#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
03/11/2011 14:26
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Οι αγορές πανηγυρίζουν για την πτώση Παπανδρέου



Εκρηξη στο Χρηματιστήριο με κέρδη πάνω από 5% και τις τράπεζες πάνω από 20% ενώ το ευρώ ενισχύεται και πέφτει το πετρέλαιο. Κι όλα αυτά όσο πλησιάζει το τέλος του Γ. Παπανδρέου. Οι αγορές προεξοφλούν την κατάρρευση της κυβέρνησής του και μια πιθανή μεταβατική κυβέρνηση που θα πάει τη χώρα ομαλά σε εκλογές, αφού εξασφαλιστεί η ψήφιση της δανειακής σύμβασης.

Τι άλλο περιμένει λοιπόν; Οι υπουργοί και βουλευτές του δεν τον θέλουν, ο λαός δεν τον θέλει, οι αγορές τον φτύνουν. Γιατί δεν παραιτείται να ηρεμήσουμε;

ΣΧΟΛΙΑ

  1. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 03/11/2011 14:32:28

    To πετρέλαιο είναι η παγκόσμια ύφεση.
    Το ΧΑ είναι ότι δεν θα φαλίρουν οι ελληνικές τράπεζες αυτή την εβδομάδα
    Το ευρώ είναι ότι τελικά πέρασε η επιθυμία Μερκοζύ
    Και το 2930 (10ετές επιτόκιο πάνω από 30%) είμαστε εμείς

  2. ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
    ΣΤΕΛΙΟΣ 03/11/2011 14:34:34

    Μη γράφετε τέτοια ,σε λίγο καιρό θα το παίζει μάρτυρας του Σοσιαλισμού και θύμα της παγκόσμιας Καπιταλιστικής συνομωσίας!

    Αθλιοι , δε φτάνει που σκοτώσατε τον Τσέ , φάγατε και το ΓΑΠ!

  3. ataktos avatar
    ataktos 03/11/2011 14:36:42

    και η διαπλοκη ..τι κάνει????

  4. ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ avatar
    ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ 03/11/2011 15:22:25

    Για πρώτη φορά θα βγει ο κόσμος (ο πλανήτης) στους δρόμους επειδή παραιτείται η κυβέρνηση στην Ελλάδα.
    Ανεξαρτήτως κόμματος σήμερα θα βάλουν αρνιά στις σούβλες.

  5. βαγγελης θεοδωρουλακης avatar
    βαγγελης θεοδωρουλακης 03/11/2011 15:51:03

    οι αγορες πανηγυριζουν επειδη απομακρυνεται ο κινδυνος του δημοψηφισματος και οχι λογω πτωσης του ΓΑΠ που ειναι ο καλυτερος τους φιλος (νεοφιλελευθερος γαρ)...

  6. Κεφαλλονίτης avatar
    Κεφαλλονίτης 03/11/2011 17:59:04

    Αλήθεια διαβάζοντάς τα από πάνω μου γεννήθηκε μια απορία: Εμείς μετά και το ναι στην ευρωτεχνική Α.Ε. χάνουμε την κυριότητα επί του τόπου μας. .Άμα δηλαδή έρθουν οι Αμερικάνοι να περάσουν αγωγούς ή να βγάλουν πετρέλαια και αέρια θα πάρουν έγκριση από τους Γερμανούς; Θα καθορίσουν και το μερτικό; Θα πάρουν και αυτοί το μερτικό του νταβατζή;
    Χα χα χα. Φανταστικό!!! Και άμα έχουμε καινούρια Ίμια θα πάμε εμείς οι μαλάκ… να σκοτωθούμε; Ορέ κάτι μπλεξίματα αδερφέ! Πάντως την έκτη τέτοια θα την πάρουμε. Κάτι τέτοια τζετζερέδια και καθρεφτάκια δίνανε εκεί κάτου στην Αφρική παλιά και ακόμα δεν έχουν σηκώσει κεφάλι οι ρημάδιδες.

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ Κεφαλλονίτης 03/11/2011 19:34:01

      Λίγο υπεραπλουστευτικά, νομίζω ότι κάθε ένας από αυτούς έχει καπαρωμένα αυτά που νομίζει ότι "έχει". Και όταν τασκώνονται, κάνουν παγκόσμιους πολέμους, η τιπικούς μέσω τρίτων...