#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
15/12/2009 19:30
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Άρχισε η .... συγκυβέρνηση; (Που συμφώνησαν Παπανδρέου – Σαμαράς)




 Σύμφωνα με δηλώσεις που έκανε προ ολίγου ο Αντώνης Σαμαράς, τα πιο σημαντικά σημεία της συζήτησης μεταξύ των πολιτικών αρχηγών είναι τα εξής:Από την πλευρά της η Νέα Δημοκρατία πρότεινε μεταξύ των άλλων:

1. Να αλλάξει ο Νόμος περί Ευθύνης υπουργών, στα πλαίσια μιας αναγκαίας Συνταγματικής Αναθεώρησης, έτσι ώστε ο χρόνος παραγραφής που ισχύει για κάθε πολίτη να ισχύει, ο ίδιος, και για τους υπουργούς.

2. Να γίνεται δημοσιοποίηση του τελικού κόστους των μεγάλων έργων και των προμηθειών του Δημοσίου, σε σχέση με το αρχικό κόστος κατακύρωσης του διαγωνισμού.    

3. Να δοθούν αυξημένες αρμοδιότητες στο Γενικό Επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης, ώστε να προλαμβάνεται το φαινόμενο αδράνειας των ελεγκτικών μηχανισμών του Δημοσίου. Να μπορεί ο ίδιος να απαιτήσει πειθαρχικές διώξεις, ώστε να τερματιστεί έτσι η συντεχνιακή άποψη περί «ατιμωρησίας».

4. Να εξασφαλιστεί Οικονομική Αυτοτέλεια με πόρους σταθερούς για τους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης, ώστε να υπάρχει και να τηρείται Προϋπολογισμός και Απολογισμός. Διαφορετικά χάνεται ο λογαριασμός και η ευθύνη…

5. Να δημιουργηθεί ηλεκτρονικό Κέντρο Εξυπηρέτησης Πολίτη (e-ΚΕΠ), ώστε η εξυπηρέτηση του πολίτη, η ενημέρωσή του και η αδειοδότησή του από οποιαδήποτε υπηρεσία, να αναγνωρίζεται από το Α.Φ.Μ. του (κωδικός ταυτοποίησης) και να γίνεται ηλεκτρονικά.

6.Να γενικευθεί η εφαρμογή του διπλογραφικού συστήματος παντού – και στα νοσοκομεία και στην Τοπική Αυτοδιοίκηση και στα Ιδρύματα και σε όλους τους Δημοσίους Φορείς – ώστε να υπάρχει ανά πάσα στιγμή έλεγχος Ισολογισμού και αποτελεσμάτων χρήσεως.

 Σε όλες αυτές τις προτάσεις της Νέας Δημοκρατίας υπήρξε θετική ανταπόκριση από τον Πρωθυπουργό.

 Σε ό,τι αφορά τις προτάσεις που έκανε ο Πρωθυπουργός:

 Πρώτον, για την πάταξη της φοροδιαφυγής: Συμφωνούμε στη θέσπιση ενός λογικού και δίκαιου πλαισίου τεκμηρίων διαβίωσης. Διαφωνούμε, όμως, κατηγορηματικά, με την ανεξέλεγκτη φοροεπιδρομή.

Δεύτερον, για την καταπολέμηση της εισφοροδιαφυγής: Συμφωνούμε, μεταξύ των άλλων, στην κυβερνητική πρόταση για ένταξη των μεταναστών στο σύστημα κοινωνικής ασφάλισης. Αλλά εμείς θέτουμε ως απαραίτητες προϋποθέσεις, να υπάρξουν ευρύτερα μέτρα κοινωνικής τους ενσωμάτωσης και να ακολουθήσει η Ελλάδα την Ευρωπαϊκή νομοθεσία, η οποία, σημειωτέον, είναι ιδιαίτερα προσεκτική.

Τρίτον, συμφωνήσαμε πλήρως με την πρόταση του Πρωθυπουργού για την ανάγκη να καταπολεμηθεί η πολυνομία που παράγει συνήθως διαφθορά, αλλά και ταλαιπωρία του πολίτη. Επιβάλλεται, πράγματι, να ξεκινήσει άμεσα η κωδικοποίηση των διάσπαρτων νόμων και Προεδρικών διαταγμάτων, που αφορούν κρίσιμους και ευαίσθητους τομείς της δημόσιας διοίκησης όπως οι πολεοδομίες, η φορολογία, το περιβάλλον κλπ.  

Τέταρτον, συμφωνήσαμε επίσης, στην αλλαγή του πλαισίου που ισχύει για το «Πόθεν Έσχες» των πολιτικών προσώπων, αλλά και όλων των υπαλλήλων του δημοσίου τομέα, έτσι ώστε να υπάρξει ουσιαστικός έλεγχος του «πόθεν», αλλά και πραγματικές κυρώσεις για τους ενδεχόμενους παραβάτες.

Πέμπτον, ο Πρωθυπουργός πρότεινε διαρκή έλεγχο της εφαρμογής του  Προϋπολογισμού ανά τακτά χρονικά διαστήματα από αρμόδια κοινοβουλευτική Επιτροπή. Στην πρόταση αυτή συμφώνησα και προσέθεσα ότι πρέπει να γίνεται ουσιαστική συζήτηση και για τον έλεγχο του Απολογισμού και όχι μόνο του Προϋπολογισμού. Στην προσθήκη αυτή συμφώνησε ο κ. Παπανδρέου. 

Επίσης, ο κ Παπανδρέου έκανε αναφορά και σε ενδεχόμενη πρωτοβουλία της Κυβέρνησης για τη συγκρότηση Εξεταστικών Επιτροπών της Βουλής προκειμένου να διερευνηθούν υποθέσεις που έχουν απασχολήσει την κοινή γνώμη, ακόμα και σε περιπτώσεις που οι ευθύνες έχουν παραγραφεί.

Από την πλευρά μου, υπογράμμισα ότι η Νέα Δημοκρατία απαιτεί διαφάνεια παντού! Και ότι σε περίπτωση που υπάρξουν τέτοιες πρωτοβουλίες, επιβάλλεται να ξεκινήσουμε από το σκάνδαλο του Χρηματιστηρίου του 1999-2000. Και από κει και πέρα, κάθε σχετική πρόταση που θα έρχεται στη Βουλή, θα κρίνεται από τη δικαιολογητική της βάση.

Δεν συζητήθηκε σε βάθος, αλλά το αναφέρω γιατί είναι πάγια θέση μου, ότι η διαφαινόμενη πρόθεση της Κυβέρνησης να αλλάξει τον εκλογικό Νόμο και να θεσπίσει μονοεδρικές περιφέρειες, αποτελεί οπισθοδρόμηση κι όχι πρόοδο σε θέματα διαφάνειας του πολιτικού συστήματος. Γι’ αυτό και η Νέα Δημοκρατία είναι κατηγορηματικά αντίθετη σε μια προσέγγιση αλλαγής του εκλογικού Νόμου με βάση το Γερμανικό σύστημα.

Μετά από όλες αυτές τις προτάσεις που διατυπώθηκαν, τη συμφωνία που προέκυψε σε κάποιες απ’ αυτές και τις όποιες διαφωνίες που εκφράστηκαν, ξεκινά ένας κοινός αγώνας του πολιτικού κόσμου κατά της διαφθοράς.

Από δω και μπρος θα κριθούμε όλοι, από την ταχύτητα με την οποία θα κινηθούμε, για να φέρουμε συγκεκριμένα αποτελέσματα. Γιατί αυτό ενδιαφέρει τον Ελληνικό λαό…

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ελεύθερος avatar
    ελεύθερος 15/12/2009 17:37:56

    Τί έγινε παιδάκια; Άρχισε κιόλας η συγκυβέρνηση;
    Μήπως τον υποτιμήσαμε το Γιώργο;
    Μήπως, τελικά, έχει επίγνωση της προσωπικής του ανεπάρκειας;

    • Factorx avatar
      Factorx @ ελεύθερος 15/12/2009 17:43:36

      σωστός.λέω να το κανω τίτλο

  2. Orestios avatar
    Orestios 15/12/2009 18:06:18

    Μείωση φορολογικών συντελεστών την στιγμή που ο Πρωθυπουργός ετοιμάζεται να κάνει φοροεπιδρομή? Και το δέχθηκε αβίαστα? Δεν θα γίνουμε Νότια Δανία τελικά.
    Το ερώτημα είναι γιατί ο Πρωθυπουργός έχει άμεση ανάγκη την στήριξη της Δεξιάς. Μιας Δεξιάς που την λοιδωρεί και την κατηγορεί συνεχώς αλλά δέχεται άκριτα τις προτάσεις της. Γιατί η μείωση των φορολογικών συντελεστών δεν είναι σοσιαλιστικό-Δανέζικο μέτρο. Τί συμβαίνει στο ΠΑΣΟΚ και ο Πρωθυπουργός κάνει σάλτο στον Δεξιό χώρο?
    Αναρωτιέμαι αν στην επιλογή της Δεξιάς στροφής του ΠΑΣΟΚ συμφωνούν οι υπόλοιποι βουλευτές του. Γιατί μόνο έτσι νοείται η συναινετική διαδικασία. Ο Πρωθυπουργός καταλαβαίνει πως η εκλογή Σαμαρά επισκίασε την εκλογή του. Προσπαθεί να κερδίσει χρόνο ευρισκόμενος στο ημίφως της πολιτικής του διαδρομής. Σέρνεται σε συμφωνίες και επιδεικνύει πόσο ικανός είναι να δώσει προκειμένου να κερδίσει λίγες ημέρες εξουσίας. Είναι ολοφάνερη η φιλαρχία του. Αλλά πιο φανερή η διάθεση να προσφέρει οικειοθελώς. Και το κάνει άκομψα.

    • Κεραυνός avatar
      Κεραυνός @ Orestios 15/12/2009 20:22:12

      Ορέστιε θέλετε δέν θέλετε αναγκαστήκατε με τον νέο αρχηγό σας Σαμαρά να συρθείτε απο πίσω του.

      • Orestios avatar
        Orestios @ Κεραυνός 15/12/2009 20:48:01

        Το ποιός τραβά στη γή αυτόν που αιθεροβατεί είναι περισσότερο από εμφανές.
        Ο Πρωθυπουργός έμεινε καιρό στα ουράνια. Καιρός να πατήσει στη γη.

        • Κεραυνός avatar
          Κεραυνός @ Orestios 15/12/2009 20:53:00

          Άστον 2 - 3 μήνες ακόμα εδώ ο Καραμανλής βρίσκεται 7 ολόκληρα χρόνια στα ουράνια να μήν μείνει και ο Παπανδρέου έστω μισό χρόνο?

        • Orestios avatar
          Orestios @ Orestios 15/12/2009 20:56:21

          Χαρταετός είναι για να μείνει στα ουράνια ο Πρωθυπουργός?

    • anetos avatar
      anetos @ Orestios 16/12/2009 08:08:00

      ναι και μετα ξυπνησες !

  3. man8os avatar
    man8os 15/12/2009 18:16:51

    Μηπως πρεπει να σκεφτουμε οτι αυτο γινετε στο πλαισιο της εθνικης αλληλεγγυης?

  4. Καππαδόκης avatar
    Καππαδόκης 15/12/2009 18:34:42

    Ανεξάρτητα από τα πρόσωπα που ηγούνται στα δύο μεγάλα κόμματα, αν θέλουμε να πάμε ένα βήμα μπροστά πρέπει να συμφωνήσουν οι δύο αρχηγοί για ορισμένα βασικά θέματα που μας ταλανίζουν και δεν λύνονται με την συνεχή άρνηση. Τόσα χρόνια που όταν λέει ο ένας άσπρο ο άλλος λέει μαύρο (ακόμη και αν το άσπρο αποτελεί βασική φιλοσοφία του κόμματος του) τι καταφέραμε.
    Ενα ατέλειωτο παραπολιτικό κους-κους με ενορχηστρωτές τα ΜΜΕ και η Ελλάδα συνεχώς στο καναβάτσο.
    Ακόμη και η ειρωνία που εκπέμπει ο τίτλος του άρθρου καθώς και κάποια σχόλια παραπάνω χαρακτηρίζουν το πόσο ανέτοιμοι είμαστε να δεχτούμε τα αυτονόητα.

  5. ΔΗΜΗΤΡΗΣ avatar
    ΔΗΜΗΤΡΗΣ 15/12/2009 20:16:13

    Το ΠΑΣΟΚ δεν πρόκειται να αναλάβει το κόστος να φέρει προς ψήφιση νόμους που θίγουν τα συμφέροντα των συνδικαλιστών,των μεγαλοεργολάβων και της άκρως διεφθαρμένης τοπικής αυτοδιοίκησης.Ψάχνει απεγνωσμένα συνένοχο γιατί ήδη βλέπει την σταδιακή κάθοδο και παρακμή,και μάλιστα με μηδενική αντιπολίτευση.
    Συγκεκριμένα το ΓΑΠ θεωρεί βέβαιο ότι μία αποτυχία του τώρα, αποτελεί το πολιτικό του τέλος.
    Αρκεί να αναλογιστεί κανείς, πότε ξανά κυβέρνηση με δύο μήνες στην εξουσία ,με 11% σχεδόν διαφορά νίκης και 70 έδρες διαφορά από το δεύτερο κόμμα θα ζητούσε συνεργασίες για να κυβερνήσει;
    Και η επίσημη συγκυβέρνηση είναι κοντά (βλέπε άνοιξη) και δυστυχώς τα πράγματα στη χώρα θα πάνε ακόμη χειρότερα.

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ ΔΗΜΗΤΡΗΣ 16/12/2009 00:30:41

      Εάν υπάρχει κάποιος που μπορεί να συμμαζέψει τη συνδικαλιστική λαίλαπα είναι ο ΓΑΠ. Η Νέα Δημοκρατία ούτε με Καραμανλή μπορούσε, ούτε με Ντόρα (που δεν θα το ήθελε φυσικά), ούτε με Σαμαρά μπορεί να το πράξει.

  6. αρχισαμε avatar
    αρχισαμε 15/12/2009 20:36:35

    Στην χωρα που κανεις δεν εμπιστευεται κανεναν (και δικαιως), οι αρχηγοι των δυο κυβερνητικων κομματων δειχνουν να εμπιστευονται ο ενας τον αλλο.
    Δυο πολιτικοι, που αν δεν υπηρχαν, τα κομματα τους θα ηταν υπο διαλυση,
    και που συζητουν και συμφωνουν ή διαφωνουν, χωρις φανφαρολογιες και συμπλεγματικες συμπεριφορες, χωρις βερμπαλισμους και ψεματα...
    Και αυτο ακριβως βγαζει τον Μητσοτακη στα κεραμιδια...

  7. εναςάσχετος avatar
    εναςάσχετος 15/12/2009 20:47:34

    Δεν έχω αντήρηση ότι η διαφθορά είναι ένα τεράστιο πρόβλημα.
    Αλλά όχι "τεραστιότερο" απο την οικονομία και τα επερχόμενα μέτρα λιτότητας.
    Η ταπεινή μου άποψη είναι ότι το θέμα αυτό ανοίγει τώρα και με τόσο μεγάλη δημοσιότητα, για να χρησιμοποιηθεί σαν αντιπερισπασμός. Όταν όλοι θα συζητάνε στα κανάλια για σκάνδαλα, η κυβέρνηση θα περνάει τα μέτρα ανενόχλητη.

  8. αρχισαμε avatar
    αρχισαμε 15/12/2009 20:50:12

    Για να βγαινει ο Μητσοτακης στον Πρετεντερη για μιση ωρα και...,
    καποιοι δυσκολευονται να πιστεψουν το ... κακο που τους βρηκε...
    ΧΕΧΕΧΕ

  9. Lavazza avatar
    Lavazza 15/12/2009 20:56:55

    Για το πώς θα αλλάξει η νοοτροπία (της αρπαχτής) της συντριπτικής πλειψηφίας του λαού δεν άκουσα κανένα μέτρο...

    • ΔΗΜΗΤΡΗΣ avatar
      ΔΗΜΗΤΡΗΣ @ Lavazza 15/12/2009 21:07:17

      Αυτό είναι καθαρά θέμα παιδείας και είναι φυσικό να μην αναφέρεται αφού τα κομματόσκυλα όλων των χώρων υπολείπονται αυτής.

  10. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 15/12/2009 21:10:13

    Οταν εγω εγραφα οτι Σαμαρας και Παπανδρεου ειναι πιο κοντα απ οτι Παπανδρεου και Ντορα δεν με πιστευαν.Πολυ απλα παρ οσα λεγονται η οικονομικη φιλοσοφια και των δυο ειναι παραπλησια.
    Το μονο ερωτημα ειναι αν ειναι δυνατον πια να εφαρμοσθει ή εαν οι ξενοι επενδυτες θα μας επιβαλλουν τα δικα τους.

    • αρχισαμε avatar
      αρχισαμε @ ψυχραιμια 15/12/2009 21:25:34

      Η εγγυτητα τους εκτιμω πως ειναι περισσοτερο προσωπικη παρα πολιτικη και γιαυτο και ισχυροτερη.
      Πολιτικα αν και ξεκινουν απο διακριτες αφετηριες (ευτυχως), τους ενωνει η σαφης τοποθετηση τους υπερ της μεσαιας ταξης και εναντιον των παρασιτικων συμφεροντων.

  11. Orestios avatar
    Orestios 15/12/2009 21:11:37

    Προπέτασμα μελάνης από σουπιά η σημερινή συνάντηση για να καλύψει την κενολογία της χθεσινής βραδιάς στα εντόπια μέσα. Ευτυχώς όμως υπάρχουν άνθρωποι όπως ο Σαμαράς που έχει μεγαλύτερη συναίσθηση της πραγματικότητας και της ευθύνης της θέσης του. Ο Πρωθυπουργός προσπαθεί να καλυψει την συνεχή αναβλητικότητα κερδίζοντας χρόνο. Μόνο που ο χρόνος μετρά ανάποδα για αυτόν. Να ετοιμαστεί να παραδώσει την εξουσία σε ανθρώπους που μπορούν και έχουν αγάπη για την Ελλάδα.

    • ΔΗΜΗΤΡΗΣ avatar
      ΔΗΜΗΤΡΗΣ @ Orestios 15/12/2009 21:21:31

      Υπεραισιόδοξο σε βλέπω!
      Κρατήσου για μετά το Φεβρουάριο.

      • Orestios avatar
        Orestios @ ΔΗΜΗΤΡΗΣ 15/12/2009 21:43:57

        Τον Φεβρουάριο θα κληθεί η χώρα να σωθεί και πάλι από την Δεξιά με ηγέτη τον Σαμαρά. Στην προσπάθεια αυτή όσοι είναι σόφρονες είναι καλοδεχούμενοι.

        • ΔΗΜΗΤΡΗΣ avatar
          ΔΗΜΗΤΡΗΣ @ Orestios 15/12/2009 21:54:46

          Μαζί σου λοιπόν!!

  12. Ι.Κ. avatar
    Ι.Κ. 16/12/2009 00:05:47

    Αν αυτές οι συγκεκριμένες αποφάσεις εναντια στην διαφθορά λαμβάνονταν στα χαλαρά και πριν απο 5-10 χρόνια, όταν το έλλειμα δεν είχε φτάσει ακόμα στα σημερινά "πτωχευτικά" ύψη θα συμφωνούσα πλήρως. Σήμερα όμως, που η αξιοπιστία της χώρας έχει ήδη διασυρθεί, που η χώρα είναι ένα βήμα πριν την πτώχευση και καίγεται για λεφτά, πολλά λεφτά, και μάλιστα άμεσα, τώρα, προτάσεις που πρακτικά θα αρχίσουν να αποδίδουν (ΑΝ και όσες αποδώσουν) μετά από 6 μήνες, 1 χρόνο και βάλε... τι νόημα έχουν; Να εξαγνήσουν τον φονιά μετά την ταφή του θύματος;

    Διάβαζα τα μέτρα και σκεφτόμουνα τους πολιτικούς αρχηγούς σαν τους γιατρούς πάνω από τον καρδιοπαθή με έμφραγμα που πεθαίνει και αυτοί συζητούν τι υγιεινή διατροφή να του προτείνουν για το μέλλον!!!

    Γιατί το κάνουν αυτό; Είναι τόσο ηλίθιοι και δεν αντιλαμβάνονται αυτο που αντιλαμβάνεται ο κάθε πολίτης και θα έκανε για τα οικονομικά του σπιτιού του αν ήταν στο ίδιο χάλι; Οχι βέβαια. Μόνο ανόητοι δεν είναι. Τουλάχιστον όχι όλοι... Ο λόγος που κάνουν τους ...διατροφολόγους του ψυχοραγούντος είναι ότι δεν έχουν τα αρχ... να του κάνουν ηλεκτροσόκ!!! Η με άλλα λόγια ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΚΟΤΣΙΑ ΝΑ ΣΠΑΣΟΥΝ ΑΥΓΑ !!!! διότι τα αυγουλάκια είναι ψηφαλάκια... Η ΠΑΤΡΙΔΑ ΟΜΩΣ ΚΑΙΓΕΤΑΙ ΓΙΑ ΟΜΕΛΕΤΑ.

    Αυτή η υποκρισία της δήθεν καταπολέμησης της διαφθοράς, που ο κάθε περαστικός πρωθυπουργός της δίνει και άλλο όνομα, "εκσυγχρονισμός" για τον Σημίτη, "σεμνότητα και ταπεινότητα" για τον Καραμανλή κλπ, αυτή η υποκρισία δεν πάει άλλο. Δήθεν όλοι θέλουν να την ...χτυπήσουν αλλά... "δεν ξέρουμε πως", "δεν γίνεται", "υπάρχουν αντιδράσεις", "κάνουμε ότι μπορούμε". "ίσως φτιάξουμε μια επιτροπή" κλπ Δεν πάει άλλο αυτή την υποκρισία!!!

    Κύριοι αρχηγοί,

    η χώρα πάει για φούντο. Καίγεστε για πολλά λεφτά αμέσως. Το εργαλείο σας για να τα βρείτε χτυπώντας την τεράστια φοροδιαφυγή και το μαύρο χρήμα είναι οι αρμόδιες δημόσιες υπηρεσίες. Αυτές όμως είναι πλήρως διεφθαρμένες, ιδιαίτερα οι πιο αναγκαίες όπως εφορίες, πολεοδομίες, τελωνεία, αστυνομία. Τέτοια εργαλεία αν τα βγάλετε έξω για κυνήγι θα σας φέρνουν 1 ευρώ και 99 ευρώ θα έχουν πάρει κάτω από το τραπέζι διογκώνοντας ακόμη περισότερο το μαύρο χρήμα.

    Αρα εδώ χρειάζεται πρώτα να τσακιστεί η διαφθορά του εργαλείου με αποφάσεις ...ΣΟΚ και άμεσης (ακαριαίας θα έλεγα) εφαρμογής και αποτελεσματικότητας. Κατεβάστε έναν νόμο στη βουλή και ψηφήστε τον κατεπειγόντως σε 2-3 μέρες που να λέει λίγα καθαρά απλά πράγματα:

    Δημόσιος υπάλληλος που θα χρηματιζεται

    1. Θα πηγαίνει 20-25 χρόνια φυλακή

    2. Θα κατασχονται όλα τα περιουσιακά του στοιχεία

    3. Θα ξετινάζονται με φορολογικούς ελέγχους όλοι του οι συγγενείς μέχρι και δευτέρου βαθμού

    4. Το όνομά του θα δίνεται στη δημοσιότητα κατ εξαίρεση του νόμου περί προσωπικών δεδομένων, όπως ήδη έγινε για παιδεραστές κλπ.

    5. Οι υπηρεσιακοί του προιστάμενοι θα υποβαθμίζονται υπηρεσιακά (στερήσεις βαθμών κλπ) και θα πέρνουν δυσμενέστατες μεταθέσεις ως ανεπαρκείς να ελέγξουν τις υπηρεσίες τους. Δεύτερο κρούσμα διαφθοράς υφισταμένου του να ισοδυναμεί με απόλυσή του απο την υπηρεσία ώς ανίκανος να διαχειριστεί 2 γαιδουριών άχυρο.

    6. Πολίτης - φορολογούμενος που θα καταγγείλει εκβιασμό δημοσίου υπαλληλου για μίζα να απαλλάσεται από κάθε φόρο για 5 χρόνια.

    7. Πρόβλεψη επιπλέον αμοιβής, και ανέλιξης για τους ικανούς, τίμιους και παραγωγικούς υπαλλήλους.

    Από την επόμενη μέρα που θα ισχύσει ένας τέτοιος νόμος, ποιος θα τολμήσει να απλώσει το ξερό του κάτω απο το τραπέζι; Και αν κάποια "μαγκάκια" το τολμήσουν τον πρώτο που θα συλληφθεί τσακίστέ τον και κάντε το 1ο θέμα στις ειδήσεις να φτάσει το μήνυμα σε όλα τα "λαδωμένα ποντίκια".

    Κύριοι πολιτικοί αργηγοί, σε μια νύχτα και με μία κίνηση:

    α) θα έχετε σχεδόν μηδενίσει την διαφθορά στις δημόσιες υπηρεσίες

    β) Θα έχετε ένα υγιές εργαλείο στα χέρια σας για να μαζέψετε χρήμα. Στα 100 ευρώ να έρχονται στα ταμεία σας τα 100, όχι το 1 ευρώ.

    γ) Θα έχετε αποδείξει ότι εννοείται αυτά που λέτε, ότι είστε ειλικρινείς, ότι πράγματι βάζεται πάνω από όλα την Ελλάδα.

    δ) Ισως θα προλάβετε να σώσετε τον ...καρδιοπαθή, να φτιάξετε την ομελέτα.


    Ο Μ Ω Σ

    Για να το κάνετε αυτό θα πρέπει να δεχθείτε να σπασετε αυγά, να γίνεται δυσάρεστοι σε δεκάδες ίσως εκατοντάδες χιλιάδες κόσμο που καλο-τρώει εδώ και δεκαετίες. Φυσικά οι περισότεροι από αυτούς δεν θα σας ξαναψηφήσουν και το ξέρετε. Και λοιπόν; Και ο Καραμανλής για κάθε απόφαση έκανε και ξαναέκανε δημοσκοπήσεις για να μετρήσει τα ψηφαλάκια του και δείτε που κατάντησε... και ο ίδιος... και η χώρα...

    Ιδιαίτερα σε εποχές κρίσης αναδεικνύονται οι μεγάλοι ηγέτες. Ιδού η Ρόδος.... Αγαπάτε την Ελλάδα; ΑΠΟΔΕΙΞΗ !!!!

    Ιάσων Κιανός

    • Blimblomblim avatar
      Blimblomblim @ Ι.Κ. 16/12/2009 00:57:52

      Δεν φοβάσαι μήπως όλοι αρχίσουν να καταγγέλουν (ακόμη και στα ψεύτικα) από έναν δημόσιο υπάλληλο κάθε πέντε χρόνια για να μην πληρώσουν ποτέ φόρους;

      • loretta avatar
        loretta @ Blimblomblim 16/12/2009 01:04:20

        blimblomblim..

        αυτα που λεει ο Ιασων εφαρμοζονται ηδη στην Αμερικη και σε αλλες χωρες και δεν καταλαβαινω γιατι να μην γινουν και εδω.

        ο ελεγχος διασφαλιζει και τον καταγγελονται και τον καταγγελομενο.

        συνεπως εγω δεν διαφωνω καθολου

        • Blimblomblim avatar
          Blimblomblim @ loretta 16/12/2009 09:11:12

          Το σύστημα είναι διεφθαρμένο σε όλα τα επίπεδα. Όποιος μπαίνει μέσα - είτε ως πολίτης, είτε ως δημόσιος λειτουργός - το χρησιμοποιεί για το προσωπικό του συμφέρον.

          Κάθε τέτοια πρόταση προϋποθέτει ότι κρατικοί λειτουργοί και πολίτες θα λειτουργήσουν έντιμα. Αυτή η προϋπόθεση δεν ισχύει, οπότε δεν μπορεί να λειτουργήσει καμία τέτοια πρόταση. Πρέπει να αυξηθεί η ατομική εντιμότητα του κάθε λειτουργού και του κάθε πολίτη. Υπάρχουν πολλές παράμετροι που μπορούν να το βελτιώσουν αυτό, αλλά τέτοιου είδους κίνητρα αυξάνουν και δεν μειώνουν το κίνητρο της διαφθοράς.

      • Ι.Κ. avatar
        Ι.Κ. @ Blimblomblim 16/12/2009 01:09:14

        Το θέμα δεν είναι τεχνικό, και με φόβους δεν περπατάει τίποτε. Το θέμα είναι πολιτικό. Είναι θέμα πολιτικής βούλησης για αποτελεσματικότητα έστω και αν δυσαρεστηθούν τεράστια τμήματα της Ελληνικής κοινωνίας που είναι διεφθαρμένα. Τα "άρθρα" του νόμου που ανέφερα είναι ενδεικτικά. Η λογική πίσω από αυτά είναι ο νόμος να λειτουργεί απόλυτα αποτρεπτικά για τον "υποψήφιο λαδιάρη" και να τον αποφασίσουν ηγέτες που προτιμούν να μείνουν στην ιστορία και όχι στην εξουσία.

        • man8os avatar
          man8os @ Ι.Κ. 16/12/2009 01:48:26

          Νομιζω οτι πρεπει να δςσεις αλλο κινητρο στον Ελληνα ,που θα κανει πιο αποδοτικες τις καταγγελειες. Απο τη δημευση μερους τις περιουσιας του διεφθαρμενου ο καταγγελον να δικαιουτε ενα ποσοστο, πχ 10%.Εαν ειναι ο πρυσταμενος αυτου να μην αντιμετοπιζει τις συνεπειες που ανεφερες, να μην υπαρχει προβλεψη φοροαπαλαγης για τον καταγγελοντα, και να υπαρξη προνοια για την οικογενεια του διεφθαρμενου. Κατα τα αλλα εξαιρετικη σκεψη για νομοσχεδιο Ιασωνα.

    • Shalai avatar
      Shalai @ Ι.Κ. 16/12/2009 01:23:47

      Κύριε Κιανέ,
      Έχετε απόλυτο δίκιο, τέτοια και άλλα πολλά χρειάζονται, δεν υπολογίσατε όμως τον πλέον βασικό παράγοντα της εξίσωσης:
      Το ελληνικό dna.

      Θα φτιάχνεται μία δημόσια επιτροπή που θα ελέγχει τους απατεώνες... και σε ένα μήνα... ένα χρόνο...? θα τα παίρνει πλέον και αυτή η επιτροπή. Όπου θα φτιαχτεί μετά μια άλλη επιτροπή για να ελέγχει την επιτροπή που τα παίρνει από τα λαμόγια που κλέβουν, ρουφιανεύουν και ό,τι άλλο ανήθικο κάνουν και θα καταλήξει και εκείνη διεφθαρμένη κ.ο.κ.

      Δεν θέλει να πάει ο Έλληνας μπροστά, τι να κάνουμε τώρα. Με το ζόρι?

  13. man8os avatar
    man8os 16/12/2009 01:50:42

    Οχι ο κυριος Ιασωνας εχει απολυτο δικιο. Μια καλοπληρωμενη επιτροπη η οποια θα ελεγχετε απο την εφορια τα μελη της εξονυχιστηκα ειναι οτι πρεπει για να εξεταζει τετιες καταγγελειες.

  14. blue nile avatar
    blue nile 16/12/2009 04:32:44

    Όλα καλά αλλά το Patek της φωτογραφίας δεν παίζεται με τίποτα.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.