#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
17/10/2012 16:56
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Άρση της ασυλίας του Κ. Μπαρμπαρούση



To δρόμο της δικαιοσύνης για τη Χρυσή Αυγή και τις τραμπούκικες επιθέσεις της ανοίγει η απόφαση της Βουλής για άρση της ασυλίας του βουλευτή της, Κ. Μπαρμπαρούση, γνωστού και ως Καραϊσκάκη. Μετά από ψηφοφορία, υπέρ της άρσης της ασυλίας του βουλευτή ψήφισαν 218 βουλευτές, κατά ψήφισαν τρεις, παρών ένας και λευκό ένας.

Βεβαίως και ο ίδιος ο βουλευτής ζήτησε να αρθεί η ασυλία του χαρακτηρίζοντας αστεία όσα του καταλογίζουν, ενώ επεσήμανε ότι το κόμμα του κινείται στα όρια της νομιμότητας.

Ο βουλευτής είχε «πρωταγωνιστήσει» στις αρχές Σεπτεμβρίου σε επεισόδια που έγιναν σε λαϊκή αγορά στο Μεσολόγγι όπου μέλη της Χρυσής Αυγής προέβησαν σε ελέγχους σε μετανάστες μικροπωλητές ενώ στη συνέχεια κατέστρεψαν πάγκους.

Το ίδιο φυσικά είχε γίνει και στη Ραφήνα και σε εκκρεμότητα είναι η άρση της ασυλίας κι άλλων βουλευτών της Χρυσής Αυγής. Το αν κινούνται στα όρια της νομιμότητας ή πρόκειται για αντιποίηση αρχής θα το κρίνουν οι δικαστές. Όμως, το σίγουρο είναι ότι οι κατηγορίες για καταστροφές και βιαιοπραγίες δε θα περάσουν έτσι εύκολα καθώς υπάρχουν βίντεο που δείχνουν ότι οι χρυσαυγίτες βουλευτές συμμετείχαν στα επεισόδια στη Ραφήνα.

Φαίνεται ότι κάτι έχει αρχίσει να κινείται σχετικά με την αντιμετώπιση του φασιστικού μορφώματος που ενέσκηψε εσχάτως στην Ελλάδα. Βεβαίως, πέραν των δικαστικών διώξεων, σημασία έχει να υπάρξουν και πολιτικές πρωτοβουλίες απομόνωσης των νεοναζί. Aυτό προϋποθέτει κινητοποίηση όλων των πολιτικών δυνάμεων και το κυριότερο: πολιτικές που θα βγάλουν από το αδιέξοδο τους χειμαζόμενους πολίτες οι οποίοι στρέφονται στους Χρυσαυγίτες πιστεύοντας ότι είναι «εναλλακτικοί» και "αντισυστημικοί".

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΜΑΝΩΛΗΣ avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ 17/10/2012 17:20:15

    Δεν ειμαστε καθολου καλα !!!!!!!
    Καταστροφες και βιαιοπραγιες σε παρανομο και λαθραιο υλικο που χωρις αδεια και φορολογικα εγγραφα οι πωλητες κατακλεβουν το κρατος αρα και την δικη μας τσεπη ?
    ΠΟΣΟ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΕΧΩ ΜΕΡΙΚΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΟΝΟΜΙΑ ΕΝΟΣ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΗ

  2. ΜΑΝΩΛΗΣ avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ 17/10/2012 17:24:20

    Δεν ειμαστε καλα
    Η καταστροφη παρανομου υλικου χωρις παραστατικα και χωρις φορο που κατακλεβει το κρατος ποσο μεγαλη παρανομια και εγκλημα ειναι ?
    Τι προβλεπει ο νομος ?
    Θα τον βαλουν ισοβια μεσα ?

  3. evola avatar
    evola 17/10/2012 17:28:10

    Κατι βουλευτές που φόρο κλέβουν που μεταφέρουν πακέτα μίζας ποτε προβλέπεται να δικαστούν ;

  4. Απελπισμενος Συνταξιουχος avatar
    Απελπισμενος Συνταξιουχος 17/10/2012 17:30:15

    Θα ζητηθει αρση της ασυλιας και των βουλευτων του ΣΥΡΙΖΑ και του ΚΚΕ για τα προσφατα γεγονοτα του ΓΕΕΘΑ;

    • Karenin avatar
      Karenin @ Απελπισμενος Συνταξιουχος 17/10/2012 18:54:46

      Ομολογώ πως απελπισμένο συνταξιούχο με μένος κατα ΚΚΕ και Σύριζα δεν συναντάς κάθε μέρα,,,,

      • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
        ΣΤΕΛΙΟΣ @ Karenin 17/10/2012 19:26:07

        Μάλλον ξέρει πως άμα έρθουν αυτοί στην εξουσία θα χάσει και την υπόλοιπη συνταξή υου...

      • ΚΜ avatar
        ΚΜ @ Karenin 17/10/2012 19:33:28

        Αναλόγως πού κυκλοφορείς...

        • Απελπισμενος Συνταξιουχος avatar
          Απελπισμενος Συνταξιουχος @ ΚΜ 17/10/2012 20:14:26

          Απελπισμενος Συνταξιουχος Το μενος μου στρεφεται πρωτιστως κατα Σημιτη, ΓΑΠ, Παπακωνσταντινου και Βενιζελου (αυριο και ενανιον του Σαμαρα, αν τα πραγματα πανε οπως φαινεται οτι θα πανε) αλλα για αυτους γραφονται πολλα εδω μεσα οποτε δεν χρειζεται να προσθεσω κατι. Αντιθετα, βρισκω οτι γραφονται λιγα για την Ρεπουση και τις φιλες της,για τον Μπουταρη, για τις σχεσεις ΣΥΡΙΖΑ και ΑΝΤΑΡΣΥΑ με Τζαφεντ Ασλαν, λιγα για ΚΚΕ και ΠΑΜΕ. Σαν απελπισμενος συνταξιουχος, υποφερω απο τα μνημονια, που πετσοκοψαν τη συνταξη και την ιατροφαρμακευτικη μου περιθαλψη , αλλα και απο την λαθρομεταναστευση που (εκτος των αλλων) πετσοκοψε (λογω περιοχης) την αξια της μικρης ακινητης περιουσιας που ειχα. Νομιζω οτι ειμαι σαφης.

  5. Θησειώτης avatar
    Θησειώτης 17/10/2012 17:41:20

    Μεγάλο αβαντάρισμα για τους χρυσαυγίτες, αυτή η άρση. Και θα είναι ακόμη μεγαλύτερο, αν κάτσει και καμιά ποινούλα λόγω "αντιποίησης αρχής". Άντε μετά να πειστεί ο κοσμάκης ότι δεν είναι αντισυστημική η ΧΑ. Και μ' αρέσει που το...πανηγυρίζει κιόλας το αντινιούζ.

    • Αριστερός Ψάλτης avatar
      Αριστερός Ψάλτης @ Θησειώτης 17/10/2012 20:12:50

      Τι λέτε ρε κακομοίρηδες. Κατ' αρχάς ποιος σας είπε ότι η καταστροφή των προϊόντων αφορούσε σε λαθραία. Σύμφωνα με τη δικογραφία είχαν άδεια οι περισσότεροι από τους μικροπωλητές που τους τα διάλυσαν οι Χρυσαυγίτες. Και στο κάτω - κάτω επειδή είναι ανίκανο το κράτος ή η αστυνομία να ελέγξει τι είναι λαθραίο και τι όχι θα πρέπει ο κάθε νταβατζής της δεκάρας να παίρνει το νόμο στα χέρια του; Αλλά πάλι, σας πειράζει το antinews που βάζει την είδηση για αντιποίηση αρχής διότι τάχαμου κάνει αντισυστημική τη Χ.Α. Οταν την επόμενη φορά σας ξεβρακώσουν γιατί είστε λίγο πιο... ηλιοκαμμένοι, μη μας πείτε ότι δεν υπάρχει κράτος.

      • Θησειώτης avatar
        Θησειώτης @ Αριστερός Ψάλτης 17/10/2012 20:17:07

        Εσύ έχεις διαβάσει τη δικογραφία? Που ξέρεις ότι είχαν άδειες?

  6. Lampros avatar
    Lampros 17/10/2012 17:44:14

     Μωρέ πως άρεται η ασυλία για τους ανεπιθύμητους στη βουλή ε;

    Που έκαναν αυτό που ΔΕΝ έκανε, ενώ ΕΠΡΕΠΕ το κράτος...

    Ενώ κάτι κλέφτες δις ευρώ, μιζαδόρους ολκής και «βαλτούς» που μας οδήγησαν στο ΔΝΤ και σε άλλα, τους έχουμε κορώνα στο κεφάλι μας, και ούτε εξεταστικές, ούτε άρσεις ασυλίας...

  7. Lampros avatar
    Lampros 17/10/2012 17:47:14

    Φαίνεται ότι κάτι έχει αρχίσει να κινείται σχετικά με την αντιμετώπιση του φασιστικού μορφώματος που ενέσκηψε εσχάτως στην Ελλάδα.

    Ναι, θίξανε το ιερό τέρας της δημοκρατίας μας, τους παράνομους μετανάστες.

    Βεβαίως, πέραν των δικαστικών διώξεων, σημασία έχει να υπάρξουν και πολιτικές πρωτοβουλίες απομόνωσης των νεοναζί. Aυτό προϋποθέτει κινητοποίηση όλων των πολιτικών δυνάμεων και το κυριότερο: πολιτικές που θα βγάλουν από το αδιέξοδο τους χειμαζόμενους πολίτες οι οποίοι στρέφονται στους Χρυσαυγίτες πιστεύοντας ότι είναι «εναλλακτικοί» και “αντισυστημικοί”.

    Καλά κρασιά.

    Με κάτι τέτοια, επιβεβαιώνει η βουλή ότι η ΧΑ είναι "αντισυστημική".

    Οι ανίκανοι ηλίθιοι του κοινοβουλίου, τα κατάφεραν. Στο 20% θα τους πάνε και βάλε στις επόμενες εκλογές ―αλλά και να την απαγορεύσουν, θα κατέβει με νέο όνομα, και ακόμα περισσότερο κόσμο.

  8. Ροζα avatar
    Ροζα 17/10/2012 18:15:00

    Οι κακομοίρηδες οι ναζί. Τι τραβάνε ρε παιδιά. Δεν τους λυπάστε; Για την πατρίδα μαχαιρώνουν κόσμο, καίνε, σπάνε και βαράνε. "Για την πατρίδα και όλους αυτούς" που λέει το... song. Οι συγχρονοι ταγματασφ...αλητες του καρασυστήματος που δεν λένε κουβέντα για τους γερμαναράδες και τη Μέρκελ αλλά θυμούνται με νοσταλγία τον Μένγκελε. Που τα έχουν καλά με τους εφοπλιστάδες, τους βιομήχανους και τους τραπεζίτες όπως οι πρόγονοι τους οι ούνοι ναζί του κρετίνου Αδόλφου. Kυνηγάνε τους μετανάστες που οι "Γερμαναράδες" της Ευρώπης με την πολιτική της λεηλασίας έχουν εξωθήσει απο τον τρίτο κόσμο. Γειά σου ρε Παναγιώταρε με τα γούστα σου. Γιατί όταν έχεις τόσο να πείς για κάποια σωματικά όργανα, αυτό δηλώνει και πάθος...

    • Χαλκιδέος avatar
      Χαλκιδέος @ Ροζα 18/10/2012 00:41:42

      Δεν πας να ρίξεις μια ματιά αν το τσάι είναι έτοιμο σε καμιά συντονιστική του ΣΥΡΙΖΑ λέω εγώ;

      • DexMax avatar
        DexMax @ Χαλκιδέος 18/10/2012 01:11:13

        Χαχαχαχα...σωστός!!

  9. ΚΜ avatar
    ΚΜ 17/10/2012 18:22:55

    Φοβάμαι ότι η εν λόγω άρση ασυλίας θα είναι «αντιπαραγωγική». Στοιχειώδης νοημοσύνη θα επέβαλε, μαζί με την άρση της ασυλίας του Μπαρμπαρούση να αρθεί και η ασυλία βουλευτών του αντιθέτου άκρου (και όχι μόνο), για άλλα ζητήματα. Ενώ τώρα προκαλούνται (καλώς ή καλώς) συνειρμοί επιλεκτικής αντιμετώπισης - και θα μας βγούν κι από πάνω οι χρυσαυγίτες!

  10. giorgos avatar
    giorgos 17/10/2012 18:24:05

    Οσο ειναι στην κυβερνηση αυτοι που μας οδηγησαν εδω και ο κοσμος εξαθλιωνεται καθε μερα και περισσοτερο η ΧΑ ολοενα και θα φανταζει ως μια διεξοδος.

  11. aggelosview avatar
    aggelosview 17/10/2012 18:26:05

    Πάντως στο δήμο Μεσολογγίου πήγαν οι αλλοδαποί για να πάρουν άδεια μικροπωλητή μετά το περιστατικό.
    Αν ο δήμος και το κράτος έκαναν στοιχειωδώς τη δουλίτσα τους δε θα χρειάζοταν κανένας χρυσαυγίτης.
    Απλά τώρα θα γίνει ήρωας.
    Αλήθεια ο ΣΥΡΙΖΑ και οι βουλευτές του δεν ελέγχονται ποτέ;

  12. ApoTel avatar
    ApoTel 17/10/2012 18:30:59

    Ωραίο δωράκι κάνανε στην χρυσαυγή. Μια βουλή που για 40 χρόνια δεν ήρε ασυλίες ούτε για τροχαίες παραβάσεις, τώρα βρήκε μια ομάδα βουλευτών που άρει την ασυλία τους αμέσως, κάνοντας τους δώρο τον χάρακτηρισμό του διωκόμενου και του αντισυστημικού. Κάντε και καμιά πλάκα να μην διώξετε και κανά Παπακωνσταντίνου και μην απορείτε μετά αν την δείτε στο 20%

  13. Καλλιπολίτης avatar
    Καλλιπολίτης 17/10/2012 19:24:18

    Αν θέλετε να μάθετε το ζήτησαν οι ίδιοι Μπαρμπαρουσης,Κασιδιαρης και Ηλιόπουλος την άρση ασυλίας..ο Κασιδιαρης επίμονα απο το Ιούνιο...είδα τη ψηφοφορία...άρση Ασυλίας στον Μπαρμπαρουση ενω είπαν οχι άρση ασυλίας τον Γρηγορακο του ΠΑΣΟΚ....δείτε τη διάφορα απλα....το ΠαΣΟΚ που έκρυψε τη λίστα Λαγκαρντ....δεν εχει καταλάβει ότι το νομικό τμήμα της Χρυσής Αυγής...αποτελείται απο εξειδικευμένους δικηγόρους που θα ζήλευαν πολυ να έχουν ως πρότυπο για δικηγορικό γραφείο ή ΕΤΑΙΡΕΙΑ....θα το καταλάβετε απο τα δικαστήρια

    • ορεσείβιος avatar
      ορεσείβιος @ Καλλιπολίτης 17/10/2012 19:46:25

      Κάνουν και ανάλυση αίματος και DNA αυτοί οι δικηγοραίοι ή υπάρχει και ιατρικό τμήμα στην ΕΤΑΙΡΕΙΑ?

      • ΑΝΤΙΘΕΤΟΣ avatar
        ΑΝΤΙΘΕΤΟΣ @ ορεσείβιος 17/10/2012 22:27:09

        Υπάρχει και ιατρικό τμήμα, είναι αυτό που βοηθάει και στην αιμοδοσία.

        • ορεσείβιος avatar
          ορεσείβιος @ ΑΝΤΙΘΕΤΟΣ 18/10/2012 11:16:49

          Προφανώς δεν είναι γιατροί για να επιμένουν στην ελληνικότητα του αίματος.

          • ΑΝΤΙΘΕΤΟΣ avatar
            ΑΝΤΙΘΕΤΟΣ @ ορεσείβιος 19/10/2012 01:28:53

            Τι είναι δηλαδή σοβατζήδες περαστικοί;

  14. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 17/10/2012 19:24:45

    Φανταστικό το περιστατικό, αν και όχι απίθανο: Κυβέρνηση Σαμαρά. Λάθρο από το Μπαγκλαντές έχει κλέψει καροτσάκι από το σούπερ μάρκετ και το χρησιμοποιεί για περισυλλογή σκραπ. Στον δρόμο, όπως μεταφέρει το σκραπ, το καροτσάκι του, που φυσικά βρίσκεται παράνομα στον δρόμο και είναι το ίδιο προϊόν κλοπής, συγκρούεται με διερχόμενο αυτοκίνητο, προξενώντας ζημιές στο αυτοκίνητο. Ο ιδιοκτήτης του αυτοκινήτου, αγανακτισμένος, αφού δεν πρόκειται έτσι και αλλιώς να αποζημιωθεί, σπάει αγανακτισμένος το καροτσάκι του λάθρο. Με τη βοήθεια διερχόμενου αριστεριστή ακτιβιστή, μέλους του Σύριζα, ο λάθρο υποβάλλει μήνυση για φθορά ξένης ιδιοκτησίας στον οδηγό του αυτοκινήτου. Στο δικαστήριο ο οδηγός καταδικάζεται και αναγκάζεται να αποζημιώσει τον λάθρο...
    Ερώτηση: Τί κόμμα πρόκειται να ψηφίσει στις επόμενες εκλογές ο οδηγός;
    Α. ΣΥΡΙΖΑ
    Β. Κάποιο κόμμα της τρικομματικής κυβέρνησης ΝΔ-ΠΑΣΟΚ-ΔΗΜΑΡ.
    Γ. Χρυσή Αυγή.

    Πρέπει να σας πω ότι θεωρώ τους βουλευτές της ΝΔ που ψήφισαν υπέρ της άρσης ασυλίας Μπαρμπαρούση για το ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ περιστατικό (το διευκρινίζω) απόλυτα ξεφτίλες.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ ΒΙΣ 17/10/2012 22:07:54

      Μη φανταστικό ερώτημα, και καθόλου απίθανο. Τι κόμμα πιστεύεις ότι θα ψηφίσουν στις επόμενες εκλογές οι γείτονες του νεαρού στην Παιανία που περιμένει προφυλακισμένος να δικαστεί επειδή σκότωσε τον λάθρο ο οποίος εισέβαλε νύχτα στο σπίτι του για να ληστέψει;
      Α. ΣΥΡΙΖΑ, γιατί "καμία ζωή δεν είναι λαθραία"
      Β. Κάποιο κόμμα της τρικομματικής συγκυβέρνησης, γιατί "πάνω απ' όλα οι θεσμοί" και γιατί, στο κάτω-κάτω βρε αδερφέ, "ευχαριστούμε τους μετανάστες που μας προτίμησαν"
      Γ. Χρυσή Αυγή

      • ΒΙΣ avatar
        ΒΙΣ @ Αυριανιστής 18/10/2012 00:03:23

        Εχεις δει στην αριστερή λωρίδα στη Θηβών να πηγαίνει το καροτσάκι με το σκραπ και τα αυτοκίνητα να προσπαθούν να το αποφύγουν, κινδυνεύοντας να συγκρουστούν μεταξύ τους; Το έχω δει άπειρες φορές.
        Εχεις δει την κατάσταση μπροστά στο Πανεπιστήμιο και την Ακαδημία; Μέρα μεσημέρι; Μπορεί να περάσει γονιός με μικρά παιδιά από εκεί, όταν οι άλλοι βαράνε ενέσεις με κατεβασμένα παντελόνια;
        Και μετά σου λέει ο Σαμαράς ότι θα κάνει την Ελλάδα πρότυπο...
        Εξ όνυχος τον λέοντα...
        Δώσαμε, δώσαμε, φίλε...

  15. TARAMAS avatar
    TARAMAS 17/10/2012 19:25:39

    Μόνο στην Ελλάδα τα αυτονόητα είναι προς συζήτηση (και αμφισβήτηση). Μπανανία είμαστε διότι αυτό είναι το επίπεδό σας.

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ TARAMAS 17/10/2012 19:39:34

      Ευτυχώς που το δικό σου επίπεδο είναι τέτοιο που επιτρέπει και στην κατσίκα να σε μασάει....
      Κρίμα, αδικήθηκες που δεν γεννήθηκες στις Βερσαλλίες....

    • Lampros avatar
      Lampros @ TARAMAS 17/10/2012 23:04:26

      Μόνο στην Ελλάδα τα αυτονόητα είναι προς συζήτηση (και αμφισβήτηση). Μπανανία είμαστε διότι αυτό είναι το επίπεδό σας.

      Μόνο άσχετοι που δεν έχουν ζήσει ποτέ τους στο εξωτερικό λένε κάτι τέτοια.

      Μπανανία είμαστε, λόγω εξωτερικού ελέγχου από Πρεσβείες και ΔΝΤ.

      Αλλά ότι στις άλλες χώρες και καλά «σέβονται τα αυτονόητα», κάνε μια γύρα από άλλες χώρες να το διαπιστώσεις ο ίδιος ότι δεν ισχύει.

      • TARAMAS avatar
        TARAMAS @ Lampros 18/10/2012 00:13:51

        Πέσατε τόσο μέσα στις υποθέσεις που κάνετε, όσο επιτυχημένα κρύβετε την ταύτισή σας με τους ναζιστές κρετίνους που το παίζουν εθνοσωτήρες...

        • Lampros avatar
          Lampros @ TARAMAS 18/10/2012 02:54:06

          Πέσατε τόσο μέσα στις υποθέσεις που κάνετε, όσο επιτυχημένα κρύβετε την ταύτισή σας με τους ναζιστές κρετίνους που το παίζουν εθνοσωτήρες…

          «Ταύτιση με τους κρετίνους»; Εμένα στα τέτοια μου και η Χ.Α και ο ΣΥΡΙΖΑ και βέβαια όλοι οι άλλοι. Άμα δείς τα σχολιά μου χρόνων, θα το διαπιστώσεις. Και υπερ Σαμαρά έχω γράψει, και υπερ ΣΥΡΙΖΑ όταν χρειάστηκε, και υπερ Καραμανλή (ανιψιού) επίσης.

          Όσο για το αν έπεσα έξω ως προς το αν «έχεις ζήσει στο εξωτερικό», πολύ λίγη σημασία έχει.

          Σημασία δεν έχει αν έζησε κανείς έξω, σημασία έχει αν είχε ανοιχτά τα μάτια του να δεί και να καταλάβει τι συμβαίνει εκεί και να το αξιολογήσει.

          Γιατί οι περισσότεροι απλά τα βρίσκουν όλα «τέλεια» και «σωστά»...

          • TARAMAS avatar
            TARAMAS @ Lampros 18/10/2012 10:18:39

            Σε ποια χώρα λοιπόν αγαπητέ μου δεν είναι αυτονόητη η επ' αυτοφόρω σύλληψη βουλευτή την ώρα που παρανομεί, αναποδογυρίζοντας πάγκους;

  16. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 17/10/2012 19:44:08

    Nα συμπληρώσω ότι η άρση ασυλίας του Μπαρμπαρούση θα μαθευτεί πολύ σύντομα στους Πακιστανούς και τα διάφορα άλλα ταλιμπανοειδή (τους "φτωχούς και δυστυχισμένους μετανάστες" κατά μερικούς κλαψομ...) και θα μας καβαλλήσουν κανονικά.
    Φροντίζει το ελληνικό κράτος να αντικατασταθεί ο πληθυσμός της Ελλάδας με άλλους πληθυσμούς, άλλης φυλής και θρησκείας. Είναι προφανές...
    Περιττό να σας πω ότι οι Νιγηριανοί εξακολουθούν ΚΑΘΕ ΠΡΩΙ να έχουν το στέκι τους μεταξύ Ακαδημίας και Πανεπιστημίου. Κατά τα άλλα, η μέριμνα του Πελεγρίνη ήταν να βάλει άλλη Αθηνά στον έμβλημα του Καποδιστριακού! Την ίδια ώρα που τα πρεζόνια τα έχουν κατεβασμένα δίπλα στον τοίχο του Πανεπιστημίου και βαράν ενέσεις μέρα μεσημέρι....
    Καληνύχτα σας...

  17. Καλλιπολίτης avatar
    Καλλιπολίτης 17/10/2012 19:51:06

    Αν το ξέρετε....αν "απαγορευτεί" το κόμμα με δημοκρατικο πραξικόπημα θα μετονομαστεί απο την επόμενη μέρα...απο Χρυσή Αυγή σε Ελληνικη Αυγή το είχε πει ο Κασιδιαρης σε ερώτηση δημοσιογράφου σε περίπτωση που απαγορευτεί

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Καλλιπολίτης 17/10/2012 22:17:24

      Κάποιοι δεν διδάχτηκαν από το "πάθημα" του (πάλαι ποτέ) τουρκικού πολιτικού κατεστημένου. Έβγαλαν εκτός νόμου το κόμμα του Ερμπακάν, και λιγότερο από 4 χρόνια είχαν εξαφανιστεί πολιτικά από το διάδοχο σχήμα (αυτό του Ερντογάν). Εντελώς όμως. Σε βαθμό όχι μόνο μη εισόδου στη βουλή, αλλά και πλήρους διαλύσεως.

  18. ΠΕΛΙΑΣ avatar
    ΠΕΛΙΑΣ 17/10/2012 20:11:21

    Η κυβέρνηση και τα διάφορα παπαγαλάκια,που διαλύσαν την χώρα, κάνουν τα πάντα για την ΧΑ και αυτή τους λέει ..... ταπεινά , ευχαριστώ.

  19. Tassos avatar
    Tassos 17/10/2012 20:40:48

    Βρε αν αρχίσουν τα κεφάλια να μπαίνουν στην ψειρού παρέα με Πακιστανούς, Αφρικανούς και Ρωσοπόντιους θα ανανήψουν. Θα γίνουν "κολλητάρια" και θα τους ...αρέσει.

    • ΚΜ avatar
      ΚΜ @ Tassos 17/10/2012 20:51:31

      Ασφαλώς. Να μπουν στην ψειρού, αν αυτό ορίζει ο νόμος.

      Να τους στείλουμε όμως και τίποτα συριζαίους για παρέα ή αυτοί είναι υπεράνω του νόμου; (Παρεμπτιπτόντως, οι συριζαίοι είναι ήδη κολλητάρια με Πακιστανούς και Αφρικανούς, αν δεν κάνω λάθος, οπότε δεν θα χαλαστούν και τόσο.)

      • Χαλκιδέος avatar
        Χαλκιδέος @ ΚΜ 18/10/2012 00:47:06

        Μπα, οι ΣΥΡΙΖΑΙΟΙ είναι καιρό "κολλητάρια" μ' ότι λαθραίο αληταριό κυκλοφορεί. Και τους μπάζουν στα σπίτια τους από την πίσω πόρτα για μια περιποίηση της "πίσω πόρτας" αν με πιάνεις...

      • Tassos avatar
        Tassos @ ΚΜ 18/10/2012 13:56:54

        Μαζί σου. Αντικουμμουνιστής μέχρι το κόκκαλο είμαι αλλά από παλιά γουστάρω να δέρνω χουντικούς και τα παιδιά τους (Ενεκίτες κλπ κλπ)

        • ΚΜ avatar
          ΚΜ @ Tassos 18/10/2012 15:02:23

          Τί σχέση έχει ο «αντικομμουνισμός» πονηρούλη; Θέμα ευνομίας είναι καθαρά. Ο «αντικομμουνισμός» είναι άλλοθι των αριστερών για να'χουν να λένε για κακιά δεξιά κλπ κλπ και να απαιτούν προνομιακή μεταχείριση έναντι του νόμου. Ψυχολογικές επιχειρήσεις κάνεις;

  20. Καλλιπολίτης avatar
    Καλλιπολίτης 17/10/2012 20:46:09

    Tassos βλέπω ότι χαίρεσαι...έχεις καταλάβει;;;άρση της ασυλίας...σημαίνει πάω να γίνω καθαρός...που τολμούν οι ΧΑ...ενω τα υπόλοιπα κόμματα γιατι δεν τολμούν;;;έχεις δει τη λίστα με τα ονόματα και δεν τολμούν άρση ασυλίας εκτός απο ΧΑ;μεσα και ο "Εθνικιστής" Βοριδης ειναί

  21. Sthlh Allatos avatar
    Sthlh Allatos 17/10/2012 20:59:22

    Εκτός από τις επί τούτου, προβαλλόμενες, (από την ίδια) δράσεις της ΧΑ, υπάρχουν και οι μη-προβαλλόμενες, οι πιο τετ-α-τετ καταστάσεις, που ίσως δεν γνωρίζουμε.. Μια τέτοια off-camera μορφή δράσης, έπεσε στην αντίληψή μου, πρόσφατα. Θα σας την περιγράψω, λοιπόν, και ο καθένας ας βγάλει τα συμπεράσματά του:

    «… Σε υπαίθρια, σχετικά απόμερη περιοχή της Δυτ.Μακεδονίας, ελαφρώς ηλικιωμένη κυρία, που ζούσε μόνη καλλιεργώντας το μικρό κτήμα, δίπλα από το σπίτι της, δέχτηκε την περασμένη εβδομάδα, την επίσκεψη δυο μαυροντυμένων μηχανόβιων. Τη ρώτησαν αν ζει μόνη της και πόσους εργάτες έχει στη δούλεψή της, ή αν έχει αλλοδαπούς. Η γριούλα απάντησε ότι δεν έχει κανέναν, όσες φορές και αν την ξαναρώτησαν, επιμένοντας. Συνέχισαν, ρωτώντας αν φοβάται ζώντας μόνη της και αν την έχουν ποτέ ενοχλήσει. Η γριούλα απάντησε πως δε φοβάται και πως ποτέ κανείς δεν την ενόχλησε. Τελικά, οι μηχανόβιοι, της είπαν από πού έρχονται (ΧΑ), και ότι αν την ενοχλήσει ο οποιοσδήποτε, να πάρει ΑΥΤΟΥΣ τηλέφωνο και θα σπεύσουν. Όταν ρώτησα τη γριούλα το τηλεφωνικό νούμερο, μου απάντησε ότι ξέχασε να το ζητήσει από τους μαυροντυμένους, γιατί εντωμεταξύ την είχε κατακυριεύσει ο φόβος από την απρόσκλητη επίσκεψη, τη συνολική παρουσία, και την ανάκριση των επισκεπτών…»

    • Κυθήριος avatar
      Κυθήριος @ Sthlh Allatos 17/10/2012 22:01:47

      Ἄν τήν ''ἐπισκεφθοῦν'' ὅμως κάποιοι ἄλλοι λίγο ἀκατάλληλες ὥρες,ὄχι ἀπαραιτήτως ἀπό τήν πόρτα καί χωρίς νά ἐπιδείξουν ταυτότητα καί ἄν,φεύγοντας,ξεχάσουν νά συμμαζέψουν λίγο τήν ἀκαταστασία πού ἄθελά τους ἴσως δημιούργησαν,νά δεῖτε τότε πῶς ἡ γριούλα μπορεῖ νά φρεσκάρει τή μνήμη της καί νά θυμηθεῖ ὄχι μόνο δυό νουμεράκια,ἀλλά ὁλόκληρο τηλεφωνικό κατάλογο...

      • Μικρασιάτης avatar
        Μικρασιάτης @ Κυθήριος 18/10/2012 02:03:18

        Επικo σχολιο, respect..

    • Lampros avatar
      Lampros @ Sthlh Allatos 18/10/2012 03:08:56

      Έλεος με τους αστικούς μύθους για την Χ.Α.

      Χιλιάδες σπίτια στην επαρχία και γριούλες και γέροι πέφτουν θύματα από συμμορίες αλλοδαπών, συχνά με άγριους ξυλοδαρμούς ή και φόνους για λίγα ευρώ (δες στο αστυνομικό δελτίο και μόνο), και εσύ σε όλη την Ελλάδα ανακάλυψες την γριούλα που ...φοβάται την Χ.Α.

      Να πούμε το προφανές; Ότι και να έκανε η ΧΑ ΠΡΙΝ μπεί στη βουλή, τώρα το έχει κόψει. Ούτε γυρνάνε να "μαχαιρώσουν μετανάστες", ούτε τίποτα. Επικοινωνιακά νούμερα, τύπου "πάγκοι μικροπωλητών», ναι, αλλά στα όρια της νομιμότητας. Γιατί θέλουν να είναι στη βουλή.

      Από την άλλη, τα άλλα κόμματα που τους χαλάει η ΧΑ την πιάτσα, κάθε ρατσιστικό έγκλημα ―το οποίο σε μια χώρα με 1,5 εκατομμύριο μετανάστες είναι λογικό στατιστικά να προκύψει― στην ΧΑ θα το φορτώνουν, χωρίς αποδείξεις ποτέ. Όπως μας έπρηξαν, και ο Δένδιας, για τον "δολοφονημένο Ιρακινό" και τελικά τον σκότωσαν άλλοι αλλοδαποί, πάνω σε ληστεία. Στην Θεσαλλονίκη με τον άλλο που "σκότωσε η ΧΑ", πάλι τα ίδια ―ξεκαθάρισμα λογαριασμών ήταν με συμμορία αλλοδαπών.

      Στόχος να την απαγορεύσουν, όχι επειδή τους ενοχλεί ο φασισμός ―να συμμαχούν με το ΝΑΤΟ δεν είχαν πρόβλημα σε εισβολλές σε άλλες χώρες, ούτε να δέχονται την Γερμανική μνημονιακή Κατοχή―, αλλά γιατί τους ενοχλεί ότι εκφράζει μια (ακραία) αντιμνημονιακή ψήφο. Και γιατί είναι νορμάλ άνθρωποι που χαλάνε τη στημένη σούπα, με τον Τσίπρα να θαυμάζει τον Πάγκαλο, τον Σαμαρά να βουτάει τον Άδωνι από τον Καρατζαφέρη, κλπ κλπ. Γιατί οι άλλοι δεν έχουν τα κότσια να πουν "τσάκα και φέρε Βενιζέλο τη λίστα".

      • Sthlh Allatos avatar
        Sthlh Allatos @ Lampros 18/10/2012 13:08:11

        Λάμπρο που ξέρεις τα πολλά, κι ο νου σου κατεβάζει, δώσε κ' ένα επιχείρημα, που λογικό να μοιάζει !
        Το περιστατικό που περιέγραψα είναι 100% αληθινό. Και επιπροσθέτως η γριούλα ήταν και ρασοφόρος. Και αυτό ήταν που με εντυπωσίασε περισσότερο. Μια και, με όλα τα εμβλήματα, τα συνθήματα και την όλη παρουσία αυτού του φασιστικού μορφώματος, κανονικά δεν θα ήταν επιτρεπτό ή αναμενόμενο να προσεγγίσει το σχήμα που έφερε η ηλικιωμένη κυρία.
        Έπειτα:
        Ποια είναι η αντιμνημονιακότητα της ΧΑ ; Τι κάνουν τα μέλη της ΧΑ περί αυτού ; Μήπως απεργούν ; Μήπως τολμούν να εμφανιστούν με καθαρά πρόσωπα και βλέμματα, (και ουχί κρυπτόμενοι πίσω από μαύρες παρωπίδες), για να στηρίξουν το χειμαζόμενο λαό όταν, όπως σήμερα βγαίνει σε συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας ; Όπως ξέρεις πολύ καλά, όταν εμφανίζονται δημοσίως, τρώνε γιουχάισμα , εκδιώκονται και αυτά είναι καταγεγραμμένα και σε βίντεο. Για αυτό το λόγο, αρχίσανε τα «ξεμοναχιάσματα» ανυπεράσπιστων πολιτών (ειδικά ευάλωτων/ιδιαίτερων ομάδων), με σκοπό εκτός από τον εκφοβισμό, την καταγραφή ως και την πλήρη «πληθυσμιακή χαρτογράφηση», μέχρι και του πιο αραιοκατοικημένου χωριού. Το τελευταίο είναι και το πιο ύπουλο και επικίνδυνο, γιατί σε τελική ανάλυση δεν μπορείς να ξέρεις ποια ακριβώς είναι η «δύναμη» που βρίσκεται από πίσω και τίνος εθνικά ή οικονομικά συμφέροντα εξυπηρετεί. Το γεγονός δε, ότι φαίνεται να γίνεται συστηματική και εξαντλητική καταγραφή παντού, τρεις μήνες μετά τις εκλογές που έβαλαν αυτό το μόρφωμα στη βουλή, θα έπρεπε να ανησυχεί πολλούς.

        • ΒΙΣ avatar
          ΒΙΣ @ Sthlh Allatos 18/10/2012 13:33:28

          Δεν θα λες μάλλον για αυτή τη γιαγιά, έτσι;
          http://www.eglimatikotita.gr/2012/10/72.html

          Το λέω επειδή έχω σχηματίσει την εντύπωση ότι γιαγιάδες που ληστεύονται και κακοποιούνται από αλλοδαπούς, για τον Σύριζα είναι απλά ρατσίστριες. Να μην σου πω κιόλας ότι τους προκάλεσαν, άρα ήταν άξιες της τύχης τους...
          Άλλωστε, δεν κολλάμε στη "μικροεγκληματικότητα", right;
          Μην βιαστείς να με διαψεύσεις, βρίθει το διαδίκτυο και διάφορα έντυπα του ευρύτερου "χώρου" τέτοιων επιστημονικοφανών "αναλύσεων"...
          Το έχω ξαναγράψει: Το κατάντημα της άκρας Αριστεράς (ΚΚΕ, Σύριζα, κλπ) αυτή τη στιγμή είναι ότι έχει μετατραπεί σε συνήγορο, αν όχι σε προαγωγό, του κοινού ποινικού εγκλήματος, φτάνει αυτό να εκπορεύεται από αλλοδαπούς. Είναι η μόνη προϋπόθεση.

          • Sthlh Allatos avatar
            Sthlh Allatos @ ΒΙΣ 18/10/2012 17:04:48

            Συμφωνώ. Προσθέτω δε, ότι είναι ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ δουλειά του Υπουργείου Δημόσιας Τάξης και ΚΑΝΕΝΟΣ άλλου, να προλαμβάνει, κατά το δυνατόν, εγκλήματα (τέτοιου τύπου και όχι μόνο), εναντίον των πολιτών της χώρας μας.

  22. Αριστερός Ψάλτης avatar
    Αριστερός Ψάλτης 17/10/2012 21:21:40

    Επειδή είσαι άσχετος και επειδή η ασχετοσύνη είναι επικίνδυνη, σε παραπέμπω στις δηλώσεις των αστυνομικών της Ραφήνας ότι οι μικροπωλητές που δέχθηκαν την επίθεση είχαν κανονική άδεια. Αλλά δεν είναι εκεί το θέμα. Δε θα βάλουμε στην ίδια ζυγαριά τους μπράβους με τους μικροπωλητές ακόμη κι αν δεν έχουν άδεια. Και για να έχουμε και καλό ρώτημα; Εσύ στη γυναίκα σου ή στη φίλη σου δεν έχει πάρει καμιά μαϊμού τσαντούλα; Κανένα εργαλειάκι από λαθρομετανάστη δεν το έχεις πάρει επειδή είναι φθηνό. Κανένα αναπτήρα με 1 ευρώ από κινέζο δεν τον έχει αγοράσει; Οχι και τιμητής

    • george avatar
      george @ Αριστερός Ψάλτης 17/10/2012 23:13:10

      και που είναι το θέμα εκει που θες να το πηγαίνεις εσυ....οχι φίλε μου δεν θα βρεθούμε και κατηγορούμενοι γιατι πήραμε αναπτήρα από κινέζο και τα λαμόγια να κυκλοφορούν ελευθερα

    • Μικρασιάτης avatar
      Μικρασιάτης @ Αριστερός Ψάλτης 18/10/2012 01:55:36

      Εγω που ποτε ΔΕΝ εχω παρει τιποτα απο λαθρο, μπορω να θελω να ξεκουμπιστουν ΟΛΟΙ αυτοι απ την Ελλαδα??

    • Θησειώτης avatar
      Θησειώτης @ Αριστερός Ψάλτης 18/10/2012 07:43:18

      Επειδή συνεχίζεις να με προσβάλεις και το αντινιούζ σου προσφέρει ασυλία, σου επιστρέφω τους χαρακτηρισμούς. Και όχι ρε μεγάλε δεν έχω αγοράσει από τον δρόμο ΠΟΤΕ. Τι να κάνουμε δεν είμαστε όλοι στο ίδιο τσουβάλι. Το 1 ευρώ για εργαλείο το δίνω στο μαγαζάκι της γειτονιάς, που το έχει στην ίδια τιμή. Και σε ξαναρωτάω: Που ξέρεις ότι είπαν οι αστυνομικοί της Ραφήνας πως οι μικροπωλητές είχαν άδεια; Διάβασες τη δικογραφία, πήρες κατάθεση από τους αστυνομικούς ή πιστεύεις τα παπαγαλάκια των Μ.Μ.Ε.;

  23. Λωτ avatar
    Λωτ 17/10/2012 21:51:19

    Εχω δει τον Μαιλη του ΚΚΕ να λεει στον Πρετεντερη οτι δεν δεχονται το Συνταγμα....Πως περνει μερος το ΚΚΕ στις εκλογες?

    • Χαλκιδέος avatar
      Χαλκιδέος @ Λωτ 18/10/2012 00:51:02

      Ε καλά, μια ζωή στο ΟΧΙ είναι. Τι περίμενες; Αυτοί είναι ικανοί να πουν και ΟΧΙ στο ΟΧΙ του ΟΧΙ!!!

      ΥΣ: Λέτε ο αείμνηστος Μεταξάς να έγινε κομμουνιστής για ένα βράδυ με το περίφημο ΟΧΙ του; :)

  24. ΑΝΤΙΘΕΤΟΣ avatar
    ΑΝΤΙΘΕΤΟΣ 17/10/2012 22:23:50

    Να μπουν στην ψειρού να γίνουν κολλητάρια θα τους αρέσει, σφάζουν, μαχαιρώνουν και πολλά άλλα ωραία.Πόσοι είναι οι σφαγμένοι έχουμε στοιχεία ή ο καθένας πετάει μια μπούρδα για να πει αυτό που θέλει;Οι σφαγμένοι έχουν ονοματεπώνυμο ή δεν ξέρουμε ποιοι είναι;Κακομοίρηδες είναι αυτοί που νομίζουν ότι κάνουν κάτι εξαντλώντας την αυστηρότητά τους για τρεις αναποδογυρισμένους πάγκους στο Μεσολόγγι και στην Ραφήνα.Κακομοίρηδες είναι αυτοί που ψηφίζουν χωρίς να διαβάζουν μνημόνια λέγοντας ναι όταν αναφέρουν το ονομά τους μέσα στην βουλή.Κακομοίρηδες είμαστε εμείς που ανεχόμαστε την κοροϊδια τόσα χρόνια τώρα με τις εξεταστικές που υποτίθεται θα βγάλουν συμπέρασμα και ενόχους που μετείχαν σε σκάνδαλα και σε μίζες.Δεν είδαμε στην βουλή άρση ασυλίας για άλλους βουλευτές ή υπουργούς σε πολύ πιο σοβαρά θέματα.Το μόνο που κάνουν όλα αυτά με την άρση ασυλίας είναι να κάνουν μάγκες τους χρυσαυγίτες ρίχνοντας και άλλη βενζίνη στο ντεπόζιτο τους.

    • DexMax avatar
      DexMax @ ΑΝΤΙΘΕΤΟΣ 18/10/2012 01:39:30

      Μπούρδες είναι όλα...όλο για μαχαιρώματα ακούμε αλλά κανέναν σφαγμένο δεν έχουμε δει ακόμα από τη Χρυσή Αυγή...εκτός και εάν όλοι αυτοί οι λαθρομετανάστες που αποδεικνύεται πάντοτε εκ των υστέρων ότι αλληλομαχαιρώνονται μεταξύ τους πρέπει σώνει και καλά να καταλογίζονται σαν θύματα της Χρυσής Αυγής...

  25. NONOS avatar
    NONOS 17/10/2012 22:55:25

    Δηλαδή για τους αμπελοφιλοσοφους προοδευτικούς ΣΥΡΙΖΑΙΟΥΣ που μπουκαραν με τους αναρχοαυτόνομους δηθεν πειναλέους των ιδιοτικών ναυπηγίων στο Αμυνας γαργάρα..μονο ο Μπαρμπαρούσης μας ενόχλησε...ε ρε υποκρισία του συστήματος που τρέμει μπροστα στην πιθανολογούμενη δηψιφια αυξηση του ποσοσστού της ΧΑ. Εντίμως σας γραφω πως δεν ανηκω στη ΧΑ δεν με εκφραζει η λογικη τους πλην ομως θεωρω μεγάλη αδικία την επι σειρα ετών "καλυψη των προοδευτικών"δυναμεων απο το κολοσυστημα που μας κυβερνα και μας εχει καταστρεψει τα τελευταία 40 χρόνια.....δλδ τι παραπάνω εκφραζει ο Τατσόπουλος η η Ρεπόυση και απολαμβάνουν της ασυλίας και ο Μπαρμπαρούσης που τραβηξε και μια κλωτσα σ'ενα παγκο πρεπει να παει στην πυρά...να το δειτε πως και αυτη η λαθος κινηση που θα φτασει τα ποσοστα τους,,,,και οι λοιπές δυναμεις θα κοιτανε το τραίνο σα τη γελάδα που σερνει...............

    • Χαλκιδέος avatar
      Χαλκιδέος @ NONOS 18/10/2012 00:52:43

      Α όλα κι όλα! Άλλο "φασίστας" κι άλλους "αριστερός φασίστας"!

  26. Μεγάλες στιγμές avatar
    Μεγάλες στιγμές 18/10/2012 01:04:51

    Ενας βουλευτής που βριζει χυδαιότατα στο τουίτερ και γράφει καθε μέρα και μια καινούργια μαλ.. δεν πρέπει να απολογηθεί;

  27. Giovanni avatar
    Giovanni 18/10/2012 01:35:15

    Αν όντως αυτό το σάπιο κατεστημένο έχει τρομοκρατηθεί τόσο πολύ απο την Χρυσή Αυγή , αυτό σημαίνει ότι η Χ.Α. βρίσκεται σε καλό δρόμο.

  28. Παρατηρητής avatar
    Παρατηρητής 18/10/2012 09:03:21

    Το πρόβλημα δεν είναι ο Μπαρμπαρούσης και οι τραμπουκισμοί του, είναι η Χρυσή Αυγή που έχει σταθεροποιηθεί στη θέση του τρίτου κόμματος και στις επόμενες εκλογές θα φέρει διψήφιο ποσοστό (μαντέψτε ποιο). Η άνοδος της Χρυσής Αυγής, η οποία σαρώνει και στην ομάδα ηλικίας κάτω των 18, έχει τρελάνει τους εκπροσώπους του κόκκινου φασισμού, του ροζ φασισμού, του λαθρολάγνου φασισμού και του gay φασισμού. Ο φασισμός φασισμό δε θέλει, όπως θα έλεγε και ο λαός.
    Πάντως το δικαστήριο θα έχει και τη σχετική πλάκα του. Οι δικηγόροι του κατηγορουμένου θα αποδείξουν ότι «οι κακόμοιροι μετανάστες» βρίσκονται στην Ελλάδα παράνομα, άρα είναι εισβολείς και παρείσακτοι. Ότι δεν είχαν άδεια μικροπωλητή. Ότι τα εμπορεύματά τους ήταν λαθραία και διακινούνταν από κυκλώματα της μαφίας. Ότι με τις παράνομες αυτές δραστηριότητες ευνοείται η καραμπινάτη φοροκλοπή σε βάρος της ελληνικής οικονομίας. Και ότι οι αρχές, παρά το ότι είχαν ειδοποιηθεί σχετικά με το όργιο της αλυσιδωτής παρανομίας, «έκαναν στραβά μάτια». Οπότε το ακροατήριο θα αναρωτηθεί: μήπως στο εδώλιο του κατηγορουμένου θα έπρεπε να κάθονται εκείνοι που είχαν δώσει την εντολή για «τα στραβά μάτια»;
    Είναι και εκείνο το άτιμο το ΕΣΣΥΠΕ (Ενιαίο Συνδικάτο Σωματείων Υπαίθριων Πωλητών Ελλάδας), που σε ανακοίνωσή του μετά τα γεγονότα τονίζει τα εξής , «Η ανάλγητη συγκυβέρνηση και το Κράτος της ατιμωρησίας, ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ για όλους εμάς τους υγιώς σκεπτόμενους μικροεμποράκους, βρίσκει ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ!! (…) Οι αυθόρμητες "κινήσεις ΜΑΤ" μελών της Χρυσής Αυγής σε διάφορες Εμποροπανηγύρεις ανά την Επικράτεια μας βρίσκουν απολύτως σύμφωνους (…) και ελπίζουμε η δράση τους να επεκταθεί σε όλους τους υπαίθριους χώρους της χώρας !». Λέτε οι μικροπωλητές αυτοί και οι οικογένειές τους, που φτάνουν τις 200.000 σε όλη τη χώρα, να ψηφίσουν στις προσεχείς εκλογές…ΣΥΡΙΖΑ; Το βρίσκω μάλλον χλωμό.
    Συμπέρασμα: εδώ και τώρα, η Χρυσή Αυγή να κηρυχτεί εκτός νόμου. Κινδυνεύει η Ελλάς!

    • ΑΝΤΙΘΕΤΟΣ avatar
      ΑΝΤΙΘΕΤΟΣ @ Παρατηρητής 18/10/2012 15:24:24

      Σε βρίσκω άκρως δημοκρατικό με ποια δικαιολογία θα βγει εκτός νόμου;Επειδή αναποδογύρισαν τους πάγκους ή επειδή δεν θέλουν τους λαθρομετανάστες.Το 70% των Ελλήνων δεν θέλει τους λάθρο και στις λαϊκές γίνονται επεισόδια συνεχώς μεταξύ αυτών που πληρώνουν και των παράνομων.Οι λογική αυτή με τα εκτός νόμου κ.λ.π. είναι φασιστική που φορά την προβιά της δημοκρατίας (όχι της αυθεντικής αλλά της ερμαφρόδιτης).

  29. lord tanamo avatar
    lord tanamo 18/10/2012 10:18:10

    Έμμα,τυμοί,χρισύ αββγεί.Ζύττο ι ΕΛ.ΑΣ,λολ.

    • Θησειώτης avatar
      Θησειώτης @ lord tanamo 18/10/2012 10:37:57

      Εκις πάντα ντικιο σιντρωφε. Εγκο αντιφασιστα αφγκάνο. Τσακυσουμαι μαζει τους κολοελινες.

  30. TARAMAS avatar
    TARAMAS 18/10/2012 13:11:14

    O Παναγιώταρος έλεγε στο BBC ότι στο κέντρο της Αθήνας και άλλων ελληνικών πόλεων δεν μπορεί να κυκλοφορήσει κανείς διότι θα τον ληστέψουν, θα τον δολοφονήσουν και θα τον βιάσουν. Προφανώς καλούσε το διεθνές ακροατήριό του να έλθει για τουρισμό στην Ελλάδα, live your dream in Greece. Να τον προσλάβουμε στον ΕΟΤ να κάνει καμπάνια για τη "βαριά βιομηχανία" της χώρας μας. Ηλιθίως επικίνδυνοι ή επικινδύνως ηλίθιοι;

    • Δωριεύς avatar
      Δωριεύς @ TARAMAS 18/10/2012 14:28:43

      Ἀπάντηση στόν TARAMAS . Ἐπειδή παριστάνεις τόν κήνσορα τῶν πάντων μέ τίς βαρύγδουπες ἐκφράσεις καί τούς σολοικισμούς σέ πληθώρα σχολίων , θά σέ ἐρωτήσω ἁπλῶς ἐάν μπορεῖς νά κυκλοφορῆς ἄνετα ἐσύ ἤ οἰκογένειά σου στήν πέριξ τῆς Ὀμονοίας , Κυψέλης , Πλ. Ἀμερικῆς , Ἁγ. Παντελεήμονα ἤ Πατησίων περιοχή, γιά νά ἀναφέρω μόνον μερικές άπό τίς βαρβαροκρατούμενες συνοικίες τοῦ πάλαι ποτέ Κλεινοῦ Ἄστεως ;

      • TARAMAS avatar
        TARAMAS @ Δωριεύς 18/10/2012 21:06:21

        Τουλάχιστον δεν χαιρετώ με υψωμένο χέρι τον ... "τετρα
        -αγκυλωτό ἀρχαιοελληνικό σταυρό"...

        • Δωριεύς avatar
          Δωριεύς @ TARAMAS 18/10/2012 23:14:31

          Τό ὑψωμένο χέρι , σύμβολο ἀρχαιοελληνικοῦ χαιρετισμοῦ σέ ἐνοχλεῖ , τό χέρι τῶν πολιτικῶν πίσω ἀπό τήν πλάτη γιά τίς μίζες δέν σέ ἐνοχλεῖ ; Πάντως δέν διάβασα καμμιά ἀπάντηση γιά τό ἐάν μπορεῖς νά κυκλοφορήσης ἐλεύθερα στίς συνοικίες τῶν Ἀθηνῶν.

  31. Παρατηρητής avatar
    Παρατηρητής 18/10/2012 18:11:32

    Αντίθετε, ή δε με κατάλαβες ή δεν έχεις καθόλου χιούμορ. Ξαναδιάβασε το σχόλιό μου.

    • ΑΝΤΙΘΕΤΟΣ avatar
      ΑΝΤΙΘΕΤΟΣ @ Παρατηρητής 19/10/2012 01:32:55

      Έχεις δίκιο μια χαρά τα γράφεις, δεν το διάβασα όπως έπρεπε.

  32. Θησειώτης avatar
    Θησειώτης 19/10/2012 07:59:44

    Τι κακό είναι αυτό με σας τους "ανοιχτόμυαλους προοδευτικούς"; Σε συγκεκριμένες ερωτήσεις απαντάτε μόνιμα με τα μπαγιάτικα τσιτάτα σας. Πολύ προβατέξ κατάσταση ρε παιδιά. Διορθώστε το λίγο.

    • TARAMAS avatar
      TARAMAS @ Θησειώτης 19/10/2012 14:02:48

      Για πληροφόρησή σου, σου λέω ότι εγώ είμαι "νεοφιλελεύθερος", "ευρωλιγούρης", "αυτοματιστής", "μεταναστοφόνος" κλπ. Να προσθέσω το "ανοιχτόμυαλος" και το "προοδευτικός" στους χαρακτηρισμούς που μου προσάψανε. καλά πάω :)

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.