Έλεος με τις αγιογραφίες του Τσίπρα  για το ντιμπέιτ των Βρυξελλών
15/05/2014 22:54
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Έλεος με τις αγιογραφίες του Τσίπρα για το ντιμπέιτ των Βρυξελλών

Γελάμε πολύ με τους όψιμους οπαδούς του Τσίπρα, τα γνωστά και «τσιπράκια», που είδαν στο πρόσωπο του προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ έναν μεγάλο ηγέτη

(Ανανεωμένο) - Είναι πολύ εύκολο να βγάλει κανείς νικητές και ηττημένους από το –ο θεός να το πει- ντιμπέιτ. Και είναι ακόμη πιο εύκολο να πει κανείς ότι ο Αλέξης Τσίπρας ήταν ο μεγάλος νικητής και ότι κέρδισε τις εντυπώσεις. Άλλωστε, όταν έχεις αντιπάλους σαν τους χθεσινούς ακόμη και τίποτε να μην πεις ή να μην κάνεις είσαι ο νικητής.

Έχεις απέναντί σου τον Σουλτς. Σκεφτείτε: Είναι Γερμανός… σοσιαλιστής. Που στην προηγούμενη θητεία του δεν έκανε τίποτε για να αντιμετωπίσει την κρίση, αντιθέτως έγινε σκυλάκι της Μέρκελ.

Έχεις τον Γιούνκερ τον οποίο οι Έλληνες τον βλέπουν ως εχθρό. Ένα πρόσωπο που πανευρωπαϊκά συμβολίζει τη συντήρηση και είναι ένας γηραιός εκπρόσωπος της… Γηραιάς Ηπείρου.

Έχεις τον Φέρχοφσταντ ο οποίος έχει χιούμορ, έχει άποψη, είναι φάτσα που λένε και οι νέοι. Όμως, είναι μια φάτσα μεταξύ σπασίκλα στο σχολείο και τρελού επιστήμονα.

Κι έχεις και την Σκα Κέλερ, άλλη Γερμανίδα αυτή, που είναι φρέσκο πρόσωπο, λέει κάποιες «πράσινες» ατάκες, αλλά τις έχουμε ακούσει και από την Τίνα Μπιρμπίλη.

Επομένως, ο νευρικός, ο επιθετικός και αυτός που λέει αυτά που πιστεύει, ακόμη κι αν είναι ανοησίες, είναι εύκολο να κερδίσει τις εντυπώσεις.

Ωστόσο, επειδή έχουμε ακούσει πολλά… κουλά από το πρωί κι έχουμε διαβάσει και τα κομματικά έντυπα και sites του ΣΥΡΙΖΑ πρέπει να αποκαταστήσουμε και κάποιες αλήθειες. Και πρώτη και κυριότερη ότι ο Τσίπρας έγινε μέσα σε μια νύχτα μεγάλος ευρωπαίος ηγέτης. Έλεος ρε παιδιά. Τι ηγέτης. Μια κάλπικη λίρα είναι που έχει δύο όψεις. Πάει στο εξωτερικό και δεν τολμάει να μιλήσει για μνημόνια που θα σκίσει και για μονομερή διαγραφή χρέους κι έρχεται στην Ελλάδα και φοράει το μπλουζάκι του Τσε Γκεβάρα και βγαίνει στο βουνό.

Άκουσε κανείς από το στόμα του χθες ότι θα καταργήσει τα μνημόνια; Άκουσε κανείς ότι το ευρώ δεν είναι φετίχ; Άκουσε κανείς ότι θα επαναφέρει όλους του μισθούς στα προ κρίσης επίπεδα και θα διορίσει τους πάντες; Όχι βέβαια, διότι χρειάζονται χρήματα, και αυτά τα δίνουν οι Ευρωπαϊκές κυβερνήσεις. Με το αζημίωτο βεβαίως αλλά τα δίνουν.

Από την άλλη ο κ. Τσίπρας σε μια από τις ερωτήσεις που έγιναν απάντησε σαν… Παπανδρέου. Είπε ότι ο ευρωπαϊκός νότος είναι διεφθαρμένος. Θυμίζουμε ότι ο κ. Παπανδρέου είχε πει ότι κυβερνά μια διεφθαρμένη χώρα.

Από πού κι ως που κύριε Τσίπρα βγαίνετε σε παγκόσμια τηλεοπτική μετάδοση και λέτε ότι οι χώρες του Νότου είναι διεφθαρμένες. Τότε οι χώρες του Βορά τι είναι; Ο κ. Γιούνκερ δεν έχασε τον πρωθυπουργικό θώκο για υποθέσεις διαφθοράς; Η Κέλερ και ο Σουλτς δεν είναι Γερμανοί, από τους πλέον διεφθαρμένους λαούς της Ευρώπης; Ξέχασε ο Τσίπρας την Siemens, την Ferostaal κλπ. Πώς δέχεται την προσβολή που μας απευθύνουν όλοι οι υπόλοιποι; Αυτή είναι η… πατριωτική του στάση;

Συνεχώς αναφερόταν ο κ. Τσίπρας στο έλλειμμα δημοκρατίας που έχει η Ευρώπη. Κοίτα ποιος μιλάει για δημοκρατία; Ο αρχηγός κόμματος που επιτρέπει σε στελέχη του να μιλάνε για λιντσαρίσματα και κρεμάλες; Ο αρχηγός κόμματος που συνομιλεί με… ψεκασμένους; Ο αρχηγός κόμματος που αμφισβητεί την εγκληματική δράση της Χρυσής Αυγής, που ψηφίζει «παρών» σε άρσεις ασυλίας; Που εκφράζει αμφιβολίες για το κατηγορητήριο και όλη τη δουλειά που έχουν κάνει οι δικαστές; Κι όλα αυτά τα κάνει για να μην αποδώσει τα εύσημα σε μια… δεξιά κυβέρνηση που τα ’βαλε με την ακροδεξιά;

Θέλει να μας μιλήσει ο κ. Τσίπρας για δημοκρατία; Τον ακούσατε χθες να αποδοκιμάζει τους μπαχαλάκηδες και τους τρομοκράτες; Τον ακούσατε να αποδοκιμάζει όλους εκείνους που έστηναν και στήνουν επεισόδια και αντισυγκεντρώσεις σε βάρος πολιτικών αντιπάλων; Όχι βέβαια, γιατί ήταν ο Τσίπρας εξωτερικού.

Έλλειμμα δημοκρατίας βλέπει ο κ. Τσίπρας στο κόμμα του το οποίος αγκάλιασε Πασόκους που κατέστρεψαν τη χώρα;

Οι υποστηρικτές του ΣΥΡΙΖΑ λένε ότι κέρδισε τις εντυπώσεις γιατί δύο φορές ζήτησε να μάθει τι έγινε στις Κάννες και ο Γιούνκερ δεν του απάντησε. Να μας εξηγήσει ο κ. Τσίπρας τελικά τι θέλει; Διότι τότε αποδοκίμαζε την πρόθεση του Παπανδρέου να πάει σε δημοψήφισμα χαρακτηρίζοντάς το ως φτηνό αντιδημοκρατικό τέχνασμα. Σήμερα που ζητάει ο ίδιος δημοψηφίσματα για τα κρίσιμα θέματα δεν κάνει φθηνή πολιτική;

Για να καταλάβει κανείς ότι στο κεφάλι του επικρατεί θολούρα έχει φτάσει στο σημείο να θεωρεί καλή την κυβέρνηση Παπανδρέου κι όχι η κυβέρνηση εθνικής σωτηρίας διότι όπως υποστηρίζει την επέβαλαν οι ξένοι. Τότε γιατί δεν συνεχίζαμε με τον Παπανδρέου πρωθυπουργό αφού του αρέσει τόσο πολύ του κ. Τσίπρα;

Γελάμε πολύ με τους όψιμους οπαδούς του Τσίπρα, τα γνωστά και «τσιπράκια» που είδαν στο πρόσωπο του προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ έναν μεγάλο ηγέτη. Στο χωριό μου αυτόν που είναι ψεύτης, ανίκανος, αμόρφωτος και λίγος τον χαρακτηρίζουν «τενεκέ ξεγάνωτο». Όσο και να βάλεις χρυσόσκονη στον ξεγάνωτο τενεκέ δεν αλλάζει.

Έλεος λοιπόν με τις αγιογραφίες που στήθηκαν από χθες και με τους χαρακτηρισμούς ότι ο Τσίπρας είναι «πατριώτης γιατί μίλησε για την Ελλάδα και τα προβλήματά της στο εξωτερικό». Όχι και πατριώτης ο Τσίπρας που μέχρι σήμερα δεν έχασε απολύτως τίποτε, δεν θυσίασε απολύτως τίποτε και αντιθέτως είναι αυτός που ποντάρει στη δυστυχία της Ελλάδας για να ανέβει τα σκαλιά της εξουσίας;

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ulysses avatar
    ulysses 16/05/2014 00:09:12

    Δεν συμφωνώ με την ουσία του άρθρου. Πρόκειται για μια παρουσία έλληνα πολιτικού σε μια κορυφαία ευρωπαική διαδικασία και θα έπρεπε να χαίρει της στήριξης όλων μας μόνο και μόνο για λόγους εθνικού συμφέροντος.

    • Διογένης avatar
      Διογένης @ ulysses 17/05/2014 05:29:49

      Ναι, αλλά όταν εκπροσωπεί τα συμφέροντα της Ελλάδας. Ο Τσίπρας φαινομενικά μίλησε κατά της λιτότητας, εξέφρασε παράπονα που ενυπάρχουν σε όλους, όμως στην πραγματικότητα έκανε κακό στην Ελλάδα με τον τρόπο που μίλησε. Αυτό που κάνει και θα κάνει καλό στην Ελλάδα - το αντίστροφο αυτού που της έκανε κακό και την έστειλε στα Μνημόνια - είναι μια πολιτική αντίληψη με αυτοπεποίθηση, που θέλει την Ελλάδα να στέκεται στα πόδια της. Μπήκαμε στα Μνημόνια από τη στιγμή που ο Παπανδρέου επί επτά μήνες φλόμωσε την ανθρωπότητα ότι "δεν μπορούμε μόνοι μας". Αυτός ήταν ο λόγος που μπήκαμε στα Μνημόνια και τίποτε άλλο. Ούτε τα ελλείμματα, ούτε η διεθνής κρίση, ούτε τίποτα. Στην ουσία ο Τσίπρας δεν είπε κάτι διαφορετικό. Άρα, έμμεσα ο Τσίπρας ενισχύει την λογική των μνημονίων με ένα ιδιότυπο νέο "λεφτά υπάρχουν". Άρα, δεν νομίζω ότι έκανε καλό στην χώρα. Το χειρότερο κατ' εμέ είναι ότι λειτούργησε ως Έλληνας κομματάρχης και όχι ως Ευρωπαίος υποψήφιος. Αναλώθηκε στα ελληνικά θέματα με σαφή προεκλογική-λαϊκιστική στόχευση, με σαφή προσανατολισμό στο ελληνικό και όχι στο ευρωπαϊκό ακροατήριο, λησμονώντας πλήρως (αλλά και επίτηδες) τον λόγο για τον οποίο βρέθηκε εκεί. Αυτό βέβαια η μεγάλη μάζα των ιθαγενών "αντιμνημονιακών" που ούτε ξέρουν τι σημαίνει αυτό δεν είναι σε θέση να το αντιληφθούν. Δυστυχώς.

  2. iconology2009 avatar
    iconology2009 16/05/2014 03:22:18

    Απογοήτευση από τον Γιουνκέρ-τον έχω σε ανύποπτο χρόνο ακούσει να μιλάει αγγλικά, νομίζω αρκετά καλά, ήταν μίνι συνέντευξη στο πόδι και απόρησα με την επιλογή του να μιλήσει στα γαλλικά-μάλλον κάποιες ισορροπίες θάθελε να κρατήσει. Πάντως αυτό τον αέρα σπιρτάδας που υποψιαζόμουν ότι είχε τελικά δεν τον παρουσίασε. Η πράσινη ήταν πολύ χαριτωμένη, καλά διαβασμένη, επικοινωνιακή και με αέρα σιγουριάς. Αν δεν ήταν ο ορμητικός Φέρχοφσταντ θα ήταν αυτή που θα κέρδιζε όλες τις εντυπώσεις. Η ανάρτηση εντοπίζει σωστά το χιούμορ του που σε τέτοιες κρυόκωλες συνεντεύξεις λειτουργεί λυτρωτικά. Εμένα με ενθουσίασε το φιλοευρωπαϊκό του μπρίο και ο κομψός αλλά σαφής τρόπος που διαχώρισε την Ευρώπη σαν στρατηγικά συμφέροντα απέναντι στην Αμερική, χώνοντας την μαζί με την Κίνα, την Ινδία και την Ρωσία. Ο πιο ενθουσιώδης και συνειδητός φιλοευρωπαίος. Ο Σουλτς, χωρίς καμιά λάμψη, τυπικός και διεκπεραιωτικός. Ο δικός μας; Για να πω την αλήθεια τον περίμενα χειρότερο-τον βοήθησε προφανώς ότι μίλησε στη μητρική του γλώσσα. Γενικά δεν τον βρήκα κακό. Δεν με χάλασε ότι φάνηκε διεκδικητικός-σε ευρωπαϊκό επίπεδο ακούγεται καλό αυτό. Είναι καλό να ξέρουν ότι δεινοπαθούμε. Η υιοθέτηση όμως ακέραιας της ευρωσκεπτικιστικής προπαγάνδας όχι από την θεμιτή για την περίπτωση του αριστερή θεώρηση αλλά όπως αυτή πλασσάρεται αυτό τον καιρό από την αγγλοσαξωνική προπαγάνδα του μεγάλου κεφαλαίου, μέσω του εμβληματικού του εντύπου, των FT, τον εκθέτει και στο ευρωπαϊκό ακροατήριο αλλά και στο ελληνικό. Το να βλέπεις τον και καλά αριστερό Τσίπρα να βυσσοδομεί γιατί καθαιρέθηκε ο Μπερλουσκόνι-με απολύτως νόμιμες συνταγματικές διαδικασίες παρεμπιπτόντως όπως εξάλλου και ο εδώ εγκάθετος των αμερικανών Παπανδρέου, καταντάει αληθινά εξοργιστικό. Προφανώς κλείνει το μάτι στα ορφανά παπανδρεόπουλα που έχουν ορκιστεί να εξαφανίσουν από προσώπου γης το Βενιζέλο. Αυτό που θέλω να πω και αυτό πρέπει να επισημανθεί από την παρουσία του στο ντιμπέιτ είναι ότι επιτέλους ο Μπερλουσκόνι βρήκε άνθρωπο στην Ευρώπη να τον υπερασπιστεί! Υ.Γ. Μήπως εκείνη η κοτεράτη πολιτική φίλη του Τσίπρα στην Ιταλία, εκείνη με το μπικίνι να αναθεωρήσει τις απόψεις της; Έχει δύο εναλλακτικές: ή να συμπαθήσει τον καβαλιέρε κι έτσι να καβαλήσει πιο λουσάτο κότερο ή να απορρίψει τον Τσίπρα αφού προδίδει την υπόθεση για την οποία μάχεται με τόσο στρατευμένο τρόπο.

    • Διογένης avatar
      Διογένης @ iconology2009 17/05/2014 06:04:54

      Ο Τσίπρας ήταν ο παλιός Τσίπρας του 2010-2011, αυτός που οδήγησε τον ΣΥΡΙΖΑ στο να εκφράσει το λεγόμενο "αντιμνημονιακό" μπλοκ, από το οποίο τρέφεται ακόμη και σήμερα πολιτικά ο ΣΥΡΙΖΑ, περνιόμενος για δήθεν αντιμνημονιακό κόμμα. Του ήταν πολύ εύκολο να το ξανακάνει, με δεδομένο το ποιους είχε απέναντί του. Κάποτε αναρωτιόμουν γιατί οι χώρες της λατινικής Αμερικής κλπ. να έχουν τέτοιο θέμα με το ΔΝΤ και με τις "εξορθολογιστικές" πολιτικές του. Δεν ήμουν ούτε είμαι ακριβώς "νεοφιλελεύθερος", όμως πιστεύω ακράδαντα στην πολιτική της δημοσιονομικής αυστηρότητας και ότι η κοινωνία με υπομονή πρέπει να δημιουργήσει πλούτο στο διάβα των ετών και των γενεών και όχι να φουσκώνει επενδύσεις και κατανάλωση μέσω των κρατικών ελλειμμάτων (κεϋνσιανισμός). Ίσως αυτά να έχουν μια χρησιμότητα σε περιόδους κρίσεων, όπως όμως απέδειξε και η περίπτωση της Ιαπωνίας, ούτε αυτά είναι πανάκεια. Εν πάση περιπτώσει, εμβρόντητος κατάλαβα το 2010 πόσο δίκιο είχαν εκείνοι οι λαοί να εξεγείρονται κατά του ΔΝΤ. Αυτό που συμβαίνει είναι ασύλληπτο. Πραγματικοί "οικονομικοί δολοφόνοι" που διαλύουν τις λειτουργούσες οικονομικές δομές και τον παραγωγικό ιστό των κοινωνιών. Κάποιος λοιπόν που δεν έχει υποστεί την λαίλαπα του ΔΝΤ στο πετσί του δεν είναι σε θέση να αντιληφθεί τι σημαίνουν όλα αυτά και ότι όλα αυτά κινούνται γύρω από μια ιδιότυπη διεθνή συνωμοσία με απροσδιόριστους στόχους, που το μόνο βέβαιο είναι ότι εμπεριέχουν μια έντονη υποψία χειραγώγησης του χρηματιστηριακού παιχνιδιού παγκοσμίως. Ο Τσίπρας λοιπόν που είναι φορέας τώρα πια κι αυτός αυτής της πολιτικής παιδείας, είναι λογικό να μην μπορούν να του παραβγούν στα θέματα αυτά ούτε ο Σουλτς, ούτε ο Γιούνκερ ούτε κανένας. Πολύ απλά, δεν ξέρουν περί τίνος πρόκειται. Ο Τσίπρας όμως δεν μπορεί να τα βάλει με τον Σαμαρά, που έχει κι αυτός τα ίδια πολιτικά βιώματα της κρίσης και της επέμβασης του ΔΝΤ στη χώρα, αλλά δεν δίστασε να παίξει με τους κανόνες του εχθρού στο γήπεδό του και να τον ξεδοντιάσει. Και ακόμη τον ξεδοντιάζει. Ο Σαμαράς δίνει λύσεις, που οι Γιουνκερ, Σουλτς και σία δεν μπορούσαν ούτε να διανοηθούν ότι υπήρχαν. Πήρε έναν μηχανισμό αποσταθεροποίησης της οικονομίας και τον κάνει να λειτουργήσει σταθεροποιητικά. Αντιστρέφοντας το κλίμα για όλη την Ευρώπη. Εδώ λοιπόν ο Τσίπρας δεν θα είχε τι να πει, όπως και δεν έχει τι να πει και γι' αυτό οι αλλοπρόσαλλες θέσεις του. Στην Ευρώπη που δεν κατάλαβε τίποτε από την κρίση φυσικά και έχει τι να πει. Ίσως με έναν Ισπανό συντηρητικό απέναντί του, που κάτι κατάλαβαν κι αυτοί, να τα έβρισκε σκούρα. Όχι με αυτούς που είχε.

  3. Vesper avatar
    Vesper 16/05/2014 07:17:54

    Δεν συμφωνώ με το περιεχόμενο, αντιλαμβάνομαι όμως τον λόγο. Τον Έλληνα που δεν είναι στρατευμένος κομματικά, ο Τσίπρας μπορεί και να τον άγγιξε. Είναι σα να βλέπεις το ποτήρι μισοάδειο ή μισογεμάτο. Στο antinews.gr μάθαμε να λέμε τα σύκα-σύκα και τη σκάφη-σκάφη. Το σίγουρο είναι όμως ότι απογοήτευσε ο Γιούνκερ. Και τελικώς, αν αναζητήσουμε αυτόν που...γοήτευσε, σίγουρα δεν ήταν κάποιος της πλευράς μας. Δεν νομίζω όμως ότι τέτοια ντιμπέιτ, μπορούν για την ώρα, να επιρρεάσουν Έλληνα ψηφοφόρο.

  4. laertis avatar
    laertis 16/05/2014 08:14:35

    Έσκισε ο Αλέξης στο ντιμπέιτ...

    • Λεύκιππος avatar
      Λεύκιππος @ laertis 16/05/2014 20:49:48

      Σωστά, ήταν ο καλύτερος, ο πιο ουσιώδης, ούτε συντηρητικούρες ούτε πράσινα άλογα...

  5. yiannis avatar
    yiannis 16/05/2014 08:34:35

    Μπορεί οι πλείστες απόψεις του Τσίπρα να είναι άκυρες, αλλά χθες επικοινωνιακά και στυλιστικά ήταν αρκετά καλός. Κατά τ' άλλα το debate ήταν για τα μπάζα, άλλα πολύ καλύτερο από τις πολιτικές εκπομπές στην Ελλάδα.

  6. Επισκέπτης avatar
    Επισκέπτης 16/05/2014 09:22:43

    Ξένος Τύπος: Η Ελλάδα έκλεψε την παράσταση Δεν παρακολούθησα το debate, οπότε διαβάζω όλες τις απόψεις. Συμμερίζομαι, πάντως, την άποψη του ulysses (πρώτο σχόλιο). Η κομματική εμπάθεια είναι κακός σύμβουλος.

  7. ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
    ΣΟΝ ΠΕΝ 16/05/2014 09:36:50

    Εκείνο που παραβλέπουν οι "εκστασιασμένοι" υποστηρικτές του Α. Τσίπρα είναι ότι επέλεξε το Ευρωπαϊκό debate για να απευθυνθεί στο Ελληνικό ακροατήριο. Την κατάσταση στην Ελλάδα την ξέρουν με μελανότερα χρώματα οι Ευρωπαίοι και κυρίως οι λαοί που βγάζουν σπυριά όταν τους ζητούν χρήματα για την υποστήριξη της Ελλάδας. Δεν είδαμε στο λόγο του περιεχόμενο πλατφόρμας εξόδου από την κρίση της Ελληνικής και της ευρωπαϊκής. Για πρόεδρος της Ευρώπης πήρε άριστα τέσσερα. Στο θυμικό των απογοητευμένων και τσακισμένων από την κρίση απευθύνθηκε. Αν σας φτάνει αυτό σας τον χαρίζω να τον χαίρεσθε. Αλλά πως να ξεφύγει από την κουλτούρα του προέδρου του "δεκαπενταμελούς";

    • DIMX avatar
      DIMX @ ΣΟΝ ΠΕΝ 16/05/2014 19:46:57

      πλατφορμα εξοδου απο την κριση μεσα σε τριαντα δευτερολεπτα που τους εδιναν για καθε απαντηση μονο ο Σιμος ο Κεδικογλου θα μπορουσε να δωσει .

  8. Aegean times avatar
    Aegean times 16/05/2014 09:41:32

    Το να ζητάς μιά ευρωπαϊκή συνδιάσκεψη για το χρέος όταν τόσες πολλές, μικρές και μεγάλες χώρες αντιμετωπίζουν σοβαρότατα προβλήματα δεν είναι σύνθημα χωρίς περιεχόμενο....... είναι μια ζοφερή άνευ προηγουμένου πραγματικότητα που πρέπει κάποια στιγμή να αντιμετωπιστεί σοβαρά. Τουλάχιστον ας κατηγορήσουμε για όλα τα άλλα τον Τσίπρα αλλά όχι και γι αυτό.

  9. SER avatar
    SER 16/05/2014 09:46:09

    αν είδατε τις αξιολογήσεις των τηλεθεατών του debate θα δείτε ότι ο τσίπρας είχε τις περισσότερες θετικές και λιγότερες αρνητικές γνώμες και ο γιουνκερ το αντίθετο.Υπάρχει πολιτικό θέμα στην κυβέρνηση πο δίαλεξε τον γιουνκερ.

  10. George N avatar
    George N 16/05/2014 10:06:24

    Μια χαρά τα πήγε ο Τσίπρας. Είπε τις απόψεις του, γίνανε κατανοητές, άσχετα αν θα βρει απέναντι την συντριπτική πλειοψηφία των Ευρωπαίων. Στα οικονομικά σε κάποια σημεία η Ευρωπαϊκή Αριστερά έχει συμμάχους τους Οικολόγους ενώ στην Εξωτερική πολιτική είναι απέναντι σε όλους. Το πρόβλημα είναι στην ΕΕ που υποκρίνεται ότι είναι ή θα μπορούσε να είναι κάτι παραπάνω από ενισχυμένη συνεργασία κρατών. Το debate έδειξε ότι και πολιτικά όπως και μουσικά όταν μαζεύεται όλη η Ευρώπη θέλεις απλά να τρέξεις όσο πιό μακρυά γίνεται.

  11. airman avatar
    airman 16/05/2014 10:50:54

    Ο κ. Τσίπρας πήγε στο debate αρκετά ως ικανοποιητικά "διαβασμένος". Μίλησε στα Ελληνικά, και πολύ καλά έκανε, διατύπωσε τις θέσεις και εξέφρασε τις απόψεις του όπως αυτός έκρινε καλύτερα. Σαφώς και απευθυνόταν στο Ελληνικό κοινό που παρακολουθούσε, παρακολούθησε ή θα παρακολουθήσει το debate. Σε αυτό το κοινό κέρδισε πόντους, υπό την έννοια ότι αξιοποίησε την ευκαιρία που του δόθηκε να περάσει μηνύματα. Βέβαια ο Αλέξης "ψαρεύει" ψήφους για το ΣΥΡΙΖΑ, κάτι το οποίο έγινε απόλυτα αντιληπτό και ως κομματικό όφελος (εφόσον υπάρξει) θα του πιστωθεί. Όπως θα του χρεωθεί και τυχόν αποτυχία του ΣΥΡΙΖΑ να πετύχει αυτό που επιδιώκει με μοχλό τις Ευρωεκλογές. Όταν δηλαδή πάρει την απάντηση:"Δεν υπάρχει πίσω".

  12. Νικόλας avatar
    Νικόλας 16/05/2014 11:12:40

    Ανεξαρτήτως πολιτικών πεποιθήσεων επιτέλους χαρήκα που είδα εναν Έλληνα πολιτικό να μιλάει για τα συμφέροντα των Ελλήνων πολιτών σε ΑΝΩΤΑΤΟ επίπεδο. Μίλησε Ελληνικά και είπε αυτά που συμφέρουν όλους τους Ελληνες και Ευρωπαίους πολίτες. Όλα τα άλλα είναι απλώς μικροπολιτικά και δεν ταιριάζουν σε κανέναν!

  13. gikon avatar
    gikon 16/05/2014 11:33:48

    Κι όμως, έσκισε: Πρώτη δημοσκόπηση για το ποιος κέρδισε τις εντυπώσεις στο debate για τη μάχη της Kομισιόν, χθες βράδυ στις Βρυξέλλες. Η διαδικτυακή δημοσκόπηση του Εurope Decides που είναι ακόμα σε εξέλιξη, φέρνει πρώτο τον Τσίπρα με 50%, δεύτερο τον Φέρχοφσταντ με 33%, τρίτη την Κέλερ με 10%, τέταρτο τον Σουλτς με 6% και τελευταίο τον Γιούνκερ με 3%. Χωρίς αμφιβολία, ήταν αντικειμενικά καλός.

  14. GLAD avatar
    GLAD 16/05/2014 13:06:55

    Προσωπικά θεωρώ εντυπωσιακή την παρουσία του εκπροσώπου των Φιλελευθέρων , πολύ δε περισσότερο που ως φάτσα δεν μου ήταν ποτέ ιδιαίτερα συμπαθής. Εξαιρετικά δομημένη άποψη για όλα τα θέματα που έθιξε . Ηγετική εμφάνιση για την Ευρώπη πραγματικά. Οι υπόλοιποι: Η Πράσινη δεσποινίδα , αναμφίβολα πολύ καλύτερη αισθητικά από τους αντίστοιχους της στην Ελλάδα και με νεανική ορμητικότητα , αλλά στο ίδιο μήκος κύματος με τους εδώ: αέρας κοπανιστός . Ο Σοσιαλιστής Σούλτς : ανέμενα εντυπωσιακή παρουσία έχοντας ίσως υποστεί την σχετική πλύση εγκεφάλου των Ελληνικών μέσων ενημέρωσης , αλλά δεν ήταν τίποτα διαφορετικό από μιά βελτιωμένη έκδοση Έλληνα δημοσίου υπαλλήλου. Αυτού δηλαδή που τα κάνουν όλα οι άλλοι και αυτός απλώς διακινεί τα χαρτιά. Κανένα όραμα , τίποτα το εντυπωσιακό , κλασσική περίπτωση γεωμετρικού μέσου όρου και μάλλον με αρνητικό πρόσημο. Γιούνκερ : Ένας ηλικιωμένος κύριος , μάλλον βαριεστημένος , που μόνο για ηθικά διδάγματα περί ενάρετου βίου προς τους νεότερους μου φάνηκε. Δεν αντιμετωπίζονται νομίζω με τέτοια πρόσωπα , οι Αμερικανοί. Ο μικρός Κόκκινος Αλέξης : Είναι σίγουρο ότι άρπαξε την ευκαιρία να χρησιμοποιήσει το χθεσινό βήμα για να απευθυνθεί στην Ελληνική πελατεία του . Με την επιθετικότητά του και το unfair του να θέτει ερωτήματα ενώ ήταν σίγουρο ότι ο ίδιος δεν ήταν υποχρεωμένος να απαντήσει και δεν απάντησε σε σοβαρότατες νύξεις κάποιων εκ των υπολοίπων , είναι σίγουρο ότι δεν μπορεί να ικανοποίησε όσους Ευρωπαίους θα τον έβλεπαν πρώτη φορά έστω από ενδιαφέρον για το ποιόν του. Επίσης λειτούργησε αρνητικά για για την συντριπτική πιστεύω πλειονότητα των Ευρωπαίων με τις απόψεις του επί θεμάτων μη οικονομικού ενδιαφέροντος. Για τα οικονομικά δεν με εντυπωσίασε διότι απλά ήταν ο εαυτός του : ένας άσχετος που αν και Πολιτικός Μηχανικός αδυνατεί να λειτουργήσει σύμφωνα με την εκπαίδευση που έλαβε. Δεν μπορεί να αναλύσει τα προβλήματα και κυρίως δεν μπορεί να συνθέσει ώστε να υποδείξει λύσεις μη επιδεχόμενες αμφισβήτησης . Δυστυχώς κινείται ως συνήθης αριστερός : απευθύνεται πάντα στο θυμικό και όχι στην λογική . Άρα αν σκεφτεί κανείς σε ποιούς απευθύνεται , μάλλον καλό βαθμό για την Ελλάδα , αλλά μηδέν για την Ευρώπη .

  15. albdla avatar
    albdla 16/05/2014 18:49:31

    Καλα γελαστε...

  16. Jimakos avatar
    Jimakos 16/05/2014 18:57:59

    Ο Τσιπρας μοιρασε χαντρες στους ιθαγενεις και οι ιθαγενεις ενθουσιασμενοι γραφουν θετικα σχολια.

  17. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 16/05/2014 21:00:25

    Tα πράγματα έχουν ως εξής : το κέντρο βάρους της ελληνικής πολιτικής είναι σε άλλο σημείο από αυτό της ευρωπαικής.Επομένως κάποιος Έλληνας που συμμετέχει σε ένα ευρωπαικό ντιμπέιτ μπορεί πολύ εύκολα να παίρνει πόντους στην Ελλάδα εμφανίζοντας τον κοινό τόπο της Ελλάδος που όμως δεν είναι δεκτός από τους Ευρωπαίους.Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι θα είναι αποτελεσματικός. Εάν π.χ. σε ένα πανελλήνιο ντιμπέιτ ένας πολιτικός βάλει στόχο να πάρει μόνο τις ψήφους της Λακωνίας και εμφανισθεί με πολύ δεξιές θέσεις ή κάποιος της Κρήτης και εμφανισθεί πολύ πασόκος αδιαφορώντας για την υπόλοιπη χώρα,αυτό είναι πολύ εύκολο.Αλλά δεν σημαίνει ότι αυτό μετράει στο επίπεδο εξουσίας. Μπορείτε αυτό να το καταλάβετε στα διεθνή.Όλοι οι άλλοι κατήγγειλαν τον Πούτιν στο ουκρανικό και ζήτησαν κυρώσεις κατά της Ρωσίας,ακόμη και η Πράσινη Κέλερ.Ο Τσίπρας αντίθετα ζήτησε να μην αναγνωρισθεί η ουκρανική κυβέρνηση,πήρε δηλαδή το μέρος της Ρωσίας.Λέγοντας αυτό είχε την στήριξη της πλειοψηφίας των Ελλήνων,και πολλών δεξιών,που στηρίζουν τη Ρωσία.Ήταν όμως εντελώς απομονωμένος σε ευρωπαικό επίπεδο όπου η Ρωσία θεωρείται απειλή.Και υποτίθεται ότι διεκδικεί ευρωπαικό αξίωμα.Επειδή τα είπε σημαίνει ότι μπορεί να τα επιβάλλει σε πανευρωπαικό επίπεδο σε λαούς όπου το κλίμα είναι αντίθετο με το επικρατούν στην Ελλάδα;Φυσικά όχι.Απλώς είναι αρεστός εσωτερικά.

  18. Αποστολης avatar
    Αποστολης 16/05/2014 21:44:24

    Συμφωνώ με το άρθρο και διαφωνώ συνάμα και εξηγούμαι : Βόρεια Ευρώπη - Νότια Ευρώπη. Ο Τσίπρας ήταν ολοφάνερο πως απευθυνότανε στο Νότο και εκεί σίγουρα βγήκε με θετικό πρόσημο. Στο Βορρά ο Γιούνκερ που σε μας προκαλεί (έως και θυμό) είναι ο άνθρωπός τους, τέτοιον θέλουν μη γελιόμαστε. Και απορώ ... ο κ. Γιούνκερ εκ Λουξεμβούργου θα έρθει στην Ελλάδα να εμφανιστεί μαζί με τον Α.Σαμαρά; Μήπως να το ξανασκεφτούν οι φωστήρες; Λέω α και μάλιστα ανάμεσα στις δύο Κυριακές εκλογών;

    • airman avatar
      airman @ Αποστολης 17/05/2014 07:50:12

      Μήπως να του πούμε να τον πιάσει ... πονοκέφαλος! Μάλλον καλύτερα να του πούμε ότι απεργεί το ... τραμ! Η καθαρή ψηφοθηρία, όπως φάνηκε περίτρανα στο debate, εκφράζεται με κάθε τρόπο από τον Αλέξη και το τρομερό επιτελείο του. Επιλογή τους η οποία θα κριθεί. Σε κάθε περίπτωση Ευρωεκλογές έχουμε και ο κ. Γιούνκερ είναι ο υποψήφιος του Ευρωπαϊκού Λαϊκού Κόμματος. Τι πιο λογικό να επισκεφθεί και την Ελλάδα, όπως έκανε αντίστοιχα και ο Αλέξης περιοδία σε χώρες της ΕΕ.

      • gikon avatar
        gikon @ airman 17/05/2014 09:27:31

        Άσε που είναι γαλουχημένος με τις παλιές ευρωπαϊκές ιδέες, είχε μέντορα τον Γκαστόν Τορν και εντρύφησε στην ευρωπαϊκή πολιτική κάτω από και δίπλα σε πολιτικούς κολοσσούς. Ο δε δεδηλωμένος θαυμασμός του για τον Κωνσταντίνο Καραμανλή, τον έχει κάνει σε πολλές περιπτώσεις να ισορροπήσει καταστάσεις που αφορούσαν την χώρα μας, πάντοτε προς όφελός μας.

  19. Kωνσταντινος avatar
    Kωνσταντινος 18/05/2014 08:36:35

    Χαμένοι είναι, για μία ακόμη φορά, και τα μέλη του επικοινωνιακού επιτελείου της Νέας Δημοκρατίας. Με τον θόρυβο που ξεσήκωσαν στοχεύοντας στην απουσία του Αλέξη Τσίπρα από το προηγούμενο ντιμπέιτ, απλώς υπερτόνισαν την αξία της συμμετοχής του στο χθεσινό. Λάθος μεγάλο, καθώς ανεξάρτητα από τις δεδομένες επικοινωνιακές ικανότητες του προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ, επρόκειτο για μια μάχη εκ των προτέρων χαμένη γι’ αυτούς.

    Ο Αλέξης Τσίπρας ήταν παρών στην τηλεμαχία, ενώ ο Αντώνης Σαμαράς όχι. Ο Τσίπρας ήταν στο κέντρο της Ευρώπης, στις Βρυξέλλες, ενώ ο Σαμαράς κάπου στη Θεσσαλονίκη. Ο Τσίπρας ήταν στις οθόνες ολονών επί μιάμιση ώρα, ενώ ο Σαμαράς διαγκωνιζόταν με τον Καμένο και το Βενιζέλο για ένα δίλεπτο στα δελτία Ειδήσεων. Ο Τσίπρας συνομιλούσε με την υπόλοιπη πολιτική ηγεσία της Ευρώπης για το μέλλον της ηπείρου, ενώ ο Σαμαράς έβγαζε λόγο στα στελέχη του κόμματος και δεν ξέρουμε καλά καλά τι τους είπε, πέρα από κινδυνολογίες για το παρελθόν, κομπασμούς για επιτεύγματα που όλοι γνωρίζουν πως είναι ανύπαρκτα, και τυφλές επιθέσεις στο κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης. Ο Τσίπρας στο ευρωπαϊκό κάδρο, ο Σαμαράς σε στενό οικογενειακό κύκλο. Ο Τσίπρας στο champions League, ο Σαμαράς ούτε στη Eurovision...

    Κατόπιν όλων αυτών, ίσως θα ’πρεπε ο κ. Σαμαράς να ξανασκεφτεί τα πράγματα και να στέρξει σε ένα ελληνικό ντιμπέιτ των πολιτικών αρχηγών. Όχι πως οι πιθανότητες θα ήταν σε μια τέτοια περίπτωση με το μέρος του, θεωρητικά όμως αυτό είναι ίσως το τελευταίο του χαρτί.

    Ποιος εκπροσωπούσε την παράταξη της Νέας Δημοκρατίας στο ντιμπέιτ; Ο άχρωμος και γηραλέος Ζαν Κλωντ Γιουνκέρ, συνεπικουρούμενος από τον ανέμπνευστο Μάρτιν Σουλτς και τον κάπως γραφικό Γκυ Φερχόφστατ (τώρα ξέρω γιατί οι φιλελεύθεροι έχουν να ευδοκιμήσουν στην Ελλάδα καμιά πενηνταριά χρόνια). Η συντηρητική Ευρώπη που έχει ξοδέψει τα καύσιμά της και χρονοτριβεί, μέχρι να πάρει οδηγίες από το Βερολίνο. Κι από την άλλη ο Τσίπρας, έχοντας δίπλα του τη δροσερή Σκα Κέλερ, με την οποία συνέκλιναν σε αρκετά θέματα δημιουργώντας ένα δυνατό κοντράστ με το ευρωπαϊκό χθες. Καθόλου απομονωμένος, καθόλου αιθεροβάμων, καθόλου εξοβελιστέος από τα διεθνή φόρα, όπως τον παρουσιάζουν συνήθως τα παπαγαλάκια των δελτίων ειδήσεων.

    Σε μια διαδικασία όπου φαινόταν ότι κανένας δεν θα προλάβει να πει τίποτα και πως θα εξελισσόταν σ’ ένα είδος τηλεπαιχνίδι ταχυφωνίας, ο Αλέξης Τσίπρας πρόλαβε να μιλήσει για το τέλος της λιτότητας, για την κατάργηση της τρόικας, για πανευρωπαϊκή διάσκεψη για τη διευθέτηση του χρέους των κρατών, για τις αρμοδιότητες του Ευρωκοινοβουλίου, για το ευρωπαϊκό νιου ντιλ, για ανάπτυξη, για αύξηση της ενεργού ζήτησης, για μέτρα κατά της ανεργίας, για επιμερισμό των προβλημάτων που προκύπτουν από τις μεταναστευτικές ροές, για μια Ευρώπη πολύ πιο λαμπερή. Ανέφερε μέσα στη συζήτηση λέξεις-κλειδιά που για όλους τους άλλους συνομιλητές του φάνηκαν ταμπού. Έβαλε πολύ καθαρά μέσα στην εικόνα της ευρωπαϊκής κακοδαιμονίας το πρόσωπο της κυρίας Μέρκελ. Μίλησε ευθέως για την παρουσία νεοναζί σε ευρωπαϊκή κυβέρνηση. Έθεσε με ευθύτητα το ζήτημα της ειρήνης, αντιπαραθέτοντάς την με ψυχροπολεμικές νοοτροπίες και γεωπολιτικά ρίσκα. Ακόμα και την απαγορευμένη λέξη δημοψήφισμα τόλμησε να χρησιμοποιήσει, χωρίς ν’ αφήσει ανοιχτή την παραμικρή ρωγμή που θα μπορούσε να γίνει αντικείμενο εκμετάλλευσης – εκεί ή εδώ.

    Ο Τσίπρας έκανε, κατά την άποψή μου, μια πολύ σημαντική επιλογή. Έπρεπε να διαλέξει ανάμεσα σε δύο δρόμους: Να απευθυνθεί κυρίως στο ελληνικό κοινό, με γνώμονα την κρισιμότητα των εδώ εξελίξεων, ή να απευθυνθεί στους λαούς της Ευρώπης εκπληρώνοντας το ρόλο που του ανέθεσε το Κόμμα της Ευρωπαϊκής Αριστεράς. Επέλεξε τον δεύτερο δρόμο, χωρίς όμως να υποπέσει σε κανένα από τα σφάλματα για τα οποία κατά κόρον τον κατηγορεί το επικοινωνιακό επιτελείο της Νέας Δημοκρατίας. Καμία διγλωσσία, καμία κωλοτούμπα, καμία παρέκκλιση.

    Μου έκανε επίσης μεγάλη εντύπωση το γεγονός ότι εισήγαγε αυτοβούλως στη συζήτηση το πρόβλημα με τις εκτρώσεις στην Ισπανία, καθώς και τη σύγκρουση της δικαστικής εξουσίας με τη μαφία και τη διαπλοκή στην Ιταλία. Δυο κομβικές τοποθετήσεις επί θεμάτων που προφανώς δεν απασχολούν ιδιαιτέρως την ελληνική κοινή γνώμη, έχουν όμως μεγάλη σημασία σε σχέση με το πώς τοποθετείται η Αριστερά στον ευρωπαϊκό πολιτικό χάρτη – γεωγραφικά και αξιακά.

    Άφησα για το τέλος το καλύτερο: Την πίεση που με επιμονή αλλά και τακτ άσκησε στον Ζαν Κλοντ Γιουνκέρ ώστε να τοποθετηθεί στο εξαιρετικά επίκαιρο θέμα των αποκαλύψεων των Financial Times για τη Συνάντηση Κορυφής στις Κάννες. Ήταν η μόνη ουσιαστικά παρέμβασή του που παρέπεμπε ευθέως στο ελληνικό πρόβλημα. Η επιτυχία του Τσίπρα ήταν ότι το έθεσε όχι με όρους ενοριακούς-εσωτερικούς, αλλά με όρους διεθνούς πολιτικής. Και φυσικά το γεγονός ότι ο Γιουνκέρ απέφυγε επιμελώς να απαντήσει, παρότι τον προκάλεσε δύο φορές. Καμία έκπληξη, φυσικά, το ίδιο ακριβώς κάνουν στην Ελλάδα Σαμαράς και Βενιζέλος.

    Ασφαλώς, υπάρχει και ο αντίλογος. Όπως ο Γιουνκέρ δεν είπε κουβέντα για την ταμπακέρα, έτσι κι ο Τσίπρας απέφυγε να καταδικάσει τη βία. (Αυτό βέβαια ήταν παράλειψη και της κ. Μόνικα Ματζιόνι, η οποία ολιγώρησε και δεν υπέβαλε τη σχετική ερώτηση, όπως επιμένουν συστηματικά οι Έλληνες συνάδελφοί της.) Επίσης παρατήρησα ότι δεν είπε λέξη για τη Μαρφίν. Ούτε για τη βίλα Αμαλία ούτε για κανένα άλλο κέντρο ανομίας, αρκούμενος ως προς αυτό το ζήτημα στη λειτουργία των τραπεζών.

    Τέλος -τι να λέμε;- έγινε φανερό ότι από άποψη προφοράς, τόσο ο κ. Γιουνκέρ όσο και οι άλλοι διεκδικητές του ανώτατου κοινοτικού αξιώματος υπερέχουν σημαντικά του Αλέξη Τσίπρα. Πολύ σοβαρό αυτό.

  20. Mayra avatar
    Mayra 21/05/2014 08:57:38

    1. Ο Γιουνκερ δεν εχασε την πρωθυπουργια για σκανδαλα διαφθορας. 2. Νιμιζω οτι ειναι πιο φιλικος ως προς την Ελλαδα σε σχεση με τους αλλους. Προερχεται απο μικρη χωρα και αυτο εχει τη σημασια του

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.