12/10/2009 12:15
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Νέα βόμβα μεγατόνων: Στα 30 δις ευρώ το ταμειακό έλλειμμα



Βόμβα μεγατόνων ή μήπως σκόπιμη διαρροή από τον τσάρο της Οικονομίας, Γ. Παπακωνσταντίνου, σχετικά με την κατάσταση της οικονομίας; Όπως πληροφορείται το antinews.gr το δημοσιονομικό έλλειμμα της χώρας θα φτάσει στο τέλος του έτους στο 12% κι όχι 10% όπως είχε πει πριν λίγα 24ωρα ο διοικητής της ΤτΕ, Γ. Προβόπουλος. Αυτό σημαίνει ότι το έλλειμμα της χώρας ανέρχεται περίπου στα 30 δις ευρώ ενώ το ταμειακό έλλειμμα είναι ακόμη μεγαλύτερο στο 14%.

Δύο πράγματα μπορούμε να φανταστούμε:

1. Η περίφημη φράση που χρησιμοποίησε το 1893 ο Χαρίλαος Τρικούπης, το «δυστυχώς επτωχεύσαμεν» θα επαναληφθεί δια στόματος Γ. Παπανδρέου. Αν η Ελλάδα δεν μπορεί να αποπληρώσει τα χρέη της, αδυνατεί να πληρώσει τις συντάξεις και τους μισθούς και αναγκαστεί να πάει σε υπέρογκο δανεισμό και το 2010 τότε η... επιτήρηση από το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο, όπως στην περίπτωση της Ισλανδίας, είναι προς των πυλών. Κάποιες άλλες πληροφορίες αναφέρουν ότι μόνο τα χρέη προς τις φαρμακευτικές εταιρείες, τους προμηθευτές των νοσοκομείων και τις κατασκευαστικές ξεπερνούν τα 15 δις ευρώ. Και ο εφιάλτης συνεχίζεται...

2. Μπορεί να πρόκειται για επικοινωνιακό κόλπο της κυβέρνησης σαν αυτά που μόνο οι σοσιαλιστές εκσυγχρονιστές γνωρίζουν. Με λίγα λόγια το σχέδιο είναι το εξής: Προκαλούμε σοκ στην ελληνική κοινωνία, προετοιμάζουμε τον κόσμο για σκληρά οικονομικά μέτρα και με εύσχημο τρόπο ξεχνάμε όλα τα δαπανηρά φιλολαϊκά μέτρα της προεκλογικής περιόδου. Όπως όλα δείχνουν η κυβέρνηση θα δώσει τους επόμενους μήνες κάποια χρήματα όπως αύξηση στους αγρότες, βοήθημα για τους χαμηλόμισθους, κάποια πακέτα για τους αγρότες, αλλά σε βάθος έξι μηνών – ενός χρόνου θα έλθει με πολύ σκληρά μέτρα, φορολογικού χαρακτήρα.

 Τι από τα δύο να ευχηθούμε να συμβαίνει; Μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα...

Σήμερα στο μεταξύ, ο υφυπουργός Εργασίας, Γιώργος Κουτρουμάνης, μιλώντας στον ΑΝΤ1, διαβεβαίωσε ότι δεν θα υπάρξει καθυστέρηση στην καταβολή των συντάξεων. Ο κ. Κουτρουμάνης τόνισε ότι βασική προτεραιότητα είναι να συμπληρώσουμε την καταγραφή, για να δούμε τι θα χρειαστεί για να καλυφθούν οι υποχρεώσεις των ταμείων, καθώς όπως τόνισε, υπάρχει ταμειακό πρόβλημα.

Σύμφωνα με τον ίδιο, τα ταμεία εάν δεν πάρουν χρήματα από τον κρατικό προϋπολογισμό δεν θα μπορέσουν να πληρώσουν τις συντάξεις. Παράλληλα, δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο το δημόσιο να καταφύγει στον δανεισμό.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Κασσάνδρα avatar
    Κασσάνδρα 12/10/2009 12:29:33

    Ακόμα δεν τέλειωσε η χρονιά έχουμε 2,5 μήνες υπομονή... φικι φικι έρχεται το αλμυρό φιστίκι.

    Τώρα για την νέα χρονιά θα δείξει η πράσινη ανάπτυξη.

  2. Μποτίλια στο Πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο Πέλαγος 12/10/2009 12:53:10

    Όταν καταλάβει ο κόσμος ότι η ένταξη στην ΕΟΚ ήταν ο λάκκος των λεόντων, θα πουλάει ο Χαρίλαος μπλου τζιν στον παράδεισο. Το έλλειμμα των ΗΠΑ είναι 9,9%. Δεν είναι θέμα (αν)ικανότητας του κάθε Αλογοσκούφη, αλλά κύρια στρατηγική ενός συστήματος, που κλιμακώνει κατεδάφιση των πάντων, υπέρ των παγκοσμιοποιητών, που κλιμακώνουν παγκόσμια δικτατορία.
    Μοναδική διέξοδος: Οι "αντιεξουσιαστές" του Χρυσοχοίδη με βούρδουλα στο χέρι και "τα γόνατα στο έδαφος". Υπομονή και σκόπιμο είναι να βάλουμε τις υποσχέσεις από το ψυγείο στην κατάψυξη. Θα πρέπει να τραφούμε με αυτές πολύ καιρό.
    Θα τα φτιάξει όμως όλα η κυβέρνηση γκρουπούσκουλων μετά την πτώση του Πασόκ. Κατοχή χωρίς βέρμαχτ. (Γιώργη γιατί έφυγες; Τώρα δεν μας σώνει ούτε οι μασόνοι).

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Μποτίλια στο Πέλαγος 12/10/2009 13:15:41

      Oλοι χρωσταμε σε αυτους που αρπαξαν τα Τρις περσυ.. το σχεδιο ειναι συγκεκριμενο και η διαδικασια υλοποιησης του εχει αρχισει. Χρωστουν τα κρατη πλεον σε ενα ματσο ανθρωπους. Σε σκαλοπατια, ειτε αυτο λεγεται ΕΕ, ειτε ΗΠΑ, ειτε Κολπος και παει λεγοντας. Το ταμειο ειναι κοινο στην κορυφη της πυραμιδας.

      Οσα και να κοψουν στις ΗΠΑ, οι ιδιοι τα κοβουν ( τα $ ) και απο τη μια τσεπη μπαινουν την αλλη με τοκο τη στιγμη της ΚΟΠΗΣ.

      Μποτιλια να το αναλυσουμε μια μερα το ολο σκηνικο.

      Μην ερθει κανεις και μιλησει για θεωριες συνωμοσιας.. ΟΚ ? Εαν υπαρχουν επιχειρηματα περι του αντιθετου να μποθν στο τραπεζι.

      ΠΠ

      ΥΓ τα 28Δις π δωσαμε στις Ελληνικες Τραπεζες.. κε ΓΑΠΠ π φωναζατε.. θα το ψαξετε ΠΟΥ ΠΗΓΑΝ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ??? εδω σε θελω!! δεν υπαρχει περιπτωση σε αυτο το Συμπαν ν ασχοληθει ο ΓΑΠΠ. Αλλο οι φανφαρες αλλο η πραξη. Ξερει πολυ καλα.. ομοτραπεζος ειναι.

      • Μποτίλια στο Πέλαγος avatar
        Μποτίλια στο Πέλαγος @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 12/10/2009 16:34:31

        Καλέ ποιες θεωρίες συνωμοσίας; Συνωμοσίες κάνουν μόνο όσοι εποφθαλμιούν να πάνε με την γυναίκα του γείτονα στο κρεβάτι.

    • Κασσάνδρα avatar
      Κασσάνδρα @ Μποτίλια στο Πέλαγος 12/10/2009 13:47:00

      H EE έχει θετικά και αρνητικά, με τους γείτονες που έχουμε και την οικονοκική κατάσταση στο παρελθόν της ελλάδας η ΕΕ είναι μονόδρομος.

      • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
        ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Κασσάνδρα 12/10/2009 17:11:22

        Αν σου στελνω περιεργους τυπους να κανουν βολτα εξω απο το σπιτι σου 2-3 μηνες, δε θα βαλεις συναγερμο ( δωρεαν και με τιμες που εγινες πελατισσα??)

        think out of the box ! δε λεω αλλα μη μας το κλεισουν το ΑΝΤΙ και μετα θα ερθω εγω σπιτι σου να σου μιλαω ! χαχαχα
        ( με και χωρις συναγερμο )

        ΠΠ

  3. leon avatar
    leon 12/10/2009 12:58:39

    Αφου η Αλεκα το ειπε.
    Θα διαψευσθουν οι προσδοκιες πιο γρηγορα απο ποτε...

  4. Ερμιππος avatar
    Ερμιππος 12/10/2009 13:11:58

    Μακάρι να ήταν απλά πληροφορίες. Πρόκειται για επιβεβαιωμένα στοιχεία. Μόνον το χρέος των νοσοκομείων προς τους πάσης φύσεως προμηθευτές αγγίζει την στιγμή αυτή τα 7 δισ. και εάν δεν το σταματήσει κανείς θα συνεχίσει να καλπάζει με ιλλιγγιώδεις ρυθμούς. Το ζήτημα δεν φαίνεται, μέχρι στιγμής τουλάχιστον, να απασχολεί σοβαρά κανέναν. Σίγουρα βέβαια δεν απασχόλησε ποτέ τον πρώην πρωθυπουργό και τον αρμόδιο υπουργό του επί θεμάτων υγείας ο οποίος αφού διέλυσε στην κυριολεξία (και θεσμικά και οικονομικά) τον τομέα μοστράρεται σήμερα και για αρχηγός κόμματος χωρίς κανένας να ενοχλείται. Το γεγονός αυτό λέει πολλά για τον "τρόπο" της ΝΔ (η πολιτική είναι αποκλειστικά εσωτερικό παίγνιο που αφορά την νομή της εξουσίας) και προοιωνίζεται το λαμπρό της μέλλον.

    Αξίζει επιπλέον να αναφερθεί ότι η "τρύπα" αυτή δεν φαίνεται σε κανέναν από τους επίσημους δείκτες της οικονομίας διότι παρά τις επίμονες προσπάθειες της Eurostat για την λήψη συγκεκριμένων στοιχείων η απελθούσα κυβέρνηση απέφυγε επιμελώς να την εμφανίσει. Ακόμη και όταν η Ευρωπαϊκή αρχή είχε στα χέρια της έγγραφο του Υπουργείου Υγείας προς την Βουλή (απάντηση σε ερώτηση βουλευτή του ΠΑΣΟΚ) με την οποία γινόταν επίσημη παραδοχή για χρέος 5,2 δισ έως την 31/12/2008/ ο Παπαθανασίου απαντούσε στις Βρυξέλλες ότι τα ποσά αυτά είναι υπό αμφισβήτηση και για αυτό δεν λαμβάνονται υπ΄ όψη στην διαμόρφωση των δεικτών.

  5. Helmut avatar
    Helmut 12/10/2009 13:16:24

    "Μπορεί να πρόκειται για επικοινωνιακό κόλπο της κυβέρνησης σαν αυτά που μόνο οι σοσιαλιστές εκσυγχρονιστές γνωρίζουν. Με λίγα λόγια το σχέδιο είναι το εξής: Προκαλούμε σοκ στην ελληνική κοινωνία, προετοιμάζουμε τον κόσμο για σκληρά οικονομικά μέτρα και με εύσχημο τρόπο ξεχνάμε όλα τα δαπανηρά φιλολαϊκά μέτρα της προεκλογικής περιόδου. "

    Μα γιατί μιλάτε για πατέντα σοσιαλιστών εσυγρονιστών όταν πρώτος διδάξας ήταν ο Αλογοσκούφης με την περίφημη "Απογραφή" η οποία αποσκοπούσε σε ακριβώς το ίδιο στόχο.

    Να δεχτώ ότι έχετε μνήμη χρυσόψαρου αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι οι αναγνώστες σας τρώνε κουτόχορτο...

    • Factorx avatar
      Factorx @ Helmut 12/10/2009 13:29:15

      Δηλαδή κάνετε οτι και ο Αλογοσκούφης;

    • Κασσάνδρα avatar
      Κασσάνδρα @ Helmut 12/10/2009 13:44:21

      Θα φανεί στην eurostat

  6. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 12/10/2009 13:20:53

    μα δεν γκρινιάζουμε εδώ μέσα εδώ και ένα χρόνο για αυτά τα θέματα; μέχρι και ...πράσινο παπαγαλάκι με απεκάλεσε σχολιαστής... τώρα θα γίνω ...μπλέ. Οι αριθμοί, η ιπποδύναμη και ο βήχας δεν κρύβονται

  7. greekpoliticalreview avatar
    greekpoliticalreview 12/10/2009 13:25:06

    Δίχως την οικονομική στήριξη από την ΕΕ και το ευρώ η Ελλάδα δεν θα μπορούσε με τίποτα να δανείζεται για να αναπτύσεται (έστω και μέσω νταβαντζήδων).Όπως κι αν το κάνουμε στο καπιταλιστικό περιβάλλον της ΕΕ αν επιλέγαμε να αποστασιοποιηθούμε θα χάναμε και το τρίτο τραίνο παγκόσμιου αναπτυξιακού περιβάλοντος (τα άλλα δυο χαμένα ήταν περίοδος εμφυλίου και χούντας).

    Δεκτές όλες οι παρατηρήσεις για το που πηγαίνουμε ως ανθρωπότητα αλλά υπάρχουν κάποιες παράμετροι που δεν μπορούν να αμφισβητηθούν.

    Το θεωρητικό σχέδιο "ενωμένοι ρίχνουμε τα επιτόκια δίνοντας απεριόριστη δυνατότητα οικονομικής ανάπτυξης σε όλους" ήταν σωστό το λάθος εντοπίζεται στην πλήρη εξάρτηση του σχεδίου αυτού στους χρηματοπιστωτικούς οργανισμούς και την αδυναμία ελέγχου τους.

    • Μποτίλια στο Πέλαγος avatar
      Μποτίλια στο Πέλαγος @ greekpoliticalreview 12/10/2009 16:03:36

      Για τα δανεικά από τον Σάιλοκ (και ομοαίματους Αγγλοσάξονες) ο Σέξπιρ έγραψε τον Έμπορο της Βενετίας. Κατανοώ βέβαια πλήρως το επιχείρημά σου, ότι εμείς δεν είμαστε ο Σέξπιρ (γι αυτό γράφουμε μόνο κάτι σχόλια που δεν θα απασχολήσουν ποτέ το σοβαρό θέατρο). Και βεβαίως σου δίνω δίκιο στην διαπίστωση ότι ο Σάιλοκ δεν ελέγχεται, όσα χρόνια κι αν περάσουν (Αν ήταν δυνατόν να ελεγχθεί, θα τα έτρωγε στα μπουζούκια και δεν θα γινόταν τοκογλύφος).
      Οι Εβραίοι είχαν παλιά το έτος του Ιωβηλαίου και κάθε επτά χρόνια χαριζόντουσαν τα χρέη. Αλλιώς καμία αγορά δεν μπορεί να σταθεί στα πόδια της.
      Και οι βάσεις της Αθηναϊκής Ηγεμονίας μπήκαν με τον Σόλωνα και τη Σεισάχθεια και όχι με τον Περικλή. Αν αποσκοπούσε το σύστημα στην ανάπτυξη, θα στηριζόταν σε άλλους μηχανισμούς και όχι στην υπερχρέωση. Νέα δουλοκτησία κλιμακώνει η Νέα Βαβυλών.

      • greekpoliticalreview avatar
        greekpoliticalreview @ Μποτίλια στο Πέλαγος 12/10/2009 16:53:33

        Η υπερχρέωση , φίλε μου καλέ , είναι επιλογή , η πίστωση από την άλλη εργαλείο...

      • Μποτίλια στο Πέλαγος avatar
        Μποτίλια στο Πέλαγος @ Μποτίλια στο Πέλαγος 12/10/2009 17:08:29

        Η πίστωση προέρχεται από το πιστεύω. Δηλαδή την πίστη ότι θα επιστραφούν μια μέρα των ημερών τα δανεικά. Η ΕΟΚ δανειοδότησε για να καταστραφούν δομές. Στην γεωργία και την εγχώρια μεταποίηση. Και με τα έργα "υποδομής" ανδρώθηκαν οι νταβατζήδες. Τα κέρδη πήγαν σε οφφ σορ και σε μαύρες κάσες του εξωτερικού.
        Έχεις δίκιο ότι η πίστωση είναι εργαλείο. Αλλά μην μας πει ο Αλμούνια και ο Ρότσιλντ ότι περίμεναν επιστροφή των δανεικών. Ερείπια οικοδομούσαν. ΔΝΤ και δυόμυσι οκάδες κρέας όπως ο Σάιλοκ. Τι να τα κάνουν τα τόκια, όταν μπορούν να αποκτήσουν όλη την χώρα για έξι κιλά αλεύρι, με τα οποία πήραν οι προκάτοχοι τους τα άρματα από τους αγωνιστές του 21, αφού τους εξώθησαν στην λιμοκτονία;

        • greekpoliticalreview avatar
          greekpoliticalreview @ Μποτίλια στο Πέλαγος 12/10/2009 17:44:12

          Δεν οικοδόμησαν ο Αλμούνια και ο Ρότσιλντ αλλά οι διαχειριστές που εμείς ορίσαμε.

          Ούτε δανειοδοτηθήκαμε για να μας καταστρέψουν άλλοι τις δομές μας , μόνοι μας τις καταστρέψαμε από τις λάθος επιλογές διαχείρισης.

          Αυτοκαταστρεφόμαστε οικειοθελώς δεν έχουμε ανάγκη τους άλλους.

  8. Pikaia Gracilens avatar
    Pikaia Gracilens 12/10/2009 13:33:05

    ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
    Για μας που παρακολουθούμε το χρέος λόγω εργασίας δεν μας προξενεί εντύπωση. Εντύπωση μας προκάλεσε ο στρουθοκαμηλισμός όλων των κομμάτων τα τελευταία 28 χρόνια. Το γεγονός είναι πως η πολιτική της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ στηρίχτηκαν στον δανεισμό. Η Ελλάδα υποφέρει από παρόμοιο σύνδρομο με αυτό των αραβικών χωρών. Δηλαδή, ενώ οι αραβικές χώρες βρήκαν πετρέλαιο το οποίο στήριξε τα κάθε λογής καθεστώτα στην Μέση Ανατολή (δικτατορικά) χωρίς να χρειάζονται αλλαγές, στην Ελλάδα βρήκαμε ΕΟΚικα κονδύλια που στήριξαν μία άχρηστη και το ίδιο δημοκρατική ελίτ με το κόμμα Μπααθ χωρίς να κάνουμε καμιά μα καμιά αλλαγή στην κοινωνία μας. Αν η χρεωκοπία έρθει τότε ίσως να αποτελεί μια εν κρυπτώ ευλογία για το μέλλον αυτού του τόπου.

  9. greekpoliticalreview avatar
    greekpoliticalreview 12/10/2009 13:37:58

    Σωστό Pikaia Gracilens , αλλά αυτό δεν είναι λάθος της Ε.Ε αλλά των διαχειριστών της Ελληνικής Οικονομίας και πολύ περισσότερο αυτών που τους επέλεξαν ως διαχειριστές...

    • Pikaia Gracilens avatar
      Pikaia Gracilens @ greekpoliticalreview 12/10/2009 13:58:13

      Συμφωνώ. Τυγχάνει όμως να συμπίπτει με την άνοδο του ΠΑΣΟΚ στην εξουσία. Με λίγα λόγια, έρχεται το 81 το ΠΑΣΟΚ με κύριο άξονα την αλλαγή (ότι και αν σημαίνει αυτό) και του έρχεται ένας τεράστιος κουβάς με μέλι στο κεφάλι. Τα υπόλοιπα είναι απλώς τετριμμένα συνακόλουθα. Πάει η αλλαγή πάνε και τα οράματα και γίνανε κουτάλια, ας είναι καλά οι κουτόφραγκοι.... Τώρα όμως έρχεται ο λογαριασμός, και όποιος ζεί στην Ελλάδα και δεν έχει μπάρμπα στην Κορώνη μαύρο φίδι......

      • greekpoliticalreview avatar
        greekpoliticalreview @ Pikaia Gracilens 12/10/2009 14:24:33

        Εκτός από τα Ντελόρ είχαμε και το Μάρσαλ όμως πιο πριν , το οποίο φαγώθηκε από δεξιές δαγκάνες που ήταν οι πρώτοι διδάξαντες.

        Μετά ήρθαν οι "σοσιαλιστικές" δαγκάνες όπως πολύ σωστά αναφέρεις.

        Γι αυτό σου λέω η ευθύνη βαραίνει κυρίως αυτούς που επιλέγουν τους διαχειριστές.

        • Προφήτης avatar
          Προφήτης @ greekpoliticalreview 12/10/2009 14:42:36

          gpr
          Από τον Οκτώβριο του 47 μέχρι τον Νοέμβριο του 52 κυβερνούσαν κυβερνήσεις Φιλελευθέρων. Αυτές διαχειρίστηκαν τα περισσότερα από τα 350 εκατ $ του Σχεδίου Μάρσαλ.

        • MIG-21 avatar
          MIG-21 @ greekpoliticalreview 12/10/2009 15:11:28

          και ποιο πριν τα δανεια για τον πολεμο της απελευθερωσης....... ημαρτον!!
          σημερα τι κανουμε?

    • greekpoliticalreview avatar
      greekpoliticalreview @ greekpoliticalreview 12/10/2009 15:14:42

      Φιλελεύθεροι το 47' Προφήτα δεν τους λες ακριβώς και σοσιαλιστές.

      Θα τους περιέγραφα καλύτερα πρώην τσιφλικάδες.

    • Μποτίλια στο Πέλαγος avatar
      Μποτίλια στο Πέλαγος @ greekpoliticalreview 12/10/2009 16:08:14

      Περίμενε το επόμενο κύμα της κρίσης για να δούμε τους "δυνατούς" μάνατζερς της ορθολογικά και συγκροτημένα λειτουργούσης εσπερίας.

  10. anetos avatar
    anetos 12/10/2009 13:51:19

    Δηλαδή και με λίγα λόγια ΠΑΣΟΚ και ΝΔ η ΝΔ και ΠΑΣΟΚ .... οι δυο πλευρές του ίδιου κάλπικου νομίσματος........

    • Κασσάνδρα avatar
      Κασσάνδρα @ anetos 12/10/2009 13:59:26

      Φϊλε μου δεν είναι έτσι ακριβώς αλλά περίπου κάτι πήγε να πει ο κουρασμένος για την οικονομική κατάσταση, αλλά μέσα στην κούραση του ποιον να πείσει και τι να πει όταν ο ίδιος δεν είχε την βούληση να κάνει καμιά τομή; επί της ουσίας ποιος θα βάλει χέρι στο μαύρο χρήμα, στις ρεμούλες, στους επιχειρηματίες, σε μηχανικούς, γιατρούς, εργολάβους κλπ κλπ

      Μακάρι για το καλό όλων να αναστραφεί το παγκόσμιο οικονομικό κλίμα μπας και τσιμπήσουμε τίποτα από εκεί μέσω τουρισμού ή επενδύσεων και οικοδομής αλλιώς...

  11. Κασσάνδρα avatar
    Κασσάνδρα 12/10/2009 13:53:54

    Μέσα σε όλα βάλε και την μείωση φορολογικών συντελεστών σε κάποια εισοδήματα, τι σημαίνει αυτό λιγότερα έσοδα, ... λιγότερα έσοδα μεγαλύτερο έλλειμμα!!! Πιάσε το αυγό και κούρευτω

  12. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 12/10/2009 14:11:01

    O ΓΑΠΠ ως μελλος του διευθυντηριου της Bilderberg ξερει τι θα κανει. Ειμαι σιγουρος! Ο Υπουργος δεν γνωριζει ακομη και κολυμπαει στον ωκεανο!!!

    Η Αννουλα επισης γνωριζει ειναι κ αυτη λεσχάτη.
    Ο Παγκαλος επισης.

    Σοσιαλιστικη κυβερνηση τιταμολα μου.. περιμενε κ ερχεται η kinder εκλπηξη.

    ΠΠ

  13. george avatar
    george 12/10/2009 14:26:38

    Αν δεν μπει το μαχαίρι στο κόκκαλο και δεν προωθηθούν σοβαρές διαρθρωτικές αλλαγές δεν πρόκειται να γίνει τίποτα. Αλλαγές στον τρόπο εκτέλεσης του προϋπολογισμού (με προγράμματα και όχι απλούς κωδικούς), στον ασφαλιστικό τομέα (δαπάνες υγείας, μειωμένες κλπ), στην φοροδιαφυγή (με πολλά μέτρα και αναδιάρθρωσης της παραγωγής), είναι όχι απλά απαραίτητες, αλλά θα έπρεπε να έχουν γίνει από εχθές.... Διαφορετικά κάθε λίγο θα δίνουμε ασπιρίνες και θα κάνουμε τεχνητή αναπνοή για να συντηρήσουμε ένα πτώμα.....

  14. Pikaia Gracilens avatar
    Pikaia Gracilens 12/10/2009 14:34:07

    Συνήθως οι εφιάλτες τελειώνουν όταν ξυπνάμε. Αυτός θα αρχίσει όταν ξυπνήσουμε.....

  15. Κασσάνδρα avatar
    Κασσάνδρα 12/10/2009 14:40:41

    Δεν είναι τίποτα άλλα 60δις δάνεια σε πρώτη φάση.

  16. Pikaia Gracilens avatar
    Pikaia Gracilens 12/10/2009 14:46:53

    60δις είναι για αυτούς που θυμούνται την δραχμή περίπου 20 400 000 000 000 δρχ. Άλλο ένα καλό που μας έκανε η ΟΝΕ. Μείωσε τον αριθμό των μηδενικών που χρειαζόμαστε για να γράψουμε το χρέος.

  17. greekpoliticalreview avatar
    greekpoliticalreview 12/10/2009 15:20:22

    Δίκιο έχεις αεροπόρε που αγανακτείς , απλά όταν δεν έχεις στον ήλιο μοίρα για τα μελλούμενα αρχίζεις να ψυρίζεις τα παρελθόνταλ.

  18. Κασσάνδρα avatar
    Κασσάνδρα 12/10/2009 15:22:13

    Ξέρεις τι οικονομία υπάρχει σε μελάνια από αυτή την αλλαγή;

    • Pikaia Gracilens avatar
      Pikaia Gracilens @ Κασσάνδρα 12/10/2009 17:37:34

      Τωόντι, θα υπάρχει μεγάλη οικονομία σε μελάνι και σε χαρτί. Όπως και σε εγκεφαλικά κύτταρα. Αν τουλάχιστον είχαν κάνει την μετατροπή στο 500δρχ=1ευρουλινι ίσως να είχε σωθεί λίγο ανταγωνιστικότητα, αλλά βλέπεις θέλαμε να το κατεβάσουμε από το 353 στα 340 για να δείξουμε πόσο δυνατή οικονομία έχουμε. Είμαστε πραγματικά για γέλια όσο το σκέφτομαι....

  19. Προφήτης avatar
    Προφήτης 12/10/2009 15:24:11

    Αγαπητέ ήταν Σοφούλης, Βενιζέλος, Πλαστήρας. Σού έχει εντυπωθεί ο πασοκικός μύθος "η Δεξιά έφαγε το Σχ. Μάρσαλ".
    Η αλήθεια ήταν ότι "έφαγε" μεριδα από τους λεγόμενους αστούς πολιτικούς, από όλο το τότε φάσμα - και δεξιοί.
    Σε συνεργασία με τέως μαυραγορίτες, δωσίλογους & σία.
    "Υπερκομματικά" λαμόγια.
    Ο Πλαστήρας πέθανε με 27 δρχ και ένα σιδερένιο ντιβάνι.

    • greekpoliticalreview avatar
      greekpoliticalreview @ Προφήτης 12/10/2009 16:05:17

      Δεν είναι πασοκικό τσιτάτο πως η πλειοψηφία των αστών πολτικών της εποχής ήταν είτε πρώην κοτζαμπάσηδες είτε εντολείς των.

      Ούτε πως οι περισσότεροι από τους αστούς παρέα με τους μαυροαγορήτε και τους δοσίλογους εντάχθηκαν στην δεξιά πτέρυγα..

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ Προφήτης 12/10/2009 16:32:42

      gpr
      http://www.antinews.gr/?p=14809&cpage=1#comment-328326

    • greekpoliticalreview avatar
      greekpoliticalreview @ Προφήτης 12/10/2009 16:49:54

      Δεν αλλάξει κάτι σε αυτό που είπα το ποστ σου το οποίο δεν αμφισβητώ.

      Η πολιτική ελίτ της εποχής , εκτός βέβαια κάποιων εξαιρέσεων , προερχόταν από την προ κατοχική αριστοκρατία η οποία είτε με προσωπείο φιλελεύθερο είτε συντηρητικό μετέπειτα εντάχθηκε στην δεξιά.

  20. Μποτίλια στο Πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο Πέλαγος 12/10/2009 16:32:05

    Φίλε ανώνυμε αντί να θέτεις ερωτήματα, να ακούσεις σήμερα το άσμα που λέει "οι ωραίοι έχουν χρέη".

  21. eleftheros avatar
    eleftheros 12/10/2009 16:33:37

    Αναμενόμενα τα ψέματα του Παπακωνσταντίνου, τόσο πρίν όσο και μετά τις εκλογές.
    Αναμενόμενα πρίν τις εκλογές, για να τάζει αόριστα οράματα και ψεύτικες ουτοπίες.
    Αναμενόμενα μετά τις εκλογές, για να προσπαθήσει να δικαιολογήσει τα ψέματα που έλεγε προηγουμένως.
    ΑΚΡΙΒΩΣ όπως κάνουν οι χρηματιστές.
    Να θυμάται πάντως ο Γιωργάκης και η ψευτο-παρέα του αυτό που λέει ο λαός:
    "Το ψέμμα έχει κοντά ποδάρια".
    Με τα προεκλογικά του ψέματα ο Γιωργάκης έσπειρε ανέμους και τώρα θα θερίσει θύελλες.
    Μέχρι το πάσχα θα έχουμε επιτήρηση από το ΔΝΤ και, βέβαια, εκλογές!

  22. αντί avatar
    αντί 12/10/2009 16:48:26

    Ρε παιδιά αφού το χρηματιστήριο ανεβαίνει, σημαίνει ότι η οικονομία πάει καλά, γιατί γκρινιάζετε;

    • fantomas avatar
      fantomas @ αντί 12/10/2009 18:10:16

      Χαλασμος σημερα στον σοφοκλη!!

      Δεν ειναι δυνατον η Γενικη 25% πανω !!!

      Γερα παιχνιδια !!

  23. Pacman avatar
    Pacman 12/10/2009 17:14:00

    Ενας γνωστος μου, φανατικος Πασοκτζης , μου ειχε πει οτι δεν θα εκανε ποτε καμια σπουδαια αγορα οσο ηταν κυβερνηση η Ν.Δ για να μην μπουν λεφτα στο δεξιο κρατος(;) και κανει με αυτα κοινωνικη πολιτικη ο Καραμανλης!Τα σχολια νομιζω ειναι περιττα.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Pacman 12/10/2009 17:52:50

      Οι κομματικοί διαδρομιστές συνδικαλιστές (και μη) Πασόκοι του δημοσίου, το πάνε ένα βήμα παραπέρα. Όχι μόνο δεν προσφέρουν εργασία επί ΝΔ, αλλά σαμποτάρουν τις υπηρεσίες και όσο μπορούν. Τη στάση αυτή τη θεωρούν πολιτική πράξη.

    • ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ avatar
      ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ @ Pacman 12/10/2009 18:53:07

      Φοβερο! Μεγαλε μου εδωσες ενα στοχο για τα επομενα 4 χρονια τουλαχιστον!

  24. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 12/10/2009 18:21:47

    ξεφυγε το νουμερο στο μπλοκακι του Σημιτη.. τι να κανουμε ηταν λιτος ανθρωπος και ειχε λιτο μπλοκακι.


    ΠΠ

  25. Στέργιος avatar
    Στέργιος 12/10/2009 20:18:55

    Ε καλά τώρα.

    Τα λέει αυτά για να πει, σόρρυ, το ταμείον είναι μείον, νέμα παροχές.

    Του χρόνου, θα βγει ο Παπακωνσταντίνου και θα πει ότι βρέθηκε άσπρη τρύπα και ότι η Ελλάδα είναι κατά 25% πιο πλούσια από ό,τι νομίζαμε, και αμέσως μετά θα αυξήσει τις αντικειμενικές αξίες.

    Όπως έκανε κι ο Αλογοσκούφης ένα χρόνο μετά την απογραφή.

    Τόσα χρόνια στο μπουρντέλο, μάθαμε από πουτανιές.

  26. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 12/10/2009 21:35:05

    Δεν καταλαβαίνω ώρες ώρες αυτή την χώρα. Να ανησυχώ δηλαδή αν χρωστάω 12% ή 8%; Πάλι χρωστάω και θα χρωστάω και θα συνεχίσω να χρωστάω...
    Το τι λέει ο κ Παπακωνσταντίνου και ο κ Προβόπουλος με αφήνει αδιάφορο εκτός αν η αξιοπιστία του δεύτερου μεταβλήθηκε εντός 8 ημερών...
    Η χώρα δεν παράγει τίποτα και μην αρχίσουν ορισμένοι να μιλούν για εξαιρέσεις, μιλώ για το συνολικό ισοζύγιο.
    Έχουμε:

    -όλα τα κιλά όλα τα λεφτά, ύδρευση με κανονάκια (ζήτω ο Αχελώος) και παραγωγή του 1950
    -πεταμένα στο βαρέλι δίχως πάτο το Β το Γ και έρχεται και το ΕΣΠΑ, ...ΚΠΣ (εξαιρούνται μελετητικά γραφεία, σύμβουλοι και κατασκευαστικές) εμπεριέχονται σύμβουλοι, διαχειριστές αρχές και διάφορες Κοινωνίες...
    -ένας μεταποιητικός κλάδος που επιβίωνε με τους δασμούς και εν έτη 2009 θέλει να ανταγωνιστεί Κίνα, Ινδία, Βιετνάμ με δάνεια και επιδοτήσεις
    -ένα Κρατικό τομέα που η αξιοκρατία έχει τερματισμό το χρώμα της κομματικής ταυτότητας και η παραγωγικότητα τα μαύρα φακελάκια
    -κλειστά επαγγέλματα
    -δημόσιες αναθέσεις και όχι διαγωνισμούς
    -την ακριβότερη Ολυμπιάδα όλων των εποχών
    -το χρηματιστήριο και τα δομημέα
    -αυτοτελή φορολόγηση
    -φοροαποφυγή (Εκκλησία, επώνυμοι, κολλητοί και λοιποί)
    -εισφοροδιαφυγή
    -πρόωρη συνταξιοδότηση με τριπλάσιες αποδοχές από αν εργαζόταν
    -νοσοκομειακές, ιατρικές και ασφαλιστικές δαπάνες επιπέδου Μ Βρετανίας+Γερμανίας

    Αλλά με αυτές τις συνθήκες οργάνωσης και λειτουργίας ....ωωω ανέβηκε το έλλειμμα, αμάν δεν έχουμε έσοδα, ωχ αυξήθηκαν οι δαπάνες.
    Όλοι ξέρουμε την αλήθεια όλοι ξέρουμε τι πρέπει να γίνει και όλοι θέλουμε να σταματήσουμε την αιμοραγία με ...σαπουνόφουσκες και όταν σκάει η φούσκα αναφωνούμε έκπληκτοι....
    Προσωπικά βαρέθηκα να είμαι σε ένα τούνελ από το 1984, να παραλαμβάνει ο ένας από τον άλλο καμένη γη, άδεια ταμεία και το μόνο φως να είναι στο τραπέζι που κάθονται.
    Υπάρχει κανένας εδώ που δεν ήξερε την κατάσταση;
    Δεν την γνώριζε το ΠΑΣΟΚ; η ΝΔ; η ΕΟΚ; ο εργαζόμενος;
    Που να πάρει και να σηκώσει τόσες φορές που έχουν πέσει από τα σύννεφα οι πολιτικοί μας, αν πετύχαινε η πτώση θα είχαμε σωθεί...

  27. mpampis o sougias avatar
    mpampis o sougias 13/10/2009 09:03:32

    posa pernei o prothipourgos?mono ta nomima apo to kratos.dimosios ipalilos eine

  28. mpampis o sougias avatar
    mpampis o sougias 13/10/2009 09:16:08

    ρε Μπαμπη γράφε ελληνικά γαμώτο

  29. ataktos avatar
    ataktos 13/10/2009 12:41:25

    Η «μαύρη» εργασία στο Μάντεμ Λακο και η «πράσινη ανάπτυξη» κάπως συντροφια του ΠΑΣΟΚ

  30. ΝΑΟΥΣΑΙΟΣ avatar
    ΝΑΟΥΣΑΙΟΣ 15/10/2009 17:41:03

    Μα τι χαζομάρες συζητάτε όλοι εσείς.
    Χρήμα υπάρχει!!! Εκτός αν κάνετε ότι δεν καταλαβαίνετε.
    Το είπε ο Γιώργος!!! Ναι το είπε επανειλημμένως
    Δεν τον πιστεύετε;
    Φτού σας, δαιμονοσκώληκες

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.