ανεύθυνων. Αλλαγή στα υπηρεσιακά συμβούλια ώστε να έχουν ευθύνη για τις πράξεις τους. Πόθεν έσχες για όλους δειγματοληπτικά (για όλους, όχι μόνο για δ.υ.)

    Αν και όταν έχουμε μια πολιτική ηγεσία που αποφασίσει ότι θέλει να απαλλαγεί από αυτό το χάλι

  15. Στέργιος avatar
    Στέργιος 11/03/2010 00:11:52

    Σκεφτήκατε ποτέ τι θα γίνει αν αύριο καταργηθεί η μονιμότητα στο υπερτροφικό δημόσιο και πάρουν πόδι οι μισοί δημόσιοι υπάλληλοι; Οι ιδιωτικοί υπάλληλοι θα έχουν τρελλό ανταγωνισμό σε μια χώρα με 15-20% επίσημη ανεργία... Για σκεφτείτε πόσο θα πέσει ο μισθός με τέτοια "ελεύθερη οικονομία"; 400 ευρώ μάξιμουμ, όπως Βουλγαρία.

    • Orestios avatar
      Orestios @ Στέργιος 11/03/2010 00:15:18

      Πράγματι. Βγάζουν τα ματάκια τους με τα χεράκια τους αφού πρώτα έχουν τυφλωθεί.

    • (Α)θανάσης avatar
      (Α)θανάσης @ Στέργιος 11/03/2010 00:26:12

      Όχι μόνο αυτό. Τις "άδειες" κλπ εγκρίσεις από το δημόσιο θα μπορούν να τις πάρουν μόνο αυτοί που θα έχουν για μίζα ή αυτοί που θα είναι κομματόσκυλα. Οι φτωχομπινέδες θα φαν νομιμότητα που θα πάει καπνός.
      Επίσης οι μισθοί των ΔΥ που ομολογουμένως είναι καλοί σήμερα, γίνομται καταναλωτικά αγαθά, και κάτι φτουράει στην αγορά. Τότε ποιός θα ψωνίζει?
      Από λ@λ@κίες πήξαμε...

  16. F.I avatar
    F.I 11/03/2010 00:57:32

    Κατουρημένες ποδιές φιλήσατε ρε και μιλάτε?Γιατί θέλατε να χωθήτε όλοι στο δημόσιο?Για το καλό της πατρίδας?
    1.Τώρα ζητάτε να σας λυπηθούμε ενω δεκαετίες βγάζατε όλα τα κόμπλεξ σας πάνω στον απλό πολίτη
    2.Δεν με νοιάζει αν κάθεσε και τα ξύνεις ή δουλεύεις υπερωρία γιατί και εσένα καρφάκι δεν σου κάηκε αν εγώ έχανα το μεροκάματο μου περιμένοντας πότε θα φιλοτιμηθείς να με εξυπηρετήσεις για ένα κωλόχαρτο
    3.Καρφάκι δεν σου κάηκε ρε όταν σου μίλαγα ευγενικά και με αντιμετώπιζες με ύφος 10 καρδηναλίων,αδιαφορόντας για την ταλαιπωρία μου
    4.Κλάψε τώρα αλλά να ξέρεις δύσκολα θα σε λυπηθεί ακόμα και το παγκάκι της πλατείας.
    5.Πρόσεχε μόνο που θα κλάψεις γιατί δίπλα σου μπορεί να κάθετε κανένας απολυμένος ή απληρώτος εργάτης και να σου "σκουπίσει" τα δάκρυα.

    • (Α)θανάσης avatar
      (Α)θανάσης @ F.I 11/03/2010 01:17:34

      ΡΕ χαμένε, όταν εσυ πουλάς σάπια αυγά και μουχλιασμένες τυρόπιτες στο παιδί μου, όταν εσύ ρίχνεις οξύ στο πρόσωπο της Κούνεβα γιατί σου κουνήθηκε, όταν εσύ γελάς με τα χαϊβάνια που βγαίνουν από το μαγαζί σου έχοντας ψωνίσει 400% πάνω τη σαβούρα που πουλάς, όταν κλέβεις ως εργολάβος το κράτος από χίλιες μπάντες, όταν τρως τα ένσημα του φουκαρά που δήθεν απασχολείς, το δημόσιο σου φταίει?
      Και μη μου πεις ότι εδώ, τέτοια ώρα είσαι απολυμένος ξεστρατισμένος εργάτης... Νεοφιλελέ χαρτογιακάς είσαι που ονειρεύεσαι τον θρίαμβο της ελέυθερης αγοράς, πανάθεμάσε..

  17. dtd avatar
    dtd 11/03/2010 01:09:36

    Ζητώ ταπεινά συγγνώμη από τους δημόσιους λειτουργούς που έθιξα.
    Μετά το δάκρυ του Βασιλάκη Καϊλα, όμως για τους δημοσίους υπαλληλους, τους αδικημένους της ελληνικής κοινωνίας που δέχονται το ανάθεμα, περιμένω κάποιος να μου απαντήσει τι από όσα ανέφερα στο σχόλιο μου (19.56) δεν ισχύει, τι από αυτά δεν το έχει δει μπροστά του και δυστυχώς ως κανόνα και όχι ως εξαίρεση....
    και για να συνεχίσω αγαπητέ Οδυσσέα:
    Ποιος ευθύνεται για τον εφοριακό που μπαίνει στο μαγαζί σου και όταν δεν βρει τίποτα μα τίποτα, σε γράφει για "δυσανάγνωστα τιμολόγια" 1000 € το ένα Χ όσα θέλει μέχρι να δώσεις μίζα.
    Ποιος ευθύνεται για τον υπάλληλο του ΟΣΕ που δένει αδήλωτα βαγόνια στις αμαξοστοιχίες και εισπράτει το κόμιστρο από τους μεταφορείς;
    Ποιος ευθύνεται για τον ελεγκτή που μετράει με επίτηδες λυγισμένη κορδέλα το όχημά σου για να το βγάλει εκτός προδιαγραφών αν δεν τον λαδώσεις;
    Και τέλως πάντων ποιος ευθύνεται για την κυρία που φτιάχνει τα νύχια της ενώ οι ουρές φτάνουν στην είσοδο;;
    Να θυμηθώ και άλλα;;;
    και επειδή βλέπω το δέντρο και όχι το δάσος.. Μια βόλτα το χειμώνα που σκοτεινιάζει νωρίς κατά τις 5, έξω από μια δημόσια υπηρεσία θα μας πείσει από τον αριθμό των αναμένων φώτων για το τεράστιο ποσοστό όσων δουλεύουν υπερωριακά... και μάλλον απλήρωτοι...
    Όσο για το ΑΣΕΠ ναι είναι αδιάβλητο (το αξιοκρατικό είναι άλλη έννοια και οι δύο έννοιες ταυτίζονται συχνά αλλά όχι απαραίτητα), αλλά μετά το νόμο Πεπονή, ένας μπαίνει με ΑΣΕΠ και δέκα ως συμβασιούχοι, αορίστου χρόνου, έκτακτοι, μετεταγέντες από δημόσιες επιχειρήσεις κλπ, που γίνονται μόνιμοι. Η αύξηση του αριθμού των Δ.Υ είναι πολλαπλάσια των θέσεων που προκηρύσει το ΑΣΕΠ.

    • dtd avatar
      dtd @ dtd 11/03/2010 01:21:08

      διόρθωση: μεταταγέντες
      για να μην παρασύρομαι όμως σε απόλυτες τοποθετήσεις. ναι έχω δει στο Δημόσιο εργαζόμενους που τιμούν την έννοια του Λειτουργού. Που όσο και αν χλευάζονται, εργάζονται πέρα και πάνω από τις υποχρεώσεις τους. Που εξυπηρετούν τον πολίτη. Που δίνουν δείγματα ηθικής και ακεραιότητας. Που υβρίζονται από τους πολίτες ενώ δεν φταίνε. που...που...που...Όμως δυστυχώς είναι οι εξαιρέσεις. και όσο αυτοί δεν αποτελούν μια κρίσιμη μάζα στη δημόσια διοίκηση ικανή να αλλάξει νοοτροπίες και συμπεριφορές, θα απομονώνονται από το μέσο όρο και πιθανόν - αν δεν απορροφηθούν από αυτόν θα αδρανοποιούνται απογοητευμένοι....

    • (Α)θανάσης avatar
      (Α)θανάσης @ dtd 11/03/2010 01:22:26

      Ο "Οδυσσέας" ευθύνεται γι'αυτά που αναφέρεις δηλαδή?
      Με την ίδια λογική, εγώ που δεν υποστηρίζω κανένα κόμμα, σε καταριέμαι διότι τα ρημάδια τα κόμματα μας φέραν στα μαύρα χάλια που ζούμε και θα ζήσουμε, κι εσύ -δε μπορεί- σε κάποιο από δαύτα θα ανήκεις...

  18. σερτης avatar
    σερτης 11/03/2010 02:08:57

    παντως φοροφυγαδες μου οι δημοσιοι υπάλληλι θα ζήσουν και με την περικοπη.........εσεις να δω που τόσον καιρό τους ψέλνατε τί θα κάνετε τώρα που θα σταματήσουν να σας δίνουν..........
    ειλικρινά, εγώ είμαι άνεργος πτυχιούχος, και ξέρω ότι κάτι φοροφυγάδες με κάψαν......ΑΛΛΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΗ ΓΛΥΚΑ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΣΑΣ ΚΟΨΟΥΝ ΤΟ ΤΑΙΣΜΑ ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ

  19. striftompolas avatar
    striftompolas 11/03/2010 07:25:23

    Όλοι εναντίον όλων

  20. ΠΑΝΑΓΟΣ avatar
    ΠΑΝΑΓΟΣ 11/03/2010 07:34:10

    ΔΙΑΙΡΕΙ ΚΑΙ ΒΑΣΙΛΕΥΕ ΚΟΡΟΪΔΑ !!!!!

  21. ΚΕΦΑΛΛΟΝΙΤΗΣ avatar
    ΚΕΦΑΛΛΟΝΙΤΗΣ 11/03/2010 09:29:42

    Striftompolas και ΠΑΝΑΓΟΣ τα σχόλιά σας πιστεύω ότι αποτελούν ακριβώς την ουσία της ιστορίας.
    Αν πράγματι συμβαίνουν στο δημόσιο και ασφαλώς συμβαίνουν όσα περιγράφονται στο άρθρο και στα σχόλια των φίλων, ευθύνη έχει η πολιτεία να αποκαλύψει και διορθώσει.
    Αν φοροδιαφεύγουν γιατροί-δικηγόροι-ελεύθεροι επαγγελματίες κλπ. ευθύνη
    της πολιτείας είναι να αντιμετωπίσει αποτελεσματικά το πρόβλημα.
    Αν οι συνθήκες εργασίας στον ιδιωτικό τομέα και οι αμοιβές είναι άθλιες, μην αναζητήσετε αλλού, εκτός της πολιτείας τον ένοχο.
    Με ποια λογική θα αλληλοεξοντωθούμαι και οι κυρίως υπεύθυνοι θα παρακολουθούν και θα τρίβουν τα χέρια τους.
    Μία είναι η λύση: Κοινός αγώνας. Όταν σήμερα περικόπτεται ο 14ος μισθός
    του Δημοσίου Υπαλλήλου, δεν θα αργήσει και η σειρά του ιδωτικού τομέα.
    Όταν καίγεται το σπίτι του γείτονά μας.........

  22. Jeffry avatar
    Jeffry 11/03/2010 10:10:24

    Ποιος θα μου εξηγήσει τα μαθηματικά που χρησιμοποιούν οι δημόσιοι υπάλληλοι? Τους ακουω που κλαίνε στα κανάλια και λένε οτι με € 1000 μισθό και 15 χρόνια προυπηρεσία αν τους κόψουν 5% χανουν € 200?

  23. pikras avatar
    pikras 11/03/2010 10:29:10

    Ε ρε γλέντια!!!!! Ο Κοινωνικός Αυτοματισμός σε εξέλιξη.... Πως μας κατάντησαν..... Θλίψηηηηηηηηηηηη...

    • Σπάρτακος avatar
      Σπάρτακος @ pikras 11/03/2010 11:37:20

      Δοκιμασμένη κι αλάνθαστη, η συνταγή των αυταρχικών καθεστώτων: Δημιουργήστε έναν 'εχθρό',έναν 'κίνδυνο',έναν 'απατεώνα',γιά ν'άχει να βαράει το τυφλωμένο πόπολο και να μην αξιολογεί όσα γύρω του συμβαίνουν.

    • Μάρκο Τ avatar
      Μάρκο Τ @ pikras 11/03/2010 21:16:57

      Η συνταγή υπάρχει από τον πατερούλη Στάλιν, με τους εχθρούς του λαού "κουλάκους" και την αποκουλακοποίηση.

  24. rasputin avatar
    rasputin 11/03/2010 13:47:37

    Jeffry, αυτο θα μας φαει: Που καθομαστε και τρωμε ο,τι μας σερβιρουν τα καναλια.
    ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ, δυστυχως, ο στοχος τους επιτυγχανεται: Χανονται και τα τελευταια ιχνη κοινωνικης συνοχής.

  25. simon avatar
    simon 11/03/2010 14:14:38

    Οποιος δημόσιος υπάληλος δεν είναι ικανοποιημένος από τις παροχές και τον μισθό που του προσφέρεται μπορεί απλά να ΦΥΓΕΙ και να πάει να δουλέψει στον ιδιωτικό τομέα και όχι να κλαίγεται και να ζητάει λεφτά χωρίς να παράγει έργο.

  26. ΚΕΦΑΛΛΟΝΙΤΗΣ avatar
    ΚΕΦΑΛΛΟΝΙΤΗΣ 11/03/2010 14:45:44

    rasputin . και πριν αλέκτωρ λαλήσει..... επιβεβαιώνεσαι από το σχόλιο που ακολουθεί το δικό σου . Υπάρχει άραγε σωτηρία;

  27. ΑΙΝΟΣ ΔΕΙΛΗΝΗΣ avatar
    ΑΙΝΟΣ ΔΕΙΛΗΝΗΣ 11/03/2010 18:18:05

    Πρεπει να παρουμε πρεφα ΟΔΥΣΕΑ φιλε μου καλε Οτι φθασαμε στην ΙΘΑΚΗ μας και
    λυπαμαι πολυ που μας την ειχανε στημενοι οι ΜΝΗΣΤΗΡΕΣ Δυστηχως και ο σκυλος
    OLI REN και ευτος μας δαγκωσε. ΔΕΝ θελω να πιστεψω η Πηνελοπη σε προδωσε ετσι οπως τα γραφεις κατι τετοιο ψιλιαζομαι.Ειδες ποσο ευκολο ειναι να αλαξη η ιστορια αν δεν ειναι πραγματικοτητα ομως ειναι ενας Εφιαλτης δεν
    θελω να το σξεφτομαι τι μπορει να γινει αω δεν πιασουν τοπο τα νεα μετρα.
    Παντως επιμενω να λεω οτι ειναι Εφιαλτης για την Σοσιαλιστηκη Κυβερνηση
    να τολμα με Νεοφιλελευθερη συνταγη να μας λυση τα οικονομικα μας προβλημτα
    αληθεια χαθηκαν οι Σοσιαλιστικες συνταγες.-
    ΣΥΓΝΩΜΗ ΟΔΥΣΣΕΑ ΒΛΕΠΕΙΣ ΑΙΝΟΣ ειμαι λογω του οτι εχω μποι βλεπω καλυτερα
    απο ψιλα.

  28. Μάρκο Τ avatar
    Μάρκο Τ 11/03/2010 21:15:37

    Οι αρχαιολόγοι της Αρχαιολογικής Υπηρεσίας (το διευκρινίζω, δεν ανήκω στον κλάδο) είναι Δημόσιοι Υπάλληλοι, υψηλά εξειδικευμένοι (πολλοί και με διδακτορικό).
    Τους ζητούν να πάνε εκτός έδρας για αυτοψίες, σωστικές ανασκαφές κ.λπ.
    Ξέρετε πότε παίρνουν τα εκτός έδρας έξοδα;
    Πολλούς μήνες μετά.
    Ξέρετε, στις νησιωτικές ειδικά Εφορείες Αρχαιοτήτων, πόσο στοιχίζει η μετάβαση και διανυκτέρευση σε νησί εκτός έδρας;
    Μου είπε Προϊσταμένη Εφορείας Αρχαιοτήτων "Ευτυχώς που δεν έχω οικογένεια, γιατί με οικογένεια δεν θα τα έβγαζα πέρα λόγω των υπηρεσιακών υποχρεώσεων και εξόδων".
    Δεν είναι όλοι οι ΔΥ ο υπάλληλος του ΙΚΑ και της Εφορείας, που συμφωνώ και εγώ ότι μπορεί να γίνει εξαιρετικά αντιπαθής λόγω άγνοιας καθηκόντων. Όχι όλοι φυσικά.
    Από εκεί και πέρα, γιατί να αναζητήσω τον εχθρό του έθνους ΜΟΝΟ στον ΔΥ και όχι ΚΑΙ στον ελεύθερο επαγγελματία που δεν αποδίδει τον ΦΠΑ ή που σε ψήνει για να σου δώσει μία απόδειξη με το μισό ποσό από όσο έχεις πληρώσει;
    Σε μία χώρα με κυρίαρχη κουλτούρα την ανομία, όλοι μας είμαστε βουτηγμένοι στα λύμματα.
    Στο κάτω-κάτω, το έχω ξαναγράψει, ας γίνουν ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΤΑΞΕΙΣ ΔΥ, ας υπάρξει πρόγραμμα σταδιακής μείωσης του αριθμού τους σε ένα βάθος χρόνου 10 ετών υπό την εποπτεία του Γενικού Επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης, που γνωρίζει καλά το ζήτημα.

  29. Νικηφόρος Ουρανός avatar
    Νικηφόρος Ουρανός 11/03/2010 22:40:14

    Δεν καταλάβατε το σχέδιο που εξυφαίνεται. Για την επιτυχία του πρέπει οι δούλοι να φαγωθούν μεταξύ τους και να αφήσουν ήσυχα τα αφεντικά. Η αλήθεια είναι ότι οι δημόσιοι υπάλληλοι ευθύνονται για χίλια δυο, δεν ευθύνονται όμως για τη θεσμική διάλυση της δημόσιας διοίκησης. Δεν ευθύνονται για την κατάργηση της ιεραρχίας και την ισοπέδωση όλων σε ένα επίπεδο χαμηλό που έγινε το 1981 και συνεχίστηκε μετά.Δεν ευθύνονται για μισθολογική ισοπέδωση που αντιμετωπίζει το ίδιο δικαίους και αδίκους. Δεν ευθύνονται για την κατάργηση της πειθαρχίας και την εισβολή των κομματικών εγκαθέτων.Δεν ευθύνονται για τις κομματικές προσλήψεις πρασινοφρουρών που διαφέντευαν τα πάντα και δημιουργούσαν κλίμα φοβίας. Ευθύνονται γιατί λόγω δουλικότητας τα ανέχθηκαν όλα αυτά. Οι παραγωγικοί υπάλληλοι ( δεν είναι το 5% είναι πολύ περισσότερο) ευθύνονται γιατί με την φιλοτιμία τους και τις γνώσεις τους κάλυψαν τα κενά που δημιουργούσαν οι εκατοντάδες αργόσχολοι και άχρηστοι και έτσι το σύστημα έκανε τη δουλειά του .Πολλοί απ'αυτούς στις κρίσεις, όταν ήρθε ο καιρός, δεν είδαν Θεού πρόσωπο γιατί τους ξεπέρασαν οι έχοντες την κομματική βούλα.Ένα παράδειγμα . Η γυναίκα μου σε σε θέση με μεγάλη ευθύνη , που την απασχολούσε πέραν του ωραρίου, στις κρίσεις αντιμετώπισε την εχθρότητα των κομματικών εγκαθέτων.Ένας μάλιστα για να θεμελιώσει την αρνητική του άποψη είπε:" Και λοιπόν; γνωρίζει δυο ξένες γλώσσες, έχει μεταπτυχιακές σπουδές στο κοινοτικό δίκαιο. Ποιός τις τα ζήτησε ;". Και άλλος χρειρότερος. "Ανέλαβε το βάρος της Χ εργασίας. Ήθελε να δείξει ότι είναι καλύτερη από τους άλλους και πιο καταρτισμένη γι' αυτό προσπάθησε να αποδώσει". Υπόψιν, μαζί τελειώσαμε το Πανεπιστήμιο και μαζί κάναμε μεταπτυχιακά στην Γερμανία. Όταν τελειώσαμε μας προσφέρθηκε εργασία εκεί και δεν την δεχθήκαμε για να επιστρέψουμε στις θέσεις μας και στην πατρίδα μας που έδινε αγώνα για την είσοδό της στην τότε ΕΟΚ. Τώρα που βγήκαμε στη σύνταξη καταλαβαίνουμε ένα πράγμα. Πως στην Ελλάδα είναι ωραία για διακοπές. Για δουλειά και δημιουργία είναι αλλού.

  30. TASSOS avatar
    TASSOS 11/03/2010 23:58:31

    Μπράβο τα καταφέρανε να βάζουν τους εργαζόμενους να τσακώνονται για το ποιος έφαγε τα χρήματα από το κράτος. Τσακώνεται ο δημόσιος των 1500 ευρώ με τον ιδιωτικό των 1000 ευρώ. Σαν δεν ντρεπόμαστε λέω εγώ.Λες και έχουν οι μεν από τους δε βίλες και σκάφη.Πειναλέοι είμαστε και υπερχρεωμένοι όλοι μας.Άλλοι τα φάγανε παιδιά και σε άλλους χρεώνουν τον λογαριασμό.Ξυπνάτε πριν να είναι πολύ αργά αδέρφια.Για την ιστορία προσέξτε δυο πράγματα 1ον την δήλωση πόθεν έσχες των πολιτικών (μόνο έσχες γι αυτούς) και 2ον τι θα γίνει με τον 14ο και 13ο μισθό τους .Για μας έχει εξανεμισθεί σχεδόν και ο12ατος.

  31. ΠΗΛΕΑΣ avatar
    ΠΗΛΕΑΣ 12/03/2010 00:33:59

    Αναρωτιέμαι τι μυαλό φοράνε όσοι ρωτάνε τι δουλειά κάνω. Το δήλωσα με κεφαλαία: Υποζύγιο του Κράτους. Με ελάχιστο διαθέσιμο χρόνο για μόνο φευγαλέες ματιές στο Antinews, γι'αυτό και άργησα να απαντήσω. Ιδιώτης, δηλαδή (εξ' ου, πολύ σωστά, και η ιδιωτία). Που δεν θα την έκανα, αν ήξερα. Γιατί πολλοί δουλεύουν στην Ελλάδα (ή "δουλεύουν", τέλος πάντων) λίγοι όμως και κουράζονται και συνεισφέρουν στο εθνικό προϊόν. Και πάντως όχι οι δημόσιοι υπάλληλοι. Το ότι μερικοί, όντως, αποδίδουν, δεν έχει, εν προκειμένω, σημασία. Εγώ σκιαγραφώ τον Μέσο Δημόσιο Υπάλληλο, αυτόν που έχει ταυτόχρονα και Γκίνες αντιπαραγωγικότητας και πριμ Παραγωγικότητας! ΠΟΥ ΚΑΘΕΤΑΙ ΣΤΟ ΣΒΕΡΚΟ ΜΟΥ. Γιατί η δουλειά μου πέτυχε, παράγω τόνους ΦΠΑ και οι φόροι μου συντηρούν τουλάχιστον το ΚΕΠ της ενορίας μου, αλλά δυσκολεύομαι να πω στα παιδιά μου να μείνουν και να προκόψουν στην Ελλάδα. Με τι θα τους το εγγυηθώ; Με το Κράτος, που έστησε η γενιά μου; Με ένα Δημόσιο Τομέα, που με μαθηματική ακρίβεια και με όποιες περικοπές μισθών και επιδομάτων, σαν γνήσιο παράσιτο, θα πιεί και την τελευταία ρανίδα αίματος του Ιδιωτικού και θα πτωχεύσει μαζί του, αν μέσα στα επόμενα δυό χρόνια δεν ψαλιδιστεί γενναία; Ας το πάρει χαμπάρι ο Οδυσσέας ότι οι σύντροφοί του είναι καταστροφικά πολλοί, για αυτό το καράβι, σ'αυτή τη φουρτούνα.
    Τι αποφασίζει λοιπόν, για τους συντρόφους; Ακόμα καλύτερα, ποιόν θεωρεί πιο χρήσιμο σύντροφο; Εμένα ή αυτούς; Αν εμένα, ας στείλει και μερικούς απ' αυτούς να ιδιωτεύσουν μαζί μου. Άν αυτούς, ας μου βρεί κι' εμένα μια θέση στο Δημόσιο. Αν δεν φοβάται πως "θα χαλάσω την πιάτσα".

  32. ΟΔΥΣΣΕΑΣ avatar
    ΟΔΥΣΣΕΑΣ 12/03/2010 01:22:38

    Ο θρασύς ιδιώτης που δεν προλαβαίνει και έχει άποψη για όλα. Και εγώ μπήκα σε ένα ταξί και μου φέρθηκε άσχημα ο οδηγός αλλά δεν έχω άποψη πως δουλεύει το ταξί.
    Γραπτοί διαγωνισμοί για το Δημόσιο υπάρχουν, σχολές στελεχών, ΑΣΕΠ με μόρια, ψάξε.
    ΔΕν θα χαλάσεις την πιάτσα. Ξερόλες μανατζαραίους έχουμε πολλούς.
    Τους τόνους ΦΠΑ τους πληρώνεις?
    Ξαναδιάβασε το σημείο 9.

  33. mbiker avatar
    mbiker 12/03/2010 09:58:38

    "8. Στις εκθέσεις αξιολόγησης έχουμε τον ίδιο βαθμό με τον αρχιτεμπέλη της υπηρεσίας.
    Εκ μέρους λοιπόν όλων αυτών σας ζητώ να επανεξετάσετε τη στάση σας, γιατί αν ποτέ καταργηθεί η μονιμότητα, θα σας μείνουν αμανάτι “οι άλλοι”."

    Αυτό νομίζω τα λέει όλα.

    Κι επιπροσθέτως, να σχολιάσω την εμπάθεια ορισμένων οι οποίοι στην προσπάθειά τους να δημοσιοδιοριστούν δεν τα κατάφεραν, είτε γιατί το μέσον δεν δούλεψε, είτα γιατί άλλοι έγραψαν καλύτερα στο ΑΣΕΠ.

    Επι πλέον να μου δείξουν παραγωγικότητα ιδιωτικού υπαλλήλου σε μεγάλη (μεγάλη λέω, με εκατοντάδες υπαλλήλους, όπου δεν σε βλέπει ούτε γνωρίζει την ύπαρξή σου ο εργοδότης) ιδιωτική επιχείρηση, να μου τεκμηριώσει πως δεν αναρριχώνται έρποντας-γλύφοντας και με τα κέρατά τους, πως δεν τα στήνουν μορφονιές στους προϊσταμένους κι απο γραμματείς γίνονται διευθύντριες, πως δεν ρουφιανεύουν κι εκεί συναδέλφους, πως δεν κλέβουν γραφική ύλη ή εςργαλεία και τότε το ξανασυζητάμε.

    Λάβετε υπ όψιν σας, πως πολλοί εργαζόμενοι στο Δημόσιο ή στις ΔΕΚΟ σαν την αφεντιά μου, έχουν εργαστεί στις ιδιωτικές επιχειρήσεις και κάτι κατάλαβαν.

    Για τους δε πιθανόν επιχειρηματίες συζητητές, ας φροντίσουν πρώτα να μην κλεβουν καλώδια, σωλήνες, τους υπαλλήλους τους και να μην υπερκοστολογούν τα δημόσια έργα που έχουν αναλάβει κι αν φορούν παντελόνια, ας ρίξουν τότε την πέτρα πρώτοι αυτοί οι αναμάρτητοι.

    Όπως λειτουργεί η κοινωνία, έτσι λειτουργούν όλοι.

    Κάποιος είπε, έφυγε απ το Δημόσιο, για να δουλέψει και να προσφέρει. Τ ακούσαμε κι αυτό.

    Η πίκρα πολλών και η αυξανόμενη ανασφάλεια, έγινε αυτό ακριβώς που το σύστημα επιδιώκει. Να φαγωθούμε μόνοι μας.

    Και σε τελική ανάλυση, ας προσέχατε τι ψηφίζετε.

    Διότι οπαδοί και ψηφοφόροι των 2 κομμάτων εξουσίας, διορισμό επιδιώκατε και δεν σας έκατσε.

    Αυτό όμως δεν σας κάνει κι αυτομάτως υγιείς επικριτές των υπολλοίπων και μάλιστα να τους βάλετε όλους στο ίδιο τσουβάλι.

  34. ΠΗΛΕΑΣ avatar
    ΠΗΛΕΑΣ 13/03/2010 00:17:36

    Τι να πρωτοσχολιάσει κανείς, σ'αυτή τη συζήτηση! Ένα μόνο, λοιπόν: Η άποψη απελπιστικά πολλών, όπως βλέπω, ότι, όσο πιό πολλούς Δημόσιους Υπαλλήλους έχουμε, τόσο πιό καλά. Γιατί και φορολογούνται και αγοράζουν. Τόοοση αντίληψη περί οικονομίας! Και ποιός τους πληρώνει, για να φορολογούνται και να αγοράζουν, αν όχι ο Ιδιωτικός τομέας (η τα δανεικά); Άκουσα και την σουρρεαλιστική αντίληψη ότι "αλληλοπληρώνονται" με τους φόρους τους (κάτι σαν το αεικίνητο). Τότε να γίνουμε όλοι ένα απέραντο Δημόσιο και να ευημερήσουμε (λέγεται Πρώην Υπαρκτός Σοσιαλισμός).
    Και για να το κάνουμε πιό απλό ας το δώσουμε σαν "ορισμό": "Δημοσιονομικό κόστος καλείται το τμήμα των εσόδων του Ιδιωτικού Τομέα, που αυτός καταβάλλει ως τίμημα των υπηρεσιών, που παίρνει από το μη παραγωγικό τμήμα του Δημοσίου" (ούτως η άλλως το παραγωγικό, πχ ΔΕΗ, ΟΣΕ κλπ είναι ελλειμματικό και συνήθως ΝΠΙΔ). Άρα δεν γίνεται όσα θα επιστρέψουν στον Ιδιωτικό Τομέα να είναι περισσότερα από όσα κατέβαλε. Κάτι πρέπει να φάει και ο ΔΥ. Γκέγκε;

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.