Ένας άνθρωπος του Σημίτη στην θέση του υπουργού Οικονομικών
09/06/2014 17:37
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ένας άνθρωπος του Σημίτη στην θέση του υπουργού Οικονομικών

Για να λέμε τα πράγματα ξεκάθαρα ο κ. Χαρδούβελης άνθρωπος του Κ. Σημίτη ήταν, εκσυγχρονιστής, από αυτούς που συνέβαλαν στη... διάλυση της χώρας, ειδικά την περίοδο 2000-2004.

Ο υπουργός Οικονομικών ήταν αυτός που σημάδεψε τον σαρωτικό ανασχηματισμό. Η έκπληξη που όλοι περίμεναν έγινε αφού τοποθετήθηκε ένας άνθρωπος της αγοράς, ένας καθηγητής Οικονομικών με πλούσιο έργο αλλά χωρίς ποτέ να έχει αναλάβει (τουλάχιστον επίσημα) κάποια τόσο καυτή θέση όπως αυτή του τσάρου της οικονομίας.

Φυσικά του ευχόμαστε τα καλύτερα, ειδικά τώρα που αναλαμβάνει το δύσκολο έργο της διαπραγμάτευσης για το χρέος αλλά το κυριότερο. Της άρσης των αδικιών στον ελληνικό λαό.

Και τώρα αρχίζει η κριτική για τον καθηγητή του πανεπιστημίου Πειραιώς. Κατ’ αρχάς αν ήθελαν σώνει και καλά έναν τεχνοκράτη, με καλές διασυνδέσεις και μεγάλη γνώση των οικονομικών θεμάτων, με σχέσεις με την περίοδο Σημίτη και πιο κοντά στο ΠΑΣΟΚ γιατί δεν κρατούσαν τον Στουρνάρα που είναι και πολύ καλύτερος; Έπρεπε να επιλέξουν έναν αντι-Στουρνάρα που έχει ακριβώς τα ίδια στοιχεία; Πώς δηλαδή αυτή η αλλαγή σηματοδοτεί και αλλαγή της οικονομικής πολιτικής; Μπορεί ο κ. Χαρδούβελης να καταλάβει τον πόνο που βιώνουν οι πολίτες και να πάρει (ή να διαπραγματευτεί με την τρόικα) μέτρα που θα άρουν τις αδικίες;

Για να λέμε τα πράγματα ξεκάθαρα ο κ. Χαρδούβελης είναι αυτό που λέμε «σημιτάνθρωπος». Άνθρωπος του Σημίτη ήταν, εκσυγχρονιστής από αυτούς που συνέβαλαν στη... διάλυση της χώρας, ειδικά την περίοδο 2000-2004.

Ήταν εκείνη την περίοδο σε καίρια θέση στο Μαξίμου, δίπλα στον κ. Σημίτη και στο Πασοκιστάν που κυβερνούσε. Προφανώς και ο ίδιος ήταν απορροφημένος και δεν έβλεπε τα σκάνδαλα του Άκη και των άλλων... εκσυγχρονιστών.

Ο κ. Χαρδούβελης, είναι και πολλά άλλα πράγματα όμως. Κατ’ αρχάς διετέλεσε οικονομικός σύμβουλος και επικεφαλής του γραφείου του πρωθυπουργού κ. Λουκά Παπαδήμου σ’ εκείνη την κυβέρνηση που δεν προσέφερε τίποτε στη χώρα, αντιθέτως έκανε πολύ κακό. Θέλετε κι άλλα για το βιογραφικό του;

Είναι άνθρωπος βαθύτατα προσκολλημένες στις τράπεζες. Στην Εθνική και κυρίως στην Eurobank του κ. Λάτση.

Ο κ. Χαρδούβελης έχει εργαστεί στην Κεντρική Τράπεζα των ΗΠΑ (Fed) και έχει διδάξει στο Columbia, όπου γνώρισε τον Πρωθυπουργό στα μέσα της δεκαετίας του 1980. Αργότερα ετέθη επικεφαλής των τμημάτων έρευνας της Εθνικής (1995 - 2000) Τράπεζας και της Eurobank (2005 - 2011) και είναι η δεύτερη φορά που συμμετέχει στην κλειστή ομάδα χάραξης πολιτικής του Μεγάρου Μαξίμου, αφού την περίοδο 2000 - 2004 κατείχε την ίδια θέση δίπλα στον κ. Κ. Σημίτη. Ο κ. Χαρδούβελης εκτιμά ότι τα προβλήματα δεν έχουν λυθεί και αναγνωρίζει την πολύ κακή κατάσταση της οικονομίας. Πιστεύει ωστόσο ότι το «κλειδί» για την επιστροφή στην ανάπτυξη είναι η εμπέδωση της βεβαιότητας ότι η χώρα θα παραμείνει στην ευρωζώνη, καθώς αυτό θα επιδράσει θετικά στην επανεκκίνηση της οικονομίας.

Είναι Ερευνητικός Εταίρος στο Centre for Economic Policy Research του Λονδίνου και στο Centre for Money, Banking and Institutions τουSurrey Business School. Είναι μέλος του Επιστημονικού Συμβουλίου της Ένωσης Ελληνικών Τραπεζών καθώς και εκπρόσωπος της στο EBF- EMAC. Επίσης είναι μέλος του Ακαδημαϊκού Συμβουλίου του CIIM, της εκτελεστικής επιτροπής του ΙΟΒΕ και του ελληνικού Ιδρύματος Harvard. Είναι κάτοχος διδακτορικού Διπλώματος στα Οικονομικά από το Berkeley-Καλιφόρνια USA (1983), και Master of Science και Bachelor of Arts στα Εφαρμοσμένα Μαθηματικά από το Harvard-Μασαχουσέτη USA (1978). Έχει διατελέσει Επίκουρος Καθηγητής στο Barnard College, Columbia University (1983-1989), και Αναπληρωτής και στη συνέχεια Τακτικός Καθηγητής στο Rutgers University- Νέα Υερσέη (1989-1993).

Έχει εκτεταμένη εμπειρία σε κεντρικές τράπεζες και τον ιδιωτικό τραπεζικό τομέα: Υπήρξε ο Οικονομικός Σύμβουλος του Ομίλου στην Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος(1996-2000), Οικονομικός Σύμβουλος στην Τράπεζα της Ελλάδος (1994-1995), όπου υπήρξε Αναπληρωτής του Διοικητή στην Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα, και Σύμβουλος Ερευνών στην Ομοσπονδιακή Τράπεζα της Νέας Υόρκης (1987-1993).

Το επιστημονικό του έργο έχει δημοσιευτεί σε διεθνή περιοδικά κύρους, συμπεριλαμβανομένων το American Economic Review, Journal of Finance, The Review of Financial Studies, The Quarterly Journal of Economics, The Journal of Monetary Economics, The Review of Economics and Statistics, κ.ά. Στο παρελθόν (1989-1995), οι βιβλιογραφικές αναφορές στο επιστημονικό του έργο τον ανέδειξαν στους 50 κορυφαίους στον κόσμο στον ευρύτερο τομέα της εφαρμοσμένης οικονομετρίας (βλ. Badi H. Baldagi, “Applied Econometrics Rankings: 1989-1995” Journal of Applied Econometrics, 1999, 14:423-441).

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Κυνας avatar
    Κυνας 09/06/2014 18:13:57

    Ξες τι λεω γω ; Φτωχεια τελος !!!!
    Ετοιμαστειτε για πεινα.... ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΠΕΙΝΑ σαν εκεινη του '40 !!!!

  2. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 09/06/2014 18:31:33

    άρα, δεν πρόκειται ν' αλλάξει ΤΙΠΟΤΑ. κάνω πρόβλεψη ότι αυτή είναι υπηρεσιακή κυβέρνηση μέχρι τις εκλογές (κατά τα το φθνινόπωρο) όταν το "μαχαίρι αγγίξει το κόκκαλο" και δεν θα μπορούμε ν πάμε πιο κάτω...

  3. Ερμης avatar
    Ερμης 09/06/2014 18:41:43

    Ενταξει, καληνυχτα σας... παμε βουρ για το 8% Εγω τελειωσα απο αυτη τη ΝΔ.

    • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
      ΣΟΝ ΠΕΝ @ Ερμης 10/06/2014 08:16:10

      Εσύ με τη ΝΔ έχεις τελειώσει εδώ και πολλά χρόνια. Αν βέβαια... ξεκίνησες ποτέ.

  4. κοινός νούς avatar
    κοινός νούς 09/06/2014 18:47:41

    Επειδή ο διορισμός του είναι πολύ προκλητικός , θεωρώ πιθανό να είναι εκεί σε συμφωνία με τους δανειστές γιά να ασκήσει ένα συγκεκριμένο ρόλο . Ιδωμεν

  5. βαγόνι avatar
    βαγόνι 09/06/2014 18:49:57

    Δεν είναι άνθρωπος κανενός Σημίτη & Παπαδήμου...είναι "συστημικός"οικονομολόγος με πλήρες βιογραφικό!...άς φρόντιζαν οι δεξιοί,οι κεντροστρεφείς και οι αριστεροί να στοιχειοθετήσουν μια επιχειρησιακή και ταυτοχρόνως αυθεντικά λαϊκή πρόταση...για όσο καιρό,το πολιτικό σύστημα αλλα και σοβαρό τμήμα κοινωνικών δυνάμεων, εμφανίζουν εικόνα σύγχυσης και φραστικής πλειοδοσίας, θα μας επιβάλλονται οι ειδικοί του crisis management.... τα υπόλοιπα είναι άνευ σημασίας!

  6. παπαδοπουλος ηλίας avatar
    παπαδοπουλος ηλίας 09/06/2014 19:51:47

    Στην "διαπραγμάτευση" θα υπάρχει υποστηρικτής των Ελληνικών συμφερόντων?

    • Ιδιώτης avatar
      Ιδιώτης @ παπαδοπουλος ηλίας 09/06/2014 20:19:10

      Ο θεός της Ελλάδας

      • Νίκος Αργεάδης avatar
        Νίκος Αργεάδης @ Ιδιώτης 10/06/2014 09:26:46

        δίχως συν αθηνά (και χείρα κίνει) δεν γίνεται τίποτα αγαπητέ φίλε.

  7. Decimus Maximus avatar
    Decimus Maximus 09/06/2014 20:13:35

    Η γνώμη και άρθρο της Βούλτεψη για τον Χαρδούβελη http://www.elzoni.gr/html/ent/431/ent.17431.asp Πρόκειται για τον διευθυντή του Οικονομικού Γραφείου του κ. Παπαδήμου, Γκίκα Χαρδούβελη, ο οποίος στα διαλείμματα προσφοράς των υπηρεσιών του μεταξύ Σημίτη και Παπαδήμου (πάντα από το ίδιο πόστο), κάνει και τον καθηγητή στο τμήμα Χρηματοοικονομικής και Τραπεζικής Διοικητικής του Πανεπιστημίου Πειραιώς. Επειδή, λοιπόν, τα πράγματα δεν είναι όπως παλιά, καλά θα κάνει ο κ. καθηγητής και μόνιμος σύμβουλος πρωθυπουργών – διεκπεραιωτών, να αποφύγει στο μέλλον τις σειρήνες της δημοσιότητας και να σταματήσει τις γελοίες δηλώσεις περί «μεγάλων τιμωρών», διότι και αυτοί (οι γελοίοι τιμωροί) γνωρίζουν πως αν πέσει η Ελλάδα, θα τους πάρει ο διάολος όλους μαζί. Ας φροντίσει να μην μας εκνευρίσει ξανά, διότι θα θυμηθούμε πως ήταν μέλος της περίφημης επταμελούς επιτροπής καταγραφής του ελλείμματος, που τον Οκτώβριο του 2009 διόρισε ο κ. Παπακωνσταντίνου, προκειμένου να δημιουργηθεί η νομιμοποιητική βάση για να οδηγηθεί η χώρα στο Μνημόνιο Ειδικά ο κ. Χαρδούβελης, αντί να προσπαθεί να μας πείσει ότι πρέπει να δεχθούμε την τιμωρία μας από τους ανίκανους εκπροσώπους των δανειστών μας, να φροντίσει να κόβουμε εισιτήρια στα μουσεία μας, όπου παραμένουν όσα εκθέματα μας επέτρεψαν να κρατήσουμε στη χώρα μας οι αρχαιοκάπηλοι «μεγάλοι τιμωροί». Υ.Γ. Αν είναι μαζοχιστής και του αρέσουν οι τιμωρίες, κάτι θα βρεθεί και γι’ αυτόν…

  8. Albert avatar
    Albert 09/06/2014 20:32:44

    Τελικά ούτε οι επιλογές του ίδιου του κ.Σαμαρά θα αλλάξουν την τόσο λανθασμένη ανάγνωση σας, των προ 2010 χρόνων?

  9. Ιδιώτης avatar
    Ιδιώτης 09/06/2014 20:42:16

    Και πάλι δεν ανέλαβε ο ίδιος ο Σημίτης...

  10. η Dimi avatar
    η Dimi 09/06/2014 22:13:17

    Με όλο τον σεβασμό, επειδή τα πάντα εκ του αποτελέσματος κρίνονται, εμείς περιμέναμε να μάθουμε για τα απτά, τα μετρήσιμα, τα ωφέλιμα για την Ελληνική Κοινωνία Έργα, επί των ημερών του κ. Χαρδούβελη, και όχι για τα ήδη γνωστά, από τα οποία πασχίζουμε ν' απαλλαγούμε, ότι δηλαδή, «συνέβαλε στη... διάλυση της χώρας, ειδικά την περίοδο 2000-2004». Εντυπωσιακές οι περιγραφές του βαρύγδουπου βιογραφικού. Όμως, Ποιά; ακριβώς ήταν η ανθρωποκεντρική του προσέγγιση; Ποιά; τα οφέλη του οικονομικού του έργου; Ποιά; της εφαρμοσμένης οικονομετρίας; Ποιά; των πολλών συμμετοχών του σε Συμβούλια; Ποιά; και όχι μόνον αυτά και Πώς; έκαναν τη διαφορά στην Ελλάδα, στη ζωή, στη παιδεία, στη τσέπη, στο αύριο του Έλληνα και των παιδιών του; Ποιές; οι ανεξίτηλες «σφραγίδες» με τις οποίες, ο κ. Χαρδούβελης, o αποκαλούμενος «άνθρωπος του Σημίτη» (του μοιραίου πρωθυπουργού της Ελλάδας), μετρήσιμα βελτίωσε τον Δημόσιο Θώκο τον οποίο κλήθηκε να υπηρετεί; “TO ΠΑΓΟΒΟΥΝΟ http://www.yfc.net/images/uploads/general/Iceberg-01.jpg Tο Παγόβουνο αντιπροσωπεύει τον Ηγετικό σας Ρόλο. / Το 10% πάνω από το νερό, είναι οι Ικανότητές σας. / Το 90% κάτω από την επιφάνεια, είναι ο Χαρακτήρας σας. / Αυτό το οποίο βρίσκεται κάτω από την επιφάνεια του νερού / είναι αυτό το οποίο βυθίζει το Πλοίο.”

  11. zame avatar
    zame 09/06/2014 22:28:35

    ouaou!... τα σεβη μου Dimi

    • η Dimi avatar
      η Dimi @ zame 09/06/2014 22:48:52

      Σας ευχαριστώ.

  12. ΕΝΕΡΓΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ avatar
    ΕΝΕΡΓΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ 09/06/2014 23:40:05

    Δυστυχώς για την Ελλάδα και τον λαό της, ο αρθρογράφος και οι σχολιαστές έχουν απόλυτα δίκαιο. Ο κος Χαρβούβελης δεν ήταν αυτό που περίμενε η κοινωνία. Η μεγαλύτερη όμως απογοήτευσή μου πηγάζει από τον ίδιο τον πρωθυπουργό. Τι φταίει ο Χαρβούβελης. Ο Σαμαράς τον επέλεξε, και ρωτώ ο Σαμαράς τον επέλεξε ? Υπάρχουν πληθώρα ερωτημάτων για την επιλογή αυτή, που όλα πρέπει να απαντηθούν από τον ίδιο τον πρωθυπουργό, όπως, κε πρωθυπουργέ 1.Δεν νομίζετε ότι ο νέος ΥΠΟΙΚ θα έπρεπε να έχει λαϊκό και κοινωνικό έρισμα, ιδίως αυτή την περίοδο ? Κάποιον που να τον έχει ψηφίσει ο λαός ? 2.Νομίζετε ότι ο νέος σας (γιατί δικό σας είναι) ΥΠΟΙΚ, έχει το ανάστημα να «χτυπήσει το χέρι του στο τραπέζι» και να πει φτάνει, ως εδώ. 3.Νομίζετε ότι ο νέος σας ΥΠΟΙΚ έχει την ικανότητα να «διαπραγματευτεί», να «εκβιάσει», να «απειλήσει», να «μπλοφάρει» κλπ. 4.Νομίζετε ότι ο νέος σας ΥΠΟΙΚ θα μπορέσει να «χτυπηθεί» και να νικήσει το ομοφυλόφιλο γεράκι Νταισεμπλουν και τον αιμοσταγή Σόιμπλε ? Κύριε πρωθυπουργέ, ένας καλός πολιτικός μπορεί να είναι και καλός επιστήμονας. Αν νομίζετε ότι ισχύει και το αντίθετο (και αποδεικνύεται ότι το πιστεύετε με τον διορισμό του ΥΠΟΙΚ σας), κάνετε τραγικό λάθος. Και δεν ήταν η ώρα που εσείς έπρεπε να κάνετε λάθος. Όμως το κάνατε! Τελευταία, παρακολουθώντας τις συζητήσεις και διαβάζοντας άρθρα περί «αναδιάρθρωσης του Ελληνικού χρέους», μου έχουν αποτυπωθεί τρεις όροι : 1.«Κόκκινες γραμμές». Τον όρο αυτό τον χρησιμοποιούν μόνο πολιτικά πρόσωπα. Δεν έχω ακούσει ή διαβάσει να τον χρησιμοποιούν ακαδημαϊκοί ή τεχνοκράτες. 2.«Κούρεμα» και «επιμήκυνση». Ο πρώτος όρος δεν υπάρχει στο λεξιλόγιο των ακαδημαϊκών / τεχνοκρατών. Μόνο ο δεύτερος. Μήπως κύριε πρωθυπουργέ η διαπραγμάτευση για το χρέος έχει ήδη γίνει και έχουν παρθεί όλες οι αποφάσεις και ο κος καθηγητής είναι απλά αναλώσιμος ? κύριε πρωθυπουργέ, ειληκρινά και μεταξύ μας, εσείς τον επιλέξατε ?

    • roadrunner avatar
      roadrunner @ ΕΝΕΡΓΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ 10/06/2014 00:00:55

      Να κάνω και εγώ μια ερώτηση Ενεργέ Πολίτη ; Από τα ποσοστά που πήραν τα κόμματα στις πρόσφατες εκλογές, νομιμοποιείται ο δικός σας υποθετικός έστω Χ (και εκλεγμένος όπως τον θέλετε) υπουργός οικονομικών, "να χτυπήσει το χέρι στο τραπέζι, να απειλήσει και να εκβιάσει" όπως γράψατε ; Ποιό είναι το συγκεκριμένο εκλογικό αποτέλεσμα, που πιστεύετε εσείς οτι δίνει νομιμοποίηση για κάτι τέτοιο ;

      • ΕΝΕΡΓΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ avatar
        ΕΝΕΡΓΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ @ roadrunner 10/06/2014 01:22:33

        roadrunner, Κατ' αρχάς έχεις παραερμηνεύσει το λαϊκό έρισμα. Επίσης μου κάνει μεγάλη έκπληξη το γεγονός ότι ο πολιτικός εκείνος που θα πολεμήσει για τα ελληνικά συμφέροντα, θα πρέπει να έχει συγκεντρώσει (εννοείς το κόμμα από το οποίο θα προέρχεται) κάποιο ποσόστο στις εκλογές. Δηλ. δεν νομιμοποιείται κανένας πολιτικός να υπερασπιστεί τα συμφέροντα της χώρας του, αν το κόμμα του δεν έχει πάρει χ%. Δηλ. αν ο Σαμαράς επέλεγε κάποιον πολιτικό για ΥΠΟΙΚ, ο οποίος θα προέρχετο πχ από την ΔΗΜΑΡ, αυτός ο ΥΠΟΙΚ δεν θα είχε το δικαίωμα να υπερασπιστεί τα συμφέροντα της χώρας ? Είμαστε σοβαροί ?

        • roadrunner avatar
          roadrunner @ ΕΝΕΡΓΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ 10/06/2014 22:01:44

          Eνεργέ Πολίτη εσείς παρερμηνεύσατε τα γραφόμενά μου. Η ψήφος του λαού τόσο το 2012, όσο και στις πρόσφατες εκλογές δεν ήταν τέτοια που να εξουσιοδοτεί τον οποιονδήποτε Υπουργό Οικονομικών, (από όποιο κόμμα και αν αυτός προερχόταν) να ρισκάρει το μέλλον της χώρας, απειλώντας και εκβιάζοντας στην Ευρώπη. Αυτό είναι το λαϊκό έρισμα που εννοούσα παραπάνω. Αγώνας για τα συμφέροντα του Ελλάδας πρέπει να γίνει σε κάθε περίπτωση.

          • ΕΝΕΡΓΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ avatar
            ΕΝΕΡΓΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ @ roadrunner 10/06/2014 23:38:21

            Εδώ συμφωνούμε, αγαπητέ roadrunner, αλλά, Έχουν περάσει οι εποχές που το πρώτο κόμμα συγκέντρωνε το 38-44%. Πρέπει να συνηθίσουμε στην πραγματικότητα ότι στο μέλλον το πρώτο κόμμα θα είναι μεταξύ του 25-30%. Συνεπώς βλέπω για πολλά χρόνια την αναγκαιότητα των συγκυβερνήσεων. Αυτή θα είναι και μία από τις αλλαγές στο μέχρι σήμερα πολιτικό σύστημα. Φοβάμαι λοιπόν ότι θα περάσουν πολλά χρόνια μέχρι να βρεθεί κάποιος που θα έχει την νομιμοποίηση.

          • roadrunner avatar
            roadrunner @ ΕΝΕΡΓΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ 10/06/2014 23:51:48

            Δεν πιστεύω στις συγκυρίες, τις μόδες και τις εποχές. Πιο πολύ από αυτά όλα εμπιστεύομαι το διαχρονικό πολιτικό ένστικτο του κάθε Έλληνα και όλων μαζί συνολικά. Εάν ο λαός μας πίστευε πραγματικά ότι η λύση για να βγεί η Ελλάδα μας από το αδιέξοδο είναι να εκβιάσει τους Ευρωπαίους ή να πουλήσει τσαμπουκάδες στους δανειστές και να απομονωθεί τελικά, να είσαι βέβαιος ότι θα συμμετείχε μαζικά στις εκλογές ψηφίζοντας τον Τσίπρα και δεν θα είχαμε 40 με 50% αποχή. Το ότι δεν συνέβη κάτι τέτοιο δεν είναι καθόλου μια μόδα ή μια αβάσιμη τάση της εποχής.

    • Marcelos avatar
      Marcelos @ ΕΝΕΡΓΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ 10/06/2014 00:32:24

      Ενεργέ Πολίτη, θα συμφωνήσω με τον roadrunner όσον αφορά την "νομιμοποίηση" και επιπλέον θα σας ρωτήσω τι σας κάνει να πιστεύετε ότι ο "εχθρός" που πρέπει να αντιμετωπιστεί είναι ο Νταίσενμπλουμ και ο Σόιμπλε;;;; Έχετε γράψει 4-5 σημεία τα οποία κατά τη γνώμη σας πρέπει ο καινούριος Υπ.ΟΙΚ να κάνει όπως π.χ. να εκβιάσει την τρόικα, να μπλοφάρει στον Ντάισενμπλουμ, να χτυπήσει το χέρι στο τραπέζι του Σόιμπλε κτλ. Με 1.000.000 μισθούς στο Δημόσιο, με τη φοροδιαφυγή στο 60%-100%, με όλες τις ζημιογόνες ΔΕΚΟ κρατικές και τα επαγγέλματα "κλειστά", ο Νταίσενμπλουμ και ο Σόιμπλε είναι το πρόβλημά σας;;;;;;; Οι εκβιασμοί και το χτύπημα του χεριού στο τραπέζι πρέπει να γίνει στους φοροφυγάδες, στις συντεχνίες των "κλειστών επαγγελμάτων", στα συνδικάτα τύπου ΑΔΕΔΥ και ΠΑΜΕ καθώς και στους "παραπανίσιους" του Δημοσίου που προσελήφθησαν με "απολυτήριο Δημοτικού" πριν 25-30 χρόνια! Επιπλέον γράφετε βλέπω για "κούρεμα". Θα πρέπει κάποτε να κατανοήσετε αγαπητέ ότι δεν μπορείτε να πηγαίνετε απανωτές φορές να ζητάτε δανεικά και κατόπιν να ζητάτε να τα κουρέψουν... Εσείς θα δανείζατε χρήματα σε κάποιον που ξέρετε εκ των προτέρων ότι δεν θα σας τα επιστρέψει αλλά θα σας ζητάει να τα κουρέψετε για να μην αποκτήσει αυτός πρόβλημα μέσα στην "οικογένειά" του;;; Και άντε του δανείσατε... Θα του δανείσετε μία, θα του δανείσετε το πολύ άλλη μία. Μετά τέλος. Άλλωστε θα του δανείσετε για να τον βοηθήσετε να αλλάξει τα κακώς κείμενα όχι για να τα συντηρήσει...

      • ΕΝΕΡΓΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ avatar
        ΕΝΕΡΓΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ @ Marcelos 10/06/2014 01:51:00

        Αγαπητέ Marcelo, Μόνο μερικά σχόλια. 1. Δηλ. βλέπεις ότι υπάρχει πολύ "λίπος για κάψιμο ακόμα". Άρα δεν έχουμε πιάσει "πάτο". Άρα δεν είναι σωστό το timing για να μιλάμε για αναδιάρθωση χρέους. Έχουμε δρόμο ακόμα. Άρα όταν οι ΣΥΡΙΖΑΙΟΙ λένε ότι έρχονται και άλλα μέτρα, συμφωνείς μαζί τους. Να το πεις και στον Φαήλο που προχθές έγραφε ότι πρέπει να επαναπροσληφθούν οι καθαρίστριες. 2. Ο Σόιμπλε και ο Νταιζενμπλουμ είναι το πρόβλημά μου γιατί, ξέρεις και ξέρω και ξέρουν και αυτοί και ξέρει ολόκληρη η διεθνής οικονομική κοινότητα ότι η συνταγή τους είναι λάθος. Και όσο τους λένε ότι έκαναν λάθος, τόσο πιο σκληροί γίνονται. Είναι σαν να βασανίζουν ένα σκελετό για να τους πει το όνομά του. Αν εσύ βρίσκεις το πρόγραμμά τους σωστό, τότε, τι να πω ... 3. Κούρεμα. Αν πιστεύεις ότι το ελληνικό χρέος μπορεί να αποπληρωθεί στα επόμενα 150 χρόνια χωρίς να κουρευθεί, τότε μάλλον πιστεύεις σε μία ουτοπία. Η αλήθεια είναι μία και μοναδική. Το ελληνικό χρέος δεν είναι βιώσιμο χωρίς κούρεμα. Τελεία και παύλα. Αν βέβαια πιστεύεις ότι η χώρα θα έχει ανάπτυξη 5% κάθε χρόνο για τα επόμενα 15 χρόνια, τότε ανήκεις στην κατηγορία του κου Χαρβούδελη. 4. Τέλος, έχεις απόλυτο δίκαιο για τα δανεικά. Και φυσικά δεν θα του δάνειζα, και θα προσπαθούσα να του πάρω και το σπίτι του. Αυτό θέλω να αποφύγουμε, μην μας πάρουν την πατρίδα μας...

        • ΓΙΑΝΝΗΣ Α. avatar
          ΓΙΑΝΝΗΣ Α. @ ΕΝΕΡΓΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ 10/06/2014 22:12:57

          .Ναι φίλε ΕΝΕΡΓΕ ΠΟΛΙΤΗ αλλά σου διαφεύγει οτι ο Μαρσέλλος έχει το σπίτι του στην Ολλανδία και δεν φοβάται οτι θα του το πάρουν (προς το παρόν, τουλάχιστο, μέχρι να σκάσει η επόμενη Leehman και μάλιστα Ολλανδική. Κάτι τσουρουφλίστικαν και οι Ολλανδικές τράπεζες και απο τα PIIGS και απο την Ισλανδία, αλλά τα "κούπωσαν" ...)

    • George N avatar
      George N @ ΕΝΕΡΓΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ 10/06/2014 04:53:03

      Ο ΥΠΟΙΚ που θα θέλατε, θα χτυπήσει το χέρι στο τραπέζι και θα πει φτάνει ως εδώ δεν είναι δυνατόν να συνεχίσουμε να ζούμε μόνο με όσα βγάζουμε? θέλουμε νέα δανεικά για να καλύψουμε νέα πρωτογενή ελλείμματα? Σας απασχολεί το επόμενο πρόβλημα (χρέος) και δεν βλέπετε ότι ακόμα δεν έχουμε λύσει το πρόβλημα ενός πρωτογενώς ισοσκελισμένου προυπολογισμού με βιώσιμο τρόπο. Ενώ αυτοί οι "ομοφυλόφιλοι" και "αιμοσταγείς" δεν μας έχουν πάρει ούτε ευρώ από τα δικά μας έσοδα για τόκους και χρεολύσια-όχι γιατί δεν θέλουν αλλά γιατί δεν γίνετε- εμείς τρώμε τις σάρκες μας αντί για το λίπος και δεν ψάχνουμε για νέες πηγές τροφής. Εκεί απέτυχε η προηγούμενη κυβέρνηση, σε αυτό ελπίζουμε να τα καταφέρει η νέα. Το θέαμα κάποιου που δεν μπορεί να σταθεί στα πόδια του και ταυτόχρονα είτε ζητάει να συμφωνήσουν όλοι από τώρα πόσο θα περπατήσει (κυβέρνηση) είτε φωνάζει ότι δεν θα δεχθεί να τον βάλουν να τρέξει (αντιπολίτευση) έχει σταματήσει να προκαλεί οίκτο και αγγίζει επικίνδυνα την θυμηδία. Ας μην προσφέρουμε κι άλλο θέαμα. Ας σταθούμε πρώτα στα πόδια μας και μετά επιλέγουμε έναν βαρύ κι ασήκωτο για τις διαπραγματεύσεις. Έτσι κι αλλιώς δεν θα είναι μία αλλά πολλές και για πολλά χρόνια. Δεν ξέρω αν είναι "ομοφυλόφιλοι" ή "αιμοσταγείς" οι δανειστές μας αλλά ηλίθιοι και κουτόφραγκοι μάλλον δεν είναι.

      • ΕΝΕΡΓΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ avatar
        ΕΝΕΡΓΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ @ George N 10/06/2014 21:44:10

        Αγαπητέ George N, Είναι σίγουρο ότι έχουμε διαφορετικές αντιλήψεις. Εγώ λέω για να σταθούμε στα πόδια μας πρέπει κάποια στιγμή να κτυπήσουμε το χέρι στο τραπέζι. Άλλωστε, και σύσσωμη η κεντροδεξία αυτό εννοεί όταν μιλάει για "κόκκινες γραμμές". Εσύ λες, πρώτα να σταθούμε στα πόδια μας και μετά να κτυπήσουμε το χέρι. Μα τότε δεν χρειάζεται να κτυπήσουμε κανένα χέρι. Το πρόβλημά μου με τους "ομοφυλόφιλους" και τους "αιμοστογείς" το εξήγησα αναλυτικά. Κάνουν λάθος και το "διασκεδάζουν". Όλοι τους λένε ότι κάνουν λάθος, και αυτοί λένε "το ξέρουμε αλλά να το δοκιμάσουμε και αυτό". Αν μέσα στο antinews υπάρχουν και μαζοχιστές, συγνώμη που μπήκα. Γενικά διαφωνώ με το μήνυμα (και συγνώμη για την έκφραση), "σκασμός και τα κεφάλια μέσα"...

  13. Νίκος avatar
    Νίκος 10/06/2014 01:02:52

    ...και ο Στουρνάρας του Σημίτη είναι... Δεν ντρέπεστε κι εσείς με τις τσιπρέικες ψεκασμένος θεωρίες. Ας έβαζε τον Αλογοσκούφη ! Το θέλετε ή όχι μετα τον αείμνηστο στην Ευρώπη οι σημιτικοί μας κρατάνε. Εχτός αν θέλετε δραχμή και Μανώλης Γλέζος. Δόξα τω θεώ ο Αντώνης έχει δυό δράμια νευρώνες.

  14. ΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΝΤΙΝΟΣ 10/06/2014 05:35:08

    Αγαπητέ Μarcelo, αυτή τη φορά με απογοήτευσες, ο Ενεργός Πολίτης έχει δίκιο.

  15. Μουου η αγελάδα avatar
    Μουου η αγελάδα 10/06/2014 12:59:20

    ... ο Βαγγέλης τραγουδά, ο Γκίκας χοροπηδά.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.