#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
04/02/2013 21:23
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Άλλο η αγάπη της μάνας κι άλλο η τρομοκρατία και οι ληστείες τραπεζών



Η αγάπη της μάνας για το παιδί της είναι από τα ιερότερα πράγματα στον κόσμο. Ο δεσμός αυτός δύσκολα σπάει, ακόμη και στις δύσκολες στιγμές. Πόσες φορές έχουμε δει μανάδες να υπερασπίζονται τα παιδιά τους, ακόμη κι αν έχουν κάνει τα πιο ειδεχθή εγκλήματα.

Υπό αυτό το πρίσμα, οι δηλώσεις της Παυλίνας Νάσιουτζικ, κόρης του συγγραφέα Θ. Νάσιουτζικ και μητέρα του συλληφθέντα για τρομοκρατία, Ν. Ρωμανού, δε θα πρέπει να μας ξενίζουν. Δηλώνει ξεκάθαρα ότι θα υπερασπιστεί μέχρι το τέλος το γιο της, και καλά κάνει. Στο κάτω – κάτω δεν έκανε και το χειρότερο έγκλημα, ένα παιδάκι 20 ετών είναι.

Όμως, πώς θα μπορούσε να χαρακτηρίσει κανείς την αιτιολόγηση των πράξεων του γιου της; Είπε η κ. Νάσιουτζικ ότι είναι υπερήφανη για το γιο της «που αγωνίζεται ενάντια σε μία παράνομη και σάπια κοινωνία και άνομη και θα τον υπερασπιστώ μέχρι την τελευταία ρανίδα του αίματός μου».

Θα μπορούσαμε να μην το σχολιάσουμε, καθώς είναι μια πικραμένη μάνα που είδε το παιδί της δαρμένο και φυλακισμένο. Ωστόσο, που είδε η κ. Νάσιουτζικ και ο γιος της την κοινωνία που είναι σάπια; Στα Βόρεια Προάστια; Στη Φιλοθέη; Στο γνωστό ιδιωτικό σχολείο που φοιτούσε ο γιος της και που απαιτούνται πάνω από 10 χιλιάρικα το χρόνο;

Τι έλειψε στην οικογένεια αυτή όπως και στις οικογένειες των άλλων παιδιών; Δεν είχαν δουλειά; Αγωνίζονταν ενάντια στο σύστημα και στη σάπια κοινωνία για το μεροκάματο;

Μεταξύ φιλέτου, σαμπάνιας και πάρτι στα βόρεια προάστια έλεγαν στα παιδιά τους να αγωνιστούν ενάντια στην άδικη κοινωνία που είναι και άνομη; Αν δηλαδή ζούσαν στο Κερατσίνι, την Τρούμπα, τα δυτικά προάστια και δεν είχαν ούτε να φάνε τι θα έπρεπε να κάνουν; Να κάψουν όλη την Ελλάδα; Παράλογα πράγματα που δεν μπορούν να εξηγηθούν με απλό τρόπο.

Αξιοσημείωτη, όμως, και η παρατήρησή της στην ερώτηση αν και πόσο επηρεάστηκε από την υπόθεση του Αλέξανδρου Γρηγορόπουλου, καθώς ήταν μαζί του όταν δολοφονήθηκε στα Εξάρχεια από τον αστυνομικό Επαμεινώνδα Κορκονέα. «Όλα από εκεί ξεκίνησαν», είπε η κ. Νάσιουτζικ.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Zugzwang avatar
    Zugzwang 04/02/2013 21:42:30

    "Στο κάτω – κάτω δεν έκανε και το χειρότερο έγκλημα, ένα παιδάκι 20 ετών είναι."

    Δεν καταλαβα. Τι αλλο επρεπε να κανει δηλαδη; Δεν κατηγορειται για ενοπλη ληστεια με πολεμικο οπλο, απαγωγη, κρατηση ομηρου, αντισταση κατα της αρχης και δεν εξεταζονται και οι σχεσεις του με επικινδυνη τρομοκρατικη οργανωση; Αυτα δεν αρκουν;

    • Μεγάλες στιγμές avatar
      Μεγάλες στιγμές @ Zugzwang 05/02/2013 10:07:38

      Προφανώς ο αρθρογράφος,που δεν βλέπουμε καν ποιος είναι,ήθελε αίμα για να καταδικάσει τις πράξεις του ''παιδιού''
      Και πού ηταν αυτή η μανα τόσο καιρό;Δεν εβλεπε την πορεία του υιού της;

    • tasos1 avatar
      tasos1 @ Zugzwang 05/02/2013 12:58:35

      Παιδάκια είκοσι ετών είναι και οι φαντάροι που πολεμούν... Άι σιαπέρα κυρά μου... Για να μην πω τίποτα χειρότερο...

  2. Σωτ Μητραλ avatar
    Σωτ Μητραλ 04/02/2013 21:51:38

    ΕΚΤΑΚΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΑΛΗ: Η κ. Παυλινα Νασιουτζικ για το 20χρονο καλασνικωφορο βλασταρι της:"είμαι πολύ περήφανη για το γιο μου που αγωνίζεται ενάντια σε μία παράνομη και σάπια κοινωνια" (και οχι, δεν ειναι "τρολλια")

    ΕΚΤΑΚΤΟ ΜΗΝΥΜΑ δικο μου στην μητερα μου: μαμα, ελπιζω να με αγαπας κι ας μην κλεβω τραπεζες με καλασνικωφ...

    • dim avatar
      dim @ Σωτ Μητραλ 04/02/2013 23:10:06

      Άρα θα πρέπει και αυτή να συλληφθεί και να δικαστεί και η ίδια για ηθική αυτουργία... Νομικός δεν είμαι, αλλά νομίζω ότι αυτή η δήλωση είναι από τις πιο ξεκάθαρες περιπτώσεις ομολογίας περί ηθικής αυτουργίας... Τι προβλέπει ο νόμος για τους ένοχους για ηθική αυτουργία?

      • Γεώργιος Τ. avatar
        Γεώργιος Τ. @ dim 05/02/2013 01:08:54

        Ακριβώς! Δυστυχώς είναι ενήλικος και δεν πιάνει εύκολα ηθική αυτουργία από γονέα. Δεν ξέρω και πολλά νομικά βέβαια. Πάντως αν βγει από εκεί που είναι και ξανακάνει παρόμοια, μάλλον την έβαψε η μάνα...

    • WY avatar
      WY @ Σωτ Μητραλ 05/02/2013 11:28:54

      ## ...είμαι πολύ περήφανη για το γιο μου ##.

      Τί σχήμα οξύμωρο??
      Υπερήφανη αισθάνεται (εάν ζεί φυσικά ακόμη) κι ή μητέρα τού Χριστοδούλου,μαθητή τής σχολής Μωραίτη κι αυτός,πού αποφοίτησε από τό λύκειο σέ ηλικία 16 χρονών καί 20 χρονών,μόλις δλδ αποφοίτησε μέ βαθμολογία 98(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)από πανεπιστήμιο τών ΗΠΑ,όπου σπούδαζε μέ υποτροφία,εδιορίσθη καθηγητής θεωρητικής φυσικής στόν Παν.Αθηνών καί από χρόνια είναι καθηγητής πλέον στό παν.τής Ζυρίχης.
      Υπερήφανη ακόμη αισθάνεται κι ή μητέρα τού αστροφυσικού Νανόπουλου,τού Γ. Γραμματικάκη, τού ήρωα σμηναγού Ηλιάκη κ.α.

      Εσείς κυρία μου διατί ακριβώς αισθάνεσθε υπερήφανη διά τόν κανακάρη σας??

    • tasos1 avatar
      tasos1 @ Σωτ Μητραλ 05/02/2013 13:01:46

      Χαρά που θα κάνει ο εκδοτικός οίκος! Ξεπούλημα τα άπαντα! Ας βάλει επόμενο τίτλο "Το παιδάκι με το καλάσνικοφ"... Όσο για τη σάπια κοινωνία, ας ρίξει μια ματιά στο περιβάλλον της...

  3. Διογένης avatar
    Διογένης 04/02/2013 21:54:11

    Τέτοιες προκλητικές δηλώσεις κάνουν να εξανεμίζεται το όποιο, έστω και τεχνητό, κύμα συμπάθειας προκάλεσαν τα κακοποιημένα πρόσωπα.

    Αλλά όχι, πρέπει να πει κάποιος στην κυρία. Δεν "ξεκίνησαν όλα" από τον Γρηγορόπουλο. Από εσένα ξεκίνησαν, κυρία μου, από εσένα και μόνο ξεκίνησαν. Η "υπερηφάνειά" σου για τον "αγώνα" του γιου σου, αυτό αποδεικνύει.

  4. Νικόλας avatar
    Νικόλας 04/02/2013 22:09:00

    Θεωρώ τελείως λάθος τέτοιες ταξικές αναλύσεις. Αν δηλαδή κάποιος πλούσιος κάνει κάτι είναι δύο φορές υπόλογος;

    • Κυθήριος avatar
      Κυθήριος @ Νικόλας 04/02/2013 23:14:40

      Μήν ἐκτίθεσαι Νικόλα...

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Νικόλας 05/02/2013 01:10:18

      Ο πλούσιος να κάνει ληστεία από υστεροβουλία; Μπα... να τα μοιράσει στους πεινασμένους θα ήθελε.

      ΥΓ: 10 φορές πιο βαρύ, όχι δύο μόνο!

    • hellasatt avatar
      hellasatt @ Νικόλας 05/02/2013 14:29:37

      Όχι, απλά δεν μπορεί να επικαλείται το ελαφρυντικό της κακής οικονομικής του καταστάσεως η οποία τον ώθησε στο έγκλημα...

  5. Αριστείδης Δ. avatar
    Αριστείδης Δ. 04/02/2013 22:11:19

    Χωρίς να το καταλάβει η μαμά αναγνωρίζει τη συνενοχή της στο έγκλημα...
    Οταν κρίνεις εξ ιδίων τ' αλλότρια ενώ ζεις σε χρυσό κλουβί, είναι φυσικό να καταλήγεις στη φυλακή και την κοινωνική περιφρόνηση...
    Ειναι σαφέστατο οτι η οικογένεια Νάσιουτζικ και ο κοινωνικός περίγυρος της,
    ήταν απο καιρό σάπιος και τώρα κακοφόρμισε στο πρόσωπο του παιδιού...
    Το μήλο έπεσε κάτω απ' τη μηλιά...

    • Αριστείδης Δ. avatar
      Αριστείδης Δ. @ Αριστείδης Δ. 04/02/2013 22:22:48

      Εχεις δίκιο. Ευτυχώς που τον έπιασαν πρίν κάνει αυτά που λες...

    • man8os avatar
      man8os @ Αριστείδης Δ. 05/02/2013 02:16:30

      Υπαρχει προφανης οικογενειακη ευθηνη!
      Πως ειναι δυνατο να μην πληρωσει αυτη η μανα απο την περιουσια της για τα κλοπιμαια του γιου της?

  6. Zugzwang avatar
    Zugzwang 04/02/2013 22:27:13

    Αγαπητε και ευγενεστατε κυρια Εκτορα. Αν ειχατε λαβει τον κοπο να διαβασετε μερικα απο τα σχολια μου στο Αντινιουζ, θα ειχατε διαπιστωσει οτι δεν παραλειπω να ζηταω αυτο που μου προσαπτετε οτι δεν κανω. Και τι ζητας τωρα, ρε μαγκα της φασουλαδας, ν'αφεθουν αμεσως ελευθερα τα "παιδια";

  7. Βούρδουλας avatar
    Βούρδουλας 04/02/2013 22:28:26

    Πρόσεξε μην μπερδευτείς από τη φόρα που πήρες και απαντάς σε κάθε σχόλιο, και αρχίσεις να απαντάς και στον εαυτό σου. Κακός σύμβουλος ο φανατισμός.

    Και μάθε να απαντάς, αν βέβαια μπορείς, συγκεκριμένα και άσε τα 'τοκογλύφοι', 'τρόικες' και άλλα τέτοια δραματικά. Εχει 150 σχετικές αναρτήσεις το antinews για να πεις εκεί τη γνώμη σου, με στέρεα απ' ότι αντιλαμβάνομαι επιχειρήματα.

    Οσο για τον Νίκο, το φιλότιμο αυτό παλικάρι, πράγματι, πιστεύω κι εγώ ότι θα τον βρει τον δρόμο του. Μη σου πω πως έχει αρχίσει ήδη να τον βρίσκει τις τελευταίες μέρες.

  8. Έκτορας avatar
    Έκτορας 04/02/2013 22:31:29

    Εσένα σε αγαπάει η μαμά, σε αγαπάνε εχθροί και φίλοι, γιατί εκτός από μεγαλόψυχος, μεγαλόκαρδος και ευσεβής, όπως πρόσφατα εμφανίστηκες, διαθέτεις και …πηγαίο χιούμορ!!! Ανεπανάληπτος και αμίμητος.

  9. giannis avatar
    giannis 04/02/2013 22:43:48

    ΕΑΝ Ο ΒΑΦΤΙΣΙΜΙΟΣ ΜΟΥ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΣΤΥΦΥΛΑΚΑΣ ΕΙΧΕ ΚΑΝΕΙ ΜΙΑ ΑΣΤΟΧΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΔΙΩΞΗ ΚΑΙ ΕΙΧΕ ΦΑΕΙ ΚΑΤΑΛΑΘΟΣ ΜΙΑ ΣΦΑΙΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΛΑΣΝΙΚΩΦ ΤΟΥ ΜΙΚΡΟΥΛΗ ΤΟΥ ΑΘΩΟΥ ΤΟΥ ΡΩΜΑΝΟΥ ΤΙ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΠΕΙ Η ΜΗΤΕΡΑ ΤΟΥ ΤΙ ΡΩΤΑΩ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑ ΝΑΣΙΟΥΤΖΙΚ ΝΑ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ.

    • Γιώργος1 avatar
      Γιώργος1 @ giannis 04/02/2013 22:46:07

      Δεν την ενδιαφέρει. Θα σου λέγε ότι αστυνομικός είναι, έχει κινδύνους αυτή η δουλειά. Και αν σκοτωνόταν κανείς περαστικός... παράπλευρες απώλειες και λάθος χειρισμός της αστυνομίας, κλασικά...

    • Μεγάλες στιγμές avatar
      Μεγάλες στιγμές @ giannis 05/02/2013 10:09:06

      Θα εγραφε ενα μπεστ-σέλερ για να το μοιράσει στις φίλες της...

  10. Γιώργος1 avatar
    Γιώργος1 04/02/2013 22:48:39

    Τρεις φορές! Από την μια (στην πλειοψηφία τους) μας φτάσαν εδώ που μας φτάσαν και από την άλλη μας κοψοχολιάζουν τα παιδιά τους με τα καλάζνικοφ, τα ούζι και τα σκόρπιον...

    • romeo avatar
      romeo @ Γιώργος1 05/02/2013 13:04:41

      Δέκα κι εκατό φορές!

  11. LEWNIDAS avatar
    LEWNIDAS 04/02/2013 22:58:29

    α ρε μανα για αυτο με λατρευεις....τι ειμαι εγω ενας απλος αχαιρευτος,ακαματης ανεργος.

  12. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 04/02/2013 22:59:49

    ...Έπληττα σε τέτοιο σημείο, που θα μπορούσα να πάω να κρεμαστώ κι αν δεν κρεμάστηκα, είναι γιατί περίμενα πάντα πως θα γίνει κάτι, όπως αυτό το κάτι που το περίμενα και σ' όλη μου τη ζωή. Φοβούμαι πως τότε ασχολήθηκα σοβαρά με τη θεολογία. Βάσταξε αυτό κάμποσο καιρό, ύστερα μου ξανάρθε η πλήξη, ίδια και χειρότερη...

    Όσο για τα πολιτικά μου τα φρονήματα, αυτά κατασταλάζανε μέσα μου έτσι, που να μου γεννούν τη διάθεση να βάλω φουρνέλα στις τέσσερις άκρες του κόσμου και να τον τινάξω στον αέρα ολόκληρο, αν άξιζε, τελικά, τον κόπο να το κάμω. Και τούτο όχι από καμιά ιδιαίτερη κακία, αλλά μονάχα από πλήξη. Δεν είμαι καθόλου σοσιαλιστής. Θαρρώ, πως όλη μου αυτή η διάθεση ήταν αρρώστια. Ο γιατρός Λομπρολιούβωφ, που καθότανε στο σπίτι εκείνο με την φαμελιά του, μου αποκρίθηκε μια μέρα, όταν τον ρώτησα αστειευόμενος αν υπάρχει κανένα φάρμακο, που να μπορεί να διεγείρει πολιτικές αρετές: «Για να διεγείρει πολιτικές αρετές, ίσως να μην υπάρχει κανένα μα θα μπορούσε να βρεθεί φάρμακο που να διεγείρει εγκληματικές τάσεις». Ευχαριστήθηκα πάρα πολύ με το αστείο του, μ' όλο που ήτανε φτωχός, κι είχε πάνω στο κεφάλι του γυναίκα έγκυο και δυο κοριτσάκια ψόφια από την πείνα. Η αλήθεια όμως είναι πως, αν οι άνθρωποι δεν ήτανε υπερβολικά ευχαριστημένοι με τον εαυτό τους, δε θα καταφέρνανε ποτέ να ζήσουν…

    Από την εξομολόγηση του Σταυρόγκιν

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Γιάννης Φαίλτωρ 05/02/2013 01:12:34

      Κάτι τέτοια διαβάζουν εκεί στις καταλήψεις και η πλύση εγκεφάλου δουλεύει ρολόι...

  13. Ιαπετός avatar
    Ιαπετός 04/02/2013 23:13:49

    Θεωρώ αυτονόητο καί τό προσμετρώ στά θετικά της τό κομμάτι τής δήλωσής της ότι: θα τον υπερασπιστώ μέχρι την τελευταία ρανίδα του σώματός μου” ενώ τονίζει ότι “τα παιδιά είναι πολύ χτυπημένα”.
    Αυτή είναι η αξιακή αρχή πού πρέπει νά διέπει τήν σχέση αγάπης καί προστασίας μάνας καί παιδιού της.

    Θεωρώ υποκριτικό καί δυσνόητο γιά τόν κοινό νού τό κομμάτι τής δήλωσής της ότι: είμαι πολύ υπερήφανη για το γιο μου, που αγωνίζεται ενάντια σε μια παράνομη και σάπια κοινωνία και άνομη.

    Η Πωλίνα Νάσιουτζικ είναι εξέχων καί μάλιστα ιδιαίτερα ενεργό μέλος αυτής τής «παράνομης, σάπιας καί άνομης» κοινωνίας.
    Εκτός καί άν θεωρεί ότι η δηλωμένη «αριστεροσύνη» αυτής τής μεγαλοαστικής οικογένειας τών Νάσιουτζικ τής επιτρέπει κάθε λεκτική ελευθεριότητα.

    Γνωρίζει βέβαια ότι οι δηλώσεις της θά μετατραπούν σέ πύρινο λόγο στό στόμα τού κάθε Πωλίνου καί Πωλίνας τής μεγαλοαστικής αριστεράς καί τών διψώντων γιά συμμετοχή στά κλέη των παρατρεχάμενων Μικροπωλίνων.

    Είναι βέβαια γνωστό ότι ο σημερινός θεός τών μεγαλοαστών είναι ένας καί αριστερός, αλλά τί θά γίνει άν επικρατήσει ο Γαλιλαίος τών λαϊκών καί μικροαστικών στρωμάτων;

    Καί μάλιστα όχι ώς ο ισοπεδωτικός καί εκδικητικός Ιεχωβάς τής κομμουνιστογενής τρομοκρατίας, αλλά ώς ο αγαπητικός θεάνθρωπος τής κοινωνικής ανάγκης, ανθρώπινης δικαιοσύνης καί αξιακού προσδιορισμού τού ανθρώπινου αυτεξούσιου;

    Τό μεγάλο πρόβλημα είναι ότι η Νέα Τάξη Πραγμάτων επιδιώκει σοβαρές νεοταξικές καί νεοαξιακές αλλαγές, οι οποίες προσκρούουν σέ διαχρονικές αξίες πού επιβιώνουν καί ανθίστανται σθεναρώς, κυρίως σέ κοινότητες, έθνη, θρησκευτικές πεποιθήσεις καί στόν κύκλο τής οικογένειας.

    Ο μικροαστισμός τών κοινωνιών (ο οποίος καί εκδηλώνεται ποικίλως στά κοινωνικά δρώμενα) είναι μιά από τίς σοβαρότερες τροχοπέδες τής «επανεκπαίδευσης» τών μαζών.

    Η κυριαρχία τής εικονικής καί διαδυκτιακής πραγραγματικότητας επιτρέπει στούς σχεδιαστές τής Νέας Τάξης Πραγμάτων (γι' αυτό καί ο «θεσμικός» έλεγχος τού διαδυκτίου είναι ουσιαστικός) νά περάσουν γρήγορα στήν θεσμική κοινωνική αποδόμηση μέ πολιορκητικό κριό τήν ελευθεριότητα.

    Η ελευθεριότητα είναι τό μέσον αποδόμησης τής ανθρώπινης καί εθνικής μνήμης σέ αξἰες πού αποτελούν καί δομικά χαρακτηριστικά τής συντεταγμένης ελευθερίας τους (σχετικής ελευθερίας μέν, σχετικής πραγματικής ελευθερίας δέ).
    Η ελευθεριότητα είναι η αντίληψη ότι όλα είναι δυνατά καί επιτρεπτά στίς κοινωνικές καί ανθρώπινες σχέσεις καί αξίες καί η αποδόμηση υπαρχόντων θεσμικών αξιών νά εκλαμβάνεται ώς σύγχρονη καί αναγκαία προοδευτικότητα.

    Πρωτοπόρος σέ τέτοιες κινήσεις ανατροπής αποτελούν οι εξαρτημένες από τό διεθνές εξουσιαστικό σύστημα εύπορες κοινωνικές ομάδες.
    Τό ένστικτο προστασίας τού πλούτου τους καί τά σημεία φύλαξης καί διατήρησης όχι μόνον τού φυσικού αλλά καί τού ιδεατού πλούτου τους (π.χ. μηδενικά στό διεθνές τραπεζικό σύστημα) βρίσκονται στά κέντρα τών διαμορφωττών τής Νέα Τάξη Πραγμάτων.

    Ιδεολογική πρωτοπορία γιά τήν επίτευξη αυτής τής «επανεκπαίδευσης» τών μαζών αποτελεί η αριστερή πρόταση γιά ένα είδους προλεταριακό καθεστώς τής ελάχιστης κοινής διαβίωσης, σέ κοινότητες προγραμματισμένων «οικολογικών» υλικών αναγκών, λίγο - πολύ παρόμοιων γιά όλους, στό ελάχιστο ανεκτό υλικό καί πνευματικό επίπεδο. Η ιδεολογική δέ αυτή πρωτοπορία θά αποτελέσει τήν νέα «λαϊκή» εξουσία τού πιό «συνειδητοποιημένου» πλανητικού κομματιού τής τραπεζικής δικτατορίας.

    Ο ρόλος αυτής τής ιδεολογική πρωτοπορίας ανήκει δικαιωματικά στήν αριστερόστροφη «προοδευτική» αντίληψη περί τρόπου καί σκοπού τής ανθρώπινης ύπαρξης. Η σοδομιστική γιά κοινές ανθρώπινες αξίες αριστερή αντίληψη καί η ελευθεριότητα παραγωγής θεσμικής αποσύνθεσης από δουλοποιημένους ιδεολογικούς τρομοκράτες μιάς ιδεατής, απολιτικής, εθνοϊσοπεδωτικής καί μηδενιστικής στήν αντίληψή τους στάση ζωής προωθείται μέ κάθε μέσο καί τρόπο. Η σύγχυση εννοιών καί η επιβολή μιάς διεθνοποιημένης απλής γλώσσας, υπεραπλουστευμένων νεοταξίτικων «νεοαξιών» αποτελεί αναγκαιότητα γιά τούς σχεδιαστές τής Νέας Τάξης Πραγμάτων.

    Ο χθεσινός υπερσυντηρητισμός τών μικροαστικών στρωμάτων καί η έλλογη αντίδραση πολλών στόν βιασμό τής κοινής τους λογικής είναι αυτή τήν στιγμή ο μοναδικός τρόπος αντίδρασης στούς νεοσχεδιασμούς δουλοποίησης, ιδιαίτερα τού μεσογειακού νότου. Εδώ δημιουργήθηκαν οι αξίες τού σύγχρονου δυτικού κόσμου καί εδώ πρέπει νά παραχαραχθούν καί νά συντριφθούν.

    Η οικονομική κρίση καί η επιτηδευμένη προσπάθεια δημιουργίας μόνιμης σύγχυση τού κόσμου γιά τό ποιός εκπροσωπεί τόν προοδευτισμό καί τήν ελπίδα είναι τό βασικό σημείο αυτής τής προσπάθειας.

    • τις avatar
      τις @ Ιαπετός 05/02/2013 10:25:43

      Αγαπητέ, εφ' όσον μπορείτε ικανά να αναλύετε την ζοφερή πραγματικότητα και τα χαλεπά επακόλουθά της, δομώντας τους ιδιαίτερους αυτούς συλλογισμούς που οδηγούν την εσκεμμένα θολωμένη κοινωνικοπολιτική σκέψη μας σέ ένα ικανοποιητικό "ξέφωτο" λογικών ερμηνειών, "οφείλετε" να κάνετε και ένα βήμα επί πλέον ... την προτεινομένη ολική διέξοδο δι' όλα τα "άνθη" που πρέπει να ανθίζουν, τολμήστε το.
      Πίστις μου είναι, εδώ και πολλά χρόνια δυστυχώς, πως ούτως εχόντων των πραγμάτων, δεν μπορούμε να πορευθούμε όλοι μαζί στο μέλλον "συνυπεύθυνοι" ο ένας γιά τις επιλογές ζωής του άλλου, αφού αυτές είναι πλέον και αλληλόχρεα ζωτικά καθοριστικές γιά πολλά εκ των ων ουκ άνευ προταγμάτων.
      Δεν θα ζήσουμε δύο ζωές για να ξαναδοκιμάσουμε προτεραίους χρόνους συνύπαρξης αφού πρώτα διαλυθούν τα πάντα, οι διαφορές είναι τεράστιες ( οι οικονομικές με τον ένα ή άλλο τρόπο διορθώνονται, όχι όμως οι υποστατές πολιτισμικές) και σε τέτοιο περιβάλλον απιθάνων ακροτήτων οι δομικές αντιθέσεις "μπλοκάρουν" ΤΑ ΠΑΝΤΑ, είτε του ενός δρόμου, είτε του άλλου, είτε του "παράλλου".
      Ούτε είναι και σύγχρονα αποδεκτό μία ομάδα πρόσκαιρων "πλειονοψηφικών" συμφερόντων, παντί τρόπω και λόγω, να επιβάλει ανεξάληπτες και ανεπίστρεπτες αλλαγές στην παραδοσιακή ζωή αιώνων μιάς άλλης ομάδας με τρομακτικούς και καταιγιστικά αναφομοίωτους ρυθμούς, κάτι άλλο πρέπει να γίνει...
      Η ελευθερία επιλογών (απασών και εις πάντα) είναι το ζητούμενο της σύγχρονης μανιέρας, έ, ας την τιμήσουμε και όχι "α λα καρτ".

      Δεν επιθυμώ να σχολιάζω... αλλά οι ατραποί της σκέψης σας είναι μέγα και αμάχητο δέλεαρ!

  14. Ollandos avatar
    Ollandos 04/02/2013 23:14:05

    Δεν μπορώ να διανοηθώ πως υπάρχουν μάνες που θα συμπονέσουν την συγκεκριμενη κυρία. Στην περίπτωση της αυτή κατέστρεψε τον γιο της όχι η σάπια κοινωνία. Επαινεί εναν τρομοκράτη άσχετα με το αν θυμήθηκε οτι είναι γιος της..

  15. Κυθήριος avatar
    Κυθήριος 04/02/2013 23:23:19

    Ἕνα μικρό βιντεάκι,πού νομίζω,ἄν θά τό ἔβλεπαν πολλοί γονεῖς,μανάδες καί πολλά ἀπό τά ἐπαναστατημένα χωρίς ἀρχές μεγαλωμένα παιδιά,ἴσως-λέω ἴσως-ἀναθεωροῦσαν λιγάκι κάποιες ἰδέες τους γιά τήν ζωή καί τόν προσωπικό ἀγώνα τοῦ καθενός:http://adontes.blogspot.gr/2013/01/blog-post_7627.html

    • Aφροδίτη avatar
      Aφροδίτη @ Κυθήριος 05/02/2013 01:07:23

      Συγκλονιστικό, αγαπητέ Κυθήριε! Έτσι, για να συνερχόμαστε όσοι παριστάνουμε τους αδικημένους! Να είσαι καλά!

    • Ρηνα avatar
      Ρηνα @ Κυθήριος 05/02/2013 12:27:01

      Οταν το ειχα πρωτοδει Κυθηριε, σκεφτηκα θυμαμαι τι τελειο εργαλειο στα χερια των ψυχολογων.

      • Κυθήριος avatar
        Κυθήριος @ Ρηνα 05/02/2013 12:34:40

        Καί τῶν γονέων Ρήνα...

  16. aris. aold avatar
    aris. aold 04/02/2013 23:31:58

    Οι περισσότεροι από αυτούς μόλις τελειώσει η κρίση επναστατικότητας γύρω στα 35 θα παντρευτούν κάποια πλούσια νύφη και θα πάνε να διοικήσουν την εταιρεία του μπαμπά ή του πεθερού.

    Είναι η χειρότερη ράτσα εργοδότη.

    Προχθές κάποιος συμφοιτητής που τον διόρισε η ΝΔ επιστημονικό σύμβουλο στην βουλή και που έχει διπλό επίθετο από μαιμού υιοθεσία για να υπηρετήσει 1 χρόνο στον στρατό αντί 19 μήνες μας έκανε θεωρία περί αυτών των παιδιών και της επανάστασης που όλο αργεί.

    Πραγματικός επαναστάτης είναι όποιος ζει με τον ιδρώτα του προσώπου του αξιοπρεπώς και αποδεικνύει καθημερινά το ήθος την ευπρέπεια και αγωγή του.

    Οπως λέει και το τραγούδι .....μην βροντοχτυπάς τις χάνδρες η δουλειά κάνει τους άνδρες το γιαπί το πηλοφόρι το μυστρί.....

    Ασε μας κυρά μου που με τα φράγκα του μπαμπά σουθα μας κάνεις και μαθήματα.

    Μαθήματα να μας κάνει η κυρά Σούλα και η κυρά Φρόσω που έπλεναν σκάλες και δούλευαν στους αργαλιούς του Μουζάκη για να σπουδάσουν τα παιδιά τους.

    Μια ζωή τσάμπα μαγκιές ξέρατε μόνο τώρα που το παρατραβήξατε.

    • Ρηνα avatar
      Ρηνα @ aris. aold 05/02/2013 12:28:16

      Αρη!!!!!!!!!!

  17. Αντάμ Παπαντάμ avatar
    Αντάμ Παπαντάμ 04/02/2013 23:36:02

    Έχεις δίκιο κ.Νάσιουτζικ ,πράγματι ο γιός σου ήθελε να αλλάξει την σάπια ,παράνομη και άδικη κοινωνία ,η οποία όμως κοινωνία απαίτησε από το κράτος να εκπαιδεύσει με τέτοιο τρόπο τους Αστυνομικούς της ώστε να σου αποδόσουν ζωντανό το παιδί σου ,γιατί στις κοινωνίες που πιθανόν να συμπαθείς σίγουρα θα σου απέδιδαν το παιδί σε φέρετρο ,παρέα με το χρεωστικό τιμολόγιο για την σφαίρα που το σκότωσε .
    Σίγουρα τα λόγια μου έιναι σκληρά ,δεν είναι προθεσή μου να χλεύασω τα λόγια μιας μάνας που βλέπει την ζωή του γιού τηςνα καταστρέφετε εξαιτίας της άνομης ενέργειας ενός Αστυνομικού (Κορκονέας).Αλλά η αλήθεια κ.Νασιουτζικ είναι σκληρή ,στην Γερμανία ,στην Γαλλία ,στην Ιταλία και στις περισσότερες πολιτισμένες χώρες οι εκεί Αστυνομικοί σε παρόμοια περίπτωση ένοπλης ληστείας με απαγωγή ομήρου,δεν θα δίσταζαν καθόλου να πυροβολήσουν τους δράστες .
    Ευτυχώς που ζώ σε μια χώρα που ακόμα και σε τέτοιου είδους επιχειρείσεις η Αστυνομία κατάφερε γιατί περί κατορθώματος πρόκειτε, να αποδοθούν στους γονείς τους ζωντανά τα παιδιά τους ,έστω και κακοποιημένα ,φυσικά εάν κακοποιήθηκαν αδίκως οι συγκεκριμένοι δράστες ,να επέμβει η δικαιοσύνη.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Αντάμ Παπαντάμ 05/02/2013 01:14:39

      Ακριβώς και μπράβο στην ελληνική αστυνομία που προσπαθεί πάντα να προφυλάξει την ανθρώπινη ζωή ακόμη και του εγκληματία. Γιατί έτσι πρέπει. Και είναι η απόλυτη αχαριστία να τους ρίχνουμε αναθέματα σε περίπτωση τέτοιας επιτυχίας.

    • man8os avatar
      man8os @ Αντάμ Παπαντάμ 05/02/2013 02:22:09

      Οχι αδικως, εφοσον εγινε επανω στη συμπλοκη και σιγουρα οχι κακοποιηση, δεν υπεστησαν βασανισμο

  18. Ελευθερία avatar
    Ελευθερία 04/02/2013 23:42:31

    Δεν ξέρω αν "καλά κάνει" και τι είναι φυσιολογικό, πάντως εγώ αν έκανα τέτοιο γιο, θα έβγαινα να δηλώσω κατ' αρχήν ντροπή και στη συνέχεια θα ζήταγα συγγνώμη σε όσους είχε στρέψει το καλάζνικωφ απειλώντας τη ζωή και την ελευθερία τους, και σε όσους θα το έστρεφε στο μέλλον. Και μετά θα ζητούσα από την πολιτεία να τον βάλει να γίνει νοσηλευτής και να δουλεύει σε ιδρύματα με παιδιά που υποφέρουν από τραγικές παθήσεις και ζουν παρατημένα από γονείς και "κοινωνία". Ή να καλλιεργεί τη γη, και μάλιστα όσο πιο άγονη, σάπια ή έρημη, τόσο το καλύτερο.

    Για να το πω αλλιώς, άσε μας κουκλίτσα μου...

  19. roadrunner avatar
    roadrunner 04/02/2013 23:48:20

    Δηλαδή, λύθηκαν όλα τα προβλήματα της χώρας και ασχολούμαστε, με το ποια είναι η μάνα του ληστή-τρομοκράτη και το τι δήλωσε ;;;
    Ας δήλωσε ότι θέλει, γιατί ενδιαφέρει τον οποιονδήποτε ;
    Ας αγαπάει το παιδί της όσο θέλει, υπάρχουν εκατομμύρια μάνες που αγαπάνε τα παιδιά τους το ίδιο ή και περισσότερο !
    Υπάρχουν ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΜΑΝΕΣ ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ,
    που ΦΩΝΑΖΟΥΝ ΣΙΩΠΗΛΑ καθημερινά ΤΗΝ ΠΙΟ ΜΕΓΑΛΗ ΑΔΙΚΙΑ,
    που μπορεί να υπάρξει σε βάρος των ΑΘΩΩΝ παιδιών τους,
    που λέγεται ΑΝΕΡΓΙΑ !
    Μάνες παιδιών, που φυσικά ΔΕΝ κάνουν ληστείες με καλάσνικοφ,
    παρά την αδικία και την ανέχεια που βιώνουν.
    Αυτές, είναι οι μάνες αξίζουν την προσοχή και το χρόνο της πολιτείας, των ΜΜΕ, όλων μας.

    Είναι περιττή πολυτέλεια και χάσιμο χρόνου, ιεροσυλία και ασέβεια,
    απέναντι στις εκατοντάδες χιλιάδες μάνες των άνεργων ελληνόπουλων,
    που αγαπάνε τα παιδιά τους, και πονάνε για την αδικία της ανεργίας,
    να ασχολείται κανείς, με τη μια και μόνη, ιδιάζουσα περίπτωση μάνας,
    των Βορείων Προαστίων, επειδή δηλώνει περήφανη για τη συμμετοχή του παιδιού της, σε ένοπλη ληστεία με καλάσνικοφ (και δεν ξέρουμε και που αλλού).

    Όπως πάντα, κρίνονται οι πάντες, και οι κρίνοντες.

  20. Kώστας ΜΠ avatar
    Kώστας ΜΠ 04/02/2013 23:48:36

    Χρέος κάθε μάνας είναι η υπεράσπιση του παιδιού της. Μέχρι εκεί άριστα. Τελεία.

    Όταν αρχίζει η πολιτικολογία θα τα ακούει. Και πρέπει να ακούσει το εξής: η κοινωνία και η πολιτειακή της έκφραση, η Ελληνική Δημοκρατία, δεν είναι παράνομη. Παράνομοι, τραμπούκοι και φασίστες είναι οι φίλοι του γιου της και ο γιος της. Δεν θα περάσει ο φασισμός του αντιεξουσιαστικού χώρου, των τοξοβόλων, των Ρωμανών, των Πυρήνων, των εμπρησμών, των βανδαλισμών΄, των φόνων αθώων, των απαγωγών. Αν κάποιος πχ σε ένα δημόσιο χώρο υπερασπιζόταν θέσεις αντίθετες από αυτές του γιου της και ο γιος της ήταν μπροστά με τους φίλους του, θα τον άρχιζαν στις μολότοφ και στο λιντσάρισμα. Ή μήπως όχι; Γιατί είναι φασίστες. Είναι φασίστες και η Δημοκρατία ( με τα χίλια δυό προβλήματά της) θα τους νικήσει.

    • WY avatar
      WY @ Kώστας ΜΠ 05/02/2013 15:04:58

      ## Αν κάποιος πχ σε ένα δημόσιο χώρο υπερασπιζόταν θέσεις αντίθετες από αυτές του γιου της και ο γιος της ήταν μπροστά με τους φίλους του, θα τον άρχιζαν στις μολότοφ και στο λιντσάρισμα. ##
      ----------------------------------------------------

      Σέ μία από τίς μεγάλες συγκεντρώσεις στό Σύνταγμα,κάποιος από τά αδέλφια μας(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!),δλδ νεαρός λάθρο,σοβιετικής καταγωγής,μού άρπαξε τήν video-camera μέσα από τά χέρια μου.
      Άντέδρασα άμεσα όμως καί τόν πρόλαβα (ήταν αδύνατον νά μού ξεφύγει) στήν κάτω πλατεία (ξέρετε στόν χώρον που εσυγκεντρώνοντο οί αναρχοσυριζαίοι),όπου καί τήν camera τού πήρα φυσικά αλλά έφαγε καί μερικές ψιλές!!
      Όταν κάποιος από τούς συγκεντρωμένους τής κάτω πλατείας μέ ρώτησε από πού είναι καί έκανα τήν μαλ...... καί τού είπα ότι είναι λάθρο,κυριολεκτικά ακόμη τρέχω,διότι άρχισαν νά μέ κυνηγούν καμμία 20ριά από τά συντρόφια τού Ρωμανού (μήπως ήταν κι ό ίδιος???,δέν τό γνωρίζω).
      Φυσικά ακόμη τρέχουν κι αυτοί νά μέ προλάβουν!!!!!!

      Οί φασίστες τής Χ.Α., είναι αρσακειάδες έν σχέσει μέ αυτά τά αναρχοσυριζαιοφασιστάκια-νεογενίτσαρους!!!!!

      • popaia avatar
        popaia @ WY 05/02/2013 20:09:36

        Ax WY πόσο σε καταλαβαίνω. Εμένα πήγαν να με λυντσάρουν (και κουκουέδες μέσα στην αγέλη) επειδή κρατούσα ένα μικρό ελληνικό σημαιάκι! Πέρασα ανέμελη ανάμεσά τους χωρίς να το κρύψω γιατί δε φαντάστηκα σε ποιό σημείο είναι άρρωστοι. Παρόλο που ζω στο κέντρο κι όπως όλοι οι δυστυχείς κάτοικοι έχω υποστεί τα πάνδεινα απ' τους αριστεροαναρχοτραμπούκους, δεν φαντάστηκα ότι μπορεί να την πέφτουν έτσι εν ψυχρώ και δη σε γυναίκα. Και μετά μιλάνε για τους χρυσαυγίτες..

  21. Aφροδίτη avatar
    Aφροδίτη 05/02/2013 00:22:46

    Αν δεν είχε πει εκείνο το περί περηφάνιας της για τον αγώνα του παιδιού της, δεν θα καταπιανόμουν καθόλου με σχόλιο, γιατί θα καταλάβαινα πως μιλάει «η καρδιά της μάνας». Αυτή και ξεριζωμένη ρωτάει το φονιά γιο της «κτύπησες αγόρι μου και κλαίει»!
    Τώρα όμως, από καμία απολύτως περιέργεια αλλά από πολύ θυμό θα τη ρωτήσω:
    - Πόσες ώρες την ημέρα ασχολιόσασταν με το παιδί σας, κυρία Νάσιουτζικ; και
    - Όταν σας γύρευε τα βράδια για ένα φιλάκι στη μανούλα, ήσασταν συνήθως εκεί, δίπλα του;
    -Γιατί αν έχετε ήσυχη τη συνείδησή σας και ζήσατε μαζί του το μεγάλωμά του, θα έπρεπε λογικά να προλάβετε! Εκτός κι αν το δικό σας αγώνα ενάντια στην "άτιμη κ(ε)νωνία" προτιμήσατε να τον δώσει εκείνο, αμούστακο παιδί ακόμα, για να έχετε να περηφανεύεστε και με το βιολογικό σας έργο, πέραν του πνευματικού.

  22. MAYRO XABIARI avatar
    MAYRO XABIARI 05/02/2013 00:35:49

    Με την επιφύλαξη ότι η πολλή στεναχώρια και η ταραχή βάζουν στο στόμα της λόγια που δεν εννοεί, όσα λέει (με την εξαίρεση τα της μητρικής προστασίας), δείχνουν ακριβώς τις ευθύνες της οικογένειας στην διαμόρφωση του χαρακτήρα των παιδιών. Είναι η νοοτροπία που κυριαρχεί, κατά την οποία δε φταίμε σε τίποτε εμείς, η άτιμη κενωνία φταίει, το σχολείο φταίει κι οι δάσκαλοι αν τα παιδιά μας είναι κατεστραμμένα. Εμείς άλλωστε είμαστε πολυάσχολοι με τη δουλειά μας, την καριέρα μας, τη μπιρίμπα στα βόρεια προάστιά μας. Κι αν ο μπούλης μας θερίσει και πεντέξη με το καλάσνικοφ στο χέρι (στα απαυτά μας, δικά μας παιδιά είναι αυτοί;) εμείς εδώ είμαστε να τον στηρίξουμε με τις γνωριμίες μας, το όνομα και τα λεφτά μας στην άτιμη αυτή την άδικη την κενωνία...

  23. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 05/02/2013 01:55:17

    Η γενιά της "αποδόμησης" η οποία εξέθρεψε τον νεοελληνικό μηδενισμό, έφτιαξε εν αγνοία της - την εκρηκτική ύλη που θα την καταστρέψει: Τα ίδια τα παιδιά της

    • Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
      Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης @ Γιάννης Φαίλτωρ 05/02/2013 11:06:10

      Τελικά, τὸ πανούσειο «Μικροαστοί θα σας φάνε τα παιδιά σας, θα σας φάνε ζωντανούς, Κανίβαλοι, κανίβαλοι θα γίνουνε » ἰσχύει ἐν τέλει κυρίως γιὰ μεγαλοαστούς...

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Γιάννης Φαίλτωρ 05/02/2013 12:02:19

      Με τη διαφορά, Γιάννη, ότι η γενιά της "αποδόμησης" βλέπει την καταστροφή και λέει ότι καλώς γίνεται η καταστροφή. Επειδή δεν αφορά σε αυτήν. Οταν όμως αναγκάζεται η Πωλίνα και η κάθε Πωλίνα των ΒΠ να έρχεται στα δικά μας τα μέρη (καιρός να τα ξαναθυμηθεί η Πωλίνα...) για το επισκεπτήριο, τότε θα τσαλακωθεί λίγο η μούρη της. Αλλά επειδή αυτοί οι συγκεκριμένοι γονείς έχουν την ιδεολογία που έχουν και επειδή είναι ρεμάλια πολυτελείας, δεν πρόκειται ποτέ να καθήσουν να σκεφτούν αν κάτι έκαναν λάθος και να μετανοήσουν.
      Μετάνοιωσε ποτέ ο πατέρας της;

  24. Κυθήριος avatar
    Κυθήριος 05/02/2013 07:02:22

    Εὐχαριστῶ πολύ Ἀφροδίτη μου,νά εἶσαι καλά!

  25. kouvari avatar
    kouvari 05/02/2013 07:12:53

    Μην επικαλεισαι αλλες χωρες...το παρελθον ειναι σκληρο!!
    Μαθε για αυτο και θα δεις το μελλον....
    Και Ερυθρες Ταξιαρχιες καπως ετσι ξεκινησαν....
    Καλα ξεμπερδεματα!

  26. kouvari avatar
    kouvari 05/02/2013 07:20:54

    Συμφωνω απολυτα Νικο....!!!
    Δυστυχως η "γραμμη" της κυβερνησης επικοινωνιακα ειναι αυτη....!!
    Θεωρω οτι τα "πλουσια" αυτα παιδια ξερουν απο πρωτο χερι τι διαφθορα και διαπλοκη υπαρχει στα υψηλα στρωματα της κοινωνιας και για αυτο αποφασισαν να παρουν τα οπλα...
    Δυστυχως κανεις δεν εχει καταλαβει οτι απο εκεινη την ημερα του Δεκεμβρη ανοιξε ενας πολεμος γενεων....!!
    Τα παιδια αυτων που εχουν χρεωκοπησει την Ελλαδα πηραν τα οπλα και τα εχουν στρεψει εναντιον τους....!!
    Καλα ξεμπερδεματα.....

    • BLACKQUEEN avatar
      BLACKQUEEN @ kouvari 05/02/2013 08:50:39

      Όπως τα λέτε ακριβώς, kouvari.
      Έλεος πια με τα κόμπλεξ των ''λιμασμένων'' μικροαστών που βρήκαν επί τέλους ευκαιρία να πάρουν μια μικρόψυχη ''εκδίκηση'', από αυτούς που αγιάτρευτα φθονούν. Την αστική τάξη φθονούν και τους αστούς κατακρίνουν, ενώ με ηθικές υποχωρήσεις και τεράστιες ...θυσίες, προσπαθούν ισοβίως ασθμαίνοντας και να τους μιμηθούν και να αναρριχηθούν πάση θυσία στην ''τάξη'' τους, ματαίως όμως οι άμοιροι... Εκδίκηση ζητούν, μέσα από τα πρησμένα πρόσωπα των γόνων, που στραπατσάρανε τα...τίμια λαϊκά παιδιά που εφαρμόζουν το...νόμο :-) !!!!
      Πόση υποκρισία πια.....

      • romeo avatar
        romeo @ BLACKQUEEN 05/02/2013 13:06:41

        Δεν περίμενα από σας τέτοια απάντηση... Κρίμα!

        • BLACKQUEEN avatar
          BLACKQUEEN @ romeo 05/02/2013 15:25:47

          Πάντα είναι ευχάριστο να είσαι απρόσμενος.
          Ευχαριστώ

      • Egon avatar
        Egon @ BLACKQUEEN 05/02/2013 14:00:16

        Όταν διαβάζω για "αστική" τάξη στην Ελλάδα με πιάνουν τα γέλια γιατί μού έρχονται φλασιές από τη Μαντάμ Σουσού του Ψαθά. Στην Ελλάδα δεν υπάρχει αστική τάξη. Στην Ελλάδα υπήρχαν οι εφοπλιστές οι οποίοι εδώ και 150 χρόνια ζουν στο Λονδίνο. Οι υπόλοιποι είναι πρώην κοτζαμπάσηδες, λαδάδες μαυραγορίτες και λαθρέμποροι, τα πιο ιταμά συστατικά του κοινωνικού μίγματος, δηλαδή.

        • BLACKQUEEN avatar
          BLACKQUEEN @ Egon 05/02/2013 16:23:36

          To ''μικροαστός'' και το ''αστός'' το χρησιμοποιώ σχηματικά, χαρακτηρίζοντας νοοτροπίες και όχι τόσο ...αυστηρά κοινωνικές τάξεις. Οικονομικές τάξεις ίσως και σίγουρα διαφορετικές αντιλήψεις και καταβολές.

      • Ιαπετός avatar
        Ιαπετός @ BLACKQUEEN 05/02/2013 14:02:44

        Βρέ καλώς τήν βαρεμένη από τόν αριστερό μεγαλοϊδεατισμό «Πωλίνα».

        Τελικά η αριστερόστροφη μεγαλοπρέπεια μπορεί νά επιζήσει μόνο ασχολούμενη μέ τά κόμπλεξ τών ”λιμασμένων” μικροαστών;
        Κυρά «Πωλίνα» ο κόσμος σου δέν σέ χωράει λόγω πληρότητας ή κενότητας;
        Η λεπτή σου «ευαισθησία» πώς μοχλεύεται μέ τά «νταβραντισμένα» ένστικτα τής «λαϊκούρας» πού αποπνέουν τά σχόλια πολλών λαϊκών παιδιών;

        Άβυσος η ψυχή τού ανθρώπου.
        Μήπως είστε αναρχική μεγαλοαστικής καταγωγής καί δέν τό ξέρεται, γιατί δέν έχει ακόμα ενεργοποιηθεί ο ενεργητικός πυρήνας σας;

        • BLACKQUEEN avatar
          BLACKQUEEN @ Ιαπετός 05/02/2013 17:46:29

          Bρε καλώς τον ΄΄κακοποιημένο΄΄ ψυχικά πρώην βιοπαλαιστή και νυν εξοργισμένο μικροαστό, που μισεί και μέμφεται και οικτίρει οποιονδήποτε για …κακή του τύχη δε μάτωσε τα πόδια του στο καλντερίμι της ανάγκης και της ανέχειας. Κάθε έναν-μία που ενοχοποιείται αυτομάτως, εφ΄όσον δε χρειάστηκε να δοκιμαστεί σκληρά και να αντιμετωπίσει κακουχίες :-).
          Το παραδέχεστε ή όχι, πολλοί συνάνθρωποι (να τους πω Ιαπετούς όπως λέτε εσείς Πωλίνες τους …. αντιδίκους; ), διακατεχόμενοι από εμμονές κι απωθημένα αρνητικά ψυχικά κατάλοιπα, από βασανιστικές μνήμες παρελθόντων δοκιμασιών (που όμως μόνο η άτιμη η κοινωνική ανισότητα μοιράζει αφειδώς και αδίκως και κανείς άλλος), αδυνατούν να διακρίνουν πρόσωπα, γεγονότα και καταστάσεις αντικειμενικά, αποστασιοποιημένοι από την προσωπική τραγική τους εμπειρία. Έτσι, καταλήγουν στην ευκολία της αβασάνιστης κατηγορίας, στη απόδοση συλλογικής ευθύνης λόγω καταγωγής, στη λεκτική επιθετικότητα και προσβολή των ευρισκόμενων (τυχαίως) στην αντίπερα από εκείνους όχθη. Δεν είναι όλο αυτό επιπόλαιο, εμπαθές και μικρόψυχο;
          Επίσης, ο μέσος Νεοέλλην μικροαστούλης (το αστός – μικροαστός το χρησιμοποιώ ως χαρακτηριστικό της νοοτροπίας και όχι της κοινωνικής τάξης) , που πολύ θα ήθελε να ΄΄ανήκει΄΄ σε αυτό που τάχα ‘’μισεί’’ και που το μισεί ακριβώς επειδή αδυνατεί να το κατακτήσει αλλά κι επειδή αυτό τον …ξερνάει, διψάει ισοβίως να …τσαλακώσει, απαξιώσει, εξευτελίσει οτιδήποτε κρυφά ποθεί να γίνει, όμως δεν είναι. Ετούτος λοιπόν ο καημένος, είναι επιρρεπέστατος στο λεκτικό λιντσάρισμα, και όπου βρεί την ευκαιρία, επιδίδεται μετά πάθους σ΄αυτή την τόσο φθηνή ενστικτώδη εκτόνωση, ως αυτοψυχοθεραπευτική αντίδραση-άμυνα, στο βάσανο που βιώνει.
          Ε λοιπόν, τα σπασμένα στο ξύλο επαναστατημένα 20αχρονα των ΒΠ με τα καλάσνικωφ, αλλά και με τους ευκατάστατους γονείς, τα όμορφα σπίτια, τα αυτοκίνητα και τις πισίνες, πρόσφεραν στα ταπεινότερα των ενστίκτων όσων τα διαθέτουν κι έχουν απόλυτη ανάγκη να τα χαϊδεύουν, μιά πρώτης τάξεως ευκαιρία να επαίρονται για την ηθική τους τάχα….ανωτερότητα έναντι των αισχρών και αποτυχημένων κατοίκων των ΒΠ.
          Ευτυχώς που δεν είμαστε πλούσιοι !!!!! Να τι παθαίνουν αυτοί…. :-)
          Θα ήταν πολύ αστείο και μόνον αστείο, αν δεν αποκάλυπτε ένα πολύ βαθύτερο πρόβλημα από αυτό του κομπλεξισμού και της μικροψυχίας.
          Υ.Γ : Το λαϊκό, ο λαός και οι λαϊκοί άνθρωποι, είναι συνώνυμα της καθαρότητας, της αυθεντικότητας και της ντομπροσύνης.
          Το δήθεν ‘’λαϊκό’’ που καταντά να είναι μόνο λαϊκίστικο, λαϊκαντζούρικο και τζαμπαμάγκικο , είναι απλά αισχρό, υποκριτικό και κίβδηλο.
          Τι δεν καταλαβαίνετε;

          • Ιαπετός avatar
            Ιαπετός @ BLACKQUEEN 05/02/2013 20:31:27

            νευράκια κυρά «Πωλίνα»;

            Κάνουν κακό στήν πίεσή σας καί στήν δημόσια εικόνα σας.

            Τέτοια λαϊκή γλώσσα από μιά «κυρία» μέ ευκατάστατους γονείς, όμορφα σπίτια, αυτοκίνητα και πισίνες;

            Θά μέ κάνετε νά χάσω τήν όποια εκτίμηση (λέμε τώρα) είχα γιά τήν «εύπορη πλέμπα» σας.

            Πιείτε δύο - τρείς φιάλες Dom Pérignon τών Moët & Chandon νά συνέλθετε καί μετα τά ξαναλέμε.

            Τί στό καλό δέν θά χαθούμε.
            Η «τσιγαρίλα» βλέπω σάς τραβάει.

          • BLACKQUEEN avatar
            BLACKQUEEN @ Ιαπετός 05/02/2013 21:09:18

            ''Τέτοια λαϊκή γλώσσα από μιά «κυρία» μέ ευκατάστατους γονείς, όμορφα σπίτια, αυτοκίνητα και πισίνες;'' 1) Είδατε καλέ μου άνθρωπε πόσο δίκιο έχω; Τσιμπάτε με τη μία !!! Αυτό που περιγράφετε και το οποίο σας ταράζει, είναι το απωθημένο σας. Με εμένα, καμία σχέση. Ακόμα και στη μαντεψιά όμως, έξω πέσατε :-) . 2) Μην ανησυχείτε άδικα για την υγεία μου. Λίγα πράγματα μπορούν να με θυμώσουν και οι ανάλαφρες κρίσεις σας, δεν είναι εντός αυτών. 3) Μπορώ να μιλήσω με πολλές γλώσσες. Κάθε φορά, επιλέγω την πιό κατάλληλη. Και στα αλώνια και στα σαλόνια. Αναλόγως :-). 4) Είμαι αντικαπνίστρια, αλλά με τόση απόσταση να μας χωρίζει, ''τσιγαρολογήστε'' χωρίς τύψεις. Δεν ενοχλείτε.

          • Ιαπετός avatar
            Ιαπετός @ BLACKQUEEN 05/02/2013 21:15:52

            Τς, Τς.

        • Zugzwang avatar
          Zugzwang @ Ιαπετός 05/02/2013 19:59:06

          BLACKQUEEN
          Μηπως θα μπορουσατε παρακαλω να δειτε αυτο το βιντεο; Ειναι λιγο μετα απο την στιγμη της συλληψης, προτου ακομα πανε στο τμημα. Εγω βλεπω οτι υπαρχουν ηδη τα χτυπηματα στα προσωπα των συλληφθεντων; Εσεις τι βλεπετε;
          http://dexiextrem.blogspot.gr/2013/02/blog-post_3749.html

    • MAYRO XABIARI avatar
      MAYRO XABIARI @ kouvari 05/02/2013 17:13:38

      "...Θεωρω οτι τα “πλουσια” αυτα παιδια ξερουν απο πρωτο χερι τι διαφθορα και διαπλοκη υπαρχει στα υψηλα στρωματα της κοινωνιας και για αυτο αποφασισαν να παρουν τα οπλα…"

      Η αφέλεια σε όλη της τη μεγαλοπρέπεια... Σε γυάλα μεγαλώσατε ή είστε 14 χρονών;

  27. Stratis avatar
    Stratis 05/02/2013 08:02:36

    Εγώ θα ήμουν με το πλευρό τον νεαρού επαναστάτη Ρωμανού αν είχε επιτεθεί στα βόρεια προάστια της πλουτοκρατίας και φοροφυγάδων και πρώτος του στόχος ήταν κάποια πλουτοκράτησα με το όνομα Πωλίνα Νάσιουτζικ και κάποιες άλλες κυρίες και κύριοι του Αριστερού καπιταλισμού που κρύβονται πίσω από αντιεξουσιαστικόυς τίτλους τα Καλάσνικοφ και τις μολότωφ

  28. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 05/02/2013 08:36:23

    Άμα διάβαζαν Ντοστογιέφσκι μάλλον δε θα τόπαιζαν οργισμένοι επαναστάτες. Θα έφτυναν στα μούτρα τον καθοδηγητή τους και θα αναζητούσαν αλλού αλήθειες...

  29. Κώστας Σταματάκης avatar
    Κώστας Σταματάκης 05/02/2013 08:38:50

    Μπράβο ρε Άρη! Συμφωνώ απόλυτα με αυτά που γράφεις

  30. GREG avatar
    GREG 05/02/2013 12:03:01

    Δεν καταλαβαινω ποιο ειναι το προβλημα σας.Ετσι & αλλιως ,σε αυτους ανηκει η χωρα.Σημερα του κανει κεφι να ληστεψει την τραπεζα,σε μερικα χρονια θα θελει να την διοικησει.Ισοπαλια.

  31. Νικ avatar
    Νικ 05/02/2013 14:01:52

    Μόνο γέλια μπορεί να προκαλέσουν οι αυτόκλητοι επαναστάτες των ΒΠ στην αληθινή εργατική τάξη.

  32. popaia avatar
    popaia 05/02/2013 14:05:22

    Ο "αντιεξουσιαστικός χώρος" κ. Νάσιουτζικ δεν στρέφεται κατά της σάπιας κοινωνίας, το αντίθετο. Είναι ένας στημένος δήθεν εξεγερσιακός χώρος που στοχεύει στην εξουθένωση των "μικροαστών" ήτοι του λαουτζίκου προς όφελος των πολύ μεγάλων και πολύ σκοτεινών συμφερόντων. Κάθε του πράξη είναι μια επίθεση κατά των φτωχότερων στρωμάτων: Η πολιτιστική κληρονομιά, τα πανεπιστήμια, οι γειτονιές, η δημόσια αστυνόμευση, κλπ, κλπ, όλα όσα κακοποιούν, κανιβαλίζουν κι απαξιώνουν οι αναρχοτραμπούκοι, είναι αγαθά πολύτιμα όχι για τη "σάπια κοινωνία" αλλά για το λαό.
    Επίσης ο λόγος που δε θα υπάρξει ποτέ λαϊκός ξεσηκωμός στην Ελλάδα παρά τα τέρατα που υποστήκαμε, είναι ακριβώς αυτός ο "χώρος". Που έχει την εντολή να μας υποκαθιστά! Αλλά και να ματαιώνει την όποια γνήσια λαϊκή αντίδραση, βλ. και Μαρφίν.
    Στην πραγματικότητα δεν υπερασπίζεστε το παιδί σας κ. Νάσιουτζικ αλλά το βρώμικο, νεοταξίτικο χώρο που προστατεύει την τάξη σας.

    • MCA. avatar
      MCA. @ popaia 05/02/2013 14:58:54

      'Αθελα τους εξυπηρετούν την Νεοφιλελεύθερη Δυτικού τύπου Παγκοσμιοποίηση.

    • Aφροδίτη avatar
      Aφροδίτη @ popaia 05/02/2013 20:37:48

      Μπράβο Popaia! Αποκάλυψες τους "λαϊκούς αγωνιστές" που μάχονται το "κατεστημένο"! Δεν είναι καθόλου τυχαίο πως σε αυτόν τον "ανίερο λόχο" στρατεύονται κατά συρροή τα δικά τους παιδιά!

    • Uncle Stgm avatar
      Uncle Stgm @ popaia 05/02/2013 21:42:26

      Αυτή η τάξη που υπονοείτε, κ. Ποππαία (δεν ξέρω άν ανήκει η κ. Νάσιουτζικ σ΄αυτήν), δεν χρειάζεται "χώρους", "νεοταξίτικους" ή "παλαιοταξίτικους", για να τη προστατεύουν.
      Η μεγαλοαστική τάξη, ιδίως στην Ελλάδα, προστατεύεται ακόμη πολύ καλά από το κομματικό σύστημα, αυτό που όλοι αποκαλουμε ζόμπι και "αποτυχημένο", αλλά δέεεεεν....
      Δεν βλέπετε τι ωραίο βόλλευ παίξανε οι προστάτες με τα στικάκια της "λίστας"; Χάθηκε η μπάλλα. Δεν τους προστάτευσαν καλά; Αμφιβάλλετε ακόμα; Δεν την διαβάσατε, δεν είναι μέσα "όλοι", οι βορείως της Κηφισιάς διαμένοντες; Και υπάρχουν τόσες άλλες λίστες που περιμένουν στον "πάγκο"...
      Όχι έκανα λάθος. Οι πραγματικοί προστάτες της τάξης αυτής είναι ολοζώντανοι.
      Χαζά παιδιά είναι αυτά, αυτοκαταστρέφονται για το τίποτα, αηδιασμένα και παρασυρμένα απο το Ελληνικό Zeitgeist, που δεν λέει να ξεκολλήσει απο το 1970.
      Άν θυμάστε, και η Μάινχοφ μεγαλοαστή ήταν, και χάθηκε για το τίποτα. Μόνο που τότε ήταν πραγματικά 1970.
      Η αιώνια νεοελληνική συνωμοσιολαγνεία, δεξιών και αριστερών, εδώ και δεκαετίες διυλίζει τον κώνωπα και καταπίνει την κάμηλο...

      • Ιαπετός avatar
        Ιαπετός @ Uncle Stgm 05/02/2013 21:51:31

        Θείε
        Διάβασε καί τό βιβλίο Das RAF Phantom.
        Παλαιό μέν, διδακτικότατο δέ.

  33. Ιαπετός avatar
    Ιαπετός 05/02/2013 14:36:40

    Αγαπητή popaia
    Είστε, γιά μένα, μιά ευχάριστη έκπληξη.
    Αποκωδικοποιείτε τόσο συνοπτικά καί μέ πληρότητα, ολόκληρες «σχολές προοδευτικής αντίληψης καί ανάλυσης» πού στόχο έχουν τήν καταστολή τού λαϊκού ασυνείδητου, μήν τυχόν καί ενεργοποιηθεί σέ έλλογη καί συντεταγμένη αντίδραση.
    Έχετε τήν προσωπική μου εκτίμηση.

    • popaia avatar
      popaia @ Ιαπετός 05/02/2013 20:27:27

      Ευχαριστώ κι ανταποδίδω Ιαπετέ. Ελπίζω στο τέλος ο Γαλιλαίος να νικήσει τον...αριστερό τους θεό.

  34. cool avatar
    cool 05/02/2013 14:49:08

    παντως εμενα ποιο πολυ με τρομοκρατουν οι ενεργειες του Στουρναρα παρα αυτα τα παιδακια....

    • MAYRO XABIARI avatar
      MAYRO XABIARI @ cool 05/02/2013 17:03:07

      Εμένα πάλι με τρομοκρατεί η σύγχυση εννοιών και ιδεών που τα κάνει όλα αλοιφή και κάνει το άσπρο μαύρο...

  35. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 05/02/2013 17:50:26

    Σεβαστός ο πονος της μάνας και υποχρέωσή της να στέκεται δίπλα στο γιό της.
    Όχι όμως με λάθος τρόπο. Όχι χωρίς να προβληματίζεται περί σκοπών και μέσων.
    Ναι, πρόκειται για "παράνομη, σάπια και άνομη κοινωνία", και κάθε μητέρα ή πατέρας οφείλει "να υπερασπιστεί μέχρι την τελευταία ρανίδα του αίματός της τα παιδιά της".
    Αλλά ποτέ καμμιά παράνομη κοινωνία δεν άλλαξε με ληστείες και Καλάσνικωφ, ούτε ποτέ θ' αλλάξει. Ούτως ή άλλως, ποτέ δεν θ' άξιζε να γίνει έτσι. Τα μέσα πλάθουν το σκοπό.
    Όσο για τα παιδιά μας, τα υπερασπιζόμαστε δίνοντάς τους παράδειγμα πώς να πορεύονται στη ζωή τους. Είναι το πιό δύσκολο και σκληρό καθήκον του γονιού, αλλά απαραίτητο.
    Συνιστώ στην κ. Νάσιουτζικ που γνωρίζει από φιλοσοφία, να θυμηθεί πάλι τον Κάντ (κατηγορική προσταγή).

    • MAYRO XABIARI avatar
      MAYRO XABIARI @ Uncle Stgm 05/02/2013 20:29:49

      Δεν άλλαξε ε; Τι κρίμα, κι έλεγα μια και μου λείπουν καμιά 20αριά χιλιάρικα, να χτυπούσα την τράπεζα απέναντι... Τώρα δεν έχω διακαιολογία ε; Φτού...

      • Κυθήριος avatar
        Κυθήριος @ MAYRO XABIARI 06/02/2013 07:57:30

        Νά σέ δανείσω;

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.