#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
08/04/2010 23:05
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ένας αναγνώστης του antinews παρακολουθεί τηλεόραση και βλέπει τον Αλαφούζο να εγκαταλείπει τον Γιωργάκη

Λοιπόν, κάθισα και παρακολούθησα προσεκτικά και με υπομονή τα δύο δελτία Mega και ΣΚΑΙ και ιδού ορισμένοι αυθαίρετοι συλλογισμοί μου που σας εκθέτω με περίσκεψη.

Το Mega ήταν περίπου σε κατάσταση “μα γιατί να υπάρχει πρόβλημα, το έλλειμμα μειώνεται, κακώς δεν βγαίνει να πανηγυρίσει η κυβέρνηση”. Για δες ρε που αδικούνται κιόλας τα παιδιά από τη σεμνότητά τους! Ε, ρε πού μπλέξαμε με τις χαμηλοβλεπούσες, τα κοριτσόπουλα που σεμνύνονται να πανηγυρίσουν την επιτυχία τους! Ξεχνούν να μας πουν βέβαια ότι μεγάλο μέρος της “επιτυχίας” να μειωθεί το έλλειμμα στο 4,3% του ΑΕΠ από 7,1% πέρυσι στο πρώτο τρίμηνο, οφείλεται στο κόλπο γκρόσο της μετάθεσης δαπανών στο 2009 και εσόδων το 2010. Όλες αυτές οι αντιμεταθέσεις έφεραν τελικά έναν πλεονασματικό Ιανουάριο (ναι, ο Ιανουάριος είχε πλεόνασμα! τέτοιο ήταν το μέγεθος του μαγειρέματος!), που επηρέασε θετικά το πρώτο τρίμηνο. Υποψιάζομαι όμως, αυθαιρέτως, ότι για να λένε τα χρυσά μου τα σεμνά τα κοριτσόπουλα μόνον το τελικό του τριμήνου, ότι ο Μάρτιος πρέπει να πήγε πολύ άσχημα, απλώς μας έβγαλαν πρώτα το καλό νούμερο. Βέβαια, για να μην την ξαναπατήσουν με τις αγορές δεν πανηγύρισαν, έβαλαν όμως το Μέγκα να τους “κατηγορήσει” για υπερβολική σεμνότητα! Όταν βγουν τα στοιχεία του Μαρτίου και ειδικά οι υστερήσεις των εσόδων, νομίζω ότι θα φανεί τι ακριβώς συμβαίνει.

Τέλος πάντων, η ουσία είναι ότι το Μέγκα είχε σε περίληψη το “όλα πάνε καλά, οι διαρθρωτικές αλλαγές θα γίνουν μέχρι το Μάιο-Ιούνιο, μια φορά θα δανειστούμε με υψηλό επιτόκιο και μετά όλα θα στρώσουν, γιατί θα καταλάβουν όλοι ότι πάμε καλά”.

Μετά γύρισα στο ΣΚΑΙ. ΤΕΛΕΙΩΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΚΛΙΜΑ! Η καταστροφή είναι προ των πυλών, τίποτε δεν γίνεται αν δεν έρθει πιο πριν το ΔΝΤ ή η ΕΕ με το ΔΝΤ, καλύτερα μόνο του το ΔΝΤ. Χάλια η κυβέρνηση, αστοχίες, ερασιτεχνισμοί, χάλι μαύρο. Ο Αλέξης επίσης μας ενημέρωσε ότι “υπάρχει ένα ισχυρό μπλοκ πολύ σοβαρών υπουργών που θεωρεί ότι πρέπει να προσφύγουμε τώρα στο ΔΝΤ” και ότι “η άποψη να μην προσφύγουμε και να περιμένουμε την έχουν πολύ λίγοι”. Ναααα, τώρα άγχος ο ΓΑΠ να ψάχνει ποιοι είναι αυτοί που τον υπονομεύουν τώρα και πάνε αντίθετα από την επίσημη γραμμή του που, προφανέστατα, την εξέφρασε ο καθεστωτικός σταθμός, το Μέγκα. Οι ξένοι λένε έτσι, οι ξένοι λένε αλλιώς, δεν γίνεται διαφορετικά, τα στοιχεία είναι μαύρα, πρέπει να πάμε οπωσδήποτε.

Εντυπωσιακότερο δε όλων ήταν ότι, όταν έβγαλε ΝΔ, έβγαλε Ντόρα να “ισοπεδώνει” Παπακωνσταντίνου (τάχαμου, ήθελαν να φανεί έτσι, αλλά στην πραγματικότητα δεν φάνηκε τίποτα τέτοιο) καθώς και το έως χθες πουλέν της, το Χατζηδάκη, που θέλουν ίσως να τον ξανακερδίσουν στο στρατόπεδό τους, τώρα που δείχνει να τους έχει φύγει, “προσφέροντάς του” προβολή από το κανάλι των Αλαφούζων. Δεν θα μιλούσαν καθόλου για Σαμαρά; Όοοοχι, πώς δεν θα μιλούσαν, δεν θα ασχολούνταν με την αντιπολίτευση; Έβγαλαν τον Παναγιωτόπουλο που μίλησε για πολιτική νίκη της ΝΔ στο θέμα του 8% και έβαλαν μετά την σχολιάστρια Κατερίνα Ακριβοπούλου να μας πει ότι της προκάλεσε τέτοια θυμηδία η προσπάθεια οικειοποίησης μιας απαίτησης του επιχειρηματικού κόσμου που σχεδόν νόμισε, λέει, ότι έβλεπε κάποιο μοντάζ της Ελληνοφρένειας! Ναι, τόσο αισχρά. Αυτή η ΝΔ ρε παιδί μου τίποτε δεν κάνει καλά με αυτόν τον παλαιοπολιτικό το Σαμαρά που έμπλεξε. Πού να ήταν εκείνη η Ντοράκλα που έκανε τόσο σοβαρή αντιπολίτευση προηγουμένως στον Παπακωνσταντίνου και την προβάλαμε με τόσο όμορφο τρόπο. Μα αυτές οι προτιμήσεις ρε παιδί μου πώς δεν κρύβονται…

Τέλος πάντων, δεν θέλω να σταθώ στα περί Ντόρας, διότι αυτά και ασήμαντα είναι, αλλά και δεν είναι πρωτεύοντα. Το πρωτεύον είναι άλλο. Το αλαφουζέικο έχει καταπληκτικό ένστικτο. Όταν κατέρρεε ο Μητσοτάκης τον διέλυσε, το 1993 (αν και τους ευεργέτησε με την αγορά της Καθημερινής και τις ραδιοτηλεοπτικές άδειες του 1989-90). Όταν ένιωσαν ότι ο Σημίτης κερδίζει, εγκατέλειψαν τον Έβερτ που τους είχε υπερασπιστεί στο λαθρεμπόριο πετρελαίου (αυτό δεν ήταν Φάκτορα ή δεν θυμάμαι καλά;) και στήριξαν Σημίτη. Μόλις πέρασαν οι εκλογές του 2000 (στις οποίες στήριξαν πάλι Σημίτη) το γύρισαν σε Κωστάκη, όταν είδαν ότι δεν πήγαινε άλλο, μάλιστα όλοι θυμόμαστε τι ροχάλες έριχνε καθημερινά ο ραδιοφωνικός Σκάι πριν τις εκλογές του 2004 στο ΠΑΣΟΚ. Μετά είδαμε πώς εγκατέλειψε τον Καραμανλή, αν και όχι τόσο ανοιχτά, όπως τον καιρό Σημίτη, όμως τον εγκατέλειψε. Τέλος, είδαμε πώς πήγε να στηρίξει Ντόρα, μέχρι τελευταία στιγμή έβγαλε γκάλοπ που την έφερνε περίπου ισόπαλη την παραμονή των εκλογών, αλλά δεν το έκανε πολύ ανοιχτά γιατί μυριζόταν ότι κερδάει ο Σαμαράς, οπότε είπε να μην εκτεθεί πολύ στη νέα Νεοδημοκρατική εξουσία – ποτέ δεν ξέρεις τι φέρνει το αύριο, όσο και αν υπονομεύσεις αυτόν που δεν συμπαθείς.

Το αλαφουζέικο δηλαδή είναι πάντοτε με το νικητή. Προβλέπει τις εξελίξεις και έχει τρομερό ένστικτο αυτοσυντήρησης. Έχει ένα αρκετά πιστό νεοδημοκρατικό-κεντροδεξιό κοινό και καταφέρνει κάθε φορά να δημιουργεί κλίμα. Ακόμη και όταν δεν του βγαίνουν οι προτιμήσεις του (το κλίμα αναγκαστικής επιφανειακής “ουδετερότητας” προ της 29ης Νοεμβρίου ήταν για μένα σαφής ένδειξη περί του επικείμενου θριάμβου Σαμαρά).

Αυτό λοιπόν το αλαφουζέικο τώρα, προμοτάρει το ΔΝΤ σαν εργολάβος του, θάβει την κυβέρνηση και ΘΑΒΕΙ, ΘΑΒΕΙ (δεν έχει πιο κεφαλαία) εντελώς μα εντελώς το Σαμαρά.

Τι σημαίνουν όλα αυτά; Σημαίνει ότι το αλαφουζέικο με το αλάνθαστο, μέχρι σήμερα, ένστικτό του, έχει κάνει την επιλογή να στηρίξει μετα-ΓΑΠειο σχήμα το οποίο σε καμία περίπτωση δεν θέλουν να περιέχει το Σαμαρά – θα θέλουν όμως να περιέχει τη Ντόρα ή εν πάση περιπτώσει, θα θέλουν να αποκλείσουν το Σαμαρά και να συνεχίσουν να τον υπονομεύουν εκεί στην εξορία που θέλουν να τον στείλουν.

Η στάση αυτή του αλαφουζέικου δείχνει, κατά τη γνώμη μου, ότι ένα μέρος της διαπλοκής έχει ήδη κάνει την επιλογή του και τώρα μένει πότε θα την κάνει και το έτερο σκέλος της διαπλοκής. Παίζονται και διάφορα άλλα (βλ. π.χ. την κόντρα στο Πρώτο Θέμα), οπότε δεν θα είναι μόνον οι καθαρά πολιτικές εξελίξεις, αλλά και παρασκηνιακές που θα καθορίσουν το τι θα γίνει. Πάντως με αφορμή την υπαγωγή στο ΔΝΤ, θα προσπαθήσουν να αποδομήσουν το ΓΑΠ και να τον αναγκάσουν να παραδώσει σε “οικουμενική” που θα περιλαμβάνει όλους τους πρόθυμους, πλην Σαμαρά.

Δεν ξέρω αν οικονομικά ο ΓΑΠ κάνει καλά που δεν πηγαίνει στο ΔΝΤ ακόμη (μάλλον όχι), πολιτικά όμως είναι φανερό ότι το να μην πάει θεωρεί ο ίδιος ότι είναι ζήτημα επιβίωσης για τον ίδιο. Γι’ αυτό και οι δύο πυλώνες της διαπλοκής (Μέγκα-Σκάι) έχουν υιοθετήσει τόσο διαμετρικά αντίθετη γνώμη για το αν θα αναγκαστούμε ή όχι να πάμε στο ΔΝΤ.

Κοντά σε όλα τα άλλα, ήρθε και το ρεπορτάζ του πάντα έγκυρου Ιγαντίου από Ουάσινγκτον ότι το ΔΝΤ είπε να πάμε σε αυτούς “τώρα και όχι αργότερα που τα πράγματα θα είναι χειρότερα”.

Οικονομικά, πάντως, είτε πάμε είτε δεν πάμε τώρα, το πιθανότερο είναι ότι τη χρεωκοπία δεν τη γλιτώνουμε έτσι κι αλλιώς. Οπότε, οι εξελίξεις που επιδιώκει-προβλέπει το αλαφουζέικο ίσως επέλθουν ούτως ή άλλως.

Αυτά με τους αυθαίρετους συλλογισμούς μου. Συγγνώμη για τη μακρηγορία.

Επώνυμος

http://www.antinews.gr/?p=39912&cpage=1#comment-421692

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Nktras avatar
    Nktras 08/04/2010 23:15:14

    Πολύ ενδιαφέρουσα ανάλυση! Συγχαρητήρια!

  2. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 08/04/2010 23:21:32

    Μπορεις να το δεις και αλλιως : ο Αλαφουζος ως εφοπλιστης ειναι συνδεμενος με τον αμερικανικο παραγοντα που πιεζει για αμεση προσφυγη στο ΔΝΤ.
    Το MEGA -ειδικα ο Πρετεντερης - ειναι πιο κοντα στους ευρωπαιστες.
    Σιγουρια δεν μπορει να εχει κανεις.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ ψυχραιμια 09/04/2010 00:08:22

      Ναι, αλλά ξέρουμε από την άλλη ότι ο σκοπός της Αμερικής στο συγκεκριμένο θέμα είναι να φορτώσει το ελληνικό πρόβλημα στη Γερμανία, ώστε, φορτώνοντας έμμεσα όλα τα χρέη της Ευρωζώνης στη Γερμανία, να κάμψει τη γερμανική οικονομική ισχύ - που δεν τους αρέσει καθόλου που συμμαχεί όλο και πιο σταθερά με τη Ρωσία. Αν αυτό το ξέρουμε εγώ κι εσύ, τότε πόσο μάλλον θα το ξέρει κι ο Αλαφούζος. Εξάλλου, από την αρχή είχε πει το ΔΝΤ ότι εδώ έχουμε με ευρωπαϊκό πρόβλημα και προηγείται η Ευρωπαϊκή Ένωση.

      Απλώς, τι συμβαίνει και προμοτάρεται τόσο το ΔΝΤ; Όσοι αποστασιοποιούνται από τον ΓΑΠ, βλέπουν ότι δεν υπάρχει περίπτωση σοβαρής υποστήριξης από την Ε.Ε. (άλλωστε, γι' αυτό έβαλε η Μέρκελ εξαρχής το ΔΝΤ μέσα στο ευρωπαϊκό πακέτο, μαζί με το επιτόκιο αγοράς, για να εξωθήσει την Ελλάδα στο ΔΝΤ που δίνει μικρότερο επιτόκιο), οπότε σου λέει, αν είναι να γίνει κάτι που να φέρει και οικονομικές και πολιτικές εξελίξεις, πρέπει να γίνει μέσω ΔΝΤ. Συνεπώς, αναλαμβάνουν εργολαβικά να προωθήσουν το ΔΝΤ ως "σωτήρα", υποσκάπτοντας παράλληλα πολιτικά το ΓΑΠ και επενδύοντας στην επόμενη μέρα της κυβέρνησης "σωτήρων".

      Κάτι μου λέει ότι η κυβέρνηση "σωτήρων" θα έρθει, θα αποτύχει, και θα είναι η οριστική ταφόπλακα της διαπλοκής στην Ελλάδα.

      Αυθαίρετοι συλλογισμοί όλα αυτά, πάντα.

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ Επώνυμος 09/04/2010 00:28:37

        Υπαρχει σημερα εσωτερικο εγγραφο της Bundesbank σε αλληλογραφια με το γερμανικο ΥΠΕΞ που περιπου λεει οτι το ΔΝΤ μπορει να ειναι μιλημενο (προεδρος του ειναι Γαλλος σοσιαλιστης)και να μην επιβαλλει αυστηρους ορους στην Ελλαδα με αποτελεσμα τελικα να πληρωσει το κοστος η Γερμανια.
        Το σιγουρο ειναι οτι υπαρχει παρασκηνιο.

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Επώνυμος 09/04/2010 00:50:12

        Αν έρθει αυτή η κυβέρνηση "σωτήρων", να είσαι βέβαιος ότι οι εξ Ατλαντικού -και όχι μόνο- παράγοντες θα κάνουν τα αδύνατα-δυνατά για να στηριχθεί. Θα δούμε τότε, όλως "τυχαίως" μια αποκλιμάκωση των spreads ναααα!

        Αλλά, φυσικά, αυτό που θα δεχθεί τότε την οριστική ταφόπλακα δεν θα είναι η διαπλοκή, αλλά η μεσαία τάξη.

      • Orestios avatar
        Orestios @ Επώνυμος 09/04/2010 00:55:42

        Κοινώς ψυχραιμία το παιχνίδι είναι πολιτικό. Αμερικανοσοσιαλιστές (Ομπαμικοί) και οι υπόλοιποι.
        Τέλεια! "Λεφτά υπάρχουν"

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ Επώνυμος 09/04/2010 08:36:22

        http://kentri.gr/index.php/international/1348--------bundesbank-.html
        H αναφορα στο εγγραφο που ανεφερα.Οι Γερμανοι ακομη φοβουνται οτι θα πληρωσουν αυτοι.

  3. XRISTOS DELI avatar
    XRISTOS DELI 08/04/2010 23:22:51

    Η ΧΩΡΑ ΒΟΥΛΙΑΖΗ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΜΑΛΛΙΟΤΡΑΒΙΟΜΑΣΤΕ

  4. kkonstan avatar
    kkonstan 08/04/2010 23:24:15

    “While the crash only took place six months ago, I am convinced we have now passed through the worst — and with continued unity of effort we shall rapidly recover. There has been no significant bank or industrial failure. That danger, too, is safely behind us.” — Herbert Hoover, U.S. President, May 1930.

    ΧΩΡΙΣ ΣΧΟΛΙΑ

    • Orestios avatar
      Orestios @ kkonstan 09/04/2010 00:56:08

      Μέλλον είναι το παρελθόν.

  5. Βρασίδας avatar
    Βρασίδας 08/04/2010 23:31:45

    Τελικά πόιός κυβερνάει αυτόν τον τόπο;

    • xrhxa65 avatar
      xrhxa65 @ Βρασίδας 08/04/2010 23:50:27

      ...................................................................

    • ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ avatar
      ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ @ Βρασίδας 09/04/2010 12:04:04

      Ο άρχοντας των δακτυλιδιών!!!!!

  6. GreenHorses avatar
    GreenHorses 08/04/2010 23:42:47

    Ποιο ΔΝΤ έχετε αντιληφθεί τι σημαίνει που το πετάτε έτσι και όποιον πάρει ο χάρος;

    Όσο για τον Αλέξης θα ήταν περίεργο να μην προτείνει ΔΝΤ Ελλάδα μικρό χωριό ξέρουμε ο καθένας τι καπνό φουμάρει.

    Γενικώς τα ΜΜΕ δεν παράγουν ειδήσεις δεν ενημερώνουν σωστά απλά περνάνε την γραμμή του καναλάρχη του εκδότη του επιχειρηματία.

    Σκέτη σαβούρα, μόνο για να κάνεις χάζι είναι από τα πρακτορεία προπαγάνδας μπροστά τους οι ΥΕΝΕΔ ήταν παιδικός σταθμός.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ GreenHorses 09/04/2010 00:12:34

      Αν αλλάζαμε κυβέρνηση, ίσως να το γλιτώναμε, όπως και τη χρεωκοπία. Αν δεν αλλάξουμε κυβέρνηση, δεν το γλιτώνουμε ούτε αυτό ούτε τη χρεωκοπία. Γιατί το τραγικό είναι ότι ούτε με το ΔΝΤ φαίνεται να γλιτώνουμε τη χρεωκοπία.

      Στο bankingnews.gr υπάρχει ένα άρθρο που λέει ότι πρέπει μέσα στο ερχόμενο Σαββατοκύριακο κιόλας να γυρίσουμε στη δραχμή και ότι όσο κι αν φαίνονται τρομακτικές οι αρχικές συνέπειες της επιστροφής στη δραχμή, οι συνέπειες αυτού που έρχεται για την Ελλάδα θα είναι ακόμη χειρότερες. Δεν λέω ότι έχει απαραίτητα δίκιο, αλλά δείτε τι προβλέψεις γίνονται αυτή τη στιγμή. Το ΔΝΤ πλέον δεν είναι το χειρότερο σενάριο, δεν είναι ότι "το πετάμε κι όποιον πάρει ο χάρος", είναι σχεδόν βέβαιο ότι δεν το γλιτώνουμε.

      • GreenHorses avatar
        GreenHorses @ Επώνυμος 09/04/2010 09:14:36

        Δραχμή σημαίνει Αργεντινή.

    • Orestios avatar
      Orestios @ GreenHorses 09/04/2010 00:12:41

      Κανείς δεν λέει ότι το ΔΝΤ ΕΙΝΑΙ ΤΡΑΠΕΖΑ
      και ΟΧΙ ΦΙΛΟΠΤΩΧΟ ΤΑΜΕΙΟ.
      Μπορεί τα ζώα να χάφτουν ότι λέει ο Αλέξης αλλά δεν είναι όλοι κουτορνίθια.
      Το ΔΝΤ ΕΙΝΑΙ ΤΡΑΠΕΖΑ του αισχίστου είδους με κύρια χρηματοδότηση από την Αμερική.

  7. ΚΟΥΡΚΟΥΜΠΙΝΙ avatar
    ΚΟΥΡΚΟΥΜΠΙΝΙ 08/04/2010 23:43:56

    Δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι μεγκα και σκαι στήριξαν ποτέ πραγματικά τον ΓΑΠ.Ίσως λίγο το μέγκα προσπαθώντας να "εξιλεωθεί" για τη άκρατα φιλοβενιζελική στάση του στην κούρσα διαδοχής το 2004 αλλά μην τρελλαθούμε κιόλας.Τα ΜΜΕ και ειδικά το μέγκα γνωρίζουν ότι αυτά είναι η πραγματική εξουσία και κινουνται ορμώμενα μόνο από τα συμφέροντα των ιδιοκτητών τους.Συμφέροντα που συνοψίζονται στο απόφθεγμα "ότι φάμε ότι πιούμε και ότι αρπάξει ο κ...ς μας".Το σκάι ήταν και πιστεύω θα είναι πάντα μία αμελητέα ποσότητα καθώς η "πολιτική ορθότητα" που πραγματεύεται δεν συναύδει στο λαικό αίσθημα.Άλλωστε η επιρροή της "καθώς πρέπει" καθημερινής ρίχνει βαριά τη σκιά της.

  8. nasos avatar
    nasos 08/04/2010 23:57:28

    Το Συγκρότημα Αλαφούζου είναι liberal,η ιδεολογική γραμμή τους έχει τόση σχέση με αυτά που πιστεύει η βάση της ΝΔ,όση και η Ελευθεροτυπία,λογικό είναι να θάβουν τον Σαμαρά.

    • Orestios avatar
      Orestios @ nasos 09/04/2010 01:37:41

      Νεο-φιλελεύθεροι μάλλον θέλεις να πείς, ήτοι παρακλάδι του σοσιαλισμού. Άλλος ένας τριτοδρομικός σοσιαλισμός δηλαδή.

      Άλλο πράγμα είναι ο φιλελευθερισμός και πίστεψέ με αν υπήρχε φιλελευθερισμός οι φυλλάδες αυτές θα είχαν κλείσει εδώ και πολλά χρόνια

  9. Orestios avatar
    Orestios 09/04/2010 00:15:13

    Το σενάριο "δραχμή" επιστρέφει. Κρίμα τις διαψεύσεις για το νομισματοκοπείο που τάχα δεν δουλεύει.

  10. Στέργιος avatar
    Στέργιος 09/04/2010 00:20:24

    Το συγκρότημα Αλαφούζου είναι ΕΝΤΕΛΩΣ liberal. Χθες ο Πορτοσάλτε εκθείαζε τον λεγόμενο ιδιωτικό τομέα αποκαλώντας-τον "υγιή πνεύμονα" της οικονομίας, σε αντιδιαστολή με τον δημόσιο τομέα, αμελώντας, φυσικά, να μας πει πόσο κρατικοδίαιτος είναι ο ιδιωτικός τομέας των μεγαλοεργολάβων, ομαδαρχών και καναλαρχών.

    • Orestios avatar
      Orestios @ Στέργιος 09/04/2010 01:39:38

      Κολοκύθια liberals είναι. Υποστηρίζουν τον κρατικοδίαιτο ιδιωτισμό (sic), που δεν είναι καθόλου υγιής. Είναι νεοφιλελεύθεροι τριτοδρομικοί σοσιαλιστές.

      • Στέργιος avatar
        Στέργιος @ Orestios 09/04/2010 18:24:00

        Αυτός δεν είναι, όμως, ο νεοφιλελευθερισμός;

        Τι θα ήταν η αμυντική και πετρελαϊκή βιομηχανία των ΗΠΑ, αλλά και η κατασκευαστική εταιρεία Halliburton χωρίς τους συνεχείς πολέμους των ΗΠΑ;

  11. neotera avatar
    neotera 09/04/2010 00:28:23

    Πέρα από ποιόν πολιτικό στηρίζουν κάθε στιγμή τα κουραδοκάναλα υπάρχει κάτι πάντα σταθερό και πολύ πιό καθοριστικό για τον τόπο μας. Είναι η προπαγάνδα συστήματος της εσχάτης υποστάθμης(λούμπεν πρότυπα , η οποία ίδια και απαράλλακτη παντού κάνει τους θεατές να νομίζουν πως αποτελούν μέρος τους αγγλοαμερικάνικου κόσμου. Οτι συμβαίνει έξω απ' αυτόν τον κόσμο στον υπόλοιπο πλανήτη απλώς δεν υπάρχει για τα κουραδοκάναλά μας. Κυρίως κάνουν ψυχολογικό πόλεμο κατά του πληθυσμού προβάλουν συστηματικά υποβαθμισμένη εικόνα για τους έλληνες και την Ελλάδα, παραπληροφορούν, χειραγωγούν...
    Σε βάθος χρόνου μικρή σημασία έχει τι παιχνίδια παίζει ο "νταβάς" με τους πολιτικούς και τις άλλες "προσωπικότητες", αφού την αποκολοκύνθωση του κόσμου προκαλεί αυτή η λούμπεν διάχυτη προπαγάνδα
    βρίσκεται

  12. nov11 avatar
    nov11 09/04/2010 00:35:30

    Τα ΜΜΕ υπερασπίζονται τα συμφέροντα των αφεντικών τους και μόνο.Σήμερα δεν απειλούν τον Σαμαρά ότι δεν θα δει εξουσία αν πειράξει ανηψούλες και προστατευόμενους ώστε να κάνει την 'κάθαρση-προστασία των συμφερόντων τους'στο κόμμα του;Έτσι για να καταλαβαίνει το πολιτικό προσωπικό ποιός είναι το αφεντικό.Πώς θα έφθαναν τη χώρα στο σημερινό οικονομικό ΘΑΥΜΑ ΚΑΙ Ο ΛΑΟΣ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΤΗΝ ΑΠΛΗΣΤΙΑ ΤΟΥΣ.

  13. fatfat avatar
    fatfat 09/04/2010 01:41:14

    @ Επώνυμος....αν διάβαζες προσεκτικά το άρθρο που επικαλέστηκες, ένας hedge fund manager,ο John Taylor, στο www.zerohedge.com, δήλωσε ότι η Ελλάδα πρέπει να αποχωρήσει από την ευρωζώνη και να επιστρέψει στη δραχμή (όπως από την ευρωζώνη πρέπει να αποχωρήσουν η Πορτογαλία, η Ιταλία και η Ισπανία σύμφωνα με αυτόν τον κύριο).
    Και δίνεις τόση μεγάλη σημασία στο τι λέει ο πρόεδρος(chairman) και διευθύνων σύμβουλος (CEO) της Fοrex X Concepts LLC (το μεγαλύτερο Forex hedge fund του κόσμου) που τo χαρτοφυλάκιό του, όπως όλα τα hedge funds, επιδίδονται συχνά σε κερδοσκοπικά παιχνίδια - για να μην πω ότι μπορεί και το χαρτοφυλάκιό του να έπαιζε κερδοσκοπικά παιχνίδια εις βάρος της Ελλάδας....προφανώς ο κύριος έχει συμφέρον για να ισχυρίζεται τα συγκεκριμένα πράγματα, για να κινδυνολογεί....δεν τον έπιασε ξαφνικά ο πόνος ή η αγάπη για την Ελλάδα....υπάρχουν πολλοί που θέλουν να αποδυναμώσουν το ευρώ (και έχουν ποντάρει στην πτώση του), που θέλουν να διαλύσουν την ευρωζώνη για να πλήξουν καίρια με αυτό τον τρόπο την συνοχή της Ε.Ε.
    Το πρόβλημα, επαναλαμβάνω, δεν είναι ελληνικό. Αφορά την ίδια την Ε.Ε.
    Μετά την Ελλάδα, έχουν σειρά η Πορτογαλία και η Ισπανία.
    Όσο πιο γρήγορα το αντιληφθεί η Γερμανία και ξεπεραστούν οι γερμανικές αντιρρήσεις-αιτιάσεις, τόσο πιο γρήγορα θα ληφθούν τα απαραίτητα και κατάλληλα μέτρα από την Ε.Ε.
    Μην είσαι τόσο σίγουρος ότι θα εμπλακεί το ΔΝΤ.
    Δεν συμφέρει ούτε εμάς, αλλά ούτε την Ε.Ε

    Σημείωση : Hedge Funds είναι κατά κανόνα τα επενδυτικά κεφάλαια,τα οποία είναι εγκατεστημένα κυρίως σε φορολογικούς παραδείσους, τα οποία επενδύουν σε ένα ευρύτατο φάσμα παγίων, όπως μετοχές, ομόλογα, παράγωγα, νομίσματα και πολύτιμα μέταλλα, με απευθείας θέση ή με θέση short, χρησιμοποιώντας συχνά μόχλευση (επενδύουν πολλαπλάσια κεφάλαια από αυτά τα οποία διαθέτουν) και στοχεύοντας απόλυτη απόδοση, μη συνδεδεμένη δηλαδή με κάποιο δείκτη όπως συμβαίνει με τα κλασικά αμοιβαία κεφάλαια.
    Και πολλές φορές επιδίδονται σε κερδοσκοπικά παιχνίδια.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ fatfat 09/04/2010 07:02:43

      Α, ώστε για την πρεσβεία δουλεύεις τελικά. Μπα μπα, ενδιαφέρον. Την εγκατέλειψε λοιπόν τη Ντόρα η πρεσβεία. Πολύ ενδιαφέρον.

      Θα έχουμε ενδιαφέρουσες συζητήσεις από εδώ και πέρα. Μπορούσες να μου είχες πει κι από μόνος σου για ποιον δουλεύεις, απλώς ρωτούσα γιατί είναι καλό πάντοτε να ξέρουμε με ποιον μιλάμε. Πώς να συζητήσεις σοβαρά με κάποιον όταν δεν ξέρεις με ποιον μιλάς;

  14. fatfat avatar
    fatfat 09/04/2010 01:46:18

    @ Orestios....όσο έρχεται ο πλανήτης "Νιμπούρου" και θα γίνει η συντέλεια το 2012, άλλο τόσο και η Έλλάδα θα αποχωρήσει από την ευρωζώνη και θα επιστρέψει στην δραχμή.
    Αυτά είναι σενάρια επιστημονικής φαντασίας.

    • Orestios avatar
      Orestios @ fatfat 09/04/2010 02:24:58

      Καλώς τον.
      Και Πασοκολιακόπουλος? Δεν περίμενα κάτι καλύτερο.

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Orestios 09/04/2010 07:13:21

        Όχι, απλώς αν η Ελλάδα αποχωρήσει από το ευρώ σώζεται το ευρώ και αυτή τη στιγμή ο στόχος των ΗΠΑ είναι να παραμείνει η Ελλάδα στο ευρώ για να αποδυναμωθεί όσο γίνεται το ευρώ πολιτικά και να υπάρχει η πίεση προς τη Γερμανία να "σώσει" την Ελλάδα υπονομεύοντας την αξιοπιστία και την ισχύ του ευρώ.

        Αν αντιθέτως αποχωρήσει η Ελλάδα από το ευρώ, οι σκληρές αρχές πάνω στις οποίες βασίστηκε από την αρχή διασώζονται. Για να το πούμε σχηματικά, αν αποχωρήσει η Ελλάδα από το ευρώ (ή παραμείνει χωρίς να "σωθεί" από τη Γερμανία), τότε το ευρώ θα παρεμείνει σκληρό σαν το γερμανικό μάρκο. Αν παραμείνει η Ελλάδα στο ευρώ και "σωθεί" από τη Γερμανία, τότε το ευρώ θα γίνει κάτι σαν "γαλλικό φράγκο". Μεγάλη διαφορά. Το ένα απειλεί την ήδη διαβρωμένη πλανητική ηγεμονία του δολαρίου, το άλλο όχι.

        Για τη Γερμανία με τη σημερινή, διαχρονική της πολιτική, το worst case scenario είναι η επιστροφή στο μάρκο. Αν είναι να χάσουν το ευρώ, τουλάχιστον δεν θέλουν να χάσουν αυτό που είχαν πριν γίνει το ευρώ, ένα σκληρό νόμισμα δηλαδή. Πιστεύω δηλαδή ότι οι Γερμανοί θα επιλέξουν να διαλυθεί το ευρώ, να φύγουν οι ίδιοι στην έσχατη ανάγκη από το ευρώ, παρά να βοηθήσουν την Ελλάδα με τον τρόπο που επιδιώκουν Γάλλοι και Αμερικανοί.

        Γι' αυτό νομίζω ότι ματαιοπονούν. Αλλά επειδή οι θέσεις του fatfat είναι οι τυπικές αμερικανικές θέσεις (που τις έχει διακριτικά και ο ευφυέστατος Ψυχραιμία, αν προσέξεις και αποκωδικοποιήσεις τις θέσεις του), από εκεί κατάλαβα ότι δουλεύει για την πρεσβεία.

        Όλα αυτά βέβαια άσχετα από το ποιο είναι το πραγματικό ελληνικό συμφέρον. Που, για μένα, είναι το εξής: μένουμε στο ευρώ και ΦΤΥΝΟΥΜΕ ΑΙΜΑ να γίνουμε πολύ καλύτεροι από τους Γερμανούς. Γίνεται. Αρκεί να το θελήσουμε πραγματικά, να κάνουμε τις θυσίες που χρειάζονται και να βρούμε και σοβαρή ηγεσία.

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ Orestios 09/04/2010 08:44:43

        @ Επωνυμος
        Μπορεις να λες οτι θελεις.Να θυμηθεις παντως οτι την προταση να απαιτησει ο Σαμαρας ως ορο για τη συμμετοχη της ΝΔ σε οικουμενικη την καταργηση του λαθρονομοσχεδιου την ακουσες πρωτα απο μενα.
        Μπορεις να βγαλεις το συμπερασμα αν μια τετοια προταση συναδει με τα αμερικανικα συμφεροντα ή οχι.Γενικα αν προσπαθεις να βγαλεις ποιος "πληρωνεται" απο ποιον και οχι να κρινεις τι λεει αυτοτελως θα τρελλαθεις.

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Orestios 09/04/2010 09:39:10

        Όχι Ψυχραιμία μου. Δεν κρίνω από τις τωρινές σου θέσεις, αλλά από τη διαχρονική σου παρουσία. Κάποια στιγμή ήταν τόσο έντονη η εκ μέρους σου έκφραση ηττοπαθών κλπ. θέσεων, η ύπουλη ενστάλαξη δηλητηρίου και η υπονόμευση ηθικού και θέσεων στο κοινό αυτής της πατριωτικής σελίδας, που σε είχαν πάρει χαμπάρι αν θυμάσαι και αρκετοί άλλοι, εκτός από μένα. Βέβαια, η ηχηρή καταγγελία σε ανάγκασε να μαζευτείς γιατί είχες δώσει πια στόχο και κινδύνευε ο ρόλος σου, αλλά για να μην πάει χαμένη όλη η υποδομή που είχες φτιάξει τόσα χρόνια εδώ μέσα επιχειρώντας να κερδίσεις την εμπιστοσύνη του κοινού ως "αντικειμενικός" σχολιαστής, μετατράπηκες σε ένα είδος agent dormant, που πάντοτε ψάχνεις την κατάλληλη ευκαιρία να ρίξεις το ηττοπαθές δηλητηριάκι σου, σαν καλός μάστορας των ψυχολογικών επιχειρήσεων που πάντοτε είσαι - να μην ξεχνιόμαστε.

        Όμως έκτοτε έχεις βελτιώσει πάρα πολύ την τεχνική σου για να μη δίνεις στόχο και περνάς τις θεσούλες σου πιο "αδιάφορα", πιο ήπια, από πολύ πιο "χαμηλό" προφίλ. Μην νομίζεις ότι δεν γίνεται αντιληπτο. Απλώς, επειδή τυχαίνει να έχω μνήμη καμήλας, και επειδή γενικώς ο Έλληνας είναι φιλότιμος και υπέρ το δέον καλοπροαίρετος, φροντίζω να υπενθυμίζω πού και πού στους συσχολιαστές μας (ειδικά στους πιο καινούργιους που δεν ξέρουν τι έγραφες παλιά) τον πραγματικό σκοπό της δράσης σου, για να ξέρουμε όλοι με ποιον μιλάμε.

        Από κει και πέρα, όταν ξέρουμε με ποιον μιλάμε, μπορούμε να κάνουμε μια χαρά συζήτηση. Ωραίος συζητητής είσαι, αναλυτικότατος, συνθετικότατος, με περισσή οξύνοια, γιατί να μη συζητήσουμε πολιτισμένα μαζί σου; Μπορείς να έχεις και "μη αμερικανικές" θέσεις, όπως αυτή τώρα, για να θέσει ως όρο ο Σαμαράς την κατάργηση του λαθρονομοσχεδίου, έτσι για ξεκάρφωμα, και που αποτυπώνουν μια προσωπική σου ανησυχία (γνωρίζουμε άλλωστε ότι οι Αμερικανοί δεν ενδιαφέρονται για το λαθρονομοσχέδιο, δεν είναι αυτοί δηλαδή που το υποστηρίζουν και το προμοτάρουν). Μη φανταστείς όμως ούτε για μια στιγμή ότι έχει ξεχαστεί ή λησμονηθεί εδώ μέσα ο επαγγελματικός χαρακτήρας της εδώ παρουσίας σου.

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ Orestios 09/04/2010 10:50:48

        Επώνυμε, καλημέρα, μη νομίζεις ότι δεν παίζει στο μυαλό της Γερμανίας ΚΑΙ το σενάριο της αυτοκρατορικής επαναφοράς του γερμανικού μάρκου στη θέση του σκληρού ευρώ, ελάχιστα υποτιμημένου για να συνεχίζει να στηρίζει τις εξαγωγές της.
        Μη σου πω ότι αυτό μπορεί να είναι ο διακαής πόθος της Γερμανίας, για λόγους ιστορικούς, ψυχοσύνθεσης, ρεβανς κτλ.

        Δεύτερον, χώρα που ΕΧΕΙ πρέσες και ΤΥΠΩΝΕΙ το χρήμα ΤΗΣ ΔΕΝ πτωχεύει.
        Αν μπορούσαμε να τυπώσουμε τώρα το χρήμα μας δεν θα μας στραγγάλιζαν σήμερα με τα επιτόκια, θα είχαμε να αντιμετωπίσουμε μόνο τον εσωτερικό μας πληθωρισμό, την υποτίμηση και την αναπόφευκτη μείωση της αξίας των καταθέσεων.
        Σε αντιστάθμισμα τα προϊόντα οι εξαγωγές και οι υπηρεσίες μας θα ήταν από την επόμενη μέρα κιόλας πολύ πιο ανταγωνιστικά, με την προϋπόθεση ότι θα αναδιαρθρώναμε την παραγωγική μας βάση από το μηδέν.

        Αν η χώρα είχε την ηγεσία που απαιτείται αυτές τις στιγμές, διότι είναι προφανές ότι δεν την έχει:
        Έπρεπε να έχουμε κάνει ΠΡΩΤΟΙ το να κινήσουμε προς την έξοδο από το κοινό νομισμα, οπότε θα μας ακολουθούσαν και οι άλλοι της Νότιας Ευρώπης.
        Αυτό θα ήταν το γεμάτο πιστόλι στο τραπέζι και όχι ΑΣΦΑΙΡΟ.
        Τότε θα μας αντιμετώπιζαν πολύ διαφορετικά οι "αγορές".

        Το παιχνίδι της συμμετοχής στη νομισματική ένωση ήταν χαμένο από την αρχή, και αυτό κατά τη γνώμη μου αποδεικνύεται σήμερα, 10 χρόνια μετά από την είσοδο.
        Πως θα μπορούσε μια χώρα σαν τη δική μας, χωρίς δυνατό πρωτογενή βιομηχανικό τομέα να παρακολουθήσει τους ρυθμούς μιας πανίσχυρης Γερμανίας.
        Το ότι καταλήξαμε και μας έσπρωξαν στο να γίνουμ χώρα παροχής [αμφίβολων] υπηρεσιών του δευτερογενούς τομέα ήταν η αναπόφευκτη εξέλιξη.

        Και μια είδηση από το Zerohedge που αφορά τους κερδοσκόπους: ΔΕΝ σκοπεύουν να σταματήσουν, αυτή τη στιγμή έχουν φθάσει να ζητουν επιτόκια στο 8% και στο 10%.

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Orestios 09/04/2010 11:42:15

        Καλημέρα αλλενάκι.

        Σαφώς και παίζει το "αυτοκρατορικό μάρκο". Τώρα μάλιστα που η Ευρώπη (όχι μόνο η ευρωζώνη) έχει καλομάθει στο ενιαίο νόμισμα, το μάρκο αυτό θα έχει πολύ μεγαλύτερη σημασία από ότι το παλιό δυτικογερμανικό μάρκο.

        Για το λόγο αυτό, η Ευρώπη, αν είναι να διαλέξει μεταξύ ενός γερμανικού ευρώ και ενός ευρωπαϊκού μάρκου, θα διαλέξει μάλλον το πρώτο, που ελέγχεται θεσμικά από όλους και όχι μόνον από τη Γερμανία. Ενώ ένα ευρωπαϊκό μάρκο θα ελέγχεται θεσμικό μόνον από τη Γερμανία.

        Από κει και πέρα, το δίλημμα δραχμή ή ευρώ - συνεχίζοντας την παλιότερη συζήτησή μας - για μένα είναι το εξής: Το ευρώ είναι Α εθνικη, η δραχμή, έτσι όπως προτείνεται σήμερα (ως λύση δηλαδή στο ελληνικό πρόβλημα) είναι Β εθνική. Αν είναι να καταστραφούμε, τότε να πάμε προς στη Β εθνική, αντί να καθόμαστε να βαυκαλιζόμαστε στην Α εθνική και να είμαστε με μηδέν βαθμούς στα οικονομικά ματς, με μόνο πλεονέκτημα τα Σαββατοκύρια στη ΝΥ για ψώνια ή στη λίμνη της Γενεύης για βαρκάδα κάτω από το φως του φεγγαριού. Δηλαδή, αν είναι να μείνουμε στο ευρώ για να καταναλώνουμε και να δανειζόμαστε, δεν έχει νόημα.

        Νόημα έχει να δουλέψουμε σκληρά για να γίνουμε πραγματική ομάδα Α εθνικής. Και αυτό, είτε με τη δραχμή, είτε με το ευρώ. Θα μας βοηθήσει η δραχμή να γίνουμε Α εθνική ή θα μας καλοβολέψει στη Β εθνική, αφού θα παίρνουμε κάποιους πόντους και θα διαιωνιστεί μια τριτοδρομική μιζέρια ψωροκώσταινας; Με δεδομένη τη σημερινή νοοτροπία (προ χρεωκοπίας) του Έλληνα, το πιθανότερο φαίνεται το δεύτερο.

        Σωζόταν/σώζεται η κατάσταση μέσα στο ευρώ; Καταρχάς, σίγουρα σωζόταν. Αν εφαρμοζόταν όσα έλεγε ο Καραμανλής προεκλογικά, αν δεν είχε μιλήσει για χρεωκοπία ο ΓΑΠ με το που ανέλεβε, αν, έστω, είχε πάρει τα μέτρα εγκαίρως, αν, ακόμη και στις 3 Μαρτίου που τα πήρε είχε βγάλει το σκασμό του μετά και δεν έλεγε βλακείες για δίχτυα προστασίας και πιστόλια στο τραπέζι, αν είχε αποφύγει τα poverty tours, αν, αν, αν, σήμερα θα είχαμε πιθανόν spread γύρω στα 220-250 (ήδη ήταν στα 290 μετά τα μέτρα) και οι κουβέντες για χρεωκοπία θα είχαν μειωθεί ή εξαφανιστεί. Αν έλεγε απλώς "θα πάρουμε και όσα άλλα μέτρα χρειαστεί" και απλώς δανειζόταν λιγάκι ακόμα για να ξοφλήσει τα χρέη προς την αγορά (που από αυτό έχει κυρίως ανάγκη και όχι από ΤΕΜΠΜΕ και τραπεζικά πακέτα στήριξης), θα είχε ανακοπεί και ψυχολογία πτώχευσης και θα είχε σταματήσει η εκροή καταθέσεων στο εξωτερικό και στις θυρίδες.

        Θα πάγωνε για μερικά χρόνια το εισόδημα στον ιδιωτικό τομέα, θα καταργούνταν ενδεχομένως ένας μισθός και στον ιδιωτικό τομέα (όσο και αν ακούγεται σκληρό, αν δεν μειώσεις το εργατικό κόστος δεν αποκτάς ανταγωνιστικότητα ως οικονομία), αλλά σε βάθος χρόνου ο Έλληνας εργαζόμενος θα έπαιρνε πίσω μια πραγματικά σταθερή οικονομία και ένα πραγματικό και όχι δανεικό ή τεχνητό (λόγω ευρώ) ικανοποιητικό εισόδημα. Θα μειωνόταν η εξάρτηση του ΑΕΠ μας από την κατανάλωση και θα άρχιζε να βασίζεται στην πραγματική παραγωγή.

        Πάω ακόμη πιο πέρα: Αν ξανάρχιζε να επιτρέπεται το χαστούκι στα σχολεία ως σωφρονισμός του μαθητή, αν απαγορευόταν το μαλλί και το σκουλαρίκι στα αγόρια και το μίνι στα κορίτσια, αν ξανάρχιζαν να μπορούν να μείνουν στην ίδια τάξη όσοι δεν τα βγάζουν πέρα με το σχολείο, αν μάθαινε ο Έλληνας μαθητής να αναπεξέρχεται αντιμέτωπος με την ΑΠΟΤΥΧΙΑ και τη ΔΟΥΛΕΙΑ (ΟΧΙ την πίεση, που έχει σήμερα), αν ξαναγύριζε στη γειτονιά για παιχνίδι και έφευγε από το φροντιστήριο, αν διωχνόταν οριστικά από τη δημόσια εκπαίδευση οποιος εκπαιδευτικός τολμούσε να κάνει ιδιαίτερα, αν καταργούσαμε γραφειοκρατία, επιδοτήσεις, λαμογιά, εφαρμόζαμε τους νόμους και διορθώναμε τα κενά των υπαρχόντων νόμων, αν, αν, αν, με όλα αυτά θα γινόμασταν τελικά Α εθνική.

        Τα ίδια δεν πρέπει να κάνουμε είτε είμαστε δραχμή είτε είμαστε ευρώ; Αν πρέπει να κάνουμε τα ίδια, τότε γιατί να μην τα κάνουμε ως ευρώ, κρατώντας τα πλεονεκτήματα (και ψυχολογικά) του ευρώ.

        Μπορεί να ακούγεται απάνθρωπο και "μονεταριστικό" το να κόψεις έναν μισθό από τα δώρα, όμως είναι λιγότερο από όσο ακούγεται. Καταρχάς, είτε σου τον κόψουν ευθέως, είτε σου τον κόψουν μέσω υποτίμησης και πληθωρισμού, είναι το ίδιο, οικονομικά. Μη σου πω ότι μέσω υποτίμησης και πληθωρισμού θα σου τον κόψουν περισσότερο - άλλο ότι δεν θα σου φαίνεται. Αν σου τον κόψουν θα κάνεις και λίγο οικονομία, θα ζοριστείς, θα κοιτάξεις να κόψεις κάνα έξοδο, να πληρώσεις καμία κάρτα, να μην πάρεις τέταρτη τηλεόραση ή τρίτο αυτοκίνητο. Άσε που οι περισσότερες σοβαρές επιχειρήσεις, για λόγους καλής ψυχολογίας του προσωπικού τους, θα μοίραζαν αναλογικά το κομμένο δώρο στους υπόλοιπους μισθούς. Η μείωση του κόστους εργασίας θα είχε όμως πολύ σοβαρά αποτελέσματα για τη διενέργεια επενδύσεων και τελικά η κοινωνία θα πλούτιζε από το επενδυτικό πλέονασμα, που θα επέστρεφε στην αμοιβή αφού πρώτα είχε πετύχει πραγματική αύξηση της παραγωγικότητας.

        Δεν λέω ότι ντε και καλά θα έπρεπε να κοπεί δώρο στον ιδιωτικό τομέα, αν αύξανε την παραγωγικότητά του από μόνος του και χωρίς να κοπεί μισθός, τότε πάει κι έτσι. Αλλά να δουλέψουμε. Να δουλέψουμε. Το πρόβλημά μας ήταν και είναι οι εύκολες λύσεις. Αν δεν έψαχνε τώρα ο ΓΑΠ την εύκολη λύση να τη βγάλει καθαρή με γερμανικά λεφτά, πιθανότατα θα είχαμε αποφύγει την καταστροφική συζήτηση για χρεωκοπία.

        Με βάση την ψυχολογία του Έλληνα, προτιμώ να υπάρχει ο ψηλός πήχυς του ευρώ. Αν είναι όμως να πεινάσουμε (ασχέτως κρατικής χρεωκοπίας, αν γίνει καλή διαχείριση της χρεωκοπίας μπορείς και να μην πεινάσεις, δες την Ισλανδία), καλή είναι κι η Β εθνική. Ας γυρίσουμε τότε στη δραχμή. Αλλά μόνο τότε. Αν είναι να πεινάσουμε.

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ Orestios 09/04/2010 12:38:14

        Συμφωνώ με το σχόλιο σου γενικά, οι περικοπές είναι αναπόφευκτες, δεν τρέμω τις περικοπές, τρέμω το εθνικό ξεπούλημα.
        Δε μου αρέσει ΚΑΘΟΛΟΥ που μέσα σε όλη αυτή την αντάρα προγραμματίστηκε η επίσκεψη του προέδρου της γείτονος.
        Μια εθνική ηγεσία θα έπρεπε στη φάση αυτή να προβεί σε επανεθνικοποίηση κλάδων που πέρασαν την προηγούμενη δεκαπενταετία στον έλεγχο τρίτων κρατών.
        Και στη δραχμή και στο ευρώ θα μπορούσαμε να είχαμε λειτουργήσει καλύτερα.
        Και φυσικά υιοθετώ πλήρως την άποψη ότι έπρεπε να έχουν ράψει το στόμα τους!
        Εδώ έφθασαν ως και οι κερδοσκόποι, να δίνουν συμβουλές του τύπου "κλείστε το επιτέλους λίγο το ρημάδι".
        Από την άλλη όμως μια χώρα δεν είναι ποτέ πραγματικά ανεξάρτητη αν δεν εχει δικές της πρέσες.
        Σήμερα εξαρτώμαστε από την ΕΚΤ να ανοίξει λίγο την κάνουλα να τρέξει χρήμα... και παρακαλάμε να αντέξει ο Τρισέ.
        Αύριο θα εξαρτώμαστε από την κάνουλα του ΔΝΤ.
        Δεν έχει διαφορά, απλά αλλάζει το αφεντικό.

        Αυτό είναι το σκεπτικό μου, δεν τάσσομαι φανατικά υπέρ της δραχμής ή φανατικά κατά του ευρώ, αλλά αυτή τη στιγμή με το ευρώ στερούμαστε ευελιξίας, και το λένε όλοι οι οικονομολόγοι, είτε είναι στην ατλαντική πλευρά είτε είναι στην ευρωπαϊκή πλευρά, είτε είναι στην ευρωσκεπτικιστική πλευρά.

  15. fatfat avatar
    fatfat 09/04/2010 01:47:46

    @ ΚΟΥΡΚΟΥΜΠΙΝΙ....όλα τα Μ.Μ.Ε στηρίζουν πρωτίστως τα συμφέροντά τους.

  16. 13 avatar
    13 09/04/2010 02:53:50

    Οχι Επωνυμε.Τον Βενιζελο αβανταρουν,τον Βενιζελο...Προσεξε τους λιγο καλυτερα.Μη σου πω αλλα, Θα δεις!

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ 13 09/04/2010 06:58:41

      Για λέγε, για λέγε. Γιατί να μην μας πεις άλλα;

      Τώρα που το λες, όμως, μια κυβέρνηση "προσωπικοτήτων" με Παπαδήμο επικεφαλής θα είναι αναγκαστικά προσωρινή, μέχρι να "βγάλει τη χώρα από την κρίση". Μετά, σε κάποιον θα πρέπει να παραδώσουν. Αν έχει αναλάβει ο Βενιζέλος την αρχηγία του ΠΑΣΟΚ, τότε, ναι, δουλεύουν τελικά για το Βενιζέλο.

      Το κρίσιμο θα είναι, όμως, να μην επιβιώσει ως πρώτο κόμμα το ΠΑΣΟΚ μέχρι τότε (μέχρι να παραδώσει η οικουμενική δηλαδή). Γι' αυτό και θα είναι κρίσιμο να μην συμμετέχει η ΝΔ και ο Αντώνης σε μια τέτοια "οικουμενική" και γι' αυτό αυτοί προσπαθούν να τον απαξιώσουν όσο μπορούν από τώρα, προκειμένου να είναι ακίνδυνος και όταν γίνει αυτή η "οικουμενική". Ξέρουν ότι τότε θα εισπράξει όλο το πολιτικό όφελος της αντιπολίτευσης κατά των πολύ σκληρών μέτρων που ήρθαν λόγω της "αποτυχίας του ΠΑΣΟΚ", αφού αναπόφευκτα θα φανεί έτσι η παράδοση της εξουσίας σε "οικουμενική" (τα εισαγωγικά, επειδή οικουμενική χωρίς τη ΝΔ δεν θα είναι οικουμενική). Από την άλλη, τον φοβούνται και δεν τον θέλουν τόσο πολύ, που δεν υπάρχει περίπτωση να σκεφτούν να τον εντάξουν σε οποιοδήποτε σχήμα, έστω και οικουμενικό. Δεν θέλουν να πάρει την παραμικρή εξουσία.

      Κακώς. Ο Αντώνης θα είναι ένας πολύ καλός πρωθυπουργός. Θα το διαπιστώσουν, άλλωστε, σύντομα.

      • δρόμος avatar
        δρόμος @ Επώνυμος 09/04/2010 11:54:58

        μήπως με μια συνεργασία Ντόρας-Βενιζέλου τα εισαγωγικά σου μετριάζονται ?

  17. ΜΠΑΡΟΥΤΟΜΥΛΟΣ avatar
    ΜΠΑΡΟΥΤΟΜΥΛΟΣ 09/04/2010 08:24:41

    Ποιός κυβερνάει αυτή την χώρα οεο???

    • ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
      ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ @ ΜΠΑΡΟΥΤΟΜΥΛΟΣ 09/04/2010 19:43:38

      Το παιδί και το δελφίνι.

  18. Νίκος avatar
    Νίκος 09/04/2010 10:49:17

    Επώνυμε, για να επεκτείνουμε την ρήση του Γ. Δελαστίκ, φαινεται οτι οι "πράκτορες" έχουν διασπαρεί και στα ιστολόγια. Μα είναι φυσικό.

  19. Νίκος avatar
    Νίκος 09/04/2010 10:50:40

    "Ποιός κυβερνάει αυτή την χώρα;"

    Πάντως, όχι (οι) Έλληνες. Αυτό ειναι πλέον εμπεδωμένο.

    • salmonellas avatar
      salmonellas @ Νίκος 09/04/2010 12:11:09

      Σωστα!!

  20. Μποτίλια στο Πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο Πέλαγος 09/04/2010 12:20:18

    Εάν δεν ήθελαν να καταβαραθρώσουν την Ελλάδα, δεν θα την είχαν βάλει στο Ευρώ, που διέλυσε τον τουρισμό και την αγροτική οικονομία. Με κάποια φρόνιμη αγροτική πολιτική και πολιτική στήριξης των μικρομεσαίων μονάδων τουρισμού, αντί να τρώνε με χρυσές κουτάλες οι νταβατζήδες και γραφειοκρατία (που πρόσκειται στα κόμματα) από τις εισαγόμενες ενέσεις της ΕΕ., δεν θα επιβίωναν μόνο εκατοντάδες χιλιάδες οικονομικά υποκείμενα, αλλά θα υπήρχε ρεαλιστική βάση αναπαραγωγής έστω του υπάρχοντος συστήματος. Αυτοί που επιχειρηματολογούν, ότι ο Τουρισμός προς την Ελλάδα ανακόπηκε λόγω της ανόδου της ανεργίας στην Ευρώπη, σφάλουν. Τα αεροδρόμια στην Γερμανία εξακολουθούν να είναι γεμάτα. Στις πτήσεις όμως από και προς την Ελλάδα, οι επιβάτες είναι πλέον και σε πλήρη αντίθεση με το παρελθόν σχεδόν αποκλειστικά Έλληνες.
    Όπως σωστά εντόπισε η αλλενάκι δεν υπάρχει περίπτωση πτώχευσης όταν η χώρα είναι σε θέση να κόβει το νόμισμά της. Όταν είναι μια χώρα προσανατολισμένη να ζει από δανεικά, είναι επόμενο, μέσω της καταστροφής του ιστού που δημιουργεί αξία, να περιέλθει σε κατάσταση όπου οι ρυθμοί ανάπτυξης υπολοίπονται των τόκων εξυπηρέτησης του δανεισμού. Αυτό ισχύει πολύ περισσότερο για την Ελλάδα, η ανάπτυξη της οποίας στηρίχθηκε εκ συστήματος σε εισροή κεφαλαίου από το εξωτερικό.
    Αφού εξαγόρασαν τα πάντα και φρόντισαν να διαλυθεί ο εσωτερικός ιστός παραγωγής αξιών, οι δαπανήσαντες τα κεφάλαια εισαγωγής, φροντίζουν πλέον να πεταχτεί η Ελλάδα ως στημένη λαμονόκουπα. Ως άξια εσχάτης προδοσίας έναντι της επιβίωσης της χώρας πρέπει να χαρακτηρισθεί η άρχουσα τάξις στην Ελλάδα, η οποία ουδόλως ενδιαφέρεται για την επιβίωση της πατρίδος, παρά μόνο για την μάσα της, την δημιουργία οφσόρ και την εξαγωγή των κερδών της στο εξωτερικό. Συνένοχή της αποτελεούν εκείνοι οι μεσαίοι οικονομική παράγοντες, που με δόλωμα την επάκτασή τους στον Βαλκανικό χώρο, καθώς και τα κομματόσκυλα, που αποδέχθηκαν το συγκεκριμενο σχέδιο.
    Δεν είναι τυχαίο ΟΤΙ ΟΥΔΕΙΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΥΠΑΡΧΟΥΣΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ Η ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΟ ΔΙΑΣΩΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ (Αυτό είναι πλήρως εφικτό και αντίστοιχο σχεδίασμα εξέθεσα ως μη ειδικός σε πρόσφατο παρελθόν σχόλιο).
    Πριν την ένταξη της Ελλάδας στην ΕΕ., σημαντικοί αναλυτές τεκμηρίωσαν την άποψη, ότι η ένταξη αυτή είναι φυσικό επόμενο να εκμηδενίσει τις υπάρχουσες εσωτερικές δομές παραγωγής αξιών. Το δόγμα του ελεύθερου εμπορίου είχε αναρτηθεί στην σημαία του Αγγλοσαξονικού ιμπεριαλίσμού και των Ρότσιλντ εδώ και αιώνες.
    Το δόγμα της ένταξης του γέρου Καραμανλή, ότι κριτήριο της ένταξης στην ΕΕ. αποτελεί η εξασφάλιση της μακροπρόθεσμης πολιτικής σταθερότητος και της εμπέδωσης των δημοκρατικών θεσμών, αποδεικνύεται φρούδο, δεδομένου ότι η χώρα χαρακτηρίζεται εδώ και καιρό από πολιτική αστάθεια και οικοδόμηση ολοκληρωτισμού, που αποκαθιστά δομές Όργουελ με ζοφερό μέλλον κατ' εντολή της λέσχης Μπίλντερμπεργκ.
    Αποτελεί μοιραία αυταπάτη να προσβλέπουμε σε ουσιαστική διέξοδο, που θα προέλθει από την άρχουσα τάξη και τους πολιτικούς της διαχειριστές. Η προσκόλληση του λαού σε εντολοδότες των ξένων δυνάμεων, όπως η Φιλική Εταιρεία, Μαυροκορδάτος/λόρδος Βύρων, Κωλέττης, Κόμμα Φιλελευθέρων/Βενιζέλος, ΕΚ./Παπανδρέου, Πασόκ/Παπανδρέου, ΚΚΕ/Ζαχαριάδης, Πλουμπίδης, Μπελογιάννης οδήγησε σε μόνιμα σε υποτελείς προς τους ξένους ρυθμίσεις, οι οποίες ματαίωσαν μια πραγματική απελευθέρωση του τόπου και απελευθέρωση των δημιουργικών του δυνάμεων.
    Η λύση μπορεί να προέλθει αποκλειστικά με απόρριψη του καθεστώτος της εξωστρέφειας και με αντιεξουσιαστική πατριωτική συσπείρωση, με στόχο την προώθηση των Εθνικών συμφερόντων αποκλειστικά, που ντε φάκτο παραμερίζουν την ξενόδουλη ολιγαρχία.

    • mavro kounavi avatar
      mavro kounavi @ Μποτίλια στο Πέλαγος 09/04/2010 13:11:55

      Όχι στον αργό και αναξιοπρεπή θάνατο της χώρας. Έξοδος από το ευρώ τώρα - μεγάλη υποτίμηση αλά Μαρκεζίνη - αναδιαπραγμάτευση του χρέους και ξεκινάμε από την αρχή. Τόσο απλά. Καταστρέφοντας το κακό παρελθόν χτίζουμε το μέλλον.

  21. Μποτίλια στο Πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο Πέλαγος 09/04/2010 12:47:14

    Ευχαριστώ πολύ για τα εύσημα.
    Αυτό που μένει μετά τα ξεφαντώματα της μέθης, είναι οι έρημοι δρόμοι, γεμάτοι άδεια μπουκάλια, τσαλαπατημένο κονφετί και τους οδοκαθαριστές, που οφείλουν να βάζουν τα ξυπνητήρια μερικές ώρες πριν.

  22. paratiritis2000 avatar
    paratiritis2000 09/04/2010 13:23:38

    "Έχει ένα αρκετά πιστό νεοδημοκρατικό-κεντροδεξιό κοινό και καταφέρνει κάθε φορά να δημιουργεί κλίμα. "

    O Αλαφούζος δηλαδή έχει τους ΝεοΔημοκράτες και τον βλέπουν.
    Ο Αλαφούζος επίσης ΘΕΛΕΙ να ερθει το ΔΝΤ.

    Αρα αυτό που βγαίνει προς τα εξω ειναι οτι η επισημη γραμμη της Νεας Δημοκρατιας ειναι να ΕΡΘΕΙ το ΔΝΤ.

    ΟΤΑΝ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΤΙ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ ΤΟΥΣ ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΑΛΑΦΟΥΖΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑ ΜΕΓΚΑ?
    Αυτοι ειχαν βρει τη χαρα τους, η μαλλον τα κομματα μαντρια ειχαν βρει τη χαρα τους, οταν ολοι μας αναγκαζωμασταν να στηθουμε για την ενημερωση μας απεναντι απο μια οθονη. Με την οθονη ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙΑΛΟΓΟΣ, ενω με το ιντερνετ ΥΠΑΡΧΕΙ.

    Ο Αλαφουζος μπορει να θελει το ΔΝΤ.. Οι προσκειμενοι στον Αλαφουζο της ΝΔ που μπορει να θελουν κρυβωνται πισω απο τις λεξεις και τους προλογους του καθε Αλαφουζου ΚΑΙ ΤΣΟΥΠ ΝΑ ΤΟΥΣ ΣΤΗ ΖΩΝΤΑΝΗ ΣΥΝΔΕΣΗ ΟΛΟΣ ΤΥΧΑΙΟΣ μετα το προλογο του ΔΝΤ απο τον Αλαφουζο στην ουσια να προμοταρουν το ΔΝΤ χωρις να φαινεται οτι προφεραν τις λεξεις ΔΝΤ.

    Εγψ σαν Ελληνας που συναινομαι πλεον τη τηλεοραση γιατι ευνοει μονο το μονο9λογο και τα ΜΑΝΤΡΙΑ θα τους πω το εξης:

    ΕΓΩ ΔΕΝ ΤΟ ΘΕΛΩ ΤΟ ΔΝΤ!
    ΑΛΛΟΣ ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΤΟ ΘΕΛΕΙ?

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ paratiritis2000 09/04/2010 13:44:02

      Προσυπογράφω.

      +1000

      Και υπενθύμιση στους συνσχολιαστές: από 19.00 έως 23.00 να μη νεκρώνουν τα σχόλια...!

    • ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
      ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ @ paratiritis2000 09/04/2010 19:48:12

      Μου θυμίζεις παρατηρητή, την κυπριακή κοινή γνώμη, η οποία θεωρεί ότι ο κυπριακό πρόβλημα είναι το κέντρο του κόσμου , κι όταν μιλάς με ξένους δημοσιογράφους σου λένε πού πέφτει η Κύπρος; ΄Ετσι και με τον Αλαφούζο. Τί είναι ο Αλαφούζος; Πάντως όχι ο Ρ.Μέρντοχ. Για ψάξε κάπου αλλοού και θα βρείς ποιοι είναι αυτοί που είναι ο δούρειος ίππος των ΗΠΑ..Αλλού, αλλού.

  23. paratiritis2000 avatar
    paratiritis2000 09/04/2010 13:40:20

    Ευγε Μοτίλια στο πέλαος πολύ σωστά τα επισημαίνεις.
    θα ήθελα να συμπληρώσω το εξής:

    Μποτίλια στο πέλαγος says:
    "Η λύση μπορεί να προέλθει αποκλειστικά με απόρριψη του καθεστώτος της εξωστρέφειας και με αντιεξουσιαστική πατριωτική συσπείρωση, με στόχο την προώθηση των Εθνικών συμφερόντων αποκλειστικά, που ντε φάκτο παραμερίζουν την ξενόδουλη ολιγαρχία."

    Η λύση επίσης ΘΑ προέρθει αν οι άνθρωποι σταματήσουν να κρύβωνται πίσω απο το δάχτυλο τους και καταλάβουν οτι ΑΥΤΟΙ φτιάχνουν το μέλλον τους.
    Ουτε το ΜΕΓΚΑ ουτε το ΑΛΦΑ ,ουτε το ΣΚΑΙ, ουτε ο Παναγιωτοπουλος, ουτε η Ντορα, ουτε ο Καραμανλης, ουτε ο Παπανδρεου, ουτε ο Σαμαρας.

    Αν δεν υπαρχει η μαγιά οπου εχει την αυτοπεποιθηση να ορθώσει το αναστημα της να προτυνει ΕΚΕΙΝΗ τις λυσεις και μετα οι πολιτικοι ΑΠΛΑ να εκτελεσουν τις εντολες, ως και ωφειλουν στη πραγματικοτητα, τοτε τι να σου κανει και ο καθε (λεω εναν στην τυχη) Καραμανλης για παραδειγμα.

    Αφου ΒΑΡΙΟΜΑΣΤΕ να απασχολησουμε τον ΕΓΚΕΦΑΛΟ μας με την αναζητηση της ουσιας στη καθημερινη μας ζωη για να στοιχειοθετησουμε αποψη και αφου ΦΟΒΟΜΑΣΤΕ να ΟΡΘΟΣΟΥΜΕ το αναστημα μας για να κανουμε γνωστη και να επιβαλουμε αυτην την αποψη, θα μας κυβερνουν είτε οι μετριοι, ειτε οσοι περιτριγυρίζονται απο μετριους, ΕΦΟΣΩΝ ΜΕΤΡΙΟΙ ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΙ ΕΜΕΙΣ.

    ΙΔΟΥ Η ΛΥΣΗ ΕΛΛΗΝΕΣ!

  24. fatfat avatar
    fatfat 09/04/2010 14:56:54

    @ Eπώνυμος...αντί να μου απαντήσεις σοβαρά και να με αντικρούσεις, με μειώνεις συνεχίζοντας να λες συκοφαντίες για το άτομό μου.....αυτές οι "γκεμπελιστικές" μέθοδοι ("πες,πες, κάτι θα μείνει) είναι ξεπερασμένες...όσοι διαβάζουν τα κείμενα και τα άρθρα είναι σε θέση να κρίνουν.....

  25. fatfat avatar
    fatfat 09/04/2010 14:58:36

    @ Orestios...εσύ εμμέσως υπονόησες ότι νυχθημερόν κόβουν δραχμούλες....

    • Orestios avatar
      Orestios @ fatfat 09/04/2010 21:20:47

      Να μου κάνεις μήνυση που διαβάζω τις ανακοινώσεις των ξένων υποβολέων και ενημερώνομαι αλλά δεν ακούω την προπαγάνδα του σοσιαλιστή (με ανθρώπινο πρόσωπο πάντα) GAP.

  26. fatfat avatar
    fatfat 09/04/2010 15:03:56

    @ Νίκος....για να πιστεύεις ότι "πράκτορες" έχουν διασπαρεί στα ιστολόγια, πολλές σειρές και ταινίες με κατασκόπους θα έβλεπες μικρός.....γιατί επιμένετε να πιστεύετε ότι η μικρή Ελλάδα είναι το κέντρο του κόσμου και ασχολούνται όλοι μαζί μας? Στο διεθνές παγκοσμιοποιημένο περιβάλλον είμαστε μια κουκκίδα.....
    Απλώς τώρα μας "χτυπάνε", διότι είμαστε ο "αδύναμος κρίκος" της ευρωζώνης - ο στόχος τους είναι η συνοχή της Ε.Ε
    Θα μπορούσαν να "χτυπήσουν" την Γαλλία ή την Γερμανία?

  27. fatfat avatar
    fatfat 09/04/2010 16:14:58

    @ Επώνυμος....και επειδή έκανες αναφορά στους ισχυρισμούς του επικεφαλής κάποιου μεγάλου hedge fund (που σαφώς και έχει συμφέρον να κινδυνολογεί), διάβασε για τον ρόλο γενικά των hedge funds στην οικονομική κρίση της Ελλάδος......

    http://www.bankingnews.gr/Όλη-η-ενημέρωση/item/2227-Με-στόχο-αποδόσεις-έως-και-150-τα-hedge-funds-από-την-Ελλάδα-Γιατί-τους-βολεύει-η-χρεοκοπία

    Υ.Γ : Και περιμένω κάποια στιγμή να σταματήσεις να αναφέρεσαι για το άτομό μου και να μου απαντήσεις σοβαρά σε αυτά που γράφω.

  28. bugtrottel avatar
    bugtrottel 09/04/2010 23:07:09

    Φαίνεται τελικά ότι όσο πιο μεγάλο το ψέμα τόσο περισσότερες πιθανότητες έχει να επηρεάζει τις μάζες

  29. MΑΝΩΛΗΣ Μ avatar
    MΑΝΩΛΗΣ Μ 10/04/2010 00:59:03

    manos123 says:
    09/04/2010 at 14:00

    Οι πολίτες που αυτοπροσδιορίζονται κεντροδεξιοί θα ήταν καλό να σταματήσουν να αγοράζουν την Καθημερινή. Ο Ελέυθερος Τύπος για παράδειγμα χρειάζεται την στήριξή τους. Δεν χρειάζεται οι Αλαφούζος και Σια να αντλούν δύναμη από εκείνον ακριβώς τον πολιτικό χώρο που υπονομεύουν. Υποστήριξη στη Ντόρα και χάϊδεμα των Παπανδρέου-Παπακωνσταντίνου με ταυτόχρονη προώθηση σχεδίων συγκυβέρνσησης αν χρεωκοπήσουμε για τα καλά, με το μητσοτακαίϊκο μέσα στον όλο σχεδιασμό, σημαίνει υπονόμευση της ΝΔ και του προέδρου της Αντώνη Σαμαρά. Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία!
    Ταυτόχρονα μια τέτοια στάση των ΜΜΕ του Αλαφούζου αποτελεί και ένα μεγαλοπρεπές φτύσιμο στους 500.000 πολίτες που ψήφισαν τον Σαμαρά αλλά και στους υπόλοιπους 300.000 που και αυτοί τη στιγμή τούτη υποστηρίζουν τον πρόεδρο έστω με κάποιες επιφυλάξεις.

  30. bugtrottel avatar
    bugtrottel 10/04/2010 15:37:13

    Οι ίδιοι και "ίδιοι " δραστηριοποιούνται στο Blog. Μας την έπεσαν γενικώς. και εμείς "τι;"

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.