06/12/2008 14:14
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Άρχισε «εμφύλιος» και για το τσιγάρο

 http://www.nosmoke.gr/:

 - Γνωρίζετε πως το κάπνισμα είναι η ΝΟΥΜΕΡΟ ΕΝΑ ΑΙΤΙΑ σε αριθμό θανάτων παγκόσμια μετά τη φτώχεια;
 - Γνωρίζετε πως ΚΑΠΝΙΖΕΙ ΤΟ 70% περίπου των Ελλήνων ηλικίας 18-35 ετών;
 - Γνωρίζετε πως στη χώρα μας ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΝΟΜΟΙ που προστατεύουν τον παθητικό καπνιστή, οι οποίοι δεν εφαρμόζονται, αλλά μπορούμε να ΑΠΑΙΤΗΣΟΥΜΕ την εφαρμογή τους;
 - Αναρωτηθήκατε ποτέ για ΠΟΙΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ καπνίζουν οι άνθρωποι, πως ξεκίνησε αυτό και ποιοι το διαιω

http://www.facebook.com/group.php?gid=27368465830 (20.459 μέλη) :

Βλέπω συνεχώς στην τηλεόραση μια διαφήμιση που αναφέρει ότι από το 2010 και μετα θα απαγορεύεται το κάπνισμα σχεδόν....παντού!!!
Ε, λοιπόν εγώ και πολλοί άλλοι γουστάρουμε να καπνίζουμε σχεδόν...παντού!
Και στις καφετέριες και στα εστιατόρια και στα μπουζούκια και στα club και στις μπυραρίες...
Δεν γίνεται να πεις στους Ελληνάρες να μην καπνίζουν σε όλα αυτά τα μέρη επειδή το θέλουν λίγοι κομπλεξικοί.
Έλεος πια με αυτόν τον ρατσισμό κατά αυτών που κάνουν αυτο που θέλουν, δηλαδή να καπνίζουν!

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Γιωργος Χ avatar
    Γιωργος Χ 06/12/2008 14:46:11

    καπνίζετε ηλίθιοι, καπνίζετε..

    Αν γλυτώσετε τον καρκίνο και τον φριχτό θάνατο μες στους πόνου, θα κυκλοφορείτε με την φιάλη οξυγόνου, σαν τους δύτες...

  2. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 06/12/2008 14:54:22

    οι πρώτες δύο βδομάδες είναι δύσκολες. Η νικοτίνη είναι πιο εθιστική και από την ηρωϊνη. Δεν κόβεις ποτέ το κάπνισμα, απλά έχεις να καπνίσεις από το 199τόσο... Κουράγιο. Θα εφαρμοστεί το μέτρο από το καλοκαίρι του 2009 λένε.

    Η τσίχλα βηθάει λίγο (αλλά προσεχε, και αυτή είναι εθιστική...)

  3. Papajohn avatar
    Papajohn 06/12/2008 14:57:45

    Κοιτάξτε, αν καταφερει να κάνει κάτι τέτοιο η ΝΔ, δε πάει να είναι η χειρότερη κυβέρνηση που θυμάμαι, θα τη πάρει τη ψήφο μου μόνο και μόνο γι' αυτό. Αλλά με όρια του τύπου 70τμ και διάφορες άλλες Αβραμοπουλικές ηλιθιότητες, είμαι σχεδόν σίγουρος οτι ούτε αυτό το απειροελάχιστο δε θα καταφέρουν.

  4. Takitos avatar
    Takitos 06/12/2008 15:09:42

    Πρώτα απ' όλα θέλω να δηλώσω πως είμαι καπνιστής. Όμως νομίζω πως ξέρω να ιεραρχώ τα δικαιώματα. Το δικαίωμα στην υγεία του διπλανού μου, είναι υπέρτερο από το δικαίωμά μου στην απόλαυση.

    Εδώ θάθελα ακόμα να σχολιάσω τη στάση της πολιτείας. Απαγορεύει, για λόγους υγείας τάχα μου, το κάπνισμα σε κάποιους χώρους. Δεν θάταν καλύτερα να εξασφάλιζε καθαρότερο περιβάλλον και καθαρότερο αέρα. Εντάξει, εγώ να σταματήσω να καπνίζω σε χώρους που ενοχλούνται μη καπνιστές. Οι ρυπαίνουσες βιομηχανίες, όμως, θα σταματήσουν την εκπομπή δηλητηριωδών αερίων; Τα μέσα μαζικής μεταφοράς θα σταματήσουν να εκπέμπουν ρύπους;

  5. ΑΤΑΚΤΟΣ avatar
    ΑΤΑΚΤΟΣ 06/12/2008 15:19:56

    O θάνατος όπως και η Ζωή !!!!!!!!!!!πάντα ήταν και θα είναι δεδομένος . Τουλάχιστον μην ψάχνουν κάποιοι «εξυπνάκηδες» να μας τον επιβάλουν έτσι η αλλιώς(μοντέρνα ,εκσυγχρονίστηκα-μέσω εξωτερικού κόστους σήμερα κλπ ) .Είναι και αυτός στους κανόνες της ζωής μας και δεδομένων .

  6. ΑΤΑΚΤΟΣ avatar
    ΑΤΑΚΤΟΣ 06/12/2008 15:36:12

    και ο π.χ.ΤΙΤΑΝΑΝ (οχι δικο σου factorx )Στη Σαλλονικα δεν παραγει θερμικους κλπ ρυπους .Τι παραγει ζωη???????

  7. Lara avatar
    Lara 06/12/2008 16:29:53

    Επειδη το πρωτο μου μνμ ως αντικαπνιστικο απορριφτηκε απο τη λογοκρισια στην οποια υποβληθηκα απο το 2ΠΠ χτες και σημερα τον συνδιαχειριστη του Φακτορα,
    αξιζει να σημειωσω μια ενδιαφερουσα ειδηση.

    Το καπνισμα δεν ειναι αιτια μονο δυστοκιας στις γυναικες, αλλα και στους ανδρες ειναι ικανο να εξασθενησει το σπερμα σε σημειο που καθε τριτο μωρο στην Ευρωπη να ειναι κουκους Κινντ δηλ. παιδι του κουκου η αλλιως του γειτονα.
    Για ψαχτειτε λιγακι;
    Το φασμα της ζωης σε εκπληκτικες εκφανσεις
    λαρα

  8. δημοσθενης avatar
    δημοσθενης 06/12/2008 16:36:06

    Lara - χμ παμε στο βουνο .

  9. Factorx avatar
    Factorx 06/12/2008 16:41:01

    Εντάξει, καταλαβαίνω οτι το διαδίκτυο είναι και μια ευκαιρία για ορισμένους να βγάζουν τα σώψυχά τους, αντι να πηγαίνουν στο βουνό. Αποδεκτό. Κι εγώ καμια φορά αυτίο κάνω. Ανθρώπινον. Το μπλογκινγκ όμως δεν είναι μόνο αυτό. Οχι να λέμε οτι μας κατεβαίνει κι όποιον πάρει ο χάρος. Και οι εμμμονές καλές είναι, αν κι εγώ προτιμώ τις σεξουαλικές. Με λίγα λόγια: η σκέψη μετράει, η αποψη και η πρόταση. Τα άλλα τα έχουμε ακούσει. Και δεν κόβονται μόνο οι ύβρεις. Οι μπαναλιτέ είναι ακόμα χειρότερες επειδή η πλήξη ειναι καμιά φορά θανατηφόρα

  10. tiramola avatar
    tiramola 06/12/2008 17:02:05

    Το καλοκαιρι βρεθηκα στην Φλωρεντια.
    Ολοι στον δρομο ειναι με ενα τσιγαρο στο χερι!
    Οπου και να κοιταξεις κατω ειναι γεματο γοπες.
    Δεν εγω ξαναδει τοσες πολλες γοπες!
    Περιπου ανα 2 ωρες , στο κεντρο τουλαχιστον , περναει η ρουφηχτρα του δημου...
    Ιταλοι πελατες της εταιρειας που εργαζομαι μου εχουν πει οτι ενα γραφειο σε καθε οροφο εχει γινει καπνιστηριο...

  11. Σπύρος avatar
    Σπύρος 06/12/2008 17:11:53

    Εξαιρετικός ο τρόπος ορισμενων γιά να πείσουν τούς συνανθρώπους τους να κόψουν μιά κακή συνήθεια...
    Και ορισμένοι μάλιστα μισάνθρωποι γράφουν μέ σαδιστική ικανοποίηση εναντίον τών καπνιστών οτι θα πεθάνουν μέσα σέ φρικτούς πόνους.
    Θυμίζουν στην καλύτερη Ιεροεξεταστές και στην καλύτερη ηλίθιους πού νομίζουν οτι επειδή δεν καπνίζουν έχουν εξασφαλίσει είτε την αθανασία είτε έναν ΄ήσυχο ΄θάνατο..
    Να πάνε να κοιτάξουν πρώτα την μισανθρωπία τους και μετά να μιλάνε..

  12. anonymouse.org avatar
    anonymouse.org 06/12/2008 17:25:35

    Βρέθηκα στη Βιέννη και πήγα να φάω κάτι σε ένα κατάστημα. Υπήρχε ένας χώρος περίπου το 1/4 του καταστήματος κλεισμένος με τζαμαρία και πόρτα με τραπέζια κανονικά μέσα ειδικά για τους καπνιστές. Το υπόλοιπο μαγαζί ήταν καθαρό. Επίσης σε άλλα καταστήματα έβγαιναν έξω έκαναν το τσιγάρο τους και πάλι μέσα. Δεν έχει να κάνει με την προστασία της υγείας του καπνιστή. Αυτός ενήλικος είναι κι έχει κάνει τις επιλογές του. Έχει να κάνει με την προστασία της υγείας του μη καπνιστή και όπως είδατε υπάρχει τρόπος να ταιριάξουν και τα δυο.

    Ούτε είναι ένας μη καπνιστής σαδιστής. Είναι όμως ενοχλητικό να σου έρχεται ο καπνός του άλλου στο πρόσωπο ή στα μάτια. Πήγα σε μαγαζί κι έφυγα διότι με έπιασε πονοκέφαλος επειδή η διπλανή κάπνιζε.

  13. ο βουνισιος avatar
    ο βουνισιος 06/12/2008 18:48:55

    είπαν:Ε, λοιπόν εγώ και πολλοί άλλοι γουστάρουμε να καπνίζουμε σχεδόν…παντού!


    -Να καθίσετε σπίτι σας και να καπνίζεται, εγώ τι χρωστώ να βρομίζω με το δικό σας καπνό!!

  14. ΑΤΑΚΤΟΣ avatar
    ΑΤΑΚΤΟΣ 06/12/2008 19:11:14

    ο βουνισιος- εσυ φενεται μερα -νυχτα εισε στο βουνο .Ποιος ειναι ο λογος να αναπνεεις στο Αθηνα την σκατοβενζινη απο τα αυτοκ....του Λατσι και Βαρδινογγιανη λες να ειναι υγεια ?

  15. ΚΑΠΝΙΣΤΗΣ avatar
    ΚΑΠΝΙΣΤΗΣ 06/12/2008 19:54:21

    ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΦΙΛΟΙ Η ΑΠΟΛΑΥΣΗ ΤΟΥ ΚΑΠΝΙΣΜΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΔΕΔΟΜΕΝΗ!!!! Ο ΚΙΝΔΥΝΟΣ...ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΟΣ.

    ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΜΑΣ. ΠΑΡΤΕ ΤΟ ΧΑΜΠΑΡΙ. ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΜΑΣ ΔΙΝΟΥΝ ΣΥΝΤΑΞΗ ΜΕΧΡΙ ΤΑ 90. Ο ΤΣΑΜΟΥΚΑΣ ΜΕ ΤΟ ΚΑΠΝΙΣΜΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΕΙς ΕΧΕΙ ΑΛΛΟ ΣΚΟΠΟ: ΤηνΥποταγή!!!! ΞΥΠΝΕΙΣΤΕ.

    ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΚΑΤΩ ΠΟΣΟ ΣΠΟΥΔΑΙΟΣ ΣΤΟΧΟΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΖΕΙΣ ΜΕΤΑ ΤΑ 70 - ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΟΥΤΩΣ Η ΑΛΛΩΣ ΥΓΕΙΑΣ - ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΓΑΜΑΣ - ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΣΕ ΑΠΟΔΕΧΕΤΑΙ Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ....

  16. Ξένος Δάκτυλος avatar
    Ξένος Δάκτυλος 06/12/2008 20:00:26

    Το πρώτο-πρώτο τσιγάρο που κάνεις στη ζωή σου, σου βρωμάει.. Αυτό δίνει την εντύπωση πως είναι κάτι που μπορείς να ελέγξεις. Αν ένοιωθες εξ’ αρχής όμορφα, όπως π.χ με τα υπόλοιπα ναρκωτικά, θα εντόπιζες τον κίνδυνο. Με το τσιγάρο δεν είναι έτσι. Αφού βρωμάει και δεν προσφέρει κανένα ιδιαίτερο φτιάξιμο, λες «ε σιγά μωρέ, το ανάβω τώρα έτσι για τη φάση και το κόβω όποτε θέλω, αφού ούτως ή άλλως δεν είναι ωραίο». ‘Οταν λοιπόν, για πολλούς και διάφορους χιλιοειπωμένους λόγους, ξεκινάει κάποιος να καπνίζει και παθαίνει εθισμό στην νικοτίνη, ουσιαστικά έχει καταβάλει ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ για να καταλήξει να του αρέσει. Διότι το φυσιολογικό είναι να μη σου αρέσει. Καυτό καπνό που βρωμάει αναπνέεις.
    Η νικοτίνη όμως είναι πολύ καριόλα ουσία. Μπορεί να μην έχει την σφοδρότητα στερητικών συνδρόμων διαφόρων άλλων ουσιών όταν την σταματήσεις, αλλά η δύναμη και το εύρος δράσης της στον ανθρώπινο εγκέφαλο είναι πρωτοφανής. Αιχμαλωτίζει τους νικοτινικούς υποδοχείς και κατ επέκταση τον ρυθμό και την ποσότητα έκκρισης ακετυλοχολίνης, νορεπινεφρίνης, επινεφρίνης, βασοπρεσίνης, αργινίνης, ντοπαμίνης, μπέτα-ενδροφρίνης κλπ. με τέτοια μαεστρία, που μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα η «γεύση» και το «άρωμα» αυτού του βρωμερού πράγματος, σου φαντάζουν βάλσαμο. Αντίδοτο σε νεύρα και ανησυχία, οι οποίες είναι πλασματικές. Έχουν δημιουργηθεί από το εθισμό σου. Η ατάκα «το τσιγάρο με ηρεμεί» είναι λανθασμένη και αστήρικτη. Δεν σε ηρεμεί. Με κάθε τζούρα η νικοτίνη καταπραύνει το πρόβλημα το οποίο Η ΙΔΙΑ έχει σου προκαλέσει. Και μάλιστα όπως προείπα, με κόπο. Έχεις προσπαθήσει και έχεις επιμείνει ώστε να την συνηθίσεις. Με την ηρωίνη π.χ δεν είναι έτσι. Νιώθεις ωραία από την πρώτη στιγμή, γι αυτό και συνήθως κολλάς. Με το τσιγάρο, το προσπαθείς κιόλας. Είναι τραγικό.
    Θα μπορούσα να επεκταθώ γράφοντας πολύ μεγάλο αναλυτικό σεντόνι γύρω από το θέμα αυτό αλλά είναι μάλλον περιττό. Θέλω να καταλήξω στο ότι, κατά την γνώμη μου, μόνο η σταδιακή και προγραμματισμένη απαγόρευση παραγωγής-εισαγωγής καπνού είναι η πραγματική λύση, όσο ουτοπικό κι αν ακούγεται αυτό. Μπορεί να είμαι υπέρ της απελευθέρωσης άλλων ουσιών, αλλά για την συγκεκριμένη, τρέφω βαθιά περιφρόνηση, έως μίσος. Ήμουν σκλάβος της για 10 χρόνια από τα χρόνια που πήγαινα σχολείο. Το είχα κόψει κατά το παρελθόν για δύο χρόνια, από μια ανοησία μου υποτροπίασα ξανά και τώρα κατάφερα να το κόψω πάλι, ελπίζω για τα καλά αυτή τη φορά. Αυτό που κατάλαβα από την όλη διαδικασία πάντως, είναι οτι πραγματικά, οι πρώτες δύο εβδομάδες είναι δύσκολες. Μετά, το μυαλό σου απελευθερώνεται. Τόσο, που και ουισκάκι πίνεις, και νταλκαδιάρικα τραγούδια μπορείς να ακούσεις, και υπέροχα γεύματα μπορείς να απολαύσεις, και να αντεπεξέλθεις σε έναν εκνευρισμό μπορείς, χωρίς να σου λείπει το τσιγάρο. Το ξεχνάς εντελώς. Πράγμα που όσο είσαι καπνιστής, φαίνεται αδιανόητο. Και όμως. Είναι μια πλάνη που την έχει δημιουργήσει αυτή η ουσία. Μόνο όταν το κόψεις συνειδητοποιείς πόσο κορόιδο ήσουν.

  17. ο βουνισιος avatar
    ο βουνισιος 06/12/2008 20:03:46

    άτακτε, για το τσιγάρο λέμε, το χειμώνα στα καφενεία της εποχής μας κτλ είναι αρκετά άσχημα για όποιον δεν καπνίζει.
    το ζήτημα που εσύ θέτεις είναι διαφορετικής φύσης. Είναι γεγονός οτι το κυκλοφοριακό χρειάζεται διαφορετική αντιμετώπιση.

  18. Τηλεθεατής avatar
    Τηλεθεατής 06/12/2008 20:08:15

    ...

    Σε δημόσιο σχολείο της Αθήνας διαμαρτύρεται εκπαιδευτικός (με χρόνια προβλήματα υγείας πιστοποιημένα από Δημόσιο Νοσοκομείο, γραπτά) και ζητά εφαρμογή του τωρινού νόμου [του 2003], προσκομίζοντάς τον, μαζί με τις συμπληρώσεις του, για το μή κάπνισμα στο γραφείο των εκπαιδευτικών.

    Αμέσως το λόμπυ των "καπνιστών" εκπαιδευτικών+διευθυντή (μόνιμου πότη/ποτών παραδοσιακών αλοκοούχων σε ώρα εργασίας), του προξενεί προβλήματα σε άλλες πλευρές της εκπαιδευτικής λειτουργίας, κολλώντας του την ταμπέλα του περίεργου, διασύροντάς τον στην τοπική σχολική κοινότητα!


    Καλείται ο προϊστάμενος του τοπικού γραφείου εκπαίδευσης. Ο οποίος έρχεται όταν το θέμα πάει να βγει στις εφημερίδες!

    Ποιο το αποτέλεσμα;

    Ορίστηκε επίσημα χώρος καπνιστηρίου το γραφείο των δασκάλων! και σαν μη καπνιστήριο το δωματιάκι του φωτοτυπικού!!!!

    Εκδικητικά, προσβλητικά, απάνθρωπα.

    Η διοίκηση φυσικά πάντα με τους πολλούς! Κι ας παραβαίνεται ο νόμος!

    ΝΤΡΟΠΗ ΥΠΟΥΡΓΕ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

    Πέσμου τους φίλους σου, να σου πω ποιος είσαι

    Τσιγάρο κα ποτό... οι γυναίκες λείπουν... α ρε δημόσιε υπάλληλε - κομματικά στηριγμένε!

  19. Lara avatar
    Lara 06/12/2008 20:15:43

    Ξενος Δακτυλος

    Θαυμασιο το ενημερωτικο σου αρθρο.
    Αξιζει συμπληρωματικα να αναφερω τον κινδυνο, που μπορει να επιφερει η καθε τζουρα στο βλενογονο του στομαχιου με την υπερεκκριση γαστρικων υγρων, που προξενει μεγιστο προβλημα στην πεψη τροφων,
    ερεθισμους στον περιξ βλενογονο,
    ελκη σε εξεληξη ως και περιτονιτιδα/Διατρηση.

  20. 3@(παπάκια) avatar
    3@(παπάκια) 06/12/2008 20:19:02

    ας ανέβουν και στην ελλάδα οι τίμες των τσιγάρων όπως έξω και μετά θα δούμε πόσοι "επαναστάτες" θα μείνουν.

  21. βαγγελης avatar
    βαγγελης 06/12/2008 20:19:27

    νομιζω οτι ειναι 'ακυρο' να συζητιεται ενα τετοιο ζητημα. Εξαρχης οι καπνοβιομηχανιες δεν θα επρεπε να υπαρχουν. Δεν προσφερει ΚΑΝΕΝΑ θετικο (αν θεωρησουμε θετικο τον εθισμο τοτε ....) και προσφερει ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ (ας παει κανεις μια βολτα σε πνευμονολογικη κλινικη και να ριξει μια ματια σε πνευμονες καπνιστων) μονο κακα.... Αυτο απο μονο του ειναι απαγορευτικο για την υπαρξη των τσιγαρων. Επιπλεον, οι παθητικοι καπνιστες ειναι θυματα οπως ενας πεζος που τον χτυπαει διερχομενο αυτοκινητο που ανεβηκε στο πεζοδρομιο. Δεν γινεται να εχουμε λιγα ή μερικα αυτοκινητα στο πεζοδρομιο (κοινο χωρο). Ξεχωριστοι χωροι ή καθολου χωροι για καπνιστες. Αν και αν ηταν λιγο αντιδραστικοι απεναντι στο συστημα οπως λανθασμενα λεει ο "ΚΑΠΝΙΣΤΗΣ" θα σταματουσαν το καπνισμα και καθε 'συνεισφορα' σε εταιριες που κερδιζουν απο τον εθισμο και την καταστροφη. Θα ειχαν και πλεονασμα σε χρημα οι ιδιοι :)

  22. Evros avatar
    Evros 06/12/2008 21:01:11

    Φίλε ΚΑΠΝΙΣΤΗ πριν μερικά χρόνια έχασα τον ξαδερφό απο καρκίνο στον πνεύμονα λογω καπνίσματος, τον Μαϊο έχασα τον πεθερό μου και φίλο μου απο καρκίνο του πνεύμονα λογω καπνίσματος, παραλίγο να χάσω και τον πατέρα μου λογω καπνίσματος. Ο κίνδυνος δεν είναι ενδεχόμενος. Στην πραγματικότητα δεν υποφέρεις μονο εσύ αλλά και οι άλλοι διπλα σου. Και πιό πολύ αυτοί που σε αγαπάνε.

  23. ο βουνισιος avatar
    ο βουνισιος 06/12/2008 21:36:58

    τηλεθεατή, τέτοιοι που είναι στη διοίκηση του υπουργείο παιδείας, τι περίμενες να κάνουν, καλά που δεν τον έβγαλαν στο δρόμο να καπνίζει.Μιλάμε για επίπεδο.

    Υπάρχουν όμως και χειρότερα, φαντάσου να είσαι εκπαιδευτικός και να έχεις να αντιμετώπισης όλο αυτό το κακό συναπάντημα της υποκουλτούρας του εκπαιδευτικού συστήματος!

  24. Lara avatar
    Lara 06/12/2008 21:51:14

    H νικοτινη ως κυρια ουσια συνθεσης μαζι με το κατραμι(Teer) καθως επισης και τις 100 επιπλεον ΑΛΛΕΣ ΟΥΣΙΕΣ, που δεν αναγραφονται σε κανενα πακετο,
    εχει την ιδιοτητα να καταστρεφει τη βιταμινη C παντελως σε σημειο να καθιστα τον οργανισμο ευαλωτο στην οποια διεισδυση ποικιλων μικροβιων και κυριως κατα τους χειμερινους μηνες ελλοχευει ο κινδυνος πνευμονοκκοκιασης δηλ. του μικροβιου που εισβαλει στους ηδη απο το καπνισμα διαβρωμενους πνευμονες με αποτελεσμα να να μιλαμε πλεον για καλπαζουσα πνευμονια.
    Στην πνευμονια, αν δεν γινει μεσα σε λιγα λεπτα της ωρας παρακεντηση δηλ. διατρηση κατω απο τη μασχαλη με σκαλπελο, καθ' ον χρονο ο ασθενης βρισκεται σε νηφαλια κατασταση για εξαγωγη μερικων λιτρων μολυσμενου συνοθυλευματος απο φλεμα, υγρα και μικροβια, ο ασθενης κινδυνευει να πεθανει.

    Στη συνεχεια η θεραπεια τελειται με κοκτειλ αντιβιοτικων μεσω ορρου, το οποιο θα πρεπει να παρασκευαστει στο λαμπορ του νοσοκομειου μεσα σε χρονο μηδεν πριν η καρδια του ασθενους χτυπησει κοκκινο.
    Οι αληθειες οσο πικρες κι αν φαινονται
    καλο ειναι να λεγονται για την προληψη τοιουτων ακραιων και επικινδυνων καταστασεων.
    Αφου κανενα πολυτιμο δωρο εκτος απο τη ζωη
    δεν κανει την καρδια μας ρολοι 24ωρου βασης.
    λαρα

  25. Xase avatar
    Xase 06/12/2008 22:42:19

    Αν περασει καποιος μια ορισμενη ποσοτητα αεριο καπνο τσιγαρου που τον εχει παρει πχ σε ενα μπαλονακι και τον βαλει σε ενα μηχανημα που το λενε χρωματογραφο αεριου θα δει οι ο καπνος περιεχει παμπολες χημικες ενωσεις.
    Αν στην συνεχεια κανει το ιδιο με την ιδια ποσοτητα καπνου που εχει περασει απο τον πνευμονα ενος καπνιστη θα παρει τοιδιο χρωματογραφημα με την διαφορα οτι οι χημικες ενωσεις ¨φαινονται¨ λιγοτερες
    Η διαφορα εμεινε στον πνευμονα.
    Αν καποιος που εχει τις γνωσεις προσπαθησει να πιστοποιησει τις χημικες ενωσεις απο το χρωματογραφημα (πραγμα ευκολο) θα δει οτι μεταξυ αυτων υπαρχουν ορισμενες που ειναι πολυ καρκινογενεις. Πολλες απο αυτες σε μικρες δοσεις (Οπως πχ το μπεντςπυρενιο -Benzpyren-) κανουν υγιει ποντικια σε λιγες μερες να εχουν καρκινωματα. Ακομα και σε μεγαλυτερα ζωα (κουνελια) ο καρκινος ειναι ανιχνευσιμος σε μερικες εβδομαδες. Το καπνισμα φερνει καρκινο σιγουροτατα. Φυσικα καθε ανθρωπος αντιδρα διαφορετικα.

    Απο την αλλη το κρατος εισπρατει ενα μεγαλο φορο απο το τσιγαρο (χωρια οτι οι καπνοκαλλιεργεια αποδιδει και στους αγροτες) και δεν εχει καμια διαθεση να το απαγορεψει τελειως.

    Κατα την γνωμη μου το τσιγαρο θα πρεπει να απαγορευτει σιγουρα στους δημοσιους χωρους και παραλληλα ο κοσμος θα πρεπει να μαθει ποσο κακο κανει. Το να αναγραφετε στα πακετα απλως οτι κανει κακο στην υγεια δεν αρκει.

  26. ΑΝΤΙ avatar
    ΑΝΤΙ 06/12/2008 22:56:30

    ΕΙΣΑΙ ΒΛΑΚΑΣ

  27. Lara avatar
    Lara 07/12/2008 00:18:10

    Xaze

    Πες, πες ολο και κατι θα μεινει.
    Αν υπηρχε καποια στοιχειωδη ενημερωση στο σχολειο,
    δε θα' χαμε δασκαλους να καπνιζουν στους σχολικους χωρους παρουσια μαθητων.
    Γιατι οι δασκαλοι θεωρουνται προτυπα προς μιμηση απο τους μικρους.
    Αξεχαστη η συμπεριφορα Ελληνων εκπαιδευτικων με αποσπαση σε σχολεια της Ευρωπης να καπνιζουν μεσα στην αιθουσα εν ωρα μαθηματος και να πατουν τη γοπα στο εδαφος.
    Ναι, στα σχολεια που οι κατα τοπους σχολικες αρχες μας παραχωρουσαν δωρεαν τα Σαββατα για τη διδασκαλια της γλωσσας και τη Δευτερα τα' βρισκαν χωματερες με αποτελεσμα να ζουμε εναν συνεχες διωγμο και εξεφτελισμο.

  28. Νίκος avatar
    Νίκος 07/12/2008 00:44:17

    δυστυχως ο διαλογος αυτος δειχνει το χαμηλο επιπεδο κοινωνικου πολιτισμου που εχουμε στο ελλαδισταν. και αντανακλα την ελλειψη κοινωνικης συνειδησης. Φυσικα εχουν το δικαιωμα να καπνιζουν οσοι καπνιζουν. Αλλα σαν ολα τα αλλα επι μερους "δικαιωματα" δειχνει οτι δεν εχουμε κοινωνια αλλα συρφετο απο ατομα που ειναι ικανα να να τη διαλυσουν.
    Μπορει οι "δυτικοι" να ειναι αυτοι που ειναι εξω, αλλα οι κοινωνιες τους ειναι παρασαγκας προοδευτικοτερες της δικης μας ψευτοκοινωνιας.

    Τα πραγματα ειναι απλα και ζητημα κοινης λογικης, που λειπει απο την ελλαδα. Το ζητημα ειναι οι καπνιστες να εχουν συνειδηση και να μη καπνιζουν σε κλειστους χωρους, ειδικα οταν υπαρχουν παιδια.
    Σε συζητησεις με αλλους ελλαδικους ακους π.χ. πυρρειους λογους για τα γενετικα μεταλλαγμενα και τις κακες εταιριες που θελουν να μας υποδουλωσουν, ως ενα σημειο σωστο, αλλα καπνιζουν με τα παιδια τους μπροστα και πεταν τα αποτσιγαρα παντου. Και νομιζουν οτι ειναι προοδευτικοι ανθρωποι. εχουμε βαθεια μεσανυχτα στην ελλαδα και εχουμε πολυυυυ! δρομο ακομα για να γινουμε κοινωνια με την εννοια αυτη.

  29. Goebbels avatar
    Goebbels 07/12/2008 01:21:02

    Όπως είπαν κι άλλοι, οι πρώτες βδομάδες είναι δύσκολες. Σιγά-σιγά οι καπνιστές θα μάθουν να βγαίνουν έξω από τους κλειστούς χώρους να ξεχαρμανιάζουν, χωρίς να διαμαρτύρονται. Διαφορετικά, υπάρχουν και τα κινητά τηλέφωνα, για "κάρφωμα" στους μπάτσους των χώρων εκείνων στους οποίους θα παραβιάζεται η απαγόρευση.

  30. Anti-smoker avatar
    Anti-smoker 07/12/2008 01:24:08

    Η λύση είναι μία. Ή μάλλον δύο. Πρώτον εκτόξευση της τιμής του πακέτου σε επίπεδα Δανίας ή Αγγλίας. Και δεύτερον άμεσο κλείσιμο-αφαίρεση της άδειας λειτουργίας ενός μαγαζιού που δεν τηρεί την απαγόρευση για ένα μήνα. Να δούμε μετά πόσα απίδια πιάνει ο σάκος των ψευτοεπαναστατών...

  31. aftershock avatar
    aftershock 07/12/2008 01:42:00

    Η αύξηση στην τιμή των τσιγάρων δεν έχει να κάνει με την απαγόρευση καπνίσματος σε δημόσιους/κλειστούς χώρους αλλά με το κάπνισμα εν γένει.
    Α και προσωπικά δεν πιστεύω ότι οποιαδήποτε αύξηση στην τιμή θα μπορούσε να επηρεάσει τους καπνιστές ώστε να το κόψουν.
    Τα περί υγείας δεδομένα θα μπορούσαν...

  32. Φετιχιστής avatar
    Φετιχιστής 07/12/2008 02:05:50

    Εγώ γουστάρω smoking fetish ρε φίλε! Γιατί σβήνεις το σχόλιό μου, μπορώ να μάθω; Ουστ, ρατσιστές politicaly correct αντικαπνιστές!

  33. Ξένος Δάκτυλος avatar
    Ξένος Δάκτυλος 07/12/2008 03:27:09

    Aftershock, αν αρχίσεις να εξηγείς σε έναν καπνιστή τα περί υγείας με αναλυτικό και σωστά δομημένο επιχειρηματολογικά τρόπο, όντως θα τον προβληματίσεις και θα τον αγχώσεις. Αυτό ξέρεις τι αποτέλεσμα θα έχει όμως? Θα ανάψει αμέσως ένα τσιγάρο να ηρεμίσει. Εξάλλου είναι η πρώτη κίνηση που κάνει ένας καπνιστής όταν ενημερωθεί από τον γιατρό του ότι έχει ένα σοβαρό πρόβλημα υγείας, μόλις βγει από το ιατρείο.

    Δεν είναι αυτό το θέμα λοιπόν. Αν δεν σιχαθεί ο άλλος την κατάσταση «κάπνισμα», δεν το κόβει. Δρα πανίσχυρα η νικοτίνη στην πλειοψηφία την ανθρώπινων εγκεφάλων (γιατί υπάρχει και ένα ελάχιστον ποσοστό που δεν εξαρτάται με τόση αμεσότητα και ένταση όπως οι υπόλοιποι. Αλλά είναι πολύ λίγοι ποσοτικά αυτοί οι γονότυποι κράσεως στο συγκεκριμένο θέμα).
    Έτσι λοιπόν, για να το κόψεις, πρέπει να σε ενοχλεί το κάπνισμά ως θεσμός στην καθημερινή σου ζωή.
    Δηλαδή το ότι αγχώνεσαι όταν είναι βράδυ και σου τελειώνουν τα τσιγάρα, το οτι μυρίζει όλο το σπίτι από τα σεντόνια μέχρι τα ποτήρια, το οτι χρειάζεται να πίνεις διπλάσιες ποσότητες καφείνης για να στανιάρεις, το ότι σου κιτρινίζουν τα δόντια κάθε τέσσερις μήνες και πολλά, πολλά άλλα.

    Όταν λοιπόν η πολιτεία, αντί να σου χαϊδεύει τα καταναλωτικά σου αυτιά στο ζήτημα, σου δώσει με την στάση της να καταλάβεις ότι είσαι ένας κλινικά άρρωστος εξαρτημένος ναρκωμανής που ενοχλεί, είναι και αυτό ένας λόγος παραπάνω για να το κόψεις. Αν σιγά-σιγά φτάσει ο καπνιστής στο σημείο με θεσμική κρατική προσταγή να βγαίνει έξω στο δρόμο για να καπνίσει ενώ τρωει σε μια ταβέρνα ή να πηγαίνει σε ειδικά διαμορφωμένους χώρους καπνιστηρίων μαζί με άλλους «ασθενείς», σταδιακά θα εδραιωθεί στη συνείδηση όλων πως το κάπνισμα είναι κατάντια για την ανθρώπινη προσωπικότητά και όχι απλώς λανθασμένη επιλογή τρόπου ζωής. Κατάντια σκέτο.

    Σε περίπτωση που κάποιοι έχουν αγαπήσει τόσο πολύ την νικοτίνη και είναι αποφασισμένοι να υπερασπιστούν μέχρι τέλους το δικαίωμά τους να διαλύουν την υγεία αλλά και την ατομική τους αξιοπρέπεια, με το να καπνίζουν βγαίνοντας στο δρόμο και πηγαίνοντας σαν κοπάδι σε ειδικούς χώρους να ξεχαρμανιάσουν, ας το κάνουν. Δεν νομίζω ότι είναι και τόσοι πολλοί πια.
    Σχετικά με τους υπόλοιπους όσους έχουν αναθεματίσει την ώρα και τη στιγμή που έμπλεξαν με αυτή την πανούργα ουσία, το να θέσει η πολιτεία αυστηρά εμπόδια προκειμένου έτσι να προφυλάξει τους μη καπνιστές, θα βοηθήσει όμως παράλληλα και τους καπνιστές δίνοντάς τους έναν λόγο παραπάνω να το σιχτιρίσουν για τα καλά.

    Πρόκειται πάντως για την πιο καλοστημένη εμπορικά παγίδα που έχει υπάρξει ποτέ και έχει εδραιωθεί τόσο πολύ εδώ και λίγες γενιές, που δυσκολευόμαστε να συνειδητοποιήσουμε το μέγεθος του παραλογισμού.

  34. aftershock avatar
    aftershock 07/12/2008 15:30:46

    "Aftershock, αν αρχίσεις να εξηγείς σε έναν καπνιστή τα περί υγείας με αναλυτικό και σωστά δομημένο επιχειρηματολογικά τρόπο, όντως θα τον προβληματίσεις και θα τον αγχώσεις. Αυτό ξέρεις τι αποτέλεσμα θα έχει όμως? Θα ανάψει αμέσως ένα τσιγάρο να ηρεμίσει. "

    Έλα Ξ.Δ. εντάξει μην γίνεσαι υπερβολικός. Συμφωνώ με το δραματικό της υπόθεσης χωρίς να σημαίνει όμως ότι επειδή οι καπνιστές γινόμαστε (ενίοτε) αστείοι αυτό αφαιρεί την χρηστικότητα της αναλυτικής επεξήγησης.
    Δεν διαφωνώ με τα υπόλοιπα που λες...μέσες άκρες.
    Απλά η δικιά μου η λογική λέει ότι καλύτερα να εξηγήσεις παρά να "υπερχρεώσεις" το τσιγάρο.
    Όπως και στην οδηγική συμπεριφορά.

    Κατά τα άλλα με ενοχλεί η εισαγόμενη ρατσιστική συμπεριφορά εναντίον των καπνιστών όχι επειδή έχουν άδικο (στην ουσία) αλλά επειδή είμαι καχύποπτος απέναντι σε μια κοινωνία η οποία, αφού γιγάντωσε τις καπνοβιομηχανίες κάνοντας το κάπνισμα συνώνυμο της κοινωνικά αποδεκτής/επιθυμητής συμπεριφοράς, ξαφνικά αποφάσισε να μεριμνήσει κοινωνικά για τα δικαιώματα των μη καπνιστών;;;;!!!!!!!Ας καγχάσω...

    Where is the money trail??????

  35. Naruto avatar
    Naruto 08/12/2008 09:30:12

    Γιατι δεν αναγκαζονται τα μαγαζια να εχουν καλυτερο εξαερισμο που ειναι και εφικτο και ελεχγομενο και θα εξυπηρετει και τους μη και τους καπνιζοντες?

  36. Lara avatar
    Lara 08/12/2008 15:34:18

    Εξαερισμος ετσι κι αλλιως θα πρεπει να υπαρχει υποχρεωτικα αλλα οχι για να καπνιζουν οι τζιμινιερες διπλα στους ακαπνιστους και μαλιστα στην ωρα φαγητου.
    Η ελλειψη σεβασμου στον αλλο και σαβουραρ βιβρ
    ειναι στους Ελληνες χαρακτηριστικο ιδιον και τους διαχωριζει μεσα στην ΕΕ για την αγενεια τους.
    λαρα

  37. bill pontik avatar
    bill pontik 08/07/2009 21:41:54

    70 atoma pethenoun apo pathitiko kapnisma kathe xrono me ta aytokinhta pethenoun xiliades
    ara korste thn odhghsh giati etsi pou to pame den tha meinei kapnisths gia kapnisths.....

  38. DEMEK avatar
    DEMEK 01/11/2009 21:17:24

    ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΚΑΠΝΙΣΜΑ ΣΕ ΚΛΕΙΣΤΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ...ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ
    ΖΟΥΜΕ ΕΝΑΝ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΜΗ ΚΑΠΝΙΣΤΕΣ,ΕΝΑΝ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΔΙΧΩΣ ΟΡΙΑ
    ΟΠΟΙΟΣ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΕΙ ΤΟΝ ΑΝΤΙΚΑΠΝΙΣΤΙΚΟ ΝΟΜΟ ΣΤΗ ΕΛΛΑΔΑ ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ ΣΤΟΝ ΠΑΝΘΕΟΝ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ
    ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΖΗΣΕΙ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΤΙΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΤΟΥ ΚΑΠΝΙΣΜΑΤΟΣ ΣΕ ΣΥΓΓΕΝΙΚΟ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟ ΜΟΝΟ ΘΑ ΜΕ ΚΑΤΑΝΟΗΣΕΙ

    ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΑΝΑΠΝΕΟΥΜΕ ΧΩΡΙΣ ΚΑΠΝΟ,ΣΕΒΑΣΤΕΙΤΕ ΜΑΣ

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.