#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
26/07/2010 12:16
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Έμφραγμα στην αγορά



Σοβαρά προβλήματα προκύπτουν τη Δευτέρα στην τροφοδοσία της αγοράς, εξαιτίας της απεργίας διαρκείας στην οποία κατήλθαν από τα ξημερώματα οι ιδιοκτήτες Φορτηγών Αυτοκινήτων και Βυτιοφόρων Δημόσιας Χρήσης.

Αντιδρούν στις αλλαγές που προωθεί εντός της ερχόμενης εβδομάδας το υπουργείο Μεταφορών σχετικά με την απελευθέρωση των οδικών εμπορευματικών μεταφορών. Η ουρά που σχηματίζουν οι ιδιοκτήτες φορτηγών δημοσίας χρήσης εκτείνεται από το Περιστέρι έως την Μεταμόρφωση, ενώ φορτηγά συγκεντρώνονται και στη λεωφόρο Σχιστού.

Ουρές εκατοντάδων μέτρων παρατηρούνται και κοντά σε πρατήρια καυσίμων στους δρόμους της πρωτεύουσας, ενώ τα πρατήρια στεγνώνουν από αμόλυβδη βενζίνη. Οι πρατηριούχοι εκτιμούν ότι ώς την Τετάρτη η αγορά θα έχει στερέψει παντελώς από καύσιμα.

Για σχέδιο δημιουργίας καρτέλ στις οδικές μεταφορές έκανε λόγο ο πρόεδρος Συνδικάτου Χερσαίων Μεταφορών Γιώργος Τζωρτζάτος μιλώντας στην τηλεοπτική εκπομπή του ΣΚΑΪ "Πρώτη Γραμμή".

Ο κ. Τζωρτζάτος υποστήριξε με την απελευθέρωση ότι θα υπάρξει προσωρινή μείωση τιμών οι οποίες αργότερα θα αυξηθούν κατακόρυφα. Να μας επιστρέψει το κράτος τα χρήματα που δώσαμε για άδειες και μετά ας κάνει ό,τι θέλει» πρόσθεσε.

Την αποφασιστικότητα των ιδιοκτητών φορτηγών και βυτιοφορέων να συνεχίσουν επ’ αόριστον την απεργία τους εξέφρασε στην τηλεοπτική εκπομπή «ΣΚΑΪ Τώρα» ο πρόεδρος μικρών φορτηγών ΔΧ Σπύρος Καπετάνιος.
«Δεν μπορεί η άδεια μας να χαθεί επειδή το θέλει η τρόικα. Εγώ ψήφισα το ελληνικό κράτος, και απαιτούμε να μας λύσει το πρόβλημά μας. Θα συνεχίσουμε επ’ αόριστον την απεργία» σημείωσε, κάνοντας λόγο για αιφνιδιασμό του κλάδου τους εκ μέρους του υπουργείου.


Μέχρι το βράδυ
θα είναι έτοιμο προς διαβούλευση το νομοσχέδιο για την απελευθέρωση των Μεταφορών, δήλωσε στο σταθμό μας ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Χάρης Τσιόκας.

Ο κ. Τσιόκας αρνήθηκε ότι υπήρξε αιφνιδιασμός, και τόνισε πως αποτελεί έναν ικανοποιητικό συμβιβασμό μεταξύ των κυβερνητικών προτάσεων και των απαιτήσεων της τριμερούς επιτροπής.

Επανέλαβε ότι αν οι εμπειρογνώμονες διαπιστώσουν έντονες αντιδράσεις, έχουν επιφυλαχθεί να μη δεχθούν ούτε την τριετή αναπροσαρμογή.

«Το 80% των πρατηρίων δεν διαθέτει αρκετά καύσιμα καθώς αιφνιδιαστήκαμε απο την εξαγγελία της απεργίας το Σάββατο», είπε από την πλευρά του στον ΣΚΑΪ ο Δημήτρης Μακρυβέλιος, μέλος της Ομοσπονδίας Βενζινοπωλών Ελλάδος.

Εκτός από τα πρατήρια καυσίμων όμως, με έμφραγμα κινδυνεύουν και οι εμπορικές επιχειρήσεις με πολλές εξ αυτών να στηρίζονται για προμήθειες αποκλειστικά στους χερσαίους μεταφορείς.

Παράλληλα, οι παράγοντες της αγοράς και κυρίως όσοι ασχολούνται με το τουριστικό προϊόν, βρίσκονται σε απόγνωση, καθώς η απεργία αυτή έρχεται να δώσει τη χαριστική βολή στις επιχειρήσεις τους, οι οποίες καταγράφουν πτώση του τζίρου σε σχέση με πέρυσι και περίμεναν αυτό το διάστημα να αυξήσουν τα έσοδά τους.
Μελετούν το ενδεχόμενο κινητοποιήσεων οι βενζινοπώλες
«Αιφνιδιαστήκαμε από την απεργία των ιδιοκτητών Φορτηγών Αυτοκινήτων και Βυτιοφόρων Δημόσιας Χρήσης» είπε στο ΣΚΑΪ 100,3 ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Βενζινοπωλών Ελλάδος Μιχάλης Κιούσης.

Τόνισε μάλιστα ότι το 90% των πρατηρίων που ήταν ανοιχτά την Κυριακή, δεν έχουν καύσιμα τη Δευτέρα, ενώ και όσα είχαν τη Δευτέρα το πρωί καύσιμα, αν συνεχιστεί ο ίδιος ρυθμός ζήτησης, μέχρι το απόγευμα θα έχουν στερέψει.

Ο κ. Κιούσης γνωστοποίησε ότι τη Τρίτη το πρωί θα συνεδριάσει η Ομοσπονδία Βενζινοπωλών Ελλάδος, προκειμένου να αποφασίσει αν θα προχωρήσει σε κινητοποιήσεις, από την Τετάρτη.

Αναφερόμενος στα βενζινάδικα που λειτουργούν σε σούπερ μάρκετ, είπε πως η οικονομία είναι ελεύθερη και ανταγωνιστική, αλλά πρέπει να τηρούνται οι κανόνες ασφαλείας, δηλαδή όπως είπε, τα βενζινάδικα αυτά θα έπρεπε να ήταν πιο μακριά.

www.skai.gr

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 26/07/2010 01:30:47

    Όχι τίποτε άλλο, αλλά δεν είναι και υπουργός Δημ. Τάξης ο... Ρωμαίος, να τους ξεφουσκώσει τα λάστιχα!

    (Η τροφοδοσία με ιδιωτικά βυτιοφόρα πάντως, δεν ξέρω πώς μπορεί να μην επιτραπεί. Μόνο με μπλόκο στα διυλιστήρια ίσως.)

    • Μisha avatar
      Μisha @ Αυριανιστής 26/07/2010 12:38:31

      «Σταμουλοκολλάδες» χρειάζεται για να πέσουν τα καθάρματα σαν το Μητσοτάκη και τον ΓΑΠ.Τα άλλα, οι απαιτήσεις για κολωνακιώτικες ευπρέπειες ενω η πλευρα΄των δωσιλογων έχει μαζί της ΜΑΤ και ΜΕΑ , είναι χρήσιμες για σεμινάρια MBA , όχι όταν σου κλέβουν το φαϊ απ το στόμα.

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Μisha 26/07/2010 13:27:06

        Misha, γι' αυτό έχω γράψει (σε άλλη ανάρτηση) ότι οι προτάσεις Σαμαρά, όσο σωστές κι αν είναι, έχουν πλέον ΞΕΠΕΡΑΣΤΕΙ μετά από τις ιταμές εντολές του ΔΝΤ προς τους γκαουλάιτερ για ξεπούλημα των πάντων πέραν πάσης (γραπτής) συμφωνίας και "μνημονίου".

        Το διακύβευμα πλέον είναι η υπεράσπιση της χώρας και του πλούτου της, και όχι ο "σεβασμός στις συμφωνίες" που συνήψαν τα γιουσουφάκια, όταν ούτε οι ίδιοι οι αγάδες τους δεν τις σέβονται.

      • Μisha avatar
        Μisha @ Μisha 26/07/2010 13:35:05

        O Σαμαράς με το προχτεσινο του ΝΑΙ στην περαιτέρω ενίσχυση των τραπεζων , έχασε κάθε άλλοθι κατά τη γνώμη μου.
        Ειναι φανερό ότι τον έχουν εγκλωβίσει οι τυραννόσαυροι και αγωνιά για την πολιτική του επιβίωση.Αν δεν κατέβει στο πλευρό του κόσμου, ανατρέποντας την εικόνα του «καλού καγαθού» υπηρετη της ΕΕ , ειναι μετρημένες και οι δικές του μέρες.

  2. Mavri Trypa avatar
    Mavri Trypa 26/07/2010 03:19:01

    Κάθε συντεχνία να πάει σπίτι της!

    • Άνθρωπός τις avatar
      Άνθρωπός τις @ Mavri Trypa 26/07/2010 04:28:24

      Για πες μας, εσύ ποιος είσαι και από ποια θέση μιλάς για συντεχνίες;

      Κάποιοι θέλουν (και νομίζουν ότι μπορούν κιόλας) τον κάθε εργαζόμενο να βγάλει το σκασμό, να φυτοζωεί στη χαμέρπεια και να δουλεύει μέχρι να ψοφήσει. Απολύτως κατανοητή η θέση τους, με βάση τα συμφέροντά τους. Όμως θα ήταν αδιανόητη η κοινωνική τους επιβολή χωρίς τη συμμαχία με κάτι μικροφασιστάκους σαν εσένα. Στο σπιτάκι σου θα καταλήξεις εσύ, παπαγαλίσκο, να προσεύχεσαι γονυπετής πρωί και βράδι στις κορνιζαρισμένες φωτογραφίες των αφεντικών σου, όταν αυτοί θα την έχουν κάνει με ελαφρά πηδηματάκια.

      • Kinezos avatar
        Kinezos @ Άνθρωπός τις 26/07/2010 12:20:37

        Αν το ψάξεις φίλε θα δεις ότι φασισμός σημαίνει συντεχνιασμός. Βλέπε ελεγκτές εναεριας κικλοφορίας. Κάστα βασανιστών του λαού.

      • Μisha avatar
        Μisha @ Άνθρωπός τις 26/07/2010 12:28:54

        Φασισμός σημαίνει νεοφιλελευθερισμός.Τα υπόλοιπα είναι νερό στο μυλο του ΓΑΠ.

      • Kinezos avatar
        Kinezos @ Άνθρωπός τις 26/07/2010 12:32:06

        Ψάξε να μάθεις τι σημαίνει φασισμός εννοιολογικά και ετυμολογικά. Άσε μας τώρα. Συντεχνίες που στραγγαλίζουν τον μέσο έλληνα.

    • zackii avatar
      zackii @ Mavri Trypa 26/07/2010 13:19:53

      Άμα θες να πάει σπίτι της, πες μας τι δουλειά κάνεις γιά να ξέρουμε τι πλάκα να σου κάνουμε όταν σκούζεις..από την περιποίηση του ΓΑΠ

  3. ΤΟ ΨΑΧΤΗΡΙ avatar
    ΤΟ ΨΑΧΤΗΡΙ 26/07/2010 10:35:36

    ΘΕΛΟΥΜΕ ΣΥΝΟΛΙΚΟΤΕΡΑ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ.

    ΔΕΙΤΕ π.χ. ΠΩΣ ΟΙ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΦΟΡΤΗΓΩΝ ΘΑ ΧΑΣΟΥΝ ΤΑ ΦΟΡΤΗΓΑ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΟ ΔΗΘΕΝ ΑΝΟΙΓΜΑ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΩΝ.
    ΘΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΟΥΝ ΛΕΕΙ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ Α.Ε. LOGISTICS ΚΑΙ ΘΑ ΜΠΟΥΝ ΜΕΤΟΧΟΙ ΟΣΟΙ ΕΧΟΥΝ ΕΝΑ-ΔΥΟ-ΤΡΙΑ ΦΟΡΤΗΓΑ.ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΙ,'Η ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟΦΑΣΙΣΟΥΝ ΑΥΞΗΣΗ ΜΕΤΟΧΙΚΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ Η ΜΕΓΑΛΗ ΜΕΡΙΔΑ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΔΥΟ - ΤΡΙΑ ΦΟΡΤΗΓΑ, ΤΙ ΘΑΓΙΝΕΙ;
    ΘΑ ΜΕΙΩΘΕΙ ΤΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ.ΚΑΙ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΘΑ ΑΝΑΓΚΑΣΤΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΟΔΗΓΟΣ ΣΕ ΕΝΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΕΝΑ ΜΕΡΟΚΑΜΑΤΟ.ΕΤΣΙ ΣΙΓΑ -ΣΙΓΑ ΘΑ ΧΑΘΟΥΝ ΟΙ ΙΔΟΚΤΗΣΙΕΣ ΤΟΥΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΔΥΟ ΤΡΕΙΣ ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΜΕΤΟΧΙΚΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΝ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΡΕΛΕΣ ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΜΕΤΟΧΙΚΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ.
    ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΘΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΟΥΝ ΕΤΣΙ ΤΡΑΣΤ ΕΛΕΓΧΟΝΤΑΣ ΜΟΝΟΠΩΛΙΑΚΑ ΤΑ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ ΕΞΟΔΑ ΚΑΙ ΟΙ ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΕΜΠΟΡΙΟΥ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ ΘΑ ΠΕΤΥΧΑΙΝΟΥΝ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΤΙΜΕΣ ΛΟΓΩ ΚΟΣΤΟΥΣ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ.
    Ο ΜΙΚΡΟΣ ΟΜΩΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΘΑ ΚΑΝΟΝΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΤΡΑΣΤ.

    Μ΄ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΛΕΝΕ ΓΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΑΓΟΡΑ, ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΚΟΣΜΟ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΤΕΤΟΙΕΣ ΠΑΠΑΡΙΕΣ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΤΙΣ ΧΑΦΤΟΥΜΕ.

    ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΡΕΤΕ ΚΑΙ ΚΑΤΙ: ΤΟ ΙΔΙΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ. ΘΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΟΥΝ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ REAL ESTATE. NOMIZETE OTI EXETE ENA - DYO SPITIA, ;H ENA MAGAZAKI KAI PAIRNETE ENOIKIO, E;

    ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ Ο ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟΣ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΚΑΝΕΙΣ ΜΑΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΙΑΒΑΣΕΙ.ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ ΑΝΑΤΡΕΠΕΤΑΙ.
    ΣΥΣΠΕΙΡΩΘΕΙΤΕ ΣΤΗΝ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΜΕ ΤΟ Π.Α.Μ.Ε ΚΑΙ ΤΟ Κ.Κ.Ε. ΕΙΝΑΙ ΤΥΦΩΝΑΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΣΧΕΔΙΑΣΕΙ. ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΤΑΞΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ. ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΤΟ.

  4. mamos avatar
    mamos 26/07/2010 11:54:15

    ειμαι ετοιμος να παω σπιτι μου (αν και δεν ανοικο σε καμια συντεχνια)αφου πρωτα με αποζημιωσει την αξια της αδειας που με αναγκασε το ιδιο το κρατος να αγορασω για να εξασκησω το επαγγελμα απο καποιον αλλον.Καμια αδεια δε δοθηκε δωρεαν ολες πληρωθηκαν για χρησο.30.000 δρχ καθε τονος το 1971.στην ιταλια και στην κυπρο ειχαν το ιδιο συστημα και αφου αποζημιωσαν τους μεταφορεις ανοιξαν το επαγγελμα.Ετσι γινονται σωστες δουλειες στα οργανομενα κρατη ενω στα αλλα μ... κοιταμε να κανουμε την βρομοδουλεια στο τζαμπα.με πραξικοπημα.

    • Μisha avatar
      Μisha @ mamos 26/07/2010 12:17:57

      Mamos
      Τσακίστε τους τα κόκκαλα.Όλη η κοινωνία περιμένει και από το δικό σας αγώνα να πέσει η δοσιλογική κυβέρνηση του Τσολάκογλου.

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Μisha 26/07/2010 12:32:28

        Συμφωνώ κι εγώ. Και είναι από τις λίγες φορές που δεν πρόκειται να διαμαρτυρηθώ, ακόμα κι αν χρειαστεί να πάω... περπατώντας.

    • Sic transit gloria mundi avatar
      Sic transit gloria mundi @ mamos 26/07/2010 12:30:46

      Το ότι πληρώθηκε 30.000 δρχ καθε τονος το 1971 στον Παττακό, δεν είναι διακιολογία για να πιάνετε τον κο.. των πελατών σας εδώ και 39 χρόνια.
      Όχι, από δώ και πέρα θα προτιμήσω για τη δουλειά μου Εσθονό, Σουηδό, Βούλγαρο ή Ιρλανδό μεταφορέα - και σίγουρα θα χάσω λιγότερα. Το ότι "επενδύσατε" στη "μετοχή" που λέγεται δημόσιες μεταφορές, δεν νομιμοποιεί εγγυημένο ποσοστό κέρδους εφ' όρου ζωής. Άν επενδύεις, κάποια στιγμή θα χάσεις κιόλας. Επένδυση ήταν. Όχι διορισμός ή πρόσληψη σε θέση εργασίας.

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Sic transit gloria mundi 26/07/2010 12:38:22

        Είπαμε, μην το βλέπεις στενά "επιχειρησιακά" ή "καταναλωτικά". Σίγουρα κι εγώ στη θέση σου το ίδιο θα προτιμούσα σε μια απελευθερωμένη αγορά.

        Δες όμως ότι αυτή τη στιγμή, όποια κινητοποίηση γίνεται , για οποιοδήποτε λόγο κι αν γίνεται, συντείνει στη διόγκωση της λαϊκής δυσαρέσκειας ενάντια στην κυβέρνηση ανδρεικέλων-εντολοδόχων του ΔΝΤ. Από ανάλογη δυσαρέσκεια, που διογκούτο σιγά-σιγά, δεν έπεσε και ο Δρακουμέλ;

        Αφού ο μέσος μισθωτός, δημόσιος ή ιδιωτικός, δεν ξεκουνάει από τον καναπέ για να διαμαρτυρηθεί (ως όφειλε), ας το κάνουν έστω και όσοι "κρατάνε τα κλειδιά" και έχουν τη δύναμη!

      • Sic transit gloria mundi avatar
        Sic transit gloria mundi @ Sic transit gloria mundi 26/07/2010 12:43:50

        Έ όχι, δεν θα πάω να βοηθήσω αυτόν που μ' εκμεταλλεύεται 40 χρόνια, επειδή βροτάει την κατσαρόλα του! Είπαμε, τα ιδεολογήματα είναι ψευδής συνείδηση. Δεν με κλεβει 40 χρόνια το ΔΝΤ (αυτό είναι χθεσινό), αλλά σε μεγάλο βαθμό, προνομιούχες συντεχνίες όπως οι μεταφορείς.
        E basta! Σιγά μην υποστηρίξω και τις κινητοποιήσεις των ανώτατων διακστικών! Για να με μετρήσουν μετά με τη μοντελο-μεζούρα ; Όχι, εκτιμώ την "παρθενία" μου πιό πολύ από τις ιδεολογίες, πράσινες, κόκκινες, μπλέ ή παρδαλές.

      • Μisha avatar
        Μisha @ Sic transit gloria mundi 26/07/2010 12:46:44

        Sic

        Mυωπικές προσεγγίσεις.Η κάστα που σε κλέβει διαχρονικά είναι αυτή των κρατικοδιαιτων πολιτικάντηδων. Οι άλλοι εργαζόμενοι προσπάθησαν να λειτουργήσουν στο ρυθμό του ταμπουρά που βάραγαν οι έκαστοτε κλεφτοκοτάδες που μας κυβερνησαν.

      • Sic transit gloria mundi avatar
        Sic transit gloria mundi @ Sic transit gloria mundi 26/07/2010 12:48:06

        Με τα κομματικά, δοτά "κλειδιά και τη δύναμη" μας πππδάνε όλοι αυτοί οι προνομιούχοι 40 χρόνια. Άς τους τα πάρει επίτέλους τα μονοπωλιακά κλειδιά κάποιος, κι άς είναι ο Όλι Ρέν (ή ο Κάπταιν Γουέι, το ίδιο μου κάνει, αφού οι δικοί μας 40 χρόνια δεν μπόρεσαν).

      • Lewnidas avatar
        Lewnidas @ Sic transit gloria mundi 26/07/2010 12:49:06

        ο βουλγαρος ειναι ποιο φθηνος γιατι δεν πληρωνει την αδεια τοσο πολυ, γιατι δεν εχει τοσο μεγαλη ασφαλειας και δινει ΦΠΑ. επεισης σε σχεση με τους ισπανους ειμαστε ποιο φθηνοι

      • Sic transit gloria mundi avatar
        Sic transit gloria mundi @ Sic transit gloria mundi 26/07/2010 12:51:16

        Μisha
        Οι συγκεκριμένοι αδειούχοι ιδιοκτήτες, συνήθως δεν είναι εργαζόμενοι, επενδυτές και εργοδότες είναι. Οι οδηγοί οδηγούν πολλές φορές σερί 12 ώρες, χωρίς αντικαταστάτη, μα φθαρμένα λάστιχα, και μισθό ανασφάλιστο, μαύρο. Αυτοί είναι οι εργαζόμενοι, αλλά αυτοί δεν έχουν ούτε κλειδιά, ούτε δύναμη

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ Sic transit gloria mundi 26/07/2010 12:51:20

        Νερό στο μύλο του ΔΝΤ ρίχνουν αυτές οι απόψεις.
        Αρνείσαι να δεις το διακύβευμα.
        Το άλλο ποστ περί "κοινού πεπρωμένου" τώρα το διάβασα και φυσικά δε συμφωνώ.
        Το κοινό πεπρωμένο Ελλάδας Γερμανίας ήταν ένα: οι μίζες από το 1945 και μετά για ότι κινείται πετάει μιλάει και κολυμπάει. Ούτε και εγώ τα ήξερα, εδώ τα διάβασα και ελπίζω οτι κάποτε θα περάσουν και επίσημα στη νεότερη ιστορία του ελληνικού κράτους.
        Δυστυχώς.

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ Sic transit gloria mundi 26/07/2010 12:54:27

        Επενδυτές... έχει πουλήσει ένα σπίτι για να πάρειτην άδεια και το φορτηγό και στα 45 είναι τελειωμένος από απόψεως υγείας.

      • Lewnidas avatar
        Lewnidas @ Sic transit gloria mundi 26/07/2010 12:55:10

        παντως εμενα θα με βολεψει αφαντα να μεινουμε χωρις βενζινη. επεισης επειδη τους ζω τους ανθρωπους λογω δουλειας εδω και καιρο εχουν γονατισει. σκεφτητε οτι για πρωτη φορα στα χρονικα δεν εβρισκαν φορτιο να φερουν απο ισπανια λογω πεσμενης ζητησης και εμεις τα πραγματα μας αναγκαστηκαμε και τα στειλαμε με κοντεϊνερ (και ακομα τα ψαχνουμε).

      • Μisha avatar
        Μisha @ Sic transit gloria mundi 26/07/2010 13:04:23

        Sic

        Δεν αντιλαμβάνεσαι το κόλπο;
        Μα είναι πια τοσο ξεκάθαρο που το ψηλαφάς, το διαβάζουν κι οι τυφλοί με γραφή Μπράιγ.
        Ιδιωτικοί υπάλληλοι εναντίον Δημοσίων
        Ασθενείς εναντίον γιατρών του ΕΣΥ.
        Άνεργοι ή υπό ανεργία εναντίον «προνομιούχων» εργαζομένων στις ΔΕΚΟ
        Ιδιοκτήτες ΙΧ εναντίον ιδιοκτητών φορτηγών ΔΧ.
        Τουρίστες εναντίον Ελεγκτων εναεριας κυκλοφορίας.
        Μεταφορείς εναντίον αγροτων.


        Μας σαλαμοποιούν για να μάς κατασπαράξουν όλους.Όλους μαζί δε μπορουν.Έναν έναν όμως είναι εύκολο.

        Πανάρχαια τεχνική κυνηγιού για ανθρώπους και ζώα.

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Sic transit gloria mundi 26/07/2010 13:07:25

        @stgm

        "Άς τους τα πάρει επίτέλους τα μονοπωλιακά κλειδιά κάποιος, κι άς είναι ο Όλι Ρέν (ή ο Κάπταιν Γουέι, το ίδιο μου κάνει, αφού οι δικοί μας 40 χρόνια δεν μπόρεσαν)."

        Αχ, ποιος "δημοκρατικοαριστερός" το είπε πρόσφατα βρε συ... ο Μα(ρ)γαρίτης το είπε ή ο Χατζησωκράτης; Ότι, δηλαδή, "το χρειαζόμασταν το ΔΝΤ για ν' αλλάξουμε νοοτροπία"!

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ Sic transit gloria mundi 26/07/2010 13:14:48

        Αυριανιστή, ας δώσει ο STGM τα κλειδιά του δικού του σπιτιού στον Όλι Ρεν.

      • Sic transit gloria mundi avatar
        Sic transit gloria mundi @ Sic transit gloria mundi 26/07/2010 13:19:07

        Τελικά, για να το θέσω συμπυκνωμένα, άξιζε τίποτε από όλη αυτή την "μικρο-μεγαλο-μεσαία οικονομική κοσμογονία" 1970 - 2009 (κοσμογονία για συντεχνίες εργοδοτών και ειδικών κατηγοριών μισθωτών, για εργολάβους, χωματουργούς, μεγαλογιατρούς, επίορκους εφοριακούς, μεγαλοδικαστές, βενζινάδες και λοιπούς πάμπολλους "κατ' εξαίρεσιν") είναι "αξία διατηρητέα"; Εγώ λέω όχι, χωρίς "ναι μεν αλλά"!
        @ Αλλενάκι, για τις μίζες της Ζίμενς από το 1956 (σκάνδαλο "Μαρκεζίμενς"), που ήμουν μικρό παιδί, έχω γράψει πολλές φορές εδώ μέσα. Και για τις μίζες της ίδιας εταιρίας ακόμη και στην "αδιάφθορη" Νορβηγία. Από όσα θυμάμαι, ουδέν κρυπτόν. Αλλά όσοι πιστεύουν ότι θα βρούν κάπου στον κόσμο αυτό "έντιμο καπιταλισμό", χωρίς μίζες, διαφθορά και αθλιότητα, απλώς δεν θέλουν να μιλήσουν για καπιταλισμό. Και "ανάπτυξη" θα έλεγα.
        Τι να κάνουμε, είμαστε καταδικασμένοι να ζήσουμε σε κεφαλαιοκρατικό σύστημα. Μάλλον και τα παιδιά μας. Κάποιοι το μισούμε, μην έχετε αυταπάτες. Αλλά στον ορίζοντα δεν φάινεται κάτι άλλο. Τουλάχιστον, άς υφιστάμεθα λιγότερα, κατά το δυνατόν, βασανιστήρια.
        Είμαι μεταρρυθμιστής, τι να κάνω; Εσείς οι επαναστάτες, κάντε προτάσεις επαναστατικές με ελπίδα επιτυχίας, ίσως με κάποτε με πείσετε, αλλά πρέπει να κουραστείτε πάρα πολύ.

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Sic transit gloria mundi 26/07/2010 13:19:52

        @αλλενάκι

        Δεν ξέρω για τον stgm, πάντως οι Μα(ρ)γαρίτηδες και οι Χατζησωκράτηδες θα έδιναν όχι μόνο το σπίτι τους, αλλά και τη μάνα τους στο "ΔΝΤ που ήρθε να βάλει μια τάξη επιτέλους".

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ Sic transit gloria mundi 26/07/2010 13:30:16

        Δεν έχει υποθηκευθεί μόνο η δημόσια περιουσία, η δημόσια γη, οι δημόσιες επιχειρήσεις.

        Σε λίγο οι υπάλληλοι διαφόρων ξένων ελεγκτικών οίκων -Ernst and something, θα αποκτήσουν τη διαχείριση ολόκληρων περιοχων και ΔΗΜΩΝ -άρα και τον έλεγχο των ιδιωτικών εκτάσεων,γαιών,κτημάτων και οικιών.

      • Sic transit gloria mundi avatar
        Sic transit gloria mundi @ Sic transit gloria mundi 26/07/2010 13:32:31

        @ Μisha 13.07
        Τι κοινά (ή 'εστω συμβατά) συμφέροντα έχουν αυτοί για να μη συγκρούονται;
        Ιδιωτικοί υπάλληλοι και υψηλόμισθοι Δημόσιοι (δικαστες π.χ);
        Ασθενείς και φακελλάκηδες γιατροί;
        Άνεργοι και ΔΕΚΟετζήδες;
        Όσο δεν δομηθεί ένα νέο κοινωνικό συμβόλαιο, διαφορετικά από τη συνταγή καταστροφής 1970 - 2009, η ενδοκοινωνική σύγκρουση είναι φυσιολογική και σκόπιμη. Καλώς να έλθει. Ν' αποκτήσουν φωνή και οι φιμωμένοι. Δεν φτάινε μόνον οι πολιτικοί. Το "δυναμικό" τμήμα της κοινωνίας είναι σάπιο και παρακμιακό.
        @ Αυριανιστής
        Θα προτιμούσα ν' αλλάζαμε νοοτροπία πολύ πρίν, και μόνοι μας, χωρίς έξωθεν πίεση. Αλλά δεν αλλάξαμε. Τι να κάνουμε να μείνουμε στην ΠΑΣΟΚΟ-Νεοδημοκρατική παρακμή;
        Ο Μαργαρίτης (και άλλοι) άργησε μάλλον να το καταλάβει ότι η κοινωνία αυτή είναι σάπια. Τουλάχιστον το κατάλαβε;
        @ αλλενάκι 13.14
        δεν έχω δικό μου σπίτι, όσοι έχουν, δικό τους πρόβλημα

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Sic transit gloria mundi 26/07/2010 13:38:08

        @stgm

        Ο Μα(ρ)γαρίτης, αν δεν κάνω λάθος, στην ιδρυτική διακήρυξη της λεγόμενης "Δημοκρατικής Αριστεράς" ξέρεις πώς (δόθηκε στη δημοσιότητα ότι) υπέγραψε;

        "ΜΑΡΓΑΡΙΤΗΣ ΘΟΔΩΡΟΣ, ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΤΟΜΕΑΣ"!!!

        Κατάλαβες stgm; Ο "δημόσιος τομέας" ως... ιδιότητα, ως... προσδιοριστικό! Τι πιο κρατικοδίαιτο, όταν χρησιμοποιείς το δημόσιο τομέα για να ετεροπροσδιοριστείς σε μια κομματική διακήρυξη;

        Και αυτοί είναι οι άνθρωποι που κηρύττουν δήθεν την "ανάγκη για βαθιά μεταρρύθμιση"! Να τους χαίρονται όσοι τους ακολουθούν...

      • Μisha avatar
        Μisha @ Sic transit gloria mundi 26/07/2010 13:40:51

        Sic

        Όταν περάσεις την πόρτα ενος ιδιωτικού νοσοκομείου και με το καλημερα βρεθείς με χρέος 3000 ευρω για μονοήμερη νοσηλεία , τοτε θα αντιληφθείς ποιο είναι το κοινό συμφέρον που έχουν οι ασθενείς με τους γιατρούς τού ΕΣΥ.
        Ανάλογα ισχύουν και για τις υπόλοιπές κατηγορίες.
        Κόλαση, λενε , είναι ο τόπος όπου υπάρχει αρκετο φαϊ για όλους αλλά πρέπει ο καθένας να ταϊσει το διπλανό του.Και κανείς δε θέλει να εξυπηρετησει το γείτονα του.Από πείσμα και κακεντρέχεια.
        Ε, όσοι θέλουν μια κοινωνία-κόλαση με υψηλή επίβλεψη του ΔΝΤ, δε θα τους κάνουμε τη χάρη.

      • Dimi avatar
        Dimi @ Sic transit gloria mundi 26/07/2010 13:44:17

        Σάς ψηφίζουμε γιά να σωθεί από το έμφραγμα η Ελλάς και να συνετιστούν αυτοί οι "avec mesure de sécurité" Δικαστές των ανωτάτων κλιμακίων!.. Kαθώς, από τα συμφραζόμενα των πολλαπλών αναρτήσεων επί του θέματος, συνάγεται το λογικό συμπέρασμα ότι υφέρπει κρυφο-φετίχ με το μέτρημα των πόντων.

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ mamos 26/07/2010 13:35:38

      STGM "όσοι έχουν δικό τους πρόβλημα" μιλάς για το 80% του ελληνικού λαου με ιδιοκατοίκηση.
      Κατάλαβα τώρα γιατί είστε μειοψηφία στην κοινωνία.
      Ποινικοποίηση και χαιρεκακία για την κατοχή κατοικίας.

      BRAVO.

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ αλλενάκι 26/07/2010 13:40:22

        Για πες μου STGM οι πρόσφυγες Μικρασιάτες που ήλθαν το 1922 και το κράτος τους έδωσε διάφορα ορεινά ή πεδινά ή παραθαλάσσια κακοτράχαλα και ερημικά μέρη να κατοικήσουν τότε, χωρίς να έχουν στον ήλιο μοίρα, και πάλεψαν σκληρά, σήμερα τιμωρούνται επειδή έχτισαν το δικό τους χάλασμα εκεί που τους έδωσε το κράτος;

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ αλλενάκι 26/07/2010 13:40:31

        Βρε αλλενάκι, ακόμα και οι "δημοσκοπήσεις" της διαπλοκής τούς δίνουν 2% και στο κόμμα από το οποίο αποστάτησαν δίνουν 5,5%. ΕΑΡ το καταντήσανε (πάλι) το μαγαζί, ακόμα και ο Κύρκος "αναστήθηκε" για να υποστηρίξει την ανάγκη σύμπλευσης με το ΠΑΣΟΚ του ΓΑΠ και του ΣΕΒ. Τι να λέμε τώρα...

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ αλλενάκι 26/07/2010 13:42:27

        Αλλενάκι, δεν το έχεις πιάσει το νόημα. Οι Μικρασιάτες τιμωρούνται σήμερα γιατί το έπαιξαν... πρόσφυγες και... κορόιδεψαν το τότε κράτος. Αφού δεν ήταν πρόσφυγες, σύμφωνα με την αριστερονεοταξίτισσα Ρεπούση. Απλώς... συνωστίζονταν στο λιμάνι!

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ αλλενάκι 26/07/2010 13:44:21

        Αυριανιστή, ακριβώς, τι να λέμε τώρα...

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ αλλενάκι 26/07/2010 13:46:23

        ΒRAVOGIORGHDES.

        AYTO EISASTE.

      • Sic transit gloria mundi avatar
        Sic transit gloria mundi @ αλλενάκι 26/07/2010 13:49:40

        Ύστερα ήρθαν οι μέλισσες, και επι τέλους την πήραν την αντιπαροχή!

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ αλλενάκι 26/07/2010 13:55:17

        Δε με αφορά,ζω στο πατρικό και το συντηρώ περήφανα και με κόπο.
        Σε λίγο με αυτούς που υποστηρίζεις ΕΣΥ δεν θα μπορούμε ούτε αυτό.
        Η συζήτηση ήταν πολύ διαφωτιστική.

      • Sic transit gloria mundi avatar
        Sic transit gloria mundi @ αλλενάκι 26/07/2010 14:10:51

        Δεν υποστηρίζω τίποτε. Σαφώς αποδοκιμάζω όμως, αυτά που έβλεπα εδώ, από το 1975 μέχρι τώρα. Φάλτσα πορεία, ποιός ο λόγος ν' αναγνωρίσω κάτι σωστό μέσα στο λάθος; Για πολιτικές και ιδεολογήματα;
        Και ουδεμία χαιρεκακία. Αλλά παιδί, πρίν το 1960, άκουγα συχνά γύρω μου την προειδοποίηση "θά 'ρθουν οι κουμμουνιστές και θα μας πάρουν τα σπίτια". Που νά 'ξερα! Αυτοί που τό φοβότανε (και πολλοί άλλοι, που τους περιμένανε τους "τρισκατάρατους"), έχουν τώρα 3 - 4 σπίτια τουλάχιστον (και ισάριθμα αυτοκίνητα). Δεν το έδωσα αντιπαροχή το πατρικό μου, στέκεται "αναξιοποίητο", χωρίς χρήστη, επειδή μένω αλλού, όχι σε σταθερό τόπο. Της μητέρας μου γκρεμίστηκε, σ' ένα χωριό του Γράμμου. Είναι λιβάδι τώρα. Που να 'ξερα, τότε!

      • masakala avatar
        masakala @ αλλενάκι 26/07/2010 14:37:56

        @ STGM Οι εποχές που "ένας" είχε πολλές άδειες έχουν έρθει και έχουν φύγει φιλαράκι. Η πλειοψηφία των αδειών ανήκει σε ελεύθερους επαγγελματίες οι οποίοι δουλέυουν οι ίδιοι πάνω στα φορτηγά τους αρκετές ώρες παραπάνω την ημέρα από τον μέσο εργαζόμενο και δεν έχουν την πολυτέλεια που έχεις εσύ να είναι μπροστά από ένα pc στις 14.00 το μεσημέρι. Αν θεωρείς "κεφάλαιο" και πλειοψηφία τις χήρες που κληρονόμησαν τις άδειες (ρώτα και μάθε πόσοι φορτηγατζήδες έπαθαν καρδιακά επεισόδια) και βάλαν οδηγούς ή τους 1-2 αποτυχημένους επιχειρηματίες που κατέχουν άδειες και δεν εργάζονται ΚΑΙ ως οδηγοί (οι "έξυπνοι" τις δόσαν εδώ και δεκαετείες) τότε "i rest my case".

  5. anonymous avatar
    anonymous 26/07/2010 12:26:48

    Νομίζω ότι ο mamos έχει δίκιο. Η κάθε άδεια κόστιζε γύρω στα 150.000 Ευρώ να την αγοράσεις. Να πληρώσει το κράτος τις άδειες στους ανθρώπους και μετά να ανοίξει το επάγγελμα.

  6. DeltaLamda avatar
    DeltaLamda 26/07/2010 12:29:18

    Δεν θα μπω στην ουσία του πράγματος αλλά θα αναρωτηθώ αν οι κυβερνώντες εχουν τον κοινό νού. Το γεγονός οτι ανοιγουν ενα σοβαρό θέμα, εν μέσω καλοκαιριού το οποίο θα επηρεάσει οχι μόνο την λειτουργία όλων των επιχειρήσεων αλλά και του τουρισμού γενικότερα την ωρα που πρσπαθούμε να μαζέψουμε τα όποια κομμάτια της οικονομίας μας εχουν απομείνει, ενω θα μπορούσαν να το ανοιξουν ενα-δυο μήνες μετά, αποδεικνύει οτι οχι μόνο δεν εχουν αισθηση της αγοράς αλλά ουτε καν τον κοινό νου. Δυστυχως...

  7. ΧΡΗΣΤΟΣ COMES BACK avatar
    ΧΡΗΣΤΟΣ COMES BACK 26/07/2010 12:37:29

    Φιλε Μαμο, δικαιο εχεις να αποζημιωθειτε.Να αποζημιωθουν μετεπειτα και οι φαρμακοποιοι, συμβολαιογραφοι, δικηγοροι και ολων οσων τα επαγγελματα δια του "ανοιγματος" θα "θιχθουν".Τα λεφτα που θα βρεθουν??

    • masakala avatar
      masakala @ ΧΡΗΣΤΟΣ COMES BACK 26/07/2010 14:45:40

      Να αποζημιωθούν οι ΣΥΜΒΟΛΑΙΟΓΡΑΦΟΙ; Γιατί, πότε πλήρωσαν άδεια αυτοί;

  8. perastikos avatar
    perastikos 26/07/2010 12:49:59

    @ Sic transit gloria mundi

    Επειδη έχω την αισθηση οτι κατι γνωρίζεις απο την διεθνη αγορά, θα ήθελα να σε ρωτήσω αν γνωρίζεις πόσο πληρώνουμε για μία μεταφορά μιας νταλίκας με πλήρη φορτίο 25 τόνων (οχι groupage) απο Αθήνα για Θεσσαλονίκη και πόσο πληρώνουν οι Γερμανοί για μια αντίστοιχη μεταφορά 500 χιλιομέτρων εντός της Γερμανίας. Μήπως είναι 2,5 φορές ακριβώτερα?

    Αν δεν το γνωρίζεις ψάχτο και εφόσον το επιβεβαιώσεις, θα επανεξετάσεις τις απολυτες απόψεις σου για το θέμα οπως και τα αναμενόμενα οφέλη που προσβλέπονται κατα την κυβέρνηση απο αυτό το συγκεκριμένο "ανοιγμα"?

  9. perastikos avatar
    perastikos 26/07/2010 12:51:38

    @ Sic transit gloria mundi

    Επειδη έχω την αισθηση οτι κατι γνωρίζεις απο την διεθνη αγορά, θα ήθελα να σε ρωτήσω αν γνωρίζεις πόσο πληρώνουμε για μία μεταφορά μιας νταλίκας με πλήρη φορτίο 25 τόνων (οχι groupage) απο Αθήνα για Θεσσαλονίκη και πόσο πληρώνουν οι Γερμανοί για μια αντίστοιχη μεταφορά 500 χιλιομέτρων εντός της Γερμανίας. Μήπως είναι 2,5 φορές ακριβώτερα εκεί?

    Αν δεν το γνωρίζεις ψάχτο και εφόσον το επιβεβαιώσεις, θα επανεξετάσεις τις απολυτες απόψεις σου για το θέμα οπως και τα αναμενόμενα οφέλη που προσβλέπονται κατα την κυβέρνηση απο αυτό το συγκεκριμένο "ανοιγμα"?

  10. salmonellas avatar
    salmonellas 26/07/2010 12:53:08

    Η Ελλαδα καταρρεει και εμεις ασχολουμεστε με σαχλαμαρες.

    • Lewnidas avatar
      Lewnidas @ salmonellas 26/07/2010 12:58:45

      αυτο δεν ειναι κακο. αντε να μας κοψουν και εμας των ιδιωτικων το δωρο να ξεκουβαλησουμε και εμεις απο τα γραφεια μας.

      πρεπει το μπουρδελο που εκτισε το ΠΑΣΟΚ και διατηρησε η ΝΔ που ονομαζεται μεταπολιτευση να καει απο θεμελια. μαζι με τα σπιτια του ακη και το σκαφος του σπηλιοτοπουλου.

    • Sic transit gloria mundi avatar
      Sic transit gloria mundi @ salmonellas 26/07/2010 13:43:59

      Περαστικός 12.51
      Στη Γερμανία μεταφορές τέτοιων αποστάσεων γίνονται συνήθως σιδηροδρομικά, σε container. Αυτός είναι ο λόγος που όλες οι εγκαταστάσεις logistics/Spedition είναι πάντοτε δίπλα στο σιδηροδρομικό δίκτυο. Μετά, το αυτοκίνητο κάνει μόνον τη μικρή διαδρομή μέχρι την εγκατάστασή σου. Συνολικά έρχεται αρκετά φθηνότερο, ~30%.
      Ένας από τους σοβαρούς λόγους που δεν αναπτύχθηκε σιδηροδρομικό δίκτυο και σιδηρόδρομος φορτίων εδώ, είναι η πίεση από τα ισχυρά lobby των ΔΧ και καυσίμων (λέγε εφοπλιστές).
      Σημειωτέον, τα ΔΧ στη Γερμανία επιβαρύνονται με Maut (χιλιομετρικά διόδια, αναλόγως και του φορτίου): Έχουν επάνω συσκευή (πομπό), που αυτομάτως μεταφέρει στο σύστημα τα χιλιόμετρα που διανύουν, και πληρώνουν το αντίστοιχο τέλος. Οι μεταφορές μεγάλων αποστάσεων αμιγώς με ΔΧ είναι όντως ακριβές, και αποφεύγονται. Αλλά το σιδηοοδρομικό δίκτυο είναι πυκνό, και η μεταφορά όπως περιέγραψα, χαμηλού κόστους.

  11. Petros avatar
    Petros 26/07/2010 13:16:48

    Ποιον τουρισμό ρε παιδιά ;
    Τον τουρισμό των νησιών, που δεν κόβουν αποδείξεις και έχουν καταληστέψει
    τους Έλληνες και τους ξένους τουρίστες ; Τους νησιώτες που έχουν βγάλει μαύρα λεφτά να τρώνε και τα δισέγγονά τους, με την άγρια εκμετάλλευση στις πλαζ, στα ενοικιαζόμενα, στα ξενοδοχεία, στις ταβέρνες και στις καφετέριες ;
    Που κτίζουν τα σπίτια ή τα επιδιορθώνουν και δεν δηλώνουν τίποτα και έχουν 4 και 5 αυτοκίνητα, κότερα κλπ ; Που είναι το κράτος να ψάξει όλο αυτό το μαύρο χρήμα στα Δωδεκάνησα, στη Κρήτη, στις Κυκλάδες, στα νησιά του Ανατολικού Αιγαίου και του Ιονίου ;

  12. panos avatar
    panos 26/07/2010 14:04:22

    Βλέπω και μπολσεβίκους εδώ μέσα

    ΕΛΛΑΣ, ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ΚΑΤΑΡΡΕΕΙ

  13. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 26/07/2010 14:40:02

    Λετε να γλιτωσουμε και τις μετακινησεις της ΣΕΧΤΑΣ ?? χαχαχαα

    ΠΠ

  14. ΙΟΛΗ avatar
    ΙΟΛΗ 26/07/2010 14:45:36

    ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΦΟΡΤΗΓΩΝ ΟΙ ΤΖΑΜΠΑ ΜΑΓΚΕΣ ΚΑΙ ΑΡΧΗΓΟΙ ΤΗΣ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗΣ.



    ΟΙ ιδιοκτήτες των Φορτηγων και των Ταξι εχουν την εντυπωση οτι ολοι οι άλλοι ειμαστε για τα μπαζα.Οι κυριοι αυτοι είναι στυγνοι εκμεταλλευτές των άτυχων οδηγων που εργάζονται γι αυτους με εξευτελιστικά μεροκάματα και εξοντωτικα ωραρια.

    Επιμένουν στην συντεχνιακη και προνομιακη άσκηση του επαγγελματος τους ,στην ουσια δεν ασκουν επάγγελμα ,άλλοι δουλευουν γι αυτους και θεωρουν οτι ολοι μας πρέπει να υποταχτουμε στον τσαμπουκα και τον εκβιασμό.

    ΑΣ ΔΟΘΟΥΝ ΣΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΤΩΝ ΙΔΙΚΤΗΤΩΝ ΦΟΡΤΗΓΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΓΙΑ ΝΑ ΦΑΝΕΙ ΟΤΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΟΙ ΜΕΡΟΚΑΜΑΤΙΑΡΗΔΕΣ.

    • Μεταφοράχρέους avatar
      Μεταφοράχρέους @ ΙΟΛΗ 26/07/2010 15:19:16

      ΙΟΛΗ ήρθε η ώρα να κολλήσουμε καμιά αφίσα τώρα έρχονται εκλογές το "Νοέμβρη". Δώστε ενα lexotanil στον παραπάνω κύριο (ή κυρία).

      Συνεχίστε να χτυπάτε τον ελεύθερο επαγγελματία και τον μικρο επιχειρηματία. Το ξέραμε οτι την ελευθερία στην Ελλάδα την πληρώνεις ακριβά. Αν τολμήσεις να έχεις δικιά σου δουλειά και να δουλεύεις πάνω από 8 ώρες την ημέρα είσαι εχθρός του "συστήματος".

  15. perastikos avatar
    perastikos 26/07/2010 15:34:38

    @ Sic transit gloria mundi

    Δεν διαφωνω με το τι γινεται στην Γερμανία και αλλού. Το να μιλάμε όμως σήμερα για το τι γίνεται αλλου και γιατί δεν έγινε στην Ελλάδα και ποιός ευθύνεται που δεν έγινε, είναι θέμα τεράστιο και προφανως δεν περιορίζεται μόνο στίς μεταφορές μέσω σιδηροδρόμου.

    Προς το παρον ας μιλήσουμε επι πραγματικών δεδομένων και επειδή ειναι δεδομένο το ανυπαρκτο δίκτυο για μεταφορές μέσω σιδηροδρόμου στην Ελλάδα, όπου όλες οι εγκαταστάσεις logistics/spedition είναι συγκεντρωμένες πλησίον μεγάλων αστικων και βιομηχανικών κέντρων και όχι δίπλα σε train terminals, εχεις να μας πείς ξεκάθαρα αν το κόστος των χερσαίων μεταφορών στην Ελλάδα ειναι 2,5 φορές μικρότερο απο τίς αντίστοιχες στην Γερμανία?

    Σε περίπτωση απελευθέρωσης και λειτουργίας με χιλιομετρική χρέωση και αναλόγως του ογκου του μεταφερομένου φορτίου, μπορείς να μας πεις αν το κόστος των χερσαίων μεταφορών στην Ελλάδα θα αυξηθεί ή θα μειωθεί σε σχέση με τα σημερινά δεδομένα?

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.