#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
09/12/2010 13:01
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τόμσεν: εμείς δεν είπαμε να μειώσουν τους μισθούς !!!



Μιλώντας σήμερα στο Συνέδριο του Economist ο Π. Τόμσεν του ΔΝΤ εξέφρασε την απογήτευση του από το γεγονός ότι δεν υπήρξε ευρύτερη πολιτική υποστήριξη του προγράμματος και δεν παρέλειψε να πετάξει τα βελάκια του στον Α. Σαμαρά προσθέτοντας ότι η «έλλειψη πολιτικής υποστήριξης» στο Μνημόνιο  στηρίζεται στην άποψη ότι υπάρχουν μαγικά μέτρα, τα οποία θα μπορούσαν να υιοθετηθούν και έτσι η Ελλάδα δεν θα χρειαζόταν να περάσει από αυτή την περίοδο της ύφεσης και της μείωσης της απασχόλησης.

Τόνισε επίσης οτι δεν μπορούμε να συνεχίσουμε επ’ αόριστον να μειώνουμε μισθούς και συντάξεις. Υπάρχει και το κοινωνικό θέμα .

Εξάλλου, μιλώντας χθες το βράδυ  σε δείπνο επιχειρηματιών που οργάνωσε στην Αθήνα το Ελληνοαμερικανικό Επιμελήτήριο, ο κ. Τόμσεν είπε ότι «δεν ζητήσαμε μειώσεις μισθών στον ιδιωτικό τομέα. Το συζητήσαμε εκτενώς με την κυβέρνηση αλλά συμφωνήσαμε ότι σε συνθήκες ύφεσης και πληθωρισμού δεν υπάρχει τέτοια ανάγκη».

ΣΧΟΛΙΑ

  1. σιδεράκιας avatar
    σιδεράκιας 09/12/2010 13:14:31

    Η τελευταία λέξη του άρθρου είναι ανάγκη! Μήπως έγινε λάθος στη μετάφραση;;
    Μήπως η σωστή λέξη είναι "αντενδείκνυται";
    Λέει ακόμη ότι δε ζητήσαμε μειώσεις μισθών στον ιδιωτικό τομέα αλλά το συζητήσαμε εκτενώς με την κυβέρνηση. Τι γίνεται ρε παιδιά;
    Ποιός δουλεύει ποιόν και ποιός λέει αλήθεια; Οπως τα λέει ο Τόμσεν, το έθεσε η κυβέρνηση το ζήτημα. Πράσσειν άλογα!

  2. netos avatar
    netos 09/12/2010 13:28:35

    Αυτά κάνουν τα μπουζουκοξενύχτια....

  3. ΙΩΑΝΝΗΣ avatar
    ΙΩΑΝΝΗΣ 09/12/2010 13:34:00

    ΟΙ ΔΙΚΟΙ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟ,ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ!!!.ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΑΠΟ ΤΑ ΛΕΓΟΜΕΝΑ ΤΟΥ ΤΟΜΣΟΝ.ΑΠΟ ΤΑ 740 ΠΗΓΑΝ ΣΤΑ 590 ΜΗΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΝΕ ΠΙΟ ΚΑΤΩ???.ΣΤΟΝ ΣΕΚ Ο ΚΛΕΙΔΟΥΧΟΣ ΠΕΡΝΕΙ 4500 ΕΥΡΟ ΑΥΤΟΝ ΠΟΣΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΥ ΜΕΙΩΣΟΥΝ???.

  4. Aris. A avatar
    Aris. A 09/12/2010 14:17:20

    Στείλτε του την Μπεζεντάκου.

  5. Orestios avatar
    Orestios 09/12/2010 16:55:27

    Αρχίζουν και αδειάζουν το GAP οι τύποι?

  6. anonymos avatar
    anonymos 09/12/2010 23:14:53

    Αμα δεν τραβάει το άλογο, το εγκαταλείπει ο αναβάτης, εξάλλου υπάρχουν πολλά άλογα στην συμμαχία των προθύμων

  7. ΓΠ avatar
    ΓΠ 10/12/2010 01:05:46

    Η ΚΥΒΕΡΒΗΣΗ ΜΕΣΩ ΤΩΝ ΜΜΕ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΑΠΑΓΑΛΩΝ ΤΗΣ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΤΟΝ ΛΑΟ ΠΟΤΕ ΜΕ ΨΕΥΤΙΚΕΣ ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ ΠΟΤΕ ΟΤΙ Η ΤΡΟΙΚΑ ΖΗΤΕΙ ΜΕΙΩΣΕΙΣ ΑΛΛΑ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΤΟΥ ΓΑΠ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΟΤΙ Ο ΛΑΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΦΤΩΧΙΑ ΠΟΥ ΤΟΝ ΟΔΗΓΗΣΑΝ ΜΑ ΟΤΑΝ ΞΕΣΗΚΩΘΕΙ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΓΛΥΤΩΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ .ΟΙ 120 ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΤΟΥ ΓΑΠ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΠΕΡΝΟΥΝ ΛΑΘΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΑΦΟΥ ΟΥΤΕ ΑΥΤΟΣ ΣΑΝ ΥΠΟΥΡΓΟΣ [ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ] ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ.

    • anideos avatar
      anideos @ ΓΠ 10/12/2010 01:11:21

      Τα 120 ενωμενα εργοστασια παιρνουν λαθος πολιτικες αλλα ταυτοχρονος παιρνουν και ενα ματσο ευρα αγαπητε.