15/06/2010 08:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Άγεται και φέρεται η Ελλάδα στα παιχνίδια των μεγάλων

Είναι εντυπωσιακό αυτό που συμβαίνει με την πτώχευση ή όχι της Ελλάδας και άλλων χωρών. Ενώ οι ξένες τράπεζες, κερδοσκοπικά funds, οίκοι αξιολόγησης και διάφοροι οικονομολόγοι που έχουν παίξει στοίχημα, ποντάρουν στη χρεοκοπία ορισμένες φορές οι ίδιες απεύχονται ένα τέτοιο σενάριο. Σύμφωνα με στοιχεία που ανακοινώθηκαν τη Δευτέρα, γερμανικές και γαλλικές τράπεζες έχουν στα χαρτοφυλάκιά τους ομόλογα που προέρχονται από Ελλάδα, Ισπανία, Ιταλία και Πορτογαλία αξίας 800 δις ευρώ. Αν δηλαδή γίνει καμιά πτώχευση χώρας, τότε θα φουντάρουν την ίδια στιγμή ενώ και με πιθανή αναδιάρθρωση θα καταγράψουν τεράστιες ζημιές.

Επομένως, τι είναι αυτό που συμβαίνει; Κάποιοι εκτιμούν ότι πρόκειται για πόλεμο επιβίωσης σε μια οικονομική κρίση η οποία δεν μπορεί να ελεγχθεί παγκοσμίως, όσο κι αν επικαλύπτεται τεχνηέντως. Ο θάνατός σου η ζωή μου με λίγα λόγια και ειδικά από τους Αμερικανούς οι οποίοι θα ήταν πολλαπλά κερδισμένοι από ένα τέτοιο σενάριο. Ο οικονομικός πόλεμος ΗΠΑ – Ευρώπης δικαιολογεί και χτυπήματα κάτω από τη μέση, όπως την ξαφνική υποβάθμιση της Ελλάδας από τη Moody’s, ή τις φήμες περί δανείου που θα χρειαστεί η Ισπανία.

Δυστυχώς για την Ελλάδα, είναι τόσο αδύναμη και ανήμπορη να αντιδράσει που άγεται και φέρεται στις ορέξεις των κερδοσκόπων. Μόνο από θαύμα θα γλιτώσουμε κι από καθαρή τύχη, αφού βεβαίως γίνουμε φτωχότεροι.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. αθανασιος Ι. avatar
    αθανασιος Ι. 15/06/2010 08:24:41

    http://www.banksnews.gr/portal/home-page/124-top-story/776---------moodys

  2. Telis avatar
    Telis 15/06/2010 09:20:19

    Υπάρχει όμως και ένα άλλο σενάριο. Το να υπάρχει συμφωνία μεταξύ ΗΠΑ Ευρώπης για υποτίμηση καιτου Ευρώ και του δολλαρίου.Η δύση απλώς δε βγαίνει, είναι μη ανταγωνιστική και καταχρεωμένη. Η παγκοσμιοποίηση έγινε μπούμερανγκ...
    Το χορό άνοιξε η Μέρκελ το Νοεμβριο του 2009, που βγήκε δημοσίως(!) και παρουσίασε τη κατάντια της Ελλάδος (γνωστή απο πολλά χρόνια βέβαια), ξεμπροστιάζοντας μια καινούργια κυβέρνηση 1 μήνα αφού εκλέχθηκε, δίνοντας το έναυσμα στις αγορές και τα ΜΜΕ για τη καταδίκη μας.
    Αυτό πιθανότατα έγινε με πλήρη γνώση της απέναντι πλευράς. Το Ευρώ έπρεπε να πέσει, και αφού έπεσε, με βασική αφορμή την Ελλάδα (και με το φόβο κατάρρευσης των άλλων PIIGS) η κίνηση σφραγίστηκε με το πρόσφατο 'τύπωμα' 750 δις ευρώ για τη στήριξη των ευρωπαικών οικονομιών με πρόβλημα ρευστότητας.
    Πάω στοίχημα οτι τώρα έρχεται η σειρά του δολλαρίου, γιατι η κρίση χρέους/ρευστότητας αντιμετωπίζεται μόνο με υποτίμηση του νομίσματος και τύπωμα για να μη καταρρεύσει η πραγματική οικονομία απο την ύφεση.
    Φυσικά ίσως να ξαναχρειαστεί να πέσει το Ευρώ (μάλλον), οπότε κάποια πρόφαση θα πρέπει να βρεθεί. Θα είναι η περαιτέρω κατάρρευση της Ελλάδας η κάτι άλλο?
    Το ερώτημα είναι που τίθεται είναι ως που θα το φτάσουν. Θα οδηγήσουν μια χώρα να ριμάξει, επιχειρώντας συγχρόνως να μη χάσουν και τα δανεικά τους μην αφήνοντας μας να πτωχεύσουμε?
    Θα σταματήσουν κάποια στιγμή λόγω κινδύνου αποσταθεροποίησης της περιοχής? Μήπως Θέλουν στη πορεία να μας αγοράσουν φτηνά ?(μάλλον)
    Το σίγουρο είναι ότι όντως είμαστε ανήμποροι γιατί η χώρα μας είχε από πολλά χρόνια χάσει την εθνική της κυριαρχία, η οποία δυστυχώς δε χαρίζεται ούτε κερδίζεται λόγω των προγόνων μας, αλλά κατακτάται με όραμα, δουλειά, συνεχείς μάχες και πραγματικό πατριωτισμό που αποβάλλει τους προδότες όσο ισχυροί κι αν είναι.

    • ΦΩΝΗ avatar
      ΦΩΝΗ @ Telis 15/06/2010 10:45:33

      Βγάζεις δηλαδή και συ το ίδιο συμπέρασμα, ότι έχουμε μία κυβέρνηση ανίκανων ή ανθελλήνων, ο Θεός ξέρει.
      Γιατί πριν αλλάξει κυβέρνηση κανείς δεν κουνιόταν;
      Μόλις άλλαξε, ξαφνικά δήθεν βγήκαν όλοι μας και μας επιτίθενται και μας φταίνε όλοι οι άλλοι εκτός από τους δικούς μας κυβερνώντες, που ζητούσαν απεγνωσμένα εκλογές γιατί χανόταν η χώρα.
      Σχήμα οξύμωρο δηλαδή, γιατί τώρα βουλιάζουν τη χώρα, απλά μας προετοίμαζαν με τον τρόπο τους γι αυτό που ζούμε (λόγια ΓΑΠ: καμένη γη, βουλιάζουμε, χάνεται η Ελλάδα κλπ.).
      ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΩ ότι φταίνε οι ξένοι, γερμανοί κι λοιποί, αυτοί ότι βρίσκουν το εκμεταλεύονται για τα δικά τους συμφέροντα.
      Μήπως και η Τουρκία μας παίζει παιχνίδι, όταν ΕΜΕΙΣ την καλέσαμε εν μέσω κρίσης και υπογράψαμε 21 συμφωνίες, που δεν τις ξέρει ακόμα κανείς σε βάθος;
      Να βλέπουμε τις κινήσεις και τις επιλογές, και των δικών μας κυβερνώντων και μετά να βγάζουμε συμπεράσματα.

    • neos agrotis avatar
      neos agrotis @ Telis 15/06/2010 17:18:42

      "Η παγκοσμιοποίηση έγινε μπούμερανγκ…"
      Η προταση αυτη τα λέει όλα. Αλλα περίμεναν απο την παγκοσμιοποίηση και αλλα τους έκατσαν.

  3. Olympia avatar
    Olympia 15/06/2010 09:28:06

    Δεν υπάρχει κανένα "σενάριο". Η χώρα μπορούσε να κάνει αναδιάρθρωση και να πάρει τα μέτρα ΠΡΙΝ ΤΟ ΓΕΛΟΙΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ. Όπως ακριβώς πρότεινε ο Σαμαράς. Τότε, απλώς θα έμεναν κάποιοι με χρυσοκέντητα χαρτάκια στα χέρια.
    ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΒΑΛΑΜΕ ΩΣ COLLATERAL ΕΘΝΙΚΗ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ, ΠΟΥ ΘΑ ΚΡΥΦΤΟΥΝ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΨΗΦΙΣΑΝ "ΝΑΙ";

    • Telis avatar
      Telis @ Olympia 15/06/2010 09:31:07

      Ολυμπία σκέψου λίγο έξω απ' το κουτάκι....

    • CRAZY DOCTOR avatar
      CRAZY DOCTOR @ Olympia 15/06/2010 09:44:17

      Η αναδιαρθρωση χρεους μπορει να παρει και 2-3 χρονια οταν γινεται..να σας τα λενε καλυτερα εκει στη δαπ

      • αθανασιος Ι. avatar
        αθανασιος Ι. @ CRAZY DOCTOR 15/06/2010 09:56:06

        CRAZY DOCTOR- έχω χτυπήσει φλάντζα στο Ι.Χ. προχθές ..η διαγνώσει μου για σένα είναι ότι εσύ ...διαχρονικά έχεις στο κούτελο σου

    • undercover gpr avatar
      undercover gpr @ Olympia 15/06/2010 12:19:47

      Πότε πρότεινε αναδιάρθρωση ο Σαμαράς και το χάσαμε βρε Ολυμπία μου καλή (που σ' έχω και σε εκτίμηση) ?

      Κι αν ναι (που δεν αλλά λέμε τώρα) με ποιούς ομολογιούχους ?

      Με όλους ? Με Γαλλογερμανούς ? Με τις Ελληνικές τράπεζες ?

      Και πες ότι κουρευόταν το χρέος , οι Ελληνικές τράπεζες κάτοχοι ομολογιών θα είχαν κεφαλαιακή επάρκεια για συνέχιση της ροής δανεισμού των από την ΕΚΤ ή θα έπρεπε να εθνικοποιηθούν μαζί με ταχρέη τους (άρα αύξηση του Δ.Χ μεγαλύτερη από το % hairut ?

      Κι αν γινόταν το haircut , τι επιπτώσεις πιστεύεις θα είχε στις καταρρέσουσες Ισπανικές τράπεζες όσων αφορά την δικιά τους κεφαλαιακή επάρκεια ?

      Ή , να το θέσω διαφορετικά , τι επιπτώσεις θα είχε στην ομολογιακή αγορά των υπολοίπων χωρών του ευρωπαικού Νότου και κατά συνέπεια και σε εμάς ?

      το χω ξαναπει , ο τσαμπαμαγκισμός θα μας φάει άσχημα.

      • Sic transit gloria mundi avatar
        Sic transit gloria mundi @ undercover gpr 15/06/2010 12:30:15

        Αναδιάρθρωση χρέους; Ποιά; Με κούρεμα ή μόνον επιμήκυνση χρόνου πληρωμής;
        Και πώς να το προτείνει ο Σαμαράς; Μπορούσε; Με εξαίρεση τον Άκερμαν (και μόνον στην αρχή, μετά τα γύρισε), κανείς θεσμικός παράγων της Ευρωζώνης (και Ελβετίας) δεν πρότεινε αναδιάρθρωση.
        Η αναδιάρθρωση (ειδικά με κούρεμα), ήταν ένα επιθετικό όπλο ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΕΥΡΩ, με ιδιωτικοοικονομικούς πάτρωνες εκτός ευρωζώνης. Ούτε ο Ομπάμα και η FED δεν το ήθελαν, με δεδομένες τις περιδινήσεις που θα προκαλούσε, όχι μόνον στην Ευρωζώνη.
        Άν ο Σαμαράς εμφανιζόταν με τέτοια πρόταση, θα σταμπαριζόταν ισοβίως με τη σφραγίδα του ευρωσκεπτικιστή, Torry πολιτικού. Και εποίησε φρονίμως, άν και πιθανότατα, του το εισηγήθηκαν αιωνίως θερμοκέφαλοι σύμβουλοι.
        Κατά τα άλλα το εξηγεί καλά ο οικονομολόγος Elmar Altvater, που ανέβασε χθές ο undercover.

      • undercover gpr avatar
        undercover gpr @ undercover gpr 15/06/2010 12:37:26

        τι λέει ? για δώσε λινκ να τον διαβάσω κι εγώ (λολ μάλλον άλλον εννοείς) εκτός αν είναι στα γερμανικά

      • Sic transit gloria mundi avatar
        Sic transit gloria mundi @ undercover gpr 15/06/2010 12:45:33

        Όχι, συγγνώμη, λάθος μου, δεν τον ανέβασες εσύ. Ιδού:
        h**p://typhoon-typhoon.blogspot.com/2010/05/blog-post_4233.html

      • alone avatar
        alone @ undercover gpr 15/06/2010 13:53:44

        "..κανείς θεσμικός παράγων της Ευρωζώνης (και Ελβετίας) δεν πρότεινε αναδιάρθρωση..."

        Τώρα να υποθέσουμε ότι εν λόγω (οι πρώτοι ιδιαιτερα) ενδιαφέρονται για τα συμφέροντα των χειμαζόμενων ελλήνων;

        "..Η αναδιάρθρωση (ειδικά με κούρεμα), ήταν ένα επιθετικό όπλο ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΕΥΡΩ.."

        Να υποθέσω επίσης ότι το ευρώ και οι πολιτικές που το συνοδεύουν είναι υπέρ εμάς ,πάλι;

        99 στους 100 οικονομολόγους βλέπουν το κούρεμα του χρέους
        αναπόφευκτο. Τα υπόλοιπα είναι propaganda για εσωτερικη
        κατανάλωση από πασόκους κα το καθεστωτικά ΜΜΕ. Ήδη η συζήτηση θα πρέπε να είναι
        περί της μορφής και τους ορους της επαναδιαπραγμάτευσης.

        Στο http://youpayyourcrisis.blogspot.com/ έχουν δημοσιευτεί πλήθος τεκμηριωμένων άρθρων και προατaσεων περί αναδιαπραγμάτευσης, στάσης η άρνησης πληρωμών από και τις συνέπειες αριστερούς και αστούς οικονομολόγους . Υπάρχει αξιόλογη αντιπαράθεση επιχειρημάτων.

        Η απουσία η η προχειρότητα και ελαφρότητα προσέγγισης από τα κόμματα είναι απογοητευτική.

      • undercover gpr avatar
        undercover gpr @ undercover gpr 15/06/2010 17:31:55

        Alone ,

        όποιος υποστηρίζει την αναδιάρθρωση πριν ελαχιστοποιήσουμε (αν είναι δυνατόν μηδενίσουμε) το έλλειμα είναι απλά κάφρος γιατί ξέρει πολύ καλά ότι εάν πάμε πάμε σε στάση πληρωμών με σκοπό την εκβίαση της αναδιάρθρωσης ΌΛΟΙ μα ΌΛΟΙ παγκοσμίως θα μας γράψουν εκεί που δεν πιάνει μελάνι.Θα χάσουν με μέρος των πιστώσεων αλλά από κει και πέρα θα αποκλειστούμε από παντού.

        Και μετά με έλλειμα 22 δις το χρόνο τρέχα βρες τα από τον Τσάβες...

        Η αλήθεια είναι ότι κάποια στιγμή θα γίνει αναδιάρθρωση αλλά θέλω να πιστεύω πως θα γίνει ελεγχόμενα και σε συννενόηση τουλάχιστον με τους φίλιους πιστωτές μας.

        Αυτή η στιγμή θα είναι ιδανική εάν το έλλειμα μας δείχνει ότι δεν θα χρειαστούμε στο άμεσο μέλλον δανεισμό για την εκτέλεση του προυπολογισμού μας.

        Οι αριστεροί οικονομολόγοι εγκλωβισμένοι στον συναισθηματισμό τους και ίσως στον Ευρωσκεπτικισμό τους ούτς που διανοούνται τις συνέπειες σε περίπτωση μονομερούς στάσης πληρωμών.

        υ.γ για δώσε λινκ ή την ανάρτηση με την αντιπαράθεση επιχειρημάτων αν σου βρίσκεται εύκολο plz γιατί κι εγώ που το παρακολουθώ προσφάτως δεν βλέπω πολλά σχόλια.

      • archaeopteryx avatar
        archaeopteryx @ undercover gpr 15/06/2010 17:39:06

        έχει κάνει κανείς από σας κάποια αναδιάρθρωση;

      • archaeopteryx avatar
        archaeopteryx @ undercover gpr 15/06/2010 17:45:44

        Εγώ που είμαι άσχετος, σας λέω ότι ήδη διαπραγματεύονται, άσχετο με το τι λένε. "Αναδιάρθρωση" είναι δόκιμος όρος και κάπου είχα κάνει μια ανάρτηση για το θέμα (εκεί που ρωτούσα τον κύριο ΓΑΠ αν είναι εκκαθαριστής ή αναισθησιολόγος). Με το εξωτερικό χρεός που έχουμε και την ελληνική και μάλλον οσονούπω την ευρωπαϊκή ύφεση, θα γίνουν άφθονες αναδιαρθρώσεις, αλλά προφανώς θα βρίσκουν νέες ορολογίες (όπως π.χ. "αστειότητες τα περί ΔΝΤ" 2-3 εβδομάδες πριν πάμε στον ΔΝΤ, ή "είμαστε στο ΔΝΤ" όταν στην πραξη είμαστε στην Μέρκελ και τον Τρισέ, αλλά λέμε "ΔΝΤ" γιατί είναι αντιαμερικανικό και επομένως πολίτικαλυ κορέκτ.

      • undercover gpr avatar
        undercover gpr @ undercover gpr 15/06/2010 17:51:57

        Πιστεύεις ότι αν γίνει βίαια μονομερώς από πλευράς μας έχουμε να κερδίσουμε κάτι παραπάνω απ' ότι αν γίνει ελεγχόμενα με μειωμένο έλλειμα (ως διαπραγματευτικό ατού) και σε συννενόηση με τους Γαλλογερμανούς?

      • archaeopteryx avatar
        archaeopteryx @ undercover gpr 15/06/2010 18:02:19

        Ποιός είπε για βίαια, ή "μονομερώς"; Οι επιτυχημένες αναδιαρθρώσεις γίνονται πάντα συναινετικά. Με παζάρι χοντρό, αλλά συναινετικά. Προϋποθέτουν την ύπαρξη ενός δυνατού lead banker. Στην περίπτωσή μας, να ρωτήσουμε τον Παπακωνσταντίνου, να ρωτήσει την Lazard, ποιός θα μπορούσε να είναι αυτός.

      • alone avatar
        alone @ undercover gpr 15/06/2010 18:26:52

        @undercover

        Η πιο 'εξτριμ" προταση ειναι του Καζακη. Δες στα παρακατω

        http://youpayyourcrisis.blogspot.com/2010/05/blog-post_5312.html

        και
        Δ. Καζάκης: Διευκρινιστικές Απαντήσεις για την Αναδιάρθρωση του Χρέους
        http://youpayyourcrisis.blogspot.com/2010/05/blog-post_3384.html

        απαντησεις σε αντιρρησεις απο σχολια στο βλογ της cynical που αναδημοσιευσε το ποστ.

        **Μπορεις να δεις επισης το video συνευντευξη του Λαπαβιτσα

        http://vimeo.com/11668767


        **Σε αλλη γραμμη ο Μηλιος προτεινει αναδιαπραγματευση εντος
        ευρω.

        http://youpayyourcrisis.blogspot.com/search/label/VIDEO%20%2F%20%CE%9C%CE%B7%CE%BB%CE%B9%CF%8C%CF%82%20%CE%93.

        **Πιο ηπιες προτασεις και κριτικη στην πολιτικη διαχειρηση απο τον Βαρουφακη

        Έπρεπε να αξιοποιήσουμε το μεγάλο μας χρέος!...
        http://youpayyourcrisis.blogspot.com/2010/05/blog-post_4113.html

        **Επισης
        Αναδιαπραγμάτευση χρέους εντός ΟΝΕ
        http://youpayyourcrisis.blogspot.com/2010/06/blog-post_4258.html

        και η ενδιαφερουσα αντιπαραθεση των σχολιαστων

      • alone avatar
        alone @ undercover gpr 15/06/2010 18:48:48

        Νομιζω οτι η συζητηση περι αναδιαρθρωσης ειναι ηδη παραλθον.
        Εχει γραφτει οτι ηδη η κυβερνηση εχει ελθει σε επαφη με διαφορους "ειδικους" διαπραγματευτες εντος παλισιου ΕΕ-ΔΝΤ
        και μελετουν το πως και ποτε.
        Τωρα απλα κερδιζουν πολιτικο χρονο...μεχρι τα νεα επωδυνα μετρα τα οποια θα περνανε την παραγματικη κοκκινη γραμμη που θα θετει η κοινωνια . Εκει η ελεγχομενη πτωχευση θα παρουδιαστει ως ο νεος μονοδρομος. Λεγοντας ελεγχομενη...σημαινει οτι δεν θα κυρηχτει σταση πληρωμων
        αφου θα εχουν προηγηθει οι μυστικες διαπραγματευσεις με την τροικα.
        (Δεν αντεχει τετοιες πολεμικες τακτικες το ΠΑΣΟΚ και το καθεστως. Ο πολιτικος καθωςπρεπισμος τους τους επιβαλει τον μονο τροπο ασκησης πολιτικης που ξερουν, δηλαδη να εκτελουν αυτα που τους επιβαλλουν ανωθεν και).

        Προσωπικα πιστευω οτι καποια στιγμη θα παμε σε σημαντικη διαγραφη χρεων αρκετων χωρων , αφου πρωτα αγορασει τα χρεη (η σημαντικο μερος τους) η ΕΚΤ. Δηλαδη δεν θα πληγουν οι δανειστες , ουτε το φρεσκοτυπωμενο χρημα της ΕΚΤ θα επαστραφει ποτε.

      • undercover gpr avatar
        undercover gpr @ undercover gpr 16/06/2010 01:18:54

        Συμφωνούμε τότε αρχαίε , απλά το γεγονός ότι συναίνεση προϋποθέτει και βούληση της άλλης πλευράς που αυτή τη στιγμή αν συναινέσει θεωρεί ότι θα χάσουμε όλοι αναλογικά περισσότερα μακροπρόθεσμα δεν μπορούμε να το παραβλέψουμε.

        Το σωστό timing υπό τις σωστές προϋποθέσεις θα έχει , πιστεύω , λιγότερους κραδασμούς για το παγκόσμιο σύστημα και θα μειώσει τους συστημικούς κινδύνους συνολικής κατάρρευσης.

        Υ.Γ alone ευχαριστώ πολύ για τα λινκς , ξεκίνησα με το τελευταίο που από τον τίτλο νόμιζα ότι συμφωνώ και μάλλον μετά την ανάγνωση θα συνεχίσω να συμφωνώ (λολ)

  4. armageddon avatar
    armageddon 15/06/2010 09:30:21

    Την Eλλάδα την καταντίσανε (οι ημέτοροι ) εύκολο στόχο κερδοσκοπίκων παιχνιδιών.Απο εκείνο το αποθεματικό χρυσό που υπήρχε στήν Τράπεζα
    Ελλάδος ,τον οποίο είχε βγάλει στο σφυρί η Β.Παπανδρέου επι Σιμίτη
    υπάρχει καθόλου, και πόσο ;.

  5. Θραξ Αναρμόδιος avatar
    Θραξ Αναρμόδιος 15/06/2010 12:24:10

    Το πιθανότερο είναι πως όλα γίνονται βάσει ενός παγκοσμίου σχεδίου, ώστε να έχουμε κεντρικό έλεγχο των εθνικών οικονομιών από κάποιο ή κάποια παγκόσμια ιδρύματα. Ενα νέο Μπρέτον Γουντς.

    Είδαν και έπαθαν να ενοποιήσουν νομισματικά την Ευρώπη. ΔΕΝ θα το καταστρέψουν αυτό. ΔΕΝ τους συμφέρει.

    Απλώς διασπείρουν τον οικονομικό τρόμο, μαζί με άλλους τρόμους, στους λαούς της δύσης ώστε να δεχθούν πιο εύκολα την λύση του κεντρικού ελέγχου. Συγκέντρωση λοιπόν. Και Ολιγαρχία.

    Η πραγματική οικονομία ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.
    -οι φυσικοί πόροι είναι στη θέση τους
    -τα εργοστάσια και τα μέσα παραγωγής επίσης
    -η τεχνολογία πάει μια χαρά
    -οι συγκοινωνίες το ίδιο
    -δεν είχαμε κάποια μεγάλη φυσική καταστροφή (πρώτων υλών, ανθρώπων)
    -δεν είχαμε κάποια άλλη μεγάλη καταστροφή (ατύχημα, πόλεμος κλπ)

    Δεν έχουμε χάσει ως κοινωνίες την δυνατότητά μας να παράγουμε εμπορεύματα.
    Ολα είναι στη θέση τους στην πραγματική οικονομία.
    Η κρίση φαίνεται να είναι τεχνητή. Και συνδαυλίζεται τεχνητά (υποβαθμίσεις και χρηματιστιριακός τζόγος).

    Και στη βάση του το πρόβλημά μας είναι πολιτικό.
    Οχι οικονομικό.

    Θραξ Αναρμόδιος

    • skeptiki avatar
      skeptiki @ Θραξ Αναρμόδιος 15/06/2010 18:57:56

      Οικονομικό είναι γιατί οι μισθοί και οι συντάξεις είναι φούσκα δεν ανταποκρίνονται στις δυνατότητες... το πρόβλημα είναι η φούσκα και είναι παντού (Γενικώς δεν μπορείς να πουλάς για πολύ αέρα κοπανιστό, γιατί δεν τρώγεται τελικά, κάποτε πρέπει να φας και κάτι :)

  6. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 15/06/2010 17:48:58

    ρε παιδια, αφου δεν θα εχουμε να πληρωσουμε τα νεα δανεια ουτε τα παλια, τα εχουμε πει αυτα. οι βαθμολογιες μας χαλασανε? Οταν ο δανειστης γνωριζει οτι δε θα τα παρει πισω τι να κανει? να σε δανεισει κ αλλα απο πανω με ΑΑΑ ?

    ολη η δουλεια γινεται για να πληρωθουν οι δανειστες και οχι για να εχουμε εμεις να πληρωνουμε μισθους συνταξεις και επιδοτησεις. χεστηκαν. συγχρονως θα παρουν και ενεχυρο το Κολωνακι για ωρα αναγκης ( καΠΟΥΤΣΙΝΟ θα πιουμε ).-

    εδω ο τζεφρυ κανει τον κινεζο στον κινεζο αντιπροεδρο και ο παγκαλος χαιρεται με τον αρχηγο του.

    Η Οικονομια μας εχει προβλημα. Η Ελληνικη Οικονομια ειναι ειδικης φυσεως και υφης. Δεν υπαρχει αλλου. Το κρατος δεν πληρωνει, δεν επενδυει, τα περνει απ το λαο και οι πολιτικοι δε νοιαζονται για τα $$ του κρατους αλλα για τις τσεπες τους. Οποιος μου βρει αλλη μια Οικονο9μια κρατους σαν τη δικη μας θα τον κερασω βανιλια υποχρυχιο. Μην ψαχνουμε λυσεις σε προβλημα-θεμα-ζητημα μοναδικα ΑΛΥΤΟ. Θα πρπει να χρεωνουμε την τροικα για τα μαθηματα που περνουν τσαμπα για τα νεα μοντελα οικονομιας και Διαχειρησης. τσαμπα διαδακτορικο τους δινουμε ??? να πληρωσουν.

    ΠΠ

  7. denkserotipota avatar
    denkserotipota 15/06/2010 18:13:35

    Ολα καταλήγουν σε μια μόνο πρόταση του Γιώργου, στο συνέδριο του εκόνομιστ στις 29 Απριλίου.(Το χε πει και παλιότερα.)

    "Χρειαζόμαστε Παγκόσμια Διακυβέρνηση, παγκόσμια οικονομική διακυβέρνηση και τη χρειαζόμαστε γρήγορα".

    Αυτός είναι ο στόχος, όλα τα άλλα που συζητάτε είναι τα μέσα, μέσα από τα οποία θα οργανωθεί και θα επιτευχθεί ο αντικειμενικός σκοπός. Ε με μια παγκόσμια κατασκευασμένη οικονομική κρισούλα, όλα θα είναι πιο εύκολα να γίνουν.....

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.