25/08/2012 17:15
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Έκκληση μιας εκπαιδευτικού στον Πρωθυπουργό

κ. Πρωθυπουργέ,

Απευθύνομαι σε εσάς γιατί εκεί στο υπουργείο παιδείας από ότι φαίνεται έχει εγκατασταθεί μόνιμα η κοινωνική αναλγησία. Είμαι εκπαιδευτικός μητέρα δύο ανήλικων παιδιών. Κατάγομαι από τη Δυτική Μακεδονία και πέρσι διορίστηκα σε νησί των Δωδεκανήσων. Ο σύζυγος μου έχει απολυθεί από τον ιδιωτικό τομέα και εγώ παίρνω μισθό 680 ευρώ.

Με έναν παράλογο νόμο το ΑΝΑΛΓΗΤΟ υπουργείο μας υποχρεώνει να παραμείνουμε δύο χρόνια στην περιοχή του διορισμού μας.

Η περσινή χρονιά ήταν απελπιστική! Δεν αντέχουμε και δεύτερη χρονιά.

Στην πόλη που μένει η οικογένεια μου υπάρχουν όχι ένα, αλλά ΔΕΚΑΔΕΣ κενά της ειδικότητας μου.

Στα κενά αυτά θα πάρουν αναπληρωτές.

Η λύση του προβλήματος μας είναι απλή και κυρίως ΑΝΕΞΟΔΗ!

Ζητάμε να μας δώσουν το δικαίωμα να πάρουμε απόσπαση φέτος να δουλέψουμε κοντά στα σπίτια μας.

Οι δικαιολογίες του υπουργείου περί του νόμου είναι φτηνές και δείχνει πόσο προκλητικά ΑΔΙΑΦΟΡΟ είναι για τα προβλήματα μας. Μπορεί απλά να γίνει αναστολή της ρύθμισης, λόγω των ιδιαιτέρως δύσκολων οικονομικών συνθηκών που περνάμε.

Είμαστε 600 νεοδιόριστοι του 2011-2012, οι οικογένειες μας υποφέρουν. Μπορούμε να διατηρούμε δυο σπίτια σε αυτήν τη οικονομική συγκυρία; Με δανεικά ζούμε.

Πιστεύω ότι θα σας αγγίξει κ. Πρωθυπουργέ το θέμα μας και θα μας βοηθήσετε.

 Μία απελπισμένη εκπαιδευτικός 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. TasosC avatar
    TasosC 25/08/2012 18:00:13

    Μακάρι να εισακουστείς.
    Σε αυτά ο Σαμαράς έχει δείξει αληθινή ευαισθησία.
    Από τους υπόλοιπους ιδιωτικολάγνους ετοιμάσου να εισπράξεις χλεύη και κακία.
    Άκου εκεί μία Δ.Υ να τολμά να ζητάει ΄΄εξυπηρέτηση΄΄ και να επικαλείται την κοινή λογική και την ευαισθησία του Πρωθυπουργού όταν έχει δουλειά ενώ 1,5 εκ. είναι άνεργοι !!!
    Κακώς, πολύ κακώς. Πρέπει να μάθει να ζει με 600 € κι ας μόχθησε να αποκτήσει την μόρφωση που έχει (όταν οι συνομήλικοί της πετάγανε χαρταετό ). Ας μπήκε αντικειμενικά ως η καλύτερη από τους συνυποψηφίους της στο Δημόσιο.
    Ντροπή.

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ TasosC 25/08/2012 19:20:08

      Μακάρι οι συνθήκες στην περιοχή της να είναι όντως τέτοιες, που να μπορεί να εισακουσθεί το αίτημά της. Αυτό που δεν κατάλαβες όμως εσύ, Τάσο, είναι ότι δεν πέταγαν όλοι οι συνομήλικοί της χαρταετό. Πολλοί, πάρα πολλοί μοχθήσαν εξ ίσου (ή και περισσότερο) για να μορφωθούν, και όμως σήμερα είναι άνεργοι, ακόμη και αρκετοί από όσους είχαν εργασία προηγουμένως, ακόμη και όσοι έχουν οικογένεια, όπως ο σύζυγος της εκπαιδευτικού μας. Γιαυτό κατέβασε τους τόνους της ειρωνίας, δεν επιτρέπεται. Συγκρίνεις εντελώς ανόμοια πράγματα.

    • nestrom avatar
      nestrom @ TasosC 25/08/2012 22:50:03

      Για να σε δικαιώσω, θα πω ότι τα παιδιά της κυρίας είναι ευθύνη της και ευθύνη του ανδρός της. Το κράτος τη στέλνει εκεί να δουλέψει. Αν δεν μπορεί να πάει, αν δεν "βγαίνει οικονομικά", ας το σκεφτόταν πρίν τελειώσει τις τρίμηνες διακοπές της.
      Όλοι έχουμε παιδιά και τρέχουμε σαν το Βέγγο όλη μέρα για να τα μεγαλώσουμε. Δεν γινόμαστε ικέτες του Σαμαρά, ούτε μένουμε "εγκλωβισμένοι" στο δημόσιο.

      Έχει καταντήσει αηδία πλέον το παράπονο κάθε Δ.Υ.

      • ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΣ avatar
        ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΣ @ nestrom 25/08/2012 23:06:38

        ΛΙΓΗ ΝΤΡΟΠΗ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΚΑΚΟ....ΜΟΝΟΝΟ ΚΑΚΙΑ ΕΚΠΕΜΠΕΙΣ

      • ΚΕΡΒΕΡΟΣ avatar
        ΚΕΡΒΕΡΟΣ @ nestrom 26/08/2012 00:02:06

        Παίρνεις κάτι;

        • ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΣ avatar
          ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΣ @ ΚΕΡΒΕΡΟΣ 26/08/2012 00:48:28

          εγω οχι, μια χαρα ειμαι, εσυ παιρνεις;; αν ζητας λοιπον πληροφοριες ....πηγαινε σε αλλη παραλια!!!!!!!!

      • ΑΡΚΑΣ avatar
        ΑΡΚΑΣ @ nestrom 26/08/2012 13:40:53

        Αυτό λέγεται με μία λέξη: Κακία.
        Δεν συνάδουν τέτοιες γραφές με το ΑΝΤΙΝΕΑ.

      • olga avatar
        olga @ nestrom 27/08/2012 01:20:35

        Απαραδεκτο και μες στην κακια σχολιο. Πώς να παει μπροστα μια χωρα οταν ο ενας ζηλευει τον αλλο συνεχως;

    • Parapanhsios avatar
      Parapanhsios @ TasosC 27/08/2012 12:48:17

      Αν ικανοποιηθούν ΟΛΑ τα ιδια αιτήματα, θα καταλήξουμε να έχουμε σχολεία (δυσπρόσιτα) με αναπληρωτές και αναπληρωματική παιδεία. Η παραπάνω ΔΥ γνώριζε το νόμο και τις υποχρεώσεις της. Κάποτε, η νομοθεσία πρέπει να εφαρμόζεται , αυτό είναι το ζητούμενο. Αυτό διδάσκει και η ίδια . Ας κάνει λοιπόν υπομονή

  2. roadrunner avatar
    roadrunner 25/08/2012 18:08:07

    Και αυτά είναι οικογενειακά δράματα. Κυρίως όταν οικογένειες χωρίζονται και μωρά παιδιά στερούνται τον έναν γονέα (ειδικά τη μητέρα) γιατί πρέπει να υπηρετήσει πχ στα Δωδεκάνησα. Μερικές γνωστές μου οικογένειες εκπαιδευτικών χωριστήκανε, και φυσικά χρεωθήκανε παντού, ειδικά τα 2 τελευταία χρόνια, για το λόγο που περιγράφει η κυρία στο γράμμα της. Αυτό που έχει χαραχτεί στη μνήμη μου, ήταν μια φίλη που μετά από τέσσερα χρόνια αποχωρισμού από τα παιδιά της, υπηρετώντας σε νησί 600 χλμ έφτασε στο μη περεταίρω. Έχοντας ξεπεράσει κάθε όριο απελπισίας, συμφώνησε με το σύζυγο να βγάλουν διαζύγιο και να προχωρήσει σε νέο προσχηματικό γάμο με γνωστό τους, (στρατιωτικό) που θα τους βοηθούσε (ως γνωστό σύζυγοι στρατιωτικών, δικαστικών και λοιπών "ειδικών" παίρνουν υποχρεωτικά απόσπαση κατά προτεραιότητα όλων των υπολοίπων ανεξαρτήτως κενών-πλεονασμάτων).
    Ως εκεί και ακόμη παραπέρα μπορεί να οδηγήσει η απόγνωση τελικά. Ευτυχώς, πέρσι στάθηκε τυχερή, πήρε την απόσπαση, και γλίτωσαν τα χειρότερα.

  3. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 25/08/2012 18:28:05

    Όπως έγραψε και πριν από 2-3 μέρες κάποιος κοινωνικός αυτοματιστής σε μία συνάδελφό σας, "αν δεν σου αρέσει να παραιτηθείς και να πας σε ιδιωτικό σχολείο". Τι ψάχνετε λοιπόν: όταν ο ίδιος ο λαός στρεφόμαστε με τόσο μίσος και φθόνο εναντίον αλλήλων, περιμένουμε ευαισθησία από τους πολιτικούς;

    • nestrom avatar
      nestrom @ Αυριανιστής 25/08/2012 22:52:38

      Εγώ ήμουν. Καλά εσύ το ξαναέλυσες το πρόβλημα. Φταίει ο "κονωνικός αυτοματισμός".

      Αν είσαι περισσότερο ευαίσθητος από μένα στείλε χρηματικό βοήθημα στη κυρία και άσε τα ηθικοπλαστικά.

      • ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΣ avatar
        ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΣ @ nestrom 25/08/2012 23:09:40

        ΚΟΙΝΗ Η ΤΥΧΗ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΑΟΡΑΤΟ....ΜΗΝ ΛΕΣ ΠΟΛΛΑ ΓΙΑΤΙ Η ΖΩΗ ΤΑ ΥΠΟΛΟΓΙΖΕΙ ΟΛΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΑΠΟΔΙΔΕΙ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ.

        • nestrom avatar
          nestrom @ ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΣ 25/08/2012 23:19:36

          Και εσύ που λες λιγότερα πρόλαβες να μου "ευχηθείς" μαύρο μέλλον.
          Χειρότερη από την κακία είναι η υποκρισία.

          • ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΣ avatar
            ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΣ @ nestrom 25/08/2012 23:29:39

            ΛΑΘΟΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ!!!!! ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΥΧΗ . ΥΠΟΜΝΗΣΗ ΕΙΝΑΙ.
            " ΜΗΔΕΝΙ ΣΥΜΦΟΡΑ ΟΝΕΙΔΗΣΕΙΣ, ΚΟΙΝΗ ΓΑΡ Η ΤΥΧΗ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΑΟΡΑΤΟ"
            ΕΛΕΓΑΝ ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ.
            Στείλε ΤΩΡΑ χρηματικό βοήθημα στη κυρία και άσε τα ηθικοπλαστικά μαθηματα που παραδιδεις σε αλλους.
            Καληνυχτα και ονειρα γλυκα

          • ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΣ avatar
            ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΣ @ nestrom 25/08/2012 23:40:58

            "Μηδενι συμφορα ονειδησεις, κοινη γαρ η τυχη και το μελλον αορατο".
            ΑΡΧΑΙΟ ΡΗΤΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΑΤΑΡΑ!!!!!!
            ΑΝΟΙΞΕ ΤΟ ΛΕΞΙΚΟ ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΚΥΡΙΕ ΠΑΝΤΟΓΩΣΤΑ

          • nestrom avatar
            nestrom @ ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΣ 26/08/2012 00:30:49

            Με "κόλλησες" στο τοίχο φίλε.
            Μια ώρα τώρα έκλαιγα που αποκαλύψες με μαεστρία ότι είμαι αγράμματος.
            Παρ'ολα αυτά, οι αγράμματοι δεν είναι και αυτοί "υπό τον θεό" όπως λες παρακάτω?

          • ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΣ avatar
            ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΣ @ nestrom 26/08/2012 00:43:49

            Για διαστρεβλωτης καλος εισαι!!! με το κομματι πληρωνεσαι ή με την προταση;

          • nestrom avatar
            nestrom @ ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΣ 26/08/2012 02:03:49

            Μεγάλη ιδέα έχεις για τον εαυτό σου. Σιγά μη πλήρωνε κανείς κάποιον για να σου πάει κόντρα.
            Δωρεάν το κάνω.

  4. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 25/08/2012 18:35:42

    Λύσεις που υπηρετούν την κοινωνική συνοχή (και την απλή λογική), πάντα υπάρχουν. ¨Η μπορουν να βρεθούν
    Αρκεί να ενδιαφερθούν οι αρμόδιοι. Συνήθως δεν ενδιαφέρονται γιατί "δεν είναι δικό τους πρόβλημα". Αλλά ο δημόσιος λειτουργός είναι εκεί, για να υπηρετεί τους άλλους - και αγνώστους. Όχι τους "ημετέρους".

  5. TopGunZ avatar
    TopGunZ 25/08/2012 19:12:31

    Οι νόμοι είναι για να αλλάζουν. Κανονικά σε τέτοιες περιπτώσεις πρέπει να υπάρχουν εισοδηματικά και κοινωνικά κριτήρια, μα πάνω από όλα κοινή λογική! Έχω ζήσει από κοντινούς μου ανθρώπους το συγκεκριμένο πρόβλημα, με μικρά παιδιά και παράλογες τοποθετήσεις. Επίσης, όταν λέω πως δεν είναι θέμα πολλών ΔΥ (άρα υποτιθέμενη λύση οι απολύσεις), άλλα τραγικών λαθών διαχείρισης του υπάρχοντος προσωπικού, συνεχίζουν μερικοί να επιμένουν στην ανθρωποφαγία.

  6. ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΣ avatar
    ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΣ 25/08/2012 19:12:56

    ΣΑΣ ΠΑΡΑΘΕΤΩ ΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ ΟΠΟΥ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗΚΕ Η ΕΠΙΣΤΟΛΗ. ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΣΑ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΤΩΝ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΤΙΛΗΦΘΕΙΤΕ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΤΟΥ ΔΙΧΑΣΜΟΥ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ. ΓΝΩΡΙΖΩ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΜΕ ΣΟΒΑΡΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΠΟΥ ΣΤΕΚΟΝΤΑΙ ΠΑΛΛΗΚΑΡΙΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ!!! ΛΙΓΗ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΔΕΝ ΒΛΑΠΤΕΙ.

    h**p://www.esos.gr/dimosia-ekpaidefsi/defterovathmia/item/29448-kraygi-apognosis-pros-ton-ypoyrgo-apo-tritekni-filologo-mi-apospasmeni/29448-kraygi-apognosis-pros-ton-ypoyrgo-apo-tritekni-filologo-mi-apospasmeni.html?start=20

  7. ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΣ avatar
    ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΣ 25/08/2012 19:18:58

    ΓΙΑ ΔΥΟ ΤΡΙΑ ΛΑΘΗ ΖΗΤΩ ΣΥΓΝΩΜΗ ΤΟ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΙΟ ΜΕ ΠΡΟΔΩΣΕ

  8. Κώστας τουρίστας. avatar
    Κώστας τουρίστας. 25/08/2012 19:22:30

    Μακάρι να εισακουστεί η εκπαιδευτικός, η οποία πρέπει να έχει μεγάλο πρόβλημα, όπως φαίνεται απο την επιστολή της.
    Πράγματι, όπως επισημαίνουν και άλλοι σχολιαστές, εκεί στο Υπουργείο, αλλά και στις κατα τόπους "περιφερειακές " ή στις τέως "Νομαρχιακές" Διευθύνσεις, νομίζεις βρε παιδί μου οτι οι "αρμόδιοι" μισούν τους συναδέλφους τους και αντί να τους βοηθούν, τους καταταλαιπωρούν.
    Και βέβαια, αυτοί οι "αρμόδιοι" ,είναι συνήθως οι διάφοροι που έχοντας το "μέσον" τοποθετήθηκαν εκεί, ή ενεργούν έτσι για κομματικούς λόγους.
    Εκφράζω την απέχθειά μου για το σύστημα αυτό και μακάρι η παρούσα Κυβέρνηση να δώσει την σωστή λύση.
    Δέν καταλαβαίνω, δέν υπήρχε έστω κάπου πιό κοντά στον τόπο της εκπαιδευτικού ένα σχολείο για να τοποθετηθεί; ΄Ασε που όπως γράφει η ίδια, στον τόπο της υπάρχουν κενά. Ελεος πιά με αυτές τις νοοτροπίες.
    Το ίδιο γίνεται και με τους φοιτητές, που τους στέλνουν να σπουδάσουν σε τελείως διαφορετικούς τόπους απο τον τόπο κατοικίας τους.

  9. ένας καλομαθημένος μπούλης avatar
    ένας καλομαθημένος μπούλης 25/08/2012 19:24:12

    Γράφει η εκπαιδευτικός:

    Η λύση του προβλήματος μας είναι απλή και κυρίως ΑΝΕΞΟΔΗ! Ζητάμε να μας δώσουν το δικαίωμα να πάρουμε απόσπαση φέτος να δουλέψουμε κοντά στα σπίτια μας.

    Ανέξοδα για εσάς, όχι για το υπουργείο που θα πρέπει να ασχοληθεί με το θέμα, και να στείλει κάποιον άλλον εκεί. Αλήθεια βρήκατε κανέναν συνάδελφο που να θέλει αμοιβαία μετάθεση, ώστε να το προτείνετε στο υπουργείο ή περιμένετε τα πάντα από τον Θεό; Θα επιθυμούσατε να προσφέρετε το μισθό σας για αυτό τον έναν χρόνο σε κάποιον άνεργο συνάδελφό σας για να πάει να διδάξει εκεί αντί για εσάς, ενόσω εσείς απολαμβάνετε τη θαλπωρή της εστίας σας; Αυτό θα ήταν μια πραγματικά απλή και ανέξοδη λύση, και όχι αυτή που προτείνατε εσείς.

    Εξάλλου γιατί να πάρετε απόσπαση από εκεί που σάς έστειλαν, ώστε να "είστε κοντά στα σπίτια σας"; α) εκεί δεν είναι Ελλάδα, δεν έχουν δικαίωμα για μη ντόπιες δασκάλες στο σχολείο τους; β) δεν γνωρίζατε πώς λειτουργεί το σύστημα πριν αποφασίσετε να γίνεται εκπαιδευτικός (ή να κάνετε σπίτι και παιδιά); Φυσικά και το γνωρίζατε, αλλά τώρα προσπαθείτε (ως άλλη μία "ξεχωριστή περίπτωση", από τις 10 εκατομμύρια της χώρας...) να παρακάμψετε το σύστημα γ) αποστολή του υπουργείου είναι πρωτευόντως να έχουν τα σχολεία (παιδιά) δασκάλους και δευτερευόντως οι εργαζόμενοι τα παιδιά τους δίπλα τους δ) αν το αίτημά σας είναι λογικό, γιατί να μην αποσπασθεί και ο ιατρός, λιμενικός, αστυφύλακας που υπηρετεί στο νησί σας, αν τυχαίνει να έχει 2 παιδιά και άνεργο/η σύζυγο; ε) αφού ο σύζυγός σας είναι πλέον άνεργος, γιατί δεν έρχεται μαζί με τα παιδιά να μείνει μαζί σας και πρέπει να πάτε εσείς μαζί του; Με τον τρόπο αυτό και θα είστε μαζί σαν ευτυχισμένη (πλην πτωχή) οικογένεια, αλλά και ενοικιάζοντας πιθανόν το σπίτι στον τόπο καταγωγή σας θα αυξήσετε το οικογενειακό σας εισόδημα. Αν ο σύζυγός σας βρει δε και δουλειά εκεί, μπορείτε να ζητήσετε να παραμείνετε μόνιμα στο νησί των Δωδεκανήσων. Νέους κατοίκους (και μάλιστα με παιδιά) σίγουρα χρειάζεται η περιοχή. Γιατί όχι εσείς; Μπορεί να σας αρέσει καλύτερα μακροπρόθεσμα...

    Η έκκλησή σας ηχεί στα αυτιά μου ως συνήθης κλάψα καλομαθημένου (έως μαμόθρεφτου), αλλά χωρίς πρωτοβουλίες και χωρίς διάθεση για αλλαγές πολίτη, που περιμένει από το κράτος πατερούλη να του λύσει τα επαγγελματικά, οικογενειακά και όποια άλλα προβλήματα.

    • nestrom avatar
      nestrom @ ένας καλομαθημένος μπούλης 25/08/2012 22:55:05

      Φίλε, τα είπες όλα.

  10. Κώστας ο Μακεδόνας avatar
    Κώστας ο Μακεδόνας 25/08/2012 21:19:31

    ......Μου θύμισε την περίπτωση της δικής μου ταλαιπωρίας το 1998 .Το ΚΥΣΠΕ απόρριψε την αίτησή μου απόσπασης να μεταβώ εγώ στην Ρόδο με δυο ανήλικα μωρούλια μιας και είχα τα μόρια .Δυστυχώς το ΚΥΣΠΕ με απέρριψε δύο φορές καίτοι Δακίτης συνδικαλιστής .Σε κάποιους από τότε ήμουν ο ταύρος .Να τα βλέπετε αυτά κύριοι αιρετοί και να προσπαθείτε με γνώμονα τις κοινωνικές ανάγκες των συμπολιτών μας και όχι με το αν σας ψηφίσαμε .Κυρία μου εύχομαι το αίτημά σας να ικανοποιηθεί και να γυρίσετε στην οικογένειά σας .Παραλείψεις και στρεβλώσεις κατά το δοκούν δεν μπορούν να ταλαιπωρούν οικογένειες εν έτη 2012 και με μνημόνια στις πλάτες .Με κάτι τέτοια η ύφεση θα πάει στο 7% .Συντεχνίες και συμπαιγνίες .

  11. Δικερως avatar
    Δικερως 25/08/2012 21:25:12

    Ok,η κυρια εξαιρειται.Εξ'αλλου εγραψε κι επιστολη.
    Το ξαδερφακι μου,που ειναι και πιο παλιος,κι αναγκαστηκε να μενει σε τροχοσπιτο τι ειναι?
    Αυτος εσφιξε τα δοντια,δεν εγραψε καμμια επιστολη και για ευχαριστω τον εστειλαν απο το Μεγα Δερειο στα Αρβανιτοχωρια.
    Δεν κλαιγεται ομως...
    Δεν ειναι καριεριστας...
    Πληρωνει με το αιμα του τον εθνικο πονο.
    Δινει και θα παρει...
    Τον ευχαριστω για το κουραγιο του και ευχομαι να διδασκε τα παιδια μου.

  12. irida avatar
    irida 25/08/2012 21:31:47

    Σκέψου κράτος! Να απευθύνεται ένας πολίτης, όποιος και να ναι, στον πρωθυπουργό και να εκλιπαρεί για βοήθεια!!!
    Κατάντια!!
    Η εκπαίδευση χρειάζεται αλλαγές.
    Το πρώτο που πρέπει να γίνει, για όλους τους χώρους, είναι να επιστρέψουν οι επαγγελματίες συνδικαλιστές στις θέσεις τους. Σε όλα τα επαγγέλματα. Ας γίνει αλλαγή σε αυτό. Ιδιαίτερα σήμερα που δεν εκφράζουν κανένα. Αυτό θα ναι η αρχή επίλυσης πολλών προβλημάτων στη χώρα. Συνδικαλιστής θες να σαι; Να είσαι. Δε θα κατέχεις ούτε διευθυντικές θέσεις ούτε θα είσαι εκτός υπηρεσίας. Όποιας υπηρεσίας. Να δούμε μετά. Μια τομή απαραίτητη.
    Η εκπαίδευση δεν είναι μόνο τα βιβλία, η θέρμανση, τα συσσίτια.....είναι πολλά πράγματα. Ο εκπαιδευτικός, ο μαθητής, ο γονιός κι η πολιτεία συμμετέχουν στην εκπαιδευτική διαδικασία. Κι όλοι είναι πελαγωμένοι για πολλούς και διάφορους λόγους. Οψόμεθα.

    • Κβάντα avatar
      Κβάντα @ irida 25/08/2012 22:09:03

      "Η εκπαίδευση χρειάζεται αλλαγές."
      Πολύ σωστά.

      "Η εκπαίδευση δεν είναι μόνο τα βιβλία,..."
      Πολύ σωστά. Το συζητήσαμε χθές και στο άρθρο του κ. Δαναού. Θετικό το ό,τι τα βιβλία θα είναι στην ώρα τους στα σχολεία. Με τα υπόλοιπα τί γίνεται;

      Κυκλοφόρησε στο διαδίκτυο πριν περίπου μία ώρα η εξής είδηση:
      "Η αύξηση των ωρών διδασκαλίας των εκπαιδευτικών ενδέχεται να εφαρμοστεί από τη φετινή σχολική χρονιά, δηλώνει σε συνέντευξη στην Καθημερινή της Κυριακής ο υπουργός Παιδείας Κωνσταντίνος Αρβανιτόπουλος."
      Όσοι έχουν σχέση με την εκπαίδευση γνωρίζουν ότι ο προγραμματισμός είναι το Α και το Ω. Δύο βδομάδες πριν ξεκινήσει η καινούργια σχολική χρονιά...

      • irida avatar
        irida @ Κβάντα 26/08/2012 10:41:25

        Δε διαφωνούμε για τον προγραμματισμό.Είναι απαραίτητος στην εκπαίδευση κι όχι μόνο. Αλλά πες μου ποιός ποτέ προγραμμάτισε σε τούτη τη χώρα; Θυμάμαι πως όταν αναλάμβανε ο ένας υπουργός άλλαζε τα του προηγούμενου ακόμα κι αν βρίσκονταν στο ίδιο κόμμα στην ίδια κυβέρνηση!!!! Ο παραλογισμός σε όλο του το μεγαλείο. Ο καθένας με τη σκέψη του, την κρίση του, τη λογική του. Εντελώς. Φτάσαμε δε στο σημείο να υπερψηφιστεί ένας νόμος, της Διαμαντοπούλου(άσχετα με το αν ήταν σωστός ή λάθος) κι ήρθε ένας άλλος, εξωκοινοβουλευτικός, να τον στείλει στο καλάθι. Τι να λέμε τώρα; Όσο για το ωράριο; Δε θα λύσει κανένα πρόβλημα αντίθετα θα δημιουργήσει πιο πολλά. Κι άμα εφαρμοστεί κι άρπα κόλλα, άστα να πάνε. Γενικά όλα θέλουν ξήλωμα και στήσιμο από την αρχή. Με σταθερό πλαίσιο. Το μόνο που δουλεύει αξιοκρατικά στην εκπαίδευση είναι οι μεταθέσεις που γίνονται με μόρια. Αν κι εκεί υπήρξαν ατασθαλίες που όμως εν μια νυκτί(ξέρω περίπτωση προσώπου που εργάζονταν σε υπουργό, παρακαλώ) τη μαζέψανε και δεν πέρασε σαν "λάθος".
        Προβλέπω εκρηκτικό χειμώνα στην παιδεία. Όχι για το ωράριο, αυτό είναι το λιγότερο, πιθανόν, αλλά για όλα τα λοιπά προβλήματα που όλοι πάνε να κρύψουν κάτω από το χαλί,που δε χωράει άλλα κι η βρωμιά φαίνεται πια.
        Το τραγικό στη χώρα είναι που όλοι βλέπουν την αλήθεια, εξακολουθούν όμως να την αγνοούν. Σε όλα τα επίπεδα της ζωής μας.

  13. panos avatar
    panos 25/08/2012 21:35:45

    Εδω χρειαζεται μια επιτροπη που να εξεταζει ολα αυτα τα ζητηματα γιατι πανω απο ολα ειναι η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ και πιστευω και μακαρι να τα δουν ολα αυτα. Οι νομοι ειναι για να αλλαζουν ειδικα σε τετοιες περιπτωσεις, και φιλε tasos αυτες οι περιπτωσεις δεν ειναι για σχολιασμο εκμεταλευσης κοινωνικων ομαδων.

  14. ΘΟΔΩΡΟΣ Κ avatar
    ΘΟΔΩΡΟΣ Κ 25/08/2012 22:22:42

    Τελικά ο TasosC είχε δίκιο αφού- αν και λόγω ΣΚ υπάρχουν λίγα σχόλια- εμφανίστηκαν όπως πρόβλεψε τα γνωστά και οι γνωστοί.
    Εγώ προσωπικά εύχομαι από καρδιάς στην κυρία να βρει σύντομα λύση στο πρόβλημά της και να ενωθεί η οικογένεια ξανά.
    Εάν δεν καταλάβουμε πόσο μεγάλο είναι το πρόβλημα των νέων οικογενειών, της υπογεννητικότητας, ως συνέπεια των οικονομικών προβλημάτων και της πληθυσμιακής γήρανσης της χώρας μας, στην επόμενη δεκαετία θα μετράμε άλλο ένα εκατομμύριο μείον από Έλληνες αλλά πιθανά δύο εκατομμύρια συν από όλες τις φυλές του Ισραήλ.
    Η φύση απεχθάνεται τα κενά.
    Δεν θα είναι μάλιστα παράξενο να έχουμε και στην Αθήνα διαδηλώσεις, όχι όμως από Πακιστανούς όπως προχθές, αλλά από Ελληνόφωνους (έτσι θα ονομάζονται τότε οι Έλληνες για λόγους τακτ), που θα ζητάνε αυτοί τα δικαιώματά τους .

  15. Aφροδίτη avatar
    Aφροδίτη 25/08/2012 22:57:40

    Αντιλαμβάνομαι απολύτως τον πόνο και την απόγνωση της νεαρής μάνας και εκπαιδευτικού, που διορίστηκε στην άλλη άκρη της χώρας από το σπίτι της και ζητάει το αυτονόητο! Να προστατεύσει η πολιτεία το θεσμό της οικογένειας και να μην γίνεται η εργασία αιτία να χωρίζουν παιδιά από τον ένα γονιό, χώρια που εδώ υπάρχει και ζήτημα βιοπορισμού! Αυτό η πολιτεία έπρεπε να το φροντίζει κατά τους διορισμούς , τοποθετώντας τον εκπαιδευτικό στην περιφέρεια της επιλογής του, σεβόμενη τη σειρά προτίμησης του ενδιαφερομένου.

    Για τη συγκεκριμένη εκπαιδευτικό προξενεί εντύπωση, πώς δεν τη διόρισε σε μία από τις δεκάδες κενές θέσεις της ειδικότητάς της που η ίδια ισχυρίζεται πως υπάρχουν στην περιοχή της. Και σίγουρα η κάλυψη «καλών» θέσεων από αναπληρωτές, είναι κάτι που συμβαίνει γιατί έτσι γίνονται ορισμένα από τα παράλογα ρουσφέτια! Επειδή λοιπόν, δεν διευκρινίζεται στην επιστολή-έκκληση εάν διορίστηκε κανονικά και ρίχθηκε στα Δωδεκάνησα ή εάν ζήτησε κατ’ εξαίρεση διορισμό σε δυσπρόσιτη περιφέρεια, εγώ θα τολμήσω να το βάλω ως ζήτημα, διότι ηθικά επιβάλλεται.

    Η Πατρίδα μας είναι ένα αρχιπέλαγος και πολλά νησιά των λεγόμενων άγονων γραμμών θεωρούνται αντικειμενικά δυσπρόσιτα, όπως και κάποια σχολεία της παραμεθορίου, οπότε για να μπορέσει να λειτουργήσει τα εκεί σχολεία δίνει το δικαίωμα οικιοθελούς μετάβασης σε αυτά. Οι εκπαιδευτικοί που θα επιλέξουν να εξαιρεθούν της κανονικής λίστας των διορισθέντων, αποδέχονται και τον όρο της πολιτείας να μείνουν εκεί για ένα εύλογο χρονικό διάστημα. Και αυτός ο όρος θεωρώ πως είναι απολύτως λογικός. Κάποιοι και δυστυχώς οι περισσότεροι διαλέγουν αυτόν το δρόμο επιτάχυνσης του διορισμού τους και στη συνέχεια ο μπάρμπας από την Κορώνη φροντίζει για τα περεταίρω! Δηλαδή να πάρει απόσπαση «για το συμφέρον της υπηρεσίας» άμα τη ορκωμοσία του και να μην ξαναδεί το νησί ή την παραμεθόριο έως την πρώτη του μετάθεση! Σε πολλά νησιά δεν έχουν προλάβει οι υπηρετούντες, συνήθως αυτοί είναι οι μη βυσματούχοι ή οι ντόπιοι , να γνωριστούν με το νεοδιοριζόμενο συνάδελφο, που πήγε για να φύγει! Το «συμφέρον της υπηρεσίας» τους τακτοποίησε στο σπίτι τους.

    Θα ήταν καλό, για λόγους ηθικής τάξης να μας πει η επιστολογράφος σε ποιά από τις δύο κατηγορίες ανήκει, διότι έτσι το δίκιο της θα ή μεγεθυνθεί ή θα περιοριστεί. Είναι κομβικό σημείο για να μπορούμε να αποδώσουμε τα του Καίσαρος τω Καίσαρι!

  16. ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΣ avatar
    ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΣ 25/08/2012 23:22:12

    ΚΑΠΟΙΟΙ ΓΡΑΦΕΤΕ ΕΔΩ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΡΙΞΕΤΕ ΛΑΣΠΗ ΚΑΙ ΧΟΛΗ.
    ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΗ ΒΡΕΘΕΙΤΕ ΣΕ ΔΥΣΚΟΛΗ ΘΕΣΗ ΠΟΤΕ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΥΓΕΙΑΣ....ΓΙΑΤΙ ΜΟΝΟ ΤΟΤΕ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΠΟΣΑ ΑΠΙΔΙΑ ΠΙΑΝΕΙ Ο ΣΑΚΚΟΣ....ΤΟΤΕ ΘΑ ΠΑΡΑΚΑΛΑΤΕ ΘΕΟΥΣ ΚΑΙ ΔΑΙΜΟΝΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΩΤΗΡΙΑ ΣΑΣ. ΤΟΤΕ ΘΑ ΕΧΕΤΕ ΔΙΚΙΟ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΚΑΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΟΛΟΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΑΣ. ΑΛΛΑ ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ ΚΑΙ ΜΙΑ ΠΑΡΟΙΜΙΑ ΔΕΚΑ ΞΥΛΙΕΣ ΣΕ ΞΕΝΟ ΠΙΣΙΝΟ ΔΕΝ ΠΟΝΑΝΕ.
    ΥΓ. Η ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΑΘΕΛΑ ΤΗΣ ΕΓΙΝΕ ΣΤΟΧΟΣ ΚΑΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΕΡΙΟΧΟΜΕΝΟΥ, ΔΟΙΤΙ ΕΙΧΕ ΤΟ ΘΑΡΡΟΣ ΤΗΣ ΓΝΩΜΗΣ ΤΗΣ. ΑΛΗΘΕΙΑ ΟΛΟΙ ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΑΔΕΚΑΣΤΟΙ ΚΑΙ ΑΔΙΑΦΘΟΡΟΙ ΕΧΕΤΕ ΓΝΩΣΗ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ;; ΤΗΣ ΙΑΤΡΙΚΗΣ;;;

    • Δικερως avatar
      Δικερως @ ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΣ 25/08/2012 23:27:03

      "ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΗ ΒΡΕΘΕΙΤΕ ΣΕ ΔΥΣΚΟΛΗ ΘΕΣΗ ΠΟΤΕ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΥΓΕΙΑΣ….ΓΙΑΤΙ ΜΟΝΟ ΤΟΤΕ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΠΟΣΑ ΑΠΙΔΙΑ ΠΙΑΝΕΙ Ο ΣΑΚΚΟΣ…."
      Οκ,τους νικησες ολους.
      Εαν ειναι βαρια αρρωστη η κοπελα,ολη η Ελλαδα παει πασο...

      • ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΣ avatar
        ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΣ @ Δικερως 25/08/2012 23:34:11

        Ουδεν σχολιο, παρα μαθε να διαβαζεις σωστα. Δεν γνωριζεις μαλλον τη σημαινει ΥΓΕΙΑ. Ολοι ειμαστε κατω απο τον ιδιο θεο και ο ηλιος και ανατελλει για ολους.

      • argy avatar
        argy @ Δικερως 30/08/2012 13:27:49

        ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΜΗΝ ΜΙΛΑΕΙ...ΓΑΙΤΙ ΟΛΟΙ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ! ΣΕ ΕΝΑ ΚΡΑΤΟΣ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΛΕΓΕΤΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΔΕΝ ΧΩΡΑΝΕ! ΕΧΕΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ Ο ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΑΛΛΟΙ...ΔΙΟΡΙΖΟΝΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΣΕΠ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΟΥΤΕ ΩΡΑ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΤΟΥΣ!!!!!!!!!!!!ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΔΕΝ ΚΟΛΛΑΕΙ ΝΟΜΟΣ.........ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ ΝΟΜΟΙ!!! ΛΙΓΟ ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΘΑ ΦΑΓΩΘΟΥΜΕ!!!!

  17. Δικερως avatar
    Δικερως 25/08/2012 23:53:36

    Κεροσκοπε,θες να μας πεις πως προκειται για την ιδια?
    Για να δουμε:
    "Κύριε υπουργέ
    Ονομάζομαι (είναι στη διάθεση του υπουργού το όνομα της εκπαιδευτικού) και είμαι φιλόλογος από τη Λάρισα. Η οργανική μου θέση είναι στο Γυμνάσιο Ελάτειας του νομού Φθιώτιδας, 200 περίπου χιλιόμετρα από τον τόπο κατοικίας μου.Έχω τρία παιδιά (τρίδυμα) 11 ετών και το ένα από τα αυτά, ο γιος μου, πάσχει από μια σοβαρή νόσο των νεφρών με ποσοστό αναπηρίας 80%.
    Ως εκ τούτου θα πρέπει να βρίσκομαι συνεχώς κοντά του για καθημερινές ιατρικές εξετάσεις, ειδική διατροφική επίβλεψη καθώς και για υλική και ψυχολογική υποστήριξη. Το πρόβλημα είναι ότι δεν έχω πάρει απόσπαση. Έχω κάνει βέβαια αίτηση για επανεξέταση. Αν δεν πάρω απόσπαση στη Λάρισα πώς μπορώ να ανταπεξέλθω στις υποχρεώσεις μου τη στιγμή που δεν υπάρχει δυνατότητα να φροντίσει κάποιος άλλος το παιδί; Ο σύζυγος εργάζεται στη Λάρισα στον ιδιωτικό τομέα εδώ και 15 χρόνια με αρκετές ώρες απασχόλησης. Συνεπώς είναι αδύνατη μια μετακόμιση για όλη την οικογένεια. Επίσης οι γονείς μου είναι ηλικιωμένοι και με προβλήματα υγείας ( ο πατέρας μου είναι ανάπηρος και τον φροντίζει η μητέρα μου χωρίς να έχει τη δυνατότητα να ασχοληθεί με τα παιδιά μου)"
    ΕΙΣΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΩΣ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ?
    Γιατι σ'αυτην την περιπτωση το προβλημα το'χει η αναρτηση του Antinews.
    Στην αλλη περιπτωση εχεις πεσει διανα με το nick σου...

    • ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΣ avatar
      ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΣ @ Δικερως 26/08/2012 00:10:44

      1)ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ....ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΣ.
      2) ΜΗΝ ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΝΕΙΣ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ. ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΕΑΝ ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ Η ΙΔΙΑ Η ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΤΗΣ;;; ΔΗΛΑΔΗ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΣΤΟΝ ΚΑΙΑΔΑ;;; ΔΕΝ ΤΟ ΝΟΜΙΖΩ...
      3) ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΤΗΝ ΕΓΚΥΚΛΙΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΠΟΣΠΑΣΕΙΣ
      4) ΔΕΝ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΩ ΤΟ ΘΕΜΑ...ΜΙΛΩ ΓΕΝΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ..... ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΠΩΣ ΜΕ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΔΕΝ ΠΑΙΖΟΥΜΕ.....(ΓΙΑΤΙ ΟΤΑΝ ΚΤΥΠΗΣΗ ΤΟ ΚΑΜΠΑΝΑΚΙ.....ΤΟΤΕ....ΑΣΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΑ)
      6)ΣΙΓΟΥΡΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΟ ΔΙΑΦΕΡΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ ΝΟΜΙΖΩ ,ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΓΚΕΙΤΑΙ ΕΚΕΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ
      5)ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΕΓΙΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΤΟΣ. ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΔΥΣΕΠΙΛΗΤΑ, ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΜΕ ΝΑ ΤΑ ΛΥΣΣΟΥΜΕ ΕΔΩ ΚΑΙ ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΣΥΖΗΤΟΥΣΑΜΕ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΟΤΙ ΟΤΑΝ ΠΟΝΑΕΙ ΤΟ ΔΑΧΤΥΛΟ ΔΕΝ ΚΟΒΕΙΣ ΤΟ ΧΕΡΙ..........

      • Δικερως avatar
        Δικερως @ ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΣ 26/08/2012 00:20:26

        Οκ,ικανοποιητικη διευκρινιση.
        Το θεμα το εξειδικευσες εσυ μιλωντας για την υγεια μιας
        εκπαιδευτικου απο αλλη αναρτηση!
        Επισης,η Παιδεια δεν εχει ποτε προβλημα.
        Τα συστηματα παροχης Παιδειας και οι ανθρωποι που τα υλοποιουν εχουν.
        Τελος,ενιοτε το δαχτυλο ποναει λογω γαγγραινας, και
        τοτε προτεινεται o ακρωτηριασμος του παραυτα.

  18. ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΣ avatar
    ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΣ 26/08/2012 00:34:05

    μονο εαν εργαστεις σε σχολειο θα καταλαβεις τα προβληματα. μην γινομαστε ολοι ειδημονες οπως η δημοσιογραφοι.
    @@Τελος,ενιοτε το δαχτυλο ποναει λογω γαγγραινας, και
    τοτε προτεινεται o ακρωτηριασμος του παραυτα.@@
    μην γινεσαι ισοπεδωτικος, υπαρχουν και αλλες λυσεις....

  19. Δικερως avatar
    Δικερως 26/08/2012 00:42:39

    Ξερεις,απ'οτι γνωριζω το 98% των Ελληνων δουλεψαν για τουλαχιστον 12 χρονια σε καποιο σχολειο.
    Αρα εχουν δικαιωμα κριτικης και χωρις να ειναι δημοσιογραφοι.
    Τεσπα,νομιζω πως ο χωροχρονος ειναι περιορισμενος και το θεμα ανεξαντλητο.
    Οσον αφορα στις αλλες λυσεις περιοριζονται στην εξης μια:αργος και επωδυνος θανατος.
    Αυτο δεν ζουμε αλλωστε?

    • ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΣ avatar
      ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΣ @ Δικερως 26/08/2012 00:45:46

      αλλο μαθητης αλλο καθηγητης /δασκαλος

  20. Δικερως avatar
    Δικερως 26/08/2012 00:53:21

    Ακριβως!Ο καθηγητης /δασκαλος πληρωνεται για την δουλεια του αμεσα.
    Ο μαθητης πληρωνεται για την δουλεια του στο μελλον.
    Εαν ο καθηγητης ειναι αγυρτης θα συνεχισει να πληρωνεται.
    Εαν ο μαθητης ειναι στουρνος θα συνεχισει να πληρωνει σ'ολη του την ζωη...

  21. kinezos avatar
    kinezos 26/08/2012 06:22:17

    Ενταξει ρε παιδια. Ειναι ζορι χοντρο η ξενιτια, ειτε προκειται για καποιες 100δες χιλιομετρα εντος συνορων ειτε προκειται για μερικες 1000δες μιλια εκτος. Ειδικα δε, οταν αυτη η ξενιτια δεν εχει και οινομικο αντικρυσμα. Βεβαια ειναι σε ολους γνωστο οτι τετοιες μεταθεσεις, καποιο οφελος ή μαλλον κινητρο εχουν, πχ. σε εκπαιδευτικους αποφερουν διπλα μορια και γρηγορη μεταθεση κοντα στη μονιμη κατοικια τους. Αλλα οπως και να το κανουμε, ειναι ζορι.
    Απο την αλλη, εχω μια απορια. Πως τη βγαζει μια οικογενεια (της κυριας εκπαιδευτικου) με 680 ευρω το μηνα με 2 παιδια και 2 σπιτια? ποσα δανεικα πλεον? και στη τελικη, γιατι μεχρι η πολιτεια να ευαισθητοποιηθει, η κυρια δεν παιρνει την οικογενεια της κοντα της ωστε να γλυτωσουν το ενα απο τα δυο σπιτια και ας ψαξει ο ανεργος συζυγος της δουλεια σε εκεινο το μερος. Οτι ναναι. Στα χωραφια αν ειναι αναγκη. Για να μην το κανει λοιπον, ειτε υπαρχει αρκετο ρευστο στην ακρη ωστε να συντηρειται η οικογενεια σε αυτες τις συνθηκες, ειτε ο συζυγος ειναι καριεριστας (ενδεχομενως καλα πληρωμενος οσο εργαζοταν) του ιδιωτικου τομεα οποτε προσβλεπει σε μια προσληψη στο αντικειμενο του που μπορει να γινει μονο εκει που βρισκεται (ενδεχομενως στην Αθηνα). Ελπιζω ειλικρινα οι ανθρωποι να τα πανε καλα, γιατι ξαναλεω οτι η ξενιτια (που τη ζω στο πετσι μου) ειναι αγριο πραγμα.

  22. Στριφτόμπολας avatar
    Στριφτόμπολας 26/08/2012 10:09:04

    Αυτή η διετία υποχρεωτικής παραμονής νομίζω υπάρχει για να μην φεύγουν κατευθείαν όλοι οι διοριζόμενοι για όπου τους βολεύει. Θάπρεπε να υπάρχουν εξαιρέσεις, αλλά αν αρχίσουν οι εξαιρέσεις στην Ελλάδα τις περισσότερες φορές χάνουμε την μπάλα. Για να θυμηθώ μια παλιότερη ιστορία, αν παίρνεις μεταγραφή ως σχιζοφρενής τότε όλοι βρίσκουν μια βεβαίωση ότι είναι σχιζοφρενείς.

  23. panas avatar
    panas 26/08/2012 11:16:17

    Ένα ερώτημα παραμένει για εμένα αναπάντητο. Πως περιμένει η κοινωνία να ανταποκριθεί ένας εκπαιδευτικός στο έργο του, όταν βρίσκεται μακριά από το σπίτι του για αρκετά χρόνια με ένα μισθό πείνας; Αυτοί οι εκπαιδευτικοί δέχτηκαν τις ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ποσοστιαίες μειώσεις σε σχέση με όλους τους υπόλοιπους ΔΥ…
    Αυτοί οι εκπαιδευτικοί –πλην πολύ ελαχίστων εξαιρέσεων- έχουν διοριστεί με το σπαθί τους και όχι με ρουσφέτι μέσα από σκληρό ανταγωνισμό και τεράστια προσπάθεια. Και το πελατειακό σύστημα αυτό δεν το αποδέχεται. Tο τιμωρεί.
    Η κοινωνία ως εργοδότης μέσω των εκπροσώπων της θα εισπράξει και το τίμημα, γαιτί με ή χωρίς αξιολόγηση λίγοι εκπαιδευτικοί θα έχουν το ψυχικό και ηθικό σθένος να παραμείνουν ανεπηρέατοι από την εξαθλίωση που βιώνουν. Η παραπάνω εκπαιδευτικός θα δεχόταν πιο εύκολα να παραμείνει για ένα διάστημα μακριά από το σπίτι της με τα παιδιά της, αν γνώριζε πως με τον μισθό της δεν θα ήταν παράδειγμα προς απόφυγη -λόγω φτώχειας- στην τοπική κοπινωνία που διδάσκει...
    Οι εκπρόσωποι της κοινωνίας , βέβαια, στέλνουν τα παιδιά τους σε ιδιωτικά σχολεία και έχουν άλλου είδους προβλήματα…

    ΥΓ. Να σημειώσω ακόμη πως οι παλαιοί βολεμένεοι εκπαιδευτικοί με ιδιαίτερα και διασυνδέσεις έχουν δεχτεί πολύ λίγες μειώσεις, ενώ οι νεότεροι -όχι απαραίτητα ηλικιακά- πληρώνουν μεγάλο μέρος του λογαριασμού που αφήνουν οι παλαιότεροι...

  24. ΓΕΩΜΕΤΡΗΣ avatar
    ΓΕΩΜΕΤΡΗΣ 26/08/2012 11:21:58

    Δυστυχώς αυτά που περνά η κυρία συνάδελφος και όσα άλλα περνάνε όλοι οι Έλληνες νομίζω ότι έχουν ως κοινό χαρακτηριστικό τον τρόπο με τον οποίο μας αντιμετωπίζει (όλους τους Έλληνες) το κράτος μας(;) (όχι η πατρίδα μας).
    Ο τρόπος αυτός είναι με λίγα λόγια ο εξής:
    Λέει το "ελληνικό κράτος": "Όχι μόνο θα σε βάλω να πεινάσεις, να φτωχύνεις, να στραγγίξεις αλλά και όπου αλλού δεν μπορώ να σου πάρω λεφτά και περιουσία, θα σε κυνηγήσω, θα σε δείρω, θα σε τρομοκρατήσω, θα σου κάνω κάθε άλλη πλευρά της ζωής σου κόλαση".
    Έτσι το ζευγάρι χωρίζεται και πρέπει να συντηρούν δύο σπίτια, οι ιδιωτικοί υπάλληλοι δεν έχουν θέση στους δημοτικούς παιδικούς σταθμούς για τα παιδιά τους και πρέπει να πληρώνουν στους ιδιωτικούς, για να έχεις την υγεία σου θα πρέπει απλά να μην αρρωστήσεις γιατί αν αρρωστήσεις θα σε φάει η αγωνία πόσο θα σου στοιχίσει αυτή η αρρώστια κλπ.
    Εϊναι σαν ένας "πατέρας" που όχι μόνο αφήνει τα παιδιά του νηστικά αλλά τα δέρνει και από πάνω για να τα βλέπει να κλαίνε. Η στάση αυτή του "ελληνικού" κράτους είναι η ίδια για όλους μας είτε είμαστε δημόσιοι υπάλληλοι είτε όχι.

    • Δικερως avatar
      Δικερως @ ΓΕΩΜΕΤΡΗΣ 26/08/2012 23:47:26

      Εαν πιστευεις πραγματικα,πως η Πατριδα μου: “Όχι μόνο θα σε βάλει να πεινάσεις, να φτωχύνεις, να στραγγίξεις αλλά και όπου αλλού δεν μπορεί να σου πάρει λεφτά και περιουσία, θα σε κυνηγήσει, θα σε δείρει, θα σε τρομοκρατήσει, θα σου κάνει κάθε άλλη πλευρά της ζωής σου κόλαση”,
      ΤΟΤΕ ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΤΗΝ ΔΙΑΛΕΞΕΣ ΓΙΑ ΕΡΓΟΔΟΤΗ ΣΟΥ.
      Η Πατριδα μου ειμαστε ολοι εμεις,οι προγονοι μας και τα παιδια μας.
      Το Κρατος ειναι το συμβολαιο που υπογραφουμε καθημερινα με τον εαυτο και τους συμπολιτες μας.
      Εσυ,χωρις αμετροεπεια,ισως θα'πρεπε να αναλογιστεις,γιατι μισεις και βριζεις και τα δυο.

      • ΓΕΩΜΕΤΡΗΣ avatar
        ΓΕΩΜΕΤΡΗΣ @ Δικερως 27/08/2012 02:14:33

        Δεν κατάλαβες τι λέω.
        Πατρίδα είμαστε το χώμα μας, όλοι οι ζωντανοί και όλοι οι νεκροί πρόγονοί μας αλλά και οι μελλοντικές γενιές Ελλήνων. Όλα αυτά είναι ιερά και θα είναι πάντα ιερά.
        Κράτος, αγαπητέ, είναι ένας σχηματισμός Ισχύος. Το κράτος στην Πατρίδα μας είναι τόσο ΕΛΛΗΝΙΚΟ όσο φροντίζει για τους ΕΛΛΗΝΕΣ. Βαθμολόγησε και αξιολόγησε τη φροντίδα αυτή και δώσε τον ανάλογο βαθμό ΕΛΛΗΝΙΚΟΤΗΤΑΣ στο κράτος.
        Ξεκόλα από το ότι πληρώνομαι από το κράτος. Πληρώνομαι για να διδάσκω τα παιδιά της ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΜΑΣ. Αυτό δα έλειπε, να μην πλήρωνε το κράτος για τη μόρφωση των Ελληνόπουλων!! Τι θα έλεγες τότε; Αυτό την τελευταία φορά που συνέβη ήταν επί Τουρκοκρατίας.
        Δεν μισώ/βρίζω και τα δύο. Κατηγορώ το κράτος που κυβερνά τους Έλληνες. Αν θεωρείς ότι το παράδειγμα του πατέρα που αφήνει νηστικά τα παιδιά του (άνεργα ή με αστείους μισθούς) και από πάνω τα δέρνει είναι λάθος, είναι δικαίωμά σου. Είπες τη γνώμη σου, σου απαντώ/διευκρινίζω τι εννοούσα. Τελειώσαμε.

        • Δικερως avatar
          Δικερως @ ΓΕΩΜΕΤΡΗΣ 27/08/2012 23:43:22

          Μπα,δεν το βλεπω να τελειωσαμε.
          "Αυτό δα έλειπε, να μην πλήρωνε το κράτος για τη μόρφωση των Ελληνόπουλων!!"
          Εχεις δικιο σ'αυτο.
          Απλα θα μπορουσε να μην πληρωνε εσενα για την
          μορφωση των Ελληνοπουλων.
          Ειπα την γνωμη μου.Τωρα τελειωσαμε.

  25. anonymous avatar
    anonymous 26/08/2012 14:18:30

    Η ρύθμιση αυτή υπάρχει διότι κανείς δε θέλει να υπηρετήσει στην επαρχία και διότι τα σχολεία της επαρχίας θα υποστελεχώνονταν χωρίς αυτή τη ρύθμιση.
    Ο νόμος πρέπει να βελτιωθεί κατά τη γνώμη μου ως προς τούτο:
    1) Να μην ισχύει στις περιπτώσεις που ο εκπαιδευτικός δέχεται να υπηρετήσει σε άλλη επαρχία ή μειονεκτική περιοχή.
    2) Στις περιπτώσεις των κενών να επιτρέπεται κάποια εξαίρεση. Σε αυτή την περίπτωση η εξαίρεση να μην ισχύει για τις περιοχές Αθήνα-Θεσσαλονίκη.

  26. Εύμηλος avatar
    Εύμηλος 27/08/2012 10:49:09

    Η περίπτωση της εκπαιδευτικού που διαβάζουμε δεν είναι η μόνη κι ούτε θα είναι εφόσον το σύστημα παραγωγής και διορισμού των εκπαιδευτικών είναι αυτό που είναι από την ώρα που ετοιμάζεται κανείς για την τριτοβάμια εκπαίδευση ώσπου τελειώνει τις σπουδές και πάει στον ακατονόμαστο ΑΣΕΠ. Πρόκειται για σύστημα ανακόλουθο, οπισθοδρομικό, διάτρητο, ανορθολογικό, αντιεκπαιδευτικό εν ολίγοις κάκιστο κι αποτυχημένο.
    Με ευθύνη της Πολιτείας προς χάριν του λαϊκισμού και του πελατειακού κράτους έχουν γεμίσει οι καθηγητικές λεγόμενες σχολές κι οι διδασκαλικές με παρκαρισμένους αγράμματους.
    Θα έπρεπε καταρχήν όσοι θέλουν να γίνουν εκπαιδευτικοί (όλων των βαθμίδων νηπιαγωγοί, δάσκαλοι, καθηγητές όλων των ειδικοτήτων ΜΕ) στις σπουδές τους να παρακολουθούν συστηματικά και με επιτυχία τουλάχιστον δύο χρόνια παιδαγωγικά, διδακτική, παιδοψυχολογία. Αυτό να συνιστά και την πρώτη βασική προϋπόθεση. Ώστε να γίνεται ο πρώτος διαχωρισμός διαλογή.
    Δεν λέω να μειωθεί ο αριθμός των εισακτέων στις σχολές αυτές, διότι κάποιος ίσως θέλει να σπουδάσει από προσωπικό ενδιαφέρον δίχως να το συναρτά με το μετέπειτα ή όχι διορισμό του ως εκπαιδευτικού.
    Τα σχολεία να γίνουν ολοήμερα. Οι μαθητές να επιστρέφουν σπίτι διαβασμένοι. Αυτό σημαίνει ότι θα σιτίζονται στο σχολείο. Επιπλέον το σχολείο θα έχει ανάγκη περισσότερων εκπαιδευτικών. Οι γονείς θα συνεισφέρουν μηνιαία στο σχολείο ένα ποσό για την κάλυψη των εξόδων σίτισης των παιδιών τους αλλά και για τα απογευματινά μαθήματα. Έτσι θα έχουν λόγο αλλά κι ενδιαφέρον για το σχολείο αλλά και στην πρόσληψη των εκπαιδευτικών. Είναι ασφαλώς κατά πολύ μικρότερη η συνεισφορά τους αυτή από όσα πληρώνουν στα φροντιστήρια.
    Καταρχήν ο διορισμός των εκπαιδευτικών να πάψει να γίνεται κεντρικά για το σύνολο της Επικράτειας αλλά ανά Περιφέρεια και η πρώτη επιλογή να γίνεται Ηλεκτρονικά. Όποιος πηγαίνει σε επαρχιακό η απομακρυσμένο από αστικό κέντρο σχολείο να έχει καλύτερες απολαβές. Ο διορισμός να μην είναι μόνιμος αλλά τριετής. Μετά την τριετία να γίνεται αξιολόγηση του εκπαιδευτικού και του έργου του στο σχολείο και να αποφασίζεται η παραπέρα η όχι συνεργασία του με το Σχολείο.
    Ο διορισμός να γίνεται περιφερειακά ύστερα από έγκαιρη (ένα χρόνο πριν) προκήρυξη των θέσεων ανά σχολείο και να υποβάλλονται αιτήσεις ύστερα από πρόσκληση ενδιαφέροντος.
    Με συγκεκριμένους όρους και κριτήρια να γίνεται σε πρώτη φάση η ηλεκτρονική επεξεργασία των στοιχείων. Με βάση όχι μόνο το πτυχίο αλλά και την επίδοση κατά γνωστικό αντικείμενο προκειμένου για την απόκτησή του αλλά και τη μετέπειτα σχετική με το αντικείμενο ενασχόληση του/της υποψηφίου, και φυσικά την παιδαγωγική και διδακτική του επάρκεια.
    Εφόσον έχει γίνει η ηλεκτρονική από το σύστημα αποτίμηση να καλούνται από πενταμελή επιτροπή σε συνέντευξη οι υποψήφιοι/ες.
    Η Επιτροπή να απαρτίζεται από το Σύμβουλο Εκπαίδευσης, Δικαστικό, Αυτοδιοικητικό, εκπρόσωπο των Εκαιδευτικών και εκπρόσωπο των Γονέων του Σχολείου για το οποίο έχει δηλώσει επιθυμία να διοριστεί ο/η υποψήφιος εκπαιδευτικός. Η Επιτροπή να λαμβάνει απόφαση κατά πλειοψηφία.

  27. alexia avatar
    alexia 28/08/2012 18:11:50

    Μου κανει τρομερη εντυπωση και στο δικο μου σχολείο στις κυκλαδες ερχονται καθηγητριες αναπληρωτριες ,δηλαδη που δεν εχουν ακόμη μόνιμη δουλεια ,με 3 η 4 παιδια.Ολη την ημερα κλαίνε και παραπονιούνται οτι ειναι μακρια απο το σπίτι τους .Αναρωτιεμαι αδιοριστος με 4 παιδια εχει οικονομικο προβλημα;και γιατι ζητάει τότε διορισμο;
    και γιατί ενω διορίζεται παραπονιέται;

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.