#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
09/08/2012 09:45
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Μειώσεις έως και 15% για συντάξεις άνω των 700 €



Την επιβολή επιπρόσθετης παρακράτησης, στη βάση μιας προοδευτικής κλίμακας η οποία αναμένεται να κυμαίνεται από 1% έως και 15%, επί του συνόλου των μηνιαίων -μικτών- ποσών από κύριες και επικουρικές συντάξεις οι οποίες ξεπερνούν τα 700 ευρώ, εξετάζει η κυβέρνηση στο πλαίσιο του «πακέτου» μέτρων για την περικοπή 11,5 δισ. ευρώ την επόμενη διετία.

Συγκεκριμένα, τα βασικά σημεία του επικρατέστερου μέχρι στιγμής σεναρίου το οποίο εξετάζει η κυβέρνηση στο πλαίσιο της διαμόρφωσης του νέου «πακέτου» μέτρων είναι:

1 Η επιβολή -επιπρόσθετης των μειώσεων και των παρακρατήσεων οι οποίες επιβλήθηκαν τα προηγούμενα δύο χρόνια- εισφοράς σε όσους λαμβάνουν περισσότερα από 700 ευρώ το μήνα, μικτά, συνολικά από κύρια και επικουρική σύνταξη.

2 Η εισφορά θα αφορά στο σύνολο του ποσού το οποίο προκύπτει από την κύρια και την επικουρική σύνταξη.

3 Η προοδευτική κλίμακα αυτής της νέας εισφοράς με στόχο τη λιγότερη δυνατή για τα τραγικά δεδομένα της ελληνικής οικονομίας επιβάρυνση των χαμηλοσυνταξιούχων εκτιμάται ότι θα έχει την εξής μορφή:

* 1% θα παρακρατείται από το σύνολο του μικτού ποσού το οποίο συγκεντρώνεται από κύριες και επικουρικές συντάξεις, εφόσον αυτό κυμαίνεται από τα 700,01 έως και τα 800 ευρώ το μήνα, μικτά. Εκτιμάται ότι τα ποσά για όσους συνταξιούχους ανήκουν σε αυτή την κατηγορία, μετά την περικοπή, δεν θα μπορούν να μειώνονται κάτω από τα 700 ευρώ (ανάλογη πρόληψη θα υπάρξει και για τους «απόμαχους της εργασίας» οι οποίοι λαμβάνουν περισσότερα, αλλά με χαμηλότερο από το ποσό που ήδη λαμβάνουν «πλαφόν»).

* 2% θα παρακρατείται από το σύνολο του μικτού ποσού το οποίο συγκεντρώνεται από κύριες και επικουρικές συντάξεις, εφόσον αυτό κυμαίνεται από τα 800,01 έως και τα 1.000 ευρώ το μήνα, μικτά.

* 3% θα παρακρατείται από το σύνολο του μικτού ποσού το οποίο συγκεντρώνεται από κύριες και επικουρικές συντάξεις, εφόσον αυτό κυμαίνεται από τα 1.000,01 έως και τα 1.300 ευρώ το μήνα, μικτά.

* 5% θα παρακρατείται από το σύνολο του μικτού ποσού το οποίο συγκεντρώνεται από κύριες και επικουρικές συντάξεις, εφόσον αυτό κυμαίνεται από τα 1.300,01 έως και τα 1.500 ευρώ το μήνα, μικτά.

* 10% θα παρακρατείται από το σύνολο του μικτού ποσού το οποίο συγκεντρώνεται από κύριες και επικουρικές συντάξεις, εφόσον αυτό κυμαίνεται από τα 1.500,01 έως και τα 1.800 ευρώ το μήνα, μικτά.

* 15% θα παρακρατείται από το σύνολο του μικτού ποσού το οποίο συγκεντρώνεται από κύριες και επικουρικές συντάξεις, εφόσον αυτό ξεπερνά τα 1.800,01 ευρώ το μήνα, μικτά.

Φυσικά, η οριστική διαμόρφωση των συντελεστών με βάση τους οποίους θα γίνουν οι νέες περικοπές στις συντάξεις αναμένεται να έχει επιτευχθεί μέχρι αύριο, Παρασκευή, ή το αργότερο μέχρι τις αρχές της επόμενης εβδομάδας. Αυτό επειδή, μετά και από τις εντολές τις οποίες έδωσε χθες ο πρωθυπουργός, στόχος παραμένει η μικρότερη δυνατή επιβάρυνση των ασθενέστερων οικονομικά συνταξιούχων.

Οπως δήλωσε στον ΣΚΑΪ, χθες, πριν από τη συνάντηση με τον πρωθυπουργό στο υπουργείο Οικονομικών, ο υπουργός Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας, προκειμένου να αποφευχθούν τα χειρότερα, η δημοσιονομική προσαρμογή των συντάξεων πρέπει να εκτελεσθεί, παρά το γεγονός ότι μπορεί να είναι δυσάρεστη. «Δεν νοείται ο νεοεισερχόμενος στην αγορά εργασίας να μισθοδοτείται με 583 ευρώ και ο συνταξιούχος να λαμβάνει 1.400 ευρώ σύνταξη», πρόσθεσε χαρακτηριστικά ο κ. Βρούτσης δίνοντας με τη σειρά του το στίγμα της κυβέρνησης, λίγο πριν από την οριστικοποίηση του νέου «πακέτου» μέτρων.

Νάσος Χατζητσάκος στον Ελεύθερο Τύπο

ΣΧΟΛΙΑ

  1. blue nile avatar
    blue nile 09/08/2012 09:54:21

    ....και αποχαιρέτα την Αλεξάνδρεια που χάνεις...

    • Γρυνη avatar
      Γρυνη @ blue nile 09/08/2012 14:08:14

      ετσι πιστευω και εγω! αυτα τα μετρα δεν προκειται να περασουν...

      • mad avatar
        mad @ Γρυνη 09/08/2012 16:41:46

        Με μια ΠΥΣ το πρόβλημα λύνεται....

  2. popolaros avatar
    popolaros 09/08/2012 10:08:00

    «Δεν νοείται ο νεοεισερχόμενος στην αγορά εργασίας να μισθοδοτείται με 583 ευρώ και ο συνταξιούχος να λαμβάνει 1.400 ευρώ σύνταξη»

    Είσαι καταπληκτικός Βρούτση και άξιος συνεχιστής του εκτελεστή Κουτρουμάνη.
    Λίγες βδομάδες πριν βροντοφώναζες στη Βουλή το αντίθετο, αλλά τι σημασία έχει.

    Με τη λογική σου αύριο θα μας πεις ότι,
    «Δεν νοείται να παίρνουν κάποιοι προνομιούχοι σύνταξη ενώ υπάρχουν άνεργοι που δεν παίρνουν τίποτα»

    • Storm avatar
      Storm @ popolaros 09/08/2012 10:23:59

      Aγάλι, αγάλι γίνεται η αγουρίδα μέλι...
      Βεβαίως, το καλύτερο είναι ότι όλοι κόπτονται για τους ανέργους, αλλά με όλες οι πολιτικές που προωθούνται από τον καιρό του ΓΑΠ ακόμα, κάνουν ότι μπορούν για να τους αυξήσουν...
      Δεν είναι απίθανο;
      Υπάρχει και ακόμα καλύτερο.
      Στην απέλπιδα προσπάθεια του ο Σαμαράς και όταν θα έχουν οριστικοποιηθεί όλα τα νέα μέτρα, αφού καταβάλλει πρώτα ολόκληρο το πολιτικό κόστος, τότε θα του τραβήξουν το χαλάκι οι "προοδευτικές" δυνάμεις της συγκυβέρνησης και θα τον κρεμάσουν στα μανταλάκια.
      Εδώ είμαστε και θα το δείτε.

      • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
        ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ Storm 09/08/2012 15:19:14

        ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙ Η ΜΕΤΕΠΕΙΤΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΝΑ ΚΟΨΕΙ
        ΤΙΣ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ΣΤΟ ΜΙΣΟ......

  3. Γεωργία avatar
    Γεωργία 09/08/2012 10:33:24

    Η κατώτερη σύνταξη είναι τα 360 ευρώ του ΟΓΑ.
    Ακόμα δεν το έμαθες Βρούτση;
    Φυσικά και το ξέρεις, αλλά λές αφού τις συντάξεις θέλω να τις πάω στα επίπεδα της Βουλγαρίας, να μην προετοιμάσω και τον κόσμο.
    Άλλωστε πας να ξεπεράσεις Βενιζέλο, Κουτρουμάνη και Λοβέρδο στις περικοπές.

    Μετάνιωσα που σας ψήφισα κ.Σαμαρά. Σύντομα θα πληρώσετε όπως πλήρωσε το ΠΑΣΟΚ.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Γεωργία 09/08/2012 11:02:39

      Ξέρεις πόσοι "Βρούτσηδες" (και σε ατομικό επίπεδο αλλά και σε συλλογικό), στις επόμενες εκλογές, θα αναρωτιούνται "τι έχουν τα έρμα και ψοφάνε";

  4. GO avatar
    GO 09/08/2012 10:54:26

    Ο κάθε συνταξιούχος παίρνει σύνταξη έχοντας πληρώσει ανάλογες εισφορές, τόσο αυτός όσο και ο εργοδότης του, κύριε Βρούτση. Φαντάζομαι ότι το γνωρίζετε. Ατυχέστατο το επιχείρημά σας.
    Πάντως, το πιο ανησυχητικό είναι ότι λάβατε εύσημα για την προθυμία σας να προβείτε στον σφαγιασμό των συνταξιούχων, από τον Στουρνάρα.
    Κρίμα, χίλιες φορές κρίμα!!!

    • Ο Ιθαγενής avatar
      Ο Ιθαγενής @ GO 09/08/2012 15:43:28

      Από που να το γνωρίζει;
      Οι βολευτές μας έχουν ...άλλο συνταξιοδοτικό.

  5. Λιογκος avatar
    Λιογκος 09/08/2012 10:55:07

    Τελικά και εσείς κύριε Βρουτση είστε μια από τα ίδια... θυμάστε τι λέγατε προεκλογικά στα κανάλια? Αναρωτιέμαι εάν σέβεστε τα παντελόνια που φοράτε!!! Ντροπή σας!!! Ψηφοθήρες!!!

  6. Kargia avatar
    Kargia 09/08/2012 11:04:47

    Ζήτω Αντώνη με την κομπανία σου. Α ρε ΓΑΠ πόσο δικαιωμένος πρέπει να αισθάνεσαι μέσα στο κανό σου. Άφησες άξιους συνεχιστές.

    • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
      ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ Kargia 09/08/2012 15:21:07

      ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΞΑΝΑΣΤΗΘΗΚΑΝΕ ΤΑ ΠΑΣΟΚΙΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΑΙΤΙΑ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΑΥΤΑ ΣΗΜΕΡΑ ?

      • Nietzsche avatar
        Nietzsche @ ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 10/08/2012 04:12:02

        Τα πασόκια είναι, ακόμα, στην Εξουσία και την Κυβέρνηση.

        Ξύπνα! Όπως λέει και κάποιος παραπάνω, θα βάλουν τον Σαμαρά να κάνει όλη τη βρώμικη δουλειά και, μετά, θα του τραβήξουν το χαλί.

  7. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 09/08/2012 11:06:41

    Απορώ γιατί διαρρηγνύουν τα ιμάτιά τους οι συνταξιούχοι. Αυτοί δεν ήθελαν "παραμονή στο ευρώ με κάθε θυσία"; Ε, ας παραμείνουν τώρα στο ευρώ, να το κοιτάνε με το κυάλι αφού στις τσέπες τους δεν θα το έχουν.

  8. blue nile avatar
    blue nile 09/08/2012 11:31:51

    Μέτρα επί μέτρων...
    Όσο και αν Σαμαράς-Στουρνάρας αποδεικνύονται χίλιες φορές καλύτεροι από ΓΑΠ-Μπένυ , μιας που παλεύουν μέτρα 11,5 δις με κεντρική φιλοσοφία την περιστολή δαπανών και περιορισμού της σπατάλης εκεί που ο Μπένυ για 400 εκατομμύρια σφάγιαζε μισθούς και συντάξεις, ο υφεσιακός χαρακτήρας των νέων μέτρων απειλεί να σκοτώσει και τα όποια ζωντανά εναπομείνοντα κομμάτια της οικονομίας.
    Όσο και αν αυτός ο υφεσιακός χαρακτήρας επιχειρείται να ατονιστεί μέσω του μη οριζόντιου χαρακτήρα επιβολής των μέτρων...
    Όμως 11,5 δις σε μια χειμαζόμενη οικονομία είναι πολλά...πάρα πολλά...
    Και γιατί να την πληρώνουν πάλι οι συνταξιούχοι;

    • Μ.Γ avatar
      Μ.Γ @ blue nile 09/08/2012 12:35:57

      Καταπληκτικο επιχειρημα : Ο Σαμαρας κι ο Στουρναρας ειναι χιλιες φορες καλλιτεροι απο τους ΓΑΠ-Μπενυ επειδη βαζουν μεγαλυτερο φεσι
      στον ελληνικο λαο, το οποιο θα πρεπει να αποπληρωθει βασει του αγγλικου δικαιου. Ειναι σαν να λεμε οτι οι σφαγες με πυρηνικα οπλα
      ειναι χιλιες φορες καλλιτερες απο τις σφαγες με συμβατικους βομβαρδισμους, γιατι εχουν περισσοτερα θυματα ! Ορισμενοι "οπαδοι"
      παραπεμπουν στο ανεκδοτο με τον Τοτο (ή Μπομπο) : "Ο,τι και να μου δειξεις εμενα κυρια, εγω μ.... βλεπω".

      • GO avatar
        GO @ Μ.Γ 09/08/2012 12:40:15

        Το φέσι έχει μπει από τον Μάρτιο (Κυβέρνηση Παπαδήμου).
        Το θέμα είναι η επαναδιαπραγμάτευσή του.

      • Κυθήριος avatar
        Κυθήριος @ Μ.Γ 09/08/2012 22:59:37

        Tό ἀγγλικό δίκαιο ἐπί Μπένυ δέν ὑπογράφηκε;

  9. jk avatar
    jk 09/08/2012 11:33:11

    Επιτέλους το λίπος βρέθηκε!!! Οι συνταξιούχιοι είναι! Όλα κι όλα όμως, τα 360 ευρώ του ΟΓΑ θα διατηρηθούν. Μέχρι να αποφασίσουμε να τα μειώσουμε και αυτά σε 1-2 μήνες.
    Λοιπόν, το περίεργο με τη ΝΔ είναι ότι δεν ξέρει καν να δημιουργήσει καταστάσεις κοινωνικού αυτοματισμού. Ρε ελαφρόμυαλε υπουργέ, εσύ πιστεύεις ότι ο νεαρός που παίρνει 580 ευρώ έχει πρόβλημα με τη σύνταξη του παππού του ή του μπαμπά του; Αφού αυτός τσοντάρει για να ζήσει! Λες να στραφεί εναντίον του;

    • jk avatar
      jk @ jk 09/08/2012 15:46:58

      Ποιο δίκιο μας; Δεν έβρισα κανέναν. Ο Βρούτσης πήγε να κάνει αυτό που έκαναν και οι προκάτοχοί του, να ενεργοποιήσει φθονερά αντανακλαστικά, πλέον όμως μικρά περιθώρια για τέτοιες κινήσεις υπάρχουν! Λες να θεωρεί ο νέος άνεργος ότι το πρόβλημα για την ανεργία του είναι τα 700, 800, 1000 ευρώ του συνταξιούχου; Πολύ ταυχής προσπάθεια, δείχνει και το αδιέξοδο στο οποίο έχει εγκλωβιστεί η κυβέρνηση αφότου αποφάσισε να ακολουθήσει ρότα ΓΑΠ.

  10. GO avatar
    GO 09/08/2012 11:37:29

    Αντώνη Σαμαρά, μας εκπαίδευσες αντιμνημονιακά.
    Δικαιώθηκες απολύτως στις προβλέψεις σου. Γιατί συνεχίζεις την αδιέξοδη υφεσιακή πολιτική;
    Ξεκίνα την πολυθρύλητη επαναδιαπραγμάτευση από τα μέτρα των €11,7δις.
    Είμαι πεπεισμένος ότι τις εκλογές τις ήθελες για να εφαρμόσεις αυτά που εσύ πιστεύεις και όχι για να εφαρμόσεις, εσύ αντί άλλου, τις τροϊκανές απαιτήσεις.
    Κάνε το βήμα!!!

  11. popolaros avatar
    popolaros 09/08/2012 11:50:35

    Όταν τους έβλεπα χθες να χαμογελάνε και να μοιράζουν φιλοφρονήσεις ο ένας στον άλλον για την αποφασιστικότητα Βρούτση, στην 'εκτέλεση' μισθωτών-συνταξιούχων,
    θυμήθηκα τον Παπακωνσταντίνου-Πεταλωτή.

    Αυτό το ανάλγητο και μπλαζέ ύφος που είχαν όταν μας ανακοίνωναν τις θανατικές ποινές.
    Τώρα βέβαια εξαφανίστηκαν εκλογικά από προσώπου γης αλλά το συμβόλαιο το ολοκλήρωσαν.
    Α ρε Νικολό.. κάτι ήξερες και την έκανες.

  12. Morelo avatar
    Morelo 09/08/2012 11:52:51

    Έχουν βρεί το εύκολο θύμα μισθωτούς και συνταξιούχος και τους έχουν σακατέψει!!! Ποια φοροδιαφυγή, ποιά δις σε τράπεζες του εξωτερικού, οι συνταξιούχοι έχουν τα λέφτα!!!
    Εμπρός πρωτοπαλίκαρα υπουργάρες μου κόψτε κιάλλα, αλλά να ξέρετε ότι ούτε βουλευτική λάμπα δεν θα ξαναδείτε.

  13. Εύα avatar
    Εύα 09/08/2012 11:52:52

    Φοβάμαι ότι και θα μειώσουν μισθούς- συντάξεις και θα βγούμε από το ευρώ..

    • GO avatar
      GO @ Εύα 09/08/2012 11:55:53

      Μα δεν υπάρχει σοβαρός αναλυτής που να έχει διατυπώσει αντίθετη άποψη.

    • popolaros avatar
      popolaros @ Εύα 09/08/2012 11:58:15

      Δεν το αποκλείω καθόλου...
      Μέχρι τέλος του χρόνου θα δείξει για το ευρώ και για νέες εκλογές.

    • Εύα avatar
      Εύα @ Εύα 09/08/2012 12:17:07

      GO, popolare, δε νομίζω να ήταν τυχαία και η δήλωση του Γιούνγκερ..''διαχειρίσιμη η έξοδος, όχι επιθυμητή''...

      • GO avatar
        GO @ Εύα 09/08/2012 12:18:59

        Μεταξύ πολλών άλλων, ναι.

    • popolaros avatar
      popolaros @ Εύα 09/08/2012 12:30:56

      Όταν ξεπουληθούν τα φιλέτα και μας φτάσουν σε ακραίο σημείο εξαθλίωσης...η δραχμή θα φαντάζει η μόνη λύση.
      Τότε θα μας πάνε.

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ popolaros 09/08/2012 12:37:33

        Μα, δεν είναι ήδη ακραίο σημείο εξαθλίωσης το να περιμένουν στωικά το θάνατό τους χιλιάδες καρκινοπαθείς που έμειναν ανασφάλιστοι λόγω ανεργίας; Δεν είναι ήδη ακραίο σημείο εξαθλίωσης οι δεκάδες έγκυες που γεννούν στο δρόμο επειδή είναι ανασφάλιστες και δεν μπορούν να πληρώσουν τα 800 ευρώ για έναν τοκετό σε δημόσιο νοσοκομείο; (Τα παραπάνω είναι στοιχεία από τον Ι.Σ.Α.)

        Ούτε στη μετακομμουνιστική Βουλγαρία, όπου επήλαυνε ο ακραίος νεοφιλελευθερισμός, δεν συνέβαιναν αυτά.

      • Εύα avatar
        Εύα @ popolaros 09/08/2012 16:00:03

        Πολύ φοβάμαι πως ναι...

  14. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 09/08/2012 12:04:08

    Στο μεταξύ, η εσωτερική στάση πληρωμών γενικεύεται.

    Ο Ιατρικός Σύλλογος Αθηνών ανακοίνωσε χθες ότι χιλιάδες καρκινοπαθείς οδηγούνται στο θάνατο επειδή απολύθηκαν και, μένοντας ανασφάλιστοι, δεν μπορούν να πληρώσουν τη θεραπεία τους και απλώς... αναμένουν το μοιραίο.

    Ο ένας μετά τον άλλο, οι δήμαρχοι βγαίνουν και λένε ότι από Σεπτέμβριο θα δούμε εικόνες Κατοχής στις πόλεις (σβηστός ο δημοτικός φωτισμός, δεν θα γίνεται αποκομιδή των σκουπιδιών, θα καταργηθούν πλήρως κοινωνικές υπηρεσίες τύπου παιδικών σταθμών κ.λπ) λόγω των τεράστιων περικοπών στην κρατική χρηματοδότηση που επέβαλαν οι ευρωναζί.

    Λοιπόν; "Με το ευρώ, καλύτερα";

    • popolaros avatar
      popolaros @ Αυριανιστής 09/08/2012 12:12:45

      ...κάπου εκεί και αφού έχουν φτάσει σκόπιμα τα πράγματα στα άκρα θα μας ρωτήσουν εάν θέλουμε να πάμε σε δραχμή για να σωθούμε.

    • irida avatar
      irida @ Αυριανιστής 09/08/2012 14:55:19

      Ας δει πρώτα ο Ιατρικός Σύλλογος το πάρτι που γίνονταν και γίνεται με τους καρκινοπαθείς. Σε όλα τα νοσοκομεία. Μετά ας μιλήσει. Να πει όμως και πως χορηγούν ακριβά φάρμακα που δε χρειάζονται σ αυτούς!!!!! Ε; Ή μήπως δε γίνεται; Το γνωρίζω από πρώτο χέρι, συγγενικό πρόσωπο γαρ. Μετά ας μιλήσουμε για την υγεία κι ας τους αγγίξει ο πόνος για τους καρκινοπαθείς.
      Εννοείται, πως τα πάντα στην περίθαλψη ανατρέπονται. Ίσως οι αισχρές αμοιβές γιατρών να εξαιρούνται. Και μαύρες επίσης.

      • Σχετικά Ασχετος avatar
        Σχετικά Ασχετος @ irida 09/08/2012 21:22:19

        Mήπως είναι εύκολο να μας ενημερώσει ο Ι.Σ.Α. εάν έχει σταματήσει το φακελάκι για τους καρκινοπαθείς που περιμένουν να χειρουργηθούν;

  15. Απορών avatar
    Απορών 09/08/2012 12:18:54

    Με ποια λογική ενώ μειώθηκαν οι μισθοί σε ιδιωτικό και δημόσιο τομέα να μη μειωθούν και οι συντάξεις; Μόνο με τη λογική ότι τις έχουν πληρώσει οι ίδιοι. Ε λοιπόν οι περισσότεροι Έλληνες παίρνουν συντάξεις πολύ παραπάνω από τις εισφορές τους. Επιπλέον, όντως δεν είναι λογικό όντως να πληρώνεται κανεις λιγότερο όταν δουλεύει από ότι όταν παίρνει σύνταξη γιατί αυτό είναι στρέβλωση της αγοράς εργασίας (εκτός και αν μιλάμε για ιδιωτική ασφάλιση). Ακόμα και ότι οι περισσότεροι νέοι παρότι δουλεύουν στηρίζονται σε συντάξεις δεν προβληματίζει κανένα;
    Έγιναν εγκλήματα στο συνταξιοδοτικό βλ. δομημένα ομόλογα, PSI κτλ., αλλά το μεγαλύτερο έγκλημα είναι οι ίδιες μη ανταποδοτικές συντάξεις που πληρώνουμε όλοι με τους φόρους μας και διαλύουν την οικονομία. Αν κάποιος έπρεπε να βοηθάει κάποιον είναι ο εργαζόμενος τους γονεις του, όχι το αντίστροφο όπως έχουμε μάθει στην Ελλάδα και φτιάξαμε ένα έθνος μαμόθρεφτων μέχρι να πάρουμε σύνταξη...

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Απορών 09/08/2012 13:26:00

      Ο εργαζόμενος να βοηθάει τους γονείς του; Γιατί οι γονείς "πρέπει" να αισθάνονται βάρος και να αποτελούν τοις πράγμασι τροχοπέδη στη δημιουργία οικογένειας από τα παιδιά τους; Επειδή έτσι θέλουν οι νεοφιλελεύθερες δοξασίες;

      • jk avatar
        jk @ Αυριανιστής 09/08/2012 15:53:38

        Οι νεοφιλελεύθερες δοξασίες μάλλον θέλουν τους πάντες πένητες κι επαίτες εκτός από ορισμένες κάστες. Το άσχημο είναι ότι βρίσκουν ευήκοα ώτα και σε ανθρώπους που δεν ανήκουν σε αυτές τις κάστες...

    • Λιογκος avatar
      Λιογκος @ Απορών 09/08/2012 15:41:13

      Έχεις μελετήσει μια τεκμηριωμένη έκθεση για τις μη ανταποδοτικές συντάξεις? Μια μελέτη από ανεξάρτητη αρχή? Όχι αυτές τις κατά παραγγελία από τα υπουργεία και τους οργανισμούς του Στουρναρα? Κανείς δεν θα έπρεπε να βοηθάει κανένα φίλε...για αυτό υπάρχει η εργασία για αυτό υπάρχει και η σύνταξη!!!

      • Απορών avatar
        Απορών @ Λιογκος 09/08/2012 20:24:45

        Δεν διαφωνώ, είπα ότι ΑΝ έπρεπε κάποιος να βοηθάει κάποιον θα έπρεπε να ισχύει το αντίστροφο.
        Για τις τεκμηριωμένες εκθέσεις πρόσφατα δημοσιεύθηκαν στοιχεία για το εφάπαξ: μόνο στο 1/4 τον περιπτώσεων αν θυμάμαι καλά ήταν ανταποδοτικές.
        Για την ανταποδοτικότητα το βλέπω επίσης με το μισθό μου συγκρίνοντάς τον με τις συντάξεις συναδέλφων και παρά τα προσόντα και την προϋπηρεσία μου και δεν αναφέρομαι στις συντάξεις του ΟΓΑ προφανώς.
        Ζούμε σε ένα στρεβλό σύστημα και οικονομία. Δεν είναι θέμα νεοφιλελεύθερης ή μή θεώρησης αυτό. Για σκεφτείτε τί γίνεται όποτε "φεύγει" ένας συνταξιούχος που βοηθάει τα παιδιά του! Τί κάνουν τα παιδιά τότε;
        Η έμφαση θα πρέπει να είναι στην εργασία, όχι στη συνταξιοδότηση για να έχεις μια σοβαρή και σωστή οικονομία, απλά επειδή ο εργαζόμενος ενδεχομένως να μπορέσει να βάλει κάποια χρήματα στην άκρη να ξεκινήσει μια επιχείρηση κτλ. Ο συνταξιούχος τί να τα κάνει; Είναι δυνατόν να ακούμε για συντάξεις 4000 ευρώ και να λέμε μαγκιά του; Και όντως μαγκιά του αν είναι ανταποδοτικές, είναι όμως; Ζούμε στη χώρα που κάποιοι προτιμούν να βγαίνουν στη σύνταξη επειδή τους συμφέρει περισσότερο από το να δουλεύουν, τί άλλο να πω δηλαδή;

  16. Γ. Ε. Καλογρίδης avatar
    Γ. Ε. Καλογρίδης 09/08/2012 13:03:32

    Καλούνται οι Νεοδημοκράτες, θιασώτες του ριζοσπαστικού (ή και κοινωνικού) φιλιλευθερισμού, να πάρουν θέση τώρα!!!
    Εξαιρείται η οικτρή μειοψηφία των νεοφιλελευθέρων.

    • Γ. Ε. Καλογρίδης avatar
      Γ. Ε. Καλογρίδης @ Γ. Ε. Καλογρίδης 09/08/2012 13:04:35

      ...φιλελευθερισμού...

    • Γεωργία avatar
      Γεωργία @ Γ. Ε. Καλογρίδης 09/08/2012 17:03:32

      H οποία μειοψηφία, είναι φανερή πλειοψηφία στην κυβέρνηση.

  17. akenaton avatar
    akenaton 09/08/2012 13:08:17

    Διαβάζοντας τα σχόλια η αίσθηση που είχα μετατρέπεται σε πεποίθηση: η Ελλάδα δεν έχει μέλλον. Τελείωσε!
    Επί της ουσίας τώρα: αν σταματήσει το κράτος να επιχορηγεί τα ταμεία και αν κοπεί μαχαίρι η "κοινωνική συνεισφορά" (κλοπή καραμπινάτη) που έχει κάνει κάποια ταμεία "εύρωστα" (τρομάρα τους) να μου πείτε ποιες θα είναι οι συντάξεις που αυτά τα κολοβά ταμεία θα μπορούσαν να προσφέρουν μονάχα από τις εισφορές των εργαζομένων τους και (κυρίως) για πόσο διάστημα. Η αναλογία εργαζομένων/ασφαλισμένων βαίνει προς το 1/1 και εμείς τυρβάζουμε περί "ευρωναζί" και "βρούτσηδων". Κάποιοι εδώ μέσα λένε το εξής απλό: να παίρνουμε εμείς τις συντάξεις μας τώρα ατόφιες και άστους να κουρεύονται τους μελλοντικούς συνταξιούχους! Εμείς τότε δεν θα υπάρχουμε, ας κάνουν ότι τους φωτίσει ο θεός. Ωραία λογική αγαπητοί μου. Αλλά έτσι είναι: μωραίνει Κύριος ον βούλεται απωλέσαι.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ akenaton 09/08/2012 13:11:51

      Για τα δις που έχασαν τα ασφαλιστικά ταμεία μέσω του διαβόητου PSI, μήπως φταίνε πάλι οι... συνταξιούχοι; Ο Παπαδήμιος που εκτέλεσε το PSI και οι "πρόθυμοι" που το ψήφισαν, μόνο μέλημά τους είχαν να "μας σώσουν", ε;

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ akenaton 09/08/2012 13:13:52

      Επίσης, για τη δυσμενή μεταβολή της σχέσεως ασφαλισμένων προς συνταξιούχους, δεν φταίει σε τίποτα το μνημόνιο, ε; Καμία ανεργία δεν αύξησε, καμία μείωση εισφορών δεν επέφερε. Το μνημόνιο είναι ευλογία, δίκιο έχετε κύριε Πάγκαλε...

    • Απορών avatar
      Απορών @ akenaton 09/08/2012 20:29:32

      Έτσι ακριβώς akenaton. Κάποιοι δεν φαίνεται να συνειδητοποιούν ότι οι λογικές αυτές μας έφτασαν εδώ... τουλάχιστον υπάρχουν και κάποιες φωνές λογικής. Και μου κάνει εντύπωση που υπάρχουν αντιδράσεις ενώ τα μέτρα δεν είναι οριζόντια αλλά οι κατώτερες συντάξεις θα θιγούν ελάχιστα! Δηλαδή τί θέλουμε τις συντάξεις των 4000; Έλεος!!!

      • Γεωργία avatar
        Γεωργία @ Απορών 09/08/2012 21:46:15

        Δεν υπάρχουν συντάξεις των 4000.
        1900 είναι η πιο μεγάλη και θα πάει στα 1600 μετά τα νέα υφεσιακά μέτρα.

        • Απορών avatar
          Απορών @ Γεωργία 09/08/2012 23:30:55

          Δεν γνωρίζετε για τις διπλές συντάξεις; Πόσα παίρνει ένας διδάκτορας με 10ετή εμπειρία στο στενό δημόσιο τομέα σήμερα; Κάτω από 1000 ευρώ καθαρά... Πόσο λογικό είναι να παίρνει ένας συνταξιούχος 1900ευρώ; Επαναλαμβάνω: αν τα έχει πληρώσει να τα πάρει δεν διαφωνώ καθόλου, αλλά σε ελάχιστες περιπτώσεις ισχύει αυτό... Και στο νομοσχέδιο Γιαννίτση ακριβώς τα ίδια επιχειρήματα ακούγονταν, αν όμως είχε εφαρμοστεί ενδεχομένως να μην φτάναμε καν στο μνημόνιο...

        • akenaton avatar
          akenaton @ Γεωργία 10/08/2012 10:55:11

          Έχετε λάθος! Όταν διέρρευσε ότι θα έμπαινε πλαφόν στις συντάξεις πάνω από 2,400 ευρώ, γράφτηκε στον τύπο ότι θα επηρεαζόταν κοντά στα 120-130.000 συνταξιούχοι!

  18. yianna avatar
    yianna 09/08/2012 13:17:47

    Σενάρια επί σεναρίων. Άς δούμε τα τελικά μέτρα και μετά συζητάμε. Ένα είναι βέβαιο ότι ο Οκτώβρης θα είναι ο πιο θερμός μήνας του έτους.
    Το μεγαλύτερο λάθος θα είναι η περικοπή των ονομαστικών πλέον συντάξεων κάτω των € 2000, που στην πραγματικότητα έχουν καταντήσει για να αγοράζεις φυστίκια.
    Πολλοί από μας το έβλεπαν το έργο από το 1993. Οι κυβερνώντες μάλλον δεν το έβλεπαν.
    Κε Σαμαρά, Κουβέλη και Βενιζέλο πάρτε το απόφαση, εάν δεν απολύσετε από το Δημόσιο, τον ευρύτερο δημόσιο τομέα και τους ΟΤΑ, δεν θα κάνετε τίποτα.
    Μειώστε το κράτος ανάλογα με τον πληθυσμό, 10 εκατ. άνθρωποι είμαστε, τι διάολο θέλουμε τόσο Κράτος? Και να πεις ότι παρέχουν υψηλού επιπέδου υπηρεσίες?
    Τελειώσαμε μάλλον, και όπως έλεγα με ΝΔ σε συντεταγμένη χρεωκοπία μέχρι τον Δεκέμβρη, με ΣΥΡΙΖΑ θα την ζούσαμε ήδη.
    Άς τελειώνουμε λοιπόν το παραμύθι, διότι καταντήσαμε ομαδικώς αηδία.

    • jk avatar
      jk @ yianna 09/08/2012 16:00:24

      Έχω ξαναπεί κάτι: όσοι μιλατε για αθρόες απολύσεις δημοσίων υπαλλήλων πρέπει να αποφασίσετε αν θέλετε το κράτος να παρέχει υπηρεσίες όπως είναι η υγεία, η παιδεία και η ασφάλεια (αστυνομία-στρατός). Οι μισοί δημόσιοι υπάλλλοι σε αυτούς τους τομείς εργάζονται. Αν απολυθούν π.χ. 20000 εκπαιδευτικοί θα πρέπει να κλείσει κι ένας τεράστιος αριθμός σχολείων και να γυρίσουμε στις εποχές του 1950, όταν στις Κυκλάδες -για παράδειγμα- υπήρχε από ένα δημοτικό σε κάθε νησί κι ένα γυμνάσιο στη Σύρο και στη Σαντορίνη. Και τάξεις των 50 και 60 ανθρώπων. Αν απολυθούν 5.000 γιατροί και νοσηλευτές θα πρέπει να κλείσουν ένα σωρό νοσοκομεία, αν δε απολυθούν ΕΠΟΠ ας μη μιλήσουμε για το τι ερημιά θα επικρατεί στα στρατόπεδα...Σκεφτείτε αυτά που γράφετε λίγο πιο βαθειά. Δεν είναι όλα έτσι όπως φαίνονται.

      • yianna avatar
        yianna @ jk 09/08/2012 18:13:06

        Αγγίζετε συγκεκριμένους κλάδους, συμφωνώ απολύτως μαζί σας για την παιδεία στα νησιά, διαφωνώ με τους γιατρούς κάθετα. Όλα τα καινούργια νοσοκομεία στην περιφέρεια είναι υποστελεχωμένα διότι ουδείς γιατρός επιθυμεί να τα στελεχώσει. Άρα αντί να απολύσουμε 5000 γιατρούς ας τους στείλουμε, εάν μπορούσαμε φυσικά, στην επαρχία. Βέβαια στους κηπουρούς και οδηγούς και λοιπούς διοικητικούς των νοσοκομείων δεν αναφέρεται κανείς. Ίσως σε μερικά νοσοκομεία να είναι και περισσότεροι από τους γιατρούς.
        Για τον στρατό, ας απολυθούν κάποιοι από τους διοικητικούς υπαλλήλους.
        Αλλά δεν αναφέρεστε καθόλου στα Υπουργεία, στους ΟΤΑ και στα ευαγή Ιδρύματα τις ΔΕΚΟ που εάν δεν δανειζόντουσαν με την εγγύηση του Δημοσίου θα είχαν κλείσει προ εικοσαετίας.
        Δηλαδή εμείς του ιδιωτικού τομέα, που απολύει κάθε μέρα ή και περικόπτει μισθούς τι να πούμε. Που είναι η ισονομία? Σε τελευταία ανάλυση εάν θέλουν να έχουν το προνόμιο της νομιμότητας θα πρέπει να πληρώσουν κάτι παραπάνω από τους λοιπούς Έλληνες.

  19. Γ. Ε. Καλογρίδης avatar
    Γ. Ε. Καλογρίδης 09/08/2012 13:18:31

    Εμφανίστηκε, ως μη όφειλε, εκπρόσωπος της οικτρής μειοψηφίας.

  20. GO avatar
    GO 09/08/2012 13:21:19

    Γιατί έχουν ήδη περικοπεί τρεις φορές, κύριες και επικουρικές!!!

  21. Kώστας ΜΠ avatar
    Kώστας ΜΠ 09/08/2012 13:22:54

    Aπαράδεκτη η δήλωση Βρούτση.
    Σκεπτικό νομιμοποίησης των μέτρων που να στηρίζεται σε κοινωνική δικαιοσύνη δεν υπάρχει. Κανένα. Μόνο η αδίρητη ανάγκη να μην πάει η χώρα στα βράχια. Οπότε καλύτερα να μην κάνουν δηλώσεις. Άλλο πράγμα οι αιματηρές και άδικες θυσίες και άλλο να θέλουν να τις δικαιολογήσουν με σκεπτικά που μόνο οργή προκαλούν.
    Βέβαια η νεοφιλελευθεροσοβιετική αντίληψη των πραγμάτων μασκαρεύεται σωφροσύνη. Η εξίσωση των πάντων προς τα κάτω οδηγεί στην κωμική κατάντια να βλέπεις τον συνταξιούχο των 1500 ευρώ ως προνομιούχο. Να υπερασπίζεσαι/προτείνεις την κατάργηση των διπλών συντάξεων αδιαφορώντας για το ότι και ο πρωτοδίκης κάτω κολοπετινίτσας ξέρει πως αυτό είναι παράνομο, όταν έχουν πληρωθεί εισφορές. Αλλά άμα είσαι "μεταρρυθμιστής" δεν έχεις επίγνωση της τύφλας σου και προτείνεις ότι θέλεις. Φτιάχνεις μέτρα, τα προτείνεις χωρίς να τα συνοδεύεις από ένα νούμερο, έναν αριθμό και περνιέσαι και για σοβαρός. Τα μισά είναι παράνομα αλλά στην Ελλάδα που ο υπουργός εργασίας κάνει τέτοια δήλωση , όλα επιτρέπονται. Και καλά ο πολίτης που θέλει να παραστήσει τον "μεταρρυθμιστή" δικαιούται να κάνει, να λέει και να γράφει ότι θέλει με σοβαροφανές ύφος, να κραυγάζει " θα πληρώσετε" χωρίς να ξέρει που απευθύνεται και τι ακριβώς δικαιολογεί. Αλλά τον Βρούτση δεν τον θέλαμε να κινείται στο επίπεδο των "μεταρρυθμιστών" του διαδικτύου. Και τέτοιες δηλώσεις είναι αν μη τι άλλο και ακραία λαικιστικές.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Kώστας ΜΠ 09/08/2012 13:28:23

      Πες τα, χρυσόστομε!

  22. anonymous avatar
    anonymous 09/08/2012 13:23:19

    Η δήλωση του Βρούτση είναι ατυχής διότι συγκρίνει τη σύνταξη με το μισθό του νεοεισερχόμενου ανειδίκευτου εργάτη. Η σύνταξη πάντοτε ήταν το 70-80% του τελευταίου μισθού ή του μέσου όρου της τελευταίας πενταετίας. Συνέχεια τα αλλάζουν κι έχουμε χάσει το μπούσουλα.

    Με βάση το πιο πάνω θα ήταν εντιμότερο να πει ότι η σύνταξη θα είναι το το 70-80% του τελευταίου μισθού όπως αυτός έχει διαμορφωθεί μετά τις μειώσεις από το να βγαίνει να λέει κουταμάρες.

    Επίσης προσέξετε ότι τις μειώσεις τις πάει στα μεικτά. Δεν τις πάει στα καθαρά. Οπότε τους ανθρώπους τους πάει για σφάξιμο. Επί των καθαρών θα έχουμε μια μείωση τουλάχιστον 10% για μια μέση σύνταξη που κυμαίνεται από 1000-1400 καθαρά.

    Επίσης επειδή η κυβέρνηση, όχι μόνο αυτή αλλά και οι προηγούμενες, έχουν αποδειχτεί αναξιόπιστες θα πρέπει να πάμε ή σε αμιγώς κεφαλαιοποιητικό σύστημα ή σε μεικτό δηλ. ένα μέρος κεφαλαιοποιητικό κι ένα μέρος αναδιανεμητικό για να έχει ασφάλεια ο κόσμος που πλήρωσε, να ξέρει τι ακριβώς θα πάρει και να μη μπορούν να του κάνουν αυθαίρετες μειώσεις.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ anonymous 09/08/2012 14:06:33

      Γιατί δεν θα μπορούν να γίνουν αυθαίρετες μειώσεις; Ας δώσει διαταγή ο "πολύς" Ρέσλερ ή ο οικονομικός δολοφόνος Τόμσεν, και όλα γίνονται!

      • anonymous avatar
        anonymous @ Αυριανιστής 09/08/2012 15:06:38

        Στο κεφαλαιοποιητικό σύστημα με τα λεφτά στο εξωτερικό δε μπορούν να το κάνουν. Το ρίσκο είναι τι θα γίνει στην περίπτωση που μια επένδυση πάει άπατη και χαθούν λεφτά. Εκεί πρέπει ο ασφαλισμένος να εξετάσει το ενδεχόμενο διπλής ασφάλισης δηλ. κι έναντι αυτού του κινδύνου.

        Στο κεφαλαιοποιητικό σύστημα λαμβάνεις σύνταξη για το ποσό που έχεις πληρώσει και τα χρήματα που έχεις πληρώσει δε χάνονται σε περίπτωση θανάτου αλλά πάνε στους κληρονόμους.

        • Γεωργία avatar
          Γεωργία @ anonymous 09/08/2012 21:48:24

          Όπως με την ΑΣΠΙΣ ας πούμε;

          • anonymous avatar
            anonymous @ Γεωργία 09/08/2012 23:32:18

            Εγώ μιλάω για εταιρία του εξωτερικού με ασφαλισμένη την περίπτωση της πτώχευσης. Επίσης και ταμείο εργαζομένων σε κεφαλαιοποιητική βάση είναι δυνατό. Δε μιλάω για απατεώνες ούτε για διεφθαρμένες κρατικές υπηρεσίες που δεν κάνουν ούτε έναν έλεγχο.

  23. akenaton avatar
    akenaton 09/08/2012 13:23:21

    Αυτά να τα πείτε σε αυτούς που κυβέρνησαν. Σε αυτούς που διόριζαν διοικήσεις στα ταμεία. Και στους συνταξιούχους που το δεχότανε δια της "αντιπαροχής" υψηλότερων των νομίμων συντάξεων. Όχι σε μένα. Αν κυβερνούσε η λογική και η νοικοκυροσύνη δεν θα γινόταν όλα αυτά. Αλλά εμείς επιλέγαμε το "τσοβόλα δώστα όλα", τους "υπερήφανους ολυμπιακούς του 2004", το "λεφτά υπάρχουν". Τώρα πρέπει να κοιταχτούμε στον καθρέπτη και να πούμε το "δυστυχώς επτωχεύσαμε" για άλλη μια επώδυνη φορά. Και όχι, την ανεργία δν την έφερε κανένα μνημόνιο, αυτό είναι κουτόχορτο για αυτούς που το τρώνε. Την ανεργία την έφερε η παταγώδης χρεοκοπία των ανίκανων να διαχειριστούν ακόμη και περίπτερο που ψηφίζαμε από το 81 και μετά. Άρα εμείς οι ίδιοι δια της ψήφου μας.
    Έτι κι αλλιώς, στην Ελλάδα της δραχμής που ονειρεύεστε θα έχουμε πολύ χρόνο να τα λέμε. Ιντενετ δεν ξέρω αν έχουμε!

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ akenaton 09/08/2012 14:09:37

      Εγώ ίσως να ονειρεύομαι (κατά τη γνώμη σας) ό,τι θέλω, αλλά τουλάχιστον δεν ονειρώσσομαι ότι "έχω" ένα "ισχυρό νόμισμα" χωρίς να μπορώ να το έχω στην τσέπη μου.

      • camel avatar
        camel @ Αυριανιστής 09/08/2012 15:53:55

        Αστα φιλε ο Ακενατον ανηκει στο 10% που η κριση δεν τους εχει καν ακουμπησει. Ειναι σαν τους αλλους στη Μυκονο που πετανε αστακους ο ενας στον αλλον

    • Σχετικά Ασχετος avatar
      Σχετικά Ασχετος @ akenaton 09/08/2012 21:38:55

      Akenaton,είσαι πολύ σωστός.
      Να τους τα γράφεις μήπως και καταλάβουν τις ευθύνες τους.Είναι δύσκολο να πληρώσεις το λογαριασμό,όταν έχεις καλομάθει στο κέρασμα.

  24. Ελενα Κανελοπούλου avatar
    Ελενα Κανελοπούλου 09/08/2012 13:29:30

    Storm "...ο Σαμαράς όταν θα έχουν οριστικοποιηθεί όλα τα νέα μέτρα, αφού καταβάλλει πρώτα ολόκληρο το πολιτικό κόστος, τότε θα του τραβήξουν το χαλάκι οι “προοδευτικές” δυνάμεις της συγκυβέρνησης και θα τον κρεμάσουν στα μανταλάκια...."
    Ας πρόσεχε ....

  25. mel avatar
    mel 09/08/2012 13:29:30

    "Προτείναμε ακόμα διορθωτικά μέτρα που διορθώνουν κάποιες απίστευτες αδικίες.
    Όπως, για παράδειγμα, οι περικοπές των συντάξεων των χαμηλοσυνταξιούχων..τις συντάξεις που έχουμε πει και δεσμεύομαι άλλη μια φορά από αυτό εδώ πέρα το βήμα ότι, εμείς θα τις αποκαταστήσουμε άμεσα στο μεγαλύτερο μέρος τους και πολύ σύντομα στο σύνολό τους. Προτείνοντας ισοδύναμες πολιτικές περικοπές από αλλού.

    Αυτή είναι η τρίτη καίρια θέση της Νέας Δημοκρατίας: Να αποκαταστήσουμε αδικίες που έγιναν από την εφαρμογή του Μνημονίου, χωρίς να εκτροχιάζουμε τη μείωση του ελλείμματος.
    Εφαρμόζουμε, δηλαδή την αρχή του ισοδύναμου αποτελέσματος: Κι έχουμε ήδη προτείνει μέχρι και συγκεκριμένους κωδικούς του Προϋπολογισμού που μπορούν να κοπούν, ώστε να βρεθούν τα χρήματα και να επιστραφούν οι συντάξεις στους
    χαμηλοσυνταξιούχους. Και τους έχουμε δώσει αναλυτικά στη δημοσιότητα…"

    Αντώνης Σαμαράς >> 18/09/2010

  26. GO avatar
    GO 09/08/2012 13:57:49

    Αυτό είναι παλιό. Δες και τα πρόσφατα 18 σημεία!

  27. Πηνελόπη avatar
    Πηνελόπη 09/08/2012 14:01:05

    Εγώ θα κάνω μόνο μία σύγκριση είναι δυνατόν ο κατώτερος μισθός να είναι 583 ευρώ και η βουλευτική αποζημίωση 5000 και δεν ξέρω πόσα προνόμοια ακόμη............Το χάσατε το τραίνο κύριε Βρούτση . Ο προθυπουργός να τον μαζέψει όσο γίνεται ποιό γρήγορα.

  28. avanti avatar
    avanti 09/08/2012 14:32:57

    Μειώσεις, μειώσεις και κόντρα μειώσεις επί δικαίων και αδίκων και στο βάθος πτώχευση, επιστροφή στην δραχμή, έτσι ώστε με το ήδη υποτιμημένο νόμισμα το κράτος να έχει να πληρώνει ψίχουλα, αν θα τα πληρώνει και αυτά. Απλά πρόκειται για προετοιμασία και ασκήσεων επί χάρτου. Ολα καλά.

  29. ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
    ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 09/08/2012 15:30:04

    ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ 90% ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΩΝ ΠΟΥ ΠΡΟΗΓΗΘΗΚΑΝ.
    "ΜΩΡΑΙΝΕΙ ΚΥΡΙΟΣ ΟΝ ΒΟΥΛΕΤΑΙ ΑΠΩΛΕΣΑΙ" .

    • Λιογκος avatar
      Λιογκος @ ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 09/08/2012 15:43:00

      “ΜΩΡΑΙΝΕΙ ΚΥΡΙΟΣ ΟΝ ΒΟΥΛΕΤΑΙ ΑΠΩΛΕΣΑΙ”

  30. mad avatar
    mad 09/08/2012 16:48:08

    Πάντως αξίζει να δείτε λιγάκι από Youtube με το τι έλεγε ο Βρούτσης πριν τας εκλογάς αλλά και ολίγον μετά ... πραγματικά είναι δέκα φορές καλύτερος ΓΑΠ σε αξιοπιστία.....

  31. βασίλης avatar
    βασίλης 09/08/2012 18:36:41

    Αξιότιμε Κ Πρόεδρε της Κυβερνήσεως
    Αξιότιμε Κ Υφυπουργέ της Οικονομίας (Κ Σταικούρα)
    Θέλετε πάλι να κόψετε μισθούς και συντάξεις και άλλα πολλά αλλά εγώ θα σας
    αναφέρω το τι γίνεται στην ίδια την πόλη που πολιτεύεσται Κ Υφυπουργέ.
    Στην πόλη σας υπάρχει αριθμός βιβλιοπολείων απο τα οποία ενα (1) η Δύο (2)
    έχουν ηλεκτρονικό σύστημα παρακολούθησης εισερχομένων κάθε είδους και εξερχομένων που συνδέεται απ' αυθείας με έκδοση ταμειακών αποδέιξεων και
    με την έκδοση τιμολογίων όλα τα υπόλοιπα έχουν ταμειακή μηχανή χωρίς
    ηλεκτρονική καταγραφή εισερχομένων και εξερχομένων. Εκτός αυτού κόβονται
    τιμολόγια χειρόγραφα που ως γνωστό εκεί αγοράζεις βιβλία και γράφονται
    οτιδήποτε άλλο είδους γραφική ύλη και μάλιστα το ποσόν το καθορίζει ο πελάτης. Αλλο παρατράγουδο που συμβαίνει χωρίς την ηλεκτρονική καταγραφή είναι οτι εφ' όσον δεν είναι δυνατόν να γίνει έλεγχος απο τις αρμόδιες υπηρεσίες ελέγχου όλοι τους παρουσιάζουν στο τέλος του έτους
    οτι είναι πιστωτικοί όσον αφορά τον Φ.Π.Α. . Πως είναι λοιπόν να πιάσεται
    την φοροδιαφυγή αφού δεν είναι σε θέση το Υπουργείο να ελέγξει τα πραγματικά στοιχεία? Εκτός απο όλα τα παραπάνω πόσοι στην ιδιαίτερη
    πατρίδας σας Κ Υψυπουργέ δεν δηλώνουν όλα τα ακίνητα η τα έχουν γραμμένα έτσι ώστε να μην φορολογούνται (Γραμμένα σε ανέργους-μικρά παιδιά-Γιαγιάδες και παπούδες που μπορεί και να έχουν πεθάνει-άλλοι
    εκμεταλεύονται τυχόν συνονιμίες εγγονών με παπούδες ?)
    Εάν Κ Υφυπουργέ δώστε το ελεύθερο στο ΣΔΟΕ της περιφέρειας Στερεάς
    και κατεβάσεται το τηλεφωνο έτσι ναμην σας ενοχλούν οι συντοποίτες σας
    τότε να δείτε τι λαγός θα βγεί. ΙΔΟΥ Η ΡΟΔΟΣ ΙΔΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΠΗΔΗΜΑ
    ΑΞΙΟΤΙΜΕ Κ ΥΨΥΠΟΥΡΓΕ

  32. V avatar
    V 09/08/2012 20:35:11

    Μα δεν θα αυξανε τις χαμηλες συνταξεις ο Σαμαρας, η ειχα καταλαβει κατι λαθος?

    • Γεωργία avatar
      Γεωργία @ V 09/08/2012 21:50:15

      Αυξάνει τις μειώσεις για να μένουν παραπονεμένοι, διότι μέχρι τώρα το έκαναν στις πάνω από 1000.

  33. Πηνελόπη avatar
    Πηνελόπη 09/08/2012 20:51:47

    Εχω μία απορία αυτά που γράφουμε τα διαβάζει κανείς απο τους κυβερνώντες και τους εθνοπατέρες; Αν ναι πρέπει να εξαφανιστούν από προσώπου γης. Αυτή τη στιγμή βρίσκομαι στην Αγγλία οι περισότερες συναλλαγές γινόνται με χρεωστικές κάρτες. Πόσα από τα μεσαία και μικρά καταστήματα στην Ελλάδα διαθέτουν κάτι ανάλογο; Θα μου πείτε είναι και νοοτροπία του κόσμου . Αυτή σαφώς δεν θα αλλάξει από τη μία μέρα στην άλλη. Αλλά άς κάνουμε το πρώτο βήμα. Οσό για τον κύριο Βρούτση σήμερα έμαθα ότι είναι πρώην εφοριακός άρα ξέρει πολύ καλά ότι το συνάφι του δεν θα πατάξει ποτέ τη φοροδιαφυγή.Η μόνη λύση είναι η βεβαίωση και η είσπραξη των φόρων να περάσει σε ιδιώτες. Ακουσα ότι το έχει κάνει η Πορτογαλία και πέτυχε.Κάποτε πρέπει να σταματήσει αυτή η κατάντια με το πετσόκομα άκομη και των μικρών συντάξεων. Η σύνταξη που παίρνω είναι 1423 μικτά ξέρετε κύριε υπουργέ πόσα είναι καθαρά 1164.......

    • Γεωργία avatar
      Γεωργία @ Πηνελόπη 09/08/2012 21:53:36

      1123 ευρώ για τον Βρούτση της ΔΑΚΕ και νυν Υπουργό των 10000, είναι πολλά.
      Προσωπικά έχω συγγενικά άτομα του ΝΑΤ και στρατιωτικούς, όπου ήταν στα μικτά γύρω στα 2,5-1,5 χιλιάρικα, και τώρα παίρνουν 1,6-1,1 χιλιάρικα. Αυτά είναι τα ρετιρέ του Βρούτση, το λίπος που έφαγαν.

      • GO avatar
        GO @ Γεωργία 10/08/2012 08:53:47

        Σωστή αναφορά, για τον πρώην ΔΑΚΕίτη που κάνει delete στο παρελθόν.

  34. Nietzsche avatar
    Nietzsche 10/08/2012 04:15:42

    ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ!!!
    Το μοναστήρι να'ν' καλά!!!

    "Εννέα “πρώην” απολαμβάνουν – και προσλαμβάνουν"!!!
    Της Μαρίνας Μάνη

    Στις εκλογές του 2009 ο Δημήτρης Σιούφας έχασε τον τίτλο του προέδρου της Βουλής καθώς πρώτο κόμμα αναδείχθηκε το ΠΑΣΟΚ. Ο Καρδιτσιώτης πολιτικός το περίμενε (βεβαίως...) και είχε προνοήσει για τον χώρο που θα τον στέγαζε ως “πρώην”. Διεκδίκησε –και πήρε– τρία γραφεία του πρώτου ορόφου που στέγαζαν μέχρι τότε κοινοβουλευτικές υπηρεσίες.

    Επί μία εβδομάδα τα συνεργεία δούλευαν πυρετωδώς γκρεμίζοντας εσωτερικούς τοίχους και ενώνοντας τα πατώματα.

    Όταν παρέδωσε το αξίωμα στον Φίλιππο Πετσάλνικο, μετακόμισε στo βασίλειο του –με χώρο υποδοχής, χώρο για τη γραμματειακή υποστήριξη και κυρίως γραφείο για τον ίδιον. Εννοείται ότι είχε ήδη φροντίσει να αποκτήσει και τους έξι υπαλλήλους που παρέχει η Βουλή στους “πρώην” –μαζί με την ανάλογη υλικοτεχνική υποδομή.

    Αναλόγως είχαν κινηθεί και οι προκάτοχοί του Απόστολος Κακλαμάνης και Άννα Ψαρούδα Μπενάκη –όπως αναλόγως έπραξε ο δικός του διάδοχος κ. Πετσάλνικος... και ο διάδοχος αυτού, Βύρων Πολύδωρας. Ο -για δύο ημέρες μόνο- πρόεδρος της Βουλής, καθώς έμεινε στο αξίωμα από τις 17 Μαΐου όταν ορκίσθηκε η Βουλή που προέκυψε από τις εκλογές της 6ης Μαΐου μέχρι... την επομένη, όταν προκηρύχθηκαν οι νέες εκλογές της 17ης Ιουνίου...

    Πριν επιστρέψουμε στον... “στρατηγό άνεμο”, ας πάμε και στους πρώην πρωθυπουργούς. Απολαμβάνουν κι αυτοί ό,τι και οι πρώην πρόεδροι της Βουλής: Υπερ-άνετο γραφείο πλήρες σε έμψυχο και άψυχο υλικό. Για ολόκληρη την υπόλοιπη ζωή τους. Κωνσταντίνος Μητσοτάκης, Κώστας Σημίτης, Κώστας Καραμανλής, Γιώργος Παπανδρέου.

    Σύνολο “πρώην”, εννέα –ζωή νά χουν. Εκ των οποίων οι πέντε ΔΕΝ είναι πλέον βουλευτές και ΔΕΝ πατούν καν στη Βουλή, παρά μόνο μία-δύο φορές τον χρόνο –και αν.

    (Δικό του γραφείο διατηρούσε και ο Τζανής Τζαννετάκης, ως πρωθυπουργός επί τρεις μήνες το 1989, μέχρι πρόπερσι που απεβίωσε).

    Απαντες είναι νόμιμοι καθώς φρόντισαν οι ίδιοι γι΄ αυτό. Το ερώτημα εάν είναι και ηθικό να απασχολούν καμιά 70αριά υπαλλήλους επειδή κάποτε ήταν πρόεδροι ή πρωθυπουργοί, είναι ρητορικό.

    Όσο για τον κύριο Πολύδωρα; Επίσης δεν είναι ο μοναδικός που προσέλαβε την κόρη του ως συνεργάτη του –ξεσκονίστε λίγο τα σχετικά ρεπορτάζ (και στο Capital.gr...) και θα βαρεθείτε να μετράτε συγγενείς ή και πρώην βουλευτές, που όταν έχασαν την έδρα... προσελήφθησαν ως υπάλληλοι της Βουλής από κάποιον κολλητό συνάδελφό τους.

    Δεκάδες τα ρεπορτάζ. Ίδρωσε κάποιο κοινοβουλευτικό-κυβερνητικό αυτί;

    Οι πληροφορίες λένε ότι, πλέον, το σύστημα θορυβήθηκε. Θα επανεξετάσει, λένε, το καθεστώς με τους “πρώην” –για παράδειγμα, να διατηρούν γραφείο μόνο όσοι παραμένουν βουλευτές.

    Η εν λόγω ρύθμιση δεν αφορά τον κύριο Πολύδωρα διότι, ως γνωστόν, επανεξελέγη βουλευτής τον Ιούνιο. Κι επειδή το δικό του θέμα είναι καθαρά ηθικό, καλείται να δώσει ο ίδιος τη λύση.

    Όχι τίποτα άλλο, για να μη μαυρίσει αυτές τις δύο, όλες κι όλες, ημέρες που διετέλεσε πρόεδρος της Βουλής των, δοκιμαζόμενων από τη μεγαλύτερη μεταπολεμική κρίση, Ελλήνων.

    Πηγή- capital gr

  35. TheEvian100 avatar
    TheEvian100 10/08/2012 05:54:13

    Να χαρείτε.. αν ο στόχος του διετούς πακέτου είναι τα 12 δισ, μόνο απ' αυτό το υπερ-μεγαλοφυές σχέδιο για τις συντάξεις πόσα νομίζουν ότι θα μάζέψουν; Αυτό που θα συμβεί είναι ότι πάλι θα βασανιστούν οι γέροντες και πάλι η ελληνική κυβέρνηση θα είναι εκτός στόχων, με διαφορά.

  36. Kst avatar
    Kst 10/08/2012 10:45:01

    Γιατι δεν ξεκινουν να κοψουν τις δικες τους συνταξεις, μισθους, προνομια που απορρεουν απο το δημοσιο χρημα;; Ο συνταξιουχος εχει πληρωσει εισφορες τοσα χρονια. Ποση απατη θα υποστουμε ακομη; Ντροπη και αισχος. Οχι αλλος νεοφιλελευθερισμος. Αντωνη Σαμαρα δεν σε ψηφισαμε γι' αυτο. Περιμενουμε καλυτερα απο σενα.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.