#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
22/05/2012 23:53
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Άγρια επεισόδια στην Πάτρα (βίντεο)



Άγρια επεισόδια στην Πάτρα καθώς κάτοικοι (σ.σ. πληροφορίες μιλούν και για μέλη της Χρυσής Αυγής) προσπάθησαν να πολιορκήσουν το παλαιό εργοστάσιο της Πειραϊκής - Πατραϊκής όπου διαμένουν μετανάστες, μετά την είδηση ότι Έλληνας έπεσε νεκρός μετά από συμπλοκή με Αφγανούς.

Αργά το βράδυ βουλευτής της Χρυσής Αυγής έπεσε θύμα ξυλοδαρμού μετά από παρουσία του σε τηλεοπτική εκπομπή τοπικού σταθμού. Πρόκειται για τον βουλευτή Αχαΐας Μιχάλη Αρβανίτη.

Σύμφωνα με πληροφορίες, μόλις ο βουλευτής είχε ολοκληρώσει την συνέντευξή του στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του σταθμού, άγνωστα άτομα τον πλησίασαν και άρχισαν να τον κτυπούν.

[caption id="attachment_162583" align="alignnone" width="575" caption="Patrastimes.gr"][/caption]

Επίσης κτύπησαν τον δημοσιογράφο και πρόεδρο της Ένωσης Συντακτών Ημερησίων Εφημερίδων Πελοποννήσου Ηπείρου και Νήσων Απόστολο Βουλδή, ο οποίος είναι συνεργάτης του τηλεοπτικού σταθμού και μετείχε στην συζήτηση με τον βουλευτή στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων. Ο κ. Βουλδής δέχτηκε την επίθεση, την στιγμή που προσπάθησε να πείσει τους αγνώστους, να μην κτυπήσουν τον βουλευτή.



Επεισόδια ξέσπασαν, νωρίτερα, έξω από τις εγκαταστάσεις του πρώην εργοστασίου της Πειραϊκής - Πατραϊκής, στην Πάτρα, όταν ομάδα διαδηλωτών καθώς και υποστηρικτών της Χρυσής Αυγής επιχείρησε να εισβάλλει στο κτίριο, όπου διαμένουν μετανάστες.

Οι αστυνομικοί τους εμπόδισαν ενώ στη συνέχεια τους απώθησαν με χρήση χημικών.

Τα μέλη της Χρυσής Αυγής πέταξαν προς τους αστυνομικούς πέτρες ενώ προκάλεσαν ζημιές σε όχημα της ΕΛ.ΑΣ. Παράλληλα έβαλαν φωτιές σε κάδους απορριμμάτων και σε χόρτα παρακείμενου οικοπέδου. Φωτιά έπιασε φορτηγό αυτοκίνητο, ενώ προκλήθηκαν ζημιές σε περιπολικά της αστυνομίας.

Κατά τη διάρκεια των επεισοδίων έγιναν αρκετές προσαγωγές και τραυματίστηκαν αρκετά άτομα ανάμεσα στα οποία και αστυνομικοί.

Νωρίτερα τα μέλη της Χρυσής Αυγής είχαν συγκεντρωθεί στην οδό Ανθείας περίπου μισό χιλιόμετρο από το σημείο που έκαναν συγκέντρωση κάτοικοι της περιοχής στην ακτή Δυμαίων σε ένδειξη διαμαρτυρίας για την δολοφονία για ασήμαντη αφορμή ενός 30χρονου τα ξημερώματα του Σαββάτου από τρεις νεαρούς Αφγανούς εκ των οποίων συνελήφθη ένας 17χρονος.

www.in.gr, www.nooz.gr,   ΑΠΕ-ΜΠΕ

ΣΧΟΛΙΑ

  1. petros avatar
    petros 23/05/2012 00:01:06

    Οδηγούμαστε σε "εμφύλιο πόλεμο" , αν η Νέα Δημοκρατία δεν αρθρώσει άμεσα λόγο ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ και εθνικό, δηλαδή, αφενός μεν να μελετήσει άμεση αναδιάταξη των οικονομικών μέτρων και αφετέρου να λάβει μέτρα προστασίας των ευαίσθητων κοινωνικών ομάδων.
    Όποιος μελετήσει την ιστορία του Βυζαντίου, η κατάρρευσή του άρχισε από τη στιγμή που οι Αυτοκράτορες άφησαν ανεξέλεγκτους τους "δυνατούς" εις βάρος των μεσαίων και κατώτερων αγροτικών και αστικών πληθυσμών.
    Αποτέλεσμα ήταν να καταρρεύσει και η οικονομία και η άμυνα του Βυζαντίου,
    που αποτελούνταν από Μισθοφόρους και Προνοιάριους.
    Συμπέρασμα : η "δολοφονική" πολιτική του Παπανδρέου, Παπακωνσταντίνου, Βενιζέλου, μόνο με μια σαφή αλλαγή οικονομικής πολιτικής πραγματοποιείται, ακόμα και με άμεση αλλαγή φορολογικών και οικονομικών μέτρων του τωρινού προϋπολογισμού, αλλιώς θα έρθει ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΚΡΗΞΗ, με ενδυνάμωση του ΣΥΡΙΖΑ και της Χ.Α.

    Άμεσα, να πάει ο Σαμαράς στην Ευρώπη, να παρουσιάσει στους ΠΑΝΗΛΙΘΙΟΥΣ της Ε.Ε την εγκληματική πολιτική Βενιζέλου και να ζητήσει και παράταση και άμεση αλλαγή φορολογικής τακτικής και για το 2012!
    Γιατί απλά όσα εισπράττει το Κράτος από τους απανωτούς φόρους, τα χάνει στη κατανάλωση ( ΦΠΑ ) και σε επιδόματα ανεργίας και απώλειες στα ασφαλιστικά ταμεία.
    ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ, ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ ΕΚΕΙ ΣΤΗ ΣΥΓΓΡΟΥ ;

  2. Βασίλης Γκιώνης avatar
    Βασίλης Γκιώνης 23/05/2012 00:49:13

    Οι Χρυσαυγίτες από διάφορα μέρη της Πάτρας είναι καμιά 50αριά και οι κάτοικοι της περιοχής περίπου 1.500 γύρω απόπ το κτίριο...

  3. Μικρασιάτης avatar
    Μικρασιάτης 23/05/2012 00:57:28

    Τωρα που θα βγει πρωτο κομμα ο ΣΥ.ΡΙ.ΖΑ, θα γινουμε ακομα πιο ελκυστικος προορισμος για το καθε Αφγανο, Μπενγκαλι, Σομαλο, Ιρακινο, Κογκολεζο, Μαροκινο κτλ κτλ. Και μολις αποκτησουν ολοι αυτοι οι φιλησυχοι ανθρωποι και το δικαιωμα του εκλεγειν και εκλεγεσθαι, τοτε καληνυχτα Ελλαδα.

    Αλλα ωχχ, 1000 συγνωμη ξεχασα, εμας μας απασχολει αν θα ειναι πρωτος, δευτερος, ή τριτος στην Ηλεια ο Κοντογιαννης, κι οχι οτι ο Ελληνας θα γινει μειονοτητα στη χωρα του, κι οτι δεν θα μπορει να βγει απ το σπιτι του μετα τις 8 το βραδυ.

    Εε ρε Τσιπρας και Αλ Σαλεχ που μας χρειαζεται. (Χωρις πλακα αρχιζω να πιστευω οτι ο Σαμαρας χαρη μας κανει που ασχολειται... τσαμπα αγχωνεται ο πολεμαει & ανθρωπος. Προεδρε, αφου οι ανθρωποι Τσιπρα και ''λαθρο'' θελουν, αστους να το ....απολαυσουν)

  4. ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
    ΚΥΘΗΡΙΟΣ 23/05/2012 01:42:42

    Τί μέτρα προστασίας καί ἰστορίες γιά ἀγρίους,νά ξαποστείλουν τούς λαθρομετανάστες ἀπό κεῖ πού ἦρθαν,μποροῦν;Ἢδη ἒχει ξεσπάσει πόλεμος μεταξύ Ἑλλήνων καί λάθρων...,ἂν τό ἀφήσουν ἒτσι,θά ἐπακολουθήσει κι ὁ ἐμφύλιος...

  5. The Saint avatar
    The Saint 23/05/2012 02:02:22

    Αν γίνει ο Τσίπρας πρωθυπουργός, θα θα τους νομιμοποιήσει όλους, και θα μας σκοτώνουν ...νόμιμα.
    Πάρτε τα όπλα....

  6. Kωστας Α.Μ. avatar
    Kωστας Α.Μ. 23/05/2012 02:11:52

    O Ελληνας δεν επεσε απλως νεκρος { απο συγκοπη ??? } σε συμπλοκη με αλλοδαπους ... { μπραβο πολιτικως ορθος λογος ! θα σας ζηλευαν και οι συριζαιοι ...αλλα δεν διαφερετε και πολυ σε ανθελληνισμο ... στο ιδιο νεοταξιτικο μπλοκ ανηκετε.}
    Σφαχτηκε εξω απο το σπιτι του οπου περπατουσε με τον σκυλο του ...διοτι τρεις Αφγανοι φιλοξενουμενοι σας , { ξεχασατε να τους ευχαριστεισετε που διαλεξαν την Ελλαδα για να κοπριζουν...} ,ενοχληθηκαν απο την παρουσια του βρωμικου κατα το κορανι τους ζωου ...
    Επανω στη λογομαχια μαχαιρωσαν 6 φορες το ατυχο 29χρονο Ελληνοπουλο !
    Το ενα μαχαιρι ειχε 25 εκ μηκος και 7 εκ πλατος και με αυτο του ανοιξαν τα σπλαγχνα απο την κοιλια ως τους πνευμονες ανακατευοντας τα εντοσθια του !
    Τετοιες ''επιστημονικες'' μαχαιριες δεν ειχαν ξαναδει οι γιατροι και οι ιατροδικαστες !
    Τοσα χρονια το κομμα σας και το ΠΑΣΟΚ στιβαζουν στην πατριδα μας εχθρικους , αλλοθρησκους και εγκληματικους λαθροεποικους και καθε μερα ο λαος υφισταται τις συνεπειες ...
    ΩΣ ΠΟΤΕ ???

  7. Μοναχικός Λύκος avatar
    Μοναχικός Λύκος 23/05/2012 02:41:18

    Σ'ένα άλλο άρθρο, ένας δεξιός (λογικά) μου ζήτησε να σταματήσω να επαναλαμβάνομαι... πρόσθεσε μάλιστα πως καταντάω γραφικός και κουραστικός. Προφανώς γι'αυτόν δεν ήταν κουραστικό να διαβάζει 50 σχόλια για τον Στάλιν και τον Μάο, λες και έχουν σχέση αυτοί οι μαζικοί δολοφόνοι με τη σημερινή κατάσταση!
    Επίσης σε 40 άρθρα από προχθές έχω βαρεθεί να διαβάζω για το μεταναστευτικό από σχολιαστές και αρθρογράφους. Προφανώς αυτό δεν κατάντησε γραφικό... Κάποιοι το πάνε και ακόμα παραπέρα και μιλάνε για το πατριωτικό καθήκον να πάρουν τα όπλα αν βγει ο Τσίπρας... Μη χειρότερα, ήμαρτον!!! Σιγά μην έρθει και η μισή Ασία...
    Αν διέκρινα για κάτι τον δεξιό τόσα χρόνια, αυτό ήταν η λογική του και η νηφαλιότητα του. Δυστυχώς η κρίση και οι απανωτές σφαλιάρες έχουν προκαλέσει πανικό, θυμό που ξεπέρασε το σημείο βρασμού...
    Υπάρχει ένα σοβαρό παγκόσμιο πρόβλημα, η φτώχεια, που δημιουργεί καραβάνια μεταναστών. Υπενθυμίζω πως το διεθνές δίκαιο απαγορεύει την κακομεταχείριση ανθρώπων, ακόμα και παράνομων μεταναστών. Χρειάζεται πολύ προσοχή, ψυχραιμία και σωστός σχεδιασμός για να μην παραβιαστούν τα δικαιώματα τους και να μην βρεθεί η Ελλάδα κάποια στιγμή στο διεθνές δικαστήριο για ανθρωπιστικά εγκλήματα.
    Τα λαϊκά δικαστήρια, σαν αυτό στην Πάτρα, μας γυρνούν σε άλλες εποχές. Δεν μπορεί ο δεξιός να μιλάει για τον Νόμο που είναι υπεράνω όλων και από την άλλη να επικροτεί όσους παίρνουν την κατάσταση στα χέρια τους.
    Ψυχραιμία συμπατριώτες, συμπολίτες, συνάνθρωποι. Την χρειαζόμαστε σήμερα περισσότερο από ποτέ.

    • Θ.Δ. avatar
      Θ.Δ. @ Μοναχικός Λύκος 23/05/2012 02:58:43

      Πανε να απαγγειλεις αυτην την προπαγανδιστικη καραμελα που αραδιασες παραπανω στην οικογενεια του 29χρονου που δολοφονησαν οι αφγανοι στην Πατρα!Αντε για!

      Ο κομπος εφτασε στο χτενι οποτε προσεχετε τι λετε και τι γραφετε!
      Ολα τα καθαρματα της ανατολης που στην χωρα τους ειναι επικυρηγμενοι βρηκαν καταφυγιο στην Ελλαδα με μια αριστερα να τους χαιδευει (βλ. Υπατια).

      Γραφικοι ειστε εσεις που θελετε να κανετε την Ελλαδα Αφγανισταν!
      Σκοτωσαν εναν αθωο Ελληνα πολιτη καποιοι πιθηκανθρωποι δολοφονοι κι εσυ ερχεσαι εδω μεσα και μας κατηγορεις οτι ειμαστε ρατσιστες και μιλας για "κακομεταχειριση κακομοιρων μεταναστων" για διεθνες δικαιο που προστατευει τις ορδες των βαρβαρων και αλλες συριζεικες μπουρδες!
      Σαν να διαβαζω κειμενο της αφροδιτης Αλ Σαλεχ!

      Και ναι θα παρουμε τα οπλα για να προστατεψουμετην οικογενεια μας και τους συνανθρωπους μας απο εισαγομενους δολοφονους!

      Θελει ο συριζας να κρυφτει και η χαρα δεν τον αφηνει!

      • Μοναχικός Λύκος avatar
        Μοναχικός Λύκος @ Θ.Δ. 23/05/2012 03:22:59

        Αυτό κατάλαβες βρε άνθρωπε; Οτι αθώωσα το ρεμάλι που αφαίρεσε ανθρώπινη ζωή; Να προσέχεις και εσύ τι λες και τι πράττεις.
        Την γενίκευση κατέκρινα. Αν σκοτώσεις 2-3 συμπατριώτες του για αντίποινα (που προφανώς και με απλή λογική δεν φταίνε), τότε θα πράξουν και αυτοί το ίδιο... η βία γεννά βία και στο τέλος θα γίνουμε φαρ ουέστ με εκατοντάδες αδικοχαμένους και σούπερ-ήρωες. Αυτό θες, Ρομπέν των δασών; Να καταργηθεί κάθε έννοια ευνομίας για χάρη του παραδειγματισμού;
        Μήπως έπρεπε και οι Ρουμάνοι να έσφαζαν τους Ελληνες μετανάστες ή σπουδαστές που ζουν στη Ρουμανία, επειδή κάποτε ένα τσογλάνι ονόματι Πάσσαρης σκότωσε 2 ανθρώπους εκεί;
        Δεν μπορώ να στο πω πιο απλά... είτε το καταλαβαίνεις είτε όχι. Ναι πάντως φιλαράκο, υπάρχει και ένα διεθνές δίκαιο ανθρώπινων δικαιωμάτων. Και αν δεν υπήρχε, οι ορδές των Ελλήνων (που πήγαν στο Αμέρικα και στις άλλες γωνιές του κόσμου) θα είχαν την μεταχείριση που εισέπραξαν το 1918 στο Τορόντο.

        • Πεπόνης avatar
          Πεπόνης @ Μοναχικός Λύκος 23/05/2012 07:22:02

          Βλέπεις εσύ κάποιο κράτος που παρέχει ασφάλεια; Πως θα πρέπει να αντιδράσουν οι πολίτες κατά την γνώμη σου; Να κάνουν μήνυση στο ελληνικό κράτος για αθέτηση παροχής ασφάλειας στο δικαστήριο για τα ανθρώπινα δικαιώματα στην Χάγη; Ρε τι ακούμε!

          Τώρα μιλάς σοβαρά έτσι; Βλέπεις ευνομία ε; Τρία πουλάκια κάθονταν, λέω εγώ!

        • KM avatar
          KM @ Μοναχικός Λύκος 23/05/2012 10:40:05

          Μοναχικέ λύκε, για να μην εξωθείται ο κόσμος στην αυτοδικία, μία είναι η λύση: μαζικές απελάσεις/επαναπατρισμοί/επαναπροωθήσεις, όμορφα και ωραία - ούτε αίματα ούτε τίποτα. Περιέργως όμως, αυτή τη λύση η Aριστερά και η Πρόοδος™ δεν τη θέλει. Προτιμάει το σημερινό χάλι.

        • Συνταγματάρχης avatar
          Συνταγματάρχης @ Μοναχικός Λύκος 23/05/2012 15:49:17

          Δεν νομιζεις πως το παραξυλωσες;
          Ωραια ολα αυτα που λες, αλλα καθε πραγμα στον καιρο του. Ενας 29χρονος συμπολιτης μας δολοφονηθηκε για ασημαντη αφορμη. Ποιος τιμιος και αξιοπρεπης ανθρωπος μαχαιρωνει συνανθρωπο με μισος και για ασημαντη αφορμη; Σας το εξηγουν ποτε η συμπληρωνετε εσεις τα κενα;

        • Θ.Δ. avatar
          Θ.Δ. @ Μοναχικός Λύκος 23/05/2012 16:57:51

          Ε βεβαια!Ολοι μας ξερουμε πως το διεθνες δικαιο ανθρωπινων δικαιωματων εφαρμοζεται με θρησκευτικη ευλαβεια στο αφγανισταν,πακισταν,σομαλια και τις αλλες χωρες προελευσης των πιθηκανθρωπων που εχουν εισβαλλει στην χωρα μας!
          Τους λαθρομεταναστες τους ρωτησες εαν αποδεχονται το διεθνες δικαιο ανθρωπινων δικαιωματων?
          Πανε και πες στον πακιστανο οτι η γυναικα του ειναι ιση με αυτον και εχει τα ιδια δικαιωματα!
          Θα σε ξυλοφορτωσει τοσο πολυ που θα πεσεις σε αφασια!

        • ΠΗΛΕΑΣ avatar
          ΠΗΛΕΑΣ @ Μοναχικός Λύκος 23/05/2012 21:54:44

          Αυτό, που δεν έχεις καταλάβει εσύ, είναι ότι, ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ να αφομοιώσουμε / ανακουφίσουμε / φιλοξενήσουμε όλους όσους μας προτρέπει το "διεθνές δίκαιο" (όρος αμφιλεγομένης οντότητος). Και ότι, στην λογική, με την οποία έχει ανατραφεί ο χασάπης, η αφαίρεση ζωής είναι επιλέξιμη αντίδραση και, συνεπώς, για τον δικό του πολιτισμό (δεν βάζω εισαγωγικά -τον σέβομαι, αλλά δεν τον ασπάζομαι) ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΡΕΜΑΛΙ αλλά ένας "άντρας", που "θίχτηκε" (φαντάζομαι) το Εθνικό του φιλότιμο. Το έχεις σκεφτεί έτσι;

          ΔΕΝ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ, αν "η ψεύτρα η κοινωνία" ή "οι Ιμπεριαλιστές", ή "το Κοράνι" τους έκανε έτσι. ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ ή ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΙΩΞΟΥΜΕ ΑΜΕΣΩΣ!

          (Εναλλακτικά, δώσε μου την διεύθυνση του σπιτιού σου, να σου στείλω καμμιά δεκαριά, για να εφαρμόσεις τις προτροπές του "διεθνούς δικαίου" με δικό σου ρίσκο και έξοδα).

    • Θ.Δ. avatar
      Θ.Δ. @ Μοναχικός Λύκος 23/05/2012 03:19:35

      Και σαν καλος αριστερος βρηκες αμεσως την εξηγηση!
      Οι Αφγανοι σκοτωνουν αθωους πολιτες επειδη απλα πεινανε και οι Ελληνες ειμαστε επιθετικοι εναντιον τους λογω της οικονομικης κρισης και του μνημονιου!

      Ειναι ταξικο δηλαδη το θεμα!Η παλη των ταξεων που λενε!
      Φοβερη εξηγηση!Τυφλα να χει ο Μαρξ και ο Μπακουνιν!

      Για τα ανθρωπινα δικαιωματα στο Αφγανισταν και στο Πακισταν (ειδικα των γυναικων) τι λενε τα κομμουνιστικα ευαγγελια?Δινουν καλες εξηγησεις?

      • Συνταγματάρχης avatar
        Συνταγματάρχης @ Θ.Δ. 23/05/2012 15:57:57

        Ειναι προβοκατσια να μιλας για καταπιεσμενες γυναικες στο Κασμιρ. Προς Θεου, τις προσεχουν σαν τα ματια τους εκει.

        Σοβαρεψου μοναχικο λυκοπουλο, ο μουσουλμανισμος δεν ειναι αποτελεσμα της... φτωχειας (!!!), ειναι βαρβαρος τροπος ζωης. Δεν πας καλα αν υπερασπιζεσαι ανθρωπους που κακομεταχειριζονται την οικογενεια τους και σφαζουν αδιακριτως.

    • Πεπόνης avatar
      Πεπόνης @ Μοναχικός Λύκος 23/05/2012 07:17:46

      Είσαι εντελώς ταλαίπωρος. Αυτό δεν θα ενοχλούσε αν τουλάχιστον ήξερες τι έλεγες. Κάνε μας την χάρη που θέλεις να μας πείσεις ότι πρέπει να πάμε στην οικογένεια του 29χρονου και να τους πούμε να μην στεναχωριούνται που έσφαξαν τον γιό τους, επειδή ο Χίτλερ και ο Στάλιν έσφαξαν και αυτοί κάποια εκατομμύρια! Το διεθνές δίκαιο τι λέει για 25άρες λάμες που χωρίς λόγο καρφώνονται στα σωθικά φιλήσυχων πολιτών; Για σοβαρέψου λίγο!

    • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
      ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ Μοναχικός Λύκος 23/05/2012 08:02:23

      Λές,''ὃτι δέν μπορεῖ ὁ δεξιός νά μιλάει γιά τόν Νόμο πού εἶναι ὑπεράνω ὃλων καί ἀπό τήν ἂλλη νά ἐπικροτεῖ ὃσους παίρνουν τήν κατάσταση στά χέρια τους''.
      Ὂχι φίλε μου,δέν ἐπικροτεῖ ὁ δεξιός,παί ρνουν ἐκεῖνοι τήν κατάσταση στά χέρια τους,ὃπως θά τήν ἒπαιρναν καί οἱ ἀριστεροί κι ἐγῶ κι ἐσύ κι ὁ καθένας,ἂμα μαχαίρωναν καί βίαζαν τήν μάνα του,τήν κόρη του,τή γυναίκα του! Ἐκτός κι ἂν ἐσύ εἶσαι τόσο ὑπεράνω,πού ὃταν θά σοῦ σκοτώσουν τή γυναίκα,θά ἀγωνιστεῖς γιά νά μήν παραβιαστοῦν τά δικαιώματα τῶν μεταναστῶν...
      Ἐν τέλει, δέν ὀδηγοῦν τῶρα πιά,αὐτά τά γεγονότα σέ ζουγκλοποίηση τῆς κοινωνίας,ἀλλά οἱ ἂνθρωποι τῶρα πιά ἀγωνίζονται μέ αὐτόν τόν τρόπο νά ξεφύγουν ἀπό αὐτήν τήν ζούγκλα...

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Μοναχικός Λύκος 23/05/2012 11:38:34

      Καμία φτώχια δεν ανάγκασε τους Αφγανούς να σφάξουν το παιδί που είχε βγάλει βόλτα τον σκύλο του.
      Απλούστατα, είναι η ίδια τους η κουλτούρα δολοφονική. Και αυτό μου το είπε ένας Αφγανός, που απέφευγε να συγκατοικεί με συμπατριώτες του από φόβο...
      Θα ήθελες να συμβεί αυτό σε κολλητό σου ή σε στενό συγγενή σου;
      Φαντάζομαι (ελπίζω...) πως όχι, αν και από ποτισμένους από το μηδενιστικό δηλητήριο τα περιμένω όλα. Είστε λοβοτομημένοι.
      Αν συνέβαινε κάτι τέτοιο, σε περιμένω να το εξηγούσες με κοινωνιολογικές μπαρούφες στον επικήδειο...

    • Αιζενχάουερ avatar
      Αιζενχάουερ @ Μοναχικός Λύκος 23/05/2012 14:14:21

      Αλήθεια αν ζούσες κοντά σε κάποια "ακτή δυμαίων" που ο κόσμος είναι αφημένος στην τύχη του, τα ίδια περί ψυχραιμίας θα'γραφες;

      Το ξέρεις ότι πριν κανένα χρόνο ζευγαράκι εκεί στην περιοχή είχε βιαστεί μέχρι θανάτου από ορδές Σομαλών;
      Το ξέρεις ότι στον κόλπο της δυστυχισμένης κοπέλας είχαν βρει 27 διαφορετικά είδη σπέρματος;
      Το ξέρεις ότι βίασαν μέχρι θανάτου και το αγόρι;
      Το ξέρεις ότι η είδηση δεν παίχτηκε στα ΜΜΕ;
      Το ξέρεις ότι το ημερήσιο αστυνομικό δελτίο είναι μικρό κλάσμα της πραγματικής ημερήσιας εγκληματικότητας;

      Τι ψυχραιμία μπορούμε να ζητάμε από τον κόσμο.
      Η ΝΔ το πρώτο πράγμα που πρεπει να κάνει μόλις γίνει κυβέρνηση είναι να λύσει το πρόβλημα.

      Και η λύση δυστυχώς θα χρειαστεί να παραβιάσει και κάποια άρθρα του διεθνούς δικαίου και αυτό δεν είναι ανάγκη να το μάθει και το διεθνές δίκαιο... Αλλά και να το μάθει το διεθνές δίκαιο, σόρρυ αλλά προηγείται η ασφάλεια και η συνοχή της χώρας μας.

      • juliet avatar
        juliet @ Αιζενχάουερ 23/05/2012 14:32:29

        Εκεί στην ''ακτή δυμαίων ''καθώς περπατάς και νομίζεις ότι είσαι μόνος σκιές εφιαλτικές σε ακολουθούν ,μάτια φονικά σε παρακολουθούν ,εκεί που κάποτε κυκλοφορούσες και βράδυ χωρίς να φοβάσαι .
        Οταν έγραψα γι'αυτό το περιστατικό μου απάντησε κάποιος ...μήπως είναι φήμες και δεν επιβεβαιώθηκε...και άλλα τέτοια.
        Μας αρέσει να κλείνουμε τα μάτια ,να αμπελωφιλοσοφούμε και να μην μπορούμε να βρούμε τη λύση που είναι μία ....να φύγουν .
        Κάποτε οι Ιταλοί εβύθισαν το πλοίο με τους λαθρομετανάστες ,οι Γάλλοι έστειλαν τους ρομα στην Ρουμανία ...και εμείς οι μεγαλόψυχοι θα στείλουμε αλλού τους Ελληνες .
        Ξαναρωτάω ο Δήμαρχος Πατρέων είναι ΣΥΡΙΖΑ;;;;

        • Αιζενχάουερ avatar
          Αιζενχάουερ @ juliet 23/05/2012 15:21:36

          Σε χώρες οπως η Σομαλία και το Αφγανιστάν η ζωή δεν έχει και πολύ αξία.

          Οι άνθρωποι αυτοί απλά δεν καταλαβαίνουν από δυτικό τρόπο ζωής και αξίες. Την ευγένεια και την ατιμωρησία την θεωρούν αδυναμία.

          Όχι δεν θα συμπεριφερθούμε βάναυσα, θα πρέπει όμως να συμπεριφερθούμε δυναμικά και με πυγμή.

          Κι ας λεει ότι θέλει το παρατηρητήριο του Ελσίνκι ή όποιος άλλος.

          • Συνταγματάρχης avatar
            Συνταγματάρχης @ Αιζενχάουερ 23/05/2012 16:17:59

            Το επιτασσει το καθηκον μας ως πολιτισμενος λαος. Δεν θα... σφαξουμε γυναικοπαιδα, αλλα δεν θα κανουμε και τα στραβα ματια στα αισχη.
            Οι λυκαινες φταινε, εχουν βαλει την ηλιθια ιδεα στα λυκοπουλα πως η ισοτητα σημαινει ιση μεταχειριση.
            Ισοτητα, μοναχικε λυκουλη ειναι να μεταχειριζεσαι καποιον με τον σεβασμο που του αναλογει. Γκεγκε;

      • ΒΙΣ avatar
        ΒΙΣ @ Αιζενχάουερ 23/05/2012 14:47:43

        Μακιαβελλική πολιτική, χωρίς τυμπανοκρουσίες χρειάζεται και το λαθρομεταναστευτικό θα λυθεί.
        Εν ολίγοις: Χαμηλής έντασης τρομοκράτηση των λάθρο. Εστω και με υπέρβαση του γράμματος του νόμου. Και υψηλής έντασης τατρομοκράτηση των αριστεριστών που τους πατρονάρουν.

        • Μικρασιάτης avatar
          Μικρασιάτης @ ΒΙΣ 23/05/2012 18:30:38

          οκ βις, αλλα το αποτελεσμα των εκλογων θα κρινει αν θα υπαρξουν τετοιες επιλογες (εστω και ως ενδεχομενο)

    • Mπροστα και Δεξια avatar
      Mπροστα και Δεξια @ Μοναχικός Λύκος 23/05/2012 15:09:17

      Μοναχικε Λυκε τωρα μαλλον πλακα κανεις ετσι ?Γιατι οταν μου λες εισαι δεξιος και επι της ουσιας δεν καταδικαζεις το γεγονος αλλα προσπαθεις να νουθετησεις και τον θυμο του κοσμου , ε αυτο το κρινω προσωπικα μη ορθο.Με βαση οσα λες , δεν διακρινω καμια διαφορα σε σχεση με οσα λενε οι Αριστεροι.Εσυ θες να συνεχιστει προφανως η ιδια κατασταση , δεν σε πειραζει , επειδη κατα τα λεγομενα σου ζουμε "σε αλλες εποχες".Εχεις βγει καθολου στο δρομο ?Εχεις περασει καθολου απο κεντρο Αθηνας ?Μπορεις να σκεφτεις με βαση την απλη λογικη ποσο δυστηχια εχει φερει σε εκατονταδες κοσμου το γεγονος μιας ΣΦΑΓΗΣ ?
      Να με συγχωρεις αλλα για ολα αυτα φταιει το ιδιο το κρατος που παντα υπο διαφορα φοβικα κυριως -εξ αριστερων- συνδρομα , δεν ανελαβε την ευθυνη να τελειωσει μια για παντα το θεμα της λαθρομεταναστευσης.
      Και εχουμε τωρα φαινομενα Αφγανων , που ηρθαν απο χιλιαδες χιλιομετρα να κατασφαζουνε νεους Ελληνες ?
      Ε οχι φιλε μου , ως Ελληνας αυτο το πραγμα με εξοργιζει , διοτι αυτος ο 29χρονος πισω αφησε γονεις , φιλους , συγγενεις , ολοκληρο το μελλον του επειδη ετσι αποφασισανε 2-3 σφαγεις απο το Αφγανισταν που στο κατω κατω ηταν και ΠΑΡΑΝΟΜΑ εδω.
      Καλα τα ειπε ο κ. Σαμαρας οτι πρεπει να παρουμε πισω τις πολεις μας και οτι εχουμε μια αοπλη εισβολη , αυτο εχουμε.
      Και οποιος διαφωνει , ας κοιταξει τα γεγονοτα καλυτερα , δεν ειναι η πρωτη φορα που Ελληνας πολιτης σφαγιαζεται για εναν ανοητο λογο.
      Για εναν επισης ανοητο λογο , απλα για μια βιντεοκαμερα , σφαγιασανε εναν νεαρο πατερα στα Πατησια την ημερα μαλιστα που περιμενε το παιδι του.
      Ειναι λοιπον αυτα δεδομενα παλι να βαλουμε το κεφαλι κατω και να δουμε πως θα το διαχειριστουμε ?ΦΥΣΙΚΑ και θα δειξουμε ψυχραιμια , αλλα πιστεψε με εαν επιτελους η πολιτεια δεν παρει ΑΜΕΣΑ μετρα , βλεπω τον κοσμο στο τελος να παθαινει κυριολεκτικα αμοκ απο τετοια φαινομενα.Η Δεξια ανεκαθεν ειχε στην ατζεντα σε μεγαλο βαθμο πολιτικες ευνομιας , ταξης , ασφαλειας του πολιτη.Που ειναι λοιπον ?
      Οταν επι πολλα χρονια πολλοι δεν αφηνανε την Αστυνομια να κανει την δουλεια της , οταν επι πολλα χρονια υπηρχε μια πολυ μεγαλη ανοχη σε καθε ειδους αλλοδαπης εγκληματικοτητας οταν βλεπει ο καθε Αφγανος οτι εδω μπορει να κανει οτι γουσταρει οπως πχ να κανει και καταληψη στην Υπατεια και μετα μαλιστα να διαπραγματευεται (!!!) δεν θα σου ανεβει και στο κρεβατι οπως λεει η ρηση ?
      Και το χειροτερο ειναι οτι ακομα δεν το εχουμε παρει χαμπαρι !!Δηλαδη τι αλλο πρεπει να γινει ??
      Η λυση ειναι απλη : ΑΜΕΣΗ ΑΠΕΛΑΣΗ.Δεν θελει πολλα λογια.
      Ειδικοτερα σε περιπτωσεις ποινικων εγκληματιων εκει πρεπει να ειναι ακομα πιο αμεση.Στο αεροπλανο και πισω στο Αφγανισταν.
      Ενας νεος 29 ετων σφαγιαστηκε.Και δεν ειναι ουτε η πρωτη και δυστηχως δεν θα ειναι ουτε η τελευταια φορα.
      Οποτε καλο ειναι να μη ριχνουμε και λαδι στη φωτια , και ας αφησουμε τι ειναι γραφικο και τι δεν ειναι.

  8. man8os avatar
    man8os 23/05/2012 03:41:13

    Συμπαραστεκομαι στην οικογενεια του δολοφονιμενου συνελληνα

  9. juliet avatar
    juliet 23/05/2012 07:31:58

    Μοναχικέ λύκε,
    το τσογλάνι που λέγεται Πάσσαρης αν ήτανε στο Ελλάντα θα το συναντούσε να πίνει καφε στο Κολωνάκι .Στη Ρουμανία όμως είναι εκεί που του αρμόζει γιατί σκότωσε Ρουμάνους.
    Γνωρίζεις τι εστι Ρουμανική Politie;Κάποτε είπα για την Πάτρα...μακάρι να μην επαληθευτώ.
    Και οι θεωρείες είναι καλές ,οι νουθεσίες ακόμη καλύτερες αλλά όταν είσαι μακρυά .
    Οσο για τις ορδές των Ελλήνων στα διάφορα μέρη της γης ,τι θες να μας πεις ότι αν κάποιος γινότανε μέλος συμμοριών και υπήρχε εμπλοκή αν έλεγε είναι Ελληνας θα γλύτωνε;
    Λοιπόν για να τελειώνουμε , αλλοδαπός σε ξένη χώρα θα πρέπει να σέβεται γιατί είναι φιλοξενούμενος .Την διαμονή σου σε μια χώρα την κερδίζεις με σεβασμό .Αν δεν μπορείς να ζήσεις γυρίζεις στη πατρίδα σου . Δεν τους καλέσαμε .Η Ιστορία της κάθε χώρας ανήκει στους πολίτες της ,οι αγώνες και οι θυσίες για να λες ότι είσαι ελεύθερος δεν έγιναν από αποβράσματα αλλά από Ελληνες πατριώτες που ξυπόλυτοι πολέμησαν για να μπορείς σήμερα εσύ ν'ευαγγελίζεσαι φιλάνθρωπα για διεθνή δίκαια.
    Και μάθε ότι και στη Αμερική καθάρισαν όσους έμπλεξαν με Μαφίες και κλπ.Η αδελφή του παππου μου πήγε στην Αμερική το 1918 ,τα παιδιά της Αμερικάνοι πολίτες πολέμησαν και παρασημοφορήθηκαν με τη σημαία της Αμερικής .Ο ένας έφτασε σε αξιώματα της Αμερικανικής Αεροπορίας .
    Ατυχής λοιπόν η σύγκριση των δολοφόνων με ανθρωπους που μετοίκησαν σ'άλλες πατρίδες και δημιούργησαν και τίμησαν την χώρα .
    Και μένα που αρέσει να υπάρχουν κοινωνίες που ζούν ειρηνικά και αρμονικά αλλά για να το κατορθώσει πρέπει να υπάρχουν οι κατάλληλες συνθήκες και αυτές είναι η δυνατότητα επιβίωσης χωρίς ό ένας να τρώει τον άλλο.
    Η κουλτούρα ,ο πολιτισμός και το σπουδαιότερο η εργατικότητα και εύρεση δουλειάς και μετά μιλάμε για κοινωνίες πολυπληθυσμικές .

  10. Θησειώτης avatar
    Θησειώτης 23/05/2012 07:45:10

    Η συριζίλα σου βρωμάει από χιλιόμετρα. Άσε ρε φίλε θα μας πεις και για ορδές ελλήνων. Τι φαντασιώνεστε ρε γαμώτο και λέτε τέτοια πράγματα μετά?

  11. juliet avatar
    juliet 23/05/2012 07:49:17

    Λύκε ,
    μπερδεύεις τις λέξεις άλλο φιλειρηνικός πολίτης και άλλο ειρηνιστής .
    Ο πρώτος πολεμά και υπερασπίζεται την ειρήνη και ο δεύτερος βλέπει να σκοτώνουν και απαγγγέλει ποιήματα αρνούμενος να την υπερασπιστεί.....από μακρυά.

  12. Aris. A avatar
    Aris. A 23/05/2012 08:07:24

    Tα μέσα ενημέρωσης δεν είπαν κουβέντα για το έγκλημα.

    Ούτε ένα ρεπορτάζ στα πρωινάδικα.

    Αυτό δεν πρέπει να μας προβληματίζει όταν για το βίντεο όπου αστυνομικοί στην Ομόνοια καψόναραν μετανάστες έπαιζε επί μια εβδομάδα και ζητούσαν να παραιτηθεί ο υπουργός.

    • juliet avatar
      juliet @ Aris. A 23/05/2012 08:38:03

      Αρη
      καλημέρα,όταν ανέφερα ότι γίνονται επισόδεια κάτω που είπε κάποιος ότι δεν είπώθηκε από πουθένα.
      Ο δήμαρχος είναι συριζαίος ,αν δεν κάνω λάθος,έτσι πατριώτες Πατρινοί;
      Τι να πούνε ,βρε Αρη, η Πάτρα είναι καζάνι που βράζει .Οτι βγαίνουν το βράδυ και κρατάνε και ότι θεωρούν ότι θα τους προφυλάξει ;
      Αλλα κατά τ'αλλα μόκο...

  13. Αντάμ Παπαντάμ avatar
    Αντάμ Παπαντάμ 23/05/2012 08:18:02

    Ας αναρωτηθούμε τι βιώματα μπορεί να έχει ένας έφηβος 17 ετών ,(υποψιαζόμενοι την ατομική βόμβα που έχει εισέλθει στην χώρα μας ,)ο οποίος με μαχαίρι -σπάθα 25 εκατοστών μήκους και 7 πλάτους ΄έμπηξε αυτό στο σώμα του άτυχου συμπατριώυη μας , στην περιοχή κάτω απο τα πλευρά, με φορά από κάτω πρός τα πάνω πλήσοντας ανεπανόρθωτα στρίβοντας αυτό ,το συκώτι και τους πνεύμονες ,σίγουρα θυμίζει επαγγελματία ο οποίος έχει εκπαιδευτεί για τέτοιο χτύπημα.

  14. popolaros avatar
    popolaros 23/05/2012 08:37:24

    Το πρόβλημα του θρησκευτικού εποικισμού γίνεται βάσει σχεδίου και στρατηγικής, εδώ και πολλά χρόνια. Ας αναρωτηθούμε γιατί για παράδειγμα δεν βλέπουμε ινδούς μετανάστες, μιας και η Ινδία έχει 1.2 δισ πληθυσμό με πολλά εκατομμύρια φτωχούς , αν και αναπτυσσόμενη χώρα. Η ευθύνη είναι όλων των κυβερνήσεων που το επέτρεψαν λόγω εντολών από τα αφεντικά τους. Προβλέπω η Χ.Α να κάνει πάρτι τα επόμενα χρόνια στη Βουλή με τα ποσοστά της.

    • The Saint avatar
      The Saint @ popolaros 23/05/2012 14:05:47

      +1000
      Και γιά το σχέδιο γιά το οποίο μιλάς, και γιά την ΧΑ.

  15. WY avatar
    WY 23/05/2012 09:24:57

    @@@
    Μοναχικός Λύκος
    ---------------------


    Φιλαράκο,μήπως εσύ ##βόσκεις ελεύθερος στίς στέππες## τής Εκάλης?????

    Τί νά πή κανείς!!!!

    Υπάρχουν ΑΚΟΜΗ οί Μοναχικοί Λύκοι??????

    Ντροπή σου!!!!!

  16. Φανη avatar
    Φανη 23/05/2012 09:47:17

    Δεν μας αρεσε που ο εθναρχης Καραμανλης ειχε το λεγομενο αστυνομοκρατουμενο κρατος και ολα ηταν ρολοι, κοιμομαστε με ανοιχτα παραθυρα, αφηναμε τα κλειδια στις πορτες...θελαμε περισσοτερη "δημοκρατια" και μας το ειπε ο ανθρωπος.Οι Ελληνες δεν θα ανταποκριθουν καλα, η πολλη δημοκρατια βλαπτει.Ετσι και εγινε.Παραδοθηκαμε στην αριστερη αντιπολιτευτικη κουλτουρα και η χωρα μας κατηντησε σκουπιδοντενεκες, οχι μονο απο τους λαθρομεταναστες αλλα και απο τους "προοδευτικους" που ο Θεος ξερει τι σοι προοδευτισμο εχουν,που καπηλευονται τα παντα με αναιδεια και μας οδηγουν με μαθηματικη ακριβεια στο τελος του πολιτισμου μας.Τα οικονομικα , οπως φανηκε απο την ιστορια μας, ερχονται και παρερχονται αλλα ο τροπος που πολιτευομαστε σ αυτη τη ζωη ειναι καθοριστικος για την υπαρξη μας σαν Ελληνες.Χωρις Θεο,χωρις πατριωτισμο, πυροβολωντας την οικογενεια με τα συμφωνα γαμου, χωρις να βαφτιζουμε τα παιδια μας, πιστευετε οτι θα εχουμε μελλον σαν εθνος; μα αυτα φοβηθηκαν και ειπε ο Κισσινγκερ το περιφημο-τους Ελληνες πρεπει να τους χτυπησουμε στη πολιτιστικη κληρονομια τους, στη γλωσσα τους, στην οικογενεια τη δεμενη-αυτα κανουν ενα εθνος να πορευεται ανα τους αιωνες.Και τωρα φαινεται οτι πανε να καταφερουν ενα γερο πληγμα.Αφου πρωτα μας συνηθισαν στη καλοπεραση, σαν τον ναρκομανη στη δοση του,τωρα τραβανε πισω τα λεφτα και ξερουν οτι ο διεφθαρμενος εν πολλοις νεοελληνας θα κανει τα παντα για να μην απεμπολησει τις συνηθειες του, συγχρονως μας βομβαρδιζουν με ολες τις νεοταξιτικες μοδες [θρησκειολογια στα σχολεια και οχι θρησκευτικα-να μαθαινουν τα παιδια μας για το βουδα και οχι για το Χριστο-,συνωστισμους και αφαιρεση της ιστοριας απ τα βιβλια, εθισμο της νεολαιας στη καλοπεραση και στα ναρκωτικα, αμαθεια και αδιαφορια για την Παιδεια που ειναι η ελπίδα του εθνους και τελος απορροφηση του καλυτερου δυναμικου της πατριδας, στο εξωτερικο και τοσα αλλα.
    Μεμονωμενα ονοματα και ηγετες κομματων λιγη σημασια εχουν, αν ο λαος δεν αφυπνιστει ΜΑΖΙΚΑ για αυτα που συμβαινουν και γι αυτα που ερχονται...
    Ο λαος μας παντα υπηρξε ενας βαθια συντηρητικος λαος οχι στο τι ψηφιζε αλλα στο πως αισθανοταν.Τωρα ξεστρατισε και χρειαζεται ενα γερο χερι να τον συνεφερει ισως και ενα γερο χαστουκι.Πολλες φορες ο Θεος μεταχειριζεται τετοιες καταστασεις για να συνεφερει ενα λαο.Βλεπουμε πως η φτωχεια εκανε πολλους να στραφουν στην ελεημοσυνη και την αλληλεγγυη, παιδια φιλοξενουνται σε σπιτια συμμαθητων τους οπου υπαρχει καθημερινα φαγητο,γυναικες τρεχουν και βοηθουν στα συσσιτια, κοσμος αφηνει σακκουλες στα σουπερ μαρκετ κλπ.Ειμαστε ακομα στην αρχη και οδευουμε προς την αγνωστη μοιρα μας.Μπορει ο Θεος να χρησιμοποιησει και αλλο δραστικο φαρμακο αν δει οτι μας χρειαζεται. Εναν πολεμο ισως......

  17. Θηβαίος avatar
    Θηβαίος 23/05/2012 09:55:54

    Πρέπει σήμερα άμεσα να σταλεί ένα μήνυμα. Σύλληψη όλων των λαθρομεταναστών στο συγκεκριμένο κτίριο και άμεση απέλαση

  18. ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
    ΣΤΕΛΙΟΣ 23/05/2012 11:05:01

    Το θλιβερό είναι ένα: Η Νέα Δημοκρατία πάλι ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ μπροστά στην αγωνία του λαού της Πάτρας...

    • juliet avatar
      juliet @ ΣΤΕΛΙΟΣ 23/05/2012 11:20:11

      ΣΤΕΛΙΟ
      έχεις σκεφτεί ότι ο λόγος μπορεί να είναι επειδή κτυπήσανε βουλευτή της Χ.Α;
      Γιατί ,βρε γαμώτο ,πρέπει οι μικρότητες να είναι υπεράνω της ζωής του πατρίωτη μας του Ελληνα;
      Ας μου δώσει κάποιος δειγματολόγιο χρώματος των Ελλήνων ανάλογα των πολιτικών τους πεποιθήσεων.ΝΤΡΟΠΗ.....
      Εμένα στις φλέβες μου κυλά κόκκινο αίμα και όταν δίνω σαν εθελόντρια αιμοδότης δεν ξέρω που πάει και ούτε μ'ενδιαφέρει .....αρκεί που μπορεί να σωθεί ένας άνθρωπος.

      • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
        ΣΤΕΛΙΟΣ @ juliet 23/05/2012 11:43:45

        Σήμερα επετέθηκαν "αντιεξουσιαστές" στον Θ .Πλεύρη (στέλεχος της ΝΔ πιά!) , φωνάζοντας "τώρα που θα γίνουμε κυβέρνηση θα δείτε τι θα πάθετε!"

        ΤΕΛΕΙΑ "πασα" στην ΝΔ ,για να ξεφωνήσει τη σχέση Τσίπρα με αυτό τον υπόκοσμο!

        Αν στη Θέση του Σαμαρά ήταν ο Ανδρέας Παπανδρέου ,θα έιχε ήδη καλέσει έκτακτη συνέντευξη τύπου ,για να καταγείλει σαν...αυτουργό δολοφονικής απόπειρας τον ΣΥΡΙΖΑ και τον Τσίπρα!

        Ασε που ο Σαμαράς θα έπερεπε να βρίσκεται απο χθές ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΑ...

        Μήπως εμείς ματαιοπονούμε ,περιμένοντας να γίνουν Παπαφλέσες άνθρωποι που ,απλά ,δεν μπορούν?

        • juliet avatar
          juliet @ ΣΤΕΛΙΟΣ 23/05/2012 11:50:04

          ΣΤΕΛΙΟ,
          βρίσκεται εκτός Ελλάδας αν δεν κάνω λάθος ....ο κύριος αντιπρόεδρος ....τι ώρα είναι ; τσσσσσσ.....με τι ασχολείστε τώρα ,είναι και κάποιας ηλικίας.Να την πω τη κακία; πότε είχανε αντανακλαστικά για ν'έχουν τώρα; όλοι δίκιο ....κανένας άδικο ,και όλα καλά .
          Αλλάξανε οι καιροί ..θα μας ''σφάξουν'' και εμείς θα λέμε ότι θυσιαζόμαστε.

        • Αιζενχάουερ avatar
          Αιζενχάουερ @ ΣΤΕΛΙΟΣ 23/05/2012 11:54:10

          Στέλιο, να'ξερες πόσο δίκιο έχεις.

        • Γιάννης Καλαματιανός avatar
          Γιάννης Καλαματιανός @ ΣΤΕΛΙΟΣ 23/05/2012 13:57:37

          " Μήπως εμείς ματαιοπονούμε, περιμένοντας να γίνουν Παπαφλέσσες άνθρωποι που, απλά, δεν μπορούν ; "

          Πόσο δίκο έχεις...

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ ΣΤΕΛΙΟΣ 23/05/2012 11:42:05

      Αν η ΝΔ δεν βγει να κάνει σκληρή ανακοίνωση για το έγκλημα της Πάτρας, σας λέω υπεύθυνα ότι δεν πρόκειται να την ψηφίσω στις εκλογές. Στις προηγούμενες την ψήφισα, το καθήκον μου το έκανα. Ας κάνει και αυτή τώρα το δικό της έναντι των Ελλήνων ως δεξιό και πατριωτικό κόμμα. Παυλοπούλειες πολιτικές δεν πρόκειται να υπερψηφίσω μόνο και μόνο από τον φόβο του Τσίπρα.

      • Γιάννης Καλαματιανός avatar
        Γιάννης Καλαματιανός @ ΒΙΣ 23/05/2012 13:48:35

        Σσσσσσσσσσς...
        Το κόμμα κοιμάται.

      • Μικρασιάτης avatar
        Μικρασιάτης @ ΒΙΣ 23/05/2012 18:37:40

        ΒΙΣ , μην ξυνεις πληγες... σε παρακαλω. Ας κανουμε μια (τελευταια για μερικους) προσπαθεια να μην παρουν την εξουσια οι εθνο-μηδενιστες μπαχαλακηδες. Και μετα υπαρχουν εσωκομματικες διαδικασιες και μηχανισμοι να πιεσουμε για πιο πατριωτικες συμπεριφορες.

  19. Εύμηλος avatar
    Εύμηλος 23/05/2012 12:20:15

    Ως Έλληνας που ζει στο εξωτερικό έχω να παρατηρήσω ότι τα λεγόμενα του "Μοναχικού Λύκου" θα είχαν αξία πλέον μόνο σε στρογγυλή τράπεζα συμποσίου συντελούμενο μάλιστα σε χρόνο πολύ πριν τη σημερινή κατάσταση. Δεν λέγω ότι όσα αναφέρει για διεθνείς συμβάσεις δεν είναι σωστά, αλλά υπάρχουν κι άλλες διεθνείς συμβάσεις που προστατεύουν το δικαίωμα του καθενός να είναι νοικοκύρης στο σπίτι του. Αλλιώς να αποδεχτούμε ότι πρέπει να είμαστε η χαβούζα λαθραίων ψυχών.
    Εδώ έχουμε μια πραγματικότητα οδυνηρή κι εγκληματική. Με το να την αρνούμαστε το μόνο που καταφέρνουμε είναι να συμβαίνει αυτό που απεύχεται κάθε εχέφρων κι όχι μόνο ο "δεξιός" πολίτης. Αυτή την τεχνητή, πολιτικά ρητορική, διάκριση δεν την αναγνωρίζω. Οι πολίτες που παίρνουν το Νόμο στα χέρια τους έχουν ποικίλη ιδεολογική προέλευση όπως και κοινωνικοοικονομική. Το κάνουν διότι τα πράγματα έφτασαν στο απροχώρητο. Μόνο δραστικά κι άμεσα μέτρα τη συμμαζεύουν.
    Στη δυτικοευρωαϊκή χώρα όπου ζω παρατηρήθηκε το ίδιο αρχικά με Αφρικανούς γύρω στο 1999-2001. Απελάθησαν με κάθε μέσο. Αεροπορικώς και το πρόβαλλαν τα ΜΜΕ. Το ίδιο γίνεται και τώρα. Υπάρχουν περιπτώσεις Κοσοβάρικων, Σέρβικων, Κροατικών και Βοσνιακών οικογενειών που πρέπει να χωρίσουν διότι δεν πληρούν τους όρους του Νόμου. Ο Νόμος εφαρμόζεται από το ΚΡΑΤΟΣ. ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΕΞΟΥΣΙΑ κι ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ. ΑΠΕΛΑΣΗ.
    Οι δε Αφγανοί, Μαροκινοί και Πακιστανοί που άρχισαν να κάνουν την εμφάνισή τους τα τελευταία χρόνια έχουν την ίδια τύχη. ΣΥΛΛΗΨΗ, ΚΕΝΤΡΟ ΦΥΛΑΞΗΣ κι ΑΜΕΣΗ ΑΠΕΛΑΣΗ. Με διαδικασίες εξπρές. Ο στρατός φυλάει τα σύνορα. Η κυβέρνηση είναι σοσιαλδημοκρατική, δεν είναι δεξιά, κάνει όμως την εθνική της δουλειά. Τα κόμματα στη Βουλή ψήφισαν το σχετικό συνταγματικό Νόμο με πλειοψηφία 2/3 υποχρεωτικά. Δεν τον υπαγόρευσε καμιά ιδεοληψία μιας ΜΚΟ αλλά η εθνική αντίληψη.
    Λοιπόν, βούληση χρειάζεται. Πριν να είναι αργά. Η πολιτική ορθότητα οδήγησε στο σημερινό εγκληματικό τραγέλαφο.
    Οι πολίτες ας επιδείξουν αυτοσυγκράτηση έναντι των λαθρό. Αλλά καιρός να ταρακουνήσουν την πολιτική τάξη της χώρας πριν την καταντήσουν χώρο.

    • Γιώργος avatar
      Γιώργος @ Εύμηλος 23/05/2012 13:59:14

      Στην χώρα όπου κατοικείς, έχουν υπογράψει το Δουβλίνο ΙΙ; Και σε ποια χώρα, αν επιτρέπεται; Εδώ, στην Ελλάδα, το αυτονόητο, δηλαδή να τηρείται ο νόμος όσον αφορά τους λαθρομετανάστες, δυστυχώς δεν ισχύει, ελέω κάτι "φλώρων" που διοικούν σε διάφορα πόστα και ελέω των διαφόρων ΜΚΟ που ενώ παίρνουν λεφτά από το Κράτος, το βρίζουν γιατί δεν νομιμοποιεί όοοοολους τους ξένους. Παράνοια!

      • greek doctor avatar
        greek doctor @ Γιώργος 23/05/2012 17:31:35

        Παράνοια ή πρακτοριλίκι;

  20. θανασης avatar
    θανασης 23/05/2012 12:46:14

    Και μετα απορρουν ολοι οι "δημοκρατες" πως προηλθαν αυτα τα ποσοστα της Χρυσης Αυγης.Οριστε κυριοι υποκριτες τι γινεται οταν το ανυπαρκτο κρατος αφηνει ανυπερασπιστο τον πολιτη του.Κενα στην φυση δεν υπαρχουν και παντα καλυπτονται ειτε ετσι ειτε αλλιως.Σε ποιο "πολιτισμενο" και μη,κρατος στον κοσμο δεν θα ειχε μπουκαρει μεσα στο κτηριο που μενουν τα λαθρο-ορκ,η αστυνομια και θα τα ειχε μπουζουριαζει ολα αυτα τα καθαρματα;Και αν δεν μπορει,να το δηλωσει να την βοηθησουν τα "λεβεντοπαιδα" της Χρυσης Αυγης,τα οποια βρεθηκαν στο πλευρο των κατοικων απο την πρωτη στιγμη.Και μην νομιζετε οτι οι κατοικοι της περιοχης κανουν δευτερες σκεψεις οσον αφορα την σκοπιμοτητα της επεμβασης της Χ.Α...απλα δεν τους ενδιαφερει αρκει να βρεθει καποιος,οποιοσδηποτε να καθαρισει τον τοπο τους απο αυτα τα αποβρασματα

  21. GreekInLux avatar
    GreekInLux 23/05/2012 12:49:41

    Έγραψα κι έσβησα 10 φορές μιαν απάντηση αλλά μπροστά σε αυτή τη παράκρουση πως να αντιπαραθέσεις κάποιο λογικό επιχείρημα; προσωπικά δεν μπορώ. Οι κύριοι αυτοί μας πάνε για εμφύλιο όχι τα υποτιθέμενα διλήμματα που δεν πρέπει να θέσει στον κόσμο ο Σαμαράς. Γιατί πόσο ν' αντέξεις όλη αυτή την παράνοια μέχρι να σε πάρει κι εσένα η μπάλα θέλοντας να τους κάνεις μαύρους στο ξύλο;

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ GreekInLux 23/05/2012 14:50:33

      Αν συνεχίσει έτσι η Αριστερά, με τα κολλήματά της υπέρ της αφροασιατικής ισλαμικής σαπίλας, θα πάμε για Εμφύλιο, είναι βέβαιο. Και θα είναι χειρότερος από τον προηγούμενο, γιατί πλέον το διακύβευμά μας θα είναι η επιβίωσή μας ως έθνος.

      • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
        ΣΤΕΛΙΟΣ @ ΒΙΣ 23/05/2012 15:48:01

        Αν η επιλογή είναι παράδοση της Ελλάδας στους Indymedia και στους λάθρο ή Εμφύλιος , τότε η επιλογή είναι προφανής...

        Τόσα χρόνια καθόμαστε και μας καίνε με μολότωφ, ε, ίσως χρειαστεί να τους κάψουμε και εμείς με ναπάλμ!

  22. Διαφωνών avatar
    Διαφωνών 23/05/2012 12:53:29

    Η "καταγγελία του Δουβλίνο 2" είναι το αντίστοιχο της "καταγγελίας του Μνημονίου" από τον Τσίπρα. Αν "καταγγείλουμε" το Δουβλίνο 2, οι Ευρωπαίοι απλώς θα κλείσουν τα σύνορά τους απέναντι στην Ελλάδα και οι λαθρομετανάστες θα μάς μείνουν...αμανάτι εδώ, πλην όμως με ταξιδιωτικά έγγραφα αυτή τη φορά (αφού θα τους τα έχουμε προμηθεύσει). Άρα, το μόνο "κέρδος" που θα έχουμε θα είναι η έξοδός μας από τη συνθήκη Σένγκεν και η ρήξη μας με τους ευρωπαικούς θεσμούς.
    Συνεπώς, όπως και στην περίπτωση του μνημονίου, επαναδιαπραγμάτευση και συνεργασία χρειάζονται και όχι ψευτοτσαμπουκάς.

    • Γιώργος avatar
      Γιώργος @ Διαφωνών 23/05/2012 14:03:15

      Έτσι... Κάποιοι νομίζουν ότι αν καταγγείλουμε το Δουβλίνο ΙΙ και αν δώσουμε χαρτιά σε όλους τους μουσουλμάνους λαθρομετανάστες, οι άλλοι Ευρωπαίοι θα τους δεχτούν με ανοιχτές αγκάλες. Θα τους επιστρέψουν πίσω, και θα μας μείνουν αμανάτι ως... νόμιμοι πλέον! Να τους στείλουμε στην Λιβύη που ο κακός Καντάφι πέθανε και πλέον έχουν δημοκρατία (έτσι δεν λένε?).

  23. Γιώργος avatar
    Γιώργος 23/05/2012 14:00:49

    Οι Γερμανοί θα τους επιστρέψουν πίσω, να είσαι σίγουρος. Και στο κάτω-κάτω, ποιος θέλει να ισλαμοποιηθεί η Ευρώπη; Να πάνε στην Σαουδική Αραβία που έχουν δημοκρατία (έτσι λένε).

  24. ΚΜ avatar
    ΚΜ 23/05/2012 14:08:32

    Φίλε, μην πέφτεις στη λούμπα του «χαρτιά σε όλους», που άλλωστε αποτελεί πάγια συριζαϊκή θέση. Αυτό κι άν θα'ναι μαγνήτης (μεγαλύτερος από τον λαθρονόμο των Ραγκούση/Παπανδρέου) για τις λαθροορδές!

    Άλλωστε, άν τυχόν κάνουμε κάτι τέτοιο, εύκολα μπορούν να το εξουδετερώσουν οι δυτικοευρωπαίοι «εταίροι» μας (πχ αναστέλοντας Σέγκεν και ρίχνοντας πόρτα στα ελληνικά διαβατήρια, συμπεριλαμβανομένων αυτών των ιθαγενών - και θα μας μείνουν οι λαθρο αμανάτι!) και να προβούν και σε αντίμετρα/εκβιασμούς. Στην κατάσταση που είμαστε, το τελευταίο που θέλουμε να επιδεινώνουμε περαιτέρω τη θέση της χώρας μας στην χάριν των λαθροορδών. Απέλαση τους πρέπει, όχι ανταμοιβή!

    Κατά τα άλλα, ασφαλώς και χρειάζεται άμεση καταγγελία του Δουβλίνου 2.

    • Συνταγματάρχης avatar
      Συνταγματάρχης @ ΚΜ 23/05/2012 16:29:11

      Κοινως την πατησαμε. Υπογραψαμε ενα παλιοχαρτο (Δουβλινο ΙΙ) που ελυσε τα προβληματα στους αλλους και εκανε εμας διαμετακομιστικο κεντρο πορνειας, λαθρεμποριας, διεθνων εγκληματιων. Χασαμε το μπουσουλα με την ελλειψη αποφασιστικοτητας και γιναμε τροχονομοι τους, ελατε εδω να βιασετε, εδω να καψετε, εδω να μαχαιρωσετε.
      Εως οτου καταφερουμε ενα καλυτερο Δουβλινο ΙΙΙ, η μονη λυση που μας απομενει ειναι να οργανωθουμε ολοι και να κανουμε μερικες απελασεις της προκοπης. Και οταν λεω, εννοω ολοι.

      • αποκατάσταση avatar
        αποκατάσταση @ Συνταγματάρχης 23/05/2012 19:10:17

        Μπορούμε να μάθουμε ποιος έκανε τη προδoσία με την υπογραφή του Δουβλίνο ΙΙ; Η ακύρωσή του έπρεπε να είναι από τις πρώτες στην ατζέντα της ΝΔ.

        • Γιώργος1 avatar
          Γιώργος1 @ αποκατάσταση 23/05/2012 19:32:28

          Δεν ακυρώνεται έτσι απλά...

        • Κρης avatar
          Κρης @ αποκατάσταση 23/05/2012 23:04:22

          ( αν δεν λανθανω )
          Πρωθυπουργος Σημιτης
          Εξωτερικων ΓΑΠ
          Δημοσιας ταξης Χρυσοχό.

  25. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 23/05/2012 15:58:00

    Χαρτιά σε όλους σημαίνει ότι κάθε βράδι κάποιος περνάει από το μπαλκόνι (ή τον κήπο) κάποιου για να πηδήξει στο μπαλκόνι (ή στον κήπο) κάποιου άλλου (χωρίς να έχει κακούς σκοπούς βέβαια ο άνθρωπος...) και ο πρώτος κάποιος δεν αντιδρά ποτέ και καθόλου.

  26. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 23/05/2012 16:04:12

    H Σαουδική Αραβία απελαύνει από τις αρχές του 2012 τρία (3) εκατομμύρια ξένους εργαζόμενους από τις γύρω χώρες (ομόθρησκοι) και εμείς το σκεφτόμαστε ακόμα; (και 30.000 Τούρκοι απελαύνονται επίσης).

  27. αποκατάσταση avatar
    αποκατάσταση 23/05/2012 19:12:20

    Να μας πει ο κ. Τσίπρας στο ντιμπέιτ τι σκοπεύει να κάνει με αυτούς λαθρομετανάστες. Θα τους νομιμοποιήσει όλους;

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.