#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
05/07/2010 15:04
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Άρχισε και το …ξεκατίνιασμα μεταξύ των εκπροσώπων του Έθνους



Όχι μόνο ο Πάγκαλος στη σημερινή παρουσία του στο Mega (ο οποίος αράδιαζε ονόματα συγγενών πολιτικών (της ΝΔ φυσικά) που διορίστηκαν από το παράθυρο στην «Αγρογή» του Χατζηγάκη) αλλά και άλλοι πολιτικοί έχουν αρχίσει τελευταίως να επιδίδονται σε ένα άγριο ξεκατίνιασμα μεταξύ τους.

Βέβαια, δεν είναι δα και τίποτα προσωπικότητες που θα έπρεπε να τους παίρναμε στα σοβαρά, αλλά η συμπεριφορά τους προκαλεί περιέργεια…
Και αυτό διότι κάποιοι βγαίνουν και δίνουν ανοικτά στα μέσα ενημέρωσης άλλους συναδέλφους τους, τα παιδιά, τα ανίψια, τις ανιψιές, τις άλλες «ανιψιές» κλπ.

Προκύπτει όμως ένα σημαντικό «γιατί;».  Μήπως πιστεύουν ότι με το να «δίνουν» τους άλλους θα τη γλυτώσουν οι ίδιοι;  Αν είναι έτσι, διαπράττουν ένα ακόμα μεγάλο λάθος, κοντά στα άλλα.

Όσο βγάζουν τα μάτια τους, τόσο και πιο πολύ απαξιώνονται στα μάτια του κόσμου. Εξ’ ου και οι κυριακάτικες δημοσκοπήσεις…!

Και όταν έρθει η ώρα και πάμε στην κάλπη, οι ίδιοι που νομίζουν τώρα ότι πουλάνε στις ειδήσεις θα δουν και τον εαυτό τους κρεμασμένο στα μανταλάκια και θα ψάχνουν σπίτι στο… βουνό για να κρυφτούν.

Πάντως, η απαράδεκτη αυτή εικόνα θα πρέπει να προβληματίσει τους αρχηγούς των κομμάτων .

Αντικοινοβουλευτικός

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Factorx avatar
    Factorx 05/07/2010 15:09:06

    Σκληρή ήταν η απάντηση των βουλευτών της ΝΔ, μέσω του ΣΚΑΪ 100,3, στις δηλώσεις του αντιπροέδρου της κυβέρνησης Θεόδωρου Πάγκαλου, για προσλήψεις συγγενών υπουργών της προηγουμένης κυβέρνησης στην ΑΓΡΟΓΗ.

    Ο Μιχάλης Χαλκίδης επεσήμανε ότι η ΑΓΡΟΓΗ δημιουργήθηκε επί πρωθυπουργίας Σημίτη και αναφερόμενος στην κόρη του, η οποία είναι υπάλληλος της ΑΓΡΟΓΗΣ, είπε ότι προσελήφθη το 1999. Ακόμα, κάλεσε τον κ. Πάγκαλο να δώσει στη δημοσιότητα τον κατάλογο με όλους όσους προσελήφθησαν τελευταίοι στη Βουλή, επισημαίνοντας ότι έγιναν προσλήψεις από όλα τα κόμματα εκτός του ΚΚΕ.

    Ο πρώην υπουργός Σωτήρης Χατζηγάκης κάλεσε τον κ. Πάγκαλο αν υπάρχει οποιαδήποτε παρανομία στις προσλήψεις της Βουλής, να τις στείλει στον εισαγγελέα, υπογραμμίζοντας ότι δε θα γίνουν δεκτές οι μαζικές κατηγορίες.

    Επίσης αναρωτήθηκε «αν ένας πολιτικός έχει ένα παιδί με προσόντα, θα πρέπει να το αποκλείει από το δικαίωμα της εργασίας; Αυτές είναι μέθοδοι γκεμπελικοί».

    Αναφερόμενος πιο συγκεκριμένα στην ΑΓΡΟΓΗ, τόνισε ότι «δεν επιτρέπουμε την κατάργηση μίας εταιρίας, όταν πρόκειται για πράξη που κρύβει συμφέροντα» προσθέτοντας ότι με την κατάργησή της, θα αναλάβουν το έργο της ιδιωτικές εταιρίες, που θα μπορούν να προχωρούν ακόμα και σε αλλαγές της χρήσης γης.

    Σχετικά με τις κατηγορίες του Θ. Πάγκαλου για την πρόσληψη του κουμπάρου του, ο κ. Χατζηγάκης τόνισε πως η όλη διαδικασία της πρόσληψης στην εταιρεία, έγινε με καθόλα νόμιμο τρόπο.

    Από την πλευρά του, ο Χρήστος Μαρκογιαννάκης αποκάλεσε ψεύτη τον Θεόδωρο Πάγκαλο και τον κάλεσε να βρει τη ληξιαρχική πράξη που φαίνεται ότι έχει βαφτίσει το συγκεκριμένο άνθρωπο

    • armatistis avatar
      armatistis @ Factorx 05/07/2010 18:56:44

      Καμιά συμπάθεια δεν διαθέτω για κανένα κοτζαμπάση.
      Όλοι τους όταν κατηγορούνται για παράνομες προσλήψεις, έχουν έτοιμη τη καραμέλα.
      "Όλες έγιναν με νόμιμο τρόπο".

      Δεν γνωρίζουν τίποτε περί δεοντολογίας τα γαϊδούρια.
      Να ζήσουμε, να μακροημερεύσουμε, να τους χαιρόμαστε.

  2. ataktos avatar
    ataktos 05/07/2010 15:15:56

    δλδ.τι να μας πει τώρα .. ότι αυτός έχει παραχωρείση δλδ. μοιράσει αδικαιολόγητα .. συντάξεις π.χ. στον Αργύρη Λαφαζανη βουλευτή Χαλκιδικής της ΔΕΗ ..χιχιχι

    • tiramola avatar
      tiramola @ ataktos 05/07/2010 15:29:50

      Το γεγονός δηλαδή ότι έδωσε σύνταξη στον πως τον λένε σημαίνει ότι η αθλιότητα ΑΓΡΟΓΗ δεν υφίσταται?
      Γιατί δεν τοποθετείσαι επί του συγκεκριμένου και αυτομάτως πας να απαξιώσεις τον καταγγέλοντα?

      Σε ενδιαφέρει να αλλάξουν τα πράγματα ή απλώς να χαζογελάς χιχιχιχι?

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ tiramola 05/07/2010 16:42:52

        Μόνον της ΝΔ είναι αθλιότητες. Πολύ πλάκα έχετε οι Πασόκοι. Παρουσιάζεται μια γενική παθογένεια του πολιτικού συστήματος (τα ρουσφέτια, ειδικά σε στενούς συγγενείς) σαν να αφορά αποκλειστικά και μόνο τη ΝΔ, ενώ εσείς είστε αθώοι του κρίματος.

        Είστε παραμπουκωμένοι από το πράσινο κουτόχορτο. Αυτό που σας έχει κάνει να έχετε ρόλο σε αυτή τη χώρα περισσότερο από αυτό που θα άρμοζε με βάση τις κανονικές σας ικανότητες. Το κόμμα να 'ν' καλά. Και η δεξιά τα έκανε αυτά, αλλά εσείς τα γενικεύσατε και αυτό είναι το έγκλημά σας απέναντισ τη χώρα.

      • Θραξ Αναρμόδιος avatar
        Θραξ Αναρμόδιος @ tiramola 05/07/2010 16:53:52

        Εγώ ρε πατριώτες και χιλιάδες άλλοι σαν και μένα που ψηφίζουμε τον ΚΑΝΕΝΑ, και που είμαστε μάλλον και περισσότεροι κι απ' τους δυό σας μαζί αθροιστικά, μέχρι πόσο να αντέξουμε να σας βλέπουμε να μαλώνετε ακόμη για το ποιος είναι λιγώτερο κακός, χωρίς να πάθουμε αληθινή κατάθλιψη;

        Αντε τελειώστε, βγάλτε κάνα συμπέρασμα για να πάμε και παρακάτω. Κιαν δεν μπορείτε να βγάλετε συμπέρασμα, δεν πειράζει. Δικοί μας είσαστε. Αλλά κλείστε το αυτό το θέμα.

        Δεν πουλάει κιόλας.

        Θραξ Αναρμόδιος

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ tiramola 05/07/2010 16:58:37

        Θράκα, πώς το έλεγε να δεις ο Δάντης, το πιο βαθύ καζάνι της Κόλασης φυλάγεται γι’ αυτόν που σε περιόδους κρίσης αποφεύγει να επιλέξει στρατόπεδο ή κάπως έτσι. Το έχουμε ξαναπεί αρκετές φορές εδώ στο antinews. Αν νομίζεις ότι σε αυτή τη φάση μας παίρνει να είμαστε με τον Κανένα, εσύ ξέρεις για τον εαυτό σου καλύτερα.

      • undercover gpr avatar
        undercover gpr @ tiramola 05/07/2010 17:03:24

        Πες τα ρε Θράκα , μας έχουν πρήξει και οι μεν και οι δε ανευθυνοηλίθιοι σημαιοφόροι και δεν καταλαβαίνουν ότι όλη αυτή η νοοτροπία έχει καταστρέψει τον πιο όμορφο τόπο του κόσμου ,

        *αμώ τον οπαδισμό σας δηλαδή ρε κομματόσκυλα.

      • man8os avatar
        man8os @ tiramola 05/07/2010 17:09:11

        Θρακα και undercover
        Ειμαι πολυ μικρος για να κρινωτην σταση σας,
        παρολα αυτα ξερω εναπραγμα. Σε δυσκολους καιρους διαλεγεις στρατοπεδο. Καιοι καιροι ειναι δυσκολοι. Πρεπει να παρετε μερος. Στο κατω κατω συντομα η ψηφος σας θα ειναι καθοριστικη για την μοιρα του τοπου μας.

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ tiramola 05/07/2010 17:10:57

        Undercover, μην βιάζεσαι να μας καταδικάσεις. Εγώ δεν είχα καμία σχέση κομματική με τη ΝΔ μέχρι να ξεκινήσει την εσωκομματική κούρσα ο Σαμαράς. Έχω ψηφίσει όλο κι όλο τρεις φορές συνολικά στη ζωή μου ΝΔ (περιλαμβανομένων και των ευρωεκλογών) και δεν ήθελα ούτε να φανταστώ ποτέ ότι θα έκανε προσωπικό αγώνα για να εκλγεί πρωθυπουργός μια μέρα ο αρχηγός της.

        Όμως αυτή η στήριξή μου είναι συνέχεια και συνέπεια θέσεων που πάντοτε πίστευα σε σχέση με πατρίδα, με ήθος, με όραμα για το κοινό ελληνικό μας μέλλον. Δεν έχουμε το αλάνθαστο όσοι είμαστε με τον Αντώνη, δεν αποκλείεται να μας διαψεύσει πικρά. Όμως η στήριξή μας δεν είναι οπαδική, είναι συνέχεια πραγμάτων που πιστεύαμε άσχετα από την εμφάνισή του σε ηγετική θέση του ελληνικού πολιτικού σκηνικού.

        Γι' αυτό και δεν μπορώ να δεχτώ τις αιτιάσεις σου.

      • undercover gpr avatar
        undercover gpr @ tiramola 05/07/2010 17:13:31

        Δηλαδή πρέπει να επιλέξω μεταξύ επαγγελματιών λαμογιών και ερασιτεχνών λαμογιών ε ?

        Άσε , φίλε Μάνθο , θα φάω γλαρόσουπα. :)

      • man8os avatar
        man8os @ tiramola 05/07/2010 17:18:13

        Ετσι θα αφησεις τα λαμογια να κανουν οτι θελουν.
        Εγω υποστηριζω τον Σαμαρα και σεβομαι τον Καραμανλη, και αντιπαθω την Μπακογιαννη. Δεν θα ειχε θεση η ΝΔ για μενα αν ειχε εκλεγει αυτη. Δεν θα ηξερα τι να κανω, δεδομενου οτι τωρα ξερω τον ρολο που επαιζεο Καρατζαφερης. Αλλα με τονΣαμαρα που ειναι πατριωτης και κοινωνιστης ξερω που βρισκομαι.

        Σε καθε περιπτωση εκλογες ερχονται και το ερωτημα ειναι ενα.
        Εμπιστευεσαι τον Παπανδρεου η οχι?

        Αν δεν τον εμπισευεσαι τοτε ο Σαμαρας ειναι μια λυση, εστω και αν δεν σε εμπνεει.

      • undercover gpr avatar
        undercover gpr @ tiramola 05/07/2010 17:19:12

        Επώνυμε , ξεκινάς σε πρώτο ενικό και συνεχίζεις σε πρώτο πληθυντικό.

        Για ποιούς μιλάς ρε φίλε ? Αν μιλάς για σένα και τον Μάνθο πάσο. Σας ξέρω καιρό από τους διαλόγους μας στο αντί και , αν και διαφωνούμε σε πολλά , σας πάω και τους δυο.

        Αλλά εσύ το πας λες και είναι κίνημα και δεν καταλαβαίνω που το βλέπεις.Εσύ,ο Μάνθος ,ο Αντώνης κι όλα τα ερασιτεχνικά πιράνχας από πίσω του κομματικού σωλήνα.

      • Θραξ Αναρμόδιος avatar
        Θραξ Αναρμόδιος @ tiramola 05/07/2010 17:22:23

        @Επώνυμος + @man8os

        Σας φαίνομαι τώρα εγώ για άνθρωπος που δεν έχει διαλέξει στρατόπεδο ρε παιδιά;

        Η μήπως θαρρείτε ότι το 40% που επιλέγει τον ΚΑΝΕΝΑ δεν έχει διαλέξει στρατόπεδο;
        Αν νομίζετε κάτι τέτοιο ΔΕΝ ΚΡΙΝΕΤΕ καλά, και αυτό εν μέρει εξηγεί και το χάλι και της χώρας και των κομμάτων και όλης της πραγματικότητάς μας της ελληνικής.

        Οσο με αφορά εμένα προσωπικά, έχω διαλέξει στρατόπεδο: Με την δημοκρατία είμαι και δεν το έκρυψα ποτέ. Δημοκρατία όμως, όχι απομιμήσεις και ρεπλίκες. Κοινοβουλευτικές. Τόχω πει, τόχω ξαναπεί, μάλλιασε ο στόμας μου (μ' αρέσει αυτό) να το λέω, το λένε και άνθρωποι της δικής σας εμπιστοσύνης εδώ που έχουν και κομματική πείρα: Τα κόμματα και τα συνδικάτα και η βουλή κλπ κλπ έχουν τόση σχέση με τη δημοκρατία όση ο φάντης με το ρετσινόλαδο.

        Και αν με το στρατόπεδο εννοείτε να διαλέξω κόμμα εγώ, εγώ που είμαι τόσο πεισμένος για το κακό που έχουν κάνει και συνεχίζουν να κάνουν αυτοί οι οργανισμοί στην πατρίδα μου και στους ανθρώπους της, μην το περιμένετε. Σας εκτιμώ, σας αγαπώ, να πάμε για ρετσίνες όλοι, αλλά αυτό δεν μπορώ να το κάνω. Δεν το σηκώνει η ψυχή μου. Να μ' αγαπάτε όπως είμαι θέλω. Είμαι κι εγώ ο διαφωνών χρειαζούμενος.

        Για τον Δάντη και την Βεατρίκη του δεν μπορώ να εκφέρω δημοσίως την γνώμη μου χωρίς να γίνω αγενης. Οπότε σιωπώ. Εξάλλου αυτά είναι εσωτερικά ζητήματα ...άλλων λογοτεχνιών.

        Οσο για την κόλαση, μα νομίζω ότι στην κόλαση είμαι. Και προσπαθώ να βγω. Και μαζί μου και κάτι εκατομμύρια έλληνες. Και άλλοι δυστυχισμένοι στις ευρώπες. Και ψάχνουμε την έξοδο. Γιατί αρχίζει και ανεβαίνει η θερμοκρασία πολύ. Κι εσείς με τους καβγάδες σας μας καθυστερείτε.

        Θραξ Αναρμόδιος

      • man8os avatar
        man8os @ tiramola 05/07/2010 17:22:31

        Ερασιτεχνικο πειραγχας??!!!
        Χαχαχαχααχα.
        Ωραιος χαρακτηρισμος. Αλλα οχι, ειμαι αποτυχημεενος απο αυτη τν αποψη.
        Στη ΔΑΠ δεν με προωθησανε επιδη στηριξα Χατζη και Σαμαρα ενω οι αλλοι ηταν Ντορικοι. Δυστηχωςδεν θα γινω ποτε πιραγχας...
        Ισως αναλωσιμος μπακαλιαρος...

      • Orestios avatar
        Orestios @ tiramola 05/07/2010 17:23:47

        Ψηφίζοντας ΚΑΝΕΝΑ επιλέγεις την ουτοπία. Στουθοκαμηλίζεις κοινώς, φέρνοντας την ζοφερή πραγματικότητα της δικτατορίας.

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ tiramola 05/07/2010 17:24:05

        Καμία κατάσταση δεν είναι ιδανική. Τον Παράδεισο τον χάσαμε μετά το προπατορικό αμάρτημα. Παλεύουμε έκτοτε με την ανθρώπινη ατέλεια, τη δική μας και των άλλων. Ο καθένας κάνει τις επιλογές του, απόλυτα σεβαστή και η δική σας. Όμως όταν η χώρα καταστρέφεται από τον ΓΑΠ, θεωρώ υποχρέωσή μου να σας καλέσω κι εσάς όλους να στηρίξουμε το μόνο άνθρωπο που μπορεί να μας απαλλάξει από τον ΓΑΠ, τον Αντώνη Σαμαρά.

        Κατά τα άλλα, το γύρισα ασυναίσθητα σε πρώτο πληθυντικό, γιατί το ξέρω ότι σαν κι εμένα υπάρχουν πάρα πολύ. Για τα παιδιά του κομματικού σωλήνα λίγα μπορούμε να κάνουμε, αλλά σκέψου μόνον πόσοι μεγαλόσχημοι αποστρατεύτηκαν με το πού ήρθε ο Αντώνης. Κάτι δεν είναι κι αυτό; Στη ζωή δεν είναι όλα μαύρο-άσπρο. Από εκεί που ήταν μαύρο, γκριζάρισε λίγο. Είναι κι αυτό μια κάποια πρόοδος.

      • Θραξ Αναρμόδιος avatar
        Θραξ Αναρμόδιος @ tiramola 05/07/2010 17:24:14

        @man8os

        Μάνθο προβοκάτορα, που πας να μας βγάλεις γέροντες για να πάρεις όλα τα κορίτσια εσύ.

        Εγώ νεότατος είμαι.
        Και τον undercover gpr για μετα-λυκειακά τον κόβω (λολ).

        Θραξ Αναρμόδιος

      • anonymous avatar
        anonymous @ tiramola 05/07/2010 17:25:11

        ειναι ο Κανενας

      • undercover gpr avatar
        undercover gpr @ tiramola 05/07/2010 17:26:29

        Δε το έπιασες , εννοούσα ότι εσείς πιστεύετε σε κάτι και όλα τα μπλε ερασιτεχνικά πιράνχας εκμεταλλεύονται αυτή σας τη πίστη.Όπως πάντα άλλωστε.

        Οι του Πασόκ είναι καρχαρίες και εκμεταλεύονται την επίκληση στο συναίσθημα κτλ πολύ πιο επαγγελματικά.

        Η ουσία πάντως και το αποτέλεσμα και στις δυο περιπτώσεις είναι το ίδιο.

      • man8os avatar
        man8os @ tiramola 05/07/2010 17:27:20

        Χαχαχααχα!! Οντως σε αυτο ειμαι προβοκατορας. Αλλα τα μεγαλα κομματοσκυλα με ξεπερνουν. Καθε βδομαδα με διαφορετικη και ομορφη(εννοειτε αυτο)...
        Μπρος σε αυτο το μεγαλειο τι να κανω κι εγω? Εγινα μονογαμικος...

      • undercover gpr avatar
        undercover gpr @ tiramola 05/07/2010 17:29:33

        Εγώ έχω τις ώρες μου φίλε Θράκα , άμα είναι νωρίς και δεν έχω πιει καφέ είμαι του λυκείου.

        Το μεσημεράκι που είμαι ζαλισμένος από τη δουλειά το γυρνάω σε master degree αλλά στο πιο ζοχαδιασμένο.

        Το βραδάκι που γυρνάω σπίτι και είμαι κουλ το παίζω 50άρης ευγενικός φιλόσοφος.

        Αναλόγως την κυκλοθυμία μου.λολ

      • Orestios avatar
        Orestios @ tiramola 05/07/2010 17:29:49

        Greek political review, που έγινες και undercover, τρομάρα σου, θέλεις επαγγελματίες λαμόγια για να τα τρώνε κανονικά, να υποθέσουμε

      • Θραξ Αναρμόδιος avatar
        Θραξ Αναρμόδιος @ tiramola 05/07/2010 17:39:25

        @undercover gpr

        Δια-ηλικιακός δηλαδή.
        Η καλύτερη δουλειά (lol)

        Θραξ Αναρμόδιος

      • undercover gpr avatar
        undercover gpr @ tiramola 05/07/2010 17:40:08

        Δεν πιστεύω σε τίποτα και σε κανέναν παιδιά , μόνο πράξεις και θέσεις κρίνω.

        Επώνυμε όμως , και το ΓΑΠ μας έφερε κάτι τυχάρπαστους για υπουργούς αλλά από το αποτέλεσμα φάνηκε πόσο βλάκες είναι που εξόργισαν τη μισή Ευρώπη και τώρα ζούμε την πιο στρεβλωμένη κρίση του αιώνα.(να διαβάσετε την έκθεση της Άλφα Μπανκ για τα δημοσιονομικά του 2009 και πόσο μας κατέστρεψε η πολιτική ΚΚ και το τρίμηνο ΓΑΠ)

        Ας φέρει κι ο Αντώνης τους δικούς του να τους δούμε , μέχρι τώρα μόνο τον Γραμματέα και τους Αντιπροέδρους μας έχει δείξει και αν κρίνω από αυτούς τάλε κουάλε με την προ 12μήνου ΝΔ μοιάζει.

      • Orestios avatar
        Orestios @ tiramola 05/07/2010 17:47:57

        greek political review
        Μην μας λες πως δεν πιστεύεις σε κανέναν.
        Με το τιραμόλα κολεγιά κάνατε για το GAP.
        Τώρα κάνεις πως σφυρίζεις αδιάφορα?

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ tiramola 05/07/2010 17:52:13

        Ε, undercover, άμα πιστεύεις κι εσύ το παραμυθάκι ότι ο Καραμανλής μας κατέστρεψε, παραβλέποντας τη χειρότερη διεθνή κρίση από το 1933, τότε μάλλον δεν έχουμε πεδίο συζήτησης.

      • undercover gpr avatar
        undercover gpr @ tiramola 05/07/2010 17:54:11

        Ορέστιε κρύο ντουσάκι αμέσως ,

        όποιος δεν είναι με τον Σαμαρά δεν σημαίνει ότι είναι με τον ΓΑΠ.(μάθε να διαβάζεις)

      • Orestios avatar
        Orestios @ tiramola 05/07/2010 17:57:10

        Από πότε έγινες ΝΔ greek political review, που είσαι και undercover? Μην τα αμολάς όλα έτσι γιατί θα πεθάνουμε από τα γέλια.
        Εσύ δεν έγραφες ύμνους για το GAP?
        Θέλεις να ανατρέξω στα αρχεία του antinews?
        Την έχει πατήσει ήδη μια φορά ο τιραμόλας.
        Μην την πατήσεις κι εσύ.

      • undercover gpr avatar
        undercover gpr @ tiramola 05/07/2010 18:01:10

        Εννοείται ότι δεν υπάρχει πεδίο συζήτησης αν πιστεύεις ότι δεν έχουν και οι δυο μερίδιο ευθύνης.

        Για οπαδισμό μιλήσαμε και πιο πριν Επώνυμε όσον αφορά τις ευθύνες (αλλά τελικά είσαι οπαδός και του ΚΚ/Αλογο/Παπαθανασίου ή μόνο του ΣΑΜ όπως έλεγες πιο πριν?) κι από οικονομικά , δόξα το θεό , ξέρω να διαβάζω.Όπως π.χ διαγράμματα εσόδων , δαπάνες , swaps του Αλογό για μελλοντικά έσοδα κτλ κτλ πριν τις εκλογές του 09'.

      • undercover gpr avatar
        undercover gpr @ tiramola 05/07/2010 18:02:05

        Σε προκαλώ.

        (και να πας και στο μπλογκ μου σε παρακαλώ μπας και ξεστραβωθείς)

      • Orestios avatar
        Orestios @ tiramola 05/07/2010 18:03:02

        ΟΚ, μην ζητάς έλεος μετά.

      • undercover gpr avatar
        undercover gpr @ tiramola 05/07/2010 18:03:23

        Και ΝΔ δεν είμαι ούτε γι αστείο.

        (όσο για το nick που το κοπανάς και καλά το έχω αλλάξει εγώ ο ίδιος κι όλοι το ξέρουν)

      • undercover gpr avatar
        undercover gpr @ tiramola 05/07/2010 18:06:09

        Σου δίνω μισή ωρίτσα να πάω σπίτι Δαπιτάκι μου οκ?

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ tiramola 05/07/2010 18:15:45

        Συγγνώμη, δηλαδή θα φορτώσουμε στον Καραμανλή τη γενική παθογένεια του εκλογικού συστήματος να παραξοδεύει πριν τις εκλογές; Ναι, λάθος ΚΑΙ δικό του, αλλά όχι ειδικά "του Καραμανλή". Να θυμηθούμε τις 100.000 προσλήψεις που έκανε σε ένα εξάμηνο ο Ανδρέας το 1989; Και επέμεινε να τους μονιμοποιήσει με τον ίδιο νόμο που έφτιαξε μετά το ΑΣΕΠ; Πόσους προσέλαβε ο Καραμανλής και πόσους οι Ανδρέας/Σημίτης; Αγγελούδι είναι μπροστά τους ο Καραμανλής.

        Η κατάρρευση των εσόδων οφείλεται σε ΕΝΑΝ παράγοντα: στη διεθνή κρίση, που έριξε την οικονομική δραστηριότητα στο ναδίρ. Για swap του Αλογοσκούφη για μελλοντικά έσοδοα δεν έχω υπόψη μου, αλλά γιατί να είναι κακό; Μια χαρά χειρισμός είναι, με δεδομένη τη στενότητα χρήματος. Αλλά έλεγξέ το μήπως και δεν έγινε, διότι αποκλείεται να έγινε το 2009, για τον απλούστατο λόγο ότι ο Αλογοσκούφης είχε ήδη φύγει.

        Εδώ όμως σήμερα έχουμε να κάνουμε με ανθρώπους που συνειδητά και συστηματικά ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΑΝ την πιστοληπτική ικανότητα της ελληνικής δημοκρατίας, με προφανή ΣΚΟΠΟ να φέρουν το ΔΝΤ και να ικανοποιήσουν τις εντολές των υπερπόντιων αφανών χρηματοδοτών τους. Μας πουλάνε το παραμυθάκι ότι "αυτά μας τα επιβάλει η κακιά η τρόικα", ενώ στην πραγματικότητα δεν υπήρξε καμία διαπραγμάτευση, η κυβέρνηση έφτιαξε μόνη της το μνημόνιο και όλοι της είπαν "μπράβο, αυτό είναι".

        Χρειαζόταν άραγε να "λυθεί" το ασφαλιστικό μέχρι το 2060, με όρους που δημιουργούν συντάξεις πείνας για το σύνολο του λαού, για να ανακτήσουμε την πιστοληπτική μας ικανότητα ως χώρα;

        Χρειαζόταν άραγε να κοπούν οι μισθοί και οι συντάξεις στις πιο κρίσιμες περιόδους κατανάλωσης, καλοκαίρι και Χριστούγεννα, ώστε να πληγεί ο τουρισμός και η αγορά; Δεν υπήρχαν άλλα πολλά να κόψουν;

        Δεν μπορούσαν άραγε να κόψουν όλες τις συνταξιοδοτήσεις γήρατος ΑΜΕΣΑ, πριν τα 67 χρόνια, ώστε να έχουμε μια μεγάλη ανάσα εσόδων; Να πιάσουν τους 60.000 νεκρούς που εξακολουθούν να εισπράττουν σύνταξη; (κόστος χαλαρά ένα δις το χρόνο); Ήταν να ανάγκη να κόψουν τη δική μου σύνταξη, που τώρα είμαι νέος και "μπορώ" να κάνω συνταξιοδοτικό συμβόλαιο σε ιδιωτική ασφαλιστική εταιρία;

        Η χώρα βιώνει αυτή τη στιγμή συνολική στάση πληρωμών του κράτους, αν θέλεις να ξέρεις. Αυτό είναι που έχει διαλύσει την αγορά και απειλή με κατάρρευση το τραπεζικό σύστημα. Πάνω από 10-12 δις είναι οι συσωρευμένες οφειλές του κράτους από τον Οκτώβριο, Και κατά τα άλλα ο Παπακ επιχαίρει που "μειώθηκε τα ταμειακό έλλειμμα κατά 41,5%". Ναι, αν είχατε πληρώσει τις υποχρεώσεις του κράτους (και είχε σωθεί έτσι η οικονομία), πόσο θα ήταν εξυπνάκηδες;

        Με όλα αυτά, επιμένεις ότι "οικονομικά διαβάζεις" και εξισώνεις τη μέτρια διαχείριση Καραμανλή με το οργανωμένο έγκλημα του ΓΑΠ; Άσε που η μέτρια διαχείριση φαντάζει σήμερα μεγαλοφυής, συγκρινόμενη με τη ΓΑΠεια και ΠΑΠΑΚεια ανεπάρκεια.

        Ευτυχώς που δεν υπήρξα οπαδός του Καραμανλή και δικαιούμαι να έχω την άποψή μου για αυτόν καλή ή κακή, χωρίς να απολογύμαι για οπαδισμό. Για το Σαμαρά μπορείς να με κατηγορήσεις και για οπαδισμό ακόμη, αλλά για τον Καραμανλή, όχι.

  3. donaE avatar
    donaE 05/07/2010 15:16:31

    Ελλειψει αλλου περιεχομενου ο πολιτικος λογος περιοριζεται σε ξεκατινιασμα. Ενδειξη πως ξερουν οτι δεν υπαρχει αυριο για αυτους ετσι και αλλιως...
    Πιασε το αυγο και κουρευτο ποιος διορισε,ποιον.

    • Orestios avatar
      Orestios @ donaE 05/07/2010 17:25:29

      Είναι επιλογή το ξεκατίνιασμα από τον Πάγκαλο.
      Θέματα υπάρχουν και ζέοντα μάλιστα.
      Το μεγαλύτερο? Τί είναι σήμερα το ΠΑΣΟΚ? Κόμμα του λαού ή κόμμα του ΔΝΤ?
      Γιατί κυβερνά ενώ δεν έχει σχέδιο?

  4. NTINOS avatar
    NTINOS 05/07/2010 15:17:07

    ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΒΟΛΕΨΕ ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 50 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.
    ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΑΠΟΛΥΘΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΔΙΟΡΙΣΜΕΝΟΙ ΜΕ ΜΕΣΟ ΑΠΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ,ΕΤΣΙ ΘΑ ΛΥΘΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΩΝ ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ

  5. tiramola avatar
    tiramola 05/07/2010 15:24:18

    Εγώ είμαι υπέρ του ξεκατινιάσματος και κατά των αναλύσεων οπαδικής φύσης για δημιουργία θολούρας προκειμένου να εξασφαλιστούν τα ελάχιστα αλλά και ανόητα επιχειρήματα στους εναπομείναντες φανατικούς οπαδούς.
    Τι σημασία έχει ποιός το λέει αν αυτό που λέει είναι πραγματικό περιστατικο?
    Ας βγει λοιπόν ο Μαρκογιαννάκης ή ο Χατζηγάκης ή οποιος άλλος γνωρίζει και ας βγάλει στη φόρα ανάλογες αθλιότητες Πάγκαλου.
    Ας αναλάβουν λοιπόν μετά δράση οι αρχηγοί και τα όργανα των κομμάτων να απομακρύνουν τους υπεύθυνους.
    Γιατί ψάχνει ο αρθρογράφος "γιατί" το κάνουν?
    Αν το έκαναν εδώ και χρόνια κάτι θα είχε διασωθεί στη ρημάδα αυτή χώρα...

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ tiramola 05/07/2010 16:48:02

      Ο Χαλκίδης είπε καθαρά στο ραδιόφωνο ότι ο Πάγκαλος διόρισε την κόρη του στη Βουλή.

      • Orestios avatar
        Orestios @ Επώνυμος 05/07/2010 17:48:46

        Βρε τον Πάγκαλο! Δημοκράτης!

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Επώνυμος 05/07/2010 18:23:27

        Χοχοχο! Το ταχάλια έβγαλε και το ΦΕΚ του διορισμού της κόρης του Πάγκαλου στη Βουλή! 26-3-2004, επί ΝΔ! Βρε τον αχάριστο, και τώρα έρχεται και κατηγορεί τους ΝΔτες για ρουσφετολογικές προσλήψεις των δικών τους (μόνο) παιδιών! Τι είναι αυτό βρε; Πού τον βρήκαμε;

        http://taxalia.blogspot.com/2010/07/blog-post_3008.html

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Επώνυμος 05/07/2010 19:42:14

        Όχι, γελάω γιατί αποκαλύφθηκε το μέγεθος της υποκρισίας σας.

        Δεν έχω ψευδαισθήσεις ότι οι νεοδημοκράτες είναι τάχατες αγγελούδια. Εσείς ζείτε συνεχώς μέσα στην πασοκική σας ψευδαίσθηση.

      • Orestios avatar
        Orestios @ Επώνυμος 05/07/2010 19:54:26

        Αθλιότητα είναι τώρα τιραμόλα?
        Εσύ δεν μας έλεγες πως σου αρέσει το ξεκατίνιασμα?
        Ο σαπιοκοιλιάς έχει να πεί κάτι?

  6. enianos avatar
    enianos 05/07/2010 15:35:20

    Πέρα από τις ευθύνες των πολιτικών, υπάρχουν και οι ποινικές ευθύνες των διορισμένων η κάνω λάθος ?

  7. Θραξ Αναρμόδιος avatar
    Θραξ Αναρμόδιος 05/07/2010 15:37:39

    Η δημοσιότητα είναι βαρύς εθισμός.

    Φαντάζομαι ότι μερικοί υπουργοί δεν παραιτούνται κυρίως εξαιτίας της. Δεν μπορούν να ζήσουν μακριά από την δημοσιότητα.

    Και αρκετοί που θέλουν να γίνουν υπουργοί και παρα-υπουργοί, δεν είναι γιατί θέλουν να μας υπηρετήσουν (σκασίλα τους), αλλά τους μαγεύει και η δημοσιότητα συν τοις άλλοις. Τους κάνει γνωστούς ώστε μετά η Ολιγαρχία που μας κυβερνάει τους καλεί σε σαλόνια, βαφτίσια και γάμους της.

    Μετά είναι και το βάζο με το μέλι βέβαια...το αφύλαχτο από μας τους ξύπνιους. Που δεν μας πιάνει κανένας κορόιδο, κούνια που μας κούναγε, και αυτοί μας κοροϊδεύουν 2 αιώνες τώρα.

    Και ένας αρχηγός τους είχε πει ότι "η εξουσία είναι αφροδισιακό". Μόλις κάτσουν στην καρέκλα μακραίνει το ... τους. Σαν κάτι νεαρούς με κομμένες εξατμίσεις.

    Είναι ντενεκέδες απλώς.
    Ντενεκέδες ξεγάνωτοι.
    Ο ντενεκές χαίρεται από την δημοσιότητα.
    Καθόλου δεν εκτιμάει την επικούρεια προτροπή "λάθε βιώσας".

    Θραξ Αναρμόδιος

  8. pavlina avatar
    pavlina 05/07/2010 15:39:06

    Ας βγάλουν τα μάτια τους, όσοι δεν αντιλαμβάνονται το "μαύρισμα" που τους περιμένει από την κοινωνία. Το θέμα είναι γιατί ο Σαμαράς "παγιδεύτηκ" σε αυτή την ιστορία και "πήρε" πάνω του την προάσπιση των 270 υπαλλήλων της Αγρογής που διόρισε ο Χατζηγάκης. Εξ άλλου, η Μπατζελή δεν είναι χαζή. Το έψαξε το θέμα, το έχει στείλει στον εισαγγελέα γιατί βρήκε πρόσφορο έδαφος να χτυπήσει τη Ν.Δ. Τί λόγο έχει ο Σαμαράς να ασχολείται με αυτό, να συναντάται προσωπικά με τους απολυμένους, να γίνονται δηλώσεις από Κσασαπίδη, Παναγιωτόπουλο, Κόλλια κ.λ.π. Κια γιατί δε μαζεύει τον Χατζηγάκη, που σε κάθε περίπτωση είναι εκτεθειμένος με το θέμα αυτό...

  9. undercover gpr avatar
    undercover gpr 05/07/2010 15:44:11

    Πρέπει τα media να τους βοηθήσουν στο ξεκατίνιασμα και να τους προσφέρουν άπλετο τηλεοπτικό χρόνο.

    Καλό για την πατρίδα είναι οτιδήποτε δείχνει έτσι κυνικά το βλαχοδημαρχιώτικο επίπεδο του πολιτικού μας συστήματος.

  10. χελιδόνι avatar
    χελιδόνι 05/07/2010 15:44:28

    Ο καταγγέλων ας απαντήσει πρώτα, για τις προσλήψεις που προώθησε, αποφοίτων λυκείου οικίων του, σε διευθυντικές θέσεις νοσοκομείου της ευρύτερης Αττικής και μετά ας προχωρήσει σε καταγγελίες άλλων φορέων!

    Είσατε απίστευτοι οι σημερινοί πασόκοι, πόσο μεθοδικά κι ύπουλα απαξιώνετε, στελέχη με αξία και βολεύετε, όποιον σας κάνει την φιλιπινέζα καλύτερα!

    Η μεγαλύτερη απαξίωση της σημερινής κυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ υπήρξε ο υποκριτικός νεοεισαχθής θεσμός του "opengov" !

  11. ataktos avatar
    ataktos 05/07/2010 15:47:08

    tiramola - είσαι όνομα και πράγμα .. τσίπα.. έχεις τελικά

  12. Greg avatar
    Greg 05/07/2010 16:01:52

    «Αν ένας πολιτικός έχει ένα παιδί με προσόντα, θα πρέπει να το αποκλείει από το δικαίωμα της εργασίας; Αυτές είναι μέθοδοι γκεμπελικοί» είπε ο αστήρ Χατζηγάκης. Ναι βρε το παλικάρι αφού έχει τα προσόντα να δουλέψει αλλά τί κόλλημα και αυτό με το δημόσιο; Είπε επίσης ότι η πρόσληψη του γαμπρού του στην εταιρία έγινε με καθόλα νόμιμο τρόπο. Εμ, πώς αλλιώς, νόμιμα άρα ηθικά.

    • χελιδόνι avatar
      χελιδόνι @ Greg 05/07/2010 16:11:23

      Ο ΓΑΠ είχε υποσχεθεί,ότι θα έβγαζε στα διαδίκτυο, όλα τα βιογραφικά που σταλθήκαν στο opengov.gr για τις δημόσιες θέσεις, ώστε να τεκμηριώνεται η διαφάνεια κι η αξιοκρατεία των επιλεγέντων για τις θέσεις ταύτες!

      Σε ποιά συχνότητα δημοσιεύεται το σύνολο των βιογραφικών, γνωρίζει ουδείς;

      • Orestios avatar
        Orestios @ χελιδόνι 05/07/2010 17:49:47

        Στην συχνότητα του πουθενά. Μια καλοστημένη απάτη ήταν το opengov για να μαζέψουν βιογραφικά οι εταιρίες επεξεργασίας

      • χελιδόνι avatar
        χελιδόνι @ χελιδόνι 05/07/2010 22:57:35

        Με head hunters όμως, στήνεις ΑΕ κι όχι κυβέρνηση...

        Εκτός κι αν οι σημερινοί νομίζουν,
        ότι στις εκλογές ψηφίζουμε εταιρείες...

  13. Greg avatar
    Greg 05/07/2010 16:06:18

    Επίσης, συμφωνώ με Pavlina, η ενασχόληση Σαμαρά με τα φαιδρά αυτά φαινόμενα είναι αξιοθρήνητη και ακυρώνει κάθε προσπάθεια να δείξει ότι τάχα κάτι αλλάζει στη ΝΔ.

  14. πρασινάλογα avatar
    πρασινάλογα 05/07/2010 16:17:56

    Ποιός τα λέει όλα αυτά;
    Ο Πάγκαλος το ίσιο παλληκάρι που σαν Υπουργός Εξωτερικών διέταξε τον Λυμπέρη να πεί ψέμματα στα κανάλια ότι την Ελληνική σημαία την πήρε ο αέρας στα Ίμια;
    Ο ίδιος Πάγκαλος που παρέδωσε τον Οτσαλάν στους τούρκους στρατοωτικούς;
    Ο ίδιος Πάγκαλος που σαν προϊστάμενος του Γιώργου βλάκα τον ανέβαζε, πανηλίθιο τον κατέβαζε;
    Εάν μιλάμε για άλλο Πάγκαλο να μας το πείτε να τον πάρουμε ίσως στα σοβαρά.
    Εάν μιλάμε για τον αντιπρόεδρο του πασόκ . . . χα χα χα!
    (400.000 άτομα διόρισε μόνο ο σημίτης και επίσης 75.000 αμόρφωτους πασόκους συμβασιούχους η Νέα Δημοκρατία το 2006.

  15. Mak avatar
    Mak 05/07/2010 16:20:57

    Το θέμα με την Αγρογή το είχε το πασοκ εδώ και καιρό στο συρτάρι και περίμενε να πέσουν τα ποσοστά του αρκετά προκειμένου να το βγάλει.

    Δεν ξέρω τι είναι χειρότερο, να βγάλεις εκατομμύρια € από μίζες και να έχεις κάνει την κόρη σου εκατομμυριούχα, με οff-shore εταιρείες, ακίνητα κλπ ή να μην μπορείς ούτε την κόρη σου να προσλάβεις στο δημόσιο με ρουσφέτι...

    Με άλλα λόγια δεν ξέρω αν είναι χειρότερο να είσαι λαμόγιο ολκής ή να είσαι αποτυχημένο μικρολαμόγιο...

    Στην Αγρογή ο Χ"δάκης ήθελε να βολέψει δικά του άτομα (στελέχη του γραφείου του, εκλογείς κ.α.) και για να εξασφαλίσει ότι δε θα μιλήσει κανείς έβαλε και συγγενής ή συνεργάτες άλλων βουλευτών της ΝΔ.

    Είναι πραγματικά θλιβερό να μην μπορούν ούτε τα παιδιά και τους συγγενείς τους στο δημόσιο να προσλάβουν από το παράθυρο. Στήθηκε τόσο πρόχειρα και εξόφθαλμα αυτή η ιστορία που σε κάνει να απορείς για την ευφυΐα τους.

    Προφανώς ο πανικός από την επερχόμενη ήττα στις εκλογές οδήγησε σε σπασμωδικές κινήσεις. Ο Χ"δάκης εξέθεσε το κόμμα του για να μπορέσει να εξασφαλίσει την επανεκλογή του.

    Τη στιγμή που ο Μαντέλης πήρε αποδεδειγμένα 200.000€ και κάνει λόγο για άλλα 10.000.000€, ο Τσουκάτος ομολόγησε ότι πήρε 1.000.000€ το οποίο αγνοείται, τα τζιμάνια της ΝΔ κατάφεραν να ξεφτιλιστούν για να δουλέψουν μερικούς μήνες τα παιδιά και οι συνεργάτες τους, οι οποίοι τώρα θα απολυθούν!

    Έχω καμιά ντουζίνα παραδείγματα συμμαθητών μου που μπήκαν στο δημόσιο γιατί οι γονείς τους ήταν οργανωμένοι στο πασοκ. Κανείς δεν μπορεί να τους κουνήσει γιατί όλα γίνανε νομότυπα.

    Αυτοί οι παπάρες της ΝΔ ούτε ένα ρουσφέτι της προκοπής στα παιδιά τους δεν μπόρεσαν να κάνουν...

    Το πασοκ θα το κάνει σημαία και θα το φουσκώσει κιόλας. Για αυτό το κρατούσαν στα συρτάρια τους συν το ότι είχε να κάνει με συγγενείς πολιτικών τους έκανε διστακτικούς γιατί σε αυτά τα θέματα υπάρχει μία συντεχνιακή αλληλεγγύη.

    Ενημερωτικά οι μισθοί που παίρναν είναι κανονικοί του δημοσίου και μάλιστα οι όροι με τους οποίους προσλήφθηκαν ήταν δυσμενέστεροι από ότι των προηγούμενων υπαλλήλων της Αγρογής, πόσο μάλλον των μονίμων υπαλλήλων του ΟΠΕΚΕΠΕ.

    • χελιδόνι avatar
      χελιδόνι @ Mak 05/07/2010 16:30:55

      "Αυτοί οι παπάρες της ΝΔ ούτε ένα ρουσφέτι της προκοπής στα παιδιά τους δεν μπόρεσαν να κάνουν…"

      MHN TO ΛΕΣ...Η "αθλία οικογένεια" πως νομίζεις, ότι επιβιώνει ακόμη και ΣΗΜΕΡΑ ;;;!!!!!!!!

      • Mak avatar
        Mak @ χελιδόνι 05/07/2010 16:46:53

        Γιατί πότε ήταν ΝΔ η "οικογένεια";;;;;

        If you know what I mean....

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ χελιδόνι 05/07/2010 16:47:21

        Χο! Άλλη μια απόδειξη ότι οι της Οικογένειας δεν ήταν ποτέ πραγματικοί νεοδημοκράτες!

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ χελιδόνι 05/07/2010 16:48:40

        Μακ, σκεφτήκαμε σχεδόν ταυτόχρονα το ίδιο πράγμα!

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Mak 05/07/2010 16:46:35

      Όπως τα λες είναι Μακ, πολύ περιεκτικό και εύστοχο το σχόλιό σου, με μια διαφορά. Ότι το σύστημα ΠΑΣΟΚ στα ΜΜΕ θα κάνει βουβουζέλα τα της ΝΔ και θα θάψει τα του ΠΑΣΟΚ. Παλιά τους τέχνη κόσκινο. Τελικά θα γίνουν ρεζίλι βέβαια, αλλά μέχρι τότε θα έχουν δώσει χάντρες να παίζουν οι οπαδοί τους, κάτι τύποι σαν τον τιραμόλα, για να μπορούν να δικαιώνουν μέσα του ηθικά τη στήριξη σε αυτή την κυβέρνηση, λέγοντας στον εαυτό τους ότι "πάντως είμαστε καλύτεροι από τη δεξιά".

      Γιατί εμάς μπορεί να μας φαίνεται ανόητο, αλλά δεν φαίνεται ανόητο στον τιραμόλα. Και το target group αυτών των εξωφρενικών "αποκαλύψεων" (για πράγματα που ήξερε όλος ο κόσμος) είναι ο τιραμόλα.

      • Mak avatar
        Mak @ Επώνυμος 05/07/2010 16:59:50

        Για αυτό απαγορευόταν να πέσουν σε τέτοια λούμπα οι της ΝΔ. Στον ΟΠΕΚΕΠΕ όπου ανήκει η ΑΓΡΟΓΗ η μεγάλη πλειοψηφία των υπαλλήλων είναι πασοκ. Την ίδια μέρα που σκέφτηκαν (όχι υλοποίησαν) αυτό το σχέδιο, το ήξεραν στην Χ. Τρικούπη. Δώρο στο πασοκ έκαναν, όχι ρουσφέτι...

        Και όπως λες οι αποκαλύψεις αυτές έχουν συγκεκριμένο target group. Με το ασφαλιστικό έχουν αρχίσει να σφίγγουν τα πράγματα για το πασοκ. Για αυτό πιστεύω ότι το κρατούσαν στο συρτάρι και ενώ ήταν γνωστό σε όσους ασχολούνται δεν το είχαν κάνει πρώτο θέμα.

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Επώνυμος 05/07/2010 17:02:03

        Η ουσία πάντως είναι ότι αρχίζει να παίζεται κατά πόσο οι χάντρες θα είναι αρκετές για να κρατήσει τους βαμένους πασόκους μέσα στο ΠΑΣΟΚ. Η συνταγή είναι παλιά και δοκιμασμένη, αλλά είμαι περίεργος να δω αν θα πετύχει και πάλι.

      • man8os avatar
        man8os @ Επώνυμος 05/07/2010 17:03:09

        Ειναι τετοιεςοι πιεσεις τωρα, που ουτε θαυμα δεν σωζει το ΠΑΣΟΚ στην συνειδηση του κοσμου...

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Επώνυμος 05/07/2010 17:07:04

        Προς το παρόν ακόμη κρατάει. Έστω και οριακά. Δες τα νούμερα της χθεσινής δημοσκόπησης στο Παρόν. Προσεκτικά και συνολικά, ειδικά τα στοιχεία ποιοτικής έρευνας. Υπάρχει ένα 20% του εκλογικού σώματος που συνεχίζει να χάβει ότι ανοησία του λέει ο Γιωργάκης. Κι ενά 30% που εξακολουθεί λίγο-πολύ να πείθεται από τη σημερινή πολιτική του ΠΑΣΟΚ. Κανονικά δεν θα έπρεπε να υπάχει ΟΥΤΕ ένας. Αλλά υπάρχουν ακόμη. Να δούμε ως πότε. Θα το τραβήξουν το σχοινί μέχρι να σπάσει, αλλά δεν θα ξέρουμε μέχρι ποιο σημείο αντέχει το σχοινί, παρά μόνον αν σπάσει.

        Η δική μου εκτίμηση είναι ότι θα σπάσει, αλλά λόγω της προσωπικότητας του ΓΑΠ, που μισεί τους Πασόκους και θέλει να τους εκδικηθεί γιατί κατά βάθος τον βλέπουν σαν γιο του πατέρα του.

  16. Greg avatar
    Greg 05/07/2010 16:36:33

    Την στιγμή που βγαίνει ο Σαμαράς και λέει ότι δεν θα απολογηθεί για τον Ρουσόπουλο για ποιον λόγο απολογείται για τον Χατζηγάκη;

  17. Tassos avatar
    Tassos 05/07/2010 16:39:16

    Πού απολογήθηκε για τον Χατζηγάκη? Εγώ βλέπω το εντελώς αντίθετο. Τον έβαλε μόνο του στο γκιζντάνι, να βγάλει τα κάρβουνα από την φωτιά.

  18. Orestios avatar
    Orestios 05/07/2010 17:27:07

    Τα αδέρφια του GAP πως συμμετέχουν σε κρατικές μπίζνες? Δίνοντας το όνομά τους? χο! χο!
    Τί έχει να μας πεί ο Πάγκαλος για αυτό?

    • χελιδόνι avatar
      χελιδόνι @ Orestios 05/07/2010 23:07:21

      Αν είναι δυνατόν να συμβαίνει κάτι τέτοιο!

      Σε ποιές "κρατικές μπίζνες" εννοείς;

  19. Nikos avatar
    Nikos 05/07/2010 18:11:53

    Σχετικά με τις προσλήψεις στην "ΑΓΡΟΓΗ Α.Ε.", ας μας πούνε οι κύριοι με ποιες διαδικασίες προσλήφθηκαν όλοι αυτοί. Όπως να μας πουν και για το κόλπο του ΑΣΕΠ να καλεί επιλαχόντες (τυχαίους-δεν νομίζω) 100 θέσεων παρακάτω από αυτούς που είχαν σειρά. Για το κόλπο των STAGE με τις λίστες των εργαζομένων που ετοιμάζονταν στα πολιτικά γραφεία για να πάρουν «τρελή» μοριοδότηση στους διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ. Για τις «αξιοκρατικές» συμβάσεις έργου, για τις προσλήψεις-μεταθέσεις ΕΠΟΠ, για τις προσωπικές συνεντεύξεις στις προκηρύξεις , για τις προσλήψεις στις ιδιωτικές τράπεζες, Δήμους-ΔΕΚΟ, για τις προσλήψεις με μερική απασχόληση, τις προσλήψεις στα ΚΕΠ με πτυχίο ανεξαρτήτου ειδικότητας. (Πολλά μπουμπούκια δουλεύουν με πτυχίο Ανθοκομίας, Φυτικής Παραγωγής στα ΚΕΠ). Όμως για όλα αυτά φταίει και η «ανεξάρτητη» δικαιοσύνη που με τόσο σθένος υπερασπίζονται όλοι οι πολιτικοί να την αφήσουμε να κάνει το «έργο της». Να είναι όμως σίγουροι κάποιοι, ότι θα έρθει η μέρα που θα λογοδοτήσουν στον Ελληνικό λαό τα παιδιά και τα εγγόνια τους για τις προίκες που τους «κληροδότησαν» οι αμαρτωλοί γονείς τους…

  20. αφισοκολλητης avatar
    αφισοκολλητης 05/07/2010 18:45:21

    ρουσφετια στην τουρκελλαδα...ε οχι..

  21. armatistis avatar
    armatistis 05/07/2010 19:15:05

    Με τι ασχολείστε και με τι ξεκατινιάζεστε. Ποιος έκανε τα περισσότερα! Τι να πω; Απλά και μόνο κρίμα!

    Αυτοί μας πήδηξαν και συνεχίζουν να μας πηδάνε. Κατάκλεψαν, διέφθειραν, ξεπούλησαν, μας καταχρέωσαν και υπάρχουν Έλληνες που υποστηρίζουν ΝΔ και ΠΑΣΟΚ. Τέτοια ηλιθιότης.

    Εγώ αντίθετα πιστεύω ότι ο σημερινός πολιτικός κόσμος και ειδικότερα τα δύο μεγάλα πολιτικά κόμματα, είναι απολύτως αποτυχημένα, πλήρως διεφθαρμένα, που δεν εμπνέουν καμία απολύτως εμπιστοσύνη στους πολίτες ότι μπορούν να αντιμετωπίσουν τη σημερινή κρίση και τις μελλοντικές προκλήσεις, διότι είναι απολύτως υπεύθυνα για τη απαξίωση της χώρας και τη τρομακτική οικονομική κρίση που βιώνουμε, αφού αυτά άσκησαν την εξουσία τα τελευταία τριάντα χρόνια. Αυτά παρέλαβαν το δημόσιο χρέος στο 20% του ΑΕΠ και το εκτόξευσαν στο 115%. Αυτά ήταν που ενώ έλεγαν ότι το υπέρογκο χρέος θα μας καταπιεί, έκαναν ότι περνάει από το χέρι τους για να το διογκώσουν και να καταπιεί τη πατρίδα. Αυτά εξέθρεψαν τη διαφθορά, την αναξιοκρατία, την αθλιότητα, τις αρπακτές, τις «διευκολύνσεις» προς τους ημετέρους, την διόγκωση του δημόσιου τομέα, τη κατάρρευση του δημόσιου συστήματος υγείας, το παραγοντισμό, την διάλυση του εκπαιδευτικού συστήματος, την κατάρρευση των δημοσιονομικών, τη διεθνή απαξίωση της χώρας και όλες τις γνωστές παθογένειες του κράτους μας. Αυτά τα δύο λαφυραγώγησαν το κράτος και οδήγησαν τους πολίτες στη κατάσταση των ανδραπόδων. Μπορεί να ακούγονται άσχημα αυτά, αλλά αυτή είναι η πραγματικότητα. Πως αλλιώς μπορείς να περιγράψεις τη κατάσταση στην οποία θα βρεθεί ένας οποιοσδήποτε χαμηλόμισθος, που θα τον καλεί ο εργοδότης του και θα του λέει –20% στις αποδοχές σου, διαφορετικά άντε γεια! Ή να παίρνουν το χαντζάρι και να αποκεφαλίζουν μισθούς και συντάξεις και συγχρόνως να μη ενοχλούν, να αφήνουν στο απυρόβλητο, τους έχοντες και κατέχοντες, ή τους ωφελημένους από τις αρπακτές, ή τους υπεύθυνους για τη χρεοκοπία της χώρας.

    Και μην αρχίσουμε να βάζουμε στη ζυγαριά ποιος έριξε τις περισσότερες σφαίρες στο σώμα του κράτους. Και μια σφαίρα σκοτώνει. Εδώ συνέχισαν να πυροβολούν ακόμη και το πτώμα του.

    Για όσους διαφωνούν και επιθυμούν να συνεχίσουν τους κομματικούς καυγάδες μάλλον έχουν υποστεί λοβοτομή και ισχύει το "εδώ ο κόσμος χαίρεται και το ..... .υζεται".

  22. ευτυχια avatar
    ευτυχια 05/07/2010 19:24:22

    Εγω θάθελα να ρωτήσω: δεν τελειώνουν οι γιοί, οι κόρες, τ ανίψια και οι κουμπαροι των 300 της Βουλής? Απο παντού διορίζονται.Υπάρχουν και άλλοι Ελληνες, ψωμολύσσες-λαμόγια!

  23. tiramola avatar
    tiramola 05/07/2010 19:38:39

    Επώνυμε γελάς επειδή ισοφάρισες την αθλιότητα?
    ...

  24. Θραξ Αναρμόδιος avatar
    Θραξ Αναρμόδιος 05/07/2010 20:06:00

    Εγώ δεν θέλω να είναι άγιος κανένας πολιτικός.

    Στο κάτω-κάτω και να θέλω και να μην θέλω το ίδιο είναι. Αν δεν τον ελέγχω τι κάνει, κι ο άγιος θα μου καταντήσει κλέφτης. Διεφθαρμένος και διαφθορέας. Θα τα πάρει και θα λαδωθεί.

    Τι τώρα; Στην αγιοσύνη και στην πατριωσύνη του καθενός θα βασίζομαι; Αφού πρέπει να τον ελέγχω τι κάνει. Κιαν δεν τα κάνει καλά ή όπως μου τα υποσχέθηκε, να τρώει καρπαζιά και να φεύγει. Οχι όμως μετά από τέσσερα χρόνια. Γιατί σε τέσσερα χρόνια, ένας τέτοιος μαζί με τα κολλητάρια του, θα με ρημάξει. Θα με χαντακώσει. Θα μπουκώσει από παντού τις τσέπες και τη στοματάρα του.

    Αρα 1) πρέπει ΚΑΙ να μπορώ να τον ελέγχω, εγώ και οι συμπολίτες μου και ΟΧΙ ΟΙ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΙ ΜΑΣ-ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ που είναι τα κολλητάρια του. Αμεσα. Αμεσα λέμεεεεεεε. Οχι να τον ελέγχουν οι κολλητοί του και να μου τον βρίσκουν παντα καθαρό κι αυτός να μου χει ρημάξει το σύμπαν.

    Και 2) να μπορώ να τον στέλνω στο πυρ το εξώτερον μόλις αντιληφθώ ότι πάει να τα πάρει ή να μου κάνει κουτσουκέλες στα εθνικά και σε κείνα και στα άλλα. Εκείνη την στιγμή. Οχι μετά 4 χρόνια. Θα είναι ΠΟΛΥ ΑΡΓΑ μετά 4 χρόνια. Ζεματίστηκα άμα κάνω 4 χρόνια να τον σουτάρω.

    Γι' αυτό ο οπαδός ενός κόμματος, αυτός που έχει "διαλέξει και πλευρά" ώστε να μην καταλήξει και στην Δαντική κόλαση ως "οκνηρός" (οκνηρός=αυτός που κατά τον Δάντη δεν μπορεί να αποφασίσει, τόσο ήξερε κι αυτός), που δεν έχει ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ την παραπάνω ΑΠΛΗ ΑΛΗΘΕΙΑ κάνει κακό. Μα πάρα πολύ κακό.

    Κακό λέμε μόνο κάνει ο οπαδός.

    Μπορεί να κοιμάται αυτός ήσυχος πως διάλεξε πλευρά. Αλλά εγώ θα βλέπω εφιάλτες. Διότι δεν έχει την απαραίτητη κρίση για να βγάλει το πιο απλό συμπέρασμα. Και να απαιτήσει και τις ανάλογες αλλαγές. Να παλαίψει γι' αυτές.

    Διότι στην ύπαρξή του οπαδού, την ευπιστία του, τον ενθουσιασμό του, τα όνειρά του ή ακόμη και την διαφθορά του, πατάει όλο αυτό το ΣΑΠΙΟ σύστημα. Που μας έχει καβαλήσει 2 αιώνες τώρα από το 1821. Που μας πίνει καθημερινά το αίμα. Που μαζεύει τόνους χρήμα από φόρους για να γεμίσει την άπατη καταβόθρα του. Που θέλει να φορολογήσει το σύμπαν. Μέχρι τον αέρα που αναπνέω εγώ και η οικογένειά μου. Σαν τον καπνικό φόρο των αυτοκρατόρων κάτι.

    Ολο αυτό το οικοδόμημα στηρίζεται πάνω στον οπαδό. Στην συναισθηματική του τοποθέτηση. (ω! ναι, είναι ΠΑΝΤΑ συναισθηματική, αλλιώς δεν θα χαμε και τόσους καβγάδες). Και στην προθυμία του να παραιτηθεί από την κριτική σκέψη.

    Χωρίς οπαδούς η διαφθορά ΚΑΤΑΡΡΕΕΙ.

    Κι όσο μαλώνουν οι οπαδοί με τους "αντιπαλους οπαδούς", οι διεφθαρμένοι τρίβουν τα χέρια τους από χαρά. Είναι τόσο απλό.

    Μαλώνουν μεταξύ τους οι οπαδοί των λιγώτερο διεφθαρμένων με τους περισσότερο διεφθαρμένους. Αντί να δουν πως θα συνεννοηθούν πριν πέσει το σπίτι μας και μας πλακώσει όλους.

    Θραξ Αναρμόδιος

  25. δημης avatar
    δημης 05/07/2010 22:14:22

    Μήπως στα πλαίσια της ψηφοφορίας οι κινήσεις αυτές αποσκοπούν στην τρομοκράτηση των δικών τους ;;;;; Ενώ ταυτόχρονα αποπροσανατολίζουν τον κόσμο ;;;;;;

  26. victoria avatar
    victoria 06/07/2010 12:11:14

    @Σχετικά με την επιλογή στρατοπέδων... Προσωπικά συντάσσομαι με τον Επώνυμο και τον Ορέστιο. Έχω κατηγορηθεί κι εγώ για οπαδισμό από τον undercover, και τώρα κατάλαβα γιατί, αλλά είναι χρήσιμη η κουβέντα. Το "κοιτάζω απέξω κριτικά και αποφαίνομαι ότι κανένας δεν είναι τέλειος", είναι μια ασφαλής στάση. Συνδέεται και με την ιδιότητα του σκεπτόμενου. Επιπλέον στηρίζεται σε αυταπόδεικτα αξιώματα, δλδ η απόλυτη αλήθεια είναι: ότι δεν υπάρχει απόλυτη αλήθεια. Σε αυτό αγαπητοί, μας κερδίζετε, δεν υπάρχει αντίκρουση. Όμως είναι non-statement πώς να το πω...
    Όμως όπως με κάλυψε και ο Επώνυμος, "Καμία κατάσταση δεν είναι ιδανική. Τον Παράδεισο τον χάσαμε μετά το προπατορικό αμάρτημα. Παλεύουμε έκτοτε με την ανθρώπινη ατέλεια, τη δική μας και των άλλων." Εδώ πρέπει να κυβερνηθούμε, πρέπει να συμμετέχουμε. Είναι πολιτικά ορθό να λέμε γαλάζιοι, πράσινοι, όλοι χρωματισμένοι, αλλά να μου επιτρέψετε να έχω δει και ανθρώπους να αγωνιούν να μη χρωματιστούν για τους λάθος λόγους. Άρα συμφωνούμε ότι διαφωνούμε. Δεν υπάρχει "σωστή" ή "σκεπτόμενη" στάση νομίζω. Ο καθένας ότι καταλαβαίνει και ότι του πάει η καρδιά να στηρίξει όταν έρχεται η ώρα. Αρκεί να ανέβουν τα συλλογικά κριτήρια έναντι των ατομικών.

    Και @Θράκα που σέβομαι πολύ αλλά εν προκειμένω θα διαφωνήσω: νομίζω πέφτετε στην παγίδα της εξομοίωσης του "οπαδού" που όπως ορίζετε πιο πάνω είναι εν ολίγοις ένα ξεφτιλισμένο ον, και μεταξύ ενός ανθρώπου που παίρνει θέση για τα κοινά χωρίς να περιμένει απαραίτητα ρουσφέτι, μαθαίνει και διαμορφώνει άποψη, κατά το "ον πολιτικό" κτλ... Κάποιοι τέτοιοι θα υπάρχουν... (γενικά τα συγχαρητήριά μου σε όλους για το επίπεδο του διαλόγου)

  27. victoria avatar
    victoria 06/07/2010 14:17:47

    Κάτι κάνω φαίνεται και αυτοσβήνομαι. Συγγνώμη για την επανάληψη αν υπάρξει.
    @Σχετικά με την επιλογή ή μη στρατοπέδων. Προσωπικά συντάσσομαι με Επώνυμο και Ορέστιο, έχω κατηγορηθεί από τον undercover για οπαδισμό κι εγώ, τώρα καταλαβαίνω γιατί, αλλά δεν πειράζει είναι χρήσιμη η κουβέντα.

    Νομίζω πως η στάση "κοιτάζω κριτικά απέξω και αποφαίνομαι πως κανένας δεν είναι τέλειος" μαζί με την απογοήτευση που εμπεριέχει (και όλοι βιώνουμε), είναι μια ασφαλής στάση του σκεπτόμενου (εντός +εκτός εισαγωγικών) και δικαίωμα του καθενός μας.
    Με την έννοια ότι στηρίζεται σε αυταπόδεικτο αξίωμα, δλδ η απόλυτη αλήθεια είναι: ότι δεν υπάρχει απόλυτη αλήθεια. Όμως όπως το είπε ο Επώνυμος "Καμία κατάσταση δεν είναι ιδανική. Τον Παράδεισο τον χάσαμε μετά το προπατορικό αμάρτημα. Παλεύουμε έκτοτε με την ανθρώπινη ατέλεια, τη δική μας και των άλλων."
    Χαίρω πολύ δηλαδή, αλλά εδώ πρέπει να κυβερνηθούμε.

    Αφήστε που για μένα είναι λίγο πολιτικά ορθό το δεν πιστεύω σε γαλάζια, πράσινα, όλοι είστε χρωματισμένοι με γυαλιά κλπ, γιατί επιτρέψτε μου να έχω γνωρίσει και ανθρώπους που δεν επιθυμούν να χρωματιστούν για τους λάθος λόγους -καβάντζα(και όχι τους δικούς σας ιδεολογικού χαρακτήρα).
    @Θράκα που σέβομαι πολύ, εδώ όμως θα διαφωνήσω: νομίζω εξομοιώνετε τον "οπαδό" όπως τον ορίζετε πιο πάνω λίγο ως πολύ ως ξεφτιλισμένο ον, με κάποιον άνθρωπο που παίρνει θέση όχι γιατί περιμένει ρουσφέτι, που ενημερώνεται και επιλέγει, ένα "ον πολιτικό" τελοσπάντων. Πρέπει να δεχτούμε ότι όλο και κάποιοι τέτοιοι θα υπάρχουν... αυτούς πώς τους υπολογίζετε στην εξίσωση; (ελπίζω όχι σαν γραφικούς...)

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.