21/09/2011 22:42
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Tέρμα τα πολυτεκνικά επιδόματα σε τρίτεκνους και πολύτεκνους με εισόδημα άνω των 55.000 ευρώ

Δεν θα δικαιούνται πλέον πολυτεκνικό επίδομα όσοι τρίτεκνοι και πολύτεκνοι έχουν ετήσιο εισόδημα που ξεπερνά τις 55.000 ευρώ.

Οπως αναφέρεται σε ανακοίνωση του υπ.Υγείας,μετά από απόφαση του Ανδρέα Λοβέρδου  «εντάχθηκε στο νομοσχέδιο "Ανασυγκρότηση του Εθνικού Συστήματος Κοινωνικής Αλληλεγγύης και άλλες διατάξεις", διάταξη με την οποία διακόπτονται τα πολυτεκνικά επιδόματα σε τρίτεκνους και πολύτεκνους με εισόδημα άνω των 55.000 ευρώ».

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
    ΝΙΚΟΛΑΣ 21/09/2011 22:46:58

    Πολύ μαλακό σε βρίσκω Λοβέρδο. Θα έπρεπε να τους βάλεις κεφαλικό φόρο παραγωγής διοξειδίου του άνθρακα, τόσες ψυχές που αναπνέουν σε κάθε τέτοια οικογένει...

    Άσε, σταματάω γιατί μπορεί και να το κάνει.

  2. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 21/09/2011 22:50:15

    Πρόκειται για κτήνη. Βρείτε μου εσείς μία οικογένειά με 5 παιδια (7 μέλη συνολικά) που με 55.000 να θεωρείται ότι ζει "λαρτζ".

    Αλλά πώς νομίζετε ότι θα καταφατικά αφανίσουν τον Ελληνισμό; Χτυπώντας την οικογένεια.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Αυριανιστής 21/09/2011 22:53:44

      διορθωση: καταφέρουν να αφανίσουν

  3. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 21/09/2011 22:54:50

    Απλά επιβεβαιώνονται οι στόχοι τους...πόσοι πολύτεκνοι ή τρίτεκνοι θα ξανα-υπάρξουν στη χώρα;

    • Πολινα avatar
      Πολινα @ ΕΥΑ 12/10/2011 10:01:20

      Απαράδεκτοι όλοι! Από μας θα βγάλουν το φίδι απο την τρύπα για άλλη μια φορά? Τι θα τα ταίζουμε τα παιδιά μας, φυκια που υπάρχουν άφθονα?Με τα δάνεια, τις μειώσεις μισθών, τους φόρους και τα χαράτσια, δεν μένουν αρκετα ούτε για το φαϊ! και ο χειμώνας προμηνυεται βαρύς.....

  4. ΠΡΟΣΛΑΛΙΑ avatar
    ΠΡΟΣΛΑΛΙΑ 21/09/2011 22:55:58

    Αντίστοιχα μέτρα έχουν κριθεί κατ΄επανάληψη από το Συμβούλιο της Επικρατείας αντισυνταγματικά αφού τα πολυτεκνικά επιδόματα δίνονται σαν κίνητρο προς τους νέους γονείς για τη δημιουργία πολυτέκνων οικογενειών με στόχο την αντιμετώπιση του οξέος δημογραφικού προβλήματος της χώρας, και δεν εντάσσονται στα κοινωνικά επιδόματα ή σε άλλα επιδόματα προνοιακού χαρακτήρα.
    Αλλά νάτανε το μόνο αντισυνταγματικό μέτρο και το μόνο που αφορά στους πολυτέκνουν και θα το κάνει γαργάρα ΣΥΣΩΜΟ το "κοινοβούλειο".

  5. ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
    ΝΙΚΟΛΑΣ 21/09/2011 23:19:50

    όσοι πολύτεκνοι θέλουν να πάρουν σύνταξη στα 50, δεν έχουν παρα να προσληφθούν στο ΔΝΤ!
    Δεν κάνω πλάκα!
    Χαρακτηριστική η ακόλουθη παράγραφος από το σχετικό web site
    Lifetime pensions are payable starting at age 50 with a minimum of three years of service. The normal retirement age is 62 and any pensions starting earlier are subject to early retirement penalties.

    h__p://www.imf.org/external/np/adm/rec/policy/pension.htm

  6. σάκος με απίδια avatar
    σάκος με απίδια 21/09/2011 23:23:52

    και κάποιος άλλος που το όνομά του μου διαφεύγει αυτή τη στιγμή είχε πει ότι οι τρίτεκνοι θα εξισωθούν με τους πολύτεκνους. Προεκλογικά βέβαια γιατί μετά τους γείωσε.

    Πάντως 55.000 είναι όντως λίγα. Θα έπρεπε να το βαλει πανω από τις 60.000

  7. xriteo avatar
    xriteo 21/09/2011 23:35:58

    Δηλαδη κοβουν και το επιδομα του Παγκαλου;Ωχ ωχ ωχ!!!!!

    • ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
      ΝΙΚΟΛΑΣ @ xriteo 21/09/2011 23:37:56

      Εγώ αναρωτιέμαι για τη Μάργκαρετ. Ή μήπως δεν παίρνει;

  8. xriteo avatar
    xriteo 21/09/2011 23:45:19

    Μπα δε νομιζω.Ειναι ενηλικα,και βγαζουν τα προς το ζην!

  9. petros avatar
    petros 22/09/2011 00:47:17

    Αντώνη Σαμαρά, ΑΚΟΥΣ ;
    55.000 οριο και γι'αυτόν που έχει 3 παιδιά, και γι'αυτόν που έχει 4,5,6,7,8,10,15 παιδιά.
    Αντώνη, η υπομονή του κόσμου εξαντλείτε... Αύριο που οι γεννήσεις θα έχουν πέσει από τις 120.000 στις 60.000-50.000 μαζί με τους μετανάστες, τι θα κάνεις ;
    Αυτή την Ελλάδα θα παραλάβεις ; Και πως θα την ανορθώσεις ; Μια Ελλάδα χωρίς Ελληνόπουλα ;
    Σήμερα είναι ώρα ευθύνης για τους Έλληνες και τον Αντώνη Σαμαρά ; Ξεκίνα ανένδοτο και θα έχεις μαζί σου τα 9/10 των Ελλήνων που σήμερα τσακίζονται ψυχικά και σωματικά ... ΜΗ ΜΑΣ ΔΙΑΨΕΥΣΕΙΣ. Ο κόσμος δεν μπορεί να πληρώσει έκτακτες εισφορές και χαράτσια. Αύριο ο κόσμος θα σαρώσει όσους έγιναν ριψάσπιδες , θα δικάσει αυτούς που τον καταστρέψουν καθημερινά. Διάλεξε πλευρά και κατέβασε, μαζί με όλα τα κόμματα, εκατομμύρια ανθρώπους στο δρόμο. Ή ταν ή επί τας...

  10. ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
    ΝΙΚΟΛΑΣ 22/09/2011 00:51:21

    Τα προς το ζην τα βγάζουν και με το παραπάνω, για τον έναν από δαύτους δεν είμαι σίγουρος ως προς την ενηλικίωση.. Άβερελ δεν τον λένε;

  11. The Saint avatar
    The Saint 22/09/2011 02:57:38

    Βρέ παιδιά λίγη ψυχραιμία...
    ΠΟΣΟΙ ελληνες υπάρχουν που ΚΑΙ ΠΑΝΩ απο 55.000€ εισόδημα έχουν ΚΑΙ 5-6 και πλέον παιδιά?
    Δλδ όσοι έχουν εισόδημα 20.000€ και ένα παιδί, και κανένα ουσιαστικά επίδομα, τη βγάζουν καλύτερα?
    ΠΟΣΟΥΣ γνωρίζετε πιά εσείς που πληρούν ΚΑΙ τα δύο παραπάνω κριτήρια?
    Εγώ ΔΕΝ γνωρίζω κανέναν (χωρίς να αποτελεί κριτήριο τεκμηρίωσης αυτό...) και όσους ξέρω τα τελευταία χρόνια, με το ΖΟΡΙ κάνουν 2 παιδιά...

    Εντάξει οι γύφτοί κάνουν πολλά αλλα δεν δηλώνουν τέτοιο εισόδημα, οπότε δεν χάνουν το επίδομα...

    • Μιχάλης Κ. avatar
      Μιχάλης Κ. @ The Saint 22/09/2011 09:27:50

      Ειμαι πολύτεκνος πατέρας 4 ανήλικων παιδιών, μακροχόνια άνεργος και δουλεύει μόνο η σύζυγος. Το συνολικό μας εισόδημα είναι 19.000 ευρώ.
      Δεν είμαστε γύφτοι[χωρίς να έχω κάτι με τους ανθρώπους αυτούς..]
      Αγαπητέ μου The Saint είμαι ένας απο αυτούς τους ανθρώπους που δε γνωρίζεις...
      Για την ακρίβεια είμαι ένας χαζός[έτσι με θεωρεί το κράτος..]που δίνω στο κράτος 4 αφμ να φορολογήσει, στρατιώτες για να υπηρετήσουν την πατρίδα,οργανικές θέσεις στα σχολεία για να έχουν δουλειά οι δάσκαλοι και πολλά άλλα...
      Το ευχαριστώ της κυβέρνησης αυτής απο το 2009 και μετά ήταν να μας καταργήσει τα αυτονόητα και να μας περικόψει τα πενιχρά επιδόματα που παίρναμε...

      • The Saint avatar
        The Saint @ Μιχάλης Κ. 22/09/2011 10:59:44

        Αγαπητέ Μιχάλη δεν συνέκρινα τους γύφτους με όσους έχουν πολλά παιδιά... Ως παράδειγμα τους έφερα, επειδή αυτοί κάνουν πολλά παιδιά συνήθως...
        Και αν κατάλαβα καλά το οποιο επίδομα παίρνεις εσύ θα συνεχίσεις να το παίρνεις, αφού δηλώνεις εισόδημα 18.000 όπως λές...
        Τώρα και με αυτό δεν βγαίνεις, μαζί σου, αλλά είναι άλλη συζήτηση...

      • SPCV avatar
        SPCV @ Μιχάλης Κ. 23/09/2011 18:21:22

        Ιδιαίτερα στον εκπαιδευτικό πληρώνεις? Αυτόν τον φτάνουν τα 22.000€ το χρόνο. Μάλλον είναι πράσινη θύελλα.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ The Saint 22/09/2011 09:35:41

      Άγιε, έχω δύο πολύτεκνους συναδέλφους. Ο ένας έχει πέντε παιδιά κι ο άλλος έξι. Δηλαδή, επτά και οκτώ αντιστοίχως μέλη στις οικογένειες. Τυχαίνει να δουλεύουν οι γυναίκες τους, κι έτσι ίσως να ξεπερνάνε οριακά τα 55.000 ευρώ μικτού εισοδήματος. Με αυτό το επίδομα, ουσιαστικά έβγαζαν τα γάλατα των παιδιών. Θέλεις να πας να τους πεις ότι "δε βαριέσαι, τι έγινε βρε αδερφέ";

      • The Saint avatar
        The Saint @ Αυριανιστής 22/09/2011 11:02:45

        Αγαπητέ Αυριανιστή
        Καταντάς γραφικός ώρες-ώρες με την λαικίστικη επιχειρηματολογία που χρησιμοποιείς...
        Σε παραπέμπω στο σχόλιο του "Εκπαιδευτικού" παρακάτω, και την απάντησή μου εκεί...

        • Αυριανιστής avatar
          Αυριανιστής @ The Saint 22/09/2011 12:49:26

          Ναι, ε; Άκου λοιπόν πόσο "λαϊκίστικη" είναι η επιχειρηματολογία των αριθμών...

          Όπως πληροφορήθηκα, το όριο των 55.000 ευρώ θα είναι ΠΡΟ ΦΟΡΩΝ. Στο ποσό αυτό, ο φόρος της κλίμακας (με τα νέα δεδομένα) αντιστοιχεί σε 14.100 ευρώ. Δηλαδή, ΚΑΘΑΡΟ εισόδημα 40.900 ευρώ. Διαίρεσέ το δια του 12 και πες μου αν μπορεί να ζήσει μια οικογένεια 6, 7, ή 8+... μελών με 3.408,33 ευρώ το μήνα.

          Είναι "λαϊκισμός" αυτά, ε; Και έχω κι άλλα "λαϊκίστικα επιχειρήματα" αν δεν σου φτάνει αυτό...

    • ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
      ΝΙΚΟΛΑΣ @ The Saint 22/09/2011 09:42:39

      Ελάχιστοι. Γι' αυτό και κατ' αρχάς φαίνεται ανόητο μέτρο. Νομίζω ότι αυτή η ρύθμιση είναι μόνο η αρχή για κάτι μεγαλύτερο.. κι εκεί θα κλαίνε πιο πολύ οι ήδη κλαίοντες τριτο/πολύτεκνοι

    • Miltos avatar
      Miltos @ The Saint 22/09/2011 16:45:51

      Μάλλον κάνεις κάποιο λάθος:
      Από όσα ξέρω (και παρακαλώ να με διορθώσει κάποιος αν ξέρει καλά το θέμα) το όριο είναι για εισόδημα ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟ και όχι ατομικό. Δηλ. 2 άτομα με 26.000 έκαστος το υπερκαλύπτουν.
      Θεωρώ ότι τα 55.000 είναι μικρό όριο.

  12. ο Μήτσος avatar
    ο Μήτσος 22/09/2011 08:24:30

    Λέτε να το έκανε ο Καΐλας για τη γυναίκα του Πάγκαλου, για την οποία είχε κυκλοφορήσει ότι με 800.000 € οικογενειακό εισόδημα έπερνε επίδομα τριτεκνίας 2.145 € το χρόνο από τον ΟΓΑ.

  13. siva avatar
    siva 22/09/2011 08:31:50

    ειμαστε τριτεκνη οικογενεια με εισοδηματα πανω απο 55000..
    ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ!!
    γιατι ο αντρας μου ειναι φαρμακοποιος και του χρωστανε 20000 τα ταμεια απο το 2010!!
    αρα γυρω στις 35000 πραγματικο εισοδημα..
    κ πληρωνουμε ηδη φορους και εισφορες αλληλεγγυης επι αυτων..
    των υποτιθεμενων 55000!!

  14. Εκπαιδευτικός avatar
    Εκπαιδευτικός 22/09/2011 08:57:35

    Είμαι εκπαιδευτικός πατέρας 4 παιδιών. Η σύζυγος δεν εργάζεται. Τις αποδοχες των εκπαιδευτικών αν δεν τις γνωρίζετε σας τις γνωστοποιώ εγώ, 18.000 ευρώ ετήσιες αποδοχές + 4.000 το επίδομα που είναι αφορολόγητο. Λοιπόν , μετά γράφετε ότι είναι λίγα τα 55.000 για πολύτεκνους. ΔΕν είμαι ΠΑΣΟΚ ούτε ήμουν ποτέ, αλλά συμφωνώ απόλυτα με το μέτρο. Αν έπαιρνα 55.000 το χρόνο δεν θα το είχα ανάγκη.
    Αλλά είστε αλλιώς μαθημένοι βέβαια και σας φαίνονται λίγα.

    • The Saint avatar
      The Saint @ Εκπαιδευτικός 22/09/2011 10:57:00

      A, μπράβο σου! Ετσι μπράβο σου, και ΕΥΓΕ σου, γιά το παράδειγμα που δίνεις.
      Οσοι έχουν παιδιά, (απο δύο και άνω) ξέρουν πολυ καλά, ότι τα ρούχα που φόρεσε το πρώτο, θα τα φορέσει μετά το δεύτερο, και μετά το τρίτο, και πάει λέγοντας. Το πετρέλαιο που θα κάψεις στο σπίτι σου, θα "μοιραστεί" διά του 6. Στο φαγητό ότι δεν θα φάει το ένα που δεν έχει όρεξη, θα το φάνε τα ύπολοιπα παιδιά. Γενικώς αυτά είναι μερικά μόνο παραδείγματα που ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΟΥΝ ότι όσοι έχουν εισόδημα ΑΠΟ 55.000€ και ΠΑΝΩ ( = πάνω απο 4.000€/μήνα τώρα συμπεριλαμβανομένων των ΠΕΡΙΚΟΠΩΝ δώρων κλπ) περνούν μιά χαρά ΑΝ θέλουν.
      Αν θέλουν όμως, και τα 5-6 παιδιά τους να πάνε φροντιστήρια (μαθηματικών, φυσικής, αγγλικών, χορού, κιθάρας, αθλητικών, καράτε, βαράτε και δεν ξέρω και εγώ τι άλλο) και παράλληλα, θέλουν το τελευταίο μοντέλο TV (3-4 απο δαύτες) θέλουν τα καμάρια τους να φοράνε Lui Vitton, (δεν είναι σαν τα άλλα ε; ) 3-4 αυτοκινητα (ειδικά αν μερικά απο τα 5-6 καμάρια έχουν παει 18χρονών ε; ) κλπ, κλπ, ε, τότε όχι 55.000, αλλά ούτε 155.000 δεν φτάνουν...
      Αφήστε το ρε παιδιά τώρα.... Αφήστε το καλύτερα....
      Και στο κάτω κάτω της γραφής υπάρχει και ο λεγόμενος "οικογενειακός προγραμματισμός". Αν δεν βγαίνεις, δεν κάνεις 5-6-16 παιδιά, και δεν περιμένεις να ζείς ...οριακά με το ....επίδομα!!!!!
      Και (ξαναλέω) αναλογιστείτε μιά οικογένεια που έχει εισόδημα 18.000€ και έχει ένα παιδί, αν τα φέρνει βόλτα...
      Ε, γι'αυτό σας λέω αφήστε το καλυτερα...

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ The Saint 22/09/2011 11:49:38

        Ναι, βρε Άγιε, δίκιο έχεις! Είναι προφανώς "λαϊκίστικο" και υπερφίαλο να θέλεις τα 4 παιδιά σου να σπουδάσουν -και χωρίς φροντιστήριο, άντε να τα καταφέρουν-, είναι "λαϊκίστικο" και εκτός τόπου και χρόνου να θέλεις να μάθουν ξένες γλώσσες -για να μπορούν να συνεννοηθούν στην ξενιτιά που τα στέλνει η πασοκική κτηνωδία-, είναι "λαϊκίστικο" και νεοπλουτίστικο να θέλεις να τα στείλεις σε καμιά άλλη δραστηριότητα μπας και αναπτύξουν τις κλίσεις τους στον αθλητισμό ή στη μουσική και δεν γίνουν τετράπαχα αποχαυνωμένα από το playstation.

        Για τους κοινωνικούς αυτοματιστές, που -ηθελημένα ή μη- κουβαλάνε νερό στο νεοφιλελεύθερο μύλο της πράσινης ληστοσυμμορίας, όλα αυτά είναι "λαϊκίστικα επιχειρήματα"...

        • The Saint avatar
          The Saint @ Αυριανιστής 22/09/2011 12:02:46

          "Και στο κάτω κάτω της γραφής υπάρχει και ο λεγόμενος “οικογενειακός προγραμματισμός”. Αν δεν βγαίνεις, δεν κάνεις 5-6-16 παιδιά, και δεν περιμένεις να ζείς …οριακά με το ….επίδομα!!!!!"
          συμπλ. (ούτε του κράτους, ούτε κανενός)

          • Αυριανιστής avatar
            Αυριανιστής @ The Saint 22/09/2011 12:43:17

            Αν, σ' αυτή την απάντησή σου, βλέπεις καμία διαφορά με τον εαυτουλισμό των νεοφιλελεύθερων ευρωπΕων, που στις γηράσκουσες χώρες τους κάνουν από 0 ως 1 το πολύ παιδιά, πες μου τη να τη δω κι εγώ.

          • The Saint avatar
            The Saint @ Αυριανιστής 22/09/2011 14:17:29

            Καλά λές, ας το κάνουμε και εμείς σαν τους αφρικανούς και τους πακιστανο-αφγανούς, και μετά αφού γίνουμε πολλοί, δεν θα ζητάμε μόνο μετανάστευση (σε άλλο πλανήτη) αλλά και επίδομα 500.000€ γιά τα ...γάλατα.

            Α, βρε Αυριανιστή....
            αμα μοιάζεις και του Κουτσόγιωργα.... δέσαμε...

      • juliet avatar
        juliet @ The Saint 22/09/2011 13:26:35

        The Saint,
        Πάνω εκεί πατήσανε και ήλθαμε σ΄αυτά τα χάλια και δυστυχώς εξακολουθούμε ν΄έχουμε την ίδια έπαρση και ηλιθιότητα.
        Ο Αυριανιστής δεν ξέρω τι δουλειά κάνει και το παίζει άνετος και είναι απίθανος ,έχει μια δικαιολογία γι΄όλα.
        Οσο για τα πολλά παιδιά νοοτροπίες ,αν θέλεις να κάνεις θα πρέπει να πάρεις και το ρίσκο.
        Ο παππούς μου απο την μάνα μου,φτωχός ,παιδιά πολλά,αγώνας για να τα ζήσει δεν άκουσα τη νόνα μου να πει ή να απαιτήσει απο το κράτος ,που δεν την βοήθησε,και περάσανε και πόλεμο .
        Ο παππούς μου απο τον πατέρα μου πλούσιος ,παιδιά
        λίγα ,άλλη κουλτούρα και φιλοσοφία.
        Το να θες πολλά παιδιά πιστεύω είναι φιλοσοφία.

        • The Saint avatar
          The Saint @ juliet 22/09/2011 14:18:16

          Αστα Ιουλιέτα,
          κάποιοι ακόμη ΔΕΝ έχουν δεί τον πάτο του βαρελιού πώς είναι....

      • tasos avatar
        tasos @ The Saint 04/10/2011 10:50:46

        Να ψοφήσει ο γάιδαρος του γείτονα !

  15. ΚΑΡΑΜΠΙΝΑΣ avatar
    ΚΑΡΑΜΠΙΝΑΣ 22/09/2011 09:00:48

    Διάβαζα πρόσφατα μια μελέτη στο αντίβαρο (ελπίζω να είναι αβάσιμη) σύμφωνα με την οποία το 2031 στα δημοτικά σχολεία της χώρας θα φοιτούν 900.000 παιδιά εκ των οποίων Ελληνόπουλα θα είναι τα 300.000! Οι τρίτεκνοι-πολύτεκνοι πρεπει να στηριχτούν διαφορετικα το Ελλαδισταν έρχεται.

  16. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 22/09/2011 09:06:55

    Πάντως στην τάξη μου, το 1/3 των παιδιών δεν είναι ελληνόπουλα..μάλλον υπάρχει βάση σε αυτό που γράφεις...

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ ΕΥΑ 22/09/2011 11:44:51

      θα παρακαλούσα τους φίλους εκπαιδευτικούς να επιβεβαιώσουν ή να διαψεύσουν κάτι που άκουσα χθες: ότι δηλ. τα CD που έστειλε το υπουργείο Παιδείας στους μαθητές είναι γραμμένα σε ... greeklish! αληθεύει?

  17. Απο Πλατεια Βαθης avatar
    Απο Πλατεια Βαθης 22/09/2011 16:52:07

    Προφανως, ο εν λογω "νομος" περιμενε την Κα. Παγκαλου να εισπραξει πρωτα το επιδομα της !! περαν τουτου...

    Πολλες φορες, διαβαζοντας τα σχολια αναγνωστών, απογοητευομαι !!
    Οι καποιοι ειναι "πληρωμενοι", ή "αμερικανακια" ή "εχουν ακομα πολυ λιπος" για να χρησιμοποιησω φρασεολογια του συρμου (ως ενιοτε κατανοητοτερου).
    Συγνωμην για την ακραια εισαγωγη μου. Εκφραζω εναν εκ βαθεων πονο. Δεν ειμαι κοινωνιολογος / δημοσιογραφος. Απλα ξερω καποια μαθηματικα, οπως την "ΚΑΜΠΥΛΗ GAUSS.
    Λογικη... ΛΟΓΙΚΗ.. ΛΟΓΙΚΗΗΗΗΗ !!
    Τι παει να πει ο ΑΦΟΡΙΣΜΟΣ "γερασμενη κοινωνια" ;; Απαντηση...
    "η κοινωνια που εχει περισσοτερρους γερους απο νεους".. σωστα ;;
    Ποσα χρονια μιλαμε για "Ελληνικη γερασμενη κοινωνια" ;; Απαντηση... Περιπου, 15 χρονια, σωστα ;;
    Σε αυτα τα 15 χρονια, ή ακομα και εντος των επομενων 15 χρονων οι "γεροι" δεν πεθαναν ή θα πεθανουν ; Απαντηση... Μαλλον...
    Αρα τοτε... οι νεοι δεν θα εξισωθουν με τους γερους ; Απαντηση... Μαλλον
    Αρα, τοτε ΔΕΝ θα εχουμε πια "προβλημα"... μαλλον !

    Αλλα.. ΟΧΙ !!
    Πρεπει να βρουμε ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΡΗΤΟΡΙΚΗ που θα δωσει το αλλοθι (σε ποιους;) να "πιεστει ο κοσμακης" !!

    Γιατι σημερα ΑΦΟΡΙΖΟΥΜΕ την "κοινωνικη γηρανση" ;
    Η "κοινωνικη γηρανση" ειναι ενα μαθηματικο / στατιστικο φαινομενο (και οχι προβλημα) που συνεπαγεται οταν ενας πληθυσμος "αποφασισει" να αναπαραγεται λιγοτερο.
    Το αντιστροφο φαινομενο συνεπαγεται π.χ. μετα απο εναν φονικο πολεμο. Τοτε "περιεργως" ο ιδιος πληθυσμος "αποφασιζει" να αναπαραχθει περισσοτερο / ταχυτερα !! (γιατι αραγε;). Και τοτε πρεπει να πουμε:
    "Ζητωωω.. η "κοινωνικη ανανεωση" και να χειροκροταμε;

    Γιατι η Ελληνικη κοινωνια "αποφασισε" να αναπαραγεται λιγοτερο ;
    Μου φαινεται προφανες :
    1) Οταν η μανα εργαζεται, καθε γεννηση παιδιου ειναι "μεγαλη επιβαρυνση" της καθημερινοτητας του αντρογυνου. (καριερρας ενεκεν).
    2) Γιατι θεωρουμε οτι ΟΛΑ τα παιδια πρεπει να σπουδασουν και να "εχουν τα καλυτερα". Αρα, μακροχρονιες φροντιδες και οικονομικες παροχες !
    3) Γιατι, παλαιοθεν, διακρινουμε, εστω και αν δεν μας το λενε, οτι "καθε μερα και χειροτερα" (ανεργια, ενταση ζωης, ποιοτητα ζωης, πολεμοι και εκμεταλλευση αδυναμων).
    4) Γιατι στην Ελλαδα του σημερα (του προσφατου παρελθοντος, καλυτερα) σε αντιθεση με το αποτερο παρελθον, οι επιβιωση των "γερων" επαφιεται στην ΣΥΝΤΑΞΗ και ΠΕΡΙΘΑΛΨΗ και οχι στην συνεισφορα / συνδρομη των παιδιων.

    ΣΤΟΝ ΚΛΥΔΩΝΑΑ !!

    Αν η ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ των εθνικων πορων δεν ηταν -σχεδον- προδοτικη !
    Αν δεν ειχαν βαλει χερι, παντος ειδους, στα Ασφαλιστικα Ταμεια, η αντιμετωπιση της ΠΑΡΟΔΙΚΗΣ ΓΗΡΑΝΣΗΣ της κοινωνιας μας θα αντιμετωπιζοταν ευκολα.
    Αν δεν ειχαν προβει στην "απο-βιομηχανιση", "απο-αγροτοποιηση", "αστυ-μανια"
    ... η ανεργια και η δυστυχια, που εχουμε περιελθει, θα εκρατουντο μακρυτερα.
    Αν οι μαναδες ανελαμβαναν -περισσοτερο- την "φυσικη τους αποστολη" συντηρησης, διατηρησης και αναπαραγωγης του ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟΥ ΠΥΡΗΝΑ και ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
    ... ολα τα περι "γηρανσης και ανανεωσης" θα τα αφηναμε να διορθωθουν μονα τους, εντος 30ετιας !!
    ... ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΕΠΙΖΗΤΑΜΕ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑΚΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΙΚΗ ΣΥΝΔΡΟΜΗ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ "ΑΦΓΑΝΩΝ" !!
    ΛΟΓΙΚΗΗΗ... ΗΜΑΡΤΟΝ !!
    -------------------------------------------------
    Προκαλω, παρεπιπτωντως, τα ανδρογυνα να ΥΠΟΛΟΓΙΣΟΥΝ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ της επαγγελματικης δραστηριοτητας της ΣΥ-ΖΥΓΟΥ : π.χ.
    -- Εξτρα αυτοκινητο (μετακινησεις, φοροι και ασφαλεια, συντηρηση κλπ),
    -- Βρεφονηπιακη και γενικοτερη φροντιδα τεκνων (μετακινησεις, ασφαλεια, υποστηριξη...),
    -- ΑΝΑΠΛΗΡΩΣΗΣ προσωπικης ΦΡΟΝΤΙΔΑΣ και ΦΡΟΝΤΙΔΑΣ παιδιων ( "διασκεδαση", ταξιδια, ετοιμο φαγητο κλπ)
    ΦΡΟΝΤΙΔΑ σπιτιου (καθαριστριες, ηλεκτρολογοι / υδραυλικοι, ελαιοχρωματιστες κλπ) που ισως προκυπτουν απο ΕΛΛΕΙΨΗ ΧΡΟΝΟΥ / ΣΘΕΝΟΥΣ να αντιμετωπισθουν απο τον ΣΥ-ΖΥΓΟ, κατ' ιδιαν.
    .. αθροιζομενα, δε, να αφαιρεθουν απο τον μισθο της συζυγου. ΤΙ ΜΕΝΕΙ ;
    Για αυτο το υπολοιπο που "ΜΕΝΕΙ" ρισκαρουμε το παιδι μας να "παρει στραβο δρομο", να ξημεροβραδιαζεται στην TV, να ξενυχταει συχνα με παρεες αγνωστες, να "δυστυχησει στην ζωη του".
    ΝΑ Χ€$Ω τα πλουτη του κοσμου ολα, αν "χασω" το παιδι μου !!
    Ευχαριστω για την υπομονη, και καλοσυνη σας.

  18. SPCV avatar
    SPCV 23/09/2011 18:16:43

    Τι λες ρε γίγαντα εκπαιδευτικέ? Τι ταϊζεις τα παιδιά σου με 22.000€ το χρόνο? Γλαρόσουπα? Ζεις δηλαδή με 1.833€ το μήνα? Δηλαδή με 61€ την ημέρα. ΔΕΗ πληρώνεις? ΟΤΕ πληρώνεις? Μας δουλεύεις κύριε εκπαιδευτικέ? Ιδιαίτερα κάνεις? Τα εχω πάρει άγρια. Δεν συνεχίζω για να μην παρεκτραπώ. Το ξέρεις το ανέκδοτο με τον ταξιτζή που πήγε σπίτι και βρήκε την γυναίκα του με τον ................ Να προσέχεις

  19. αναστασια avatar
    αναστασια 04/10/2011 10:30:45

    Είναι πολύ άδικο να επιβάλλονται οικονομικά κριτήρια σε τέτοια επιδόματα, γιατί όλοι γνωρίζουμε ότι από τη στιγμή που ζούμε στην Ελλάδα οι μόνοι που δηλώνουν τα πραγματικά εισοδήματά τους είναι οι μισθωτοί. Υπάρχουν πολλοί τρίτεκνοι και πολύτεκνοι ελεύθεροι επαγγελματίες που ενώ βγάζουν πολύ περισσότερα από εμένα πληρώνουν λιγότερους φόρους και εξακολουθούν να έχουν διάφορες παροχές ευκολίας (Δεν είναι και φοβερό αυτό το επίδομα των 3τεκνων, αλλά χαρτζηλικώνω τα παιδιά μου που είναι στο λύκειο). Επειδή λοιπόν στην Ελλάδα δεν υπάρχει πραγματική εικόνα των εισοδημάτων μας, θα πρέπει να σταματήσουν "τα οικονομικά κριτήρια". Ευχαριστώ και ας ελπίζουμε όλοι για καλύτερο αύριο, γιατί αν χάσουμε και την ελπίδα καήκαμε.

  20. Μελίνα avatar
    Μελίνα 06/10/2011 21:01:10

    Είμαι τρίτεκνη, άνεργοι, νοικιάζω την οικία που διαμένουμε και ο σύζυγος είναι Δημόσιος υπάλληλος. Εάν μου κόψουν και το πολυτεκτικό επίδομα που έκλεινε καμμιά τρύπα, θα φταίω εγώ να αρχίζω να κόβω αυτά που ζητά το κράτος;
    Γιατί, πώς γίνεται μετά από το τριπλό κόψιμο του μισθού του συζύγου μου, όσο και να θέλω να πληρώσω τις υποχρεώσεις μου (ΔΕΗ,ΤΗΛ., ΔΙΑΤΡΟΦΗ,ΕΝΔΥΣΗ-ΥΠΟΔΗΣΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ, ΤΡΑΠΕΖΕΣ κλπ) , δεν φτάνουν, με συνέπεια να μην μπορώ να πληρώσω ότι χαράτσι ζητά το κράτος. Όχι πως δεν θέλω να βοηθήσω, απλά δεν μπορώ. Ξέρει κανείς κανένα τρόπο που να μην παίρνεις χρήματα, αλλά να έχεις να πληρώνεις τις ανάγκες σου; (ασε τις υποχρεώσεις....)

  21. mareipa avatar
    mareipa 07/12/2011 16:28:40

    τι επελαση ειναι αυτη κατα των παλυτεκνων!πειραζει που μας αρεσουν τα παιδια ;πειραζει που γελαμε και παιζουμε μαζι τους;εχω τεσσερα κοριτσακια και ειμαι η πιο ευτυχισμενη γυναικα του κοσμου.και αν ειχα την δυνατοτητα την οικονομικη πραγματικα θα εκανα και πεμπτο.δουλευω και εγω και ο αντρασ μου δεν εχουμε καμια βοηθεια απο πουθενα. τα μεγαλωνουμε με πολλες δυσκολιες τον τελευταιο καιρο,αλλα με πολυ πολυ αγαπη.τα ρουχα τους συνηθως μου τα δινουν απο την δουλεια την δικη μου καποιες πολλη καλες συναδελφισσες αλλα τα παπουτσια θα πτεπει να τους τα παρω εγω η ιδια .σκεφτειτε 4 ζευγαρια παπουτσια εγω πλεον δεν παιρνω τον χειμωνα κυκλοφορω με καλοκαιρινες μπλουζες γιατι δεν εχω την δυνατοτητα να παρω.κια ολα τα λεφτ μας πανε δυστυχως στις τραπεζες στο σουπερ μαρκετ στα φρουτα και στην βενζινη.για ποιες μαρκες ρουχων μιλατε;και τα υπολοιπα.και αφου ειναι τοσο ευκολο για ολουσ τους υπολοιπους να μεγαλωνουν τεσσερα παιδια γιατι υπαρχουν μονο 180000 περιπου πολυτεκνες οικογενειες;μηπως τελικα θελει πολυ μαγκια πολυ υπομονη και πολυ πολυ αγαπη για να μεγαλωσεις πολλα παιδια.βλεπω φιλες μου που εχουν ενα παιδι και κουραζονται......παρα πολυ......ο καθενας ας βλεπει την καμπουρα του και ασ μην κοιταει του απεναντι .

  22. Μανώλης avatar
    Μανώλης 12/01/2012 14:16:51

    <>

    Δυστυχώς, για εμάς, στην περίπτωσή σου, θα έπρεπε να έχει κάνει οικογενειακό προγραμματισμό ο πατέρας σου και να έχει κάνει στήρωση.
    Άντε να γράψεις καμιά εξυπνάδα και ψευτοκουλτουριά αλλού και άσε κατα μέρος τους πολύτεκνους και τον αγώνα που κάνουν να αναθρέψουν τα παιδιά τους. Σέβομαι τους πιθανούς αναγνώστες του σχολίου μου και δεν μπορώ να σου γράψω με τον τρόπο που σου αρμόζει.

  23. ΠΥΡΡΟΣ avatar
    ΠΥΡΡΟΣ 18/01/2012 16:16:27

    Ο ΤΗΕ ΣΑΙΝΤ εγραψε :
    "Οσοι έχουν παιδιά, (απο δύο και άνω) ξέρουν πολυ καλά, ότι τα ρούχα που φόρεσε το πρώτο, θα τα φορέσει μετά το δεύτερο, και μετά το τρίτο, και πάει λέγοντας. Το πετρέλαιο που θα κάψεις στο σπίτι σου, θα “μοιραστεί” διά του 6. Στο φαγητό ότι δεν θα φάει το ένα που δεν έχει όρεξη, θα το φάνε τα ύπολοιπα παιδιά. Γενικώς αυτά είναι μερικά μόνο παραδείγματα που ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΟΥΝ ότι όσοι έχουν εισόδημα ΑΠΟ 55.000€ και ΠΑΝΩ ( = πάνω απο 4.000€/μήνα τώρα συμπεριλαμβανομένων των ΠΕΡΙΚΟΠΩΝ δώρων κλπ) περνούν μιά χαρά ΑΝ θέλουν.
    Αν θέλουν όμως, και τα 5-6 παιδιά τους να πάνε φροντιστήρια (μαθηματικών, φυσικής, αγγλικών, χορού, κιθάρας, αθλητικών, καράτε, βαράτε και δεν ξέρω και εγώ τι άλλο) και παράλληλα, θέλουν το τελευταίο μοντέλο TV (3-4 απο δαύτες) θέλουν τα καμάρια τους να φοράνε Lui Vitton, (δεν είναι σαν τα άλλα ε; ) 3-4 αυτοκινητα (ειδικά αν μερικά απο τα 5-6 καμάρια έχουν παει 18χρονών ε; ) κλπ, κλπ, ε, τότε όχι 55.000, αλλά ούτε 155.000 δεν φτάνουν…"

    Προφανώς δεν έχει παιδιά ... αλλιώς δεν είναι δυνατόν να πιστεύει ότι το τρίτο ή τέταρτο παιδί είναι δυνατόν να "βολεύεται" με τα παλιά ρούχα των μεγαλυτέρων... Φθορά δεν έχουν τα ρούχα και δή τα παιδικά ; 2-3 φορές το χρόνο δεν θα πάρεις ένα καινούριο ρούχο ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΣ σε κάθε παιδί ;

    Το απίστευτο βέβαια είναι αυτό που γράφει για το φαγητό... Πρέπει η τρίτεκνη- πολύτεκνη οικογένεια να τρώει με ... κλήρο. Σε 5μελή οικογένεια θα υπάρχει φαγητό για 4 , κάποιος ανά 5 ημέρες θα μένει νηστικός!!!

    ΚΑι βέβαια σιγά μην σπουδάσουν και όλα τα παιδιά ... πάλι κλήρο για το ποιο θα πανεπιστήμιο, θα γυμναστεί ή θα μάθει ξένη γλώσσα.

    Όσο για τα ρούχα , την τv και τις μάρκες ο "άγιος" θα έχει προφανώς στο μυαλό του ότι πολύτεκνη οικογένεια = εξαθλιωμένη οικογένεια και μίζερη που πρέπει να στερηθεί επειδή έκανε την "αμαρτία" να φέρει στον κόσμο πάνω από 1-2 παιδιά!

    Ένα κράτος που μαστίζεται από την υπογεννητικότητα πρέπει να δίνει κίνητρα για να αντιστρέψει την κατάσταση όχι να μειώνει. Οι φίλοι μας οι Γερμανοί δίνουν 170 ευρώ για κάθε παιδί μηνιαίως (από τα τρια και πάνω αυξάνεται το ποσό) συν γενναία επιδότηση ενοικίου.

    Και τελειώνοντας : η αφορμή για αυτήν την απόφαση του Λοβέρδου στάθηκε ρεπορτάζ για την ...Μενεγάκη η οποία έπαιρνε το επίδομα . Σε ζάπινγκ μάλιστα στο ΣΤΑΡ πέτυχα δημοσιογράφο να περηφανεύεται (!!!) ότι χάρις στο δικό του ρεπορτάζ δεν θα παίρνει πλέον το επίδομα η Μενεγάκη !

    Τα 55.000 ευρώ είναι μικρό ποσό ακόμα και για τρίτεκνη οικογένεια , που θέλει τα παιδιά της να ζουν μια φυσιολογική ζωή όπως οι φίλοι τους και οι συμμαθητές τους (σκέφτείτε πατέρα να λέει στο γιο του : "δεν θα σου πάρω τα nike παπούτσια γιατί η μαμά βλέπεις γέννησε και την αδελφή σου) .

  24. xristiana avatar
    xristiana 19/02/2012 09:26:15

    προφανως αυτος που αποκαλει τον εαυτο του αγιο δεν ειναι. Η ειναι φιλος του κυριου λοβερδου .Εκτος και αν ο θεος δεν τον ευλογησε με το δωρο των παιδιων γιατι δεν μπορω να πιστεψω οτι ειναι γονιος και τολμαει να μιλαει ετσι.Εγω ειμαι μια πολυτεκνη ΜΑΝΑ και σε πληροφορω αγαπητε μου οτι τα δικα μου παιδια δεν εχουν τις απαιτησεις που αναφερεις παραπανω .Εγω εχω αφιερωσει την ζωη μου στο μεγαλωμα των παιδιων μου και χωρις να τα στελνω στα φροντιστηρια αλλα καθομαι στο σπιτι και τα διαβαζω μονη μου και ζυμωνω και δεν θεωρω πως τα παιδια μου εχουν την πολυτελεια που αναφερεις γιατι ενα παλιο αυτοκινητο εχουμε που ειμαστε πατημενοι μεσα.Και αν νομιζεις πως εισαι ο μονος αδικημενος εδω εισαι λαθος .εγω βεβαια δεν εχω το εισοδημα των 55.000 ομως ο νομος σημερα πηγε στις 45.000 και αυριο ποιος μου εγγυαται πως δεν θα κατεβει και αλλο.Nα ξερεις επισης πως δεν θεωρω πως πρεπει να υπαρχει εισοδηματικο οριο γιατι αυτο ειναι μια μικρη επιβραβευση για την γυναικα που δεν εχει μισθο αλλα μεγαλωνει 4 παιδια με αξιοπρεπεια και θεωρει οτι τα παιδια της εχουν το δικαιωμα στη ζωη και στη μορφωση.Και αν πιστευεις πως δεν ειχα επιλογες σε πληροφορω οτι σπουδασα.

  25. ΛΑΜΠΡΙΝΗ ΚΑΛΟΧΕΡΗ avatar
    ΛΑΜΠΡΙΝΗ ΚΑΛΟΧΕΡΗ 13/12/2012 11:11:09

    ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΚΟΣΜΟ!!!ΕΙΜΑΙ ΜΙΑ ΤΡΙΤΕΚΝΗ ΜΗΤΕΡΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΛΑΒΕΙ ΚΑΜΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΑΠΟΓΡΑΦΗ ΓΙΑ ΤΟ ΕΠΙΔΟΜΑ ΤΡΙΤΕΚΝΩΝ.ΓΝΩΡΙΖΕΤΑΙ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ?

    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.