#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
14/12/2010 11:26
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Άρχισαν οι συναντήσεις των πολιτικών αρχηγών





Η συνάντηση του πρωθυπουργού µε τον Αντώνη Σαµαρά και την Αλέκα Παπαρήγα ολοκληρώθηκε και ακολουθεί ο Γιώργος Καρατζαφέρης.

Μέχρι στιγμής δεν έχουν γίνει δηλώσεις


ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 14/12/2010 11:47:47

    Πασαραν.. ο Ρουμπινί, ο παληκαρος ο διορατικος ευρωσαυρος.
    Σειρα μας τωρα??
    Φακτωρα τι ωρα εχουμε συναντηση?

    ΠΠ

  2. Ηλίας avatar
    Ηλίας 14/12/2010 11:54:57

    Εγινε η συναντηση και το περιεργο ειναι οτι δεν εγιναν δηλωσεις μολις τελειωσε...

    • Bodinus1576 avatar
      Bodinus1576 @ Ηλίας 14/12/2010 12:15:40

      Στη ζόύγκλα ανφέρει ότι οι δηλώσεις θα γίνουν από τη Ρηγίλλης. Τι μπορεί να σημαίνει αυτό τώρα... Θα το μάθουμε σε λίγο

  3. azxc avatar
    azxc 14/12/2010 12:06:32

    Το πρωτοσέλιδο των ΝΕΩΝ τα λέει όλα, το ΕΘΝΟΣ και η Citypress..
    ΤΟΥΣ ΕΝΩΝΟΥΝ ΟΙ ΔΕΚΟ...τελικά οι πρόθυμοι στη Ρηγίλλης επικράτησαν...έδωσαν την πολυπόθητη χείρα βοηθείας, έστω και μισή, στα πιο δύσκολα τι θα γίνει..συγκυβέρνηση;;

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ azxc 14/12/2010 12:18:06

      Δεν ειναι θεμα δυσκολων ή μη.Οι ψηφοφοροι της ΝΔ εχουν διαπαιδαγωγηθει χρονια εναντιον της σπαταλης στις πασοκρατουμενες ΔΕΚΟ που ελεγχονται απο τους συνδικαλιστες του ΠΑΣΟΚ.
      Θα εχανε κοσμο αν υπερασπιζε το βαθυ ΠΑΣΟΚ.

  4. Zio avatar
    Zio 14/12/2010 12:20:26

    Αντώνη, πες τους να κλείνουν και κανα φως...

    http://1.bp.blogspot.com/_kONxc1ElMjk/TQdAiq_cO1I/AAAAAAABnIQ/Z67ZFpiw0f0/s1600/PAPANDREOU_DEH.jpg

  5. Enzo avatar
    Enzo 14/12/2010 12:26:49

    αυτη την φορα μας καλυψε ο τσιπρας με την σταση του

  6. Ishkandar avatar
    Ishkandar 14/12/2010 15:04:49

    Μαζί με την Τρόικα ήρθε φαίνεται κι ο χρόνος να γεννηθεί κι αυτό που κυοφορείται στην ελληνική κοινωνία από την εποχή των παππούδων αυτών των παγκάλων εγγονών που μας κυβερνάνε τα τελευταία πολλά χρόνια. Ό,τι γεννηθεί με μαμή τον Δομίνικο ή τον άλλο αντιπαθητικό τον Φιλανδό, πρέπει να το πνίξομε, όπως έκανε η Φόνισσα του Παπαδιαμάντη και γι’ αυτό δεν πρέπει να επιτρέψουμε στην πάγκαλη παρέα να συνεχίζει να πληρώνει τόκους! Ας προσλάβουνε πάλι τους ορκωτούς λογιστές της αρεσκείας τους και να υπολογίσουνε ποιο μέρος του εξωτερικού μας χρέους εμπίπτει στις διατάξεις του ειδεχθούς χρέους. Εκτός κι αν θέλει να αναλάβει αυτήν την πρωτοβουλία του υπολογισμού, μέσα στη ραστώνη του, το Οικονομικό Επιμελητήριο, ενόψει και της δικής του προεκλογικής περιόδου.

    Ποιο κομμάτι του χρέους είναι ειδεχθές!? Από κει πρέπει να ξεκινήσομε την κουβέντα…


    My Pillow Book