#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
27/09/2010 14:08
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Έκκληση Σαμαρά στους ιδιοκτήτες φορτηγών να αναστείλουν τις κινητοποιήσεις τους



Ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας Αντώνης Σαμαράς, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Κάνω έκκληση στους ιδιοκτήτες των φορτηγών, των οποίων η Συνεδρίαση, αυτή τη στιγμή, είναι σε εξέλιξη,  να αναστείλουν τις κινητοποιήσεις τους.

Όπως κάνω έκκληση και στον Πρωθυπουργό να δώσει μεγαλύτερη μεταβατική περίοδο, ώστε να εκτονωθεί η κρίση. Δηλαδή, να κάνει, έστω και τώρα, αυτό ακριβώς που πρότεινε η Νέα Δημοκρατία από την αρχή.

Επισημαίνω δε, τη διαφορά ανάμεσα στη δική μας αντιπολιτευτική στάση, την υπεύθυνη -σήμερα- και εκείνη του ΠΑΣΟΚ, πριν ένα χρόνο: Όταν ο σημερινός Πρωθυπουργός κατέβαινε στον Πειραιά και εμφανιζόταν ως «θύμα» των δακρυγόνων. Που σήμερα, βέβαια,  πέφτουν με δική του εντολή.

Κάνω έκκληση, λοιπόν,  να πρυτανεύσει η λογική απ’ όλες τις πλευρές.

Σήμερα,  όχι αύριο.

Το Εμπόριο έχει φτάσει στα όριά του.

Δεν αντέχει άλλο αυτή την κατάσταση».

Το ρεπορτάζ
Κρίσιμη συνάντηση για το μέλλον των κινητοποιήσεών τους έχουν σήμερα, Δευτέρα το μεσημέρι οι ιδιοκτήτες φορτηγών και βυτιοφόρων Δημόσιας Χρήσης, οι οποίοι θα συζητήσουν την πρόταση του εμπορικού κόσμου της χώρας να προχωρήσουν σε 7ήμερη αναστολή των κινητοποιήσεών τους, προκειμένου να πάρει μία ανάσα η αγορά και να αντιμετωπιστούν τα σοβαρά προβλήματα τροφοδοσίας.

Ο επιχειρηματικός κόσμος ζήτησε την παρέμβαση των τριών συναρμόδιων υπουργείων Οικονομικών Περιφερειακής Ανάπτυξης και Εργασίας, προκειμένου να ενεργήσουν ως «εγγυητές» των υποσχέσεων της κυβέρνησης σχετίκά με τα αιτήματα των ιδιοκτητών φορτηγών αναφορικά με το φορολογικό, το ασφαλιστικό και την ένταξη των οδικών μεταφορών στον αναπτυξιακό νόμο.

«Αποφασίσαμε να μην καθίσουμε με σταυρωμένα χέρια και να περιμένουμε τις εξελίξεις, εάν και όποτε προκύψουν, οι οποίες, όπως διαφαίνεται, μας οδηγούν όλους στο οικονομικό μας τέλος. Ούτε θα συνεχίσουμε να απευθύνουμε άλλες εκκλήσεις, χωρίς ανταπόκριση. Η υπομονή μας εξαντλήθηκε και εγκαταλείπουμε οριστικά την στάση αναμονής και ανοχής, συμφωνώντας να πάρουμε από κοινού πρωτοβουλίες, ώστε να βγούμε όλοι μαζί από το αδιέξοδο. Είναι υποχρέωση όλων να σταματήσουμε την ταλαιπωρία, την αυτοκαταστροφή και να «απελευθερώσουμε» τους δρόμους και την αγορά, δήλωσε ο πρόεδρος της Εθνικής Συνομοσπονδίας Ελληνικού Εμπορίου, Β. Κορκίδης.

Την Κυριακή η συνάντηση εμπόρων και μεταφορέων, που έγινε με πρωτοβουλία της Εθνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου, έληξε άκαρπη. Οι έμποροι πρότειναν να «ανασάνει» για μία εβδομάδα η αγορά και στο μεταξύ οι ίδιοι να μεσολαβήσουν προς την κυβέρνηση για να συνεχιστεί ο διάλογος με τους μεταφορείς και να αποσαφηνιστούν επίμαχα σημεία.

Οι μεταφορείς, σύμφωνα με κορυφαίο συνδικαλιστικό τους στέλεχος, άκουσαν με προσοχή και προβληματισμό τις θέσεις των εκπροσώπων της αγοράς και του εμπορίου, αλλά δεν έδωσαν άμεση απάντηση, καθώς θα πρέπει να ενημερωθούν και οι άλλοι εννέα πρόεδροι των Ομοσπονδιών από όλη την Ελλάδα, κάτι που θα γίνει σήμερα, Δευτέρα.

Προς το παρόν φορτηγά παραμένουν παραταγμένα τόσο στην Αττική όσο και στη Θεσσαλονίκη. Στην Αττική βρίσκονται παραταγμένα πάνω από 730 φορτηγά.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Lewnidas avatar
    Lewnidas 27/09/2010 14:34:24

    Λαϊκιζει αφορητα! να κατεβει στο πεζοδρομιο οπως εκανε ο ΓΑΠ :):):):)!

  2. dalika avatar
    dalika 27/09/2010 14:43:51

    Ολα τα γουρουνια εχουν την ιδια μουρη.Ασε μας ρε Σαμαρα που μας κανεις και εκκληση,κοιτα να συμαζεψεις τα του οικου σου και μην βαζεις στο στομα σου τους νταλικιεριδες.Μην νομιζεις επειδη θα μαυρισουμε το τρομο-Πασοκ θα παρεις εσυ τους ψηφους.

  3. Enzo avatar
    Enzo 27/09/2010 14:54:21

    παιδια σταματηστε την απεργια, δεν βγαζει πουθενα.

  4. perifanos deksios avatar
    perifanos deksios 27/09/2010 15:08:47

    o Σαμαράς ζητάει το αυτονόητο..να δείξουν όλες οι πλευρές κατανόηση και να βρουν μία συμβιβαστική λύση επιτέλους..

  5. δαιμονάκι avatar
    δαιμονάκι 27/09/2010 15:27:23

    τώρα θυμήθηκε ο κύριος Σαμαράς το εμπόριο?
    Τις προηγούμενες μέρες που βλέπαμε που θα οδηγούν τα πράγματα και πόσο θα δυσκολέψει η κατάσταση για τους εμπόρους, τι έκανε?

    • 11888 avatar
      11888 @ δαιμονάκι 27/09/2010 15:32:15

      Eπεσε η συνδεση με την ιπποκρατους?Χλωμιασμενο σε διαβαζω.

    • (A)θανάσης avatar
      (A)θανάσης @ δαιμονάκι 27/09/2010 15:37:15

      Πες μας καλύτερα τι έκανε η Ντοράκλα, που είναι και η βαθύτερή σου επιθυμία αλλά είσαι και πιο διαβασμένη στον τομέα...

    • Misha avatar
      Misha @ δαιμονάκι 27/09/2010 15:38:30

      πού οδηγεί , πασοκοδαιμονάκι;
      Για πες μας, δωσε μας τα φωτα σου

  6. soulis avatar
    soulis 27/09/2010 15:30:10

    Άντε παλικάρια μαζί σας , ούτω σι άλλος τελειωμένοι είμαστε, με άδια από πελατεία καταστήματα, με 40% φορολογία και με διπλή περαίωση μόνο εσείς δεν μου φταίτε.
    Λες και αν εσείς λύσετε την απεργία σας θα έχει ο κόσμος λεφτά να έρθει να μου ψωνίσει από το μαγαζί ή αν βγάλω Κανά φράγκο, δεν θα τα δώσω σε αυτή τη χούντα που αναγκάζει να αναπληρώσω διπλά και τριπλά;

  7. Μαύρος Ιάκωβος avatar
    Μαύρος Ιάκωβος 27/09/2010 15:31:22

    Για αυτό το Πασοκ θα είναι δυστυχώς μια ζωή καθεστώς...Αντι να βγεί η ΝΔ και να συμπαρασταθεί στα δίκαια αιτήματα των ανθρώπων που τους κλέβουν το βιός τους οι πασοκοτσολιάδες,αντί να βγεί ο Σαμαράς στο δρόμο μαζί τους,όπως έκανε στο λιμάνι του Πειραιά ο Τζέφρυ με τους αγρότες απο την Κρήτη,διδάσκει πολιτικό πολιτισμό.....Καλά κρασιά τον Αύγουστο που ναι παχιές οι μύγες,όταν οι πασοκοτσολιάδες ξεπουλήσουν τα πάντα δεν θα υπάρχει κοινωνία,ούτε χώρα να κυβερνήσετε κύριε Σαμαρά...Καλό ύπνο

    • Misha avatar
      Misha @ Μαύρος Ιάκωβος 27/09/2010 15:37:31

      Έτσι! Αλλά και για αντικειμενικούς λόγους δλδ μπροστά στον υπαρκτό κίνδυνο των πολυεθνικων καρτέλ θα έπρεπε να σταθεί διπλα τους.

      • Kasut avatar
        Kasut @ Misha 27/09/2010 19:46:41

        Δεν είναι ΚΚΕ η Νέα Δημοκρατία

  8. δαιμονάκι avatar
    δαιμονάκι 27/09/2010 15:35:47

    @ Μαύρος Ιάκωβος...γιατί περιμένεις να συμπαρασταθεί η ΝΔ στα αιτήματα των φορτηγατζήδων?
    Αυτή δεν ψήφισε επί της αρχής το νομοσχέδιο?

    • Μαύρος Ιάκωβος avatar
      Μαύρος Ιάκωβος @ δαιμονάκι 27/09/2010 15:48:17

      Ναι έχεις απόλυτο δίκαιο,αλλά να φτάνει στο σημείο ο Σαμαράς να ζητά απο τους φορτηγατζήδες να λύσουν την απεργία είναι μέγα πολιτικό φάουλ στα όρια της πολιτικής αυτοκτονίας.Τι τον αφορά κ λαμβάνει τόσο απροκάλυπτα θέση για ένα πρόβλημα που δημιούργησε το Πασοκ;Ας υποστηρίξουν το καθεστώς τα εξαπτέρυγα Καρατζεφέρης κ το ντοράκι,η ΝΔ έπρεπε να μείνει απέξω

      • Γιώργος avatar
        Γιώργος @ Μαύρος Ιάκωβος 28/09/2010 10:12:28

        Συμφωνώ, πώς από τη μία κυρήσσεις ανένδοτο αγώνα εναντίον του ΠΑΣΟΚ και από την άλλη, στη πιο κρίσιμη στιγμή του δίνεις χείρα βοηθείας;
        Πραγματικά ακατανόητη η έκκληση του, όταν όλοι επί της ουσίας είναι εναντίον των φορτηγατζήδων. Κανείς δεν τους στηρίζει, ούτε το "πολύ" ΚΚΕ.

  9. deldio avatar
    deldio 27/09/2010 15:42:18

    Κοίτα να δεις ρε γαμώτο! Δεν ανταποκρίθηκε τελικά ο Σαμαράς στις αγωνιστικές εκκλήσεις του κόσμου της ΝΔ να στηριχθεί ο αγώνας των φορτηγατζήδων, πάνω που θα έβγαιναν στο δρόμο μαζί τους. Μάλλον είναι και αυτοί "ακραίοι" όπως οι καθηγητές, οι της Ολυμπιακής, οι ναυτεργάτες κλπ

  10. Α.Κ. avatar
    Α.Κ. 27/09/2010 16:10:44

    Αγαπητοί σχολιαστές

    Ο "αγώνας" των φορτηγατζήδων έχει πολλές κρυφές πτυχές. Εξηγούμαι:

    α) Αλλο ο αγώνας των οδηγών - εργαζόμενων φορτηγατζήδων (άλλοτε εκβιαζόμενοι, άλλοτε παραπληροφορημένοι) και άλλο ο "αγώνας" των ιδιοκτητών πολλών αδειών !

    β) Ο έχων αγοράσει πολλές άδειες είναι ο προκαλών μονοπωλιακές πιέσεις στον κλάδο και όχι ο μελλοντικός κάτοχος άδειας ! Οι τωρινοί κάτοχοι πολλών αδειών αποτελούν τον πραγματικό κίνδυνο για μονοπωλιακές (ή/και ολιγοπωλιακές) καταστάσεις και όχι οι νέοι κάτοχοι που θα προκύψουν και οι δήθεν εταιρείες που θα ιδρυθούν.

    γ) Παράδειγμα από την υπάρχουσα κατάσταση: ένας εργολάβος οικοδομών που έχει φορτηγό (νόμιμο, με άδεια, ασφάλιση κτλ) για να απομακρύνει τα μπάζα στις οικοδομές που δουλεύει, ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ να νοικιάσει το φορτηγό του σε άλλον εργαλάβο !!! Ο δεύτερος εργολάβος ΠΡΕΠΕΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ να νοικιάσει φορτηγό ΔΧ σε τιμή βέβαια που ΔΕΝ καθορίζεται από τον ανταγωνισμό ! Ποιος λοιπόν (με νόμο !) δημιουργεί στρεβλώσεις στην αγορά ; Οι ιδιοκτήτες ΔΧ φορτηγών που τώρα απεργούν.

    δ) Στο μόνο θέμα που έχουν δίκιο είναι ότι κάποιοι (λίγοι) έχουν αγοράσει μία άδεια σχετικά πρόσφατα και το κράτος τους στερεί το δικαίωμα της απόσβεσης σε εύλογο χρόνο.

    ε) Οσες περισσότερες άδειες έχει κάποιος (και είναι πάρα πολλοί!) και για όσο μεγαλύτερο χρονικό διάστημα τις εκμεταλλεύεται, τόσα περισσότερα χρήματα έχει κερδίσει (στην ουσία έχει υπερ - κερδίσει) και τόσο περισσότερο "σκούζει" για την ολιγοπωλιακή θέση που χάνει !

    στ) Σε μια κατάσταση μειωμένης εθνικής ανεξαρτησίας στην οποία εισήλθε η χώρα μετά την υπογραφή του Μνημονίου, πρόκειται για μία από τις λίγες ορθές αποφάσεις που πάρθηκαν. Γι' αυτό και Η ΝΔ την υποστηρίζει.

    • anonymous avatar
      anonymous @ Α.Κ. 27/09/2010 16:17:25

      Μια θα ήταν η σωστή λύση. Να ακυρωθούν όλες οι παλιές άδειες και να εκδοθούν νέες με αντιστοιχία π.χ. δυο νέες ανά μια παλιά και να δοθούν σε αυτούς που έχουν ήδη άδειες ή να διατεθούν προς πώληση με την τιμή που προβλέπεται στο νόμο για τις νέες άδειες και να πάρουν τα χρήματα οι πρώην ιδιοκτήτες.
      Παράλληλα όσοι θέλουν να μπορούν να λάβουν νέα άδεια.

      • Α.Κ. avatar
        Α.Κ. @ anonymous 27/09/2010 16:39:34

        Αγαπητέ ανώνυμε

        Ναι, ακούγεται ως μία λύση που θα εξυπηρετούσε τη Λογική. Από την άλλη, είναι "σκοτεινός" ο τρόπος που όλοι αυτοί βρέθηκαν με δεκάδες (στην κυριολεξία) άδειες στα χέρια τους. Τίθεται μείζων θέμα ηθικής και έμμεσης επιβράβευσής τους. Αλλά θα μου πεις, εδώ τραβήχθηκε μονοκοντυλιά με την περαίωση, στις άδειες θα κολλήσουμε ;!;!;!
        Δεν π

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ Α.Κ. 27/09/2010 18:16:23

      Παμ' πάλι από την αρχή.
      _______________________
      "ΟΧΙ ΣΕ ΟΛΑ ΠΟΥ ΚΟΥΡΕΛΙΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΜΟΥ
      Αντε να δουμε ποτε θα καταλαβουν μερικοι οτι αυτη η απεργια εχει να κανει πρωτιστως με εργασιακα δικαιωματα αυτοαπασχολουμενων και οχι με το ανοιγμα ή οχι.
      30.000 μεμονωμενοι αυτοκινητιστες ονομαζονται μονοπωλιο και συντεχνια.Σκεφτητε το, 30.000 ΜΕΜΟΝΩΜΕΝΟΙ και με εργο να καλυπτει το 50 με 60% του στολου των φορτηγων.Εδω πεφτουν κορμια για ενα δρομολογιο(ουτε λογος για ολοκληρο μεροκαματο) και επιμενουμε να μιλαμε για μονοπωλιακες τακτικες.
      Ακομα κι αν δεν ενδιαφερει καποιους το θεμα αμμεσα ή εμμεσα φτανει να παρακολουθησει τους μεγαλοδημοσιογραφους αναλυτες(μεγαλους τους κανει ο
      μισθος ή οι μισθοι τους)και θα καταλαβει την προσπαθεια να στραφει ο ενας απεναντι στον αλλο.
      Αγαπητοι συμπολιτες εγω δεν κανω αποχη απο την εργασια μου(φορτηγατζης ειμαι)κανω ΑΠΕΡΓΙΑ και κανω μια απεργια γιατι περα απο τα δικαια του κλαδου μου ΟΦΕΙΛΩ στα 3 αγγελουδια που προσπαθω να μεγαλωσω να μην πεσω
      αμαχητι σ’αυτους που κανουν τα ακριβως αντιθετα απο αυτα που υποσχονται
      με αξιοσημειωτο κυνισμο θεωροντας με απλο αριθμο σε στατιστικες.
      Ας βοηθησουμε να κρατησουμε ψηλα το κεφαλι,με θυσιες προς την επομενη μερα οχι ομως με ισοπεδωση." από σχόλιο στον παρόντα ιστοχώρο

      Είναι τεράστιο το μεταφορικό έργο της C0sc0, SchenΚer για να αφήσουν 30.000 μυρμηγκάκια να μπλέκονται στα πόδια τους.
      Σε λίγο θα είμαστε όλοι φορτηγατζήδες, λίγοι το έχουν καταλάβει αυτό.
      Απαιτούν από αυτους να αυτοκτονήσουν ομαδικά.

      Ουσιαστικά απαιτούν να είχαν πουλήσει τις άδειες και τα φορτηγά και να είχαν αλλάξει επάγγελμα στα 40 τους, όταν ψηφίστηκε πριν από 10 χρόνια η Οδηγία [ντιρεκτίβα] Μπόλκενστάιν, που ισοπέδωσε τα εργασιακά και ασφαλιστικά δικαιώματα στην Ευρώπη,

      και η οποία ντιρεκτίβα: ΕΞΑΙΡΕΙ ΡΗΤΑ ΤΙΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ!!! αφήνοντας στη διακριτική ευχέρεια του κάθε έθνους κράτους να αποφασίσει για την “απελευθέρωση”.
      [βλ. ομιλία Στυλιανίδη στη Βουλή προχθές]

      Δλδ. είναι σαν να απαιτούσαμε από τις Ελληνικές βιοτεχνίες να κλείσουν και να παραδοθούν αμαχητί!!! από τότε που ήρθη ο προστατευτισμός, το 1991, και ενέσκηψε στην Ελλάδα η κινεζική λαίλαπα των εισαγωγών!!! [εδώ και πάνω από δεκαετία].

      Οι οδηγίες Μπόλκενστάιν [flexicurity, απελευθέρωση της αγοράς, της αγοράς εργασίας και της εργασιακής ασφάλισης] ψηφίζονται ΚΑΙ για να ανατρέπονται!!

  11. Μάρκος avatar
    Μάρκος 27/09/2010 16:18:57

    A.K. δηλαδή ότι θα εκχωρηθεί το επάγγελμα στα κοράκια των ξένων εταιριών που έρχονται, είναι ορθή απόφαση που δεν μειώνει κι άλλο την Εθνική ανεξαρτησία;;;

  12. vassilis avatar
    vassilis 27/09/2010 16:32:58

    Μπραβο συμπνοια με το ΠΑΣΟΚ!Λετε και οι δυο να ειναι αποφοιτοι του χαρβαρντ και τα βλεπουν απο το ιδιο πρισμα!Λεω μηπως!

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ vassilis 27/09/2010 22:14:33

      Ποιοι είναι απόφοιτοι του Χάρβαρντ; Ο Παπανδρέου δεν είναι απόφοιτος του Χάρβαρντ.

  13. Α.Κ. avatar
    Α.Κ. 27/09/2010 16:34:32

    Αγαπητέ Μάρκο

    1) Ποια κοράκια; Δεν έχω ακούσει τίποτα.

    2) Ακόμα και αν έρθουν, είναι στο χέρι της εκάστοτε κυβέρνησης να μην τους επιτρέψει να εγκαθιδρύσουν ολιγοπωλιακές δομές όπως ΤΙΣ ΗΔΗ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΕΣ από εγχώρια "κοράκια" !

    3) Η απόφαση είναι ορθή. Συγκράτησε σε παρακαλώ ότι: δεν θα χρειάζεται πλέον να δίνεις 200.000 ευρώ "αέρα" για μία άδεια αλλά π.χ. 1000 ευρώ στο κράτος και ό,τι σου στοιχίσει η αγορά του φορτηγού (αυτήν δεν την γλιτώνει κανείς !) ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ λόγος για τον οποίο θα μπορούσαν να δημιουργηθούν ΜΟΝΟΠΩΛΙΑΚΕΣ εταιρείες !!!! Οποιος έχει δίπλωμα οδήγησης, 1000 ευρώ για άδεια και την αξία του φορτηγού γίνεται μεταφορέας ! Χωρίς μάλιστα να χρειάζεται να πληρώσει τον αέρα των εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    4) Στην οικονομική επιστήμη το παράδειγμα της Ελλάδας με τα φορτηγά είναι ένα κλασικό παράδειγμα δημιουργίας ΤΕΧΝΗΤΩΝ ΥΠΕΡΑΞΙΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ που, κυριολεκτικώς, λυμαίνονται κάποιοι ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ !!!!

    5) Επαναλαμβάνω: άλλο πράγμα τα εγκλήματα της κυβέρνησης με το Μνημόνιο και άλλο πράγμα η ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΑΠΟΦΑΣΗ.

    6) Παρακαλώ τους σχολιαστές για οποιοδήποτε ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΟ σχόλιο που αντικρούει τα λεγόμενά μου.

    Μάρκο ευχαριστώ για το σχόλιό σου.

    • ΠΗΛΕΑΣ avatar
      ΠΗΛΕΑΣ @ Α.Κ. 28/09/2010 02:04:30

      Τα καρτέλ (με την έννοια της εκβιαστικής τακτικής) δεν θα ευδοκιμήσουν ποτέ στις μεταφορές. Διότι:
      1. Ο καθένας θα μπορεί να μπεί όποια στιγμή θέλει στις μεταφορές, με μόνο έξοδο την αγορά ενός φορτηγού (η ΕΠΕ γίνεται και με ψίχουλα) και να χτυπάει ανεξέλεγκτα τις τιμές.
      2. Οι πελάτες είναι συγκεκριμένοι και, κυρίως, επαγγελματίες. Δεν είναι οικοκυρές, ορκισμένες στο χαζοκούτι. Συνεπώς, κανένα μάρκετιγκ δεν θα τους κάνει να πληρώνουν ακριβότερα στα καρτέλ, αντί φτηνότερα στην ΕΠΕ, με την προϋπόθεση, βέβαια, αξιοπρεπούς ποιότητος μεταφοράς.
      3. Το κόστος των υπαλληλικών υπηρεσιών, που απαιτούν οι απρόσωπες εταιρείες για την κίνηση ενός φορτηγού είναι πολύ μεγαλύτερο, δεδομένης της τεχνογνωσίας, που απαιτείται και των αμφισβητίσιμων επιδόσεων των υπαλλήλων, ειδικά σε θέματα εργατικότητος, εντιμότητος, ενδιαφέροντος. Το υπολογίζω σε 3πλάσιο.
      Αντιθέτως, οι 30000 μεταφορείς, διεσπαρμένοι σε λίγους έως ελάχιστους ανά τόπο (η Φωκίδα π.χ. έχει δύο προς Αθήνα) κάνουν συχνά συμφωνίες για να μην "χτυπιούνται μεταξύ τους", λειτουργώντας αυτοί σαν καρτέλ ή μάλλον τράστ.
      Τέλος, για τους ικανότερους από τους σημερινούς μεταφορείς ο νόμος δίνει πραγματική προοπτική, αφού τους επιτρέπει, σχεδόν αμέσως, να πάρουν νέα αυτοκίνητα και προσωπικό (που αλλοιώς αξιοποιεί κάποιος, που ξέρει τη δουλειά του και αλλοιώς ένας χαρτογιακάς του καρτέλ) και να επεκταθούν εις βάρος πιό "αραχτών" ανταγωνιστών. Ακούγεται άσχημο, αλλά αυτό λέγεται "υγιής ανταγωνισμός" και αυτό ανεβάζει ΟΛΩΝ την ανταγωνιστικότητα, όπως έχουμε ανάγκη.
      Και ο Σαμαράς έκανε πολύ καλά. Αλλοιώς θα ήταν ασυνεπής, όχι μόνο στην ψήφο του, αλλά και στην εντιμότητά του.

      • Γιώργος avatar
        Γιώργος @ ΠΗΛΕΑΣ 28/09/2010 10:15:08

        Είμαστε σοβαροί ότι ο οποιοσδήποτε θα μπαίνει στην αγορά;Με βιβλία Γ' κατηγορίας; Θα έχουν και συνοδηγό ένα λογιστή;

  14. firiki2010.wordpress.com avatar
    firiki2010.wordpress.com 27/09/2010 16:40:42

    Κατά τη γνώμη μου πολύ ορθώς απηύθυνε την έκκληση για αναστολή των κινητοποιήσεων κάτι που είναι συνεπές και με την υπερψήφιση του νόμου επι της αρχής αλλά και την διαχρονική στάση της ΝΔ σε ανάλογα θέματα.
    Την λογική της "υποστήριξης παραδοσιακής ομάδας ψηφοφόρων" που προτάσσει ο KLE δεν την συμμερίζομαι. Ως παράταξη έχεις υποτίθεται κάποιες απόψεις , γι αυτές προσπαθείς να πείσεις και με βάση αυτές διεκδικείς την ψήφο του κόσμου.

  15. deldio avatar
    deldio 27/09/2010 17:48:50

    Ρε παιδιά, δουλευόμαστε μόνοι μας. Ανοίξτε τα σχόλια των περισσότερων προ μόλις μίας εβδομάδας και θα καταλάβετε τη διαφορά των λεγομένων όσον αφορά στην απεργία των φορτηγών. Ο γάιδαρος δεν πετάει ακόμη και εάν το λέει ο Σαμαράς, ο Παπανδρέου, η Παπαρρήγα κλπ πώς να το κάνουμε δηλαδή; Θα σαλτάρουμε μόνοι μας; Φίλε Α.Κ. δίκιο και ο Μάρκος και οι άλλοι σχολιαστές: Το επιβάλλει η ΕΕ στην οποία ανήκουμε, γι' αυτό και το επάγγελμα δεν απελευθερώνεται προκειμένου να μπορεί ο καθένας να παίρνει μία άδεια φορτηγού να εργαστεί. Αυτό θα συμβεί πράγματι, αλλά θα είναι δώρο-άδωρο αφού η αγορά οδικών μεταφορών θα μοιραστεί σε μονοπώλια ή ολιγοπώλια (π.χ. COSCO με 3000 φορτηγά Δ.Χ. κλπ) που θα κυριαρχήσουν. Επομένως ακόμη και αν πάρει κάποιος μία άδεια πώς θα μπορέσει να σταθεί στον ανταγωνισμό. Είναι σαν να λέμε ότι κάποιος πάει σήμερα και ανοίγει μπακάλικο, επιτρέπεται να το κάνει βλέπεις όμως να μπορεί ν' αντέξει απέναντι στο super market;

  16. TopGunZ avatar
    TopGunZ 27/09/2010 17:56:30

    Αντί να πούμε μπράβο που δεν το παίζει Μάρθα Βούρτση αλά ΓΑΠ και παίρνει υπεύθυνη στάση τον κράζουμε κι όλας. Ότι να'ναι.

  17. deldio avatar
    deldio 27/09/2010 18:06:05

    Θυμηθείτε απλώς τί έγραφαν πριν από μόλις μία εβδομάδα οι συντριπτικά περισσότεροι στο antinews στα σχόλια τους για την απεργία των φορτηγατζήδων. Αποδεικνύεται λοιπόν ότι ο γάιδαρος πετάει αρκεί να το λέει ο Σαμαράς, ο Παπανδρέου, η Παπαρρήγα κλπ. Κωλοτούμπα φίλοι λέγεται.

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ deldio 27/09/2010 18:15:35

      Όλοι υποστηρίζουμε τον αγώνα τους. Αλλά τώρα λέμε το αυτονόητο, ότι από τη στιγμή που ψηφίστηκε το νομοσχέδιο, ΜΙΑ ΚΩΛΟΕΒΔΟΜΑΔΑ θέλουμε να πάρουμε μια ανάσα, κι ας συνεχίσουν μετά!

  18. gav250 avatar
    gav250 27/09/2010 19:09:21

    φαουλ, ακομα ενα φαουλ!!!
    τοσες αναρτησεις εχουν γινει εδω, για τους φορτηγατζηδες, για το τελευταιο τείχος που εχει μεινει όρθιο κλπ , κλπ, ταχουμε διαβασει καισχολιάσει όλοι μας!! και τώρα τι λέμε?? σταματήστε την απεργια??? τι ειναι αυτο πάλι??
    φαουλ και χοντρό μάλιστα!!
    δεν περιμένει να δίνουμε το χέρι στο πασοκ ο κόσμος, άλλα περιμένει απο το Σαμαρά! γιατί αλλιώς ξέρετε καλά πως θα μας το επιστρέψει το χέρι! όπως χαρακτηριστικά περιγράφηκε στη βουλή , με το μεσαίο δάκτυλο λυγισμένο προς τα μέσα!!
    Φάκτορα για πες μας την γνώμη σου και συ?

  19. Ανώνυμος avatar
    Ανώνυμος 27/09/2010 19:21:23

    Γιατι ρε Σαμαράκο εσένα τι σε κόφτει αστους να φθαρούνε. Είναι οι μόνοι που αντέδρασαν στην λαίλαπα των μέτρων, πώς θα γίνεις πιστευτός μεθαύριο όταν κληθείς να αναλάβεις, πάρτο πίσω αμέσως

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ Ανώνυμος 27/09/2010 19:57:09

      Να στο πω απλά, αν συνεχίσουν άλλη μια εβδομάδα οι φορτηγατζήδες, δε θα μείνει και τίποτα να κυβερνήσει ο Σαμαράς όταν θα κληθεί.

      • Enzo avatar
        Enzo @ TopGunZ 27/09/2010 20:35:02

        ΚΛΕΙΝΟΥΜΕ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!
        ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ!

  20. TopGunZ avatar
    TopGunZ 27/09/2010 20:01:42

    Για σπρεχάρετε ρε γκαρντάσια όλοι τα επαγγέλματά σας, που έχετε ξεσπαθώσει ενάντια στο Σαμαρά...

    Τους στηρίξαμε τους φορτηγατζήδες. Δεν παραπονεθήκαμε που μας ρημάξανε γιατί κάνανε σοβαρό πόλεμο στα ΓΑΠάκια, αντίθετα τους εμψυχώναμε. Τώρα ήρθε η ώρα να ανταποδώσουν την στήριξη της κοινωνίας, μην αφήνωντάς την να ψυχοραγήσει οικονομικά... Μια εβδομάδα ζητάμε, να σώσουμε τπτ από το βιος μας, όπως παλεύουνε αυτοί, παλεύουμε κι εμείς, απλά εμείς δεν έχουμε νταλίκες να κλείσουμε δρόμους. Γιατί, πίστεψέ με, αν κλείσουμε τα μαγαζιά μας, σε λίγο καιρό ούτε αυτοί θα έχουνε νταλίκες. Θα της κάνουμε προσάναμα για να κάψουμε τη βουλή.

  21. Βολευτής avatar
    Βολευτής 28/09/2010 01:21:58

    Ο Σαμαράς δεν έπρεπε να κάνει αυτή την παρέμβαση. Σε θέματα με τόσο λεπτές ισορροπίες, τα πολλά λόγια είναι φτώχεια. Εκανε ένα (σωστό κατά τη γνώμη μου) σχόλιο στη ΔΕΘ. Αυτό έφτανε.

  22. Α.Κ. avatar
    Α.Κ. 28/09/2010 13:03:21

    Αγαπητοί σχολιαστές

    Δεν έχω τη δυνατότητα συνεχούς παρακολούθησης του μπλογκ γι' αυτό και θα απαντήσω σε όλους τους σχολιαστές με το παρών σχόλιο. Πάμε:

    1) Σχολιάζω στο antinews από το Σεπτέμβρη του 2009. Αραιά βέβαια αλλά πάντως δεν είμαι χθεσινός

    2) Δεν αναφέρθηκα τόσες μέρες στο θέμα των φορτηγατζήδων. Εδώ ήταν το πρώτο σχόλιό μου. Συνεπώς δεν έλεγα άλλα την μία εβδομάδα και άλλα την άλλη, αναλόγως με τη στάση της ΝΔ.

    3) Ας έρθουμε στη ουσία: Δεν υπάρχουν 30.000 φορτηγατζήδες. Μπορεί να υπάρχουν 30.000 άδειες ή 30.000 οδηγοί αλλά ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ 30.000 ΜΕΡΟΚΑΜΑΤΙΑΡΗΔΕΣ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΑΔΕΙΩΝ ! Προσωπικά ξέρω για "επαγγελματίες" που έχουν στα χέρια τους 70 έως 150 άδειες !!!!!!!
    Δεν μπερδεύουμε λοιπόν ποτέ τον οδηγό που ιδρωκοπά για το μεροκάματο με τον ιδιοκτήτη των αδειών.

    4) Δεν μου απάντησε κανείς στο εξής ερώτημα: πώς είναι δυνατόν σε μία αγορά με ΕΛΕΥΘΕΡΗ είσοδο (και όχι όπως, κακώς, ονομάζεται "απελευθερωμένη") θα δημιουργηθούν μονοπώλια ή/και ολιγοπώλια ή/και καρτέλ ή/και τραστ κτλ. Οποιος θέλει μπαίνει. Εάν κάποιος θέλει να εισέλθει στον κλάδο (ως επιχειρηματίας) πρέπει να πληρώσει, κυρίως, φορτηγό + αέρα στην άδεια. Το τελευταίο καταργείται. Ποιο θα είναι το κίνητρο για μία εταιρεία να έρθει στην Ελλάδα και να αγοράσει π.χ. 250 φορτηγά; Ακόμα και αν το κάνει, τι εγγυήσεις θα έχει ότι οι μεταφορές εντός ενός τυχαίου νομού ή ακόμα και οι δια-νομαρχιακές μεταφορές θα της στοιχίζουν λιγότερο από τον ντόπιο μεταφορέα ;

    5) Οσον αφορά την cosco με τις 3000 άδειες, είναι στο χέρι του κράτους να μην της επιτρέψει να καταστεί μονοπώλιο στη χώρα. Αλλωστε και επιτροπή ανταγωνισμού υπάρχει και κοινοτικό δίκαιο περί μονοπωλίου, δεσπόζουσας θέσης κ.ο.κ. Εάν δεν εμπιστευόμαστε τις Ελληνικές κυβερνήσεις και τις σχέσεις τους με οικονομικά μεγαθήρια, τότε το πρόβλημα είναι δικό μας και όχι τις ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗΣ ρύθμισης που θα εισαχθεί στο νομικό μας σύστημα.

    6) Η ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΡΥΘΜΙΣΗ δεν έχει σχέση με οδηγίες τύπου Μπόλγκεσταϊν κτλ. Απολύτως καμία σχέση. Μας έχει καταλάβει μία φοβία με τις εισαγόμενες "διαταγές" από την Εσπερία μετά την υπογραφή του Μνημονίου, καταλήγοντας να απορρίπτουμε ακόμα και τις ορθές αποφάσεις.

    7) Αρκετοί σχολιαστές αγνοούν τη σημερινή κατάσταση στις μεταφορές. Υπάρχουν ΣΗΜΕΡΑ, όχι πιθανον αύριο, ΤΕΧΝΗΤΑ ΥΨΗΛΕΣ τιμές από εταιρείες με δεκάδες άδειες στα χέρια τους. Ξανά: μην μπερδεύουμε τον οδηγό πάνω στο τιμόνι με τον ιδιοκτήτη της άδειας. Η σημερινή κατάσταση είναι ΑΝΤΙΠΑΡΑΓΩΓΙΚΗ και προσφέρει ΟΛΙΓΟΠΩΛΙΑΚΑ κερδη σε κάποιους.

    8) Και για να γενικεύσουμε: οι σοβαρές χώρες του πλανήτη, επένδυσαν στον σιδηρόδρομο και όχι σε φορτηγά και δρόμους για τις μεταφορές τους. Μετά από 4 πακέτα Ντελόρ, στήριξης, ευρωπαϊκής προσφοράς (ονομάστε τα όπως θέλετε) και ένα ακόμα καθ' οδόν, οι μεταφορές της Ελλάδας εξακολουθούν να στηρίζονται στα φορτηγά. Είναι ηλίθιο, αντιπαραγωγικό, ακριβό και ό,τι άλλο μπορείτε να φανταστείτε !

    Ευχαριστώ

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Α.Κ. 28/09/2010 13:06:09

      Τα είπες όλα με το 5. Είναι στο χέρι του κράτους. Κι επειδή είναι στο χέρι του κράτους, θα καταντήσει η αγορά να ελέγχεται από δυο-τρία καρτέλ, όπως γίνεται σε όλες τις αγορές στην Ελλάδα.

      Μπορεί να μην υπάρχουν 30.000 επιχειρήσεις, αλλά πάντως υπάρχουν χιλιάδες επιχειρήσεις. Αν σήμερα διαπιστώνεις εσύ ολιγοπωλιακά φαινόμενα, σκέψου αύριο τι θα γίνεται.

      • Α.Κ. avatar
        Α.Κ. @ Επώνυμος 28/09/2010 13:35:47

        Αγαπητέ Επώνυμε

        Δεν υπάρχει οικονομικός λόγος ο οποίος να μας κάνει να πιστεύουμε ότι θα υπάρξει μονοπωλιακή θέση μίας εταιρείας (ή ολιγοπωλιακή συνεννόηση μεταξύ λίγων εταιρειών) με την επικείμενη ελεύθερη είσοδο επιχειρηματιών στον κλάδο.
        Αυτή είναι η θέση μου.
        Υπάρχουν τεράστια προβλήματα σήμερα στον κλάδο. Εάν θες τηλεγραφικά "το πρόβλημα είναι σημερινό όχι αυριανό". Και γιατί δεν σκέφτεσαι ότι η σημερινή κατάσταση είναι προϊόν κάποιων συναλλαγών κάτω από τραπέζι πολιτικών και ιδιοκτητών;

        Δεν μου εξηγεί κάποιος, ποιοι είναι αυτοί οι οικονομικοί λόγοι που θα οδηγήσουν μία εταιρεία να έρθει στην Ελλάδα και να μονοπωλήσει την αγορά !!! Σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες γιατί δεν έγινε;;;;

        Ευχαριστώ

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Α.Κ. 28/09/2010 13:07:17

      Και για το σιδηρόδρομο, τα έχουμε ξαναπεί: Πολύ σωστή θέση! Γιατί δεν φτιάχνουν τότε σιδηρόδρομο αλλά "απελυθερώνουν" το επάγγελμα του φορτηγατζή;

      Το ότι δεν φτιάχνουν σιδηρόδρομο δεν δικαιολογεί αυτό που συμβαίνει σήμερα με τη λεγόμενη "απελευθέρωση".

    • Γιώργος avatar
      Γιώργος @ Α.Κ. 28/09/2010 13:28:47

      Για ποιό λόγο τέσσερα σουπερ μάρκετ ελέγχουν το σύνολο σχεδόν της αγοράς; Τα τρία μάλιστα είναι ξένες πολυεθνικές.Ο πληθωρισμός στα βασικά είδη είναι ο υψηλότερος στην Ευρώπη.
      Δεν είναι απελευθερωμένος ο κλάδος;
      Το ίδιο ακριβώς γίνεται και με τις μεταφορές.
      Οι ντιρεκτίβες που έρχονται από την κομισιόν ωφελούν μόνο ευρωπαικές πολυεθνικές και μόνον.
      Άλλος ένας κλάδος περνάει στα χέρια των ξένων.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.