13/04/2009 12:52
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Άρχισε η παρέλαση μαρτύρων για την Ζήμενς


_______________________________________________________________________________________________
(Ανανεωμένο). Προθεσμία για να απολογηθεί στις 12 Μαΐου ζήτησε και έλαβε σήμερα το πρωί από τον ανακριτή ο Μιχάλης Χριστοφοράκος, που κατηγορείται για δωροδοκία και ξέπλυμα βρώμικου χρήματος, στην υπόθεση της Siemens. Ενώπιον του ανακριτή, προσήλθαν ακόμα πέςντε από τους κατηγορούμενους, ενώ ο έβδομος (Χρ. Καραβέλλας;) προσήλθε δια του συνηγόρου του, καθώς είναι ασθενής. Ανάμεσα στους προσελθέντες και ο πρώην γενικός διευθυντής της Siemens Πρόδρομος Μαυρίδης. Και οι επτά κλήθηκαν να απολογηθούν για τις κατηγορίες της δωροδοκίας και της νομιμοποίησης εσόδων από παράνομη δραστηριότητα. Όλοι ζήτησαν προθεσμία, προκειμένου να ενημερωθούν για τη δικογραφία και να έχουν χρόνο να προετοιμάσουν την υπερασπιστική τους τακτική.

Επειδή, προφανώς ελλείψει άλλων θεμάτων, οι φυλλάδες θα σας πρήξουν με σενάρια επί σεναρίων για το θέμα - και που να τις διαβάζετε πασχαλιάτικα - υπενθυμίζω τι έχουμε γράψει προ μηνών εδώ γι αυτά που βλέπετε σήμερα να γίνονται:

Είναι προφανές ότι η τελική σύγκρουση ενόψει των επερχόμενων εκλογών θα γίνει με φόντο την υπόθεση της Ζήμενς που οδηγεί στην πιο βαθιά διαπλοκή, τον ΟΤΕ, τις τηλεπικοινωνίες και όλες τις αμαρτωλές υποθέσεις του παρελθόντος. Στις οποίες όμως πρωταγωνιστούν τα στρατόπεδα των μητσοτακικών και των σημιτικών. Αυτά δηλαδή που εκβιάζουν τις σημερινές ηγεσίες και των δυο μεγάλων κομμάτων και πιέζουν για πρόωρες εκλογές. http://www.antinews.gr/?p=5017.

Ενώ εδώ γράφαμε:

Αντιπερισπασμό στην υπόθεση του Βατοπεδίου με αναζωπύρωση του σκανδάλου της Ζήμενς και προφυλακίσεις εμπλεκομένων στα μαύρα ταμεία μεθοδεύει η κυβέρνηση. Εκτός του κ. Χριστοφοράκου και με βάση τα στοιχεία που έχουν βρεθεί στα μαύρα ταμεία της Ζήμενς εμπλέκονται, μεταξύ άλλων, και οι εξής:

Πρόδρομος Μαυρίδης. Πρώην στέλεχος της Siemens Hellas, ο οποίος έχει χαρακτηριστεί ως εκ των διαχειριστών των «μαύρων ταμείων» της Siemens για τον τομέα των τηλεπικοινωνιών στην Ελλάδα.

Αντωνία Μάρκου. Η συνδικαλίστρια της ΔΑΚΕ, έχει καταγγείλει ότι πληρεξούσιος του λογαριασμού ήταν το στέλεχος τότε της Siemens Hellas, Ηλίας Γεωργίου. Κατήγγειλε επίσης, ότι το λογαριασμό της είχε ανοίξει το 1993 ο μέχρι προ μηνών αντιπρόεδρος του Οργανισμού Προώθησης Εξαγωγών, κ. Δ. Νέγρης.

«Franz». Κωδική ονομασία που αποδίδεται στον αντιπρόεδρο του ΟΤΕ επί ΠΑΣΟΚ, Γιώργο Σκαρπέλη.

«Samos». Ο λογαριασμός αποδίδεται στον Ηλία Γεωργίου, πρώην στέλεχος της Siemens Hellas,.

«Νίκος». Ο λογαριασμός αποδίδεται στο επίσης πρώην στέλεχος της Siemens Hellas, κ. Εμμανουήλ Σταυριανού.

Χρήστος Καραβέλλας πρωτοκλασάτο στέλεχος της Siemens Hellas, μαζί με τον κ. Γεωργίου, στη δεκαετία του 1990.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 13/04/2009 14:17:49

    Η μίζα, το σύγχρονο άγος των Ελλήνων. Απ`τη μιά η "μίζα" απ`την άλλη το "πολιτικό κόστος", έφεραν την Ελλάδα στο χείλος του γκρεμού. Περιμένουμε το τελικό σπρώξιμο.

  2. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 13/04/2009 14:19:48

    Ολα καλα, αλλα υπαρχουν και αρκετοι "μπροστινοι" οι οποιοι εκακαν εταιριες με τα $$ τα μοιρασμενα.

    Δεν ηταν ολοι μαλακες... οκ?? απλα εβρισκαν το "μαλακα" και εκαναν τη δουλεια τους.

    Οποιος μιλησει απο τους μπροστινους θα κανει την εκπληξη. Τωρτα που μιλαμε γινονται διαβουλευσεις...

    Ασε που ολοι οι αμεσα εμπλεκομενοι κυκλοφορουν χαλαρα και θα πανε και 4ημερα στη Μυκονο. ΕΛΕΟΣ. Προφυλακιση δεν υπαρχει??

    ΠΠ

  3. ariel avatar
    ariel 13/04/2009 14:37:45

    Ασφαλώς και υπάρχει προφυλάκιση ΠΠ. Η Τσέκου προφυλακίστηκε, όταν πήγε να εξεταστεί όχι σα κατηγορουμένη, αλλά σαν μάρτυρας. Το ξέχασες?

  4. Anideos avatar
    Anideos 13/04/2009 14:42:13

    Egw nakanw pali mia erwtisi:

    1. Uparxei idi apofasi pou xaraktirizei tin 8002 sumvasi epwfelis gia ton organismo!!! ean den to kseretai tote .....anazitiste kai tha to vreite! Sen mporw na katalavw loipon gia poia adikimata taviountai oloi autoi!

    2. Ta xrimata auta einai tis siemens kai oxi tou dimosiou!!!!Den mporw na katalavw loipon kai pali ti prosspathei na apodeiksei kai ti thelei to elliniko kratos???

    3. Profulakisi gia poio adikima?
    a) dwrodokia gia mia sumvasi pou einai epwfelis gia to elliniko dimosio?
    b) kseplima maurou xrimatos gia xrimata pou den anoikoun sto eliniko dimosio?

    Eipame antupwsiasmos alla edw exei paraginei!!!!

    AS ASXOLITHOUN LIGO ME SKANDALO POU EXOUN NA KANOUN ME XRIMATA DIKA MAS!!!!! OPWS VATOPAIDI KAI GERMANOS!!!!!!

  5. Lavazza avatar
    Lavazza 13/04/2009 15:00:33

    Άρχισε η παρέλαση γράφεις Φάκτορα.

    Πρόδρομος Μαυρίδης, Αντωνία Μάρκου, Γιώργο Σκαρπέλη, Ηλία Γεωργίου, Εμμανουήλ Σταυριανού, Χρήστος Καραβέλλας...

    Η παρέλαση υπουργών, υφυπουργών, γενικών γραμματέων υπουργείων και βουλευτών (πρώην και νυν) πότε θα αρχίσει;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

    Αυτό είναι το ζητούμενό μου εμένα.

    Δεν με νοιάζει να παέι μέσα ο Μαυρίδης, ο Χριστοφοράκος, ο Γεωργίου κι ο Σταυριανού που στο κάτω-κάτω ήταν υπάλληλοι μιας ξένης πολυεθνικής η οποία προσπαθούσε (με οποιοδήποτε μέσο) να πάρει μερίδιο στην Αγορά.

    Εμένα με νοιάζει να πάνε μέσα οι δημόσιοι λειτουργοί (υπουργοί, υφυπουργοί, γενικοί γραμματείς υπουργείων) που τα "έπαιρναν" για να προωθήσουν τα (υπερκοστολογημένα) συμφέροντα της συγκεκριμένης εταιρίας κι όχι κάποιας άλλης.

    Ή μήπως δεν είναι αυτό το ζητούμενό μας σε αυτό το σκάνδαλο...;;;

  6. Le canard avatar
    Le canard 13/04/2009 16:19:14

    Ο Καραβέλας, λέγεται, ότι δεν εμφανίστηκε και εκφράζονται υπόνοιες ότι ίσως είναι στο εξωτερικό. Εαν δεν εμφανιστεί, σύμφωνα με δικαστικές πηγές, θα ζητηθεί η σύλληψή του και βίαια προσαγωγή.

  7. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 13/04/2009 17:30:36

    Άσχετο: Πριν απο λίγο η μεγάλη ρεπόρτερ Τατιάνα δήλωσε ότι άκουσε πως βάζουν ανιχνευτές μετάλων σε αμερικανικά λύκεια για το φόβο των όπλων και αναρωτήθηκε που πάμε; Έπρεπε να γνωρίζει (τόσα λεφτά παίρνει) ότι αυτά τα συστήματα υπάρχουν στα Αμερικανικά σχολεία από την δεκαετία του `80. Μάλιστα υπάρχει η περιβόητη ταινία (class of `84) του 1984!!! που διαπραγματεύεται αυτήν ακριβώς την βία των όπλων στα Αμερικανικά σχολεία και δείχνει τα X-Rays στα τότε σχολεία. Ξύπνα Τατιάνα.

  8. donaE avatar
    donaE 13/04/2009 18:37:24

    Κοιτα κουραγιο με την καμπαρντινα στο χερι,ατσαλακωτος.

  9. Θέμης Λαζαρίδης avatar
    Θέμης Λαζαρίδης 13/04/2009 18:46:02

    Είναι λογικό να δίνεται ΕΝΑΣ ΜΗΝΑΣ προθεσμία στον Χριστοφοράκο για να απολογηθεί; Με αυτούς τους ρυθμούς η εξιχνίαση της υπόθεσης θα κρατήσει 10 χρόνια. Αυτό θέλουν; Υπάρχει δικαιοσύνη σε αυτή τη χώρα ή είναι όλοι διαπλεκόμενοι τέλος πάντων;

  10. theo1611 avatar
    theo1611 13/04/2009 19:18:23

    @10
    Αγαπητέ Θέμη, σε μια χώρα που ο Γενικός Εισαγγελέας της είναι το πιό σύντομο ανέκδοτο (Εισαγγελέας Αρείου Πάγου: Απών) τι περιμένεις?

  11. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 13/04/2009 19:58:32

    Eπειδη μερικοι,δεν ξερετε πως γινονται οι δουλειες με το δημοσιο,σας λεω,οτι ετσι οπως εχουν διαμορφωθει τα πραγματα,δεν χεριαζεται να χτυπησεις την πορτα για να δωσεις.
    Σου τα ζητανε στα ισια αυτοι.
    Αρα και για μενα,αλλα και πιστευω για τους περισσοτερους,αυτο που ενδιαφερει,ειναι να τιμωρηθουν αυτοι που τα πηραν,γιατι οι αλλοι θα πουν και με το δικηο τους,οτι αν δεν εδινα,δεν ειχα δουλεια.Τελος.
    Αλλοιως εισαστε υποκριτες.

  12. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 13/04/2009 21:27:04

    Προβοκατωρ διαφωνώ απόλυτα.
    Ο Δ Υπάλληλος που τα "πιάνει" με τον ιδιώτη που τα δίνει θα έπρεπε να μοιράζεται το ίδιο κελί.
    Αν δηλαδή
    -ο εν λόγω κύριος με τον κ Τσουκάτο
    -ο δ/ντης του κ Παυλίδη με τον κ Μανούση
    κλπ
    δεν θα πρέπει να πάνε μέσα, αλλά να ήταν ήδη μέσα και θα μιλούσαν και κάτι θα άλλαζε....
    Για πολιτικές ευθύνες ας αποφάσιζε η Βουλή.
    Εδώ έχουμε 4 άτομα που φέρονται να έχουν δώσε και λαβείν
    Ας ήταν μέσα και όταν γινόταν το Δικαστήριο να σεβόμαστε την απόφασή του....

  13. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 13/04/2009 21:29:35

    Ααααα απορία ηλίθιου:

    ή ο κ Παυλίδης τα πήρε και θα έπρεπε να διαγραφεί
    ή δεν τα πήρε
    Σωστά?
    Οτι και να έγινε (ας το βρει η Προανακριτική ....χαχαχαχα) κ Ζαγορίτη ο κ Μανούσης γιατί δεν έχει διαγραφεί?
    Γιατί
    είτε τα έδωσε
    είτε κατηγόρησε άδικα
    Σωστά?

  14. Πυροπαθής avatar
    Πυροπαθής 14/04/2009 00:38:45

    Αν η κυβέρνηση ήθελε το σκάνδαλο θα είχε ξεκαθαρίσει. Απλά το κράταγε για όταν τη βόλευε. Έπειτα αν είχε προχωρήσει θα είμασταν τώρα στα δικά της στελέχη που είναι μπλεγμένα. Επιπλέον έιναι καλύτερα να ρίχνεις λάσπη σε όλους τους αντιπάλους παρά να ξέρουν όλοι ποιος είναι μπλεγμένος. Καλά κάνει λοιπόν το ΠΑΣΟΚ και ζητά προανακριτική. Όσο από τη ΝΔ λένε ότι το ΠΑΣΟΚ μ' αυτ'η του την πρόταση επιχειρεί παραγραφή μας κοροιδεύουν γιατί ξέρουν ότι για τα πολιτικά η παραγραφή έχει γίνει για τα ποινικά δε δεν γίνεται.΄Αρα εκείνο που επιζητούνέίναι να προλάβουν να περαγραφούν οι δικές τους πολιτικές ευθύνες. Και μια ερώτηση . Γιατί για τον Παυλίδη ψήφισαν και για το Βατοπέδι όχι; Εκείνα τα ομόλογα πότε θα μάθουμε τι έγιναν;