#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
22/02/2011 12:11
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

To Spiegel βλέπει επιστροφή στην δραχμή



Σήμερα το πρωί, δεύτερο θέμα στην ιστοσελίδα του γερμανικού SPIEGEL (www.spiegel.de). Αναφέρουμε τα σημαντικότερα σημεία: «Κορυφαίοι ευρωπαίοι Οικονομολόγοι βλέπουν επιστροφή της δραχμής»
«Παρά το μεγάλο πρόγραμμα εξοικονόμησης, το χρέος της Ελλάδας συνεχίζει τα αυξάνεται. Μια διεθνής ομάδα οικονομολόγων, η ΕΕAG, υπολογίζει ότι η Ελλάδα θα χρεοκοπήσει. (…) Το αργότερο μέχρι το 2013 η χώρα θα χρειαστεί νέα οικονομική βοήθεια αναφέρει η ομάδα περί του οικονομολόγου Hans-Werner Sinn, Προέδρου του Γερμανικού Ινστιτούτου Οικονομικής Έρευνας στο Μόναχο. (…) Η κρίση συνεχίζεται να υποτιμάται. Στο τέλος της συμφωνίας διάσωσης (σ.σ. με την Τρόικα) η χώρα δε θα είναι σε θέση να αναχρηματοδοτηθεί από την αγορά. (…) Αν η Ευρωπαϊκή Ένωση δε θέλει επέκταση του χρόνου αποπληρωμής, μένουν δυο μόνο λύσεις: Η επιστροφή της χώρας στη δραχμή ή μια ακόμη πιο ριζοσπαστική θεραπεία που περιλαμβάνει μείωση μισθών σε όλα τα μέτωπα. Ήδη κορυφαίες τράπεζες καταλαβαίνουν ότι δε θα πάρουν πίσω τα χρήματά τους. Σύμφωνα με τον Thomas Mirow, Πρόεδρο της Ευρωπαϊκής τράπεζας Ανασυγκρότησης και Ανάπτυξης, η αναδιάρθρωση είναι αδύνατο να αποφευκτεί. Ο Mirow δήλωσε στη Süddeutsche Zeitung ότι η Ελλάδα είναι αμφίβολο ότι μπορεί να αντέξει μακροχρόνια χρέος της τάξης του 150 % του ΑΕΠ. Για να ξεπεράσει η χώρα τα προβλήματά της το ποσοστό θα πρέπει να μειωθεί στο 100 % του ΑΕΠ. Οι πιστωτές θα πρέπει να ξεγράψουν πάνω από το 30 % των απαιτήσεών τους. (…)»

AntiΚοινοβουλευτικός

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Έρεβος avatar
    Έρεβος 22/02/2011 12:17:19

    Αυτή τη στιγμή Δραχμή ίσον εθνική καταστροφή. Επιστροφή στην εποχή του χαλκού και βγάλε. Ούτε λεφτά για εργαλεία να φτιάχνουμε τσολιαδάκια δεν θα'χουμε.

    Ας ελπίσουμε ότι στη Μινεζότα δεν τρώνε τόσο πολύ κουτόχορτο και ότι δεν θα τον τουμπάρουν οι Γερμαναράδες πάλι τον "δικό μας".

    • Misha avatar
      Misha @ Έρεβος 22/02/2011 12:23:00

      Γιατί εθνική καταστροφή;
      Εθνική καταστροφή είναι η επιμονή στην αναγνώριση του ανύπαρκτου χρέους και η υποθήκευση της ελληνικής γής.
      Μια επιστροφή σε εθνικό νόμισμα, με παράλληλη φορολόγηση των εισαγωγών θα μάς ζορίσει στην αρχή γιατι συνηθίσαμε στις μοτζαρέλες και τα ένταμ αλλά σε συντομο χρονικό διάστημα θα πάρει μπρός και η γεωργία και η κτηνοτροφία μας.
      Και για τον τουρισμό μας θα είναι καλύτερα και για τις εξαγωγές.

      • Έρεβος avatar
        Έρεβος @ Misha 22/02/2011 12:30:24

        Misha είπα αυτή τη στιγμή. Όχι για πάντα.

        Μιλώντας για αυτή τη στιγμή μετέτρεψε το χρέος μας σε δραχμές και θα καταλάβεις. Δεν θα έχουμε συνάλλαγμα όχι για πετρέλαιο και εξοπλιστικά αλλά ούτε καν για είδη διατροφής.

        Αυτή τη στιγμή η χώρα δεν είναι αυτάρκης σε τίποτα.

        • Έρεβος avatar
          Έρεβος @ Έρεβος 22/02/2011 12:48:52

          Misha δεν παίζουμε επιτραπέζιο. Με υποθέσεις ότι θα παρουμε λεφτά από 'δω, όπλα απο 'κει και στηριζόμενοι 100% σε αυτό παίζουμε το μέλλον τις χώρας στα ζάρια.

          Δεν διαφωνώ παντως ότι κάποια στιγμή πρέπει να γυρίσουμε στη δραχμή και να φύγουμε από το μάρκο, εε το ευρώ ήθελα να πω...

          • Misha avatar
            Misha @ Έρεβος 22/02/2011 12:58:34

            Εμ, «επιτραπεζιο» παίζουμε.
            Σενάρια διερευνούμε.Και η δραχμούλα φαντάζει η πιο πραγματιστική και βιώσιμη επιλογή που μπορούμε να κάνουμε .
            Σωστός για το μάρκο.

          • Έρεβος avatar
            Έρεβος @ Έρεβος 22/02/2011 13:03:20

            Στα σενάρια υπάρχουν πιθανότητες δεν υπάρχουν βεβαιότητες. Και εγώ σου λέω ότι ο Τσάβες πέφτει ή αποτρελένεται και δεν μας δίνει η Βενεζουέλα πετρέλαιο. Τι κάνουμε;

            Και πες ότι μας δίνει πετρέλαιο.
            Δηλαδή τι θα γίνουμε από προτεκτοράτο των γερμανών προτεκτοράτο του Τσάβες;

          • Misha avatar
            Misha @ Έρεβος 22/02/2011 13:19:07

            Τον πρώτο καιρό μέχρι να ισορροπήσουμε με την μετάβαση στη δραχμή θα κάνουμε κάποιες επιλογές διαφορετικές από τις συνήθεις.
            Θα έχουμε όμως τις τυχες μας στα χέρια μας.
            Και η Ευρωπη εξαρτάται από το ρωσικό αέριο, και επιβιώνει.

          • victoria avatar
            victoria @ Misha 25/02/2011 23:02:09

            Μίσα, ο Καζάκης μίλησε στο κοντρα τσανελ για δραχμή.

  2. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 22/02/2011 12:29:32

    Κάθε φορά που επίκειται η λήψη μιας απόφασης, που μας αφορά, επανέρχονται τα σενάρια καταστροφής για να μας υποχρεώσουν να δεχθούμε δυσμενέστερους όρους...
    Και τους αποδεχόμαστε.
    Στο ίδιο έργο θεατές....

    • Έρεβος avatar
      Έρεβος @ Κώστας Ροδινός 22/02/2011 12:35:26

      Σωστά.

      Αλλά όσο περνάει ο καιρός δυστυχώς η διαπραγματευτική μας ικανότητα θα μειώνεται και θα φτασουμε λίαν συντόμως στην κυριολεξία να επαιτούμε. Δυστυχώς τότε δεν θα είναι μακρυά και η εποχή της δραχμής.

      Το έγκλημα έγινε την εποχή που υπογράψαμε το μνημόνιο αντί να παραγράψουμε μέρος του χρέους μας με την απειλή να τινάξουμε όλο το χρηματοπιστωτικό σύστημα της ευρώπης στον αέρα. Τώρα άλλα λόγια να αγαπιόμαστε...

  3. ΦΕΡΑΙΟΣ avatar
    ΦΕΡΑΙΟΣ 22/02/2011 12:34:18

    Misha και έλεγχο των ροών του χρήματος,εθνικοποίηση των μεγάλων τραπεζών ,αναδιανομή υπέρ της εργασίας,αλλαγή των αντεργατικών νόμων,μη αναγνώριση του χρέους ως απεχθούς...διαφάνεια όχο αλά γαπ..δημοκρατία ,εθνική ανεξαρτησία και προκοπή για την πλειοψηφία του λαού...

    • Misha avatar
      Misha @ ΦΕΡΑΙΟΣ 22/02/2011 12:44:13

      Ε, ναι! Αλοίμονο αν αφήσουμε τους Σαλλες να ρουφάνε εκατοντάδες δις ευρώ από τον εθνικό πλούτο...
      Και κλεισιμο των απατεωνοεταιρειών τυπου Ασπίς...

  4. Misha avatar
    Misha 22/02/2011 12:42:16

    Έρεβος

    Η επιστροφή στη δραχμή συνοδεύεται με την κήρυξη του χρέους ως επαχθούς και αναζήτηση άλλων πηγών χρηματοδότησης σε Κίνα, Ρωσία, έλληνες εφοπλιστές κλπ.

    Πετρέλαιο μας δινει «τζάμπα» ο Τσάβες, όπλα έχουν οι ρωσοι μπόλικα, τα τροφιμα μας θα τα φτιαξουμε μονοι μας. Αλλο;

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Misha 22/02/2011 12:50:17

      Βρε Μίσα, και άλλοι είμαστε υπέρ της (αναπόφευκτης) επιστροφής στη δραχμή, αλλά αυτά τα περί "πετρελαίου από τον Τσάβες" τα θες και τα λες, ή σου ξεφεύγουν; Τον... Τσίπρα θυμάμαι που τα έλεγε, και ένας Θεός ξέρει πόσο τα πίστευε.

      • Misha avatar
        Misha @ Αυριανιστής 22/02/2011 12:56:54

        Αυριανιστή, λύσεις θα βρεθούν.
        Και ο Τσάβες είναι μια επιλογή.
        Το πετρέλαιο στην Ελλάδα το πλήρωνουμε χρυσό λόγω καρτέλ και κρατικής φορολογίας.
        Σε καθε περιπτωση, η Μότορ όιλ δε θα κλεισει αν επιστρέψουμε στη δραχμή.

  5. kakofonix avatar
    kakofonix 22/02/2011 12:42:16

    Το spiegel είναι φερέφωνο της γερμανικής κυβέρνησης. Όταν οι Φρίτσηδες διστάζουν να πουν κάτι ευθέως, το διαρρέουν στο Spiegel. Πιστεύω πως θέλουν να τρομάξουν τον GAP και να του πλασάρουν την αναδιάρθρωση ως το μη χείρον.

    Οι Γερμανοί θα προτείνουν γενναία αναδιάρθρωση με παράλληλη παραμονή στο ευρώ, αλλά υπό δρακόντειους όρους. Μια πιθανή έξωση ωστόσο από το ευρώ (για 10 χρόνια) θα έλυνε πολλά προβλήματα. Αν συνυπολογίσει κανείς και το εκλογικό κλίμα στη Γερμανία, μπορεί να το δούμε κι αυτό.

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ kakofonix 22/02/2011 14:56:40

      Αν μου επιτρέπεις ένα σχόλιο, νομίζω ότι η έξωση από το Ευρώ δεν πρόκειται να είναι αλά καρτ. Που σημαίνει ότι είτε μένουμε στο ευρώ και τρώμε όλο το αγγούρι και προσποιούμαστε ότι δεν ζοριζόμαστε αλλά δροσιζόμαστε, είτε βγαίνουμε από το Ευρώ οριστικά.

      Δεν γίνεται να μπαινοβγαίνουμε ανάλογα με το πως τα πάνε τα οικονομικά μας. Δηλαδή αν σε δέκα χρόνια έχουμε οικονομία δυνατή, με δραχμή, θα είμαστε τόσο μακακες να ξαναθέλουμε να μπούμε στο ευρώ; Ή μήπως σώνει και ντε, θα μας ξαναβάλουν στο ευρώ οι εταίροι μας μετά τη δεκαετία, σαν να έχουμε φάει τιμωρία και μετά την έκτισή της τα άλλα παιδάκια της Ευρώπης, θα μας ξαναπαίξουν;

      Οι είσοδος της Ελλάδος στο Ευρώ έγινε με συνθήκη και αποφάσεις της Ελληνικής Βουλής και των Βουλών των κρατών μελών ή με δημοψηφίσματα. Με τον ίδιο τρόπο θα πρέπει να μας βγάλουν ή να βγούμε (αν το προτιμάτε).

      Μέχρι τότε, έχει πολύ νερό να πέσει στ΄αυλάκι ακόμα...

      • kakofonix avatar
        kakofonix @ ierofantis 22/02/2011 15:08:16

        Πιστεύω πως είναι στον απόλυτο έλεγχο των Φρίτσηδων.

        • ierofantis avatar
          ierofantis @ kakofonix 22/02/2011 15:22:21

          Δεν διαφωνώ. Απλά λέω ότι ... καμπανάκια και επιστροφές δεν έχει (που λέει και το ανέκδοτο).

          Άπαξ και βγούμε ή μας βγάλουν, πάπαλα.

          Δεν ξαναγυρνάμε.

          Ούτε σε δέκα ούτε σε πέντε ούτε σε εκατό χρόνια.

          • kakofonix avatar
            kakofonix @ ierofantis 22/02/2011 18:17:26

            Μην αποκλείεις τίποτα.
            Η αποπομπή από το ευρώ δε σημαίνει αποπομπή από την Ε.Ε.
            Για μια χώρα αγρο-τουριστική, όπως η Ελλάδα, το κλειστό νόμισμα δεν προσφέρει ουσιαστικά πλεονεκτήματα.
            Θα ήταν πολύ ενδιαφέρουσα μια συζήτηση, αλλά όχι σε αυτό το post, για να μη μπλέξουμε τα μπούτια μας. Θα γράψω κάτι και θα το στείλω στον Φάκτορα, για να αναλύσουμε διεξοδικά και να αλληλοβοηθηθούμε, σχετικά με το ζήτημα αυτό το οποίο από ότι φαίνεται είναι πολύ πιο κοντά από ότι φανταζόμασταν. (Έχω και εγώ άπειρες απορίες και ταλαντεύσεις)
            Και να φανταστείς ότι τους τελευταίους μήνες φωνάζω σε όλους τους τόνους, να κάνουν τα κόμματα το αυτονόητο: Ένα b plan σε περίπτωση που φύγουμε (ή μας φύγουν) από το ευρώ.

          • ierofantis avatar
            ierofantis @ kakofonix 22/02/2011 19:09:08

            Οκ, αναμένω σε ευθετότερο χρόνο να κάνουμε την κουβέντα μας.

  6. somebody, somewhere, sometime... avatar
    somebody, somewhere, sometime... 22/02/2011 12:44:14

    Η ίδια η Μέρκελ προτιμά να βάλει 25 δις απ' τη τσέπη της και να τα δώσει στις τράπεζες της που έχουν πάρει ομόλογα από εμάς, παρά να βγούμε εμείς απ' το Ευρώ...
    Το ξέρει και η ίδια, αλλά....

  7. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 22/02/2011 12:51:13

    Ποτέ δεν είναι αργά για απελευθέρωση, Έρεβος...

  8. sawas avatar
    sawas 22/02/2011 12:52:39

    Ο Hans-Werner Sinn είναι σοβαρός -γνώμη μου.

    Επειδή η πρώτη και η δεύτερη περίπτωση είναι (για πολλούς λόγους- πρωτίστως πολιτικούς ) αδύνατον να πραγματοποιηθούν μάλλον θα πάμε σε αναδιάρθρωση - κούρεμα

    Οψόμεθα

  9. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 22/02/2011 12:55:17

    Δεν θα βαρεθώ να λέω άλλο ένα πράγμα, που δεν αρέσει στους σοβαρούς και συντηρητικούς. Μονομερής σταση πληρωμών, προνομιακή μεταχείριση ελληνικών τραπεζών (ΟΧΙ "πράσινων" ελληνικών τραπεζών), πρόσκληση για επναδιαπραγμάτευση όρων. Αυτό ΔΕΝ συνεπάγεται έξοδο από το ευρώ, όπως η αναδιάρθρωση τους χρέους μια Αμερικάνικης εταιρίας δεν συνεπάγεται την ...έξοδό της από το δολάριο. Είναι απλά η απεικόνιση της αλήθειας, αλλά με δική μας πρωτοβουλιά, και με γνώμονα τα δικά μας συμφέροντα. Πάντα στα πλαίσια της ..."Ευρώπης", τρομάρα της... Να μου πει κάποιος που είναι... Στα γραφεία της Μπουντεσμπανκ είναι... αλλά τι να πώ...

    • Έρεβος avatar
      Έρεβος @ archaeopteryx 22/02/2011 12:59:33

      Εαν αυτά που λες τα κάναμε τότε που μας έπαιρνε, δηλαδή την εποχή που μπαίναμε στο μνημόνιο, τώρα θα είμασταν μια χαρά. Πολύ φοβάμαι όμως ότι δεν μας παίρνει πλέον να εκβιάσουμε κάτι τέτοιο. Το χρέος μας στις γερμανογαλλικές θα εχει πλέον μειωθεί σημαντικά.

      • archaeopteryx avatar
        archaeopteryx @ Έρεβος 22/02/2011 13:24:48

        Δεν έχεις άδικο, αλλά παρ' όλα αυτά, θα έπαιρνα το ρίσκο να ψάξω την εφαρμοσιμότητα των υποθηκών, και ακόμα και τώρα... Και κάθε μέρα που περνάει όλο και πιο δύσκολο. Τα 350 ΔΕΝ εξυπηρετούνται από καθημερινά μειούμενο ΑΕΠ. Ή εμείς την πρωτοβουλία, ή οι ξένοι. Προτιμώ εμείς. Όχι για πατριωτικούς σκοπούς, για διαπραγματευτικούς σκοπούς.

  10. vasileios avatar
    vasileios 22/02/2011 13:05:24

    Η μόνη λύση που απομένει είναι 3+7 δις ευρώ το χρόνο για 30 χρόνια.
    3 δις για τόκους και 7 δις για κεφάλαιο.
    Μηδενικό έλειμμα προυπολογισμού.
    Κοινωνικοποίηση των 200 μεγαλύτερων επιχειρήσεων του τόπου και τα κέρδη τους στον κρατικό -κοινωνικό προυπολογισμό.

  11. entryfish avatar
    entryfish 22/02/2011 13:57:48

    Επιστροφή στη δραχμή σημαίνει: Κατάρρευση των τραπέζων με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τις καταθέσεις, πληθωρισμός πάνω απο 50%(όση θα είναι κ η διαφορά αξίας της δραχμής με το ευρώ)διαρκώς αυξανόμενος, πείνα, φτώχια και στο βάθος..κήπος. Είναι πολύ σωστό αυτό που λέει η Misha ότι θα στραφούμε στην παραγωγή,αλλά θέλει χρόνο. Αυτή τη στιγμή εισάγουμε το 60% των τροφίμων. Με την αστάθεια της Δραχμής,όλοι οι παραγωγοί θα στραφούν στο εξωτέρικο, ελάχιστα προιόντα θα μείνουν στην Ελληνική αγορά...

  12. valtenapane avatar
    valtenapane 22/02/2011 14:27:57

    ...η λυση πρεπει να δωθει απο τη χωρα μας γιατι αν περιμενουμε απο την ε.ε θα μας πινουν το αιμα για δεκαετιες...μυρισαν πτωμα και εχουν πεσει σαν τα κορακια..απλα χρειαζονται καθαρες εξηγησεις απο πολιτικους που να πονανε αυτο το τοπο και ο λαος να ακολουθησει...ας μην ξεχναμε και τη δυνατοτητα που θα υπαρχει με τη δραχμη να τυπωθει χρημα...οπως και το οτι οι τιμες θα μπορουσαν να επανελθουν σε λογικα επιπεδα....ολα αυτα και με απαραβατο ορο οτι θα ματωσουν και οι τραπεζες..

  13. Κρητικός avatar
    Κρητικός 22/02/2011 14:34:16

    ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΣΟΒΑΡΗ ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΑΥΣΤΗΡΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΓΙΑ ΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ 25 ΧΡΟΝΙΑ.
    ΕΚΕΙ ΜΕΣΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΠΕΡΙΕΧΕΤΑΙ ΕΝΑ ΜΟΝΤΕΛΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΙΠΕΔΑ ΚΑΙ ΟΛΟΥς ΤΟΥς ΤΟΜΕΙΣ (ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ,ΠΑΙΔΕΙΑ,ΕΞΩΤΕΡΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΚΛΠ ΚΛΠ)
    ΑΥΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΛΕΙΠΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΛΕΙΠΟΥΝ ΑΛΛΑ ΠΕΡΙΣΕΥΟΥΝ ΠΑΝΤΑ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕς ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕς ΚΑΙ ΟΡΑΜΑΤΙΣΤΕΣ.
    ΜΕ ΔΡΑΧΜΗ Η ΜΕ ΕΥΡΩ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΠΑΜΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΕΝΑ ΣΧΕΔΙΟ. ΤΟ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΟΥΜΕ ΚΑΛΑ ΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΥΤΟ ΠΛΕΟΝ ΕΙΝΑΙ ΓΕΓΟΝΟΣ,ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΟΜΩς ΝΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΣΤΟΧΟΥς ΓΙΑ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΠΑΜΕ ΣΕ 25 ΧΡΟΝΙΑ ,ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΥΠΑΡΧΟΥΣΑ ΔΙΕΘΝΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ.

  14. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 22/02/2011 16:57:49

    ........μέσα σε μία νύχτα άλλαξαν χέρια περισσότερα από 1,7 τρισ. δραχμές. Τόσο εκτιμάται το ποσό που κέρδισαν όσοι πούλησαν δραχμές στην ισοτιμία των 312 δραχμών ανά ECU και στις 16 Μάρτη τις ξανααγόρασαν στην τιμή των 357 δραχμών ανά ECU....

    Θυμιζω....!!!! Γιαννο μου το περιστερι σου...

    ΠΠ

  15. Α.Μ. avatar
    Α.Μ. 22/02/2011 17:02:37

    ΚAΊ εγώ.
    (βλέπω επιστροφή στη δραχμή)

    Χωρίς να είμαι το .. spiegel.

  16. Pazaitis stathis avatar
    Pazaitis stathis 22/02/2011 19:11:07

    Οι ευρωλάγνοι και οι ευρωλιγούριδες, αφού δημιούργησαν κλίμα μεγαλομανίας στο Έλληνα, συνειδητά, έφεραν την Ελλάδα εδώ που βρίσκεται σήμερα.
    Η μόνη λύση σήμερα είναι η δραχμή. Μαγικές συνταγές δεν υπάρχουν όταν χρωστάς.
    Πρώτα εξασφαλίζεις έστω μόνο το ψωμί του σπιτιού σου και μετά πληρώνεις τοκογλύφους και πιστωτές.
    Και η Ελλάδα, με τα έσοδά της, αν δεν πληρώσει αυτούς, έστω και φτωχότερα, θα τα καταφέρει.
    Τα υπόλοιπα είναι ντερμπεντέρικες κουβέντες γι' αυτούς που έχουν λόγους και συμφέροντα να τις λένε.

  17. Χρυσόθεμις avatar
    Χρυσόθεμις 23/02/2011 20:20:43

    Έξω από το Euro! Ευρώ με ένα ελληνικό. Δεν δραχμή.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.