#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
26/08/2012 07:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Το σχέδιο για το «ψαλίδι» στα ειδικά μισθολόγια

Επώδυνες ρυθμίσεις για 250.000 στρατιωτικούς, αστυνομικούς, λιμενικούς, πυροσβέστες, δικαστικούς, πανεπιστημιακούς, διπλωμάτες, ιατρούς του ΕΣΥ, ερευνητές και αρχιερείς



Αναπόφευκτες είναι πλέον οι μειώσεις στις αποδοχές 250.000 λειτουργών του Δημοσίου που αμείβονται με «ειδικά μισθολόγια», μετά την απόφαση της κυβέρνησης να αυξήσει το ύψος των συνολικών περικοπών στις δημόσιες δαπάνες από τα 11,5 στα 13,5 δισ. ευρώ, αλλά και την απόρριψη της λογικής των «ισοδύναμων μέτρων» από την Τρόικα. Οι μειώσεις στις συνολικές αποδοχές των δημοσίων λειτουργών θα επιβληθούν κυρίως μέσω περικοπών και καταργήσεων στα επιδόματα που λαμβάνουν.

Η ηγεσία του υπουργείου Οικονομικών έχει ήδη αποφασίσει να εντάξει στο «πακέτο» των περικοπών ύψους 13,5 δισ. ευρώ και τη μείωση κατά 12,4% των αμοιβών των δημόσιων λειτουργών (στρατιωτικών, αστυνομικών, δικαστικών, ιατρών του ΕΣΥ, πανεπιστημιακών, καθηγητών ΤΕΙ, ερευνητών, κληρικών, ερευνητών, διπλωματών κ.λπ.). Δεν αποκλείει μάλιστα η μείωση αυτή να ισχύσει αναδρομικά από την 1η Ιουλίου 2012 κι όχι από την 1η-1-2013, ενώ παράλληλα αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο να μην εξαιρεθούν από τις περικοπές ούτε καν οι ένστολοι που θεωρούνται «μάχιμοι»!

Από την επιβολή μειώσεων ύψους 12,4% κατά μέσο όρο στις συνολικές αποδοχές των στρατιωτικών, των αστυνομικών, των λιμενικών, των πυροσβεστών, των δικαστικών, των ιατρών του ΕΣΥ, του διδακτικού και ερευνητικού προσωπικού των ΑΕΙ και των ΤΕΙ, των διπλωματικών υπαλλήλων και των ερευνητών εκτιμάται ότι θα επιτευχθεί φέτος «καθαρή» εξοικονόμηση δαπάνης ύψους 205 εκατ. ευρώ, αν το μέτρο εφαρμοστεί αναδρομικά από την 1η-7-2012, όπως προβλέπει το -ήδη συμφωνηθέν από τον περασμένο Φεβρουάριο- Μνημόνιο. Σε καθένα από τα έτη 2013-2014, που οι περικοπές θα ισχύσουν για 12 μήνες, η «καθαρή» εξοικονόμηση θα υπερβεί τα 400 εκατ. ευρώ. Δηλαδή, συνολικά, μέσα σε 2,5 έτη, οι 250.000 λειτουργοί του Δημοσίου θα υποστούν εισοδηματικές απώλειες άνω του 1 δισ. ευρώ.

Σύμφωνα με πληροφορίες, οι παρεμβάσεις που εξετάζει το υπουργείο Οικονομικών για να «πετύχει» τις προβλεπόμενες περικοπές στα λεγόμενα «ειδικά μισθολόγια» προβλέπουν:

 Αλλάζει ο υπολογισμός του χρονοεπιδόματος

Την αλλαγή του συστήματος υπολογισμού του επιδόματος χρόνου υπηρεσίας ή χρονοεπιδόματος. Το επίδομα αυτό προσαυξάνει το βασικό μισθό κάθε δημόσιου λειτουργού κατά ένα ποσοστό το οποίο ξεκινά από το 4% μόλις συμπληρώσει 1 έτος υπηρεσίας και φθάνει μέχρι το 60% με τη συμπλήρωση 29 ετών υπηρεσίας. Στο χρονικό διάστημα των 28 ετών, που μεσολαβεί από τη συμπλήρωση του ενός έτους υπηρεσίας μέχρι τη συμπλήρωση 29 ετών υπηρεσίας, το χρονοεπίδομα κλιμακώνεται με την προσθήκη 4 ποσοστιαίων μονάδων ανά διετία. Δηλαδή, με τη συμπλήρωση 3 ετών υπηρεσίας το χρονοεπίδομα αυξάνεται από 4% σε 8% του βασικού μισθού, με τη συμπλήρωση 5 ετών υπηρεσίας το χρονοεπίδομα αυξάνεται από 8% σε 12% του βασικού μισθού, με τη συμπλήρωση 7 ετών υπηρεσίας το χρονοεπίδομα αυξάνεται από το 12% στο 16% του βασικού μισθού κ.ο.κ., μέχρι να φθάσει στο 60% του βασικού μισθού με τη συμπλήρωση 29 ετών υπηρεσίας.

Τα «σενάρια» που εξετάζονται να εφαρμοστούν εναλλακτικά ή συνδυαστικά με σκοπό να μειωθούν οι αποδοχές των δημόσιων λειτουργών προβλέπουν:

Ι Μείωση από το 4% στο 2% του ποσοστού που προστίθεται στο χρονοεπίδομα κάθε φορά που, μετά τον πρώτο χρόνο υπηρεσίας, συμπληρώνεται μία διετία.

ΙΙ Αύξηση από διετία σε τριετία ή τετραετία ή ακόμη και οκταετία του χρονικού διαστήματος που απαιτείται να συμπληρωθεί για να αυξηθεί το επίδομα χρόνου υπηρεσίας. Αν υιοθετηθεί αυτό το σενάριο, τότε οι χρονικές ωριμάνσεις των αποδοχών των 250.000 λειτουργών του Δημοσίου θα «παγώσουν» για πολλά χρόνια, ενώ, εάν το σενάριο αυτό συνδυαστεί και με μείωση του ποσοστού του χρονοεπιδόματος, τότε θα προκύψουν πολύ μεγάλες εισοδηματικές απώλειες.

ΙΙΙ Στα 10 πρώτα χρόνια υπηρεσίας η αύξηση του χρονοεπιδόματος να γίνεται ανά διετία, όπως σήμερα, και μετά κάθε 3 ή 4 ή 8 χρόνια!

SOS εκπέμπουν οι μισθολογικές προαγωγές

Την κατάργηση ή την περικοπή των μισθολογικών προαγωγών που λαμβάνουν οι στρατιωτικοί, οι αστυνομικοί, οι λιμενικοί, οι πυροσβέστες και οι δικαστικοί λειτουργοί. Εξετάζεται να καταργηθούν πλήρως οι ρυθμίσεις οι οποίες προβλέπουν προσαυξήσεις στους βασικούς μισθούς που λαμβάνουν όσοι δεν προάγονται βαθμολογικά αλλά παραμένουν για αρκετό διάστημα στον ίδιο βαθμό. Εναλλακτικά, μελετάται να μειωθούν οι προσαυξήσεις ώστε τα οφέλη από τις μισθολογικές προαγωγές να περικοπούν.

 Μειώσεις των συνολικών αποδοχών ως και 50%

 

Τη σημαντική περικοπή ή ακόμη και την κατάργηση επιδομάτων που λαμβάνουν οι δημόσιοι λειτουργοί. Οι περικοπές και οι καταργήσεις επιδομάτων αναμένεται να οδηγήσουν σε μειώσεις συνολικών αποδοχών έως και 50% για ορισμένες κατηγορίες δημόσιων λειτουργών.

Ενδεικτικά, μπορούμε να αναφέρουμε ότι στο στόχαστρο θα μπουν τα ακόλουθα επιδόματα που προβλέπονται από τα ειδικά μισθολόγια:

@ Τα επιδόματα «εξομάλυνσης μισθολογικών διαφορών» που λαμβάνουν οι στρατιωτικοί, οι αστυνομικοί, οι λιμενικοί και οι πυροσβέστες. Τα επιδόματα αυτά ανέρχονται σήμερα σε 111,72 ευρώ το μήνα για τους άγαμους, 169,21 ευρώ το μήνα για τους έγγαμους και σε 225,88 ευρώ το μήνα για τους έγγαμους με τέκνα.

@ Τα επιδόματα «ειδικής απασχόλησης» που λαμβάνουν οι στρατιωτικοί, οι αστυνομικοί, οι λιμενικοί και οι πυροσβέστες. Τα επιδόματα αυτά κυμαίνονται από 143,20 έως 371,20 ευρώ το μήνα.

@ Η «πάγια αποζημίωση» των δικαστικών λειτουργών, η οποία ανέρχεται σε 644,44 ευρώ το μήνα για τους βαθμούς από ειρηνοδίκη Δ’ έως εισηγητή του ΣτΕ και σε 769,12 ευρώ το μήνα για τους υπόλοιπους –ανώτερους- βαθμούς, από πρόεδρο Πρωτοδικών και άνω.

@ Το «επίδομα ταχύτερης και αποτελεσματικότερης διεκπεραίωσης υποθέσεων των δικαστικών λειτουργών». Το επίδομα αυτό κυμαίνεται από 404,8 έως 809,6 ευρώ το μήνα, ανάλογα με το βαθμό κάθε λειτουργού.

@ Το επίδομα «δημιουργίας και ενημέρωσης βιβλιοθήκης» των δικαστικών λειτουργών και του κύριου προσωπικού του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους, το οποίο ανέρχεται σήμερα σε 425 ευρώ το μήνα.

@ Τα «ειδικά ερευνητικά επιδόματα» των μελών του Διδακτικού και Επιστημονικού Προσωπικού (ΔΕΠ) των ΑΕΙ. Τα επιδόματα αυτά κυμαίνονται, σήμερα, από 252,80 έως 340,80 ευρώ το μήνα.

@ Τα «ερευνητικά επιδόματα» του εκπαιδευτικού προσωπικού των ΤΕΙ, τα οποία κυμαίνονται από 137,60 έως 315,20 ευρώ το μήνα.

@ Τα επιδόματα «διδακτικής προετοιμασίας και εξωδιδακτικής πανεπιστημιακής απασχόλησης», του διδακτικού και επιστημονικού Προσωπικού των ΑΕΙ, τα οποία κυμαίνονται από 332,75 έως 569,96 ευρώ το μήνα.

@ Η «πάγια αποζημίωση για δημιουργία και ενημέρωση βιβλιοθήκης και για συμμετοχή σε συνέδρια», την οποία λαμβάνει το διδακτικό και επιστημονικό προσωπικού των ΑΕΙ. Κυμαίνεται από 142,49 έως 427,47 ευρώ το μήνα.

@ Η «πάγια αποζημίωση για συμμετοχή σε σεμινάρια και ενημέρωση βιβλιοθήκης» που λαμβάνουν οι ιατροί του ΕΣΥ. Τα ποσά της αποζημίωσης αυτής κλιμακώνονται από 149,78 έως 274,45 ευρώ το μήνα, ανάλογα με το βαθμό.

@ Το επίδομα «νοσοκομειακής απασχόλησης» των ιατρών του ΕΣΥ. Τα ποσά του επιδόματος αυτού κυμαίνονται σήμερα από 284 έως 360 ευρώ το μήνα.

@ Το κίνητρο απόδοσης των διπλωματικών υπαλλήλων, το οποίο ανέρχεται σήμερα σε 145,60 ευρώ το μήνα.

@ Το επίδομα «αποκλειστικού ειδικού λειτουργήματος» που λαμβάνουν οι αρχιερείς της Εκκλησίας της Ελλάδος, δηλαδή ο Αρχιεπίσκοπος και οι μητροπολίτες. Το επίδομα αυτό ανέρχεται σε 219,20 ευρώ το μήνα.

Γιώργος Παλαιτσάκης στον Τύπο της Κυριακής

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Θησειώτης avatar
    Θησειώτης 26/08/2012 08:38:13

    Και ο τελευταίος να πάρει τα κλειδιά του κράτους. Goodnight.......

  2. ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ avatar
    ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ 26/08/2012 10:29:19

    Συλληπητήρια!!!!!

  3. Tsol avatar
    Tsol 26/08/2012 11:23:10

    Ότι ακριβώς υποσχέθηκε στους ένστολους πριν τις εκλογές ο κ. Σαμαράς. Συγχαρυτήρια και εις ανώτερα

    • Πέτρος avatar
      Πέτρος @ Tsol 26/08/2012 15:32:55

      Γιατι να μην περικόψει στους ένστολους; Βαρέθηκαν να κάθονται και να βγαίνουν στη σύνταξη 45 χρονών και να παίρνουν εφάπαξ πάνω από 100,000 ε και μάλιστα πριν βγουν στη σύνταξη (μέρος) και "ανύπαντρες" θυγατέρες στρατηγών με παιδιά και εγγόνια και κάποιες 80 χρονών σήμερα και προίκες παιδιών και τζάμπα θέρετρα και ...δεν συμμαζεύεται.
      Λεφτά δεν υπάρχουν για ΚΑΝΕΝΑΝ ούτε για τους κηφήνες με τη στολή.

      • Tsol avatar
        Tsol @ Πέτρος 26/08/2012 17:04:01

        Η ημιμάθεια είναι χειρότερη απο την αμάθεια φίλε. Πλέον για όσους μπήκανε στα σώματα ασφαλείας από το 1990 και μετά ισχύει η 35ετία, κανείς δεν βγαίνει στην σύνταξη στα 45, αντίθετα οι περισσότεροι ιδίως απο το 1996 αστυνομικοί που μπαίνουν με πανελλήνιες στο σώμα είναι 18-19 χρονών με 35 χρόνια υπηρεσίας θα είναι 55 όταν τελειώσουν την υπηρεσία τους. Για το εφαπαξ κόψε κάτι, ή για την ακρίβεια κόψε το μισό γιατί τόσο παίρνουν. Αυτό που γράφεις για προικοδότηση, κρατάνε κάθε μήνα από τον μισθό του ένστολου απο΄την γέννηση του παιδιού υποχρεωτικά θέλει δεν θέλει ο υπάλληλος και τώρα λένε ότι αυτό θα το καταργήσουν με τα λεφτά βέβαια που έχουν ήδη παρακρατηθεί να πηγαίνουν υπερ πίστεως. Για θέρετρα και τέτοια μαλλον εννοείς τους στρατιωτικούς γιατί στα σώματα ασφαλείας δεν υπάρχουν.

        • helios avatar
          helios @ Tsol 26/08/2012 17:45:56

          Ο Γερμανός αστυνομικός βγαίνει στη σύνταξη στα 67 του, παλαιότερα στα 65.
          Στα πενήντα και κάτι δεν υπηρετεί πλέον στο δρόμο, αλλά κάνει δουλειές γραφείου μέχρι να φτάσει στα 67 του έτη.
          Άκου σύνταξη στα 55, τι το περάσαμε εδώ; Για μένα προσωπικά όποιος έχει πάρει σύνταξη και είναι κάτω των 67 ετών, έστω των 65, για να την παίρνει θα πρέπει να δουλεύει τουλάχιστον κάποιες ώρες μέσα στην εβδομάδα μέχρι να φτάσει στην ηλικία των 65 ή 67 ετών.

        • Κ. Βέρος avatar
          Κ. Βέρος @ Tsol 26/08/2012 19:56:23

          Συνταξιούχος 45 ετών από ΣΤΥΑ (υπαξιωματικός Αεροπορίας) , 118,000 ευρώ εφάπαξ. Οι αστυνομικοί δεν γνωρίζω. Δεν θέλω αντιρρήσεις γιατί ήδη τα έφαγα.

      • Γεωργία avatar
        Γεωργία @ Πέτρος 26/08/2012 17:36:52

        Το εφάπαξ είναι ΑΝΤΑΠΟΔΟΤΙΚΟ, φυσικά και δεν είναι 100 χιλ για όσους βγαίνουν πρόωρα, ασφαλίζονται από τα 18 τους ενώ πληρώνουν από τηντσέπη τους και τα χρόνια των σχολών τους , ενώ η σύνταξη είναι πρόωρη και μειωμένη. Φυσικά δεν παίρνουν δραχμή για τις υπερωρίες.
        Αν δεν ξέρετε μερικά πράματα να ρωτάτε πρώτα.

  4. akenaton avatar
    akenaton 26/08/2012 11:50:30

    Βλέποντας τον χορό αυτό των επιδομάτων, η ίδια επιθυμία πέρασε από το μυαλό μου όπως χρόνια τώρα. Θα ήθελα να αναρτώνται στο διαδίκτυο οι μισθολογικές καταστάσεις και τα εκκαθαριστικά (αποδοχών, όχι εφορίας) ΟΛΩΝ των δημοσίων υπαλλήλων (τουλάχιστον). Τότε θα βλέπαμε τι παίρνει ποιος και πόσο κοστίζει στο κράτος άρα σε ολόκληρο το κοινωνικό σύνολο. Θα βλέπαμε επίσης και πόσοι ΑΚΡΙΒΩΣ είναι αυτοί που παίρνουν μισθό από τον κρατικό κορβανά και πόσους συνολικά μισθούς παίρνουν. Μια καθαρή και τίμια πρόταση, που θα έπρεπε να υιοθετούν ΟΛΟΙ οι δημόσιοι υπάλληλοι, γιατί και οι ίδιοι θα αντιληφθούν τι γίνεται μέσα στο δημόσιο (κυρίως όσοι εξ αυτών εργάζονται πραγματικά και αμείβονται χειρότερα από άλλους που κάθονται). Επίσης, θα πρέπει να βγει καινούριο ξεκάθαρο καθηκοντολόγιο των υπαλλήλων, ώστε το δημόσιο να μπορεί να χρησιμοποιεί άφοβα και απρόσκοπτα το σύνολο του ανθρώπινου δυναμικού του σε όποιο σημείο του οργανισμού του υπάρχει θέση ανάλογη με τα προσόντα τους.

    • EIRENE avatar
      EIRENE @ akenaton 26/08/2012 16:02:16

      Δημοσιος υπάλληλος είμαι συμφωνω με τον ΑΚΕΝΑΤΟΝ,καΙ ΠΡΟΣΘΈΤΩ όσοι έχουν κάνει παρανομία -αποδεδειγμένη(φακελάκια,δωράκια) φεύγουν αυτόματα και αν δικαιωθούν απο τα δικαστήρια , ας επανέρθουν μετα βαίων και κλάδων , ως τότε σπίτι..
      Όπως υπάρχει το ΣΔΟΕ ας υπάρχει αντίστοιχο για τους Δ.Υ το οποίο θα κάνει αιφνιδιαστικούς ελέγχους στις υπηρεσίες, όποιος απο την κάρτα φαίνεται οτι είναι εκεί και δεν είναι 1 μήνα στέρηση μισθού την πρώτη φορά , σπίτι του για πάντα τη δευτερη.
      Απο την μικρή μου πείρα στον δημόσιο και τη μεγάλη στον ιδιωτικό μπορώ να σας γράψω σελίδες με προτάσεις αλλά τζάμπα ο κόπος.Οι πρώτοι που πρέπει να βγούν σε εφεδρεία απο το Δημόσιο είναι οι Γραμματείς των υπουργείων που σταματούν λόγω μελλοντικής πελατειακής αποταμίευσης (υποψήφιοι βολευτές) κάθε πρόοδο .
      Όλοι οι ανθρωποι-όχι μόνο οι Ελληνες-άν εργαζόταν σε καθεστώς πλήρους ασυδοσίας και έλλειψης ελέγχου και στόχων τα ίδια και χειρότερα θα έκαναν.
      όλοι να απαιτήσουμε έλεγχο και ποιότητα στο Δημόσιο και όχι τυφλούς αποκεφαλισμούς.Αυτοί που θα φύγουν θα είναι αυτοί που δουλεύουν γιατί δεν έχουν Μπάρμπα βουλευτή.

    • Γεωργία avatar
      Γεωργία @ akenaton 26/08/2012 17:39:35

      Ο βασικός Ανθλγου είναι 900 ευρώ μικτά και του Δικαστικού στα 2 χιλ μικτά. Υπολόγισε και τα υπόλοιπα και δες ποιος θα είναι ο χαμένος: Αυτός με τα 1000 καθαρά ή με τις 3 χιλ;

  5. τηλέμαχος αναγνώστου avatar
    τηλέμαχος αναγνώστου 26/08/2012 12:02:49

    Όταν βλέπεις αυτόν το "χορό" των επιδομάτων να αναρωτιέσαι πόσος είναι ο βασικός μισθός. Και αν είναι 1000-1500 μικτά (όσο είναι περίπου για τους πανεπιστημιακούς ας πούμε) να αναρωτιέσαι τι σύνταξη θα πάρουν.

    • Πέτρος avatar
      Πέτρος @ τηλέμαχος αναγνώστου 26/08/2012 15:34:48

      Τα ερευνητικά προγράμματα;

      • τηλέμαχος αναγνώστου avatar
        τηλέμαχος αναγνώστου @ Πέτρος 27/08/2012 00:30:22

        Έχεις κανένα να δώσεις; Γιατί μιλάμε και για 10 χιλιάδες άτομα ξέρεις.

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ τηλέμαχος αναγνώστου 26/08/2012 17:42:20

      Η χαμηλή βαθμίδα του λέκτορα, αυτά. Πιό πάνω;

      • τηλέμαχος αναγνώστου avatar
        τηλέμαχος αναγνώστου @ Ο Θείος 27/08/2012 00:28:37

        Αμάν ρε θείο, κάπου 1150 είναι του λέκτορα και επί 1,5 του πρωτοβάθμιου καθηγητή. Συνολικά, αναπληρωτής καθηγητής με κοντά 20 χρόνια προϋπηρεσία και ένα παιδί δεν καθαρίζει δύο χιλιάδες καθαρά που να χτυπιέται (γύρω στα 1900 είναι τα καθαρά και τώρα αφαιρούνται 12% από αυτά).

  6. voter and skeptical avatar
    voter and skeptical 26/08/2012 12:22:47

    Καποια επιδόματα από τα αναγραφόμενα είναι για γέλια -βλέπε τα "αποκλειστικού λειτουργήματος "των κληρικών και τα "διδακτικής προετοιμασίας " των πανεπιστημιακών , τα οποία μάλιστα αφορούν και κλάδους με πολλαπλές άλλες νόμιμες απολαβές . Αστεία πράγματα ! Θα έπρεπε ήδη να είχαν καταργηθεί με το καλημέρα της νέας κυβέρνησης .
    Τα επιδόματα στρατιωτικών και ενστόλων είναι άλλη ιστορία και έχουν τόση σχέση με τα προαναφερόμενα όση το παπάκι με την μηχανή υψηλού κυβισμού .

  7. Storm avatar
    Storm 26/08/2012 12:28:17

    "Πόσους συνολικά μισθούς παίρνουν" και από πόσες θέσεις ο καθένας , να συμπληρώσω.
    Αυτό είναι πολύ κρίσιμο.
    Πολυθεσίτες με 23% ανεργία και 50% σε νέους.
    Συμφωνώ.
    Μακάρι.

  8. Χμμμμ avatar
    Χμμμμ 26/08/2012 12:32:08

    Ολα τα ειδικά μισθολόγια στο ίδιο τσουβάλι;
    Τι σχέση μπορεί να έχει ενας υπάλληλος του διπλωματικού κλάδου με εναν ιπτάμενο που παίζει καθε μερα την ζωη του κορωνα γράμματα πάνω απο το Αιγαίο?
    Τι σχέση μπορεί να έχει ενας ιερέας που μόνο απο τα τρισάγια βγάζει ακόμα ενα μηνιάτικο με τους αστυνομικούς της ΔΙΑΣ που βρίσκεται καθε τρεις και λίγο απέναντι σε καλάσνικωφ?
    Τί σχεση μπορει να έχει ο ερευνητής????? με εναν στρατιωτικο που υπηρετεί στην Θράκη ή στα νησια?
    Που θέλουμε να οδηγήσουμε την Ελλάδα; Στο απόλυτο μαυρο απο κάθε άποψη;

    • Πέτρος avatar
      Πέτρος @ Χμμμμ 26/08/2012 15:27:33

      Όλοι είναι ειδικές περιπτώσεις , όλοι αδικημένοι , όλοι αναντικατάστατοι. Δεν βγαίνει καμία άκρη γι' αυτό πρώτα κόβουμε τα επιδόματα και μετά σε ότι μένει πλαφόν (πχ. 2,200 ή 2,400Ε το μήνα). Τι θα πάθει ο δικαστικός αν παίρνει πχ 5,000Ε και του κόψεις 12% , ΤΙΠΟΤΑ.
      Μην ξεχνάμε τι έχουν πάρει μέχρι τώρα σαν αποδοχές και ...αναδρομικά.

  9. voter and skeptical avatar
    voter and skeptical 26/08/2012 13:15:30

    Κάποια απο τα αναγραφόμενα επιδόματα είναι για γέλια -βλέπε το "αποκλειστικού ειδικού λειτουργήματος " των ανωτέρων κληρικών η το διδακτικής προετοιμασίας "των πανεπιστημιακών , όταν μάλιστα αφορούν και κλάδους με πολλαλές άλλες πηγές νομίμου εισοδήματος . Αστεία πράγματα ! Επρεπε να είχαν ήδη κοπεί , με το καλημέρα της νέας κυβέρνησης .
    Οσο αφορά τα επιδόματα των στρατιωτικών και λοιπών ενστόλων εδώ είναι μια άλλη ιστορία και είναι κρίμα να μπαίνουν στο ίδιο τσουβάλι .
    Αλλά έχει πολλαπλά επισημανθεί εδω στο Antinews οτι η κοινωνική δικαιοσύνη προσκρούει στην ημιανοψία των κυβερνώντων .

  10. Storm avatar
    Storm 26/08/2012 13:29:17

    Το σχόλιο για τον Αkenaton.

  11. panas avatar
    panas 26/08/2012 14:02:53

    Θα συμφωνήσω με τον Akenaton.
    Να συμπληρώσω ακόμη πως αφού η πλειοψηφία της κοινωνίας μας επέλεξε ουσιαστικά τον επίπονο δρόμο της εσωτερικής υποτίμησης μέσα στο ευρώ -και μη γελιόμαστε, οι νοήμονες τουλάχιστον ήξεραν τι ψήφιζαν- πρέπει να υποτιμηθούν στον ίδιο βαθμό (ποσοστό) ΟΛΟΙ οι μισθοί του δημοσίου τουλάχιστον...
    ΜΕΤΑ μπορούμε να δούμε ποιοι δικαιούνται και κάποιο επίδομα επικινδυνότητας (ΔΙΑΣ, ιπτάμενοι,...) και όχι μαζί με τον "βασιλικό" να ποτίζεται και η "γλάστρα" - κηφήνες...

    Ας ελπίσουμε να μειωθούν και οι τιμές στα αγαθά και τις υπηρεσίες και όσοι από τους παλιούς υψηλόμισθους έχουν αρκετές οικονομίες, θα αποκτήσουν αυτές και μεγαλύτερη αξία. Όσοι ήταν σπάταλοι και είχαν παρασυρθεί από το lifestyle των καιρών, ας πρόσεχαν... :)

  12. λυμπερης avatar
    λυμπερης 26/08/2012 15:02:40

    αν τα κοψει θα ειναι αλητεια.εγω ξεσπιτωθηκα και νοικιαζω στην αθηνα. παιρνω 1000 ευρω φουλ σαββατοκυριακα και νυχτες με 10 χρονια δουλειας και 2 παιδια.πριν ενα χρονο τραυματιστικα ενεκα υπηρεσιας με καταγμα στο προσωπο απο συμπλοκη(φυσικα μονιμη η βλαβη)και ενα μηνα πληρωνα μονος μου τα ιατρικα και ο μισθος κομμενος κατα 200 ευρω..και επειδη κατανοω το μεγεθος του προβληματος να η λυση:να εφαρμοσθει ο κανονας του μεσου μισθου για ολους στο δημοσιο στα 1500 ευρω και να ανεβαινει αναλογα με τον αριθμο των παιδιων,ανεξαρτητος βαθμου,χρονων υπηρεσιας η ιδιοτητας για οσα χρονια θα κρατησει η κριση..γιατι με 1500 καποιος ζει με 650 οχι..

  13. Πέτρος avatar
    Πέτρος 26/08/2012 15:19:16

    ΕΠΙΤΈΛΟΥΣ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ!!!!!

    @ Η «πάγια αποζημίωση» των δικαστικών λειτουργών, η οποία ανέρχεται σε 644,44 ευρώ το μήνα για τους βαθμούς από ειρηνοδίκη Δ’ έως εισηγητή του ΣτΕ και σε 769,12 ευρώ το μήνα για τους υπόλοιπους –ανώτερους- βαθμούς, από πρόεδρο Πρωτοδικών και άνω.

    @ Το «επίδομα ταχύτερης και αποτελεσματικότερης διεκπεραίωσης υποθέσεων των δικαστικών λειτουργών». Το επίδομα αυτό κυμαίνεται από 404,8 έως 809,6 ευρώ το μήνα, ανάλογα με το βαθμό κάθε λειτουργού.

    @ Το επίδομα «δημιουργίας και ενημέρωσης βιβλιοθήκης» των δικαστικών λειτουργών και του κύριου προσωπικού του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους, το οποίο ανέρχεται σήμερα σε 425 ευρώ το μήνα.

    ΜΟΝΟ ΤΑ ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ 1,400Ε ΤΟ ΜΗΝΑ!!!!!
    ΣΥΝΟΛΟ ΜΙΣΘΟΥ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΠΡΩΤΟΔΙΚΗ 6,000Ε (όπως διάβασα αλλού) ΤΟ μηνα!!!! και τα 3,000 από αυτά αφορολόγητα!!!!

    ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΤΗΣ ΞΕΦΤΥΛΑΣ

    • mv avatar
      mv @ Πέτρος 26/08/2012 18:54:23

      Ο ορισμός της παραπληροφόρησης.

      Ο πρωτοδίκης παίρνει 2000 ευρώ (και όχι 6000) !!!

      Και αφού είναι τόσο καλά γιατί δεν γίνεσαι και εσύ ?
      Προφανώς γιατί είναι πάρα πολύ δύσκολο και θέλει σωρεία δύσκολων εξετάσεων και γνώσεων.

      Πρέπει όλα να τα ισοπεδώνουμε στο βωμό του λαικισμού ?

      • Πέτρος avatar
        Πέτρος @ mv 26/08/2012 19:14:44

        Το παιγνίδι της παραπληροφόρησης είναι αυτό του βασικού. Μισθός είναι αυτό που μπαίνει στην τσέπη κάθε μήνα και όχι ο βασικός. Έτσι λένε και οι Αστυνομικοί ότι παίρνουν 700Ε .
        Όσο για την επιστήμη , στα χρόνια μου οι άριστοι γινόντουσαν γιατροί και μηχανικοί (με 6 και 5 χρόνια σπουδών) και οι μέτριοι και κάτω δικηγόροι (4 χρόνια) και με πολιτικό μέσο από αυτούς οι δικαστικοί.
        Για τη φτώχεια των δικαστικών αν δεν είσαι ο ίδιος , μια βόλτα μέχρι τα δικαστικά (οικισμό) θα σου λύσει όλες τις απορίες.

      • Κ. Βέρος avatar
        Κ. Βέρος @ mv 26/08/2012 19:49:18

        Οι μισθοί των δικαστικών αυξήθηκαν κατά 80% το 2008 σε σχέση με τους πανεπιστημιακούς.

        Πώς ; Διαβάστε παρακάτω :

        http://www.tydky.gr/news/news/pos-dikastikoi-kai-politikoi-trone-kai-pinoun-eis-ugeian-ton-koro.html

        Δείτε την μεθόδευση και το γιάννης κερνάει γιάννης πίνει εις υγείαν όλων των υπολοίπων που είναι τα κορόϊδα.

        • akenaton avatar
          akenaton @ Κ. Βέρος 27/08/2012 01:56:13

          Η χώρα χρειάζεται επειγόντως ΝΕΟ ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟ ΧΑΡΤΗ! ΔΗΛΑΔΗ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ.
          Επίσης, πρέπει να γίνει FORMAT σε Νόμους, Δημόσιο, Πολιτικό Σύστημα. Να ξαναστηθούν όλα από την αρχή. ΟΛΑ. Διαβάζοντας το ανωτέρω λινκ και υποθέτοντας ότι έχει αρκετή δόση αληθείας, κάθε λογικός άνθρωπος θα καταλάβει πως δεν υπάρχει άλλη σωτηρία για τη χώρα.

      • Κ. Βέρος avatar
        Κ. Βέρος @ mv 27/08/2012 01:23:01

        Μονο τα επιδόματα του Πρωτοδικη ειναι 1,500€ συμφωνα με τα προηγουμενα. Ο μισθος του 500€ ειναι; Να κανουμε έρανο τότε. Διαβάστε το σκεπτικο του μισθοδικίου να φρίξετε.

  14. Δεν έχει σημασία avatar
    Δεν έχει σημασία 26/08/2012 15:47:30

    Πολύ καλά τα λέει ο Akenaton πιο πάνω. Να δοθούν στη δημοσιότητα όλες οι φορολογικές δηλώσεις των υπαλλήλων του στενού και του ευρύτερου τομέα, μαζί με εκέινες των εργολάβων του Δημοσίου, όσων παίρνουν επιδοτήσεις, των προμηθευτών και γενικά όποιου παίρνει ή διαχειρίζεται δημόσιο χρήμα. ΄Η μήπως δεν είπε αυτό;
    Τελικά οι αγορές θα δώσουν τη λύση. Αυτοί που μπορούν, θα φύγουν για εκεί που πληρώνουν μισθούς και όχι φιλοδωρήματα, και αυτοί που δεν μπορούν, θα μείνουν και θα κάνουν ότι μπορεί να κάνει κάποιος που αισθάνεται εξαπατημένος. Ο όρος "disgruntled employee" σας λέει κάτι; Α, και να μην το ξεχάσω: ότι πληρώνεις, παίρνεις.

    • EIRENE avatar
      EIRENE @ Δεν έχει σημασία 26/08/2012 16:05:46

      Αφού ζητάμε να δημοσιεύονται οι δηλώσεις των Δ.Υ (που συμφωνώ ) και μια και θα γίνει η αρχή , ας δημοσιεύονται οι δηλώσεις ΟΛΩΝ των Ελλήνων , έτσι ωστε να βλέπουμε πόσα δηλώνει ο Μεγαλογιατρός-βιομήχανος-δημοσιογράφος.Γιατί όλοι αυτοί κατηγορούν το δημόσιο ότι έχει καταστρέψει τη χώρα αλλα οι ίδιοι παίρνουν επίδομα απόρου.

    • akenaton avatar
      akenaton @ Δεν έχει σημασία 26/08/2012 19:40:14

      Θα συμφωνήσω να είναι αναρτημένο στο διαδίκτυο οποιοδήποτε εισόδημα προέρχεται από τον κρατικό κορβανά. Από όσο γνωρίζω ήδη αναρτώνται οι συμβάσεις των ιδιωτών με το δημόσιο μέσω της δι@ύγειας. Συμφωνώ και με την ανάρτηση των πάσης φύσεως επιδοτήσεων είτε σε επιχειρήσεις είτε σε αγρότες είτα σε άλλα φυσικά ή νομικά πρόσωπα. Όλες οι απολαβές από το κράτος στην φόρα! Τίμια και καθαρά.

      • ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΣ avatar
        ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΣ @ akenaton 26/08/2012 22:36:50

        ΔΕΝ ΤΑ ΔΗΛΩΝΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΕΦΟΡΙΑ;;; ΑΛΛΟ ΚΑΙ ΤΟΥΤΟ....ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ!!!!!!!!!! ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΠΟΣΑ ΠΑΙΡΝΕΙ Ο ΝΕΟΔΙΡΙΣΜΕΝΟΣ ΔΑΣΚΑΛΟΣ ;;; 640€
        ΜΕ 25 ΧΡΟΝΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑ 1350 ΚΑΘΑΡΑ....ΤΙ ΑΛΛΟ ΖΗΤΑΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ;;;; ΠΟΣΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΑΚΟΜΑ...ΑΥΤΟ ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΤΕ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ::: ΤΗΝ ΠΛΗΡΗ ΙΣΟΠΕΔΩΣΗ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ;;;;

  15. Περικλής avatar
    Περικλής 26/08/2012 16:15:54

    Για να προσφερουν λιγοτερα αυτοι που αισθανονται εξαπατημενοι ,πρεπει πρωτα κατι να προσφερουν. Εξαπατημένοι απο τι αραγε; Κάποιοι του έταξαν 3,000 ευρω το μηνα, για να εμφανιζονται 2 ημέρες την εβδομάδα σε κεντρικο υπουργείο της Λ. Αλεξάνδρας και αυτες για τα πέραν του μισθού έσοδα απο τους εργολάβους; Απόλθση και οχι μείωση μισθών θελουν όλοι αυτοϊ και ας πανε να βρούνε δουλειά στον ιδ. τομα με 700 ευρω το μηνα και 12 ωρες εργασία την ημέρ.

  16. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 26/08/2012 17:47:14

    Το άνοιγμα της ψαλίδας ΟΛΙΚΩΝ αποδοχών μεταξύ "ανώτερων" και "κατώτερων" μισθολογίων μετά το 2000 συνεχώς ...άνοιγε και έγινε τελικά τερατώδες.
    Έπρεπε να μειωθεί, ήδη από ...χθές.
    Και προπάντων χρειάζεται διαφάνεια, έχει δίκιο ο akenaton.
    Το ύψος ορισμένων κατηγοριών ειδικών μισθολογίων είναι ακόμη απολύτως μη προσβάσιμο δεδομένο - έχει γίνει σχεδόν κρατικό μυστικό, όπως κάποτε το έτος γέννησης της Αλίκης.

    • panas avatar
      panas @ Ο Θείος 26/08/2012 18:09:28

      Ομερτά...

  17. xp avatar
    xp 26/08/2012 17:58:04

    ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΩΣ με την πρόταση Ακένατον .Το είχα προτείνει και εγώ ,να δηλώνονται όλα τα έσοδα από μισθοδοσία του Δημοσίου ανά άτομο και να αναρτώνται στο διαδίκτυο.Ονοματεπώνυμο Θέση Φορέας Ειδικότητα Μεικτ αποδοχές Καθ Αποδοχές Παροχές .Διότι άλλος αδικείται και λέει παίρνω 1000 ευρώ, άλλος παίρνει 5000 και ο συνδικαλιστικός εκπρόσωπος του στην τηλεόραση λέει ότι είναι ψέμμα!

  18. τσαλες avatar
    τσαλες 26/08/2012 21:08:34

    Όσοι από εσάς τσουβαλιάζεται τους ένστολους μαζί με όλους τους υπόλοιπους (ειδικά τους δικαστικούς), ελπίζω να μην τους κατηγορείται για παράβαση καθήκοντος, ή για στάση εργασίας όταν από τον Οκτώμβριο βρεθούν από την "άλλη " πλευρά της πλατείας.
    Εύχομαι επίσης να νιώθεται το ίδιο ασφαλείς όταν τούρκικες φρεγάτες σουλατσάρουν στον Πειραιά, και τούρκικα F16 κάνουν περιπολία πάνω από την Ακρόπολη.

    • panas avatar
      panas @ τσαλες 26/08/2012 21:35:06

      Η απειλή είναι πως αν μειωθούν τα μισθολόγια των ενστόλων δεν θα κάνουν το καθήκον τους και θα αφήσουν τη χώρα απροστάτευτη;
      Τουλάχιστον θα καλέσετε ΕΜΑΣ να μπούμε στην πρώτη γραμμή;
      Ελπίζω να μην το έγραψε στρατιωτικός αυτό το μήνυμα.

      Ξανα: Όσοι ένστολοι πραγματικά κινδυνεύουν κάνοντας το ΚΑΘΗΚΟΝ ΤΟΥΣ πρέπει να ανταμείβονται και οικονομικά από την κοινωνία.
      Δεν υπάρχει κανένας λόγος να διεκδικούν οι υπόλοιποι πολλά παραπάνω από τους υπόλοιπους συμπολίτες τους...

      • Κ. Βέρος avatar
        Κ. Βέρος @ panas 27/08/2012 00:12:08

        Είδαμε πόσο την προστάτευσαν μέχρι τώρα , μόνο για να παίρνουν τους μισθούς και να απολαμβάνουν τα προνόμια είναι ικανοί. Εξαιρώ ελάχιστους (ιπτάμενοι, ειδικές δυνάμεις ) που αριθμητικά δεν είναι ούτε το 5% , οι υπόλοιποι είναι για τα πανηγύρια.

      • τσαλες avatar
        τσαλες @ panas 27/08/2012 08:09:53

        Όχι δεν είναι απειλή αυτό, είναι η πραγματικότητα που έρχεται.
        Όταν δεν έχεις να πάρεις γάλα στο παιδί σου, όταν δεν υπάρχει ελπίδα, αυτό θα συμβεί.
        Όποιος δε το αντιλαμβάνεται θα βρεθεί προ εκπλήξεως και αυτό θα είναι το χειρότερο.

  19. nestor avatar
    nestor 26/08/2012 21:14:49

    Αυτή η εμμονή να αναφέρονται οι "μικτές" αποδοχές των Δ.Υ. ποτέ μου δεν την κατάλαβα.
    Μας τα κρατούσανε λένε και γι αυτό τα παίρνουμε σε εφάπαξ.
    Μα δεν κρατούσαν κάτι, αριθμοί πάνω σε χαρτιά ήτανε και μετατρέπονται σε ζεστό χρήμα εφάπαξ με την συνταξιοδότηση.

    • AM Παπαιωάννου avatar
      AM Παπαιωάννου @ nestor 26/08/2012 22:22:30

      Δεν ξέρω αν ήταν 'ξερά' νούμερα σε χαρτί αλλά κάθε χρόνο φορολογούνται σαν να είναι εισόδημα (το οποίο θα λάβουμε σαν εφάπαξ)

  20. ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΣ avatar
    ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΣ 26/08/2012 22:23:27

    Όργιο φοροδιαφυγής.Εργολάβος που εμφανιζόταν ως... πάμφτωχος είχε καταθέσεις 350.000€ στη Γαλλία.Κομμωτές που δήλωναν ζημίες είχαν καταθέσεις από 700.000€ έως 1 εκατ. ευρώ.Αστρολόγοι βρέθηκαν με καταθέσεις έως και 800.000€ στο εξωτερικό.Ποιους καίνε τα CD που έχει στα χέρια του το ΣΔΟΕ!
    Αν η φοροδιαφυγή ήταν Ολυμπιακό άθλημα, το χρυσό μετάλλιο το είχαμε στο τσεπάκι. Ναι, οι Έλληνες δεν είναι ο μοναδικός λάθος που φοροδιαφεύγει, υπάρχουν κι αλλού. Αλλά, όπως και να το κάνουμε, είμαστε καλοί. Είμαστε πολύ καλοί...

    Μόνο... η κουτσή Μαρία δεν έχει βγάλει λεφτά στο εξωτερικό. Αστρολόγοι, επιχειρηματίες της νύχτας, κομμωτές, ποδοσφαιριστές, μάνατζερ, εργολάβοι, μηχανικοί ακόμη και υδραυλικοί, επιπλοποιοί και πατωματζήδες τα... έφυγαν για να μην τους τα «φάει» η κρίση.
    Φυσικά, ανάμεσά τους οι συνήθεις ύποπτοι: γιατροί, δικηγόροι, χρηματιστές...

    1.727 ονόματα φοροφυγάδων περιέχει το CD που έχουν στα χέρια τους οι άνδρες του ΣΔΟΕ, γράφει η εφημερίδα Πρώτο Θέμα. Πρόκειται για εκείνους που αποφάσισαν να βγάλουν τα λεφτά τους (από 300.000€ και) στο εξωτερικό πριν από τις εκλογές του Μαΐου. Και φυσικά μιλάμε για χρήματα που δεν εμφανίστηκαν ποτέ στις φορολογικές τους δηλώσεις!

    Η μακρά λίστα περιλαμβάνει
    Υδραυλικό με 7.000€ εισόδημα το χρόνο να έχει καταθέσεις στην Credit Agricole στη Γαλλία ύψους 300.000€
    Πατωματζή με ετήσιο εισόδημα 11.000€ και καταθέσεις 250.000€ σε τράπεζα της Ελβετίας
    Εργολάβο που εμφανιζόταν πάμφτωχος, αλλά στη Γαλλία έχει 350.000€ καταθέσεις
    Τέσσερις γνωστοί αστρολόγοι που δήλωναν εισοδήματα από 20.000€ έως 30.000€, βρέθηκαν με καταθέσεις στο εξωτερικό από 500.000€ έως 800.000€
    Τρεις κομμωτές της Αθήνας που δήλωσαν πως... έμπαιναν μέσα, είχαν έκαστος καταθέσεις από 700.000€ μέχρι 1 εκατ. ευρώ

    Υπάρχουν και περιπτώσεις ελεύθερων επαγγελματιών με δηλωμένες ετήσιες αποδοχές 40.000-100.000€ το χρόνο, που έβγαλαν σε τράπεζες του Λονδίνου και της Ελβετίας ποσά από 1 έως 3 εκατ. ευρώ!

    Πως βρέθηκαν όλα αυτά τα ονόματα (και πολλά πολλά άλλα) στα χέρια του ΣΔΟΕ; Το υπουργείο Οικονομικών, αμέσως μετά τις πρώτες εκλογές, ζήτησε τα ονόματα όσων έβγαλαν από τον Μάρτιο έως τον Μάιο στο εξωτερικό ποσά από 300.000€ και πάνω.

    Τα ονόματα δόθηκαν στη Γενική Γραμματεία Πληροφορικών Συστημάτων και ξεκίνησαν οι διασταυρώσεις με τις φορολογικές δηλώσεις που είχαν καταθέσει τα τελευταία 5-10 χρόνια. Σε πολλές περιπτώσεις τα χρήματα δεν προέκυπταν από πουθενά: ούτε από αγοραπωλησίες ούτε από εισοδήματα.

    Άνδρες του ΣΔΟΕ, σύμφωνα πάντα με το δημοσίευμα, θα ξεκινήσουν οι πρώτες κλήσεις σε όσους βρίσκονται στο... CD για να αποδείξουν που βρήκαν τα χρήματα που έβγαλαν στο εξωτερικό...

    ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΣΑΣ ΦΤΑΙΕΙ Ο ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΤΩΝ 640€ ΕΩΣ 1400€

    • ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΣ avatar
      ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΣ @ ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΣ 26/08/2012 22:27:26

      ΜΗΠΩΣ ΟΙ ΠΑΝΤΟΣ ΕΙΔΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΗΛΩΣΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥΣ ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΤΕΣ-ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΥΣ ΚΑΙ ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΠΙΝΟΥΝ ΝΕΡΟ;;;;

  21. ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΣ avatar
    ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΣ 26/08/2012 22:31:44

    ΟΛΟΙ ΝΑ ΑΜΟΙΒΟΝΤΑΙ ΜΕ 600 € ΤΟΝ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΝΑ ΦΟΡΟΥΝ ΦΟΡΜΕΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΥ ΤΥΠΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΥΝΟΛΑΚΙΑ ΚΤΛ.
    ΔΙΚΑΣΤΙΚΟΙ,ΓΙΑΤΡΟΙ,ΠΙΛΟΤΟΙ,ΣΕΡΒΙΤΟΡΟΙ,ΥΔΡΑΥΛΙΚΟΙ ....ΟΛΟΙ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΜΙΣΘΟ!!!! ΕΜΠΡΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΚΟΙΝΟΝΙΚΟ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΟ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΑΝΤΕΞΕΙ

  22. ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΣ avatar
    ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΣ 26/08/2012 22:41:38

    ΕΠΕΙΔΗ ΟΙ ΚΥΒΕΡΝΩΝΤΕΣ ΑΔΥΝΑΤΟΥΝ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΟΥΝ ΔΙΚΑΙΑ ΜΕΤΡΑ ΕΦΑΡΜΟΖΟΥΝ ΤΙΣ ΠΡΟΓΡΑΦΕΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΑ.
    ΟΛΟΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΟΛΩΝ ΚΑΙ Ο,ΤΙ ΠΡΟΚΥΨΕΙ!!!! ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΜΟΝΟ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΖΟΥΝ

  23. xp avatar
    xp 26/08/2012 22:47:51

    Μισό λεπτό ρε παιδια.Εδω ακούστηκε ότι στέλεχος Α έφυγε ,πήρε 200000 και ανέλαβε άλλη θέση.....Την μισθοδοσία των δικαστικών της θεωρώ πολύ μεγάλη..Αλλά πόση είναι.Ακούγονται τεράστιες ανακρίβειες και σίγουρα γίνονται και βυσματικές μισθοδοσίες.Η διαφάνεια είναι το καλύτερο.

  24. Δεν έχει σημασία avatar
    Δεν έχει σημασία 27/08/2012 04:27:17

    Όταν τελειώσετε από τις περικοπές των μισθών, θέλω κάποιος να μετρήσει πόσοι ειδικευμένοι επαγγελματίες (γιατροί, πανεπιστημιακοί, πιλότοι αλλά και στρατιωτικοί) έχουν φύγει από την Ελλάδα γιατί έχουν βρει πολύ καλύτερες αμοιβές στο εξωτερικό. Το μήνυμα που στέλνει η παγκοσμιοποιημένη οικονομία στους μαθητευόμενους μάγους των περικοπών είναι ότι αν δεν δώσεις ανταγωνιστικούς μισθούς σιγά-σιγά δεν θα σου μείνει κανένας αξιόλογος από τους παραπάνω. Με ποιους θα στελεχωθεί η "αναπτυσσόμενη" ελληνική οικονομία; Η (έστω και ιδιωτική) υγεία και παιδεία; Ποιος θα φυλάξει αποτελεσματικά τα σύνορα;

    • Βέρτης avatar
      Βέρτης @ Δεν έχει σημασία 27/08/2012 13:07:44

      O Βούλγαρος στρατιωτικός φυλάει τα σύνορα της χώρας του με 200Ε το μήνα , ο Έλληνας με 1,500Ε δεν θα τα φυλάει; Θα κάνουμε παζάρια πόσα θέλουν για να συνεχίσουν το καθησιό. Πάτε σε μια οποιαδήποτε μονάδα να διαπιστώσετε ποιοί υποτίθεται ότι ....μας φυλάνε (από ποιούς άραγε) δίνοντας μάχες καθημερινά με τις μπριζόλες.

      O καλύτερος εργοδότης παγκοσμίως είναι το Ελληνικό δημόσιο. Πουθενά δεν δίνουν τέτοιες αμοιβές σε κοπρίτες. Φυσικά αυτοί που απειλούν ότι θα πάνε στο εξωτερικό δεν έχουν παρά να πάνε. Εκεί όμως δουλεύουν δεν κάθονται όπως εδώ παριστάνοντας ότι δουλεύουν.

  25. Δεν έχει σημασία avatar
    Δεν έχει σημασία 27/08/2012 16:10:16

    Έτσι ακριβώς όπως τα λες είναι. Αυτοί που δουλεύουν έχουν βαρεθεί και να μην πληρώνονται και να ακούνε τις ιστορίες του κάθε "κοινωνικού αυτοματιστή" που μεταξύ φραπέ και κοψιδιών πετάει κορώνες για "τους στρατιωτικούς που μάχονται τις μπριζόλες", για τους "γιατρούς που παίζουν πρέφα", και τους "εκπαιδευτικούς που κοιμούνται στην τάξη". Γιαυτό και η ελληνική κοινωνία θα μείνει με ακριβώς αυτούς, αφού η πλειοψηφία που κάνει σωστά τη δουλειά της θα την κάνει για εκεί που η σωστή δουλειά πληρώνεται σωστά. Και από όλο και περισσότερους θα ακούει "αφού δεν πληρώνεις βρες άλλον να το κάνει". Ελεύθερη αγορά δεν έχουμε εξάλλου; Και, ναι, πολλοί θα φύγουν έξω όπου και καλύτερα θα περνάνε και (πολύ) καλύτερα θα πληρώνονται.

  26. Αναστασιος avatar
    Αναστασιος 18/12/2012 15:27:49

    ΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΠΕΤΡΟΣ ΚΑΙ HELIOS NA MAΣ ΠΟΥΝ ΤΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΝΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΣΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ 23 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ 2,5 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΡΑΤΟ ΚΑΙ ΕΧΩ ΧΑΣΕΙ ΤΟ 50% ΣΧΕΔΟΝ ΤΟΥ ΜΙΣΘΟΥ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟ 45% ΤΟΥΕΦΑΠΑΞ ΕΧΩ ΔΥΟ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΣΠΟΥΔΑΖΟΥΝ ΚΑΙ Ο ΜΙΣΘΟΣ ΜΟΥ ΦΘΑΝΕΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ -ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΠΡΩΤΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΜΙΛΑΜΕ.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.