#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
22/01/2013 10:45
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Νέες τιμές στα διόδια από Δευτέρα



Αναπροσαρμόζονται από την ερχόμενη Δευτέρα 28 Ιανουαρίου οι τιμές διέλευσης διοδίων, ενώ τίθενται σε λειτουργία νέοι σταθμοί διοδίων στο τμήμα Μαλιακός-Κλειδί του Αυτοκινητοδρόμου Πατρών-Αθηνών-Θεσσαλονίκης-Ευζώνων (ΠΑΘΕ), που διαχειρίζεται η Eταιρία Παραχώρησης «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου».

Οι αναπροσαρμογές, όπως ανακοινώθηκε χθες από το αρμόδιο υπουργείο Ανάπτυξης, αφορούν είτε μειώσεις στις τιμές διέλευσης είτε αυξήσεις, οι οποίες προβλέπονται από τη σχετική σύμβαση παραχώρησης.

Συγκεκριμένα, προβλέπεται η έναρξη είσπραξης διοδίων στο Μετωπικό Σταθμό Διοδίων (ΜΣΔ) Κλειδιού (Αιγινίου) και προς τις δύο κατευθύνσεις κυκλοφορίας, ενώ μειώνεται η τιμή των διοδίων, έως και 50%, στον ΜΣΔ Μαλγάρων.

Παράλληλα, προβλέπεται η προσαρμογή, μείωση ή αύξηση των τιμών διοδίων στους ακόλουθους σταθμούς διοδίων: Στο Μετωπικό Σταθμό Διοδίων (ΜΣΔ) και τους Πλευρικούς Σταθμούς Διοδίων (ΠΣΔ) Λεπτοκαρυάς, στον ΜΣΔ Πυργετού, στους ΜΣΔ και ΠΣΔ Μακρυχωρίου, στους ΠΣΔ Γυρτώνης, στον ΜΣΔ Μοσχοχωρίου και στον ΜΣΔ Πελασγίας.

Επιπλέον, αρχίζουν να εισπράττονται διόδια στον ΠΣΔ Λεπτοκαρυάς στην κατεύθυνση προς Θεσσαλονίκη για τις κατηγορίες οχημάτων 1 (δίκυκλα) και 2 (Ι.Χ. επιβατικά αυτοκίνητα).

Το υπουργείο ανακοίνωσε την εφαρμογή εκπτωτικής πολιτικής, με διάθεση εμπορικών πακέτων για συχνούς χρήστες των κατηγοριών οχημάτων 1 και 2 που διέρχονται από συγκεκριμένους σταθμούς διοδίων του έργου, με έκπτωση κλιμακούμενη έως τις 60 διελεύσεις, ανάλογα με το μηνιαίο αριθμό τους, ως ακολούθως: 1η έως 10η έκπτωση 0%, 11η έως 20ή έκπτωση 15%, 21η έως 30ή έκπτωση 30%, 31η έως 60η έκπτωση 60%.

Εν τω μεταξύ, ανακοινώθηκε η οριστική κατάργηση του άτυπου κόμβου Σκοτίνας, αλλά και η αντικατάσταση των καρτών των κατοίκων Πελασγίας με πομποδέκτες ενταγμένους στο προσφερόμενο εμπορικό πακέτο για συχνούς χρήστες, εντός 45 ημερών από την έναρξη ισχύος των μέτρων αυτών.

Ταυτόχρονα με τα παραπάνω που αφορούν στο οδικό τμήμα που διαχειρίζεται ο παραχωρησιούχος, θα ξεκινήσουν και οι διαδικασίες  κατασκευής σταθμού διοδίων επί του οδικού τμήματος Κλειδί-Βέροια.

Ανάλογες προσαρμογές ισχύουν και για τις διελεύσεις φορτηγών, λεωφορείων με δύο ή τρεις άξονες (κατηγορία 3)  άλλα και οχημάτων με τέσσερις ή περισσότερους άξονες  (κατηγορία 4).

Όπως έγινε γνωστό από το υπουργείο Ανάπτυξης, με τις παραπάνω παρεμβάσεις:

- Εφαρμόζονται οι προβλέψεις της συγκεκριμένης σύμβασης παραχώρησης, έτσι ώστε η παραχωρησιούχος εταιρία να μην έχει απαιτήσεις αποζημίωσης από το Ελληνικό Δημόσιο.

- Διασφαλίζεται η ισόρροπη και σύμμετρη εφαρμογή των διοδίων στον αυτοκινητόδρομο, με την έναρξη λειτουργίας του ΜΣΔ Κλειδιού (Αιγινίου) και τη μείωση του διοδίου στους σταθμούς Λεπτοκαρυάς και Μαλγάρων, επιτυγχάνοντας με τον τρόπο αυτό διατήρηση του κόστους χρέωσης στα ίδια περίπου επίπεδα με τις υφιστάμενες χρεώσεις των κύριων διαδρομών κατά μήκος του οδικού άξονα.

Μιχάλης Μυγιάκης, στον Ελεύθερο Τύπο 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Μεγάλες στιγμές avatar
    Μεγάλες στιγμές 22/01/2013 11:05:11

    Τουλάχιστον το συνολικό κόστος παραμενει το ίδιο,σύμφωνα με την ανακοίνωση.Πάντως ολοι οι οδηγοί θα προτιμούσαμε μία συνολική πληρωμή σε ενα καθορισμενο σημειο και οχι καθε λίγο μποτιλιάρισμα και 2ευρα

    • Κώστας Τουρίστας avatar
      Κώστας Τουρίστας @ Μεγάλες στιγμές 22/01/2013 22:06:26

      Αυτό που λές θα γίνει, μόνο όταν εφαρμοστεί το σύστημα που έχει η Ιταλία.
      Παίρνεις το "εισητήριο" όταν μπαίνεις και πληρώνεις κατά την έξοδο, εκεί που θα βγείς και πάντα ανάλογα με τα χιλιόμετρα.

  2. tak avatar
    tak 22/01/2013 11:53:11

    Στην ΕΟ Αθηνών - Πατρών γιατί πληρώνονται διόδια;

    • Παστός Αστός avatar
      Παστός Αστός @ tak 22/01/2013 14:00:35

      Δύσκολη πίστα... :)
      Κανονικά θέλει μπόνους για όποιον τη βγάζει βράδυ, όπως τους εξηγώ όποτε περνάω.

  3. Μεγάλες στιγμές avatar
    Μεγάλες στιγμές 22/01/2013 12:08:24

    46 ευρώ τα διόδια Αθήνα-Θεσ/νίκη..πήγαινε-έλα
    45 ευρώ το φοιτητικό εισιτήριο του ΚΤΕΛ..

    • Κυψελιώτης avatar
      Κυψελιώτης @ Μεγάλες στιγμές 23/01/2013 19:56:55

      23€ το εισιτήριο του ΟΣΕ διάρκεια ταξιδιού 5:50!!

  4. Zame avatar
    Zame 22/01/2013 13:09:45

    & υποψιν ότι οι παράπλευροι δρόμοι
    (της εθνικής οδού θεσ/νικης-Κατερίνης κατασκευής ΠΑΘΕ που διαχειρίζεται η Eταιρία Παραχώρησης «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου». )
    ακόμη δεν ολοκληρώθηκαν..
    αλλά τα διόδια και αυξήσεις "τρέχουν" & μάλιστα 7.5 χιλιόμετρα είναι ΜΑΛΓΑΡΑ-(προς θεσ/νίκη) ΑΙΓΙΝΙΟ.(προς ΗΜΑΘΙΑ)
    .. σκοπιμως τα "μπέρδεψαν ?
    ε.δεν γίνεται έτσι άλλο πια..
    Φτάνει πια η κοροϊδία , αδικια & το κλέψιμο..γιαυτο φωναζουμε πως κάθε έννοια ΔΙΚΑΙΟΥ χαρακτηρίζεται & ονομάζεται ως μια ΧΑΖΟΜΑΡΑ..που κινδυνεύει ακόμα και να ποινικοποιηθει..όταν δεν συμμορφώνεται με τις προσταγές & προσδοκίες αυτου του αυθάδους, άπληστου, άθλιου & χυδαίου..μπλα-μπλα.. Μονοπωλιακού Καπιταλισμού...ΕΛΕΟΣ.

    Τουλάχιστον να παραδώσουν έργο & μετά να ζητούν χρήματα..
    σε μια δουλειά όπου η οικονομική συμμετοχή τους ειναι 10% & 90% ..φορολογούμενοι.. ΝΑ ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΤΖΑΜΠΑΤΖΗΔΕΣ

  5. Zame avatar
    Zame 22/01/2013 13:18:19

    Επισης ..και ΠΟΙΟΣ μας λέει πώς οι προαναγγελθέντες & πολυδιαφημιζόμενες θέσεις εργασίας δεν θα καλυφτούν από "εισαγόμενο" εργατικό δυναμικό..?

  6. Κυαίστωρ avatar
    Κυαίστωρ 22/01/2013 15:12:00

    Καθόλου ίδιο δεν θα παραμείνει το κόστος των διοδίων.....
    Για να πάει ένα Ι.Χ από Κατερίνη Θεσσαλονίκη ΣΗΜΕΡΑ θέλει 2,40 και όταν λειτουργήσουν τα διόδια του Αιγινίου ναι με μεν η τιμή στα Μάλγαρα θα πέσει στο 1,20, αλλά στο Αιγίνιο θα κοστίζει 2,20 επομένως το νέο κόστος θα είναι 3,40, ένα ευρώ επιπλέον.
    Για κάποιον που μετακινείται συχνά το πήγαινε-έλα είναι 6,80 από 4,80, χώρια οι βενζίνες.
    Για σύγκριση τώρα, το ΚΤΕΛ Κατερίνη-Θεσσαλονίκη στοιχίζει 6,30 το κανονικό εισιτήριο και 4,70 το μειωμένο (φοιτητικό-25%). Είναι προφανές πως η λειτουργία των νέων διοδίων θα αναπροσαρμόσει τις τιμές των ΚΤΕΛ (πόσο δεν το γνωρίζουμε αλλά ας πούμε από τα 6,30 δεν θα πάει 7 ή 7,20 ? ). Είναι δυνατόν για μια διαδρομή ούτε καν 70 χιλιομέτρων (35' με το αμάξι) να πληρώνουμε δύο διόδια;
    Για να μην πιάσουμε την υπόθεση της κατεύθυνσης προς Λάρισα ή τα παράπλευρα της Λεπτοκαρυάς. Ας είναι "καλά" ο Σουφλιάς που φρόντισε να ελαφρύνει τους συντοπίτες του και να κάνουν τζάμπα μπάνιο στον Πλαταμώνα.
    Γεμίσανε την Πιερία διόδια, έλεος !

  7. Κώστας Τουρίστας avatar
    Κώστας Τουρίστας 22/01/2013 22:10:16

    Εγώ βλέπω κάτι άλλο. Λένε οτι δέν θα μειωθούν άλλο οι μισθοί και οι συντάξεις, αλλά μειώνονται έμμεσα, απο τις αυξήσεις στα διόδια, στην ΔΕΗ, στους διαφόρους φόρους, τα χαράτσια κ.λ.π. έμμεσες επιβαρύνσεις.
    ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ!

  8. μι avatar
    μι 23/01/2013 17:24:01

    Μπορει να μας εξηγησει ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΡΜΟΔΙΟΣ τοσα χρονια που η οικονομια καταβαρραθρωθηκε ΓΙΑΤΙ δεν μειωθηκαν οι τιμες των διοδιων (οποως ολοι οι μισθοι και τα προιοντα και οι υπηρεσιες..)? Και αφου δεν μειωθηκαν ΓΙΑΤΙ δεν συνεχιστηκαν τα εργα με τα εσοδα των ΑΚΡΙΒΩΝ διοδιων; Η αδικια που νοιωθει ο πολιτης τον οδηγει στην ΑΝΟΜΙΑ - αυτο επιδιωκετε;;;

    ΕΠΙΣΗΣ γιατι ΔΕΝ επιβαλλονται ΤΕΛΗ κυκλοφοριας στα ΠΟΛΛΕΣ ΔΕΚΑΔΕΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΜΕ ΞΕΝΕΣ ΠΙΝΑΚΙΔΕ ποθ κυκλοφορουν στη χωρα μας??

  9. Zame avatar
    Zame 23/01/2013 20:27:50

    Ενταξει ειπαμε πως ο κοσμος δεν ειναι δικαιος...αλλα οχι και ετσι..
    Όταν η απάτη & η αδικία 'χορηγεί" και υποδεικνύεται ως μοντέλο ανάπτυξης ..αντιλαμβανόμαστε όλοι τι πρόκειται να "θερίσουμε

    Γιαυτο λεμε πως
    Η ΗΘΙΚΗ ως ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ, και το ΔΙΚΑΙΟ ως ΑΙΣΘΗΜΑ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ είναι ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ και ΘΕΜΕΛΙΟ του ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΥ ΒΙΟΥ.
    Χωρίς ντροπή και χωρίς δίκαιο οποιαδήποτε μορφή κοινωνικής συμβίωσης είναι απλώς Α δ ύ ν α τ η!

    Γιαυτο και η ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ & το ΔΙΚΑΙΟ λειτουργεί ως συγκολλητική ουσία..

    ..αλλα ποσως τους ενδιαφερει..προκειμενου να τα "παρουν"

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.