#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
21/07/2012 18:27
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Που θα πέσει βαρύ το ...μαχαίρι του Στουρνάρα



(Ανανεωμένο) Αναμφισβήτητα οφείλεται στην άμεση ανάγκη να βρεθεί ρευστό για να συμπληρωθεί το πακέτο των 11,5 δις ευρώ, όμως, έστω και έτσι, η απόφαση της κυβέρνησης να βουτήξει στα βαθειά νερά της σπατάλης, της κακοδιαχείρισης και του φαύλου κράτους είναι σωστή.

Αναφερόμαστε στους τομείς του ευρύτερου δημοσίου που έχουν μπει στο στόχαστρο του υπουργείου Οικονομικών, τομείς όπως οι οργανισμοί τοπικής αυτοδιοίκησης ή οι ΔΕΚΟ και τα νοσοκομεία, που θα συνεισφέρουν και το μεγαλύτερο μέρος από τα περίπου 4 δις ευρώ που αναζητά η κυβέρνηση.

Και επειδή και άλλες φορές έχουν γίνει παρόμοιες εξαγγελίες, αναμένουμε με ενδιαφέρον τις επίσημες ανακοινώσεις (μετά τη συμφωνία με την Τρόικα) και την ψήφιση των σχετικών νόμων, ώστε να δούμε πόσο αποφασισμένη είναι αυτή η κυβέρνηση.

Εμείς πάντως έχουμε μάθει ότι οι περικοπές θα αφορούν στους υψηλούς μισθούς και τις ακόμη υψηλότερες συντάξεις που παίρνουν ορισμένοι εργαζόμενοι στις ΔΕΚΟ.  Ενώ από το χώρο των ΟΤΑ το «μαχαίρι» θα πέσει στους διάφορους οργανισμούς (αναπτυξιακούς, πολιτιστικούς, αθλητικούς κ.α.) που έχουν δημιουργήσει κατά δεκάδες οι δήμοι προκειμένου να βολέψουν τους ημετέρους της κάθε δημοτικής αρχής. Όσο για να νοσοκομεία και γενικότερα το χώρο της υγείας, υπάρχει πεδίο δόξης λαμπρό…

Πως "μεταφράζονται" αυτά, μεταξύ άλλων;

1. Θα κοπούν επιδόματα και πρόσθετες αμοιβές, που θα περιορίσουν το ύψος των απολαβών των υπαλλήλων οι οποίοι βρίσκονται στην κορυφή της μισθολογικής πυραμίδας.

2. Θα μπεί «λουκέτο» σε δημοτικές επιχειρήσεις και πολιτιστικά κέντρα και θα κοπούν οι επιχορηγήσεις σε συμβούλους της τοπικής αυτοδιοίκησης.

3. Θα συγχωνευθούν νοσοκομεία για να περιοριστεί το λειτουργικό κόστος ενώ θα υπάρξει ευρεία επέκταση των γενόσημων φαρμάκων στον τομέα της υγείας.

4. Αύξηση των ωρών διδασκαλίας για τους περίπου 150.000 εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, προκειμένου να περιοριστούν οι προσλήψεις στον χώρο της εκπαίδευσης και να εξοικονομηθούν πόροι.

Τι αλλάζει αυτή τη φορά και ελπίζουν εκεί στην Πλατεία Συντάγματος ότι θα τα καταφέρουν; Όσο και φαίνεται αυτονόητο, το μυστικό είναι στην αποφασιστικότητα της πολιτικής ηγεσίας να τα βάλει με συμφέροντα, με Δημάρχους και με συνδικαλιστές (κυρίως αυτούς) και γενικότερα να «σπάσει αυγά».

Απαλλαγμένος από κομματικές σκοπιμότητες ο Γιάννης Στουρνάρας αλλά και έχοντας την απόλυτη στήριξη του Πρωθυπουργού, έχει δημιουργήσει μια ομάδα κρούσης από στενούς και έμπιστους συνεργάτες, οι οποίοι –όπως διαπίστωσαν ήδη στις πρώτες επαφές οι υπηρεσιακοί παράγοντες- δίνουν τον υπέρ πάντων αγώνα…

Είτε γιατί τους έχει εμπνεύσει ο ίδιος, είτε γιατί αντιλαμβάνονται ότι είναι η τελευταία ευκαιρία να σωθεί η χώρα, αυτή τη φορά ελπίζουν ότι μπορεί να γίνει το θαύμα.

Το τραγικό είναι ότι αυτό το θαύμα που αναζητούν στην κυβέρνηση, έπρεπε να είναι το αυτονόητο….

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 21/07/2012 12:15:53

    Πουθενά....ουσιαστικά.
    Γιατί δυστυχώς κανένας δεν θέλει να σπάσει ...αυγά.
    Οχι δεν μπορεί αλλά δεν θέλει.
    Παραδείγματα της τελευταίας εβδομάδας ...επειδή κάποιοι ψάχνουν μερικά δις να προσφέρω και εγώ μερικά εκατομμύρια....:
    -Γενική Γραμματεία Πολιτιστικής και Τουριστικής Υποδομής: Πόσο στοιχίζει το έτος και πόσα άτομα (...ούτε ομάδα δεν κατεβάζουν αν βγάλουν τους μετακλητούς....) απασχολεί ξέρει κανένας; Τι κάνει; Αλλά δεν καταργείται απλά ....μεταφέρεται.
    -Πόσο στοιχίζει μηνιαία ο κάθε βουλευτής; Αν στοιχίζει 5,000 πόσα γλιτώνουμε;
    -Πόσο στοιχίζει το κανάλι της Βουλής;
    -Πόσο στοιχίζουν τα ειδικά μισθολόγια; Γιατί ειδικά μισθολόγια δεν είναι μόνο ο πιλότος στο Αιγαίο και η ομάδα ΔΙΑΣ είναι και οι 16 μισθοί και τα προνόμια των υπαλλήλων της Βουλής και οι μουσικοί και οι ράφτρες της Λυρικής και ο επιβάτης της Ντακότα και ο αστυνόμος που ως προσωπική φρουρά πάει στο σούπερ μάρκετ και την κυρία του κυρίου στο κομμωτήριο.
    -Πόσες είναι οι διπλές συντάξεις με εισόδημα πάνω από 3,000; θυγατέρες στρατιωτικών, βουλευτές, δήμαρχοι, ιατροί, μηχανικοί, δημοσιογράφοι κλπ
    -Πόσοι είναι οι υπάλληλοι της Βουλής; Αν μείνουν 900 πόσα γλιτώνουμε;

    Αν λοιπόν γίνουν τα παραπάνω μόνο χωρίς μία απόλυση χωρίς καμία οριζόντια μείωση ....ξέρει ο κύριος Στουρνάρας ξέρει ο κύριος Σταικούρας ξέρουν οι 300 της Βουλής ...που μας νουθετούν και μιλούν πόσα γλιτώνουμε ετήσια;
    Μόνο που θα πρέπει να αρχίσουν από τον κύκλο τους και τον εαυτό τους ....δύσκολο.

    ΥΓ

    Θέλουν και πλεόνασμα στον προϋπολογισμό;

    -Πόσα Νομικά Πρόσωπα (ΝΠΔΔ ΝΠΙΔ ΑΕ) έκλεισαν ή συγχωνεύτηκαν; ΚΑΝΕΝΑ

    Παραδείγματα;

    -Μας έχουν ζαλίσει τα ....αυτιά ότι η χώρα έχει πρόβλημα...πόσες ΚΡΑΤΙΚΕΣ ορχήστρες και ταμεία έχει η Πρωτεύουσα και η συμπρωτεύουσα; Αν γίνουν 1+1; ...αλλά υπάρχουν Πρόεδροι ΔΣ Σύμβουλοι Δ/ντες έξοδα παραστάσεων ενοίκια κλπ ....
    -Πόσες ΜΚΟ επιχορηγούνται; ....γιατί έχουμε το 1/19 από όσα θέλουν για την διετία....
    -Πόσα Νομικά Πρόσωπα έχει η τοπική αυτοδιοίκηση που είναι πάντα ....ριγμένη;
    Ξέρει κανένας ότι το κάθε στάδιο κάθε "πολιτιστική δραστηριότητα" κάθε οργάνωση πέρα από όσα προσφέρει στους πολίτες έχει ....έξοδα; και δεν μιλάμε για λειτουργικά αλλά Προέδρων Συμβούλων και θέσεων ευθύνης;
    -Ξέρουν οι πολίτες ότι όσα επιχορηγούνται ΝΠΙΔ & ΑΕ από τον ελλειμματικό προϋπολογισμό η διαχείριση είναι εκτός δημοσίου λογιστικού; Ξέρουν οι πολίτες που συσσωρεύονται στα συσσίτια και πρέπει να πληρώσουν το 1/3 του μισθού σε φόρο και ΔΕΗ και χαράτσι και ....αλληλεγγύη ότι δεν αποδίδουν; ότι δεν τα δηλώνουν οι περισσότεροι; ότι δεν παίρνουν μισθό αλλά αποζημίωση έξοδα παράστασης πληρωμή κινητών και λοιπών δαπανών; ότι για την ίδια δουλειά μπορεί να υπάρχουν 2 & 3 δαπάνες γιατί δεν διασταυρώνεται δεν αποδίδουν δεν υπάρχει έλεγχος (μην μου πει κανένας για ορκωτούς θα πέσω κάτω από τα γέλια γιατί και οι ...φούσκες από ορκωτούς ξεκίνησαν....) και υπάρχει αλληλοκάλυψη αρμοδιοτήτων;

    Αλλά δεν ανησυχώ έχουν ομάδες κρούσης έχουν σχέδιο και θα σωθούμε.
    Πάλι.

    • anetos avatar
      anetos @ Ο Ιθαγενής 21/07/2012 19:47:01

      ετσι ειναι αλλα δεν θελουν .............

  2. TheEvian100 avatar
    TheEvian100 21/07/2012 18:43:23

    Καλά.. πάλι ψίχουλα θα μαζέψουν. Δεν υπάρχουν αυτά τα λεφτά πουθενά στην Ελλάδα (τόσο γρήγορα). Άντε να μαζέψουν κουτσά-στραβά μερικά δισ. και τρείς μήνες αργότερα θα τους λένε απ' την Ευρώπη/ΔΝΤ: "δε φτάνουν".

    • Ο Ιθαγενής avatar
      Ο Ιθαγενής @ TheEvian100 22/07/2012 10:43:31

      Δεν υπάρχουν;
      Τότε δεν ξέρεις ή δεν θέλεις να ξέρεις ότι το πάρτι συνεχίζεται για ορισμένους
      Υπάρχουν πολλαπλάσια λεφτά από τα παραπάνω αλλά είναι του κύκλου τους / της αυλής τους /των φίλων τους.
      Δεν θέλουν.

  3. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 21/07/2012 18:55:56

    Άμποτε να γίνουν αυτά, αλλά δυσκολεύομαι να το πιστέψω.
    Σε ΟΤΑ (και στους παράπλευρους οργανισμούς ΝΠΔΔ ή ΝΠΙΔ ή ΑΕ - "λεμούριοι" που έστησαν), σε ΔΕΚΟ και νοσοκομεία έχει συσσωρεθεί εδώ και μία τουλάχιστον δεκαετία πολύ "λίπος".
    Πολλοί "σύμβουλοι", πολλά και ανεξέλεγκτα "εκτός έδρας", δυσανάλογα πολύ υψηλόβαθμο προσωπικό (συχνά χωρίς αντικείμενο εργασίας), γκροτέσκα επιδόματα, πληθωρική αλληλοκάλυψη κλινικών με πληρότητες κάτω του 50 % σε γειτονικά νοσοκομεία....

    @ Ιθαγενής
    * διπλές συντάξεις με ολικό εισόδημα πάνω από 3,000 (θυγατέρες στρατιωτικών, βουλευτές, δήμαρχοι, ιατροί, μηχανικοί, δημοσιογράφοι) - είναι τερατώδης ο αριθμός.
    * επιχορηγούμενα ΝΠΙΔ & ΑΕ ΤΑ από τον ελλειμματικό προϋπολογισμό με διαχείριση εκτός δημοσίου λογιστικού! Έτσι ακριβώς! Φτιάχνουν λεφτά όπως ο Χριστός πολλαπλασίαζε τα ψάρια.
    Αυτοί που δεν παίρνουν μισθό αλλά αποζημίωση, έξοδα παράστασης, πληρωμή κινητών και λοιπά, φορολογούνται ; Αναρωτηθήκατε ποτέ;
    "Για την ίδια δουλειά 2 & 3 δαπάνες γιατί δεν διασταυρώνεται δεν αποδίδουν δεν υπάρχει έλεγχος (μην μου πει κανένας για ορκωτούς θα πέσω κάτω από τα γέλια γιατί και οι …φούσκες από ορκωτούς ξεκίνησαν….) και υπάρχει αλληλοκάλυψη αρμοδιοτήτων"; +++++++
    Επιτέλους, να ειπωθούν αλήθειες.
    Θα κάνουν όμως επιτέλους δίαιτα αδυνατίσματος στους παχύσαρκους; Ο Στουρνάρας δεν είναι πολιτικός. Οι άλλοι όμως, θα την φοβηθούν την "εκλεκτή τους πελατεία";

  4. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 21/07/2012 21:07:22

    Από τη στιγμή που δεν θα κάνουν απολύσεις δεν πρόκειται να εξοικονομήσουν παραμόνο ψίχουλα.

  5. nestrom avatar
    nestrom 21/07/2012 22:41:39

    Αν κλείσουν δηλαδή οι Αναπτυξιακές των Δήμων, όλοι αυτοί οι ποντικαράδες που "δουλευουν" εκεί, φυσικά θα προωθηθούν ως μόνιμοι στους Δήμους, ε?

    Εξάλλου, δεν πρέπει να απολυθεί κανείς ΔΥ.

    • Iωάννης34 avatar
      Iωάννης34 @ nestrom 22/07/2012 01:01:12

      Οχι απαραίτητα,οι συμβάσεις θα λήξουν και θα φύγουν.Το βασικό πρόβλημα με τους ΟΤΑ δεν είναι οι υπαλληλοι αλλά οι δήμαρχοι.Θα προβάλλουν σθεναρή αντίσταση και τα παράπονα στα κανάλια θα είναι στην ημερήσια διάταξη

  6. Enzo avatar
    Enzo 21/07/2012 22:55:57

    Ότι και να κάνουν , τα πάντα όλα,
    Ανάπτυξη εντός ευρώ δεν πρόκειται να υπάρξει .
    Τουρισμο, Γεωργια , άντε βάλε και λίγο ενέργεια , αυτά έχουμε .
    Ρε παιδιά δεν χρειάζεται να είσαι οικονομολόγος για να τα βλέπεις αυτά .
    Δεν βγαίνει με καμία Παναγία το προγραμμα.
    Με κινεζοποιηση θα βγει;

  7. roadrunner avatar
    roadrunner 21/07/2012 23:16:28

    "Αύξηση των ωρών διδασκαλίας για τους περίπου 150.000 εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, προκειμένου να περιοριστούν οι προσλήψεις στον χώρο της εκπαίδευσης και να εξοικονομηθούν πόροι."

    1) Αυτό το μέτρο απλά θα δώσει αφορμή και επιχειρήματα στο ΣΥΡΙΖΑ και το ΠΑΜΕ και θα δυναμώσει τις συνδικαλιστικές τους παρατάξεις με αποτέλεσμα ισχυρότερη εκπροσώπησή τους σε όργανα διοίκησης ΠΥΣΔΕ-ΠΥΣΠΕ και στους συλλόγους.

    2) Θα ενισχύσει τη υπάρχουσα δυσαρέσκεια και απαξίωση όλων των εκπαιδυτικών, που είναι από τους πλέον επιβαρυμένους και χαμηλόμισθους ΔΥ όλου τους Δημοσίου, παρόλο που διαθέτουν πανεπιστημιακή εκπαίδευση τουλάχιστον.

    3) Τα κενά σε εκπαιδευτικό προσωπικό λόγω συνταξιοδοτήσεων μπορούν αντικειμενικά να καλυφθούν με άλλους τρόπους, όπως οι προσλήψεις μέσω ΕΣΠΑ που δεν επιβαρύνουν τον προϋπολογισμό. Και με άλλα μέτρα.

    4) Για κάθε μια ώρα διδασκαλίας, χρειάζεται πολλαπλάσια εργασία, πρίν και μετά. Δηλαδή, ένα εικοσάωρο εβδομαδιαίως, στην ουσία απαιτεί τουλάχιστον άλλες είκοσι ώρες δουλειάς. Όπως ισχύει με τους καθηγητές σε ΑΕΙ/ΤΕΙ. Ή αν θέλετε και όπως ισχύει με τα ωράρια εργασίας των δικαστικών, που ενώ έχουν ελάχιστες ώρες στην έδρα, ωστόσο κανείς δε διανοείται να αυξήσει τις ώρες αυτές (κάτι που θα είχε και άμεσο αποτέλεσμα στην ταχύτητα απονομής δικαιοσύνης) με το σκεπτικό ότι απαιτείται εργασία προετοιμασίας εκτός έδρας.

    5) Το σημαντικότερο: την ποιότητα στην Παιδεία την έχουν ήδη "ρίξει" , η υποχρηματοδότηση, οι καταργήσεις/συγχωνεύσεις σχολείων της Διαμάντοπούλου , η συνεπακόλουθη αύξηση αριθμού μαθητών ανά τάξη. Το να προσθέτουμε σε αυτά και ένα "εξαντλημένο" εκπαιδευτικό μόνο χειρότερη θα κάνει την κατάσταση.

    Δεν βλέπω το ώφελος σε σχέση με το κόστος.

  8. akenaton avatar
    akenaton 22/07/2012 00:44:40

    Παιδεία για την ώρα δίνουν μονάχα τα ιδιωτικά σχολεία και τα φροντιστήρια. Τα δημόσια σχολεία δίνουν μονάχα χαρτιά με σφραγίδες και νούμερα πάνω τους. Όσες ώρες κι αν "δουλέψουν" οι εκπαιδευτικοί (που μόνοι τους δυστυχώς απαξίωσαν το λειτούργημά τους), τα ίδια χαρτιά θα δίνουν. Άρα, τι είχαμε τι χάσαμε.
    Υ.Γ. Ας μου εξηγήσει πειστικά ένας εκπαιδευτικός, πως κατάφερναν οι παλιοί δάσκαλοι - καθηγητές με περισσότερες ώρες εργασία, με εξαήμερο, με υποδομές δέκα φορές χειρότερες, με τάξεις πολυπληθέστερες, με μισθό υποδιαίρεση του σημερινού, να παρέχουν καλύτερο ΕΡΓΟ στα σχολεία και υψηλότερης ποιότητας ΠΑΙΔΕΙΑ στους μαθητές τους κι εγώ να συμφωνήσω να παίρνουν οι σημερινοί εκπαιδευτικοί 3.000 ευρώ το μήνα και να δουλεύουν 10 ώρες την εβδομάδα!

    • Φωτεινή avatar
      Φωτεινή @ akenaton 22/07/2012 01:30:50

      Νά σοῦ ἐξηγήσω ἐγώ: Δέν ὑπῆρχε ἡ πασοκοποίηση τότε!! ῎Αλλα τά ἤθη, σεβασμός στό κράτος καί στούς νόμους.

    • roadrunner avatar
      roadrunner @ akenaton 22/07/2012 07:55:13

      akenaton έγραψες:
      "Παιδεία για την ώρα δίνουν μονάχα τα ιδιωτικά σχολεία και τα φροντιστήρια."
      Σε ποια χώρα ζεις ; Η ιδιωτική εκπαίδευση πνέει τα λοίσθια ! Ξύπνα! μιλάμε για την Ελλάδα και τα ελληνόπουλα. Οι γονείς στην Ελλάδα, δεν διαθέτουν πια περίσσευμα για να πληρώνουν ούτε τους Ιδιωτικάρχες ούτε τα καν τα φρονιστήρια Λυκείου.

      Σχετιά με τα φροντιστήρια, ας σταματήσει πλέον ο μύθος, μια και ξέρουμε όλοι πολύ καλά, ότι από τις 12 τάξεις της εκπαίδευσης, αφορούν μετα βίας τις 2 τελευταίες (Β και Γ Λυκείου). Άρα δεν μπαίνει θέμα σύγκρισης με το Σχολείο, γιατί στις υπόλοιπες 10 τάξεις, το φροντιστήριο είναι ανύπαρκτο.
      Είναι κρίμα που η συγκυριακή παρακμή Ιδιωτικών σχολείων και φροντιστηρίων πλήττει τους εργαζόμενους σε αυτά. Εγώ σέβομαι και εκτιμώ κάθε εργαζόμενο στα Ιδιωτικά Σχολεία και τα φροντιστήρια, αλίμονο το δικαίωμα της εργασίας είναι ιερό, αλλά με το να χτυπάτε το Δημόσιο σχολείο, δεν θα κερδίσετε πελάτες στα Ιδιωτικά και τα Φροντιστήρια. Απλά οι γονείς δεν έχουν πια να σας πληρώσουν. Πάρτε το απόφαση.

      Και ακριβώς επειδή η Δημόσια Παιδεία έχει γίνει μονόδρομος για όλες τις ελληνικές οικογένειες, ακριβώς για αυτό το λόγο, δεν θα πρέπει να υποβαθμιστεί ακόμη περισσότερο. Γιατί και τα δικά σας τα παιδιά (αναφέρομαι σε όλη την ελληνική κοινωνία, όχι προσωπικά), από τη Δημόσια Εκπαίδευση θα περάσουν.

      • akenaton avatar
        akenaton @ roadrunner 22/07/2012 11:33:23

        Σωστά όλα αυτά που γράφετε, αλλά στην ουσία του σχολίου μου καμία απάντηση. Αν άλλαζα έναν χρόνο και αντί "δίνουν" έγραφα "έδιναν" τι θα μου απαντούσατε; Η ουσία είναι ότι όσο ανέβαινε ο μισθός και βελτιώνονταν οι συνθήκες εργασίας των εκπαιδευτικών, τόσο "έπεφτε" και η απόδοσή τους. Και αυτό το λέω από δική μου πείρα: καμιά σχέση οι δάσκαλοι και οι καθηγητές στα δικά μου μαθητικά χρόνια με αυτούς των παιδιών μου σήμερα (που φυσικά πάνε σε δημόσια σχολεία αλλά πάνε και φροντιστήριο και δυστυχώς ξένες γλώσσες έμαθαν στον ιδιωτικό τομέα). Αυτό δεν μπορεί κανείς εκπαιδευτικός να εξηγήσει πειστικά !!!!!!!!!

        • roadrunner avatar
          roadrunner @ akenaton 22/07/2012 14:21:21

          Αφού ανέφερες τα Αγγλικά φίλε akenaton, θα σου δώσω μια εξήγηση που αντιστοιχεί σε πραγματικό πρόσωπο καθηγητή Αγγλικών, φίλο μου-πρώην ιδιοκτήτη φροντιστηρίου. O καθηγητής μας Αγγλικών, λοιπόν, που σαν ιδιοκτήτης φροντιστηρίου, "έδωσε" lower-proficiency σε εκατοντάδες παιδιά και ο οποίος τελευταία κατέληξε να διοριστεί στο Δημόσιο, είναι αδύνατο να μάθει Αγλλικά στους μαθητές, όπως το πετύχαινε στο φροντιστήριό του. Η εξήγηση που μου δίνει ο ίδιος παραπονούμενος:
          Α) τα σχολικά βιβλία Αγγλικών είναι ΓΙΑ ΠΕΤΑΜΑ (αυτό είναι αλήθεια το τσέκαρα και ειδικά στην ξένη γλώσσα αποτελεί το βασικότερο εργαλείο)
          Β) οι ώρες διδασκαλίας είναι λιγότερες και ο ρυθμός εξαιρετικά αργός
          Γ) Οι μαθητές/τμήμα είναι περισσότεροι από ότι στο φροντιστήριο.
          Δ) οι περισσότεροι μαθητές κάνουν ¨χαβαλέ" γιατί ξέρουν ότι θα πάνε φροντιστήριο, οπότε θεωρούν την ώρα της ξένης γλώσσας ευκαιρία για εκτόνωση.
          Αυτά με τις ξένες γλώσσες ίσως σε βάλουν δεύτερες σε σκέψεις, για το ότι το έμψυχο δυναμικό που εργάζεται στο σχολεία δεν είναι όσο πιστεύεις, η αιτία στο πρόβλημα, όσο είναι οι υπόλοιποι συντελεστές της μαθησιακής διαδικασίας.
          Αυτό το θέμα όμως σηκώνει στη γενική του μορφή, πολύ -πολύ ανάλυση και εγώ στριμώχτηκα με το tab να έχει φύγει τέρμα δεξιά...

  9. nestrom avatar
    nestrom 22/07/2012 00:54:07

    "Για κάθε μια ώρα διδασκαλίας, χρειάζεται πολλαπλάσια εργασία, πρίν και μετά. Δηλαδή, ένα εικοσάωρο εβδομαδιαίως, στην ουσία απαιτεί τουλάχιστον άλλες είκοσι ώρες δουλειάς. Όπως ισχύει με τους καθηγητές σε ΑΕΙ/ΤΕΙ."

    Που τα λες αυτά? Θες προετοιμασία για φυσική 2ας Λυκείου ας πούμε?
    Ξέρεις πόσοι καθηγητές στα ΑΕΙ ζουν σε αλλη πόλη από το ΑΕΙ της οργανικής τους θέσης?
    Υποκρισία φίλε. Πες "δεν θέλω να απολυθώ" έτσι απλά. Κατανοητό.

    • roadrunner avatar
      roadrunner @ nestrom 22/07/2012 08:16:13

      Σε αντίθεση με την μονόδρομη διεξαγωγή μιας τρίωρης διάλεξης στα ΑΕΙ/ΤΕΙ, όπου ο καθηγητής απλά προβάλει το σετ διαφανειών που έχει στοκ από την τελευταία δεκαετία και στη συνέχεια παίρνει το αεροπλάνο και μην τον είδατε για μια εβδομάδα (όπως σωστά έγραψες),
      η διδασκαλία στα Δημοτικά-Γυμνάσια-Λύκεια είναι αμφίδρομη διαδικασία.
      Όποιος έχει περάσει και έχει κάνει μάθημα στο Δημόσιο Σχολείο ξέρει, ότι δεν πρόκειται για διάλεξη στους τοίχους ενός αμφιθεάτρου, και ξέρει ότι ναι, πρέπει να κάνει πολλαπλάσιες ώρες προετοιμασίας.
      Η εργασία δεν αφορά στην επιστημονική εμβάθυνση, αλλά έχει να κάνει με συνεχή διόρθωση ασκήσεων, τεστ, εκθέσεων/εργασιών, σε ότι αφορά στο γνωστικό πεδίο. Με συνεχή και διαδοχική αλληλεπίδραση και αξιολόγηση με τους μαθητές και στο παιδαγωγικό μέρος. Η δουλειά που κάνει κάποιος με τους μαθητές οφείλει να εξατομικεύεται και να αναπροσαρμόζεται χωρίς να "χάνεται" και το συνολικό εκπαιδευτικό αποτέλεσμα, πράγμα ιδιαίτερα πολύπλοκο μέσα στην πολυπολιτισμική κοινωνία των σχολείων, που αποτελούν μικρογραφία του μπάχαλου στο οποίο και εσύ βιώνεις.

      Παρεπιπτόντως, αυτό που έγραψες με τους αλεξιπτωτιστές καθηγητές ΑΕΙ/ΤΕΙ που πετάγοται για ένα 3ωράκι στο περιφερειακό ΑΕΙ και επιστρέφουν Αθήνα με το πρώτο αεροπλάνο, είναι απαράδεκτο. Το έχω ζήσει στη σχολή μου, με 2-3 καθηγητάδες, που τους βλέπαμε μόνο 4-5 φορές σε ένα εξάμηνο ! Ούτε τη φάτσα τους δεν ξέραμε !

      • nestrom avatar
        nestrom @ roadrunner 22/07/2012 13:16:22

        Nα συμφωνήσω ότι ανήκεις στους λίγους ευσυνείδητους, όπως λέει και ο akenaton παρακάτω. Εσύ λοιπόν είσαι ο πλέον υπεύθυνος να γίνει σωστά η αξιολόγηση, να διωχθούν οι άχρηστοι, και οι λίγοι καλοί που θα μείνετε, να δουλεύετε όπως πρέπει και να πληρώνεστε καλύτερα.

    • akenaton avatar
      akenaton @ nestrom 22/07/2012 11:39:22

      Ο φίλος ο roadrunner αναφέρεται σε ΕΥΣΥΝΕΙΔΗΤΟΥΣ εκπαιδευτικούς αγαπητέ nestrom! Ναι! Ναι! Υπάρχουν και τέτοιοι. Δυστυχώς είναι η λαμπρή (και πολύ μικρή) ΜΕΟΨΗΦΙΑ.

      • roadrunner avatar
        roadrunner @ akenaton 22/07/2012 14:43:17

        Λόγω κάποιας ιδιόμορφης ενασχόλησής μου με τα εκπαιδευτικά, έχω την τύχη να γνωρίζω πάρα πάρα πολλούς όπως και τη δουλειά τους.
        Η πλειοψηφία των εκπαιδευτικών είναι ευσυνείδητη και φιλότιμη.
        Οι προβληματικές περιπτώσεις είναι γνωστές στους αρμόδιους και οι τελευταίοι θα μπορούσαν να πραξουν τα δέοντα με συνοπτικότατες διαδικασίες, αν έπαρναν πράσινο φως.

  10. Νίκος avatar
    Νίκος 22/07/2012 11:06:14

    Ο Στουρνάρας, αν δυσκολεύεται, μπορεί να συμβουλευτεί και τον φίλο του τον Παπαντωνίου (colgate) εκεί που χαλαρώνουν στις πισίνες τους, στη Σύρο, πλάι- πλάι στο παραλιακό φιλέτο που τους "τακτοποίησε άμεσα" η αμαρτωλή πολεοδομία της περιοχής. Μήπως έχετε πάρει είδηση αγαπητοί μου οτι τίποτα δεν αλλάζει σε αυτόν το τόπο;

  11. roadrunner avatar
    roadrunner 22/07/2012 14:32:10

    Ποτέ δεν μπορείς να είσαι σίγουρος για το ποιος είναι ευσυνείδητος, επειδή ίσως τα γράφει ...όμορφα :)
    Πάντως αν θέλεις, ρίξε μια ματιά στην απάντηση που έγραψα στον akenaton σχετικά με το μάθημα τον Αγγλικών (αν και δεν διδάσκω Αγγλικά)...
    Οι δάσκαλοι και οι καθηγητές στη βάση τους τη θέλουν την αξιολόγηση, άσχετα από τις αριστερές εμμονές κάποιων εκλεγμένων στις κορυφές. Άλλο ο σχεδιασμός ενός δίκαιου, αντικειμενικού, μη-κομματικοποιημένου συστήματος αξιολόγησης, και άλλο ο ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΟΣ ΛΙΘΟΒΟΛΙΣΜΟΣ στο λειτούργημα του εκπαιδευτικού, που ξεκίνησε από εποχής Διαμαντοπούλου.

  12. δημης avatar
    δημης 23/07/2012 13:01:06

    ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ.....
    ΤΑ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ:
    -ΓΙΑΤΙ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΜΕΤΡΑΜΕ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ;;;;;;;;;
    ΑΠΛΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ..."ΑΞΙΟΛΟΓΗΘΩ " ΣΑΝ Π.Ι ΣΑΝ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΣΑΝ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΚΛΠ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΫΠΑΡΧΟΝΤΑ....
    -ΓΙΑΤΙ ΕΠΙΤΙΘΕΜΑΙ ...ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ ...ΣΤΟ "ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΟ"
    ΜΑ ΦΥΣΙΚΑ ΣΑΝ ΘΕΣΜΟΣ ΕΧΕΙ ΜΕΙΝΕΙ ΟΡΘΙΟΣ (ΧΑΡΗ ΣΤΟΝ ΠΑΤΡΙΩΤΙΣΜΟ ΤΟΥ ΔΑΣΚΑΛΟΥ)....
    -ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ ΟΙ...ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΔΙΔΑΚΤΙΚΩΝ ΩΡΩΝ;;;;;
    ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΙΔΑΞΕΙ ΤΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΤΟ ΕΞΗΣ ...ΝΑ ΛΕΙ ΟΡΘΙΟΣ ΕΝΑ ΠΟΙΗΜΑ ΕΠΙ 45΄..... (ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΝΟΙΑΖΕΤΑΙ ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΑΚΟΥΕΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ ,ΟΥΤΕ ΝΑ ΕΠΙΤΗΡΕΙ 25 ΜΑΘΗΤΕΣ ,ΝΑ ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ ΤΗΝ ΤΑΞΗ ,ΝΑ ΔΕΧΕΤΑΙ ΑΠΟΡΙΕΣ ΚΛΠ) ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΣ ΕΡΘΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ...
    -ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ ΣΤΗΝ ΑΙΘΟΥΣΑ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΔΟΥΛΕΙΑ;;;;;
    ΜΗΠΩΣ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΑΙΤΙΑ ΤΗΣ ΚΑΛΥΤΕΡΗΣ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΤΩΝ ...ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΩΝ ;;;;
    -ΜΕ ΤΑ...ΑΓΓΛΙΚΑ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ;;;;
    ΑΠΛΑ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΣ ΤΑ ΙΔΙΑ ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ ΒΑΡΙΟΥΝΤΑΙ ΜΙΑ ΛΥΣΗ ΘΑ ΗΤΑΝ Η ...ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ΕΝΟΣ ΒΙΒΛΙΟΥ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΣΧΟΛ.ΧΡΟΝΙΑΣ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΜΑΘΗΤΗ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΑ..ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΤΟΥ...
    -ΤΟ..ΠΑΛΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΗΤΑΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ;;;;;;;;
    ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΞΕΚΟΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ....
    ΔΙΑΒΑΣΤΕ Π.Χ ΤΗΝ ....ΜΟΝΟΓΡΑΦΙΑ ...ΛΑΛΙΩΤΗ... ΣΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ...ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ...
    ΚΑΙ ΤΑ ΟΧΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ:
    ΤΡΑΒΩΝΤΑΣ ΤΟΝ ΣΥΛΛΟΓΙΣΜΟ ΤΟΥ...ΕΚΑΣΤΟΤΕ ...ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΣΤΑ ΑΚΡΑ ...ΤΟΛΜΩ ΝΑ ΠΡΟΤΕΙΝΩ..
    -ΤΑΞΕΙΣ ΤΩΝ ...30000 ΠΧ ΟΑΚΑ, ΣΕΦ ΚΛΠ ΚΛΕΙΣΤΑ ΚΑΙ ΑΝΟΙΚΤΑ ΓΗΠΕΔΑ ...ΕΤΣΙ ΚΙ ΛΙΓΓΩΤΕΡΕΣ ΑΙΘΟΥΣΕΣ ΚΑΙ ΛΙΓΙΓΟΤΕΡΟΥΣ ΕΚΠ/ΚΟΥΣ ΘΑ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΜΕ ..ΚΑΙ ΟΣΟΙ ΘΑ ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΑΛΛΑ ΝΤΑΛΑΡΕΣ ΜΕ ΤΟ ΜΙΚΡΟΦΩΝΟ ΘΑ ΛΕΝΕ ΤΟ...ΜΑΘΗΜΑ....

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.