#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
04/06/2009 11:36
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Έκθετη, αλλά μένει

 Το ερώτημα: Γιατί δεν τηλεφώνησε αμέσως στον υπ. Δικαιοσύνης;

Στην Αθήνα ο Καράβελας μέχρι την παραμονή του εντάλματος;


___________________________________________________________________________________________
Γράφει σήμερα η «Ε»: Η υπουργός Εξωτερικών εξακολουθεί για τέταρτο 24ωρο να αποσιωπά τη δική της πολιτική απόφαση να μην ενημερώσει η ίδια και απευθείας τον υπουργό Δικαιοσύνης για το τόσο σοβαρό τηλεγράφημα του Μοντεβιδέο για την υπόθεση Καραβέλα. ..Και επέλεξε τη δυσκίνητη γραφειοκρατία του ομολογουμένως διαλυμένου υπουργείου της (την οποία γνωρίζει καλώς και για την οποία έχει ακέραια την ευθύνη) για την καθυστερημένη ενημέρωση του υπουργού Δικαιοσύνης και εκ των πραγμάτων άνευ αποτελέσματος, αφού ο Χρ. Καραβέλας, στο μεσοδιάστημα της «ενδοσυνεννόησης» των δύο υπουργείων, διέφυγε στο εξωτερικό.

Την κάλυψε ο Καραμανλής ;

Στο μεταξύ, σήμερα το πρωί, σε συνέντευξη του στον ΑΝΤ1 σε ερώτηση γιατί δεν παραιτήθηκε η κ. Μπακογιάννη αφού αναλαμβάνει την πολιτική ευθύνη, ο πρωθυπουργός απάντησε πως «πολιτική ευθύνη σημαίνει δεν κρύβομαι πίσω από γεγονότα ή πρόσωπα» και επισήμανε ότι «αν οι πρωθυπουργοί έκαναν αλλαγές για τέτοια θέματα, δεν θα ήταν κανείς όρθιος». Πρόσθεσε επίσης ότι «δεν είναι η πρώτη φορά που σημειώνεται υπηρεσιακή καθυστέρηση, ωστόσο υπογράμμισε πως δεν υπήρξε πολιτικό κίνητρο» και παραδέχθηκε πως υπήρξε χρονική ολιγωρία και ατέλεια υπηρεσιακών παραγόντων στο χειρισμό του τηλεγραφήματος της ελληνικής πρεσβείας στην Ουρουγουάη για τις κινήσεις του καταζητούμενου Χρ. Καραβέλα και τη διαβίβαση του στο υπουργείο Δικαιοσύνης.

Ορισμένοι έσπευσαν να μεταδώσουν ότι ο κ. Καραμανλής «κάλυψε» την κ. Μπακογιάννη. Είναι σίγουροι; Θα δούμε από Δευτέρα.

Σύμφωνα με το ΒΗΜΑ (βλ σχόλια), στην Αθήνα ήταν ο Χρ. Καραβέλας έως την παραμονή του εντάλματος σύλληψης. Άρα, αν δεν υπήρχαν τα παρατράγουδα με το σήμα θα μπορούσε να είχε συλληφθεί

ΣΧΟΛΙΑ

  1. afelis avatar
    afelis 04/06/2009 11:43:08

    Στον αντίποδα; Μόλις διάβασα πως παραιτήθηκε ολόκληρος υπουργός άμυνας της Αυστραλίας, διότι αποκαλύφθηκε πως χρέωσε στο κράτος ταξιδιωτικά του έξοδα.
    Ρε δεν παίζονται οι δικοί μας ρεεεεεεε...!!!!!

  2. anonymous avatar
    anonymous 04/06/2009 11:45:35

    θα υπάρξει Δευτέρα;

    πάντως και εγώ το πιστεύω δεν υπάρχει σκοπιμότητα, όλα ολιγωρίες είναι

    άκουσα ότι απαγόρευσαν σε κάποιον την έξοδο απο τη χώρα γιατί χρωστά 1000 ευρώ στο ΙΚΑ, νάναι αλήθεια άραγε;

    αλλενάκι

  3. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 04/06/2009 12:01:42

    Εγω ο συντηρητικός, πιστεύω ότι μόνο μαζικές αντιδράσεις, πορείες κατά της σήψης και της διαφθοράς, καθολική απόχή και παθητική αντίσταση θα πιάσουν.

    Π.χ. Τους φόρους μας, τα τέλη μας, τα λεφτά μας, όχι στην εφορία (που γίνονται με λίγη καθυστέρηση προϊόν εγκλήματος), αλλά στο Παρακαταθηκών και Δανείων.

    Οι πολιτικοί μας χρειάζονται αντιμετώπιση σαν αυτή της Μαφίας από τον λαό της Σικελίας.

  4. Στελιος avatar
    Στελιος 04/06/2009 12:11:18

    @archaeopteryx

    Ετσι. Ο λαος πρεπει να αντιδρασει με τα λιγα μεσα που εχει. Απο τη στιγμη που εκποσωποι του, ψηφιζουν νομους για απαλλαγη/παραγραφη αδικηματων και διατηρουν την ασυλια για πασης φυσεως παρανομια, πρεπει να παρουμε την κατασταση στα χερια μας. Το να αλλαξουμε τα προσωπα δεν θα φερει τιποτα, αφου και οι καινουριοι φαινεται οτι πολυ ευκολα απορροφουνται απο το συστημα.

    Τελος, ελεος με την ΜΗ ΑΝΑΛΗΨΗ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ. Οπουδηποτε αλλου αναλαμβανω την πολιτικη ευθυνη σημαινει ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ και οχι κατανοηση η' τσιτατο του στυλ «αν οι πρωθυπουργοί έκαναν αλλαγές για τέτοια θέματα, δεν θα ήταν κανείς όρθιος». Γιατι να μενουν ορθιοι οι αναξιοι??

  5. Σαμαράς avatar
    Σαμαράς 04/06/2009 12:16:11

    www.antinews.gr/?p=1921

    * Ο Χριστοφοράκος, αφού προηγουμένως είχε συνομιλήσει με την Ντόρα Μπακογιάννη, της έδωσε εντολή να παραδώσει οικοσκευή στο χωριό Γοργιανάδες Ευρυτανίας, στον Κώστα Λάππα. Το κόστος της παραγγελίας, ύψους 312.000 δρχ., χρεώθηκε στη Ζίμενς.

    * Ο Χριστοφοράκος τής έδωσε τα απαιτούμενα μετρητά, τα οποία είχε λάβει προηγουμένως από τον κ. Μικέ, προϊστάμενο του λογιστηρίου της Ζίμενς, για να εξοφλήσει στον λογαριασμό της «BSH Οικιακές Συσκευές ΑΒΕ» οικοσκευή που είχε παραγγείλει η Μαρέβα Μητσοτάκη, τότε σύζυγος του Κυριάκου Μητσοτάκη.

    * Τον Ιούνιο του 2007 ο Χριστοφοράκος της έδωσε εντολή να φροντίσει για τον εξοπλισμό δύο εκλογικών κέντρων του Κυριάκου Μητσοτάκη, πράγμα που έκανε, χωρίς όμως να γνωρίζει εάν τα τιμολόγια εξοφλήθηκαν και από ποιον.

    * Η Ζίμενς προμήθευσε τηλεπικοινωνιακό εξοπλισμό για εκλογικό κέντρο της Ντόρας Μπακογιάννη, αλλά τα σχετικά τιμολόγια δεν ξέρει αν και από ποιον εξοφλήθηκαν.

    * Με εντολή Χριστοφοράκου φρόντισε για τον τηλεπικοινωνιακό εξοπλισμό του μεσιτικού γραφείου της Αικατερίνης Μητσοτάκη, αλλά δεν γνωρίζει αν και από ποιον εξοφλήθηκαν τα τιμολόγια.

    * Ο Χριστοφοράκος και τα παιδιά του πήγαν με ελικόπτερο στο Καρπενήσι για τον γάμο του Κώστα Μπακογιάννη και η σχετική δαπάνη καταβλήθηκε από τη Ζίμενς.
    www.enet.gr/?i=news.el.politikh&id=50440

    syriza-vyrona.pblogs.gr/2008/05/286981.html

  6. tiramola avatar
    tiramola 04/06/2009 12:26:14

    Τα ανωτέρω είναι από κατάθεση της γραμματέως του Χριστοφοράκου...
    Αλήθεια όταν κάποιοι αναρωτιώνται αν ο ΓΑΠ ήξερε για το 1 εκατομμύριο του Τσουκάτου γιατί δεν αναρωτιώνται αν η Ντόρα γνώριζε κάτι τόσα χρόνια για την ποιότητα του ανδρός Χριστοφοράκου?
    Δηλαδή αυτή δεν είχε ακούσει ποτέ για τις μίζες που μοίραζε στους πασόκους στο παρελθόν και συναγελάζονταν μαζί του?

  7. Tempo avatar
    Tempo 04/06/2009 12:32:16

    Παγίδα της έστησε ο Καραμανλής μέσω Δένδια, θέλει να κόψει τις όποιες φιλοδοξίες για την αρχηγία μετά απο κάποιο πιθανό πατατράκ την Κυριακή. Η αχαριστία σε όλο της το μεγαλείο, η μοναδική υπουργός που τον στήριξε στον μεγαλύτερο βαθμό άσχετα με τα τόσα λάθη του δέν τον αμφισβήτησε ποτέ θέλει να την εξουδετερώσει με τέτοια μέσα.

  8. ataktos avatar
    ataktos 04/06/2009 12:36:12

    Tiramola-τέτοια ώρα μην μας θέτεις ερωτήσεις τύπου «ποιο από τα δυο κακατσια του εγγονού μου βρωμάνε περισσότερο»

  9. Orestios avatar
    Orestios 04/06/2009 12:44:04

    Τιραμόλα, πες μας ότι έφταιγε που τα τσέπωναν στο ΠΑΣΟΚ.
    Γιατί δεν ρωτάς τους δικούς σου, που τους έχεις πιο κοντά? Μην κινείσε περιφερικά.
    Στο ΠΑΣΟΚ ήξεραν ότι τα έπαιρναν κάποιοι? Εδώ υπάρχουν ομολογίες.

  10. Στελιος avatar
    Στελιος 04/06/2009 12:52:57

    @Tempo

    Φτιαχνει και αυτη χειροποιητα κοσμηματα και εχει αδυναμια στις γατες?

  11. Blimblomblim avatar
    Blimblomblim 04/06/2009 12:58:24

    Θα με ευχαριστούσε πολύ αν δεν κάλυπτε ο ΚΚ τη Ντόρα, αλλά είναι έτσι; Από πού βγαίνει το συμπέρασμα της τελευταίας φράσης της ανάρτησης; Για μένα είναι καθαρή η κάλυψη και δεν χαίρομαι καθόλου γι' αυτό. Ξέρετε κάτι που δεν ξέρουμε οι υπόλοιποι; Και αν ναι, πώς θα ανατραπεί μια τόσο καθαρή κάλυψη, που προκαταλαμβάνει το πόρισμα της ΕΔΕ;

  12. Salaxi avatar
    Salaxi 04/06/2009 13:25:17

    Αντε να την καμαρώσουμε και πρωθυπουργό..

  13. Tempo avatar
    Tempo 04/06/2009 13:39:27

    Αφού απέτυχαν όλοι οι υπόλοιποι ήρθε η σειρά της.

  14. Στελιος avatar
    Στελιος 04/06/2009 13:44:58

    @Tempo

    Χαχαχαχαχαχαχα. Η ατακα της ημερας!!!

    Εξω οι κλεφτες για να περασει μπροστα η Ντορα. Προτεινω πρωτη θεση στο επικρατειας να μπει ο Επιτιμος, επειτα να αναλαβει το υπουργειο Οικονομικων για να σωσει τη χωρα. Χωρις παρεξηγησεις αυτη τη φορα.

  15. lypon avatar
    lypon 04/06/2009 13:48:35

    Βρε, το Καραμανλέϊκο ακολουθεί τακτικές Μητσοτακέϊκου!

    Σκάβει το λάκκο και όταν πέσει η Ντορα μέσα, στηρίζει μεγαλόψυχα.

    Αλλά οι εντυπώσεις ...εντυπώσεις!

    Βασικά, χεστήκαμε κι αν στηρίζει, χεστήκαμε κι αν όχι. Ποιός μπορεί να ξεχάσει την περίοδο Μητσοτάκη, συγνώμη, την περίοδο Μαρίκας εννοώ...

  16. Tempo avatar
    Tempo 04/06/2009 13:49:28

    @Στέλιος άν δέν υπήρχαν κάποιες σκιές με την Ζήμενς θα το πίστευα στα σοβαρά μήν ανησυχείς.
    Αλλά θα μου πείς με την Ζήμενς και ποιός δέν έχει αρπάξει.

  17. Στελιος avatar
    Στελιος 04/06/2009 13:52:49

    @Tempo

    Σωστα, εχουμε και την λαμπρη και διαφανη πορεια της στο δημαρχειο ως αποκουμπι.

  18. Tempo avatar
    Tempo 04/06/2009 13:58:42

    @Στελιος είδαμε και τον Κακλαμάνη που με το καλημέρα άρχισε τα παρκόμετρα και τα πρόστιμα.

  19. Στελιος avatar
    Στελιος 04/06/2009 14:07:09

    @Tempo

    Κατι επρεπε να τους κανει ολους αυτους τους δημοτικους αστυνομους που διορισε το Ντορακι. Ασε που οταν δεν μπορεις να κερδισεις απο οτιδηποτε αλλο γιατι στερησε προγραμματος και σχεδιου, πας στη γνωστη λυση...προστιμα.

    Ξεχασες και τις παρεμβασεις του στα παρκα για να μπει επιτελους και λιγο τσιμεντο στην πολη.

  20. Ξενητεμενος avatar
    Ξενητεμενος 04/06/2009 14:26:44

    @ 4 Στελιος: Τα λιγα μεσα που εχει ο λαος στα χερια του ειναι ενα: Η ψηφος του, με την οποια μπορει να κανει επανασταση χωρις ντουφεκια και σπαθια. Και ξερεις κατι; Αυτο ειναι που τρεμει το συστημα, γιατι για τα ντουφεκια και τα σπαθια εχει προνοησει και εχει προετοιμασθει με ΜΑΤ και αλλα παρομοια, που απλα ειναι δυναμεις καταστολης, αν δεν το εχεις καταλαβει ως τωρα. Δες και νεοδημοκρατες βουλευτες σε συγκεκριμενες περιοχες, που μετρουν τα κουκια και βλεπουν οτι δεν θα ξαναπερασουν την πορτα Βουλης. Δηλαδη, τερμα η κουταλα, γι' αυτο ειναι χεσμενοι. Η δουλεια, η΄μαλλον το καθηκον καθε σκεπτομενου πολιτη, υπο τις παρουσες συνθηκες, ειναι να προσπαθησει με ολες του τις δυναμεις να κλεισει η πορτα της Βουλης οχι για μερικους αλλα για ολους: Και για τους σημερινους 300, και ταυτοχρονα για τους "γονους" και τους γραμματεις (και φαρισαιους), αυτο το μορφωμα που καθιερωσε ο αδιστακτος Αντρεας Παπαντρεας, για να μπορει να κανει με τα τσιρακια ο,τι του καπνιζε. Και, τιποτα πιο φυσικοτερο, το συνεχισαν και οι επομενοι, κοροιδα θα ηταν να εγκαταλειψουν 'η να απαρνηθουν τετοια "κληρονομια";
    Φιλε, Στελιο, εχω μια απορια: Πως προεξοφλεις οτι το συστημα θα απορροφησει και τους καινουργιους που θα εκλεξουμε για να τους βαλουμε στη θεση του Βεζυρη; Γιατι δεν βλεπεις και την παραμετρο οτι μαζι με τους 300, τους "γονους" και τους γραμματεις και φαρισαιους χτυπιεται καταστηθα και το συστημα, που ειναι, ισως, το μεγαλυτερο και κυριοτερο επιτευγμα;

  21. Στελιος avatar
    Στελιος 04/06/2009 14:36:59

    @Ξενητεμενος

    Συμφωνω μεχρι τελειας μαζι σου. Γι'αυτο και εχθες γραφαμε ουτε ενα σταυρο στους 300 τωρινους.
    Σαν εξτρα μετρο προληψης αν θες, ετσι ωστε και οι καινουριοι 300 να μην ακολουθησουν την πεπατημενη, ειναι να στερησουμε απο το συστημα και την πηγη του κακου - το χρημα.
    Αν αλλαξουμε τις συνθηκες, αυξανουμε τις πιθανοτητες οι επομενοι 300 να ειναι διαφορετικοι στις συμπεριφορες τους.

  22. Φιλαλήθης avatar
    Φιλαλήθης 04/06/2009 15:07:19

    Είμαι ο μόνος που διάβασε αυτό το συγκλονιστικό στοιχείο χτες;

    "...ο αρμόδιος διπλωματικός υπάλληλος της Κρυπτογραφικής Υπηρεσίας έδωσε, σύμφωνα με πληροφορίες, στο σύστημα την εντολή «ευρεία διανομή», γεγονός που σημαίνει ότι αυτόματα το τηλεγράφημα κοινοποιήθηκε άμα τη αφίξει του στο διπλωματικό γραφείο της υπουργού Εξωτερικών και του Πρωθυπουργού, στα γραφεία των αρμόδιων υφυπουργών Εξωτερικών, στο διπλωματικό γραφείο του Προέδρου της Δημοκρατίας, στον γενικό γραμματέα του ΥΠΕΞ αλλά και στον πρώτο πολιτικό διευθυντή του ΥΠΕΞ."

    www.tanea.gr/default.asp?pid=2&ct=1&artid=4519976


    Ήξεραν. ΟΛΟΙ. Από την πρώτη στιγμή. Όπως ξέραμε και για τις υποκλοπές. Αλλά έχουμε γίνει τόσο αναίσθητοι, που μας δουλεύουν μπροστά στα μάτια μας και δεν κάνουμε τίποτα.

  23. Φιλαλήθης avatar
    Φιλαλήθης 04/06/2009 15:16:10

    Τώρα πρόσεξα το πρωτοσέλιδο του "Βήματος".

    "Ιφιγένεια η Ντόρα"

    Γελάω ακόμα. Έχουν ξεπεράσει κάθε όριο!

  24. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 04/06/2009 15:16:44

    Ειπε και κατι αλλο,ο ΚΚ το πρωι.,αλλα δεν θυμαμαι την ακριβη εκφραση,αλλα μαλλον αφηνε εκθετη τη Ντορα.
    Ας το ψαξει καποιος.

  25. Τηλέμαχος avatar
    Τηλέμαχος 04/06/2009 15:17:15

    Ξενητεμένε και Στέλιο, δεν είναι ακριβώς έτσι τα πράγματα. Είναι μεν έτσι αλλά όχι ακριβώς.

    Από τη στιγμή που διαφοροποιεί κανείς τον λαό από τους "300" έχει χάσει το παιχνίδι. Η ευθύνη για οτιδήποτε κάνουν οι "300" πέφτει στον λαό. Σ' αυτό θα συμφωνήσουμε. Διαφωνούμε όμως ως προς την αιτία. ΟΧΙ επειδή τους εξέλεξε (οπότε, εάν εξέλεγε άλλους δεν θα είχαμε πρόβλημα), αλλά επειδή αυτοί οι 300 είναι η εικόνα του ίδιου του λαού. ΑΥΤΟ είναι το πρόβλημα.

    Ότι οι περισσότεροι από όσους φωνάζουν, φωνάζουν επειδή δεν είναι οι ίδιοι στη θέση αυτών που κλέβουν/αρπάζουν/υπαιξερούν/εξουσιάζουν/βολεύουν/βολεύονται.

    Η απόδειξη για του λόγου το αληθές είναι ότι ο καθένας στον μικροκόσμο του κάνει ό,τι λαμογιά μπορεί. Και μάλιστα με υπερηφάνεια. Άλλος κλέβει την εφορία, άλλος βάζει βύσμα για μία θεσούλα, άλλος παίρνει ευνοική μετάθεση στο στρατό, άλλος σκοτίζει τον βουλευτή του για να βολευτεί το σόι του, ο καθένας ό,τι μπορεί.

    Για βάλτους αυτούς, τους "αγνούς απλούς πολίτες που δίκαια διαμαρτύρονται για τα διάφορα σκάνδαλα" σε θέσεις εξουσίας και τι θα πάρεις; Μια από τα ίδια.

    Το πρόβλημα λοιπόν το έχουμε εμείς, όχι οι 300. Οι 300 είναι ο καθρέφτης μας. Αν αλλάξουμε καθρέφτη πάλι τον εαυτό μας θα βλέπουμε. Μόνο το πλαίσιο θα αλλάξει.

    Αυτά.

  26. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 04/06/2009 15:18:59

    Οσο για το εξωπεταμα των βολευτων,θα πρπει να γινουν απλως,200,αντι 3οο.Τελος.
    Μετα απ αυτο,και τα ρουσφετια θα ελατωθουν,γιατι δε θα γνωριζει πολυ ο υποψηφιος τους... πελατες του,τοσο καλα οσο τωρα.

  27. Tempo avatar
    Tempo 04/06/2009 15:26:28

    @ Φιλαλήθης πραγματικά δέν είναι καθόλου εύκολος αντίπαλος όσο τουλάχιστον έχει τον πατέρα της απο πίσω, που κατάφερε κάποτε να γκρεμίσει απο την παντοκρατορία του ολόκληρο Ανδρέα Παπανδρέου.

  28. ataktos avatar
    ataktos 04/06/2009 15:42:04

    Αφού το κοπέλι ξέρει ότι το Υπουργείο Εξωτερικών της Ελληνικής Δημοκρατίας είναι ιδιοκτησία της .Ποιος θα την αμφισβητήσει είναι δυνατών …χαχαχαχ

  29. SOFISTIS avatar
    SOFISTIS 04/06/2009 16:40:15

    Η ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗ ΕΙΝΑΙ ΑΣΧΕΤΗ ΜΕ ΤΗΝΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ.

    Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΗΓΟΥΜΑΣΤΕ.

  30. leon avatar
    leon 04/06/2009 16:45:22

    Ερωτηση Τηλεμαχε:
    Θα υπαρχει εστω και ενας δημοσιος υπαλληλος (οσο υψηλα ισταμενος και να ειναι) που θα σκεφτει να κανει λαμογια οταν θα υπαρχουν 4-5-δεκαδες η και εκατονταδες βουλευτες-υπουργοι-διευθυντες ΔΕΚΟ που θα ειναι φυλακη για μιζες?
    Ο λαος βρισκει πατημα και κανει. Οι μεγαλοκαρχαριες ειναι αυτοι που θελουν καμακι στο κεφαλι. Κοψε το κεφαλι του στρατηγου και οι στρατιωτες θα σταματησουν να πολεμουν.

  31. ΚΟΜΜΑΤΟΣΚΥΛΟ avatar
    ΚΟΜΜΑΤΟΣΚΥΛΟ 04/06/2009 17:03:20

    Αμάν ρε Φάκτορα, αυτήν την φωτό της Μπακογιάνναινας, που την βρήκες;

    Παναγία μου...

  32. Φιλαλήθης avatar
    Φιλαλήθης 04/06/2009 17:16:17

    Σήμερα τα "Νέα" έχουν και το έγγραφο.

    www.tanea.gr/default.asp?pid=2&artid=4520180&ct=1

    (πατήστε στην εικόνα)

    Έχει 22 παραλήπτες. Εκτός από Μπακογιάννη και Καραμανλή, διευθύνσεις και υφυπουργούς, μέχρι τον Παπούλια.

    Δουλευόμαστε κανονικά.

  33. Factorx avatar
    Factorx 04/06/2009 17:23:30

    Στην Αθήνα ήταν ο Χρ. Καραβέλας έως την παραμονή του εντάλματος σύλληψης
    ΒΗΜΑ Πέμπτη 4 Ιουνίου 2009 [ 10:44 ]
    Λίγες ώρες πριν από την έκδοση του εντάλματος σύλληψής του, και ενώ το περιβόητο σήμα από την Ουρουγουάη είχε φτάσει ήδη πέντε μέρες στην Αθήνα -και σε 22 αποδέκτες-, ο Χρ. Καραβέλας βρισκόταν ακόμα στην Ελλάδα, όπως φέρεται να υποστήριξε απολογούμενη η σύζυγός του.
    Σύμφωνα με τον σημερινό τύπο, η σύζυγός του Χρ.Καραβέλα φέρεται να είπε στον ανακριτή ότι δεν γνωρίζει που βρίσκεται αυτή τη στιγμή ο σύζυγός της.
    Φέρεται να είπε, πάντως, ότι τον είδε τελευταία φορά το βράδυ της 28ης Μαΐου, όταν της είπε ότι «θα φύγει κάπου έξω, να βρει κάποιους ανθρώπους. Είχε κάποια ραντεβού, πήγε να βρει κάποιους φίλους του που είχαν υποσχεθεί ότι μπορεί να τον βοηθήσουν. Δεν μου είπε ποιοι είναι, αλλά ήταν μερικοί άνθρωποι του δικαστικού χώρου».
    «Αν όσα λέει στην απολογία της η κ. Καραβέλα δεν απέχουν από την πραγματικότητα, τότε η φυγή του κατηγορουμένου θα μπορούσε να είχε αποτραπεί αν το σήμα που έφτασε από την πρεσβεία στην Ουρουγουάη είχε εγκαίρως φτάσει στις δικαστικές αρχές», σχολίαζαν νομικοί κύκλοι.
    Σύμφωνα με τον τύπο, το σήμα από την πρεσβεία στην Ουρουγουάη είχε φθάσει από το Σάββατο 22 Μαΐου στο γραφείο της υπουργού Εξωτερικών, στο διπλωματικό γραφείο του πρωθυπουργού, καθώς και σε ακόμη 20 αποδέκτες, μεταξύ των οποίων τα γραφεία των τριών υφυπουργών Εξωτερικών, με την ένδειξη «άκρως απόρρητο - εξαιρετικά επείγον

  34. osaperas avatar
    osaperas 04/06/2009 18:00:55

    Υπάρχουν τα ονόματα των 22 παραληπτών; Με βάση την κοινή λογική κάποιο από αυτούς το σφύριξε στο Καραβέλα κι αυτός την έκανε

    Εδώ που έχουμε φτάσει και οι 22 είναι ένοχοι μέχρι να αποδέιξουν ότι ειναι αθώωοι.

    (Προκειμένου να τρελάνουν αυτοί εμάς με το "όλοι το ήξεραν αλλά κανείς δεν το ήξερε", είναι καλύτερα να τρελάνουμε εμείς αυτούς)

  35. Τηλέμαχος avatar
    Τηλέμαχος 04/06/2009 18:25:27

    leon, σωστά αλλά ποιος ακριβώς θα το κάνει αυτό; Καλό είναι για όνειρο...

    Διότι ζούμε σε μία ασταθή μεν, αλλά ισορροπία. Όταν όλοι έχουν λερωμένοι τη φωλιά τους, κανείς δεν τολμά να κάνει πρώτος την κίνηση. Γιατί θα πάρει και τον ίδιο η μπάλλα. ΑΝ υπάρχει ΜΙΑ ελπίδα να γίνει κάτι ποτέ, αυτή θα έρθει από πρόσωπα ΑΜΟΛΥΝΤΑ.

    Γι' αυτό κι εγώ το 2000 ψήφισα Χαραλαμπίδη. Επειδή 25 χρόνια μέσα στο μέλι και δεν έγλυψε ούτε το μικρό του δαχτυλάκι.

    (Σήμερα ψηφίζω Παπαθεμελή-Ζουράρι)

  36. O Xαζος του χωριου avatar
    O Xαζος του χωριου 04/06/2009 19:40:56

    5 Σαμαρας

    Αν καποιος μπορεσει να πεισει την Μαρεβα (τεως)Μητσοτακη να μιλησει θα γινει ΧΑΜΟΣ!

    Βεβαια και αλλοι ξερουν,αλλα πως να το κανουμε...Αλλη χαρη θα εχει!

  37. Φιλαλήθης avatar
    Φιλαλήθης 04/06/2009 20:33:38

    Χαζέ του χωριού,

    ζω γι' αυτή τη στιγμή.

    Εντάξει, δεν ζω γι' αυτή τη στιγμή, αλλά μ' έπιασες.

  38. occultist avatar
    occultist 05/06/2009 01:00:27

    @35Τηλέμαχος Says:
    (Σήμερα ψηφίζω Παπαθεμελή-Ζουράρι)

  39. occultist avatar
    occultist 05/06/2009 01:02:12

    ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΥ @38
    ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.