#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
13/04/2011 17:12
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Άνθρακες ο "θησαυρός" του κ. Ρέππα για τα διόδια



Η «είδηση» είναι ότι ο υπουργός Υποδομών Δημήτρης Ρέππας ενημέρωσε τους βουλευτές του ΠΑΣΟΚ ότι μέχρι τη Μεγάλη Δευτέρα θα ανακοινωθεί η δραστική μείωση (έως και 50%) της βάσης υπολογισμού των διοδίων ανά χιλιόμετρο, με στόχο τα 3 λεπτά ανά χιλιόμετρο σε όλο το εθνικό οδικό δίκτυο.

Θα προβλέπονται, ακόμη, εκπτωτικές κάρτες για τους συχνούς χρήστες και αναλογική χρέωση με βάση τα διανυόμενα χιλιόμετρα.

Αυτό όμως δεν θα είναι η τελική ρύθμιση, διότι θα πρέπει να συμφωνήσουν οι τράπεζες και οι εργοληπτικές εταιρείες, που ως γνωστόν έχουν τα δικά τους προβλήματα (οι τράπεζες θέλουν νέες δανειακές συμβάσεις). Αν όμως δεν συμφωνήσουν, τότε η κυβέρνηση θα καταθέσει την ρύθμιση ως δική της πρόταση, την οποία θα πρέπει να απαντήσουν οι άλλες δύο πλευρές αν δέχονται.

Είναι προφανές ότι ούτε οι τράπεζες θα συμφωνήσουν σε μείωση των εσόδων (εδώ πιέζουν τις εταιρείες να ανεβάσουν το επιτόκιο και να αναθεωρήσουν τις συμβάσεις), ούτε οι κατασκευαστικές, που ήδη δέχονται «αμφίπλευρη» πίεση (από κράτος και τράπεζες). Άρα, θα την απορρίψουν και θα συνεχίζουμε να πληρώνουμε τα ακριβότερα διόδια!

ΣΧΟΛΙΑ

  1. manos avatar
    manos 13/04/2011 17:44:30

    Προσέξτε τα Ρεππο-μέτρα:

    1. Εως και 50%. Είναι σαν τις εκπτώσεις. Πας να πάρεις ρούχα, και τα μόνα που έχουν έκπτωση 50% είναι κάτι σκελέες του Α πολέμου.
    2. Στόχος 3 λεπτά το χιλιόμετρο. Παρομοίως με το παραπάνω. Δεν είναι και απαραίτητο ότι θα φθάσουν 3 λ. το χιλιόμετρο. Μετά κανένα χρόνο που θα πληρώνουμε 3 ευρώ το χιλιόμετρο, θα πει ότι ο στόχος ήταν αυτός αλλά η τρόικα δεν .... κ.λ.π.
    Τέλος ακόμα και να μειώσουν τα διόδια θα τα πάρουν απ'αλλού. Για παράδειγμα από την αύξηση των επιτοκίων των φίλων μας τραπεζιτών.
    Από την αύξηση της βενζίνης: εδώ στην Κρήτη έχουμε φθάσει αισίως το 1,77, και στα νότια του Λασιθίου και Χανίων πρέπει να πλησιάζει το 1,80.
    Μεγάλε Ρέππα, είσαι τεράστιος.

  2. trellakias avatar
    trellakias 13/04/2011 17:46:52

    Εκτός αν η κυβέρνηση αναλάβει να πληρώνει την διαφορά, με την μορφή νέου δανεισμού σαν κράτος που θα πληρώσει πάλι ο απλός λαός .......μακροπρόθεμα!! Ξέρει το παστοκ από επικοινωνικά τρυκ!

  3. ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
    ΝΙΚΟΛΑΣ 13/04/2011 18:37:06

    Αυτό ήταν η μείωση; "Δεν Πληρώνω" που στέλνω φόρμα εγγραφής;

  4. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 13/04/2011 18:54:20

    Μιλάμε για πολιτικό εγκέφαλο, όταν μιλάμε για Ρέππα.
    Βρε ποιοι μας κυβερνάνε...βρεεεεε....!!!!!!

  5. ΑΓΡΟ avatar
    ΑΓΡΟ 13/04/2011 20:11:56

    ΡΕΠΠΑΣ.ΟΝ ΘΗΛΑΣΤΙΚΟΝ ΤΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ 'ΕΙΣΠΡΑΞΙΟΥΣ'.

  6. Orestios avatar
    Orestios 13/04/2011 20:52:40

    Το ΠΑΣΧΑ θα ταξιδέψω.
    Πως μαθαίνω για το "δεν έχω να πληρώσω"?
    Μου τα έφαγαν οι ΠΑΣΟΚοι

  7. Θετταλός avatar
    Θετταλός 13/04/2011 21:35:44

    Μυαλό ρεππανάκι

  8. o aneksartitos avatar
    o aneksartitos 13/04/2011 22:14:52

    Μπραβο στο πασοκ...
    Με τη βοηθεια του θολου κινηματος "Δεν πληρωνω", μειωνει επικοινωνιακα τα διοδια, ωστοσο οι εταιριες δεν χανουν αφου τη διαφορα θα την πληρωνει το δημοσιο!!!
    Αρα αυτιο ο μπομπολας μπορει να πει διοδια 200 ευρω, ο πολιτης θα πληρωνει 1,5 ευρω, και τα υπόλοιπα θα πανε στον μπομπολα μεσω του προυπολογισμου..
    Μιλαμε μας αξιζουν συγχαρητηρια..
    Βρεθηκε η λυση να χρηματοδοτησουμε τους κατασκευαστες..Και την ιδια ωρα να νομιζουν οι βλαχοελληνες οτι δικαιωθηκαν οι αγωνες τους και επιτελους το καλο πασοκ μειωσε τα διοδια που αυξησε η κακη νεα δημοκρατια

  9. occultist avatar
    occultist 14/04/2011 00:27:47

    ΣΧΕΤΙΚΟ-ΑΣΧΕΤΟ,
    Μετά την Αποστολάκη με τους καφέδες και τα αναψυκτικά στην αίθουσα VIP
    Και ο Σπύρος Βούγιας τζαμπατζής ή προσχώρησε στο κίνημα "" ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ";;
    Υπ όψιν οτι πρόκειται για τον υφυπουργό Υποδομών,Μεταφορών και δικτυων
    http://taxalia.blogspot.com/

  10. unfair avatar
    unfair 14/04/2011 12:30:43

    Το κόστος των πέντε έργων ανέρχεται στα 8,7 δισ. ευρώ, εκ των οποίων τα 3,3 δισ. ευρώ αφορούν σε τραπεζικά δάνεια, 2,3 δισ. ευρώ αποτελούν εθνική και κοινοτική χρηματοδότηση, 2,3 δισ. ευρώ προβλεπόμενα έσοδα από διόδια και 0,8 δισ. ευρώ κεφάλαια των κατασκευαστικών κοινοπραξιών.
    10% η συμμετοχή των εταιριών!!!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.