#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
08/09/2011 13:22
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

ΦΠΑ στο παγκάρι στις εκκλησίες…



Με τους μητροπολίτες να απειλούν ότι θα κατέβουν υποψήφιοι στις εκλογές, ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών Παντελής Οικονόμου βάζει στο ΦΠΑ τις εικόνες, τα βιβλία ή τα καντηλέρια που διατίθενται από ιερούς ναούς έναντι ανταλλάγματος. Αυτό αναφέρει σε έγγραφό του που απέστειλε στη Βουλή, περιγράφοντας τις διαδικασίες φορολόγησης κατά την εμπορική δραστηριότητα ναών και μοναστηριών.

Το μόνο που εξαιρείται από το ΦΠΑ είναι οι εισφορές στους ιερούς ναούς και τα μοναστήρια που γίνονται "επ΄ευκαιρία" τέλεσης μυστηρίων, "υπό τύπο δωρεάς" για την ενίσχυση του εκκλησιαστικού έργου.

Η απάντηση αυτή του Υπουργού, δόθηκε στον Βουλευτή της Δημοκρατικής Αριστεράς Γρηγόρη Ψαριανό, ο οποίος ήθελε να μάθει γιατί «εξαιρέθηκε από την υποχρέωση έκδοσης αποδείξεων από ταμειακές μηχανές το εμπόριο της πίστης και η αγοραπωλησία εκκλησιαστικών ειδών, όπως κεριά, λιβάνια, κομποσχοίνια, καντηλέρια σε εκκλησιαστικούς ναούς, πρόναους, μοναστήρια και άλλους θρησκευτικούς χώρους».

Ο κ. Οικονόμου, αναφέρει επίσης ότι «τα εισοδήματα (καθαρά κέρδη) που αποκτούν οι ιερές μονές και ναοί, τα οποία προέρχονται από την άσκηση της εμπορικής δραστηριότητας (π.χ. εκμετάλλευση ξενώνων, ραδιοφωνικός σταθμός, εμπορία εισαγόμενων εικόνων) υπόκεινται σε φορολογία.

Συνεπώς αν κάποια ιερά μονή ή ναός αποκτά εισοδήματα από εμπορικές επιχειρήσεις, αυτά υπόκεινται σε φορολογία, έστω και αν τα κέρδη από τις δραστηριότητες αυτές διατίθενται για την εκπλήρωση του μη κερδοσκοπικού σκοπού της».

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Ignoramus avatar
    Ignoramus 08/09/2011 13:27:22

    επιτελους να πληρωσει καικανενα φορο το παπαδαριο.

    • ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
      ΝΙΚΟΛΑΣ @ Ignoramus 08/09/2011 13:44:33

      Μη χάσεις...

    • anonymous avatar
      anonymous @ Ignoramus 08/09/2011 15:32:10

      Βασική αρχή του φορολογικού είναι ότι φόρος πληρώνεται στα κέρδη τα οποία διανέμονται στους εταίρους ή μετόχους. Από πότε η εκκλησία απέκτησε εταίρους και μετόχους; Και από πότε διανέμει κέρδη;

      Ότι βγάζει πάνε για τη συντήρηση των ναών και για τις φιλανθρωπίες. Συνεπώς φόρος δεν επιβάλλεται.

      Κι εσείς αν δωρίσετε κάτι στην εκκλησία θα απαλλαγείτε από το φόρο εισοδήματος για το ποσό που δωρίσατε.

      • Μέμος avatar
        Μέμος @ anonymous 09/09/2011 17:47:19

        Ρε παλικάρι, αφού δεν ξέρεις ανάγνωση, γιατί το κουράζεις; Διάβασε άλλη μια φορά τι λέει η ανακοίνωση του υπουργού, τι γράφει ο άλλος στο σχόλιό του και μετά σχολιάζεις κι εσύ! όσα έγραψες είναι τελείως περιττά... Καλά, τόσο κάλλος είσαι;

  2. καποιος avatar
    καποιος 08/09/2011 13:34:56

    ναι ο σαπιοκοιλιας ο ψαριανος κοπτεται για το φπα στα παγγαρια αλλα για τον φπα των φιλων του λαθρομεταναστων κανει μοκο αι σιχτιρ

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ καποιος 08/09/2011 13:42:23

      Προφανώς, γι' αυτούς ΦΠΑ πρέπει να πληρώνει η εκκλησία, αλλά όχι οι ΜΚΟ των λαθρολάγνων που τους μπάζουν μέσα και τους συνοδεύουν δόξη και τιμή, εν βήματι από τον Πειραιά στο κτίριο της Νομικής.

      • Απορία avatar
        Απορία @ Αυριανιστής 08/09/2011 13:48:24

        Έτσι μπράβο πες τα.

        Έφαγαν τον άμπακα από ΜΚΟ για την διάλυση της χώρας από την αθρόα είσοδο λαθρομεταναστών.

        Η πλάκα τώρα είναι που το παίζουν και πατριώτες. Αλλά δεν πειράζει ...youtube for ever...

        • Δήμος avatar
          Δήμος @ Απορία 08/09/2011 15:15:20

          Έβλεπα κάποιες ξενόγλωσσες αφίσες «μη κυβερνητικών» οργανώσεων για προσφορά εργασίας, κολλημένες δίπλα από σημεία που κάθονται άστεγοι. Στις αφίσες έλεγαν πως αιτήσεις μπορούν να κάνουν μόνο «μετανάστες». Μάλλον η νομοθεσία για τις διακρίσεις εδώ πάει περίπατο. Ρατσισμός δεν υπάρχει εναντίον των Ελλήνων, βεβαίως, βεβαίως.

    • anonymous avatar
      anonymous @ καποιος 08/09/2011 15:27:35

      Κάποιοι από τη συνομοταξία τους είχαν φτιάξει ως πιτσιρικάδες ένα μουσικό συγκρότημα, νομίζω ο ψαριανός ήταν μέλος αλλά δεν είμαι σίγουρος, και είχαν γράψει ένα τραγούδι με τους εξής στίχους. "Στης Βουλής τα έδρανα αχ και να εκλ....να."
      Να που τα φερε έτσι ο διάολος και η επιθυμία τους πραγματοποιήθηκε ...

    • dimitris avatar
      dimitris @ καποιος 08/09/2011 18:03:44

      Μπράβο! Συμφωνώ απολύτως μαζί σου!

  3. Γιώργος Μεσσηνία avatar
    Γιώργος Μεσσηνία 08/09/2011 13:47:10

    Για τα παγκάρια δεν ξέρω, αλλά είναι απαράδεκτο να πληρώνεις ακατέβατα σε γάμους και βαφτίσεις, δεν μου κάνει για χριστιανική αυτή η λογική.
    Θέλουν να είναι κρατικοί υπάλληλοι οι ιερωμένοι;
    Να είναι.
    Θέλουν να υπάρχει ένα παγκάρι όπου εθελοντικά οι πιστοί συνεισφέρουν, ας υπάρχει.
    Όμως, όταν γίνονται όποιες δωρεές να δημοσιεύεται από κάθε ενορία το πως αξιοποιήθηκαν και που.
    Με λίγα λόγια να υπάρχει αξιοπιστία στην Εκκλησία για να έρχονται οι πιστοί.
    Το να βιοπορίζονται οι ιερείς ή να υπάρχει το παγκάρι, θεωρώ φασιστικό να κατακρίνονται.
    Αλλού εντοπίζεται το πρόβλημα, όπως η γκλαμουριά σε γάμους, βαφτίσεις ή το να φτάσεις σε σημείο αν κάποιος δικός σου άνθρωπος πεθάνει να "ξηλώνεσαι" για να μην θαφτεί σε καμιά γούβα.
    Αυτά με ενοχλούν ως απλό πιστό και όχι το παγκάρι ή η μισθοδοσία των κληρικών.
    Φυσικά απαράδεκτη είναι και η εκμετάλλευση της ισχύος τους για εξυπηρέτηση πολιτικών σκοπιμοτήτων κλπ..., αλλά αυτό είναι αυτονόητο.

    • Κοντη Λιζα avatar
      Κοντη Λιζα @ Γιώργος Μεσσηνία 08/09/2011 16:37:07

      +1000

    • ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
      ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ @ Γιώργος Μεσσηνία 08/09/2011 17:27:09

      H γκλαμουριά στους γάμους δεν είναι της εκκλησίας αλλά των λαϊκών που κάνουν τα μυστήρια. Αυτοί θέλουν και αυτοί κάνουν αυτά τα κιτσαριά στις βαπτίσεις, γάμους κλπ. Παράλληλα, όμως από αυτή τη γκλαμουριά βιοπορίζονται ανθοπώλες, ντελίβερι ανθέων και άλλα επαγ-
      γέλματα.

      Οσον αφορά δε τα μυστήρια, ποιός θα πληρώσει τους πολυελαίους που ολόφωτοι μένουν κατά τη διάρκεια του μυστηρίου; Ποιός θα πληρώσει τους νεωκόρους που θα καθαρίσουν μετά την εκκλησία από τα ρύζια κλπ;

      Όσον αφορά τις δωρεές, κανένας δεν υποχρεώνει κανένα να προβεί σε μια τέτοια προσφορά. Λοιπόν το θέμα αυτό άστο σ΄αυτούς
      που δίνουν και δεν θέλουν ούτε θόρυβο γύρω από τ΄όνομά τους, ούτε
      πού θα τα διαθέσει η εκκλησία.

      Τέλος, γιατί το κράτος δεν στηρίζει την Εκκλησία στο φιλανθρωπικό της
      έργο, οπότε και να ζητάει ΦΠΑ και δεν ξέρω τί άλλο; Γνωρίζετε ότι κάθε Εκκλησία σήμερα σιτίζει εκατοντάδες φτωχούς, ολόκληρες οικογέ-
      νειες, πληρώνει νοίκια αναξιοπαθούντων, συντρέχει κάθε κατατρεγμένο; Κι αυτά όλα με τη δωρεάν προσφορά των ενοριτών της, σε έργο, χρήμα ή ό,τι άλλο μπορεί κανείς.
      Αν έκανε αυτό το έργο το κράτος σήμερα θα μας έκοβε ολόκληρο σχεδόν τον μισθό ή τη σύνταξη.
      Γι΄αυτό προσοχή στις κρίσεις μας....

      • Γιώργος Μεσσηνία avatar
        Γιώργος Μεσσηνία @ ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ 08/09/2011 17:38:22

        Δεν θα κρίνω την άποψή σου, τη σέβομαι και έχει μια επιχειρηματολογία με την οποία διαφωνώ αλλά δεν σημαίνει τίποτα παραπάνω.
        Αυτό όμως που μου προξένησε εντύπωση είναι η άποψή σου για τις δωρεές.
        Είπα να ανακοινώνονται οι άνθρωποι που κάνουν δωρεά;
        Που το είπα αυτό το πράγμα;
        Επίσης, ναι, οφείλουν να ενημερώνουν το ποίμνιο για το αν οι όποιες δωρεές πιάνουν "τόπο"-όχι ονομαστικά, αλοίμονο- ,ώστε να ενθαρρύνονται και να συνεχίζουν και άλλοι άνθρωποι δε νομίζω πως ήταν τόσο κακή αυτή η άποψη...
        Δεν μηδενίζω το έργο της εκκλησίας, πιστεύω πως είναι η τελευταία μας ελπίδα το κατάλληλο καταφύγιο, ο χώρος που θα μας κάνει καλύτερους ανθρώπους, αλλά ας μην εξωραΐζουμε καταστάσεις, δεν είναι όλα τέλεια!

        • Γιώργος Μεσσηνία avatar
          Γιώργος Μεσσηνία @ Γιώργος Μεσσηνία 08/09/2011 17:41:15

          Για παράδειγμα η κιβωτός του κόσμου φαίνεται που διαχέει την φιλανθρωπία των ανθρώπων, πιστών και μη, χωρίς να γίνεται κανένας θόρυβος γύρω από κανέναν.

      • Μέμος avatar
        Μέμος @ ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ 09/09/2011 17:55:32

        Γιατί δίνει η εκκλησία με πολυελαίους, χαλιά κτλ. την ευκαιρία για γκλαμουριά; Να ανάψει 2-3 φώτα κι αν αρέσει... Και επιπλέον, γιατί πρέπει να υποβοηθάει η εκκλησία παρασιτικά επαγγέλματα, όπως λουλουδάδες σε γάμους και ό,τι άλλο κρύβεται από πίσω; Ένα κύκλωμα αλληλοϋποστήριξης είναι, ο φωτογράφος, ο λουλουδάς κτλ. ακουμπάνε "κάτι" στον παπά για να τους συστήσει στους νεόνυμφους, οι οποίοι μόνο για την γκλαμουριά ενδιαφέρονται! Σιγά το πνευματικό γεγονός! Μετά από 3-4 μήνες χωρίζουν... 1000 ευρώ για το γάμο, άλλα 1000 για το εκκλησιαστικό διαζύγιο στην τσέπη των παπάδων... Και καλά να πάθουν!

  4. SOTPAP avatar
    SOTPAP 08/09/2011 14:20:19

    Ο Ρόλος της Εκκλησίας είναι πνευματικός, το εμπόριο της πίστης είναι αντίθετο με τις διδαχές του Ιησού. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί υπάρχουν κάποιοι που υπερασπίζονται αυτή την αιρετική συμπεριφορά των δεσποτάδων. Αίρεση έχουν καταντήσει την πίστη μας. Και δεν είναι άλλοθι ο Ψαριανός, αυτός είναι έτσι κι αλλιώς χούλιγκαν, δεν εκπροσωπεί τίποτα.

  5. manos avatar
    manos 08/09/2011 15:26:47

    Μπορεί το παγκάρι να έχει να κάνει με λεφτά και με την απληστία των παπάδων.
    Από την άλλη να μην ξεχνάμε ότι έχει να κάνει και με οικειοθελή συνεισφορά των πιστών προς το ναό. Είναι συμπληρωματική πράξη της πίστης των Χριστιανών.
    Δίδουν τα χρήματα ώστε να γίνει κάποιο έργο στον κάθε ναό, ή απλώς να πληρώνονται κάποια έξοδα.
    Εν τοιαύτη περιπτώση να φορολογούνται και οι ζητιάνοι όταν λαμβάνουν ελεημοσύνη, να φορολογούνται οι λογαριασμοί καταθέσεων που ανοίγονται για ασθενείς συνΕΛΛΗΝΕΣ, να φορολογούνται τα σταυροκοπήματα, οι μετάνοιες, τα συσσίτια σε ενορίες, και δεν ξέρω τι άλλο.
    Δεν κατέρρευσε το κράτος από το παγκάρι, ούτε τους παπάδες.
    Σίγουρα η εκκλησία θα μπορούσε να βοηθήσει περισσότερο αλλά θέλει κάποιος πραγματικά να βάλει χέρι στα χοντρά λεφτά ή θέλει απλώς να δημιουργήσει ένα πυροτέχνημα?

    • juliet avatar
      juliet @ manos 10/09/2011 20:02:12

      Mάνο,
      καλησπέρα,
      θυμάσαι που γελάγαμε με ΦΠΑ στο κερί;Να τους κάνουμε και άλλη μιά πρόταση που ξέρεις μπορεί να ενημερώνονται απο το Antinews,λέω οι ζητιάνοι να φορολογούνται ανάλογα το πόστο,δηλ.το Σύνταγμα να έχει αλλη φορολογία ,το πόστο στην εκκλησία ανάλογα με την χωρητικότητα της εκκλησιάς κ.λ.π.

  6. ΧΑΡΗΣ avatar
    ΧΑΡΗΣ 08/09/2011 15:53:38

    Οποιος δεν θελει να πληρωνει για τα Μυστηρια στην Εκκλησια της ενοριας του,ας σκευτει:
    α)Μηπως υπαρχρει καποιο κοστος (ηλεκτρισμος,νερο,καθαριστηκα,κ.τ.λ.)
    β)Καποιοι πρεπει να καθαριζουν και να ειναι εκει, για να γινουν τα Μυστηρια και αυτοι δεν πληρωνοντε απο κρατος.(νεοκοροι, εργατες,)
    γ)Αν υποθεσουμε οτι δωσει 50 ή 70 ή 100 ευρω στο παγγαρι και για το στολισμο της εκκλησιας δωσει 1800 ευρω το βλεπετε οτι ειναι υπερβολικο;;;; Σκευτητε πως για την ωρα που θα χρειαστει για να στολιστει η Εκκλησια, καποιος πρεπει να παει νωριτερα να τους ανοιξει την εκκλησια νατους βοηθεισει και να τους περιμενει οση ωρα χρειαστει.!!!!
    Ειμαι μαζι σας και εγω και λεω πως δεν πρεπει να βαζουμε τιμη σε κανενα Μυστηριο που γινεται στην Εκκλησια, αλλα να δεινει οποιος εχει να δωσει, οτι μπορει, χωρις να νοιωθει οτι το κανει με το ζορι.!!
    Οσο για το ΦΠΑ που σκευτοντε να βαλουν, λετε η Εκκλησια να θελει να παρανομει και να μην καταβαλει το νομιμο ΦΠΑ;;; Λαθος, αν το επιβαλουν το ΦΠΑ χαμενος θα βγει ο ανθρωπος που θα εχει αναγκη, εσυ που οταν θα μεινεις χωρις δουλεια και θα πρεπει να πληρωσεις λογαριασμους και για τροφημα, θα πας ευλαβηκα και θα ζητησεις βοηθεια.!!!! Θα εχει να σου δωσει οσα ζητας η Εκκλησια; ή θα σου δωσει λιγοτερα γιατι ο Βενιζελος και ο ΓΑΠ θα τα εχουν τσεπωσει και θα γελουν στη Βουλη και θα λενε τις φαμφαρες τους;;;;
    Τα ιδρυματα, τους οικους ευγειριας, τα συσητια, τους φτωχους που ντυνει, τα παιδια που μαζευει και τα μεγαλωνει τα στελνει σχολειο, τι θα γινουν; πρεπει να μεινουν ποιο λιγα για αυτους που εχουν τοση αναγκη, επειδη καποιοι τα εφαγαν και τωρα θελουν να τα ξαναφανε;;;;

    • Απορία avatar
      Απορία @ ΧΑΡΗΣ 08/09/2011 15:55:54

      Μην τα λες αυτά γιατί είναι ικανοί να βάλουν ταμειακή και δίπλα στο κουτί της ελεημοσύνης.

      • ΕΥΑ avatar
        ΕΥΑ @ Απορία 08/09/2011 16:53:44

        Προσκύνηση της εικόνας: 1ευρώ
        Φίλημα της εικόνας: 2 ευρώ
        Η παραμονή του πιστού μπροστά στην Παναγία για περισσότερο από 30 δευτ. χρεώνεται επιπλέον...

  7. agioritis avatar
    agioritis 08/09/2011 16:49:35

    ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ ΑΔΕΛΦΟΙ...
    Έλεος! Τι πράγματα είναι αυτά; Επιτέλους τι θέλουμε; Να τα παραδώσουμε όλα; Να ξεπουλήσουμε τα πάντα; Πως θα κρατήσουμε την πίστη; Σας ενόχλησαν τα χρήματα που δίνει ο απλός πιστός για το κερί του; Πως θα κρατηθούν ζωντανά τα μοναστήρια, πνευματικά καταφύγια στις μέρες μας; Πως θα διατηρηθούν οι εκκλησιές μας; Έλεος με την υποκρισία. Λες και το πρόβλημα είναι εάν θα φορολογηθεί το κερί. Αθεόφοβοι...

    Αγιορείτης

    • ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
      ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ @ agioritis 08/09/2011 17:28:42

      Να και μια φωνή σωφροσύνης.

    • Μέμος avatar
      Μέμος @ agioritis 09/09/2011 18:00:57

      Για ποια πίστη λες ρε χαραμοφάη... πήγαινε βρε να δουλέψεις και άσε τα κολοκύθια που ζεις σε βάρος της κοινωνίας. Όποιος θέλει επικοινωνεί μόνος του με θεούς και νεράιδες, δεν σε χρειάζεται εσένα, υποκριτή αργόσχολε!

  8. Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
    Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 08/09/2011 17:38:04

    "Με τους μητροπολίτες να απειλούν ότι θα κατέβουν υποψήφιοι στις εκλογές" Αὐτὸ ἀπαγορεύεται ἀπὸ Οἰκουμενικὴ Σύνοδο (Δ', 7) μὲ ποινὴ καθαιρέσεως καὶ δὲν τίθεται θέμα. Μὴν παίρνουμε ὅ,τι κατεβάσει ἡ θεόμουρλη κούτρα τοῦ θεόμουρλου Σεραφεὶμ στὰ σοβαρά.


    Τώρα αὐτὲς εἶναι εἰκονικὲς ἀποφάσεις. Θὰ πρέπει νὰ ἔρθει ἐπίλεκτη ὁμάδα Ἑλβετῶν ἐφοριακῶν-κομμάντο γιὰ νὰ δοῦμε διάτρητες ἀποδείξεις στὶς ἐνορίες. Καὶ οἱ ἀποδείξεις γι' αὐτὸ δὲν εἶναι καθόλου διάτρητες.

  9. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 09/09/2011 00:11:35

    O Ψαριανός που μισεί όσο τίποτα άλλο την εκκλησία και το χριστιανισμό μιλάει για εμπόριο της πίστης; Ψεύτικος όπως πάντα.

  10. ΕΛΛΗΝΑΣ-ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ avatar
    ΕΛΛΗΝΑΣ-ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ 09/09/2011 15:03:34

    Παιδιά,κανείς στην Ἐκκλησία δέν βάζει κανέναν να κάνει κάτι με το ζόρι.Ὃποιος θέλει νά πάει στήν Ἐκκλησία να ἀνάψει ἓνα κερί,δέν τόν βάζει κανείς νά τό χρυσοπληρώσει,οὑτε εἶναι ὑποχρεωμένος νά κάνει δωρεές.Ἐλεύθεροι ἂνθρωποι εἲμαστε,μόνο νά μήν εἰμαστε προκατειλημένοι καί νά μήν ἐχουμε μίσος κατά τῆς Ἐκκλησίας καί τῶν ἀνθρώπων της,γιατί ἀνθρωποι εἶναι κι αὐτοί.

    • Μέμος avatar
      Μέμος @ ΕΛΛΗΝΑΣ-ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ 09/09/2011 22:55:52

      Λες δεν βάζει με το ζόρι; Ξεχνάς -αν δεν είσαι πολύ μικρός- ότι μέχρι τις αρχές της δεκαετίας του 1980 έγραφε το πιστοποιητικό γεννήσεως "αβάπτιστον" αν δεν είχες βαπτιστεί; Ούτε καν γένος αβάπτιστος/αβάπτιστη έγραφε, ουδέτερο, αβάπτιστον αντικείμενο... Ξεχνάς ότι στο σχολείο επιβάλλεται ακόμα η θρησκοληψία με διάφορες παραλλαγές και διδασκαλίες; Στο στρατό δεν σε πήγαιναν υποχρεωτικά στην εκκλησία; Δεν υπήρχε στρατιωτικός παπάς; Δεν έχει στα δικαστήρια και στα δημόσια κτήρια εικόνες του Χριστούλη και της Παναγίτσας, όπως είχε παλιά των βασιλιάδων κτλ.; Είσαι βέβαιος λοιπόν ότι δεν υπάρχει κοινωνική επιβολή και εξαναγκασμός;;

      • ΕΛΛΗΝΑΣ-ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ avatar
        ΕΛΛΗΝΑΣ-ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ @ Μέμος 10/09/2011 19:50:28

        Ναί φίλε Μέμο,ἀλλά δέν σέ βάζει κανείς μέ τό ζόρι νά πιστέψεις ἀν δέν θέλεις,γιατί ἀν γινόταν αὐτό ἡ πίστη σου θά ἦταν ψεύτικη.Ἒπειτα ἡ πίστη σέ ἓνα Θεό πού μπορεῖ κανείς νά τόν βάζει στήν τσέπη του,ὃταν τακτοποιεῖ τίς ὑποθέσεις του,εἶναι ἓνα κακό πιό μεγάλο ἀπό τήν ἀθεία.Τέλος εὶμαι ἀρκετά μεγάλος καί ἀρκετά ἒχω δοκιμάσει-πάθει-μάθει γιά νά ἒχω κατασταλαγμένη ἂποψη.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.