22/09/2009 13:45
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Άλλαξαν τα δεδομένα του προεκλογικού αγώνα;



Η αναγκαστική (κοινή) παραδοχή των προσκείμενων στο ΠΑΣΟΚ εφημερίδων – δηλαδή …όλων, σχεδόν – ότι η χθεσινή τηλεοπτική αναμέτρηση των «έξι», έληξε «χωρίς κάποιον (εμφανή) νικητή ή ηττημένο» αποτελεί την καλύτερη απόδειξη ότι ο μεγάλος χαμένος του χθεσινού debate είναι ο Γιώργος Παπανδρέου. Το γεγονός άλλωστε ότι όλες επικεντρώνονται σε προσπάθειες αποδόμησης της παρουσίας Καραμανλή και όχι στην προβολή αυτών που είπε ο Παπανδρέου αποδεικνύει ποιος είναι ο νικητής στην μεταξύ τους αναμέτρηση και ποιος ο χαμένος.

Το πιο καταπληκτικό από όλα είναι το ΕΘΝΟΣ που σπεύδει να γράψει: «Άσφαιρος εμφανίστηκε ο Κ. Καραμανλής στη χθεσινή τηλεμαχία των «6», η οποία - σύμφωνα με τις εκτιμήσεις - δεν φάνηκε να ανατρέπει τα έως τώρα (προ)εκλογικά δεδομένα. Με αέρα πρωθυπουργού και σίγουρος για το πρόγραμμα του ΠΑΣΟΚ ο Γ. Παπανδρέου».

Η φράση «δεν φάνηκε να ανατρέπει τα έως τώρα (προ)εκλογικά δεδομένα» είναι όλα τα λεφτά. Κάποιοι φοβούνται ότι μπορεί και να άλλαξαν;

Πολύ γέλιο βγάζει και ο πρωτοσέλιδος τίτλος των ΝΕΩΝ: «Χωρίς νοκ – αουτ». (πάλι καλά δηλαδή που δεν βγήκε νοκ- αουτ ο αρχηγός).

 Ενώ το ΒΗΜΑ προβάλει σήμερα την προχθεσινή συνέντευξη του Καραμανλή στη ΝΕΤ που μεταξύ άλλων τονίζει: «Δεν δίνω δαχτυλίδια και αναλαμβάνω προσωπικό κόστος»

 Δεν ξέρουμε (ακόμα) τι δείχνουν οι κυλιόμενες μετρήσεις, αλλά είναι γεγονός ότι στην βάση της ΝΔ ο κόσμος αναθάρρησε. «Ο εκλογικός αγώνας για τον κόσμο τώρα ουσιαστικά τώρα αρχίζει» έλεγε το πρωί  έμπειρος πολιτικός παράγοντας σημειώνοντας ότι «το debate τάραξε τα νερά της λαϊκής αδιαφορίας και ο κόσμος αρχίζει τώρα να καταλαβαίνει τι γίνεται».  

Θα σημειώσουμε οτι στην εντύπωση αλλαγής των μέχρι σήμερα δεδομένων του προεκλογικού αγώνα συμβάλλει η  καλή εμφάνιση του Αλέξη Τσίπρα που σημαίνει ίσως οτι ο ΣΥΡΙΖΑ συγκρατεί τα ποσοστά του και η απογοητευτική εμφάνιση Καρατζαφέρη που ενισχύει τις προσδοκίες των γαλάζιων

Η συνέχεια λοιπόν αναμένεται πολύ ενδιαφέρουσα

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Vachus avatar
    Vachus 22/09/2009 14:00:39

    Τα δεδομένα ήταν αυτά που είναι και μετά το ντομπέϊτ. Απλά πέρασε η μπόρα των νταβατζίδικων δημοσκοπήσεων με τις εντυπώσεις που άφηναν.
    Κατά τα άλλα συμφωνώ με τον Φάκτορα.
    Σήμερα πάντως θα πέσει τρελό γέλιο.

  2. Vachus avatar
    Vachus 22/09/2009 14:03:40

    Να γίνει πάντως και ένα ντιμπέϊτ εις την Αγγλική με τον Larry King συντονιστή. Να δούμε επιτέλους τον Τζέφρυ να ξεδιπλώνει το ρητορικό ταλέντο που έχει.

  3. Sic transit gloria mundi avatar
    Sic transit gloria mundi 22/09/2009 14:05:00

    Το άλλο με την αλεπού και τα κρεμαστάρια το θυμάστε;
    Όπως υπενθύμισε και η κ. Κοσιώνη, Μαγγίνας + Σουφλιάς = χρηστή διακυβέρνηση, καλό παράδειγμα της εξουσίας και ευνομία. Και ο κ. Καραμανλής να δίνει εξηγήσεις ως υπάλληλος της Πολεοδομίας για τον δεύτερο. Δεν έδωσε (ευτυχώς) ως υπάλληλος της Επιθεώρησης Εργασίας.
    Κατά τα άλλα, ο πιό κόσμιος και "πρωθυουργήσιμος", δηλαδή εντός τόπου και χρόνου, μάλλον ήταν ο κ. Χρυσόγελος.
    Μήπως λέω ψέμματα;

    • Vachus avatar
      Vachus @ Sic transit gloria mundi 22/09/2009 14:11:34

      Ο τρεμόπουλος είναι ιστορικός εις το επάγγελμα;

      • Sic transit gloria mundi avatar
        Sic transit gloria mundi @ Vachus 22/09/2009 15:40:02

        Ιστορικός το επάγγελμα λέμε. Και όχι βέβαια "ιστορικός εις το επάγγελμα"!
        Να μαθαίνουμε και του λόγου μας λίγα σωστά Ελληνικά, αντί να επιπλήττουμε τα Ελληνικά του κ. Παπανδρέου και άλλων!
        Ο αναμάρτητος πρώτος τον λίθον βαλέτω.
        Πάντως, επειδή δεν μου αρέσει να υπεκφεύγω απ' ό,τι ερωτώμαι, απ' ότι γνωρίζω, νομικός και δημοσιογράφος είναι.

  4. fotis avatar
    fotis 22/09/2009 14:06:32

    Όχι μόνο άλλαξαν τα δεδομένα αλλά δεν θα σταματήσω να θυμίζω ότι σύμφωνα με όλες τις "γνωστής φερεγγυότητας" δημοσκοπήσεις των τεσσάρων ιδιωτών καναλαρχών οι αναποφάσιστοι είναι τουλάχιστον 20%.
    Ο κόσμος φοβάται την οικονομική κρίση.
    Ο κόσμος αισθάνεται μεγάλη ανασφάλεια για το εάν θα έχει δουλειά αύριο.
    Ο κόσμος καταλαβαίνει ότι, αν μη τί άλλο, ο Πρωθυπουργός έχει επίγνωση της σοβαρότητας της παγκόσμιας κρίσης και των πιθανών επιτπώσεων σε όλους μας.
    Πολλοί, μα πάρα πολλοί, άνθρωποι με τους οποίους μιλάω καταλαβαίνουν ότι τα πράγματα διεθνώς είναι πάρα πολύ σοβαρά και δεν είναι εποχή για παιγνιδάκια εντυπώσεων και μεσσίες.
    Δεν υπάρχουν μαγικά ραβδιά, δεν υπάρχουν μεσσίες.
    Ο ΓΑΠ έχει πέσει ο ίδιος θύμα του λαϊκισμού του.
    Δεν κατάλαβε έγαιρα ότι ο κόσμος σήμερα είναι πολύ πιο ψαγμένος από ότι ηταν τη δεκαετία του 80.
    Ο κόσμος έχει πιό οξυμένο ένστικτο και περισσότερη μορ΄φωση.
    Καταλαβαίνει πιό πολλά από όσα προσπαθούν να μας ταϊσουν οι μεγαλοεπιχειρηματίες που ελέγχουν τα κανάλια και τις εφημερίδες.
    Εάν σήμερα, για άλλη μια φορά, ο ΓΑΠ δεν πείσει ότι έχει έστω στοιχειώδη επίγνωση του πόσο επικίνδυνη είναι η παγκόσμια κρίση, θα φάει τα μούτρα του στις εκλογές.
    Χοντρά.

    • leon avatar
      leon @ fotis 22/09/2009 14:14:26

      Τι μας λες βρε fotis...
      Ο κοσμος ειναι μορφωμενος τωρα ε?
      Απο ποιο σχολειο μορφωθηκε?
      Απο το ανυπαρκτο Λυκειο? Απο το εξαθλιωμενο Πανεπιστημιο? Η απο την λαμογια ζωη?

    • SEN avatar
      SEN @ fotis 22/09/2009 22:04:37

      fotis εχεις μεινει λιγο πισω...η κρίση τελειωνει στον εξω κοσμο...τα σοβαρα περασαν...εδω τι κανουμε ειναι το θεμα...ο ΠΠ (Πρωην Πρωθυπουργος) ειχε και εχει επιγνωση της κρισης - το θεμα ειναι τι εκανε - οχι σε λογια αλλα σε πραξεις - αυτα που ενιωσα εγω ειναι: φοροι σε εμενα τον χαμηλομισθο και μερικα μυρια ευρω δωρο στις τραπεζες!Εμενα αυτα τα μετρα μου εμειναν...και απο τη δικη μου κριση δεν με εβγαλε..Οποτε το να ζηταει ο ΠΠ την ψηφο μας για τριτη φορα με προφαση τους ιδιους λογους και την ιδια πολιτικη ειναι το λιγοτερο ΘΡΑΣΟΣ!
      Οσο για τον ΓΑΠ ελπιζω να κανει εστω κατι απο αυτα που προτεινει...αν δεν τα κανει τον δρομο τον ξερει...ΠΠ θα καταληξει...
      ΚΑΛΗ ΣΑΣ ΝΥΧΤΑ!

  5. Sic transit gloria mundi avatar
    Sic transit gloria mundi 22/09/2009 14:10:18

    Η κάποτε εκτυφλωτική λάμψη των κομματόσκυλων είναι πιά μια λάμψη του προηγούμενου αιώνα. Τηε μεταπολίτευσης. Ευτυχώς, γλυτώσαμε, φτού ξελευτερία.

  6. Γραμματικός avatar
    Γραμματικός 22/09/2009 14:11:34

    Ο ΓΑΠ κατάφερε να εξαντλήσει το χρόνο του στην πρώτη ερώτηση προς τον ΚΚ χωρίς να προλάβει ...να τον ρωτήσει (δεν παίζεται ο άνθρωπος!). Το γεγονός, ως ασήμαντο, διέλαθε της προσοχής των "αναλυτών" οι οποίοι κατά τ' άλλα μιλάνε για "αέρα πρωθυπουργού"κλπ κλπ. Ο Θεός να βάλει το χέρι του...
    Παρεμπιπτόντως, πληροφορηθήκαμε ότι την επέτειο της δολοφονίας του μαθητή, θα έχουμε πάλι πανηγύρια. Χαράς ευαγγέλια για τα κανάλια. Ο Θεός να ξαναβάλει το χέρι του...

  7. Παλιός Οννεδίτης avatar
    Παλιός Οννεδίτης 22/09/2009 14:12:51

    Πολύ μεγάλο λάθος η συμμετοχή ΓΑΠ σε δύο κιόλας debate και το δεύτερο τετ α τετ με τον Καραμανλή. Βγάλτε τις παρωπίδες και δείτε ότι ο άνθρωπος όχι μόνο δεν μπορεί να εκφραστεί αλλά δεν καταλαβαίνει κιόλας τι τον συμφέρει. Είναι πολύ λίγος. Θα έπρεπε να τον είχαν προστατέψει οι σύμβουλοι του. Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω γιατί δέχτηκε. Το καλύτερο είναι ότι στην συνέχεια σηκώνεται και φεύγει για 3 μέρες στις ΗΠΑ. Αφήνει δηλαδή το πεδίο ελεύθερο να κυριαρχήσει ο Καραμανλής επικοινωνιακά στην πιο κρίσιμη εβδομάδα και χωρίς να έχει παρουσιάσει το οικονομικό του πρόγραμμα αφού ανέβαλε την παρουσίαση του που ήταν προγραμματισμένη την Κυριακή που μας πέρασε. Δεν ξέρω τι να υποθέσω για την ακατανόητη τακτική του. Ίσως πρέπει να καταφύγουμε στην ψυχανάλυση για να κατανοήσουμε τα κίνητρα του. Τι να πω άλλο...

    • monson avatar
      monson @ Παλιός Οννεδίτης 22/09/2009 17:28:58

      Αγαπητε φιλε δεν σου κανει εντυπωσει οτι ΤΟ ΓΑΠ περιοριζει τις συνεντυεξεις του??

      ΑΝ ΕΚΑΝΕ ΠΟΛΛΕΣ ΕΜΦΑΝΙΣΕΙΣ ΘΑ ΚΑΤΕΡΕΕ ΠΑΝΤΕΛΩΣ!!

      ΟΣΟΙ ΞΕΡΟΥΝ ΤΟ ΓΙΩΡΓΟ ΞΕΡΟΥΝ ΟΤΙ ΟΤΑΝ ΑΡΧΙΖΕΙ ΝΑ ΜΙΛΑΕΙ ΠΟΛΥ ΤΟ ΧΑΝΕΙ ΤΕΛΕΙΩΣ.


      ΑΥΤΟ ΤΟ ΞΕΡΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΟΠΑΔΟΙ ΤΟΥ

      ΚΑΛΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ

  8. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 22/09/2009 14:13:01

    δεν θέλω να σας στενοχωρήσω, αλλά σε στημένα και χορογραφημένα ντιμπέητ, οι ψιλοαδιάφοροι και μη αυστηρά ταγμένοι ούτε που τα βλέπουν. Αυτοί που τα βλέπουν ξέρουν ήδη ποιόν θα ψηφίσουν. Εξ ού και το μη νοκ άουτ είναι νίκη. Όσους έχω ρωτήσει, οι Δεξιοί λένε ότι κέρδισε ο Καραμανλής, οι πασόκοι λένε για τον ΓΑΠ, οι κομμουνιστές με αγνοούν και θα ψηφίσουν Αλέκα, οι δυσαρεστημένοι δεξιοί ίσως, ενδεχομένως να πάνε στον χέρι-χέρι. Δεν γνωρίζω κανέναν που να συγκινείται με τον Τσίπρα ή τους άλλους πως τους λένε...

    • maquis avatar
      maquis @ archaeopteryx 22/09/2009 14:32:18

      Σωστά. Δηλαδή αν ο ΓΑΠ δεν κόμπιαζε, θα θριάμβευε και θα έπειθε κάποιους δύσπιστους. Αντίστοιχα ο ΚΚ με τις ρητοροχειρονομίες και το "επικοινωνιακό" θα κερδίσει τους ίδιους. Λες και δεν τους ξέρουν τόσον καιρό.

    • διαβατήριο avatar
      διαβατήριο @ archaeopteryx 22/09/2009 14:33:46

      Συμφωνώ απόλυτα για το target group των όσων παρακολουθούν μία τέτοια τηλεμαχία. Τα νούμερα μιλάνε για περίπου 30% των πολιτών (πηγή: http://www.agbnielsen.com/Uploads/Greece/Debate_SEPT2009.pdf) απολύτως σύμφωνο με το ποσοστό των αυστηρά ταγμένων κομματικά.

    • Παλιός Οννεδίτης avatar
      Παλιός Οννεδίτης @ archaeopteryx 22/09/2009 14:34:51

      εγώ δεν έχω βρει ούτε ένα πασόκο που να λέει ότι κέρδισε ο ΓΑΠ. Το θετικότερο που είπε κάποιος είναι ότι έχει βελτιωθεί. Αντίθετα έχει αναπτερωθεί το ηθικό των συντηρητικών ψηφοφόρων και επανακάμπτουν οι δυσαρεστημένοι από το λαος. Ανακουφισμένοι είναι και οι Συριζαίοι με την εμφάνιση Τσίπρα.

  9. ts-ta avatar
    ts-ta 22/09/2009 14:17:38

    Συμφωνώ απολύτως με το κείμενό σας.
    Η αμηχανία των "αντιπολιτευόμενων" ΜΜΕ είναι αποκαλυπτική.
    Μπορεί ο κάθε νοήμων άνθρωπος να φαντασθεί τα πρωτοσέλιδα
    σε περίπτωση που ο Παπανδρέου ήταν απλά υποφερτός ή έστω ισάξιος του Καραμανλή;;;

  10. leon avatar
    leon 22/09/2009 14:21:08

    Εχεις ενα δικιο αρχαιε...
    Ο καθενας εχει ηδη αποφασισει και οι παρωπιδες δεν του επιτρεπουν να δει κατι αλλο εκτος απο την νικη του κομματος του.
    Παρολαυτα υπαρχει το 20% (μπορει και λιγοτερο η περισσοτερο) το οποιο δεν εχει αποφασισει. Αυτοι επηρρεαζονταιαπο τα debate? Αυτοι δεν βγαζουν αυτοδυναμιες?

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ leon 22/09/2009 14:47:12

      συγγνώμη, η θεία μου η αναποφάσιστη, δεν ξέρει τι την συμφέρει, και δεν καταλαβάινει γρί ούτως ή άλλως. Σιγά μην αποφασίσει από το debate. Ο Τσίπρας θα της αρέσει που είναι τζόβενο. Από τους άλλους, ο ΚΚ φαινόταν φεγγαροπροσωπος και ιδρωμένος, ο ΓΑΠ δολιχοκέφαλος και γκρίζος, με την Αλέκα δεν ασχολείται, την θεωρεί μπολσεβίκο. Θα ψηφίσει ό,τι ψήφιζε ο μακαρίτης το 1964.

      Κανένας σκεπτόμενος δεν αποφασίζει με τέτοια. Εγώ, δύο λεπτά που το άνοιξα να δω τι φοράνε οι ντιζέζ, άκουσα τον ΓΑΠ να λέει για πράσινη παιδεία και ήθη και ΑΠΕ, και επιβεβαίωσα την ήδη ειλημμένη μου απόφαση: Πίνδος! (και η Σητεία καλή είναι τέτοια εποχή, έχουν και καζανέματα). Αμάν με τις ΑΠΕ! Μήπως τα έχει πιάσει από την Ζήμενς? Αυτή διαφημίζει ανεμογεννήτριες εδώ και δύο εβδομάδες.

      Να σλογκαν: Οι ανεμογεννήτριες της Ζήμενς στηρίζουν ΓΑΠ. Ορέστιε?

      • greekpoliticalreview avatar
        greekpoliticalreview @ archaeopteryx 22/09/2009 15:06:13

        Η θείες το πιθανότερο είναι να ψηφίσουν ό,τι ψήφισαν και στις προηγούμενες εκλογές δίχως να πολυσκοτιστούν.

        Οι αναποφάσιστοι όμως ως κοινωνικό τμήμα δεν αποτελούνται από "θείες" , έχω την εντύπωση.

        Είναι μορφωμένοι , απογοητευμένοι μεσοαστοί οι οποίοι στην τελική δεν κερδίζουν τίποτα στηρίζοντας ένα από τα δυο κυβερνητικά κόμματα (εκτός αν πέσει ρουσφετάκι)

      • archaeopteryx avatar
        archaeopteryx @ archaeopteryx 22/09/2009 16:12:44

        όπως το λές για τις θείες... εμένα το debate μου ενίσχυσε την τάση για φυγή... Έχω την υποψία ότι οι αναποφάσιστοι ψάχνουν να βρουν ποιό είναι το ρεύμα για να ψηφίσουν με τον νικητή

      • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
        ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ archaeopteryx 22/09/2009 18:25:07

        ΠΕΡΙΜΕΝΑ κάποια βελτίωση ή έστω ΚΑΤΙ περισσότερο ΑΠΟ ΤΟ ΓΙΩΡΓΟ(πλεον) αφού όλο το σύστημα τον δείχνει ως επόμενο. Ομως φραστικές ασυνταξίες, λεκτικές ασυναρτησίες, αντικρουόμενες λέξεις & έννοιες, μπέρδεμα γλώσσας και προθέσεων. Πολύ χάλια! Τελικά ας μας πεί επι τέλους : ΤΙ ΘΕΛΕΙ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ. Τι; Τι εννοεί ότι "θα μετατρέψουμε τα εργοστάσια λιγνίτη σε ήπιες μορφές"! Στο φορολογικό αντιφάσεις κ ασάφειες. Παντού ΜΠΕΡΔΕΨΟΛΟΓΙΕΣ. Εκείνο πάλι που έπαθε με την ερώτηση προς τον Καραμανλή; ΓΛΩΣΣΟΔΕΤΗΣ, σύγχυση, πρόβλημα σκέψης? Πάντως ΤΕΤΟΙΑ, ΕΞΩ, ΔΕΝ ΣΥΓΧΩΡΟΥΝΤΑΙ στους ηγέτες. Πληρώνονται ακριβά. Πρόσεχε Γιώργο! Περιμένουμε κι απόψε...

        ΑΝ ΟΙ ΕΚΛΟΓΕΣ ΓΙΝΟΝΤΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ, ΘΑ ΕΙΧΑΝ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ......

        Γενικά τρίχες από αυγά!

        ΠΠ

  11. διαβατήριο avatar
    διαβατήριο 22/09/2009 14:26:13

    Το κομματικό μαντρί αναθάρρησε αλλά και αυτό λίγη σημασία έχει για το αποτέλεσμα των εκλογών. Οι αριθμοί είναι αμείλικτοι για όσους τους γνωρίζουν και η μάχη γίνεται μόνο για την επόμενη μέρα. Οι στρατιώτες δεν είναι αναποφάσιστοι και οι σχεδόν διψήφιες διαρροές μεταξύ των κομμάτων εξουσίας είναι απαγορευτικές για κάθε δεύτερη σκέψη. Αυτό το κανάλι που δεν δημιουργείται εύκολα είναι το πρόβλημα, τα υπόλοιπα είναι για να ικανοποιηθούν οι οπαδοί και να παλέψουν μέχρι τέλους.

  12. Νίκitas avatar
    Νίκitas 22/09/2009 14:29:55

    Ποιο λαικισμό μωρε τσαμπουνάτε του ΓΑΠ? Τι έταξε δηλαδή? 30 λεπτά τη μέρα αύξηση?
    Αμάν πια με τη στενοκεφαλιά και την ανοησία των δεξιών!!!!
    Έτσι μου ρχεται να το ρίξω ΓΑΠ γιατι βαρέθηκα να σας ακούω
    Ο Καραμανλάκος σας πως βγήκε στην εξουσία? Τάζοντας τα πάντα δεν βγήκε?
    Και τώρα θυμηθήκατε ότι πρέπει να είμαστε υπεύθυνοι. ΑΙ ΣΤΗΝ ΑΚΡΗ ΠΑΡΑΣΙΤΑ!!!
    Το μόνο που σας νοιάζει είναι η μάσα και οι εκδουλεύσεις, Ότι νοιάζει και την μεγάλη μάζα των ψηφοφόρων του ΠΑΣΟΚ δλδ.
    Ποιος θα πάρει την κουτάλα, αυτό είναι το διακύβευμα.
    Από το 1821 η ίδια κατάσταση, ποιος θα φάει τα περισσότερα, αλλά κοι δεξιοαμύντορες δεν δικαιούστε να μιλάτε. Σας φάγαμε στη μάπα και σας χορτάσαμε κι εσάς. ΣΤΑ ΤΣΑΚΙΔΙΑ ΤΩΡΑ!

  13. Πολίτης avatar
    Πολίτης 22/09/2009 14:33:54

    Στην τελευταία γενική τοποθέτηση των Αρχηγών, ακούγοντας τον Καρατζαφέρη να λέει για το πόσο αυτοδημιούργητος είναι, για τα κανάλια του και το νοικοκυριό του, ήμουν σίγουρος ότι ακούω τον Μπερλουσκόνι μεταγλωττισμένο στα Ελληνικά!

  14. ts-ta avatar
    ts-ta 22/09/2009 14:35:00

    Κώστας Καραμανλής:

    Ο καλύτερος και μάλιστα με μεγάλη διαφορά.

    Καθαρός και ξάστερος στο σύστημα που πιστεύει. Πρόβαλε ως ο αδιαφιλονίκητος ηγέτης και εγγυητής του συστήματος που υπηρετεί. Σταθερός, με συγκροτημένο μυαλό, με γνώση των πραγμάτων, και με αντίληψη της κατάστασης.

    Ο Καραμανλής έδειξε καθαρά και με ειλικρίνεια αυτό που είναι και που υπηρετεί, αυτό που θα κάνει οποιαδήποτε κυβέρνηση και αν εκλεγεί.

    Δεν χρησιμοποίησε τρικ απάτης, ούτε ωραιοποιημένες ρητορείες και φλύαρες αερολογίες. Ανοικτά και ωμά υπογράμμισε αυτό που απαιτούν οι ανάγκες του καπιταλιστικού καθεστώτος, διεθνώς και εθνικά.

    Γι’ αυτό και ο λόγος του ήταν άμεσος, ευθύς και όχι αοριστολόγος, ούτε φλύαρος και δόλια δημαγωγικός και λαϊκίστικος.

    Μπορεί να έκρυψε το μέγεθος των συμφορών που έρχονται, αλλά δεν «έπαιξε» με λαϊκίστικες αλχημείες.

    Στα «εθνικά» και εδώ ήταν πιο σαφής και καθαρός από οποιονδήποτε άλλο.

    Φυσικά ανέδειξε και ικανότητες ηγετικές, γνώσεων και λόγου κατά πολύ ανώτερες από όλους τους άλλους και ιδιαίτερα από τον Αρχηγό του ΠΑΣΟΚ…

    Γιώργος Παπανδρέου.

    Το εντελώς αντίθετο από τον Καραμανλή. Μια πλάκα γραμμοφώνου ήταν με το ίδιο τραγούδι των αερολογιών, των ηθικών δακρύων κερδοσκοπίας πάνω στα σκάνδαλα και τη σήψη (σαν να ήρθε τώρα από το Άρη), των λαϊκίστικων κλισέ και των ακάλυπτων επιταγών. Ίσως να ξεπέρασε στα «θα» και τον παππού του…

    Στα «εθνικά» ήταν αξιοθρήνητος, όταν κάποια από αυτά και εντελώς επιδερμικά θίχτηκαν. Επειδή, δεν μπορούσε να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα ψέλλιζε περί ανέμων και υδάτων.

    Ο Γιωργάκης, χωρίς πολιτική συγκρότηση, χωρίς πολιτική ευφυΐα και ευστροφία, χωρίς το ηγετικό τσαγανό του πατέρα του και του παππού του, φάνταζε ελαχιστότατος μπροστά στον Καραμανλή.

    Σε μια τετ α τέτ «μονομαχία» μαζί του θα κονιορτοποιηθεί τελείως…

    Και όμως, αυτόν, έχουν επιλέξει οι «νταβάδες» για το νέο Πρωθυπουργό. Τους λόγους τους αντιλαμβάνεται ο κάθε σκεπτόμενος…

    Αλέκα Παπαρήγα.

    Στα ίδια «κλασσικά» κλισέ κινήθηκε, όπως και το ΚΚΕ, μια ζωή. Επικοινωνιακά αυτή τη φορά ήταν πιο συγκροτημένη και εύστροφη. Σε επίπεδο εντυπώσεων, μάλλον πήρε πόντους…

    Αλέξης Τσίπρας.

    Στο πρώτο μέρος στάθηκε καλά επικοινωνιακά και έδειξε, στα πλαίσια του Συνασπισμού (της διαμαρτυρόμενης πολιτικής) ηγετικά προσόντα.

    Στο δεύτερο μέρος τα έκανε θάλασσα, με τις ηθικολόγες αερολογίες του και τα μελοδράματά του…

    Καρατζαφέρης

    Ένας κουτοπόνηρος Φώσκολος ήταν.

    Σε κάθε πολιτικά σκεπτόμενο προκαλούσε το γέλιο με την πολιτική του φτώχεια, την ανέχεια των πνευματικών του πόρων, τη χυδαία αισθητική του, το μπακαλίστικο τρόπο προσέγγισης των πραγμάτων και τις υμνολογίες στον εαυτό του.

    Το ποιηματάκι του στο τέλος ξεπερνούσε και τις ταινίες του Φώσκολου.

    • Νίκitas avatar
      Νίκitas @ ts-ta 22/09/2009 14:40:11

      Εσύ είσαι καπιταλιστής δλδ και φτιάχτηκες με τη παρουσία Καραμανλή?
      Αν ναι με γεια σου και χαρά σου, αλλά επέτρεψε μας βρε αδερφέ κι εμάς που δεν είμαστε καπιτάλες να μην ενθουσιαζόμαστε τόσο.....

      • Σπατζιώτης avatar
        Σπατζιώτης @ Νίκitas 22/09/2009 15:06:30

        Σωστότατος ο Νικήτας. Μόνο οι καπιτάλες ενθουσιάζονται και ψηφίζουν Κώστα Καραμανλή. Εμείς οι αποδέλοιποι (άνθρωποι του μόχθου και του μεροκάματου), ακολουθώντας την ρήση (μάλον ''ρύση'') του Γιάννου Παπαντωνίου (''Για τον σοσιαλισμό αγωνιζομαστε, σύντροφοι!'') το ρίχνουμε (κοπαδιαστά και δαγκωτό) στο ΠΑΣΟΚ, για να ανατείλει επιτέλους ο πράσινος ήλιος της σοσιαλιστικής ελπίδας πάνω από την πρασινισμένη (λόγω ''πρασινης ανάπτυξης'') Δανία του Νότου...

    • anetos avatar
      anetos @ ts-ta 22/09/2009 15:10:42

      και γιατι δεν μας εδειξε 5 χρονια τα προσοντα του αυτο το χοντρο παιδι ?

  15. MBP avatar
    MBP 22/09/2009 14:35:31

    Η διαφορα ηταν 7 pm 1 και παλι 7 pm 1 ειναι, αρα η συντριβη του κουρασμενου ειναι προδιαγεγραμμενη.

  16. greekpoliticalreview avatar
    greekpoliticalreview 22/09/2009 14:38:04

    Αυτοί που δεν έχουν αποφασίσει είναι αυτοί οι οποίοι γνωρίζουν εκ των προτέρων πως κανένας από τους δυο ΔΕΝ θέλει (η μάνα μου μου έλεγε πάντα δεν υπάρχει δεν μπορώ μόνο δεν θέλω) να φέρει τον ορθολογισμό στην λειτουργία και διαχείριση του κράτους.

    Αυτοί λοιπόν έχουν δυο ουσιαστικά επιλογές :

    1) Να διαλέξουν έναν από τους δυο με τη λογική του μικρότερου κακού

    2) Να τους μαυρίσουν με την λογική πως δεν στηρίζουμε πια άχρηστους διαχειριστές και να πάνε αλλού ή να απέχουν.

    Γιατί λοιπόν σώνει και καλά οι αναποφάσιστοι πρέπει να διαλέξουν τον ένα από τους δυο κυβερνητικούς??

    Αν προσθέσουμε και την εντύπωση που έχω πως οι αναποφάσιστοι είναι και από τα πιο μορφωμένα τμήματα της κοινωνίας το ενδεχόμενο να φάνε μαύρο και οι δυο αυξάνει.

  17. Pacman avatar
    Pacman 22/09/2009 14:39:21

    Με πειραν στο τηλεφωνο τα ξαδερφια μου απο το States και μου ειπαν ποιος ειναι αυτος ο ........με το μουστακι.Εμεις μου ειπαν μιλαμε καλυτερα τα ελληνικα απ αυτον.

    • leontas avatar
      leontas @ Pacman 22/09/2009 17:17:33

      o






      O JEOFFREY....O ELLINARAS.....XE XE XE

  18. tiramola avatar
    tiramola 22/09/2009 14:46:39

    Όπως φαίνεται από τα σχόλια η τηλεόραση έχει επηρεάσει τον τρόπο σκέψης ορισμένων οι οποίοι νομίζουν ότι η πολιτική είναι τηλεπαιχνίδι επίπέδου "Ελλάδα έχεις ταλέντο" για αυτό και οι "αναλύσεις" κάποιων είναι επιπέδου Ψινάκη..
    Κάποιοι ψηφίζουν τον καλύτερο ηθοποιό...
    Μήπως ο Καραμανλής δεν ήταν κάλυτερος από τον Παπανδρέου σε όλες τις αναμετρήσεις τύπου debate αλλά και στις μάχες εντός βουλής?
    Από το 2004 διαρκώς έχουμε να κάνουμε με έναν "υπεύθυνο" και "χρήσιμο" στα λόγια αλλά στην πραγματικότητα εκείνο που αφήνει πίσω του είναι το χάος.
    Τα βλέπετε όλοι.
    Δεν υπάρχει απολύτως τίποτα για το οποίο θα μπορούσε να το αναφέρει υπερηφανευόμενος.Απολύτως τίποτα!
    Αν κρίνετε ότι πρέπει να ξαναδώσετε την ψήφο σας σε αυτόν που είναι αποκλειστικός υπεύθυνος για το σημερινό χάλι επειδή είναι καλός στο μπλα μπλα είναι δικαίωμα σας...
    Ρήτορας να είναι και ας γίνουν όλα ίσωμα....

    • leon avatar
      leon @ tiramola 22/09/2009 14:51:05

      Αν κρινουμε να μην την δωσουμε την ψηφο σε κανεναν απο τους 2?

      • tiramola avatar
        tiramola @ leon 22/09/2009 14:59:26

        Αυτό το καταλαβαίνω!
        Μπορείς να ψηφίσεις μικρότερα κόμματα ή και τίποτα!
        Αλλά να κρίνονται οι εκλογές σύμφωνα με το ποιός είναι καλύτερος ηθοποιός αποτελεί υποβάθμιση της ίδιας της δημοκρατίας μας αναδεικνύοντας και το χαμηλό επίπεδο που έχουμε σαν λαός.

    • Παλιός Οννεδίτης avatar
      Παλιός Οννεδίτης @ tiramola 22/09/2009 15:28:22

      εδώ είναι και η λάθος ανάγνωση της κατάστασης της χώρας αγαπητέ. Το Πασοκ είναι και αυτό υπεύθυνο για τα σημερινά προβλήματα και για μένα πολύ περισσότερο απο την ΝΔ. Το δημόσιο χρέος και η διαφθορά είναι απότοκος του λαϊκισμού και της σπατάλης των ευρωπαϊκών κονδυλίων που έγιναν βίλες και γαμήλιες τελετές στο Παρίσι. Το Πασοκ έχτισε την εκλογική του βάση χρεώνοντας την χώρα διαλύοντας την κρατική μηχανή για να εγκαταστήσει ένα σύστημα κομματικού ελέγχου. Ο Καραμανλής απολογείται γιατί δεν τα αντιμετώπισε πιο αποφασιστικά και διάλεξε την ήπια προσαρμογή. Λάθος του φυσικά και το έχει ήδη χρεωθεί. Τολμά όμως να μιλήσει σταράτα στο κόσμο και να βγει μπροστά.
      Ο ΓΑΠ απέτυχε να προσφέρει εναλλακτική επιλογή και διάλεξε τα ευχολόγια και τις αοριστολογίες. δεν ήταν απαραίτητο για αν εκλεγεί. Μπορούσε να παρουσίαζε συγκεκριμένα τι θα κάνει και να μην μοιράζει χρήμα που δεν υπάρχει. Δεν το έκανε. Θα έπρεπε να ήταν προετοιμασμένος να ασκήσει ουσιαστική κριτική. Δεν το έκανε. Ο κόσμος έχει κουραστει από τα μεγάλα λόγια και των δύο και θέλει την αλήθεια. Αντί αυτού βλέπει έναν άνθρωπο που παρά τις δεδομένες αδυναμίες του αντιπάλου του είναι απροετοίμαστος για την επόμενη μέρα και αδυνατεί ακόμα και να εκφραστεί. Αν δεν ξέρεις τι λες και βάζεις τρικλοποδιές στο εαυτό σου πως μπορείς να διεκδικείς την πρωθυπουργία. Με μια κουβέντα δεν είναι ηγέτης, δεν ήταν ποτέ και δεν θα γίνει ποτέ. Σχεδόν 30 χρόνια βουλευτής είναι και δεν μπορεί να μιλήσει με σαφήνεια. Elementary Watson, elementary.
      Αυτά περί ηθοποιών άστα καλύτερα. Όλοι θυμόμαστε τις παραστάσεις με τα δάκρυα από τα δακρυγόνα που παραδόξως πειράξαν μόνο τον ΓΑΠ ή τους δακρύβρεχτους μονολόγους στυλ "τα έμαθες τα νέα πατέρα"
      Μια εκλογική αναμέτρηση με όλους τους άσσους στα χέρια του την κάνει ντέρμπυ.

    • Σπατζιώτης avatar
      Σπατζιώτης @ tiramola 22/09/2009 16:26:16

      Μην ανησυχείς, φίλε Τιραμόλα.
      Εμείς οι συνειδητοποιημένοι πολίτες δεν πρόκειται να πέσουμε θύματα της ρητορικής δεινότητας (sic) του Κώστα Καραμανλή, ούτε των υποκριτικών του ικανοτήτων (άκουσα ότι στα νιάτα του είχε παρακολουθήσει μαθήματα ηθοποιίας στη Δραματική Σχολή του Θεάτρου Τέχνης τους Καρόλου Κουν), ούτε, βέβαια, της γοητείας που αποπνέει ο ανατολικού τύπου τσαμπουκάς του. Ένας τσαμπουκάς, βέβαια, που η απουσία μύστακος τον κάνει κάπως ''ξενερουά'', γι' αυτό και έμαθα από έγκυρες πηγές ότι σήμερα το βράδυ ο Κ.Κ. θα εμφανιστεί και με ψεύτικο μουστάκι τύπου Νταβέλη...
      Εμείς οι συνειδητοποιημένοι πολίτες απεχθανόμεθα τις λεκτικές και κινητικές φιοριτούτρες και μένουμε στην ουσία - τον συγκεκριμένο, τεκμηριωμένο με επιχειρήματα και αριθμούς λόγο, που διαλύει τα νέφη της αοριστίας και κάνει το όραμα τόσο απτό, που μπορείς να το πιείς στο ποτήρι.
      Και σ' αυτόν τον τομέα (της σαφήνειας και της εμμονής στην ακρίβεια) ο ''άνθρωπος με το πραγματικό μουστάκι'' υπερτερεί όχι μόνο του Κώστα Καραμανλή αλλά και αυτού ακόμα του τρισμέγιστου γεωμέτρη της σκέψης Ερμόλαου ντε Κουρμπιγιόν...

  19. p-mitsop avatar
    p-mitsop 22/09/2009 14:47:03

    «Ο κ. Καραμανλής δε μπορεί να χάσει απ' αυτόν τον Παπανδρέου». Τάδε έφη ο Γιώργος Καρατζαφέρης, ερωτηθείς κατά την σημερινή επίσκεψή του στον Ο.Α.Ε.Δ. Πειραιά, για την αποψινή τηλεοπτική μονομαχία των δύο αρχηγών. «Ο κ. Καραμανλής δε μπορεί να χάσει απ' αυτόν τον Παπανδρέου, ο οποίος μόλις πέρασε στα δύσκολα έχασε τη ψυχραιμία του, άρχισε να βρίζει, έκανε πάρα πολλά σαρδάμ και δεν απαντούσε επί της ουσίας», υποστήριξε ο πρόεδρος του ΛΑΟΣ και συνέχισε: «Θα μου προξενούσε μεγάλη έκπληξη ο αγχωμένος Καραμανλής να χάσει από αυτόν τον Παπανδρέου που δεν έχει τις δυνάμεις για κάτι εξαιρετικό».

    • Ηλίας avatar
      Ηλίας @ p-mitsop 22/09/2009 16:30:59

      Μ' όλα αυτά που διαβάζω άρχισα να πιστεύω ότι στις 4 Οκτωβρίου ψηφίζουμε για τον καλύτερο ρήτορα. Ή μήπως για τον καλύτερο ηθοποιό ??
      Ά όχι ρε παιδιά για κυβέρνηση των επόμενων 4 ετών ψηφίζουμε. Και γι' αυτό δεν μετράει το ποιός τα λέει καλύτερα στα λόγια αλλά η αξιοπιστία του, αν πιστεύει ο κόσμος ότι αυτά που λέει τα πιστεύει, θέλει και μπορεί να τα κάνει πράξη. Σ' αυτό το πεδίο λοιπόν είναι προφανές πιός βγήκε κερδισμένος από τα χτεσινά.

  20. Sic transit gloria mundi avatar
    Sic transit gloria mundi 22/09/2009 14:47:29

    Φίλοι νεοδημοκράτες, σε λάθος target group απευθύνεστε, κι εσείς και ο αρχηγός σας. Μόνοι σας τα λέτε, εσείς τα διαβάζετε και τα σχολιάζετε. Κι ο μεγάλος σας μιλάει "τσαμπουκαλίδικα" σε καμμένους, που άλλα περιμένουν ν' ακούσουν. Και χρειάζονται έλαιον ανακούφισης από το κάψιμο. Ο κόσμος εκεί έξω για άλλα καίγεται, ακριβώς επειδή έχει καεί.
    Η πολιτική δεν είναι θέατρο όπου κουνάνε τα χέρια και λένε "πομφόλυγες".
    Θα περάσουμε μερικά δύσκολα χρόνια. Όποιος κι άν βγεί. Αλλά τώρα χρειάζεται προ πάντων "μασάζ στις ταλαιπωρημένες ψυχές", φάρμακα ανακουφιστικά για τον πόνο, κάποια ελπίδα και προοπτική για βάθος χρόνου. Αυτά ο Καραμανλής δεν τα δίνει, ούτε μπορεί να τα δόσει. Γι αυτό θα χάσει. παταγωδώς, με διαφορά μεγάλη.
    Όσο για την δήθεν "ρητορική δεινότητα", ξύλινος είναι. Σαν παλαιοκομμουνισταράς. Η Αλέκα είναι μπρoστά του βελούδινη, όλο γλύκα.
    Τα λοιπά, θα τα γράψει η Ιστορία και οι ιστορικοί.

    • leon avatar
      leon @ Sic transit gloria mundi 22/09/2009 14:52:24

      Παντως αν ημουν Πασοκος θα ειχα φοβερες ανησυχιες σημερα. Το ΚΚΕ εχει παρομοιες αποψεις με το Πασοκ μονο που τις προβαλει πιο ... "ευγλωτα"...

  21. Sic transit gloria mundi avatar
    Sic transit gloria mundi 22/09/2009 15:08:18

    Άς μιλήσουμε ψυχρά, με νούμερα και στατιστικά.
    Ερώτημα: Που υπάρχει ακόμη "τζόγος" και παίζεται ακόμη κάποιος όγκος ψήφων;
    Η γνώμη μου:
    1. ΝΔ - ΛΑΟΣ. Σημαντικός γαι τα μεγέθη του ΛΑΟΣ τζόγος. Παίζεται ίσως και 1,5 %.
    2. ΣΥΡΙΖΑ - ΟΠ. Τζόγος 0,5 - 1%. Μάλλον ο ΣΥΡΙΖΑ μπαίνει, οι ΟΠ πολύ δύσκολα.
    3. ΝΔ - ΟΠ (μην σας καταπλήσσει, πρόκειται για εκλογικό κοινό μικρής ηλικίας, αλλά τα μεγέθη μπορεί να είναι κρίσιμα για το μέγεθος των ΟΠ και την είσοδο τους στη Βουλή).
    4. ΝΔ - ΠΑΣΟΚ. Συσχετισμός ροών μη αντιστρεπτός. Παγιωμένος για ένα χρόνο περίπου. Και οι Έλληνες εκλογείς είναι εξαιρετικά "αργόστροφοι", με πολύ μεγάλη περίοδο αντιστροφής ροών (για τα ευρωπαικά δεδομένα).
    Η αυτοδυναμία ή μή του ΠΑΣΟΚ θα κριθεί μάλλον από το άν θα μπούν οι Ο.Π. Η (μικρή) πιθανότητα να μην υπάρχει αυτοδυναμία, γίνεται μεγαλύτερη άν δεν μπουν οι ΟΠ. Από την άποψη αυτή, η τακτική της ΝΔ να αβαντάρει τον ΣΥΡΙΖΑ (που μάλλον μπαίνει, τον ευνοεί και το σύνδρομο της συμπόνιας), αλλά να καταπολεμά τους ΟΠ, αποτελεί τραγικό λάθος.
    Σωστά (από κομματοαριθμητική άποψη) η ΝΔ στοχοποιεί τον ΛΑΟΣ, αλλά αυτό ελάχιστα επηρεάζει την αυτοδυναμία του ΠΑΣΟΚ. Ενώ το άλλο που ανέφερα....
    Το "επιτελείο" έχει χάσει πολλή επαφή με τις ροές. Και αλήθεια, απορώ τι συμβουλεύουν οι σύμβουλοι δημοσκόποι.

    • Sic transit gloria mundi avatar
      Sic transit gloria mundi @ Sic transit gloria mundi 22/09/2009 15:14:52

      Ίσως βέβαια η παρατήρησή μου υπ' αριθ. 3 εξηγεί εν μέρει τη στάση της ΝΔ απέναντι στους ΟΠ. Αλλά πρόκειται για αναλογικά κακή εκτίμηση μεγεθών;
      Ή μήπως δεν τους ενδιαφέρει να εμποδίσουν την αυτοδυναμία του ΠΑΣΟΚ;
      Τώρα μπήκα σε πολύ πονηρές σκέψεις. Ποιός ελέγχει το κέντρο διαχείρισης του εκλογικού αγώνα της ΝΔ; Αλλαγή αρχηγού, άρα καλύτερα η αυτοδυναμία ΠΑΣΟΚ;

      • Sic transit gloria mundi avatar
        Sic transit gloria mundi @ Sic transit gloria mundi 22/09/2009 15:19:35

        By the way, ακούσατε χθές τι ερωτήσεις και σε ποιούς κάνανε ο Ανδρέας Κωνσταντάτος και ο Αντώνης Σρόιτερ;
        Τι παίξανε αυτοί οι δύο; Γιατί και για ποιόν;

    • Sic transit gloria mundi avatar
      Sic transit gloria mundi @ Sic transit gloria mundi 22/09/2009 15:26:21

      Διόρθωση:
      Η (μικρή) πιθανότητα να μην υπάρχει αυτοδυναμία, γίνεται μεγαλύτερη άν μπουν οι ΟΠ.
      Ζητώ συγγνώμη, ένα περίσσιο "δεν" ίσως έκανε το συμπέρασμά μου ακατανόητο.

    • Παλιός Οννεδίτης avatar
      Παλιός Οννεδίτης @ Sic transit gloria mundi 22/09/2009 17:33:20

      ενδιαφέρουσα η ανάλυση σου αλλά προφανώς ελλειματική. Μερικές παρατηρήσεις
      1. Πασοκ - Σύριζα. Δεν υπάρχει παιχνίδι; Τουλάχιστον 1,5% δεν παίζεται; Και αν παίζεται ποιος είναι ο ευνοημένος από χθες;
      2. Πασοκ - ΝΔ. Παγιωμένος εδώ και ένα χρόνο;;; Μπερδεύεις τις αναγωγές με τα ποσοστά. Και οι σημιτικοί και βενιζελικοί θα ρίψουν ΓΑΠ, γιατί; Αν ο Σημίτης ήθελε να σπρώξει τον ΓΑΠ ο Παπαδήμος θα ήταν στο επικρατείας
      3. ΝΔ - Αναποφάσιστοι. Εδώ είναι όλο το παιχνίδι και είναι ανοικτό

      • Sic transit gloria mundi avatar
        Sic transit gloria mundi @ Παλιός Οννεδίτης 23/09/2009 11:25:18

        Επιμένω στο ουσιώδες, κατά τη γνώμη μου: Άν μπουν οι ΟΠ, οι (λίγες) πιθανότητες που υπάρχουν να μην είναι το ΠΑΣΟΚ αυτοδύναμο, γίνονται αρκετά περισσότερες.
        Δεν ζήτησα πάντως να με προσλάβετε και στο εκλογικό επιτελείο σας. Είμναι πολύ μεγάλος την ηλικία για STAGE.

  22. stavros avatar
    stavros 22/09/2009 15:20:04

    Όταν μια ζωή σου γράφουν άλλοι τους λόγους σου, όταν κάθε φορά που αυτοσχεδιάζεις είτε λές πατάτα είτε κάνεις σαρδάμ, πώς μπορείς να έχεις αυτοπεποίθηση;
    Όταν δεν μιλάς καλά τη γλώσσα, όταν δεν ξέρεις τα θέματα σε βάθος, όταν το μυαλό είναι εντελώς κονσέρβα, πώς να ανταποκριθείς στην ελεύθερη συζήτηση;
    Εγώ όταν βλέπω το Γιωργάκη το μόνο που βλέπω είναι ένα άνευρο, απρόσωπο και στημένο στύλ παλαιομοδότη πολιτικού με πλαστικό χαμόγελο που δίνει το χέρι του σε ότι περπατάει, πετάει ή κολυμπάει.
    Ο κόσμος ξέρει να ξεχωρίζει τον αληθινό από τον ξύλινο λόγο.
    Το μεγαλύτερο πρόβλημα του Γιωργάκη όμως ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ η εκφορά του λόγου.
    Είναι η άγνοια του εύρους και του βάθους των θεμάτων που θα αντιμετωπίσει στο debate.
    Σφαγή.

  23. EUROTSOPANHS avatar
    EUROTSOPANHS 22/09/2009 15:28:59

    ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΦΙΛΟΙ

    Ο ΚΥΒΟΣ ΕΡΡΙΦΘΗ Η ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΕΧΑΣΕ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΗΔΗ ΠΑΡΕΝΘΕΣΗ.
    ΤΑ ΚΟΝΤΑΡΟΧΤΥΠΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΓΥΑΛΙ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ.
    Η ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ ΚΑΙ Η ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΔΕΝ ΣΒΗΝΕΤΑΙ ΠΙΑ.
    ΦΥΣΙΚΑ Ο ΛΑΟΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΤΟ ΜΗ ΧΕΙΡΩΝ ΒΕΛΤΙΣΤΟΝ.
    Ο ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΕΧΕΙ ΣΤΡΙΜΩΞΕΙ ΤΗΝ ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΣΤΑ ΣΧΟΙΝΙΑ ΓΙΑΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΠΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΤΕΘΙΜΕΝΟΣ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΠΙΣΤΩΣΗ ΧΡΟΝΟΥ ΣΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΣΤΕΡΟΥΝΤΑΙ ΓΝΩΣΕΩΝ ΚΑΙ ΙΚΑΝΟΤΗΤΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΟΥΝ.
    ΤΟ ΠΛΟΙΟ ΗΔΗ ΕΧΕΙ ΒΥΘΙΣΤΕΙ, ΣΕ ΛΙΓΟ ΘΑ ΕΠΙΠΛΕΙ ΜΟΝΟ ΤΟ ΠΗΛΙΚΙΟ ΤΟΥ ΘΛΙΒΕΡΟΥ ΚΑΠΕΤΑΝΙΟΥ ΤΗΣ ΝΔ ΣΤΑ ΘΟΛΑ ΝΕΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΤΑΠΛΕΥΣΕΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ.

    • Σπατζιώτης avatar
      Σπατζιώτης @ EUROTSOPANHS 22/09/2009 16:28:58

      Αυτό το ''πηλίκιο'' είχε υπόψη του ο Γεώργιος Παπανδρέου όταν προσφάτως είπε τη φράση - ''μηδέν εις το ΠΗΛΙΚΙΟ'';

  24. George Poulos avatar
    George Poulos 22/09/2009 15:35:06

    Απλά τώρα πρέπει να συνηθίσετε σιγά-σιγά ότι τα διαπλεκόμενα και ΜΜΕ δεν σας στηρίζουν όπως πριν ,και θα είστε ακάλυπτοι στα επικοινονιακά σας παιγνίδια.

  25. Pacman avatar
    Pacman 22/09/2009 15:40:07

    Κυριοι Παυλο Τσιμα , Αντρεα Κωνσταντατε.
    Συνχαρητιρια για εχθες!! Η στρατευμενη δημοσιογραφια θριαμβευσε.Το σχολιο που κανατε οτι ο πρωθυπουργος θα πρεπει να μεταδωσει πειρα στον επομενο υπονοωντας οτι ολα εχουν κριθει ή το οτι τα εχει παρατησει ενω ο ιδιος δηλωνει μαχιμος ηταν μεσα στο πλαισιο της αποστολης σας.Αναγνωριζοντας λοιπον αυτην την προσφορα σας στην στρατευμενη δημοσιογρφια σας ευχομαι ανθρωπος να μην ξανακουσει τη φωνη σας και μονο με τη γραφη να εξωτερικευετε τις αποψεις σας.Καλη συνεχεια.

  26. Mikiszezas avatar
    Mikiszezas 22/09/2009 15:55:05

    Ο Γεώργιος Β' ο Διαπλεκοφάγος θριάμβευσε!
    Δεν το βλέπετε;

  27. anonimos avatar
    anonimos 22/09/2009 15:57:27

    Ε όχι και έτσι κ. Χούχλη...

    Είναι ίσως η καλύτερη και η πιο σοβαρή Ελληνίδα δημοσιογράφος.
    Άριστη γνώστρια της ελληνικής γλώσσας.

    Δεν περιμέναμε λοιπόν ποτέ από τη Μαρία Χούκλη να είναι τόσο άδικη απέναντι στον Γιώργο Παπανδρέου.


    Μια ερώτηση είχε το δικαίωμα να κάνει ο εν αναμονή πρωθυπουργός στον Κώστα Καραμανλή, και δεν πρόλαβε να την διατυπώσει.


    Ξεκίνησε την αφήγηση και... ξεχάστηκε.


    Ο χρόνος πέρασε, η κα Χούκλη τον διέκοπτε, ο Παπανδρέου αγχώθηκε και άρχισε το πανηγύρι με τα σαρδάμ.


    Η κα Χούκλη έπρεπε να σεβαστεί το γεγονός ότι ο 3ος Παπανδρέου που ετοιμάζεται να μας κυβερνήσει, δεν μιλάει καλά ελληνικά.


    Έπρεπε να δείξει κατανόηση και να του αφιερώσει περισσότερο χρόνο.


    Να αισθάνεται και τυχερή που ο Παπανδρέου είναι εκ φύσεως ευγενής και δεν αντέδρασε με... αγγλικά «γαλλικά».


    Την επομενη φορά οι ερωτήσεις θα ...δίνονται στους δημοσιογράφους εκ των προτέρων και μάλιστα γραπτώς!


    Το να έχουν το δικαίωμα να τις διαβάζουν οι πολιτικοί αρχηγοί, όπως ζήτησε το ΠαΣοΚ, απερρίφθει.


    Το να γίνει πάντως και ένα ντιμπέϊτ εις την Αγγλική με τον Larry King συντονιστή, μελετάται πολύ σοβαρά.


    Ο Κώστας Καραμανλής προσπαθεί να τροποποιήσει το πρόγραμμά του ώστε να βρεθεί στις Η.Π.Α., μαζί με τον Γιώργο Παπανδρέου ώστε να δοθεί η περίφημη συνέντευξη, εφ' όσον δεν μπορεί να μετακινηθεί ο Larry King!


    Να δούμε επιτέλους τον Γιώργο Παπανδρέου να ξεδιπλώνει το ρητορικό ταλέντο που διαθέτει, μας κρατά όλους σε μεγάλη αγωνία!


    Σήμερα πάντως έχει να πέσει πάρα πολύ γέλιο!

    http://emprosdrama.blogspot.com/2009/09/blog-post_6609.html

    • Trifonas avatar
      Trifonas @ anonimos 22/09/2009 18:49:04

      <>
      Ευτυχως που εσεις οι νεοδημοκρατες μιλατε καλλιτερα ελληνικα απο τον ΓΑΠ και ετσι υπαρχει καποια ελπιδα αν ξαναβγει ο καραγκιοζοπαικτης.

  28. qwert avatar
    qwert 22/09/2009 16:07:14

    Ο Ίκαρος είναι στη φωτογραφία;
    Και ο Δαίδαλος ποιος μπορεί να είναι;

  29. Smash  Direct avatar
    Smash Direct 22/09/2009 16:14:21

    Στημενο το αρθρο για αυτους που εχουν σπουδασει την μαυρη προπαγανδα.Απο που προκυπτει φακτορα οτι εαν δεν υπαρχει εμφανης νικητης η ηττημενος χαμενος ειναι ο Παπανδρεου? The game is over για οσους δεν το εχουν καταλαβει.

  30. Aris lalidis avatar
    Aris lalidis 22/09/2009 16:27:18

    "Αλλά να κρίνονται οι εκλογές σύμφωνα με το ποιός είναι καλύτερος ηθοποιός αποτελεί υποβάθμιση της ίδιας της δημοκρατίας μας αναδεικνύοντας και το χαμηλό επίπεδο που έχουμε σαν λαός."
    Aν και κατακοπος απο τον ποδαροδρομο ως τη Λαμια-το ταμα γαρ-ο tiramola κρουει τον κωδωνα του κινδυνου για τη Δημοκρατια.
    Διοτι ως γνωστον ΓΑΠ-ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ-ΕΛΛΑΣ ειναι εννοιες ταυτοσημες.Οσο κραυγαλεα αποδεικνυεται η ανεπαρκεια του ΓΑΠ τοσο υποβαθμιζεται "η ιδια η δημοκρατια" και κινδυνευει η Ελλας.

  31. nikolaos avatar
    nikolaos 22/09/2009 16:28:48

    Μετά το χθεσινό ντιμπέιτ όλοι μας αρχίσουμε να ψάχνουμε τα ψιλά γράμματα του οικονομικού προγράμματος του ΠΑΣΟΚ. Και τα ερωτήματα πολλαπλασιάζονται : θα μειώσει τους φόρους στη βενζίνη ; θα μειώσει τις αντικειμενικές αξίες ; τι θα κάνει συγκεκριμένα με τους φόρους κληρονομιάς και γονικής παροχής ; Ποια θα είναι τα αφορολόγητα ; Ποιοι θα πληρώνουν φόρους ; Θα βάλει τεκμήρια ; Τι θα κάνει με επιδόματα και υπερωρίες ; Τι θα κάνει με τις προσλήψεις στο δημόσιο ; Και ένα σωρό άλλα θέματα τα οποία δεν απαντά ο κ. Παπανδρέου, πέρα από τα γνωστά και επαναλβανόμενα τσιτάτα του.

    Φυσικά έχουν "πειστεί" οι φανατικοί, οι υποψήφιοι για "διορισμό" και κυρίως οι μεγαλοεκδότες και μεγαλοδημοσιογράφοι... Ήδη, όμως, από χτες ενισχύθηκε και ο ΣΥΡΙΖΑ και οι Οικολόγοι-Πράσινοι, παρά τη προσπάθεια ορισμένων ελεγχόμενων ΜΜΕ να τους θάψουν ... Από χτες πλησιάζουμε σε μια μεγάλη έκπληξη, δηλαδή την ανατροπή των προγνωστικών και την ενίσχυση μεγάλου ρεύματος ψηφοφόρων προς τα 5 κόμματα πλην ΠΑΣΟΚ. Αλλά το μεγάλο γέλιο θα πέσει το βράδυ της 4ης Οκτωβρίου όταν ο λαός ρίξει ένα ηχηρό χαστούκι στη δικτατορία των ελεγχόμενων ΜΜΕ, χωρίς να βγάλει αυτοδύναμο τη μαριονέττα τους. Αυτό το βράδυ της 4ης Οκτωβρίου πρέπει ο ελληνικός λαός να δώσει ένα ηχηρό μήνυμα σε όσους καταστραγούν το Σύνταγμα, προσπαθώντας να χειραγωγήσουν τα πολιτικά πράγματα στη χώρα, στις δημοσκοπήσεις και στις πελατειακές σχέσεις.

  32. Dubai Expatriate avatar
    Dubai Expatriate 22/09/2009 16:35:43

    Ο ΓΑΠ ήταν στα ίδια επίπεδα που ήταν στη ΔΕΘ, δηλαδή μαύρα χάλια.

    Δεν απάντησε σε κανένα ερώτημα συγκεκριμένο και την πάτησε τόσο από το Καρατζαφέρη όσο και από το Σρόιτερ.

    Ο Καραμανλής ήταν καλός, αλλά θα μπορούσε και πολύ καλύτερα.

    Μεταξύ των δύο το χάσμα ήταν πολύ μεγάλο υπέρ Κ.Κ

    Ο Καραμανλής μιλούσε με λογική (1+1=2)

    και ο ΓΚΑΠ με αοριστολογίες ή απλά δεν απαντούσε στα ερωτήματα.

    Το μόνο που έλεγε συνέχεια ήταν..."Πράσινη-ανάπτυξη-πράσινη ανάπτυξη" σε όλες τις απαντήσεις του.

    Κάτι σαν το ... "Αντί-ιμπεριαλιστική πολιτικη" & "Τα λαικά στρώματα" της Παπαρήγα.

    Σήμερα προβλέπω, όπως και πολλοί άλλοι ότι θα υπάρξει πολύ σεξ.

    Όσο αφορά τους νταβατζήδες, έχουν χάσει τη μπάλα.

    Οι κυκλοφορίες των εφημερίδων για πρώτη φορά στην ιστορία πέφτουν σε πωλήσεις εν μέσω προεκλογικής περιόδου ενώ η κίνηση στο ίντερνετ αυξάνεται ταχύτατα.

    Αυτό δεν είναι καμπανάκι αλλά μπουρί πλοιού! Τα ψέματα του Μπόμπολα και η προπαγάνδα του Ψυχάρη δεν πιάνουν πλέον και το φάσμα της "Ασπίς Πρόνοιας", πλανάται πάνω από την Αττική οδό και τη Μιχαλακοπούλου.



    Υ.Γ Ο Αριστοτέλης, Πλάτωνας, Μακιαβέλλης αλλά και Τσόρτσιλ, Λίνκλολν και πολύ άλλοι, είχαν υπογραμμίσει τη ζωτική σημασία της ρητορικής δεινότητας και παρουσίας που πρέπει να διαθέτουν οι πολιτικοί ηγήτορες.

    Δεν είναι απλά μια αδυναμία του ΓΚΑΠ αλλά για σοβαρότατο μειονέκτημα.

    Ο Σημίτης που είχε το ίδιο πρόβλημα και πειρσ΄σοτερο έχασε απίστευτες δυνατότητες τόσο για τον εαυτό του όσο και για την Ελλάδα.

    Ο ηγέτης που εκλέγουμε πρέπει να διαθέτει ικανότητες δημόσιας προβολής που δεν διαθέτει ο μέσος πολίτης και όχι να είναι το ίδιο και χειρότερος με αυτόν.

    Και ο ΓΚΑΠ είναι σε πολύ άσχημο επίπεδο εν γένει.

    Ο Καραμανλής είναι σε ανώτερο από το μέσο όρο επίπεδο.


    Αυτά για το ντιμπέιτ.


    Απόψε θα πάμε για το δεύτερο γύρο.

    • Nazgul avatar
      Nazgul @ Dubai Expatriate 22/09/2009 16:43:44

      Για τον mr MIG κάποιο σχόλιο ?

      • qwert avatar
        qwert @ Nazgul 22/09/2009 16:45:28

        Εκεί να δεις ρητορική δεινότητα...αλλά είναι one man show..

  33. καθρέφτης avatar
    καθρέφτης 22/09/2009 16:49:45

    Τουλάχιστον, ξέρει ελληνικά. Δεν λέει "σαν λαός".

  34. tom avatar
    tom 22/09/2009 17:17:55

    Στα κομματικά γραφεία της ΝΔ δεν κοιμήθηκαν το βράδυ από τον θρίαμβο...)))

  35. Χρήστος avatar
    Χρήστος 22/09/2009 17:25:37

    δείτε τον αυριανό πρωθυπουργό...τι λέει ο σαψάλης!!!

    Αλλά και αυτοί που του τα γράφουν...ξεφτέρια...

    Ξεχάστε τον... με τίποτα δεν γίνεται πρωθυπουργός...

    http://www.youtube.com/watch?v=kjTN3tN7niI&feature=player_embedded

  36. Orestios avatar
    Orestios 22/09/2009 17:33:42

    Ελεύθερη πτώση GAP. Ο κόσμος του γυρίζει την πλάτη μετά τις ασάφειες, τις ανακρίβειες και την εμφανή αμηχανία μπροστά στην υπεροχή των επιχειρημάτων του ΚΚ. Η ένδοια λόγου του GAP πασιφανής και η ανάπτυξη των θεωριών του εφάμιλλη με νηπίου. Το κατασκεύασμα των ΜΜΕ καταρρέι από το βάρος της ίδιας της κατασκευής. Το είδατε εχθές, θα το δείτε και σήμερα. Ένας μύθος καταρρέι από την υπερβολική υπερεκτίμηση των πεπερασμένων δυνατοτήτων του.

  37. george avatar
    george 22/09/2009 17:37:56

    Τι να αλλάξει? Πολύ δύσκολα ανατρέπεται το πολιτικό σκηνικό. Ωστόσο, ο ΓΑΠ δεν τα πήγε τόσο καλά όσο θα περιμέναμε, ενώ τόσο ο Τσίπρας όσο και η Παπαρήγα πήγαν καλά και ίσως του δημιουργήσουν πρόβλημα από τα αριστερά. Ο Καρατζαφέρης ήταν κατώτερος του αναμενόμενου και δυσκολεύεται να διεισδύσει περαιτέρω στη κεντροδεξιά. Μου φάνηκε ότι χθες προσπάθησε να είναι περισσότερο κεντρώος, αλλά δεν του πάει. Τέλος ο Καραμανλής ήταν μία από τα ίδια, δεν έχασε αλλά δεν κατάφερε και σημαντικό κτύπημα στον Παπανδρέου. Νομίζω ότι και σήμερα θα ακολουθήσει την ίδια τακτική. Ο ΓΑΠ όμως πρέπει να βγει στην επίθεση για να σιγουρέψει την αυτοδυναμία.

  38. rs avatar
    rs 22/09/2009 18:04:36

    Καραμανλής και Παπανδρέου έδειξαν πόσο “ λίγοι” είναι. Με λόγο “τηλεδημοσιογραφικό” και ατάκες “γυμνασιακές”, επιζητούσαν την επιβράβευση της κερκίδας.
    Τι θα πεί: “δεν σηκώνω μύγα στο σπαθί μου” όταν έχει γίνει ο ίδιος … «γερανός» με απίθανο φορτίο σκανδάλων και κακκοδιαχείρισης;
    Και ο άλλος με την φοβερή υπόσχεση…”θα σηκώσω τα μανίκια”. Λόγος λαϊκίστικος άνευ περιεχομένου στο στυλ Κακαουνάκη.
    Και οι δύο με απωθητική “εγωπάθεια” η οποία δεν είναι κατ’ ανάγκη προσωπική, αλλά εκπορεύεται από την λειτουργία και γενικά την αισθητική των κομμάτων τους.
    Απο την eurovision στον Ρέμο .Εγώ θα κάνω.. , εγώ θα εγγυηθώ.., εγώ, εγώ,…
    Το «εγώ» δεν λύνει προβλήματα ούτε «δίνει» προοπτική. Και φυσικά εκμηδενίζεται από άτομα σε στυλ, Πάγκαλου, Γιακουμάτου, Παυλόπουλου , Χρυσοχοϊδη και άλλων ογκόλιθων της πολιτικής.
    Δεν κατάλαβαν και οι δύο ότι κουβαλούν σαν καβούκι πλέον όλα τα πεπραγμένα των κομμάτων τους από την μεταπολίτευση και μετά. Και αυτό είναι το σωστό. Κανείς δεν «γεννήθηκε» με «παρθενογέννηση». Το γκρίζο παρελθόν (σκάνδαλα, κακοδιαχείριση, αναξιοκρατία, τακτοποίηση ημετέρων, μαύρο πολιτικό χρήμα κλπ) δεν προδικάζει κανένα φωτεινό μέλλον.

  39. andreas avatar
    andreas 22/09/2009 18:05:34

    Πάντως δημοσκοπήσεις που μπαινοβγαίνουν στην ΕΡΤ δείχνουν ένα εύρος από 6 ως 8 μονάδες. Να δεις που η διαφορά δεν πρόκειται να πέσει κάτω από 6

  40. kirdou avatar
    kirdou 22/09/2009 18:11:40

    Ηδη στο πασοκ υπαρχει μεγαλη μουρμουρα για την εμφανιση Παπανδρεου στο debate.Πολλοι υποστηριζουν οτι επρεπε να σηκωσει τους τονους και οχι να αρκεστει σε μια αμυντικη και ανευ ουσιας τακτικη.Δεν σηκωσε το γαντι και φανηκε να δεχεται πυρα χωρις να απανταει στο ιδιο υφος...Το σημερινο debate ειναι καθοριστικο για την αυτοδυναμια...

  41. Orestios avatar
    Orestios 22/09/2009 18:25:04

    Προσδεθείτε στο ΠΑΣΟΚ. Ο κόσμος γυρίζει την πλάτη στο GAP. Απογοήτευσε και τον κάθε καλώς κείμενο. Δεν πρόσφερε όραμα παρά μυρίκαζε τα γνωστά συνθήματα. Εγωεντρικός και καθόλου ρεαλιστής. Σε αντίθεση με τον ΚΚ που εξέφρασε την πραγματικότητα και δεν προσπάθησε να παραπλανήσει ούτε να χαλκεύσει τα δεδομένα. Κακώς εκτείθεται το GAP όντας απροετοίμαστο και με διάθεση να σαγηνεύσει παρά να σταθεί στο ύψος ενός υποψηφίου πρωθυπουργού.

  42. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 22/09/2009 18:27:08

    Δυστυχώς οι Έλληνες είναι εξαρτημένοι/κολλημένοι με τα 2 μεγάλα κόμματα. Συνέχως ΠΑΣΟΚ και ΝΔ βγάζουν άθροισμα μεγαλύτερο του 80%. Αυτό σημαίνει ότι 8 περίπου από εμάς τους 10 τους ψηφίζουμε. Ένα μεγάλο κομμάτι είναι κομματόσκυλα ... για αυτούς δυστυχώς δεν υπάρχει θεραπεία. Οι υπόλοιποι όμως μπορεί να κάνουμε την διαφορά... Πιστεύω ότι αν αποδυναμωθούν τα δύο μεγάλα κόμματα ίσως ξυπνήσουν...ίσως καταλάβουν ότι δεν θα μπορούν να μας κοροιδεύουν άλλο ... Και ο άγιος φοβέρα θέλει ...και ειδικά ο Έλληνας!

    ΠΠ

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 22/09/2009 18:36:58

      Τι ακριβως σημαινει να αποδυναμωθουν τα μεγαλα κομματα;
      Υπερ ποιου;Διοτι υπαρχουν βασιμες υπονοιες που σε μενα ειναι βαβαιοτητα οτι τα 3 μικρα κομματα (ΚΚΕ,ΛΑΟΣ,ΣΥΝ) ειναι χειροτερα απο τα δυο μεγαλα.Θα προτομουσα να ψηφιζα Ενωση Κεντρωων του Λεβεντη παρα ενα απο τα 3 μικρα κομματα της βουλης.

      • ataktos avatar
        ataktos @ ψυχραιμια 22/09/2009 18:57:44

        Μα στεναχώρια που σε έχει πιάσει ψυχραιμία ,άσε τα κοράκια επιτελούς να σκέφτονται αυτά έχουν να χάσουν περισσότερα δεν βλέπεις τον ΚΚβ τα έχει χάσει ….καλά ο ΓΑΠ στον κόσμο στου …θα τον χαρούμε σήμερα τα μασσάλια του χαχαχαχ

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ ψυχραιμια 22/09/2009 19:16:41

        @Ψυχραιμία, οι Δημοκρατικοί κατεβαίνουν, έχεις επιλογή λοιπόν ...

  43. Vangelis avatar
    Vangelis 22/09/2009 18:37:54

    Παιδιά ,

    Εμένα ο ΚΚ σαν αναποφάσιστος ψηφοφόρος δεν με έπεισε, δεν μου εξήγησε επαρκώς τα εξής:

    1. Γιατί ακούμε τις ίδιες υποσχέσεις για 3-φορά ?
    2. Γιατί μπαίνει για 3-φορά σε επιτήρηση η Ελλάδα ?
    3. Γιατί το έλλειμμα/δανεισμός είχε ξεφύγει είδη από το 2007 πριν την κρίση ?
    4. Που θα βρει τα λεφτά ο ΚΚ για να πληρώσει δημόσιους υπάλληλους και συνταξιούχους? Από δανεισμό , φόρους ?
    5. Τι θα αλλάξει την 3-φορά που ζητάει την ψήφο μου ?

    Vangelis

  44. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 22/09/2009 19:04:11

    Ρε Νεοδημοκράτες, μην πανηγυρίζετε που ο αρχηγός σας πήγε καλύτερα από το ΓΑΠ. ΔΕΝ αρκεί αυτό για να ξαναβγεί. Εγώ θα τον στηρίξω με όλες του τις δυνάμεις, αλλά ο κόσμος είναι αγανακτισμένος από τη διακυβέρνηση της ΝΔ. ΔΕΝ τα κατάφερε ο Κωστάκης να κυβερνήσει σωστά και αυτό είναι το πρόβλημά του. Για την ακρίβεια, δεν τα κατάφερε καν να κυβερνήσει. Νομίζε ότι όλα μπορεί να πάνε με αυτόματο πιλότο, αλλά δεν πάει έτσι. Οι δικοί του, πολύ κάτω του μετρίου, εξέθεσαν ανεπανόρθωτα την κυβέρνησή του, πραγματική κυβέρνηση - ανέκδοτο. Μόνη εξαίρεση στη μη παραγωγή έργου, τα έργα που έδινε ο Σουφλιάς στο Μπόμπολα και σε μερικούς ακόμα.

    Ο Κωστάκης πρέπει να στηριχθεί για έναν και μόνον λόγο: Γιατί ξέρει να κρατάει κάποιες ελάχιστες αντιστάσεις που ο άλλος όχι μόνον δεν ξέρει να τις κρατάει (σαν τον πατέρα του, που άλλα έλεγε κι άλλα έκαμνε), αλλά σπεύδει πρώτος να ξεπουλήσει τα πάντα. Είναι εθνική ανάγκη να στηριχθεί, αλλά τα πολλά λόγια είναι φτώχεια. Δεν υπάρχει λόγος να πανηγυρίζετε και η ουσία είναι ότι ο κόσμος δεν σας θέλει. Εγώ θα στηρίξω το κόμμα σας με πολύ βαριά καρδιά και μόνον επειδή αυτό επιτάσσει αυτή τη στιγμή το συμφέρον της χώρας μου.

    Αλλά, έλεος, σταματήστε τα πανηγύρια. Προκαλείτε και αυτό ο κόσμος ΔΕΝ το θέλει.

  45. kwstas avatar
    kwstas 22/09/2009 19:05:45

    θαυμα θαυμα αλλαξαν τα δεδομενα...μαλλον ευχες κανετε και οχι αναλυσεις...ποιος περιμενει το ντιμπειτ να αποφασισει?υπαρχει κανεις εδω?ενας εστω?χλωμο ε

  46. ataktos avatar
    ataktos 22/09/2009 19:11:04

    καλά καλά ....κούνια που σας κούναγε

  47. anonimos avatar
    anonimos 22/09/2009 19:26:25

    Μέγα Σκάνδαλο! Έφτιαξαν την Εγνατία χωρίς να ενημερώσουν τον άνθρωπο που γράφει τους λόγους του ΓΑΠ!!

  48. Σαος avatar
    Σαος 22/09/2009 19:32:31

    Εμπρηστική επίθεση στην αποθήκη του περιοδικού Ρεσάλτο. Μήπως ενόχλησε κάποιον πολιτικό χώρο;

  49. pan avatar
    pan 22/09/2009 19:56:47

    ονειρα γλυκά!

  50. apostolak avatar
    apostolak 22/09/2009 21:03:16

    Πράγματι τα δεδομένα αλλάζουν, αλλά αλλάζουν μέσα στα ζαλισμένα μυαλά τω πολύ δεξιών. Οι δημοσκοπήσεις τώρα είναι καθοδηγούμενες, παλιότερα όταν έβγαζαν μπροστά τη Ν.Δ. ήταν αξιόπιστες; Ο "καταλληλότερος" τώρα που έγινε πολύ ακατάλληλος και επικίνδυνος που θα πάει; Καληνύχτα σας.

  51. bgt avatar
    bgt 22/09/2009 21:27:54

    Αλλαξαν τα δεδομενα απο το (ο Υψιστος να το κανει) debate?
    Ελεος..

    Σε τελικη αμα ο κοσμος αποφασιζε αναλογα με την εικονα του debate δε θα ψηφιζε ΚΑΝΕΝΑΝ απο τους 6 που συμμετειχαν.

    Ειλικρινα απορω με το αντι τελευταια..μα ειναι σοβαρο αρθρο αυτο τωρα?

  52. boanerges avatar
    boanerges 22/09/2009 22:37:55

    Καλά αυτός ο Παντελής Καψής δεν παίζεται! Μιλάμε για απίθανο τσαρλατάνο: "εξαιρετικός ο Παπανδρέου στην εξωτερική πολιτική (!)" Εντάξει, είναι διευθυντής των ΝΕΩΝ, αλλά τόσο φούμαρο πια; Για τόσο ηλίθιο περνάνε τον κόσμο ορισμένοιτελικά;
    Η όλη φάση συνοψίζεται στο ύφος και τη φάτσα του ΓΑΠ όταν έβγαινε από την αίθουσα, και στις εκφράσεις του Τσίμα, που ήταν σα να έλεγε από μέσα του "τώρα τί να πεις και ποιός να σε πιστέψει..."

  53. καθρέφτης avatar
    καθρέφτης 24/09/2009 10:06:14

    Όντως, αλησμόνητο το IEK TAPERMΑN.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.