30/07/2009 19:56
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Άννα Διαμαντοπούλου: «Το ΠΑΣΟΚ πρέπει να πάρει υπόψιν του τα νέα δεδομένα»



Μιλώντας σήμερα στην εκπομπή «Παιχνίδια Εξουσίας», που παρουσιάζει στο Κανάλι 1, ο Βασίλης Σκουρής, η βουλευτής του ΠΑΣΟΚ και υπεύθυνη για θέματα Παιδείας, Άννα Διαμαντοπούλου δήλωσε με αφορμή την «διαφωνία κορυφής» του κ. Βενιζέλου ότι «κάθε στέλεχος που συμμετέχει σ’ ένα κομματικό όργανο μπορεί να εκφράζεται χωρίς αυτό να γίνεται συνεχώς μείζον θέμα». Ως εκ τούτου «θεωρώ απαράδεκτο όταν εκφράζεται μία διαφωνία, μία διαφορετική άποψη όποια κι αν είναι αυτή, να ψάχνει κανείς να βρει κίνητρα»

Τόνισε επίσης ότι «χρειάζεται περισσότερη συλλογικότητα στο ΠΑΣΟΚ». «Είναι πάντοτε το μεγάλο στοίχημα. Φυσικά θα μπορούσαν τα πράγματα να είναι καλύτερα»

Επεσήμανε επίσης ότι «ποσοτικά και χρονικά πολλές από τις προγραμματικές δεσμεύσεις του ΠΑΣΟΚ  θα αλλάξουν. Το ΠΑΣΟΚ θα ανακοινώσει το νέο του πρόγραμμα. Αλίμονο αν δεν λάβει υπόψιν του τα νέα δεδομένα»

Συγκεκριμένα, για τη «διαφωνία κορυφής» του κ. Βενιζέλου δήλωσε τα εξής: «Δε συμμετείχα στη σύσκεψη και θεωρώ ότι κάθε στέλεχος που συμμετέχει σ’ ένα κομματικό όργανο μπορεί να εκφράζεται χωρίς αυτό να γίνεται συνεχώς μείζον θέμα… Θεωρώ απαράδεκτο όταν εκφράζεται μία διαφωνία, μία διαφορετική άποψη όποια κι αν είναι αυτή, να ψάχνει κανείς να βρει κίνητρα. Είμαστε ένα μεγάλο κόμμα, με δημοκρατικές θέσεις, με δημοκρατικές απόψεις ο καθένας, μπορεί να εκφράζεται εκεί που πρέπει και με τον τρόπο που πρέπει»

Για τις εκλογές με αφορμή τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας

Ερώτηση: Εκτιμάτε ότι μέχρι τότε, θα έχουν γίνει πρόωρες εκλογές; Πιστεύετε ότι η κάλπη μπορεί να στηθεί, νωρίτερα;

Α. Δ:  Δεν εκτιμώ τίποτα. Πραγματικά θεωρώ ότι δεν είναι δυνατόν να ασχολούμαστε συνεχώς, να θέτουμε στο ημερολόγιο, να πετάμε στο ημερολόγιο βελάκια, πότε θα γίνουν οι εκλογές. Διατυπώσαμε την άποψή μας, από κει και πέρα το πρωτεύον και σημαντικό είναι η καθημερινή μας αντιπολιτευτική στρατηγική και πορεία που ουσιαστικά κρίνει, ελέγχει αλλά και προτείνει διέξοδο στη χώρα.

Ερ: Χρειάζεται περισσότερη συλλογικότητα στο ΠΑΣΟΚ, κατά τη γνώμη σας;

Α.Δ:  Χρειάζεται. Θα σας έλεγα ότι η επίτευξη της συλλογικότητας, της δημιουργικής και αποτελεσματικής συλλογικότητας σ’ ένα κόμμα – και οι λέξεις είναι επιλεγμένες πολύ καλά γιατί είναι σημαντικό να έχεις συλλογικότητα και να είσαι και γρήγορος και αποτελεσματικός και δημιουργικός, είναι πάντοτε το μεγάλο στοίχημα και είναι ένα μεγάλο στοίχημα σ’ όλα τα κόμματα. Φυσικά θα μπορούσαν τα πράγματα να είναι καλύτερα.

 Ερ: Είστε υπεύθυνη για τα θέματα παιδείας στο ΠΑΣΟΚ. Το πρώτο ερώτημα αφορά τη γρίπη. Κάνετε μόνο αντιπολίτευση, όπως είπε χθες ο κος Βενιζέλος ή θεωρείτε ότι η γρίπη είναι ένας τομέας που μπορεί να γίνει πεδίο κομματικής διαμάχης;

Α.Δ: Εδώ κι αρκετό καιρό, διαμορφώνεται μία συλλογική αντίληψη ότι επειδή όλα είναι εθνικά θέματα μείζονος σημασίας, όταν μιλάει η αντιπολίτευση το κάνει «μικροπολιτευόμενη» και για το κομματικό συμφέρον. Να σας θυμίσω. Το θέμα της παράνομης μετανάστευσης, εθνικό συμφέρον, τα εξωτερικά θέματα, εθνικό συμφέρον, η παιδεία, εθνικό συμφέρον, η οικονομική κρίση, εθνικό συμφέρον, η γρίπη, εθνικό συμφέρον. Μην συγχέουμε τις λειτουργίες της Δημοκρατίας. Η Κυβέρνηση δρα και κρίνεται εξ’ αυτού και η αντιπολίτευση οφείλει και γι’ αυτό έχει ψηφιστεί σ’ όλα τα θέματα να ελέγχει την Κυβέρνηση, να την ωθεί προς καλύτερη δράση και να προτείνει η ίδια τις θέσεις τις. Άρα οφείλει να παρεμβαίνει. Τώρα, στο θέμα της γρίπης, η παρέμβαση πρέπει να είναι συνεχής, δεν έχει τα χαρακτηριστικά πολεμικής, ούτε σύγκρουσης. Έχει τα χαρακτηριστικά ελέγχου. Και το εθνικό σχέδιο θα παρουσιαστεί σήμερα ή αύριο, αφού το ΠΑΣΟΚ, ζήτησε να υπάρξει ένα εθνικό σχέδιο το οποίο πρέπει να αφορά όλους τους τομείς. Από την παιδεία και τη δικαιοσύνη μέχρι το θέμα της αυτοδιοίκησης και των παράνομων και των μεταναστών συνολικά.

Η κρίση δημιουργεί νέα δεδομένα

Ερ:  όταν μιλάτε για δημοσιονομική κατάρρευση της χώρας, είναι εντυπωσιακό που δεν μιλάτε και για αναπροσαρμογή προγραμματικών δεσμεύσεων του ΠΑΣΟΚ…

Α.Δ: Το ΠΑΣΟΚ, αναλαμβάνοντας την εξουσία με τη θέληση του λαού, θα πρέπει να είναι σαφές στους πολιτικούς του στόχους, που θέλει να πάει τη χώρα. Από αυτή την άποψη, με ή χωρίς τραγική δημοσιονομική κατάσταση, όπως έχουμε σήμερα, οι στόχοι και οι προτεραιότητες παραμένουν σταθερές και αυτό δημιουργεί και μία αίσθηση, ότι πραγματικά και κάτι θα αλλάξει. Από την άλλη πλευρά δεν χωράει καμία αμφιβολία, ότι η δημοσιονομική κρίση, δημιουργεί νέα δεδομένα, όσον αφορά την ποσοτική και χρονική υλοποίηση συγκεκριμένων στόχων, χωρίς όμως ποτέ να αποστασιοποιούμαστε από τις βασικές προτεραιότητες.

Ερ: Αυτό πρέπει να το πει, ο Γιώργος Παπανδρέου, στη ΔΕΘ;

Α.Δ: Είναι μία πάρα πολύ κρίσιμη, διεθνής έκθεση, με την έννοια του χώρου που δίνεται στους αρχηγούς για να διατυπώσουν τις θέσεις τους και εκτιμώ ότι η ανακοίνωση από τον Πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ, ενός 4ετούς αναπτυξιακού και σταθεροποιητικού προγράμματος, το οποίο θα έχει συγκεκριμένους στόχους και θα είναι ένα πρόγραμμα που θα προκαλέσει μία νέα διαπραγμάτευση με τις Βρυξέλλες, ώστε να μεταθέσουμε τη μείωση του ελλείμματος, δεσμευόμενοι για συγκεκριμένες αλλαγές, θα είναι μία πολύ σημαντική επιλογή και μάλιστα με την βαρύτητα που έχει σήμερα ο Γιώργος Παπανδρέου που θεωρείται και είναι ο αυριανός Πρωθυπουργός.

Ερ: Με αναπροσαρμογή των προγραμματικών δεσμεύσεων;

Α.Δ: Μα νομίζω, ήμουνα σαφής. Το πρόγραμμα του ΠΑΣΟΚ για τις εκλογές δεν έχει ανακοινωθεί ακόμη. Το πρόγραμμα του ΠΑΣΟΚ το 2007, που υπολογίστηκε με 4,5% ανάπτυξη, από τότε έχουν περάσει, ήδη δύο χρόνια, έχουν αλλάξει πάρα πολλά δεδομένα, το ΠΑΣΟΚ έχει προχωρήσει στις προγραμματικές του δεσμεύσεις, θα ανακοινώσει το νέο του πρόγραμμα και αλίμονο αν δεν λάβει, προφανώς λαμβάνει σ’ όλα τα επίπεδα υπόψιν του τα νέα δεδομένα. Γι’ αυτό και σας είπα ότι και ποσοτικά και χρονικά, πολλές από τις δεσμεύσεις θα αλλάξουν.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 30/07/2009 20:01:35

    Κατάλαβε κανείς σας τι είπε ????

    Ο δημοσιογράφος έφαγε για μεσημέρι?

    Πάλι συλλογικότητες και σαφείς πολιτικές νεα διαπραγματευση με ΕΕ Εθνικό σχέδιο.... δεν τη βλέπω και μαυρισμένη άρα δεν την χτυπησε ο ηλιος του ΠΑΣΟΚ γιετ.. εννοω για φέτος.


    ΠΠ

  2. Dubai Expatriate avatar
    Dubai Expatriate 30/07/2009 20:07:04

    Σε πληροφορώ ότι είναι άκρως μαυρισμένη και φάινεται ότι πέρασε αρκετές ημέρες ευχάριστων και χαλαρωτικών διακοπών.

    Μάλιστα σύμφωνα με τις πηγές μου, είναι αρκετά ανανεωμένη τόσο εμφανησιακά όσο και σε εσωτερικό επίπεδο (Sic).


    Η φώτο προφανώς είναι από παλαιότερες, χειμωνιάτικες εμφανίσεις.

    Μια ερώτηση. Τι ακριβώς είναι το οικονομικό πρόγραμμα του ΠΑΣΟΚ?

    Έχω διαβάσει όλα τα σχετικά προγράμματα, τα οποία δεν λένε απολύτως τίποτα ουσίας.

  3. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 30/07/2009 20:11:45

    Μαλλον τη γυιάλισε ο Φακτωρας ! σαν New Day Lady είναι. Το μονο που της λειπει ειναι ν ανεβει στο μηχανημα με τη ζωνη.. να ταλαντευτει, μπας και πει μια κουβεντα ουσιας και κοινης Ελληνικης Γλωσσας.

    ΠΠ

  4. ataktos avatar
    ataktos 30/07/2009 20:25:55

    Αυτή τόσα χρόνια και δεν κατέλαβε διαφορά Ν και γρ τώρα θα μας κάνει και μαθήματα πολιτικής χαχαχαχ .Το γαϊδούρι του μπάρμπα Στέργιου Κ. θα σκάση απ τα γέλιο …. (Τουλάχιστον την συνέντευξη την έδωσε στα ελληνικά η κοζανήτικα ..θυμάστε την επίμονη της για τα αγγλικά )

  5. Νἰκος avatar
    Νἰκος 30/07/2009 20:36:23

    Η κ. Μπιλντερπεργκοπουλου λεει "Αλίμονο αν δεν λάβει υπόψιν του -το ΠΑΣΟΚ- τα νέα δεδομένα».
    Μαλλον μιλα για τις οδηγιες που ελαβε απο την υψηλη πυλη της λεσχης της, για τη οποια κανει μοκο η κυρια.

    Με τα Αγγλικα τι γινεται; δεν θα επιβληθουν ως επισημη γλωσσα του Ελλαδικου προτεκτορατου της;

  6. Νἰκος avatar
    Νἰκος 30/07/2009 20:41:11

    Ατακτε, σε πληροφορω οτι τα Κοζανιτικα ειναι αυθεντικα Ελληνικα. Παρεπιπτοντως, αυθεντης, εξ'ου και εφεντιμ, και αφεντης.
    Η κυρια μπορει να καταγεται απο την Κοζανη αλλα η εν Βρυξελλες παρεπιδημια της της εχει αλλαξει τα "φωτα" αν με εννοεις, οπως και των περισσοτερων της νεοταξικης ελλαδικης αλιτ.

  7. Factorx avatar
    Factorx 30/07/2009 20:47:33

    Κανένα σοβαρό σχόλιο θα κάνετε;

    • zaza avatar
      zaza @ Factorx 31/07/2009 02:17:45

      Δεν ξέρω τι πιστευουν οι υπόλοιποι αλλά αυτη είναι από τους λίγους πολιτικούς που καταλαβαίνω τι λέει άσχετα αν συμφωνω ή διαφωνω.
      Ο λόγος της δεν είναι "λογοτεχνικός-ποιητικός" όπως άλλων πολιτικών.
      Τώρα επί της ανάρτησης
      "Ερώτηση: Εκτιμάτε ότι μέχρι τότε, θα έχουν γίνει πρόωρες εκλογές; Πιστεύετε ότι η κάλπη μπορεί να στηθεί, νωρίτερα;

      Α.Δ" Δεν εκτιμώ τίποτα. Πραγματικά θεωρώ ότι δεν είναι δυνατόν να ασχολούμαστε συνεχώς, να θέτουμε στο ημερολόγιο, να πετάμε στο ημερολόγιο βελάκια, πότε θα γίνουν οι εκλογές...."

      ΟΥΠΣ!!! Γιώργο τι λέει η μαντάμ??????????

  8. Anonymouse avatar
    Anonymouse 30/07/2009 21:27:39

    Σε σχέση με τα Αγγλικά θα μου επιτρέψετε να διαφωνήσω. Η Διαμαντοπούλου δεν είχε πει να γίνουν τα αγγλικά επίσημη γλώσσα αλλά να διδάσκονται πιο ενισχυμένα και ίσως κάποια μαθήματα θετικής κατεύθυνσης στο λύκειο να γίνονται στα αγγλικά.
    Κατά τη γνώμη μου θα πρέπει όχι μόνο για τα αγγλικά αλλά και για τα γαλλικά, γερμανικά και ρώσικα να προσληφθούν νηπιαγωγοί με μητρική γλώσσα την εκάστοτε γλώσσα που απλά από τον παιδικό σταθμό και το νηπιαγωγείο θα μιλάνε στα παιδιά, προσοχή μόνο θα μιλάνε, για δύο ώρες τη μέρα σε μια από αυτές τις γλώσσες. Ο γονιός θα επιλέγει σε ποια γλώσσα θα βάλει το παιδί του. Μετά στο σχολείο θα μαθαίνουν να την γράφουν παράλληλα με τα Ελληνικά και γιατί όχι στο λύκειο να μην κάνουν μαθηματικά φυσική και χημεία σε μια ξένη γλώσσα. Η πάρα πολύ καλή γνώση της γλώσσας, πλέον με αυτό το σύστημα θα είναι σε επίπεδο μητρικής, θα είναι τρομερό όπλο για τα παιδιά στην επαγγελματική τους ζωή.

  9. εναςάσχετος avatar
    εναςάσχετος 30/07/2009 21:33:25

    Φάκτορα έχεις δίκιο, αλλά σοβαρά σχόλια σε λόγια φαιδρών ανθρώπων δεν γίνονται, πόσο μάλλον όταν θέλουν να σε πιάσουν και κορόιδο.
    Εγώ καταλαβαίνω ότι θα συνεχίσουν τα ίδια με τη ΝΔ.
    ...."η δημοσιονομική κρίση, δημιουργεί νέα δεδομένα, όσον αφορά την ποσοτική και χρονική υλοποίηση συγκεκριμένων στόχων, χωρίς όμως ποτέ να αποστασιοποιούμαστε από τις βασικές προτεραιότητες".
    Το "όραμα και το εφικτό" το θυμόμαστε?

  10. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 30/07/2009 21:49:29

    άσχετα με τους κομματικούς φανατισμούς, ούτε η Αννούλα, ούτε καμμία Αννούλα δεν έχουν ιδέα τι διάσταση έχει η θα έχει η κρίση ή ποιά είναι τα νέα δεδομένα. "Αναπτυξιακή πολιτική" είναι αστεία έκφραση για μια χώρα σαν την δική μας στην κατάσταση που είναι. Εκτός αν ανφερόμαστε σε ανάθεση του μάνατζμεντ σε κάποια ξένη χώρα. Ακούω ότι και οι Βούλγαροι και οι Τούρκοι και ίσως, ενδεχομένως οι Γερμανοί, δείξουν ενδιαφέρον. (Για τους Αλβανούς δεν ξέρω)

    Σε 9 μήνες θα μιλάμε για κοινωνική συνοχή, εθνική ενότητα (και ελπίζω όχι για τίποτα χειρότερο). Απρίλος 2010

    • zaza avatar
      zaza @ archaeopteryx 31/07/2009 01:31:42

      Δυστυχώς αρχαιε... ο ταχυδρόμος θα μας χτυπήσει την πόρτα νωρίτερα από τον Αρίλιο. Τον Νοέμβριο θα τα γράφει ο Φάκτορας /πούμε και εμείς διεξοδικά. Τό 2008 ήταν μία πρόγευση του μενού που θα γευτούμε από εδώ και πέρα καθολικά. Μακάρι να πέσω έξω, παρακαλώ τον Θεό, αλλά τα νούμερα=αριθμοί (γιατί πολλά "νούμερα" μου έχουν παραμυθιάσει)είναι τα μόνα που δεν μου είπαν ψέματα σε αυτή την ζωή. Και η κυρά Αννούλα και όπως όλοι η "επιφανεστατοι" αυτού του τόπου ένα ξέρουν ότι δεν ξέρουν, όπως ακριβώς τα λες

  11. Aris lalidis avatar
    Aris lalidis 30/07/2009 22:10:54

    Παντα ηθελα να ρωτησω τη μαμα της φραου Αννουλας αν μωρακι της εβαζε στο μπουκαλι ξυδι αντι για γαλα.

  12. O Ιθαγενής avatar
    O Ιθαγενής 30/07/2009 22:39:52

    Αναπτυξιακή Πολιτική σε μια χώρα:

    -που δεν έχει οικονομία, επιδοτήσεις, μεσάζοντες, πακέτα Βρυξελλών και μαύρα διαθέτει
    -που στα Δημόσια έργα ανθούν οι βλαστοί των τρ@μπούκων, αλλά εγώ είμαι ο κυρίαρχος μαλακά-σα λαός
    -που δεν έχει παιδεία, (πόσοι Ελληνες καθηγητές των ΑΕΙ μας θα ήταν έστω και δάσκαλοι σε νηπιαγωγεία του εξωτερικού;)
    -που από το 1984 είμαστε σε τούνελ και ψάχνουμε το φως
    -που σε κάθε ανασχηματισμό ακούω 10,000 προσλήψεις στην υγεία και στην ανανέωση των πυροσβεστικών αεροσκαφών
    -που η άμυνα της χώρας είναι ή σε κιβώτια (S300) ή γέρνει (υποβρύχια) ή δεν έχουν πυρομαχικά (Λέοπαρντ) ή σκουριάζουν άνευ παραλαβής (ελικόπτερα) αλλά οι μίζες μίζες των ...βλημάτων
    -που δεν υπάρχει ανανέωση του πληθυσμού με το δημογραφικό να οδηγεί τη χώρα στην εξαφάνιση
    -στη Δημοκρατία και στον Πολιτισμό των κλαμπ (Εκκλησίας, τζακιών, νταβατζήδων, αρχαιολατρών, αρχαιολαγνών κλπ) και όχι της λογικής
    -που τα ασφαλιστικά ταμεία το 2015 κλείνουν, προς το παρόν απλά δανείζονται
    -που ο επόμενος κάνει απογραφή της καμένης γης που παραλαμβάνει από τον προηγούμενο

    Αλλά όλοι οι πολιτικοί μας έχουν πρόγραμμα και σχέδιο (δεν μας το λένε γιατί δεν το καταλαβαίνουμε), με απώτερο στόχο τους σημερινούς ανίκανους να τους διαδεχθούν οι χθεσινοί ανίκανοι, με επιδίωξη την εναπόθεση των οπισθίων σε Υπουργική καρέκλα.
    Φιλοδοξία το τελευταίο καταφύγιο της αποτυχίας, πολιτικών σφουγκοκωλάριων σε λαό λωτοφάγων.

    ΥΓ

    Παρακαλώ στην άμεση προσφυγή στις κάλπες, γιατί ο κ Λοβέρδος θέλει τη θέση της Ντόρας που θέλει τη θέση του Κώστα που θέλει να γίνει Πρόεδρος γιατί ο Γιώργος θέλει να γίνει πρωθυπουργός που θέλει τη θέση του ο Βενιζέλος κλπ
    ...και να ληφθεί στο αίτημα για εκλογές το ζήτημα της επαγγελματικής αποκατάστασης τέκνων, ανιψιών, συνδικαλιστών κλπ γνωστών γόνων της πολιτικής και συνδικαλιστικής μας ζωής.
    Ένας αέναος κύκλος της παρέας που παίζει μουσικές καρέκλες στις πλάτες μας, με τα όνειρα και τη ζωή μας.

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ O Ιθαγενής 30/07/2009 22:42:21

      Οι δάσκαλοι (δασκάλες) νηπιαγωγείων είναι σοβαρή υπόθεση... δεν θα άφηνα ούτε νορμάλ τύπους ΑΕΙ... άσε τους δικούς μας!

  13. Νἰκος avatar
    Νἰκος 30/07/2009 22:48:51

    Μη μου πεις οτι θεωρεις την Δ. σοβαρο ατομο ΠαραγονταΧ. Ελα τωρα.

    Ανωνυμε, λανθανεις. η Δ. ειχε προτεινει τα Αγγλικα ως δευτερη επισημη γλωσσα της ταλαιπωρης χωρας μας. Εγω προτεινω τα τουρκικα. Ειδικα οι νεοοθωμανοι ελληνοφωνοι γραικυλοι θα χαρουν πολυ.

    • O Ιθαγενής avatar
      O Ιθαγενής @ Νἰκος 30/07/2009 22:54:18

      ...μην είσαι ρατσιστής υπάρχουν και άλλες χρήσιμες γλώσσες στην Ελληνική καθημερινότητα; παστού, σουαχίλι, αλβανικά κλπ που η ένταξη της διδασκαλίας στην Α εκπαίδευση θα οδηγήσει στην επικοινωνία των μαθητών και στην πολιτισμική κατανόηση στις γειτονιές...

  14. Νἰκος avatar
    Νἰκος 30/07/2009 22:58:32

    Μιας και αναφερθηκαμε στις ξενες γλωσσες, η ιδεοληψια της ελλαδικης αλιτ οτι οσο πιο πολλες γλωσσες γνωριζεις τοσο πιο πολλες ευκαιροες εχεις εχει περασει και στο λαο. Βεβαια η αληθεια ειναι αλλου, οτι ευνοειται το κεφαλαιο και οχι η εργατικη ταξη αφου η διαδεμονη πολυγλωσσια αυξανει τον εργατικο ανταγωνισμο και επομενως ριχνει την τιμη των εργατικων χεριων, και επιβαλλει την πολυδιασπαση και τελος τον εξανδραποδισμο ολοκληρων κοινωνιων. Παρεπιπτοντως, σας συνιστω να διαβασετε συνεντευξη του Σορου στο σημερινο CNN οπου μιλα ανοιχτα πως με το ιδρυμα του βρηκε χιλιαδες προθυμους ηλιθιους για να ριξει κυβερνησεις, αλλα αυτα ειναι αλλου παπα ψαλμωδια την οποια οι Ελλαδικοι σοσιαλησταδες (πρωτης ταξεως οξυμωρον) προωθουν.
    Αλλα επειδη τα δεδομενα μιλουν, ας μας εξηγησει η κ. Δ. γιατι η πολιτικη Ερτνογαν, που δεν ξερει γρι Αγγλικα ἡ αλλη γλωσσα, ειναι απειρως αποτελεσματικοτερη της δικης της ἡ γενικα του Ελλαδισταν που πνιγεται στην παραφωνικη πολυγλωσσια και ιδεολογικη ανοησια.

    • εναςάσχετος avatar
      εναςάσχετος @ Νἰκος 30/07/2009 23:17:27

      Ο Σημίτης ήξερε να λέει "ευχαριστώ" σε πολλές γλώσσες.
      Μεγάλο προσόν!

      • zaza avatar
        zaza @ εναςάσχετος 31/07/2009 01:59:02

        Μακάρι να γνωρίζαμε σωστά ελληνικά μηπως λέω μήπως και επιτέλους επικοινωνούσαμε μεταξύ μας πρώτα, και καμία αντίρρηση για εκμάθηση οποιασδήποτε άλλης γλώσσας.
        Έχει φτάσει καθηγητής πανεπιστημιου στην Ιατρική να κόβει τα γραπτά γιατί πονουν τα μάτια του απο την ανορθογραφία το διάβαζα κάπου τελευταία. Στους ανορθόγραφους ανήκω και εγώ όπου σαν μαθητης αρίστευα, μετά ρόλο επαιζε να περάσω πανεπιστημιο, στο πανεπιστήμιο να περάσω τα μαθήματα, να πάω μετά να κάνω μεταπτυχιακά κλπ. (είδατε πουθενά να γράφω να μάθω?), να εργαστώ στα πολυεθνικά περιβάλλοντα στην χώρα μας και εκτος και πλέον να μιλώ και να γράφω άριστα άλλες γλωσσες και όταν είναι να γράψω ένα σχόλιο εδω στα ελληνικά να ξίνω το κεφάλι μου να θυμηθώ αν κατι ειναι με ι, η, οι, ει.
        Και όλα αυτά γιατί? Γιατί κυριοι και κυριες μου η ανασφάλεια της επιβίωσης σε ωθεί στο "γρήγορο αποτέλεσμα" που προστάζει η αγορά για όσους δεν έχουν το δικαίωμα ραχατιού και κουλτουριάσματος. Εδώ να κατηγορήσω τον φτωχό πατέρα μου ή το σκατο-κράτος που ενώ ο πατέρας μου δεν είχε κρύψει ούτε μία δραχμή το παιδί του μεγάλωσε με το άγχος να "κοντράρει" με πτυχία τους βολεμένους/κληρονόμους/κομματόσκυλα μπας και έρθει έστω και δευτερος?
        Το πρώτος δεν το συζητάμε είχαν φροντίσει να ρίξουν οι γονείς το "δηλητηριο" της ηθικής άσε δε που οι πρώτες θέσεις είναι booked από τους απόφοιτους του κολλεγίου Αθηνών και τους γόνους ΄'Γκρεουζα"

  15. ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
    ΣΤΕΛΙΟΣ 31/07/2009 12:19:16

    Θα ήθελα να ρωτήσω όλους αυτούς τους σωτήρες του κράτους (Γιωργάκης)που ήταν τα χρόνια διακυβέρνησης απο το ΠΑΣΟΚ και τώρα κρίνουν, τους άλλους άχρηστους, για πράγματα τα οποία αυτοί τα έκαναν σε υπερθετικό βαθμό απο ότι σήμερα.
    Έχει δυστυχώς πάθει Αμνησία ο 'Γιωργάκης' τι έπραξε σαν κορυφαίος υπουργός τόσων κυβερνήσεων.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.