#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
22/09/2013 09:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα μυστικά και οι παγίδες του Ενιαίου φόρου Ακίνητων


Πρόσθετες φορολογικές επιβαρύνσεις για όσους φορολογούμενους κατέχουν μικρής και μεσαίας αξίας μονοκατοικίες και οικόπεδα σε περιοχές εντός σχεδίου, για όσους  κατέχουν αυθαίρετα κτίσματα, αγροτεμάχια και λοιπές εκτάσεις γης σε περιοχές εκτός σχεδίου, κατοικίες και λοιπά κτίσματα που είναι «κενά» και δεν ηλεκτροδοτούνται αναμένεται να προκύψουν το επόμενο έτος με την επιβολή του Ενιαίου Φόρου Ακινήτων, που προωθούν από κοινού ο υπουργός Οικονομικών Ι. Στουρνάρας και η τρόικα.


Οι μόνοι φορολογούμενοι για τους οποίους θα μειωθούν οι φορολογικές επιβαρύνσεις θα είναι αυτοί που κατέχουν μόνο ηλεκτροδοτούμενα διαμερίσματα, καθώς επίσης και οι μεγαλοϊδιοκτήτες με βίλλες ή άλλου είδους ηλεκτροδοτούμενα ακίνητα σε περιοχές εντός σχεδίων πόλεων.


Το τελικό σχέδιο για την εφαρμογή του Ενιαίου Φόρου Ακινήτων θα συζητηθεί εκτενώς τις προσεχείς ημέρες μεταξύ της ηγεσίας της του υπουργείου Οικονομικών και των επικεφαλής της τρόικας, ωστόσο στα βασικά σημεία του έχει ήδη διαμορφωθεί και προβλέπει ότι από την 1η-1-2014 επιβάλλεται ένας νέος φόρος, ο «Ενιαίος Φόρος Ακινήτων», σε όλα ανεξαιρέτως τα κτίσματα, στα εντός σχεδίου οικόπεδα και στις εκτός σχεδίου εκτάσεις γης (αγρούς, αγροτεμάχια, βοσκότοπους κ.λπ.). Με το νέο φόρο θα επιβαρύνονται δηλαδή επιπλέον:


- όλα τα μη ηλεκτροδοτούμενα κτίσματα, τα περισσότερα από τα οποία είναι κατοικίες και κτίρια επαγγελματικής στέγης που έχουν ξενοικιαστεί κι έχουν μείνει «κενά», δηλαδή ανεκμετάλλευτα, επειδή λόγω της οικονομικής κρίσης οι ιδιοκτήτες δεν μπόρεσαν να βρουν νέους ενοικιαστές


-τα εντός σχεδίου οικόπεδα των ιδιοκτητών με ακίνητη περιουσία συνολικής αξίας χαμηλότερης των 200.000 ευρώ, τα οποία σήμερα απαλλάσσονται


-οι αγροί, τα αγροτεμάχια, οι βοσκότοποι και οι λοιπές εκτάσεις γης εκτός σχεδίου, που σήμερα απαλλάσσονται.


Συνεπώς, με την εφαρμογή του Ενιαίου Φόρου Ακινήτων θα κληθούν να καταβάλουν αυξημένες φορολογικές επιβαρύνσεις:


* Όσοι κατέχουν μονοκατοικίες και η συνολική αντικειμενική αξία της ακίνητης περιουσίας τους δεν υπερβαίνει τις 200.000 ευρώ. Οι φορολογούμενοι αυτοί πληρώνουν σήμερα μόνο το «χαράτσι» για τις ηλεκτροδοτούμενες μονοκατοικίες τους, ενώ τα οικόπεδα στα οποία βρίσκονται οι κατοικίες αυτές απαλλάσσονται από τη φορολογία. Επιπλέον, οι συγκεκριμένοι φορολογούμενοι απαλλάσσονται από τον Φόρο Ακίνητης Περιουσίας για τις κατοικίες και τα οικόπεδά τους. Με τον Ενιαίο Φόρο θα πληρώνουν «χαράτσι» και για τις μονοκατοικίες και για τα οικόπεδα.


* Όσοι κατέχουν μόνο αγροτεμάχια, αγρούς, βοσκοτόπους και λοιπές εκτάσεις γης εκτός σχεδίων πόλεων. Τα ακίνητα αυτά θα υπαχθούν για πρώτη φορά σε φόρο και μάλιστα με άκρως επαχθείς όρους, καθώς όλα θα θεωρούνται ότι έχουν πρόσβαση σε κάποιο δρόμο και θα φορολογούνται με προσαύξηση 20%!


* Όσοι κατέχουν αυθαίρετα κτίσματα σε περιοχές εκτός σχεδίων πόλεων ή οικισμών, καθώς θα πληρώνουν φόρο όχι μόνο για τα κτίσματα αλλά και για τις εκτάσεις στις οποίες αυτά έχουν ανεγερθεί.


* Όσοι έχουν «τακτοποιήσει» υποθέσεις παράνομης μετατροπής χώρων σε ημιυπόγεια, πατάρια και σοφίτες σε χώρους κύριας χρήσης με τις ρυθμίσεις του ν. 4014/2011 περί τακτοποιήσεων αυθαιρέτων κατασκευών. Οι χώροι αυτοί δεν θα φορολογούνται με έκπτωση 50% όπως προβλέπει ο ν. 4014/2011!


* Όσοι φορολογούμενοι κατέχουν κτίσματα και οικόπεδα μικρής και μεσαίας αξίας σε περιοχές εντός σχεδίων πόλεων και ταυτόχρονα εκτάσεις γης σε περιοχές εκτός σχεδίων πόλεων, όπως αγροτεμάχια, αγρούς, βοσκότοπους, δάση κ.λπ., δηλαδή εκτάσεις που σήμερα απαλλάσσονται από τη φορολογία.


* Χιλιάδες ιδιοκτήτες κτισμάτων (διαμερισμάτων, μονοκατοικιών και καταστημάτων) τα οποία έχουν μείνει ανεκμετάλλευτα, επειδή έχουν ξενοικιαστεί και έχουν πάψει να ηλεκτροδοτούνται, οπότε δεν επιβαρύνονται σήμερα με το «χαράτσι». Τα ακίνητα αυτά, τα οποία είναι «κενά», θα φορολογούνται με τον Ενιαίο Φόρο!


Για όσους φορολογούμενους κατέχουν μόνο ηλεκτροδοτούμενα διαμερίσματα και πληρώνουν σήμερα μόνο το «χαράτσι» μέσω των λογαριασμών ρεύματος, οι επιβαρύνσεις που θα προκύψουν από την επιβολή του Ενιαίου Φόρου θα είναι στις περισσότερες περιπτώσεις μειωμένες.


Επιπλέον, σε περιοχές εντός σχεδίων πόλεων όπου υπάρχουν ιδιοκτησίες ακίνητης περιουσίας πολύ μεγάλης αξίας, οι οποίες σήμερα επιβαρύνονται με «χαράτσι» ύψους χιλιάδων ευρώ όσον αφορά στα ηλεκτροδοτούμενα κτίσματα και με Φόρο Ακίνητης Περιουσίας ύψους δεκάδων χιλιάδων ευρώ όσον αφορά στο σύνολο των ακινήτων από τα οποία απαρτίζονται, η εφαρμογή του σχεδίου για τον Ενιαίο Φόρο Ακινήτων αναμένεται να οδηγήσει σε πολύ μεγάλες μειώσεις φορολογικών επιβαρύνσεων.


Σύμφωνα, ειδικότερα, με το σχέδιο το οποίο προωθούν από κοινού, το υπουργείο Οικονομικών και η τρόικα:


α) Ο Ενιαίος Φόρος για τις κατοικίες και τα εντός σχεδίου οικόπεδα θα υπολογίζεται με κλίμακα 20 συντελεστών: το αρχικό ποσό του φόρου θα κυμαίνεται από 2,3 ευρώ το τ.μ και θα φθάνει μέχρι τα 14 ευρώ. Από κει και πέρα, ανάλογα με την τιμή ζώνης, την παλαιότητα και τη θέση (τον όροφο) της κατοικίας το αρχικό ποσό του φόρου θα μεταβάλλεται με την εφαρμογή των αντίστοιχων συντελεστών αυξομείωσης. Για τους βοηθητικούς χώρους κάθε κατοικίας, καθώς επίσης και για τα ημιυπόγεια, τα πατάρια και τις σοφίτες που «τακτοποιήθηκαν» με τις ρυθμίσεις του ν. 4014/2011 για τη νομιμοποίηση αυθαιρέτων κατασκευών και χρήσεων δεν θα προβλέπεται μειωμένη φορολογική επιβάρυνση! Δηλαδή όλοι αυτοί οι χώροι θα φορολογούνται όπως και οι κύριοι χώροι! Για τα οικόπεδα το ποσό του φόρου θα κυμαίνεται από 0,4 ευρώ μέχρι 4 ευρώ το τ.μ.


β) Για τις εδαφικές εκτάσεις που βρίσκονται σε περιοχές εκτός σχεδίου πόλεως ή οικισμού (αγροτεμάχια, αγρούς, βοσκοτόπους, δάση και λοιπές εκτάσεις) το ποσό του φόρου θα ξεκινά από 1,5 ευρώ το στρέμμα ή 0,0015 ευρώ το τετραγωνικό μέτρο και θα προσαυξάνεται με βάση μια σειρά από συντελεστές που αποτυπώνουν τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά κάθε έκτασης, όπως η αρχική βασική αξία ανά τετραγωνικό μέτρο, η θέση, η απόσταση από τη θάλασσα (μεγαλύτερη ή μικρότερη των 800 μέτρων), η πρόσβαση σε αγροτική, επαρχιακή ή εθνική οδό και το είδος της εδαφικής έκτασης. Ουσιαστικά, επειδή όλες οι εκτάσεις γης έχουν πρόσβαση σε αγροτικό δρόμο θα φορολογούνται με προσαύξηση 20%, καθώς σε κάθε τέτοια περίπτωση θα εφαρμόζεται αυξητικός συντελεστής πρόσοψης 1,2. Επίσης σε όσες εκτάσεις γης εκτός σχεδίου έχουν ανεγερθεί εξοχικές κατοικίες θα επιβάλλεται πενταπλάσια φορολογική επιβάρυνση, δηλαδή εφαρμόζεται αυξητικός συντελεστής 5!


Γιώργος Παλαιτσάκης, στον «Τύπο της Κυριακής»

ΣΧΟΛΙΑ

  1. occultist avatar
    occultist 22/09/2013 09:58:47

    Θαυμάσια!!!!! Μόλις φτάσουν τα μπιλιετάκια της εφορίας, θα ανακοπεί και το ρεύμα φυγής προς ΣΥΡΙΖΑ και ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ occultist 22/09/2013 13:19:45

      Εξαρτάται αν θα είναι μικρότερος ή μεγαλύτερος ο φόρος αυτός από το σύνολο όσων πλήρωναν όλοι για τις ιδιοκτησίες τους μέσω ΔΕΗ, ΦΑΠ κλπ. Προσωπικά δε γνωρίζω αν θα είναι μειωμένος ή αυξημένος. Άρα τι να σχολιάσω. Σχέδια και πλάνα χωρίς κάτι χειροπιαστό;

      • ΩΡΙΩΝ1 avatar
        ΩΡΙΩΝ1 @ Γεώργιος Τ. 27/09/2013 12:51:25

        Εννοείς οτι οι Ελληνες θεωρούν δίκαιο το χαράτσι αν δεν αυξηθεί, υποθέτω...Ετσι μάλλον σκέφτονται και οι κυβερνώντες.

  2. ΕΥΛΟΧΟΣ avatar
    ΕΥΛΟΧΟΣ 22/09/2013 19:56:24

    Έρχεται και το κτηματόσημο. Εύγε. Κατά τα άλλα, μόνο η Χ.Α. είναι αντισυνταγματική. Δεν είναι αντισυνταγματικοί όλοι αυτοί οι φόροι, οι ΠΝΠ, οι μειώσεις μισθών και συντάξεων, ο έλεγχος του κράτους από την τρόϊκα, η διάλυση παιδείας-υγείας-ενόπλων δυνάμεων κ.λπ. κ.λπ. κ.λπ. Μας περνάτε ακόμη για νοητικώς υστερούντες; Αναρωτιέμαι τι χειρότερο θα έκανε μία κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ...

  3. Drego avatar
    Drego 22/09/2013 22:18:00

    Μπράβο στον αρθρογράφο. Καλή προσπάθεια μήπως βγουν απο το λήθαργο πριν ειναι πολυ αργά.
    Με την πρώτη εφαρμογή του ενιαίου φόρου, Σαμαράς και Βενιζέλος θα ψάχνουν για τις ψήφους τους, με πρώτο κόμμα τον ΣΥΡΥΖΑ και ισχυρή αυτοδυναμία.
    Ο Ελληνας εχει δεχτεί τα πάντα. Οχι όμως και δημοπράτηση της περιουσίας του. Αν πάλι ο στοχος είναι να δημιουργηθούν οι κατάλληλες συνθήκες για μεταβίβαση ελληνικής ιδιωτικής περιουσίας στους ξένους και σε τιμή ευκαιρίας, το αποτέλεσμα δεν αλλάζει, αλλα θα πρέπει να το γνωρίζει και ο λαός. Θα πέσουν πιο γρήγορα.
    Ας μην εξαπατώνται. Το χαράτσι στα ακίνητα μπορεί να πέρασε μεχρι τώρα χωρίς σοβαρές απώλειες για την κυβέρνηση γιατί ο λαός πίστεψε ότι είναι ΠΡΟΣΩΡΙΝΟ, για 1 άντε δύο χρόνια.
    Τώρα όμως γίνεται ΜΟΝΙΜΟ. Και ο Ελληνας που έχει αποδεχτεί τα πάντα με υπομονή και αξιοπρέπεια, δεν πρόκειται ποτέ να χωνέψει ότι χάνεται η περιουσία του.
    Κάθε χρόνο το ίδιο χαρατσι για οικοπεδα και βοσκοτόπους, γιαπιά και μη ηλεκτροδοτούμενα, αυθαιρετες αλλαγές χρήσης που πριν ενα μήνα προβλέποταν μειωτικός συντελεστής 50% ( Ν. 4178/13, αρθ. 24, παργρ. 9) και σήμερα το ξέχασαν και ζητούν το 100%. Μέχρι πότε τόση αναξιοπιστία προς από τις ενεργειες ενός κράτους.
    Φαίνεται ότι Σαμαράς και Βενιζέλος σκέπτονται να αφήσουν την προσπαθεια στη μέση. Κάνουν το καλύτερο δώρο στον Συριζα..........άνετη αυτοδυναμία.

    Ο Ελληνας είναι συνδεδεμένος με το ακίνητο και καμμία πολιτική προτίμηση όσο ισχυρή και αν ειναι δεν είναι πάνω από αυτή τη σχέση. Ισως αντέξει 1,2,3....4 χρονια πριν αποφασίσει οριστικά οτι το χανει. Δεν θα περιμένει όμως πολύ για να τους μαυρίσει γιατί δεν μπορεί να τους κατανοήσει, τέτοιες αυτοκαταστροφικές τάσεις..
    Τέτοια αρθρα μπορούν ισως να προλάβουν την νέα πολιτική και κοινωνικη εκρηξη που ερχεται. Επιτελεους τέτοια αρθρα προβάλουν τις σωστές διαστάσεις του θέματος.
    Απλά, είναι τόσο άδικη η φορολογική μεταχείριση μεταξύ ακινήτων και τάξεων ιδιοκτητών που μόνο αυτοκαταστροφικές πολιτικές συμπεριφορές μπορεί να τις

    • PA avatar
      PA @ Drego 27/09/2013 12:30:32

      "Ο Ελληνας είναι συνδεδεμένος με το ακίνητο και καμμία πολιτική προτίμηση όσο ισχυρή και αν ειναι δεν είναι πάνω από αυτή τη σχέση."

      Ακριβώς έτσι είναι. Ας σκεφτούν λοιπόν πολύ καλά τί πάνε να ψηφίσουν....ΩΣ ΕΔΩ!

  4. Μικρασιάτης avatar
    Μικρασιάτης 23/09/2013 03:25:28

    ΑΣ ΤΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΜΠΛΕΚΟΜΕΝΟΣ, ΑΦΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΓΝΩΣΗ ΤΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ, ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΠΡΟΘΕΣΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΙΣΟΠΕΔΩΤΙΚΗ ΚΡΙΤΙΚΗ.

    1) Σωστο το να φορολογηθουν και τα οικοπεδα. Αλλα χρειαζεται χαμηλοτερη κλιμακα σε περιοχες που εχουν χαμηλη εμπορικη αξια, και ισως υψηλοτερη στα πραγματικα φιλετα.
    (Προς το παρον ας επικεντρωθουμε στα σπιτια/καταστηματα, τα οποια ενδιαφερουν και το περισσοτερο κοσμο).

    2) Ξαναδειτε τις αντικειμενικες αξιες των σπιτιων/καταστηματων, ειδικα στις λαικες περιοχες της Αττικης, και στις πρωτευουσες νομών της Επαρχιας. Οι ΑΞΙΕΣ, των εκει ακινητων εχουν καταρρευσει, και πωλουνται/ νοικιαζονται σε πολυ χαμηλες τιμες.

    3) Σωστο το σκεπτικο της προοδευτικη κλιμακας, ομως χρειαζονται περισσοτερες κλιμακες, και η αυξηση να ειναι ανα 200 Ευρω αντικειμενικης αξιας.

    Επισης εχουν γινει καποια λαθη στην ομαδοποιηση των ΠΕΡΙΟΧΩΝ βαση της τιμης, που αν παρουν τη γνωμη καποιων εμπειρων κτηματο-μεσιτων ΜΠΟΡΟΥΝ να τα διορθωσουν.

    Παραδειγμα> ειναι λαθος να υπαρχει η διαχωριστικη γραμμη στα 1500 Ευρω ανα τ.μ αντικειμενικης, και να υπαρχει μια ενιαια κατηγορια 1501- 1750. Τα σπιτια/καταστηματα που εχουν αντικειμενικη 1750 ειναι σε αρκετα ακριβες (ΒΑΣΗ ΤΩΡΙΝΗΣ ΕΜΠΟΡΙΚΗΣ ΑΞΙΑΣ) περιοχες-φιλετα στην Επαρχια, και σε πολυ καλες περιοχες στην Αττικη.

    Ενω τα σπιτα/καταστηματα που εχουν 1550 Ευρω αντικειμενικη ειναι σε μετριες περιοχες στην Επαρχια και Λαικες περιοχες στην Αττικη.

    Οποτε η σωστη κλιμακωση (με αυξηση ανα 200 ) θα επρεπε να ηταν 1400-1600 σε μια κατηγορια, οποια να εχει χαμηλοτερη φορολογηση (με συντελεστη περιπου στο 3.2) απ το υπερβολικο τωρινο 4.2. Το 4.2 ταιριαζει στις περιοχες με αντικειμενικη αξια ανω των 1650.

    Οι περιοχες με τωρινη Αντικειμενικη 1650-1750, συνηθως ειναι πολυ πιο ανταγωνιστικες και εμπορικες περιοχες απ τις περιοχες με 1400-1600 Ευρω Αντικειμενικη.

    4) Η παλαιοτητα ενος ακινητου, ειδικα μετα τα 20 χρονια, πρεπει να προσφερει μια καποια ΕΚΠΤΩΣΗ στη φορολογηση του, δηλαδη ενα συντελεστη κατω του 1, πχ 0.90 ή 0.85. Κι οχι να τους αυξανει εστω και λιγο τη φορολογηση με το απαραδεκτο 1,05.

    Για τα ακινητα ανω των 25 ετων παλαιοτητας, θα επρεπε να ειχαν μια σοβαρη ΕΚΠΤΩΣΗ με ενα συντελεστη τουλαχιστον 0.80 ή 0.75. Κι οχι απλα να μην αυξανεται αλλο η φορολογηση τους λογω του συντελεστη 1. Εχουν μεγαλα εξοδα συντηρησης, τα ανω των 25 ετων ακινητα.

    Αντιθετα τα ακινητα μεχρι 5 ετων παλαιοτητας θα επρεπε να ειχαν ενα μεγαλυτερο συντελεστη. Απ το 10 ετη και μετα, ειδικα το ακινητο που ειναι θα χρησιμοποιηθει ως κατοικια, χανει ενα σημαντικο μερος της ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗΣ ΑΞΙΑΣ του!

    5) Οι φοροαπαλλαγες ειναι σε λογικα επιπεδα, ομως τα συνολικα τετραγωνικα της ακινητης περιουσιας του δικαιουχου, να επρεπε να αυξηθουν στα 300 τ.μ, αφου ειδικα στα χωριά, υπαρχουν σπιτια που ειναι παρα πολλα τετρωγωνικα, αλλα εχουν μηδαμινη αξια.
    Κι αν καποιος εχει κι 1 σπιτι που μενει στη πολη, κι 1 παμπαλαιο στο χωριο (με δεδομενο οτι εχει εισοδημα κατω των 7.000 Ευρω) αδικως χανει τη φοροαπαλλαγη.

    --- Ειναι σε λογικη κατευθυνση το φορολογικο αυτο, αλλα θελει μειωσεις σε πολλες μετριες αστικες περιοχες (οπου τα ακινητα προσφερουν ελαχιστα στο κατοχο τους) και αυξησεις σε περιοχες φιλετα τυπου Βουλιαγμενης, Παραλιακης Αθηνας, Μυκονου και καποιων Κυκλαδιτικων φιλετων (Σαντορινη, Παρος), Εκαλης και λοιπων Β.Π, Βορ-Ανατολικης και Νοτιο-Ανατολικης Αθηνας (γενικα οπου εχει παει το Μετρό)
    Επισης δικαιες αυξησεις χρειαζονται σε πολλες Τουριστικες περιοχες-φιλετα της Κρητης (Μαλια, Χερσονησσο, Πλατανια, Ελουντα, Σταλιδα κ.α) της Ροδου (αντιστοιχες γνωστες περιοχες με μεγαλη σημερινη εμπορικη αξια), της Κερκυρας, της Κω, της Νοτιας Πελ/σου, της Ευβοιας, της Χαλκιδικης.

    ΛΑΒΕΤΕ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΥΠΟΨΗ ΤΙΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΣΗΜΕΡΙΝΕΣ ΕΜΠΟΡΙΚΕΣ ΑΞΙΕΣ και ΠΡΟΣΘΕΣΕΤΕ ΠΙΟ ΠΟΛΛΟΥΣ και ΠΙΟ ΔΙΚΑΙΟΥΣ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ.

    ΜΗΝ ΒΛΕΠΕΤΕ ΤΙΣ ΕΜΠΟΡΙΚΕΣ ΑΞΙΕΣ ΠΡΙΝ 15 ΧΡΟΝΙΑ.

    • PA avatar
      PA @ Μικρασιάτης 27/09/2013 12:36:25

      Τα πράγματα είναι πολύ απλά: Το να ζητάς από κάποιον να πληρώσει φόρο για τη κτήση ενός πράγματος (π.χ. ακινήτου) ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ από τα εισοδήματα και τη φοροδοτική του ικανότητα, συνιστά ευθεία απόπειρα δήμευσης της περιουσίας του, διότι πολύ απλά θα πρέπει είτε να πουλήσει αυτή την περιουσία για να πληρώσει, είτε να τη χαρίσει στο κράτος για να απαλλαγεί! Αυτό είναι ωμή παραβίαση του Συντάγματος και κάθε έννοιας ανθρωπίνων δικαιωμάτων σχετιζόμενων με τη δυνατότητα κτήσης ιδιωτικής περιουσίας. Τέτοιους φόρους βάζουν μόνο αυταρχικά και ανελέυθερα καθεστώτα!

      • yianna avatar
        yianna @ PA 27/09/2013 13:15:08

        Με συγχωρείτε που θα διαφωνήσω αλλά αποτελεί "εν δυνάμει" έσοδο. Η ακίνητη περιουσία φορολογείται σε όλες τις χώρες της Ευρώπης, κάποιους αιώνες τώρα.
        Θα μου πείτε, έχει η Ευρώπη περιοχές εντός σχεδίου χωρίς κεντρική αποχέτευση? Όχι. Εδώ η μισή Αττική είναι χωρίς κεντρική αποχέτευση.
        Έχτιζε κανείς στις χώρες της ΕΕ μαιζονέτες σε δάση, επάνω στον αιγιαλό και σε περιοχές εκτός σχεδίου και έπαιρνε ρεύμα? Όχι
        Διαμαρτυρηθήκαμε ποτέ σαν πολίτες για τα αυτονόητα? Ποτέ, αφού μόνο τα κορόϊδα πλήρωναν, και ήταν οι λίγοι.
        Τώρα τί θέλουμε?

  5. anonymus avatar
    anonymus 29/09/2013 11:47:24

    ΦΟΡΟΣ ΚΑΤΟΧΗΣ ΑΚΙΝΗΤΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ (ΦΑΠ) ΚΑΙ ΕΝΙΑΙΟΣ ΦΟΡΟΣ ΑΚΙΝΗΤΩΝ (ΕΦΑΚ-2014 ΚΑΙ ΜΕΤΑ).
    ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΗ ΚΑΤΑΦΟΡΗ ΚΑΙ ΘΡΑΣΥΤΑΤΗ ΠΑΡΑΒΙΑΣΗ TOY ΠΡΩΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ ΤΟΥ ΠΡΩΤΟΥ ΠΡΟΣΘΕΤΟΥ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ ΤΗΣ ΕΣΔΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 17 ΠΑΡ.1,ΠΑΡ.2 ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ.
    ΣΕ ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΔΙΚΑΙΟΥ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΦΟΡΑ ΤΕΤΟΙΩΝ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΩΝ ΠΑΡΑΝΟΜΩΝ ΔΗΜΕΥΤΙΚΩΝ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΩΝ ΝΟΜΩΝ ΘΑ ΕΙΧΑΝ ΕΠΕΜΒΕΙ ΑΥΤΕΠΑΓΓΕΛΤΩΣ ΟΙ ΚΑΘ'ΥΛΗΝ ΑΡΜΟΔΙΟΙ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΙΣ ΚΑΘΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ Η ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΚΥΡΩΣΟΥΝ ΑΥΤΟΔΙΚΑΙΩΣ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΨΗΦΙΣΗ ΤΟΥΣ.
    ΑΥΤΟ ΟΜΩΣ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.
    ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΜΒΑΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΝΑ ΨΗΦΙΖΟΝΤΑΙ ΤΕΤΟΙΟΙ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟΙ ΔΗΜΕΥΤΙΚΟΙ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟΙ ΝΟΜΟΙ ΠΟΥ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΥΝ ΤΟΥΣ ΝΟΜΙΜΟΥΣ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΑΚΙΝΗΤΩΝ ΜΕ ΤΟ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΗΜΕΥΕΤΑΙ Η ΑΚΙΝΗΤΗ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΑΠΟΦΥΓΟΥΝ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΜΗ ΤΟΥ 100% ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΩΝ ΦΟΡΩΝ ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΥΠΟΧΡΕΩΝΟΝΤΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΒΑΛΟΥΝ ΤΟ 100% ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΩΝ ΦΟΡΩΝ ΚΑΤΟΧΗΣ ΕΠΙ ΤΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΗΣ ΑΞΙΑΣ (Η ΟΠΟΙΑ ΕΞ ΟΡΙΣΜΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΦΟΡΟΔΟΤΙΚΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΚΑΘΟΣΟΝ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΦΟΡΟΛΟΓΗΤΕΑ ΥΛΗ ΚΕΝΗ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΠΑΧΘΗΣ Η/ΚΑΙ ΧΑΡΙΣΤΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΠΡΑΞΙΑ ΕΠΙ ΤΩΝ ΑΚΙΝΗΤΩΝ ΟΥΤΩΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΕΙ ΕΝΕΡΓΗΣ ΣΑΝ ΦΟΡΟΛΟΓΗΤΕΑ ΥΛΗ) ΤΗΣ ΑΚΙΝΗΤΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΟΡΙΣΤΙΚΗ ΑΜΕΤΑΚΛΗΤΗ ΚΑΙ ΤΕΛΕΣΙΔΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΝΟΜΙΜΩΣ ΠΡΟΣΦΥΓΟΥΝ ΣΤΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ (ΠΡΩΤΟΔΙΚΕΙΟ,ΕΦΕΤΕΙΟ,ΣτΕ,ΕΔΔΑ-ΣΤΡΑΣΒΟΥΡΓΟ) ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΝ ΨΗΦΙΣΘΕΙ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟΙ ΝΟΜΟΙ ΠΟΥ ΕΠΙΒΑΛΛΟΥΝ ΤΗΝ ΚΑΤΑΒΟΛΗ ΤΟΥ 100% ΤΟΥ ΑΜΦΙΣΒΗΤΟΥΜΕΝΟΥ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΦΟΡΟΥ-ΚΑΤΑ ΠΑΡΑΒΑΣΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 6 ΠΑΡ.1 ΤΗΣ ΕΣΔΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 20 ΠΑΡ.1 ΠΕΡΙ ΕΥΛΟΓΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΕΚΔΙΚΑΣΗΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΑΝΑΦΑΙΡΕΤΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΔΙΚΑΙΗ ΔΙΚΗ.

    ΟΙ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟΙ ΝΟΜΟΙ-ΦΟΡΟΣ ΚΑΤΟΧΗΣ ΑΚΙΝΗΤΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ (ΦΑΠ-2010) (Ν.3842/2010, ΑΡΘΡΑ 27-56) ΚΑΙ (ΦΑΠ-2011/2012) (Ν.3986/2011 ΑΡΘΡΟ 33) ΚΑΙ (Ν.4152/2013 ΦΕΚ-107 ΥΠΟΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ Α.8.ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΦΟΡΟΥ ΑΚΙΝΗΤΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ) ΚΑΘΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ Ο ΝΕΟΣ ΥΠΟ ΨΗΦΙΣΗ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΝΟΜΟΣ-ΕΝΙΑΙΟΣ ΦΟΡΟΣ ΚΑΤΟΧΗΣ ΑΚΙΝΗΤΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ (ΕΦΑΚ-2014,2015 K.O.K.) ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΕΥΤΙΚΟΙ ΦΟΡΟΙ ΕΞ ΟΡΙΣΜΟΥ ΑΦΟΥ Η ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΗ ΑΞΙΑ ΤΩΝ ΑΚΙΝΗΤΩΝ Η ΟΙ ΑΥΞΟΜΕΙΩΤΙΚΟΙ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΣΔΙOΡΙΖΟΥΝ ΑΥΤΗΝ ΔΕΝ ΔΥΝΑΝΤΑΙ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΟΥΝ ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΦΟΡΟΔΟΤΙΚΗΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ (ΦΟΡΟΔΟΤΙΚΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΕΧΕΙ ΜΟΝΟ Η ΣΥΝΑΛΛΑΓΗ ΕΠΙ ΤΩΝ ΑΚΙΝΗΤΩΝ ΜΕ ΤΗΝ ΜΟΡΦΗ ΤΗΣ ΕΠΑΧΘΟΥΣ Η/ΚΑΙ ΤΗΣ ΧΑΡΙΣΤΙΚΗΣ ΔΙΚΑΙΟΠΡΑΞΙΑΣ ΕΠ'ΑΥΤΩΝ ΟΠΟΤΕ ΤΟΤΕ ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ ΤΟΤΕ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΦΟΡΟΥ ΤΑ ΑΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΠΙ ΑΠΛΗΣ ΚΑΤΟΧΗΣ ΤΩΝ ΑΚΙΝΗΤΩΝ ΓΙΑΤΙ ΤΟΤΕ ΕΠΙ ΤΗΣ ΑΠΛΗΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΚΑΤΟΧΗΣ ΤΑ ΑΚΙΝΗΤΑ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΦΟΡΟΛΟΓΗΤΕΑ ΥΛΗ ΚΕΝΗ ΦΟΡΟΔΟΤΙΚΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΟΠΟΤΕ Η ΕΠΙΒΟΛΗ ΦΟΡΟΥ ΕΠΙ ΤΗΣ ΑΠΛΗΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΚΑΤΟΧΗΣ-ΔΗΛΑΔΗ ΦΟΡΟΣ ΕΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΗ ΑΞΙΑ ΤΩΝ ΑΚΙΝΗΤΩΝ- ΤΩΝ ΑΚΙΝΗΤΩΝ ΣΥΝΕΠΑΓΕΤΑΙ ΠΟΣΟΣΤΙΚΗ-ΕΚΑΤΟΣΤΙΑΙΑ ΑΦΑΙΡΕΣΗ-ΔΗΜΕΥΣΗ ΑΥΤΩΝ ΔΗΛΑΔΗ ΤΩΝ ΑΚΚΙΝΗΤΩΝ ΟΠΟΤΕ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΑΡΑΒΙΑΣΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 17. ΠΑΡ.1,2 ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΙ ΤΗΝ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ-17.1.Η ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ ΤΕΛΕΙ ΥΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ.2.ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΣΤΕΡΕΙΤΑΙ ΤΗΝ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ ΤΟΥ. ΜΟΝΟ ΤΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΦΟΡΟΛΟΓΕΙΤΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΦΟΡΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΚΑΤΑ ΠΑΡΑΒΑΣΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 4 ΠΑΡ.5 ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΟΡΙΖΕΙ ΟΤΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΣΥΝΕΙΣΦΕΡΟΥΝ ΣΤΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΒΑΡΗ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΙΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΠΑΡ.1. ΟΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΣΟΙ ΑΠΕΝΤΙ ΣΤΟΝ ΝΟΜΟ-ΓΙΑΤΙ ΦΟΡΟΛΟΓΕΙΤΑΙ ΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΟ ΦΟΡΟ ΓΙΑ ΗΝ ΕΚΜΙΣΘΩΣΗ ΑΚΙΝΗΤΩΝ 1,5%-3,0% ΚΑΘΩς ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΙΣΦΟΡΑ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΦΥΣΙΚΑ ΠΡΟΣΩΠΑ Ν.3986/2011 ΑΡΘΡΟ 29- ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΕΠΗΔΗΔΕΥΜΑΤΟΣ ΑΡΘΡΟ 31 ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ Ν.3986/2011-ΔΗΛΑΔΗ ΤΟ ΙΔΙΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑ ΦΟΡΟΛΟΓΕΙΤΑΙ ΤΡΕΙΣ (3) Η/ΚΑΙ ΤΕΣΣΕΡΕΙς (4) ΦΟΡΕΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΕΤΟΣ!!!) ΚΑΘΟΣΟΝ ΑΦΑΙΡΟΥΝ-ΣΤΕΡΟΥΝ ΠΟΣΟΣΤΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΗ ΑΞΙΑ ΤΗΣ ΑΚΙΝΗΤΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΤΩΝ ΝΟΜΙΜΩΝ ΔΙΚΑΙΟΥΧΩΝ ΑΥΤΗΣ-ΦΥΣΙΚΩΝ ΚΑΙ ΝΟΜΙΚΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ-ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ ΕΜΠΡΑΓΜΑΤΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ-ΠΛΗΡΗΣ ΚΥΡΙΟΤΗΤΑ,ΨΙΛΗ ΚΥΡΙΟΤΗΤΑ,ΕΠΙΚΑΡΠΙΑ-ΕΠ'ΑΥΤΗΣ (ΔΗΛ.ΤΗΣ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗΣ ΑΚΙΝΗΤΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ) ΔΗΛ. ΜΕ ΑΠΛΑ ΛΟΓΙΑ ΑΦΑΙΡΟΥΝ ΕΝΑ "ΚΟΜΑΤΙ" ΑΠΟ "ΤΟΝ ΠΥΡΗΝΑ" ΤΗΣ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗΣ ΑΚΙΝΗΤΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ Η ΟΠΟΙΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΑΠΟΛΥΤΟ ΕΜΠΡΑΓΜΑΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΔΙΚΑΙΟΥ ΑΠΟ ΕΚΕΙΝΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΛΗΡΗ ΝΟΜΗ ΚΑΤΟΧΗ ΚΑΙ ΚΥΡΙΟΤΗΤΑ ΕΠ'ΑΥΤΗΣ (ΔΗΛ. ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΝΟΜΙΜΟΥΣ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΤΗΣ) ΚΑΙ ΩΣ ΕΚ ΤΟΥΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΞ ΟΡΙΣΜΟΥ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟΙ ΓΙΑΤΙ ΟΔΗΓΟΥΝ ΜΕ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΑΚΡΙΒΕΙΑ ΣΕ DE FACTO ΚΑΘΟΛΙΚΗ ΚΑΙ ΕΞ ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ 100% ΔΗΜΕΥΣΗ ΤΗΣ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗΣ ΑΚΙΝΗΤΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ-ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ (Η ΟΠΟΙΑ ΔΗΜΕΥΣΗ-ΕΙΤΕ ΚΑΘ'ΟΛΟΚΛΗΡΙΑΝ,ΕΙΤΕ ΚΑΤΑ ΠΟΣΟΣΤΟ,ΕΙΤΕ ΟΡΙΣΜΕΝΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ,ΕΙΤΕ ΑΟΡΙΣΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ-ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΔΙΚΑΙΟΥ) ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΠΑΡΑΒΙΑΖΟΥΝ ΚΑΤΑΦΟΡΑ, ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΚΑΙ ΠΕΡΑΝ ΠΑΣΗΣ ΑΜΦΙΒΟΛΙΑΣ:
    1.ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ ΠΡΩΤΟΥ ΠΡΟΣΘΕΤΟΥ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ ΤΗΣ ΕΣΔΑ.
    2.ΤΟ ΑΡΘΡΟ 4 ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ ΠΑΡ.1,2,5.
    3 ΤΟ ΑΡΘΡΟ 17 ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ ΠΑΡ.1,2.

    ΣΗΜΕΙΩΣΗ: TA ΑΝΩΤΕΡΩ ΑΡΘΡΑ ΕΧΟΥΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΥΠΕΡΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΥΠΕΡΝΟΜΟΘΕΤΙΚΗ ΙΣΧΥ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ.

    ΣΥΝΕΠΩΣ Ο ΜΟΝΟΣ ΝΟΜΙΜΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΑΚΟΠΕΙ ΑΥΤΗ Η ΞΕΦΡΕΝΗ ΠΟΡΕΙΑ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΨΗΦΙΣΗ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΩΝ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΩΝ ΔΗΜΕΥΤΙΚΩΝ ΝΟΜΩΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΑΚΥΡΩΣΕΩΣ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΕΞ ΟΡΙΣΜΟΥ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΩΝ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΩΝ ΔΗΜΕΥΤΙΚΩΝ ΝΟΜΩΝ-ΦΟΡΩΝ ΛΟΓΩ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΞΑΝΤΛΗΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΝΟΜΙΚΩΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΩΝ ΚΑΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΝΔΙΚΩΝ ΜΕΣΩΝ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΒΑΘΜΙΔΕΣ-ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΕΙΣ-ΚΑΙ Η ΝΟΜΙΜΗ ΜΑΖΙΚΗ ΠΡΟΣΦΥΓΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΙΔΙΟΚΤΗΤΩΝ ΑΚΙΝΗΤΩΝ ΣΤΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ (ΜΟΝΟΜΕΛΕΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΠΡΩΤΟΔΙΚΕΙΟ,ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΕΦΕΤΕΙΟ,
    ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ ΚΑΙ ΕΑΝ ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΞΕΙ ΔΙΚΑΙΩΣΗ ΤΩΝ
    ΙΔΙΟΚΤΗΤΩΝ ΑΚΙΝΗΤΩΝ ΠΡΟΣΦΥΓΗ ΣΤΟ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ (ΕΣΔΑ) ΠΟΥ ΕΔΡΕΥΕΙ ΣΤΟ ΣΤΡΑΣΒΟΥΡΓΟ.
    ΠΡΕΠΕΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΝΟΜΙΜΟΙ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΑΚΙΝΗΤΩΝ ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΟΥΝ ΤΟ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ ΔΗΛ. ΝΑ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΟΥΣ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΟΠΩΣ ΠΡΟΒΛΕΠΕΙ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΚΑΙ ΟΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΔΙΚΑΙΟΥ.

    1.ΠΡΕΠΕΙ ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΔΩΘΕΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΤΟ ΞΕΚΑΘΑΡΟ ΜΗΝΥΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΣΑΦΕΣ ΟΤΙ ΟΙ ΣΥΝΕΧΕΙΣ ΚΑΤΑΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΕΞΟΦΘΑΛΜΑ ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΕΣ ΠΑΡΑΒΙΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ ΘΑ ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΝΟΜΙΚΟ ΑΝΑΧΩΜΑ ΣΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ (ΕΛΛΗΝΙΚΑ Η ΔΙΕΘΝΗ) ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΑ ΜΟΝΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΔΙΚΑΙΟΔΟΣΙΑ-ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΔΙΚΑΙΟΥ ΝΑ ΚΡΙΝΟΥΝ ΤΗΝ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Η ΟΧΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΞΟΦΘΑΛΜΑ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΩΝ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΩΝ ΝΟΜΩΝ.
    ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ:ΑΡΘΡΟ 87 ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑ ΤΩΝ ΔΙΚΑΣΤΩΝ.ΟΙ ΔΙΚΑΣΤΕΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΣΚΗΣΗ ΤΩΝ ΚΑΘΗΚΟΝΤΩΝ ΤΟΥΣ ΥΠΟΚΕΙΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΕΝ ΥΠΟΧΡΕΟΥΝΤΑΙ ΝΑ ΣΥΜΜΟΡΦΩΝΟΝΤΑΙ ΜΕ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΕΘΕΙ ΚΑΤΑ ΚΑΤΑΛΥΣΗ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ.
    ΑΡΘΡΟ 93. ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΤΩΝ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΩΝ.ΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΥΠΟΧΡΕΟΥΝΤΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΦΑΡΜΟΖΟΥΝ ΝΟΜΟ ΠΟΥ ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΘΕΤΟ ΠΡΟΣ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ.

    2.ΠΡΕΠΕΙ ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΔΩΘΕΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΤΟ ΞΕΚΑΘΑΡΟ ΜΗΝΥΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΣΑΦΕΣ ΟΤΙ Η ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗ ΑΥΤΗ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΤΟΥ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟΥ ΝΟΜΟΘΕΤΗ Η ΠΑΡΑΒΛΕΨΗ ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΔΙΚΑΣΤΙΚΗΣ ΚΡΙΣΕΩΣ ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΝΟΜΩΝ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΟΡΙΟ ΣΤΗΝ ΑΣΚΗΣΗ ΤΗΣ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΗΣ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΚΑΙ Η ΕΞΟΥΣΙΑ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΨΗΦΙΣΗ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΚΑΙ ΕΠΙΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΞΟΦΘΑΛΜΑ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΩΝ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΩΝ ΚΥΡΙΩΣ ΝΟΜΩΝ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΑΡΧΙΖΕΙ Ο ΥΠΕΡΤΑΤΟΣ ΝΟΜΟΣ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΔΙΚΑΙΟΥ ΔΗΛΑΔΗ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΚΑΙ ΚΑΤ' ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΔΙΚΑΙΟΥ.
    (ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗ ΔΙΑΚΥΡΗΞΗ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ, ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΣΥΜΒΑΣΗ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ).

    3.ΠΡΕΠΕΙ ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΔΩΘΕΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΤΟ ΞΕΚΑΘΑΡΟ ΜΗΝΥΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΣΑΦΕΣ ΟΤΙ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΨΙΦΗΣΕΩΣ ΥΠΟΓΡΑΦΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΒΟΛΗΣ ΤΟΥ ΕΞ ΟΡΙΣΜΟΥ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟΥ ΕΝΙΑΙΟΥ ΔΗΜΕΥΤΙΚΟΥ ΦΟΡΟΥ ΑΚΙΝΗΤΩΝ (ΕΦΑΚ) ΚΑΘΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΥΝΑΦΩΝ ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΩΝ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΩΝ ΔΗΜΕΥΤΙΚΩΝ ΝΟΜΩΝ-ΦΟΡΩΝ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΘΑ ΕΧΟΥΝ:
    1.ΤΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ-ΣτΕ-ΕΔΔΑ ΚΑΙ
    2.ΟΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΠΗΡΕΑΣΟΥΝ ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΑ ΕΚΛΟΓΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΓΙΑ ΕΚΕΙΝΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΣΥΝΕΤΑΞΑΝ ΤΟΥΣ ΨΗΦΙΣΑΝ ΤΟΥΣ ΥΠΕΓΡΑΨΑΝ,ΤΟΥΣ ΕΦΑΡΜΟΣΑΝ Η ΤΟΥΣ ΕΦΑΡΜΟΖΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΠΙΒΑΛΛΟΥΝ ΑΔΙΑΦΟΡΩΝΤΑΣ ΠΑΝΤΕΛΩΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΩΣ ΚΑΙ ΑΓΝΟΟΝΤΑΣ ΠΛΗΡΩΣ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΛΥΤΗ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ ΠΟΥ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΤΟΥΣ ΥΠΟΧΡΕΩΝΕΙ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΨΙΦΗΣΗ,ΥΠΟΓΡΑΦΗ,ΚΑΙ ΕΠΙΒΟΛΗ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΑ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΩΝ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΩΝ ΔΗΜΕΥΤΙΚΩΝ ΝΟΜΩΝ-ΦΟΡΩΝ ΠΕΡΑΝ ΤΟΥ ΟΤΙ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΔΙΑΠΡΑΞΕΙ ΤΟ ΑΔΙΚΗΜΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΒΑΣΗΣ ΚΑΘΗΚΟΝΤΟΣ, ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΑΤΑΧΡΗΣΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΟΤΙ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΝΑΛΗΨΗ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΕΧΟΥΝ ΟΡΚΙΣΘΕΙ ΠΙΣΤΗ ΚΑΙ ΠΙΣΤΗ ΤΗΡΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΠΑΡΑΒΙΑΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΥΣΗ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ ΟΠΩΣ ΚΑΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.