#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
21/10/2011 21:08
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Eurogroup: Εγκρίθηκε η 6η δόση για την Ελλάδα



Πράσινο φως στην εκταμίευση της έκτης δόσης του δανείου για την Ελλάδα έδωσε το Eurogroup, σύμφωνα με το ανακοινωθέν από τη συνεδρίαση των υπουργών οικονομικών της ευρωζώνης.

"Συμφωνήσαμε να εγκρίνουμε την εκταμίευση της επόμενης δόσης της χρηματοοικονομικής βοήθειας για την Ελλάδα, στο πλαίσιο του τρέχοντος προγράμματος οικονομικής προσαρμογής", σημειώνει η ανακοίνωση.

Το ανακοινωθέν σημειώνει ότι εκκρεμεί η έγκριση από το ΔΝΤ για τη συμμετοχή του ταμείου στη δόση για την Ελλάδα ενώ η έκτη δόση, ύψους 8 δισ. ευρώ αναμένεται να καταβληθεί στο πρώτο μισό του Νοεμβρίου.

"Επιπλέον, για να διασφαλίσουμε την διατηρησιμότητα του χρέους, θα πραγματοποιήσουμε δεύτερο πρόγραμμα οικονομικής προσαρμογής για την Ελλάδα, με τον απαιτούμενο συνδυασμό επιπρόσθετης χρηματοδότησης και συμμετοχής των ιδιωτών επενδυτών", αναφέρει η ανακοίνωση.

Σημειώνεται ότι η έκτη δόση, ύψους 8 δισ. ευρώ, αποτελεί μέρος του δανείου των 110 δισ. ευρώ που είχε συμφωνηθεί μεταξύ Ελλάδας και ΕΕ/ΔΝΤ τον Μάιο του 2010.

Η ευρωζώνη ενέκρινε την εκταμίευση της δικής της συμμετοχής, ύψους 5,8 δισ. ευρώ ενώ εντός της εβδομάδας αναμένεται συνεδρίαση του Δ.Σ. του ΔΝΤ για την έγκριση απελευθέρωσης της της συμμετοχής του ταμείου.

euro2day

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΝΕΚΚ avatar
    ΝΕΚΚ 21/10/2011 21:16:40

    ΣΩΘΗΚΑΜΕ!!! Ευχαριστουμε Τροικα και Κυβερνηση για αλλη μια φορα!

  2. Tsol avatar
    Tsol 21/10/2011 21:17:50

    Μας πήραν το τραπέζι με όλα τα φαγητά επάνω, τις σαλάτες, τα ποτά και μας έδωσαν τα ψίχουλα για να χορτάσουμε.

  3. Σταύρος avatar
    Σταύρος 21/10/2011 21:19:48

    Eukaristo Atina!
    Eukaristo Elada!!!

    • manos avatar
      manos @ Σταύρος 21/10/2011 22:19:35

      Γειά σου Σταύρο,

      Προφητικός ο πως-τον-λέγανε.

      • Σταύρος avatar
        Σταύρος @ manos 21/10/2011 23:48:34

        ;)

  4. drider avatar
    drider 21/10/2011 21:28:56

    Ουφ, μαστούριασα βρε παιδιά. Τί άλλο βάλατε στο τσιγαριλίκι;
    ...

    Μήπως ήρθε η ώρα να κόψουμε τα ναρκωτικά;

  5. TF avatar
    TF 21/10/2011 21:38:06

    Thank you very much for Troika and Benny, GAP for the 6th payment. Let's go to the bar and party!!!

  6. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 21/10/2011 21:40:48

    Α τουτ α λ' ερ

  7. Bourdas avatar
    Bourdas 21/10/2011 21:50:24

    Yupeeeeeeeee. Ta ksanaleme sthn epomenh dosh, anypomono!

  8. manos avatar
    manos 21/10/2011 22:32:56

    Αντε γιατί είχα αγωνία.
    Θα μας την δώσουν ή δεν θα μας την δώσουν?
    Ιδού η απορία.
    Απόψε θα κοιμηθώ πιό ήσυχος. Μπορεί να δω και τον Κίγκ Κόγκ στην τηλεόραση.

  9. pepito avatar
    pepito 21/10/2011 22:52:38

    η δοση εγκριθηκε σημερα. που βρηκαν τα λεφτα εχτες για μισθους και συνταξεις ? ζωα μαλ.... ς ελληνες

  10. Απλή σκέψη avatar
    Απλή σκέψη 21/10/2011 22:53:15

    Εντάξει, τώρα μπορεί να προκυρύξει εκλογές ο ΓΑΠ, πανηγυρίζοντας για την ¨εθνική επιτυχία¨....

  11. Y. avatar
    Y. 21/10/2011 23:27:59

    Γκετ δε μάνυ εντ ραν

  12. palegio avatar
    palegio 22/10/2011 05:21:25

    ΩΧ ΩΧ ΩΧ Ειναι τα τελευταια που παιρνει η συμμορια, και θα τα ξεσκισουν.