Άι σιχτίρ πια χερ Σόιμπλε και φράου Μέρκελ
02/06/2014 09:40
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Άι σιχτίρ πια χερ Σόιμπλε και φράου Μέρκελ

Η κυβέρνηση είτε θα υποκύψει στις νέες πιέσεις των δανειστών και θα παραδώσει την εξουσία στον Τσίπρα είτε θα πει το μεγάλο «όχι» και θα απαιτήσει τον τερματισμό των πιέσεων...

Δεν ξέρουμε αν η κυβέρνηση και τα άλλα κόμματα έλαβαν το μήνυμα των εκλογών, όμως, σίγουρα στο Βερολίνο δεν έφτασε ποτέ. Οι πολιτικές της Μέρκελ και του Σόιμπλε ήταν αυτές που οδήγησαν σε εξαθλίωση τον ελληνικό λαό με τη συνεχή απειλή της εξόδου από το ευρώ. Κι ενώ η Ελλάδα έκανε ότι ήταν δυνατόν για να μη συμβεί το ατύχημα, κι ενώ περιμένουμε μια καλύτερη αντιμετώπιση από τους δανειστές, η γερμανική πολιτική συνεχίζει στο ίδιο μοτίβο.

Αναρωτιέται κανείς αν ο Σόιμπλε έχει γίνει ο καλύτερος χορηγός της Χρυσής Αυγής και του ΣΥΡΙΖΑ. Κι αν η παρέα του Βερολίνου θέλει να εξωθήσει την Ελλάδα σε ευθεία σύγκρουση με τους δανειστές με ότι αυτό συνεπάγεται.

Η νέα παρέμβαση του Γερμανού υπουργού Οικονομικών είναι βούτυρο στο ψωμί του ΣΥΡΙΖΑ και των λαϊκιστών. Προφανώς ο Σόιμπλε είναι μεταξύ άλλων κουφός και τυφλός και δεν κατάλαβε τι ψήφισαν οι Έλληνες αλλά και όλη η Ευρώπη. Αλλιώς πώς να εξηγήσει κανείς τις δηλώσεις που έκανε στο περιοδικό Focus και οι οποίες θα δημοσιευτούν τη Δευτέρα. Είπε λοιπόν ο εν λόγω «χορηγός» της διάλυσης της χώρας.

«Για τον ελληνικό λαό οι μεταρρυθμίσεις συνδέονται με μεγάλη επιβάρυνση, ακόμη και με δυσχέρειες, αυτό δεν αμφισβητείται. Γι αυτό θα πρέπει να έχουμε και πάρα πολλή κατανόηση. Αλλά αυτό δεν βοηθά σε κάτι: ο ελληνικός λαός πρέπει να περάσει αυτήν τη μεταρρυθμιστική διαδικασία, εάν η χώρα θέλει να παραμείνει στο ευρώ. Οι Έλληνες αποφασίζουν μόνοι τους για το μέλλον τους. Μια νομισματική ένωση όμως μπορεί να λειτουργήσει μόνο εάν όλοι τηρούν τους κοινούς κανόνες» ήταν τα χαρακτηριστικά λόγια του κ. Σόιμπλε. Άφησε ακόμη, ανοικτό το ενδεχόμενο να χρειαστεί η Ελλάδα πρόσθετη βοήθεια ξεκαθαρίζοντας, ωστόσο, ότι το πιθανό νέο «πακέτο» θα είναι περιορισμένο και δεν θα ξεπερνά τα 10 δισεκατομμύρια ευρώ.

«Στα τέλη του 2012 ψηφίσαμε το δεύτερο πρόγραμμα για την Ελλάδα. Τότε ήταν σαφές ότι θα διαρκούσε δύο χρόνια και ότι η Ελλάδα και μετά από αυτό δεν θα μπορούσε να χρηματοδοτηθεί πλήρως από τις αγορές. Το χρέος της Ελλάδας, σύμφωνα με τις προγνώσεις της Τρόικα, θα φτάσει το 2022 σε ένα επίπεδο που θα μπορεί να χαρακτηρισθεί βιώσιμο» σημειώνει ο Βόλφγκανγκ Σόιμπλε και συνεχίζει «Προϋπόθεση θα ήταν βεβαίως να συνεχίσει να εκπληρώνει τους όρους του ΔΝΤ, της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και της ΕΚΤ».

Με απλά λόγια ο Σόιμπλε επαναφέρει στο τραπέζι την απειλή εξόδου από την ευρωζώνη σε περίπτωση που δεν κάνει η Ελλάδα τις «μεταρρυθμίσεις». Αλλά τι εννοεί μεταρρυθμίσεις; Πρόσθετα μέτρα; Περικοπές; Νέες απολύσεις; Ανακοπή της αναπτυξιακής προσπάθειας που πάει να γίνει;

Κι εν πάση περιπτώσει τα λόγια του Σόιμπλε δεν είναι στην ουσία το κλειδί για να ανοίξουν οι πρόωρες εκλογές; Η κυβέρνηση σε όλους τους τόνους έχει πει ότι δεν πρόκειται να πάρει άλλα μέτρα λιτότητας. Άλλωστε σε μια Βουλή η οποία βρίσκεται σε κατάσταση εκτάκτου ανάγκης, κανένα μέτρο δεν πρόκειται να περάσει. Η κυβέρνηση θα πέσει την ίδια ώρα. Και αυτό το ξέρουν οι Γερμανοί. Επομένως προς τι η επαναφορά της πίεσης για νέα μέτρα; Είναι τόσο ηλίθιοι να ανοίγουν θέματα όπως το grexit;

Φανερά ενοχλημένη η κυβέρνηση από την εξέλιξη αυτή απάντησε μέσω του υπουργείου Οικονομικών. «Το ερώτημα της συμμετοχής της Ελλάδας στην Ευρωζώνη έχει απαντηθεί οριστικά και αμετάκλητα και έχει περάσει μέσα από τις αιματηρές οικονομίες και θυσίες του ελληνικού λαού», επισημαίνεται στην ανακοίνωση, ενώ διευκρινίζεται πως «οι χρηματοδοτικές ανάγκες της χώρας, όπως είναι γνωστό και έχει δεχθεί και το τελευταίο Eurogroup, είναι καλυμμένες μέχρι τα μέσα του 2015. Για την περίοδο 2015-2016 οι χρηματοδοτικές ανάγκες της χώρας θα εξαρτηθούν σε σημαντικό βαθμό από τα αποτελέσματα της τραπεζικής δοκιμασίας που θα διενεργήσει η ΕΚΤ σε πανευρωπαϊκό επίπεδο», ήταν η απάντηση του υπουργείου Οικονομικών.

Και απαντώντας στον Σόιμπλε, το υπουργείο Οικονομικών επιτέθηκε και στον ΣΥΡΙΖΑ τονίζοντας πως «βλέπει παντού φαντάσματα και αντικοινωνικά μέτρα».

«Την ώρα που ο ΣΥΡΙΖΑ, σε μια έξαρση νέου λαϊκισμού, βλέπει παντού φαντάσματα, εμείς εργαζόμαστε συστηματικά για την ελάφρυνση των βαρών του ελληνικού λαού. Η Ελλάδα ακολουθεί το δρόμο εκείνων των μεταρρυθμίσεων που είναι σε όφελος του ελληνικού λαού, δηλαδή που αυξάνουν το εθνικό προϊόν, ανοίγουν νέες θέσεις εργασίας και μειώνουν τις τιμές καταναλωτή, διευκολύνοντας έτσι και την πρόσβασή της στις διεθνείς χρηματαγορές χωρίς ανάγκη νέων μνημονίων και μέτρων λιτότητας», αναφέρει το υπουργείο Οικονομικών.

Οι προβλέψεις του ΔΝΤ ή του Σόιμπλε είναι λανθασμένες. Άλλωστε και πέρυσι το Νοέμβριο μιλούσαν για μηδενικό πρωτογενές πλεόνασμα και ζητούσαν επιπλέον μέτρα 3 δις ευρώ. Το πλεόνασμα ξεπέρασε το 1,5 δις ευρώ και μέτρα επιπλέον δεν ελήφθησαν το 2013, ούτε και το 2014 μέχρι σήμερα.

Ανεξαρτήτως, όμως, των λαθών, εσκεμμένων ή όχι το μήνυμα που πρέπει να στείλει η κυβέρνηση είναι ένα. Ούτε ένα μέτρο δεν πρόκειται να ληφθεί επιπλέον, μέτρο που θα οδηγούσε σε περαιτέρω φτωχοποίηση τον ελληνικό λαό. Την ώρα που συζητάμε για μειώσεις στους φόρους, κατάργηση της έκτακτης εισφοράς, μείωση των αντικειμενικών αξιών , ελαφρύνσεις σε ελεύθερους επαγγελματίες και συνταξιούχους, οποιαδήποτε συζήτηση γίνεται για μέτρα λιτότητας πρέπει να πέσει στον κάλαθο των αχρήστων.

Η κυβέρνηση βρίσκεται μπροστά σε ένα κρίσιμο δίλημμα το οποίο σίγουρα θα μεταφέρει στο Βερολίνο και τον Σόιμπλε ο Στουρνάρας σε 10 ημέρες. Είτε θα υποκύψει στις νέες πιέσεις των δανειστών και θα παραδώσει την εξουσία στον Τσίπρα ο οποίος θα έρθει ως «μεγάλος σωτήρας» είτε θα πει το μεγάλο «όχι» και θα απαιτήσει τον τερματισμό των πιέσεων.

Ωστόσο, ίσως τελικά δεν είναι καν δίλημμα αυτό για τον Σαμαρά. Ο δρόμος είναι ένας και είναι αυτός της άμεσης αντίστασης χωρίς άλλες υποχωρήσεις. Ο κόσμος είναι στα κάγκελα, ο πρωθυπουργός το ξέρει, επομένως, δεν μένει άλλη λύση από το να διατρανώσει στον κάθε Σόιμπλε «αι σιχτίρ πια χερ Σόιμπλε και μαντάμ Μέρκελ».

ΣΧΟΛΙΑ

  1. George N avatar
    George N 02/06/2014 10:02:38

    Και σε τι θα βοηθήσει αυτό το αι σιχτίρ πέρα από ένα πρόσκαιρο feel good? Οι ελαφρύνσεις είναι σωστό να γίνουν-έχουν αργήσει απελπιστικά και ίσως μοιραία για την ΝΔ-αλλά ρεαλιστικά δεν πρόκειται να χρηματοδοτηθούν από τους εταίρους. Αναγκαστικά η άλλη όψη του νομίσματος είναι περικοπές στις δαπάνες του κράτους. Φυσικά θα βοηθήσουν να ξεκινήσει η οικονομία να μειωθεί η ανεργία και θα φέρουν μελλοντικά μεγαλύτερα έσοδα αλλά short term η μόνη άλλη εναλλακτική είναι να μείνουν οι φόροι εκεί που είναι και να παρακολουθήσουμε την κατάρρευση των εσόδων και πολύ πιο σκληρές περικοπές. Το ενδιαφέρων ερώτημα είναι αν θα κάνει η ΝΔ το 2014 αυτό που έκανε το 2009 ή αυτό που έκανε το 1974?

    • aegean light avatar
      aegean light @ George N 02/06/2014 12:20:35

      «Και σε τι θα βοηθήσει αυτό το αι σιχτίρ πέρα από ένα πρόσκαιρο feel good?» Επειδή είσαι λάτρης της Αγγλικής ορολογίας θα σου απαντήσω αναλόγως «θα βοηθήσει σε μόνιμο self-respect» ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ! DIGNITY ! τις έχεις ακούσει αυτές τις έννοιες ?

      • George N avatar
        George N @ aegean light 02/06/2014 14:42:49

        "Beggars can't be choosers". Αξιοπρέπεια έχεις όταν δεν χρωστάς πιο πολλά από όσα βγάζεις. Φαντάζομαι σε απασχολούσε το θέμα και πριν την πτώχευση όταν δέναμε τα σκυλιά με λουκάνικα, σωστά?

        • aegean light avatar
          aegean light @ George N 02/06/2014 18:55:43

          Κατ' αρχάς η αξιοπρέπεια δεν έχει να κάνει με την οικονομική κατάσταση του καθενός. Αξιοπρεπής ή οσφυφυοκάμπτης το έχεις μέσα σου και παρατηρούνται (αυτά τα είδη των ανθρώπων) σε όλες τις κοινωνικές τάξεις. Όσο για το βeggars και choosers πρώτον ακόμη και οι ζητιάνοι έχουν κάποιο όριο (ανάλογα με τον χαρακτήρα τους) πέραν του οποίου θα διαολοστείλουν τους υποτιθέμενους «ευεργέτες» τους και δεύτερον beggars προσπαθούν να μας παρουσιάσουν μερικοί πολιτικοί (βλέπε Α.Γεωργιάδης) και δυστυχώς και ορισμένοι σαν σένα.

          • George N avatar
            George N @ aegean light 03/06/2014 04:47:07

            Φοβάμαι ότι είναι μόνο μεγάλα λόγια αγαπητέ. Μια γενιά που δεν δίστασε να σκοτώσει το μέλλον των ίδιων των παιδιών της υπερδανειζόμενη, που όταν είδε τις συνέπειες για τους μισθούς και τις συντάξεις της πήγε σαν ζητιάνος να ζητήσει δανεικά, που συμφώνησε σε ένα πρόγραμμα ώστε οι δανειστές της να έχουν πιθανότητες να ανακτήσουν ένα μέρος των δανεικών ....εξεγείρεται όταν της υπενθυμίζουν την συμφωνία!Είναι τόσο ευερέθιστη γιατί ξέρει βαθιά μέσα της το πόσο ένοχη είναι. Λυπάμαι αλλά αυτή η γενιά μετρήθηκε στην ζυγαριά της Ιστορίας και βρέθηκε ελλιποβαρής. Το μόνο αξιοπρεπές που της μένει να κάνει είναι να φτιάξει τα του οίκου της και τίποτα άλλο. Δεν ξέρω τι κάνει ο Γεωργιάδης αλλά εγώ δεν είμαι πολιτικός για να χαϊδεύω αυτιά.

          • aegean light avatar
            aegean light @ George N 03/06/2014 10:11:15

            Επειδή γνωρίζω ότι η συζήτηση με ομοϊδεάτες σου δεν «βγάζει», πουθενά θα σου θέσω δυο ερωτήματα και θα « πασάρω». Να δεχτώ όλα αυτά που αναφέρεις περί υπερδανεισμού , παρόλο που δεν ήταν αυτό το πρόβλημα της χώρας στην αρχή της κρίσης τουλάχιστον , 1) πιστεύεις πραγματικά ότι η ακολουθούμενη πολιτική οδηγεί στην ανάταξη της οικονομίας της χώρας (φτιάξιμο των τα του οίκου της όπως χαρακτηριστικά αναφέρεις) άρα και στην πιθανότητα αποπληρωμής του χρέους; 2) αν η απάντηση είναι καταφατική μπορείς να μου πεις τι σχέση έχει η μείωση των μισθών στον ιδιωτικό τομέα, με όλα τα συνεπακόλουθα όπως ύφεση , κατάρρευση ασφαλιστικών ταμείων κ.λ.π., με την δημοσιονομική προσαρμογή ; «Δεν ξέρω τι κάνει ο Γεωργιάδης αλλά εγώ δεν είμαι πολιτικός για να χαϊδεύω αυτιά.» Δεν ξέρω αν χαϊδεύεις αυτιά ή τίποτα άλλο, εκείνο που βλέπω είναι ότι ως βολεμένος φροντίζεις για τη «πάρτη» σου. Και καλά κάνεις από τη μεριά σου, όμως μη προσπαθείς να μας πείσεις ότι όσα συμβαίνουν αυτή τη στιγμή στη χώρα είναι προς το συμφέρον (best interest) της συντριπτικής πλειοψηφίας των πολιτών.

          • George N avatar
            George N @ aegean light 03/06/2014 16:03:37

            125% σε φούσκα ΑΕΠ με 16% έλλειμμα δεν είναι ακριβώς συνετή πολιτική. Το χρέος κανείς δεν το αποπληρώνει, απλά το εξυπηρετεί. Όχι δεν πιστεύω ότι η ακολουθούμενη μέχρι σήμερα πολιτική οδηγεί στην ανάταξη της οικονομίας. Οι δημόσιες δαπάνες είναι πολύ μεγάλες και το κράτος ρουφά όλη την ρευστότητα. Οι μεγάλοι φόροι κάνουν όλο και πιο πολλούς μη αξιόχρεους. Τα ασφαλιστικά ταμεία είχαν καταρρεύσει πριν την κρίση με ελάχιστα αποθεματικά (που κουρεύτηκαν) βασιζόμενα στον προυπολογισμό για να δίνουν συντάξεις που δεν είχαν πληρωθεί με ανάλογες εισφορές. Το βολεμένος πως το έβγαλες? Δουλεύω Ελλάδα και εξωτερικό, πληρώνω τους φόρους μου και το στεγαστικό μου, δεν κληρονόμησα τίποτα, πλήρωσα ο ίδιος για τις σπουδές μου δουλεύοντας, ποτέ δεν είχα καμιά σχέση με δημόσια είτε στην Ελλάδα είτε αλλού. Αγαπώ την χώρα σου που με ενδιαφέρει πολύ, από παλιά. Τα παιδιά μου είναι Ελληνες και σαφώς θέλω να έχουν μέλλον εδώ. Το "Δεν ξέρω αν χαϊδεύεις" cheap, μπορείς καλύτερα!

          • aegean light avatar
            aegean light @ George N 03/06/2014 17:18:08

            Ανακαλώ το πάσο και ... 1) συμφωνούμε ότι διαφωνούμε 2) ανακαλώ και το "Δεν ξέρω αν χαϊδεύεις" are we good ?

          • George N avatar
            George N @ aegean light 04/06/2014 07:05:54

            Φυσικά και είμαστε. Ακόμα και χωρίς την ανάκληση αγαπητέ.

  2. gnik61 avatar
    gnik61 02/06/2014 10:24:31

    Δυστυχώς, και νέα μέτρα θα έρθουν. Τα μνημόνια γράφουν για σταδιακή εξομοίωση των μισθών με εκείνους των όμορων Βαλκανικών χωρών. Και δυστυχώς χωρίς το μπόνους των 50 εδρών για την ΝΔ, το 1,5 της ΔΗΜΑΡ, και την μείωση των ποσοστών των ΑΝΕΛ, θα ψηφιστούν γιατί οι περισσότεροι βουλευτές ξέρουν ότι γι' αυτούς δεν υπάρχει πολιτικό αύριο.

    • gnik61 avatar
      gnik61 @ gnik61 02/06/2014 10:53:55

      Aφού - εννοείται - δοθούν οι γνωστές παραστάσεις από Κασσή, Τζαμτζή, Ντινόπουλο και Γιακουμάτο....

      • Βλάμης avatar
        Βλάμης @ gnik61 05/06/2014 21:59:53

        Η μαγεία των θερινών τμημάτων: Αν υπάρχει ...κίνδυνος ατυχήματος ή έστω υπερβολικά θεατρικά σόου από βουλευτή, μπορέι να αντικαθίσταται ο βουλευτής από άλλον πιο ...συνετό, απ τον "πάγκο" δηλαδή των υπολοίπων βουλευτών που δεν ανήκουν στο συγκεκριμένο θερινό τμήμα. Άλες Γκούτ.

    • Ρηνα avatar
      Ρηνα @ gnik61 02/06/2014 10:56:59

      Oταν ειναι ηλιου φαεινοτερον οτι σε εξωθουν σε καποια λυση, πρεπει να ψαξεις για τη παγιδα. Τωρα εχουν παρει τα μετρα τους και δεν μας φοβουνται πια μην τους δημιουργησουμε την αλυσιδωτη αντιδραση, οποτε ισως και να σκεφτονται: μια ζωη με την Ελλαδα θα ασχολουμαστε; η να πλησιαζει το τελος της ΕΕ και οι Γερμανοι ξερουν ποτε θα σφυριξουν τη ληξη του αγωνα....Σε καθε περιπτωση ο Τσιπρας τους βολευει διοτι θα τους δωσει και τη δικαιολογια. Το θεμα ειναι πως θα διαχειριστει τη καταρρευση μετα, γιατι αυτο ηταν παντα το ζητουμενο. Κανεις δεν επαιρνε αποφαση να λυσει το γορδιο δεσμο γιατι υπεγραφε τη πολιτικη του καταδικη. Οσο για μας; παρτε λαδι σε πρωτη φαση.....

  3. η Dimi avatar
    η Dimi 02/06/2014 11:15:38

    Η "μυστική" Γερμανία του ανθρωπόμορφου τέρατος: “Σόϊμπλε: Καμιά ελπίδα για τις γερμανικές αποζημιώσεις” http://www.antinews.gr/KOINONIA/Soimple-Kamia-elpida-gia-tis-germanikes-apozemioseis/

    • Επισκέπτης avatar
      Επισκέπτης @ η Dimi 02/06/2014 15:51:18

      Αν η Ελλάδα είχε τα κότσι να προσφύγει στην Δικαιοσύνη, τότε θα βλέπαμε αν υπάρχει ελπίδα. Με τους πουλημένους που μάς κυβερνούν και προφανώς ο Σόιμπλε το ξέρει, ασφαλώς δεν υπάρχει καμμιά.

  4. Wilhelm avatar
    Wilhelm 02/06/2014 12:18:21

    Forget it Antonis !

  5. ΘΑΝΟΣ avatar
    ΘΑΝΟΣ 02/06/2014 12:37:47

    Μετά την απομάκρυνση από την κάλπη ουδέν λάθος αναγνωρίζεται. Η προεκλογική περίοδος τελείωσε, η συγκυβέρνηση αν και είχε μεγάλες απώλειες κρατιέται στην εξουσία και είναι έτοιμη να συνεχίσει τις μνημονιακές πολιτικές. Οι ξένοι παράγοντες «ξαφνικά» άλλαξαν τροπάριο και επανήλθαν σε αυτά που έλεγαν εξαρχής: Ότι η Ελλάδα έχει δημοσιονομικό κενό, χρειάζεται νέο πακέτο βοήθειας, νέες μεταρρυθμίσεις (δηλαδή αιματηρά μέτρα κτλ.) και επανέρχονται τα γνωστά διλήμματα ευρώ ή δραχμή. Συγκεκριμένα ο γερμανός υπουργός Οικονομικών Σόιμπλε δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο τρίτου πακέτου στήριξης προς την Ελλάδα, λέγοντας πως η έκτασή του θα ήταν «περιορισμένη», πιθανώς κάτω από δέκα δισ. ευρώ. Μιλώντας στο περιοδικό Focus, όπως μεταδίδει η Frankfurter Allgemeine Zeitung, ο Σόιμπλε ανέφερε πως το ελληνικό χρέος αναμένεται να φτάσει σε βιώσιμα επίπεδα το 2022.

    «Στα τέλη του 2012 ψηφίσαμε το δεύτερο πρόγραμμα για την Ελλάδα. Τότε ήταν σαφές ότι θα διαρκούσε δύο χρόνια και ότι η Ελλάδα και μετά από αυτό δεν θα μπορούσε να χρηματοδοτηθεί πλήρως από τις αγορές. Το χρέος της Ελλάδας, σύμφωνα με τις προγνώσεις της τρόικας, θα φτάσει το 2022 σε ένα επίπεδο που θα μπορεί να χαρακτηρισθεί βιώσιμο. Γι' αυτό ενδεχομένως η Ελλάδα να χρειαστεί ακόμα μία φορά περιορισμένη βοήθεια. Προϋπόθεση θα ήταν βεβαίως να συνεχίσει να εκπληρώνει τους όρους του ΔΝΤ, της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και της ΕΚΤ» Ο γερμανός υπουργός επανέλαβε πως νέο πακέτο θα συνοδεύεται με τον όρο συνέχισης των μεταρρυθμίσεων. «Για τον ελληνικό λαό οι μεταρρυθμίσεις συνδέονται με μεγάλη επιβάρυνση, ακόμη και με δυσχέρειες, αυτό δεν αμφισβητείται. Γι' αυτό θα πρέπει να έχουμε και πάρα πολλή κατανόηση. Αλλά αυτό δεν βοηθά σε κάτι: ο ελληνικός λαός πρέπει να περάσει αυτήν τη μεταρρυθμιστική διαδικασία, εάν η χώρα θέλει να παραμείνει στο ευρώ. » είπε χαρακτηριστικά ο Β.Σόιμπλε. Υ.Γ. Και αυτές οι δηλώσεις ήταν μονάχα η αρχή…

    • Marcelos avatar
      Marcelos @ ΘΑΝΟΣ 02/06/2014 16:13:35

      Θάνο, το ότι η Ελλάδα έχει δημοσιονομικό κενό είναι αδιαμφισβήτητο. Πρέπει να δούμε από πού προέρχεται το κενό αυτό. Για ποιους χρειάζεται χρήματα το κράτος; Χρειάζεται χρήματα για να πληρώσει τους μισθούς του ιδιωτικού τομέα;;; Χρειάζεται χρήματα να "ασφαλίσει" τα εκατομμύρια ανέργων του ιδιωτικού τομέα που έμειναν ανασφάλιστοι;;; Χρειάζεται χρήματα για να τα διοχετεύσει στην αγορά να κινηθούνε οι ελεύθεροι επαγγελματίες, οι μικρέμποροι, οι αυτοαπασχολούμενοι, τα μαγαζιά;;; Χρειάζεται χρήματα για να πληρώσει επίδομα στο 1,5 εκατομμύριο ανέργων που τους κόβει το μηδαμινό επίδομα μετά από 12 μήνες;;; Η απάντηση είναι: ΌΧI. Το "κράτος" χρειάζεται πακτωλούς δισεκατομμυρίων για να πληρώσει τους μισθούς των δημοσίων υπαλλήλων, τα εφάπαξ των δημοσίων υπαλλήλων, τις υπέρογκες συντάξεις δημοσίων υπαλλήλων που βγήκαν στη σύνταξη στα 45... Για αυτούς χρειάζεται πρωτίστως το κράτος ξερά λεφτά! (Τα 500 Ευρώ σύνταξη του ΙΚΑ τα κόβει και τα κάνει 420, για να παίρνουν 1000-1200 Ευρώ σύνταξη άνθρωποι οι οποίοι πήγαιναν για "δουλειά" 25 ώρες εβδομαδιαίως μέχρι τα 45-50 χρονών...) Βάλε και σε όλα αυτά το γεγονός ότι ο Έλληνας δεν πληρώνει εφορία εκ πεποιθήσεως εδώ και 40 χρόνια και δένει το γλυκό...

  6. marky avatar
    marky 02/06/2014 12:42:34

    Το ΔΝΤ, κατ’ αρχάς χαιρετίζει (προφανώς για να χρυσώσει το χάπι στη συγκυβέρνηση…) την «τεράστια πρόοδο που έχει επιτευχθεί» και την «επίτευξη πλεονασμάτων», αλλά στη συνέχεια επιμένει στην ανάγκη «να ληφθούν ισχυρά και αξιόπιστα εισπρακτικά μέτρα και να ελεγχθούν οι δαπάνες».
    Πιο συγκεκριμένα, ο αναπληρωτής εκτελεστικός διευθυντής του Ταμείου Naoyuki Shinohara που υπογράφει την έκθεση, ζητά να υπάρξει «πρόσθετη δημοσιονομική προσαρμογή, με υψηλής ποιότητας μέτρα και να παραταθούν τα αποδοτικά μέτρα», δηλαδή να διατηρηθούν και να αυξηθούν οι φόροι και τα χαράτσια. Επίσης, επισημαίνει ότι «παρά τη μείωση των μισθών, δεν επήλθε αύξηση αλλά μείωση των εξαγωγών» και ζητά να ληφθούν «διαρθρωτικά μέτρα όπως η απελευθέρωση αγορών για την προσέλκυση ξένων επενδύσεων». Δηλαδή, να πέσουν κι άλλο οι ήδη πενιχροί μισθοί, για να… συγκινηθούν οι «επενδυτές» (τουτέστιν, τα κοράκια που θέλουνε να δουλεύουμε σχεδόν… δωρεάν).
    Τέλος, τονίζει ότι η κυβέρνηση πρέπει να καλύψει τις δημοσιονομικές ανάγκες της με πιο «δυναμικά μέτρα είσπραξης των φόρων», δηλαδή με κατασχέσεις μισθών, κλείσιμο όσων χρωστάνε σε στρατόπεδα συγκεντρώσεως και άλλα τέτοια «δυναμικά». (ΥΓ): Τι καλά που θα ’ταν να άρχιζε και να τελείωνε η εφαρμογή των απαιτήσεων του ΔΝΤ απ’ όσους συμπατριώτες μας ψήφισαν τα κόμματα της μνημονιακής συγκυβέρνησης (για… σταθερότητα), αλλά και απ’ όσους απείχαν από τις εκλογές (λόγω αδιαφορίας ή και για «να τιμωρήσουν το σύστημα»…). Δυστυχώς, όμως, θα τα πληρώσουμε όλοι εμείς, κι όχι μόνο αυτοί που φταίνε!

  7. Νικος avatar
    Νικος 02/06/2014 12:43:32

    ετσι για να μη παραμύθιαζεστε εκεί στο antinews πως κυβερνά την Ελλάδα ο σαμαρας.

  8. epifanios avatar
    epifanios 02/06/2014 14:07:30

    Τα μετρα ειναι για τους κοινους θνητους... Δυο στελεχαρες του ΠΑΣΟΚ , "συμβουλοι" με πτυχιο ΙΕΚ και ΤΕΙ αντιστοιχα, ανανεωνουν απο αυριο συμβασεις σε δημοσιο οργανισμο με 3500 , οσα και πριν

    • Marcelos avatar
      Marcelos @ epifanios 02/06/2014 16:00:02

      Επιφάνιε, έχω γράψει πολλές φορές εδώ μέσα σχετικά. Το δημόσιο πρέπει να μείνει με 350.000 υπαλλήλους και όλοι να παίρνουν 600-700 Ευρώ μηνιαίως και θα είναι και πολύ καλά πληρωμένοι τη στιγμή που στον ιδιωτικό τομέα τα μηνιάτικα είναι στα 400-500 Ευρώ. Κι όποιος θέλει...

      • aegean light avatar
        aegean light @ Marcelos 02/06/2014 20:57:52

        «Κι όποιος θέλει...» Όταν η επομένη πρόεδρος της Γαλλίας γίνει η Marine Le Pen και στη Ελλάδα αλωνίζει ο Μιχαλολιάκος τότε θα καταλάβεις ? πόσο κακό προκαλούν αυτοί οι «τσαμπουκάδες». Εκτός .... αν αυτό επιδιώκεις λόγω ομοϊδεατισμού ...

      • epifanios avatar
        epifanios @ Marcelos 03/06/2014 10:11:32

        Υπεκφευγεις φιλε μου, ριχνεις την μπαλα στην εξεδρα. Το θεμα ειναι η αναξιοκρατια των κομματικων στελεχων οχι οι μισθοι. Συμφωνα με προσφατο ρεπορταζ της καθημερινης στον ιδιωτικο τομεα (στο τέλος του 2011) α) μεικτές αποδοχές 10.000 ευρώ και άνω 5.629 άτομα. β) 5.000 έως 10.000, 16.890 ατομα γ) 3.000 έως 5.000 ευρώ , 60.561 ατομα δ) μεικτές αμοιβές από 1.000 έως 1.500 ευρώ το 33,91% ε) μεικτες αμοιβες απο έως 500 ευρώ 11% στα παραπανω δεν συνυπολογιζονται τα μαυρα και οι παροχες σε στελεχη

        • Ωραίος των Ορέων avatar
          Ωραίος των Ορέων @ epifanios 03/06/2014 16:07:32

          Δυστυχώς κι εσύ υπεκφεύγεις, παραμελώντας ότι ένα στέλεχος ή ένας υπάλληλος του ιδιωτικού τομέα μπορεί να απολυθεί και να μείνει εκτός δουλειάς για ένα μεγάλο διάστημα και φυσικά εκτός των αμοιβών που παραθέτεις. Ενώ ο δημόσιος υπάλληλος, ευσυνείδητος ή ασυνείδητος, εργατικός ή τεμπέλης, βρέξει/χιονίσει θα τον πάρει τον μισθό του, έχοντας εξασφαλίσει την καταραμένη μονιμότητα, εκτός της ατιμωρησίας που αποτελεί τη μεγάλη παθογένεια του ελληνικού δημοσίου κι η οποία αναπαράγει την φαυλότητα. Ίσως το πρόβλημα τελικά να μην είναι στους μισθούς αλλά στη μονιμότητα και στην ατιμωρησία, μέσω της οποίας οι πολίτες της χώρας καθίστανται άνισοι, ενώ το σύνταγμα της χώρας λέει άλλα.

  9. Azarias avatar
    Azarias 02/06/2014 14:21:07

    Δεν φταίει ο Σόιμπλε. Είναι το Ευρώ ηλίθιοι!

    • Ιδιώτης avatar
      Ιδιώτης @ Azarias 02/06/2014 16:47:53

      Και 'συ άθεος ε? 666 : 1 θα κάνουμε τη νέα ισοτιμία.

  10. X Rhodesian s.a.s avatar
    X Rhodesian s.a.s 02/06/2014 14:47:32

    Και γιατί πέφτουμε απο τα σύννεφα? ή ακόμη και γιατί διαμαρτυρόμαστε? μετά την απομάκρυνση απο την κάλπη, ουδέν λάθος αναγνωρίζεται... ο λαός απεφάνθη οτι θέλει να συνεχιστεί αυτή η πολιτική λιτότητας , έστω και με κάποιο χαμηλότερο ποσοστό ψήφων. Οπότε τα πράγματα είναι απλά: συνεχίζουμε έτσι, αυτή είναι η βούληση της πλειοψηφίας, αθροίζωντας τα ποσοστά ΝΔ-Ελιάς. Πολύ αργά για δάκρυα...

  11. Κυθήριος avatar
    Κυθήριος 02/06/2014 14:56:58

    Ο Φιλίπ Λεγκρέν,πρώην σύμβουλος του Μπαρόζο λέει αρκετά στο βιβλίο που εκδίδει,για την οικονομική κρίση στην Ευρώπη,και μάλιστα διαβλέπει στο τέλος τη διάλυση της Ευρωζώνης...

  12. Marcelos avatar
    Marcelos 02/06/2014 15:56:31

    Δεν είναι ούτε ο Σόιμπλε που λένε μερικοί, ούτε το Ευρώ που λέει ο Αζαρίας. Είναι η ΛΕΡΝΑΙΑ ΥΔΡΑ του Δημοσίου και το 60%-100% φοροδιαφυγή! Όταν θέλουμε ΕΞΩΦΡΕΝΙΚΑ (για το μέγεθος και την οικονομία της χώρας) νούμερα μισθοδοσίας (και εφάπαξ) του Δημοσίου, είμαστε βαρέλι δίχως πάτο όσα δισεκατομμύρια και να πέσουν από οπουδήποτε! Είτε τα δισεκατομμύρια αυτά είναι σε Ευρώ είτε σε οποιοδήποτε νόμισμα. Όταν έχουμε 3-4 εκατομμύρια εμπόρους, ελεύθερους επαγγελματίες, αυτοαπασχολούμενους κτλ. και φορολογικές δηλώσεις κάνει μόνο το ένα εκατομμύριο, τότε ΔΕΝ φταίει κανένα Ευρώ και κανένας Σόιμπλε...

    • Thanos. avatar
      Thanos. @ Marcelos 02/06/2014 16:31:31

      Oταν επιμένεις δογματικά φιλε Μαρσέλο, σε μια άποψη που σε βολεύει, αν και μόλις σου αναπτύξει κανείς επιχειρήματα την κάνεις με ελαφρά πηδηματάκια, δεν καταλαβαίνεις οτι έχεις λάθος? Και μας λες οτι ζείς στην Ολλανδία? Αλήθεια αν απολυθούν οι Δ.Υ. που λες και βεβαίως εμείς που ποτέ δεν ήμασταν Δ.Υ. δεν θα χάσουμε τίποτε, και τα 3-4 εκατ. εμπόροι, ελεύθεροι επαγγελματίες, αυτοαπασχολούμενοι κτλ. με εισοδήματα κάτω των 50.000 ευρώ/έτος (η αποκαλούμενη "μαρίδα της φοροδιαφυγής" κάνουν όλοι φορολογικές δηλώσεις και πληρώσουν σαν Ολλανδοί τους φόρους τους, έχεις υπολογίσει το κόστος που θα επιβαρυνθεί το κράτος για να ανταποδώσει περίπου όσα ανταποδίδει και το Ολλανδικό κράτος σε βρεφονηπιακούς σταθμούς, φροντιστήρια, υγεία, συντάξεις επιδόματα ΟΑΕΔ κλπ? Εγώ το έχω υπολογίσει με αρκετή προσέγγιση και έτσι κατάλαβα γιατί οι πολιτικοί δίνουν πρώτοι το παράδειγμα στη φοροδιαφυγή στην Ελλάδα. Ξέρεις οτι οι πρώτοι σε σταυρούς βουλευτές μας είναι συνήθων συνταξιούχοι εφοριακοί? Ο Στέφανος Μάνος ομολόγησε κάποτε οτι η φοροδιαφυγή της "μαρίδας" κοστίζει πολύ λιγώτερα στο κράτος απο τα επιδόματα επιχειρηματικότητας που θα ώφειλε να τους δώσει αν ήταν Ευρωπαικό κράτος... Μην νομίζεις οτι βρήκες τη λύση στην Ευρωπαική κρίση της οποίας το 2% είναι και η κρίση της Ελλάδος. Θα το είχαν κάνει αμμέσως οι υπόλοιποι "Νότιοι" και θα είχαν βγεί απο την κρίση ενώ εμείς θα παραμέναμε αδιόρθωτοι...'Η όλοι μαζί όπως μπήκαμε στην κρίση θα βγούμε, ή όλοι μαζί θα μείνουμε μέσα. Με λιτότητα η κρίση πουθενά επι γής δεν νικήθηκε, όπως διαπιστώνουν καθημερινά ΟΛΑ τα βραβεία νόμπελ της οικονομίας. Aν η λιτότητα συνεχιστεί όπως επιμένουν οι Γερμανοί, τότε θα βγούμε όλοι μαζί Βόρειοι και Νότιοι Ευρωπαίοι, εκτός Ευρώ και ΕΕ βάβαια, πράγμα που θα επαναφέρει τις ισορροπίες ενώ τώρα βγάζουν δις οι Βόροιοι απο την κρίση των Νοτίων και όχι βέβαια επειδή χύνουν περισσότερον και αξιολογώτερον ιδρώτα αφού οι περισσότεροι ραντιέρηδες είναι...

      • Marcelos avatar
        Marcelos @ Thanos. 02/06/2014 19:53:31

        Εγώ απαντώ με γεγονότα και αριθμούς και δεν "την κάνω" ποτέ. Εσύ συνέχισε να κρίνεις συναισθηματικά, ηθικά κτλ. Δεν μπορείς σαν χώρα μόνο 10 εκατομμυρίων πληθυσμού με ΜΗΔΕΝ εξαγωγές, να έχεις τόσα δισεκατομμύρια μισθοδοσία δημοσίων υπαλλήλων!!! Τι δεν καταλαβαίνεις;;; Είναι σαν να έχεις μαγαζί με 10 τραπέζια και 50 καθίσματα, απέξω να είναι 50 πελάτες με 10 Ευρώ ο καθένας για ξόδεμα κι εσύ να απασχολείς 200 άτομα προσωπικό που θέλουν από 50 Ευρώ μεροκάματο ο καθένας! Άιντε στο είπα με παράδειγμα πρώτης Δημοτικού μπας και το καταλάβεις... Όσον αφορά τη φοροδιαφυγή έχω γράψει εκτενέστερα. Την φοροδιαφυγή δεν την κάνουν οι μόνο οι 5-10 "μεγαλοκαρχαρίες". Πολύ περισσότερο είναι οι ελεύθεροι επαγγελματίες, οι μικρέμποροι, οι αυτοαπασχολούμενοι. ΌΛΟΙ κάνανε δηλώσεις 12.000 στο αφορολόγητο όριο και είχανε ετήσια έξοδα διαβίωσης 35 χιλιάρικα. Πώς γίνεται αυτό;;; Γίνεται γιατί μέχρι τώρα δεν έλεγχε κανένας! Τώρα μας λέει ο Σόιμπλε (και ο κάθε Σόιμπλε) να κάνουμε ελέγχους και μας κακοφαίνεται σαν λαός... Στην Ολλανδία πληρώνουμε 45% στην εφορία και λέμε κι ένα τραγούδι... Στην Ελλάδα δεν αποδίδουν ούτε καν το ΦΠΑ όχι να πληρώσουν και στην εφορία!!!

        • Thanos avatar
          Thanos @ Marcelos 02/06/2014 22:50:58

          Aν εγώ αύριο σου απολύσω όλους αυτούς τους Δ.Υ. που λογαριάζεις, μεθαύριο θα βγεί η Ελλάδα απο την κρίση, οι τιμές στις οικοδομές θα ξαναγίνουν φυσιολογικές και όχι στο 50% του κόστους κατασκευής, οι τράπεζες θα δανείζουν με υποθήκες κανονικά κάθε φερέγγυο επενδυτή και εν γένει θα αρχίσει η ανάπτυξη με 5% το χρόνο, κάθε χρόνο για τα επόμενα 15 χρόνια ώστε η ανεργία να πέσει κάτω απο 10% έστω και με μισούς μισθούς? Και οι εναπομείναντες Δ.Υ. θα βγάζουν την διπλάσια δουλειά σαν Δανοί με το ενα τρίτο του μισθού των Δανών συναδέλφων τους και με κοινωνικέ παροχές στο 1/10 των μέσων Ευρωπαικών? Και έχεις την εντύπωση οτι τα νούμερα που μας παρουσιάζεις είναι αλάνθαστα και καθόλου, ηθικά και συναισθηματικά?. Γιατί οι ίδιοι Ελληνες που φοροδιαφεύγουν στην Ελλάδα οταν πάνε στην Ολλανδία πληρώνουνε 45% στην εφορία και λένε κι ένα τραγούδι? Το θεωρείς ασήμαντο ή τυχαίο? Και πιο σημαντικό το γελοίο παράδειγμα με τα "ακλόνητα"νούμερά σου με το μαγαζί και τα τραπέζια? Αν απολύσεις τους μισούς υπαλλήλους και δώσεις μισθούς Ολλανδίας στους εναπομείναντες θα κερδίσεις ή θα χάσεις? Η μήπως θέλεις να πληρώνεις τα μισά και ο υπάλληλος να σου βγάζει τη διπλάσια δουλειά?(Τελικά αυτό εννοείς και φυσικά βγάζεις τον εαυτό σου απ' έξω) Ξέρεις καμμιά Ευρωπαική χώρα που νάναι έτσι?

        • Thanos. avatar
          Thanos. @ Marcelos 03/06/2014 09:52:32

          Οι 5-10 μεγαλοκαρχαρίες έχουν κάνει φοροδιαφυγή πάνω απο 50 δίς όπως απέδειξε το ΣΔΟΕ, αλλά ο Υπουργός του "αφαίρεσε την υπόθεση" για να την παραπέμψει στις κατα τόπους εφορίες...Η σύλληψη των 50 δίς θα στοίχιζε στο κράτος 200.000 ευρώ σε μισθούς συνολικά. Τα 3-4 εκατομμύρια ελευθερων επαγγελματιών κάνουν συνολικά φοροδιαφυγή 4-5 δις, και η σύληψη αυτώνν των 5 δίς θα στοίχιζε στο κράτος 4 δίς σε μισθούς υπαλλήλων και ελεγκτών...Στην Ολλανδία οι βουλευτές δεν έχουν αφορολόγητο αυτοκίνητο, οικοσκευή ακόμα και κινητό όπως οι δικοί μας, και οι πλούσιοι δεν "φαίνονται" καθόλου στα μάτια του κόσμου. Οι δε κρατικές παροχές προς τους πολίτες είναι πάντα μεγαλύτερης αξίας απο τους φόρους που πληρώνουν και όχι όπως εδώ ούτε το 1/10 των φόρων που πληρώνουμε τα γνωστά υποζύγια παρά την φοροδιαφυγή όσων τα καταφέρνουν με την βοήθεια των πολιτικών πάντα... Οπως αντιλαμβάνεσαι η πάταξη της φοροδιαφυγής από κάποιους έντιμους πολιτικούς που αναζητούνται αλλά δεν βρίσκονται, δεν θα ήταν σε βάρος του λαού, αλλά σε όφελός του, διότι θα κέρδιζε περισσότερα χρήματα σε κρατικές παροχές απ' όσα οι πολιτικοί του δίνουν την ψευδαίσθηση οτι "γλιτώνει" με την φοροδιαφυγή του. Απο χώρα βάρβαρου καπιταλισμού με τεράστιο χάσμα φτωχών-πλουσίων θα γινόμασταν σχεδόν σοσιαλιστική Σκανδιναυική χώρα... Αλλά τα αδιαμφισβήτητα νούμερα που δίνεις δεν τα ήξερε εδώ και δυό χρόνια ο Σαμαράς? Γιατί δεν τους απέλυσε? Και γιατί προσλαμβάνει κι άλλους παρά την αντίδραση της τρόικας? Τον εμποδίσαμε εμείς εδώ στο antinews μήπως? Δε λέω ξεγυρισμένη κριτική του κάνεις, έστω κι αν η λύση για την κρίση είναι άλλου παπά ευαγγέλιο...

    • Ιδιώτης avatar
      Ιδιώτης @ Marcelos 02/06/2014 16:53:58

      Έχεις καταλάβει ότι από τα παλιά μέλη της ΟΝΕ μόνο η Ελλάδα και η Γερμανία θέλουν το ευρώ στην ΕΕ? Η Γερμανία επειδή το ευρώ είναι το μάρκο και η Ελλάδα επειδή είναι εντελώς υποτελής στη Γερμανία.

      • Marcelos avatar
        Marcelos @ Ιδιώτης 02/06/2014 19:55:33

        Εγώ που κινούμαι σε Ολλανδία, Βέλγιο, Γαλλία, Λουξεμβούργο δεν έχω δει κανείς σε αυτές τις χώρες να μην θέλει το Ευρώ. Το Ευρώ δεν το θέλουν οι χώρες με το υπέρογκο Δημόσιο που έχουν φοροδιαφυγή άνω του 50% και διαφθορά σε επίπεδα Γουινέας Μπισσάου... Δηλαδή Ιταλία, Ισπανία, Ελλάδα, Πορτογαλία...

        • Thanos. avatar
          Thanos. @ Marcelos 02/06/2014 22:53:31

          Δεν είναι δικαίωμά τους? Πρέπει να δουλεύουν σαν ιθαγενείς για τους Γερμανούς και τους δορυφόρους τους? Επειδή εσύ τη βόλεψες έξω?

        • Ιδιώτης avatar
          Ιδιώτης @ Marcelos 03/06/2014 08:00:24

          Ειδικά στη Γαλλία κόβουν φλέβες για ευρώ... το είπαν οι ψηφοφόροι στη Λεπέν. Η Ολλανδία είναι Γερμανία και το Λουξεμβούργο είναι ειδική περίπτωση με ειδική εικονομία. Συνεπώς συμφωνείς γενικά ότι όλοι πλην Γερμανών και δορυφόρων δε θέλουν ευρώ. Είναι περισσότεροι, τι να κάνουμε. Μπορεί να έχουν δίκιο όπως το '40 που δε θέλαν το Γ'Ράιχ.

  13. Επισκέπτης avatar
    Επισκέπτης 02/06/2014 15:56:51

    "Οι πολιτικές της Μέρκελ και του Σόιμπλε ήταν αυτές που οδήγησαν σε εξαθλίωση τον ελληνικό λαό με τη συνεχή απειλή της εξόδου από το ευρώ. Κι ενώ η Ελλάδα έκανε ότι ήταν δυνατόν για να μη συμβεί το ατύχημα, κι ενώ περιμένουμε μια καλύτερη αντιμετώπιση από τους δανειστές, η γερμανική πολιτική συνεχίζει στο ίδιο μοτίβο". Άδικο έχει η Λε Πεν;

    • Marcelos avatar
      Marcelos @ Επισκέπτης 02/06/2014 16:21:48

      "Κι ενώ η Ελλάδα έκανε ότι ήταν δυνατόν για να μη συμβεί το ατύχημα"... Εδώ γελάμε... Δεν απολύθηκαν ούτε καν οι επίορκοι (ενώ θα έπρεπε να φύγουν σταδιακά τουλάχιστον 300.000 αργόσχολοι που δεν έχουν αντικείμενο), η φοροδιαφυγή παραμένει στο 60%-100%, δεν ιδιωτικοποιήθηκε καμία ΔΕΚΟ, δεν άνοιξε κανένα επάγγελμα, η διαφθορά στα νοσοκομεία και στις πολεοδομίες παραμένει σε επίπεδα Sierra Leone... Ποιο είναι λοιπόν το "ότι ήταν δυνατόν";;; Το κόψιμο των συντάξεων ή το χαράτσι στο λογαριασμό της ΔΕΗ;;;

      • Επισκέπτης avatar
        Επισκέπτης @ Marcelos 02/06/2014 17:59:07

        Έχεις δίκιο, εκτός από το θέμα των απολύσεων. Αν απολύσεις 300.000 άτομα, δημιουργείς αυτομάτως ισάριθμους ανέργους, που επιβαρύνουν την ήδη βεβαρημένη οικονομία. Είναι φαύλος κύκλος. Οι απολύσεις πρέπει να γίνουν σταδιακά, όπως λες, αλλά μόνον αφού βρεθεί θέση εργασίας γι αυτούς. Και στα 4 χρόνια της κρίσης, δεν έχει γίνει το παραμικρό για να δημιουργηθούν θέσεις εργασίας.

      • Επισκέπτης avatar
        Επισκέπτης @ Marcelos 02/06/2014 18:02:06

        Βέβαια, το δικό μου σχόλιο είχε άλλο στόχο.

        • Marcelos avatar
          Marcelos @ Επισκέπτης 02/06/2014 19:57:37

          Ήταν εμφανής ο στόχος της τοποθέτησής σου... :)

  14. foros1 avatar
    foros1 02/06/2014 16:07:48

    πότε αλήθεια θα ξυπνήσει η ΕΕ να απαιτήσει "μαλακότερο" ευρώ ή έξοδο της Γερμανίας από αυτό;

  15. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 02/06/2014 17:15:18

    "εάν η χώρα θέλει να παραμείνει στο ευρώ". αυτό το χαρτί το έκαψε νωρίς η ελλαδική ελίτ. όταν δήλωνε δογματικά "ευρώ και ξερό ψωμί" απειλώντας τους πολίτες για έλλειψη των πάντων, το μόνο που έτρεμε ήταν η δική της αποκοπή από το χρήμα των αφεντικών. φράγκο δεν έδινε -και δεν δίνει- για τους έλληνες. γι' αυτό και δεν μεταρρύθμισε ΤΙΠΟΤΑ ουσιαστικά. έγραφα πριν μέρες για 10 δις ανάγκες, ακριβώς αυτό το ποσό ανέφερε και ο σώϋμπλε. μπορεί να έιναι και μεγαλύτερες οι χρηματοπιστωτικές ανάγκες της κρατικοδίαιτης κλεπτοκρατίας, φυσικά εις υγέιαν ημών των κορόϊδων...

    • Marcelos avatar
      Marcelos @ Νίκος Αργεάδης 02/06/2014 20:00:40

      Κύριε Αργεάδη, εφόσον το έχετε μελετήσει κι έχετε καταλήξει σε ένα ποσό 10 Δις, μήπως έχετε γνώση να μας πληροφορήσετε πώς και πού θα διαθέσει το κράτος αυτά τα 10 Δις;;;

      • Νίκος Αργεάδης avatar
        Νίκος Αργεάδης @ Marcelos 03/06/2014 09:43:10

        αγαπητέ μάρκελλε, από τα συνήθη κορόϊδα... νομίζεις τυχαία μίλησε και το αφεντικό τους, ο σώϋμπλε για 10 δις; το έιπα ΠΡΙΝ τον σώϋμπλε, έτσι δεν δημιουργείται η εντύπωση πως το δανείστηκα, κάθε δάνειο θα συνοδεύεται με μέτρα, δλδ με κλοπή του δημοσίου και ιδιωτικού πλούτου, πχ. απ' ευθείας "αναλήψεις" από τους λογαριασμούς μας για φόρους και χρεή που δημιούργησε τεχνητά η ντόπια αλήτ. επιδόματα και συντάξεις θα δείς τι αθ πάθουν ξανά.και αν χρειαστεί και οι καταθέσεις...μην ξεχνάς πως αν έχεις ακόμα και 1 ευρώ σε τράπεζα θεωρείσαι...κρατήσου...μέτοχος! πρόκειται για βίαιη μεταφορά πλούτου από την μικρομεσαία τάξη κατ΄ευθείαν στους τραπεζίτες. ΤΑΞΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ έιναι φίλτατε, είτε το δέχεσαι είτε όχι. η ελλαδική ελίτ, ως τμήμα πλέον και εξαρτώμενη από την ευρωπαϊκή, δεν θα ορρωδήσει προ ουδενός. κατέκλεβαν το κράτος τώρα ήρθε η σειρά ΟΛΩΝ μας, για να κρατηθούν στους θώκους τα παράσιτα.

  16. η Dimi avatar
    η Dimi 02/06/2014 19:02:26

    "Βερολίνο: Ο Σόιμπλε δεν είπε κάτι καινούργιο..” http://on-msn.com/1kAs57D "Νοσφεράτου, Mία Συμφωνία Τρόμου" “Nosferatu, “Eine Symphonie des Grauens” http://bit.ly/1nHJdjU Eίναι ο τίτλος βουβής ταινίας Τρόμου Γερμανικής Παραγωγής του 1922. Πρόκειται για την πρώτη ταινία του γερμανικού εξπρεσιονισμού που βγάζει τους πρωταγωνιστές έξω από τα στούντιο και συνδυάζει τα επιτηδευμένα οξυκόρυφα σκηνικά με τα φυσικά ντεκόρ. Επίσης πρόκειται για την πρώτη ταινία που εκμεταλλεύτηκε το θρύλο του Δράκουλα http://bit.ly/1u8Eo2q και το Γοτθικό Μυθιστόρημα Τρόμου του Μπραμ Στόκερ http://bit.ly/1onj9GO Υπόθεση Βρέμη (Γερμανικά (Bremen) http://bit.ly/1n4btts Ύμνος: “buten un binnen – wagen un winnen” (“Τολμώ να Κερδίσω”) είναι Πόλη και Δήμος (Stadtgemeinde) στη Βόρεια Γερμανία. Ο κτηματομεσίτης Κνοκ αναθέτει στο νεαρό υπάλληλό του Χούτερ να ταξιδέψει στα Καρπάθια όρη, για να παραδώσει κάποια συμβόλαια στο μυστηριώδη Κόμη Ορλόκ http://bit.ly/Sojqia ο οποίος ψάχνει για σπίτι στην γερμανική πόλη. Πριν ακόμη φτάσει στο κάστρο του κόμη, ο Χούτερ αντιλαμβάνεται τον τρόμο των κατοίκων του κοντινού χωριού. Κρυφά του δίνουν ένα βιβλίο σχετικά με βρικόλακες http://bit.ly/T77Rwx που αρχικά το βρίσκει διασκεδαστικό. Ο ίδιος ο κόμης Ορλόκ εμφανισιακά δεν έχει μεγάλη σχέση με το ανθρώπινο είδος. Τα αυτιά του είναι μυτερά, το κρανίο του παραμορφωμένο και τα νύχια του μακριά. Παρουσιάζεται εξαιρετικά ευθύγραμμος και οι κινήσεις του χαρακτηρίζονται από εφιαλτική βραδύτητα. Όταν δει το φυλακτό του Χούτερ με τη φωτογραφία της όμορφης συζύγου του, της Έλεν, υπογράφει αμέσως το συμβόλαιο και αποκτά το παλιό σπίτι στην Βρέμη. Σύντομα ο Χούτερ ανακαλύπτει ότι με το συμβόλαιο αυτό, άνοιξε τον δρόμο στον ίδιο τον Τρόμο! να έρθει στην πόλη του. Τη νύχτα, όταν ο αιμοδιψής κόμης εμφανίζεται στο δωμάτιο του, η Έλεν ξυπνά στη μακρινή Βρέμη και φωνάζει το όνομα του συζύγου της. Κατόπιν ο Ορλόκ, ξεκινά το ταξίδι του για τη Βρέμη. Ένας ένας οι ναύτες του πλοίου που μεταφέρει τον Ορλόκ αρρωσταίνουν και πεθαίνουν. Αφού ο Ορλόκ φτάνει σχεδόν συγχρόνως με τον Χούτερ στη Βρέμη, η επιδημία εξαπλώνεται ταχύτατα στην πόλη. Αξιοπρόσεκτο χαρακτηριστικό όλων των θυμάτων: πληγές στο λαιμό. Η Έλεν βρίσκει το βιβλίο των βρικολάκων του συζύγου της και διαβάζει εκεί ότι μόνον η θυσία μιας αθώας γυναίκας θα θέσει τέλος στο κακό. Αποφασίζει να αναλάβει η ίδια τον ρόλο αυτό. Επιπλέον Πληροφορίες Υπάρχουν διάφορες θεωρίες σχετικά με την ετυμολογία του ονόματος "Νοσφεράτου". Μία από αυτές υποστηρίζει ότι το όνομα προέρχεται από το Ελληνικό "Νοσοφόρος" (στην ταινία ο Νοσφεράτου φέρνει μαζί του και την πανούκλα στην Βρέμη). Ενώ ο χαρακτήρας του Νοσφεράτου βασίζεται άμεσα στον Δράκουλα, το όνομα αυτό δεν αναφέρεται πουθενά στην ταινία επειδή, η χήρα του Μπραμ Στόκερ αρνήθηκε να δώσει τα δικαιώματα στον Φρήντριχ Βίλχελμ Μουρνάου, έναν από τους σημαντικότερους γερμανούς σκηνοθέτες της δεκαετίας του 1920 http://bit.ly/T7aQ8h Κατόπιν αυτός απλά άλλαξε το όνομα του βρικόλακα, έκανε κάποιες αλλαγές στην ιστορία και γύρισε την ταινία δίχως την άδεια των κληρονόμων του Μπραμ Στόκερ. Έτσι πχ ο φόβος των βρικολάκων από το φως της ημέρας εμφανίζεται για πρώτη φορά στην ταινία του Μουρνάου, ενώ δεν αναφέρεται στο πρότυπο του Στόκερ. Η Φλόρενς Στόκερ στράφηκε δικαστικώς κατά του σκηνοθέτη και η απόφαση διέταξε να κατασχεθεί το αρνητικό και όλα τα αντίγραφα να καταστραφούν. Ωστόσο, διατηρήθηκαν μερικά αντίγραφα και η ταινία σώζεται μέχρι σήμερα. Το 1978, γυρίστηκε το remake“Nοσφεράτου: To Φάντασμα της Νύχτας” http://www.cine.gr/film.asp?id=1531&page=11 (Nosferatu, Phantom der Nacht) (credits: upload.wikimedia.org/wikepedia/nosferatu) (credits: google.gr/search/komis_orlok)

    • η Dimi avatar
      η Dimi @ η Dimi 02/06/2014 19:32:26

      (Schäuble Phantom Tag und Nacht) Οι συνειρμοί αναπόφευκτοι!

  17. ΕΝΕΡΓΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ avatar
    ΕΝΕΡΓΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ 02/06/2014 19:44:54

    Ο Σόιμπλε δεν ανησυχεί για την άνοδο του ΣΥΡΙΖΑ στην εξουσία γιατί ξέρει ότι τίποτα δεν θα αλλάξει. Οι ρητορίες του ΣΥΡΙΖΑ είναι για να χαϊδέψουν τα αυτιά του λαού. Που και που τους ξεφεύγει και η αλήθεια, ιδίως όταν ταξιδεύουν στο εξωτερικό και συναντούν Ευρωπαϊκούς παράγοντες. Ίσως ο Σόιμπλε και η παρέα του να πιστεύει ότι είναι ευκολότερο να περάσουν οι "μεταρυθμήσεις" από μία κατ' όνομα αριστερή κυβέρνηση, παρά από την κεντροδεξιά.

  18. Η άλυτη εξίσωση avatar
    Η άλυτη εξίσωση 02/06/2014 20:03:57

    Ε, πια κι αυτή η αμετανόητη η κοκκινοσκουφίτσα!!!! Πόσες φορές θα παραστήσει το ...ανήξερο θύμα που αναρωτιέται με ασυγχώρητη ''αθωότητα'' γιατί τάχα ο ...παππούς να έχει τόοοσοοο μεγάλα δόντια, τόσο μακριά και γαμψά νύχια, και γιατί είναι τόσο ακόρεστη η πείνα του; Δεν έμεινε κανείς για να τη λυπηθεί τώρα πια... Τα θέλει και τα προκαλεί όσα παθαίνει. Ο λύκος κάνει απλά τη δουλειά του κι αυτή συνέχεια του προσφέρεται για βορά. Τέλος τα ψέματα.

  19. Γιάννης Αυλακιώτης avatar
    Γιάννης Αυλακιώτης 02/06/2014 20:11:43

    Κύριε Συντάκτη, το άρθρο σας δίκαιο μεν αγνοεί, όμως, 2 βασικά ζητήματα! 1. το μήνυμα των εκλογών και εν γένει η πορεία της παράταξης τα τελευταία χρόνια δείχνουν ότι πρέπει να στραφούμε ΠΑΛΙ προς το κέντρο. στα δεξιά, πλέον, υπάρχει ένα ποσοστό λούμπεν δεξιών κακομοίρηδων οι οποίοι δε θα συνομιλήσουν πολιτικά παρά μόνο αν δουν το χρώμα του χρήματος και πάλι. Η μόνη δεξαμενή μας είναι στο κέντρο, στους μετριοπαθείς που αντιλαμβάνονται τις ανάγκες που δημιουργεί η δεινή μας θέση 2. μαγκιές κλπ κύριε κάνουν όσοι δε χρωστούν. Τώρα που πήραμε 350 δις, θα έβρισκα τουλάχιστον ανήθικο το να κάνουμε τον "καμπόσο". ευχαριστώ

  20. -  τυχάρπαστος - avatar
    - τυχάρπαστος - 02/06/2014 21:04:40

    Νομίζω, ότι αυτό που λέει ο Σόιμπλε είναι ότι: η πράξη Έσοδα-Έξοδα πρέπει να έχει θετικό πρόσημο, για τα πολλά επόμενα χρόνια... Το πως θα γίνει αυτό, είναι το ζητούμενο για ΟΛΟΥΣ. Με όσους μέμφονται το Δημόσιο θα συμφωνήσω: έχουν το μερίδιο τους στο δίκιο, το μερίδιο επαναλαμβάνω. Αυτό γιατί ο νόμος Παρέτο (80-20) ισχύει (και) για τους έχοντες και κατέχοντες αυτού του τόπου. Απόμενει στην/στους πολιτική/ους να αποφασίσει/ουν να συμμετέχουν αυτοί - οι ισχυροί οικονομικοί παράγοντες του τόπου- στην προσπάθεια αποτελμάτωσης της χώρας. Οι μέχρι τώρα απέτυχαν και ο λαός με την θολή ψήφο του(δικός σας ο όρος) θα δώσει(;) την σκυτάλη στον επόμενο...

  21. ΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΝΤΙΝΟΣ 02/06/2014 23:08:19

    Διαβάζω αρκετά σχόλια που με εξοργίζουν! Οι κατηγορίες εναντίον των απλών πολιτών περισσεύουν! Για όλα τα στραβά φταίει ο απλός πολίτης και το ξερό του το κεφάλι! Κανένας δεν έχει αναλογισθεί μήπως τα πραγματικά και βαθύτερα αίτια βρίσκονται αλλού και μακρυά από τους καταταλαιπωρημένους και ηθικά στραπατσαρισμένους Έλληνες! Έχετε σκεφτεί τι ασύλληπτο ποσό δισεκατομμυρίων ευρώ , έχει διατεθεί για εξοπλιστικά προγράμματα, που μας επιβλήθηκαν υποχρεωτικά και εξαναγκαστικά από τους εταίρους μας που τώρα έρχονται ως κριτές και κατήγοροι τιμητές, που μας λοιδορούν για σπάταλους τεμπέληδες και άσωτους νεοέλληνες;(!) Για αυτά καθώς και για τα καταναλωτικά Βιομηχανικά προϊόντα τους,μας χορηγούσαν αφειδώς υψηλότατα δάνεια που με πρόχειρους υπολογισμούς μόνο για τόκους έχουμε πληρώσει κάπου 500 δις ευρώ τα τελευταία 30 χρόνια! Με άλλα λόγια, και μας πούλησαν αχρείαστο και αρκετές φορές άχρηστο εξοπλισμό, και βρήκαν σε μας μια καλή αγορά των βιομηχανικών τους προϊόντων και οικονόμησαν δισεκατομμύρια από τόκους για τα κεφάλαια που μας δάνεισαν για να αγοράσουμε τα προϊόντα τους και το σπουδαιότερο, προσπαθούν να αρπάξουν τους απαξιωμένους (από τη δική τους πολιτική) πλουτοπαραγωγικούς πόρους της Ελλάδας για ένα κομμάτι ψωμί με το πρόσχημα των επενδύσεων! Είναι να μην εξοργίζεσαι όταν ακούς από τα χείλη υποτιθέμενων Ελλήνων, ότι για όλα τα τρισεκατομμύρια που απωλέσθηκαν , αποκλειστική ευθύνη έχει ο υπαλληλάκος του Δημοσίου, και ο μικροεπιχειρηματίας που φοροδιέφευγε,(όχι βέβαια ότι και αυτοί είναι άμοιροι ευθυνών, αλλά αποτελούν σταγόνα στον ωκεανό)!!!

    • Thanos avatar
      Thanos @ ΝΤΙΝΟΣ 03/06/2014 09:26:53

      Aγαπητέ ΝΤΙΝΟ, εσύ λες την αλήθεια και γι αυτό εξοργίζεσαι εναντίον αυτών που λένε εν γνώσει τους ψέμματα οτι όλοι φταίμε εξ ίσου. Αυτοί διακρίνονται σε τρείς κατηγοριες : 1. Σ' αυτούς που όντως τα έφαγαν με τον Πάγκαλο και κράτησαν και "λίπος" που τους εξασφαλίζει οτι θα περάσουν την κρίση χωρίς πρόβλημα, άρα με το "όλοι μαζί φταίμε" αυτοαπαλλάσσονται της ενοχής τους ρίχνοντας τα βάρη σ' εμάς... 2. Σ' αυτούς που έχουν πεισθεί απο τους παραπάνω οτι μάλλον και αυτοί κάτι έφαγαν αλλά δεν το πήραν είδηση, άρα τους βολεύει το "όλοι φταίμε". 3. Σ΄αυτούς που εκτελούν σκόπιμη προπαγάνδα επ' αμοιβή ή επι ανταλλάγματι υπέρ των "δανειστών", ώστε να παγιωθεί η συνείδηση της κοινής ενοχής και να αποδέχονται αδιαμαρτύρητα τις περικοπές των οικονομιών τους υπέρ των Τραπεζιτών. Κανένας ειλικρινής Ελληνας δεν πιστεύει οτι φάγαμε εμείς , ο λαός, 350 δίς και αντί να έχουμε το υψηλότερο ΑΕΠ στην ΕΕ είχαμε εξ αρχής και σταθερά το χαμηλότερο μαζί με τους Πορτογάλους. Αλλωστε οι ίδιοι οι Γερμανοί μας απέδειξαν όπως φαίνεται και απο τις διάφορες "λίστες Λαγκάντ" που υπάρχουν στο ΥΠΟΙΚ, οτι όλα σχεδόν αυτά τα λεφτά και πολύ περισσότερα δεν μπήκαν καν στην Ελλάδα, αλλα βρίσκονται στην Ελβετία, τα νησιά Κέυμαν και σε άλλους φορολογικούς παραδείσους όπου φτάνουν μέσω offshore εταιρειών των νταβατζήδων και των λαμογίων πολιτικών και τραπεζιτών που τα "τρώνε", πρ'αγμα που απεδείχθει και στη δικαιοσύνη, στο μέτρο που της επετράπη...

    • George N avatar
      George N @ ΝΤΙΝΟΣ 03/06/2014 10:04:55

      24 δις ήταν το μεγάλο εξοπλιστικό μετά τα Ιμια. Στα κοντά 500 δις χρέος δύσκολα να ισχυρισθεί κανείς ότι αυτό ήταν η αιτία της χρεοκοπίας. Το επιτόκιο ήταν κοντά στο Γερμανικό άρα δεν φταίγανε οι τόκοι. Τώρα που το opex το βαφτίσαμε capex στις αμυντικές δαπάνες και είναι βαριά 0,5 δις τον χρόνο το λύσαμε το πρόβλημα ή φτιάχνουμε ένα μεγαλύτερο? Ξέρεις πόσα είναι οι συντάξεις και οι μισθοί του Δημοσίου τον μήνα? Οι κομμένοι όχι πόσο ήταν πριν. Πόσο ήταν οι φαρμακευτικές δαπάνες κάθε χρόνο? ... ψάξτο και ίσως βρεις γιατί χρεοκοπήσαμε.

      • Thanos. avatar
        Thanos. @ George N 03/06/2014 11:47:08

        Το χρέος το 2009 μας είπαν, χωρίς να μας επιτρέψουν να το ελέγξουμε, και μαλλον ψέμματα μας είπαν, ήταν 300 δίς. Σ΄αυτό περιλαμβάνονταν τα 24 δίς μετά τα Ίμια, τα 20 δις του Ακη για τα υποβρύχια που δεν παραλάβαμε ποτέ , και άλλα περίπου 100 δις τουλάχιστο υπολογίζω πολύ συγκρατημένα εγώ, απο υπερτιμολογήσεις προμηθειών του Δημοσίου (Νοσοκομεία, μηχανογράφηση, κτηματολόγια κλπ) υπερτιμολογήσεις μεγάλων έργων και εν γένει μίζες πάσης φύσεως, ΜΚΟ κλπ εντός και εκτός Ελλάδος. Κατ' ομολογίαν του τέως υπουργού Μαντέλη στις μεγάλες προμήθειες η μίζα του αρμόδιου υπουργού ήταν 10% πράγμα που επαλήθευσε και ο Κάντας ενώπιον του δικαστηρίου. Σ' αυτά τα 300 δίς μας πρόσθεσαν 200 δις οι "εταίροι" για να ξεφορτωθούν οι Γαλλικές και Γερμανικές παγκόσμιες Υπερτράπεζες τα Ελληνικά τοξικά ομόλογα που η τιμή τους άξιζε δεν άξιζε 20 δις το 2009. Αντιλαμβάνεσαι την "ευθύνη" που έχει ο κυρ-Μήτσος ο μανάβης μας για τον "υπερκαταναλωτισμό" του και το 5χίλιαρο που έκλεψε απο τον έντιμο έφορο (που έγινε βουλευτής με το σβηστήρι), προκειμένου να πληρώσει την "δωρεάν" παιδεία των παιδιών του, και πώς έτσι τα Μεγαλολαμόγια "αθωώνονται", αφού εξ ίσου με τον κυρ-Μήτσο μας χρέωσαν?

        • George N avatar
          George N @ Thanos. 04/06/2014 13:11:50

          Το χρέος θα ήταν σήμερα 320 +110 PSI + PSI 2 + savings από διαφορά επιτοκίου αγοράς-τρόικας. Κάτι μεταξύ 450-500 δις δλδ. Με χασούρα από όλους είναι 320 και θα μειωθεί κι άλλο σε διαδοχικά reviews με πρώτο αυτό προς το τέλος του έτους τουλάχιστον σε NPV terms. Κατά τα γνωστά, χρέος που δεν μπορεί να πληρωθεί, δεν θα πληρωθεί. Δημιουργήθηκε από δημόσιες δαπάνες χωρίς αντίστοιχα έσοδα. Η συντριπτική πλειοψηφία των δημοσίων δαπανών ήταν και είναι μισθοί και συντάξεις. Σαφώς και μίζες ή άχρηστες δαπάνες έχουν παίξει τον ρόλο τους. Τα 24 δις είναι το σύνολο των αμυντικών δαπανών για εξοπλισμούς από Ιμια και δώθε. Τα Υ/Β κάνουν 2 δις. Η Ελλάδα δεν έχει κάνει νέους εξοπλισμούς εδώ και δέκα χρόνια. Μια και δεν τηρεί το si vis pacem, para bello παίζει με την φωτιά.

          • Thanos avatar
            Thanos @ George N 04/06/2014 14:36:20

            Tα Υ/β κάνουν 2 δίς ? Οσο και η μίζα του Ακη, σύμφωνα με το δικαστήριο? Δηλαδή πήρε ο μπαγάσας 100% μίζα, ή κάνεις λάθος στα μηδενικά? Πάντως αν δεν κάνεις λάθος και όντως η Ελλάδα δεν έχει κάνει νέους εξοπλισμούς εδώ και δέκα χρόνια και η Τουρκία δεν μας πήρε ούτε εναν βράχο αυτά τα δέκα χρόνια, τότε οφείλουμε να παραδεχτούμε οτι είναι οι καλύτεροί μας γείτονες και ίσως πρέπει να κάνουμε κοινή αμυντική συμφωνία μαζί τους και να καταργήσουμε τελείως τους εξοπλισμούς και τις αναχαιτίσεις. Εκτός αν θέλουν να μας περιμένουν να βγούμε απο την κρίση,σε 10-15 ακόμα χρόνια, να εξοπλιστούμε σαν αυτούς και τότε να μας επιτεθούν για να υπάρχει ισοτιμία...Θά ΄ταν πολύ όμορφα να είναι έτσι για να είναι αληθινά φίλε George N...

      • Ρηνα avatar
        Ρηνα @ George N 03/06/2014 13:51:59

        ΤΩΡΑ George N. ΤΩΡΑ...Μεχρι τωρα ομως; περασαν πολλα λεφτα απο τη χωρα που κατασπαταληθηκαν. Απο την Πολιτεια το αναλυει ο Ντινος παραπανω. Αλλα και απο τους πολιτες. Και ο λογαριασμος δεν ζητιεται απ αυτους που τα σπαταλησαν. Ολες οι απαλλαγες ειναι γι αυτους που χρωστανε πολλα.Λυπαμαι που θα το πω αλλα οι περισσοτεροι απ αυτους -οχι βεβαια ολοι- ησαν ατομα επιπολαια που δανειζονταν μακρυτερα απ οσο εφτανε το χερι τους για να παρουν καταναλωτικα αγαθα, ηλεκτρονικους εξοπλισμους, πισινες και εξοχικα, που τωρα προσπαθουν να τα ξεφορτωθουν μπιρ παρα....

        • George N avatar
          George N @ Ρηνα 04/06/2014 13:16:38

          Παντού είναι έτσι οι άνθρωποι Ρήνα (επιπόλαιοι). From boom to bust είναι ο κύκλος, πάντα όμως κάποιοι θα πιστεύουν ότι αυτή την φορά όλα θα πάνε καλά. Κοίτα τι συμβαίνει τώρα με τις τιμές ακινήτων στην Αγγλία.

    • Ρηνα avatar
      Ρηνα @ ΝΤΙΝΟΣ 03/06/2014 10:57:47

      Σωστο σε βρισκω Ντινο! Σταγονα στον ωκεανο οι μισθοι μπροστα στα δις που κατασπαταληθηκαν και τα διαφορα πακετα. Απλα πρεπει και ο Νεοελληνας λιγο να συνελθει γιατι μεχρι τωρα ψηφιζε με γνωμονα ΜΟΝΟ τους διορισμους και τα ρουσφετια....Και πολλοι βεβαια δεν ζουσαν σαν νοικοκυραιοι αλλα ξεσηκωναν το life style του χαζοκουτιου....

  22. ΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΝΤΙΝΟΣ 03/06/2014 11:14:20

    Φίλε μου οι υπολογισμοί σου απέχουν τις πραγματικότητας. Παράκληση να τους επανεξετάσεις! Αναφορικά με τις συντάξεις, κάνεις το (ηθελημένο;) σύνηθες λάθος,να σου διαφεύγει ότι είναι λεφτά που χρωστά το Δημόσιο στους απόμαχους της ζωής που επί δεκαετίες κατέβαλαν για να έχουν αξιοπρεπή γεράματα και στοιχειώδη υγειονομική περίθαλψη! Το σημαντικότερο λάθος είναι, ότι θεωρείτε ότι όλοι οι συνταξιούχοι που συνταξιοδοτούνται από το Δημόσιο κορβανά, είναι υπάλληλοι του Δημοσίου! Δυστυχώς για σας είναι και ιδιωτικοί υπάλληλοι και διάφοροι επαγγελματίες, που σας διαβεβαιώ ότι πολύ θα προτιμούσαν να μην καταθέτουν τις εισφορές τους στα διάφορα ασφαλιστικά ιδρύματα , αλλά σε ιδιωτικές ασφαλιστικές επιχειρήσεις έχοντας με το ίδιο ύψος εισφορών πολλαπλές και πολυποίκιλες χορηγήσεις! Επίσης δεν χρειάζεται να κλαιγόμαστε και τόσο πολύ για την υποχρέωση του Κράτους να καταβάλει υπέρογκα ποσά συντάξεων, γιατί ήδη τα έχει προεισπράξει και ταυτόχρονα έχει λεηλατήσει τα διάφορα Ταμεία με τις παρεμβάσεις του, ερήμην των ασφαλισμένων, είτε χορηγώντας τα αποθεματικά στις τράπεζες με μηδενικά ή σχεδόν μηδενικά επιτόκια, είτε επιβαρύνοντας τα ταμεία με άσχετους ασφαλισμένους, καθιστώντας τα προβληματικά!

    • Thanos avatar
      Thanos @ ΝΤΙΝΟΣ 03/06/2014 11:30:21

      .Ως συνήθως, ειλικρινής και σωστός αγαπητέ ΝΤΙΝΟ εν αντιθέσει με μερικούς που προσποιούνται οτι, απο αφέλεια δήθεν, τους ξεφεύγει η συνολική εικόνα και βλέπουν μόνο το κομμάτι της που τους συμφέρει... Είχε ποτέ ο Ελληνας εργαζόμενος στον ιδιωτικό τομέα σύνταξη έστω και στο 1/3 της αντίστοιχης του συναδέλφου του απο την Ολλανδία? Και μάλιστα ολόκληρη απο δικά του λεφτά που τα περισσότερα του υπαιξερεί συστηματικά και ασύστολα το κράτος? Βγαίνουν κι απο πάνω τα λαμόγια που στην Ισλανδία τους καταζητεί η Ιντερπόλ?, όπως θά ΄πρεπε και σε μας εδώ και δυό χρόνια?

  23. η Dimi avatar
    η Dimi 12/10/2014 18:50:26

    INSID€R: “Τρικυμία» στο ταμπλό” http://bit.ly/1tmgGmO (ethnos.gr)

  24. η Dimi avatar
    η Dimi 19/10/2014 18:05:37

    “Για τη νέα Συλλογική Σύμβαση: Aπό αύριο η 8η απεργία της χρονιάς στη Lufthansa” http://bit.ly/1tDeIi6 ethnos.gr| διεθνή

  25. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 19/10/2014 20:09:11

    19.10.2014 Η λαική σοφία λέει: "Στερνή μου γνώση να σ' είχα πρώτα" Η λαικίστικη ασωτεία λέει: "Ας πάει και το παλιάμπελο, σημασία έχει να πουλάς στύλ και λεζάντα"

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.