#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
14/11/2011 22:18
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Άρχισαν οι διεθνείς πιέσεις στον Σαμαρά



Λίγες ώρες μετά την δέσμευση του προέδρου της ΝΔ Αντώνη Σαμαρά κατά τη διάρκεια της Κ.Ο. του κόμματος, ότι δεν πρόκειται να ψηφήσει νέα μέτρα, το  Reuters ανάρτησε ένα προκλητικό άρθρο με τίτλο, “ Η στάση του ελληνικού συντηρητικού κόμματος απειλεί την ελληνική διάσωση”.

Επικαλούμενο "δημοσιογραφικές πληροφορίες " που ούτε η  Ιπποκράτους δεν θα  τολμούσε να εκστομίσει, το  Reuters γράφει μεταξύ άλλων ότι τάχα η σκληρή στάση του Σαμαρά απειλεί την 6η δόση,το κούρεμα και την παραμονή της Ελλάδας στην Ευρωζώνη.

Το κόμμα των συντηρητικών της Ελλάδας δεσμεύθηκε σήμερα, ότι θα απορρίψει όποια νέα μέτρα λιτότητας  ως  αντάλλαγμα για την βοήθεια που σώζει την Ελλάδα από την χρεοκοπία, καθιστώντας σαφές πως η νέα κυβέρνηση ενδέχεται να μην έχει την απαιτούμενη διακομματική στήριξη που απαιτούν οι δανειστές της χώρας.

Εν όψει της συζήτησης για την ψήφο εμπιστοσύνης της νέας κυβέρνησης, ο αρχηγός της Νέας Δημοκρατίας Αντώνης Σαμαράς, είπε ότι δεν υπογράφει οτιδήποτε περιέχει νέα μέτρα. Το μείγμα πολιτικής για περικοπές δαπανών και φορολογικές αυξήσεις που συμφωνήθηκε με τους διεθνείς δανειστές μας, θα πρέπει να αλλάξει με ένα καλύτερο ώστε να προωθηθεί η ανάπτυξη, τόνισε ο ίδιος.

Παρά το γεγονός ότι το κόμμα του Σαμαρά συμμετέχει στη νέα κυβέρνηση, η μέχρι στιγμής στήριξή του είναι χλιαρή. “Συμφωνώ με τους στόχους για την μείωση των κρατικών δαπανών για τη μείωση του χρέους, για την εξάλειψη του ελλείμματος, για τις διαρθρωτικές αλλαγές. Διαφωνώ όμως με ότι εμποδίζει την ανάπτυξη”, είπε στα κοινοβουλευτικά μέλη του κόμματος εν όψει της τριήμερης συζήτησης παροχής ψήφου εμπιστοσύνης στη νέα κυβέρνηση.

Η υποστήριξη του είναι ζωτικής σημασίας για την θέσπιση νόμων απαραίτητων για να ικανοποιηθούν οι απαιτήσεις των δανειστών της Αθήνας.

Ξεκαθάρισε δε, ότι δεν θα υπογράψει καμία δεσμευτική δήλωση για το νέο πακέτο διάσωσης αξίας 130 δισ ευρώ, όπως απαίτησε ο ευρωπαίος επίτροπος Οικονομικών και Νομισματικών Υποθέσεων Όλι Ρεν.“Δεν υπογράφω τέτοιες δηλώσεις” σημείωσε, προσθέτοντας ότι θα τηρήσει τον λόγο του.

Ωστόσο, η άρνηση του Σαμαρά να υπογράψει, θα μπορούσε να θέσει σε κίνδυνο τα 8 δισ ευρώ που χρειάζεται η Ελλάδα  μέχρι τα μέσα Δεκεμβρίου για να αποφύγει την χρεοκοπία.

Η σκληρή γραμμή του κ. Σαμαρά αντικατοπτρίζει τη συνέχεια της   διαμάχης μεταξύ της νέας Δημοκρατίας και των σοσιαλιστών του προσφάτως παραιτηθέντος πρωθυπουργού Γιώργου Παπανδρέου, του οποίου οι κινήσεις οδήγησαν την Ελλάδα στο χείλος του γκρεμού κάνοντας τους ευρωπαίους εταίρους της να εξετάσουν την έξοδο της από το ευρώ.

 

http://www.reuters.com/article/2011/11/14/greece-idUSL5E7ME25X20111114

(Πάνος Ζ.)

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Νίκος Π. avatar
    Νίκος Π. 14/11/2011 22:26:07

    Εμ, έτσι είναι. Δώσε θάρρος στον χωριάτη...
    Όσο υποχωρούμε, τόσο οι διορισμένοι υπάλληλοι των Βρυξελλών θα πιέζουν.
    Δεν το βλέπω και καθόλου απίθανο να εκβιάσουν και για τον χρόνο διεξαγωγής των εκλογών.
    Γι'αυτό πρέπει ο Σαμαράς να τους κόψει τον βήχα ΤΩΡΑ!

    • gianna avatar
      gianna @ Νίκος Π. 15/11/2011 01:47:13

      Δε ξέρω αν χωριάτης είναι η ευρώπη και χωριάτες οι ευρωπαίοι ΖΗΤΟΥΛΑΣ και ΕΠΑΙΤΗΣ είναι πάντως σίγουρα η Ελλάδα.....με οποιονδήποτε πρωθυπουργό και οποιαδήποτε κυβέρνηση.....

      • Ox avatar
        Ox @ gianna 15/11/2011 08:10:04

        Μπράβο Γιάννα, αντε γιατί μας έχει καθήσει στο λαιμό το κουτόχορτο.

      • Χαλκιδέος avatar
        Χαλκιδέος @ gianna 15/11/2011 08:21:33

        Η Ελλάδα είναι ζήτουλας όπως λες αλλά έχουμε και μια αξιοπρέπεια. Μπορεί ο ΓΑΠ να μην είχε ίχνος τσίπας πάνω του αλλά ο Σαμαράς έχει. Αυτό σημαίνει ότι δεν θα κατεβάσουμε τα βρακιά μας για τα λεφτά των "εταίρων" μας στην ΕΕ.

    • ΑΡΚΑΣ avatar
      ΑΡΚΑΣ @ Νίκος Π. 15/11/2011 11:03:50

      Δεν είναι οι υπάλληλοι των Βρυξελλών φίλε μου. Είναι πάνω απ΄ αυτούς και δεν τους γνωρίζει σχεδόν κανείς. Ο Σαμαράς το "πα΄΄ιζει" το παιχνίδι πολύ καλά. Ας τον στηρίξουμε όσοι πιστεύουμε σ΄ αυτόν γιατί είναι η τελευταία - κυριολεκτώ - ελπίδα για να οδηγηθεί η χώρα στην ανάπτυξη. Φοβούνται την Ελλάδα. Αυτό μην το ξεχνάτε. Εάν πέσουμε εμείς έχει πέσει πολύς κόσμος μαζί μας. Τόσο πολύς που δεν μπορείτε να το φανταστείτε. Ο Σαμαράς πρέπει σε κάθε στιγμή να κηρύσσει την εθνική κυριαρχία. Τίποτε από όσα έχουν γίνει δεν είναι νόμιμο γιατί δεν έχουν ψηφιστεί από 180+ βουλευτές βάσει του Συντάγματος. Εάν πάμε στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο και ζητήσουμε το δίκιο μας θα έχουν μεγάλο πρόβλημα οι μεγάλοι. Πολύ μεγάλο πρόβλημα. Από τις καταχρηστικές συμβάσεις του 4,5 - 5% έως και την επέμβαση στα εσωτερικά της χώρας. Ας συνειδητοποίησουμε όλοι - συμπεριλαμβανομένων και των σοβαρών Πασόκων - το πόσο μεγάλο κακό έκανε ο Γιωργάκης.

  2. ΝΚ avatar
    ΝΚ 14/11/2011 22:35:23

    Αγαπητoi φίλοι,


    Διαβάζοντας τα όσα γράφονται για τα εσωκομματικά στη Ν,Δ. περί Σαμαρά έχω να σχολιάσω τα εξής;

    "Συναίνεση δε σημαίνει υποχρεωτικά και αποδοχή της υφιστάμενης οικονομικής πολιτικής..."


    Κάτι το οποίο δεν έχουν καταλάβει πολλοί εκεί στη Νέα δημοκρατία είναι ότι:

    1ον Η αποδοχή των όρων συναίνεσης μέχρι της 19 Φεβρουαρίου του 2012 όπου έχουν οριστεί χρονικά και οι εκλογές δέν αποτελούν μόνιμες απόψεις της οικονομικής πολιτικής που θα εφαρμόσει ή Νέα δημοκρατία εφ όσων γίνει κυβέρνηση.

    2ον Στο Ζάππειο ένα και δύο έχουν αποτυπωθεί πλήρως οι όροι και το οικονομικό πρόγραμμα της Ν.Δ. αναλυτικά και με παραδείγματα από τον πρόεδρο της, Αντώνη Σαμαρά και οι οποιεσδήποτε αμφισβητήσεις επί της ουσίας...είναι άκυρες και ανεπίκαιρες αφού η Ν.Δ. δέν είναι ακόμη κυβέρνηση...

    3ον Συναινώ δε σημαίνει απαραίτητα ότι και συμφωνώ... αφού τα δυσμενή γεγονότα που προκάλεσαν τις εξελίξεις είναι αποτέλεσμα χειρισμών του ΠΑΣΟΚ και του Γ.Παπανδρέου σε συνδυασμό και με τα "εκβιαστικά" διλήμματα της Ευρώπης περί εκταμίευσης της 6ης και 7ης δόσης του δανείου μας από το ΔΝΤ και
    4ον Οι οποιοσδήποτε αντιρρήσεις θα έριχναν όλα τα βάρη στην Ν,Δ. και στον Αντώνη Σαμαρά και θα απάλλασσαν ουσιαστικά το ΠΑΣΟΚ από λάθους χειρισμούς στην φιλομνημονιακή οικονομική πολιτική του πρωθυπουργού Γ.Παπανδρέου περί δημοψηφίσματος κλπ. και θα κατέστρεφαν οικονομικά όλους τος Έλληνες αφού ουσιαστικά ήταν ορατή η "στάση πληρωμών"της χώρας μας χωρίς να δίνετε καμία χρονική πίστωση για άλλους χειρισμούς από πλευράς της Νέας δημοκρατίας και των άλλων κομμάτων.

    Τελειώνοντας θέλω να προσθέσω ότι μετά της 19 Φεβρουαρίου του 2012 υπάρχει άφθονος χρόνος για να κριθούν οι "σωστές" πολιτικές αφού πρωτίστως διασφαλιστεί και το εκλογικό αποτέλεσμα δηλαδή να κερδίσει ή Ν.Δ. της εκλογές, υπομονή λοιπόν...!

    Σας ευχαριστώ για την φιλοξενία,


    Νικος Κούτρικας
    Δημοσιογράφος
    Οικονομικός Συντάκτης

  3. ΝΚ avatar
    ΝΚ 14/11/2011 22:38:08

    Αγαπητοι φίλοι,


    Διαβάζοντας τα όσα γράφονται για τα εσωκομματικά στη Ν,Δ. περί Σαμαρά έχω να σχολιάσω τα εξής;

    "Συναίνεση δε σημαίνει υποχρεωτικά και αποδοχή της υφιστάμενης οικονομικής πολιτικής..."


    Κάτι το οποίο δεν έχουν καταλάβει πολλοί εκεί στη Νέα δημοκρατία είναι ότι:

    1ον Η αποδοχή των όρων συναίνεσης μέχρι της 19 Φεβρουαρίου του 2012 όπου έχουν οριστεί χρονικά και οι εκλογές δέν αποτελούν μόνιμες απόψεις της οικονομικής πολιτικής που θα εφαρμόσει ή Νέα δημοκρατία εφ όσων γίνει κυβέρνηση.

    2ον Στο Ζάππειο ένα και δύο έχουν αποτυπωθεί πλήρως οι όροι και το οικονομικό πρόγραμμα της Ν.Δ. αναλυτικά και με παραδείγματα από τον πρόεδρο της, Αντώνη Σαμαρά και οι οποιεσδήποτε αμφισβητήσεις επί της ουσίας...είναι άκυρες και ανεπίκαιρες αφού η Ν.Δ. δέν είναι ακόμη κυβέρνηση...

    3ον Συναινώ δε σημαίνει απαραίτητα ότι και συμφωνώ... αφού τα δυσμενή γεγονότα που προκάλεσαν τις εξελίξεις είναι αποτέλεσμα χειρισμών του ΠΑΣΟΚ και του Γ.Παπανδρέου σε συνδυασμό και με τα "εκβιαστικά" διλήμματα της Ευρώπης περί εκταμίευσης της 6ης και 7ης δόσης του δανείου μας από το ΔΝΤ και
    4ον Οι οποιοσδήποτε αντιρρήσεις θα έριχναν όλα τα βάρη στην Ν,Δ. και στον Αντώνη Σαμαρά και θα απάλλασσαν ουσιαστικά το ΠΑΣΟΚ από λάθους χειρισμούς στην φιλομνημονιακή οικονομική πολιτική του πρωθυπουργού Γ.Παπανδρέου περί δημοψηφίσματος κλπ. και θα κατέστρεφαν οικονομικά όλους τος Έλληνες αφού ουσιαστικά ήταν ορατή η "στάση πληρωμών"της χώρας μας χωρίς να δίνετε καμία χρονική πίστωση για άλλους χειρισμούς από πλευράς της Νέας δημοκρατίας και των άλλων κομμάτων.

    Τελειώνοντας θέλω να προσθέσω ότι μετά της 19 Φεβρουαρίου του 2012 υπάρχει άφθονος χρόνος για να κριθούν οι "σωστές" πολιτικές αφού πρωτίστως διασφαλιστεί και το εκλογικό αποτέλεσμα δηλαδή να κερδίσει ή Ν.Δ. της εκλογές, υπομονή λοιπόν...!

    Σας ευχαριστώ για την φιλοξενία,


    Νικος Κούτρικας
    Δημοσιογράφος
    Οικονομικός Συντάκτης

  4. κωστής avatar
    κωστής 14/11/2011 22:43:06

    Ο Σαμαράς πρέπει να αντιγράψει τον αείμνηστο Τάσσο Παπαδόπουλο, ο οποίος τους νίκησε όλους με την "πουστιά" κι όχι με τον σταυρό στο χέρι. τους έβγαινε από δεξιά και με τα δικά τους όπλα, αιφνιδιάζοντάς τους. Δεν σήκωνε μπαϊράκι.
    Θέλει μυαλωμένες κινήσεις τώρα. Οι πιέσεις θα 'ναι τεράστιες!

    • gianna avatar
      gianna @ κωστής 15/11/2011 01:50:50

      Μία μικρή λεπτομέρεια ο Πρόεδρος Παπαδόπουλος ηττήθηκε στις προεδρικές του 2008. Για την ακρίβεια δεν πέρασε καν στο δεύτερο γύρο....

      • chrisss avatar
        chrisss @ gianna 15/11/2011 04:20:25

        Κατηγορήθηκε για διαφθορά και όχι για την πολιτική του..μην το ξεχνάμε

        • ΑΡΚΑΣ avatar
          ΑΡΚΑΣ @ chrisss 15/11/2011 11:07:29

          Ε και; Ξέρεις πόσο εύκολο να σε βγάλω απατεώνα; Βάζω δέκα "κολλητούς" σου - αφού τους έχω "χώσει" 1 εκατομμυριάκι στο καθένα - και σε κάνουν "μαύρο" από τα κουτσομπολιά. Από το ότι δέρνεις τη γυναίκα σου έως το γεγονός ότι είσαι αδελφή. Απόδειξε το αντίθετο.

  5. Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΑΡ ΕΓΓΥΣ avatar
    Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΑΡ ΕΓΓΥΣ 14/11/2011 22:56:19

    Αυτό το χαρτί δεν έχει καμία νομική ισχύ.

    Σκοπιμότητα είναι να τεστάρει τις αντοχές Σαμαρά.Να τον ταπεινώσει!!!
    Γι΄αυτό δεν πρέπει να κάνει με τίποτα πίσω.

    Ο Μ. Ιγνατίου στο MEGA είπε (σύμφωνα με πληροφορίες και αρνούμενος να επεκταθεί)ότι η ιδέα του χαρτιού αυτού είναι ελληνική...!

    Κατά τη γνώμη μου αυτός που δημιούργησε το πρόβλημα και είναι αναξιόπιστος είναι ο ΓΑΠ. Αυτός λοιπόν πρέπει να γίνει δηλωσίας,όχι ο Αντώνης.

    Το ΠΑΣΟΚ τι λέει γι΄αυτό?Θα το υπογράψουν?Θα παραδεχτούν και επίσημα με υπογραφή, ότι ο αρχηγός του κόμματός(που ακόμα το ελέγχει εσωκομματικά), είναι παγκοσμίως αναξιόπιστος?

    Δεν άκουσα κανένα παπαγαλάκι των τηλεοπτικών παραθύρων να θέτει αυτό το ερώτημα!!!

    • κωστής avatar
      κωστής @ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΑΡ ΕΓΓΥΣ 14/11/2011 23:03:28

      ακριβώς επειδή δεν είναι επίσημο κι είναι μόνο από "διαρροές" δεν πρέπει καν να αναφέρεται σε κάτι τέτοιο ο Σαμαράς.

    • anonymous avatar
      anonymous @ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΑΡ ΕΓΓΥΣ 14/11/2011 23:11:30

      Στενά νομικά δεν έχει νομική ισχύ. Σε ένα διαιτητικό δικαστήριο όμως, διότι οι δανειακές συμβάσεις προβλέπουν διαιτησία, θα σου το τρίψουν στη μούρη.

      Έχουμε βρεθεί με τη συνενοχή και του Σαμαρά προ της εξής τραγελαφικής κατάστασης. Αποφασίζουν σε βάρος του λαού χωρίς το λαό. Εξηγούμαι: Το 2009 κέρδισε τις εκλογές ένα κόμμα το οποίο εξαπάτησε τον κόσμο. Το κόμμα αυτό έκανε τα αδύνατα δυνατά για να πάμε στο ΔΝΤ. Θα έλεγα ότι αυτό ήταν το πραγματικό του πρόγραμμα. Για την προσφυγή μας στο ΔΝΤ και στην τρόικα και τα μέτρα που ακολούθησαν δεν υπήρξε ποτέ λαϊκή νομιμοποίηση. Δηλ. δεν είπαν στο λαό έχουμε αυτά τα δεδομένα μπορούμε να κάνουμε αυτές τις κινήσεις και η κάθε κίνηση έχει αυτές και τις άλλες συνέπειες. Αντί λοιπόν να πάμε σε εκλογές για να δούμε τι θα κάνουμε συνεχίζουμε στο ίδιο μοτίβο. Να στρέφεται ο χωρίς λαϊκή νομιμοποίηση μηχανισμός του Ελληνικού κράτους κατά του λαού. Βέβαια θα μου πείτε μετεπαναστατικά μονίμως αυτό έπραττε.

  6. Enzo avatar
    Enzo 14/11/2011 22:57:08

    Έρχεται η ώρα που η Ελλάδα θα πρέπει να σηκώσει κεφάλι , διαφορετικα θα μας πάρουν και τα βρακια

  7. φαίδων avatar
    φαίδων 14/11/2011 23:04:00

    [Radio] Οι δανειστές θα έχουν δικαίωμα να κατασχέσουν ιδιωτικές περιουσίες... http://shar.es/oaSsi

  8. m.s avatar
    m.s 14/11/2011 23:16:51

    Παρακαλώ κάποιος να μου εξηγήσει πως γίνεται οι Ευρωπαίοι να μας απειλούν με κάτι που οι ίδιοι τρέμουν; ΤΗΝ ΧΡΕΟΚΟΠΙΑ ΜΑΣ.
    Αντώνη μην υποκύψεις . τα όχι δόξασαν την Ελλάδα

  9. Orestios avatar
    Orestios 14/11/2011 23:18:45

    Once you pop, you can't stop.........

  10. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 14/11/2011 23:32:30

    Ψηλά το κεφάλι και "Όχι". Θα μας ρημάξουν.
    Και την κρατική και την εθνική και την ιδιωτική περιουσία θέλουν. Εκκαθάριση εν λειτουργία λεγεται.

  11. vildanden avatar
    vildanden 14/11/2011 23:35:16

    Εγώ δεν καταλαβαίνω τα εξής κι ας μου το εξηγήσουν οι ειδικοί νεοδημοκρατιολόγοι:

    1) Ακόμα και τρεις μήνες να κάτσει η κυβέρνηση του Παπαδήμου, δε θα κλιθεί στο διάστημα αυτό να ψηφίσει προϋπολογισμό για το 2012; Στον προϋπολογισμό αυτό δε θα ληφθούν υπόψη όσα μέτρα έχουν ήδη εφαρμοστεί το 2011 και παραπίσω (έκτακτες εισφορές, τέλος ακινήτων, κτλ). Τον προϋπολογισμό αυτόν δε θα τον ψηφίσει η Νέα Δημοκρατία και, αν γίνουν εκλογές τον Φεβρουάριο, δε θα τον εφαρμοσεί (αφού τον ψήφισε εξαρχής);

    2) Αν ο Παπαδήμος δεν πάει σε εκλογές στις 19 Φεβρουαρίου και αν η ΝΔ άρει την υποστήριξή της στην κυβέρνηση τότε δε θα έχει ήδη ο Παπαδήμος αρκετή υποστήριξη για να πάρει ψήφο εμπιστοσύνης; Η Νέα Δημοκρατία με βάση ποιο έρεισμα θα ζητήσει εκλογές - ή καλύτερα πώς θα τις κάνει "υποχρεωτικές";

    • anonymous avatar
      anonymous @ vildanden 14/11/2011 23:54:31

      Έχεις δίκιο και στα δυο. Αν υπαναχωρήσει ο ΓΑΠ που μάλλον αυτό θα πράξει για να μείνει αρχηγός του ΠΑΣΟΚ. Αφού έκαψε το Βενιζέλο θα κάψει και το Σαμαρά οπότε δε θα τον απειλεί κανείς. Τους βουλευτές για τους 151 τους έχουν.

      Η ΝΔ άκουσε έξοδο από το Ευρώ και κατέβασε τα βρακιά της. Για ένα κωλονόμισμα έθεσε υπό αίρεση εκείνη την υποτυπώδη εθνική ανεξαρτησία την οποία είχαμε.

  12. George avatar
    George 14/11/2011 23:43:57

    Shkwse kefali proedre! kai emeis tha se stiriksoume!

  13. agitatoras avatar
    agitatoras 14/11/2011 23:46:43

    Ρε Αντώνη είσαι σίγουρος ότι ο Σταμάτης έχει επαφή με το περιβάλλον;Γιατί μόνο εσύ μιλάς για εκλογές στις 19 Φεβρουαρίου...
    Παπανδρέου στο σημερινό "υπουργικό συμβούλιο" του οποίου προήδρευσε στη Βουλή:

    "Υπάρχει μια καταρχήν και όχι οριστική συμφωνία για διεξαγωγή εκλογών στην 19η Φεβρουαρίου. Πιστεύω ότι υπάρχει μια κατανόηση όλων ότι δεν πρέπει να μπούμε στη δίνη του προεκλογικού αγώνα έως ότου έχουμε ολοκληρώσει με ασφάλεια αυτά τα οποία έχουμε κερδίσει. Κι έχουμε κερδίσει σημαντικά"
    http://dexiextrem.blogspot.com/2011/11/19_14.html

  14. gynner avatar
    gynner 15/11/2011 00:16:07

    Αγαπητέ εμείς εδώ παίζουμε με τις λέξεις και χιλιάδες συμπολίτες μας το σαβατοκύριακο θα είναι στο σκοτάδι και το κρύο.Μήπως έτυχε να δείς απόψε οτι πάνω απο το 50% των λογαριασμών της ΔΕΗ με την πρώτη δόση απο το χαράτσι είναι απλήρωτοι;Και φυσικά δεν προσχώρησαν όλοι αυτοί στους "δεν πληρώνω" απο ιδεολογία αλλά απο αδυναμία!!Και συ φιλοσοφείς περί συναίνεσης αλλά όχι συμφωνίας κλπ.

  15. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 15/11/2011 00:26:38

    Λογικά οι πιέσεις άρχισαν εδώ και πολύ καιρό..απλά τώρα γίνονται απροκάλυπτα..ελπίζω ν' αντέξει ο Πρόεδρος και να περισώσει ό,τι μπορεί...

  16. victoria (true) avatar
    victoria (true) 15/11/2011 00:37:14

    Αφήνουν σχόλια στο reuters;; Αμ δεν αφήνουν!

  17. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 15/11/2011 00:51:54

    Ενίοτε τέτοιες τσογλανιές έχουν φύγει από "μέσα", πάνε "έξω" και έρχονται πίσω ως δημοσιεύματα πίεσης. Θα είχε ενδιαφέρον το ποιος το έγραψε και με ποιους νταραβερίζεται στην Αθήνα. Δεν θα με εξέπλησσε αν και η αρχική ιδέα των γραπτών δεσμεύσεων είχε εγχώρια αφετηρία...

    • andreas gr avatar
      andreas gr @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 15/11/2011 01:46:00

      Κυριε Κρανιδιωτη μην σας εκπλησει καθολου αν βαλουμε κατω τις χρονικες περιοδους των γεγονοτων θα δουμε οτι ολα αυτα περι χαρτιων ξεκινησαν επι Βενιζελου πρωτητερα δεν μας απασχολουσε κατι τετοιο.Οτι κοτσανα εχει γινει μεχρι στιγμης την μεγαλυτερη ευθυνη αυτος την φερνει(εκτος δημοψηφισματος) κι απ τις γενικοτερες πραξεις του φαινεται οτι ο ανθρωπος ειναι αδιστακτος.Αυτον επρεπε να ξεφορτωθουμε και τελικα αυτος μας κατσικοθηκε στο σβερκο.

    • Χαλκιδέος avatar
      Χαλκιδέος @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 15/11/2011 08:30:39

      Φαήλο, τελικά επήλθε έγκυρη συμφωνία μεταξύ του ΓΑΠ και του Σαμαρά για εκλογές στις 19/2 ή απλά το συζήτησαν; Πώς είναι σίγουρος ο Σαμαράς ότι ο ΓΑΠ θα κρατήσει τον λόγο του (λέμε τώρα); Γιατί κάτι μου λέει ότι αυτό θα το χρησιμοποιήσουν ως τρόπο πίεσης στον πρόεδρο για να συναινέσει στα μέτρα και την ψήφιση της δανειακής σύμβασης. Κι αν συμβεί αυτό, μετά ο Αντώνης θα είναι χειροπόδαρα δεμένος...

    • Mara avatar
      Mara @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 15/11/2011 10:48:38

      Ουδεμία σημασία έχει πλέον, ποιοί επινόησαν όλα αυτά.
      Σημασία έχει ότι ο Σαμαράς πρέπει να απεγκλωβιστεί άμεσα από όλη αυτή την κατάσταση, πριν είναι πολύ αργά για όλους μας...
      Ο Παπαδήμος χθές μας έδωσε το στίγμα του....
      Σήμερα στο Σκαϊ το είπανε ξεκάθαρα ότι βουλευτές της Ν.Δ. θα διαφοροποιηθούν σε περίπτωση που ο Σαμαράς θελήσει να επιμείνει για εκλογές στις 19/2/12.
      Το μόνο παρήγορο, είναι ότι έχει στα χέρια του το Υπουργείο Άμυνας, με ότι αυτό σημαίνει... σε τέτοιους καιρούς.
      Τί να πώ? Πολύ δύσκολα τα πράγματα....

  18. Κακαβούλης avatar
    Κακαβούλης 15/11/2011 00:59:08

    Καιρέ Καμία σημασία δεν έχει η νομική ισχύς του "χαρτιού" αλλά είναι μεγαλύτερη η ψυχολογική αξία της άρνησης. Συμβολίζει την αξιοπρέπεια του Ελληνικού Έθνους. Γι αυτό όταν εκφέρεις το ΟΧΙ πρέπει να είναι ΟΧΙ. Μπλόφα δε χωράει. Αλλιώς μη το λές καθόλου. Όταν το λες έχεις προϋπολογίσεις το διακύβευμα της άρνησής σου, αν οι άλλοι θελήσουν να το πάνε ως το τέλος. Κάνω λάθος?

    • Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΑΡ ΕΓΓΥΣ avatar
      Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΑΡ ΕΓΓΥΣ @ Κακαβούλης 15/11/2011 18:58:32

      Συμφωνώ και προσυπογράφω.

  19. 3η Σεπτέμβρη avatar
    3η Σεπτέμβρη 15/11/2011 01:28:13

    Στις ανακοινώσεις τις προεδρίας δεν αναφέρεται πουθενά η 19 Φεβρουαρίου. Ο Πρόεδρος έχει πέσει σε πολύ μεγάλη παγίδα.

    Αντώνη δες ποιοί πανηγυρίζουν εντός και εκτός κόμματος, εντός και εκτός Ελλάδας και βγάλε συμπεράσματα. Κάνε ελιγμό, απεγκλωβίσου και έπειτα διαολόστειλε τους "σοφούς" που σε έριξαν στην παγίδα. Εμείς μαζί σου θα ήμαστε......

  20. Agriemenos avatar
    Agriemenos 15/11/2011 02:50:00

    Αν αλλάξει το δίκαιο που διέπει τα ελληνικά ομόλογα (από ελληνικό σε αγγλικό) και δοθούν και εμπράγματες εγγυήσεις τότε ο μόνος που θα τρέμει θα είναι η Ελλάδα. Πρώτα από όλα αν χρεωκοπήσουμε και δεν έχει αλλάξει το δίκαιο που διέπει τα ομόλογα τότε "δραχμοποιούνται" και τα ομόλογα έκδοσής μας (δεν θα είναι πχ 360 δισ ευρώ αλλά 360 τρισ "νέες δραχμές") αν διέπονται από το αγγλικό τότε το χρέος παραμένει σε ευρώ όποια κι αν είναι η συναλλαγματική ισοτιμία ευρώ- "νέας δραχμής" συν τις εμπράγματες εγγυήσεις...

  21. spiros avatar
    spiros 15/11/2011 06:48:07

    Όπως δημοσιεύθηκε και ειδικά τον χρόνο έχει να κάνει με Ελληνική ανταπόκριση κάποιου λαμόγιου-εξαπτέριγου . Οι ξένοι έχουν πολύ μεγάλη άγνοια για το δράμα της Ελλάδας. Θεωρώ εξαιρετικά ασήμαντο γεγονός να επιδρά στην πολιτικής η άρνηση ενός κόμματος της αντιπολίτευσης εάν δεν γνώριζαν πολύ καλά κάποιοι εντός των τοιχών ότι η ταπείνωση είναι πολιτική της λογικής όλοι ίδιοι είναι. Όπως απεδείχθει περίπτρανα όλα τα ΜΜΕ ξευτελίστηκαν με τις διαρροές του Μαξίμου. Αυτό συμβαίνει και τώρα. Ο λύκος τρίχωμα αλλάζει μυαλά δεν αλλάζει.

  22. Ίωνας avatar
    Ίωνας 15/11/2011 08:28:27

    Κατά πρώτο λόγο το συγκρότημα Αλαφούζου, (ΣΚΑΪ και Καθημερινή), και κατά δεύτερο, με εξ ίσου μεγάλη πρεμούρα, το ΜΕΓΚΑ και οι μεγαλοεκδότες - επιχειρηματίες, που το στηρίζουν, απαιτούν την υπογραφή του Αντώνη Σαμαρά, υπαγορεύοντας στους δυτικοευρωπαίους την τακτική, που θα ακολουθήσουν. Απλά, ΑΙΣΧΟΣ!!!!!

  23. tak avatar
    tak 15/11/2011 08:39:42

    Όχι Αντώνη! Εκβιαστές διεθνούς επιπέδου σε πιέζουν, που διεκδικούν τους υπέρογκους τόκους τους, άλλωστε τα κεφάλαιά τους τα έχουν πάρει στο ακέραιο από καιρό πριν... Άνθρωποι χωρίς ιδανικά και αρχές είναι, που εξομοιώνουν το θύτη με το θύμα!
    Να υπογράψει τι, ο Αντώνης; Μήπως ζήτησε κανένα δημοψήφισμα και εξέθεσε τους ... ευρω-πέους εταίρους; Μήπως τα χρέη που έγιναν, με την ανοχή τους δεν γιγαντώθηκαν; Με τις μίζες τους και τα "μαύρα ταμεία", που είχαν στήσει στην Ελλάδα όλοι τους; (Και μη ξεχνάμε και τους ... Πρώσους της κ. Μέρκελ, που κατά το Β΄ Παγκόσμιο πόλεμο, ρούφηξαν το μεδούλι της "χωρούλας" μας και μετά από αυτόν έσυραν τους Έλληνες ως είλωτες στη Γερμανία να την ... ανορθώσουν!)... Τέλος πάντων, ο Αντώνης και γνώση έχει και κρίση επίσης... Σίγουρα ποτέ δε θα έκανε κακό στη χώρα του...

  24. http://chomatery.blogspot.com avatar
    http://chomatery.blogspot.com 15/11/2011 09:49:46

    ο ΛΑγΟΣ είπε στον Σαμαρά ότι στέλλει κόσμο στην αριστερά! Ο ίδιος με τις κυβιστήσεις του οδηγεί στην απαξίωση της κεντροδεξιάς παράταξης.

  25. Γιαγκούλας avatar
    Γιαγκούλας 15/11/2011 09:52:40

    Η ιστορία διάσκει πως όταν έχεις κάνει την πρώτη βασική υποχώρηση, είναι εύκολο (με οποιαδήποτε δικαιολογία) να κάνεις και άλλες (διά της μεθόδου της διολισθήσεως ή άλλως).
    Και ο Σαμαράς την έκανε την πατάτα (υπό το κράτος απαιλών ή υποσχέσεων, αδιάφορο). Το γεγονός είναι ότι έκανε την "κωλοτούμπα". Το να γλυκαίνει το χάπι είναι η συνταγή που ακολουθείται τώρα προς αποσβολωμένους οπαδούς.
    Και μόνον με την υπερψήφιση του προϋπολογισμού θα έχει δέσει τα χέρια του για πολλά, εφόσον αργότερα θέλει να αποστασιοποιηθεί.
    Κατά πάσα πιθανότητα, και τη δανειακή και τα μέτρα θα τα ψηφίσει εφόσον εσύρθη στην αποδοχή της νέας κυβέρνησης.
    Και αυτό το "στηρίζουμε, αλλά δεν συγκυβερνούμε" το "ολίγον έγκυος" θυμίζει.
    Η ευθύνη πηγάζει ακεραία και από τη στήριξη και από την ανοχή. Μόνο η καταψήφιση σε απαλλάσσει από την πολιτική ευθύνη για τα όσα επισύρει η υλοποίηση των αποφάσεων της 26ης Οκτωβρίου.
    Είχε την ευκαιρία και τη δυνατότητα να προκαλέσει εκλογές εδώ και καιρό και δεν το έπραξε. Ειδικά με το ΠΑΣΟΚ κάτω ή γύρω στο 20% θα έκανε περίπατο έναντι αυτού [ένα 30-35% μάλλον το είχε διασφαλισμένο], αλλά ΔΕΝ το ήθελε. Ασε που θα στρίμωχνε και το ΛΑΟΣ σε ποσοστό κάτω του 5% και θα εξαφάνιζε και τη ΔΗΣΥ. Τώρα, με τις επιλογές του "δικαίωσε" ή, άλλως, "νομιμοποίησε" πολιτικά ΠΑΣΟΚ, ΛΑΟΣ, ΔΗΣΥ.
    Και εάν αντιστεκόταν στις πιέσεις, τί θα γινόταν; Θα του έπαιρναν τους "προθύμους" βουλευτές. Ε, και; Με εκλογές θα έπαιρνε αρκετά περισσότερους και οι "πρόθυμοι" (= χαρακτηριζόμενοι αποστάτες) θα εισέπρατταν αυτό που θα τους άξιζε.
    Τα συμπεράσματα στον καθέναν.

    • ΑΡΚΑΣ avatar
      ΑΡΚΑΣ @ Γιαγκούλας 15/11/2011 11:10:30

      "Γιαγκούλας" = είναι το όνομα διάσημου ληστή του μεσοπολέμου στην Αρκαδία;

  26. Geros avatar
    Geros 15/11/2011 09:53:12

    Την προηγουμενη εβδομάδα σε κοινωνική εκδήλωση στην Αθηνα , εκπρόσωπος της Γερμανικής πρεσβείας (όχι θυρωρός , απλά δεν μπορώ να πω ποιος) έλεγε ότι η Merkel δεν έχει καμια εμπιστοσύνη στον Σαμαρά , έχει πολύ κακή γνώμη για αυτόν και ζητάει από την πρεσβεία συνεχή ενημέρωση για τις κινήσεις του μια και τον θεωρεί απρόβλεπτο.
    Ξέρω ότι πολλοί εδώ μέσα θα πανηγυρίσετε με αυτή την είδηση αλλα εμενα δεν μου άρεσε το ότι η ηγέτης της ισχυρότερης χώρας στην ευρώπη έχει αυτή την γνώμη για τον αρχηγό του κόμματος. Ο ξένος παράγοντας επηρεάζει τις εσωτερικές πολιτικές εξελίξεις πολύ έντονα πια και χωρίς την σύμφωνη γνώμη της Merkel είναι δύσκολα τα πράγματα , εκτος αν βγάλουμε καθαρή αυτοδυναμία πράγμα από απίθανο έως αδύνατο.
    Εμείς σαν πρώτο κόμμα είμαστε οι απαραίτητοι σε κάθε μετεκλογική συνεργασία (τις συνεχόμενες εκλογές μέχρι να βγει αυτοδυναμία δεν τις επιτρέπουν , θα μας χρεοκοπήσουν αν το επιχειρήσουμε) χωρίς εμάς δεν βγαίνουν τα κουκιά , αλλα με την Merkel απέναντι και εντελώς στα κάγκελα με τον αρχηγό , μάλλον θα προσπαθήσουν να τραβήξουν την λύση Παπαδήμου όσο πάει.
    Να τις στέλνει λουλούδια κάθε μέρα , αλλιώς η πρωθυπουργία καθυστερεί ακόμα.

  27. xbab avatar
    xbab 15/11/2011 14:04:39

    "Δημοσιογραφικές πληροφορίες":
    Τα καρφώματα στην Ευρώπη - διεθνή ΜΜΕ, μην τα ρίχνουμε όλα στο ΠΑΣΟΚ.
    Νομίζω πως κάποιο εξαπτέρυγο που επαίρεται για τις άριστες σχέσεις που διατηρεί με διάφορα "ευρωπαϊκά κέντρα" κάνει πολύ μεγάλη ζημιά και στον κ.Σαμαρά και στη Νέα Δημοκρατία.
    Και όσο πιο γρήγορα το καταλάβουν εκεί στη Συγγρού, τόσο καλύτερα για όλους.

  28. βισάλτης avatar
    βισάλτης 16/11/2011 12:06:28

    Βασικό όπλο των εκβιαστών είναι τα δήθεν αδιέξοδα,η απατηλή έλλειψη χρόνου και οι απειλές προκειμένου να πετύχουν τους σκοπούς τους.Διαφορετικά θα μας έστελναν στα διεθνή δικαστήρια-πράγμα που πρέπει να πράξουμε εμείς,ή τουλάχιστον να απαντήσουμε στις απαιτήσεις τους για υπογραφή σε αίτημα για λογιστική διερεύνηση του χρέους με παράλληλη δίωξη σε όσους εμπλέκονται σε κερδοσκοπικά παιχνίδια ερευνώντας παράλληλα και την περίπτωση σύγκρουσης συμφερόντων των εμπλεκομένων ομάδων.Θα μπορούσε δε ο αντώνιος να ζητήσει προσφορά από το νομικό τμήμα της ντόιτσε μπανκ ή της γκόλντμαν σακς ...άλλως τε θα ενημερωθούν για την προκήρυξη διεθνούς διαγωνισμού με σκοπό την ανάθεση της διερεύνησης στο αρτιότερο και αποτελεσματικότερο εξειδικευμένο φορολογικό και νομικό γραφείο παγκοσμίως...Εδώ κοπανήσαμε 1,5 δις ευρώ στους άγγλους για την συγγραφή του μνημονίου ..εδώ που παίζεται το μέλλον της χώρας θα τσιγγουνευτούμε;

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.