#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
04/02/2011 13:59
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Μας δουλεύουν στο υπουργείο Οικονομικών;

Έκαναν ανάθεση στις 27/1/11 σε HAY και ICAP  για ενιαίο μισθολόγιο

και εάν δείτε στο κείμενο της προκήρυξης εχουν παράδοση της μελέτης τέλος Ιανουαρίου 2011 !!! Σε 4 ημέρες !!!

Μας δουλεύουν ;;;;





ΣΧΟΛΙΑ

  1. φωτεινη avatar
    φωτεινη 04/02/2011 14:03:24

    ταπαμε.τους τα στελνουν ετοιμα και μεταφρασμενα.

  2. αμφισβητίας avatar
    αμφισβητίας 04/02/2011 14:19:31

    Ναι εβαλαν το αμερικανικο kollegio ALBA να κανει την μεταφραση.Κατα τα αλλα του αφαιρεσαν την αδεια λετουργιας .

  3. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 04/02/2011 14:34:07

    ......συν τα 58.000 πλεον ΦΠΑ !! χαχαχα να κινειται το χρημα.
    58.000/4=14.500 την μερα !!! ή 453 Ευρω την ωρα !!
    για ενα ΠΡΑΣΙΝΟ copy paste.

    Ε... εαν εκαναν τη μελετη στο Υπουργειο θα φωναζαμε οτι τους την εχουν Αναθεσει απο Τροικα.. σου λεει την κανω πασα, αλλος την φερνει.. εγω αθωος.
    Πληρωνω.. καιολα καλα!

    νεα ΗΘΗ. 58.000 Ευρω για ενα Copy Paste !! Φακτωραααα σε λαθος δουλεια ειμαστε χρονια στο λεω !

    ΠΠ

  4. Έρεβος avatar
    Έρεβος 04/02/2011 14:42:05

    Το πόσο στυγνοί είναι και το πόσο γραμμένη την έχουν την κοινή γνώμη φαίνεται από το "ΑΝΑΡΤΗΤΕΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ".

    Και ο Χίμλερ να ήταν στην κυβέρνηση θα έκανε ό,τι έκανε με πιο μεγάλο τακτ.

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Έρεβος 04/02/2011 14:56:50

      Nαι αλαλ εχω ματια και βλεπω !!! αυτοι πονταρουν οτι κανεις δεν ασχολειται φιλε μου... και ετσι νταβατζιλικι τα περνανε ολα... οταν διαβασα τη συμβαση πηγα πανω κατω 4 φορες να δω την ημ/νια !!! και ομως.. Συμβατικη Υποχρεωση σε 4 μερες να εχουν παραδωσει!!

      ΠΠ

  5. Γ.ΔΑΝΙΗΛΙΔΗΣ avatar
    Γ.ΔΑΝΙΗΛΙΔΗΣ 04/02/2011 14:57:43

    Nα μπεί τέλος στις ρεμούλες. Επειδή ελέγχονται οι μισθοί σκορπάνε τα χρήματα
    που κλέβουν από κάθε μεριά σε ψευτομελέτες που δεν ελέγχονται.
    ΚΑΜΜΙΑ ΑΝΑΘΕΣΗ ΜΕΛΕΤΗΣ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΣΕ ΤΡΙΤΟΥΣ/
    Όλες μπορούν να γίνουν από υπαλλήλους των υπηρεσιών στα ωράρια τους.
    Έτσι δημιουργήθηκαν τα υπέρογκα ελλείματα και όχι απο μισθούς που ισχυρίζονται όλοι όσοι αναθέτουν και επωφεούνται απο ψευτομελέτες και ψευτοέργα.

  6. Γ.ΔΑΝΙΗΛΙΔΗΣ avatar
    Γ.ΔΑΝΙΗΛΙΔΗΣ 04/02/2011 14:58:13

    Nα μπεί τέλος στις ρεμούλες. Επειδή ελέγχονται οι μισθοί σκορπάνε τα χρήματα
    που κλέβουν από κάθε μεριά σε ψευτομελέτες που δεν ελέγχονται.
    ΚΑΜΜΙΑ ΑΝΑΘΕΣΗ ΜΕΛΕΤΗΣ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΣΕ ΤΡΙΤΟΥΣ/
    Όλες μπορούν να γίνουν από υπαλλήλους των υπηρεσιών στα ωράρια τους.
    Έτσι δημιουργήθηκαν τα υπέρογκα ελλείματα και όχι απο μισθούς που ισχυρίζονται όλοι όσοι αναθέτουν και επωφελούνται απο ψευτομελέτες και ψευτοέργα.

  7. ierofantis avatar
    ierofantis 04/02/2011 21:32:14

    Συνήθης πρακτική. Συμφωνείς με τον Ανάδοχο του έργου, το Έργο (η προσφορά των εταιριών ήταν από τον Νοέμβριο του 10, που σημαίνει ότι η εκδήλωση ενδιαφέροντος από το δημόσιο είχε προηγηθεί σε χρόνο πιο πριν από την υποβολή προσφοράς από τον Ανάδοχο), τον βάζεις να ξεκινήσει το έργο και λίγο πριν την ολοκλήρωση της πρώτης φάσης και πριν ξεφτιλιστείς στα κανάλια, βγάζεις την απόφαση ανάθεσης ώστε τυπικώς να είσαι κατοχυρωμένος έναντι του Ελεγκτικού Συνεδρίου και της κοινής γνώμης...