#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
14/04/2010 22:57
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Έβγαλαν στην δημοσιότητα και την "πίτα"



(απο το ΕΘΝΟΣ)

ΣΧΟΛΙΑ

  1. εναςάσχετος avatar
    εναςάσχετος 14/04/2010 23:07:19

    Αυτοί εδώ, όχι μόνο τα ασημικά της οικογένειας θα ξεπουλήσουν, αλλά και τα κορίτσια θα εκπορνεύσουν και τα αγόρια.
    Το ΓΑΠ επιλέχτηκε για τις περιορισμένες διανοητικές ικανότητές του και για την τυφλή του υποταγή στους εντολοδότες του.

    • Orestios avatar
      Orestios @ εναςάσχετος 15/04/2010 01:28:52

      Σοσιαλισμός!!!!

  2. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 14/04/2010 23:51:26

    Η Λάρκο κάνει μηδέν.
    Τα ΕΛΠΕ τα έχουν ήδη δώσει
    Οι Τράπεζες σήμερα δεν είναι asset, είναι liability
    Tα λιμάνια κάτι αξίζουν, αλλά η Κατσέλη τι έκανε πριν 3-4 μήνες;
    H ΔΕΗ αξίζει, αλλά με Μπιρμπίλη και Αρθούρο αξίζει λιγότερο
    ΕΥΔΑΠ και ΕΥΑΘ κάτι κάνουν, αλλά οι Γάλλοι είναι τσιφούτηδες
    ΚΑΕ... άντε πάλι
    Το αεροδρόμιο; αμφιβάλλω.

    2-4 δις βλέπω εγώ, και με μικρή πιθανότητα. Τσάμπα θα τα θέλουν, αφού εμείς που πληρώνουμε, σύντομα δεν θα έχουμε να πληρώσουμε.

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ archaeopteryx 14/04/2010 23:52:03

      και ο ΟΠΑΠ καπαρωμένος είναι (εξ άλλου φοροεισπραχτικός μηχανισμός είναι)

  3. Orestios avatar
    Orestios 15/04/2010 01:30:09

    Το μεγάλο φαγοπότι αρχίζει.

  4. Crash&Burn avatar
    Crash&Burn 15/04/2010 13:30:30

    Και ποιος χαζος θα τα αγορασει ?
    Ειδαμε τι εγινε με τα συνδικατα και το λιμανι .... (οσο κακη και να ειναι η COSCO)
    Θυμαστε την Pirelli στην Πατρα ?
    και τοσα αλλα ?
    Ποιος θα αγορασει κατι και να εχει να ταιζει τα συνδικατα ????
    Στο τελος παθητικες εταιρειες ειναι

    Και να πωληθουν τι εγινε ? σε 1 χρονο (το πολυ παλι θα χρωσταμε )

    Τη χωρα πρεπει να πουλησουμε ........... η να την φτιαξουμε απο την αρχη

    • O Ιθαγενής avatar
      O Ιθαγενής @ Crash&Burn 15/04/2010 17:02:40

      Οι Γάλλοι τα νερά
      Οι Κινέζοι τα λιμάνια (αν και με τον Αστακό κορόιδα μάλλον ψάχνουμε για τα άλλα 2 λιμάνια των συνδικαλιστών)
      Καζίνα ενέργεια οι νέοι κολλητοί
      Τα λοιπά οι Γερμανοί

      έλα πάρε πάρε...

  5. O Ιθαγενής avatar
    O Ιθαγενής 15/04/2010 17:01:10

    Απλώσαμε την πραμάτεια: έλα κόσμε πάρε πάρε...
    Από επιτυχία σε επιτυχία πάμε...

    ΥΓ

    Αλήθεια τα χρήματα των προηγούμενων αποκρατικοποιήσεων που είναι;
    Γιατί όσο πουλάμε το χρέος μεγαλώνει; ...και δεν είμαι εναντίον των ιδιωτικοποιήσεων εναντίον των ..."δουλειών" είμαι
    Ελληνικές πατέντες....