27/10/2009 16:01
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Άρχισαν οι αγριάδες στη ΝΔ!



Μια 70χρονη ψηφοφόρος του κόμματος... εκδιώχθηκε κακήν κακώς από την αίθουσα του Πνευματικού Κέντρου του δήμου Κατερίνης, όπου πραγματοποιήθηκε κομματική εκδήλωση διαλόγου με την Ντ. Μπακογιάννη. Η γυναίκα πήρε το μικρόφωνο και είπε ότι οι δυο οικογένειες, Καραμανλήδες και Μητσοτάκηδες, που «κυβερνούν» τη ΝΔ από το 1974 πρέπει να παραμερίσουν, ώστε να αναλάβουν νέα πρόσωπα! Τι το θελε; «Αγανακτισμένα» στελέχη πετάχτηκαν από τις καρέκλες τους και την αποδοκίμασαν με έντονο τρόπο, υποχρεώνοντάς την να αποχωρήσει. Στη συνέχεια πήρε τον λόγο η Ντόρα, η οποία δήλωσε πως ποτέ δεν «διορίστηκε», αλλά εκλέχτηκε σε όλα τα πόστα στα οποία υπηρέτησε, και όποιος δεν τη θέλει για πρόεδρο, μπορεί απλώς να μην την ψηφίσει.

 Αυτά γράφει σήμερα το ΕΘΝΟΣ http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=11420

 Ενώ όπως μαθαίνω ο κ. Χατζηνικολάου δεν ήταν και τόσο ευτυχισμένος χθες το βράδυ στην εκπομπή του για την Αγία Οικογένεια.

 Όπως δηλαδή έγραψε και ένας αναγνώστης του antinews καλά πάει η Νέα Δημοκρατία. Μέσα σε δυο μήνες θα ξεμπλέξει από την οικογενειοκρατία. Μετά θα έρθει και η σειρά του Μαξίμου.

Η φωτογραφία είναι απο την ίδια συγκέντρωση και δημοσιέυθηκε απο το http://pierioi.blogspot.com/2009/10/blog-post_26.html

ΣΧΟΛΙΑ

  1. kanis avatar
    kanis 27/10/2009 16:13:47

    "πήρε τον λόγο η Ντόρα, η οποία δήλωσε πως ποτέ δεν «διορίστηκε», αλλά εκλέχτηκε σε όλα τα πόστα"

    Πότε ψηφίσατε Υπουργό Εξωτερικών και μου το κρύψατε;

  2. Blimblomblim avatar
    Blimblomblim 27/10/2009 16:21:34

    ΔΕΝ διορίστηκε υποψήφια βουλευτής Ευρυτανίας μετά τη δολοφονία Μπακογιάννη.

    ΔΕΝ διορίστηκε διευθύντρια του πολιτικού γραφείου του αρχηγού της ΝΔ και μετέπειτα πρωθυπουργού πατέρα της.

    ΔΕΝ διορίστηκε Υπουργός Πολιτισμού από τον πρωθυπουργό πατέρα της.

    ΔΕΝ διορίστηκε υποψήφια δήμαρχος Αθηναίων σε μια βέβαιη για τη ΝΔ εκλογή, όταν ήταν αντιπολίτευση με κυβερνητική ορμή (2002).

    ΔΕΝ διορίστηκε Υπουργός Εξωτερικών χωρίς να είναι ακόμη βουλευτής.

    ΔΕΝ "διορίστηκε" ως "αγαπημένη" της διαπλοκής από το σύστημα Μητσοτάκη.

    Πόσο δούλεμα πρέπει να φάμε ακόμη; Μπράβο στην 70χρονη κυρία! Μπράβο για το θάρρος της! Κάτι τέτοιοι "τρελοί" θα μας σώσουν!

    Ίσως αποδειχθεί ο "Ρέλλος" της ΝΔ!

  3. Κώστας Θ. avatar
    Κώστας Θ. 27/10/2009 16:38:49

    Να προσθέσουμε επίσης ότι ως υφυπουργός του μπαμπά έλυνε και έδενε στην κυβέρνηση (μετακινήσεις υπουργών κλπ.). Αφού βέβαια τα προηγούμενα χρόνια κάνει ένα καλό ξεκαθάρισμα στην ΟΝΝΕΔ. Ως εκλεγμένη φυσικά..

    • Blimblomblim avatar
      Blimblomblim @ Κώστας Θ. 27/10/2009 16:41:19

      Θυμάσαι εκείνο το ανέκδοτο που έλεγε "γιατί έμεινε ο Μητσοτάκης πρωθυπουργός στον τελευταίο ανασχηματισμό; -γιατί είναι ο μπαμπάς της Ντόρας."

      • Κώστας Θ. avatar
        Κώστας Θ. @ Blimblomblim 27/10/2009 16:52:00

        Ναι,ναι. Μας δουλεύει η κυρία,νομίζει ότι μιλάει σε άσχετους.
        Πάντως αν με όλους αυτούς τους παρατρεχάμενους που έχει στη δούλεψή της μαζεύει αυτόν τον κόσμο, δεν πάει καθόλου καλά.

    • Υ. avatar
      Υ. @ Κώστας Θ. 27/10/2009 19:36:22

      Στο χθεσινό σου σχόλιο περί έλλειψης παράδοσης και σαφούς ιδεολογίας, που θα εμπνεύσει κάποιον να αγωνιστεί ανιδιοτελώς για το Μητσοτακέϊκο, και σε συνέχεια στο χθεσινό μου ερώτημα στη Λορέττα αν ξέρει για σουβλατζίδικα κλπ, το στόρυ παρακάτω.

      Λευθέρης Γεωργιάδης. Εις εκ του νέου αίματος επιχειρηματικές περσόνες που αλληλοδιπλαρώθηκαν εδώ και καιρό με τη κυρά-Θοδώρα, και εκ των πρωταγωνιστών (νάμπερ του), της εν Θεσσαλονίκη καμπάνιας της κυρά-Θοδώρας, μαζί με έτερους Καππαδόκες. Πρώην στέλεχος της ΔΑΠ και ΟΝΝΕΔ στο δεύτερο μισό δεκαετίας ’80, μασκότ και τοπικό πουλέν τότε, των Ντοράκιδων Μεϊμαράκη-Βουλγαράκη, σήμερα αντ/δρος του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου, με επιτυχημένα μπαράκι, ουζερί και σουβλατζίδικο στη πόλη.
      Ως εδώ όλα καλά, και μπράβο του.

      Έλα όμως που κάποια στιγμή πήρε κατ’ ανάθεση και με μακροχρόνια σύμβαση από το Δήμο Αθήνας, τη καφετέρια επάνω στη πλατεία Συντάγματος.
      Ξέρετε πότε? Το 2004, πριν τους Ολυμπιακούς.
      Ποιός ήταν δήμαρχος τότε? Μα φυσικά, η κυρά-Θοδώρα!

      Προσθέτω στο χθεσινό σου σχόλιο. Όλα στο βωμό της συναλλαγής. “ ΜητσοτακέΙκο. Ο ορισμός της συναλλαγής”.

      ΥΓ. Οι έχοντες προσβάσεις στο Δήμο, για δέστε μήπως μπορούμε να έχουμε κανένα αντίγραφο της σύμβασης? Βρωμάει!

      • loretta avatar
        loretta @ Υ. 27/10/2009 19:50:46

        Αγαπητε Υ ...εχεις μακρια πλοκαμια..!!

        Ισως τελικα αν ανοιξουμε ολοι το στομα μας...ΧΑΣΟΥΝ ΠΟΛΛΟΙ ΤΗΝ ΜΙΛΙΑ ΤΟΥΣ.

        Το θεμα ειναι...θα μας πιστεψει κανενας?

      • Υ. avatar
        Υ. @ Υ. 27/10/2009 19:54:25

        Μπέλλου και Σαββόπουλος.
        “κρυμμένα μυστικά και ντοκουμέντα”

        • loretta avatar
          loretta @ Υ. 27/10/2009 20:01:49

          xa ιστορια μου αμαρτια μου!

      • Κώστας Θ. avatar
        Κώστας Θ. @ Υ. 28/10/2009 10:20:01

        Aυτό με το Σύνταγμα δεν το ήξερα. Τι λες βρε παιδί μου!
        Για να βλέπουν και να μαθαίνουν οι παλιοί Οννεδίτες της Θεσσαλονίκης για ποιούς δούλευαν..

        • Υ. avatar
          Υ. @ Κώστας Θ. 28/10/2009 13:27:46

          μαθαίνω, μαθαίνεις ......ΜΑΘΑΙΝΟΥΝΕ

  4. Kεραυνός avatar
    Kεραυνός 27/10/2009 16:47:45

    Όχι μόνο να φύγουν οι δύο οικογένειες η μία μας αποχαιρέτησε ήδη να αλλάξει και όνομα το κόμμα.
    Μπράβο στην κυρία.

  5. kwstas avatar
    kwstas 27/10/2009 17:22:21

    η σειρα στο μεγαρο μαξιμου μαλλον ονειρευεσαι να ερθει.....θα παραμιλατε σε λιγο με τον παπανδρεου......

  6. Ανώνυμους avatar
    Ανώνυμους 27/10/2009 18:17:26

    Μπράβο στην κυρία, ντροπή στις νεότερες και τους νεότερους.. Αφού τόσο καιρό δε βρέθηκε ένας 30χρονος - 40 χρονος - 50 χρονος - 60 χρονος να πει δημόσια σε κομματική εκδήλωση το αυτονόητο.

  7. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 27/10/2009 18:23:19

    Το πιο ωραίο που έχει ειπωθεί από τη Ντόρα Μητσοτάκη Μπακογιάννη Κούβελου Ντολόρες Σαντα Μαρία Ντε Λας Γκράβας κλπ κλπ. είναι όταν είχε δηλώσει (περί το 1992) ότι ίνδαλμα της και πρότυπο στη ζωή της, ήταν ο Τσε Γκεβάρα!!! Ναι,ο ίδιος, που αν την πετύχαινε στα ντουζένια του θα την εκτελούσε πάραυτα. Αυτός που η 17Ν είχε σαν σύμβολο.

    • Κεραυνός avatar
      Κεραυνός @ Strange Attractor 27/10/2009 19:45:09

      Τί μας λές τώρα καλέ Strange Attractor εδώ ακόμα ακούω στους δρόμους οτι ο Μητσοτάκης είναι ακροδεξιός φιλοβασιλοχουντικός. Aκούω ακόμα οτι ο Μητσοτάκης είναι φιλοβασιλικός και οτι χάρησε στον τέως μονάρχη Γλύξμπουργκ ολόκληρο το Τατόι. Μήπως ζώ σε λάθος κόσμο, σε κανέναν άλλον πλανήτη που μας τον βγάζεις ακροαριστερό?

      • Λέλος avatar
        Λέλος @ Κεραυνός 28/10/2009 00:59:06

        Κεραυνέ, χάνεις στροφές ή απλά έχεις κακή αίσθηση του χιούμορ;

  8. περαστικός avatar
    περαστικός 27/10/2009 19:19:03

    Και κάτι ακόμα. Δεν ΔΙΟΡΙΣΤΗΚΕ το 1977 στο Υπουργείο Συντονισμού, στο οποίο Υπουργός ήτανε ο πατέρας της;

    • Κώστας Θ. avatar
      Κώστας Θ. @ περαστικός 27/10/2009 19:21:53

      Λέει και ξαναλέει ότι πέρασε με εξετάσεις.

  9. Dubai Expatriate avatar
    Dubai Expatriate 27/10/2009 19:25:46

    ΝΔμοκράτες ακούστε και διαβάστε καλά και προσεχτικά...


    ΝΤΟΡΑ-ΤΩΡΑ= χάνεται το ΛΑΟΣ και την πατριωτική Αριστερά και Κέντρο.

    Μένει η ΝΔ στο 35% στην καλύτερη περίπτωση. Η Ντόρα επιβαρύνεται και με τη ΄Μήζενς και με πολλά άλλα...

    Το Μητσοτακέικο το σιχαίνονται στα άλλα κόμματα,. Άρα δεν θα υπάρξει διαρροή ψήφων από το ΠΑΣΟΚ λόγου χάρη.

    Με Σαμαρά, είναι ακριβως αντίστροφη η πορεία.

    Εάν εκλεγεί η Ντόρα στη ΝΔ θα μείνουν μόνο οι βολεψάκηδες, τα κολλεγιόπεδα και οι φαφούτηδες γέροι.

    Σκεφτείτε το καλά, γιατί θα ΣΑΣ πάμε για οριστική διάλυση εάν κάνετε το λάθος βήμα. Το ζήτημα δεν αφορά μόνο τη ΝΔ αλλά ολόκλληρη τη χώρα.


    Υ.Γ Οι Ντοράκηδες διαδίδουν τις τελευταίες μέρες ότι οι "Αμερικάνοι" τους υποσχέθηκαν ότι την επόμενη τετραετία θα βγεί η Ντόρα...

    Με τέτοιες μακακίες, δεν θα γίνει η Ντόρα ποτέ όχι Πρωθυπουργός-ούτε κλητήρας στο Μαξίμου. Θα μείνει ο ΓΚΑΠ για καμία...20 χρόνια.

    Ακόμα δεν καταλάβατε ότι ο ΓΑΠ έγινε Πρωθυπουργός επειδή υπονομευόταν η ΝΔ, κυρίως από μέσα?

    Αυτά τα ολίγα, γιατί στο επόμενο διάστημα, θα γίνει πέρα από πάση αμφιβολίας γνωστό τι "κουβαλάει" μαζί της η Ντόρα-Τώρα.

  10. Υ. avatar
    Υ. 27/10/2009 20:29:37

    Χοντραίνει το παιχνίδι. Η Σίνγκιουλαρ απεσύρθη από το τεχνικό κομμάτι στις εσωκομματικές.
    Οι μιντιοεργολαβονταβατζήδες σε αγαστή συνεργασία και προγραμματισμό με τα υπόγεια της Αραβαντινού και τα κρυφά δωμάτια του Μίστερ Τίποτα.

    Αντώνη Σαμαρά. Καλά κάνεις και κρατάς χαμηλούς τόνους. Ορθώς ποιείς και δεν μπαίνεις στη διαδικασία δηλώσεων και παραδηλώσεων. Άφησέ τους να εκτεθούν από μόνοι τους Όλα όσα συμβαίνουν, ενισχύουν στη βάση της παράταξης ότι είσαι η μόνη λύση.

    • Blimblomblim avatar
      Blimblomblim @ Υ. 27/10/2009 20:47:42

      Πολυ περίεργη εξέλιξη. Τι δείχνει άραγε; Απόπειρες "ελέγχου" του σέρβερ; Απόπειρες εμπλοκής της εταιρίας που θα κάνει τη μηχανογραφική δουλειά στα του αποτελέσματος; Τρομοκράτηση της Σίνγκιουλαρ για να έρθει κάποια εταιρία που δεν θα είναι αξιόπιστη; Αν υποθέσουμε βέβαια ότι η Σίνγκιουλαρ είναι αξιόπιστη.

      • Υ. avatar
        Υ. @ Blimblomblim 27/10/2009 21:09:20

        Όλα όσα αναφέρεις είναι πιθανά, και πολλά άλλα που δε γνωρίζουμε.
        Βλέπεις, όλοι εμείς λειτουργούμε τη κρίση μας, στη βάση των γνωστών δεδομένων. Υπάρχουν όμως και δεδομένα που δε γνωρίζουμε, άρα μόνο υποθέσεις κάνουμε.

        Ένα είναι το γεγονός και επ’ αυτού η κρίση. Είναι δυνατόν, εταιρία που έχει κάνει εθνικές εκλογές, έχει βάλει λογισμικά σε τράπεζες, υπουργεία κα ΟΠΑΠ, όταν η διασφάλιση των μεταφερόμενων δεδομένων είναι μια επιλυμένη υπόθεση, να μη μπορεί να κάνει αυτό που εκλήθη να κάνει?
        Συνεπώς, το σύνδρομο συνωμοσιολογίας που ενδεχόμενα πολλοί μπορεί να ισχυρισθούν, προσωπικά δε με αγγίζει, στο να εκφράσω τη γνώμη μου.

        Συμπερασματικά? Κάποιο λάκκο έχει η φάβα.

        • pk avatar
          pk @ Υ. 28/10/2009 00:45:42

          ίσως, βέβαια, και πολύ απλά να μην τα βρήκαν στην τιμή...

          Δουλεύω σε μεγάλη εταιρία πληροφορικής (και μάλιστα ανταγωνίστρια) και ξέρω πολύ καλά πως λειτουργούν οι εταιρίες...

          ΚΑΜΙΑ εταιρία και μάλιστα που εχει κάνει ΕΘΝΙΚΕΣ εκλογές δε θα δεχόταν επιρροές που θα έθιγαν την ασφάλεια και την αξιοπιστία της...
          Και ΚΑΝΕΙΣ ΔΕ ΘΑ ΤΟΛΜΟΥΣΕ να πιέσει για κάτι τέτοιο...

          ΜΗΝ ψάχνουμε συνομοσίες παντού...

          Το πιθανότερο είναι να μην συμφώνησαν στα "πιτσιτσίνια"...

        • Υ. avatar
          Υ. @ Υ. 28/10/2009 01:28:51

          Πως το λέει ο λαός?
          Ακριβοί στα πίτουρα και φτηνοί στις κότες?

          Μακάρι να είναι για τα μπικικίνια. Τη διαφορά από τα 2€/άτομο, ας τη βάλει ο Βουλγαράκης. Αν μη τι άλλο, έχει δηλωμένα 65 διαμερίσματα, και 5 εκ στη μπάνκα.

  11. 21 avatar
    21 27/10/2009 20:56:18

    Oχι μόνο "αυτο"διοριζόταν πάντοτε αλλά διόρισε και τον γυιο της σύμβουλο στο ΥΠΕΞ...Μπράβο στην 70-νταχρονη Κυρία

  12. kontin avatar
    kontin 27/10/2009 21:34:32

    Σκεφτείται ότι μπορεί να μην ήθελαν να ελέγχει ο Βγενόπουλος το παιχνίδι μέσω της Singular...
    Μία άποψη χωρις διασταύρωση.

  13. occultist avatar
    occultist 27/10/2009 21:40:53

    Με δυό λόγια. Η Ν.Δ με αρχηγό την κυρά θοδώρα, θα θυμίζει Ενωση Κέντρου με αρχηγό τον Γ. Μαύρο. Θα είναι κόμμα με αρχηγό αλλά χωρίς οπαδούς και ψηφοφόρους.

  14. occultist avatar
    occultist 27/10/2009 23:05:05

    Οπως;;;;

  15. Υ. avatar
    Υ. 28/10/2009 13:28:56

    Σωστός!.

  16. ΓΙΟΣ avatar
    ΓΙΟΣ 29/10/2009 21:17:55

    “Ρέλλος” η Μανα μου δεν θα γινει ποτε !!!
    Η μονη δυναμη που εχει ειναι να λεει την Αληθεια εξω απο τα δοντια.

    Εμεις οι νεοτεροι πρεπει να τους παρουμε με τα Γιαουρτια.

    Μπραβο σου ρε ΜΑΝΑ

  17. anonymos avatar
    anonymos 29/10/2009 23:39:26

    Επειδή ξέρω την ιστορία αυτής της γυναίκας, οφείλω να ομολογήσω ότι αυτή η γυναίκα δεν πείραξε ούτε μυρμήγκι στην ζωή της και πάντοτε βοηθούσε όποιον είχε ανάγκη. Και επειδή είπε δημόσια αυτό που πολλοί σκεφτόμαστε σιωπηλά αλλά δεν λέμε φωναχτά περί της οικογενειοκρατίας στην πολιτική ζωή της Ελλάδας, την έσυραν με την βία έξω από την αίθουσα, μια γυναίκα 70 χρονών, που έχασε τον πατέρα της σε ηλικία 5 ετών στον ελληνοιταλικό πόλεμο στα χιόνια της Αλβανίας, για να μπορεί να μιλάει ελεύθερα ο καθένας μας σήμερα. Αυτό είναι η Νέα Δημοκρατία της κας Ντόρας Μητσοτάκη-Μοακογιάννη ; Μάλλον Νέα Τρομοκρατία πρέπει να ονομαστεί αν βγει αρχηγός η κα αυτή !! Ντροπή σας κα Μπακογιάννη, γιατί Δημοκρατία σημαίνει δημόσιος διάλογος, ακόμη και αν αυτός δεν σας είναι σύμφωνος με αυτά που λέτε !

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.