#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
14/09/2012 15:59
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ογδόντα χιλιάδες οδηγοί, θα πληρώσουν διπλά τα τέλη κυκλοφορίας του 2012



Στο δόκανο της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων του υπουργείου Οικονομικών έχουν πιαστεί 80.000 ιδιοκτήτες οχημάτων που δεν κατέβαλαν τα τέλη κυκλοφορίας για το 2012.

Αυτό προκύπτει από τα στοιχεία του υπουργείου Οικονομικών, το οποίο θα συμπεριλάβει το τέλος (προσαυξημένο με το πρόστιμο) στο εκκαθαριστικό σημείωμα του φόρου εισοδήματος των συγκεκριμένων φορολογούμενων.

Για τους υπόλοιπους ιδιοκτήτες που έχουν παραλάβει το εκκαθαριστικό και δεν έχουν καταβάλει το τέλος κυκλοφορίας, θα αποσταλεί ειδοποιητήριο για την καταβολή του.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Αντίθεσις avatar
    Αντίθεσις 14/09/2012 20:20:28

    Ναι, ας βάλουν τα πάντα στο εκκαθαριστικό σημείωμα του φόρου εισοδήματος: τέλη κυκλοφορίας, τέλος επιτηδεύματος, έκτακτη εισφορά (και προσεχώς τον νέο φόρο που θα αντικαταστήσει ETAK και χαράτσι). Αυτό δεν σημαίνει βέβαια ότι θα εισπράξουν αυτόματα περισσότερα χρήματα.

    Το ποσοστό αυτών που δεν πλήρωσαν την δεύτερη δόση του προκύπτοντος χρεωστικού υπολοίπου για τις ήδη εκκαθαρισθείσες δηλώσεις φορολογίας εισοδήματαος, τα ταμειακά προβλήματα της ΔΕΗ, όταν προστέθηκε στους λογαριασμούς της το χαράτσι, και το σνομπάρισμα της διαδικασίας "τακτοποίησης" αυθαιρέτων, δεν τους έμαθαν τίποτε φαίνεται. Για κάποιους το δίλημμα γεμάτο ψυγείο ή πληρωμένα τέλη κυκλοφορίας και φόρος εισοδήματος (που σημειωτέον υπολογίζεται και τεκμαρτά, άρα εξ ορισμού άδικα) έχει πάψει από καιρό να υφίσταται. Και αν ισχύσει η προταθείσα κατάργηση του αφορολογήτου ορίου, ο αριθμός των θα αυξηθεί δραματικά.

    Εντός του σε αργή αποσύνθεση κράτους μας κινούνται ήδη δεκάδες χιλιάδες οχήματα χωρίς ασφάλιση, μερικά εκ των οποίων και επαγγελματικά (ειδικά στην επαρχία), χωρίς πληρωμένα τέλη κυκλοφορίας και σύντομα χωρίς πινακίδες. Στη Χαλκιδική αυτή την περίοδο τα υπηρεσιακά αυτοκίνητα της αστυνομίας ξεκουράζονται από τις θερινές υπερωρίες κάνοντας μίνι φθινοπωρινές διακοπές, ελλείψει καυσίμων. Ποιος θα πρωτοελέγξει ποιον και για ποιο πράγμα σε αυτή τη χώρα;

    Φυσικά η ιδέα να μειώσουν τα τέλη κυκλοφορίας οχημάτων (ή τα διόδια οδών που εισπράττονται από τους σε χειμερία νάρκη ευρισκόμενους αναδόχους κατασκευής των) δεν περνά από το στενό μυαλό των. Και οι καταθέσεις πινακίδων, όπως οι 500.000 περίπου της προηγούμενης διετίας θα συνεχίζονται, με ό,τι αυτό σημαίνει για τον τζίρο (και τους φόρους) ασφαλιστικών εταιρειών, επιχειρήσεων πώλησης ανταλλακτικών και καυσίμων. Η αδυναμία των κατοίκων αστικών περιοχών να επισκεφθούν τις μικρές πατρίδες των επίσης αγνοείται από τους σχεδιαστές της οικονομικής πολιτικής, με προφανείς συνέπειες στις τοπικές οικονομίες, την απασχόληση, τον πληθυσμό και την ηλικιακή σύνθεσή των...

    Τα χειρότερα έρχονται.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.