#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
02/08/2011 19:07
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Έλενα Παναρίτη: «Δεν είμαι Ελληνίδα, είμαι Αμερικάνα.»



Έλενα Παναρίτη, εκπρόσωπος του Έθνους στη Βουλή των Ελλήνων με το ψηφοδέλτιο Επικρατείας του ΠΑΣΟΚ, σύμβουλος του Πρωθυπουργού της Ελληνικής Δημοκρατίας, στην Guardian:

When I observe how many Apple computers are in her office, she replies: "That's because I'm not Greek, I'm American." Her speech is American-accented and peppered with "darn" and "have a nice day". When asked to describe how Greece needs to change its economy, her answer revolves around changing its institutions and its structures – in other words, making Greece less Greek. Castigating the bureaucracy, she says: "It's not a kibbutz, it's a big country!"

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 02/08/2011 19:15:46

    Μην τύχει μόνο να πέσει σε καμιά συμμοριούλα ξελιγωμένων λάθρο...που να μη μιλούν και την αγγλικήν...

    • Nick avatar
      Nick @ ΕΥΑ 03/08/2011 02:45:52

      Και γιατι να μην τυχει δηλαδη ;)

      • Alex avatar
        Alex @ Nick 03/08/2011 12:03:59

        Αφου ειναι Σετακι με Jeffrey και CIA ας τους "κανουνε" ΟΛΟΥΣ μαζι.

  2. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 02/08/2011 19:17:23

    Εισοδισμός!
    Το "Έξω οι Αμερικάνοι" που φώναζε κάποτε το Πασόκ των ζιβάγκο, έγινε "Είμαστε όλοι Αμερικάνοι" του Πασόκ της Πράντα.

    • Δήμος avatar
      Δήμος @ Strange Attractor 02/08/2011 19:58:46

      Δεν παρακολουθείς τις εξελίξεις και θα σε μαλώσω. Τα Πράντα είναι πασέ, τώρα έχουμε μούλτι-κούλτι διαλογισμούς, ψυχοθεραπείες, γιόγκα, γκιβ πις ε τσανς, μεσογειακές διαστροφές και μια γερή δόση Άυν Ραντ, έτσι για να δέσει το ψευτοφιλελεύθερο γλυκό του πεφωτισμένου τίποτα.

      • libertarian avatar
        libertarian @ Δήμος 02/08/2011 21:40:19

        Που κολαει η Άυν Ραντ με τους πασοκους του New Deal??

        • ΚΜ avatar
          ΚΜ @ libertarian 02/08/2011 22:06:07

          Που κολλάει; Στην αποθέωση του Παρτακισμού (στην θεωρία από την Ραντ, στην πράξη από τους πασόκους).

          • Δήμος avatar
            Δήμος @ ΚΜ 02/08/2011 23:11:30

            Ακριβώς. Για να το πούμε και με μια γελοιογραφία:

            angryflower.com/atlass.gif

    • nestor avatar
      nestor @ Strange Attractor 02/08/2011 20:44:19

      "Εισοδισμός"
      Πόσα έχεις πει με μία λέξη... (εγώ δεν την ήξερα πάντως)

      "Εισοδισμός" λέγεται η μέθοδος με την οποία κάποιος ή κάποιοι, με προσχηματικό τρόπο διεισδύουν σε μια εχθρική ή γενικότερα αντίπαλη παράταξη και αλλοιώνουν ή αχρήστευαν εκ των ένδον, το κέντρο αυτό των αποφάσεων ή της αντίπαλης δύναμης. Ο εισοδιστής για να εξασφαλίσει το δικαίωμα της διείσδυσης πρέπει να είναι ολοκληρωμένος τεχνίτης της παραπλάνησης. Πρέπει να μπορεί να μεταμφιεστεί σε σωτήρα, ευεργέτη, υπάκουο δούλο, ή ακραίο υπερασπιστή των συμφερόντων των αντιπάλων του, μέχρι να εισέλθει, να εδραιωθεί μέσα στο αντίπαλο στρατόπεδο, και ανακαλύπτοντας την αχίλλειο πτέρνα των αντίπαλων του, να δράση πλέον ύπουλα και ανατρεπτικά από θέση ισχύος.

      • Alex avatar
        Alex @ nestor 03/08/2011 12:08:36

        ΣοσιαΛΗΣΤΡΙΚΟΣ Εισοδισμος.

    • Απορία avatar
      Απορία @ Strange Attractor 03/08/2011 04:41:48

      Φοβερή ατάκα SA!
      :)

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Απορία 03/08/2011 08:22:40

        Κάποιος την ενέταξε ήδη σε άρθρο του επί του θέματος σε "φίλιο" μπλογκ, κάνοντάς την δική του!

  3. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 02/08/2011 19:17:40

    Φαίνεται ότι η παράδοση με τους Εξωμότες εληνόφ(ο)νους καλά κρατεί. Τις δώσαν αμερικάνικο διαβατηριο και καβάλησε το καλάμι. Ε λοιπόν, αν δεν το έχετε αντιληφθεί ακόμα ο κρατικός μηχανισμός, ελέω ΠΑΣΟΚ και ειδικά ΓΚΑΠ, γεμισε με πράκτορες σαν του λόγου της. Ο Κ. Ζουράρις είχε την καλύτερη περιγραφή γι' αυτη την συνομοταξία των αυτομισούμενων και αυτομαστιγούμενων "Ελλήνων" στο Αντίβαρο που πάνε και φωταδίζονται έξω, επιστρέφουν ως μαινόμενοι γενίτσαροι που πρέπει να "εξυγχρονίσουν τους "ιθαγενείς" και που, φυσικά, ντρέπονται που τους σπούδασε το "τσεμπερι" της μάνας τους, που έλεγε και ο Χαριτόπουλος.

  4. Λαρισαίος avatar
    Λαρισαίος 02/08/2011 19:18:17

    Αυτή τουλάχιστον είναι ειλικρινής, όχι σαν τον άλλο που δικαιολογούνταν για τα άθλια Ελληνικά του λέγοντας ότι "είναι Έλληνας της Διασποράς"! Έλληνας του κ... είναι...

  5. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 02/08/2011 19:18:42

    Darn να πουν αυτοί που την επέλεξαν, και όσοι τους ψήφισαν.

  6. Dee Jay Stelios avatar
    Dee Jay Stelios 02/08/2011 19:24:41

    Αντε πάρε τον κολλητό σου και πίσω στο states,τώρα που δεν θα φαληρίσετε κιόλας ,ποιός σας πιάνει.......

  7. Enzo avatar
    Enzo 02/08/2011 19:46:36

    Για κατι τετοια φωναζω kennan και ολοκληρη η Βαση.
    Ενα εχω να πω, οταν ερθουν οι εκλογες με το καλο, θα παρω ολα τα ψηφοδελτια και θα τα ξεσκονισω.

  8. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 02/08/2011 19:51:04

    ...Elena Panaritis is widely tipped as one of the up and comers in Greece's government...
    Τι μας λέτε;

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ Strange Attractor 02/08/2011 19:53:59

      Που να δεις τι λέει στη βουλή το βιογραφικό της για ένα βιβλίο που έγραψε. 45 μεταπτυχιακά και από τηγανίτα τίποτα λέω εγώ...

  9. TopGunZ avatar
    TopGunZ 02/08/2011 19:52:57

    Γιατί ρε παιδιά την κατηγορείτε? Τόση μετριοφροσύνη επέδειξε η κοπέλα, σου λέει εγώ δεν είμαι άξια να ονομάζομαι Ελληνίδα, και το Αμερικανάκι πολύ μου είναι!

  10. Δήμος avatar
    Δήμος 02/08/2011 19:55:18

    Να θυμίσουμε και το ιστορικό της Αμερικάνας;

    Έγραψε η «Εποχή» στις 27 Σεπτεμβρίου 2009, λίγο πριν τις κάλτσες.

    *********
    Τα πιο ενδιαφέρονται στοιχεία της δουλειάς της είναι η συνεργασία της μέσω της γνωστής νεοφιλελεύθερης Παγκόσμιας Τράπεζας, με το καθεστώς Φουτζιμόρι στο Περού, αφού πρώτα εργάστηκε στη δεκαετία του ’80 με τα καθεστώτα των Φιλιππίνων, της Βραζιλίας και της Βενεζουέλας.

    Το 1991 εγκαταστάθηκε στο Περού. Το 1992 ο Φουτζιμόρι έκανε πραξικόπημα για να παραμείνει στην εξουσία. Εγκατάλειψε το 2000 το Περού και καταδικάστηκε σε 25 χρόνια φυλάκισης για μαζικές δολοφονίες, κατάχρηση εξουσίας, υπεξαίρεση χρήματος και διαφθορά. Την ίδια εποχή η κ. Παναρίτη εργαζόταν για «τη μεταρρύθμιση της αγοράς ακινήτων και τις στρατηγικές της ιδιωτικοποίησης». Μερικοί από τους τίτλους των βιβλίων της είναι ενδεικτικοί: «Το φαινόμενο του Φουτζιμόρι: Κυβερνητική μεταρρύθμιση μέσω της άμεσης δημοκρατίας» (1955). «Τίτλοι ιδιοκτησίας: Το θαύμα του Περού» (1999). «Στρατηγικές ιδιωτικοποίησης» με παράδειγμα, επίσης, το Περού. Για την προσφορά της έτυχε μεγάλης αναγνώρισης και παρασήμων απ’ όλα τα στελέχη της κυβέρνησης Φουτζιμόρι.

    Δεν γνωρίζουμε πόσο συνέβαλε στο οικονομικό θαύμα του Περού, όπως γράφει η ίδια, πάντως το θαύμα, που χειροκροτήθηκε θερμότατα από τις κυβερνήσεις των ΗΠΑ και όλους τους στυλοβάτες του συστήματος (Παγκόσμια Τράπεζα, ΔΝΤ κ.τ.λ.), αποδείχθηκε τεράστιο σκάνδαλο που οδήγησε στην εξαθλίωση των εργαζομένων του Περού και τον οικονομικό στραγγαλισμό της χώρας, που περίφημου «Fujishock». Μέχρι την ανακήρυξή της ως υποψήφιας του ΠΑΣΟΚ ήταν επικεφαλής της «Panel Group», εταιρείας real estate.

    Σε κάθε περίπτωση, πάντως, ο Γ. Παπανδρέου θα βρει ισχυρές θεωρητικές βάσεις και πολιτικά εργαλεία για τις εναπομείνασες ιδιωτικοποιήσεις της δημόσιας περιουσίας
    *********

    Προφητικό το τελευταίο;

    Όσο για το Περού, έγραφαν οι New York Times στις 12 Αυγούστου 1990:

    As an armed soldier stood guard, Carlos Gomez struggled to keep up with spinning numbers on a gas-pump meter. A gallon of premium had jumped from 41,800 intis to 1,200,000 intis.

    In dollar terms, the overnight price jump was from 13 cents to $4.

    ''It's disastrous,'' Mr. Gomez muttered.

    The huge price rise was not the result of an international oil crisis, since this country is self-sufficient in petroleum. It was instead the result of what Peruvians call ''Fuji shock.'' All over Peru, people are reeling from an economic shock program decreed Wednesday night by the new Government of President Alberto Fujimori.


    Κάπου εδώ εγκαλώ τον Φάκτορα για τη φωτογραφία που έβαλε. Προτιμώ αυτήν με τον Gurucharan Khalsa. Δύο μήνες πριν τις εκλογές, η Αμερικάνα έκανε γιόγκα και χόρευε Beatles στο Las Vegas, όπως έγραφε στο ιστολόγιό της.

    i.imgur.com/qAtAB.jpg

    • Απορία avatar
      Απορία @ Δήμος 03/08/2011 04:40:47

      Μέχρι τώρα γνωρίζαμε περί hitmen.

      Τώρα μας λες ότι έχουμε βουλευτή επικρατείας μια hitwoman;!!!

      "Εαν υποψιαστώ ότι είναι αλήηηθειααα"...
      (που λεγε κι ο Λαζόπουλος)

  11. Orestios avatar
    Orestios 02/08/2011 19:57:56

    Αυτή υπερασπίζεται τα συμφέροντα της Ελλάδας?

    • Dora avatar
      Dora @ Orestios 03/08/2011 02:07:28

      Αστα να πανε,Ορεστιε,ναι,αυτη!!!!

      • sofia avatar
        sofia @ Dora 03/08/2011 08:57:34

        ΚΑΙ ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΙΣ ΟΤΙ ΠΙΘΑΝΟΤΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΚΟΡΗ ΕΛΛΗΝΑ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΥ (ΤΗΣ ΕΥΕΛΠΙΔΩΝ ΤΑΞΗ ΤΟΥ '53)

        • Lefteris avatar
          Lefteris @ sofia 20/03/2012 21:52:29

          Ειναι η κόρη του Παναρίτη Αξιωματικού διαβιβάσεων !!!!!!!!!!
          Σας παρακαλώ αν το ξέρετε με βεβαιότητα να μου το πείτε γιατί θα τρελαθώ.
          Πρέπει να το γνωρίζω με βεβαιότητα.
          Σας παρακλαώ πείτε τό μου, αν κάποιος το ξέρει!!!!!

    • Alex avatar
      Alex @ Orestios 03/08/2011 12:15:33

      Γιατι τα πρασινο συντροφια ειναι καλυτερα;

  12. Δήμος avatar
    Δήμος 02/08/2011 20:02:05

    Βεβαίως, πριν λίγο καιρό εκείνη δεν είχε πει πως δεν είναι πρόβλημα να κόψουμε μισθούς και συντάξεις; Αν δεν ψοφήσουμε εμείς, πώς θα μετοικήσουν οι γέροι Αμερικάνοι που τώρα πάνε στη Φλόριντα;

  13. StaTsakidia! avatar
    StaTsakidia! 02/08/2011 20:08:47

    παναρητη γκόου χόμ!

    PANARITES, GO HOME!

  14. Antonio avatar
    Antonio 02/08/2011 20:39:40

    Εχει θεση στο ελικοπτερο η κυρια?

    • Χαλκιδέος avatar
      Χαλκιδέος @ Antonio 05/08/2011 08:46:47

      Άμα είναι αμερικάνικο, κάτι θα κάνουμε...

  15. GRAEKUS avatar
    GRAEKUS 02/08/2011 20:44:01

    FUBAR

  16. anonymous avatar
    anonymous 02/08/2011 21:08:28

    Πολλοί σχολιαστές δεν έχουν πιάσει το πρόβλημα. Το πρόβλημα δεν είναι η Παναρίτη. Η Παναρίτη δεν είναι εκλεγμένη. Είναι διορισμένη στο επικρατείας. Το πρόβλημα είναι ο ΓΑΠ που έφερε όλα αυτά τα φρούτα, τα έκανε πρώτες μούρες και μαζί τους διαλύει την Ελλάδα.

    • Δήμος avatar
      Δήμος @ anonymous 02/08/2011 23:13:46

      Πριν λίγο καιρό στο ραδιόφωνο, είχα ακούσει το MKO PASOK & Friends.

  17. Enzo avatar
    Enzo 02/08/2011 21:30:08

    Χωριατισα αμερικανα είσαι, έχεις δίκιο

  18. manos avatar
    manos 02/08/2011 21:40:04

    Επειδή έχει apple στο γραφείο της είναι Αμερικάνα?
    Αν είχε Lenovo τι θα ήταν δηλαδή? Πως θα την λέγαν τότε?
    Pan. ar. iti.
    Ε ρε σούργελα.

    • juliet avatar
      juliet @ manos 03/08/2011 08:46:09

      Παγαρί τη!

      • Aris lalidis avatar
        Aris lalidis @ juliet 03/08/2011 20:51:34

        Tαγαρι τη!

  19. ΔημΒας avatar
    ΔημΒας 02/08/2011 22:32:52

    Από Κυβέρνηση δοσιλόγων, με Πρωθυπουργό έναν ΜΗ Έλληνα τι μπορεί να περιμένει κανείς;
    Οι άνθρωποι ήρθαν από το πουθενά και τελικά εκεί θα καταλήξουν.
    Ας όψεται το πουλημένο πράμα που λέγετε ΓΑΠ ...

  20. Aggelos avatar
    Aggelos 02/08/2011 23:09:39

    ". Ο Κ. Ζουράρις είχε την καλύτερη περιγραφή γι’ αυτη την συνομοταξία των αυτομισούμενων και αυτομαστιγούμενων “Ελλήνων” στο Αντίβαρο που πάνε και φωταδίζονται έξω, επιστρέφουν ως μαινόμενοι γενίτσαροι που πρέπει να “εξυγχρονίσουν τους “ιθαγενείς” και που, φυσικά, ντρέπονται που τους σπούδασε το “τσεμπερι” της μάνας τους, που έλεγε και ο Χαριτόπουλος."



    πολυ καλη περιγραφη!!

    ελληνες με συνδρομο κατωτεροτητας..

    • M.Γ avatar
      M.Γ @ Aggelos 03/08/2011 11:53:58

      Μα ακριβως περι αυτου προκειται. Ολα αυτα τα βλητα -επιεικως, γιατι αλλος χαρακτηρισμος ταιριαζει, που αρχιζει απο "προ" και τελειωνει σε "δοτης"- μεταξυ των οποιων περιλαμβανονται και ο ΓΑΠ και ο Παπακωνταντινου και ο Δρουτσας και ο Γερουλανος ....κλπ, ντρεπονται επειδη ειναι Ελληνες και κολακευονται οταν πιστευουν ως πως ειναι ισοτιμοι με τα αφεντικα τους. Ο Perer Weiss ειχε χρησιμοποιησει καποτε τον ορο "ασσιμιλαδος" που περιγραφει καποιους ιθαγενεις οι οποιοι, μολις πιστεψουν οτι εγιναν αποδεκτοι απο τους αποικιοκρατες αφεντες τους, γινονται οι καλλιτεροι χαφιεδες και καταπιεστες των συμπατριωτων τους. Παντως, θυμηθειτε λιγακι την σταση του σωματος του Παπακωνσταντινου και τα γελακια του, οταν χαριεντιζοτανε με τα αλλα διορισμενα καθαρματακια της Συμμοριας των Βρυξελλων. Αμεσως καταλαβαινες πως ενοιωθε τρομερα κολακευμενος, επειδη επιτελους εγινε κι' αυτος αποδεκτος απ' αυτους που θαυμαζε απο τα παιδικα του χρονια. Ενοιωθε πως ειχε γινει επιτελους κι' αυτος "Ευρωπαιος", ειχε βαλει πλεον τουαλεττα μεσα στο σπιτι και δεν εμοιαζε με τους "επαρχιωτες" και τους "χωριατες" συμπολιτες του. Κατι σαν παληα ελληνικη ταινια με την Μανταμ Σουσου. Υπαρχουν ομως -ευτυχως- και ορισμενοι αλλοι που ειμαστε, οχι απλως υπερηφανοι για την καταγωγη μας, αλλα και καταδεκτικοι προς διαφορους εξαθλιωμενους και πλαστικοποιημενους ψευτο-ευρωπαιους και σκατο-αμερικανους (γιατι δεν μας φταινε βεβαια ολοι τους). Παντως, εγω, τις λιγες φορες που ετυχε να ταξιδεψω στο εξωτερικο ειχα απολυτως αυτη την αισθηση πως προερχομαι απο μια αριστοκρατικη γενηα, μονο και μονο επειδη ειμαι Ελληνας και επειδη, εστω θεωρητικα, απο πισω μου υπηρχαν καποιος Ευρυπιδης, καποιος Παλαμας, καποιος Λειβαδιτης, κλπ. Κι' ας με χαρακτηρισει οποιος θελει ως "εθνικιστη" ή δεν ξερω τι. Απο κει και περα, το να ντρεπεσαι για την καταγωγη σου -και μαλιστα μια τετοια καταγωγη- ειναι οτι πιο θλιβερο και ξεφτιλισμενο μπορει να σκεφτει κανεις.

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ M.Γ 03/08/2011 13:04:00

        Οι μεγαλύτεροι βασανιστές των Εβραίων στα στρατόπεδα συγκέντρωσης ήτνα κάποιοι άλλο Εβραίοι που οι Γερμανοί τους έδιναν κάποια προνόμια ώτσε να ελέγχουν τους υπόλοιπους. Οι λεγόμενοι Κάπος. (Τους καθάρισαν βέβαια κι αυτούς στο τέλος)
        Το ίδιο κάνουν και οι Αμερικανοί στις φυλακές τους με τους κατάδικους trustees.
        Παλιά καλή δοκιμασμένη μέθοδος.

        • M.Γ avatar
          M.Γ @ Strange Attractor 03/08/2011 13:45:01

          Μακαρι λοιπον η καταληξη ολων αυτων των Ελληνων (λεμε τωρα) "ασσιμιλαδος" να ειναι παρομοια μ' εκεινη των Καπος. Και δεν μιλαω αναγκαστικα για "καθαρισμα", γιατι δεν ειμαι αιμοσταγης, αλλα για μπαγλαρωμα (που φερνει στον νου και τον μπαγλαμα !)

  21. Barbarian avatar
    Barbarian 02/08/2011 23:15:46

    Άμεση αφαίρεση της ιθαγένειάς και της έδρας της κατ τέλος απέλαση για από κει που ήρθε μαζί με τον ΓΑΠ και τους συν αυτώ. Άι σιχτίρ πια. Στο Αμέρικα άμα έλεγε "I'm not American, I'm Greek" τι θα την έκαναν?

  22. Κώστας avatar
    Κώστας 02/08/2011 23:33:48

    Ερμη Ελλαδίτσα, σε τι βούρκο, σε ποιά κατακάθια σε παραδώσαμε...

    • Φαίφρα avatar
      Φαίφρα @ Κώστας 03/08/2011 10:34:21

      Σωστός! Πρώτο πληθυντικό να χρησιμοποιούμε. Εμείς φταίμε που ανεχόμαστε αμόρφωτους τιποτένιους νιου έιτζ....

  23. Γιώργος avatar
    Γιώργος 03/08/2011 00:12:08

    Μήπως είναι μανιάτισα?

  24. Wraia ta leme avatar
    Wraia ta leme 03/08/2011 02:41:05

    Kαλό και προσοδοφόρο χόμπι ο κοσμοπολιτισμός του κώλου. Η κυρά αυτή, αν την δεί κανείς από κοντά, παραπέμπει σε παραδουλεύτρα ελληνικής ταινίας του 60, ήρθε να μας προσφέρει την τεχνογνωσία της. Μπράβο! Στο θίασο που μας κυβερνά ταιριάζει γάντι και με επίφαση συμβουλάτορα-καταστροφέα του Περού. Ρε παιδιά ο Φουτζιμόρι, που τον συμβούλευε η κυρά, που βρίσκεται; Μήπως στη φυλακή; Για δολοφονίες πολιτικών του αντιπάλων; Μα τι λέω τώρα; Παρασύρθηκα. Η κυρά τρώει μέρα παρα μέρα στο ΜΙΛΟΣ με 150 ευρώπουλα το κεφάλι. Υποφέρει βλέπετε...

  25. προβοκατορας avatar
    προβοκατορας 03/08/2011 07:34:54

    τελικα Ελληνας δεν γεννιεσαι, γινεσαι.

    • juliet avatar
      juliet @ προβοκατορας 03/08/2011 08:49:53

      Σωστός! Είμαι κατά το ήμισυ αλλά νομίζω ότι αν χρειαστεί δίνω και τη ζωή μου για τη χώρα που γεννήθηκα και που εκοιμήθηκε ο πατέρας μου .

      • juliet avatar
        juliet @ juliet 03/08/2011 09:04:25

        Ζήσιμος Λορεντζάτος:''Οταν λέμε πως ο χειρότερος εχθρός του τόπου μας είμαστε εμείς οι ίδιοι,δε λέμε τίποτε διαφορετικό απο το αν λέγαμε πως ο χειρότερος εχθρός του ανθρώπου είναι ο ίδιος ο άνθρωπος''.

      • juliet avatar
        juliet @ juliet 03/08/2011 09:08:04

        Προβοκάτορα
        Διονύσιος Σολωμός:''Κλείσε μεσα στη ψυχή σου την Ελλάδα και θα αισθανθείς μέσα σου να λαχταρίζει κάθε είδος μεγαλείου''.
        Αλλά όλα αυτά προΰποθέτουν παιδεία.

  26. sofia avatar
    sofia 03/08/2011 09:01:10

    ΔΥΣΤΥΧΩΣ, ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΕΦΙΑΛΤΗ (ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ) Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΧΕ ΠΟΛΛΟΥΣ ΠΡΟΔΟΤΕΣ... ΕΙΝΑΙ ΚΙ ΑΥΤΟ ΙΔΙΟ ΤΗΣ ΦΥΛΗΣ ΜΑΣ!

    • Dora avatar
      Dora @ sofia 04/08/2011 17:24:14

      Μπα,Σοφια,δεν εχει μονο οι Ελλαδα προδοτες.Αυτους τους βρισκεις παντου και κατα συμπτωση ειναι ολοι αριστεροι! Κι αμα εσυ τετοιος δεν εισαι,σου κολλανε αρον αρον κι ενα "εθνικιστη","ρατσιστη" κι ολ'αυτα τα συναφη που πολυ φοριουνται τελευταια στα δικα τους τα σπιτια!

  27. dim35pyrnos avatar
    dim35pyrnos 03/08/2011 13:25:15

    Tι τους δίνουν εκεί στα Στέητσ; Ληγμένα;

  28. ΚΑΡΑΜΠΙΝΑΣ avatar
    ΚΑΡΑΜΠΙΝΑΣ 03/08/2011 14:56:54

    Υπάρχει και βιβλίο του καθηγητή Ρωμανού με τον ευρηματικό τίτλο: "ο ελληνικός ανθελληνισμος"

  29. Δημητρης 21 avatar
    Δημητρης 21 05/08/2011 01:53:19

    Η Καλομοιρα τι ειναι??????